PEYTON PLACE בוימבלדון! / מנחם לס

 פייטון פלייס בוימבלדון. קודם סרינה ויליאמס האשימה את מריה שרפובה ש-"יש לה חבר לבן עם 'לב שחור'" (גרגור דימיטרוב. סאשה ווצ'צ'יק מהלייקרס שהיה ארוס שלה הוא HISTORY!).. מריה שרפובה החזירה שסרינה ויליאמס מזדיינת עם גבר נשוי עם ילדים – פטריק מורטוגלו (העומד להתגרש מאשתו. ומה אז? נשואים עם סרינה? STAY TUNED!).

אז אולי סרינה תנצח את שרפובה בטורניר וימבלדון, אבל בינתיים המנצחת היא הרוסיה-אמריקאית המתגוררת בבוקה רטון, פלורידה, ממש בשכנות לפלורידה אתלנטיק יוניברסיטי.

אזתשכחו מהקרבות על חימר, דשא, או הארד קורט. מה שהולך ביניהן היום הרבה יותר מעניין ועסיסי. זוכרים את הרומן בין אנדרה אגאסי וברוק שילדס, ובאמצע היה לו שטוץ עם אליזבט טיילור שיכולה היתה להיות סבתא שלו? או מרטינה הינגיס עם כל השמועות על רומן ה-"BLACK WIDOW" המתוקשר שלה? עכשיו מריה וסרינה עורכות קרב חתולים על המרפסת וכל העולם עומד וחוזה, משתומם – ובינינו? – מגחך וצוחק. היי, שתתיהן נשים חרמניות בדיוק כמו כל נשיו של מומי, וזה שהן יודעות לחבוט במחבט טניס לא משנה את העובדה ששתיהן אוהבות גברים. בעיקר כשהן שוכבות על הגב. מריה היפהפיה לא מתביישת: "אם למג'יק ג'ונסון היה מותר לשכב עם 2,000 נשים והוא עדיין נחשב לאדם הטהור בעולם בלי כתם אחד על אישיותו, אז לנשים אתלטיות אסור?", היא אמרה אחרי שניפרדה (בצורה לא יפה) משחקן הלייקרס, ונראתה במונקו, איי הבתולה, והאיטי עם גברים שונים – כולם משום מה מזרח אירופאיים.

אוקיי. מה בדיוק קרה?

מכת הפתיחה של סרינה ויליאמס: "נראה לי שלאחרונה מריה שרפובה מעוניינת יותר בגברים מאשר בטניס. היא הדבר המשעמם ביותר בטניס. היא כמו תקליט החוזר על עצמו.  היא תמיד מתחילה עם "I AM SO HAPPY" ואז היא ממשיכה, "I AM SO LUCKY". מי ירצה להזמין דבר משעמם כזה למסיבה. אבל, היי, אם היא רוצה עכשיו חבר לבן (דימיטרוב) שיש לו 'לב שחור, אז שתלך על זה. איש לא יפריע לה!" (לך תדע למה התכוונה עם 'לב שחור').

עתה מכת הפתיחה של שרפובה: "היא מדברת עלי? אני יוצאת עם גברים פנוים ונורמלים לחלוטין. היא יוצאת עם גבר נשוי עם ילדים (פטריק מורטוגלו). אצל סרינה מאומה לא חשוב, רק מה שטוב לה!". היא כמובן התכוונה לרומן בין סרינה ומאמנה הצרפתי הנשוי.

הקרב רק מתחיל אבל התוצאה בינתיים היא 0-15 לשרפובה!

 

 

מריה עם חברה החדש גרגור דימיטרוב

 

u

סרינה עם מאמנה – מאהבה – פטריק מורטוגלו

 

 

()

רגע…לא ניגמר!  גרגור דימיטרוב היה חבר של סרינה ויליאמס לפני שנה…העסק הולך ומסתבך. פייטון פלייס הוא אפס לעומת מה שקורה!

 

ופתאום, בום! שרפובה הציגה בלונדון את קו האופנה החדש שלה והודיעה שקו האופנה שלה "WILL PUT TO SHAME" את קו האופנה של וונוס וסרינה ויליאמס!

0-30 שרפובה!!!!!

 

 

 

שרפובה אמרה במסיבת העתונאים שהיא באה רק לשחק טניס והיא לא יודעת מה גרם לסרינה לדבר על דברים אישיים בחייה של שרפובה, "אבל מאחר והיא פתחה את פיה, אז אני מציעה שנזכור איזה פה יש לה. איך היא איימה על ה-LINESWOMAN ש-'היא תהרוג אותה'"!

GAME! שרפובה!

אז אולי יש לנו הצגה שנייה של ג'ון מקנרו  וג'ים קונורס כשג'ון מכנה את קונורס "סטלגמיט מהגיהנום", וקונורס מחזיר שמקנרו "הוא לא פחות ולא יותר מג'ינג'י אמריקאי-אירי קטן שבעוד 10 שנים יהיה הומלס שיכור תחת גשר במנהטן"? או הקרב המילולי בין כריס אברט ומרטינה נברטילובה כשמרטינה מכנה את אברט "בת עשירים שלא שטפה צלחת בחייה" ואברט מחזירה ש-"אני מציעה לעקוב אחרי הקומוניסטית הזאת שהיא בוודאי גם שחקנית טניס וגם מרגלת"?

אולי סוף-סוף קורה משהו בטניס שיחייה אותו קצת ויוציא אותו מהסטיגמה של ה-"GOODIE-GOODIE" שהספורט נעשה מאז פרשו מקנרו וקונורס?

הלוואי!

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 62 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט