חוזרים לשגרה בפריוויו לרביעי / איתי קדם

הנה עוד יום רביעי מגיע ומי שכבר הבין שגולדן סטייט זה "לא זה" ממשיך להתדיין מול מי שהבין מזמן שגולדן סטייט זה "חכה לפלייאוף ונראה". בינתיים בוא נראה מה מחכה לנו הלילה.

ממשיכים עם מעקב הבקטובק מתחילת העונה, סיכויי ההצלחה ממשיכים לרדת ככל שהעונה מתקדמת. עד כה 335 ניצחונות לביתיות לעומת 213 הפסדים – ממוצע 61% לקבוצה הביתית (21 קבוצות עם מאזן חיובי במשחקי בית):

  1. קבוצה שמשחקת שני משחקים ברצף בחוץ ניצחה 26 מתוך 62 ל- 42% הצלחה.
  2. קבוצה שמארחת שני משחקים ברצף יום אחרי יום בבית ניצחה 12 מתוך 24 ל- 50% הצלחה.
  3. קבוצה שמשחקת את המשחק הראשון בחוץ ואז חוזרת הביתה ניצחה 22 מתוך 40 ל- 55% הצלחה.
  4. קבוצה שמשחקת בביתה ואז יוצאת יום למחרת למשחק חוץ ניצחה 9 ניצחונות מ- 35 משחקים ל- 25.5% הצלחה (כולל ברוקלין מנצחת את הניקס).

שארלוט (18-18) – דאלאס (19-17) 2:00

שלושים ושישה משחקים לתוך העונה ושארלוט היא המלכה הבלתי מעורערת של חוסר היציבות בליגה, בלי קודי זלר וכנראה בלי ג'רמי לאמב שסובל ממתיחה בהמסטרינג נפגשת הלילה שארלוט עם קבוצת החוץ הגרועה בליגה, לא פחות, בדמות הדאלאס מאבריקס שמחזיקה במאזן עצוב במיוחד של 16-2 מחוץ לטקסס. נוביצקי עייף (ובצדק) ובספק להלילה והלהקה של דונצ'יץ' תנסה להפתיע דווקא בשארלוט. מפגש ראשון בין הקבוצות העונה ובמצ'אפים הישירים בין הקבוצות נדמה שלדאלאס יש את התשובה לקמבה ווקר וטוני פרקר. משחק שעשוי ללכת לכיוון האורחת, במיוחד מתחת לסל ואם זלר את לאמב לא מופיעים אני עם דאלאס בניצחון חוץ נדיר. דאלאס 3+.

 

קליבלנד (29-8) – מיאמי (18-17) 2:00

הקבוצות נפגשו לפני מספר ימים במיאמי בפעם הראשונה העונה וזה נגמר בתבוסה לקליבלנד 118-94. קליבלנד אחרונה בליגה ומשחקת בלי גבוהים פרט לנאנס ופריי. היא סופרת 6 הפסדים רצופים וניצחה רק פעמיים בעשרת האחרונים. הלילה שוב צפוי פער בין הקבוצות אם כי לא גדול בהכרח. מיאמי מציגה בחמשת המשחקים האחרונים לפחות חמישה שחקנים בדאבל פיגרס בכל משחק כשכל פעם מישהו אחר מוביל את החבורה. מכיוון שמיאמי קבוצה לא רעה בכלל בחוץ ויש לה עדיין מטרות לעונה נלך איתה. מיאמי 10+.

וושינגטון (23-14) – אטלנטה (25-11) 2:00

הנה לכם נוסחה מעניינת, קבוצה שאמורה הייתה להיות בפלייאוף, מסתכסכת פנימית, מוציאה את הכביסה החוצה, מעמידה את כולם למכירה, ממשיכה להפסיד, מעבירה את אחד השחקנים המוכשרים שלה למועדון אחר, ממשיכה להפסיד, סופגת פציעה מסיימת עונה של השחקן המוביל בקבוצה ואז, כשהעונה למעשה גמורה, מתחילה לנצח… מהעבר השני בהוקס מתעקשים להישאר מכובדים ועומדים על מאזן 5:5 בעשרת האחרונים. מפגש שלישי בין הקבוצות (1:1, כל אחת ניצחה בבית). קנת בייזמור ממשיך להיעדר, טאורן פרינס יעדר גם כן ודדמון בספק. בוושינגטון פורטר עשוי לחזור ולעומתו מרקיף מוריס בחוץ. עוד משחק צמוד שתלוי בנעדרים ואם צריך להמר – וושינגטון 5+.

ברוקלין (21-17) – ניו אורלינס (21-17) 2:30

מאזן דומה לשתי קבוצות שנמצאות בסיטואציות אחרות בקונפרנס שלהן. ברוקלין מגיעה כדי משחק בודד מהמקום השמיני שמוביל לפלייאוף וניו אורלינס 4 משחקים מהמקום השמיני אבל רק במקום ה- 14 ולפני האחרון במערב. בעשרת המשחקים האחרונים ברוקלין מנצחת 7 וניו אורלינס מפסידה אותה הכמות. מפגש שני העונה בין הקבוצות (הפליקנס ניצחו בבית 115-117). אלן קראב ימשיך להיעדר ואיתו יחד רונדה הוליס. מירוטיץ' עדיין בחוץ ואנתוני דיוויס חוזר ממחלה. איך תתמודד הנטס עם העוצמה של דיוויס את רנדל מתחת לסל והאם יש לניו אורלינס סיכוי לשפר את מאזן החוץ שלהם? ברוקלין 3+.

בוסטון (15-21) – מינסוטה (20-17) 3:00

בוסטון מג'עג'עת כבר תקופה, פצועה, לא משכנעת, לא ביתית ולא יציבה. במשחק היחיד ביניהן העונה ניצחה בוסטון במינסוטה 109-118 במשחק הכי טוב העונה של גורדון היוורד. בוסטון שיחקה את מרבית חודש דצמבר מול קבוצות חלשות יחסית ורק בארבעת האחרונים נתקלה במשוכות גבוהות יחסית והפסידה פעמיים (הספרס ויוסטון). במינסוטה הקרסוליים השבירים של לא פחות מטיג, רוז וקובינגטון בספק. בסלטיקס עניין העין של קיירי לא ברור וטרם נקבע אם ישחק הלילה. בנוסף הרוקי רוברט וויליאמס וארון ביינס לא יתלבשו אצל הירוקים. קרל אנתוני טאונס בתקופה טובה והלילה יהיה לו אתגר מול הורפורד האינטיליגנטי. מינסוטה במאזן חיובי מול מזרחיות ובוסטון במאזן שלילי מול מערביות ולסיכום הולכים עם הירוקים. בוסטון 3+.

שיקאגו (27-10) – אורלנדו (20-16) 3:00

בעשרת המשחקים האחרונים שיקאגו לא סופגת. למעשה ההגנה שלה הולכת לכיוון הנמוך של 90 הנקודות. ארבעת הניצחונות שלה הגיעו כשספגה 93 נקודות ומטה כשהשיא הגיע בניצחון על אורלנדו (כן, כן) 90-80 כשהיא מורידה את המג'יק לברכיים עם 24% משלוש ו- 32% מהשדה. אין לי מושג איך הם עושים את זה אבל לפחות ככה שיקאגו יכולה לנצח… בוילן כנראה יודע דבר או שניים על הגנה ומרקנן את לוין מספיקים בשביל לעקוץ קבוצות בינוניות שמגיעות ביום קליעה חלש. אז מה? לשיקאגו יש את המספר של אורלנדו? לא בטוח שזה המשחק המעניין של הלילה ובכל זאת – הבולס 5+. פציעות: אוגוסטין, סימונס ו-ווצביץ' החלטה בזמן משחק באורלנדו.

ממפיס (18-18) – דטרויט (19-16) 3:00

דטרויט בבקטובק שני בחוץ ואיך שהיא לא אוהבת לשחק מחוץ לבית… המקום בפלייאוף כבר ממש לא בטוח ושמונה הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים מצטברים לפיסטונס בדרך להסתבכות. למזלה היא פוגשת קבוצה דומה לה שנמצאת בנפילה חופשית כבר חודש, הממפיס גריזליס שפתחו חזק את העונה אבל השמיכה הקצרה שלהם מתגלה במלוא מבוכתה במיוחד בקטגורית הקליעה שם ממפיס עם פחות מ- 102 למשחק במקום ה- 29 בליגה (אתם תגידו קצב משחק, אני אגיד מחסור חמור ביכולת לייצר נקודות). למעשה שתי הקבוצות די מסריחות את הפרקט לאחרונה ואם חייבים להמר אני אלך על הביתית ולא בגלל הזוית הישראלית אלא בעיקר בגלל הביתיות. זאזא ככל הנראה בחוץ להלילה. ממפיס 5+.

 

פיניקס (29-9) – פילדלפיה (14-24) 4:00

פילי בבקטובק שני בחוץ, ומגיעה אחרי תצוגה מול הקליפרס. מתוכנן מפגש שני ועדיין מסקרן בין איטון לאמביד העונה. בראשון ניצחה פילי בבית כשאמביד נותן 33 ו- 17 מול 17 ו- 9 של איטון. מצ'אפים מעניינים בין וורן ובוקר לרדיק וסימונס במשחק שמבטיח סקור גבוה ובלי הרבה הגנות עד שבאטלר יתעצבן ואם צריך ללכת על הפתעה – לא הייתי מהמר שהיא תקרה דווקא פה – פילדלפיה 6+.

לייקרס (16-21) – אוקלהומה (13-23) 5:30

אז מה הלייקרס בבית מסוגלת לעשות מול קבוצת צמרת כשהמלך לא משחק (והוא לא משחק הלילה)? האם היא מסוגלת לנצח כל אחת, או שמדובר בקבוצת לוטרי לכל דבר ועניין? אצל אוקלהומה הסלאמפ בקליעה של ראסל ממשיך להיות מטריד ופול ג'ורג' למרות עונה פנטסטית ממשיך לבצע הרבה יותר מדי עבירות במשחקים. מתחת לסל יש ללייקרס קצת כלים כדי להאט את אדאמס ומהצד השני גרנט יכול לנטרל את אינגראם בהצלחה גדולה. היתרון במצ'אפים הולך ברור לתאנדר, היידה שרודר. תאנדר 8+. אלכס אברינס חולה ולא ישחק.

כאן לברון נותן קטנה לג'ורג' בסיום משחק לפני כמה שנים… יש דברים ששחקנים לא שוכחים..

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
417 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
רמד
רמד
02/01/2019 15:26:08

מה כלכך מפחיד ברעמים?
אם סקרמנטו והקליפרס יכולים אז גם הלייקרס בלי לברון.

Zvika
Zvika
02/01/2019 16:33:15

גם אני חושה שהלייקרס יכולים לנצח הלילה את הרעמים. באח שלא יובסו.

bobby
bobby
02/01/2019 17:11:36

תודה על הסיקור!
למרות ההיעדרות של לברון, לייקרס-ת׳אנדר משחק עם פוטנציאל מעניין מאוד.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
02/01/2019 17:20:53
הגב ל  bobby

1+
תודה רבה איתי

שייקה
שייקה
02/01/2019 17:23:21

אחלה קדימון!
רק למה אתה אומר על שארלוט שהם לא יציבים? 18-18 זה אחלה באלאנס..

ולדי קוגן
02/01/2019 17:24:48

אני שמח שלברון לא ישחק היום אם וכאשר, כל נצחון חשוב כדי לשמור על המקום הגבוה בצמרת.מקווה שראס יהיה יציב היום ולא כמו מול דאלאס בחוץ.מדהים שברוקלין והפליקנס באותו מאזן והנטס אשכרה מפנטזים על פלייאוף עם מאזן כזה.

גל אל-איי
גל אל-איי
02/01/2019 17:30:16

אינגראם הוא המפתח לניצחון של הסגולים-זהובים. אם ג׳ורג׳ יתעלק עליו כמו שהוא יודע הלייקרס בצרות.

דור
דור
02/01/2019 19:07:44
הגב ל  גל אל-איי

אני דווקא חושב שלא.
מאחר ואנחנו יודעים שגם אינגראם וגם גוג' מגנים מצויינים, די ניתן להניח שגורג' מאוד יפריע לאינגראם.
השאלה כמה אינגראם יעשה על גורג' בהגנה, ואם יצליח להפריע לו.
אינגראם צריך להמשיך לחפש את חברי קבוצתו כמו שעשה משחקים שעברו , במקום iso ball.

מנחם לס
מנחם לס
02/01/2019 18:17:34

תמונת השער שווה את הכל!

נהדר איתי. אחלה משחקים

שחר
שחר
02/01/2019 18:20:17

פילי עוד בבנייה ועוד צעירה בכל המובנים, אתמול כמעט איבדו יתרון גדול מול הקליפרס, כמו שקרה להם כמה פעמים השנה, זה מאפיין של אופי צעיר. כשאמביד מתעייף בסופי משחקים הם קבוצה בינונית. צריך להסתכל עליהם בטווח של עונה שתיים קדימה, תלוי איזה צעדים הם יעשו.
בוסטון זה קצת תעלומה, לא ברור אם הם יעלו הילוך בפלייאוף או שהם פחות טובים מבעונה שעברה

Berch
Berch
02/01/2019 18:26:40

המאזן של ממפיס אומר כספי-כספי
מקווה שמספר 18 יקבל קצת רוקאנרול בידיים ויתן את ה 19 לממפיס בטור הנצחונות.
גם המאזן של שארלוט כזה אבל אין להם בכלל מספר 18 ברוסטר.
קמבה, עם 15 על הגב, הכי קרוב. בגלל שחסרות לו 3 אני צופה הפסד לשארלוט כשקמבה מפספס שלשה בשניה האחרונה.
מחר בבוקר, כשתראו שזה קרה, נראה מי יעיז לומר מילה רעה על נומרולוגיה !!!
🙂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/01/2019 18:53:46

הורפורד לא מראה הרבה אינטלקט בזמן האחרון וכפי שמנחם ציין הוא הרבה מעבר לשיא ובטח שבתחום ההגנתי בו היה פעם מצטיין.
במשחקים האחרונים הוא דיי אוויר…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
02/01/2019 19:01:19

זה יעבור. מוקדם להספיד. הפלייאוף יפריד בין הגברים לילדים, ובוסטון גברים. אל תדאג.

avri
avri
02/01/2019 19:12:46

רזי, בחייאת זומזום, אתה נשמע כמו אוהד הפועל תל אביב / ניקס. מספיק עם ההלקאה העצמית המוגזמת. אפשר להיות ביקורתי ומציאותי (נכון, בוסטון לא לוקחים אליפות כל עוד הדאבס באיזור וההתקפה נראית נורא) אבל בד.נ.א של אוהדי בוסטון יש גם פרייד. SO STAND TALL MY MAN!!

Auron
Auron
02/01/2019 21:15:37
הגב ל  avri

+]

33&34
33&34
03/01/2019 0:49:35
הגב ל  Auron

+1

דה שוט
דה שוט
02/01/2019 18:58:52

תודה על הפריוויו,
לברון עם הקטנה לג'ורג'… חחח… כבר במיאמי הוא הפסיק לשמור
בלי קשר, אוק' הראו שהם יודעים לזלזל יפה מאוד, מקווה מאוד שהלילה יעבור בשלום

דביר
דביר
02/01/2019 19:06:19
הגב ל  דה שוט

גם לרמות צריך לדעת

אור
אור
02/01/2019 22:02:07
הגב ל  דביר

אין מה לדעת, זה היה פאול ברור וקיבל פאס מהשופטים.

סתם אחד
סתם אחד
02/01/2019 22:43:16
הגב ל  אור

התאגיד בחיתוליו..

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
02/01/2019 19:02:07

אחלה פריוויו ללילה דלוח במיוחד תודה איתי

avri
avri
02/01/2019 19:18:30

אל תשאלו אותי למה (בעיקר כי אני לא בדיוק יודע למה) אבל הרגע ביקרתי בוואלה ספורט. משום מה זכרתי את הכיסוי נבא שלהם הרבה יותר לחיוב. הם משתדלים עם כתבות צבע והכל אבל הרמה כל כך נמוכה. אני לא מבין איך אוהדי נבא צורכים את האתר הזה, במיוחד לאור החלופה העברית המשובחת של הופס. מה שבעיקר הזוי זה שהכותבים שלהם מקבלים תשלום – איך אתרים כמו וואלה לא קוטפים כותבים מוכשרים מהופס, זו ממש תעלומה בשבילי.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/01/2019 19:36:22
הגב ל  avri

אתה סתם מלכלך. יש להם כמו אצלנו את הסיקור היומי ועוד איזה כתבת מסביב כזו סטייל המעורב של מנחם. מעבר לזה כל הטורים של הכתבים שלהם הם כאלו שאם היו מופיעים במקום כאן בהופס היו זוכים רק למילים טובות.

אור
אור
02/01/2019 19:45:44

הפרשנויות של רביץ ויובל עוז טובות (אולי שכחתי מישהו), על הסיקור היומי, הציטוטים והתגובות אני מוותר כשאפשר לקבל את זה פה ברמה יותר גבוהה, בלי קליקבייטים וכאלה.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/01/2019 19:48:08
הגב ל  אור

הסיקור היומי שם אני מניח הוא דרך AP או משהו כזה. הכוונה לכתבות עצמן.

דה שוט
דה שוט
02/01/2019 20:37:18

+ 1

avri
avri
02/01/2019 21:03:03

עידו, אתה כמובן צודק, אני לכלכן ידוע.
אבל לגופו של אתר, לא מסכים איתך בכלל. הסיקורים שלהם יבשים – בעיקר מתארים לי את הבוקס סקור עם אפס ערך מוסף.
והכתבות שאתה משווה למעורב של מנחם…אלוהים שישמור, חילול השם מה שעשית פה. ממש לא אותו הסגנון, ועולם אחר מבחינת הרמה.
לגבי הטורים שכאן היו מקבלים מילים טובות… נו, יש כאן בהופס אתוס חברי ותומך וגם טורים לא משהו מקבלים פה חיזוקים אבל זה יותר בקטע חברי/קהילתי ופחות הערכת טור אובייקטיבית (וטוב שכך!). אני לא נהנה לקרוא את הכותבים שם ואין שם אפילו אחד שמביא איתו איזה ערך מוסף.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/01/2019 21:12:17
הגב ל  avri

אז כשיובל עוז כתב כאן לא נהנת לקרוא אותו?

ברוך רובין
ברוך רובין
02/01/2019 21:18:56

אני שונא שמלכלכים על אחרים כדי להעצים את האחר, אני לא קורא תקשורת ישראלית פרט לאתר הזה, והכנסתי לאתר וואלה בגלל התגובה והאמת יש שם אחלה של כתבות,הכתבה על דיוויס היום די נכונה ומצויינת.
לגבי הלילה לליקרס אין מישהו שיעצור את ווסטברוק, בול לא יכול להתמודד עם רכז אפקלוסיבי וזריז בהגנה

avri
avri
02/01/2019 21:27:52

נהנתי מעוז, אבל זה הוא, קצת רביץ ופחות או יותר זהו.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/01/2019 21:34:00

נו? עוז ורביץ זה עיקר הכתבות שם. מי עוד כותב אליהו לפעמים ואורן לוי? גם לא רע.
כל השאר כמו שכתבתי זה פחות או יותר תרגום של סוכנויות ידיעות או אתרים אחרים.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/01/2019 21:24:29
הגב ל  avri

ולגבי התשלום אל תהיה כל כך בטוח…
אני יודע שמדור הפוטבול בוואלה למעשה רץ מספר שנים בהתנדבות. אני לא אתפלא אם כתבות העומק שמגיעות בתדירות נמוכה יותר לא נעשות בהתנדבות גם.

avri
avri
02/01/2019 21:35:33

אם מישהו עובד שם בהתנדבות אז אני לוקח את המילים שלי בחזרה. קשה לי להאמין שזה המצב. וואלה זה לא סתם אתר, זה גוף תקשורת סופר מסחרי שנסחר בבורסה, בבעלות חברה כמו בזק, עם אולפנים, ושמעסיק אנשים כמו יעקוב איילון. לא ברור לי למה שמישהו יעשה טובות לאתר הזה ויכתוב להם בהתנדבות.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/01/2019 21:38:10

באמת שאין לי מושג ואני לא יודע אם זה ככה. אני רק מספר מה שאני יודע על מדור הפוטבול. בכל מקרה אני די בטוח שגם אם כן זה לא משהו שהם יכולים לחיות ממנו.

דובי
דובי
02/01/2019 19:27:22

קדם אתה אלוף. עשית לי חשק לצפות אפילו בוושינגטון אטלנטה.

איתי
איתי
02/01/2019 20:52:34
הגב ל  דובי

חן חן דובי תודה גדולה

אבי
אבי
02/01/2019 19:49:13

Kyrie Irving הודיעו שהוא בחוץ

avri
avri
02/01/2019 21:03:58
הגב ל  אבי

בדיוק בשביל זה השאירו את רוזייר. עכשיו נדע אם זה היה שווה את זה.

גיא רוזן
גיא רוזן
02/01/2019 19:49:47

אחלה פריוויו. תודה, איתי.
.
עבורי, הלילה זה דווקא אחלה לילה של כדורסל –
סאנס נגד הסיקסרס, אייטון נגד אמביד.
בהחלט סיבות טובות להתעורר לפנות בוקר.
.
אני אזרוק לאוויר ניחוש של אוהד מוכה סנוורים –
הסאנס ינצחו הלילה.
זה באק-טו-באק של הסיקסרס. אמביד שיחק אתמול 35 דקות,
והלילה יש לו את אייטון על הראש.
במפגש הקודם אמביד האכיל את אייטון חצץ (גרם לאייטון לצבור עבירות מהירות. אייטון סיים את המשחק עם 27 דקות, ו-5 עבירות),
אבל אייטון, הוא מגלה גרף למידה מרשים בעונתו הראשונה.
בנוסף, למרות הקשיים של אייטון במפגש הראשון בין 2 הקבוצות, הסיקסרס ניצחו רק ב-5 הפרש.
אני אופטימי.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/01/2019 19:53:24
הגב ל  גיא רוזן

איך אם בוקר אף פעם לא מוסר לו?

דה שוט
דה שוט
02/01/2019 20:38:48

הוא מוסר לו ברבע הראשון כדי לצאת ידי חובה

גיא רוזן
גיא רוזן
02/01/2019 21:13:01
הגב ל  דה שוט

מתוך 285 סלי שדה של אייטון, 54 הם אחרי אסיסט של בוקר. אין שחקן בסאנס שמסר לאייטון יותר אסיסטים.
18.5% מהמסירות של בוקר, הן לאייטון. רק וורן מקבל יותר מסירות מבוקר (22.2%).
2.1 אסיסטים יש לבוקר בממוצע ברבע הרביעי. מקום 4 בליגה אחרי ווסטברוק, וול, ופוקס.
.
אני מנחש שזו תגובה שנכתבה בבדיחות הדעת,
אבל קשה לי שלא להיכנס לדלת שנפתחה…

עידו גילרי
עידו גילרי
02/01/2019 21:17:36
הגב ל  גיא רוזן

חגי – watch and learn

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
02/01/2019 21:28:16
הגב ל  גיא רוזן

גדול

השרת
השרת
02/01/2019 22:27:44
הגב ל  גיא רוזן

אתה יכול בבקשה לנרמל עבורנו את כמות המסירות לפי יוסג? מעניין אם גם אז בוקר מוסר הכי הרבה לאייטון

עידו גילרי
עידו גילרי
02/01/2019 22:29:34
הגב ל  גיא רוזן

מה הקשר?

דה שוט
דה שוט
03/01/2019 0:09:51
הגב ל  גיא רוזן

וואו! על זה נאמר "מים קרים"
אני נכנע (ד"א לא כתבתי בבדיחות הדעת, כנראה שמראה עיניים לפעמים מטעה. הייתי מתנצל בפני בוקר אבל אני אשהה את זה לעת עתה)

איתי
איתי
02/01/2019 20:55:20
הגב ל  גיא רוזן

מודה שזאת הייתה התלבטות והחלפתי תחזיות כמה פעמים, לא יפתיע אותי ניצחון של פיניקס אבל עדיין חושב שלפילי יש את המפתחות הלילה והיא יכולה לנטרל את מרבית הכלים של הסאנס… טוב עכשיו חייבים לצפות חחח

"Ebreo sulla griglia"
"Ebreo sulla griglia"
02/01/2019 19:53:40

Mah! A quanto pare quella carogna rompente di Italo Calvino si è scordato della propria religione

SamIaM
SamIaM
02/01/2019 19:59:58

אברינס לא משחק. זה משחק לטובתם של אוקלוהומה. לוקחים את הלברונ'ס ליטל הלפרז בקלות.
תודה על הקדימון

המשגיח
המשגיח
02/01/2019 20:19:02

מעולה איתי. כל הכבוד

יאיר זעפרני
02/01/2019 20:40:36

תודה לך איתי. פשוט נהדר!

Mbk
Mbk
02/01/2019 20:54:05

תודה רבה איתי
יופי של פרוויו לליל משחקים רגוע
אני חושב שווסטברוק יחגוג הלילה מול בול בדרך לעוד טריפל דאבל

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
02/01/2019 22:58:23

תודה איתי, עמדת פה באתגר רציני וארוך יפה מאוד.
המשחק בין הלייקרס לתאנדר מסקרן, לראות אם התאנדר מסוגלים להנחית מכת מוות לצעירים או שיש ללייקרס מה לצפות אפילו ללא לברון, מגי ורונדו.

זיו פנמה
זיו פנמה
02/01/2019 23:12:44

קליבלנד – זה הערב שלך!

נ.ב.
בוסטון. בקלות.

נתנאל
נתנאל
02/01/2019 23:14:17

אגב שתדעו יש דיווחים שגולדן מחפשת טרייד על דיוויס. וגם שקאזינס מתכנן להשאר בגולדן מעבר להשנה. לא יודע את האמינות אבל ראיתי במלא מקומות

ברוך רובין
ברוך רובין
03/01/2019 0:30:01
הגב ל  נתנאל

אין לה דרך לבצע טרייד על דיוויס בלי להטריד את הכוכבים , קאזינס לא ישאר בחוזה של 5 מליון דולר לעונה אפשר לשכוח מזה, הם לא במירוץ לגבי דיוויס.

שחר
שחר
03/01/2019 3:33:48

הם יכולים לעשות עסקה על דייויס על בסיס של גרין/קאזינס ואיגי/ליווינגסטון למשל? נראה לי לא בלתי אפשרי

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 5:06:57

יש דרך להכל. לא ראית הסלוגן של נייקי? Its impossible only until you do it just do it. גולדן יוותרו בקלות על דריימונד וקליי וקאזינס תמורת דיוויס בקלות מאד. לא חושב שיגיע לשם אבל אף פעם אל תפסול אותם כבר ראינו מה הם עשו. קרי דוראנט דיוויס זה יותר חזק אפילו ממה שיש היום.

שי אבן צור
שי אבן צור
02/01/2019 23:25:50

אחלה פריוויו איתי!
נראה לי שאפשר לישון הלילה ולקום בחמש וחצי בכיף למרות שלברוקלין-נ"א ולבוסטון-מינסוטה יש פוטנציאל גדול להיות משחקים חזקים

trusttheprocess
trusttheprocess
03/01/2019 0:25:10

אמביד חי בשביל המשחקים האלה נגד אייטון וסנטרים אחרים שנושפים לו בגב , תראה מה הוא עושה לאנתוני דיווס,יוקיץ',גוברט ובכלל לא לדבר על דראמונד וג'ורדן

Benjo
Benjo
03/01/2019 2:14:12
הגב ל  trusttheprocess

אהה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
03/01/2019 2:29:17

שארלוט – דאלאס
http://nba4live.club/stream/live1/sd/

Benjo
Benjo
03/01/2019 2:37:45

איזו המטרה של המאבס 42 נק . ונוביצקי לא נגמר לא יאומן השחקן הזה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
03/01/2019 2:43:15

ברוקלין – נ"א
http://nba4live.club/stream/live4/sd/

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
03/01/2019 2:50:48

ההורנטס נראים כמו קן צרעות.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
03/01/2019 3:07:11

בוסטון – מיני

http://nba4live.club/stream/live5/

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
03/01/2019 3:08:26

ג'וליוס רנדל זה קנטר השחור, התקפה וריבאונדים והגנה שבגינה הוא צריך לחטוף קנס, זה פשוט שערורייתי איך שהוא נראה בצד הזה של המגרש.

דיוויס והולידי זה שני שחקני ההגנה הטובים ביותר בעמדה שלהם, ועדיין ההגנה של הפליקנס זה מסננת.

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 5:11:32

דיוויס והולידיי העונה הם בורות לא שומרים בכלל. זה נכון לעונה שעברה. רנדל זה בדיוק מה שאמרת. מנפח סטט במשחקי ריצה 0 הגנה. אבל ל8 מיליון אחלה שחקן ששווה להחזיק.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
03/01/2019 3:11:02

ממפיס – דטרויט
http://nba4live.club/stream/live7/sd/

Benjo
Benjo
03/01/2019 3:13:53

וואי וואי מה ברוקלין עושים לפליקנס… לא נעים.

איתמר
איתמר
03/01/2019 3:34:17

נראה כמו משחק אימון חביב לסלטיקס

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/01/2019 3:37:11

נשאלת השאלה
מדוע גארדים ופויינטים לא מאמצים את שיטת הארדן לסחוט עבירות ל 3?
בעיקרון היינו צריכים לראות עוד שחקנים קופצים על מי שבא לחסום להם זריקה ל 3.
הרגע היתה לטרי רוזייר מהסלטיקס הזדמנות לעשות מוב כזה כשהשומר היה קרוב מאד אליו אבל הוא העדיף קרוס אובר וקליעת סל עם הקרש בצעד וחצי.

מנחם לס
מנחם לס
03/01/2019 3:39:10

רוזייר נראה לי יותר ויותר כשחקן הטוב ביותר של הסלטיקס. הלוואי ובראד סטיבנס יביון זאת אף הוא

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/01/2019 3:45:15
הגב ל  מנחם לס

מקווה שקראת מה שכתבתי מעליך. הבאתי את רוזייר כדוגמה למי שלא פיספס הזדמנות לא לעשות הארדן, את יודע, המהלך לסחוט מהמגן עבירה ל 3.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/01/2019 3:52:03
הגב ל  מנחם לס

לגבי הדקות של טרי, הוא משחק כל משחק 23 דקות בממוצע. לדעתי זה לא רע בכלל לשחקן מחליף בסלטיקס.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/01/2019 3:43:17

הייווארד כבר כמה משחקים מאכזב ברמות. הזריקות שלו לא בכיוון, המסירה לא טובה והכי גרוע ההגנה והבנת משחק אלמנטרית. הוא לא משתלב טוב במשחק החסימות של הסלטיקס וכשהוא על המגרש הוא יותר נזק מאשר תועלת.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
03/01/2019 3:50:54

צריך לתת לו זמן, לפול ג'ורג' שהייתה לו גם פציעה מחרידה כזאת לקח כמעט שנתיים לחזור לעצמו, אין לבוסטון ברירה אלא לחכות.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/01/2019 4:02:22

מסכים לגמרי שמדובר בחוסר ברירה. אין אף קבוצה שתסכים לקחת את החוזה שלו ולכן צריך לסתום את האף. אבללללל, כשהכסף יהיה על השולחן, לסלטיקס אסור יהיה להיסתמך עליו. חד וחלק, בפליאוף הוא צריך לשחק הרבה פחות דקות אם לא יחזור לעצמו עד אז. אחרת סטיבנס הוא באמת מאמן גרוע. אם הוא לא חוזר לעצמו עד סוף העונה אני הייתי מחכה איתו עד לעונה הבאה, כלומר שיקבל מעט דקות בפליאוף הזה ויחזירו אותו לעניינים בקיץ באימונים ובמהלך שנה הבאה.

מנחם לס
מנחם לס
03/01/2019 3:55:02

ריצת 0-10 של סלטיקס

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/01/2019 4:07:33

הנה סטיבנס חוטף 2 סלים מהירים ברציפות והוא לוקח פסק זמן למרות שהסלטיקס מובילים ב 17. הגיעו ימות המשיח או שזה מקרה בודד?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/01/2019 4:09:26

תגובה לאברי
לדעתי, קיירי צריך להשאר בחוץ לכמה משחקים כדי להחלים לגמרי מהפגיעה בעין.
הבנתי שהוא בטיפול אנטיביוטי.

מנחם לס
מנחם לס
03/01/2019 4:10:11

ד"ר רזי, הקשב לי: גורדון הייוארד בדרך חזרה!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/01/2019 4:12:51

כרגע היווארד מוביל את הסלטיקס עם 13 נקודות ובכל זאת ובכל זאת כל הקליעות שלו הגיעו ממצבים פנויים לגמרי כולל זריקות מהקו.

גיא רוזן
גיא רוזן
03/01/2019 4:24:00

אני והפה הגדול שלי…

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/01/2019 4:26:54
הגב ל  גיא רוזן

?

גיא רוזן
גיא רוזן
03/01/2019 4:32:18

הסאנס.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/01/2019 4:30:59

אוי ואבוי, עכשיו גם סמארט נפצע, ראה כאילו קרע משהו בזרוע או שפרק כתף????

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/01/2019 4:33:15

טאונס מלוכלך….

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/01/2019 4:34:39

אני חושב שיש מצב שסמארט סיים את העונה וזו מכה קשה לסלטיקס אם זה מתגשם…

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/01/2019 4:45:59

יש לנו מקרה רונדו/פירס מספר 3 למי שיורד לסוף דעתי, אבל איפה מחיאות הקפיים להצגה הכי טובה בעיר… קצת דרמה ואדרנלין לא הזיקו לאף אחד. הייתי נותן לסמארט אוסקר…

Adiso33
Adiso33
03/01/2019 4:35:38

ברוקלין מחזירים את נ"א למשחק כדי שיהיה מתח ,הם לא יודעים משהו אחר…

עידן
עידן
03/01/2019 4:41:04

ממפיס-דטרויט קרב נגרים.
גארן ג’קסון מצויין.
סטיבן איי סמית עונה לדייויס בלאט בטוויטר אחרי שבלאט קרא לו קלולס שהעדיף את אייטון על דונציץ בדראפט

Trusttheprocess
Trusttheprocess
03/01/2019 4:42:47

מה זאת ההגנה הזאת של פיניקס???
פילדלפיה משחקים בלי ספסל, כולם פצועים או חולים
אני יכול לקלוע 20 נקודות על ההגנה של פיניקס
נותנים להולמס לשמור אחד על אחד מול אמביד

מנחם לס
מנחם לס
03/01/2019 4:48:35

היום הסלטיקס ינולדה מחדש.
בגלל גורדון.
הוא מעיז יותר ויותר וחוזר לעצמו.
הוא יתחיל לקלוע קבוע 25-30

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/01/2019 4:58:10
הגב ל  מנחם לס

זה רק במשחקים מול מינסוטה….

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/01/2019 4:49:10

בינתיים הייווארד משתיק אותי עם 26 נקודות, נשאלת השאלה מדוע הוא חוגג פעם שניה הל הטימברוולבס ולא על אף קבוצה אחרת?????

מנחם לס
מנחם לס
03/01/2019 4:49:23

נדמה לי שניר לוין שלנו בברוקלין

אבנר
אבנר
03/01/2019 4:55:17

טאונס מפגיז

עידן
עידן
03/01/2019 4:58:25

ניו אורלינס גמרו את העונה.
עכשיו רק צריך לראות עם הלייקרס יטרידו את דייויס עד ה 7 בפברואר או שיחכו לקיץ שבוסטון ועוד קבוצות יצטרפו

עידן
עידן
03/01/2019 4:59:23
הגב ל  עידן

אם

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 5:02:24
הגב ל  עידן

דיוויס מכין להם את ציון כמתנת פרידה

רק שאלה
רק שאלה
03/01/2019 4:59:31

איטון עוד ילד
הסיכוי היחיד של פניקס מול פילדלפיה בהרכב חסר מאוד זה בוקר מפוקס על 40 נקודות

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 5:00:26
ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/01/2019 5:05:20

איזה לפלף הטייטום הזה, מצד אחד דופק כל מה שזז, מצד שני לא מנהל וויכוחים עם השופטים. ראבק עשו עליך עבירה? תבוא בטענות לשופטים, תתווכח! מה הוא עושה בתכלס? פרצוף? הארדן על כל נשיפה מקבל עבירה ואם לא אז יש וויכוח. כנ"ל לברון.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/01/2019 5:08:30

הנה, תראו איך קאט מתווכח, ככה צריך. בהתקפה הבאה השופט יתן לו סל וקליעה….

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/01/2019 5:13:48

ושוב פעם טאונס מתווכח… תלמד רוק תלמד… ככה עושים את זה באן בי איי

Benjo
Benjo
03/01/2019 5:07:00

הסאנס זוועתיים במיוחד היום.
פורש

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 5:09:27

אני רואה עכשיו אמביד שלח את אייטון לבהיס לשיעורים מתקדמים😂

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 5:15:06

גיא אל דאגה חצי שני ניתן לבוקר ואייטון לנפח סטט שלא ירגישו רע.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/01/2019 5:16:50

הייווארד עם 33, סטיל קאונטינג.
אבל למה רק על הזאבים? למה הוא לא עושה את זה על קבוצות אחרות, אף פעם?

Smiley
Smiley
03/01/2019 5:19:57

אתה מבין שלבוסטון יש איזה שמונה שחקנים שכל אחד בערב נתון יכול לסיים עם 25+
בוסטון רק צריכים להתרגל לעניין שכולם בריאים ושכל אחד יתרגל למקום שלו לרוטציה. לא אתפלא אם עד סוף העונה הייווארד חוזר לחמישייה עם בראון

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/01/2019 8:33:07
הגב ל  Smiley

אם הכל כל כך וורוד בעיניך אז הסלטיקס היו צריכים להיות כבר עם עוד 8 ניצחונות ובאחד משלושת המקומות הראשונים, לא מקום עשירי….
תהיה ריאלי ואל תבנה בניינים חדשים מתמוטטים…

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 5:17:04

אמביד עם 30 נק 13 ריב במחצית ב16 דק בלבד חחח הנדלן באריזונה ככ זול

עידן
עידן
03/01/2019 5:18:33
הגב ל  חרש עץ

חחח

Trusttheprocess
Trusttheprocess
03/01/2019 5:22:05
הגב ל  עידן

נותנים לילדים בני 5 לשמור על אמביד בלי עזרה
מה בדיוק המאמן של פיניקס חושב שיקרה?
שיעשה דאבל טים מהמגן של סימונס

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 5:21:30

קמפיין קונלי מוביל את כספי לפלייאוף קיבל מכה אנושה

עידן
עידן
03/01/2019 5:29:46
הגב ל  חרש עץ

אפשר להגיד נגמר.
השמינייה מתבהרת
ווריירס
רוקטס
תאנדר
לייקרס
נאגטס
בלייזרס
ספרס
קליפרס

היחידה שיכולה לשנות את זה היא יוטה שיש לה חלק שני יותר קל כמו שנה שעברה ואז אם תיכנס זה כנראה יהיה על חשבון הקליפרס הרכים

Smiley
Smiley
03/01/2019 5:30:36
הגב ל  חרש עץ

אכן. מירוץ הפלייאוף במערב מקבל צורה… היחידים שאני יכול לראות שאולי מצליחים לפשל פה אלו הקליפרס (אבל הם טובים מדי השנה).

הגריזליס חסרים עומק מעבר לקונלי וגאסול. JJJ הוא פוטנציאל שיקח לו זמן ועמדות הכנפיים חסרות ופצועות (ותודה לפארסונס…)

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 5:26:17

אתמול ראס נתן ראיון מקיף לרויס יאנג על כושר הקליעה הלקוי. הוא אמר ששום דבר לא השתנה מבחינת האימונים או מה שהוא עושה לפני ושזה לא מדאיג אותו ויעבור. כנל אמרו חבריו לאוק. חודש דצמבר היה הגרוע בקריירה שלו למעט עונה הרוקי מבחינת קליעה.

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 5:28:04

ראס חרש עץ VS לונזו איירבול קיד

http://nba4live.club/stream/live5/

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/01/2019 5:28:32

טוב
אני שם פה לינק שיהיה מה לפתוח ברכבת
לייקרס מול אוק
http://nba4live.club/stream/live5/

עידן
עידן
03/01/2019 5:33:30

גארן ג’קסון מצויין.
אם זכרוני אינו מטעה אותי החוזה של גאסול נגמר בקיץ וזה הזמן לעשות עליו טרייד עד ה 7 לפברואר עם קבוצת פלייאוף ולנסות לקבל בחירת דראפט ועוד שחקן צעיר ואם צריך בשביל הטרייד אז לקחת שחקן עם חוזה נגמר כדי להשוות את השווי של הטרייד

Smiley
Smiley
03/01/2019 5:35:13
הגב ל  עידן

הבעיה שממפיס על ציר הזמן (והבריאות) של קונלי, שפשוט מצויין העונה, אבל כנראה שהוא לא מסוגל לסחוב לבדו קבוצה לפלייאוף (לא כולם לברון).
אולי טרייד על קווין לאב (כדי לקבל כוכב על ציר הזמן של קונלי) וליצור קו קדמי של לאב עם JJJ

עידן
עידן
03/01/2019 5:46:46
הגב ל  Smiley

עכשיו שהרצתי את קבוצות הפלייאוף בראש לדעתי טרייד טוב יהיה עם בוסטון ראש בראש על הייורד בתנאי שגאסול מסכים לחתום בסלטיקס לשנתיים-שלוש הבאות על חוזה נמוך יותר.
הסלטיקס נפטרים מהחוזה המפלצתי של הייורד ונותנים לבראון וטייטום יותר דקות פלוס מוסיפים שחקן פנים שחסר להם.
אצל ממפיס גאסול כבר קשה לו להיות פרנצייז פלייר וגמייקל גרין ובעיקר גארן ג’קסון יכולים להחליף אותו קונלי ישאר והייורד יוכל לשחק בלי כל הלחץ ולנסות לחזור לעצמו במקום שקט

Smiley
Smiley
03/01/2019 5:49:40
הגב ל  עידן

רעיון.

אבל לדעתי ממפיס ינסו לקבל יותר על גאסול, בעיקר נכסים ושחקנם צעירים מאשר את הייווארד שבכושרו הוא שחקן עם חוזה גדול מדי

Smiley
Smiley
03/01/2019 5:50:17
הגב ל  עידן

ולאור ההתנהלות של ממפיס בטריידים (מקרה טייריק אוונס). לא אתפלא עם גאסול יסיים שם חוזה ופשוט ילך

עידן
עידן
03/01/2019 5:50:24
הגב ל  עידן

גאסול יהיה בן 34 וחצי בקיץ.
חוזה ל3 שנים עם 30 מיליון דולר(10 לעונה)יהיה מעל ומעבר

Smiley
Smiley
03/01/2019 5:33:47

אכן אפשר לצאת מעודדים מהמשחק הזה של הייווארד. נכנס ליום לנעליים של Uncle Drew

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 5:34:22

נא מנצלים את העזיבה של דיוויס והולכים על הדראפט אחרת גנטרי מזמן היה מפוטר ככ שקוף

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 5:35:39

פירס המציא כינוי חדש ללוקה. דון לוקה

Smiley
Smiley
03/01/2019 5:35:45

דיון וויטרס חזר לשדוד בטרנינג הלילה

Smiley
Smiley
03/01/2019 5:37:01

אפשר להפסיק את המשחק באריזונה על חוסר ספורטיביות… לא מבין איך הסאנס מצליחים להיראות כל כך רע.

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 5:37:05

צונסי: FREE AD SHIRT 🙂

Smiley
Smiley
03/01/2019 5:45:13
הגב ל  חרש עץ

אוהדי הסאנס ישמחו לחולצה כזו רק עם FREE SUNS מידיו של סארבר

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
03/01/2019 5:44:36

הלילה ראס נותן להוליווד בראש, למגינת ליבם של כל הייטריו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
03/01/2019 5:54:16

אתה כזה נזק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 6:07:21

אולי תעשה כבר תמונה?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
03/01/2019 6:10:32

LOL זה אני בשתי התגובות.

אסור לפתח ציפיות ולרטון כשהן מתנפצות אחרי 3 דק' ?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 6:16:41

🙂

מנחם לס
מנחם לס
03/01/2019 5:54:26

ללונזו ישנה כניסה רצחנית לסל!

Smiley
Smiley
03/01/2019 5:57:35

פילי במשחק לשפר יחס סלים

Adiso33
Adiso33
03/01/2019 6:00:35

חחחחח איזה פתטיים האוהדים של הלייקרס עם הבוז לג'ורג'

דור
דור
03/01/2019 6:02:58

שתי הקבוצות זורקות לבנים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 6:04:57

חרש העץ מנסה לשבור את הטבעת בסטייפלס

Adiso33
Adiso33
03/01/2019 6:06:49

חחחחחח יא אוהד של ראס בסתר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 6:06:12

הטבעות האלה קשוחות, אחרי הכל הן חוות את לונזו על בסיס קבוע.
אבל חרש העץ הצליח להפתיע אותן בנחישות ובדבקות למשימה.

no funny shtuff
no funny shtuff
03/01/2019 6:52:50

קרעת..

דור
דור
03/01/2019 6:06:42

שינוח קצת פול גורג'
3 פעולים ברבע הראשון!

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
03/01/2019 6:08:36

אני לא התפלא אם מג'יק שלח לחדר של ג'ורג' נערת פיתוי בלילה, הוא נראה בעולם אחר.

Adiso33
Adiso33
03/01/2019 6:10:48

השופטים קיבלו הוראה מסילבר דרך התאגיד להעניש את ג'ורג' ב3 עבירות מהירות

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
03/01/2019 6:11:56

בואש > צ'יטה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 6:15:41

1+

Adiso33
Adiso33
03/01/2019 6:19:42

חחח

שי אבן צור
שי אבן צור
03/01/2019 6:17:42

שרודר עם מהלך של אהבל

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 6:18:22

מה זה היה? נראה שהבואש ניסה לתקוף את פופ עם הביצים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 6:19:10

משחק חלש מאוד ובו הגרועה פחות תנצח.

גיא רוזן
גיא רוזן
03/01/2019 6:22:30

בנג'ו, ברחת (ובצדק מהמשחק של הסאנס,
והחמצת קמבאק בהנהגתו של ג'קסון (צמצמו ל-6, אבל אז קורקומז)

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 6:36:31
הגב ל  גיא רוזן

גיא סה לתת לכם טעם טוב הפסד מכובד אנו לא נוהגים להשפיל.

Adiso33
Adiso33
03/01/2019 6:23:07

היה לי מורה לנגרות בשם מרגי ,אני חושב שהוא היה גאה במה שהוא רואה כרגע בסטייפלס סנטר .

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 6:26:22

איזה זין, מרטי פנקהאוזר מ'תרגיע' מת.
היה קומיקאי ענק.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 6:27:14

הלייקרס ינצחו ב-15

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 6:30:26

20 לאוק ובקלות חכה לחצי השני

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 6:31:42
הגב ל  חרש עץ

עוד נתתי לכם הנחה

דור
דור
03/01/2019 6:31:04

חכה אם יש משהו שהלייקרס מומחים בו זה לאבד יתרונות.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
03/01/2019 6:29:50

צעירי הלייקרס מככבים ולברון אדיש על הספסל,הוא צריך להיות יותר שמח זה מעלה להם את הערך.

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 6:30:00

יגמר 20 לאוק איך שדרי הבית של התאגיד מנסים לנפח את לונזו איירבול חחחחחח אנדרייטד דיפנדר עלאק פח זבל בהגנה

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
03/01/2019 6:30:26

יש דברים שכנראה לונזו לא יגיע אליהם בחיים. מה שכן הוא כבר היום אחד מהמוסרים הכי טובים בליגה ושומר מצוין. את זה אי אפשר לקחת ממנו

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 6:30:55

הוא לא דומר מצויין ואפילו לא טוב

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
03/01/2019 6:33:23
הגב ל  חרש עץ

כן הוא כן. (מי שכותב אחרון קובע אם הוא כן או לא)

שי אבן צור
שי אבן צור
03/01/2019 6:41:57

לא הוא לא😜😂

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
03/01/2019 6:48:36

אוקי שכנעתם אותי הוא לא

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 6:30:46

חרש העץ הרכז הגרוע בליגה.
כן, זה כולל גם את הבואש ופלטון.
הימורים – מה הסיכוי שהוא מתחיל קטטה גם במשחק הזה?

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
03/01/2019 6:32:22

הכל תלוי האם הוא קרוב לטריפל דאבל, במקרה שהוא לא הסיכויים לקטטה עולים ב30%.

Wave bull
Wave bull
03/01/2019 6:31:49

בוב איינשטיין, אשך. אח שלו אלברט ברוקס. קומיקאי בחסד, פלסטיניאן צ׳יקן וכו׳. הבדיחות הגסות שלו בפנים נטולות הבעה ממש מזכירות לי אותך

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 6:34:23
הגב ל  Wave bull

יואו הוא היה כזה טוב. אבן יסוד בסדרה. מה לארי יעשה בלעדיו?

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 6:32:42

גיא הבטחתי לך או לא שנסיים את זה מכובד וניתן לבוקר ואייטון את הסטט שלהם?

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 6:35:31

ראס מחטיא דאנק שני משחק שני רצוף מאז:דניסה להטביע הוא ירד גם באחוזי הקליעה של הדאנקים 🤣🤣🤣🤣🤣

Wave bull
Wave bull
03/01/2019 6:35:41
אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 6:36:18

הטבעת אמרה "לא עוד!"
הגיע הזמן שהטבעות יעמדו על שלהן באמת כנגד הצורר הגדול אשר מנסה לשבר אותן.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
03/01/2019 6:36:19

פיניקס צריכה לעשות משהו עם ההגנה, בוקר זה חור שחור שלעולם לא ניתן יהיה לסתום אותו, וורן זה ג'אברי פרקר מוקטן,ולהוסיף לזה את אייטון בכלל הופך אותם לאטרקציה הגנתית לכול קבוצה יריבה.

שני השחקנים המשלימים בחמישיה שלהם צריכים להיות ברמה של חמישיית העונה בהגנה רק בשביל לאזן את הברדק הזה.

גיא רוזן
גיא רוזן
03/01/2019 6:43:23

"לעשות משהו עם ההגנה".
מצחיק.
זה מרמז שיש הגנה…

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
03/01/2019 6:38:09

סימונס ואמביד ביחד הלכו במשחק הזה 42! פעמים לקו העונשין, תתארו מה יקרה לפיניקס מול המזוקן.

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 6:42:00

אמביד אם היה נשאר בצבע היה מקבל יותר עבירות מהארדן כי כמו הארדן הוא בלתי עציר. הקטע שהרבה פעמים הוא מקל על היריבה ומשחק בחוץ.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 6:39:01

אני מעלה את הסיכוי לקטטה ל-100%.
ראס נראה במצב רוח רע במיוחד.
אוק' אכלו אותה בגדול איתו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 6:40:02

הנה הוא התחיל. ממזר חסר כבוד.

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 6:41:04

מדהים שראס לא מקבל שריקות גם שמכסחים אותו חייב השתלמות אצל הארדן ולברון דחוף

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/01/2019 6:50:57
הגב ל  חרש עץ

ברור. יש הרבה שחקנים שצריכים לעבוד על זה בפגרה

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
03/01/2019 6:41:46

למי שאולי תהה איך פיניקס חזרה למשחק אחרי שהיו בבור של מינוס 30 אז אני רק אציין שההימור למשחק הזה נתן לפיניקס יתרון התחלתי של 5 נקודות.
רוצים לנחש באיזה הפרש המשחק נגמר ?

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 6:42:38

ירידת מתח ופילי נתנו להם להפסיד בכבוד.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
03/01/2019 6:42:16

מתי לאחד הכתבים המעפנים בליגה יהיה אומץ לשאול את ווסטברוק למה אתה עומד בהתקפה????????

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 6:43:10

שישאלו את זה הארדן ולברון אז ישאלו גם אותו

שי אבן צור
שי אבן צור
03/01/2019 6:43:17

מי זה הבואש?

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 6:43:59

חברים פילי ואוק או מפסידות יחד או מנצחות יחד היום זה יום טוב.

דה שוט
דה שוט
03/01/2019 6:57:16
הגב ל  חרש עץ

+ 1

שי אבן צור
שי אבן צור
03/01/2019 6:46:33

הקהל של הלייקרס פאתטים
שורקים בוז לג'ורג' כאילו הוא חייב להם משהו או יותר מזה – כאילו כל פרי אייג'נט שהם חושקים בו חייב להתייצב לדגל

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 7:03:17

לכן הוא יתפור אותם.

מיקי
מיקי
03/01/2019 6:46:48

כואב בעיניים כמה אין ללייקרס קליעה
36 אחוז מהשדה, 18 מהשלוש (3 מ-16)
וזה עוד במשחק טוב

דור
דור
03/01/2019 6:49:02

גורג הבן **** שחקן מדהים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/01/2019 6:49:19

הלינק ששמתי ללייקרס לא עובד. מישהו שם לינק?

דור
דור
03/01/2019 6:50:00
ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/01/2019 6:54:27
הגב ל  דור

תודה דור
מחצית עכשיו אז אראה את השניה כבר במעבדה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
03/01/2019 6:49:46

הכל על הכתפיים של החיפושיות פול ג'ורג'.

שי אבן צור
שי אבן צור
03/01/2019 6:50:31

מי זה הבואש???

Smiley
Smiley
03/01/2019 6:53:09

שרודר

שי אבן צור
שי אבן צור
03/01/2019 7:11:54
הגב ל  Smiley

תודה

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 6:50:46

חחח לאנס מתחכם עם גורגי מדלם בריבית דריבית

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
03/01/2019 6:50:51

ווסטברוק הלוזר חוגג על חשבונו של ג'ורג', שסוחב את הקבוצה בזמן שהוא זורק בלטות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 6:53:16

לא קולע אז מחפש לריב, חיקה את סטיבנסון עם הגיטרה אחרי שג'ורג' קלע עליו.
יצור מדמנה דוחה.

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 6:55:26

הכי כיף שהוא עושה את סה. 20 הפרש מתקרב על ילדי הלייקרס שאחרי הערב יוצאים מחוץ לשמינייה ונואשים לשיקוץ. הרצת המניה של פופ במחצית מעולה

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 6:59:56

רגע שאבין ללאנס מותר לרקוד ולנגן ולראס אסור?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 7:05:57
הגב ל  חרש עץ

אל תיתמם זה לא לחגוג זאת הקנטה.
בדיוק כמו פול האפס שחיכה את קארי.

אבנר
אבנר
03/01/2019 6:51:18

העלילה מסתבכת בסטייפלס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 6:51:28

ראס זה יצור דוחה במיוחד

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 6:56:58

אין על הטראש טוק שלו

עידן
עידן
03/01/2019 6:51:44

חח גורג והקהל של הלייקרס.
הם מתחילת המשחק שורקים לו בוז
הוא כל סל שהוא קולע מסתובב אליהם ומתגרה בהם

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 6:54:25
הגב ל  עידן

לא מעיד עליו טובות, אבל זה לא משהו שלא ידענו…

עידן
עידן
03/01/2019 6:58:55

דווקא אני לטוב ראס וגורג פה.
לא יודע מה יש לך נגד ראס.גם אני לא מת על הסגנון משחק שלו אבל אני מת על הבן אדם.חבר לקבוצה נאמן ואחלה בן אדם

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 7:02:34
הגב ל  עידן

אשך אוהד ראס בסתר

Adiso33
Adiso33
03/01/2019 7:05:02
הגב ל  חרש עץ

100+

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 6:53:45

חרש העץ עם כמעט td במחצית 8 9 9 אבל ממלא את תפקידו נפלא עם 2 מ12 מהשדה כיאה לחרש מצטיין.

האיירבול עם 2 נק lol

דה שוט
דה שוט
03/01/2019 6:55:00

אוק מזלזלים וזחוחים, אם לא יתחילו לשמור זה ייגמר בבכי
שני פאולים על ראס לא נשרקו, זה מטריף אותו

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 6:56:31
הגב ל  דה שוט

ראס צגיך השתלמות אצל הארדן ולברון. הוא לא עושה בכלל פלופינג צריך קצת להתחיל זה כמו פנדל בכדורגל דאם אתה לא נופל אין שריקה

דה שוט
דה שוט
03/01/2019 7:25:41
הגב ל  חרש עץ

לא מקבל מספיק כבוד – זה מתסכל אותו – מוביל את הליגה בטכניים

דדי
דדי
03/01/2019 6:55:13
לפלופ
לפלופ
03/01/2019 6:58:33

שוב מדהים לגלות איך לברון בחר בדרך הכי קלה לאליפות ולפינאלס
היה יכול לאתגר את עצמו
להצטרף ליוסטון של הארדן
להצטרף לאוקלהומה של ראסל
להצטרף לפילדלפיה של אמביד וסימונס
להצטרף לפליקנס של AD
להצטרף לספרז של פופ, ניסוי שאף פעם לא נראה
בוסטון של טייטום בראון קיירי כנראה לא היתה אומרת לא
לברון במילווקי ביחד עם יאניס היה עושה משהו מעניין
לברון בפורטלנד עם חבר שלו דיימו נשמע מסקרן
לברון בטורונטו = לברונטו
אפילו לברון בדנבר עם יוקיץ' וכל ההאריס מאריס זאריס היה עושה קצת אקשן
*
אבל במקום להתאמץ, לברון בחר שוב בדרך הכי קלה לתארים, עם הרכב החלומות של הלייקרס

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 7:01:32
הגב ל  לפלופ

הוא יהפוך את זה להרכב חלומות שיביא את כל החברים שלו ו2 האולסטארים. הוא רוצה את התהילה בזה דהוא גם בונה את הקבוצה הבנת? יתר הקבוצות מוכנות כבר.

לפלופ
לפלופ
03/01/2019 7:10:51
הגב ל  חרש עץ

1 אתה מתחמק מהטענה, 2 גם התירוץ שלך לא מחזיק מים של באנג. אין ללייקרס שום אפשרות להביא עוד 2 אולסטארז + לא ברור מי אלה "החברים של לברון" שמחכים על הקו

דדי
דדי
03/01/2019 7:02:29
הגב ל  לפלופ

ולכן ״אין ספק״ שגם רצף ההופעות ״המדהים״ שלו בגמר הנבא ימשך, כי זה לא היה רק בגלל שהוא בחר בדרך הקלה ותמיד במזרח…

לפלופ
לפלופ
03/01/2019 7:16:00
הגב ל  דדי

"התחכמות" "לא מובנת". הלייקרס לא תגיע השנה לגמר ה-NBA, כי יש לפחות 3-4 קבוצות טובות ממנה, אחת מהן בלתי עבירה בשום צורה. הרצף המדהים ייעצר. "המדהים", "ייעצר".
למה לא לקרוא לדברים כמות שהם – האיש בחר תמיד, תמיד!, בקבוצות לא פייבוריטיות, שנדרשת בהן עבודה כדי להגיע להישגים. להיתקע 7 שנים (שבע שנים!) בקליבלנד החלשה מאוד-מאוד. ואז לעבור למיאמי כי נשבר, לקבוצה שלא היתה מאריות הליגה. ואז חזרה לקליבלנד של בלאט, עם הברארה של הניקס, מוזגוב ודלבדובה בתור שחקני מפתח. ועכשיו הלייקרס.
בזמן שהיה יכול לזכות לשטיח אדום בכל קבוצה בעולם.

שי אבן צור
שי אבן צור
03/01/2019 7:17:20
הגב ל  לפלופ

לא הבנתי אם אתה ציני או לא

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 7:05:59

גרמי גראנט עמעט תמיד מחטיאמעת השלשה מהפינה מתי יפסיקו עם זה

Smiley
Smiley
03/01/2019 7:07:32

לא אתפלא אם ג'י ארסמית או ניק יאנג ימצאו את עצמם ב-OKC כדי לאייש את עמדת ה-SG

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 7:08:09

למה זובאק נמחק?

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
03/01/2019 7:17:29

כי וולטון מאמן "קומסי קומסה"כמו שאומרים
רק חזר וכבר 2 מהלכים מעולים שלו.
מת-על-הבחור!!

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 7:10:13

אינגרהם עושה צחוק מגראנט

גל אל-איי
גל אל-איי
03/01/2019 7:10:52

קוזמה בחוץ. בעיות גב. הלייקרס עם הרכב טלאים. או קיי סי לא מרשימה, בלשון המעטה. אם הם לא לוקחים את המשחק הזה חרש העץ עובר לקרמיקה

Smiley
Smiley
03/01/2019 7:10:56

מגי עם dream shake

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 7:11:16

לייקרס בלי קוזמה. אין מי שיקלע.

דה שוט
דה שוט
03/01/2019 7:13:41

לברון החליף חולצה. נייס מוב

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 7:17:09
הגב ל  דה שוט

איך השיקוץ חולה צומי רק שידברו עליו.

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
03/01/2019 7:18:06
הגב ל  דה שוט

האמת? הוא לא..
פשוט הוריד את הקפוצון, החולצה האפורה הייתה מתחת.
ולמה זה מעניין?

המשגיח
המשגיח
03/01/2019 7:13:43

בוקר אור, מצטרף עכשיו.
למה ווסטברוק על 2 מ-14? מה קורה איתו?

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 7:14:28
הגב ל  המשגיח

מה זאת אומרת? זה בדיוק העבודה של חרש עץ

המשגיח
המשגיח
03/01/2019 7:23:30
הגב ל  חרש עץ

תיקון, 2 מ18…

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 7:13:45

קוזמה גם בחוץ.

גיא רוזן
גיא רוזן
03/01/2019 7:15:57

אני לא יודע מה קשה יותר לצפייה –
הגנות הקט סל מהמשחק בין הסאנס לסיקסרס,
או כיתת האמן בנגרות, שמנהלת לה הלילה בסטייפלס.

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 7:18:02
הגב ל  גיא רוזן

אין כמו לראות נגרים איכותיים בעבודתם.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 7:17:55

okc שנייה במדד הגועל אחרי יוסטון

חרש עץ
חרש עץ
03/01/2019 7:18:27

שהשיקוץ יחזור הם יהיו 3.

no funny shtuff
no funny shtuff
03/01/2019 7:18:58

אינגראם לא רע בכלל

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
03/01/2019 7:19:50
הגב ל  no funny shtuff

רק כשלברון לא משחק.
לצערי לברון יושב לו על המשבצת ופשוט משתק לו את המשחק כשהם ביחד..

Smiley
Smiley
03/01/2019 7:20:51

פול ג'ורג' צריך להבין שהוא זה שצריך לנצח את המשחק

ברוך רובין
ברוך רובין
03/01/2019 7:20:54

ראסל נגר שאין דברים כאלה, ללא קליעה הוא בן סימונס בקטן ללא תנועה וללא קבלת החלטות, אמביד לקח את אייטון לבית ספר הפרטי שלו, דיוויס בעוד שבועיים בלייקרס.

no funny shtuff
no funny shtuff
03/01/2019 7:21:31

Westbrick

מכר את הנגריה וקנה משאית בטון

ז
ז
03/01/2019 7:22:50

אוקלהומה סובלת בבירור מההיעדרות של KD.
עוד כמה זמן הוא חוזר?

ברוך רובין
ברוך רובין
03/01/2019 7:23:13

אין לווסטברוק זום סיבה לקחת כמות כזאת של זריקות בטח בלילה כזה.

עידן
עידן
03/01/2019 7:23:17

למה לברון היה צריך להצטרף
אינגראם קוזמה לונזו הארט זובאץ פופ מקגי עוד כמה וטרנים סטייל רונדו וסטיבנסון .סבי וואגנר מהדראפט פלוס 2 אולסטראים קוואי או גורג[שניהם לא רצו לשחק עם לברון אבל רצו אל איי.קוואי היה מצטרף שנה הבאה לליקרס ולא לקליפרס] אולי דוראנט אולי קליי אולי דייויס ב 2020.אני כל כך חצוי במשחקים של הלייקרס.מת על הקבוצה לא אוהב את לברון

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
03/01/2019 7:26:03
הגב ל  עידן

שיגידו מה שיגידו, הפחד הגדול ביותר שלי זה שהצעירים שלנו יוטרדו.
עזבו אותי אליפויות עכשיו, אני רוצה קבוצה צעירה מהבית, שנלחמת על כל כדור ושמראה פוטנציאל לעתיד.
וזאת הלייקרס בלי לברון.
ואני לא שונא את לברון, פשוט לדעתי הוא לא מתאים ללוח זמנים שלנו..

דדי
דדי
03/01/2019 7:27:01
הגב ל  עידן

עכשיו רק חסר לך תמונה משובר שורות ואני כבר לא צריך להגיב בכלל.

Shadow
Shadow
03/01/2019 7:27:33
הגב ל  עידן

בדיוק מה שעובר לי בראש מהרגע שחתם

ברוך רובין
ברוך רובין
03/01/2019 7:27:33
הגב ל  עידן

שטויות קוואי יותר מרצה לשחק ליד לברון הוא לא בחא לעבור לטורנטו ולא היה לו מילה בעניין , גורג בחא להישאר באוקלהומה לא בגלל לברון, עזוב את השנאה ותתחיל לספר אמת ולא שקרים. ללא לברון הקבוצה לא שווה פלייאוף, הסגל די חלש אני לא מתלהב מניצחון על ווסטברוק הנגר, לברון מעלה את הקבוצה לרמה הבאה והופך כל קבוצה לקוטנדרים, רק על הארדן נכון להיום אפשר להגיד דבר דומה.

Shadow
Shadow
03/01/2019 7:30:24

אולי די עם המנטרה "ללא לברון". הכוונה היא ללא לברון אבל עם כוכב אחר שמתאים לסגנון הקבוצה. גם עם לברון לא בטוח שנעשה פליאוף

ברוך רובין
ברוך רובין
03/01/2019 7:33:06
הגב ל  Shadow

אין כוכב שמסוגל לסחוב את הקבוצה רחוק יותר מלברון ג’יימס, אולי הארדן שניהם השחקנים הכי טובים בליגה והיוצרים הטובים ביותר, לא קרי לא דוראנט לא קוואי יכולים לסחוב קבוצה באותה רמה.

עידן
עידן
03/01/2019 7:38:48

חח תצרף את קרי ודוראנט לחברה המוכשרים הללו והקבוצה טסה.

Shadow
Shadow
03/01/2019 7:40:21

ברור שכן. אתה מדבר על המזרח כל ליצן שם יכול להגיע לגמר. פאקינג בוסטון פצועה עשתה שם גמר. דוראנט כבר סחב וגם קרי וגם קאווי ונראה שגם יאניס מסוגל ואפילו אולדיפו

ברוך רובין
ברוך רובין
03/01/2019 7:49:05

איזה קבוצה דוראנט סחב לגמר? היה לידו ווסטברוק והארדן והוא הובס 4-1, קרי היה לידו קליי וגרין לא בעונות קריירה ועוד סגל מדהים לצידו, קוואי סחב קבוצה לגמר באמת? אבל אין לי מה להתווכח איתך אתה כותב משנאה

עידן
עידן
03/01/2019 7:32:13

אם קוואי רוצה נראה את זה בקיץ הקרוב.הדיבורים הם שהוא רוצה אל איי אבל הקליפרס.

ברוך רובין
ברוך רובין
03/01/2019 7:33:37
הגב ל  עידן

תראה לי דיבור אחד וכתבה אחת שהוא אמר שהוא מעוניין להגיע לקליפרס.

עידן
עידן
03/01/2019 7:40:23

יש מיליון כתבות של קוואי לקליפרס לא בשמו אבל כמו שהיו כתבותות של לברון ללייקרס עונה שלמה לא בשמו

ברוך רובין
ברוך רובין
03/01/2019 7:47:27

תביא לי אחת שהוא אמר אני רוצה לראות במקום לכתוב מעשיות ושקרים, אתה כתבת ״הדיבורים הם שהוא רוצה אל איי אבל הקליפרס״, אין שחקן אחד שיבחר בקליפרס לפני הלייקרס.

פייקרס
פייקרס
03/01/2019 7:30:48
הגב ל  עידן

שום השערה ממה שאתה אומר לא קיימת במציאות
פול ג'ורג' האריך חוזה באוקלהומה ועשה קרנבל שלם, כמה הוא אוהב את המקום ואת ראסל
קוואי לא אמר מילה על הלייקרס, ואם היה רוצה – במסגרת השביתה בספרז – חזקה שהיא מוצא את הדרך לשם עוד בעונה שעברה
אולי דוראנט אולי דיוויס אולי קליי – אולי ואולי ואולי
רק מי היה מצטרף ללייקרס, קבוצת פח שחירבנה על עצמה במשך מאה שנות פסטיבל הפרישה של קובי?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 7:23:26

עדיין מחכים שווסטבריק יתפוצץ.

Smiley
Smiley
03/01/2019 7:24:43

מפוצץ את הטבעת

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 7:26:18
הגב ל  Smiley

היא גם פוצצה אותו חזרה

דור
דור
03/01/2019 7:24:28

אני חייב להגיש שממש כאואב לראות את ווסטברוק.
מקווה בשבילו שהתאפס (משחק הבא בבקשה)

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
03/01/2019 7:25:18

ווסטברוק עבר מלהעיף לבנים לאיירבולים, ובין לבין הלייקרס מזמנים אותו לבלוק פארטי, כל פעם מישהו אחר מתעלל בו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 7:25:26

דה שוט דעתך על המופע של ווסטבריק?

ברוך רובין
ברוך רובין
03/01/2019 7:29:45

אשך אני לא יודע מה אתה רוצה מווסטברוק, הוא מתכנן לבנות בית בLA זה הסיבה לכל הלבנים שהוא משליך.
בכללי הוא גמר את הסוס כמו שכולם ציפו.

דה שוט
דה שוט
03/01/2019 7:45:02

Let's not start sucking each other's dics yet

דה שוט
דה שוט
03/01/2019 7:43:33

הוא איבד את זה, אין מה להגיד להגנתו, אבל יסיים עם TD,

Smiley
Smiley
03/01/2019 7:28:38

"ליל הטבעות השבורות" – מחזמר ע"ש ראסל ווסטברוק

Smiley
Smiley
03/01/2019 7:29:17
הגב ל  Smiley

המזל של ראסל שהוא מקבל שריקות של סופרסטאר וככה לא מאבד יותר מדי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 7:32:50
הגב ל  Smiley

1+

דדי
דדי
03/01/2019 7:28:47

ווסטברוק נראה כמו בספייס ג׳אם כשהחייזרים גנבו לשחקני הנבא את היכולת.

ברוך רובין
ברוך רובין
03/01/2019 7:31:37
הגב ל  דדי

את היכולת את המוח, הוא משחק ברמה של שחקן מחליף בליגה. הוא עדיין לוקח כמות זריקות לא הגיונית, עדיין ללא תנועה, לא מסוגל לקלוע ממטר מהסל ולוקח כמות זריקות של קרי.

Mbk
Mbk
03/01/2019 7:31:52
הגב ל  דדי

😂😂😂😂😂

עידן
עידן
03/01/2019 7:35:37
הגב ל  דדי

חח
הוא אף פעם לא היה אצלי בטופ 10 בליגה בשום שלב בקריירה שלו אבל כנראה שהוא עושה את דרכו מחוץ לטופ 20.
תמיד אבל חיבבתי אותו בלי שום קשר למשחק

גל אל-איי
גל אל-איי
03/01/2019 7:29:22

מארק ג׳קסון: ״חוץ מלאנס סטיבנסון ההרכב של הלייקרס דומה לזה ששיחק בסאמר ליג״. או קיי סי בושה של קבוצה

Mbk
Mbk
03/01/2019 7:33:38
הגב ל  גל אל-איי

וזה לא שלאנס סטיבנסון זה פאקינג אול סטאר

Mbk
Mbk
03/01/2019 7:33:06

ווסטברוק רחוק אסיסט מטריפל דאבל עם 2 מ 18 מהשדה
בטח איזה שיא לשחקן שעשה טריפל דאבל ביום שלישי עם 11 אחוז מהשדה

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
03/01/2019 7:34:00

תחשבו איך ווסטברוק משתולל עכשיו ותתארו לכם מה יקרה בפלייאוף

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 7:35:21

ווסטבריק יצלול לתהומות וייקח איתו את אוק' כל הדרך למטה.
חשבנו שהוא חירב בשיא הקריירה שלו?
זה היה כלום לעומת דמדומיה.

Adiso33
Adiso33
03/01/2019 7:38:48

התקווה שלך חבל שזה לא יתממש 😎

Adiso33
Adiso33
03/01/2019 7:35:32

ראסל ווסטברוק,הבונה החופשי !

Shadow
Shadow
03/01/2019 7:36:58

מת על זובאץ. אחלה ילד

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 7:37:09

מיכאלוק הזה סבבה של שחקן

פייקרס
פייקרס
03/01/2019 7:40:57

קווץ' קטן וזה ייגמר דו ספרתי לת'אנדר
אין ללייקרס שנשארו מה למכור, הקליעה שלהם זוועה

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
03/01/2019 7:44:37
הגב ל  פייקרס

נכון כי כל קבוצה בליגה שתיקח לה 3 שחקנים מהחמישייה תהיה שווה פליאוף.
בחיאת אמוק תתחילו להיות קצת אובייקטיבים לגבי הלייקרס, לא מבקש הרבה.
לדעתי אנחנו מראים אחלה רוח לחימה במשחקים האחרונים בלי לברון, אני סך הכל מרוצה.

פייקרס
פייקרס
03/01/2019 7:46:56

אין ספק, זו קבוצה אובר-אצ'יברית רק בגלל רוח הלחימה
היא גבולית פלייאוף. זה המקום הריאלי שלה. עם לברון

עידן
עידן
03/01/2019 7:43:12

הלייקרס יפסידו פה כם לברון גם רונדו וגם קוזמה זה יותר מידי אבל לא אשחרר את הפנטזיה שלי מה היה קורה אם היו באים 2 סופרסטארים אחרים במקום לברון לקבוצה הנוכחית

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
03/01/2019 7:43:23

שמעון לא התלוננת רק לפני כמה ימים שנאדר הורס, ואסור שהוא יראה דקות?

בינתיים הוא סוחב את ווסטברוק על הצעירים.

שמעון
שמעון
03/01/2019 8:15:20

נאדר לא שייך לליגה. מוכן שתיקח אותו למפרץ.

Adiso33
Adiso33
03/01/2019 7:43:39

רעמסס נותן בראש

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 7:43:54

משחק קשה לצפייה

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
03/01/2019 7:45:11

יש סיפור רציני עכשיו בליגה שכספי הלך מכות בחדר הלבשה של ממפיס אחרי המשחק

https://twitter.com/ShamsCharania/status/1080693315492814848

שמעון
שמעון
03/01/2019 7:48:45

לפחות היהודי הלבן עמד על שלו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 7:49:11

סיים עם 0-3 באגרופים אבל 2-2 פנסים בשתי העיניים.
לטובת הקורא זיו פנמה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 7:46:23

מארק ג'קסון כ"כ מלא בחרא שהוא יכול להיחשב אתר פסולת עירוני

Smiley
Smiley
03/01/2019 7:56:24

מארק ג'קסון מחפש ג'וב אימון מעמדת הפרשן

שמעון
שמעון
03/01/2019 7:46:41

יש פה אנשים מצחיקים כאילו בוסטון ומלא קבוצות טובות לא הפסידו לקבוצות פח או נגררו למשחקים. להזכירכם אורלנדו נתנו 30 הפרש לקאווי לפני כמה ימים אז לא הבנתי מה הקשר ליכולת של אוק? חח.

כמה הייטרים, ככל שיהיו הייטרים נסיים יותר גבוה. אולי ראס יפתיע ויגיע לפלייאוף עם קליעת החצי מרחק שלו ואם לא אז נעוף סיבוב ראשון.
לא הבנתי מה הפסטיבל פה?

דיאנדרה גורדן לקח לראס את יכולת הקליעה כמו הפלצת מהספייס גאם

שמעון
שמעון
03/01/2019 7:47:27

פט פטרסון לא שייך לענף LOL

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
03/01/2019 7:49:10

המחוצ'קן לא מתבייש לזרוק 49% מהקו, לא שהוא לא השתפר משנה שעברה אלא נהפך לעלוב יותר.

דה שוט
דה שוט
03/01/2019 7:49:30

נואל חייב יותר דקות – מגן אדיר

שמעון
שמעון
03/01/2019 7:50:39

הבטחתי לכם קרב רב בין חרש עץ לאיירבול קיד, קרב אדיר ביניהם

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 7:53:56
הגב ל  שמעון

קרב היסטורי, הישר להול אוף שיים של המשחקים בנבא

ברוך רובין
ברוך רובין
03/01/2019 8:00:20
הגב ל  שמעון

בן סימונס יושב בבית ומחייך.

פייקרס
פייקרס
03/01/2019 7:50:58

לא ברור מה עדיף עם לונזו, האק לעונשין (49 אחוז עונתי) או בעצם לתת לו לזרוק חופשי
הטוב מכל העולמות

עידן
עידן
03/01/2019 7:52:38

אני מהמסנגרים של לונזו אבל זריקות העונשין הן באמת לא לעניין

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
03/01/2019 7:53:44

מג'יק צריך להישפט בכיכר העיר על זה שהוא בחר את לונזו 2 בדראפט.

ברוך רובין
ברוך רובין
03/01/2019 7:55:43

לונזו ראסל ואינגרם, 3 בחירות קטסטרופה של הלייקרס שצריכה להוביל את כל מחלקת הסקאוט של הלייקרס ללשכת האבטלה. אני חייב להגיד שנורא עצוב לי לראות את ווסטברוק ככה מחטיא קליעות אימון פסיבי כל כך, הוא נראה כמו שחקן מחליף ולא הMVP מלפני שנתיים.

Smiley
Smiley
03/01/2019 7:55:06

מתי לאנס מחליט לנשוף באוזן של ווסטברוק?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 7:55:52

בימים כאלה אני אפילו מתחיל לרחם על לברון

ברוך רובין
ברוך רובין
03/01/2019 7:58:49

אם לברון זה היה בלואוט על התאנדר המסכנים, בטח שראסל בעונה כזאת איומה, במאזן של אוקלהומה שקרי היה להם לו״ז קל נורא, זה קבוצת סיבוב ראשון נכון להיום (למרות הכישרון) אין לי בעיה שניפגוש אותם בפלייאוף , אני הרבה יותר מפחד מכל השאר פרט לפורטלנד מגבוני סוויפר

שמעון
שמעון
03/01/2019 8:07:22

התחלת? עם לברון היה משחק אחר לגמרי עם מוטיבציה אחרת לגמרי. אוק מתאימים את הרמה. הלוואי וניפגש בפלייאוף. אני מת למפגש אוק מול לייקרס

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
03/01/2019 8:14:06

ימג'נון ,אני תכף שולק לך את האשך הנותר ודוחף לך אותו לאוזן,תחשוב פלול=למוסלמי קיצוני,תן לו סנטימטר, תגלה חציל בטוסיק,
הפלול בצרות ? הלוואי ,כמה שיותר יותר טוב,מהר לכפר לטיפול,האחרון לא החזיק

Shadow
Shadow
03/01/2019 7:57:11

פרגוסון הוא לא שחקן כדורסל יכול להיות אחלה קופץ לגובה

Smiley
Smiley
03/01/2019 7:58:04

פרגוסון נתן פה חתיכת ניתור

Smiley
Smiley
03/01/2019 7:59:12

לפול ג'ורג' נמאס

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
03/01/2019 8:00:47

לאינגרם יש מוח של ציפור, לונזו מזגזג על גבול הבאסט והכל נופל על הכתפיים של poor man טוביאס האריס הידוע גם בכינויו קוזמה.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
03/01/2019 8:03:04

לא יודע איך okc יקלעו בפלייאוף.

Smiley
Smiley
03/01/2019 8:13:21

פרסטי יעשה קסם ויביא קלעי

שי אבן צור
שי אבן צור
03/01/2019 8:03:21

ההתרפסות של השדרים/פרשנים לכוכבים מחליאה
נשבע לכם ששמעתי את מארק ג'קסון מחמיא לווסטברוק עכשיו

Smiley
Smiley
03/01/2019 8:13:51

מארק ג'קסון מחפש ג'וב בתור מאמן ככה שזה מובן מאליו

שמעון
שמעון
03/01/2019 8:03:39

פלגרנט של צנדלר ברור

שי אבן צור
שי אבן צור
03/01/2019 8:04:06

פרגוסון חוטף היום….

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 8:04:18

לא היום של פרגוסון

שמעון
שמעון
03/01/2019 8:04:23

ראס חייב להסתפר. זה כמו קיירי בתחילת העונה. שיחזור לקרחת והקליעה תחזור

Shadow
Shadow
03/01/2019 8:04:55

כשאני שומע את מארק ג'קסון אני מתגעגע לדוריס. פרשן כזה גרוע

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
03/01/2019 8:05:34

פרגוסון עיטור הגבורה.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
03/01/2019 8:06:04

ווסטברוק עם עוד לילה נפלא של 2-18, אבל היי הכי חשוב זה שיש טריפל דאבל.

Adiso33
Adiso33
03/01/2019 8:08:22

נשבע שאתה חסר מושג בכדורסל.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
03/01/2019 8:09:15
הגב ל  Adiso33

אתה צודק זה היה משחק מדהים שלו.

שמעון
שמעון
03/01/2019 8:08:22

העיקר TD בייבי בקרוב יעבור את המגיק אולי כבר העונה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 8:07:01

ובואו נמתח את המסטיק הלעוס הזה עוד קצת

Adiso33
Adiso33
03/01/2019 8:07:31

טייסון חזר מפרישה

פייקרס
פייקרס
03/01/2019 8:07:57

קווץ' קטן, והנה דו ספרתי

צביקה
צביקה
03/01/2019 8:07:57

בזיון כל הרוויו הזה על פסיקה פשוטה. תחליטו כבר עבירה לכאן או לכאן וזהו. למה למרוח ככה את ההחלטה?

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
03/01/2019 8:08:17

לברון ומג'יק ביציע נראים עצבניים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 8:09:51

ווסטבריק החזיר את עצמו לקבל את הטריפל

שמעון
שמעון
03/01/2019 8:10:54

גורגי MVP. עושה מה שהארדן עושה כמעט בהתקפה והגנה ב10 רמות יותר.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 8:11:33

ראס אדם מביך.
פיניטו לה קומדיה, בוקר טוב לכולם.

שמעון
שמעון
03/01/2019 8:12:47

אולי מביך אבל מגיק לחוץ בקרוב יורד מהמקום השני אולי אפילו העונה

Adiso33
Adiso33
03/01/2019 8:15:30

אשך ,הבן האבוד של קולין קאהורד !

שמעון
שמעון
03/01/2019 8:11:43

יופי הלייקרס מחוץ לשמינייה

Shadow
Shadow
03/01/2019 8:16:29
הגב ל  שמעון

אתה טועה

שמעון
שמעון
03/01/2019 8:25:22
הגב ל  Shadow

צודק מקום 8. טוב אחרי המשחק הבא אולי תהיו בחוץ.

שמעון
שמעון
03/01/2019 8:13:52

לונזו איירבול עם 3 נק ב25% מהשדה חחח

Shadow
Shadow
03/01/2019 8:15:17

לא מבין מה זו כל האוננות מקלדת שיש פה על ווסטברוק אפשר לחשוב לרגע שהוא לברון.
הבחור בתקופה לא טובה. קורה. עדיין הקבוצה שלו מנצחת. עדיין הוא היה אחראי לשליש מהנקדות של הקבוצה והוביל אותם בריבאונדים. אני מאמין שהוא יצא מזה ואז מי יעצור את אוקלהומה?

Adiso33
Adiso33
03/01/2019 8:16:29
הגב ל  Shadow

100+

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
03/01/2019 8:16:53
הגב ל  Shadow

גולדן סטייט.

Shadow
Shadow
03/01/2019 8:19:28

גולדן עם איך שהם נראים הם מרחק פציעה מלעוף סיבוב ראשון

שמעון
שמעון
03/01/2019 8:20:58
הגב ל  Shadow

הלוואי שיצא מזה. הכי כיף יהיה אם יצא מזה בפלייאוף וגורגי ישאר בכושרו הנוכחי.

הוא בכושר קליעה נוראי מחטיא דאנקים, עושה איירבולים, לא קולע זריקות אימון בלי שמירה בכלל, שומרים התחילו לתת לו מטר (הוא דיבר על זה בראיון מקיף אתמול), לא קולע את החצי מרחק שלו, ירד 20% מהעונשין, הפך לסוג של בן סימונס. בדברים האחרים הוא אדיר.
לדעתי זה תחילת הירידה שלו אבל מקווה שזה רק משבר קליעה ותו לא. אגב זה החודש הכי גרוע בקריירה שלו מבחינת קליעה מאז עונת הרוקי.
אם הוא היה קולע עונשין היו לו עוד 4 נק למשחק בכיף.
מקווה שהוא יחגוג בסוף על כולם פה

ברוך רובין
ברוך רובין
03/01/2019 8:21:20
הגב ל  Shadow

בפרס יוסטון לייקרס הלוחמים,דנבר. אוקלהומה קבוצה לא מאומנת התקפית ברמה מאוד נמוכה היה להם לו״ז כל כך קל אבל הם לא מתאימים לרמות הגבוהות למרות הכישרון. לגבי ווסטברוק הבעיה זה לא שהוא לא קולע רק אלא הכמות זריקות הבלתי הגיונית והבחירה שלהם, אין שום סיבה ששחקן שקולע פחות מ 25 אחוז מ3 יקח 6 זריקות משם הלילה, תוסיף לכך את הניהול משחק הבעייתי והחוסר תנועה ללא הכדור ותגלה שחקן שיותר מזיק ממועיל התקפית ( עונה שעברה הוא קלע באחוזים מחפירים וגם לפני שנתיים, והיה אחראי די עיקרי להדחות של קבוצתו)

שמעון
שמעון
03/01/2019 8:23:17

בטח יש הגיון, ממשבר קליעה יוצאים עם עוד יותרכ זריקות, לא מפסיקים לזרוק. ההפך שיזרוק כמה שיותר.

ברוך רובין
ברוך רובין
03/01/2019 8:26:54
הגב ל  שמעון

זה לא שלפני הייתה לו קליעה ברמה של קליי תומפסון זה שחקן שעומד על ממוצע קריירה של 30 אחוז מ3 אין שום סיבה שיקח 6 זריקות כאלה בלילה, אני לא מדבר בכלל על הפול אפס, הוא צריך להתרכז רק בניהול המשחק.

שמעון
שמעון
03/01/2019 8:43:20

מזל שראס לא מקשיב לכם פה אחרת היה מגיע להפועל תא… להתרכז בניהול משחק עלאק…
שיזרוק כמה שיותר יעשה רק טוב לאוק לו ולאוהדים.
בחירת הזריקות שלו מעולה רק צריך לקלוע אותם.

דה שוט
דה שוט
03/01/2019 8:27:18
הגב ל  שמעון

+ 1
עזוב, אל תקח ללב, יש לך 2 מ-2 הערב (על אריות המערב LOL)

ברוך רובין
ברוך רובין
03/01/2019 8:23:54

בכושר הנוכחי שמעון סימונס >> מווסטברוק, יש לו יתרון בבחירת זריקות ותנועה ללא כדור, אם הקליעה תחזור לווסטברוק הוא בלתי עציר וכמה רמות מעל סימונס בלעדיה הוא שחקן בינוני במקרה הטוב והרסני לקבוצתו במקרה הרע, הלילה כמו בהפסד לדאלאס הוא יותר הזיק מהועיל.

שמעון
שמעון
03/01/2019 8:26:14

גם בכושר הנוכחי הוא 10 רמות מעל סימונס

ברוך רובין
ברוך רובין
03/01/2019 8:27:17
הגב ל  שמעון

ממש אבל ממש לא, תראה לי דבר אחד שהוא עושה טוב מסימונס בכושר הנוכחי.

שמעון
שמעון
03/01/2019 8:41:34
הגב ל  שמעון

שומר טוב מסימונס, חוטף טוב מסימונס, מוסר טוב מסימונס, מנהל משחק טוב מסימונס (סימונס לא יודע לנהל במשחק עומד כלום), מהיר מסימונס, חודר טוב מסימונס וגם קולע טוב מסימונס.

דה שוט
דה שוט
03/01/2019 8:43:59
הגב ל  שמעון

LOL
גם מתלבש יותר טוב מסימונס

ברוך רובין
ברוך רובין
03/01/2019 9:06:25
הגב ל  שמעון

סימונס מוסר ברמה הרבה יותר גבוהה מראס, גם מנהל משחק, סימונס חודר משמעותית טוב יותר העונה ומסיים הרבה יותר טוב מראס, אתה יודע מה המשמעות של אחוזים אפקטיביים? סימונס וראס לא באותו אזור חיוג בכלל.

Shadow
Shadow
03/01/2019 8:28:06

נחיה ונראה. בנתיים הוא במשבר קליעה רציני והם עדיין מנצחים אז נראה לי שכשהוא יצא מזה הם רק אמורים להשתפר ולא להיפך.

דה שוט
דה שוט
03/01/2019 8:28:13
הגב ל  Shadow

+ 100

גיא רוזן
גיא רוזן
03/01/2019 8:29:50
הגב ל  Shadow

"מוביל את הקבוצה שלו בריבאונדים", זה לא יותר מאשליה אופטית.
.
לא כל הריבאונדים נולדו שווים. יש רב' ששחקן לוקח ללא מאבק, אחרי בוקס אאוט של חבריו, יש רב' התקפה, ויש רב' שצריך להאבק עליו (contested rebound).
ב-contested rebound, ווסטברוק שלישי בקבוצה אחרי אדאמס וג'ורג'.
ברב' התקפה הוא רביעי בקבוצה אחרי אדאמס, נואל, וג'ורג'.
כל שאר הרב' אתם הוא "מוביל" את הקבוצה, אלו רב' שחבריו "מסדרים" לו. לא שיש עם זה בעיה, ואני בהחלט מבין את היתרון שלהתחיל התקפה עם הרב' של ווסטברוק (קצת פחות את הוויתורים בהגנה),
אבל זה לא משנה את העובדה שלכתוב עליו "מוביל את הקבוצה בריבאונדים זה לחטוא לאמת.

Shadow
Shadow
03/01/2019 8:46:30
הגב ל  גיא רוזן

הכוונה היתה במשחק הספציפי הזה. תודה שאתה מפרשן אותי. לא מפספס הזדמנות לצאת אפס. אירוני משהו שהשתמשת במושג "לחטוא לאמת"

גיא רוזן
גיא רוזן
03/01/2019 8:56:52
הגב ל  Shadow

מישהו כאן קצת רגיש.
אני מבין, לפעמים זה קשה להתמודד עם העובדות.
.
אירוני?
אולי.
מה שבטוח שזה עצוב לראות מישהו שמתחבא מאחורי ניק, ואז בוחר לרדת לפסים אישיים –
פח האשפה שבתמונה בהחלט מייצג את דרכך נאמנה.

Shadow
Shadow
03/01/2019 9:13:55
הגב ל  גיא רוזן

אבל טעית ב"עובדות", בדיוק כמו בפעם הקודמת וסילפת את דברי, בדיוק כמו בפעם הקודמת וכבר אז סיכמנו שעדיף שאת "העובדות" שלך תחלוק עם מישהו אחר. אז אתה שוב מחפש אותי ואז מתלונן שקיבלת את מה שרצית.

רגיש?! מתחבא?! ואז מקנח באיזה נסיון עקיצה ילדותי. פשוט פתטי

שמעון
שמעון
03/01/2019 8:50:13
הגב ל  גיא רוזן

גיא עזוב חרטוטים ראס מקום 13 בכל הליגה בריב'. אין אפילו גארד קרוב באזור כל ה-20 הראשונים סנטרים/פאוורים. כל ריב דינו אותו דבר.

גיא רוזן
גיא רוזן
03/01/2019 8:58:36
הגב ל  שמעון

אתה יכול לרשום את זה,
ל-"נכון", זה לא יהפוך.
.
הנתונים ברורים. הטריפל דאבל של ווסטברוק נולד כתוצאה מניפוח סדרתי של עמודת הרב' בסטטיסטיקה שלו.

Smiley
Smiley
03/01/2019 8:17:14

הרגע הקומי של הלילה – ווסטברוק על הגיטרה
https://twitter.com/twitter/statuses/1080708168878034944

דה שוט
דה שוט
03/01/2019 8:34:28
הגב ל  Smiley

אל תיפול גם אתה לנירטיבים "מסדרים לו"… כבר מיצינו את זה. תראה כמה פעמים הערב הוא היה ברחבה ונלחם שם עם הגבוהים הגדולים החזקים והכואבים. גארדים לא נכנסים לרחבות – הם מפחדים. הוא לא. מקום 13 בליגה בריבאונד, גם את זה "מסדרים לו"?

דה שוט
דה שוט
03/01/2019 8:25:09

ווסטברוק הוא האופוזיציה – הוא הפוטנציאל, רק הוא יוכל להרים את המשחק שלו למקומות שאחרים לא מסוגלים להגיע אליהם, ולאתגר את המפלצות הגדולות – ג"ס ויוסטון. אין לו תקרה – ולכן גם לאוק' סיטי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 8:31:53
הגב ל  דה שוט

אין לו גם רצפה – ולכן גם לא לאוק' סיטי.

גיא רוזן
גיא רוזן
03/01/2019 8:35:40

רצפה, או תקרה,
המזל הגדול של ווסטברוק הוא שיש לו פול ג'ורג'. . .

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 8:37:42
הגב ל  גיא רוזן

ג'ורג' זה כל החדר

דה שוט
דה שוט
03/01/2019 8:41:07
הגב ל  גיא רוזן

זה יתהפך

דה שוט
דה שוט
03/01/2019 8:42:03
הגב ל  גיא רוזן

כלומר – יתאזן, אבל ראס יהיה הכוכב הגדול בחלק הקריטי של העונה. לא בגלל ירידה של ג'ורג' חו"ח, בגלל התרוממות של ראס

Adiso33
Adiso33
03/01/2019 8:42:06
הגב ל  גיא רוזן

אבל איך יכול להיות ששחקן פורח לצד ראס,סיפרתם לנו תמיד שראס הורס שחקנים לממש את הפוטנציאל שלהם לא?

שמעון
שמעון
03/01/2019 8:46:22
הגב ל  Adiso33

כן היה פה סיפור שליד ראס לא פורחים. אז מה קרה גורג רץ ל-MVP? תארו לכם גורג יכל לרוץ ל-MVP ליד לברון?? LOL היה קאץ אן שוט.

למה פתאום אדמס וגראנט פורחים ושרודר שאמרו שהוא לא יסתדר עם ראס?

לברון בלי קוזמה היה מקום 14 במערב. יש לו מזל שיש לו אולסטאר בהתוות כמו קוזמה שהוא מפלצת התקפית בלתי עצירה

ברוך רובין
ברוך רובין
03/01/2019 9:08:11
הגב ל  Adiso33

קיירי, היה לו יוסאריאן דומה בקליבלנד לעומת בוסטון, הרזיק אותו זמן בכדור הוביל התקפות , טענה לא קשורה למציאות

שמעון
שמעון
03/01/2019 8:44:34
הגב ל  גיא רוזן

איזה מקום לברון במערב? מישהו יכול לומר לי? החיים קשים או לא במערב?

במזרח הוא יכל להפסיד 20 רצוף והיה יורד למקום 4 LOL.

דה שוט
דה שוט
03/01/2019 8:36:48

+ 1000
זה בדיוק הוא – פרסטי הימר עליו, ב-2016 זה היה קרוב, דוראנט נטש, עכשיו ג'ורג' מהמר עליו. תקרה או רצפה? אינטגרל!

Adiso33
Adiso33
03/01/2019 8:34:14

יש שחקנים בתקופה רעה בקליעה ואז אין להם מה למכור
ראס עושה יותר מ-רק קליעה אבל יש כאן מצחיקים ובמיוחד החברים עם השמות "המיוחדים" כ"אשך" "טיג זריקה חשודה" או "הבן הממזר" שהם הטרולים של הופס וכנראה מקבלי שכר ממנחם לס בשביל טראפיק מגרבצים ומאוננים על ראסל .

הם אותם חבר'ה שסיפרו לנו שג'ורג' לא ישאר בחיים באוקי סי ואף אחד לא רוצה לשחק עם ראס….
הם אותם חבר'ה שסיפרו לנו ששרודר המסכן ילך לאיבוד לצד ראס הרשע המרושע חחחחחח .

הקבוצה מצליחה ,ראס לא כופה את עצמו על המשחק,נותן לג'ורג' להוביל ,נותן לשרודר לנהל את המשחק …
אבל על-פי אותם חברים לראס אין קשר למה שקורה בקבוצה,אין לו קשר לכך שג'ורג' נותן את העונה הטובה ביותר בקריירה שלו לצד "הבול הואג" והחרא אדם ראסל ווסטברוק.

בינתיים ראס הרשע עדיין מוביל את הליגה באסיסיטים,מוביל את הליגה בחטיפות והוא גם הריבאונדר התקפה הטוב ביותר לעמדה שלו.
אז הוא קולע באחוזי גבינה ,נו ו… הבחור עדיין עושה דברים אחרים על המגרש אשר עוזרים לקבוצה להמשיך ולנצח.

גיא רוזן
גיא רוזן
03/01/2019 8:39:47
הגב ל  Adiso33

לא מדויק –
לקיירי אירווינג יש את אותה כמות רב' התקפה למשחק כמו לווסטברוק,
ושלא במפתיע, לסימונס יש הכי הרבה רב' התקפה מבין הרכזים בליגה (2.1 לסימונס. 1.3 לקיירי ולווסטברוק).

שמעון
שמעון
03/01/2019 8:48:11
הגב ל  גיא רוזן

גיא ראס מקום 3 לברון מקום 8-החיים קשים או לא במערב? איפה הניקס וההוקס 4 פעמים בשנה?

גיא רוזן
גיא רוזן
03/01/2019 8:53:31
הגב ל  שמעון

אז זה ניסיון ההטרלה שלך כתגובה לעובדות?
לא משהו.
הרי אתה במפורש כתבת שלברון לא יגיע למערב בלי 2 אולסטארים לצדו.
אז הוא הגיע, והנרטיב נשבר.
.
ההבדל הגדול בין 2 הקבוצות (הלייקרס והת'אנדר)?
אם לברון מסריח או לא משחק, הקבוצה לא נראית מי יודע מה.
אם ווסטברוק מסריח או לא משחק, יש להם שחקן אחד שאפילו טוב יותר מווסטברוק,
והוא, ג'ורג', מוביל אותם מוביל אותם למקום ה-3 (בינתיים).

ברוך רובין
ברוך רובין
03/01/2019 8:54:04
הגב ל  שמעון

ללברון אין אולסטאר לצידו בעונת MVP שיסחוב אותו על הגב. לברון טוב משמעותית מראסל בכל פרמטר לא באותו אזור חיוג בכלל. סימונס העונה טוב מראסל משמעותית, ניהול משחק יכולת מסירה תנועה ללא כדור בחירת זריקות, אחוזים, וסימונס הוא שחקן בינוני מאוד.

שמעון
שמעון
03/01/2019 9:26:52

בלי קוזמה לברון לא בפלייאוף אפילו. שלא נדבר שהוא מעלים את אינגראהם לגמרי. לברון לא יכול לעשות כלום במערב. את המזרח הוא היה לוקח עם הסגל הזה של הלייקרס כמו כל שחקן אחר בליגה. KING OF THE EAST IS THE BUTTLER OF THE WEST
מתי לברון הריח מקום 8 במזרח??
ועוד במזפח הזה היו לו רוב שנות ההצלחה 2 אולסטארים.
יאללה הוא מחכה לחילוץ של AD שהוא וקוזמה יצילו לו את התחת ואז הוא יקבל את התהילה.

דה שוט
דה שוט
03/01/2019 8:40:19
הגב ל  Adiso33

על ראס – כל מילה! לא יכולת לתאר את המצב טוב יותר.

ברוך רובין
ברוך רובין
03/01/2019 8:58:37
הגב ל  דה שוט

מה הסיבה שראס לא הגיע ללא כוכב לצידו לשום דבר פרט לסיבוב ראשון? שכבר שני עונות הוא עף רצוף למרות סגל מסייע מצויין? הבחירת זריקות והניהול משחק שלו הרסניים לקבוצה, תביאו לי הוכחה אחת שזה מועיל לקבוצה אבל בוא נספר נרטיב שרק אם ראסל יזרוק תנצחו, למרות שהסטטיסטיקה מוכיחה שראסל זורק בכמויות כאלה זה מזיק לקבוצה. אין סיבה ששחקן שמתחת ל25% מ3 העונה וממוצע קריירה 30% יקח 6 זריקות מהטווח הזה, אין סיבה בעולם ששחקן שקולע ב45.6 % אפקטיבי ייקח על עצמו כל כך הרבה זריקות, כמעט כל שחקן בליגה יכול לקלוע יותר נקודות מראסל ווסטברוק עם היה לוקח כמות כזאת, זה פשוט לא יעיל ומזיק לקבוצה, לא מדובר פה באפקט קובי ברייאנט שהיה מפנה מבטים פנויים ומאפשר ריבאונדים התקפה אלא סתם בשחקן שכופה על עצמו את המשחק.

שמעון
שמעון
03/01/2019 9:27:34

אותה סיבה שלברון לא הגיע לכלום בלי שני אולסטארים וזה גם במזרח העלוב.

דה שוט
דה שוט
03/01/2019 9:27:57

מי כן הגיע רחוק במערב "ללא כוכב לצידו"?

סלים ווארזה
סלים ווארזה
03/01/2019 8:58:46
הגב ל  Adiso33

+1 אהבתי.

סלים ווארזה
סלים ווארזה
03/01/2019 8:59:18

… את מה שכתב Adiso33

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 9:08:51

אוק' יגידו תודה רבה אם יצליחו להשתחל למקום שישי.
אני בכלל לא מחזיק מג'ורג' אבל הוא ההבדל מבחינתם בין להישאר מחוץ לפלייאוף לבין לעוף סיבוב ראשון.
אוק' קבוצה מחרידה וקבורה לעתיד בגלל ראס.
לא שהעבר איתו היה משהו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 9:12:27

וזאת האמת ורק האמת, לא משנה מה יגידו כאן החברים הנאמנים באגודת אהב"ה (אגודת הוזים בחסות הצ'יטה)

ברוך רובין
ברוך רובין
03/01/2019 9:13:06

נו אבל כל אוהד כדורסל אובייקטיבי יכול לראות את זה, ראס כישרוני ככל שיהיה יש לו בעיה למורה של קצר בקבלת ההחלטות, וניסיון ניפוח סטטיסטיקה על טובת קבוצתו. קבוצה לא תגיע לשום מקום עם רכז שמשחק בסגנון משחק של ראסל ווסטברוק, וזה ידוע לכולם, יעופו סיבוב ראשון, ודי בקלות כל עוד הוא ממשיך בסגנון ההרסני הזה.

דה שוט
דה שוט
03/01/2019 9:44:42

אהממ… לגבי העבר…
2012 גמר כללי
2013 ראס פצוע
2014 גמר מערב
2015 דוראנט פצוע
2016 גמר מערב, נגיעה מהדחת 73:9
2017 סיבוב ראשון
2018 סיבוב ראשון
2019 …

דה שוט
דה שוט
03/01/2019 9:50:22

מה דעתכם על דאלאס של קרלייל יקיר האתר, עם נוביצקי יקיר העולם ודונצ'יץ' יקיר היקום?
2011 אליפות
מאז לא עברו סיבוב ראשון, חלק מהפעמים בכלל לא היו בפלייאוף.
עם ראס לא יגיעו לכלום… ממש… חוץ מסטף קרי וטוני פארקר, איזה רכז הגיע ליותר הישגים בעשור האחרון? (מצטער קיירי, אי אפשר לבנות קריירה על קליעה אחת)
פול?
לילארד?
רונדו?
וול?
לאורי?
קונלי?
אולי מקל

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 10:07:36
הגב ל  דה שוט

חחח אתה משווה את הסגל של דאלאס באותן שנים לזה של אוק?
דאלאס ב-2011 הגיעו לשיא ובתור קבוצה מבוגרת מאוד התחילו את הצלילה.
לנוביצקי היו סביבו רק גופות מזדקנות ושחקנים משלימים חלשים, שלא לדבר על גילו.
אוק' ב-2012 הגיעו לשיא בתור קבוצה צעירה מאוד עם עתידם לפניהם ובמשך השנים נהנו משחקנים כהארדן, דוראנט, איבקה, אדאמס, אולדיפו ועכשיו ג'ורג' (לא אזכיר את כרמלו).
ה'הישגים' של ראס עם כל אלה ויותר מכך כשהוא נאלץ לסחוב לבד מביכים.
שלא לדבר על סגנון המשחק.

דקסטר
דקסטר
03/01/2019 10:03:44

ממש בידור אוהדי הלייקרס\שונאי לברון
שמעו לברון זה לא בדיוק כס התה שלי אבל זאת ליצנות להגיד ש:
1.לברון עוצר את ההתפחות של הלייקרים- ראינו מה הם שווים בלעדיו וזה מקום אחד מעל פיניקס
2. אם הלייקרס היו מביאים מישהו אחר במקומו.. לא היו מביאים מישהו אחר במקומו כי אף אחד לא רצה או שלא העזו לעשות טרייד
3. ועוד טעות קלאסית שגם מגיבים שהם טיפה יותר חכמים נופלים בה- אם הלייקרס סיימו עם 35 נצחונות טבעי שהם יסיימו עם בערך 42 השנה. זה ממש לא נכון. כל עונה והדינמיקה שלה. מלבד זאת ה 35 נצחונות הגיעו בישורת האחרונה כאשר המון קבוצות זרקו את העונה לפח.
ובלי קשר אנו עדים לעונה חריגה ביותר כאשר אין משחקים קלים על הלוח וישנה רגרסיה במאזנים לכל הקבוצות "הטובות" או המשתפרות, ובליגה כזו הלייקרס היו נאבקים עם פיניקס על המקום האחרון ולא היו אפילו מסניפים פלייאוף.
בליגה כזו הלייקרס לא היו מצליחים לייצר דינמיקה של הצלחה ותחרות ואין שום סיכוי שהיינו מדברים על הבאת כוכב שני.

בקיצור, צאו מזה.
לברון זה הדבר הכי טוב שיכל לקרות ללייקרס ואם בזכות זה יבוא דיוויס או שנה הבאה יבוא סופרסטאר אחר זה שווה את הכול.
ושום קוזמה או אינגראם יצליחו להזיז במילימטר את הסיכוי לאליפות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/01/2019 11:33:50
הגב ל  דקסטר

אני נשברתי, לונזו ואינגרם זה שני באסטים (לא שהייתי אי-פעם על העגלה של אינגרם אבל נתתי לו צ'אנס).

דור
דור
05/01/2019 5:59:03

לא חייב להיות אחד נגד השני.
אני לא אהבתי את לברון כל הקריירה , אך אני תומך בו 100% מאז שהגיע , ולא מאוד מפתיע שהוא חסר מאוד.
יחד עם זאת צריכים לקחת דברים בעירבון מוגבל.
אני עוד לא מספיד את אינגראם ולונזו, להיפך.
לייקרס ידברו חזק השנה בפליאוף.
אינגראם בכל הקריירה התחיל את העונה חלש והשתפר.
הכימיה שלו עם לברון תשתפר ממשחק למשחק.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
03/01/2019 13:18:57

תענוג לקרוא (ברפרוף) את השרשור של המשחק.
בעיקר הוויכוחים עם ווסטברוק.
השנה אני יותר קרוב בדעה למה שאדיסו כתב בתגובה 200 דווקא בגלל משבר הקליעה שלו