בוסטון מנצחת בקלות, אוקלהומה בקושי ביום שישי נטול הפתעות / דור בלוך

בוסטון מנצחת בקלות, אוקלהומה בקושי ביום שישי נטול הפתעות / דור בלוך

בוסטון סלטיקס (15-23) 114 – דאלאס מבריקס (20-18) 93:

בוסטון נקמה בדאלאס על ההפסד בדאלאס במשחק הראשון בין השתיים העונה, גורדון היוורד המשיך את היכולת המצוינת שלו מהתקופה האחרונה ודירק נוביצקי באחד ממשחקיו החלשים בקריירה לא הפסיק להחטיא.

בוסטון הראתה ממש מהפתיחה שהיא לא מתכוונת לתת למשחק הזה לחמוק, היא קלעה 34 נקודות ברבע הראשון כשהיא מנצלת אחוזי קליעה נהדרים מכל הטווחים (47% מהשלוש), והגנה חזקה כדי לעלות ל-5-17 אחרי החטאה של האריסון בארנס ושלשה של טייטום בצד השני. דאלאס חזרה עד 3 הפרש לקראת סוף הרבע, אבל שתי שלשות רצוף של בראד וונמייקר מיודעינו מדרושאפקה ופנר שינו מומנטום, ומכאן למעשה בוסטון לא הסתכלה לאחור.

בארנס סיים עם 20 נקודות באחוזים טובים, ודונצ'יץ' סיים עם 19 כולל 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. ג'ורדן הוסיף דאבל דאבל ונוביצקי כאמור סיים עם 0 נקודות ב-0 מ-10 מהשדה. כל שחקני החמישייה של דאלאס סיימו עם +- חיובי, וההבדל היה בעומק, הספסל של דאלאס, כולל כאמור נוביצקי, לא הצליח לייצר כלום או לעצור את בוסטון, הפער בין תרומת הספסלים היה 22-40, כמעט כמו ההפרש בין הקבוצות בסיום המשחק.

ג'יילן בראון הוביל את בוסטון עם 21 כשטייטום מוסיף 18 וסמארט עם 17 משלו. היוורד כאמור עם עוד משחק מצוין מסיים עם 16, 11 ריבאונדים ו-8 אסיסטים כשהוא מנהל באומנות את החמישייה השנייה. בניגוד לנוביצקי, לגרמני אחר – דניאל ת'יס, היה משחק חיובי עם 8 נקודות ו-13 ריבאונדים שסייעו לקבוצתו להשיג את הנצחון.

פורטלנד טרייל בלייזרס (17-22) 109 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (13-25) 111:

דרמה גדולה מגיעה אלינו מפורטלנד במשחק הצמרת הזה שענה על כל הציפיות המוקדמות. סדרת 7 משחקים בין השתיים? bring it on. היה קשה מאוד להפריד בין שתי הקבוצות האלה במשחק שהיה צמוד לכל אורכו. בשלושת הרבעים הראשונים הייתה זו פורטלנד שהובילה לאורך רוב הזמן בהפרשים קטנים, אבל לקראת סוף השלישי אוקלהומה נטלה את ההובלה.

2 דקות לסיום אוקלהומה הובילה ב-8 אחרי סל של ווסטברוק והמשחק נראה גמור, אבל פורטלנד חשבה אחרת. 2 של נארקיץ' מהקו, סל של מקאלום ועוד שתיים מהקו של לילארד הורידו ל-2, ללילארד הייתה הזדמנות להוריד לנקודה עם הזריקה השלישית מהקו אבל הוא החטיא. ווסטברוק החטיא בצד השני ופורטלנד יצאה להתקפה לשוויון או נצחון אבל לילארד החטיא, אמינו לקח את הריבאונד ומקאלום החטיא הזדמנות נוספת. פול ג'ורג' הלך לקו וקלע 2 מ-2 וסל של אמינו עם הבאזר כבר לא שינה דבר.

לילארד במשחק פושר מסיים עם 23 ו-8 אסיסטים אבל גם עם 1 מ-8 משלוש בלבד. נורקיץ' הוסיף 22, אמינו עם 16 ומקאלום היה חלש עם 4 מ-15 מהשדה. אם במשחק כזה שבו שני הגארדים שלהם לא מוצאים את הידית, פורטלנד הצליחה להישאר כל כך קרובה לקבוצה איכותית כמו אוקלהומה הם בהחלט יכולים להיות מעודדים.

בצד השני זה היה ערב נוסף של שני הכוכבים של אוקלהומה כשג'ורג' מסיים עם 37 באחוזים נפלאים, ווסטברוק שזרק רק פעמיים מחוץ לקשת מסיים עם 31 ומוסיף 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים.

קליבלנד קאבלירס (31-8) 91 – יוטה ג'אז (20-19) 117:

אחרי מחצית ראשונה מאוזנת הג'אז יצאו כאחוזי טירוף אל המחצית השנייה ופירקו את קליבלנד 42-69 כדי להבטיח ניצחון חוץ קליל על אחת מהקבוצות החלשות בליגה שסופגת את הפסדה ה-8 ברציפות. עונה לא קלה עוברת על הג'אז וגם הלילה הם התקשו לאורך דקות רבות בעיקר בהגנה כשהם מאפשרים לקליבלנד לקלוע ב-52% מהשלוש, אבל בסופו של דבר שליטה מוחלטת בריבאונד, ואחוזים טובים יותר מה-2 הבטיחו לה את הנצחון. בארקס, לשעבר בג'אז, הוביל את הקאבס עם 17 מהספסל. בצד השני כל החמישייה של יוטה מסיימת עם ספרות כפולות כשמיטשל מוביל את חבריו עם 18 נקודות. קראודר הוסיף 16 מהספסל.

מיאמי היט (18-19) 115 – וושינגטון וויזארדס (24-15) 109:

זה הלך קשה להיט ושלשה של בראדלי ביל 1:07 לסיום הורידו את ההפרש בין הקבוצות לנקודה בלבד לטובת המארחים. אבל מהרגע הזה הוויזארדס לא הצליחו לקלוע סל כשג'ף גרין, אוטו פורטר ובראדלי ביל מחטיאים, ווייד שמר על קור הרוח מהקו וההיט יוצאים עם ה-W, ועולים מעל 50% בעיקר הודות לשליטה בריבאונד ואחוזים טובים יותר מהשדה. ביל היה ענק זו לא מילה עם 33 ואחוזים סבירים (10 מ-25), כשהוא מוסיף גם 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. אריזה הוסיף 21, אבל אוטו פורטר נקלע לערב קליעה חלש של 0 מ-5 מחוץ לקשת וכך גם ג'ף גרין עם 0 מ-3 מה שהקשה על וושינגטון לפתוח את ההגנה של מיאמי. עבור המארחים, ווייטסייד סיים עם ערב אדיר של 21 ו-18 ריבאונדים, ריצ'רדסון הוסיף 18 וג'ונסון תרם 17 משלו למנצחים. ווייד שהיה בספק עלה מהספסל וסיים עם 14.

שיקאגו בולס (29-10) 116 – אינדיאנה פייסרס (12-26) 119:

זה היה הרבה יותר צמוד מהצפוי אבל בסופו של דבר הפייסרס מצאו את הדרך לנצח בשיקאגו. שיקאגו פתחה את המשחק בסערה, קלעה 30 ברבע הראשון ועלתה ליתרון דו ספרתי. אינדיאנה חזרה מיד והחל מהרבע השני התנהל משחק צמוד כשהיתרון עובר מצד לצד. בדקות האחרונות אינדיאנה פתחה פער של 6 ונראתה בדרך לנצחון. שלשה של כריס דאן צמצמה ל-3 26.8 שניות לסיום, אולדיפו קלע 2 אבל זאק לווין ענה בשלשה נוספת שהורידה ל-2 17 שניות לסיום. בוגדנוביץ' קלע רק 1 מ-2 ונתן את ההזדמנות לזאק לווין לקלוע שלשה 4 שניות לסיום ולכפות הארכה. ההארכה הייתה הזמן של אולדיפו. 2 שלו, ועוד שלשה ולאחריה אסיסט לשלשה של מיילס טרנר העלו את הפייסרס ליתרון 3. שלשה של מארקנן שהיה נהדר בהארכה איזנה 10 שניות לסיום, והמילה האחרונה הייתה של הגארד האקספלוסיבי של אינדיאנה עם שלשה 1.2 שניות לסיום שגמרה את המשחק.

לווין סיים עם 31 ומארקנן הוסיף 27 למפסידים. בצד השני אולדיפו סיים עם 36 בערב חלש מחוץ לקשת (4 מ-13) אבל כאמור הוא קלע כשזה היה חשוב. סבוניס הוסיף 23 מהספסל.

ממפיס גריזליס (20-18) 100 – ברוקלין נטס (21-19) 109:

ממפיס לא מצליחה לצאת מהמשבר, אפילו מול ברוקלין שממשיכה להראות רוח לחימה מרשימה. הלילה הייתה זו הקליעה מבחוץ שבגדה בממפיס שקיבלה בחזרה את קונלי שהיה מצוין אבל עם 20.8% מחוץ לקשת ממפיס התקשו לצבור נקודות ולנגוס בפער הקטן של ברוקלין שהובילה כמעט לכל אורך המחצית השנייה. קונלי הוביל את ממפיס עם 31 וג'קסון הוסיף 19. כספי שיחק 4 דקות ולא קלע. ראסל הוביל את המנצחים עם 23, קארול הוסיף 20 מהספסל והאריס תרם 18 משלו למנצחים.

מיניסוטה טימברוולבס (21-18) 120 – אורלנדו מג'יק (21-17) 103:

דווקא אורלנדו פתחה חזק את המשחק הזה, כשקלעה 40 נקודות ברבע הראשון, והמשיכה להגדיל את ההפרש ברבע השני, אבל בנקודה הזאת מיניסוטה התעוררה, סגרה קמבאק בתחילת הרבע השלישי ומכאן הפער לטובתם של הזאבים רק הלך וגדל כשהם נעזרים בשליטה מוחלטת בריבאונד (35-54) ורכות של אורלנדו בצבע כדי להבטיח נצחון ביתי קליל בעונה לא פשוטה. ווצ'ביץ' סיים עם 22 ופורנייה תרם 21, אבל אורלנדו התקשתה למצוא כלים התקפיים נוספים מעבר לשניים האלה כשגורדון מסיים עם 10 בלבד. בצד השני טאונס עם 29 ו-15 ריבאונדים הוביל את קבוצתו, כאשר טיג מסיים עם 23 באחוזים מצויינים וגם 10 אסיסטים.

מילווקי באקס (10-27) 144 – אטלנטה הוקס (27-11) 112:

את הרבע הראשון במשחק הזה ההוקס לא ישכחו עוד הרבה זמן, הבאקס המטירו על ההוקס 43 נקודות וספגו 14 בלבד ברבע שובר שיאים, ומהנקודה הזאת פשוט שייטו אל הנצחון. במברי נתן משחק טוב עבור ההוקס מהספסל עם 19 ודדמון הוסיף 14. בצד השני למעט קונאטון שעלה מהספסל אף שחקן במילווקי לא שיחק יותר מ-22 דקות. מידלטון וברוגדון סיימו עם 19 כל אחד. הפריק סיים עם 16, 10 אסיסטים ו-8 ריבאונדים.

פיניקס סאנס (31-9) 111 – לוס אנג'לס קליפרס (16-22) 121:

גם כאן הפייבוריטית קפצה ליתרון גדול ברבע הראשון כשהקליפרס מפרקים את האין הגנה של פיניקס 19-38. פיניקס עשתה קולות של קמבאק ברבע השלישי אבל הקליפרס שמרו על יתרון דו ספרתי קטן הודות לשליטה מוחלטת בריבאונד (25-43), שלא עמד ובאמת במבחן בשום שלב. בוקר הוביל את קבוצתו עם 23, טי ג'יי וורן הוסיף 20 והולמס קלע 16 מהספסל. בצד השני גלינרי ולו וויליאמס קלעו 21 כל אחד בערב קליעה חלש של האחרון שסיים עם 5 מ-15 בלבד. גורטאט היה מצוין עם 18 ו-13 ריבאונדים.

לוס אנג'לס לייקרס (18-21) 112 – ניו יורק ניקס (29-10) 119:

הניקס מנצחים! ללא לברון זה היה מפגש בין שתיים מהקבוצות החלשות בליגה וככה זה גם נראה כשהשתיים מתקשות להציג כדורסל ברמה גבוהה. המשחק היה הפכפך כשהניקס שולטים ברבע הראשון ועולים ליתרון שנע בין 15 ל-20, הלייקרס חזרו ברבע השני בו קלעו 34 נקודות, ועלו ליתרון בשלישי, מכאן התנהל משחק צמוד כשהיתרון עובר מצד לצד אבל בסיום ידם של הניקס שנהנו מ-17 איבודי כדור של הלייקרס לעומת 6 בלבד של הניקס הייתה על העליונה. אינגרם קלע 21, קולדוול פופ הוסיף 19, מגי קלע 18 ובול סיים עם 17 למפסידים. הרדוואי הוביל את הניקס עם 22, וקנטר ובארק הוסיפו 16 כל אחד מהספסל.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
129 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
Mbk
Mbk
05/01/2019 8:21:14

תןדה רבה דור על סיקור מהיר ואיכותי
שווה לבדוק את הנתון של מילווקי כשאף שחקן לא שיחק יותר מ 22 דקות
יש טעות בסיקור של פורטלנד – כתבת על OKC קבוצה איכותית

John
John
05/01/2019 9:25:24
הגב ל  Mbk

אף שחקן חמישייה… פט קונינגטון הוביל את הבאקס בנקודות…

פייקרס
פייקרס
05/01/2019 8:25:31

לברון שוב בחר בדרך הכי קלה לאליפות –
עבר מהקבוצה הכי חלשה במזרח, להכי חלשה במערב.

יותר ריאלי שהלייקרס יעשו דראפט מאשר פלייאוף. ואולי זה התכנון וזה האולסטאר שיגיע –
הולכים על ציון, אדם סילבר יסדר את הבחירה, והפעם לברון יבחר ולא מג'יק.

יש תקווה ב-LA. כמו ציפי לבני לראשות ממשלה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/01/2019 8:30:37

שבת שלום ואל תישנו על בראיין שואו.

John
John
05/01/2019 9:38:23

לישון על בראיין שואו נשמע לא מאוד נוח…
(כותב התגובה הפך בן 40 השבוע מה שמקנה לו את זכות אבותינו לבדיחות אבא)

אור
אור
05/01/2019 11:10:53
הגב ל  John

מזל טוב!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/01/2019 12:48:36
הגב ל  John

מזל טוב, ממזל גדי למזל גדי..

גיא רוזן
גיא רוזן
05/01/2019 13:00:39
הגב ל  John

מזל טוב, ג'ון.
הגעת לגיל בו להיות נרגן הופך מ-"אופי לא נוח" ל-"זה מצופה ממך…"

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/01/2019 8:32:10

תודה רבה

דה שוט
דה שוט
05/01/2019 8:36:17

תודה על הסיקור המהיר
אוק' סיטי התחילה את העונה עם 0:4
כרגע 25:13
במערב 15:11
במזרח 10:2
מקום ראשון בדיפנסיב רייטינג
קולעת השנה בממוצע למשחק הכי הרבה מאז 2012 (יותר מהעונות עם דוראנט, הארדן ואיבקה)
הפסידה בבית לסקרמנטו ולמיניסוטה, שחקה פעמיים בגולדן סטייט (ניצחה אחד) פעמיים בדנבר (הפסידה את שניהם כי הם מנחוסים) ופעם אחת ביוסטון (הפסידה לאבו בכר אל זקן)
כל פעם מציינים (גם הערב בשידור) שהיה לה את הלוח הקל ביותר ולפניה הלוח הקשה ביותר, הכל על פי אחוזים עכשוויים של הקבוצות. אני לא נבהל מזה – עם ראס וג'ורג' אין לך תקרה, אפשר לנצח כל משחק בכל אולם (למעט יוסטון ו-ג"ס)

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2019 8:46:12
הגב ל  דה שוט

אל תהיה גם אתה דמגוג. הקבוצה קולעת יותר נקודות בגלל הקצב הגבוה. מבחינה התקפית הת'אנדר בחלק התחתון של הליגה בטח בהשוואה לקבוצה בזמן דוראנט. מבחינה הגנתית כיף לומר שהם בדיוק מה שציפינו שיהיו – קבוצה שמאד קשה לעשות עליה נקודות.

דה שוט
דה שוט
05/01/2019 8:56:55

דנבר וג"ס קולעות השנה כמו-או-פחות משנתיים קודמות, יוסטון הרבה פחות. במזרח יש פערים גדולים יותר השנה ביחס לשנים גדולות – עיקר הפער אצל מילווקי. מבחינת נקודות למשחק אוק' במקום ה-11
אני דמגוג, אתה אף פעם לא

דה שוט
דה שוט
05/01/2019 8:57:22
הגב ל  דה שוט

ביחס לשנים קודמות (במזרח)

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2019 8:58:30
הגב ל  דה שוט

וממה זה נובע? לא מזה שהם משחקים התקפה יותר טוב אלא מזה שהם משחקים יותר מהר. אז כן להביא נתון כזה כדי להעיד על ההתקפה ולהשוות אותה לתקופת דוראנט זה סופר דמגוגי.

Mbk
Mbk
05/01/2019 8:59:17

מה דמגוגי במה שהוא כתב ?
הוא ציין עובדות

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2019 9:02:19
הגב ל  Mbk

אני חושב שהסברתי. זה בדיוק החלק הדמגוגי להביא עובדות בקונטקסט לא מתאים

דה שוט
דה שוט
05/01/2019 9:11:15

צ"ל "לא מתאים לתפיסה שלי…" וגו'
פרשנות רש"י :
המונח המקראי "התפיסה שלי" מתייחס לנטייה של אנשי הסטטיסטיקה המתקדמת לגלות עריצות בתחום, להשתמש בנתונים לפי רצונם ובו בזמן להצמית כל שימוש אלטרנטיבי באותם הנתונים, אשר איננו עולה בקנה אחד עם דרכם שלהם המוארת (אורתודוכסיה) לראות את המשחק (והעולם) – משל היה חילול הקודש.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2019 9:15:38

אהה, נכון. כי בגלל זה הבאת בהגנה את הדפנסיב רייטינג שלהם?
אז או שאתה סופר תמים, או שאין לך מושג מה הנתונים אומרים או שבחרת לעשות שימוש מודע בנתונים כדי להציג את היכולת של הקבוצה כטובה יותר ממה שהיא באמת.
אני מעדיף לחשוב שאתה עשית שימוש דמגוגי מאשר שאתה חסר מושג. אתה מוזמן להסביר בעצמך למה עשית את השימוש כמו שהוא במקום להתחיל לדבר על "עריצות" ו"חילול קודש".

דה שוט
דה שוט
05/01/2019 9:31:03

א. אני חלש בסטטיסטיקה לעומתך (באמת)
ב. אני רואה את המשחקים -אוק' נראים מצויין השנה
ג. הם שומרים טוב – אז הבאתי את הדיפנסיב רייטינג
ד. הם משחקים מהר ושוטף בהתקפה, עם הרבה ביטחון לצוות המסייע – אז הבאתי את זה
ה. הראיתי לך שהשינוי במהירות המשחק לא שפיעה על כמות הנקודות של צמרת המערב
ו. כי זה שבת בבוקר ואין לי כוח להיות עקבי
ז. יש מיליון נתונים שאפשר לתת – בחרתי את אלה שמשרתים את מה שאני חושב
ח. אם אין סתירה – אז מה הבעיה?
ט. אתה וגם גיא מביאים סטטיסטיקות נפלאות ומרתקות – אבל "מתנפלים" על כל מי שרוצה להשתמש בהן אחרת – משל היה כופר (מכאן "חילול הקודש" ו-"עריצות").

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2019 9:40:08

אז בקיצור אתה טוען שאין לך מושג. למרות שהחבאת את הקטע הדמגוגי ב-ז' – " יש מיליון נתונים שאפשר לתת – בחרתי את אלה שמשרתים את מה שאני חושב" . זה בדיוק מה שמפריע לי בשימוש בנתונים הוא לא צריך לשרת את מה שאתה חושב אלא לנסות לשקף את המציאות. זה מתחבר ל-ט' מה שמפריע לי (ואניי מניח שגם לגיא) הוא השימוש במספרים באופן אקראי לפי מה שנוח למשתמש. מה הכוונה "אחרת" ? כשאתה מביא נתון אתה רוצה שהוא ייצג משהו אז אם אתה רוצה לטעון שההתקפה של התאנדר טובה השנה – אז אני מצטער אתה חוטא למציאות. וכן כל פעם שמישהו מציג זוית כל כך מוטעה אז אני אציג את זוית הנגד. אתה רוצה לקרוא לזה עריצות – סבבה.

John
John
05/01/2019 9:51:53

דה שוט אני נוטה להסכים עם עידו בעובדות אבל לא בסגנון ובהטחות…
גילרי צודק בכך שהליגה והתרבות הגדירו מה נחשב התקפה טובה. יש בזה מין העריצות מכיוון שנכפה עלינו להתייחס להתקפה כהרגע בו מתחיל הפוזשין שלך והגנה בהופכי. ניתן לטעון שהגנה טובה היא התקפה (זה מורכב ממה שזה נשמע ואני מניח שאתה מבין למה אני מתכוון) או שעצם הגברת הקצב היא מדד התקפי שעומד בפני עצמו (אם זה היה קל כולן היו עושים זאת). אבל בסוף עולם פוסט מודרני בו הכל תופס כי הכל הוא עניין של בחירה היררכית הוא עולם מעצבן שלא בא לי לחיות בו. ירוק צריך להיות ירוק עד שיוסכם או יוכח אחרת.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2019 9:59:36

ג'ון אפשר להגדיר התקפה טובה. בהרבה דרכים אבל כשמשווים הגנה להתקפה צריך לעשות את זה באותם פרמטרים.
לגבי כולם היו עושים את זה – כמעט כולם עושים את זה. קל מאד לשחק מהר יותר. לעשות את זה באופן אפקטיבי זה כבר סיפור אחר.

דה שוט
דה שוט
05/01/2019 10:05:08

אני לא מבין את הבעייה הגדולה בנתונים שהבאתי – מה מהם חוטא לאמת?
אוק' שומרים טוב השנה?
אוק' מתקיפים טוב השנה?
זה בא לידי ביטוי במאזן שלהם?
הראיתי שהמהירות של המשחק לא שינתה את כמות הנקודות של צמרת המערב – למה אתם מתעלמים מזה?
ג'ון – הליגה קבעה הרבה דברים – לקבל את כולם?
התרבות הפכה את דונצ'יץ' לאולסטאר לפני שעברה חצי עונה – לקבל את זה?

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2019 10:18:31

וואוו, אני לוקח בחזרה את הדמגוגי (וחבל זה פתיר הרבה יותר בקלות). אני אתחיל בזה – לא התאנדר לא מתקיפים טוב.
איך זה משמעותי שצמרת המערב לא קולעת יותר נקודות? האם הם שינו את הקצב?
נתחיל בנתון "עריצי" אחד חשוב: בממוצע קבוצה בליגה השנה קולעת 4 נקודות יותר מבעונה שעברה. הסיבה הכמעט בלעדית היא עלייה בקצב המשחק (וזה יש סיבה משנית של עלייה באחוז הזריקות שנלקחות מהשלוש). בכמה נקודות למשחק התאנדר השתפרו? ב-4 למשחק- כלומר ממוצע. לעומת זאת בקצב המשחק אין כמעט קבוצה שעשתה את הקפיצה שהתאנדר עשו העונה ביותר מ-6 פוזשנים למשחק (ממוצע הליגה הוא עלייה של 2 למשחק) כלומר הם היו צריכים לעשות קפיצה הרבה יותר משמעותית בנקודות שהם קולעים אבל בגלל שהם פחות מדויקים מעונה שעברה אז גם עלו פחות בנקודות.
לגבי צמרת המערב -יוסטון האטו את הקצב לעומת העונה שעברה והווריורס ודנבר פחות או יותר נשארו באותו קצב.

דה שוט
דה שוט
05/01/2019 10:25:13

אחלה הסבר נתת – הנה פתרון למצב (מניח שלא תקבל) – אוק' העלו קצב – כלומר הם מתקיפים טוב יותר. בשנה שעברה אחת התלונות כלפיהם (וכלפי מלו) הייתה שהם משחקים לאט מדי, בעיקר החמישייה הראשונה. יותר התקפות, יותר זריקות, יותר שחקנים מעורבים בהתקפה. לא כל הקבוצות עשו את זה. זה פחות או יותר מה שהתכוונתי לומר אי שם בהתחלה (לפני שהתחיל הבליץ…)

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2019 10:28:15

בוא תסביר לי איך יותר זריקות = התקפה טובה יותר.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/01/2019 11:28:31

יותר זריקות בהחלט יכול להיות התקפה יותר טובה, בלי קשר לאוק'.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2019 11:31:20

אתה צודק אם כי ניסיתי לשמור על הטרמינולוגיה שלו. אני אנסח מחדש: איך יותר התקפות = התקפה יותר טובה?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/01/2019 11:37:20

נורא פשוט, שוב בלי קשר לאוק'.

נניח יש לך קבוצת התקפה היסטורית.

בהקצנה להמחשה, תעדיף אותם על נדנדה של 2 פוזשנים למשחק, (אם הדוגמעא מוגזמת תשתמש ההארכה במקום) או 100 פוזשנים ?

ככל שמתרחקים מהאפס אתה נותן יותר סיכוי להתקפה לנצח.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2019 11:42:11

זה פחות רלבנטי כי גם נותן להגנה יותר סיכוי להפסיד.
אם ננסח אחרת את מה שאתה אומר אז בקצב גבוה פער נתון הוא פחות משמעותי. זה בהחלט נכון לדעתי.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/01/2019 11:49:12

מדבר על התקפה נטו.

שאלת איך יותר זריקות עושה התקפה יותר טובה, אז התשובה הפשוטה שבהינתן יתרון התקפי, אלמנט המזל נשחק ככל שיש יותר פוזשנים.
גולדן על 100 פוזשנים מסוכנת יותר התקפית מגולדן על 80 פוזשנים בדר"כ.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2019 12:02:42

זה עובד גם הפוך – בהינתן יתרון הגנתי. אולי אתה רוצה להגיד שלהגנה קשה יותר לכפות קצב מהיר , וזה יהיה נכון. אבל כשאתה מדבר על יתרון אז לא באמת משנה אם הוא הגנתי או התקפי.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/01/2019 12:31:06

נראה לי שהגנה זה יותר מורכב, מצד אחד הגנה טובה באופן פרקטי אוכלת שעון 24, מצד שני חטיפות ואיבודי כדור, מה שנותן יותר פוזשנים.
קשה גם להפריד בין הגנה להתקפה,
התקפה טובה אחראית להגנה טובה ולהפך, בכללי, למשל ירידה להגנה אחרי סל, או יציאה למתפרצת אחרי פעולה הגנתית.
אבל כמובן, ברגע שיש לך יתרון מסוים, תרצה לשחק עליו כמה ש"יותר ידיים"
הנק' שלי היתה לעניין ההתקפה שמה שהתקפה טובה רוצה, זה כמה שיותר פוזשנים, זה הדלק שלה. נותן לה יותר סיכויים להפריד עצמה מהתקפה פחות טובה.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2019 12:38:38

הנקודה האחרונה נכונה בגלל מה שציינת נכון- להגנה טובה הרבה יותר קח לכפות קצב איטי ממהיר.
אבל גם בהקשר הזה זה מאד תלוי בסגנון ההתקפה.

המשגיח
המשגיח
05/01/2019 8:40:36

תודה רבה על הסיקור דור!

דה שוט
דה שוט
05/01/2019 16:12:53
הגב ל  המשגיח

מה שהוא אמר

דה שוט
דה שוט
05/01/2019 16:14:05
הגב ל  דה שוט

מכוון לעידו גילרי מהתגובה למעלה (ואם אני כבר כאן, רג'י מילר התנצל על התנועה והאמרה "אמני ההיחנקות")

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2019 16:22:49
הגב ל  דה שוט

מה שהוא אמר תקף לקבוצות התקפה שקולעות באחוזים גבוהים. אצל התאנדר זה בדיוק הפוך הקצב הגבוה מעלה את סיכויי איבוד ההפרש.

לוק! הדונצ'יץ'!
לוק! הדונצ'יץ'!
05/01/2019 8:45:02

כצפוי, לוקה דונצ'יץ' הופך לפנים (הלבנות) של הליגה. הדארלינג החדש והיורש של סטף, לפחות תדמיתית.
כמו שנכתב כאן – שאף אחד לא ייפול מהכיסא אם הוא ייבחר ע"י הקהל לאולסטאר, וזה בדיוק מה שקורה.
לוקה מקום 2 בבחירה לפרונט-קורט, אחרי לברון (בפור גדול, ראשון בכל הבחירה), ולפני דוראנט, דיוויד, פול ג'ורג'. היתר לא בתחרות.
גארדים – סטף ודריק רוז, לפני הארדן ווסטברוק. האחרים לא בתמונה.
מזרח:
יאניס (שני בכל הבחירה), קוואי, אמביד, בהפרש גדול. ברור שזו גם תהיה הבחירה הסופית אחרי השקלול.
גארדים – קיירי (בענק, שלישי בכל הבחירה), די-וויד, קמבה, סימונס, אולדיפו, לאורי.

דה שוט
דה שוט
05/01/2019 8:51:00

ובינתיים לא הרחק משם – דאלאס הדגולה יקירת האתר, עם המנג'ר הצבעוני שלה, המאמן הנערץ שלה ועכשיו כמובן גם הדונצ'יץ' שלה – בדרך לעוד עונה טיפוסית אי שם במעמקי התחתית של המערב.

לוק! הדונצ'יץ'!
לוק! הדונצ'יץ'!
05/01/2019 8:55:44
הגב ל  דה שוט

לא חושב שמישהו ציפה מהם ליותר מעונת הרצה טובה של לוקה (יש בגדול), וכמה רגעים לקהל של דירק (הערב לא ממש הלך, אולי כדאי לוותר על זה).
לוקה נתן הערב רגע לוקה טיפוסי, על הבאזר של המחצית. זה לא רק 3 נקודות, זה עוד 30000 קולות להצבעה:
https://twitter.com/NBA/status/1081372448480727040

דה שוט
דה שוט
05/01/2019 9:02:43

זה העניין, אף אחד לא מצפה מהם לכלום כבר 10 שנים, אבל קרלייל מאמן מוערץ וקיובן מתהלך עם חיוך זחוח במסדרונות, ודאלאס היא מן נסיכה או בת אצולה שאסור לבקר אותה (בניגוד למשל לפיניקס, אטלנטה, אורלנדו, אפילו וושינגטון). קבוצה עם מורשת מפוארת שהפכה לקבוצת תחתית ללא שאיפות ברורות; והעולם שותק (או משבח).

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2019 9:05:50
הגב ל  דה שוט

אההה כבר שכחנו שהם לקחו אליפות לפני 8 עונות? שהם היו בפלייאוף עד לפני שנתיים? ממש קבוצת תחתית.

לוק! הדונצ'יץ'!
לוק! הדונצ'יץ'!
05/01/2019 9:09:44
הגב ל  דה שוט

יש בזה משהו, אולי בגלל האליפות ההיא, או שיש סיבות נוספות שמישהו מומחה יותר לספורט ולקהל האמריקאי יידע לתת

דה שוט
דה שוט
05/01/2019 9:12:26
הגב ל  דה שוט

דיוק גילרי – כבר שכחנו. מציע גם להם לשכוח

דה שוט
דה שוט
05/01/2019 9:12:56
הגב ל  דה שוט

בדיוק (המקלדת לא חברה שלי היום)

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2019 9:18:14
הגב ל  דה שוט

רגע הם לא עשו מהלך כדי להביא את דונצ'יץ" בדראפט? הם נראה לך נחים על זרי הדפנה? מבטיח לך שאם דאלאס ימשיכו להיות עוד ששלוש שנים בתחתית הליגה אז גם שם יתחילו לעוף ראשים. הם בסך הכל פספסו את הפלייאוף שנתיים. כמו שציינת יש קבוצות גרועות בהרבה.

דה שוט
דה שוט
05/01/2019 9:34:39
הגב ל  דה שוט

לא עברו סיבוב ראשון עשר שנים (למעט האליפות)

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2019 9:43:13
הגב ל  דה שוט

אז בוא נסכם את העשור האחרון שלהם: 7 פעמים בפלייאוף +אליפות. לזה אתה קורא קבוצת תחתית. טוב שיהיה, הלוואי עלי. קבוצה עם מורשת מפוארת? איזה מורשת מפוארת הייתה להם? הקבוצה הזו ייצרה את המורשת.

דה שוט
דה שוט
05/01/2019 9:58:52
הגב ל  דה שוט

טוב, אז בוא נסכם את 7 השנים האחרונות שלהם
לא הייתה עוד אלופה שהתרסקה כך
ואני דמגוג…

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2019 10:07:18
הגב ל  דה שוט

לא הייתה עוד אלופה שהתרסקה ככה? שיקגו פוסט ג'ורדן? הלייקרס פוסט קובי וגאסול? וזה רק במילניום הנוכחי.

דה שוט
דה שוט
05/01/2019 10:15:46
הגב ל  דה שוט

שיקאגו בלי ג'ורדן הצליחה מעולה בפעם הראשונה, בפעם השניה הלך גם פיפן והלכו שם לבנייה מחדש שתוך 10 שנים הביאה אותם למקום הראשון במזרח ולמרחק לברון אחד מהגמר הכללי. כל זה אחרי 6 אליפויות. את המשווה לדאלאס?

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2019 10:23:20
הגב ל  דה שוט

לא, אני לא משווה. אמרת שלא היו כאלו שהתרסקו ככה. גם במאבס הרבה שחקנים משמעותיים הלכו (ברור שלא באותה סקלה בכלל) והם לא ממש התרסקו הם המשיכו להגיע לפלייאוף. הם בהחלט שילמו את המחיר בהשקעה במשאבים שהביאו אליפות ולא היה להם איך להחליף את מי שהלך. אז כן הם הפכו לבינוניים מטובים, אבל זה מחיר משתלם. בשנתיים הקודמות הם הלכו לבנייה מחדש – נראה שהם בכיוון הנכון

Adiso33
Adiso33
05/01/2019 18:21:36
הגב ל  דה שוט

לדעתי דאלאס ללא סיבוב הופעות הפרישה של דירק שהפסיד להם לפחות 4-5 משחקים היו יכולים להצמד לשכנות מטקסס.
הקבוצה מכניסה את דירק וישר מקבלים איזה 12-15 נקודות בראש ונכנסים לבור.
זה נחמד שעושים כבוד לדירק אבל זה כנראה יעלה להם בפלייאוף

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2019 18:40:51
הגב ל  דה שוט

דירק שיחק בעשרה משחקים בדיוק המאבס 7-3. אז אתה בעצם טוען שהם היו אמורים להיות 2-8 במשחקים הנ"ל? כי פתאום בגלל העשר דקות למשחק שלו הם נהיו קבוצת חוץ נוראית? (7 מהמשחקים הנ"ל היו אגב בחוץ אתה רוצה לנחש את המאזן?)

John
John
05/01/2019 10:03:55
הגב ל  דה שוט

אי אפשר מצד אחד לומר ששחקן x, נקרא לו נניח לגרון ביימס הוא מודל לכל ילד שחור ואז לעקם את העף כשתופעה כמו ג'רמי לין או לוקה דונצ'יץ' קורת והיא מציתה את דימיונם של ילדים שנראים כמוהו. בעולם אידאלי גזע היה הופך חסר חשיבות. אבל הוא לא.

יש אבל לסיפור הזה משקל גדול יותר של כדורסל. בעניין זה רצוי לוותר לרגע על מאזנים וסטטיסטיקות ולחזור ולהסתכל במשחקים עצמם. אני לא מאלה שחושבים שלוקה הרוקי הטוב בכל הזמנים (קרים עבדול ג'באר? מייקל ג'ורדן?). אבל דברים שהוא עושה בכל בחינה כדורסלנית הם מדהימים ומקדימים את זמנם באיזה 4-5 שנים. שחקן שיכל להיות כרגע סמול פורוורד בקנזס או קנטקי מסתכל לכל הגדולים בעניים ונראה וטרן כמוהם ולרוב אף יותר

Captain Beefheart
Captain Beefheart
05/01/2019 13:14:17
הגב ל  John

מסכים עם השוט
דאלאס מעולם לא היו מאריות הליגה. פעם אחת נגעו בקיר ומאז המילה "סתם" עושה עימם חסד. מרגיש כאילו דירק בשמונה עונות פרישה אחרי ההישג הגדול של חייו. בנוסף השכנות במדינה עושות עליה צל ענק. במיוחד המעצמה הגלאקטית מס"א.

דה שוט
דה שוט
05/01/2019 15:08:27

+ 100
״שמונה שנות פרישה״ מעולה

Berch
Berch
05/01/2019 8:59:01

אחלה סיקור ללילה עמוס.
איזה כיף שההפתעה היחידה היא מצד הניקס.
כמה שהם יסריחו אני אוהב אותם בגלל העיר.
הם יודעים את זה
הבעלים יודעים את זה
כולם יודעים את זה.
הניקס דומים בעייני למסעדה על חוף הים של תל אביב.
האוכל זבל, המחירים מופקעים אבל הלוקיישן…. הלוקיישן….
🙂

Mbk
Mbk
05/01/2019 9:00:19
הגב ל  Berch

קלקול קיבה מובטח

דה שוט
דה שוט
05/01/2019 9:03:24
הגב ל  Berch

+ 1

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/01/2019 10:33:35
הגב ל  Berch

2+

ינון יבור
ינון יבור
05/01/2019 9:08:50

הלייקרס האלה מבאסים בטירוף. יכול להיות שאם זו הרמה אז באמת אפילו לברון לא יכול לעזור.

מתן גילור
05/01/2019 9:10:06

תודה דור.
הפרדת הסיקור מהקדימון מבורכת.

א.ב
א.ב
05/01/2019 17:33:46

In the five games without LeBron, the young core four of Ingram, Kuzma, Ball and Hart have played 67 minutes together.

They’ve posted an offensive rating of 86.3 in that stretch.

That ranks dead last among the 100 lineups that have played at least 50 minutes.

https://twitter.com/MicahAdams13/status/1081526982930808833?s=19

א.ב
א.ב
05/01/2019 17:34:36
הגב ל  א.ב

היה אמור להיות תגובה ל-9

ז
ז
05/01/2019 9:46:57

חם חם טרי טרי – קבוצת ה-NBA הכי שנואה באמריקה מעודכן לדצמבר 2018:
comment image

אפלטון
אפלטון
05/01/2019 12:17:33
הגב ל  ז

חחח יוטה שונאים את יוסטון וההפך עוד מימי סטוקטון-מלון המלוכלכים

KingJames23
KingJames23
05/01/2019 10:25:34

I dont care who you are, if you still support Brandon Ingram and his poor offense you don't know basketball

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
05/01/2019 10:57:38

תודה על הסיקור. הלייקרס מצחינים אבל בהרכב סופר חסר.
מי שלא ראה את הסיומת בשיקגו לרוץ לראות.
פשוט מטריף לראות איך התקפה אחרי התקפה כולם זורקים רק שלשות במקום לקלוע 2 קל.
אבל זה עבד, לשני הצדדים!

AI3
AI3
05/01/2019 11:15:13

מסכים, גם קוזמה הצטרף לרשימת הפצועים שכוללת את לברטן ואת רונדו, אבל צריך לזכור שהם הפסידו לניקס שהם אחת מהקבוצות הכי חלשות בליגה.
מצחיק ששמעון שגם השנה לברון לא עושה הגנה, ושהלייקרס השתפרו מבחינה הגנתית בגלל שחקנים כמו אינגרם, מגי וטייסון צ'נדלר, אבל מוזר עכשיו כשלברון לא משחק ההגנה של הלייקרס נראית זוועה, במקום להיראות הרבה יותר טוב בגלל שלברון לא משחק.

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
05/01/2019 11:29:57
הגב ל  AI3

שמעון זה יציע העיתונות, יורה לכל הכיוונים ולפעמים פוגע
כמו בסרט אקשן הוליוודי, וככה צריך להתייחס לדעות שלו, שעשוע לא מזיק

חרש עץ
חרש עץ
05/01/2019 13:54:06
הגב ל  AI3

אם תביא את המשפט..שהלייקרס השתפרו מבחינה הגנתית בגלל שחקנים כמו אינגרם, מגי וטייסון צ'נדלר אגיד שאמרתי את זה. למה אתה ממציא לי דברים שלא אמרתי?

ולא לברון לא שומר. בין שחקני ההגנה הגרועים בליגה וזה כאשר הוא שומר על השחקן הכי נגר ביריבה.

אני אמרתי שמגי לא מגן טוב רק חוסם טוב עם הרבה חסרונות וגור גולן התווכח איתי, תמצא ציטוטים בעצמך. ושאינגראהם ולונזו הם פח הגנתי. גם גיא ימצא לך את הציטוטים האלו שלי.

הלייקרס לא השתפרו בשום הגנה, רק היה מראה עיניים, היה בוסט התלהבותי ראשוני שהיה נמוג אחכ וכי קבוצות ניגרו מולם. לתת זריקות לבד לחלוטין ושמחטיאים מולך לא מעיד על הגנה טובה אלא אם נתת אותם לפחונים.

אני הולך להיות צודק בכל מה שאמרתי לגבי הלייקרס. אפילו אמרתי שיהיה שלב מתקדם בו הם לא יהיו בפלייאוף עד שיביאו אולסטאר לחילוץ-גיא ימצא לך גם את זה.

עוד אמרתי בתקופה הטובה שלהם שהם ירדו-בסדר לברון נפצע אבל חכה בהמשך גם איתו יגיעו הפסדים, ללייקרס צפויים עוד ימים קשים עד הגעת החילוץ. זה נאמר שכולם פה אוננו עליהם.

כל מילה שלי לגבי הלייקרס תהפוך לאמת, אולי יש טעות בטיים ליין שלי אבל כל מה שאמרתי יקרה. רק עניין של זמן.

חרש עץ
חרש עץ
05/01/2019 14:00:56
הגב ל  חרש עץ

הנה תרשום שוב- 2 אולסטארים יגיעו ללייקרס. ייתכן בפברואר ייתכן בקיץ, ייתכן פברואר הבא, זה יקרה בסוף כי ככה בנויות קבוצות של לברון. זה היה אמור להיות ככה מהרגע הראשון פשוט פול גורג חירבן לו הכל. גורג אפילו הפיק סרט המסע לאל איי, לברון חשב הוא סגור ואז בהמשך יצטרף עוד אחת, עשה לו עיכוב ודי טרף לו קלפים. אני עדיין מהמר על פברואר הקרוב עד סוף הטריידים ששני אולסטארים נוחתים שם.

וולטון, לונזו, אינגראהם יעופו משם, זמנם קצוב.

יהיה להם מאמן שחור.

לברון לא יקח שום אליפות בלייקרס גם עם 2 אולסטארים.

תרשום על הקיר בגדול את כל זה שנאמר כבר ביני 2018.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/01/2019 14:14:33
הגב ל  חרש עץ

הכל נכון.

שמעון קאט דה בולשיט
שמעון קאט דה בולשיט
05/01/2019 15:16:38
הגב ל  חרש עץ

שמעון, אם אתה רוצה שמישהו – רציני – יתייחס למשהו ממה שאתה אומר, תפסיק לחרטט.
תתחיל בזה:
אתה מוכן להראות איך, מבחינת שכר, 2 אולסטארים מצטרפים ללייקרס?
זה לא אפשרי. בהנחה שאתה לא עושה טרייד על לברון.
בבקשה. תתחיל בזה. או שפשוט תפסיק עם הספאם.

AI3
AI3
05/01/2019 15:10:22
הגב ל  חרש עץ

בולשיט, לברון עושה הגנה יותר טובה השנה, ותואר שחקן ההגנה הכי גרוע בליגה שמור לקארי.
מה גם שאמרת את המשפט הזה לגבי ההגנה של הלייקרס, ולפי מה שזכור לי הימרת שהלייקרס יסיימו מקום חמישי במערב, עכשיו אתה צופה להם ימים קשים עד שהחילוץ יגיע, כרגיל הצהרות מופרכות כהרגלך.

חרש עץ
חרש עץ
05/01/2019 15:21:30
הגב ל  AI3

נכון הימרתי 5 בסוף העונה. לא אמרתי שיהיו מחוץ לפלייאוף אלא שיהיו בשלב מסויים בחוץ עד הגעת החילוץ. עדיין יסיימו 5 לדעתי כי יתחילו לעוף ראשים בקרוב. לא סותר אחד השני. כל מה שאמרתי זה בדיוק מה שקורה ויקרה.
השיא יהיה שלברון ינחית את 2 האולסטארים ויהיה מסיבת אורגזמה של התאגיד ואז יש כובעים מוכנים לכולכם. אתם לא מכירים את התאגיד חושבים הוא ישאר עם לונזו בול לפלייאוף מערבי חח.
לפעמים יש עיכובים ואירועים שהתאגיד לא צופה כמו עזיבת קיירי שהוא כמעט נדפק מזה עונה שעברה. התאגיד יש לו תכנית חומש והוא יגשים כל שלב בה גם אם יהיה עיכוב לא צפוי בלו"ז.

חרש עץ
חרש עץ
05/01/2019 15:25:00
הגב ל  AI3

קרי יותר גרוע מלברון בהגנה זה אני מסכים.

AI3
AI3
05/01/2019 16:20:13
הגב ל  AI3

http://www.hoops.co.il/?p=143528
תגובה 3.4.1.3.4
"קאבס מקום 29 או לייקרס מקום 7 לא קשור ללברון בכלל. בלייקרס הארט מגי וצנדלר עושים את ההגנה והמחליפים.

לברון וקוזמה משמשים בתור עציצים, אין שחקן שלא חוגג מולם, כל נגר נהיה חוזה מקס מולם.

אבל זה לא בושה לברון בגיל 34 לא צריך לשמור, יש צעירים שיעבדו בשבילו. עליו להתרכז בהתקפה ולנצח משחקים."
טעיתי בשם אחד, זה היה הארט ולא אינגראם, אבל כתבת שאם ההגנה של הלייקרס טובה משל קליבלנד זה לא קשור ללברון אלא לשחקנים אחרים, לכן אפשר להבין מזה שברגע שלברון שחקן הגנה גרוע לא משחק, ההגנה אמורה להשתפר לא להיות פחות גרועה, וזה לא שאני חושב שלברון חזר ליכולת ההגנתית שלו מגיל 25, אהל השנה הוא יותר טוב מבחינה הגנתית לעומת איך שהוא שמר בעונה שעברה.

AI3
AI3
05/01/2019 16:24:36
הגב ל  AI3

התכוונתי לומר "ההגנה אמורה להשתפר, לא להיות יותר גרועה"

שמעון
שמעון
05/01/2019 16:56:19
הגב ל  AI3

אמרתי שהם עושים הגנה ולא שהם שומרים טובים. הם אלו שעושים הגנה סבירה וטובים בהגנה מלברון ועושים את ההגנה של הקבוצה.
יש הבדל בין עושים את ההגנה לשומרים טובים. אתה מוזמן לראות מה כתבתי על מגי בעבר שפה הפכו אותו לשחקן הגנה מדהים. תחפש. אז לא הצלחת, לא נורא, ניסית. תמשיך לנסות

AI3
AI3
05/01/2019 17:12:33
הגב ל  AI3

אז ההגנה לא אמורה להשתפר כשלברון "חור בהגנה" לא משחק? מה הסיבה שכלברון לא משחק ההגנה נראית זוועה?
הרי אם שלושת השחקנים האלו היו הסיבה שהלייקרס היו מקום 7 בליגה מבחינת הגנתית, למרות שלברון "עציץ" אז ברגע שהוא לא משחק ההגנה אמורה להיות אפילו טובה יותר, בפועל זה לא קרה. אגב לגבי מגי, אני לא חושב שהוא שומר מטורף, מכיוון שהוא קצת איטי, מה שמקשה עליו לשמור סנטרים שקולעים מבחוץ, אבל בתוך הצבע הוא שומר טוב מאוד וחוסם מעולה.
בכל מקרה, אתה מוזמן להמשיך להצדיק את השטויות שאתה כותב, למרות שיש ציטוטים שמוכחים את מה שכתבתי.

שמעון
שמעון
05/01/2019 17:26:38
הגב ל  AI3

אם אתה מאמין לשטויות שלך סבבה. רק אציין שלא כל שחקן שעושה הגנה הוא שחקן הגנה טוב. יש בקבוצות שחקנים שתפקידם לעשות הגנה, איש לא אמר שהם שומרים טובים. מעולם לא אמרתי על שום שחקן בלייקרס שהוא שומר טוב. אבל בהצלחה לך.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/01/2019 17:31:01
הגב ל  AI3

שמעון לברון פצוע, זה לא היה בתוכניות לגבי הגנה כמעט אף כוכב בליגה לא עושה הגנה השנה, זה לא מתגמל אותם במירוץ לMVP, ורובם צריכים להשקיע את הכול בהתקפה.
1. לברון ג’יימס- הפסיק לשמור בגיל 32 הוא לא יכול להתרוצץ כמו שהיה במיאמי, פה ושם יספק מהלך הגנה גדול אבל זהו,לא קיים בהגנה
2. דוראנט וקרי- שניים מהשומרים הרעים בליגה העונה, לקליע נמאס להיות המחסל ההגנתי שגרין לוקח לו את כל הקרדיט איגודלה גמר את הסוס, וגרין הוא בלוף בגלל זה ההגנה של הלוחמים ככה, בפלייאוף זה ישתנה.
3. הארדן – שומר עם העיניים, ומשקיע את הכול בהתקפה (מוביל לMVP ובצדק).
4. דיוויס הפסיק לשמור עונה שעברה.
אפילו למען השם מיטצל לא משקיע בהגנה וחושב שהוא ברייאנט.
היחידים ששומרים העונה מבין הכוכבים- זה אמביד יאניס פול ראסל ואודליפו

שמעון
שמעון
05/01/2019 17:34:41
הגב ל  AI3

דירוג שחקני הלייקרס בהגנה בשבילך מהכי גרוע להכי טוב (הכי טוב זה ביחס לאחרים בקבוצה לא שהוא שומר טוב או שומר על)

1. קוזמה-אוויר מהלך, פעולות ההגנה היחידות שלו זה נפילה לפרקט בפלופ להוציא תוקף כי אין לו דרך אחרת לעצור את היריב. חגיגה לכל דורש.
2.לברון- כדי להסתיר כמה הוא גרוע ישמור על השחקן הכי נגר אצל היריבה שבקושי זורק או נע או בכלל עם הכדור, מידי פעם יספק חסימה של ההילייט. לא ירדוף אחרי מגן ולא יכופף ברכיים. בגילו מותר לו. אוויר.
3.לונזו איירבול-מישהו מריץ קמפיין ששומר טוב, איטי, לוקה בהגנה לגמרי, אין לו רגליים מול הגארדים בליגה, פעם ב-10 משחקים יראה פוטנציאל.
4.אינגראהם-0 יכולת ריב, או לשים גוף, 0 הבנה בהגנה קבוצתית, באחד על אחד עוד יכול לעשות משהו אבל אין לו זין לזה.
5. הארט-שומר ברמה סבבה, לא בור, לא גדול.
6. מגי-חוסם מעולה, מעולה בעזרה קבוצתית. חלש באחד על אחד, רך, לוקה בריב
7. צנדלר- יודע לשים גוף, יודע לעזור טוב, חכם בהגנה-מגן סבבה.
8. רונדו-שומר סבבה באחד על אחד ויודע לעזור טוב

שמעון
שמעון
05/01/2019 17:38:57
הגב ל  AI3

ברוך אני יודע. אני לא בא בטענות ללברון. מקובל לגמרי. פשוט פה אומרים לי שהוא כן שומר.

לברון בגיל 34 לא אמור לעשות הגנה, יש צעירים סייחים עם רגליים שאמורים לעבוד בשבילו. אני תמיד הייתי בדעה הזאת. אין לי בעיה עם זה.

שמעון
שמעון
05/01/2019 17:43:44
הגב ל  AI3

ברוך אני מסכים איתך. לגבי אמביד הוא מאכזב לעומת עונה שעברה אבל גם בזה אני מאשים את בראון. פופ היה הופך את אמביד לחבר קבוע בחמישיית ההגנה ה-1.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/01/2019 18:02:19
הגב ל  AI3

דווקא בהגנה אני לא מאשים את בראון, אני מאשים אותו בסירוס חמור בהתקפה שלו ושל באטלר שמנסה להפוך סנטר בלתי עציר בצבע למשליך שלושות ואת באטלר לרול פלייר,רק כדי שסימונס יהיה באולסטאר.
.
לגבי הלייקרס מדי רך כמו חמאה , מגן חלש ב1 על 1, הוא נלחם אבל זה לא זה.
.
קוזמה – בושה למקצוע הגנתית עצוב שהוא שומר ברמה של לברון ג’יימס בגיל 34 ומדובר בילד, מיקום לא קיים לא מסוגל לעקוב אחרי הכדור והמוביל, לא קורא חסימות.
בול- כמו דריימונד גרין מריצים אותו שחקן חלש מאוד בהגנה אישית שחקן טוב בהגנה קבוצתית, לא מסוגל להתמודד עם הרכזים בליגה.
הארט- שומר לא רע ואין לי בעיה איתו.
לברון ג’יימס- בגיל הזה הוא לא צריך לשמור בטח שהוא צריך לסחוב את הלייקרס בהתקפה.

AI3
AI3
05/01/2019 18:12:59
הגב ל  AI3

השטויות שלי? הלייקרס נכון ל-13 בדצמבר דורגו מקום 7 בליגה מבחינה הגנתית, וזה אחרי שבתחילת העונה הם היו בתחתית, אתה טענת שאין לזה שום קשר ללברון, אלא לשחקנים כמו הארט, מגי, צ'נדלר והמחליפים, במידה וזה נכון, הלייקרס אמורים להיות יותר טובים מבחינה הגנתית ברגע שלברון פצוע (במילים שלך "עציץ"), בפועל זה לא קרה, וזה גם מה שרשמתי בתגובה הראשונה, וזו הסיבה שגם הבאתי את הציטוט שלך, באותו ציטוט לא רשמת על אף אחד שהוא שומר טוב, אבל רשמת שההגנה של הלייקרס מקום 7 בליגה, בגלל שחקנים כמו הארט, מגי, צ'נדלר והמחליפים, אז אפשר להסיק מזה שההגנה בראשות אותם שחקנים תשתפר ברגע ש"עציץ" כמו לברון לא משחק, ושוב, בפועל זה לא מסתדר עם המציאות, וההגנה נראית לא טוב בזמן האחרון, אבל עזוב, ויכוח מיותר.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/01/2019 18:15:52
הגב ל  AI3

גם אם לברון היא לא נראתה וואו מול הגדולות, אני לא מתלהב מדירוג הגנתי שמשחקים מול קבוצות נכות סטייל יוטה. ספרס (של תחילת העונה), וחצי מהמזרח שגם מול עציצים יתקשו לקלוע 100 נקודות. הלייקרס לא הצליחו להגן כמעט מול שום קבוצה מהטופ.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2019 18:30:54
הגב ל  AI3

נכון, הם רק עצרו קבוצות נכות התקפית כמו הווריורס, והפליקנס. לפחות יש להם גם הצלחה אחת או שתיים מול מעצמות התקפה כמו ממפיס ו-OKC.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/01/2019 20:47:27
הגב ל  AI3

רשמתי כמעט , תצוגה אחת פה ושם לא מרשימה אותי.

ולדי קוגן
05/01/2019 11:09:09

הלייקרס מפסידים לניקס, אני מריח תנועות בזמן הקרוב. נצחון מפתיע שלנו על פורטלנד, הרגיש לי כמו הפסד בטוח עם עוד 40 של לילארד.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
05/01/2019 11:14:12

תודה רבה דור,
מצטרף למתן – ההפרדה בין הפריוויו לסיקור מועילה, בעיקר בכל הקשור לתגובות.
ראיתי את הדקות האחרונות של הלייקרס והם באמת נראו אומללים, כולל וולטון. לדעתי קשה ללמוד משהו ממשחקים ספורים בלי לברון באמצע העונה, אבל לחיים דינמיקה משלהם ויתכן שהרצף הזה יסייע ללייקרס להגיע למסקנה הנכונה ממילא, והיא שהם צריכים להטריד עבור כוכב שני בהקדם האפשרי.
הרמה של פול ג'ורג' השנה אמורה אולי לגרום לי לבחון מחדש את סיכוייה של אוקלהומה להתמודד ברצינות על הגמר האזורי וצפונה, אבל יש לי תחושה חזקה של
Been there, done that
ואני לא מצליח להשתכנע שחל שם שינוי משמעותי יחסית לשנים האחרונות. פורטלנד כנ"ל – התקרה שלהם נראית לי ברורה ולא גבוהה במיוחד.

דקסטר צדק
דקסטר צדק
05/01/2019 11:31:11

אולי זה יהיה הניק החדש?

איתי קדם
05/01/2019 12:12:48

תודה על הסיקור. משחק פצצה בפורטלנד הלילה , כל הכבוד לשיקאגו על הלחימה וההגנה כשיש להם רק 2 שחקנים וחצי שמסוגלים לעשות סל , גו ברוקלין לפלייאוף – אחת הקבוצות המאוזנות בליגה ואף מילה על מילווקי שנראים כדבר האמיתי עוד העונה!!!!

אפלטון
אפלטון
05/01/2019 12:21:31

תודה על הסיקור. ניצחון ראשון של אוקלהומה בפורטלנד מאז 2014.
נוביצקי ניסה לשבור את השיא של קובי להכי הרבה נק' ליריב בגארדן. היתה חסרה לו נקודה אחת.
כל הקהל בבוסטון עודד אותו לקלוע ולעבור את קובי והוא החטיא את כל 10 הנסיונות. כואב לראות שחקנים גדולים פורשים מאוחר מדי אבל סחטיין לקהל של בוסטון שנתנו לו את הכבוד המגיע לו

גיא רוזן
גיא רוזן
05/01/2019 12:25:52

בהמשך לדיון הלו"ז,
להלן טבלה של "חוזק הלו"ז" של קבוצות הליגה.
.
http://www.espn.com/nba/stats/rpi/_/sort/SOS
.
כצפוי, ליוטה היה את הלו"ז הקשה בליגה.
כצפוי 2.0 לת'אנדר היה את הלו"ז הקל ביותר.
כצפוי 3.0 לשחק בקונפרנס המערבי, זה לא קל בכלל…

אפלטון
אפלטון
05/01/2019 12:37:48
הגב ל  גיא רוזן

אתה יודע לבדוק את אחוזי ההצלחה של הקבוצות ביחס ללוז?
נגיד מאזנים מול קבוצות עם 50% ויותר?

גיא רוזן
גיא רוזן
05/01/2019 12:57:25
הגב ל  אפלטון
אפלטון
אפלטון
05/01/2019 13:12:39
הגב ל  גיא רוזן

תודה.
מה שחשבתי יוסטון מובילה את הליגה בתחום וזה סימן מעודד מאוד. דנבר מפתיעה כשהיא במקום השני.
מאזנים מול קבוצות של 50% ומעלה:
יוסטון- 6-13
דנבר- 6-12
מילווקי- 6-11
טורונטו- 8-11
סן אנטוניו- 10-13
פורטלנד- 11-12
אלו היחידות עם מאזן חיובי מול קבוצות של 50% ומעלה.
גולדן סטייט עם 11-7 מפתיע לרעה
אוקלהומה עם 8-7 שיחקה מעט מאוד משחקים כאלו עד עכשיו.

מתן יעקובי
מתן יעקובי
05/01/2019 12:58:07

יופי של סיקור של המשחקים תודה רבה ומה אם מעורב הופס ליום שבת

פאקו
05/01/2019 13:08:31

לא יהיה היום ומחר.

פאקו
05/01/2019 13:08:13

אחלה סיקור דור, תודה רבה. מצטרף למחזקים על ההפרדה בין הפריוויו לסיקור.

חרש עץ
חרש עץ
05/01/2019 14:43:56

דירוג MVP של ערות התאגיד

global.nba.com/news/kia-mvp-ladder-myriad-of-changes-mark-start-of-2019/?cid=trafficdriver:nbacom:homepage

יש הרבהד ברים מביכים בדירוג הזה אבל אנתוני דיוויס מקום 10 זה ההיילייט LOL.

Benjo
Benjo
05/01/2019 14:49:10

אחלה סיקור. ראיתי את פיניקס הלילה . קצת שיקגו וקצת לוקה.
לגבי פיניקס … ראית משחק בין שתי קבוצות הפוכות. אחת מפרגנת בלי כוכב עם המון שיתוף פעולה. הקליפרס פשוט קבוצה.
השניה בראשות שחקן שעושה רושם שמה שמעניין אותו זה קודם כל הסטטיסטיקה האישית שלו. קבוצה שמחרימים בה שחקנים. בוקר מוסר בעיקר לוורן. רק לוורן. מידי פעם מתפלקת לו מסירה לברידג'ס.
פה ושם לאיטון. למלטון.
אבל ג'וש ג'קסון ? אין מצב. נמצא באותה נקודה שוורן נמצא אין סיכוי שהכדור יגיע אליו. התעלמות מוחלטת כאילו הוא אויר.
בוקר יוצא ג'קסון נכנס הקבוצה עושה ריצה בהובלה של ג'קסון הפער מצטמצם מסביבות 25 ל 11 ואז איזה שיט בוקר חוזר. זהו אין כדור יותר שמגיע לג'קסון ותוך שתי דקות חילוף והוא בחוץ. משם כמובן שהפער שוב גדל עד ההפסד.
חבל שבוקר חזר כל כך מהר מהפציעה .בזמן הפציעה שלו הקבוצה התחילה בהפסדים אבל פתאום התחילה לגבש זהות והתחילה לא עלינו לנצח.
הקבוצה נכנסה לקצב טוב ואז בוקר חזר. נתנו עוד שניים שלוושה משחקים טובים בזכות המומנטום שהיו וחזרו להפסיד לדעתי בעיקר בגללו. .
לגבי ג'וש ג'קסון. מי שלא רואה שלא יבלבל במוח.
הוא שחקן מעולה הוא השחקן הכי טוב בפיניקס.חבל שלא נפל ביידים של בוסטון או קבוצה נורמלית. כשהוא הולך לסל יש לו אתלטיות ברמה הכי גבוהה שיש קשה מאוד לעצור אותו. דריבל מעולה. המון האסל והגנה. הוא גם מוסר לא רע .
חבל שנפל ביידים של מועדון שמרשה לשחקן הבכיר בו להתנהג לשחקן אחר בסגל כאילו שהוא לא קיים ויתר מזה נותן לו גם מקס. פיניקס היא הראשונה שנפגעת מזה. אני מאוד מקוה שיהיה עליו טרייד חבל שכשרון אדיר כזה יתבזבז במקום כמו פיניקס.
ירדתי פה על בוקר חזק כי ממש מגיע לו לדעתי אבל אי אפשר בלי מילה טובה עליו.לדעתי הוא כן שחקן. הוא כן לוקח ללב את המצב של פיניקס. יכול להיות שהוא משחק ככה כי חושב שרק הוא יכול להציל את המולדת.לא בהכרח אנוכיות. יכול להיות שהוא באמת לא תופס מג'קסון. לא יודע. הוא נראה גם בחור אינטילגנטי. אבל זה שחקן שקשה מאוד לשחק לצידו. האחוזים שלו פחות ממוצעים בליגה לא מוצדק כרגע שיקח כל כך הרבה על עצמו.
ולא אמרתי מילה אחת על איטון.
תסכול.
לגבי לוקה דונצ'יץ' מבאס ההפסד אבל זה לא היה בגללו. הוא כרגע חד משמעית ROY שחקן בלי תקרה. מת עליו.

Benjo
Benjo
05/01/2019 14:56:10
הגב ל  Benjo

מה שיכול לעזור לקבוצה הזאת הכי הרבה זה טרייד של רכז תמורת וורן.וורן סוליסט המילה אסיסט לא קיימת בלקסיקון שלו . צריך לשבור את הקשר בינו לבין בוקר אחד מהם חייב ללכת. שהוא לא יהווה יותר אופציה. המניה שלו כרגע בשיא זה מה שהייתי אני עושה ומפנה מקום לג'קסון ומכריח אותם לשחק ביחד. יש לזה המון פוטנציאל.

חרש עץ
חרש עץ
05/01/2019 15:08:57
הגב ל  Benjo

מי יאכל את הפלופ של וורן?

אפלטון
אפלטון
05/01/2019 15:13:14
הגב ל  חרש עץ

אני מוכן לקחת את וורן ואיזה פורוורד מהערימה תמורת גורדון

חרש עץ
חרש עץ
05/01/2019 15:14:36
הגב ל  אפלטון

נו זה שחקנים דומים. נראה לי גיא יסכים אבל ירצה רכז. אוסטין פאוורס

Benjo
Benjo
05/01/2019 15:15:53
הגב ל  חרש עץ

תתפלא… הוא קולע שלשות השנה מבחינת אחוזים בעשירה המובילה בליגה .הוא שחקן. קולע לא רע .חודר. דפנסיב רייטינג שלו ושל בוקר גרועים אבל יקחו אותו. משחק רק עם עצמו אבל יש קבוצות שיצטרכו דבר כזה.

חרש עץ
חרש עץ
05/01/2019 15:22:35
הגב ל  Benjo

ניפוח סטט באריזונה

ברוך רובין
ברוך רובין
05/01/2019 17:18:49
הגב ל  Benjo

גם אני יכול לקלוע באריזונה 15 נקודות בגארבג טיים, לגבי גוש ג’קסון אני רחוק מלהסכים איתך מדובר בשחקן לללא מהלכים של גוטוגאי ללא קליעה,שליטה בינונית בכדור ואיזה יכולת מסירה אתה מדבר? האיש לא מסוגל למסור לאייטון בצבע יש לו מסירה של ילד בתיכון, הוא רחוק מהשחקן הטוב בפיניקס, או אפילו קרוב לכך, אפשר להכריז על היחד בשמו כמו אייר בול ואינגרם בלופים.

Benjo
Benjo
05/01/2019 18:30:23
הגב ל  Benjo

הרוב חושבים כמוך איזה סבבה שמותר לחשוב אחרת.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/01/2019 20:50:03
הגב ל  Benjo

תגבה עובדות בנתונים, הוא רחוק מהשחקן הטוב בפיניקס, הוא לא ברמה של שחקן פותח בעמדת הsf דומה לגסטיס וינסלו בעונתו הראשונות.

חרש עץ
חרש עץ
05/01/2019 15:05:49

אני רק מתאר לי מה עובר בראש של אייטון שהוא רואה את לוקה במאבס. או או אם אני הייתי אייטון באטלר היה ילד טוב לידי. אייטון ילד חמוד רך ומחייך שזה יעבור לו אחרי שיראה איך הקריירה הולכת לפח בעונה הבאה אני מאמין שהוא יתחיל להגיב.

-לגבי באטלר אמרתי כבר שזה יתפוצץ בקרוב. מאמן דביל שמנפח סטט לסימונס הנגר להריצו לאולסטאר (מביך שהוא באולסטאר) ופוגע באמביד ובאטלר שהופך את האחרון משחקן טופ 15 בליגה לקובינגטון אין לו מה לחפש בליגה. לצערי הנהלת הסיקסרס הדבילים נותנים לו גיבוי מלא, הקריסה של פילי קרובה.
באטלר צודק אגב בכל מילה ובכל טענה ואני אומר את זה שבועות. זה בן אדם ווינר משחק בשני צידי המגרש ושאפתן שיש לסדר לו מהלכים שהוא אוהב בשביל לפרוח ושגם הקבוצה תפרח. באטלר אוהב ISO. סגנון המשחק מנפח הסטט לסימונס הנגר פוגע בכל הקבוצה אבל הם במזרח 2 משחקים ממקום 2 וחושבים שהם קבוצה טובה בהנהלה.

בראון הדביל מנסה להיות פופ שכולם מעל הקבוצה אבל הוא לא מבין שקאווי ברח לפופ ואולדריג עמד לברוח עד שפופ ליקק לו את החריץ ונתן לו ISO כמו גדול, כנ"ל לדרוזן. כי פופ הבין שכוכבים גם צריך לרצות אחרת תחפש שחקנים כמו דרק וויט ופורבס ויעשו מה שבא לך.

השיטה של בראון מאימה למקונל וקובינגטון, לא לכוכבים כמו אמביד ובאטלר. אני חוזר ואומר אמביד לא מנצל נכון בפילי עם כל העונה המדהימה שלו ונותן את זה למרות בראון ולא בגללו. אמביד בלתי עציר בליגה הרכה של היום. הוא יכול לעשות שאק בליגה של היום אבל צריך לפנות מידי פעם מקום לסימונס הנגר שלא יכול לקלוע.

מאמן כזה צריך לעוף הביתה, יכול לאמ בבולס ולקחת את סימונס איתו.

פילי הדבילים לא יבינו את זה ויחרבו את הקבוצה עם סימונס ובראון. חייב להעיף את הברית האוסטראלית.

חרש עץ
חרש עץ
05/01/2019 15:13:16
הגב ל  חרש עץ

אגב אני מוכן לטרייד. סימונס+באטלר+ברט בראון על לברון+טיי לו ונותנים ללברון את כל הסמכויות בקבוצה.

יש מעוניינים?

ברוך רובין
ברוך רובין
05/01/2019 17:38:05
הגב ל  חרש עץ

תקח אתה את סימונס ובאטלר , סימונס המוגבל הזה ללא קליעה במערב בקבוצה שאין בה קליעה אנחנו רוצים להיות השנה בפלייאוף. אין לי בעיה טרייד ראש בראש לונזו איר בול ואינגרם על רדיק ופולץ, תקבלו את גייסון קיד ודוראנט החדשים לקבוצה ותפתרו מרגיש ומפלופ, יש מסכים?

שמעון
שמעון
05/01/2019 17:46:50

רדיק? בחיים לא. רדיק מסיים עם גופיה על התקרה בפילי. הוא לא הולך לשום מקום. הקלעי הכי טוב ואמין בליגה לא מהכוכבים. מאני אין דה בנק ויש לו לדעתי עוד 3 שנים לתת לפחות.

אינגראהם לא תודה, זה אחד לניקס או לנטס.

פולץ על לונזו? זה התלבטות. פולץ עדיין עם טיפה יותר פוטנציאל אבל גם עם רצפה עמוקה יותר עד סין. לונזו יכול להיות מחליף סביר. אבל יש לו אבא די דביל אז אחרי התלבטות מסרב גם לזה.

שמעון
שמעון
05/01/2019 17:49:33

ברוך היית לוקח דיאנגלו ראסל על אינגראהם? בטריד אחד על אחד מהנטס? סתם שאלה לאוהדי הלייקרס

ברוך רובין
ברוך רובין
05/01/2019 17:56:15
הגב ל  שמעון

דיאנגלו ראסל זה קלוריות ריקות בשני צידי המגרש, ואופי בעייתי נורא, בוא נגיד שהיה בLA הכדורסל היה משני, אני לא רוצה לכתוב מה הוא עשה כל היום שיפה הנפש באתר לא יפגעו לי, לא לוקח אותו. תגיד לי איזה פוטנציאל יש לך יותר מגייסון קיד הבא לונזו ״איר ״ בול, הוא קלע 5-7 מהשלוש אתמול , ומדובר בשומר על, אני מציע טרייד נוסף בול על שישיית קורונה ? מה אומר

שמעון
שמעון
05/01/2019 18:08:59
הגב ל  שמעון

תספר תספר על מעללי דיאנגלו אני לא מכיר את הסיפורים, הלייקרס היו לא רלוונטים אז

שמעון
שמעון
05/01/2019 17:50:39

קו אחורי של סימונס ולונזו זה אגדה. ברוך זה ישר אליפות, חוכמת משחק מתפרצת ושני שומרי עילית. אבל מסביב אתה צריך את קרי דוראנט ודיוויס 🙂

חרש עץ
חרש עץ
05/01/2019 15:15:18
הגב ל  חרש עץ

צריך להראות לאייטון קלטות של KAT ומה מיני עשו לו-סרט אימה

Benjo
Benjo
05/01/2019 15:30:22
הגב ל  חרש עץ

חחח

מנחם לס
מנחם לס
05/01/2019 17:20:22

אחלה סקירה. בוסטון נראתה טוב מאד כשהחמישייה השנייה טובה מהראשונה.
לברון ג'יימס יחמיץ לפחות עוד שבוע.
הנטס הופכת לקבוצה משמעותית. תודה

John
John
05/01/2019 19:27:27

מה שהתרשמתי ממנו הלילה זה קבלת ההחלטות של גורדון הייוורד כמוביל כדור. הוא עוד מהוסס וחסר 30% אתלטיות. אבל היו לא לא מעט מהלכים שהוא לא קיבל עליהם אסיסט אבל לגמרי היו בזכותו.

אני לא רוצה להיכנס לויכוחים שהיו מעל על OKC. אני חושב שצריך להבדיל בין מיצוי פוטנציאל התקפי להתקפה טובה. לת'נדר אין התקפה טובה ביחס למדדי ההתקפה וביחס לליגה. הם לא יעילים כי אין להם מספיק כישרון להפוך לכאלו. פעם זכרתי איך מגיעים לסטטיסטיקה על יצירת זריקות טובות. ממה שראיתי לא מעט הם מגיעים לזריקות טובות והקצב מצויין אבל הם בהחלט בכיוון הנכון. שווה להם להסתכל על מילווקי ובמה הקיפו את יאניס ובלדסו.
אורלנדו מאוד איכזבו אותי הלילה. כשמדברים על תרבות כדורסל זה בדיוק על זה. כבר כמה משחקים הם שיחקו בצורה מסויימת וזה הוביל לניצחונים נעים. הם פתחו כל כך טוב מול מינסוטה החסרה את רוז ופתאום נכנסו לאפטיות וכל ההרגלים הרעים יצאו החוצה. מצד שני וויגינס בכמה מהלכים הביא לי את הקריז. הוא חדר לסל והוריד כמה בונבונירות לחבריו. ואני חשבתי שהוא חרא של מוסר ולכן לא מתרכז בזה. יש מצב שהוא פשוט בוחר להיות סקורר אנוכי. אני מתחיל להתאהב בטאונס מחדש לאחרונה. טאוונס של קנטקי מתחיל לצאת. הוא אקטיבי, קולני, שומר ומוביל. המספרים הנהדרים הם בונוס. שפת הגוף שלו משדרת אושר ואחריות.

Adiso33
Adiso33
05/01/2019 19:38:38

בקשר לאוקי סי-
הניצחונות הם לא בגלל משחק ההתקפי "המשובח"
ניצחונות והצלחה לדעתי (בניגוד לדעתו של שמעון) זה קודם כל הגנה מצוינת.
ברגע שיש לך הגנה מצוינת יש לך יותר פוזישן בהתקפה ,ולמרות שההתקפה של הקבוצה לא הכי טובה בלשון המעטה ,ההגנה נותנת הזדמנויות נוספות.
אני מאמין שהגנה היא זו שמנצחת ,כלומר צריך שיהיה לך התקפה מעל הממוצע ובזה יש עדיין לתאנדר לאן לשאוף אבל ההגנה היא ההבדל בין קבוצה טובה וקבוצה אלופה.
תראו את יוסטון ,נכון שהארדן נמצא בתקופה משוגעת אבל זוכרים איך היא נראתה בתחילת העונה?
ההגנה שלהם הייתה בזיון ומאז הם העלו את רמת ההגנה וביחד עם הטירוף של הארדן הם בעלייה חדה מעלה.