הללוקה/גור גולן

הללוקה/גור גולן

לא מזמן חברי The Ringer הוציאו שיר מיוחד לכבוד התופעה ששמה לוקה דונצ'יץ', על הלחן של "הללויה" מאת לאונרד כהן.

ובכן, כעת יש לנו כעת גרסה כחול-לבן על הלחן של "הללויה" מאת להקת חלב ודבש.

מוזמנים לנגן את הפלייבק ברקע ולשיר בקולי קולות 🙂

הללוקה לעולם
הללוקה, יקלע מול כולם
בזריקה אחת בודדה
הלב מלא בהמון תודה
והולם גם הוא – איזה רוקי נפלא

הללוקה עם שלשה
הללוקה איזו מסירה
הללוקה על מה שהיה יה
ומה שעוד לא היה
הללוקה

הללוקה לעולם
הללוקה יצדיעו כולם
והפרשנים "הדגולים"
רצו לזלזל אך עכשיו שותקים
ואיתנו הם יאמרו, הללוקה

הללוקה עם סטפ בק גדול
הללוקה הכל הוא יכול
הללוקה על מה שהיה יה
ומה שעוד לא היה
הללוקה

 

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
17 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
זיו פנמה
זיו פנמה
24/12/2018 20:16:19

נהדר

גיא רוזן
גיא רוזן
24/12/2018 20:22:41

יפה!

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
24/12/2018 20:58:37

גאון!
סתם מנחם משמיץ את אוהד לי הלייקרס

אסף
אסף
24/12/2018 21:36:41

פשוט מעולה! מחכים לדואט שלך רון ושל גור יחד😅

שייקה
שייקה
24/12/2018 22:24:59

יפה מאוד!

ליאור
ליאור
24/12/2018 22:26:09

אחלה. תודה על שירי נהלל.

לשחיף גור
לשחיף גור
24/12/2018 22:57:31

שתפצע גור גולן השחיף, כמו שאיחלת לשחקנים להיפצע. שיר עלוב בעברית של ילד

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/12/2018 11:27:47

זו אמנם לא יצירת מופת אך לא שיר עלוב!!!
אם גור איחל לשחקנים להיפצע, זה אכן מגעיל ומכוער ביותר ולא לגיטימי ומי שזו דעתו הוא זבל אנושי!!!

פאקו
24/12/2018 23:36:44

מעולה גור.

אפלטון
אפלטון
24/12/2018 23:49:19

חחח הכי מתאים לרינגר לנסות להפוך כל כוכב לבן לאל בהתהוות.
אחלה שיר גור, עוד קצת אימונים ותוכל להתחרות בחמשירים של מנחם

Ljos
Ljos
25/12/2018 1:08:53

תזמנתם את הפוסטים יחד?
מעולה, גור.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
25/12/2018 8:29:09

אחלה! תודה

יהונתן
יהונתן
25/12/2018 9:29:00

נהדר!

Berch
Berch
25/12/2018 12:59:45

אתה מתבזבז בהיי-טק !!!!
אתה חייב ללכת עם זה לכוכב נופל או המאסטר האחרון או איך שלא קוראים לזה 🙂

גור גולן
גור גולן
25/12/2018 13:24:59

תודה רבה
מלא קרדיט לרון הגאון שהוסיף חרוזים

מקצת מחבריך ב-"פ' הידיעה"
מקצת מחבריך ב-"פ' הידיעה"
25/12/2018 22:23:49

אברהם טל
בניה ברבי
צביקה פיק
דניאלה פיק
Quentin tarantino

יובל שטייניץ

אגב שמתי את יובל אחרון בכוונה… אתה יודע איך הוא קורא לך? "ילד-כאפות". כן, שמעת נכון, *הוא* קורא *לך* "ילד כאפות" שזה סוג של הישג… אני רק יכול להעיד שהוא צודק (אגב, גם off גולדסטין ושטו-טי-חג'ג')

WAFFEL
WAFFEL
26/12/2018 0:27:08

יש גם שיר של איזה ילדה.

קוראים לה לוקה
לוקה לוקה לוקה
https://www.youtube.com/watch?v=Ahnr0FhY8d4