תודה לעשרת אלפי גולשים (אוקיי. 'כניסות'), והמשיכו לבוא! / מנחם לס

תנו לייק להופס בפייסבוק (תלחצו על הקישור)

אתמול נשבר שיא גדול באתר. לראשונה אי-פעם היו יותר מ-10,000 כניסות לאתר.

הממוצע בשבועות האחרונים הסתובב סביב 6,500.

אני מלא גאווה שהאתר הפך להיות כה פופולרי, והרבה בגלל כמות ואיכות התגובות של הגולשים.

אבל הערב ה-NBA מסיים עונה, ותקוותי היא רק שזה לא יגרום לבריחה המונית מהאתר. האתר ימשיך לספק מאמרים איכותיים, ויש המון חומר לדבר עליו:

***"אחרי האליפות"…

***פרי אג'נסי

***הדראפט

***פרה-סיסון

*אני אתחיל בסיקור יומי של ספורט אמריקאי ב-"מעורב אמריקאי" יומי.

*צוות בישראל ימשיך לסקר על מה קורה בארץ ובאירופה.

*עידו ואני נסקר את וימבלדון, ואחרי זה US OPEN.

*אני אתחיל להרחיב את המצע בבייסבול, המשחק שרוב הישראלים לא מבינים ממש, ומטרתי להכניס עניין במשחק הנפלא הזה.

*וכמובן הקיץ יש א"ק ושחייה.

*אני פונה גם לכל הגולשים לנסות כוחם בכתיבה. לעולם אין לדעת איזה כשרון יש לך עד שאתה מנסה. אשמח לשמוע מכמה שיותר, ולדוגמה מחר ייכנס פוסט של "חולה ניקס" ליובל ה-30 שנה של המשחק הראשון שראה, ומאד האהבה הפכה לאובססיבית. תמיד תוכלו לפנות אלי ל-   sefersheli@hotmail.com

*ואחרון חביב מומי. הוא כועס עלי והתפטר. ערק לניו יורק לנסות מזלו בתפוח הגדול לעשות כמה גרושים בנהיגת YELLOW CAB. אני עובד על חזרתו לאתר ומבקש סליחה אם פגעתי בו.

לא חסר! העיקר שלא תעזבו אותנו עד העונה הבאה כי באתר הופס אין עונות. הכל נימשך כרגיל, כל עוד אני מסוגל לבעוט. ואחרי ישנם באתר צעירים יורשים שימשיכו במשימה. אבל דו נוט וורי: אני מתכונן להישאר בסביבה, ולבעוט בתחת של הלייקרס לפחות עוד 15 שנה!

שלכם באהבה,

מנחם

 

 

הבת והנכדות בחורף ישראלי בחוף הצוק

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 40 תגובות

    1. שירייך כל כך לא אהובים שאני חושב שנעשה מגבית ונשלם לך שתפסיק לכתוב אותם.

      הם לא שירים. הם לא עברית. הם לא חרוזים. הם לא מצחיקים.

    2. אני דווקא אהבתי את השיר האחרון, כשאין גסויות אתה דווקא מוכשר.
      ואל תיקח טוקבקים שליליים כביקורת.

  1. פעם ראשונה שאני מגיב חולה עליך מנחם ועל האתר.
    החזרת לי זיכרונות ילדות אתה לא יודע כמה שמחתי לראות שאתה עדיין כותב . ואללה חשבתי שאתה כבר לא קיים…
    חסרים כותבים כמוך היום עם התשוקה לספורט שאנחנו אוהבים.
    יאללה עוד 12 שעות למניאק.

  2. מנחם האמת שאתמול נזכרתי,חשבתי שגיליתי את האתר בפיינלס של שנה שעברה אבל אז נזכרתי במאמר שלך על הסוףך של מיאמי בסדרה מול אינדיאנה בחצי גמר שנה שעברה 🙂 באמת האתר מספר אחד לחובבי הNBA אתה,צוות הכותבים וכמובן הגולשים שמנהלי פה דיונים שכיף לקרוא ולהגיב,אני נכנס לאתר מספר פעמיים ביום ורק תמשיך כך 🙂

  3. כל הכבוד על העשרת אלפים כניסות, זה הישג ענק לאתר. בצוות של האתר (העורך-מנחם, סגנו-אני, והכתבים) קורעים את התחת כדי שהאתר יצליח, ושמחים לראות תגמול. נשמח אם תיתנו לייק לפייסבוק (www.facebook.com/hoopsil), ונמשיך לשפר את האתר ולהגדיל אותו כדי שיהיה כמה שיותר טוב.

    לדעתי להופס יש פוטנציאל להיות הוואן של האנ.בי.איי

    1. חס וחלילה,לא יפה רועי,מה הקשר לוואן אתה רוצה להיות אתר רכילות של הNBA? ואני מנסה להיכנס דרך הפייסבוק באייפון ואני לא מצליח

      1. כמובן שלא, ביום שתהיה פינת רכילות בהופס אני אפסיק לכתוב כאן, אני אומר שמבחינת העניין וכמות הגולשים שיש בוואן לכדורגל, הופס יכול להיות עם ה-NBA. לא עובד לך מהאייפון? תחפש באפליקציה של פייסבוק Hoops. יש גם לינק בכתבה

    2. לדעתי אין בפייס ערך מוסף, [אני היחיד שעשיתי לייק?] כי תגובות בלייב זה כאן באתר, מה שכן – ניתן לשפר את התגובות עם אפשרות ללייק או פלוס מינוס כמו ב'הארץ' לדוגמא.
      מכל מקום אכן שאפו, הערב 11,000!

      1. אתה צודק, אבל אנחנו משתמשים בפייסבוק כדי לקדם את האתר, ולכל האפשרויות האלה שניסינו להכניס יש מערכת מיוחדת לוורדפרס, שאלמד בחודשיים הקרובים

    1. ככותב בלוג (די טוב, יש לציין), אתה יודע שמרבית האנרגיה והכוח שמושקעים זה מהאהבה לכדורסל-דבר מספיק גדול כדי לאחד פנסיונר בן 72-73, נהג מונית בן 50+, תלמיד שעולה לכיתה ט' ועוד הרבה אנשים שבאים ממקומות שונים לאתר ברמה הזאת.

  4. סוף העונה זו רק ההתחלה… הכל זה תקוות וניתוחים מראש… היום יש רק משחק אחד לכתוב עליו, אחריו יש 2 עונות שלמות, זו שהייתה וזו שתהייה…
    יש פרי אייג'נסי עמוס (לא השוותי ממש, עניין של התרשמות) עם 6-7 שחקנים שיכולים לשנות פרנצ'ייז. בדראפט לא נראה שיש סופר סטארים אבל כן נראה שיחסית עמוס בשחקנים טובים ויכול להיות מעניין, אני נהניתי פה מהדראפט הקודם, יש כאן את מנחם וכמה וכמה מגיבים שצופים במשחקי מכללות ומכירים היטב את השחקנים.

  5. אני לא מגיב הרבה, אבל בא לקרוא את הכתבות והתגובות לפני ואחרי כל משחק. וכמובן אם אני רואה משחק עוקב אחרי התגובות בזמן האמת.
    רציתי להגיד תודה על האתר, ולמרות שהפוסטים שלך לפעמים מרגיזים אותי (כאוהד שיקאגו, אני ממש לא מחבב את מיאמי) הם תמיד מעניינים, וגם הכתבות של שאר הכותבים.
    שרק ימשיך!

  6. מנחם
    שאפו ענק. באמת כל הכבוד. שימון פרס בן 90 ונראה פגז כך שיש לך לפחות עוד 15 שנה לבעוט לנו בתחת… אנד ווי לייק אברי מיניט אוף איט!

    משפחה נפלאה. התברכת. ותגיד למומי שיש בלוס אנג'לס מקום שמגיש חציל בטחינה משהו לא מן העולם הזה. ה-יילו קאב כאן לא משהן מאידך.

    עלה והצלח, אתה רועי וכל הצוות המסייע. הנאה צרופה!

      1. לא פגשתי ולא אפגוש
        אנחנו לא מסתובבים באותם חוגים
        הסיכוי שאפגוש אותו שוב בנין יורק יותר נמוך מהסיכוי שיחזור לאתר

  7. כל הכבוד לך מנחם , לכותבים האחרים והמגיבים השנונים מאז שגילית את האתר אני מבלה בו כמה פעמים בים ונהנה עד מאוד , תודה ויישר כוח !

  8. גם אני מצטרף
    תודה על האתר. מקום בילוי שלי כל יום
    לא תמיד יש לי אנשים לדבר איתם על NBA והאתר הזה נותן לי את 'שיחות הברזיה' שאני צריך במהלך העונה ובפליאוף
    עד 120

  9. אחלה אתר עם אהבה אמיתית לספורט ולכדורסל בפרט. כל הכבוד.
    אישית אני הגעתי אליו לאחר שהאתר הקודם בו קראתי וואללה נהרס בעקבות מגיב מסויים שהרס את כל התגובות.
    אם היה אפשר להביא את המגיבים משם לפה באמת הייתה פה אימפריה.
    אשכרה אפשר לעשות ההחלטה ולהשאיר שחקנים לא רצויים 🙂

  10. תודה!
    רק תמשיך מנחם. זה המקום היחיד שאני יכול לקרוא פוסט
    ולהיות בטוח שמי שכתב אותו ראה את מכלול הנתונים לפני כן.
    אני בטוח שהכניסות רק יתרבו.
    שוב, תודה!!

  11. מנחם, לקראת הערב האחרון של העונה, אנחנו הם אלה שצריכים להגיד לך תודה.
    אלפי הגולשים הם רק עדות לאיכותו וגדולתו של האתר, שמתחיל ונגמר באהבת כדורסל אמיתית.
    שרק ימשך כך.
    תודה,
    נדב.

  12. חברים, יש כאן מישהו שמעוניין להיות שופט כדורסל? אם כן אז בשבועות הקרובים יערכו מיונים לקורס שיתקיים באוגוסט. מי שמעוניין בעוד פרטים יכול להשאיר את המייל שלו, ואשלח לו.

  13. שנה שעברה מצאתי את האתר הזה כנווה מדבר באמצע שיממון. ומאז אני מכור, אני כל יום נכנס חמש פעמים לאר. עזרתם לי להעביר עשרות או מאות שיעורים משעמם (איי גמרתי יא) תודה רבה על תבות נהדרות וקהילת כדורסל נדירה. אני מחכה כמו כלום לאיזה מפגש הופס מיוחד. לפעמים. ומנחם, אני עדיין מחפש את הספר שלך אם אתה יכול להשיג לי…

  14. מנחם בוא אני אתן לך טיפ של אלופים:

    אין היום בארץ אתר שמסקר טניס ברמה גבוהה ובצורה שוטפת (עכשיו נניח תהיה הבלחה של סיקורים בגלל ווימבלדון בכל האתרים).
    סבב הגברים מרתק, יש אינסוף כישרון, מהפכים פנימיים בצמרת והמון תחרויות חובה במהלך השנה בהשתתפות כל הבכירים. למרות כל זה – אין סיקור באמת עמוק וטוב בשום מקום. היחידים שמתקרבים לזה הם וואלה אבל גם שם זה יותר קהילת המטקבקים מאשר הכותבים עצמם ואני מניח שאם יהיה כאן סיקור ברמה הם לאט לאט יזלגו לכאן..

    אז אני אומר- יאללה, תרים את הכפפה, זה ספורט אהוד בארץ, לא כמו פוטבול/בייסבול שצריך עוד זמן עד שתתפתח תרבות צריכה. כל טורניר גדול אני מחפש כתבות ברמה ובקושי בקושי מוצא, לגבי הטורנירים הקטנים יותר – כלום. אז יאללה…

  15. מנחם אני חייב להצטרף למחמאות. בתור סוג של פרילאנסר באתר דבר ראשון אני חייב להגיד לך תודה על ההזדמנות שנתת לי לכתוב פה ולהיחשף לקהילת קוראים איכותית וטובה. דבר שני, אני לא הכרתי את האתר לפני שהתחלתי לכתוב פה ואני חייב להגיד שבחצי שנה שאני כאן זה באמת ה-בית לאנשים שאוהבים ספורט אמריקאי בפרט וספורט בכלל. כותבים פה באמת כי רוצים לכתוב ולא כי עורך כזה או אחר מגדיר 1000 מילים, וקהילת המגיבים באמת טובה. זה לא סתם שהאתר הגיע לכל כך הרבה צפיות, זה גם כמובן התקופה בשנה שמושכת יותר קוראים אבל זה גם האיכות של האתר, שבאמת משתפר עם הזמן.
    תמשיך לתת בראש, גם אם לפעמים זה מעלה לאנשים אחרים את הלחץ דם, מה שאתה לא עושה-מסתבר שזה עובד.

  16. מנחם, תודה על הכול ועל אתר מופלא שהפך אותי לעוד יותר מבין ואוהב ספורט ממה שאני.
    וחשבתי שזה לא אפשרי כי אני נושם ספורט 24/7 אבל גיליתי לתדהמתי שיש לי עוד מלא מה ללמוד..
    מה שנותר רק לומר זה ישר כוח המשך כך ורק בריאות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט