קרבות מיקום ביום שאחרי הכריסמס פריוויו לרביעי / איתי קדם

מאז עברה הליגה למתכונת של 30 קבוצות תמיד היו לפחות שתי קבוצות דומיננטיות וחזקות בשלב הזה של העונה. שנים רבות היו שלוש וארבע ואף יותר קבוצות שלאחר 30-35 משחקים בעונה העמידו מאזנים חזקים של פחות מ- 10 הפסדים. העונה זו הפעם הראשונה מאז 1979 וכאמור לראשונה בהיסטוריה מאז פורמט 30 הקבוצות שאין אף מועדון עם ספרה בודדת בטור ההפסדים. תאמרו מה שתרצו על הליגה ועל השליטה של גולדן סטייט בשנים האחרונות (מישהו אמר לייקרס?) אבל לפחות בנקודת זמן זו בעונה, הליגה שוויונית יותר מאי פעם. הלילה חוזרים לשגרה עם 10 משחקים, כל הקבוצות FRESH ולא שיחקו אתמול ורוב המפגשים הם משחקי קצוות או קרבות מיקום בדרך הארוכה לפלייאוף.

ממשיכים עם מעקב הבקטובק מתחילת העונה, סיכויי ההצלחה ממשיכים לרדת ככל שהעונה מתקדמת:

  1. קבוצה שמשחקת שני משחקים ברצף בחוץ ניצחה 25 מתוך 59 ל- 42% הצלחה.
  2. קבוצה שמארחת שני משחקים ברצף יום אחרי יום בבית ניצחה 10 מתוך 20 ל- 50% הצלחה.
  3. קבוצה שמשחקת את המשחק הראשון בחוץ ואז חוזרת הביתה ניצחה 20 מתוך 36 ל- 55% הצלחה.
  4. קבוצה שמשחקת בביתה ואז יוצאת יום למחרת למשחק חוץ ניצחה 8 ניצחונות מ- 33 משחקים ל- 24% הצלחה (כולל ברוקלין מנצחת את הניקס).

דטרויט (16-15) – וושינגטון (21-13) 2:00

דטרויט במפולת ומפסידה 8 מתוך 10 המשחקים האחרונים כשהבועה של לוח המשחקים הנוח מתחילת העונה התפוצצה כבר מזמן והפיסטונס מוצאים את עצמם במקום השמיני במזרח כשברוקלין מחכה מעבר לפינה. לשמחתה היא פוגשת את מה שהופכת לאט אבל בטוח להיות אכזבת העונה והיא הוושינגטון וויזרדס במאזן עלוב של שלושה ניצחונות מעשרת המשחקים האחרונים ורק ארבעה ניצחונות חוץ מ- 19 משחקים.. מפגש ראשון בין הקבוצות העונה. בוושינגטון אוטו פורטר עדיין בחוץ, גלן רובינסון ואיש סמית ימשיכו להיעדר בדטרויט. דטרויט 5+.

אורלנדו (18-14) – פיניקס (26-8) 2:00

האורלנדו מג'יק מתחילה להיראות כמו אותה הקבוצה שפתחה בסערה את העונה שעברה ולקראת אמצע הדרך חזרה לגודלה הטבעי ומיקומה בירכתי המזרח. עם שלושה הפסדים רצופים ומאזן שלילי הפלייאוף מתחיל להתרחק ואפילו המאזן הביתי כבר לא מחייך (10-8). האם הגעתה של פיניקס תוציא את אורלנדו מהביצה? אך לא מזמן נפגשו הקבוצות בפיניקס שם סימנו המג'יק ניצחון חוץ 85-99 עם שליטה של ווצ'ביץ' ברחבה. הקבוצה במקום ה- 15 במערב מסיימת מסע משחקי חוץ (עם הפסקה מבורכת בחג) אבל היא בהחלט קבוצה משופרת עם הצטרפותו של קלי אוברה. אורלנדו בבית פייבוריטית אבל אני עם פיניקס 6+.

אטלנטה (23-9) – אינדיאנה (12-22) 2:30

טייריק אוונס בספק, באטלנטה רשימת פציעות ושחקנים בספק להלילה.

אטלנטה במסע מרגש של שלושה ניצחונות רצופים (דטרויט/הניקס/וושינגטון) ותרצה להמשיך ולרגש את כולנו, הפייסרס מגיעים כדי להפסיק את הצחוקים ולהמשיך לרדוף אחרי המקום הראשון במזרח. באינדיאנה נגמר המפגש היחיד בין הקבוצות ב- 89-97 למארחת. חושבים שתהיה כאן הפתעה? אני בספק.

 אינדיאנה 10+.

ברוקלין (19-16) – שארלוט (16-16) 2:30

הברוקלין נטס שסופרים כבר 8 ניצחונות מ- 10 המשחקים האחרונים ורוצים להיכנס ל- 8 הראשונות במזרח מארחים את שארלוט ההפכפכה שממשיכה לשחק פעם כן פעם לא פעם למה לא. בברוקלין יחסרו כריס לברט ואלן קראב אבל יופיע הדינווידי חד מתמיד. בשארלוט אין חוסרים פרט לדבר החמקמק הזה שנקרא יציבות. לשארלוט יש מצ'אפ טוב לחבורת הגאנרים מברוקלין ולשתי הקבוצות קו גבוהים חלש יחסית. מפגש ראשון בין הקבוצות העונה וצפוי להיות צמוד. ביום טוב של קמבה שארלוט יכולה לקחת אבל ההימור שלי עם ברוקלין שפשוט נראים מחוברים ורוצים. ברוקלין 6+.

מיאמי (16-16) – טורונטו (10-25) 2:30

הקבוצה החמה בליגה (!!), המיאמי היט, מארחת את משביתת השמחות מס' אחת בליגה וגם המובילה שלה נכון לבינתיים. בלי הדרקון האדום (דרגיץ') שמחכה לניתוח, מיאמי מגלה את עצמה מחדש ומציגה הרכב מאוזן עם תוספת של אחד דווין וויד ביופי של עונת פרישה. בטורונטו בלי ולנצ'יונס המושבת וסרג' איבאקה שבספק העסקים כרגיל ולאחרונה הפכה להיות קבוצת 50% לא מרשימה במיוחד. במפגש הקודם ביניהן אירחה טורונטו את ההיט בכבוד רב וניצחה אותה 115-125 ואפילו שיש למיאמי 5 ניצחונות רצופים אני אלך עם משביתת השמחות. טורונטו 3+.

שיקאגו (25-9) – מינסוטה (18-15) 3:00

איך בדיוק פועלת תיאורית הטנקינג המדוברת אם קבוצה כמו שיקאגו מחליפה מאמן, מחזירה שחקנים מפציעות ומתחילה לנצח? שני ניצחונות רצופים לבולס אמנם על קליבלנד ואורלנדו אבל גם זה נחשב. מינסוטה האורחת מגיעה אחרי ניצחון חשוב ומפתיע על התאנדר ואחרי מנוחת החג תנסה לחזור ולהיאבק על מקום בפלייאוף. השתיים כבר נפגשו העונה והמערבית תפרה ניצחון ב- 15. ג'ף טיג ימשיך להיעדר וגם רוז בספק, בובי פורטיס בחוץ וזאק לוין בספק עם הקרסול. מינסוטה קבוצת חוץ מזעזעת עד היום ועדיין פרט למרקנן לא רואה איך שיקאגו מנצחת את זה. מינסוטה 4+.

 

ממפיס (16-17) – קליבלנד (26-8) 3:00

ממפיס מחזיקה בשיניים מאזן חיובי, עומרי עדיין חולה ובספק וכך גם הצרפתי שהצטרף לאחרונה וכנראה נבהל מכל הכדורסל הזה מסביבו (משהו עם העקב). חוצמזה ממפיס חייבת את המשחק וקליבלנד ממש לא. ממפיס סבירה בבית וקליבלנד גרועה בחוץ. קליבלנד עדיין בלי לאב, תומפסון והנסון ולממפיס יש את גאסול… ממפיס 5+.

דאלאס (17-15) – ניו אורלינס (19-15) 3:30

דניס סמית בספק, פייטון ימשיך להיעדר בניו אורלינס ומירוטיץ' בספק גם. מפגש בין שתי קבוצות שנמצאות בירידה ופיגור במאבקי הפלייאוף, יש שיאמרו צפויים, יש שיופתעו. בניו אורלינס מפלס הדאגה לגבי הישארותו של דיוויס ממשיך לעלות ככל שההפסדים נצברים ויש כבר 4 כאלו ברציפות. בדאלאס מתעוררים אחרי הכריסמס עם 6 הפסדים רצופים כשה"הללוקה" הפך לזריקות "הייל מארי" בכל סיום משחק ולא מחזיק מעמד לאורך זמן. דאלאס קבוצה ביתית ביותר מתחילת העונה ולמרות שבמפגש היחיד ביניהם העונה ניו אורלינס די השמידה את הטקסנים (106-132), אלך הפעם עם לוקה והחבורה. דאלאס 8+.

סן אנטוניו (16-18) – דנבר (10-21) 3:30

סן אנטוניו סיימה סדרת משחקים מול קבוצות "חלשות" עם הפסד ליוסטון במה שמתחיל סדרת מפגשים עם קבוצות חזקות בקרב על הפלייאוף. שתי הקבוצות במפגש ראשון העונה בקרב בין ישן לחדש, האולדסקול של פופוביץ' מול הדם החדש של יוקיץ' את מורי. בדנבר רשימת נעדרים: גארי האריס, מילסאפ, פורטר, תומאס וגם וויל בארטון. בספרס גאסול כרגיל בחוץ. אם יש משחק שהספרס צריכים לקחת מול קבוצה חזקה אני אומר שזאת הזדמנות שלא תחזור הרבה. אם דנבר רוצה לתת לעולם סטייטמנט שהיא כאן ברצינות ולאורך זמן, היא תבוא לקחת את המשחק הזה (אבל לא באמת, זה לא כזה משמעותי במירוץ הזה). הביתיות איתנו אז אני ממשיך להמר. ספרססס 5+.

הקליפרס (14-19) – סקרמנטו (15-18) 5:30

קרב צמרת במערב! הקבוצה הקשוחה מלוס אנג'לס תארח את החבורה הסופר כישרונית מסקרמנטו למשחק שכדאי לצפות. בסקרמנטו באגלי עדיין בספק, בקליפרס לוק אמבה מוטה בספק. במשחק שהתקיים כבר ביניהן העונה ניצחה הקליפרס 121-133 שלמרות נחיתות בריבאונד קלעה באחוז גבוה מהשדה (55%) והשלוש במיוחד (42.9%). המצ'אפים צמודים ויתרון הביתיות יכריע לדעתי כשהקליפרס מעמידים מאזן של 4-11 בבית. צמוד אבל – קליפרס 2+.

לפוסט הזה יש 216 תגובות

  1. הסטטיסטיקה מאוד מעניינת ותורמת.
    אם כבר שמת שווה לרשום מה ההסתברות הכללית לבית/חוץ כדי שניתן יהיה להשוות ל B2B

  2. תודה על הפריוויו!

    יש לי תחושה שסקרמנטו ימשיכו להפתיע ועל הדרך גם לסבך עוד יותר את המערב עם ניצחון על הקליפרס.

  3. אחלה פריוויו יא קדם.
    2 מפגשי מערביות בין הספרס לדנבר וקליפרס והקינגס מעניינים מאו. גם טורונטו במיאמי יכול להתפתח לאחלה משחק. מבין הקבוצות הבינוניות שיכולות להיכנס לפלייאוף במזרח, מיאמי נראית כמו היחידה שיכולה להקשות על אחת המובילות. על פניו, גם הפיסטונס אמורים להיות כאלה אבל הם כל כך מאכזבים שרק שינוי כלשהו ברוסטר יכול לקחת אותם למקום אחר. אולי איזה רג'י גקסון ובחירה לסאנס תמורת טי ג'יי וורן או איזה משהו בסגנון. אולי ג'רמי לין ועוד איזה שחקן כנף מאטלנטה. כרגע זאת בינוניות ארוכת טווח עם החוזים העצומים של בלייק ודראמונד.

  4. איזה משחקים זבל היום פח מול פח.

    רק ספרס דנבר וקינגס קליפס מעניין.

    דנבר ינצחו את הספרס במותחן.

    קליפס ינצחו את הקינגס

  5. פריוויו מצוין וכייפי לקרוא.
    אתמול הליגה ארגנה משחקים דבש וידוע שאין דבש בלי עוקץ אז היום זה העוקץ.
    לגבי פיניקס אורלנדו : משחק אחרון איטון נתן 26 נקודות (באחוזים מצויינים כרגיל) ובוקר נתן 25 נק באחוזים לא משהו (האמת מזעזעים אבל הניסוח זה כדי לא לפגוע ברגשות של גילרי).
    לדעתי בשלושת הימים האלה מאז המשחק בוקר עבר חוויות קשות ברמה הנפשית והפיזית (מישהו העז לקלוע יותר ממנו בקבוצה) לכן הערכה שלי שהיום הוא נותן משחק של 38 נקודות באחוזים טובים ומוודא שאיטון לא יקלע יותר מ 11 נקודות (ימסור לו אסיסט אחד כל המשחק וגם זה בגלל שיגמר הזמן על השעון זריקות ולא תהיה לו ברירה). פיניקס כמובן תפסיד (ככה זה כשבוקר קולע הרבה) בהפרש גדול אבל 20 שניות לסיום עדין בוקר יהיה על המגרש למרות שאין כבר שום סיכוי זה פשוט כי הוא ינסה לנפח סטטיסטיקה להגיע ל 40 אבל לא יצליח. (לא לקחת אותי יותר מידי ברצינות הכל פה זה שטויות למרות ((שבכל שטות יש גרעין של אמת)) (סגור סוגריים)..

    1. אם תבדוק, תגלה שאחוז גבוה מהנק' של אייטון מקורן בבוקר,
      ואחוז גבוה מהאיבודים של בוקר, מקורם בניסיונות של בוקר להכניס את הכדור לאייטון.
      צריך לזכור –
      בוקר לא רכז. הוא סקורר בנשמה. אבל בניגוד למה שמרומז, הוא לא "קובי" בצורת המשחק שלו.
      אני די בטוח שגרף השיפור במשחקו של אייטון ימשיך לטפס ככל שהעונה תתקדם,
      חלקית בגלל שהוא צובר ניסיון, ולומד.
      חלקית בגלל שגם בוקר, שלא יצא לו לשחק לפני כן לצד שחקן מטרה כמו אייטון, גם הוא לומד איך לשחק לצד גבוה דומיננטי.

      1. לי הוא דוקא נראה מאוד קובי. הוא מחרב הרבה משחקים עם ההירו בול שלו בעיקר ברבע האחרון.
        שלא תבין אותי לא נכון – אני לא מפסיק לראות את הסאנס השנה – ואפילו נהנה זו הקבוצה המועדפת עלי כרגע בליגה(!!) גם בגלל בוקר. כל מה שכתבתי נכתב בנימה הומוריסטית . אבל ברצינות – אני חושב שגם אתה ואני חושבים אותו דבר – שאם בוקר יפסיק עם ההירו בול שלו ויהפוך ל (קצת) יותר קבוצתי יש מצב שהקבוצה הזאת מתהפכת 180 מעלות ומגיעה לפליאוף. אני מת לראות את פיניקס טובה יותר ומנצחת יותר הקבוצה הזאת שווה יותר ממה שהיא עכשיו. דרך אגב הם החזירו את אוקובו מהג'י ליג נגמרה הסדרת חינוך.

        1. כמה פעמים קובי סיים עונה עם 7 אסיסטים למשחק?
          .
          אבל כן, אתה צודק. גם אותי מטריף שבוקר זורק, וזורק, ואז זורק עוד קצת.
          רק שאני חושב שזה לא מגיע ממקום של עודף אגו.
          בוקר, כמו אייטון, גם הוא צריך מנהל משחק יציב לצדו. כזה שיעזור לו לזרוק קצת יותר קאצ' אנד שוט,
          כזה שיוציא מהידיים שלו את הכדור בכל אותן התקפות בהן בוקר מוצא את עצמו עם הכדור במרפק, כאשר שעון ה-24 מתקרב לסופו, ועוד פול אפ הוא בלתי נמנע.

          1. אני נאלץ כרגע להסכים איתך אפילו מחמץ הספק הואיל והדבר עוד לא נבחן באמת. . הסאנס בסופו של דבר יביאו רכז אין להם ברירה (אולי דניס סמית?? הלוואי) ואז נראה אם התאוריה הזאת מחזיקה מים. אני בתחושה הפנימית שלי הוא כופה את עצמו על המשחק וזה לא משנה אם יהיה או לא יהיה רכז. אני מאוד מקוה שאתבדה ושזה אני טועה ולא אתה. איך אומרים ? נחיה ונראה.

      2. אני עם בנג׳ו כאן. הסטטיסטיקה אינה חזות הכל גיא. בכמה הזדמנויות שונות (בכמה נשחקים שונים) ראיתי את אייטון רץ את המגרש הלוך וחזור בלי שבוקר או וורן אפילו מסתכלים לכיוונו. אסור שדבר כזה יקרה כשיש לך על המגרש סנטר כמו אייטון. כן פליימייקר או לא פליימייקר, בוקר חייב ללמוד לשחרר את הכדור כשצריך כי קובי הוא ממש לא. כמו שמלמדים בקטסל פשוט צריך להרים את הראש ואפילו סקוררים כמו הארדן ו-ווסטברוק השתפרו מאוד בתחום הזה אז למה בוקר לא?

  6. תודה איתי!
    אני חושב שאתה קצת שמרני בהערכות שלך – טורונטו יביסו את מיאמי ביותר מ +3, ממפיס יביסו את הקאבס.
    אה, בעצם אצל ממפיס +5 זה הרבה . . .
    גם הקליפרס יחזרו לעצמם על חשבון הקינגס ויביסו. או שכן או שלא מה שבטוח אולי.
    אבל המשחק המעניין הוא של הספרס מול דנבר בו נראה אם לדנבר יש קצת אופי והם יודעים לדרוס, ומצד שני אם לספרס יש עדיין את הרוח החמקמקה הזאת שלהם, שגם שהם בינוניים לגמרי הם תמיד יוציאו לך את המיץ.

  7. תודה על הפריוויו – אוף טופיק – סיטי עם הפסד שלישי בארבעה משחקים. רועי – ניחסתי לך אותם כמו שצריך. עוד תקחו אליפות בסוף 😱

  8. ״שני ניצחונות רצופים לבולס אמנם על קליבלנד ואורלנדו אבל גם זה נחשב. ״… hmmmm……. לאאאאא, קליבלנד ואורלנדו לא ממש נחשב. קצת כמו להחשיב את המשחקים מול מכבי חיפה בפרי-סיזן.

  9. אחלה של פריוויו איתי, תודה ! דאלאס ניו אורלינס המשחק המעניין ביותר בעיניי..כל משחק של לוקה הוא כזה..

  10. החדשות הטריות הן שה-MRI של לברון בעקבות הפגיעה באחד ממקרבי הירך השמאלית, יצא תקין.
    הוא מוגדר day to day, וזה לא יהיה מופרך לנחש שהוא יחמיץ משחק, 2 , או 3.
    המשחקים הקרובים: מחר בסקרמנטו, מחרותים בבית נגד הקליפרס, וב-31, שוב נגד סקרמנטו, הפעם בבית.
    אם הייתי צריך להמר, אז המשחק ב-3 לראשון נגד הת'אנדר, זה התאריך הכי הגיוני לחזרתו –
    זה יאפשר קצת יותר משבוע של מנוחה,כאשר הוא מחמיץ רק 3 משחקים.

  11. תודה על אחלה פריוויו קדם!

    ארבעה משחקים במוקד הלילה:
    מיאמי-טורונטו:מיאמי יודעים לעשות צרות גם לקבוצות טובות ומחזיקים ב 5 W רצופים, כולל יוסטון נ"א ומילווקי
    דאלאס-נ"א: לוקה תמיד מעניין ונ"א עם העננה של דיוויס זה סיפור מרתק
    ספרס-דנבר: יש מה להוסיף???
    קליפרס-סקרמנטו: שני ה feel good stories של העונה! מי שלא רואה את סקרמנטו ממש מפסיד: הם אשכרה הפכו לווינרים השנה – ניצחו את השניים האחרונים מול ממפיס ונ"א אחרי שפיגרו בהפרשים גדולים כל המשחק!!! הם מקום ראשון בליגה בנקודות ברבע הרביעי!!!
    בכלל, מדובר בקבוצה קצבית ומלהיבה. תענוג.

    יהיה אש!

  12. מריח כמו עוד הופעה של להוכיח לכולם שהם טעו לגביו.. לא אתפלא אם יתפוצץ הלילה עם +30
    מינסוטה ב6 נראה כמו הבאנקר של הלילה
    כל זאת בהתחשה בעובדה שמשיקאגו לא נותר אלה הזכרונות…

  13. טוב אני מתאפק כל המשחק של פיניקס מההתחלה מלכתוב את התגובה הזאת. אם מישהו מעוניין לדעת מה קרה במשחק אין צורך לצפות בו הכל היה ידוע מראש ונכתב בתחזית שנתתי למשחק. 5 דקות לסוף בוקר עם 26 באחוזים לא רעים אחרי שזרק 17 פעמים לסל. איטון? 3 מ 6 מהשדה. יבוש טוטאלי. איטון זרק 6 פעמים לסל במשחק הזה!! 6 פעמים!! . נא לקרוא את התחזית למעלה לגבי הסבר מדויק למה זה קרה.

      1. תעשה טובה תראה את המשחק. הוא דורש… אין ממי . בוקר לא רואה ממטר רק את עצמו . זהו. לילה זה היה מקרה קיצוני של בוקר שהוא בוקר. סה היה בוקר במלוא הדרו. בוקר שלא רואה כלום חוץ מעצמו.
        שמיכה זה מה שמגיע לו. כמו שכתבתי למטה. (לא יפתור את הבעיה אבל לפחות נוציא עליו את העצבים).

  14. במשחקים האחרונים של הספרס יש רגעים עם ניצוצות של כדורסל טוב
    שמזכיר נשכחות , אבל הבעיה שזה קורה לא הרבה.

  15. הפנטזיות של טרום העונה על הספרס מתממשות לנגד עיניי. וזה עוד בלי פאו, מאריי והרוקי.
    זה אפילו יותר טוב מהלילה ההוא שחלמתי שאני נתקע במעלית עם קייט אפטון וצריך למשש את דרכי אל הכפתורים בחושך.

  16. איטון לא קיים מבחינת בוקר במשחק. אני רואה את המשחק ומתפוצץ מהדבר הזה . הוא פדוט לא מוסר לו , לא רואה אותו. מקטין אותו למינימום ועושה את הכלצלבד. אם אני לא כותב פה יותר תגובות זה סימן שתכלס התפוצצתי. בעעעעעההההההההה ! :)))))))

  17. לספרס יש סוללת קלעים רצחנית עם בלינלי, מילס, פורבס, ברטנס וגיי.
    לא חושב שיש עוד דבר כזה בליגה.

  18. דבר אחד לזכות דרוזן – הבחור יודע למסור.
    זה בתנאי שהוא לא בפאניקה של סוף משחק או כשהוא מחליט לקפוץ באוויר ואז לבחון את האופציות.

  19. OT באורלנדו. מה שאוגוסטין עשה לברידג'ס זה גובל בפשע. זרק שלשה ברידג'ס זינק לא לכיוון שלו בכלל ואגוסטין שינה את התנועה שלו בקליעה ונתקל בברידג'ס והשופטים במקום לשרוק עבירה נגד אוגוסטין שרקו נגד ברידג'ס. אוגוסטין קלע את כל ה 3 לשיוויון 0.6 שניות מהסוף. מזעזע. מומלץ לראות

  20. חחח בנגו צדק בכל מילה בתחזית לפני המשחק. בוקר מקנא שיש שחקן טוב ממנו בקבוצה. ההבדל בין הסאנס למאבס? נמאבס מספסלים ויטרידו את סמית.

    הסאנס? יתנו לבוקר להשמיד את אייטון בהתקפי קינאה ויהפכו אותו לקאפלה. מועדון רקוב שמגיע לו להירקב. אחכ מתפלאים למה יש קבוצות זבל בליגה. קבוצה שלא מזהה שבוקר הוא גג ברדלי ביל או כרמלו כזה לבין זה שאייטון סה פרנצייז אימתני מגיע לה להירקב. נא להטריד את בוקר.

    בוקר צריך איזה באטלר שישלוט בו בדומיניישן סטייל וויגינס טאונס.

  21. לגבי אייטון ובוקר
    הסאנס צריכים רכז וטרן שיהיה עם הכדור ובכך תהיה לאייטון הזדמנות לקבל כדורים ומצד שני להרחיק את הכדור מקובי…סליחה מבוקר .

    וזה נכתב מאחד שלא ראה משחק אחד של הסאנס (חוץ מהמשחקים מול התאנדר).

  22. טוב סיכום של ההארכה למי שמעוניין לשמוע (אף אחד אבל אני בכל זאת אסכם) .
    ההארכה הסתימה בתוצאה 4:2 לטובת פיניקס. מי שקלע לפיניקס היה איטון (קיבל אסיסט – חגגתי). זו גם היתה הזריקה היחידה שלו לסל בהארכה . מי שזרק בלי סוף עבור פיניקס היה האחד היחיד והמיוחד שהחטיא את כל הזריקות המטורפות שלקח תוך כדי התעלומות מוחלטת מכל מה שקורה במגרש (שחקנים פנויים ובעיקר איטון) חוץ מעצמו צלמו ותדמיתו. הוא קלע קליעה אחת מכל אותן 5 או 6 נסיונות שהיו לו (גילרי יבדוק ויגיד שזה היה 4 נסיונות).
    הסיבה שפיניקס ניצחה היתה שאורלנדו היו כל כך גרועים שקלעו רק 2 בהארכה . אההה כן בין היתר הודות ל 3 !!!! בלוקים של איטון (שחקן הגנה גרוע כידוע) ב 5 דקות של ההארכה.
    ועל זה נאמר עוד נצחון כזה ואבדנו.
    לסיכום בהתאם לתחזית המדוייקת שנתתי שם למעלה בתגובות לפני המשחק: בוקר עם 35 נקודות ב 13 מ 24 מהשדה 3 מ 8 מהשלוש (בתחזית עתבתי 38) איטון זכה להתעלומות מוחלטת מקיומו. בקושי קיבל אסיסטים והורשה במשחק הזה לזרוק רק 7 !!! פעמים לסל מתוכן קלע 4 ולכן סיים את המשחק עם 8 נקודות (בתחזית כתבתי 11). . וורן שהוא ובוקר זה מאפיה בקבוצה הזאת (ככה חיסלו בשנה שעברה את ג'קסון – את איטון יהיה יותר קשה ) סיים אם 9 מ 18 3 מ 5 מהשלוש ו 24 נקודות. וורן כמובן סיים עם אפס שלם בטור האסיסטים. בוקר מסר 8 אסיסטים שזה נשמע הרבה אבל זה מעט מידי לשחקן עם יוסג' של מעל 31 שכל ההתקפות עוברות דרכו.
    בכל מקרה כאמור איטון זרק רק 7 פעמים לסל וקלע 4 מתוכן אז הוא לא מסר בעיקר לאיטון.
    טוב הנקודה הובנה וכנראה ככה לוקחים בסוף הביתה חוזה מקסימום.
    שורה תחתונה:
    המשחק הזה הגעיל אותי ראיתי את כולו וגיא אני באמת חושב שלהגיד על בוקר שהוא סוג של קובי זה לתת לו מחמאה כי הוא הרבה יותר גרוע..
    אתה נתקל בהם בכל מקום באנשים האלה. סוציומאטים. עשינו צבא אז אנחנו יודעים שהם קיימים. אין חשיבות למחיר שהכלל משלם . הם לפני הכל. יש לי תחושה קשה שהכוכב של פיניקס בנוי בדיוק מהחומרים האלה.
    בטירונות היינו עושים עליו שמיכה.
    לילה טוב.
    פרשתי.

    1. עלאק קובי. בוקר היה מת להיות קובי. ממבה בגילו החזיק כבר טבעת. הוא כרמלו לא קובי. הוא היה צריך לחתום בניקס.

      1. מי לא? אין כמו משחק 50 של קובי עם 40 אחוז מהשדה. הדבר הכי יפה בספורט. מתקרב לזה רק טריפל דאבל של ראס עם 40 נק ב40 אחוז מהשדה.

    2. אם הוא קלע 13 מ 24 ומסר 8 אסיסטים אז א. נראה שהוא יודע מה הוא עושה עם הכדור. ב. לא רק שאין לו 5 או 6 החטאות על כל סל, אין לו אפילו החטאה אחת

  23. מדהים כמה אופי בדנבר עם כל הפצועים וגם מורי שמשחק כמו פצוע הם בשיוויון. ממש בוסטון של שנה שעברה.

    לא חושב שלאייזיה יש למה לחזור.

  24. יוקיץ לא מבין שהספרס מוכנים למסירות שלו כבר פעם 3 די עם סה מורי סתם מחכה לו בהתקפה עד ששם 3 אולי יכנס לסון

  25. שארלוט וברוקלין מחזיקים אותי בן ערובה
    נכנסתי בטעות למשחק דקה לסיום הרבע הרביעי ואני עדיין כאן בדאבל אוברטיים עם סיכוי לשלישי 😲

    1. בריאה מזכיר שליח פיצה של האט, מאשר שחקן כדורסל.
      לגבי דנבר כמו שאני טוען כל העונה הם קבוצת חוץ חלשה והרבה פחות מאיימת מהקבוצה שבבית, שחקנים מגיעים לדנבר ונתקעים בלי אוויר, בחוץ היא הפסידה לרוב הגדולות.

      1. אתה מודע לזה שהם בלי 3 שחקני חמישייה כן? המחליפים שאמורים לעלות ולרמוס את ההרכב השני משחקים מול ההרכב הראשון ומהספסל אין מה לעלות. ראית איך גולדן סטייט נראו בלי 3 שחקני חמישייה? אתה יודע חוץ מהספרס איך כל קבוצה בליגה תראה בלי 3 שחקני חמישייה?
        הם עוד מפתיעים לטובה.

        בלי קשר הם קבוצת בית אימתנית והרבה פחות טובה בחוץ זה כן.

  26. הנה, תראו מתי פופ לוקח פסק זמן ותשוו את הטיימינג הזה עם זה של סטיבנס, אי אפשר להשוות….
    הייתי מצפה שאחרי 5 שנים בליגה הוא ילמד קצת מהגורו ויזהה מגמות מייד הבתחלה ולא יחכה שיהיה מאוחר מדיי וקיירי יציל אותו.

  27. אשך,רוצה לעשות טרייד ?
    יש לי ספרדי צעיר עם רגליים קלות כאיילה שכל העתיד עוד לפניו ,הוא מצוין בקאצ' אנד שוט.
    רק בגלל שאתה בחור טוב אני עושה לך הנחה ,נותן לך אותו ממש בחינם!
    בתמורה תן לי איטלקי זקן שעבר קרבות עקובים מדם וכנראהה לא נשאר לו הרבה בארסנל.

    אחלה דיל ,לא תמצא דיל כזה בשום מקום.

      1. בליינילי, על אברייאנס מה אתם חושבים שפופ ואשך זה בילי קינג? אברייאנס לא מתאים לליגה, אין לו כלום לא הגנה לא התקפה לא יכולת קליעה, אני לא בטוח אם הוא יכול לשחק באירופה (לא רואה כדורסל אירופאי ) ,פילדלפיה עשו טעות עצומה שוויתרו על בליינלי הוא הוסיף להם הרבה כוח אש מהספסל והייתי מת שיגיע לליקרס, לאיש יש ביצים מברזל

        1. זה לא נכון, לאברינס יש יד מזהב. הוא צריך את המערכת הנכונה.
          לגבי הגנה והשאר אני בוחר ב'אין תגובה'…

          1. אשך מה זה מערכת נכונה? שלשה חופשית לגמרי זה משנה באיזה מערכת זה?

            ראית את הסייח האיטלקי? הוא קובר אותם בכל מקום בהוקס בפילי בספרס בגארבג או במשחק אליפות. או שיש לך את סה או שאין.

          2. כדי שיהיה את זה צריך ביטחון.
            מבחינתי, אוק' של ראס תמיד תהיה 'המערכת הלא נכונה' בכל מצב ועניין.

      2. הסכמתי גם את קאראודר. קראודר אותו נגר אבל בניגוד לאברינאס יכול לתת משחק אחד מתוך 10 והוא לא חור בהגנה. אברינאס יכול להצליח רק אצל פופ אולי או ביורוקאפ

    1. אני בין היחידים שמאמין והאמנתי בנפילים מטקסס כאשר כולם קברו אותם .
      הם היחידים שאני לא מעוניין לפגוש בפלייאוף

      1. האמנתי בהרכב השחקנים הזה מאוד אבל כשהם היו רעים הם היו ככ רעים שאפילו אני נכנסתי לדיכאון והתייאשתי ואיבדתי את האמונה.
        ממש כיף שהם נראים עכשיו כמו שציפיתי וקיוויתי.
        היה חבל לי על פופ שיבלה אולי את עונתו האחרונה שקוע בחרא ובדיכאון קיומי.

  28. דיוויס הופעה נפלאה, יאללה קדימה דאלאס תזרקו את הפליקאנס מהמאבק שיעבור אלינו כמה שיותר מהר ויהפוך אותנו לקוטנדרים, דיוויס עם שחקן שיפעיל אותו כמו לברון זה מפלצת.

  29. שופטים הזויים. בכל פעם שגוף נוגע בגוף ושחקן ההתקפה נתקע נפלטת להם שריקה אוטומטית.
    כל קשר לכדורסל מקרי בהחלט.

    1. לוקה בסאנס חח בוקר היה משמיד לא היה נוגע הכדור בכלל למרות שהמאמן שלהם חבר של לוקה וסלובני גם.

      יאללה אני רוצה לשמוע את אייטון i dont wanna be here עניין של זמן. יש לו גם כנראה סוכן פח אם הוא לא פתח פה עד כה.

    1. נתנו לדונצ'יץ על העבירה התקפה קודם שלא נשרקה.
      עוד עונשין קלאצ' של לוקה, עוד W לדאלאס, עוד צעד שמגרש את AD מהפליקנס.

  30. לוקה מקבל את המפתחות מהקבוצה וריספקט מהשופטים. אפילו השדרנים של דאלאס צוחקים מכל זה…

    לוקה הולך לקליעות עונשין מכריעות. הכדור הראשון קופץ קופץ קופץ על הטבעת ונכנס. השדרן: "נו ראיתם את זה? איזה חוש לדרמה יש לו!"

    לוקה שוב עם מספרים טיפוסיים של לברון: 9-10-21, ומה שמרשים הערב, רק איבוד 1 על 10 אסיסטים. כוכב

  31. לוקה הוסיף גם גבה לאוסף הקרקפות שלו, הפעם גם עם עזרת מערכת הצפצופים האוטומטית של איסור נגיעה.

    1. לא היה נצחון יותר צפוי מזה. נא זה גופה שמחכה לטרייד.

      אם הם לא יצליחו להיפטר גם מהולידיי הם יותר מפגרים ממה שחשבתי. הולידיי בקבוצה לא תחרותית זה גופה יקרה. בקבוצה טובה הוא יכול להועיל. אני משווק אותו ואת דיוויס באותה חבילה יחד. 1 פלוס 1

        1. מה אורך החוזה של דרוזן ומה השכר שלו? אם זה כמו הולידיי לא. אני מחפש חוזים נגמרים על הולידיי שחקן צעיר מוכשר או בחירות דראפט.

          1. ברוך אם אתה מתכוון לדיוויס והולידיי על אולדריג דרוזן ווקר זה סתם היה בצחוק. אמרתי אם הייתי הגיימס גונס של האשך. לא ההנת את הבדיחה?

            לגבי הולידיי ודרוזן תיארתי לי שהם בחוזה דומה אז כן עושה. לדעתי האשך גם טועה ולא מעריך את דרוזן שמוביל את הספרס. דרוזן שחקן הרבה יותר טוב מהולידיי. הרבה יותר טוב. ואני אצטרך סקורר ביום שאחרי דיוויס מישהו שיעשה סל.
            טרייד אחד על אחד הוליידי מול דרוזן בטח לוקח. החוסה של דרוזן גם קצר בשנה בכלל טוב.

        2. הולידיי שחקן שבהחלט יכול להועיל לקבוצה חזקה. ושווה לקבוצה חזקה לדחת אותו. בקבוצה זבל הוא יהיה סתם חוזה שמן.

    2. זה כבר לא איסור נגיעה זה איסור נשימה, שחקן קופץ על שחקן אחר ומקבל עבירה, אני מאוד מבסוט על הנצחון של דאלאס שרובר את הפליקאנס סופית ומקרב את דיוויס אלינו, הסיכוי שלהם לתפוס את הפלייאוף כבר היום הוא אפסי, ודיוויס לא יסכים לראות את הפלייאוף מהבית.

      1. תהיה רגוע, דייוויס שלכם בכיס סגור עם פלומבה.
        השיקוץ לא היה רץ להתרברב בתקשורת שהוא יכול להביא שחקנים ללייקרס אם הוא לא היה יודע את זה בוודאות.

      2. אני יודע אבל כל הפסד זה עוד מסמר לארון הקבורה בלוזיאנה, אני מחבב מאוד את הפליקאנס אבל דמפס שרף את השנים היפות של דיוויס עם החלטות מפגרות. הגיע הזמן שדיוויס הצטרף ללברון בלייקרס ויביאו לנו אליפות.

  32. מצחיק שיש דירוגים במיוחד בערוצי התאגיד בו דיוויס בטופ 10 במירוץ לmvp חח וראס וליליארד ודרוזן וקיירי בחוץ.

    דיוויס מוביל את נא למקום 14 ושכח מה זה הגנה. משחק בשביל לנפח סטט על מנת שיבחר בחמישייות העונה כי אין סנטר אחר בליגה למעט אמביד ויוקיץ. עצוב. שחקן עם מאזן שלילי ומקום 14 לא יכול להיות גם בטופ 20 במירוץ לmvp גם אם מעמיג ממוצע של 35 נק ו20 ריב.

    בלייק קמבה כולם לפניו.

  33. שאף אחד לא יפול מהכיסא אם דונצ'יץ' ייכנס לאולסטאר, להרכב הראשון, עם כל העולם מאחוריו, ויעיף את אחד הגדולים.
    בוחרים 3 פורוורדים/ גבוהים, והקרב יהיה בין 6:
    לוקה
    לברון
    דוראנט
    פול ג'ורג'
    AD
    יוקיץ'

    בחירה קשה לאללה…

    עם 2 הגארדים זה יותר פשוט – סטף בוודאות, ואחד מתוך ראסל, הארדן או לילארד

    1. תירגע הוא לא אולסטאר ולא קרוב לזה והמאבס במאזן שלילי. היחיד שיבחר במאזן שלילי זה דיוויס מחוסר ברירה כי אין סנטרים בליגה.

    2. אתה ממש מגזים, לוקה יכנס לאולסטאר השנה רק אם יאיימו על השופטים ברצח, איזה עמדה אתה רואה אותו נכנס או אפילו מתקרב הוא מקום 12 במערב, עונת רוקי מרשימה מאוד כן לא מספיק להיכנס לאולסטאר .
      גראדים: סטף לילארד ראסל הארדן (לא לפי הסדר)
      לברון דוראנט גורג (לא לפי הסדר גורג ראשון)
      דיוויס, יוקיץ אולדריג

      1. אולסטאר זו גם בחירה פופולרית של הקהל בעולם, ומאחורי לוקה יש את כל אמריקה הלבנה, וכל אירופה. וספרד…
        ברור שלא מגיע לו להיות ב-5 הראשונה אם זו רק בחירה רק לפי הישגים, אבל הוא יהיה ב-12, אין מצב בעיולם שלא, הוא הולך להיות הפנים של ה-NBA בקרוב מאוד, אדם סילבר בעצמו יגיע ויבטיח את זה.
        הימור שלי:
        סטף, הארדן, לברון, דוראנט, פול ג'ורג' (לא חייבים סנטר טבעי, אפשר 3 פורוורדים)
        ספסל: AD, יוקיץ', לוקה, דרוזן, ראסל, לילארד, ומישהו מהקליפרס. או דווקא קוזמה

        1. הוא לא הולך להיות הפנים של הNBA , אי אפשר לדעת לפי עונה ראשונה אני עדיין חושב שבמקסימום יגיע פעמיים שלוש לאולסטאר, עונה ראשונה לא אומרת כלום בטח שההגנות לא מתמקדות בך, עונה שנייה שלישית רואים מי יהפוך לכוכב על ומי יהיה שחקן טוב

          לגבי העונה הוא לא מתאים מבחינת יכולת לאולסטאר, כל בחירה בו תהיה גובלת בבחירה לקחת את כספי לאולסטאר, הוא לא ב12 הראשונים במערב, לא מבחינת יכולת קבוצתית ולא מבחינה אישית. לא בגארדים ולא בפוארדים הוא יכול להיכנס בטח במערב כל אלה שלא נכנסים לאולסטאר טובים ממנו העונה, טוביאס האריס, דרוזן, פוקס

          1. לפחות לא כתבת "תקרה" אפילו פעם אחת… בינתיים אתה צועק שלוקה יהיה כלום בליגה הזו והוא מאכיל אותך כל פעם מחדש

  34. רק לחשוב שאייטון רואה את לוקה ואת קבלת הפנים שלו במאבס מה עובר לו בראש. אם הוא לא מתעצבן מזה הוא טאונס.

    אם אני סוכן שלו אומר לו לדרוש טרייד מיידי.

  35. אני חושב שלפליקאנס כדאי לחשוב על דניס סמית. יש לו עוד פוטנציאל בניגוד ללונזו ופולץ. אני חושב שכדאי להם להציע אותו למאבס. קיובן יקח את הסיכון לשנה וחצי אבל זה יוריד את הממוצעים של לוקה. דיוויס תמורת דניס סמית והחוזה הנגמר של דיאנדרה ו2 בחירות דראפט.

    אשך מסכים לטרייד?

    1. עוד לא נולד העץ שממנו יעשו את הנייר שממנו יעשו את הקובץ במחשב שעליו יתקתקו חוזה כזה, זה מעליב מתחת לכל הגיון. בוסטון תהיה מוכנה לתת כוכבים בתמורה ל-AD, אז אתה מציע את זה??

      מעבר לזה – אנשים גם שוכחים שהכוח בליגה עבר לסופר סטארים, אחרי המעברים של קיירי ושל קוואי.
      AD (והסוכן שלו לברון) לא יסכים לעבור לקבוצה שהוא לא מעוניין לשחק בה. הוא גם "נוטה להיפצע" ממילא, יגיד להם בדיוק מה שקיירי אמר לקליבלנד: "אם תכריחו אותי לשחק, אז יש טיפול שאני ממילא צריך לעבור בברך, זה ישבית אותי לעונה".

  36. מי יסכים לטרייד כזה מבחינת הפליקאנס, אתם חושב דמפס כל כך מטומטם? דונציץ ואמביד מתאימים אחד לשני, אבל הפליקאנס מפסידים בענק בטרייד הזה,

    לונזו אינגרם ובחירת דראפט משמעותית יותר טובים מכל מה שיש לדאלאס להציע.

    1. פחחח לונזו ואינגראהם לא עדיפים עד דניס סמית ובראדלי ביל בשום יקום. תקרא למטה. צאיך להיות מפגר לקחת את לונסו ואינגראהם על דיוויס. זה הטרייד אולי הכי גרוע לפליקאנס. דמפס אני יודע שהוא דביל ויקבל את צו המלך.

      1. שמעון אינגרם ולונזו עדיפים משמעותית על סמית בטח אם מוסיפים להם את זובק/ הארט ובחירה ראשונה. המאבס לא יכולה בכלל להתחרות בחבילה הזאת, בכללי הלייקרס מחזיקה בחבילה הטובה ביותר כעת לתת לפליקאנס

        1. זה מה שאתה מוכר? החבילה שלכם זה זבל טהור ושנינו יודעים את זה. מי סה סובאץ חח יש מיליון כמוהו ובקיץ מתפנה ווצביץ גם. מי צריך את זובאץ? הארט? יש אלפים כמוהו בליגה. החבילה שלכם לא שווה כלום. אם אני מנגר לוקח את החבילה של המאבס דיאנדרה מפנה לי מלא כסף לקיץ. סמית טוב מלונזו בהרבה בטח פוטנציאלית.

          1. החבילה שלנ היא זבל לעומת דיוויס אפשר להוסיף שמות כמו חתול בשק תחבולה, הונאה… אבל היא עדיין החבילה הטובה בשוק הצע וביקוש, הרבה יותר מזאת של המאבס ושל בוסטון (ללא טייטום).

        2. שמעון דניס סמית' לא הוכיח דבר בקשר אליו.
          כרגע מבחינתי הוא עוד ווסטברוק בתחילת דרכו עם טיפה יותר קליעה והרבה פחות דרייב.

          1. זה בדיוק מה שאני מחפש. גם חצי ראס טוב. בטח על לונזו.תבין את לונזו אני לא לוקח גם אם הלייקרס מביאים לי בחינם ונותנים לי גם בחירת דראפט בשביל שאקח אותו.

  37. תכנית ההראה לפליקאנס במקרה שאין טרייד עם בוסטון.

    דיוויס למאבס תמורת דניס סמית דיאנדרה ו2 בחירןת דראפט סיבוב 1. הולידי לוושינגטון תמורת בראדלי ביל.

    סמית וביל אצלי כבר העונה עם מירו ורנדל אחלה קבוצה. בקיץ מציע מקס לטוביאס האריס. וסגרתי אחלה קבוצה.

    1. שמעון זה טריידים נוראי לפליקאנס שתוקעים אותם בבינוניות במקרה הטוב, ובמקרה הרע במקום 9-12 במערב בלי בחירות דראפט בלי הווה ובלי עתיד. אתה גם לא בונה על שחקן חופי שיגיע ללוזיאנה אם זה לא המרדי גרא. דמפס לא עד כזה כך מטומטם.

      דאלאס קופצים על הטרייד בהליכה, גם וושינגטון מסכימים.

      1. חח מקומות 9 12 זה בדיוק לונסו ואינגראהם.

        עם מאמן טוב סמית ביל מירו רנדל עושים פלייאוף בטח אם טוביאס מצטרף.

        ברור שהאידיאל זה להביא את רוזיר בראון טייטום אבל איינג לא יתן אותם אם דיוויס לא מתחייב ל5 שנים.

        הטרייד הזה הוא תחת ההנהחה שדיוויס מסרב להתחייב ויש לו עונה וחצי לתת. לכן זה טרייד ווין לכל הצדדים.

        1. זה לא וין וין , זה טרייד שהפליקאנס מפסידים בענק. החבילה של בוסטון גם לא טובה יותר משל הלייקרס ללא טייטום.

          אוקי נגיד שעושים פלייאוף מה התקרה שלהם סיבוב ראשון? דאלאס הופכת אוטומטית לקבוצת פלייאוף אז הבחירות העתידיות שלהם יהיו גם ככה נמוכות. אתה מביא להם את ביל שתוקע להם אפשרות לבנייה מחדש גם ככה.

          כאשר דיוויס יעזוב הדבר הטוב ביותר שיש לקבוצה היא ללכת למכירת חיסול.

          1. ברוך מה יתנו לי לונזו ואינגראהם כלום. אפילו לא סיכוי לפלייאוף.

            הטרייד הזה מעמיד לי קבוצת פלייאוף ל3 שנים שבהם נתכנן מהלכים אחרים. שקט תעשייתי. הם לא יהיו פחות מאשר קבוצה עם דיוויס. לונזו ואינגראנם לא שווים כלום נאדה גורנידט זה כמו להציע את פולץ ואיטאוון מור. אותו דבר בשבילי ממש נאדה לא לוקח את לונזו גם בחינם בלי טרייד.

  38. שמעון זה הטרייד –
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yc3bjumx
    .
    לונזו, אינגרם, זובאק ופופ על דייויס.
    פופ מפנה להם 12 מיליון לקיץ.
    זובאק גם מסתיים אבל בטח יוכלו להחתים מחדש בזול אם יתאים.
    לונזו ואינגרם מתאימים למשחק המהיר ולאופי הקבוצה.

    1. זאת עוד אפשרות –
      http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yasnmqf5
      .
      במקום פופ הארט וסטיבנסון.
      פליקנס מפנים רק ארבע וחצי מיליון של לאנס בקיץ אבל מקבלים את הארט לעתיד.
      זה למקרה שהפליקנס יהיו ממש סרבנים.
      .
      מלקק התחת הראשי של השיקוץ ילמד מה מקבלים בתמורה (בעיטה בתחת בהזדמנות הראשונה).

      1. אשך לא הבנת. אין טרייד בלי קוזמה ואינגראהם יחד. ולא מעוניין בבול. תן את רונדו במקום כחוזה נגמר ותחתים אותו מחדש בקיץ כי לא אאריך לו חוזה.

        חבילה של רונדו אינגראהם קוזמה זובאץ אני לוקח. בהנחה שאין הצעות מבוסטון. אגב זו החבילה היחידה. זה או זה או כלום.

  39. טרייד לגיא וגילרי אנתוני דיוויס תמורת אייטון ועוד חוזה נספח שישלים לשכר ובחירת דראפט מוגנת טופ 5 יש?

    1. צר לי אבל העונש (הגלייה לעבודות פרך בערבות אריזונה) מוגזם לגמרי לעומת חומרת העבירה.
      מרשי בסה"כ רצה לקחת אליפות.

    2. אם דייויס היה מתחייב לחתום מחדש, שנה וחצי מעכשיו,
      אז זה "ברור!" קל.
      אבל זה לא המצב.
      הסאנס הם לא הת'אנדר, הסלטיקס, או טורונטו, שהם יכולים להרשות לעצמם הימור שכזה.
      .
      בכל תרחישי הטרייד שלך, אתה מתעלם מהעובדה שלשחקן יש השפעה על הטרייד.
      הוא לא מחליט (ע"ע קאוויי), אבל הוא בהחלט משפיע.
      דייויס יגיע רק לקבוצה שמאמינה שהיא מסוגלת להשאיר אותו בעוד שנה וחצי.
      דאלאס, דרך אגב, אם היו להם הכלים, אני מאמין שהם היו מהמרים. אבל ההצעה שכתבת על דניס סמית',
      היא פשוט עלובה.
      .
      הסלטיקס בעמדת המתנה לקיץ הקרוב,
      כך שאם יהיה טרייד לפני הדד ליין בפברואר,
      הלייקרס אכן נמצאים בעמדה טובה.
      רק דבר אחד –
      אני לא מאמין שיהיה טרייד על דייויס שלא כולל את קוזמה.
      דמפס יכול "למכור" את קוזמה כתחליף ראוי (יחסית) לדייויס.
      משהו כמו קוזמה + אינגראם + פופ + חוזה משלים (משהו באזור המיליון), יכול להיות הבסיס לטרייד שכזה.
      .
      זה כמובן בהיעדר וויילד קארד מצד קבוצה כלשהי שמוכנה להמר
      (כאמור – זו חייבת להיות קבוצה שמאמינה שיחד עם דייויס הם קונטנדרים)

  40. לא לבעלי לב חלש
    מאמר מצוין על היסטוריית הניהול האיומה של הפליקנס, מהטרייד על כריס פול, דרך חוזים הזויים לשמות כמו אג'ינסה, אשיק, סולומון היל, הוויתור הסיטוני על בחירות דראפט גבוהות תמורת כלום בפיתה, או בקיצור – כל הסיבות למה AD יברח
    https://hoopshabit.com/2018/12/20/new-orleans-pelicans-history-desperation/

    1. אגב אני רואה זה לפני 6 ימים. מי תיזמן את המאמר? האם הגבה למדה את רזי התאגיד להכנת הקרקע או שזה התאגיד עצמו?

  41. אשך,גיא,שמעון וכל חכמי התלמוד הירושלמי והבבלי שנמצאים בהופס,תרשמו:
    קלאצ' ספורט,מבריקס,לברון,מג'יק,קובי וכל מה שלא יהיה אני אומר לכם שדיוויס לא ינחת בלייקרס.
    הוא יסיים את העונה הזו ועונה ובקיץ לבוסטון תפתח האפשרות וכאן 2 האופציות:
    בוסטון או הקליפרס (הקליפרס בתנאי שהגורו ווסט יבטיח לו שעוד סופרסטאר יגיע איתו).

    כל הלחישות והליחשושים האלה יוצאים מאותם אנשים במדייה שהבטיחו את קוואי ואת ג'ורג' בעונה שעברה.
    כן,הוא חתם בסוכנות של "לברון" אבל זה לא מבטיח שום דבר.
    קיירי כבר התחיל במלחמה האישית מול לברון על הגבה

    1. זה הטרייד המושלם דיוויס והולידיי שחקנים עם ניסיון ובשלים למלחמה על אליפות מצטרפים לקיירי סמארט והורפורד.

      רוזיר בראון טייטום והחוזה הנוראי של היוורד הולכים לפליקנס. רוזיר בראון טייטום מירוטיץ רנדל זה קבוצה יותר טובה ממה שיש עכשיו עם דיוויס. אם יביאו מאמן טוב ויתנו לטייטום להתפרע השמיים הם הגבול כאילו AD מעולם לא היה קיים.

      בוסטון תהיה בשלה יותר, חזקה יותר אך פחות עמוקה. מה שכן היא מחזקת את המאצאפ מול בוסטון עם הולידיי וסמארט הבולדוגים שירדפו אחרי קרי וקליי והחולשות הכי גדולות של גולדן זה ההגנה של קרי והרכות המלטפת של קאזינס מה שקיירי ודיוויס החוזקות הכי גדולות של הסלטיקס.

      זה הטרייד המושלם והרווחי לכל הצדדים. הלוואי שיקרה אבל הוא יקרה רק אם דיוויס יחתום 5 שנים בבוסטון בקיץ.

  42. בחירות לאולסטאר בסדר אקראי

    מערב

    גארדים (מוגבל ל-4): ליליארד הארדן ראס קרי

    יתר העמדות (בוטל ההפרדה לסנטרים כמו שצריך): לברון, דוראנט, גורג, האריס, יוקיץ', דיוויס. עוד שניים לספסל: לדרוזן וקונלי מגיע יותר מדיוויס. דרוזן בכלל יכול להיות SF חבל שהוא מוגבל לגארדים. יש לו במקום בודאות.

    חמישיית האולסטאר המערבי שבחרתי לפי החוקים: קרי, ראס, גורג, דוראנט, לברון.

    מזרח

    גארדים: קיירי, אולדיפו, קמבה, לאורי

    יתר: קאווי, יאניס, אמביד, באטלר, טייטום, בלייק. עוד 2 לספסל: מידלטון, ביל

    חמישיית מזרח: קיירי, אולדיפו, קאווי, יאניס, אמביד

    1. אנתוני דיוויס בעונה של 5-13-28, עם אפקטיב 53%… אלה מספרים של סופר-סטאר, ואתה לא מכניס אותו אפילו ל-12 של המערב?…
      יתר הבחירות נשמעות לעניין, הארדן בוודאות צריך להיות בשני הגארדים של המערב (אם כי הקהל יכול להשפיע אחרת), גארי האריס לא ייכנס.
      במזרח נראית חמישיה שקשה להתווכח איתה. ג'ייסון טייטום בעונה לא טובה, לא יהיה (עדיין) אולסטאר.

      1. דיוויס מקום 14 במערב עם מאזן שלילי מחריד. ניפוח הסטט לא עושה רושם. הוא הפסיק לחלוטין לשמור אבל לגמרי. רומז להנהלה.

        טייטום באולסטאר כי אין מישהו אחר נראה אותך מוצא שחקן אחר במזרח

        1. לבאטלר אין מקום באולסטאר השנה.
          אי אפשר להתעלם מהמאזן שלו במדי מינסוטה, ומההתנהלות שלו.

          מי שכן יש לו מקום זה איבאקה.
          הסטטיסטיקה האישית שלו לא נופלת מזו של טייטם,
          ההגנה שלו לא נופלת מזו של שום פורוורד במזרח.
          ולקבוצה שלו יש את המאזן הטוב בליגה.

          1. אני לא רואה איך אפשר להצביע לאולסטאר עבור שחקן שרק לפני חודש היה עסוק בשביתה איטלקית.
            (וזה לא משנה אם המצביע הוא אוהד, הוא מהתקשורת, או שהוא מאמן בליגה)

  43. אחרי כל הדיון הזה,
    חובה להדגיש נקודה אחת חשובה:
    לאף אחד מאתנו אין מושג קלוש.
    אנחנו יכולים לזמרר עד מחר את מה שאנחנו מלקטים מהמדיה,
    אנחנו יכולים לבנות מגדלים שמתחרים עם מגדל בבל.
    אבל אם יש משהו שההיסטוריה מלמדת אותנו, זה שגם כאשר אנחנו חושבים שאנחנו יודעים משהו, אנחנו לא.
    .
    http://www.hoops.co.il/?p=89812
    .
    לקרוא את התגובות, ולהתפוצץ מצחוק.
    זה מתחיל בכך שאף אחד לא ראה את הטרייד הזה מגיע. אף אחד.
    זה ממשיך בכך שכולם, ללא יוצא מן הכלל, קטלו את דיבאץ' אחרי הטרייד.
    כולם היללו את דמפס.
    בפרספקטיבה לאחור –
    דיבאץ' יצא מלך.
    הוא לא רצה לשלם לקאזינס. לא באמת היה לקאזינס שוק.
    אז הוא השיג שחקן אחד שהוא אהב את הפוטנציאל שלו (הילד),
    ובחירות דראפט שהפכו ל-הארי גיילס, פרנק מייסון, וג'סטין ג'קסון.
    .
    השורה התחתונה?
    מבחינת הקינגס, הם הראו שהם יודעים לתכנן קדימה. בטרייד לא סופרים רק את ערכו המידי של שחקן. בודקים את החוזה שלו, ואת היתכנות החוזה הבא שלו.
    במקום לשחרר את קאזינס תמורת כלום, הם הכו בברזל בעודו חם, ובנו את הקו האחורי העתידי של הקבוצה.

    השורה התחתונה האמתית?
    לקרוא שוב את התגובות לאותו פוסט. משעשע.

    1. גיא הילד לא כזה תותח. נתן כמה משחקים טובים, לא שונה מזאק לוין. דיבאץ עשה את מה שעה בלית ברירה, לא היו אופציות אחרות וכל מה שהוא יצא ממנו שהוא לא נפגע אלא נשאר באותו מקום. הילד שחקן בינוני לכל היותר. היתר בדיחות מהלכת הארי גיילס, פרנק מייסון, וג'סטין ג'קסון..

      לא משהו להתלהב ממנו בכלל. טרייד שכל הצדדים הפסידו בו.

      1. אגב ה"הצלחה" הרגעית שלהם לא קשורה לטרייד ובקרוב הם יחזרו למקומם הטבעי.

        פשוט קולי סטיין בעונת חוזה נותן הרבה ממה שהוא שווה או יתן אחרי החוזה ופוקס שנראה כשרון בהחלט בעונת פריצה. אין קשר לטרייד עם קאזינס. לא רואה פה איפה הרווח של דיבאץ הגדול?

        1. הילד שוטינג גארד מצוין.
          54.4% אפקטיבי בקריירה. 58% אפקטיבי השנה.
          41.8% מהשלוש בקריירה.
          44% מהשלוש השנה.
          13.4 נק' למשחק בקריירה.
          20.4 נק' למשחק השנה.
          והכי חשוב?
          מתאים כמו כפפה ליד לצדו של פוקס.
          .
          אתה יודע לעוד כמה שוטינג גארדס פותחים יש 60% TS ?
          אין.
          רק להילד.
          אתה יודע מי הם השוטינג גארד היחידים ב-5 השנים האחרונות לסיים עונה עם 20+ נק', ו-60% TS ?
          הארדן, ביל. זהו.
          הילד בדרך להגיע גם הוא לעונה שכזו.
          .
          בליגה של היום, שהקליעה נמכרת בפרימיום, שחקן כמו הילד שווה זהב.

          1. עזוב גיא אין לו איכות של כוכב. הסטט הזה לא שווה כלום טרו שוטינג שמו שוטינג עזוב שטויות. שחקן בינוני לכל היותר. זה הרווח הגדול? פרימיום? על מה אתה מדבר?

          2. אין לי מושג איך עובדת "שיטת שמעון" למדידת כוכבים. אבל לאור העובדה שהכוכב עליו אתה שם את יהבך לא מצליח לצלוח סיבוב פלייאוף ללא עזרה משמעותית,
            אז אני אשאר עם ה-"שמו שוטינג…"
            (אתה יודע, הדבר המוזר הזה שמודד אם כאשר השחקן זורק לסל, הוא פוגע, או פוגע בקבוצתו.
            רלוונטי במיוחד לשוטינג גארדס, בגלל שזה מה שהם עושים –
            זורקים לסל…)

      2. אגב גיא אחוזי הפגיעה של מומחי הופס בקשר לטריידים טוב או לא היא נראה לי סביבות 90% נכון.

        לעומת המנגרים בליגה שבוא נאמר בעדינות לא באזור. בכל אופן אם מומחי הופס היו מנגרים מס הטריידים בליגה היה יורד ב-80% 🙂

    2. ממש לא כולם קוטלים את דיבאץ' שם.
      זכרתי שלא קטלתי אז חיפשתי וישר מתחתי תגובה נהדרת של רועי בעד (תגובות 80 ו-81).
      וזה בלי לעבור על כל שאר התגובות.
      אני אישית תמיד הייתי נגד התועלת שבקאזינס, כמו שתמיד הייתי נגד וול.

      1. אני זוכר שאתה 6אני הגיעו היחידים שהיו בעד הטרייד. לא לשכוח שאם קזינס היה נשאר הקינגס לא היו זוכים בפוקס. כי היו מסיימים הרבה יותר גבוהה.

          1. במזרח גם אתה יכול להיות אולסטאר. למעט קיירי ואולדיפו אין שם גארדים. קמבה ולאורי זה התחרות שלך.

            הוא לא ברמה של ביל בטח לא באחד על אחד ובפוטנציאל ההגנתי.

            מקולום יותר הולם אותו. אבל אם נעביר גם את מקולום למזרח וגם את מיצל או הולידיי אז להילד אין מקום גם שם. הוא לא אולסטאר ולא קרוב לזה כרגע.

    3. בשורה התחתונה הם לקחו את אחד הסנטרים הטובים בליגה והפכו אותו בעיקרון לשחקן על גבול האולסטאר בתסריט האופטימי ביותר. איזו בחירת דראפט הם קיבלו? מספר 15?

      אף אחד לא יכול היה לצפות את הפציעה של קאזינס. אבל בשעתו אם משקללים את היכולת של קאזינס ואת הפוטנציאל של הילד זה לא היה טרייד משתלם. נכון ששאלת האופי של קאזינס הורידה את המחיר אבל אני בטוח שהם היו יכולים לקבל מחיר יותר גבוה על אחד הסנטרים הטובים בליגה אם לא הטוב שבהם.

      לא צריך להתבלבל בין מזל ליכולת ואיך שהטרייד הסתדר בשביל הקינגס לדעתי זה הרבה יותר מזל מיכולת.

      1. לשחקן על גבול האולסטאר בתסריט האופטימי ביותר. אפילו זה לא. הסיכוי שבאדי הילד יהיה אולסטאר אמיתי (לא ידחף כמו קורבר או שמהו כזה) יזהה לסיכוי שראס יקח אליפות

      2. נתן,
        הפציעה לא קשורה בכלל.
        הקינגס לא רצו לשלם לקאזינס מקסימום.
        (גם לא הפליקנס)
        אם יש לך שחקן שאתה יודע שיעזוב (וזה לא משנה אם זה בגלל שהוא לא רוצה להמשיך, או שזה בגלל שאתה לא רוצה לשלם לו את מה שהוא דורש), טרייד עבורו זה דבר הכרחי.

        1. אין לי בעיה עם הרצון להטריד את קאזינס. אני חושב שזה היה צעד נכון. יש לי בעיה עם המחיר. אני חושב שאם הם היו מתנהלים אחרת הם היו יכולים להשיג מחיר הרבה יותר גבוה. בכל מקרה, ההצלחה שלהם עכשיו הרבה יותר קשורה להברקות של פוקס ובוגדנוביץ' ולמזל כשהכול התחבר להם בצורה שאף אחד לא צפה מאשר לטרייד.

          1. לדעתי, אתה "ממעיט" בחשיבות המוניטין השלילי של קאזינס.
            .
            "שוק השחקנים", כמו כל שוק, תלוי בשאלת הביקוש וההיצע.
            תנאי השוק בזמן הטרייד היו כאלו שלא היו קבוצות נוספות שהיו מוכנות להמר על קאזינס.
            להמתין לרגע בו ערכו יעלה, היה מביא את הקבוצה לקיץ, ולקאזינס עם שנה אחרונה בחוזה
            (מה שהיה מוריד עוד יותר את ערכו).
            עד כמה הוא שחקן טוב, עד כמה הוא "באמת" שווה, זה בכלל לא רלוונטי.
            ברגע בו הקבוצה הגיעה להבנה שהוא לא ממשיך,
            השאלה היחידה שישנה על הפרק היא לא "האם כדאי לעשות טרייד", אלא "מה המקסימום שאפשר לקבל".
            אני חושב שיותר ממה שהפליקנס נתנו, הם לא היו מקבלים
            (בדיעבד, אנחנו נוכחים לגלות עד כמה המוניטין של קאזינס ירוד. אחרי שעד לפציעתו הוא נתן את עונתו הטובה ביותר, ועדיין אף קבוצה לא הסכימה להציע לו אפילו יותר מה-MLE)

    4. אם תשימו לב, תתגלגלו מצחוק ובמורד העמוד, אולי תצליחו לראות את התגובות שלי שם, מתחבאות.
      תגובות שמראות על קלאס אמיתי ויכולת ראייה לעתיד. מרחף כמו פרפר, מחלק ג'אב קטן לכל צד ובורח.
      לממצא הנ"ל יש גם חשיבות ארכיאולוגית משמעותית. ניתן למצוא שם, כמעט מתפוררים ממרחק הזמן, את מגילות יונתן S., איש כת הסי-יים. מקווה שמתישהו נזכה, חובבי הארכיאולוגיה שבאתר, לחשוף מגילות חדשות.

  44. נ"א לא צריכים שום טרייד הם בסך הכל צריכים מאמן הגנה יסודי וחרוץ. הכל כבר מוכן פשוט צריך שמישהו יפעיל את המכונה הפוטנציאלית הזו כמו שצריך. משחק ההתקפה שלהם מצוין על אף שפייטון ומירו לא משחקים תקופה. ההגנה שלהם פשוט בזיונית – ראיתי אותם כמה פעמים השנה וזה נראה עבור הקבוצה השניה כמו משחק אימון כאשר הפליקנס מגנים. הידוק של ההגנה והם קבוצה טופ 5 במערב הפרוע השנה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט