אינדיאנה בטורונטו פריוויו לרביעי  / איתי קדם וגלעד

אינדיאנה בטורונטו פריוויו לרביעי / איתי קדם וגלעד

רביעי הגדול חוזר עם מגוון גדול של משחקים מעניינים יותר ופחות, הפער בין המקום ה 1 ל 14 במערב ממשיך להיות מגוחך ולעמוד על 7 ניצחונות בלבד. במזרח ראש החץ מתחדד עם 5 קבוצות שמבדילות את עצמן מהשאר והולכות ראש בראש על ראשות הקונפרנס. זמן חגיגי בליגה בו הקבוצות "מחלקות" מתנות לכבוד הכריסמס המתקרב ורק שאלה אחת נותרת עדיין ללא מענה – מה יקרה לכל החישובים האלו כשדמרכוס קאזינס יחזור לפעילות ולכושר משחק.

ממשיכים עם מעקב הבקטובק מתחילת העונה :

  1. קבוצה שמשחקת שני משחקים ברצף בחוץ ניצחה 25 מתוך 54 ל 46% הצלחה.
  2. קבוצה שמארחת שני משחקים ברצף יום אחרי יום בבית ניצחה  9 מתוך 19 ל 47% הצלחה.
  3. קבוצה שמשחקת את המשחק הראשון בחוץ ואז חוזרת הביתה ניצחה 20 מתוך 34. ל 59% הצלחה.
  4.  קבוצה שמשחקת בביתה ואז יוצאת יום למחרת למשחק חוץ  7 ניצחונות מ-27 משחקים ל 26% הצלחה . ( כולל ברוקלין מנצחת את הניקס ).

אורלנדו (15-14) – סן אנטוניו (15-16) 2:00

המג'יק ניצחו בסן אנטוניו מוקדם יותר העונה עם משחק מצויין של ארון גורדון ובעיקר קרב בין אין ההגנות של שתי הקבוצות. המג'יק במשחק שלישי רצוף בבית אחרי שני ניצחונות (שיקאגו ויוטה) וירגישו מאוד בנוח במצ'אפ מול הספרס. הטקסנים מגלים קולות של התאוששות בשבוע האחרון ומצדיקים את המוניטין של הפרנצ'ייז שלא מכיר באפשרות של יותר הפסדים מניצחונות ברקורד העונתי. הספרס עם חמישה נצחונות בששת המשחקים האחרונים מגלים את ההגנה שלהם מחדש וספגו רק 92.8 נקודות בחמשת המשחקים האחרונים. כוכבית קטנה לכל מי שהתלהב – כל המשחקים היו בבית… עד עכשיו הספרס חלשים מאוד במשחקי חוץ (10-4) אבל אם יש מקום לנצח בו הרי זוהי אורלנדו. הספרס כמו תמיד 5+

שארלוט (15-14) – קליבלנד (23-8) 2:00

קליבלנד בבקטובק שני בחוץ, הנסון לאב וטריסטן בחוץ מה שלא משאיר הרבה בחלק הקדמי של הפרשים פרט לים של מוטיבציה אחרי הבאזר ביטר של נאנס באינדיאנה . המאזן בין הקבוצוות עומד על 1:1 כששני המשחקים מוכרעים לטובת הביתיות ובהפרש גדול. הברומטר של שרלוט טוני פרקר לא מספק את הסחורה בשני המשחקים האחרונים ואם יהיה כבוי גם הלילה אז לשארלוט יהיה קשה. הסגל החסר של קליבלנד יהיה הפעם יותר מדי כי יש לשארלוט מצ'אפ טוב בעמדות הגארדים. שארלוט 12+

פילי 76' (12-20) – ניו יורק (23-9) 2:00

בניו יורק רשימה של פצועים בסטטוס בספק למשחק כולל טימי הארדווי ג'וניור. כל התירוצים לא יעזרו כי באטלר משחק ובבית פילי כבר חילקה מתנה בשבוע שעבר לקבוצה אחרת מניו יורק. אמנם כריסמס בפתח אבל יש גבול כי הצמרת עומדת לברוח לפילי – פילדלפיה 10+

בוסטון  (11-18) – פיניקס  (24-7) 2:30

אחרי 8 ניצחונות רצופים בוסטון נעצרה בדטרויט . אחרי 3 ניצחונות רצופים בפיניקס ממשיכים לחלום מפגש שני בין הקבוצות העונה ( ניצחון לבוסטון בחוץ בראשון 109-116) …. בוסטון לא מפסידה הרבה בבית ופיניקס לא נוהגת לנצח , וגם לא בחוץ. נכון שהשמשות מגלים יכולת משופרת אבל להמר עליהם גם הפעם יהיה מסוכן.  בוסטון 6+

הורפורד ויבוזלה לא ישחקו בראון בספק.

טורונטו (9-23) – אינדיאנה  (11-20) 2:30

אינדיאנה בבקטובק. vראשון היה בבית והשני עכשיו בחוץ מה שכבר מוריד את סיכויי הניצחון שלה ל 26%… מפגש ראשון בין הקבוצות העונה. ולנצ'יונאס לא ישחק, פרד ואן וליט וסיאקם סובלים מהגב ובספק, לאורי ואיבאקה גם (למרות שנראה שלא יחמיצו). בצד של אינדי טייריק אוואנס בספק עם הברך. מפגש פסגה נוסף במזרח והפעם מצ'אפ מעניין בין קוואי לאולדיפו שבהחלט מסוגלים למצוא את עצמם שומרים ומתקיפים אחד את השני. ההגנה של אינדיאנה זה שם המשחק ובשמונת המשחקים האחרונים היא עוצרת את היריבות על 101 נקודות או פחות בכל פעם. טורונטו מצידה מזייפת אחרי תחילת עונה חזקה והיא במאזן 4:4 בשמונת המשחקים האחרונים שלה. החיסרון של יונאס יהיה גדול במיוחד אם איבאקה וסיאקם לא ישחקו הלילה מה שיאפשר לטרנר וסאבוניס חיים קלים מתחת לסל. סימני השאלה בענייני הפצועים חשובים אבל גם אם כולם ישחקו אני הולך על הפתעה ועל היציבות של אינדיאנה גם הלילה ונגד הסטטיסטיקה – אינדיאנה 3+

שיקאגו (24-7) – ברוקלין (18-14) 3:00

הלהיט התורן  של הליגה הברוקלין נטס מגיעה לשיקאגו כשהיא בבקטובק האכזרי מכל – ראשון היה בבית מול הלייקרס והשני – בחוץ … נכון אין לה הרבה סיכוי אבל בדיוק בשביל זה יש לנו את שיקאגו. שיקאגו נמצאת בבעיה קשה בהתקפה כשבתשעת המשחקים האחרונים היא עוברת את 100 הנקודות רק פעמיים וזאק לוין בספק. ברוקלין לעומת זאת ירדה מ 100 נקודות רק פעמיים בתשעת המשחקים האחרונים כשהיא מגדילה וקולעת מעל 125 נק' ארבע פעמים לפחות ונמצאת בריצה של שישה ניצחונות רצופים. הסטטיסטיקה אולי נגדה אבל המומנטום איתה אפילו שאלן קראב בספק – ברוקלין 4+

יוסטון (14-15) – וושינגטון (19-12) 3:00

הוויזרדס בבקטובק בחוץ מול החלילן מטקסס שמושך קבוצה שלמה אחריו במסע לעבר הפלייאוף. וושינגטון יודעים לעמוד ראש בראש מול הראן אנד גאן של יוסטון וניצחו אותם 131-135 ממש לא מזמן למרות תצוגת שיא של הארדן עם 54 נק'. מאז יצאה וושינגטון למפגשי חוץ לא סימפטיים בהם הפסידה לא מעט (12-4 עלוב בחוץ כולל בלילה האחרון לאטלנטהההה)  ובמקביל חוברה לה יוסטון יחדיו וסוגרת בימים אלו 4 ניצחונות רצופים בואכה מאזן חיובי ושאיפות פלייאוף מחודשות. הארדן MVP למי ששכח רושם בחמשת האחרונים 38.6 נק', מחלק (7.6), אוסף (6.6) וחוטף (2.2) כשההגנה של יוסטון עושה קולות של תיאום ראשוני לעונה. השאלה הרגילה היא, כמעט כרגיל, באיזה מוד יגיעו וול את ביל למשחק, במיוחד כי הם אוהבים משחקים מהסוג הזה. אני הולך עם יוסטון למרות שכבר איכזבו לא פעם כי נראה שזה הזמן שלהם בעונה. יוסטון 5+

ג'יימס אניס בחוץ ביוסטון, אוטו פורטר ממשיך להיעדר בוושינגטון.

מילווקי (9-20) – ניו אורלינס (16-15) 3:00

ברוגדון ואיליאסובה בספק , מירוטיץ ורנדל בחוץ ולא ישחקו אצל הפליקנס. חסרונות גדולים לפליקנס שהחיסרון הבולט שלהם הוא משחקי החוץ (11-4 חלש). המערבית שלנו במשחק הזה גם לא מתה על קבוצות מהמזרח כשהיא במאזן 7:7 מולן. המפגש של דיוויס מול יאניס מסקרן מאוד ולניו אורלינס יש כלים לקחת את המשחק אבל אני עם הביתית בעיקר בגלל חסרונו של רנדל מול הריבאונד של מילווקי.  הבאקס 8+

מינסוטה (16-14) – דטרויט (14-14) 3:00

מינסוטה חזרה חבוטה ממסע של 4 משחקי חוץ ( ו 4 הפסדים) רק בשביל להתפוצץ על סקרמנטו עם 132 נק' במשחק האחרון ועדיין היא מוצאת את עצמה שוב בפיגור במירוץ לפלייאוף. היא פוגשת את דטרויט בפעם הראשונה העונה שאמורה להכאיב לה בדיוק בנקודות התורפה – ריבאונד ההתקפה. דטרויט חיה למעשה מהזדמנויות שניות ומינסוטה אחת מקבוצות ריבאונד ההגנה הגרועות בליגה. זה המפתח העיקרי למשחק הלילה בנוסף ליכולת הטובה מאוד של מינסוטה בבית (4-12) אני הולך עם הביתיים אבל צמוד – מינסוטה 2+

בדטרויט גלן רובינסון ואיש סמית בחוץ , ג'ף טיג בספק במינסוטה.

יוטה (17-14) – גולדן סטייט (10-21) 4:00

האלופה מגיעה לעיר אגם המלח עם גליון פציעות כמעט נקי ל-2 הקבוצות (קאזינס וג'ונס עדיין בחוץ למוזהבים) אבל פה נגמר הדמיון כשהלוחמים נמצאים צעד אחד מראשות המערב ויוטה אחרונה בו בעולם ללא פיניקס.

המשחק הראשון בין הקבוצות העונה היה מצוין ונגמר רק בטיפ אין על הבאזר של ג'רבקו אקס הג'אז שניצח את המשחק עבור גולדן סטייט.

ההגנה של הלוחמים ירדה קצת העונה בהשוואה לעונות קודמות אבל בדקות שדריימונד גרין על הפרקט ההגנה טובה יותר משל אוקלהומה שבמקום הראשון בליגה. ההתקפה שלהם שוב הטובה בליגה ומשתפרת המון בדקות של סטף.

אני יכול לכתוב פה עוד המון נתונים אבל בגדול אפשר לכתוב שהלוחמים עדיין הקבוצה הכי טובה בליגה.

על יוטה הרבה יותר קשה לכתוב דברים טובים העונה גם אחרי שהייתי בטוח שהעונה יהיו מהקבוצות הטובות במערב.

גובר עדיין משחקני ההגנה הטובים בליגה ואם היה יכול לשחק 48 דקות ההגנה שוב היתה טופ 3 בליגה אבל הבעייה הגדולה יותר של הקבוצה היא ההתקפה שניצבת בתחילת השליש התחתון בליגה.

בנוסף הג'אז סובלים במה שנראה כמו שנת שפל של כל שחקן בסגל בקליעה גם מהשלוש וגם מהעונשין.

למרות כל זה אני מאמין שלג'אז יש עוד הילוך שהם הראו מול גולדן בתחילת העונה ואקווה שהם יכולים להחזיר אותו שוב לפני שאני לחלוטין מאבד את התקווה בסיכויי הפלייאוף שלהם. יוטה בפחות מ-5.

פורטלנד (13-17) – ממפיס (14-16) 5:00

מייק קונלי בספק עם המסטרינג מתוח, פרסונס וברוקס (דילון, נראה לי..) בחוץ

מפגש 2 הקבוצות שהיו בראשות המערב ומאז הדרדרו..

הבלייזרס עם 2 נצחונות רצופים הצליחו קצת לעצור את הנפילה בעוד הדובים סופרים כבר 3 הפסדים ונמצאים במאזן זהה לדאלאס וסקרמנטו במקומות 7-9 במערב.

ההגנה של הגריזליס הדרדרה לאחרונה למקום השישי אבל כמו ביוטה הבעייה היא ההתקפה כשממפיס היא מהקבוצות התקפה החלשות בליגה ומתחילה להראות כמו ציפיות קדם העונה שלה.

בפורטלנד תלויים בלילארד יותר ויותר ובדקות שהוא נח הם עם דירוג התקפי של 97 (הבולס במקום האחרון עם 99.5) ובאמת צריכים לשקול לפטר את ה-GM והמאמן ולבנות מחדש.

הקצב של פורטלנד לא מהיר במיוחד אבל כן הרבה יותר מהיר מממפיס שהיא הקבוצה האיטית בליגה BY FAR.

הקבוצות נפגשו לפני שבוע והקצב של המשחק היה הקצב האיטי של הדובים שגם הגבילו את פורטלנד ל-83 נקודות (למרות 40 של מקולום) ונצחו. מאמין שעם קונלי הדובים יצליחו לשחזר את הנצחון. בלעדיו הבלייזרס בדו ספרתי.

סקרמנטו (14-16) – אוקלהומה  (10-19) 5:00

באגלי בחוץ בסקרמנטו. באוקלהומה אנדרה רוברסון כבר חדשות ישנות.

גם אחרי 30 משחקים ומאזן חיובי עדיין קצת קשה לי לכתוב על סקרמנטו שבעונה שעברה שחקו בקצב הכי איטי בליגה והעונה קפצו ב-10 (!) פוזשנים למשחק עם הכדור הרבה יותר בידיים של פוקס והתוספת של בייליצה (שכשהוא על המגרש הקבוצה קולעת מהשדה ב-5% אפקטיבי גבוה יותר). למרות כל זה וזה שהקבוצה היא אולי המהנה לצפייה בליגה העונה אני לא מבין שיפור כל כך גדול.

הנט רייטינג שלהם אומר שזה שקר כשההתקפה מעט מעל ממוצע הליגה וההגנה פחות טובה משל הבולס (שאגב, צחוקים בצד, השתפרה הגנתית מאוד מאז ההגעה של בוילן).

את הרעמים, שמשחקים נהדר בזכות הורדת היוסייג' של ווסטברוק והשילוב המוצלח של שרודר אבל בעיקר עונה אדירה של פול ג'ורג' והגנה נהדרת שמצליחה לסחוב התקפה בינונית למאזן מצוין.

זה המפגש בשלישי בין הקבוצות העונה שהמלכים גברו על הת'אנדר כבר פעמיים.

לא חושב שיקרה שוב (למרות שאשמח) ואהמר על נצחון של אוקלהומה ב-3.

לפוסט הזה יש 265 תגובות

  1. תיקון קטן לגבי אורלנדו:
    2 המשחקים האחרונים לא היו משחקי בית אלא שוחקו במקסיקו סיטי.
    וזה לא היה ביתי כלל.

  2. יוסטון נמצאים ברצף נחמד של 4 ניצחונות על יריבות אפשריות בפלייאוף (פורטלנד, לייקרס, ממפיס ויוטה), ומקבלים את וושינגטון בבק טו בק בבית.
    מסקנה? איכשהו יוסטון יצליחו להפסיד את זה. הם עד כדיי כך לא ברורים העונה.

  3. יאללה רק היום גיא דיבר על פוקס vs ראס ובמקרה הם נפגשים 😁. השועל ניגב את הפרקט כבר פעמיים העונה עם הצב נינגה והיום הגיע זמן תקומת הצב. להפסיד פעם שלישית לקינגס זה כבר יהיה אנקדוטה יפה לגיא והחברים. תחושת הבטן אומרת שהיום ראס יוצא מהמשבר להוכיח דבר או שניים לשועל. אוק מנצחים.

    הספרס יצטרכו הארכה בשביל לנצח במשחק צמוד.

    שארלוט יפרקו את הקאבס.

    פילי יתקתקו מעל 20 את הניקס

    בוסטון שוחטים מעל 20

    טורנטו שוחטים מעל 20

    ההולס מנצחים את הנטס במותחן

    יוסטון הולכים לתת מעל 20 לווש הארדן עם סיכוי טוב ל50 נק. מעל 40 בטוח אם לא ירד לנוח בחצי מהגארבג

    איילים יאכלו שקנאים לארוחת ערב במשחק של הערב

    הזאבים יאכלו את הפיסטונס

    לוחמים ינגבו וניל שנשפך מהפרקט

    דמיאן לילי הארד לא רך יעני יכניע את הדובים שבדרך לשנת חורף

    אחלה ערב צפוי

    1. יאללה "זמן תקומת הצב" אני בעד!!! אנשים כאן שוכחים שראס הוא האופוזיציה. מתישהו הוא חייב להופיע.
      תודה על אחלה פריוויו

  4. חברים, סטטיסטיקות, דינן להתיישר. אחרי שאינדי יפסידו לטורונטו הלילה, בוסטון כבר מרחק נגיעה מהם. הספרס גם כן ימצאו את המוג׳ו שלהם, ידביקו כמה נצחונות ויחזרו למקומות 4-5 במערב. זה יקרה, לא פתוח לדיון, עזבו.

    והכי חשוב, סקרמנטו יחזרו להפסיד. מה שקורה שם זה אנומליה. הם קבוצה חביבה אבל בשום סרט הם לא עושים פלייאוף, אפילו לא קרוב. הם יגמרו הרבה מתחת ל50 אחוז. ובכלל, טפו על ד׳ארון פוקס והחברים שלו. בגללם בארט לא מגיע לבוסטון השנה.

    1. מה אתה צריך בארט שיש לך טייטום? בארט לא יהיה טוב מטייטום. טייטום פשוט עצור בבוסטון ולא יכול להתפוצץ בגלל שיטת המשחק.

  5. כמה משחקים לא רעים בכלל,
    בראשותם (לטעמי), המפגש בין הפליקנס לבאקס.

    דייויס ויאניס, ראש בראש, זה תמיד מעניין.
    בשנה שעברה, דייויס שלט במפגשים בין ה-2.
    בכלל, מאז שיאניס הגיע לליגה, לא הולך לו מי יודע מה מול דייויס
    (מולו ממוצעיו נופלים בכל חלק של המשחק – נק', רב', אס', אחוזים).

    לראות אם הוא יצליח להביא לפרקט את אותה דומיננטיות שהוא מציג במשך כל העונה,
    כאשר הפעם מולו אחד מהשחקנים הבודדים בליגה עם סט יכולות פיזיות התואם את אלו שלו,
    זו לדעתי תהיה נק' מעניינת מאוד למעקב.

    תודה, חברים. אחלה פריוויו ללילה עמוס.

  6. איזו עונה מיוחדת היא העונה הזאת. פשוט אין משחקים משעממים מראש. לכל משחק נוצר סיפור או שניים. מבחינה זאת זוהי העונה הטובה זה שנים כי אין למעשה אף קבוצה חלשה וחסרת אונים. אין יותר הפתעות בליגה!

    תודה למשתתפיםפ

    1. פיניקס עונה להגדרה של חלשה וחסרת אונים.

      גם שעון מקולקל מראה פעמיים ביום את השעה הנכונה, וגם קבוצה חלשה וחסרת אונים תנצח 18 משחקים בעונה של 82.

  7. נעון לעכשיו, לדעתי, הקבוצה האטרקטיבית, מאורגנת ומהנה לצפייה היא אוקלהומה.

    משהו טוב קורה שם בכל מה שקשור לתלכיד קבוצתי, הגנה אפקטיבית, ושיתופי פעולה.

    הערת אגב – סטיבן אדאמס הוא עבורי הברומטר והעוגן של הקבוצה הזאת. כל עוד הוא בריא וכשיר – דרכם מעלה סלולה.

  8. פריוויו מצויין ליום עמוס! תודה 🙂
    אין ספק שמצבת הפצועים של טורונטו תשפיע רבות על המפגש הזה. במשחק בלי ואן וליט ולאורי מאוד קשה להם לקלוע…
    נחכה ונראה 🙂

  9. אני גם חושב שיוטה יכולים לעקוץ את גולדן סטייט
    אבל אין סיכוי ש ב 5+ למה אם המשחק צמוד אני שם את הכסף שלי על דוראנט את קרי
    אם יוטה תעקוץ זה יהיה ביותר +12 צפונה

  10. תודה לקדימון לערב גדוש. דראמונד בדטרויט הולך לחגוג היום בריבאונד התקפה מול מינסוטה.
    ממפיס בדרך האיטית והכואבת במורד הדרוג.
    מילווקי מול נ״א יהיה המפגש מול שני ה mvp בעיני עד כה – יאניס מול דיוויס.
    לא הבנתי למה הנט רייטינג של סקרמנטו משקר, איך מספר יכול לשקר?
    🙂
    הנט רייטינג שלהם טוב כי הם טובים, זה הכל. ההבדל מהמתחרות לא גדול, זה נכון

      1. גם המאזן לא משקר כי הנט רייטינג הוא רגעי והמאזן משקף את האינטגרציה על פני כל העונה.
        מה שכן, ברור שלפעמים קבוצה יכולה לתת 6-7 נצחונות בהפרשים קטנים שהיו יכולים ללכת לכאן או לשם ואז המאזן היה שונה לגמרי ועל פני מדגם גדול זה אמור להתאזן

        1. גם הנט רייטינג עובד על פי כל העונה.
          לפי הנתון של ה-NBA סקרמנטו היא קבוצת הקלאץ' השנייה בטיבה בליגה וההגנה הטובה בליגה בקלאץ' ומאזן 11-4 בקלאץ'
          לא יודע אם אפשר לסמוך על זה על כל העונה

        2. הבנתי, הנט רייטינג שכתבתם הוא הממוצע השנתי.
          עדיין המספרים הם מה שהם, מסכים שמההיכרות שלנו עם הקבוצה אנחנו מצפים שתהיה ירידה בהרבה קטגוריות. אותו דבר עם ממפיס שאני לא מאמין שתוכל להחזיק את המיקום הנוכחי שלה.

          1. בגדול מה שגלעד אומר זה שאם הם ימשיכו לשחק משחקים צמודים הם יתחילו להפסיד יותר ומה שעגל אומר זה שאם הם ימשיכו לנצח הנט רייטינג יגדל. אין כאן סתירה.

  11. תודה רבה
    לילה ארוך
    בשבועיים האחרונים התמכרתי לראות את התקצירים של ה 9 ומשהו דקות למשחק בבוקר ביוטיוב דרך הטלוויזיה.יהיו לי מחר 12 משחקים כפול 9 ומשהו דקות

  12. ווצ'ביץ' יעדר מהמשחק מול הספרס בנסיבות משמחות של הולדת בכורו.
    פתטימי ישחק בניקס
    לאבין יעדר בבולס יתקזז עם קראב בצד השני.
    ברוגדון ישחק, איליסובה בחוץ בבאקס.

  13. תודה על פריוויו מעולה לערב עמוס (בקרוב אצלי..).
    במבה פותח לראשונה בחמישיה ויקבל המון דקות בעקבות ההיעדרות של ווצביץ. מעניין כמה בלוקים הוא יתן היום.
    לאבין בחוץ בין 2 ל-4 שבועות (קרסול).
    הגבה עם פוטנציאל למשחק שיא העונה בעקבות ההיעדרות של רנדל ומירוטיץ'. גם סלומון היל יקבל טונות של דקות.
    גילוי נאות: הגבה ובמבה, או בקיצור הגבמבה, אצלי בפנטזי..

  14. עידו, שמעון אמנם רואה חשבון אבל כל המאמר באנגלית. מקווה שיסתדר עם המספרים (ותודה לאיתי קדם על עוד פריוויו לפנתיאון)

  15. המשחק שלי להלילה זה מלכים-רעמים
    יש לי מן קראש על סקרמנטו ולא בכדי: פוקס נהדר, קאולי סטיין שנראה כמו חתול רחוב מרוט הוא סנטר אתלט בצורה יוצאת דופן, בוגדנוביץ' ובייליצה מפציצים וינרים, אימאן שאמפרט לא נס ליחו עדיין, יוגי פרל הוא מייקרווייב ואפילו קוסטה קופוס יעיל מהספסל.
    את מי שכחתי? באדי הילד. אולי לא הכוכב שחשבו שיהיה אבל עדיין יש סיכוי שיהיה ובסה"כ לא רע בכלל.

    תוסיפו לזה את העובדה שהם מאומנים, נמרצים ועם רגליים טריות ותקבלו קבוצה שכיף לאהוב.

  16. ביינס נפצע עם נחיתה/דריכה לא נכונה על הרגל (מתח שריר? קרע משהו) וסיים את המשחק לדעתי. הסלטיקס בלי שני סנטרים זורקת את וויליאמס למשחק מוקדם, היום אולי נראה מה הוא שווה. האם הוא יסיים עם דאבל דאבל?

      1. והנה עוד אחד
        הפיקאנרול עובד נפלא והילד מממש. הוא יכול לסיים עם 20 כי הוא אתלט טוב מביינס וגם מהורפורד אבל כל הסלים בדאנקים, אין קליעות ליד הסל מהחצי או מה 3….

  17. ההגנה של בוסטון מדהימה ההתקפה מצויינת המון תרגילים ושיטה בוקר הולך עם הראש בקיר אפס נק ואייטון היחיד שמחזיק את הסאנס איכשהו בתמונה עם 10 נקודות מתוך ה 17 שלהם והשדרים עפים עליו כמובן. .

  18. מתישהו לשופטים לא תהיה ברירה ויצטרכו לתת גם לסלטיקס קליעות מהקו
    כרגע הסנס עם 8 זריקות מהקו והסלטיקס עם 0….

  19. הנה סטיבנס עם וויכוח מה-נו-מההס עם עם השופטים.
    לך תדפוק על השולחן, קבל טכנית העיקר שהריפריי יתנו פאולים גם לסלטיקס….

  20. השופט ב….
    סל ועבירה שלא נשרקה לטובת טייטום
    בוסטון עם 0 זריקות מהקו סאנס עם 10….
    שופטים אפסים ברמות. הרסו את המשחק!

  21. תיגמר פה מחצית ולסלטיקס לא תהיה קליעה אחת בודדת מהקו. מתי זה קרה פעם אחרונה? האם יש תקדים ב NBA?
    מה זה הדבר הזה?

    1. לא ממש עקבתי אחרי המשחק הזה חוץ מהדקות האחרונות, אבל גם היום וגם בכל המשחקים האחרונים שלהם שראיתי הם לא מנסים להיכנס לסל וכתוצאה מפגרים בזריקות חופשיות אחרי היריבה.

      1. יש עבירות שלא נשרקות בכניסות, למשל העבירה על טייטום שתמיד מתלונן כמו לףלף והתוצאנה היא שהשופטים מתעלמים. כשרק נושמים על לברון/הארדן הם מקבלים קליעות ואם לא אז הם מתווכחים, טייטום עושה סימן שבקליעה נגעו בידו והשופט מתעלם….
        השיפוט הורג את המשחק הזה.

  22. באזר ביטר של סמארט ומחצית שתיזכר לדיראון עולם בגלל שיפוט כמעט חד צדדי מאד מוזר ו 0 זריקות עונשין לסלטיקס לעומת 10 של הסאנס.
    האם יש תקדים? לפחות זריקה אחת הגיעה שם לסלטיקס ולא נשרקה.
    מקווה שדברים ישתפרו כי הסלטיקס שלא שיחקו 4 ימים רצוף פתחו את המחצית הזו בהגנה זוועתית שלא מתאימה לקונטיינדרית. לספוג 60 במחצית זה לא לעניין.

    1. לא מסכים לגבי ההגנה . יש להם הגנה מטורפת הסאנס פשוט איכשהוא הצליחו להישאר במשחק ברבע הראשון בזכות אייטון כי זה נראה היה משהו שהולך לרבע של 40 20 וכל יתר המשחק גארבג'

      1. לחטוף 59 בהגנה זה לא הגנה מטורפת.
        אתה רוצה הגנה מטורפת? תקבל אותה באורלנדו, שם הקבוצה הכי טובה באן בי איי כרגה עצרה את אורלנדו על 44 נקודות במחצית בעוד שהם עשו 66!
        זו הגנה.

  23. אין ספק שכמה שריקות לא נשרקו…אבל לא לדאוג בוסטון ינצחו זה לא באמת כוחות למרות שזה מחצית ורק 4 יתרון לבוסטון.
    בכל מקרה פיניקס … אייטון מדפסת כרגיח 16 נק 7 מ 9 מצויינם מהשדה 2 מ2 מהעונשין (מת על הנתון הזה) 8 ריבאונדים מתוכם 5 !! אופנסיב איבוד אחד. מדובר בסנטר על. בוקר חזר לעצמו עם 16 נק באחוזים טובים (התחיל 1 מ 5 ) וג'וש ג'קסון כרגיל עם הפלוס מינום הכי גבוה בקבוצה פלוס 8 אוברה עם 9. אוברה עם 4 נק אבל מרגיש שזה יותר (תודה ששאלתם) .
    ביינס בחוץ עם שבר ביד. בעסה. בוסטון מדהימה איזה קבוצה. וואו.

    1. אני לא דואג ודיי בטוח בניצחון של הסלטיקס, מה שאני לא אוהב זו ההגנה וגם השיפוט והעובדה שהייווארד לא ממש חוזר לעצמו

  24. ג,'וש ג'קסון מעולה . פשוט מעולה. לא מבין למה הוא פותח מהבפסל אבל זו פריביליגיה אדירה להחזיק דחקן כמוהו ועכשיו יחד עם אוברה בסקנד יוניטכבר 8 הפרש לפיניקס האם אני הוזה?

    1. גוש ג’קסון זה בלוף רוב הנקודות שלו הוא שם מול חמישייה שנייה, הוא לא מסוגל ליצור לעצמו כלום, אין לו שום מהלך ההתקפי של גוטוגאי, אייטון זה הדבר האמיתי

      1. ראית את השלשלה הזאת ??? 89 80. הוא כרגע כרגיל עם לוס מינוס הכי גבוה על המגרש !! פלוס מינוס 18!!! הוא השחקן הגנה הכינטוב בפיניקס ולדעתי על המגרש. היום שורה סטטיסטית 11 נק ב 17 דק 5 מ6 מהשדה 1 מ 1 מהשלוש 2 ר 2 אס' הבעיה כרגיל האיבודים 2 איבודים. עזןב הוא שחקן מעולה. קוקושקוב קלט את זה לכן הןא לא פותח אבל ברוב המשחקים הוא מסיים או האחרון שמוחלף.

  25. אייטון מפלצת, מעניין למה הוא לא מקבל יותר כדורים, זה שחקן שכבר היום שווה 25+ 10 ריבאונדים עם רכז נורמלי שידע להפעיל אותו.

  26. לגבי פילדלפיה אין קבוצה שהמאזן שלה יותר שיקרי משלה במזרח, היא חוגגת על נמושות כמו ניקס וברוקלין… נגד הגדולות היא עדיין לא ברמה, והמאזן חוץ שלה נוראי

    1. זה נכון שפילדלפיה נותנת בראש לחלשות ובדרך כלל מפסידה לחזקות אבל למה זה שיקרי?
      המאזן שלה מראה את זה בדיוק , יש הרבה יותר קבוצות חלשות מחזקות

      1. במיוחד במזרח, יש 10 קבוצות חלשות מה שמוסיף גם למאזן של ראפס, באקס, סלטיקס לעומת המערב.

        10 חלשות כפול 4=40 משחקים חלשים. ניצחת רק נמושות אתה כבר בפלייאוף

        1. בדיוק
          אבל זה לא שיקרי , זה המשחקים שיש להם , הם לא יכולים לנצח את גולדן סטייט ודנבר כשהם משחקים נגדם פםעמיים בשנה
          הם שיחקו נגד שארלוט דטרויט וברוקלין איזה 12 פעמים

  27. בראון עוד יגיע לאירופה או לסין. אתלט נהדר אבל עם בעיות ראייה שאין להן פיתרון.הבעייה הזו מתגלה העונה הזו. עונה שלישית שלו בסלטיקס. הוא לא רואה כדור שמגיע אליו ומאבד אותו.

    1. מחרב את כל המשחק של הסלטיקס. ביום כזה כשאפשר לצמצם ממילוקי וטורונטו לסלטיקס אסור להפסיד וזה מה שקורה בפועל. זו פאשלה של סטיבנס שלא הכין אותם ב 4 ימים לסאנס ולמה שיש בה. הסטנס באו מוכנים לסלטיקס אבל הגאוותנות של סטיבנס לא הכינה את בוסטון כראוי. וכאמור היו לו 4 ימים לעשות את זה. פרופסור מנחם לס צודק כנראה לגבי סטיבנס. חסר בו משהו….

      1. יש לו את החבילה השלמה מתחת לסל. קולע סביר מהעונשין. אתלט. יעלה טיפה מסה ישפר קליעה והוא יכול להיות סטאר

  28. לפיניקס יש מפלצת ביד, אייטון. השאלה זה מה יעשו אותו. יהנו ממנו כפרנצייז או שיהפכו אותו לקאפלה/טאונס.

    סנטרים תלויים יותר מקבוצה אבל השחקן הכי טוב בדראפט הזה שם

  29. בסוף נשארתי ער היום רק בשביל לשמוע את שימי ריגר במשחק של מילווקי-ניו אורלינס אומר:איזו מסכנה אמא של רובין וברוק לופז שהייתה צריכה ללדת את שניהם במכה.בטח עד עכשיו היא בבית חולים

  30. בוקר עם עוד החטאה במאני . איזה שחקן מבאס הוא יכול להיות. והשופטים שכל המשחק לא שרקו שורקים עכשיו על על דבר. איזה בלוק קריטי של ג'קסון. ואיזו מסירה מצויינת לוורן לשלשה.

    1. תקרא מה שכתבתי כי קיבלת קומפלימנט על הדיאגנוזה שעשית לסטיבנס בעבר. מאמן שזורק רגל בגלל פיניקס הוא לא פופ הבא…. אולי הוא ילמד לקח מהמשחק הזה?
      השיפוט הוא רק תירוץ קלוש, האשמה היא בסטיבנס!
      שיקח קורס אצל מאמן מכבי תל אביב בכדורגל שלא מוכן לזלזל באף אחד ולכן מכבי לא ספגה הפסד אחד השנה!

  31. עוד משימי ריגר
    שימי:חצי דקה לסיום הרבע אתה יודע מה זה אומר?
    רון ברבש השדר:מה?
    שימי:שנשאר עוד חצי דקה לרבע

  32. איפה גיא שיסביר לי איך הזמינו את בריידי לפרו בול ולא את אנדרו לאק.
    בריידי השנה לא טופ 10 בקווטרבקים ב nfl

  33. אם (וזה אם גדול) בוקר ואיטון ילמדו לשחק ביחד הפוטנציאל בשמים.
    המזל הגדול שלהם הוא שיש להם זמן לטעות בשפע, רק שיעשו איתו משהו שם..
    ינצחו או יפסידו אינדיאנה הם על אמת, קבוצה קשוחה מאוד שתעשה צרות בפליאוף וביום נתון יכולה לנצח כל קבוצה במזרח.

    1. הוא עדיין כוכב צעיר, אני מוותר לו.
      בכללי הוא אחד משחקני הקלאץ הכי טובים העונה, קורה לכולם.

  34. לכל מבלבלי המוח תסלחו לי כן אבל שוב אני נאלץ לרשום את השורה הסטטיסטית של אייטון: הלילה שוב המדפסת עבדה: 23 נק ב 10 מ 14 מצויינים מהשדה 3 מ 4 מהעונשין (מת על הנתון הזה) 18 ריבאונדים מתוכם 8 !!! אופנסיב. יש מי שטוען שהוא לא סנטר אז אני אומר לו כך : לא רק סנטר אלא גם בדרך הבטוחה לאולסטאר ואם אחרי שבוע כזה הוא לא רוקי השבוע לפחות אז זה אומר שאנשים פשוט מבלבלים במוח.
    אהה כן וג'וש ג'קסון? קושקוב מבין היטב איפה מרוחה החמאה שלו לפתוח איתו הוא לא פותח אבל לסיים איתו ועוד איך מסיים והיום כרגיל בכל 4 המשחקים האחרונים שהם ניצחו מסיים במקום הראשון מכל השחקנים במגרש במדד הפלוס מינוס (היה אולי משחק אחד שהוא סיים שני) . שחקן על. הוא מתחיל להיות יציב לדעתי הוא השחק עם הכי הרבה פוטנציאל שיש לפיניקס ואחד האנדרייטד ביותר בליגה (גם בגלל הרבה שטויות שעשה עד היום אבל נראה כאילו המשחק שלו מתחיל טיפ טיפה להבשיל ולגביו היה ברור שהוא לא טייטום דהוא רוקי נורמלי שצריך סמן אבל שהוא גם הפונציאל הכי גבוה).
    הפציעה של בוקר עזרה להם מאוד כי היא הזכירה שיש עוד כמה שחקנים בקבוצה והם גם הצליחו להבין שאוקובו מקומו בג'י ליג מלטון מרכז סביר (לא עודה יותר מידי שטויות) וקראופורד נהיה רכז לעת מצוא ועושה את זה לא רע. אוברה נראה היום כמו אחלה תוספת.
    כמו שאמרתי אם בוקר מפסיק עם ההירו בול הקבוצה הזאת יכולה להיות מאוד מסוכנת והיום חריץ רביעי רצוף בחגורה ולא סתם אחד אלא אחד שכתוב עליו לא פחות מבוסטון ועוד בחוץ. אהבתי מאוד.

    1. הוא פרנצייז ו-HOF אבל פיניקס יכולים להרוס את זה. הבן אדם בקבוצה נורמלית מאומנת 25+ ו-10+ כבר העונה הזאת.
      הוא כרגע ילד טוב מידי באופי גם. אם יבוא לו הגננה קוקושוב יעוף הביתה או שיהרסו אותו 🙂

      אני רק מתאר לי מה אייטון היה ביוסטון למשל העונה

      1. הבעיה שלו זה שהוא ילד טוב ויעיל ולא מתעסק כרגע בפוסטרים. אבל עוד סיבוב או שניים בכל המגרשים בליגה והוא יתפוס בטחון ואז יתחילו גם הפוסטרים גם המבטים הרעים וגם המשחקים של ה 30- 40 נקודות שבהם הוא ידרוש את הכדור אליו וגם יקבל אותו. סבלנות.

  35. קינגס לחלוטין מאמצים את מודל פיניקס של נאש ואמרה משחק מהיר בטירוף של 5 שניות בלי הגנה. באדי הילד לא בהכרה עם 3 שלשות ברבע.
    מנצלים את רגליהם הצעירות.

    אוק איכשהו ביתרון. אבל משחק מהנה ומהיר.
    ראס בא היום מאד עצבני ולצאת נראה לי מהמשבר הקליעה. 9 נק 3 אס 3 ריב 3 חט ברבע הראשון

  36. הפיסטונס קבוצה כל כך מוגבלת ודלת אמצעים. יש להם מזל שהטימברוולבס כל כך אנמים בצד השני.

    כל הכישרון ש הטימברוולבס והם בדרך להפסיד את זה

  37. יוטה כל פעם שהם רואים מולם את גולדן את הם מתעוררים לחיים, בעיקר מה3, זה כאילו את את התחמושת הם שומרים רק בשבילם.

  38. עוד החטאה של ראס מהקו!! 2 מ7. יעשו עליו תכף האק אה ראס.

    דיאנדרה תחזיר את הכוחות כבר. מדהיןם מה שקורה לו העונה מהקו 2 מ7

  39. כמו מכבי תל אביב הגדולה אף יתרון לא בטוח נגד גולדן עד הרגע האחרון….
    ואם הם מפסידים אז זה כותרת בעיתון ואסון לאומי לאוהדים שלהם

  40. אם קונלי באמת יצליח להביא את ממפיס לפלייאוף (וכספי יזקה לדקת פלייאוף), קונלי צריך לקבל את התואר חסיד אומות עולם ולהדליק משואה ביום העצמאות

  41. דונובן מיצ'ל בערב טיפ]וסי
    5-26 מהשדה
    2-11 מהשלוש
    6 איבודים על 6 אסיסט
    המספרים המצטברים שלו כבר יותר גרועים מלונזו בול, לונזו גם נותן תרומה יותר יפה בהגנה ובניהול משחק

    1. ההגנה של ג'ורג' טובה בהרבה,
      כאשר הוא מפצה על האובר פליי של ווסטברוק בצורה נהדרת.

      (אותו אובר פליי, בזכותו לווסטברוק כל כך הרבה חטיפות,
      כאשר הוא חלק משיטה הגנתית סדורה, זה יכול להיות דבר טוב.
      חלק מהסיבה שההגנה של הת'אנדר מוצלחת כל כך השנה.
      זה גם חלק לא מבוטל מההזדמנויות ההתקפיות של הקבוצה)

      1. ההגנה כן. שוב למעט דוראנט הכי דומה לדוראנט בשוק. אותו סט יכולות. ברור שלא סקורר כמוהו אבל פרסטי גאון.

        ראס פנטסטי היום שולט בקינגס לגמרי

          1. יפ. גם אדמס די מנגר משם במשחקיםם אחרים. אוק מקום 27 בליגה מהקו.

            אין ספק שראס תורם לזה. מישהו זוכר ירידה מאחוזי קריירה של 80+% ל60%??? ההסבר היחיד זה שדיאנדרה לקח לו את הכוחות, לא סתם עלה ל-80%.

          2. אותו דבר כמו לברון, שניהם מנגרים מהקו בקטע אחר העונה.. אני מאמין שזה יתיישר בהמשך לכיוון ה70 אבל.
            בכללי זה מרגיש קצת שראסל איבד את המוג'ו שלו בזמן האחרון, לפחות בתור מנהל משחק הוא עדיין הכי טוב שיש לליגה להציע.

          3. כן אני מקווה שזה משבר שיחלוף. אוק לא תגיע רחוק עם ראס בלי קליעה ובטח שלא מהקו שזה הלחם והחמאה שלו בתור סוחט עבירות מדופלם.

            לברון תמיד אבל היה בינוני מהקו אז זה פחות מפתיע

    1. גראנט זה רק נגד נמושות. מול קבוצות חזקות הוא נחנק ולא מסוגל לשים שלשה גם אם חייו תלויים בכך.

      אוק צריכה את ראס בכושר שיא ואת גורג בכושר העכשווי בפלייאוף כדי לחולל באזז

  42. פול גורג בכושר mvp בחודש האחרון ובניגוד לרוב המועמדים האחרים הוא גם עושה הגנה.
    אם הוא ימשיך ככה ואוקלהומה מסיימים בטופ 3 אני "מצביע" לו

  43. איך שהוא משחק כרגע פול ג'ורג בשישיה הראשונה של הmvp העונה.יחד עם לברון,דיוויס,ג'וקיץ',קארי,יאניס.

    1. דיוויס??? אפילו לא בעשרייה מוביל את נ"א למאזן שלילי.

      קרי רק מפסיד לקבוצות חזקות וטוחן נמושות. אבל יש לו סטט טוב.

      1. יאניס
      2. קאווי
      3. גורג'
      4. קרי
      5. לברון
      6. ראס
      7. אמביד
      8. דמיאן
      9. הארדן
      10. דוראנט
      11. יוקיץ
      12. דרוזן

  44. זו הגרסה המפחידה של הת'אנדר.

    כאשר ראסל מוסר, ופחות זורק.
    הוא לוקח פחות זריקות, ולכן זה משנה הרבה פחות, האחוז מהשדה. בגלל שבשאר הזמן הוא זורע הרס בהגנת היריבות, ובהתקפה שלהן.

    וג'ורג'?
    כוכב. הוא עושה על הפרקט את כל הדברים הנכונים. זה מצחיק לכתוב על שחקן שמסיים משחק עם 40+ נק' שהסטטיסטיקה מרמה לגביו,
    אבל במקרה שלו, זה נכון.
    ההגנה שלו על הפרימטר, אדירה.
    יש לו 0 גגות, 0 חטיפות, והוא היה הלילה (ובכל העונה) הלב של הגנת הת'אנדר.

    אם הת'אנדר ימשיכו לשחק בדרך זו –
    כאשר ווסטברוק לוקח פחות זריקות, ומנהל יותר את המשחק,
    זו קבוצה שהיא קונטנדרית.

    1. אכן, הדבר שהכי מפחיד אותי שג'ורג' יפצע לאיזה שבועיים טזה ישבור לחלוטין את האיזון הזה.
      כן ירבו הימים בהם ווסטברוק הקלע הרביעי בקבוצה. ולא איכפת לי אם הוא זורק 20 כשכל השאר גם מקבלים מספיק זריקות (שכשהן מגיעות ממסירות שלו גם יותר קלות בדרך כלל).

  45. 2 השחקנים האהודים עלי הם אדאמס וגראנט ,2 לוחמים שעושים את העבודה השחורה בשביל ראס וג'ורג'

    שמעון אני אומר לך שגראנט לא יהיה על המדף כמעט בשום מצב חוץ מהיוצא מין הכלל.

    1. ברור לי. אבל גראנט בסדר לשחק 5 בקבוצה. נתמודד עם הנגרות שלו במשחקים חזקים ומכריעים אי אפשר שכולם יהיו טובים.

      אדמס השתדרג השנה עוד ממש כבר משחק אחד על אחד בפוסט בהמון מהלכים. עונה שעברה היה עושה 1-2 מהלכים כאלו למשחק.

      היום זה כבר איזה 7-8 במשחק והוא תופר אותם. יש לו קצת בעיה בשחרור הדור בזמן והוא מאבד כדורים בדאבל טים אגרסיבי לעיתים אבל מקווה שילמד עם הזמן כי זה מהלך חשוב בספר המהלכים של התאנדר.

      לקח לפרסטי לבנות 3 שנים קבוצה כמעט זהה ברמתה שהייתה עם KD. רק מקווה שראס לא מתחיל לדעוך ושיש לו עוד את העונה ועונה הבאה בקנה לעשות משהו ולאתגר את הלוחמים.

      1. אני לא יודע על איזה נגרות אתה מדבר,הבן אדם העלה את המשחק שלו רמה ,הוא עם 53 אחוזים מהשדה ו39 אחוז מה3 .
        אתה מסתכל יותר מידי על העניין ההתקפי אחינו,הבחור אחלה שומר והוא מתאים בול לשחק עם אדאמס.

        תזכור שהגנה זה עניין חשוב במשחק כדורסל ואם אתה לא מצוין בהגנה כקבוצה אתה לא תגיע רחוק.
        תזכור מה קרה כאשר הנגר הראשי רוברסון נפצע.
        האם באמת אתה חושב שמיטשל היה עושה מה שהוא רוצה בסדרה ההיא כאשר רוברסון צמוד לו לעכוז?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט