הארדן לא אנושי, קאוויי מקבל בראש מהאקסית/ אדר בר דוד

הארדן לא אנושי, קאוויי מקבל בראש מהאקסית/ אדר בר דוד

סאן אנטוניו ספרס (17-22) 125 – טורונטו ראפטורס (12-28) 107

החזרה הביתה של הכוכב הגדול לשעבר והבן האובד דני גרין, וגם של קאווי לנארד הנשכח הדליקה את הקהל הביתי בנוסף לתקופה המצוינת של הקבוצה שלהם, ויצרו אווירה מיוחדת הלילה.

זאת אולי הסיבה שהספרס יצאו כמו מלוע של תותח עם רבע ראשון אדיר של 38-19. דרוזן הוביל עם 9 נק' וגיי הוסיף 8. קאווי פתח עם 4 נק' כדי להראות נוכחות אבל זה לא עצר את הסחף והוא לא הוסיף נקודות עד סוף הרבע.

ברבע השני המומנטום של הטקסנים נמשך ושלשה של פורבס קבעה 45-19 מהמם. הספסל של הראפטורס הצליח למזער את הנזק עם מחצית מצוינת של נורמן פאוול שקלע 11 נק' ולמחצית הקנדים ירדו בפיגור 67-51. קאווי קלע גם הוא 11 אבל דרוזן התעלה עם 16 בשני הרבעים הראשונים.

הספרס לא נבהלו מצמצום הפער וברבע השלישי חזרו ללחוץ על הדוושה ולאורך כל הרבע הפער נע סביב 20 הנקודות.

גם ברבע האחרון טורונטו לא הצליחה להתקרב יותר מדי ועל המשחק הזה היתה רשומה מנצחת מתחילתו ועד סופו.

הספרס עם ערב קליעה קליני – 55% מהשדה, 48% משלוש, 90% מהקו. דמאר דרוזן, ההוא שפעם לא ידע מה זאת מסירה, סיים ערב גדול עם טריפל דאבל ראשון בקריירה של 23 נק', 14 ריב' ו-11 אס' נגד זאת שהוא לא היה מספיק טוב בשבילה.

בניגוד לקוואי לנארד, שהתקבל לפנות בוקר בשריקות בוז צורמות, דמאר דרוזאן מעולם לא רצה לעזוב את טורונטו.במפגש הראשון שלו מול הראפטורס, דרוזן גם יצא כמנצח הגדול עם טריפל דאבל ראשון בקריירה שכלל 21 נק', 14 ריב' ו-11 אס'.בנוסף, הספרס נראתה נהדר והביסה בקלות מפתיעה את טורונטו בתוצאה 107-125, כשאולדריג' מוביל עם 23 נק'.לנארד אגב, הוביל את המפסידה עם 21 שהיו רחוקות מלהספיק.

Posted by ‎Hoops – הופס‎ on Thursday, 3 January 2019

אולדרידג' הוביל את הקלעים עם 23 כשוויט עם 19, גיי עם 13 ומילס עם 12 נק' מהווים סיוע עיקרי.

קאווי לא הצליח להביא ניצחון לקנדה עם 21 נק' בלבד שהיו 21 יותר ממה שדני גרין קלע. 6 נוספים קלעו בספרות כפולות – דלון רייט תרם 15 נק', איבקה ופאוול הוסיפו 14 לראש, תריסר נקודות לואן וליט ו-10 לסיאקם לצד 7 אס' ו-6 כ"ח. גם 12 של מונרו לא הספיקו כשהקבוצה מיידה 6/30 מחוץ לקשת.

סקרמנטו קינגס (19-19) 113 – דנבר נאגטס (11-25) 117

הקינגס הצעירים רואים את חלום הפלייאוף הולך ומתרחק עם עוד הפסד צמוד שמשאיר תחושה שהעתיד ורוד אבל בהווה זה לא מספיק.
הם יכולים להסתכל על היריבה שלהם מהלילה ולומר "ככה אנחנו רוצים להיות כשנהיה גדולים".

הנאגטס המשיכו להכניס לעניינים את האריס ומילסאפ המתקמבקים, וממשיכים לחכות לפצועים קשה לא יודעים מה יש להם – בארטון, אייזאה תומאס ופורטר ג'וניור.

אחרי רבע ראשון צמוד שהסתיים בשוויון 30 הקינגס נתנו רבע שני פנטסטי וירדו להפסקה ביתרון 66-53 כשהילד עם 12 ובוגדנוביץ' עם 11 עושים את עיקר הנזק. דנבר לא נבהלו וחזרו לעניינים עם רבע שלישי מצוין כשהם עוצרים את המלכים על 18 נק' בלבד ובכניסה לרבע האחרון אנחנו שוב בשוויון. והרבע האחרון היה שייך לג'מאל מארי. הרכז הצעיר צלף 2 שלשות בקלאץ' שנתנו לדנבר מספיק מרווח בשביל הניצחון ולמרות 2 החטאות עונשין בתוך הדקה האחרונה, הקינגס לא הצליחו לעשות את זה מותח כשבוגדנוביץ' מחטיא שלשה שהיתה יכולה להוריד לנקודה, 20 שניות לבאזר.

לאחר שקלע 2 נק' במחצית הראשונה, מארי סיים ערב גדול של 36 נק' (12/24 מהשדה, 6/10 לשלוש, 6/10 מהקו) ומצא זמן גם למסור 6 אס' ולגרד 7 ריב'. הג'וקר היה יעיל עם 26 נק', 13 ריב' ו-6 אס', מילסאפ תרם 10 מהספסל ופלאמלי השלים את הקו הקדמי עם דאבל דאבל של 12 נק' ו-10 ריב'. האריס חוזר לעצמו לאט לאט עם 14 נק'.

אצל סקרמנטו באדי הילד המשיך בעונה האדירה שלו עם 29 באחוזים נהדרים ב-19 זריקות בלבד. עזרו לו שני האירופאים המצוינים – בייליצה עם 17 ובוגדנוביץ' עם 14 כשפוקס מנהל את העסק עם 16 נק' ו-8 אסיסטים. קאולי סטיין מתחת ללוחות עם 13 ו-6 ריב' ויוגי פרל הזכיר נשכחות עם 11 נק' אבל כשהקבוצה נשחטת בריב' 54-33 קשה מאוד לנצח, גם בערב קליעה יעיל של 50% מהשדה ו-42% משלוש.

גולדן סטייט ווריורס (14-25) 134 – יוסטון רוקטס (15-22) 135 (לאחר הארכה)

וואו. וואו. וואו. כל מי שלא ראה את המשחק אני ממליץ לחפש את השידור החוזר במהרה. איזה משחק ענק!

אני לא ממש יודע מאיפה להתחיל. ישר מהסוף? כרונולוגית? טוב, אז ככה. הווריורס פתחו נהדר עם רבע ראשון שהסתיים ביתרון 12 ובמחצית זה 70-53 לאלופה באחת המחציות הכי טובות שלה העונה. אבל הרוקטס של החודש האחרון היא קבוצה עם אופי וגם עם מזוקן אחד שההגדרה הכי מתאימה למה שהוא עושה בתקופה האחרונה היא "בלתי ניתן לעצירה". רבע שלישי נהדר קיזז את רוב ההפרש כשהם צולפים 39 נק' עם קאפלה ואוסטין ריברס שנותנים יד ל-MVP המכהן.

ברבע הרביעי ג'רלד גרין הצטרף למסייעים כשקאפלה שורף את הצבע והארדן צולף ומפטם את החברים. הרוקטס המשיכו לנגוס בהפרש צעד אחרי צעד, פוזשן אחר פוזשן אבל כל פעם שהגיעו לזריקה שתעלה אותם ליתרון היא הלכה החוצה. 3 דקות לסיום דוראנט העלה את החבר'ה מהמפרץ ליתרון 117-116 עם סל ועבירה וסל נוסף שלו העלה ל-6, דקה וחצי לבאזר. גמור? לא ולא אומר הארדן. מסירה גדולה לקאפלה והשוויצרי עם סל ועבירה מחזיר את הטילים לעניינים. קארי החטיא שלשה והזקן הראה לו איך עושים את נכון ויש לנו שוויון. דוראנט החטיא בצד אחד והארדן קיבל הזדמנות לנצח את המשחק אבל החטיא וקיבלנו עוד 5 דקות מכל הטוב הזה.

סל של ריברס נענה עם אחד של קארי אבל הארדן תפר עוד שלשה גדולה והמומנטום שוב אצל יוסטון. 4 רצופות של דוראנטולה הפכו את המטוטלת ושלשה של קארי העלתה את ההפרש ל-4, 2 דקות ומחצה לסיום. שוב נראה גמור, שוב ג'יימס הארדן. עוד שלשה של המזוקן ואסיסט לשלשה נוספת של ריברס ושוב המטוטלת, כמו שלמה שרף, מתהפכת כמו סטייק. כשצריך סל דחוף הווריורס הולכים לדוראנט והוא מספק את הסחורה – שוויון 130. הארדן הפעם מחטיא את השלשה וקליי תומפסון מזכיר שגם הוא פה וזה 2 לווריורס. הארדן משווה מהקו ואז מגיע מהלך הזוי ביותר כשדוראנט, שתי הרגליים מחוץ לפארקט, מציל כדור אבוד כשהשופטים בדיוק ממצמצים סימולטנית, איכשהו מגיע לקארי שדופק סל ניצחון פוטנציאלי עם 20 שניות על השעון. אבל על המשחק הזה היה רשום סוף מאוד מסוים.

אחרי שהסתבך מעט, כמעט איבד את הכדור ויצא עם טיימאאוט, הארדן מקבל את הכדור 5 שניות לבאזר ועולה לשלשה מטר מהקשת, עם תומפסון וגרין בתוך הגופיה (ספק עבירה, ספק תוקף, טוב שלא שרקו כלום). מה נראה לכם? בטח בפנים! שלשה עשירית ושיא קריירה להארדן. לווריורס היתה רבע הזדמנות עם שניה על השעון אבל התרגיל נשבר ודוראנט עם שלשה רעה ליד קו החצי שלח את אפלטון, עגל ובובי לחגוג.

בניגוד לקוואי לנארד, שהתקבל לפנות בוקר בשריקות בוז צורמות, דמאר דרוזאן מעולם לא רצה לעזוב את טורונטו.במפגש הראשון שלו מול הראפטורס, דרוזן גם יצא כמנצח הגדול עם טריפל דאבל ראשון בקריירה שכלל 21 נק', 14 ריב' ו-11 אס'.בנוסף, הספרס נראתה נהדר והביסה בקלות מפתיעה את טורונטו בתוצאה 107-125, כשאולדריג' מוביל עם 23 נק'.לנארד אגב, הוביל את המפסידה עם 21 שהיו רחוקות מלהספיק.

Posted by ‎Hoops – הופס‎ on Thursday, 3 January 2019

ואלה המספרים – 44 נק', 15 אס' ו-10 ריב' ב-13/32 מהשדה אבל גם 10/23 לשלוש ו-8/9 מהקו. גם 7 איבודים לא הורידו מערב ענק של שחקן ענק. בפריוויו המצוין של ראובן בראל כתבתי שקאפלה ישלוט ברחבות עם 20-20 – הוא אפילו התעלה על זה עם 29 נק' ו-21 אס' ב-12/19 מהשדה ו-5/5 מהקו, לא רע לשחקן שמגרד 60% ביום טוב. אוסטין ריברס היה גדול עם 18 נק', דנואל האוס התבגר עוד קצת עם 17 נק' וגרין תפר 16. ככה הרוקטס ניצחו כשהם בלי פול וגורדון אבל הזכירו את הקבוצה של העונה שעברה עם 21 שלשות מ-54 ניסיונות.

ג"ס קיבלה תפוקה נאה מהרביעייה הגדולה שלה – קארי תפר 35 באחוזים מצוינים, דוראנט וקליי סיימו עם 26 כל אחד וגרין עם מספרי גרין הישן והטוב – 9 נק', 11 ריב' ו-8 אס' יחד עם 2 חטיפות וחסימות.

לפוסט הזה יש 105 תגובות

    1. נמאס לי לכתוב למרחפים כמו ברוך רובין על "מכירת משחקים", או "הטיית משחקים". אם היה, ואם נודע, אנשים היו ניכנסים לבית סוהר ל-10 שנים, כולם מפוטרים, ועסק שעושה ביליונים מתמוטט.
      אבל מה לעשות שישנם אהבלים כמו ברוך רובין כאן?
      ואני מטומטם הלכתי לישון בחצי. חשבתי שניגמר. שרק יהיה יותר גרוע. (מדובר על יוסטון בג"ס)

  1. תודה!
    מעבר לתקופה המוצלחת הספרס משחקים בשטף והנעת כדור. פופ הצליח להחדיר בכולם את האלמנט הכי חשוב בשיטה ההתקפית שלו (תמסור ותנוע מיד למקום פנוי)
    ב-2 העונות האחרונות שקוואי שיחק בקבוצה הייתה תחושה מעצבנת של משחק סטטי ומבוסס בידודים.
    אמנם לא מתלוננים על שחקן בקליבר שלו שגם מבצע איזו ביעילות כזו וגם מגן על, אבל הרבה יותר כיף לראות יחידה מגובשת שמניעה כדור קצת כמו ספרס 2014.

    1. קרדיט אדיר לפופ על הטמעת השיטה.
      קרדיט גדול גם לדרוזן על ההפנמה. הוא ה-"טוני פארקר מודל 2013-2014" של הספרס הנוכחית
      (דמיון מפתיע בכל הפרמטרים – כמות הנק', אחוזי הקליעה, כמות האסיסטים, כמות האיבודים).
      דרך אגב –
      גם הספרס של 2014, וגם הספרס הנוכחית, מובילים את הליגה באחוזי קליעה מ-3.

      1. מבין מה אתה אומר בנוגע להשוואה לפרקר .
        האחוזים מ-3 הם תוצאה ישירה ומובהקת של הנעת הכדור הנכונה. רוב השלשות באות ממסירה ובמצב יחסית פנוי. תאווה לעיניים!
        אגב, התוצר השני של ההנעה הוא שפתאום ההגנות מתרוצצות ליד הקשת ונוצר מרחב יפה לחדירה לסל.

  2. סקרמנטו דנבר היה משחק נהדר כשאף אחד לא יכל לעצור את מארי. פשוט שיחק נהדר
    הארדן היה פשוט נהדר אבל הלוחמים שיחקו בעיניי על הפנים ועזרו ליוסטון לנצח את זה. התחלתי לראות מהרבע האחרון וקרי למרות הופעה סטטיסטית מכובדת פשוט לא הורגש וגם תומפסון היה לא מורגש בהתקפה. גרין היה הרבה האסל ומעט כדורסל ודוראנט הלך יותר מדיי לבד.

  3. יוסטון וגולדן החליפו תפקידי ווינר-לוזר.
    קארי + דוראנט ברביעי, 3 מ-15.
    הארדן בהארכה, 3-4 משלוש, וכל יוסטון 4 מ-5 (ריברס הוסיף אחת), ועוד סל של ריברס. זה כל מה שהיה לרוקטס להציע וזה הספיק.
    הארדן MVP… עד לפלייאוף…
    כי מי זוכר את ה-MVP הקודם שלו כשזה נגמר כמו שזה נגמר

  4. אני חושב שהקינגס יעשו את הפלייאוף.
    הם נותנים פייט נהדר לקבוצות הכי חזקות,
    היהעכשיו רצף של שישה משחקים מול המדורגות הראשונות במערב , אחרי המשחק מול גולדן הוא יגמר.
    ועכשיו יהיה רצף של משחקים מול קבוצות חלשות
    חסר להם שחקן בפנים שזה באגלי שחוזר והארי גיילס לאט לאט יקבל דקות על חשבון סטיין וקופוס.
    קאולי סטיין לא מספיק טוב ונאכל משחק אחרי משחק על ידי שחקני פנים של קבוצות אחרות.

    1. זוכר שאמרתי לך שסטיין אחלהשחקו מחליף ל15-20 דקות אבל לא סנטר פותח לליגה?
      מקווה שג'יילס יחזור כמו חדש, הוא סכנת פציעה מהלכת אבל אחלה תוספת. צריכים ללכת על טריי ליילס שמתבזבז בדנבר

      1. דנבר לא יוותרו עליו, הוא חלק חשוב במערך שלהם וממש לא מתבזבז מוסיף להם הרבה. ליילס לא יהיה שווה יותר מזה ויהיה כוכב או משהו בסקרמנטו. אחלה שחקן משלים.

      2. לחלוטין מבוזבז. גבוה שיודע להוביל כדור ולקלוע, ויש לו יכולת מדהימה לדעת לכדרר בדיוק לאן שהשומר שלו הכי יתקשה להגיע, אבל איכשהו הוא השחקן היחיד בעידן הנוכחי של דנבר שמשחק פחות טוב ביחד עם יוקיץ'.
        הוא חלק מהסיבה לתפקוד הטוב יחסית של הספסל העונה, אבל כשהחוזה שלו עומד לפני סיום לדנבר יש עד לדדליין הטריידים כדי להחליט אם הם יכולים להוציא ממנו יותר, אולי בפיק'נ'רולים עם יוקיץ' במקום להשאיר אותו רק כקאץ'נ'שוט, ולשלם לו הקיץ או שהם מחליטים לוותר עליו (אם ונדרבילט אי פעם ישחק כדורסל, זו בדיוק הנקודה שאליה הוא אמור להיכנס).
        בהמשך לזה, אין הצהרת אכזבה יותר ברורה מכך שבשיא הפציעות של דנבר, הם העדיפו להחתים את סוואגי פי ל-4 משחקים ולא לתת הזדמנות יותר גדולה לטיילר ליידון.
        שמעתי שיש מי שמאוכזב מדונובן מיטשל העונה. מישהו רוצה לעשות אנדו על הטרייד?

    2. אני מחבב את הקינגז אבל את מי הם יעברו כדי להיכנס לשמינייה? את אחת הלוס אנג'לסיות? את הספרס? את פורטלנד? לא יקרה.

      1. אולי אני תמים אבל אני בונה על שני דברים
        שייגר יתפקח ויבין שסטיין לא מספיק טוב
        שבאגלי וגיילס יקבלו תצאנס ויוכיחו שייגר טעה שלא העביר להם תמושכות קודם.(שמרן בן שמרנים)
        לדעתי עם תוספת של באגלי, הקינגס מספיק טובים כדי להתמודד עם כמעט כל קבוצה.
        הקינגס נאכלים בפיינט בצורה סדרתית או על ידי גבוהים או על ידי חדירות.
        ומובסים בריבאונד ההתקפה משחק אחרי משחק
        תוסיף לזה המון טעויות של סטיין.
        באגלי ריבאונדר טוב מאד מגן אישי לא רע למרות הסטיגמה שלו ושחקן התקפה נהדר.

  5. פעם ראשונה שהזקן מצליח לנצח את השופטים וגולדן סטייט ביחד.

    הליגה הזאת מכורה.
    אין סיכוי שזה יקרה בפלייאוף

  6. הארדן מלך ולא יעזור לכל מי שמתעקש לא לפרגן לו פה מתחילת העונה מה שהוא עושה אפילו הוד רוממותו אייר ג'ורדן לא עשה

    1. ג'ורדן לא התמודד מול קבוצה כמו גולדן סטייט ואפילו לא חצי ממנה
      די עם אגדת ג'ורדן
      שיחק בתקופה אחרת בליגה חלשה מאוד

      1. אני באמת לא מבין את הטיעון הזה – מילא הליגה כולה, לא בדקתי מספרים, אבל יוטה הייתה קבוצה אדירה עם שני שחקנים היסטוריים שקבעו שיאים שלא ישברו לעולם, איך אפשר לטעון שהיא לא הייתה קבוצה אדירה? ראיתי את הסדרה הזו וגדולתו של מייקל הייתה הדבר היחיד שמונע מהם טבעת שאין מוצדקת ממנה.

        1. מייקל הכי גדול ואין עוררין אבל הו שיחק בזמן שהליגה הייתה חלשה.

          שהיא הייתה חזקה הוא כשל בשנות ה-80. המזרח היה בשנות ה-90 יותר בושה מהיום. היריבים שלו נחשבו ניקס שזה ממפיס של היום עם נגרי על שבקושי ידעו להקפיץ כדור. מארק גקסון אנתוני מייסון אוקלי רק תראו איזה נגרי על. ואינדי עם רגי מילר שבינינו זה שחקן ברמה של ריי אלן/קליי תומפסון וכמה נגרים סביבו כמו ריק סמית ומארק גקסון. אותם הוא ניצח נו באמת.
          מי היו לו בגמרים? לייקרס גמורים ב-91. פורטלנד שגם אז היו לילי כריות, סאנס שהם האמא של הרכות המלטפת ששמר עליו דן מארלי בחייאת. יוטה עוד איכשהו הייתה יריבה חזקה כן. אבל הקבוצות האלו היו מושפלות עי הקבוצות של היום, תכלס. מייקל התמודד מול תחרות חלשה מאד בשנות ה-90.

      2. די עם הטיעון השקרי שלך, במהלך הקריירה שלו היו הכי הרבה כוכבים גדולי וכוכבי על יותר מכל תקופה:
        מג'יק, אייזיאה, סטוקטון, פייטון, דרקסלר, בירד, וורת'י, פיפן, בארקלי, כארים עדיין ביכולת מעולה בשנותיו הראשונות של מייקל, החלום, האדמירל, יואינג, ועוד.

        1. מייקל הפסיד להם. הוא התחיל לנצח שהם ירדו הסלטיקס הלייקרס והפיסטונס. כי נותר ואקום כמו האליפות של הספרס ב-99.

      3. יש לך טעות
        ג'ורדן ניצח קבוצה של אולסטארים מטורפת
        שהשחקן השני הכי טוב בקבוצה שלו זה באקס באני ונגרים כמו דאפי דאק וטוויטי

  7. מבין מה אתה אומר בנוגע להשוואה לפרקר .
    האחוזים מ-3 הם תוצאה ישירה ומובהקת של הנעת הכדור הנכונה. רוב השלשות באות ממסירה ובמצב יחסית פנוי. תאווה לעיניים!
    אגב, התוצר השני של ההנעה הוא שפתאום ההגנות מתרוצצות ליד הקשת ונוצר מרחב יפה לחדירה לסל.

  8. למידן (ולמי עוד שזה מעניין אותו) – ה"עבירה" שלא נשרקה על הארדן בשלשה המנצחת.
    ניתן לראות בבירור מהזווית הזאת איך הוא מפיל את עצמו ועוד מפיל את דריימונד כתוצאה מהפלופ הזה.
    מראה לכם מי האיש.
    https://youtu.be/L2g4RtMj2Ss?t=37s

    1. מגע הדדי של הארדן וגרין, לא היה צריך לשרוק פאול לאף אחד מהם, ואכן גם לא נשרק.
      באמת לא מבין מה אתה מחפש בציציות כל כך את הארדן.
      אולי אתה מנסה לגבות את התגובה שלך מהבלוג החי, בשלב מוקדם יותר במשחק בו טענת שהארדן תמיד ייחנק ברגע האמת?
      הרי לשיטתך אם הארדן עשה פה פלופ (אף על פי שבין כה וכה הוא קבר את השלשה הזאת, עמוק לגרון של הווריורס, השופטים וגם שלך מסתבר), אפשר להוריד מהגדולה של המהלך הזה.
      אם דונובן מיטשל היה מבצע את אותו מהלך בדיוק, היית פוצח במחרוזת ריקודים ושירי הלל, מבלי לציין ולו לרגע פלופ מצידו (ואולי אף היית תומך בזה שגרין ביצע פאול).

      1. אין פה שום מגע הדדי, יש פה פלופ.
        לדעתי הוא כ"כ התרכז בפלופ שהוא שכח לגמרי שהוא אמור להיחנק וקלע מרוב הסחת דעת… 🙂
        הוא האכיל אותי היום אבל ניפגש שוב בפלייאוף, אני עומד על דבריי וזה מתוקף שנים רבות של עדויות מצטברות להיחנקויות ביג טיים.
        אין מה להוריד מגדולה, הוא קלע סלים יפים אבל סלים כאלה לא מרגשים אותי וזה לא כדורסל מנצח.
        אף פעם לא אתלהב מכדורסל של 1X5 כשכולם יודעים מה השחקן הולך לעשות וחברי קבוצתו עומדים בצד.
        לא מרגש אותי ואני לא מחזיק מכדורסל כזה.
        כל זאת בלי קשר לפלופ, שצד את עיני בסיום והתווכחתי עם מידן לגביו.

    2. אך זה לא מוריד מיכולת המשחק שלו.
      רמת האישיות לא חייבת להיות בהתאם לרמת היכולת. ומגדולי הכדורסלנים אישיותם לא הייתה משהו, או איננה משהו, במידה זו או אחרת, והיו כאלו שאישיותם מנעה מהם מלהגיע להיות כוכבי על כפי שיכולים היו להיות כמו למשל מייקל ריי ריצ'ארדסון.

  9. ניצחון ענק של יוסטון
    גולדן סטייט שהייתה רוצחת משחקים כאלו איבדה משחקים בשנה האחרונה בכלל ההיחלשות של הספסל
    הארדן סיפק הצגה
    קארי נעלם במאני טיים ,הוא ייתן רבע מפלצתי בכל משחק לרוב זה לא הרבע האחרון

  10. 40.625% מהשדה ו-33.33% משתיים זה בהחלט אנושי למרות 44 נק' וט"ד. וגם 43.48% מהשלוש זה אמנם מעולה אך אנושי.

    1. כבר ממזמן האחוזים מהשדה לא באמת רלוונטיים.
      מה שמעניין זה האחוז האפקטיבי –
      כמה נק' שווה כל זריקה מהשדה.
      והלילה, הארדן סיים את המשחק עם 54.5% אפקטיבי. בהתחשב ברמת הקושי של חלק לא קטן מהזריקות,
      זו תוצאה מרשימה למדי.
      (האחוז האפקטיבי הממוצע בליגה הוא 52%)

      1. אך העיקרון של האנושי נשאר כי האחוזים האפקטיביים האלו הם נהדרים אך עדיין לא מתאימים להגדרה "לא אנושי", בניגוד למה שנכתב בסיקור שבכל מקרה טוב לפחות כמו האחוזים האפקטיביים האלו.

  11. די כבר לחשוב כמו ילדים קטנים
    הסיבה היחידה שהארדן קלע 44 וקרי/דוראנט/קליי לא קלעו היא שהוא זרק עשר זריקות יותר מקרי 12 יותר מדוראנט והרבה יותר מקליי.
    הוא זורק וזורק בלי להפסיק. אז כשיש קצת מזל זה מספיק לנצח משחק או אפילו עשרה-כשיטה במשך שנים זה היה גרוע ליוסטון. השנה היחידה שהם עשו משהו בפלייאוף היתה כשפול היה כדיי למתן את הארדן
    שאפו על ההתעלות במאני טיים אבל אין לזה שום ערך לטווח ארוך

    1. זה הרבה יותר מרשים כשאתה זוכר שהוא הנשק ההתקפי העיקרי של יוסטון וגם המנוע של השיטה, הוא לא ספוט אפ שוטר כן? הנטל ההתקפי שלו ביוסטון גדול מהרבה ממה שהיה לקובי בזמנו, כשקובי גם נתן הופעות התקפיות מדהימות.
      מה גם שהאחוז האפקטיבי של הארדן טוב בהרבה.
      לג״ס יש 3 קלעי על שכל אחד יכול להיות הסיקור המוביל ולהגנה אין מה לעשות נגד כוח אש כזה, ביוסטון זה רק הארדן. אז הוא זרק הרבה כי כל העומס היה עליו והוא היה חייב ״לדלוור״.
      מסכים שזו לא שיטה טובה להסתמך עליה בכלל ובפלייאוף בפרט.

      1. אני לא משווה שחקני הווה לשחקני עבר זה מסובך לי מידיי
        אני משווה בין שחקני הווה
        הסיבה למספרים המשוגעים שלו היא שכל ההתקפה של יוסטון היא הארדן. כשהארדן רוצה לזרוק רק הוא זורק
        זה לא יכול לעבוד כי
        א.עייפות החומר,לקראת סוף העונה ובטח בפלייאוף הוא יקרוס.זה מתמטי, לא דעה, הוא משחק כמות דקות מטורפת
        ב.לכל שחקן יש ימים רעים ואם ביום רע של הארדןי יוסטון תקועה זה לא יצליח לאורך זמן

    2. כשיטה הוא הביא אותם פעמיים לפיינלס של המערב ונכנעו רק לווריאורס. השנה הוא סוחב אותם לבד. לא מבין איך אפשר להקטין את השחקן הזה.
      אז המשחק שלו לא הכי סקסי והזקן שלו מכוער. אבל האפקטיביות שלו מדהימה

      1. לא מפחית מערכו. כבר אמרתי שבעיניי הוא בסדלה של לברון דוראנט קרי הארדן קוואי שהיא כמה רמות מעל כל הליגה
        אני רק אומר שהמספרים החריגים שלו נובעים מהתרכזות בו ושגם קרי ודוארנט ותכלס גם קליי יכולים לתת מספרים כאלה אם הכל יהיה רק דרכם
        בקיצור- הסטטיסטיקה של הארדן טובה לו ולא לקבוצה

        1. קליי לא יתן מספרים כאלו עוד 100 שנה גם אם יחזיק כדור 48 דק בלי למסור.

          הארדן ניצח לבד קבוצות עילית לא פחונים כמו הסאנס או ההוקס עליהם חגג. ניצח את בוסטון אוק וגולדן את העילית של הליגה, לא איזה אשפה. הסטט שלו מצויין לו ולקבוצה. הולכים למה שמנצח משחקים. מאזן 11-1 ברצף הזה.

  12. בכלל. הסיבה שגולדן הפסידו תמשחק היתה הגנה מזוויעה, אני ספרתי לפחות 6/7 שלשות פנויות לחלוטין סתם בלי סיבה או מהלך מקדים.
    אם זה לא היה קורה גם 70 נקודות של הארדן הם היו מנצחים

    1. גם בדיוק ובנוסף שיחקו התקפה מבורדקת לגמרי.
      אבל אלה בעיות של ג"ס, לא ממעיט מהניצחון של יוסטון.
      רק מכניס לפרופורציות.
      הניצחון הושג על קבוצה ששיחקה משחק חלש (שקראו לה במקרה ג"ס).

    2. "אם זה לא היה קורה."
      ההגנה של גולדן סטייט מדורגת במקום ה-15 בליגה עם דיפנסיב רייטינג של 108.9 (הם קרובים בהרבה להגנה הגרועה בליגה, מאשר להגנה הטובה בליגה),
      כך שזו לא איזו הפתעה גדולה, זה שגם הלילה הם פישלו בצד ההגנתי.
      קרי, דוראנט, וקליי, כולם עילויים התקפיים.
      אבל חלק מהותי מהצלחת גולדן סטייט ב-4 השנים האחרונות (לצורך העניין – מהרגע בו אליס עזב),
      זו ההגנה הנהדרת שהייתה להם.
      (זה הדרוג ההגנתי הכי נמוך שלהם מאז 2012)
      .

      1. אתה צודק
        גולדן סטייט יכולה לשחק הגנה מדהימה את זה כולם יודעים
        זה רק מחזק את הטענה שלי שגולדן סטייט פשוט ישנים עד הפלייאוף
        אם יש משהו שהוא מדד למאמץ זה הגנה

  13. דריימונד הנגר צורח רוקע עושה יאה יאה כמו חמור על השופטים וכלום, נאדה, שקט אבל ששחקן אחר שואג הוא מקבל טכנית. ילד בכיתה טיפולית עם יחס מקל.

    סטפן האיום הפך לסטאפני, איזה רכות של מלכת יופי. הגנה 0- מספר חדש רק בשבילו. רק רצים לצד ועוברים אותו.

    ההילייט של הערב דוראנט מצליח "להציל" כדור מהספסל של הוריירס בישיבה לסל שאמור להיות הנצחון של קרי. 4 שופטים לא רואים, גם לא הולכים לריפליי. משחק מכור, זה לא טעות חברים, אל תהיו נאיבים. זה בדיוק ה-10 נק שגנבו להארדן בגיים 7 עם עבירות ברורות עליו שלא נשרקו. זה לא רק 4 אולסטארים (גרין לא נחשב) זה גם השופטים יהיו איתם בפלייאוף. היחיד שיכול לאזן שיפוט מולם זה התאגיד שגם לו מוקצית מהליגה יחידת שיפוט.

    הארדן ניצח גם את השופטים.

    גולדן מזלזלים אש, ראו את זה עוד ב17 הפרש את המשחק שכונה שלהם ואמרתי את זה עוד אז בבלוג החי, זה כדי לעשות עניין שכאילו בפלייאוף למישהו יש סיכוי. מנחם וגיא אוכלים את זה בשקיקה הנה תכף יוסטון וטורנטו ידיחו אותם.

    הפלייאוף יהיה סיפור אחר לגמרי, קליל הרבה יותר מעונה שעברה ואם בטעות יהיה קצת קשה צוות השיפוט מוכן. גמר המערב החלומי של הליגה זה שיקוצי המפרץ נגד התאגיד והגבה=FOLLOW THE JEWISH MONEY

    1. עצוב פשוט עצוב שהליגה מכורה, הטענות שלנו ממשחק 7 התבררו כנכונות, לא הגיוני ש4 שופטים לא ראו את זה, זה אפילו לא היה צמוד או גבולי,סילבר ימכור את הארדן גם השנה בגמר, אין מה לעשות יוסטון לא מוכרת ולא מהנה כמו הלוחמים, ולכן הליגה תעדיף אותם ואת הפנים של הליגה מאשר יושרה ספורטיבית

      1. היא מכורה בקטנה זה לא ברמת הwwe אבל יודעים למי לתת יתרון שצריך ומה לעשות. אפשר להתגבר על השיפוט אבל זה כבר יותר מידי שמוסיפים להם 4 אולסטארים.

        1. https://twitter.com/SportsCenter/status/1081080650889863168?s=20
          .
          .
          זה לא בקטנה הליגה מעדיפה קבוצות באופן בוטה על חשבון טהרת הספורט, ואין מה לעשות גולדן סטייט ולברון מוכרים יותר כרטיסים. לפני שלוש שבועות הליגה העדיפה את הארדן שהשופטים לא ראו את ״הצעדים״ בשלושה הקריטית הזאת.
          https://twitter.com/fastbreakbreak/status/1074868330220134400?s=20

    2. בדיוק! כל מילה – רק טיפה פחות נחרץ לגבי השיפוט באופן כללי. הערב זה היה שערוריה – כל הארבעה צריכים להיות מושעים.
      לגבי המזלזלים בצוות של יוסטון כאן למעלה – טאקר טוב פי 10 מגרין
      קליי השנה לא יציב, אין לדעת מה תקבל ממנו
      איגי ושון פרשו כבר לפני שנתיים
      קאפלה שיחק נגד קט סל (9 ריב׳ התקפה!)
      גרין של יוסטון מכונת יריה וריברס נתן 7 נק׳ גדולות בקלאץ׳ (על הראש של קרי)
      הרבה יותר טובים הערב מהצוות המסייע של קיידי וסטף.
      תאכלס – הארדן ניצח את קיידי וסטף (והשופטים). שיחק אותה

      1. אז מה שאתה למעשה כותב זה שהצוות המסייע של הארדן טוב יותר מהצוות המסייע של קרי? ושל דוראנט, ושל קליי…
        .
        קצת יותר ברצינות –
        לגולדן סטייט יש בעיית עומק.
        29.8 יש לספסל שלהם. מקום 28 בליגה.
        רק שכאשר משווים ליוסטון, הבעיה מתגמדת –
        לספסל יוסטון 26.6 נק'. מקום אחרון בליגה.
        .
        אז השורה התחתונה היא קצת שונה –
        הלילה, הארדן + קפלה > קרי + דוראנט + קליי
        בהתחשב בעובדה שהמשחק שוחק במפרץ,
        שגולדן סטייט (להבדיל מלא מעט טענות שהועלו במהלך המשחק) ממש רצו לנצח,
        ושיוסטון היו הלילה נטולי פול וגורדון –
        זו נוסחה שבהחלט יכולה לעודד את אוהדי הרוקטס.

    3. דווקא בגלל שזה היה כל כך ברור שמדובר בכדור חוץ לא הגיוני שכולם יעלימו עין. לפחות אחד מהם היה שורק אם היה רואה.
      השופטים לא מפגרים. יודעים שישחטו אותם אחרי המשחק.
      לדעתי התנועה של דוראנט הטעתה אותם. קורה

  14. תודה על הסיקור המעולה!

    הארדן ממשיך בכושר המעולה, והפעם גם עם סל ניצחון. לא היה לי ספק שהוא ייתן עוד ערב גדול בהתחשב בכך שפול וגןרדון עדיין בחוץ, אבל גם ניצחון ועוד אחרי קאמבק מפואר? ועוד באורקל ארינה? זה כבר באמת מרשים. חבל רק שלא יכל לתת את התצוגה הזאת בגיים 6 במפגש הפלייאוף האחרון..
    מה שהוא עשה הבוקר בסיום הזמן החוקי ובהארכה זה תצוגת ווינריות, לא משנה איך תסתכלו על זה. אפשר לא לאהוב את צורת המשחק שלו, אבל אי אפשר שלא לתת לו את הקרדיט על כך שהוא mvp בזכות ולא בחסד.
    .
    הרבה מפקפקים ובצדק בכך שהארדן יוכל לתת תצוגות כאלה גם בפלייאוף.
    אבל לתת כזה רצף של משחקים אישיים מעולים+לגבות את המשחקים האלה בניצחונות זה משהו שנוסך המון ביטחון בשחקן. לקובי גם היו רצפים כאלה באמצע העשור הקודם, והוא הצליח בסוף לתרגם אותם גם להצלחות בפלייאוף בסוף אותו עשור.
    אני רק מקווה שכשפול וגורדון יחזרו, דאנטוני ישתדל להמשיך ולתת הרבה דקות לריברס וגרין מהספסל, כדיי שגם הארדן וגם פול לא יחצו הרבה פעמים את ה-30 דקות לערב, ויישארו בריאים עד הפלייאוף.

  15. טוב הדופק נרגע. משחק גדול של יוסטון מול ג״ס בהרכב מלא ללא תירוצים (אה, קאזינס . . .)
    אני לא אוהב לנצח ככה עם כל כך הרבה פוסקים, אבל ניצחון זה ניצחון, ממשיכים הלאה.
    יוסטון חייבת להתחזק להמשך כי הארדן בסוף יתמוטט.
    דרוזן ממשיך להפציץ. לחלק אסיסטים הכוונה. כאילו נגעה בו יד אלוהים העונה הזאת. אה, זה פופוביץ.
    אני מקווה שהספרס יוכלו להמשיך עם המשחק ההתקפי הקבוצתי שלהם, אם כי קצת סקפטי.
    ועכשיו ללכת להשלים את דנבר-קינגס.

  16. הארדן באמת לא אנושי. מה שהבנאדם עושה העונה ובפרט בחודש האחרון אני לא זוכר הרבה זמן משחקן כלשהו.
    יוסטון והספרס בהחלט מתיישרות אט אט למקומן הטבעי בצמרת המערב . הספרס גם קיבלו הלילה את לוני ווקר שמעניין איך פופ אם בכלל יכניס אותו לעסק לאט לאט.

  17. מעולה, אדר, תודה רבה.
    היה מרגש, אין מה לומר, ויפה לנו שניצחנו למרות שקוואי הגיע בכח מלא. דני החביב התרגש מאד, כנראה, ועזר לנו לנצח. כתבתי בבלוג – ניצחנו את בוסטון ואת טורונטו ואנחנו לגמרי ברמה של לקחת את המזרח… בנוגע למערב עוד נראה.
    ודנבר ממשיכים לדלבר – מעניין מאד איפה העונה שלהם תסתיים. לא הייתי רוצה לפגוש אותם בשום שלב.
    מה שהארדן עושה בתקופה האחרונה עומד בשורה אחת עם כל השמות שכולנו מכירים. נראה מה יקרה בפלייאוף, אבל גם אם לא יפרוש עם טבעת הוא שחקן היסטורי שיזכר לשנים. ועכשיו תחשבו על הארדן ודוראנט באותה קבוצה… אחד הפספוסים הגדולים בתולדות הספורט, יחד עם היונייטד של דנקן אדוארדס.

  18. ועיקר שכחתי – דרק וייט!!!! שחקן שנה שניה פשוט שלט במשחק, בשני הצדדים, לאורך דקות ארוכות. איזה יופי!!!!!!

  19. המסקנה הכי חשובה שהייתה מהלילה היא שהליגה מכורה, סילבר מכר את יוסטון בגמר המערב והלילה ניסה למכור אותם שוב, אין פה בכלל שאלה אין אחד שלא ראה את מה שקרה פה הערב, דוראנט היה מטר בחוץ, 4 שופטים עצמו את עיניהם ולא שרקו עצוב.

        1. ברור הם יצטרכו לנצח בעצמן אבל העזרה הקטנה תגיע שיצטרכו אותה שיראה לא חשוד ולגיטימי. היום זה התפלק להם בטעות 🤣🤣 או שמישהו היה חייב חובות לדון קורליאונה ששם הרבה גובות. גם זאת אפשרות.

          זה מסוג הרגעים כמו בכדורגל שברור שהגדולות נעזרות בשיפוט אבל היה איזה משחק של ריאל פעם פפה נפל מהאוויר ברחבה בדקה ה92 לא היה אפילו מגע וריאל קיבלו פנדל וניצחו. זה מהסוג הזה.

          בnba זה הכה בי בסידרה בין הלייקרס לקינגס המסכנים לאורך הסידרה כאשר השיא היה שקובי בריאנט שולח מרפק לתוך הפרצוף של ביבי וביבי מקבל עבירה במהלך מכריע

        2. בNBA זה התחיל הרבה לפני, זה היה ידוע במשך שנים ההטיית משחקים (מייקל ג’ורדן יכל לתת סנוקרת לשחקנים והייתה נשרקת עליהם עבירה), הייתי בטוח שהליגה תשנה את זה כיוון שזה פשוט נוראי , אבל סילבר ממשיך בשיטה של מכירת המשחקים.

        3. ברוך, כמה שהשופטים טעו, וכמה שמשחק 7 בגמר המערב היה מוטה אין מצב שהשופטים מקבלים הוראה מלמעלה איזו קבוצה צריכה לנצח.
          יש הטייות אישיות ונסיבתיות כמובן אבל כל תיאוריות הקונספירציות כאילו יש איזה שולחן עגול שקובע את זהות האלופה בחדר משרדים באיזה מגדל במנהטן (מכל המקומות- מנהטן?? למה שלא יבחרו בניקס??), פשוט מגוחך.
          לגבי קונספירציות בתקשורת, נרטיבים שמוכרים- קשר דיסני-נייק-היטלר? אוהו אני מתחיל לחכך ידיי בהנאה.

          1. תה לא מבין אפלטון, סילבר לא מרים טלפון לשופט ואומר לו לסדר ככה מי ינצח אחרת זה היה נחשף והוא היה בכלא. זה לא WWE.

            זה ברמת הסטייט אוף מיינד. המיינד סט של הליגה, הלך הרוח המחלחל לשופטים מה הבוס רוצה.

            שהמאפיה מחסלים הבוס מרים טלפון או מהנהן עם הראש? מה נראה לך?

            העובדים יודעים לספק את הבוס, אל תהיה נאיבי.

  20. וואו הארדן!
    אמרתי שהוא יצטרך איזה טריפל דאבל של 50 נק' כדי לנצח והוא לא היה רחוק מזה. משהו שפעם היינו זורקים כאיזה הנפצת מספרים לא הגיונית הוא עושה על בסיס קבוע.
    באסה שזה שם את המשחק הענק של קפלה בצל. קפלה בכל התקופה הזו של טירוף הארדן גם העלה את הרמה שלו לרמה של סופרסטאר שמקבל 90 מליון ולא לשחקן מבטיח על חוזה רוקי. אתמול בפעם הראשונה נראה לי מול גרין הוא היה הדומיננטי מביניהם והתעלה עליו פיזית.

    כתבה ממש מעניינת ברינגר על הארדן ואיך הוא משנה את המשחק. שחקן אוונגארד במלוא מובן המילה, שלמזלו משחק במערכת שמבינה בדיוק את היתרונות והאפקטיביות במשחק שלו במקום להילחץ ממספרים כמו: 10-23 מהשלוש.
    https://www.theringer.com/nba/2019/1/3/18166695/james-harden-3-pointer-archetype

    1. תקשיב אין גבוה שלא חגג בלוני פארק. בהארכה הוא חגג על איגי פארק. קח בערבון מוגבל. לא חוכמה לחגוג על גולדן בצבע כרגע.

      1. קפלה בעבר התקשה מול גרין. זה לא שלג"ס היו שומרים אימתניים בצבע אי פעם.
        אני חושב שההיחלשות של גרין העונה היא הדבר שצריך להדאיג את אוהדי גולדן סטייט יותר מהכל. אני יודע שאתה לא מחזיק ממנו אבל הוא היה שחקן ההגנה הטוב בליגה איזה שנתיים שלוש ברציפות וזה מה שהחזיק את כל ההגנה של גולדן סטייט.

        1. הוא כבר מזמן לא שחקן ההגנה הטוב בליגה, הוא לא היה קרוב לזה גם עונה שעברה, הגבוהים בליגה השתנו מ2016. גרין הוא האוברייטד מספר 1 בליגה הוא מגן טוב קבוצתית ומגן בינוני אישי,בנו לו שם של איזה מחסל, קליי ודוראנט איגודלה היו נפלאים בהגנה לידו (כמגני כנפיים) והוא פשוט לקח את הקרדיט עם הפה הענק שלו וזה שהסטטיסטיקה ההגנתית שלו יותר מרשימה , ״הדבק של גולדן סטייט, השחקן החשוב במכונה״ וכל הבולשיט הזה, מדובר בנגר התקפית ומגן טוב (היה ב2016 מצויין), אבל רחוק ממה שהציגו אותו, ״כאולסטאר רביעי״ (עוד בדיחה של הליגה), אני לוקח את מוריס לפניו בעיניים עצומות.

          1. בדיוק חח הכי אהבתי את המשפט הוא השחקן הכי חשוב והבורג במכונה חחחח

            קליי היה מגן על בשנים האלו שזכה ל-0 קרדיט, איגי היה מגן מעולה. הוא שמר נהדר קבצתית וידע לעזור טוב אבל בהגנה אישית נוגב לרוב עי שחקנים טובים. פה גדול, פרסום ודהירה על הגב של האולסטארים האמיתיים ניפחו אותו.

        2. הוא לא היה שחקן ההגנה הטוב בליגה מעולם. היה שחקן הגנה טופ 10 2 עונות אולי, נסכים על זה.

          גולדן ירמסו בפלייאוף, אני לא מאמין ששוב אתם נופלים למלכודת הזאת כמו שנה שעברה והעונה יש להם את פאקן קאזינס. בקיץ את גרין צריך לשחרר הם יכולים למצוא 4 הגנתי קשוח אחר שגם נותן התקפה. גרין הפך לנטל בהתקפה, לא מסוגל לשים סל מול אוויר ואז קבוצות כבר מביאות דאבל טים על קרי ודוראנט, גם היום במשחק, מתי קבוצות היו מעיזות לעשות את זה?

          כרגע אין קאזינס אז על לוני יורוקאפ כולם שוברים שיאי קריירה כי הוא פשוט לא ברמה של לשחק ב-NBA זו האמת, לא לוקח ריב, חור בהגנה, מסמאצ מהלך אפילו לפני קרי בכל מהלך. שקאזינס יחזור הכל יהיה אחרת ההתקפה שלהם תהיה דורסנית. דוראנט וקרי הם מניאקים לא קטנים שישחקו בכל הכוח בפלייאוף. קליי יעלה רמה כמו מניאק. נכון שהספסל שם זה הפועל נהריה אבל אי אפשר לקבל הכל, גם 4 אולסטארים וגם ספסל. תוסיף לזה מאמן זחוח כמו קר שעשה המון שטויות היום במשחק ואתה מקבל אשלייה שזה צמוד.
          אבל קבוצות פחות טובות מיוסטון ניצחו העונה את גולדן. למעשה גולדן במאזן שלילי מול קבוצות חזקות. זה לא איזה הפתעה מרעישה. הם יושנים, נחים, חלקם עייפים כבר מהשובע אבל שצריך קרי ודוראנט ירימו את כולם.

          1. קליי תמיד היה אוברייטד הגנתית בעיני. שחקן הגנה טוב, בטח ביחס לקרי אבל לא מגן גדול.
            גרין היה שומר בשביל 3 אנשים. הגנת העזרה שלו היתה מהתצוגות ההגנתיות המרשימות שראיתי והבסיס להגנה המצויינת של גולדן סטייט. השנה באמת נראה שיש ירידה משמעותית ביכולת/רצון שלו, וזה ניכר על כל ההגנה הצהובה.
            יש מצב שהוא יעלה הילוך בפלייאוף, לא שולל את זה בכלל. רוב ההגנה שלו זה קריאה של המשחק ו100% פוקוס הגנתי.

          2. קליי הגנתית שנתיים היה לדעתי הסטופר מספר 1 בליגה עבודת רגליים מדהימה מיקום, הוא היה מגן פרימטר מדהים העונה הוא הוריד קצב (עדיין מגן מצויין), הבעיה זה השאר לוני זה כנראה השחקן החלש ביותר שאני זוכר בהרכב של אלופה (לא מתאים לליגה), איגודלה גמר את הסוס וגם ליווינגסטון ,דוראנט וקרי הפסיקו לשמור עונה שעברה, וגרין זה פשוט בדיחה עצובה, ברור שבפלייאוף זה ישתנה עם קאזינס והם הפיבורייטים הברורים.

  21. יוי של משחקים הלילה. הצדיק את ההשכמה המוקדמת. זה אני או שהספרס הופכת להיות מועמדת רצינית ללכת עד הסוף? מישהו מהעכברים יכול להשאיר קישור או לפרט מעט סטטיסטיקות של הספרס. מיקום בליגה באחוזי שלשות / ומהשדה יעילות הגנתית.

    1. לדעתי זה אתה והגיאוגרפיה – במזרח, נכון לעכשיו, היינו נחשבים קונטנדרית לכל דבר. במערב – הלוחמים יקבלו את קאזינס, הארדן מתעלה לרמה לא אנושית ופול יחזור, דנבר הוסיפו יציבות ועומק לכשרון האדיר שלהם, ולברון יעשה לברון, אז לדעתי עדיין מוקדם לקבוע שאנחנו קונטנדרית.

  22. אגב אני הולך להתחיל פה משהו שיתגלגל עד לתקשורת בארה"ב ויכנס לספרי ההיסטוריה.
    הכינוי הראוי להארדן.
    אם קובי הוא הממבה, הארדן הוא הקוברה.
    עומד חצי ישנוני על קשת השלוש, קרוסאובר אחרי קרוסאובר, מהפנט את היריב עד שמזהה פרצה ואז עוקץ/ יורק ארס בשנייה שהיריב מראה חולשה.

  23. קשה מאוד לראות את השיפוט המגוחך בליגה הזו. את השטות של הרגליים בחוץ של דוראנט רואים מק"מ , אבל מה שעוד רואים זה מגע של טאקר ברגל של דוראנט לפני, אם לא שורקים עבירה זה אאוט ברור מאוד. הבעיה שמהלך לאחר מכן מגיעה עוד טעות אדירה שמשום מה מתעלמים ממנה. הארדן נתקע , זורק כדור על הרגל של קארי מבלי שהייתה בכלל אפשרות מסירה והוא מקבל שריקת רגל לטובתו, שריקה בניגוד להגיון. גם לפני כן בהארכה עף לגרין הכדור מהידיים, הארדן לא ממש נוגע בדרך החוצה, השופטים מסתכלים בריפליי שעה ונותנים את הכדור ללוחמים למרות שהארדן בשום אופן לא הסיט את הכדור או משהו בסגנון.
    למה בדיוק יש שידורים חוזרים וכו' אם ההחלטות כל כך גרועות ??

  24. עם כל ההתלהבות על הארדן דונציץ ולמעשה כמעט כל שחקן בליגה שפתאום הוא מכונת טריפל דאבל או קולע 40 נק בלי למצמץ או אפילו שניהם ביחד.. הליגה הזאת ירדה מהפסים.
    השיפוט, צורת המשחק, הילדותיות…
    אי אפשר באמת לשפוט שחקן כמו הארדן למשל במציאות כזו.
    כל השוואה לעידן של ג'ורדן היא מגוחכת

  25. מישהו כתב שתקופת שנות ה80-90 היו בדיחה בהשוואה לעכשיו חחחחח
    קארי הגדול של היום ב90 הוא היה מקסימום סטיב קר
    גרין שחקן ההגנה של העונה חחחחחח בחייאת זומזום ,אם כך אז אוקלי היום היה אולסטאר ושר ההגנה של הליגה.

    כל נשימה היא שריקה על פי סילבר ולכן מנפחים מספרים.
    אסור להגן והילד המעודף היום זה הילד ההתקפי ואסור לגעת בו בשום צורה ואפילו לא לנשום לידו.

    לברון הפסיד לחבורת זקנים בני 37-36-38 ולאירופאי מזדקן אבל בעיני האהודים הוא ה-גוט 😂😂😂 זה רק מראה עד כמה הליגה הזו היא חלשה.
    מג'יק בירד וכל התותחים הכבדים היו חוגגים כאן …רק תארו לכם את מג'יק בליגה של היום
    שלא נדבר על האקים …
    יש שדיברו על גרין שהוא טוב יותר מבארקלי חחחחחחחחחחחחחחח אנשים הזויים

    קציר יש בתקופה הזו אולי 15 שחקנים שהיו מצליחים לשרוד בגאווה גם את שנות ה80-90 ומתוכם אולי 4 היו הופכים לסופרסטארים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט