מאנדיי נייט בסקטבול – משחקי יום ב' ב-NBA / גיא רוזן

 

אינדיאנה פייסרס (24 – 12) – אטלנטה הוקס (11 – 24)
(22:00)
ב-2 מילים:
לא כוחות.
היות ובשורות אטלנטה בייזמור יחסר, בעוד שאינדיאנה מגיעים בהרכב מלא, ובריא,
אז אפשר לסכם את הניחוש שלי למשחק הלילה ב-3 מילים:
ממש לא כוחות.
(5 – 14, זה מאזן החוץ של אטלנטה. 18 – 3 זה המאזן של הפייסרס נגד קבוצות של פחות מ-50% ניצחונות).
ניצחון לפייסרס.

null

 

שארלוט הורנטס (17 – 18) – אורלנדו מג'יק (16 – 19)
(01:00 לפנות בוקר)
השנה, הקונפרס המזרחי מחולק ל-2 חלקים ברורים.
מקומות 1 עד 5 (טורונטו, מילווקי, בוסטון, פילדלפיה, אינדיאנה),
וכל השאר.
לבוסטון שבמקום ה-5 יש 4 הפסדים יותר מלמילווקי שבמקום הראשון.
לשארלוט שבמקום ה-6 יש 4 הפסדים יותר מלבוסטון שבמקום ה-5.
שארלוט (מקום 6) ואורלנדו (מקום 9) הן חלק מקבוצה של 6 קבוצות שככל הנראה ילחמו עד לסיום העונה על 3 המקומות הנוספים בפלייאוף המזרחי.
בין שארלוט שבמקום 6, לוושינגטון שבמקום ה-11 מפרידים רק…
… 4 משחקים.
היות והמשחק בשארלוט (שרוב ניצחונותיה הם בבית – מאזן הבית שלהם הוא 13 – 7),
והיות ואורלנדו ככל הנראה יהיו נטולי סימונס ואגוסטין,
אז הניחוש שלי למשחק הלילה הוא ששארלוט ישמרו על המקום ה-6 (והלא מבטיח) במזרח.


(בתמונה: 6 – 7 – 8)

 

סן אנטוניו ספרס (20 – 17) – בוסטון סלטיקס (21 – 14)
(02:00 לפנות בוקר)
ב-10 משחקיהם האחרונים, מאזן הספרס הוא 7 – 3.
לסלטיקס בתקופה המקבילה מאזן 6 – 4.
לכאורה, מדובר על פער מינימלי.
אבל בעוד לספרס יש 16.2+ הפרש בכל 100 פוזשנים באותה תקופה (הנט רייטינג הגבוה בליגה בתקופה המדוברת),
לסלטיקס יש רק 2.6+.
חשוב יותר, בוסטון, שלעונה מדורגים במקום ה-4 בדיפנסיב רייטינג,
ב-10 המשחקים האחרונים סופגים 109.6 נק' בכל 100 פוזשנים (מקום 16 בליגה בתקופה המדוברת),
בעוד שהספרס שדשדשו בתחילת העונה בצד ההגנתי,
הם בטופ 3 של הליגה בשבועות האחרונים בדיפנסיב רייטינג.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
הביתיות, היא של הספרס.
מצד שני, רודי גיי בספק למשחק.
עם או בלי רודי גיי, לאור הקסמים שפופ מצליח להוציא מהחבורה הטקסנית,
לצד הבינוניות שהסלטיקס מפגינים,
אני בוחר בספרס.

 

יוסטון רוקטס (20 – 15) – ממפיס גריזליס (18 – 17)
(02:00 לפנות בוקר)
קבוצה נוספת שרותחת לאחרונה זו יוסטון.
למעשה, זה כוכב יוסטון שבוער –
הארדן, שלאחרונה משחק כדורסל התקפי ברמה שב-NBA לא ראינו שנים.
ב-9 משחקיו האחרונים, להארדן יש בממוצע למשחק 40.6 נק', 54% אפקטיבי, 40.5% מהשלוש.
עד כמה רצף משחקיו האחרונים מרשים?
מאז שווילט צ'מברלין האגדי פרש, יש רק עוד 2 שחקנים עם רצף משחקים של 35+ נק' ארוך (לפחות) כמו של הארדן –
לברון, וג'ורדן.
חברה טובה.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
לא הרחבתי יותר מדי על ממפיס,
בגלל שהם איבדו לא מעט גובה לאחרונה.
הם ניצחו רק 6 מ-15 משחקיהם האחרונים, כאשר באותה תקופה ההתקפה שלהם היא אחת הגרועות בליגה (מקום 28 בליגה).
למרות שהלילה גורדון בספק למשחק, ופול בוודאות לא ישחק,
לאור היכולת של הארדן,
לאור העובדה שזה משחק ביתי של הרוקטס –
אני הולך עם הקבוצה הביתית.


(בתמונה: טמיר)

 

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (22 – 13) – דאלאס מבריקס (17 – 18)
(03:00 לפנות בוקר)
איזה משחק מטורף היה לנו אתמול בלילה.
לקראת סיומו של הרבע השלישי, נראה היה שזה המשחק של המבריקס –
הם הובילו ב-13 הפרש, ושלטו במשחק.
כמה דקות אחר כך, וספסל הת'אנדר מוביל את הקבוצה לקמבאק,
ודקות בודדות לסיום המשחק, הם כבר הובילו ב-6 הפרש.
סגור?
לא ממש.
ריצה אחרונה של המבריקס,
לצד מעידה אחר מעידה מצדם של הת'אנדר (תוך תצוגת נגרות מרשימה),
ולא זאת בלבד שהמבריקס ניצחו את המשחק,
הם השאירו אותנו מצפים למשחק החוזר,
משחק שיתרחש כבר הלילה.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
האמת?
אין לי מושג.
הת'אנדר, באוקלהומה סיטי, זו אחת מקבוצות ההגנה החזקות ב-NBA.
מהצד השני, הת'אנדר, כמו שנראו אתמול, זו קבוצה פגיעה במיוחד.
אותי מסקרן לגלות איזה ראסל ווסטברוק נראה הלילה.
הוא אמר אחרי המשחק שהוא לוקח אחריות על ההפסד.
השאלה המתחייבת היא –
האם זה אומר שהוא הולך לזרוק יותר, במטרה לכפר,
או שהוא יצמצם את כמות הזריקות, וייתן למישהו אחר לקחת את המושכות?
זרקתי מטבע, ויצא ניצחון לת'אנדר אחרי התעלות נוספת של ג'ורג'.


(בתמונה: דה שוט. הבוקר)

 

ניו אורלינס פליקנס (16 – 21) – מינסוטה טימברוולבס (17 – 19)
(03:00 לפנות בוקר)
משחק מעניין מאוד שיוכרע על ידי מי שלא ישחקו לא פחות מעל ידי מי שכן.
מצדם של האורחים ממינסוטה זה רוז שבספק למשחק.
מצדם של הפליקנס, אלו דיאלו, ומילר שבספק, לצד מירוטיץ' שעדיין פצוע.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
2 הקבוצות עשו פלייאוף בעונה שעברה.
2 הקבוצות בקצב שישאיר אותן מחוץ לפלייאוף העונה.
מינסוטה, ללא רוז, הראו סימני חיים אתמול כאשר טאונס נותן את אחד ממשחקיו הטובים העונה (34 נק', 18 ריב', 7 אס', אתמול מול מיאמי).
אבל –
הם בחלק הלא נעים של באק-טו-באק, נגד קבוצה שנלחמת גם היא על סיכוי לחזור לפלייאוף, וזה משחק חוץ.
אני אלך עם דייויס (נק' האור בניו אורלינס, עם עוד עונה נהדרת) והפליקנס.


(בתמונה: יאיר)

 

פיניקס סאנס (9 – 28) – גולדן סטייט ווריורס (24 – 13)
(04:00 לפנות בוקר)
מצד אחד,
זה לא כוחות. הסאנס מדורגים 27 בליגה בדיפנסיב רייטינג.
גולדן סטייט מדורגים 2 בליגה באופנסיב רייטינג.
מהצד השני –
זה ממש לא כוחות.
עם כל הכבוד לבוקר ואייטון,
אלו קרי, דוראנט וקליי, שישחקו הלילה מולם.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
גולדן סטייט יובילו ב-20+ הפרש אחרי רבע אחד.
השאלה היחידה היא האם הסאנס יצליחו לצמצם, ולסיים בהפסד בהפרש דו ספרתי "נמוך",
או שגולדן סטייט ישאירו את הרגל על הגז, וזה יגמר ב-40+ הפרש.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
292 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
31/12/2018 17:49:45

גיא אתה רשע.
התחלת? אז קבל אחד בחזרה….
אגב יופי של סיפתח 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=4lZn7xYfEt8

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
31/12/2018 17:54:34

אגב, לגמרי מסכים עם ההערכה שלך לגבי ניצחון סן אנטוניו הלילה אבל אקום להתבאס…

אבי
אבי
31/12/2018 20:51:39

לא לא חבר אל תתבאס
אני חותם על ניצחון מותח של הספרס
בונוס תוצאה 115-105 לספרס

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
31/12/2018 17:55:44

רשע זאת מחמאה לגיא,סופר רשע,האצבע של דה שוט ,מעולה

רוברט הורי
רוברט הורי
31/12/2018 17:52:28

פריוויו נהדר.
תודה גיא.
1.מסכים איתך בשארלוט, כל מילה ניתוח מעולה.
2. אני חושב שנראה הלילה משחק חפירות בין הספרס לסלטיקס סטייל יורוליג בסגנון יווני. רוצה לומר, סקור נמוך.
3. מצפה לנקמה של הת'אנדר – ווסטברוק לא יכול לתת הופעה גרועה בק טו בק, זה לא בDNA שלו.
4. רחמים על פיניקיס הלילה.

bobby
bobby
31/12/2018 17:53:51

תודה על הפריוויו גיא!
ספרס-בוסטון אמור להיות אחלה משחק. הסלטיקס אמנם קצת צולעים לאחרונה, אבל עד לא מזמן הם היו ברצף טוב, וניצחון חוץ בסן אנטוניו יכול לתת להם בוסט רציני.
מצד שני, עם הכושר המעולה של הספרס לאחרונה, קשה מאוד להמר נגדם.

חגי התותח ניסני
חגי התותח ניסני
31/12/2018 17:59:42

מבריק כרגיל. תודה רבה גיא

עידו גילרי
עידו גילרי
31/12/2018 18:10:29

המים הראשון של הבלרינה עם הראש של בוקר שמודבק עליה מנסה לשמור על סטף הורס.
רגע מה אתה אומר? אהה באמת?… טוב לא משנה.

מנחם לס
מנחם לס
31/12/2018 18:22:37

בחירת האיורים הנעים הם מלאכת מחשבת.
ערב נפלא של משחקים לפני כניסת השנה החדשה. בוסטון חייבת להנצח ולהראות שהיא קבוצה אמיתית ולא כזאת שניכשלת שוב ושוב ברגעי אמת ותמיד ישנם תירוצים.
מאד מעניין אותי איך לוקה יסתדר הלילה עם ווסטברוק שירצה לקחת אותו לבית ספר.
פריוויו מעולה ביותר!

אבי
אבי
31/12/2018 20:54:45
הגב ל  מנחם לס

בוסטון חייבת לנצח?
למה ספרס יבואו לטיול
הם חייבים גם ניצחון יש להם אחרי בוסטון 5
משחקים לא פשוטים.
הלילה זה מאסט ווין

מנחם לס
מנחם לס
31/12/2018 18:26:31

המשחק ב-OKC הוא משחק רבנג'. OKC תהרוס הערב את זאת שגברה עליה אמש

עדי
עדי
31/12/2018 19:04:02
הגב ל  מנחם לס

זו יכולה להיות ההזדמנות של דניס סמית' (ושל בארנס, אבל הוא בארנס..). אוק' קבוצה עם הנהגה קצת קיצונית.. לתחושתי הם הולכים ליפול על לוקה ברבאק, שייתכן ויגלוש להיות קצת מוגזם ויפנה את סמית'

זיו פנמה
זיו פנמה
31/12/2018 21:32:39
הגב ל  מנחם לס

מסכים עם הדוק

* מציע לשים עין על הצוות המשלים של אוק' הערב. אחד מהם (מי זה יהיה?) ייתן הצגה הערב. שרודר?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
31/12/2018 18:39:46

מעולה גיא, תודה רבה.
ספרס בוסטון יהיה מצויין, ויכול ללכת לכל כוון, קיירי יעשה צרות והאחרים יהיו חכמים ולוחמניים כהרגלם.
גם הסיקוול של ראסל-לוקה מבטיח. בניגוד להרגלי אלך עם ראסל הפעם.

שייקה
שייקה
31/12/2018 19:19:16

ערב מעניין, והג׳יפים נהדרים ומדויקים.

חייבת להיות הפתעה אחת הערב. אני הולך על הדובים. למרות שהארדן לא בהכרה, גם הוא צריך ערב של איזון מספרים… יסיים עם 30+ באחוזים גרועים כזה.

מאזן החוץ של דאלאס כל כך רע שברור שאין שם מבוגר אחראי. יש צעיר אחד, שרוצה להיות אחראי אבל לא ממש נותנים לו. כי צריך, נו, צריך לחלק זריקות למי ש״הרוויח״ אותן ולא למי שמתמחה בהן… האירוניה העצובה היא שאם בארנס או ג׳וניור היו נותנים ללוקה לקבל את ההחלטות, הם כנראה היו מקבלים יותר זריקות, בטח ובטח נוחות יותר. בטווח הארוך, זה סגנון שלא מחזיק ועשוי לעלות להם בפלייאוף. וזה, לטווח העוד יותר ארוך, ממש גרוע. אם יש משהו שלוקה צריך, זה להגיע לפלייאוף השנה. הוא צריך להבין כמה הוא רחוק מהכושר שהוא צריך להיות בו – פיזית או מנטלית. אגב, לא סתם הספסל שלהם מהנה מאוד, מי שמוביל אותו הוא בערך האנטיתזה לשניים שהזכרתי למעלה. בפן האישי, אם דניס סמית׳ לא יורד מהענן שעליו הוא נמצא ,מהר מאוד הוא ימצא את עצמו באיזו אורלנדו.

לא ראיתי כמעט את הספרס לאחרונה, אבל נראה שהם ממקסמים את עצמם, כמצופה. הבעיה היא שכרגע המערב צפוף בקנה מידה היסטורי ואם בעבר זה הספיק לפוסט סיזן, השנה הכל פתוח ופחות צפוי. בוסטון משחקת במזרח, וזה המזל הגדול שלה השנה. חוץ מקיירי, אף אחד שם לא מראה בגרות ויציבות וכדאי שסטיבנס יתחיל לדאוג. לא אתפלא אם איזה אינדיאנה מאומנת טוב תפתיע אותה באחד הסיבובים הראשונים אם ייפגשו.

אני דווקא חושב שפיניקס יכולים להפתיע ולכפות משחק צמוד, לפחות לשלושה רבעים או משהו בסגנון. אם אייטון ימשיך ביכולת מהשבועות האחרונים הוא יכול להתלבש בדיוק על אחת מנקודות התורפה של הלוחמים – הצבע. הוא אפילו הראה ניצוצות בהגנה לאחרונה, רק צריך שבוקר יעביר לו קמצוץ של ממבה מנטליטי ואולי תזרח לו השמש ולרשע(ים) הייתה אורה ושמחה.

ואחרונה, ניו אורלינס. אגיד רק משפט אחד: יש לכם את פאקינג AD בקבוצה, מה נסגר?

Benjo
Benjo
31/12/2018 20:16:42
הגב ל  שייקה

אחלה תגובה. נראה בעליל שפת גוף או איך שלא תקרא לזה שדניס סמית לא הכי אוהב את העובדה שלוקה לקח לו את הקבוצה (הקבוצה עוד לא ממש היתה שלו אבל היתה תחושה שזה בדרך לשם) ויש דיבורים על הטרדה שלו. אפרופו טריידים הכל שקט בסוף אם ימשך ככה צפוי ערב משוגע ביותר ב 7 לפברואר.

שייקה
שייקה
31/12/2018 21:42:17
הגב ל  Benjo

מסכים לגבי הדד ליין. יהיה משוגע.

אין לי בעיה שיטרידו אותו, מבחינתי סייח מת עבור הקבוצה הזו. דווקא יכול לתרום במקום אחר. וזו לא אשמתו, תכלס. היה יכול להיות הטעות הלגיטימית של דאלאס לשנים הקרובות אילולא הסלובני…

Benjo
Benjo
31/12/2018 22:28:53
הגב ל  שייקה

חחח… אחלה ניסוח…. אהבתי 🙂

Benjo
Benjo
31/12/2018 19:58:58

גיא מעולה תודה רבה . הזדמנות לראות את הלוחמים שוב . בזמן האחרון נדבקתי לסאנס (נחזור ללוחמים בפליאוף). אם קליי חזר ונראה שכן אז אי אפשר להמר נגדם . מצד שני אחד הדברים הכי טובים בלהמר על העתיד זה שאפשר לאמר שטויות אז אני הולך עם המם האחרון שלך ואני מהמר על פיניקס הלילה מול הלוחמים. למה ? איטון. לא נראה לי שללוחמים יש תשובה בצבע בשבילו ואולי המשחק יזרום לכיוון שלו. גם מיקל בכושר מצוין לאחרונה 5 משחקים אחרונים TS שלו 67 (למרות שבווליום נמוך). (אל תזכיר לי את ההגנה של פיניקס אני מנסה לשכוח).
OKC דאלאס אני מהמר על הללוקה למרות ואולי בגלל העצבים של ראסל. זכור לי בפליאוף מה הוא אמר על מיטשל אחרי אותו משחק ואיך זה נגמר. ( עוד הימור שנועד מראש לכשלון אבל שיהיה).

Mbk
Mbk
31/12/2018 20:00:18

תודה רבה גיא
פריוויו מצויין
קח אתגר לשבוע הבא – פרוויו בג׳יפים ללא מילים (כמעט )

אסף
אסף
31/12/2018 20:16:34

לילה מעניין מאוד. שני המשחקים של שתיים מרתקים.
יוסטון – ממפיס משחק של סגנונות שונים לגמרי , מעניין אם הדובים יצליחו לכפות את הקצב האיטי שלהם על יוסטון.
יש כבר הימורי אנדר/אובר בוגאס לפני כל משחק של הרוקטס על הליכות של הארדן לקו???

Berch
Berch
31/12/2018 20:27:16

פרוויו תענוג
מקווה שהמגיבים שהזכרת יקחו את זה בקלילות.
אחרי הכל מדובר במגיבים מהיציע המזרחי בהופס, ממש מאחורי הסל, לא ממש עדיני הנפש עם מקומות ה VIP (כן מומי…. אני מדבר עליך).
אם העניינים יתחילו להתלהט ויהיה קשוח אז דבר אתי.
תרגיש חפשי ליצור קשר, אני אעזור לך.
אני כבר אתקשר בוכה לדדי ואבקש ממנו לסיוע…..
🙂

המשגיח
המשגיח
31/12/2018 20:59:33

תודה רבה גיא

עידו גילרי
עידו גילרי
31/12/2018 21:25:40

אריק גורדון לא ישחק היום עבור הרוקטס .
הפליקנס יכולים לשאוב עידוד מחזרתו המתוכננת היום של אלפריד פייטון.
דווין בוקר בסימן שאלה למשחק מול הווריורס.

שייקה
שייקה
31/12/2018 21:47:28

אם בוקר לא משחק מן הסתם אין להם שום סיכוי… לא שהיו להם יותר מדי כאלה לפני כן.

פייטון מעולה לפליקנס באופן כללי, מקווה שיחזור בטוב.

עידו גילרי
עידו גילרי
31/12/2018 22:22:27
הגב ל  שייקה

בפעם שעברה הוא חזר ל-10 דקות… בוא נקווה לפחות ל-20 הפעם.

שייקה
שייקה
31/12/2018 23:18:17

הלוואי. מגיעה להם קצת יציבות לשם שינוי.

חיים
חיים
31/12/2018 21:28:20

תודה רבה על פריוויו מצויין.

ולדי קוגן
ולדי קוגן
31/12/2018 21:38:29

עוד פעם משחק מול דאלאס, מה זה? טוב הפעם ננצח. ספרס בוסטון יהיה נהדר לדעתי, אני דווקא אלך על הסלטיקס פה. פליקנס וולבס קרב המדוכאות, מי שמפסידה הולכת לחתוך ורידים

תומר השני
תומר השני
31/12/2018 21:39:22

תודה גיא פריוויו נפלא !

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
31/12/2018 21:51:09

תודה רבה, אחלה פריוויו ואחלה גיפים.
בהחלט קלעת עם שלי… (אם כי פספסת את היריקה מעבר לכתף)

Cousins
31/12/2018 21:52:00

גיא הצדיק פריוויו שכייף לקרוא

Cousins
31/12/2018 21:52:16

חברים מתי קאזינס חוזר??

שי אבן צור
שי אבן צור
31/12/2018 21:52:34

אחלה מן אחלה של פריוויו!
פשוט כיף לאכול את הממתק הזה בסוף יום עבודה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
31/12/2018 21:52:53

הרגת אותי עם ה-one in a million בסוף, קטע קלאסי וממש מתאים לפיניקס, טפשים בלי הפסקה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
31/12/2018 22:07:35

פעם ראשונה שאני הולך לשזוף עיניי באטלאנטה השנה, מקווה שזו לא תהיה כוויה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
31/12/2018 22:17:07

מחשבה:
נבחרת הוונילים האירופים.
אתה שם את שני הבוגדנוביצ'ים, לוקה, בייליצה והג'וקר. יש מישהו שלוקח אותם?

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
31/12/2018 22:33:06

תודה גיא, מעולה. השאלה שהעלית לגבי מה ראסל יעשה היום היא מצוינת. לדעתי הוא ימשיך במגמת הריסון העצמי שלו (יחסית כן, 4/22 מהשדה אמש זה לא ממש ריסון . . .) ולא ילך יותר מדי עם האש בקיר (יחסית, כן?)
הבדלי הסגנון בין יוסטון לממפיס יכריעו לטובת יוסטון אלא אם הארדן ישפוך לאגר.
מעניין אם איטון יצליח לעשות נזק ללוחמים מתחת לסל.
הגיף האחרון מטיפשים בלי הפסקה מעולה.
אם יותר לי לשוב לדיון הגיקים לגבי מי גיבור העל החזק ביותר, אז אני מודה שלא שמעתי מעולם על איליין בלוק.
אבל גיא, את ה Q אתה זוכר? הדמות הכל יכולה מסדרת מסע בין כוכבים דור ב׳. מדי פעם הוא היה מגיח ומציק לקפטן פיקארד ולצוות. נשמע לי שאין מישהו חזק יותר.

Berch
Berch
31/12/2018 23:40:35

נראה לי אתה מבלבל
ה Q היה המפחיד מאיים אבודים….

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/01/2019 0:44:17
הגב ל  Berch

כולכם טועים – Q הוא הגאון הטכנולוגי מג'יימס בונד 😉

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
31/12/2018 22:33:36

מיילס טרנר ממש השתפר לאחרונה

Benjo
Benjo
31/12/2018 22:44:47

תיכף תראה את סבוניס… אז תבין מה זה שיפור. הבן אדם דופק מספרים של שני משחקים בשליש משחק שהוא משחק כל פעם…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
31/12/2018 22:42:11

למתעניינים, בתחרות זחילת התינוקות פי-ג'יי השאיר אבק לאחרים

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
31/12/2018 22:52:32

מה זה היה? בהתחלה חשבתי שזה הילוך מהיר. עולל מפחיד.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
31/12/2018 22:43:03

לא היה ריבאונד כמו קולינס מאז רודמן

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
31/12/2018 23:09:06

מחצית של מיילס טרנר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
31/12/2018 23:09:47

*ופי-ג'יי העולל

סימור סקגנטי
סימור סקגנטי
31/12/2018 23:12:40

טרנר השתפר בהגנה. בהתקפה הוא עדיין לא שוס גדול (למרות השלשה היפה בסוף המחצית) וסאבוניס בהחלט עדיף על פניו

המשגיח
המשגיח
31/12/2018 23:55:43

אני גם חושב, אבל כל עוד זה עובד והקבוצה מנצחת, שימשיכו.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
31/12/2018 23:28:06

מעולה, תודה רבה.
יש אחלה משחקים הערב, ושל בוסטון בראשם. לא אופטימי, אבל אולי נקבל הפתעה לשנה החדשה

עידן עופר
עידן עופר
31/12/2018 23:42:34

מעולה, תודה גיא !

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
01/01/2019 0:12:21

ליאנג יש לפעמים אסיסטים בדרגת יופי נאשית.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/01/2019 0:44:58

רודי גיי רשמית בחוץ היום.

אפלטון
אפלטון
01/01/2019 1:48:57

ענק גיא, פריוויו קורע 🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 1:54:46

קדימה בוסטו אני איתך הספרס קרובי אלינו מדי

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 2:07:28

שאלו את טייטום, איך לעצור את דרוזן הוא אמר שזה קשה, פשוט לעלות למגרש עם תצונות של פלייאוף ודפרוזן יפשל לבד.

עידן
עידן
01/01/2019 2:11:51

שידור סן אנטוניו-בוסטון בערוץ הספורט

רון ברבש השדר:איזה כיף לראות את פאן גאסול לבוש.
שימי ריגר:למה? בדרך כלל אתה רואה אותו ערום?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/01/2019 2:38:37
הגב ל  עידן

שים לו ריגלר…. השימלי הזה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/01/2019 2:37:40

המשחק ס"א סלטס מכוער מאד בינתיים.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 2:39:33

איזה שחקן הארדן, הטוב בעולם ואין אף רחד שמתקרב אליו בכלל בכושר הזה, פנומן.
לגבי בוסטון אני צופה השנה יחסית הרבה בהם (בסביבות 60 אחוז), ההיררכיה מאוד בעייתית בראון נראה לי מבוזבז כל כך והשאלה צריכה להישאל מה לעשות איתו? היווארד איבד כל בטחון בקליעה בתנועה שחקן שונה לגמרי מאולסטאר שהיה

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 2:41:50

מוריס> גרין בהרבה, אם הלוחמים חכמים הולכים עליו בכוח ונפטרים מאוברייטד, מגן שלוש עמדות , קולע מכל טווח באחוזים מדהימים ( גם אם מדובר בחריגה סטטיסטית של העונה, עדיין הוא מסוגל לקבור את העור מ3 אם פנוי) ובשליש מחיר

שמעון
שמעון
01/01/2019 2:58:15

בוסטון לא יוותרו בחיים על ווינר רוצח כמו מרקוס מוריס.

אבל אח שלו התאום לא פחות טוב בקבוצה הנכונה. יכול לשדרג את גולדן פילי אוק או כל קבוצה שצריכה 4. עזבו אתכם החור תחת ווש.

עידן
עידן
01/01/2019 3:03:30

מרכוס מוריס עקף את מרקיף בשנים האחרונות.
כששניהם היו בפיניקס מרקיף היה הבכיר מבין השניים אבל בניגוד לאחיו הוא בירידה בשנים האחרונות

שמעון
שמעון
01/01/2019 3:05:49
הגב ל  עידן

מרקיף בירידה כי הוא בוושינגטון ואח שלו בבוסטון זה ההבדל היחיד. שים עת מרקיף בקבוצה טובה ואני מאמין שיתן לא פחות

שמעון
שמעון
01/01/2019 3:06:47
הגב ל  שמעון

מרקיף הוא אופציה2 אצלי בפילי אחרי מירוטיץ לעמדה 4. באוק הוא יותר טוב מגראנט

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 3:18:04
הגב ל  שמעון

הבעיה בפילי זה המאמן שלא מריץ תרגילים של פיקאנדרול ולא נותן לסימונס בראש שהדביל מנסה למסור מסירה בלתי אפשרית מ4 מטר מאשר לזרוק לסל. הקבוצה הצפוייה בליגה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/01/2019 2:42:04

ושוב חוסר הביטחון של הייווארד זועק לשמים.
קליעות פשוטות שהוא לא מצליח לזרוק. משחק כמו נגר מצוי.
כשהחוזה של פאו נגמר הוא מסיים קריירה באן בי איי.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 2:49:58

גיילן בראון נראה כוכב , בוסטון יהיו חייבים להחליט מה לעשות איתו הוא לא שחקן מחליף!!! הגנה עילאית היא פיתח כוח בחדירה שמאפשר לו להגיע לטבעת די בקלות,

לגבי רוזייר זה בלוף שהיו חייבים להיפטר ממנו בקיץ שהמנייה הייתה בשיא, ההגנה נוראית בחירת הזריקות לוקה מאוד.

שמעון
שמעון
01/01/2019 2:59:29

בסלטיקס יש יותר מידי עובי בסגל. בראון צריך לקבל קבוצה בה יכול לזרוק הרבה. הספרס חוזרים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/01/2019 3:27:55
הגב ל  שמעון

כל שחקני הסלטיקס צריכים לקבל קבוצות משלהם. גם יואל אמביד צריך קבוצה משלו ובטח שסטף קארי ודוראנט. כולם צריכים קבוצות משלהם 🙂
גם אני רוצה

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 2:53:16

ממפיס מנסים דאבל טים על הארדן המטומטים, אז הוא עושה מה שהוא עושה בין הטובים בליגה מנהל משחק ומוסר הוא לא הולך עם הראש בקיר, ונותן לחברים שלו בקבוצה לקבור אותם מקו ה3. זה מגה כוכב והשחקן הטוב בעולם. כשמשחקים מולו זה פשוט לבחור את הרעל שלך, האם תיתן לו לקבור אותך ב1 על 1 או להביא דאבל טים ולתת לו לקבור אותך בניהול המשחק. האיש פורמולה 1 התקפית שאין לו תשובה פנומן.

שמעון
שמעון
01/01/2019 3:04:40

ממפיס זה קבוצה חסרת כשרון אין להם יותר מידי מה לעשות היה ברור שתגיע הדעיכה. הכל בגלל כספי שחסר מאד יכל לחסל את הארדן

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/01/2019 2:56:48

אני יודע שתגידו, מה אתה מתבכיין, אתה מוביל ב 11?
אז אני כן בוכה כשאני רואה איך פופ חטף תיים מהירות ומייד לוקח פסק זמן לעצור את ההתלהבות של הסלטיקס ולסדר תרגיל. חבל שסטיבנס לא לומד ממנו כי מייק דאנטוני כן למד וראינו את זה מצויין בעונה שעברה. העונה קצת פחות.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/01/2019 2:59:23

אלדריג טוחן את הסלטיקס בצבע.
אני עדיין מאמין שהספארס לוקחים את המשחק הזה
קיירי לא בעניינים

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 3:02:11

אולדריג מרגיש כמו שאקיל שהוא רומס אותם ככה בצבע.

שמעון
שמעון
01/01/2019 3:03:40

אני ממש רוצה לראות את טייטום מקבל קבוצה לבד.הוא מרוסן בבוסטון

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 3:07:03
הגב ל  שמעון

מסכים יש בעיה בהיירכיה טייטום ובראון סובלים מזה מאוד, מנסים להציל את הערך של היווארד שנהיה נמוך כמו זה של וול שמוסיף לבלאגן שבקבוצה, אבל סטיבנס מאמן מדהים ומאמין שימצא פיתרון.

שמעון
שמעון
01/01/2019 3:09:27

אין טרייד טוב יותר בקיץ מרוזיר בראון טייטום היוורד תמורת הולידיי ודיוויס. לשני הקבוצות. אה ולהעיף את גנטרי גם

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/01/2019 3:11:54
הגב ל  שמעון

קשקוש, גם אתה וגם ברוך טועים.
הוא לא דורש כדור וכשהכדור אצלו ביד הוא הרבה פעמים עוצר ומהסס. יש לי יותר שעות טייטום משניכם ביחד ואני רואה יפה מאד את היתרונות והחסרונות שלו. הוא פשוט מוותר לא פעם על זריקות טובות עם הן לא באות לו ממש בטיימינג. הוא צריך לקחת אותן ולא למסור. הרבה פעמים הוא מחפש את המסירה וזה לא בגלל שמרסנים אותו. ההיפך, מוצאים אותו במצבים קורצים והוא לא יזרוק אותם.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 3:15:47

אני רואה 60 אחוז ממשחקי בוסטון השנה יש בעיה חמורה בהיררכייה שם, הוא רחוק שנות אור מהכוכב בפלייאוף האחרון.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/01/2019 3:22:53

יש חלוקת דקות כדי להימנע כמה שאפשר מפציעות. השחקנים מוציאים המון אנרגיה בהתקפה ובעיקר בהגנה. מתכון לפציעות ולכן צריך לחלק דקות. אבל טייטום מקבל הרבה יחסית ויש לו משחקים של 36 דקות ועם זאת רואים לא מעט רגעי היסוס במשחק שלו ולוקח לו זמן להחליט.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 3:05:20

הארדן אלוהים ישמור, הבינו שהשדאבל טים מגדו ייגמר באסון אז הוא קובר אותם בעצמו, MVP ואין פה בכלל תחרות מדובר בחייזר מכוכב אחר, שמציג לנו יכולת ושליטה שלא נראתה בליגה שנים, ומי יודע אם תחזור בעשורים הקרובים, מפלצת התקפית.

עידן
עידן
01/01/2019 3:06:05

פעם ראשונה שאני מסכים איתך

עידן
עידן
01/01/2019 3:05:33

קיירי שחקן אדיר ואני מאד אוהב אותו אבל אני לא בטוח שהוא מתאים לסלטיקס עם השחקנים שישנם.

שמעון
שמעון
01/01/2019 3:07:46
הגב ל  עידן

מאד מתאים. חכה שיגיע הפלייאוף

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/01/2019 3:07:09

כן הוא נותן אמון בשחקניו אבל צריך לקחת פסקי זמן וסטיבנס פשוט לא עושה את זה.
למה כשס"א מצמצמים ל 2 אחרי שהובילו ב 12 הוא לא לקח פסק זמן? מה כואב לו לסרטט תרגיל?
פשוט לא מבין אותו.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
01/01/2019 3:07:56

אני לא מאשים את הארדן שמנצל את מה שהליגה וסילבר המעופש הזה נותנים לו, אבל הפלופים שלו נהפכים למוגזמים משנה לשנה, ותאמת יש בזה איזה צדק פואטי שלא משנה כמה שהוא יהיה מדהים בעונה הרגילה בסופו של דבר הטריקים האלה לא עובדים לו בפלייאוף.

שמעון
שמעון
01/01/2019 3:10:38

עובדים מצויין בפלייאןף. שנתיים גמר מערב והפסד רק לגולדן קבוצה עדיפה ב7 רמות. בכל עונה אחרת הארדן עם 2 טבעות.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
01/01/2019 3:13:05
הגב ל  שמעון

לפני שנתיים הוא נתן את אחת ההחנקויות הכי מדהימות בפלייאוף והפסיד בחצי הגמר לספרס בלי קוואי במשחק 6 ב30 הפרש ביוסטון, הוא סיים את המשחק עם 7 נק' ו6 איבודים ב40 דקות.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:17:36

נו אז מה זה אומר? יותר ממההיחנקות של לברון מול המאבס? או ב-2014? או מההיחנקות של קרי ב-2016 בגמר? או מההיחנקות של דוראנט ב-2016?

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
01/01/2019 3:23:35
הגב ל  חרש עץ

לא, פשוט זה אומר שהוא לא הגיע לגמר המערב בשנתיים האחרונות כמו שאמרת, לגבי שאר השחקנים שציינת להם יש אליפות והם למרות שהם לא נטולי היחנקות, יש להם גם משהו שלו אין וזה אליפות,והופעות אדירות שזוכרים יותר מאשר ההיחנקויות שלהם.

מה שכן, לעונה הרגילה הארדן שחקן ההתקפה הטוב ביותר בליגה בפער, בפלייאוף זה לברון ודוראנט.

ונק' אחרונה, מי שראה וזוכר את הגמר ב2014, לא הייתה שם שום היחנקות של לברון, ואני כידוע לא בדיוק ממעריציו פה, אבל האמת צריכה להיאמר, הספרס בפלייאוף הזה היו כמו מכונה משומנת לא היה שום דבר שהוא יכל היה לעשות בשביל לנצח אותם.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:28:36
הגב ל  חרש עץ

שאר השחקנים שיש להם אליפויות עשו את זה בסופר טים. הארדן עזב סופר טים. היחנקות בקטע שהפסיד לספרס עם סופר טים

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 3:14:27

עובדים עובדים , הוא מנצל את החוקים בצורה מושלמת הבעיה שבפלייאוף הפציעות של פול חוזרות.ממפיס השאירו אותו בשמירה 1 על 1 כי הבינו שהדאבל טים עליו מחסל אותם, 19 נקודות ברבע הבינו למה לא משאירים את שחקן הבידודים הטוב בהיסטוריה ב1 על 1. המנה של הארדן במחצית 28 נקודות (7-10 מהשדה,5-7 מהשלוש, רק 9-13 מקו העונשין) 8 אסיסטים ו5 ריבאונדים ובלאו אוט מוחלט על ממפיס. השחקן הטוב בעולם בפער אדיר מכל הבאים מאחריו וזה אפילו לא קרוב. MVP

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:16:22

אוק מול המאבס

http://nba4live.club/stream/live6/

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/01/2019 3:18:43

נחמד לראות את מו צ'יקס על הקווים באוקייסי. מתי תהיה לו שוב קבוצה משלו?

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 3:19:50

גורג בא לנקום ודאלאס מסוס שחור בבית, הופכת לסוס נדנדה בחוץ.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:22:11

איך אוק כבר מנגרים מהקו עוד לא התחיל רק קרש

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/01/2019 3:25:08

הגיעו ימות המשיח בום בום בום, סטיבנס לוקח פסק זמן……
יופי נחמה.

Adiso33
Adiso33
01/01/2019 3:25:11

משום מה אני מתקשה לבטוח בהארדן בפוסט סיזן שיביא את אותה רמה של העונה הרגילה.
אבל בינתיים הבן אדם מחורר רשתות ללא הכרה .
אני רק מקווה בשביל אוהדי יוסטון שהארדן לא יגיע לאפריל והלאה עם חוסרים בארסנל

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:25:42
הגב ל  Adiso33

אין כיסוי שנתיים גמר מערב-הכל קורה גם בפלייאוף.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:25:12

לוקה חייב לעשות סוויץ הוא לא יכול אפילו לכדרר מול גורג. כמו הארדן להחליף על פרגסון או גראנט ולחגוג עליהם הסל היחיד שלו היה בסוויץ על פרגסון. מול גורגי מאחד על אחד זה מוות אפילו הארדן כשל

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:26:23

ראס גופה פאסיבי שרק מוסר וככ צפוי שהוא ימסור בדיוק כמו סימונס יש לי פלאשבקים. זה סימונס מהיר וקטן יותר

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
01/01/2019 3:27:58
הגב ל  חרש עץ

רק שראס עוד לא חטף את קללת הקרדשיאנס.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:29:48

הארדן אגב הביס את קללת הקרדשיאנס זה טבעת בפני עצמה

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
01/01/2019 3:35:13
הגב ל  חרש עץ

לא ממש הביס,היא פשוט עברה למישהו אחר, אל תשכח שבאותה עונה הוא בקושי הגיע לפלייאוף ממקום 8 ועף סיבוב ראשון.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 3:38:34
הגב ל  חרש עץ

לא הביס ברח נאחז בזקן להימלט, אי אפשר לנצח את הקללה.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:27:05

ראס הפך לבן סימונס כולם יודעים שלא יקלע למעט חדירה והוא רק מוסר גם שלא צריך וההגנה יודעת את זה

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:30:46

חחח אוק מקו העונשין זה קומדיה, יותר קומדיה זה מה-3

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:31:26

גורג MVP- לא הארדן ולא אף אחד

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/01/2019 3:32:04

הנה מאמן גדול, מכניסים לך במשחק צמוד שתיים מהירות ומייד פסק זמן לעצור סחף. זו תחושה של המשחק ותגיבה מהירה. אימון לא עושים רק באולם האימונים. במשחק עצמו צריך להגיב מהר ובזמן.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:34:38

נראה שסטיבנב נדבק ביהירות של פיל גקסון שיתמודדו לבד

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/01/2019 3:38:00
הגב ל  חרש עץ

+1000
יהיר=טיפש

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/01/2019 3:37:00

והנה מאמן טיפש שמחכה עד שהספרס סוגרים סיפור בשביל לקחת טיימאאוט….
הסלטיקס אולי יותר מוכשרים אבל גם יותר טיפשים.

Adiso33
Adiso33
01/01/2019 3:32:46

האק אדאמס

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:34:09

גורגי עם 4 חט שנותרו 3 דק לסיום רבע 1 וחיסול מוחלט של לוקה

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
01/01/2019 3:34:13

שאלוהים ישמור אין לי מושג איך לדאלאס יש כזה מאזן, שמסתכלים על הסגל שלהם זה פשוט מדהים, שחקנים סוג ג' ועוד כמה גופות, אם כל האהבה שלי אליו והזכרונות ממנו כואב לראות את נוביצקי גורר את עצמו על המגרש מצד לצד, דיאנדרה זה פח כבר כמה שנים ודאלאס זה תחנת מעבר בשבילו, בארנס זה שבועיים עסל ויומיים בסל, לדניס סמית יש הבלחות אבל מוח של סנונית, ונשארו עם דונצ'יץ' ועם אדי הדלק האחרונים של ג'יי ג'יי בראה.

וזה עוד מבלי להזכיר עוד שחקנים כמו קליבה או סלאח מג'רי.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:36:19

דיאנדרה דווקא טוב מאד העונה ובריאה ב-2011 ודונציץ. אבל כן זה סגל פח ובקרוב יחזרו למקומם הטבעי כמו הקינגס. יש להןם אבל מאמן מעולה והם עושים הגנה ונלחמים

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 3:34:35

תראו את וויט, פופ זה המשיח הוא מוציא מים מהסלע , בדיוק כמו שסופר

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:35:13

כל הסגל של הספרס למעט 2 יורוקאפ ופופ מוביל אותם לפלייאוף, המאמן הגדול בהיסטוריה בפער

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 3:37:34
הגב ל  חרש עץ

מסכים

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:39:23

חבל רק שהוא סולד מרוקים. מת לראות את לוני ווקר אבל מי אני שאחלוק על פופו? 🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 3:45:46
הגב ל  חרש עץ

אין מקום טוב יותר לרוקי מאשר הספרס, הם מפתחים אותך ומוציאים ממך את המיטב, בכללי אין חממת פיתוח יותר טובה מהספרס לכל שחקן בליגה, אין מישהו שמוציא כל כך הרבה לימונדה מלימונים סחוטים כמו פופ.

עידן
עידן
01/01/2019 3:36:05

סן אנטוניו ב 2 דקות עשו ריצה 14-2 על בוסטון וסוף סוף סטיבנס נזכר לקחת פסק זמן

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/01/2019 3:48:07
הגב ל  עידן

זה מה שמנחם כל הזמן אומר, סטיבנס לא מאמן כל כך גדול כשהסלטיקס על מגרש המשחקים.
הוא אולי יודע להכין את הקבוצות שלו לפני משחקים אבל במשחק עצמו הוא מגיב לא טוב ולכן ההפסד הלילה על הראש שלו.
הוא צריך לקחת את קלטת המשחק ולנסות לבדוק מתי היה חייב לקחת פסקי זמן לעצור את המפולת.
לפעמים צריך לקחת אפילו שני פסקי זמן בשתי דקות כדי לעצור בריחה.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 3:36:35

נקמה של אוקלהומה שנהיו הלוחמים מ3 הלילה, דאלאס בחוץ חלשה יותר מקליבלנד, ווסטברוק מצויין.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 3:37:06

ועל גורג נגמרו הסופרלטיבים

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:38:29

טוב נראה לי שלמרקוס מדיח את בלייק מחמישיית העונה ה-3

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 3:39:11

בוסטון תקחו טיימאוט נוסף, שום עצירה והספרס רצים.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
01/01/2019 3:40:37

בראד סטיבנס נדבק בתסמונת הפרצוף הזחוח של סימונס.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:41:50

של פיל גקסון

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:41:38

אוק/שופטים מחלקים למאבס המון מתנות ושמים אותם סתם על הקו בעוד הם לא מסוגלים לקנות סל חבל

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 3:43:15

עצוב לראות את היווארד ככה. מפחד ממגע פיזי, איטי כבד איבד כל בטחון בזריקה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 3:50:02

נכון

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:43:56

המאבס יוצאים כ"כ בזול מהרבע הזה היה צריך להיות מעל 20. מלא החטאות מהקו ומצד שני שלחו את המאבס סתם לקו מלא אפילו בלי זריקה לסל.

גורגי 16 נק ברבע ה-1 והעלמת לוקה.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 3:44:28

הארדן יגיע ל50? או שיוציאו אותו לפני?

עידן
עידן
01/01/2019 3:44:38

עם כל העניין של ה 14 מתחרות במערב ה שמינייה מתחילה להתבהר
ווריירס
רוקטס
תאנדר
לייקרס
קליפרס
נאגטס
ספרס
בלייזרס

היחידה שיכולה לתת פייט היא יוטה אם תתן מחצית עונה שנייה כמו העונה שעברה
פיניקס סקרמנטו ניו אורלינס דאלאס ממפיס ומיניסוטה בחוץ

עידן
עידן
01/01/2019 3:45:16

הספרס קלעו 46 נק ברבע השלישי נגד בוסטון

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
01/01/2019 3:45:21

כל שנה פופ מטייל באיזה יער נידח בלטביה וארצות הבלקן וכמה חניונים בדטריוט וניו ג'רזי ומביא משם כמה שחקנים ובונה סגל.

תביא לו את גליל-עליון והוא עדיין יעשה פלייאוף, זה פשוט לא יאומן כל שנה מחדש.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:45:55

בדיוק כל פח הופך לזהב

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:45:33

גורגי כל משחק 30-40 נק כמו הארדן והגנה כל ערב על כוכבי היריבה ושחקן ההגנה של העונה=MVP בקרוב

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 3:47:57
הגב ל  חרש עץ

אם יתנו לגורג את הפרס שהארדן בכושר כזה , זה פשוט גנבה אני בכלל רוצה לראות את המאזן של אוקלהומה בעוד חודש, המאזן שלהם די שקרי הם פגשו הרבה נמושות עד עכשיו. הארדן מפרק את כולם ואני לא חושב שיש קבוצה בליגה שהיה לה לו״ז קשה מיוסטון.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:48:55

עוד חודש אני מהמר שאוק יהיו מעל יוסטון. יוסטון יתחילו להפסיד בקרוב אל תדאג

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:49:31

גורג בכושר טוב מהארדן+הגנה עילית שהארדן בכלל לא עושה הגנה וקבוצתו מעל הארדן.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 3:53:20
הגב ל  חרש עץ

איך גורג בכושר טוב מהארדן? שמעון אף שחקן לא התקרה לכושר של הארדן בעשור האחרו בכלל, מעט מאוד שחקנים בהיסטוריה הציגו שליטה כמו שהארדן מציג, מדובר ברמה שונה בכלל יש את הארדן וכל השאר.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:57:25

גורג קלע גם 30-40 נק, מוביל את קבוצתו מעל קבוצת הארדן והגנה ב-50 רמות יותר. בטוטאל מעל הארדן מה לעשות

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:52:43

אבל אל תדאג גורג בחיים לא יקבל את הפרס אפילו לא ישמו אותו טופ 5

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 3:46:44

ספרס שורפים את המגרש ברבע השלישי.
למי שלא ראה אותם בשבועות האחרונים, הם הקבוצה החמה והמהנה בליגה.
ווייט זה מאנו קטן.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
01/01/2019 3:46:56

עשרים זריקות מהקו להארדן זה פשוט מטורף, שאק בשיאו לא היה מגיע למספרים כאלה.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:48:22

אי אפשר לעצור אותו זה מה יש

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 3:54:17
הגב ל  חרש עץ

לא בסגנון השיפוט המביך הקיים

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 3:59:45
הגב ל  חרש עץ

הוא שולט בגוף כל כך טוב, שאי אפשר לעצור אותו בלי מגע.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 3:53:07

סילבר הרס את הספורט

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/01/2019 4:13:48

++++++
גועל נפש

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:47:09

OMG פטרסון אתה לא שייך לענף

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 3:52:14

בראון מדהים.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
01/01/2019 3:53:15

השניים היחידים כרגע במירוץ לmvp זה יאניס והארדן.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:56:36

פול גורג נעלב וחולק עליך

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
01/01/2019 4:05:34
הגב ל  חרש עץ

מילווקי מדורגת ב5 הראשונה בהתקפה ובהגנה, ויאניס מעמיד סטט' של 27/13/6.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/01/2019 3:54:12

הוא מוביל ב 11 ולוקח פסק זמן לסדר תרגיל, לא היתה שום ריצה של הסלטיקס ובכל זאת הוא מזהה משהו והפופ מארגן תרגיל שאולי ישבור סופית את סטיבנס וחוסר התגובה המזעזע שלו.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
01/01/2019 3:55:59

מתאים לי סיבוב 1 במזרח של פילי-בוסטון.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 3:56:09

חחח ראס עם איירבול איזה נגר

Adiso33
Adiso33
01/01/2019 3:56:15

כבר מ10 עונות אני שומע :
"הספרס כבר לא רלוונטיים"
"הספרס זקנים"
"הספרס גמרו את הסוס"
"הספרס אין להם סיכוי לעשות פלייאוף"
"הספרס פצועים מידי וכנראה שסופסוף הם יפספסו את הפלייאוף"
"פופ עייף מידי בשביל כדורסל…".

הם עוף החול של הספורט העולמי.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 4:00:37
הגב ל  Adiso33

תן לפופ את מכבי ראשלצ+דרוזן ואולדריג והוא עושה פלייאוף

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 3:58:18

דייייי די כבר עם השטויות
תנו לשחק כדורסל

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/01/2019 4:05:01

בוקר טוב אלימיאו

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 3:58:37

הארדן בדרך לעוד טריפל דאבל של 40, אם הוא ממשיך ביכולת הזאת עד סוף עונה צריך לשנות את הפרס לשמו ולעלות אותו דרגה עם הגדולים ביותר.נכון להיום הוא נותן את אחת העונות האישיות הטובות בהיסטוריה ונמצא בכושר שרק מעטים זכו להיות.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
01/01/2019 4:00:47

השופטים מנסים להציל את בוסטון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 4:01:15

משחק פשוט מצוין חוץ מהזברות, המגרסה פועלת בחצי מגרש היום, רק בהתקפה

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 4:02:20

ראס מתחיל לטחון גם הזריקה מחצי מרחק נכנסת

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 4:02:43

ברטנס שורף רשתות, כבר שנים אני מחכה שפופ ייתן בו אמון

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 4:03:58

בחירת זריקות כזאת נוראה יש לטרי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 4:05:13

תמיד הייתה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 4:04:50

הסלטיקס בבעיה, צריכים לסדר את הרוטציות, להיפטר מגורדון ולסדר את הראש של הצעירים שהפכו לחצי פרימדונות.
מרוזיר יש להיפרד.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/01/2019 4:05:50

מחכים לקיץ…

מאיר אריאל
מאיר אריאל
01/01/2019 4:06:39

בסוף עוד יתברר שהדבר הכי טוב שיצא מהעונה של הספרס זה הפציעה של דג'ונטה והדקות של דרק וויט

Adiso33
Adiso33
01/01/2019 4:06:59

תארו לכם דז'ונטה מורי לא נפצע?
הספרס היו יושבים היום באחת מ3 המקומות הראשונים במערב.

מורי הוא המגן הטוב ביותר לגיל שלו והעונה היה אמור להיות שנת הפריצה הרצינית שלו .

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/01/2019 4:07:00

חמודה הגברת פארקר ולא שכחה איך קולעים.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
01/01/2019 4:07:19

ברטאנססססססס מדהים כל השנה (:

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 4:07:30

אולדריג' מפעיל מטחנה פרטית היום.
.
.
.מת על ברטנס!

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
01/01/2019 4:10:42

פופ זיהה ישר אפשרות היחנקות של דארוזן ומהר נתן הוראה שאולדריג' יקבל כדור ויתחיל לטחון את הצבע.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 4:12:27

חייבים להוציא את הכדור מהידיים שלו בסיומים. אני אומר את זה נתחילת השנה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 4:11:02

לחשוב שחסרים עוד מורי, ווקר, גיי ופאו

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 4:13:12

על תדאג פופ יכול לקחת את מוכר הנקניקיות ולהפוך אותו לשחקן לגיטימי בליגה.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 4:11:57

עוד משחק מעל 40 נקודות להארדן, והדבר הכי מצחיק שזה כבר מצופה ממנו.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
01/01/2019 4:13:06

25!! זריקות עונשין להארדן.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 4:14:07

ראס עושה טים דאנקן 4 מ4 עם הקרש חח

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 4:15:03

אין שהחצי מרחק נכנס לראס זה רמה אחרת

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 4:24:09
הגב ל  חרש עץ

כשהזריקה נכנסת הוא בלתי עציר כי אי אפשר לתת לו את המטר שנתנו לו אתמול, ואז הוא הופך לסחר את הרעל שלך תיצמד אליו והוא יעבור אותך באקפלוסיביות שאין שני לה בליגה, או תן לו מטר והוא יקלע על הראש שלך.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
01/01/2019 4:15:10

למה ווסטבורק מסרב לזרוק מה3?

Adiso33
Adiso33
01/01/2019 4:23:40

האהה?
הוא זורק-למה הוא זורק?
הוא לא זורק-למה הוא לא זורק?

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 4:15:52

חחח ראס בא להקשיב לספסל של המאבס LOL

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 4:16:15

ניצחון מפואר.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 4:17:27

אוי ראס איזה החטאת דאנק

Adiso33
Adiso33
01/01/2019 4:22:18

44 זריקות להארדן כשמוסיפים את העבירות שנעשו עליו ששלחו אותו לקו .

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 4:25:23
הגב ל  Adiso33

אלו עברות הוא שולט בגוף כל כך טוב שהוא סוחט מגע זה עבירה לכל דבר.

Adiso33
Adiso33
01/01/2019 4:26:11
הגב ל  Adiso33

טעות שלי 😎

מאיר אריאל
מאיר אריאל
01/01/2019 4:25:12

אכן ניצחון מפואר (: זהו. עכשיו צריך הראש במשחק נגד טורונטו ביום חמישי. מה שמחכה לגרין ובעיקר לקוואי זה לא פחות מהגיהנום.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 4:33:39

עדיף לקוואי להיות "פצוע".
גרין שחקן אהוב ובטוח יתקבל במחיאות כפיים.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 4:25:56

למה יש לי הרגשה שמיני ינצחו בסןף נ"א?

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 4:27:10

הארדן הוא השחקן היחיד בליגה שטריפל דאבל של 40 נקודות זה נורמלי בשבילו, הסגנון שלו רחוק מלהיות יפה לעין או מהנה לצפייה, אבל הוא אפקטיבי ברמות אחרות, הוא מציג רצה בשבועיים האחרונים שלא נראתה בעשורים האחרונים ומי יידע מתי תיראה שוב, השחקן הטוב בעולם בפער אדיר מהשאר שאחריו.

Adiso33
Adiso33
01/01/2019 4:29:54

27 מתוך ה43 הגיעו מהקו …רק אומר

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 4:32:44
הגב ל  Adiso33

21 נקודות מהקו, איזה עוד שחקן בליגה יכול לעשות טריפל דאבל של 40 נקודות על בסיס לילי, ביכולת הוא אחד מהגדולים ביותר אין פה שאלה ומציג שליטה ויכולת בשבועיים וחצי האחרונים שאני לא זוכר כבר המון שנים.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 4:30:33

לא יכול להיות שאייטון לא יחגוג בלוני פארק

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
01/01/2019 4:31:04

שוב פעם, לעונה הרגילה אני לוקח את הארדן, לפלייאוף יש פה מישהו שבאמת יקח את הארדן לפני לברון דוראנט ואפילו קיירי?

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 4:34:57

אני בלי לחשוב בכלל יתרה מכך אין מנגר בליגה שלא לוקח אותו לפניהם (אולי פרט ללברון) אתה חושב שדוראנט היה מסוגל להוביל קבוצה כמו הארדן בלי הפסטיבל כוכבים שלצידו? לברון הוביל קבוצות לבדו כבר.

הארדן>> מדוראנט, דוראנט לא יכול להוביל קבוצה לבדו הוא התבלין שחסר לקוטנדרית אבל הוא לא שחקן שהוא מנהל משחק ויוצר לאחרים, הוא יכול לקלוע על כל שחקן בליגה אבל לא להפעיל את חבריו.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 4:37:55

על קיירי אין בכלל מה לדבר, הארדן כמה רמות מעליו פרט ללברון בפלייאוף, אף אחד לא לוקח שחקן לפני הארדן והעונה הארדן טוב משמעותית מלברון או כל שחקן אחר על הפלנטה. נכון להיום יש את הארדן והשאר, כמו לברון 2012 כמו קובי 2005 כמו שאקיל 99 כמו מייקל 87 וכמו קארים בשנות ה70.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 4:41:05

ברוך יש מקומות שמאשפזים אנשים על פחות ממה שאמרת כרגע

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 4:44:58

אתה שונא אותו, אבל מבחינת רמה הוא וקיירי לא באותו אזור חיוג בכלל, אחד השחקן הטוב בעולם , השני אולסטאר. הארדן מציג בשניים וחצי שבועות האחרונים יכולת שהמון שנים לא ראינו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 4:37:06

אפילו קיירי? אתה אמרת עכשיו אפילו קיירי ביחס לפלייאוף והארדן?

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 4:44:54

הארדן לא רואה את קיירי ממטר גם בפלייאוף

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 4:46:40
הגב ל  חרש עץ

רושם אותך לנזעי חשמל. אתה אחרי ברוך.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
01/01/2019 4:46:47

כן, קיירי תמיד נותן תפוקה בפלייאוף, היה לו חלק לא פחות גדול משל לברון באליפות. שלושה משחקים רצופים של מעל ל40 נק' במשחקים 5,6,7.

ואיפה בדיוק היה הארדן בזמן ה0 מ27 מהשלוש במשחק 7 שנה שעברה? למה הוא לא הצליח להגיע לעונשין אפילו פעם אחת?, ואיפה הוא נעלם במשחק 6 שיוסטון הובילו במעל ב20 הפרש במחצית?

הארדן בפלייאוף מעמיד ממוצע של 23.5/6/5 ב43% ו36% מהשלוש.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/01/2019 4:50:25

למי היה 3 משחקים רצופים של מעל 40 נקודות? משחק 6 23 נקודות, משחק שבע 26 נקודות.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
01/01/2019 4:56:46

צודק אני מתנצל, טעות שלי הסתכלתי על סטט' של משחק 4 ב2017.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 4:45:29

לוקח אותו לפני לברון ולפני קיירי לפלייאוף

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
01/01/2019 4:49:32
הגב ל  חרש עץ

תחליף את הארדן ולברון קבוצות, לאיפה קליבלנד היו מגיעים ולאיפה יוסטון היו מגיעים?

אפשר לא לחבב את לברון אבל אין מישהו בליגה שבפלייאוף נמצא באותה ספרה שלו.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 4:58:22

יוסטון לא היו מגיעים כלום. הארדן היה לוקח את המזרח

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 4:58:57

אני חולק על קביעתך. הארדן לקח את אחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה לגיים 7 שלברון חטף מהם סוויפים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 4:39:09

הצטרפתי לאוק והבאתי לכם את המנחוס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 4:43:55

לוקה מדהים אבל דאלאס מאכזבים אותי השנה. חשבתי שישחקו טוב יותר ושיהיו יותר מחוברים.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 4:44:09

אייטון מסורב כניסה ללוני פארק עקב מגבלת גיל

http://nba4live.club/stream/live7/

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 4:45:06
הגב ל  חרש עץ

חחחחחחחחחחח

Adiso33
Adiso33
01/01/2019 4:57:59
הגב ל  חרש עץ

😂😂😂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 4:44:45

לוקה מטורף על כל הראש

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 4:48:16

פרגסון מזכיר בפרופיל את גי אר סמית

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 4:50:05

יש מעודדות באריזונה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 4:52:24

נתחיל להפעיל בכפר חדר טיפול בנזעי חשמל, לאנשים שהתערערו בעקבות העונה הרגילה וחוסר שינה, כשירות לקהילה.
זה יהיה במבנה שליד הפוסיקט שעובר אלינו מחר, כחלק מהמתחם השיקומי.

Adiso33
Adiso33
01/01/2019 4:58:48

100+

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 4:55:22

ראס אולי אולי הקליעה תחזור אחרי המשחק הזה?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 4:57:25

ווסטברוק אדם מביך.
פשוט יצור מזעזע ומחליא.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 4:57:50

מנגב את הלוקה היום

Adiso33
Adiso33
01/01/2019 4:59:24

10000-

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 4:57:30

ראס שולט במאבס לחלוטין

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 5:02:30
הגב ל  חרש עץ

ראס מנסה להחזיר אותם למשחק אם לא שמת לב.
אם היו מכניסים כמה זריקות פנויות לגמרי הוא גם היה מצליח.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 5:03:25

שים משקפיים. התלת מימד לא עושה לך טוב

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
01/01/2019 5:02:24

ווסטברוק מתלהב כל פעם שהוא נותן משחק טוב ואז שוב מחרב הכל ב5 הבאים, ואז שוב מתלהב ועושה את התנועה המטומטמת הזאת של התינוק ומדבר טראש, ואז שוב מחרב וחוזר חלילה.

פול ג'ורג בטח חוטף שגעת מזה, מצד שני האופציה השנייה היא לשמוע את לבאר ואת לברון ושות' והפאסיב אגרסיב, לא יודע מה יותר גרוע.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 5:03:11

1000+

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 5:04:21

העדיף את הטראש טוק של ראס

Adiso33
Adiso33
01/01/2019 5:09:37

כן כאילו פול היה עיוור עונה שעברה שלא "השתגע מראס" והחליט להשאר איתו חחחח
זה פשוט מביך הדברים שאתה כותב ,פשוט צריך להרחיק ממך את המקלדת!

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 5:02:45

יאללה ראס 3 ריב ויש TD

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
01/01/2019 5:04:34

דיאנדרה ג'ורדן עם ממוצע של חסימה למשחק זה פשוט מביש, לא משלמים לגידול הזה בשביל התקפה, אז לפחות תעשה משהו בהגנה.

Adiso33
Adiso33
01/01/2019 5:06:59

אני באמת מנסה לזכור מתי הארדן נתן סדרה טובה בפלייאוף כשהמשחק נמצא על הקו .
חוץ מעונה שעברה שגם שם הוא הרים ידיים במשחק 6 ו7 כל פעם הוא חירבן בתחתונים (והלך עם החרא ישר לסטריפ קלאב).

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 5:11:39
הגב ל  Adiso33

חחחחח 🤣

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 5:08:27

יאללה המניה של בארנס בשמיים

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
01/01/2019 5:09:22

מה זה אנטוני דיוויס התחיל לשים פס על הפליקנס, מאחר למשחק מתי מישהו שמע על דבר כזה?

אני משוכנע שזה חלק מהמזימה שריץ' פול ולברון זממו במחשכים ולילה לילה לוחשים לדיוויס באוזן.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 5:09:55

אני נאלץ עקב הפסקת חצי וטיים אאוט לראות קצת דק בין שקנאים לזאבים עמכם הסליחה

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 5:11:21
הגב ל  חרש עץ

זהו הספיק לי חזרתי לאוק 🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 5:10:08

הריסון בארנס מכניס את כל מה שפספס במשחק ההוא בגולדן סטייט.
הסטטיסטיקה מתיישרת.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
01/01/2019 5:10:56

בלי להקריב את הגוף שלו בשביל לנפח סטט' לווסטבורק,אדאמס היה מסיים כל משחק עם 15 ריבאונדים לפחות.

Adiso33
Adiso33
01/01/2019 5:17:14

מסכן אדאמס בטח הוא שונא את ראס חחחחחחחח
אתה ממשיך להביך

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
01/01/2019 5:22:06
הגב ל  Adiso33

תראה את דוראנט, כמה שנים עם ראס גרמו לו לפיצול אישיות, או אולי נסתכל על אולודיפו או סבוניס שמאז שנטשו אותו פתאום הם פורחים.

Adiso33
Adiso33
01/01/2019 5:27:28

אתה ממשיך לכתוב שטויות גבר.
אין אפילו צורך להסביר לך כי לא נראה שתבין.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 6:43:55

אדמס וגורג פורחים יותר מהם וגם גראנט וגם שרודר אופס…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 5:26:54
הגב ל  Adiso33

אדאמס זה הודור, טמבל גדול וחזק שסוחב אותו על הגב ולא מתלונן

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 5:31:15

חחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי

Adiso33
Adiso33
01/01/2019 5:33:30

חחחחחחחחחח חחחחחחחחחח חחחחחחחחחח יא זבל כל הספרייט עף לי מהפה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 5:36:26
הגב ל  Adiso33

עדיף לך. אתה יודע כמה סוכר יש בזה?

Adiso33
Adiso33
01/01/2019 5:38:20
הגב ל  Adiso33

צודק,בדרך כלל אני עם מים אבל אחרי פיצה חייב מוגז.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 5:39:35
הגב ל  Adiso33

גם אחרי שווארמה / פלאפל

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/01/2019 6:32:11
הגב ל  Adiso33

פיצה ב חמש וחצי בבוקר? איבכי עליכ בכי…. שתה תה ותאכל ביצה קשה עם קצת דבש… בהמלצת הדוקטור.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 6:41:18
הגב ל  Adiso33

ביצה קשה בדבש?? אפילו בחלב שאני נאלץ לשים דבש כי אני חולה זה גורם לי חלחלה אז לאכול ככה סתם דבש?

שי אבן צור
שי אבן צור
01/01/2019 7:22:12
הגב ל  Adiso33

אחד השירשורים הקורעים בתולדות הופס
🤣🤣🤣😂😂😂

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 5:14:31

חחח איפה לעזאזל היה פה עבירה של גורג???

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 5:15:32

צפו לסיום מותח ולחורבן הבית של ראס

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 5:15:35

למה במאבס הדונציץ מסופסל ומלא נגרים מתרוצצים על הפרקט?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 5:24:19
הגב ל  חרש עץ

בונים מטבח

Adiso33
Adiso33
01/01/2019 5:15:45

אשך תמיר מבין עניין כמעט בכל מה שקשור לליגה הזו חוץ מבאג 1 שמפריע לו וגורם לו למלא חמוציות באשך שמאל …..ראס
חייבים לתקן אותך אשך בקטע הזה ואז תהיה מושלם 😂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 5:22:42
הגב ל  Adiso33

בחזרה

אפלטון
אפלטון
01/01/2019 5:16:09

דאלאס פשוט קבוצה אחרת בבית ובחוץ.
מה שממש מרשים בתצוגה של הארדן בחודש האחרון זה שהקבוצה חייבת כל נקודה ומנצחת. זה לא מה שנקרא 'סטטיסטיקות ריקות'.
ה10-1 הושג ללא כריס פול, היום גם ללא אריק גורדון והרבה מהנצחונות מול קבוצות טובות.
יוסטון עם המאזן הכי טוב בליגה מול קבוצות עם מאזן מעל 50%.
השחקן הכי טוב לשנת 2018 ללא ספק.
שנה טובה!

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 5:19:38

ראס עם TD בייבי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 5:20:52

דאלאס היום הולכים על שיא גינס בבעיטה בדלי

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 5:21:47

אתם קבוצה חלשה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 5:23:24
הגב ל  חרש עץ

בבנייה עדיין

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 5:21:24

חחח מיניסוטה קובינגטון עושה אחד על אחד ומעיף בלאטה בקלאץ LOL

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 5:23:06

7 דק לסוף למאבס לא נשארו פסקי זמן

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 5:28:20
הגב ל  חרש עץ

בענף הבעיטה בדלי לא צריך פסקי זמן

Adiso33
Adiso33
01/01/2019 5:29:15

ריק קרלייל עושה וובר

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 5:30:23

יאללה סילי בילי תוציא את ראס ואת החמישייה רק חסר פמציעה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 5:30:33

קרלייל החליט על יום חופש יזום היום

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
01/01/2019 5:31:42

בשביל לבדוק עד כמה ההגנה של okc חזקה הייתי מנסה להחזיר את קנטר, לפי השמועות הוא רוצה לצאת מהניקס.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 5:50:44

הוא מת על אוק ומת לחזור לשם. אם הניקס יעשו ביי אאוט הוא יחזור לשם

Benjo
Benjo
01/01/2019 5:32:08

לפעמים זה נראה כאילו המשחק התקפה של הסאנס יכול להיות מה זה פשוט.. הנחיה פשוטה אחת: תן את הכדור לאיטון. זהו. הוא כבר יסתדר.
הלוחמים עושים עליו פאולים (בנתיים 2 דוראנט מתחילת הרבע השלישי ואחד של לוני) אבל הוא 5 מ 6 מהקו.

Benjo
Benjo
01/01/2019 5:39:12
הגב ל  Benjo

ההגנה זה סיפור אחר כמובן…

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 5:49:52

טוב לפחות אייטון הצליח להתגנב ללוני פארק

Benjo
Benjo
01/01/2019 5:51:38

הרגע הזה שבנדר מחליף את איטון….

מנחם לס
מנחם לס
01/01/2019 6:05:18

היתה לי הרגשה שווסטברוק ייקח את לוקה לבי"ס. רק חזרנו הביתה אבל ראיתי באמצע מסיבת ניו ייר מה שראסל עשה לו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 6:07:56
הגב ל  מנחם לס

לא עשה לו כלום. לוקה לא שיחק בכלל ברביעי למרות שהיה סיכוי.
דאלאס בעטו בדלי כל המשחק ובסוף קרלייל פשוט החליט שנמאס לו איזה חמש דקות לסוף עם פער סביר.

חרש עץ
חרש עץ
01/01/2019 6:13:32

איזה סביר כל המשחק הפער היה 11-20 המאבס לא הובילו אפילו פעם אחת. לוקה חוסל עי גורג ואז הועלם עי קרלייל

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 6:23:44
הגב ל  חרש עץ

כל פעם שהגיעו ל-11-13 עם מספיק זמן על השעון או שאיבדו, או שלקחו זריקות מפגרות, או שהחמיצו זריקות פתוחות לגמרי.
עם טיפה פוקוס זה היה הופך למותחן.

מנחם לס
מנחם לס
01/01/2019 6:24:09

הוא לא שיחק כי ווסטברוק עשה לו בי"ס (גם ג'ורג') עד שהוא סיים את בי"ס והלימודים, ויצא כי לא היה לו מה ללמוד יותר

Adiso33
Adiso33
01/01/2019 6:38:29
הגב ל  מנחם לס

10+