וימבלדון 2013 – ההגרלה / עידו מוריה

ווימבלדון 2013 – ההגרלה

סבב הטניס עובר בתפנית חדה לעונת הדשא. הדשא הוא משטח עם רצונות משלו. קצת לחות והכדור לא מתרומם גבוה. קצת יובש והכדור קופץ לשמיים. עם הכדור נופל על חריץ באדמה, קשת הקפיצה תשתנה ולכל מי שבונה על הרבה ספין הדשא משמש כמו מברשת והוא מפחית את סיבוב הכדור.

בנוסף על הדשא משחקים חודש בלבד בשנה לכן אין טעם להתאמן למגרש הזה כי הניקוד שאפשר להוציא ממשטח קשה או חיימר הוא הרבה יותר גבוה.

אז קדימה טניסאים… בוחן פתע ליכולת הטניס שלכם.

לטורנירי ההכנה נובאק ונאדאל בכלל לא נרשמו בשביל משחקי אימון יש את השבוע הראשון של וימבלדון. בהאלה וקווינס נצחו פדרר ומאריי בהתאמה.

תנו לייק להופס בפייסבוק (תלחצו על הקישור)

הגרלת הגברים:

בהגרלת טניס יש 2 צדדים שהמנצח בין הצדדים נפגש רק בגמר, ככה זה בכל הטורנירים שמשוחקים בצורת גביע. השנה ההגרלה לא ממש מאוזנת בגלל היכולת המתדרדרת של פדרר והפציעה הארוכה של נאדאל במהלך העונה הקודמת.

צד אחד מקום 1, 4 להלן פרר ונולה ובצד השני מקום 2,3,5 להלן מארייי פדרר ונאדאל. זאת אומרת ששבוע הבא ביום רביעי פדרר נפגש עם נאדאל ביום שישי משחק עם מאריי וביום ראשון משחק גמר עם נולה.. משימה דיי בלתי אפשרית. לכן הימור המערכת הוא שהמנצח יהיה פדרר.
נולה ייפול בדרך מול סימון ומאריי ייפול מול טסונגה ונאדאל ייפול מול וואוורינקה.

הגרלת נשים:

סארינה קבלה צד דיי נוח בהגרלה. סמנטה סטוסר בשלבים המוקדמים. אין דאגה – סמנטה כבר תנצח את עצמה ותצא מהטורניר בכוחות עצמה. ואז רדוואנסקה כנראה הטניסאית הכי טובה בעולם לנפח מנוע 1100 סמ"ק. סארינה היא מנוע V12 של 3600 סמ"ק אז זה לא ממש תחרות.

בצד השני של ההגרלה יש את מריה, אזרנקה וקביטובה. אם אלוהי הטניס ייתחשב בנו הוא יישלח את קביטובה לגמר כי היא היחידה שיכולה לעשות לסארינה נזק. אבל השנה הן כבר נפגשו מספר פעמים וסארינה לא ממש ניזוקה..

המשחק המומלץ לסיבוב הראשון: סילון סטפנס וג'יימי המפטון. 2 בנות צעירות מאמריקה שמעריצות את סארינה.

המנצחים בטורניר:

פדרר וסארינה בטורניר מלא בהפתעות.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. לעניות דעתי:
    —————
    לפדרר יש בעיה פיזית ומנטלית עם נדאל, ולא נראה שנדאל נופל מוקדם בשמינית.
    לכן להערכתי פדרר בחוץ.
    אם מארי בכושר הוא אמור להגיע לגמר נגד ג'וקוביץ'.
    אם מארי לא בכושר זה נדאל נגד ג'וקוביץ' רק שהפעם לא על חימר…

    טורניר אדיר. מחכה לפרשנויות ומאמרים בהופס.

    איפה מומי ? רק טניס נשים מעניין אותו ?

  2. הכל תלוי בפדרר( נשמע קצת הזוי) אבל נאדל לא נראה סופר מן ברולאן גארוס ולכן אם פדרר בא חד הוא יכול לנצח את נאדל מארי מעניין איזה כושר הוא נמצא.
    יאללה טורניר הטניס המעניין בעולם עומד להתחיל.
    עידו מקווה שאתה איתנו עד שפדרר מניף תגביע.

  3. הרבה זמן לא הייתה הגרלה כ"כ חד צדדית בגראנד סלאם. במקרה הזה היא בבירור לטובת נולה שהוא גם ככה הכי טוב בעולם.
    עקרונית אין סיבה בעולם שהוא לא ייקח חוץ מזה שהוא לא הולך להיתקל ביריב רציני עד הגמר להבדיל מהיריב שיגיע מהצד השני שיהיה כבר עם מומנטום של 2 נצחונות על 2 מ-4 הטניסאים הטובים בעולם.

  4. אחרי שראיתי מה נולה כמעט עשה לנדאל על חימר- אני לא רוצה לחשוב כמה טוב הוא יהיה על דשא. הטורניר שלו. פדרר זקן מידי כבר (ההפסד לטסונגה הוכיח את זה) ובמארי אני עדיין לא מאמין מספיק, אבל הוא בהחלט יכול להפתיע.

  5. אנשים, לדשדא רצונות משלו.
    נולה נפל שנה שעברה בחצי מול פדרר מדוייק וחד. הטריק של מכות חזקות והרבה ספין לא כל כך עובד פה. דווקא טניסאים במו טומיץ או לופז ששולטים בסלייסים מקבלים יתרון על המשטח הזה.

    אני בכלל לא בטוח שנובאק יגיע לגמר. בייחוד לאור השיטה שלו שהוא לוקח את הכשבוע הראשון של הטורניר להתאמן ו "כיוונון עדין"

  6. השאלה הגדולה היא פדרר, אם נשאר בו עוד לעוד אחד. נובלה יודע את העבודה בדשא, אל תדאג. עם הכנה או בלי הוא עדיין השחקן הכי טוב כרגע.

  7. כל התחזיות המוקדמות התנפצו לחלוטין לאחר הדחתו של נאד.ובכל זאת אני אופתע מאד עם בפיינל פור לא ייפגשו מארי מול פדרר.מה שנותן יתרון גדול לדיוקוביץ שמקומו בגמר מובטח ב 90 אחוז.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט