מיאמי הכריחה משחק שביעי / מנחם לס

מיאמי היט 103 – סאן אנטוניו ספארס 100 (הארכה) – 3-3 במשחקים

 

אף פעם בכל תולדות משחקי נהגמר של ה-NBA לא היתה קבוצה שהיתה כה קרובה לנצחון והפסידה, ואף פעם בכל תולדות ה-NBA לא היה שחקן כמו לברון ג'יימס שהיה כל כך גרוע וכל כך טוב באותו משחק.

משך המשחק כולו, בבלוג החי, כתבתי לפחות 4 פעמים "לברון הפסיד את המשחק". אבל בסופו של דבר הוא היה גבור הנצחון לא כל כך בזכות היכולת שלו כמו בגלל רצונו העז, סרובו להיכנע, ומלחמתו העזה משך כל הרבע הרביעי והארכה כשהוא למעשה מחזיק את הקבוצה על גבו למרות זריקות איומות, איבודי כדור, ואפילו איבוד האיש שהוא שמר עליו פעמיים. פשוט קשה להאמין שלברון – שאילו מיאמי היו מפסידים את המשחק הוא היה הקרבן הראשי שלי להפסד, ואולי המוניטין שלו היה יורד לתחתית הבאר – יצא בסופו של דבר גבור המשחק והנצחון. בכמעט 50 דקות הוא קלע 32 ב-11 מ-26, קטף 10 ריב' ומסר 11 אס', אבל גם איבד 6 כדורים, זרק ג'אמפים מחוסרי דעת והבנה, אבל איכשהו אלוהים רצה שהוא ייצא המנצח.

אולי הדוגמה הטובה למהפך במשחקו היתה השנייה ה-22.9 לפני סיום הזמן החוקי. הספארס מובילה 94-89. לברון – קלעי שלשות בינוני ומטה מחליט לקחת שלשה. הוא מחטיא. 5 הפרש ולברון מחטיא שלשה. המשחק גמור, נכון?  אבל בשנייה ה-23.9 לפני הסיום ספואלסטרה מחליט להחליף את בוש במייק מילר, וגרג פופוביץ' מחליט משום מה להחליף את טים דנקו בדיאו. אז מה קורה? מייק מילר  מנתר מעל דיאו ויורד עם הריבאונד. 20.1 שניות לסיום. מילר בנפילה ממש מוסר שוב ללברון. לברון עולה שוב לשלוש וקובר אותה. 94-92. הכדור של הספארס. מילר עושה פאול על קאווי לנארד, זורק הפאולים המצויין. לנארד מחמיץ ראשונה. קובר את השנייה. 95-92. 

7.9 שניות. גם מילר וגם אלן, שני זורקי השלשות מהטובים ב-NBA על הפארקט. אז מה עושה לברון? זורק לשלשה!!! וכמובן שהוא מחמיץ. אבל כריס בוש – שהציל את מיאמי היט במשחק הזה בשלושה ריבאונדים מעולם אחר, מנתר לגובה שבחיים לא ראיתי אותו מנתר ככה. 5.2 טיקים. כדור לאלן מבוש, ואלן קובר את השלשה החשובה אולי בכל ימי חייו. שוויון 95.

עכשיו הפלח מכניס סוף סוף את דנקן. הכדור אצל פרקר בצד שמאל והוא זורק בחוסר שיווי משקל מחלט ומחמיץ.

 

הארכה.

במסיבת העתונאים הפלח נשאל מדוע הוא לא ציווה לעשות פאול על אלן. הוא ענה,"זאת שאלה אירופאית, נכון?". הוא מכיר עם מי יש לו עסק (כולל רוב גולשי האתר) שגם הם ישאלו אלף פעמים למה לא עשו על אלן פאול. הסברתי כמה פעמים שנעשו כאן מחקרים על גבי מחקרים בנושא ויש כאן חומר של שנים. האמריקאים, שמנצחים את שאר העולם ב-30 הפרש ויודעים את המשחק יותר מכל יואב שלומי או יצחק מנחמי, או מוישה'לה נגבון מהקיבוץ, יודעים שעדיף לחיות עם שלשה נגד הגנה מפאול מכוון. למה? בפאול מכוון קולעים את הראשון, ואז קלינג בחישוק בשני עם סכוי גדול לריבאונד התקפי וסל, או סל ופאול, מקרוב. הסיכויים לימדו כאן את המאמנים שיותר משתלם לחיות עם נסיון השלשה ליריב. אז שבישראל ובאירופה יעשו פאולים במצב כזה, והאמריקאים לא יעשו פאולים במצב כזה. מובן? או שצריכים עוד הסברים?

עכשיו הארכה. מיאמי מובילה 100-101 עם 1:12 לסיום. הפלח לוקח טיים אאוט, ומה הוא עושה? מוציא את טוני פרקר, ומכניס את מאנו ג'ינובלי שהיו לו כבר 7 איבודי כדור, והוא קלע 2 מ-5 והיה חושך בהגנה ובהתקפה כאחד. תהרגו אותי אם אדע מה ניכנס לפלח בראש באותו רגע. טוב, לברון מחמיץ עוד ג'אמפ. לנארד יורד עם הריבאונד. 58 טיקים לסיום ההארכה.  מה קרה? ג'ינובלי מנסה למסור, כדור גרוע, אבידת כדור שמינית.

ניגמר?

מה פתאום! עכשיו לברון הגבור מאבד כדור. זו היתה הפעם הרביעית שכתבתי "לברון הפסיד את המשחק". 32 טיקים. פרקר ניכנס (במקום דיאו) ועולה לג'אמפ אחרי נסיון חדירה.  כריס בוש בעוד מבצע נדיר חוסם אותו. לברון יורד עם הריבאונד. הפלח מוציא את פרקר ומכניס את דיאו. דוויין עולה לג'אמפ עם 9 טיקים ומחמיץ. לנארד יורד עם הריבאונד. 8 טיקים. כדור לג'ינובלי, ו…איבוד תשיעי שלו, ודיאו עושה פאול על ריי אלן עם 1.6 טיקים. אלן קובר את השתיים, ונסיון לשלוש של גרין נחסם בקלות ע"י בוש.

במחצית הראשונה דנקן נתן את מחציתחייו עם 25 נקודות. אך הזקן התעייף והוסיף רק 5 בחצי השני. הוא שיחק 44 דקות ונראה גמור בסוף (כפי שנראה טוני פרשר). היצליח להתאושש ליום חמישי? אני מאד מסופק. אבל המחצית הראשונה, והסטטיסטיקה (30 נק' ו-17 ריב') היו מספרים לפנתאון. למעשה הוא היה הספארי היחיד שהגיע לתת משחק נפלא, עד שניגמר לו האוויר. פרקר סיים עם 19 ו-8 אס' אך ב-6 מ-23 כשהוא מכריח לפחות חצי מזריקותיו. משחק בינוני לטוני. קאווי לנארד עם 22 נק' ו-11 ריב' היה השחקן היחיד שהצטיין בספארס.

למיאמי מלבד ה-30 של לברון, מריו צ'אלמרס שיחק מצויין, ניכנס, הגן, השתולל, וקלע 20 ב-7 מ-11. ריי אלן קלע 9 ב-3 מ-8, אבל שיין בטייה היה 3 מ-4 ל-9 והיה שחקן חשוב ביותר בהגנה ובהתקפה.

\הספארס נתנו נצחון שהיה בכיסם מתנה למיאמי.לדעתי האשם הראשי הוא פופ בהחלטות משונות ומוזרות, בעיקר נתינת 35 דקות למאנו ג'ינובלי שהפסיד לספארס את המשחק עם איבודי כדור קריטיים שהובילו ישירות ל-12 נקודות. השגיאה השנייה של פופ היתה להוציא את דנקן בדקות הקריטיות בסוף כששחקניו החמיצו פאולים, ולא היה אף ספארי לקטוף את הריבאונדים. כריס בוש לקח אותם בכיף בהיעדרו של דנקן. בוש סיים עם 10 נק' ו-11 ריב', ואחרי מחצית ראשונה חלשה מאד, הוא היה מצויין במחצית השנייה וההארכה עם 11 ריב', כמה מהם קריטיים בסוף שהביאו ישירות את הנצחון.

האם הספארס יצליחו להתאושש מהפסד איום כזה אחרי שהנצחון היה כבר בכיסם? אגיד לכם מה: קל זה לא יהיה!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 552 תגובות

  1. מבחינתי הנעלם (והמאכזב) עד כה בסדרה הוא דווקא דאנקן.
    האיש מגיע על כתפי מקום-7-ביעילות-העונה, בדיוק אחרי מנוחה ארוכה וטובה, כשבצד השני קבוצה סחוטה עם קו קדמי מצחיק שערוותו נחשפה בגמר המזרח.
    אבל טימי, במקום להרביץ סדרה של 13-25, מוצא את עצמו יותר מדי פעמים בורח מהכדור ומתאהב ב"עמדת-בוש" בטופ אוף דה קי, במקום להתלכלך תחת הסל ולעשות שמות בקו הקדמי של מיאמי, ועל הדרך להצדיק את היותו ה-4 הגדול בכל הזמנים. הוא חייב לדרוש את הכדור למטה, ולהתעקש על כך למרות שמיאמי עושים עבודה נהדרת במניעת המסירה. זה היתרון הכי גדול שלהם שעוד לא נוצל. זה הסיכוי שלהם.

    יש עוד משחק אחד, או שניים. אני מצפה מטימי להופיע סוף סוף בגדול, כמו שמאנו זרח במשחק 5. אין סיבה שלא נראה את זה ממנו.

    1. חשבתי שזה פריוויו למשחק והגבתי לפני הקריאה. עכשיו זו נראית תגובה תלושה…
      דוק – אל תיקח ללב. מי ששונא זו הבעיה שלו. אני לעולם אעודד את נציגת המערב בגמר, לכן אני מאחל למיאמי לחטוף במשחק השישי. אבל זו לא שנאת המן, אלא אהבת מרדכי.

  2. שלום מנחם.
    אני אחד מהמבוגרים (הלא אחראיים?) באתר.
    אני קורא קבוע ומאחל לך עד 120 כדי שיהיו לי עוד 50~ שנות קריאה באתר.
    אבל … הדג מסריח מהראש.

    אותו מנחם וסגנון הכתיבה המופלא שלו, שמושך אלפי כניסות יומיות, הוא אותו מנחם עם הסגנון המתלהם לעיתים, הסגנון שמגרד לאנשים את השריטה הכי כואבת, ושהופך ד״ר ג׳קילס למיסטר היידס.

    אז נכון, קשה לכלבים זקנים ללמוד טריקים חדשים.
    אבל ב״פנקס שלי״, מנחם, הכדור גם במגרש שלך, ואולי יותר מבכל מגרש אחר.

    טוב, ילה ביי

  3. שוב לסקרים
    המאמן הטוב בליגה פופוביץ כ- 82%
    ספולסטרה פחות מ 3%
    מצביעים מעל 3,700 איש.
    אין סימפטיה להיט מפני שנכון להיום הם עדיין אלופים. נראה לי ולהרבה מאוד אחרים שלדאנקן מגיע עוד אליפות. כמובן שמדובר בספורט אין את המושג מגיע, יש גם רצונות אחרים כמו של לברון , וויד ועוד.
    אם ההיט היו מתמודדים נגד הלייקרס הייתי רוצה שההיט ינצחו 4-0.
    זה כל הסיפור.
    דרך הספורט אנו מבטאים תסכול יום יומי שלנו, אנו לא סובלים את הטייקונים שצוברים להם מיליארדים 99% מאוכלוסית העולם חיה חיי הישרדות. כל זאת כדי שכמה מתי מעט ספסרים בנשמתם ישתלטו על נכסי העולם.
    אנו שונאים את החזקים .מבינים שאת העולם האמיתי יקח קצת זמן לשנות. בינתיים אנו חיים באשליה שהפסד של מיאמי יפתור את בעיות היום יום שלנו.

  4. כמו שציינו קודם כל הפוסל במומו פוסל. הגישה שלך היא קנטרנית יהירה וילדותית ואתה מתפלא שעונים לך ככה בחזרה? אתה כותב יפה ומבין בכדורסל אבל יש עוד אנשים שמבינים בכדורסל, ואפילו לפעמים ם צודקים ואתה טועה(לא שאני רומז שיכול להיות מקרה כזה).
    זכות אנשים לשנוא וזכות אנשים לאהוב. היו קבוצות שנואות לפני מיאמי והיו אחריה, אין חדש תחת השמש (אני אישית לא שונא אותה אבל מבין למה שונאים). אולי במקרה הכתבה הקודמת לא הייתה קנטרנית, אבל לא אכפת לי להפנות אותך לכתבות ותגובות קנטרניות אחרות. המילה בינוניים קופצת לי לראש. גם בכתבה הזאת יש חוסר כבוד כלפי אנשים אז אל תתפלא אם אתה מקבל חוסר כבוד בחזרה.
    בנוגע למשחק השישי. התחושה שלי היא שדאנקן לוקח את המשחק עליו ומוביל את סאן אנטוניו ל4-2.

    1. [ציטוט] זכות אנשים לשנוא וזכות אנשים לאהוב [ציטוט]
      אחת הסיבות המרכזיות שאיצטדיונים ואולמות בארץ מאכלסים 200 צופים למשחקים בליגות בכירות היא שהורים לא רוצים לקחת את הילדים שלהם לחזות בתצוגות תכלית של שנאה טהורה.

      אין לגיטימציה לשנאה. לא בספורט.

  5. מסכים לחלוטין עם נתן גולד. מנחם, הכתבה מיותרת כיוון שריבים עם מגיבים זה החמצן שלך. אין דבר אהוב עליך יותר. לפעמים יש הרגשה שאתה כותב רק בשביל זה. דאנקן מביא מחר אליפות. תחשוב לבד למה מעדיפים את ס"א על מיאמי. לא צריך להיות גאון כדי להבין זאת. ואני לא שונא את מיאמי, אפילו מת על וייד. אני לא אוהב את ההאדרה המטופשת שעשו למיאמי (אהמ….אתה למשל) כי ברור שאין פה רבותא גדולה ולא מאמן יוצא דופן אלא טונות של אתלטיות +וינר גדול (וייד). כל הבעיות של לברון היו ידועות לנו והן מוכחות שוב בפלייאוף הזה. חוסר היציבות של מיאמי מוביל לחוסר הערכה אליהם. אוהדי המשחק אוהבים לראות שחקנים ש"ימותו" בשביל לנצח, וזו גם הסיבה לביקורת שלך על לברון. אמנם יש טמבלים ששונאים אבל הרוב פשוט לא מתחברים. מיאמי לא מרגשת (פרט לוייד). ס"א מרגשת. וזו מהות הספורט. הבעיה היא שריבוי כתבות על "גאונותו" של ספולסטרה והסמול בול וכיוב' (למשל כתבות על גדולתה של הניקס השנה) לא מאירות אותך באור של מבין, ההיפך הוא הנכון. וכשיש כל כך הרבה מהן אז לקוראים קצת יותר מבינים זה חורה, מה לעשות. גם הקשקושים על השיפוט הם לא לעניין. בקיצור, ס"א לנצח! טימי יבריק מחר.

    1. מסכים.
      דוקטור- כמה ירדת ועלבת באנשים שבכו על השיפוט נגד אינדיאנה ואמרת זה המשחק וזהו ובכיינים.
      עכשיו לך לטור של המשחק האחרון ותראה כמה בכית על השיפוט תוך כדי.

      זה נקרא איפה ואיפה. זה נקרא הפוסל במומו פוסל.

  6. דוקטור שני דברים:

    1. כבר אמרתי בעבר ואין טעם לחזור כי נמאס לי ראש-בראש אבל אתה מכניס את ההתלהמות והירידות אחד על השני לאתר הזה- האחרים רק ממשיכים. לטוב ולרע. לי אין בעייה עם זה- הבעייה היחידה שאחרי זה אתה מצטדק לראייה הטור הזה עכשיו. If u cant handle the heat…

    2. החוסר פרגון למיאמי (אני לא שונא אותה. אני כן מעדיף שהיא תפסיד) היא לחלוטין בגלל לברון. מגלומניות. אחרי כל משחק "אני צריך אני רוצה" במקום "הקבוצה צריכה הקבוצה רוצה". אפילו ג'ורדן לא דיבר על עצמו בגוף ראשון ככה בכל ראיון אפשרי כמו לברון- זה בלתי נסבל ממש.
    מזכיר לי ציטוט מאחד הפרקםי של משחקי הכס על ידי טיווין לניסטר:
    "Any man who must say I am the king is no true king"

    כבר אמרתי בעבר- אני בכלל הייתי אוהד מיאמי.איך אפשר שלא להיות מוטרפים ומאוהבים באלונזו מורנינג טימי הארדווי דווין וויד וגם שאקיל בשעתו.
    ברגע שלברון "ימות" ספורטיבית או יעבור קבוצה אני אחזור לחייך כשמיאמי משחקת. אני לא מבין איך אפשר לאהוב שחקן כזה. באמת כאילו.
    מפלצת גנטית משובחת ועילאית- כשרון? כן בטח למה לא. אבל קקה אופי. גם בשחצנות וראו לעיל וגם בהחנקויות והשתנקויות.
    האם בירד מג'ק או ג'ורדן נעלמו לכל כך הרבהמשחקי בקריירה בסדרות גמר כמו שהוא נעלם רק בסדרה הזו? ההחטאות לייאפ שלו במשחק האחרון זה מחריד הרי.

    זהו. אלו היו שני הסנטים שלי.

    1. אני לא מצליח להבין מה הבעיה, כאשר, במקום להטיל את האשמה על אחרים – הוא לוקח אחריות על עצמו – בכל מה שאמור לכשלונות. כך מנהיג אמיתי אמור להתנהג – אני מקווה שאינך מנהל אנשים אחרים בצורה של האשמתם בכל פעם שהחברה לא מצליחה.

      1. הוא לא המנהל שלהם שלוקח אחריות כי אחראי עליהם והם כפופים לו.
        הוא שחקן כמוהם, הם קבוצה.
        שמנצחת ביחד או מפסידה ביחד.

        ככה אני רואה ומבין את זה.

        1. קנית אותי בציטוט של טיוון .
          לברון צריך ללמוד לשתוק לפעמים (כן מכריחים אותם לדבר) ולהוכיח על המגרש ,קצת ענווה(ספורטיבית) לא תזיק, כל ההייפ סביב לברון וניסיון להאדיר אותו בכח באמת מוגזם!!!
          ועכשיו כולם יודעים מי השחקן הטוב בעולם KD !!!

  7. אני בדיוק להיפך מכל השאר. אהבתי מאוד את לברון לפני המעבר, ועברתי איתו. הוא שחקן שממש כיף לראות אותו משחק אך גם בהתנהלותו כאדם. הוא בדיוק כל מה שהייתי מחנך את הילד שלי. שחק עם החברים שלך לפני עוד כמה מליונים (מה גם שתכסה את זה במרצ'נדייז) – כי קודם כל משחקים בשביל הכיף.
    אם יש מישהו שלא הולך לו, מסור ופרגן על מנת שהוא יכנס לזון. אם יש מישהו במצב טוב משלך – שוב מסור (בשביל המדיניות ההפוכה קבלו את קובי וכרמלו). זהו אגב, הג'ורדניזם של המסירה ההיא לקוקוץ.
    את האמת – את הפילוסופיה היפיפיה הזו סיכם (לדעתי, דוויין וויד לאחר פיספוס הזריקה בגמר מול דלאס) – ברגע המסירה זו הייתה ההחלטה הנכונה ולפיכך לא אמורה להיות כאן חרטה.

    בעיני, זו הקבוצה הנפלאה ביותר בדיוק בגלל מה שחלקכם מצביעים כחסרונותיה. אפילו את זה שהמאמן לא צועק על שחקן מול המצלמות – בעיני זהו ערך עליון!!

    הלוואי ואילו יהיו הספורטאים שהילד שלי יגדל עליהם. הלוואי שאלו יהיו הערכים שיגדל עליהם.
    אני עם לברון, כל הדרך ומקווה שלא יקשיב לכל המייעצים.

    1. תומר, אני לא אוהב את מיאמי בגלל ה "NOT 1, NOT 2.. NOT 7" וטקס הצגת השחקנים הגרנדיוזי דאז. אבל התגובה שלך נהדרת. 1+.

    2. אבל העיקר שהשחקן יכול לצעוק על המאמן…
      במקרה הזה לטעמי הפילוסופיה זה רק תירוץ. לברון מתחבא מאחורי המסירה ואני האחרון שאעדיף שחקן כמו קובי על שחקן שאשכרה מוסר. עדיין התחושה היא שלברון לא לוקח אחריות מלאה על המשחק. כנראה בגלל שיש לו יותר מדיי מה להפסיד. מתחילת דרכו ייעדו אותו להמשיך את דרכו של ג'ורדן. זה הרבה ציפיות, תיק לא קטן. בגלל זה אני גם לא מאשים אותו בעיסוק המוגזם בעצמי. כי מילדותו חפרו לו על עצמו ללא הפסק.
      אני מרגיש שלברון משחק כל המשחק (ועושה כל החלטה) במחשבה מה יחשבו עליו איך יזכרו אותו. המחשבה הזאת גורמת לו לעשות הרבה טעויות שהגדולה שבהם היא "ההחלטה". שחקן לא יכול להגיע לגדולה כאשר המחשבה הזאת מובילה אותו (וזה נכון לגבי כל אדם). שחקן יגיע לגדולה רק כאשר הוא יעלה ערך כלשהוא מעל לעצמי. אצל ג'ורדן זה היה הניצחון. אצל דאנקן לדעתי זה הקבוצה. עד שלברון לא יגיע לרמה הזאת הוא לא יוכל להיחשב כאחד מהגדולים.

  8. אני אוהד מיאמי ולברון (אם כי את ווייד אני אוהב יותר) ולמרות זאת, עפ"י הסדרה עד כה לא אצטער אם ס"א יקחו. כי ס"א משחקים כדורסל יפה ואפקטיבי יותר תוך ניצול מקסימאלי של הערכים המוספים שלהם.
    לגבי הפוסט הנוכחי ותגובות הקהל: בד"כ אני נהנה לקרוא באתר, אך לעיתים נכתבים דברים שקשה לי להאמין שאנשים מבוגרים מתבטאים ומתווכחים כך על שטויות. דברים שכל מה שבא לי להגיד להם באותו רגע הוא : מיצאו לכם חיים (עדיף באנגלית כמובן)… למרות זאת, בסך הכל נחמד לראות כאן דעות מדעות שונות, גם אם לפעמים השפה בוטה מדי או מטומטמת מדי. סו וואט – שכל אחד יאמר מה שבא לו וכל עוד לא מדובר באלימות מילולית כלפי האחרים – מבחינתי זה נסבל.

  9. אני לא אוהב את ההחלטה של שלושת הסטארים לאחד כוחות שבמקרה הם החליטו ליפול על מיאמי. לא אהבתי גם את המצב בלייקרס או בסלטיקס. לכן אף אחת מהנ"ל לא נמצאת בספר שלי.

    אני בנוסף גם רואה במאמן שלהם – ספולרה, לא יותר ממריונטה שהם מתפעלים להנאתם… וואלק , באיזה ייקום יכול שחקן כמו בוש להחליט שהוא פוינט גארד ומחייב את המאמן שלו להוציא סנטר כדאי שהוד מעלתו יועיל בטיובו להכנס לצבע (משחק 4). לברון ג'יימס נתון למצבי רוח.

    אחרי שאמרתי את זה, הם אכן עשו הכל חוקי ולפי הספר רק שאני תמיד אעדיף את הקבוצה האחרת.

    לגבי האתר – בשבילי הופס זה אתר הספורט האמיתי. אתר של חברים שיכולים לרדת ולעקוץ אחד את השני. ומנחם עושה בדיוק את זה. חלק מהגולשים האחרים מוסיפים גם קללות ושפה מלוכלכת וחבל…

  10. אני אוהד יוסטון ,אך בסידרה הזו (עקב שנאת המן-סן אנטוניו ולא מאהבת מרדכי ) אני הולך עם מיאמי. האמת ,שכמו מנחם , גם אני נדהם מהיקפי השנאה למיאמי בכלל ולברון בפרט , אך שלא כמוהו אני רואה את זה חינני וכחלק משעשע ותורם לאתר ,.גם אם מספר קוראים "מתעלים על עצמם" וםפיקים "מרגליות" ממקלדותיהם,אין צורך , מנחם , להתרגש . זה לא מכבי חיפה – מכבי ת"א – כולו NBA. . מבחינתי ,כל פוסט שלך ולא חשוב באיזה תחום הוא MUST , ואתה יודע מה ? ב"הפוך על הפוך" , ככל שאתה מתעצבן יותר ,הפוסטים שלך מעניינים יותר , אז תמשיך להתעצבן ולכתוב…

  11. הסטטיסטיקה לא לרעת מיאמי במשחק הקרוב!

    4/30 זה כמעט רבע – הסיכוי להצליח פעמיים לקבל "עץ" בהטלת מטבע. כלומר, לפי ההסטוריה (לפחות לפי הנתון הזה, חסר הנתון כמה מהסדרות נגמרו ב-6 וכמה ב-7 משחקים), במשחק הקרוב יש כמעט 50% סיכוי לניצחון למיאמי. (אישית אשמח אם סאן-אנטוניו יגמרו את הסיפור…)

          1. יצאתי טמבל.
            היה נדמה לי (משום מה) שזה 7/30 (אין לי מושג למה חשבתי ככה) ואז זה מסתדר.
            (ועדיין התגובה של הבחור פה מעלי מגעילה.)

  12. מנחם ידידי שלום רב .
    1.אני מרשה לך לומר שאני חתום על התגובה הראשונה בדוגמה שהבאת ואני מעריך זאת שלא ציטטת את שמי כל הכבוד
    אך אני עצמי מוכן שידעו שהתגובה שלי.

    2. כשכתבתי שאני מקווה שזה הסוף התייחסתי לשני האפשרויות שאתה כתבת דוגמה לפני כן.לא כתבתי מיוזמתי שזה הסוף.אלא אתה כתבת יש שני אפשרויות
    א. אליפות והמשך הפרויקט
    ב. סוף הפרויקט.

    3. לי אין בעיה עם מיאמי כקבוצה.אך יש לי בעיה עם לברון כשחקן ועם הבריחה שלו למיאמי .ברגע שעשה זאת קבעתי עמדה.

    4. יש הבדל בין התחזקות של בוסטון שם אלן וגראנט ניסו כל הקריירה לעשות משהו ולא הצליחו .או של הלייקרס למה שעשתה מיאמי.מיאמי איימה לשבור לגמרי את השוויניות בליגה.
    שוב כל הכבוד לפט ראלי והנהלת מיאמי הם עשו מה שהיו צריכים והם ראויים לקבל צל"ש על הצלחתם. אך כאוהד בליגה שרואה איום קיומי להמשך השוויון בליגה הייתי חייב לנקוט עמדה.

    5. ההשוואה לברצלונה /ריאל לא נכונה.
    היות ושם מתחילה הליגה לא שווינית דווקא בגלל זה הנ.ב.א הוא משהו יחודי ולכן פרויקט מיאמי איים לפרק את הפרויקט הזה.

    6. כשקראתי למיאמי מפלצת התייחסתי לכך שהיא באמת איימה להפוך לקבוצה החזקה בכל הזמנים. פיפן למשל דיבר על שבירת השיא של שיקאגו לעונה (10-72 ). דיברו על שושלת ארוכה .ומכל זה חששתי ולכן הגדרתי את מיאמי כמפלצת.ככה שאוהד מיאמי יכול לראות זאת כמחמאה.

    1. אין הבדל.
      פירס היה בן 29. זה היה לפני 6 שנים. היה להם יותר משליש קריירה.
      הם לא עברו בסוף חוזה הרוקי אולי, אבל לחלוטין באזור השיא של הקריירה (טוני פרקר בן 31 ותראה מה הוא עושה. זה השלב בו הם עברו).
      לייקרה אם כבר שברו את השוויוניות ברמיסה מוחלטת של תקרת השכר.
      כולנו אוהבים חתירה לספורטיביות על פני "רדיפת בצע" אבל כוכבי מיאמי הם אלו שויתרו על שכר על מנת להתמודד על אליפויות, השאר לא.
      הטריו של מיאמי הכי מוצלח מהשאר (גם על זה אפשר להתווכח, כרגע גם הטריו של בוסטון וגם של מיאמי הניב אליפות אחת), אבל זה ההבדל המהותי היחידי בינו לבין השאר.
      עם כל שבירת השוויוניות, דאלאס ניצחו אותם בסדרה, אינדיאנה ובוסטון גררו למשחק 7 וספרס בדרך לנצחון.

      בתרחיש מוזר שיקרה בו האוורד יחבור לפול וגריפין או אפילו לדוראנט ווסטברוק, לא יישנאו אותם כמו ששונאים את מיאמי. ואלה יהיו טריו מפלצתיים לא פחות.

      1. דווקא יש הבדל. הטריו של מיאמי עברו כשחקנים חופשיים ללא ידיעת הקבוצות המקוריות שלהם ,שבנו עליהם. ואילו הטריו של הסלטיקס עברו בטרייד עם הסכמת ואפילו עידוד הקבוצות המקוריות. בנוסף לכך הטריו של בוסטון היו שחקנים טובים אבל לא הטופ של הטופ (גארנט כבר היה אחרי שיאו) לעומת זאת הטריו של מיאמי כלל את הSF הכי טוב בעולם את הSG השני הכי טוב ואת הPF בחמישייה הטובה ביותר (בזמן החבירה לא עכשיו). בנוגע ללייקרס עד כמה שאני לא יכול לסבול את ההתנהלות שלהם הם השיגו את השחקנים המרכזיים שלהם בטריידים שיש כאלה שמתווכחים על הספורטיביות של חלק מהם אבל זה לא הנושא פה. אין פה שום בעייתיות מעבר לחצייה המוגזמת של תקרת השכר (מה שלא איפשר להם להביא ספסל נורמלי מה שבסופו של דבר הוביל לכשלונם).

  13. טוב כולם פחות או יותר הגיבו את תגובה,אני באמת לא רואה את הבעיה,כל עוד שומרים על שפה נאותה ולא מדרדרים לקללות אני לא רואה בעיה לכתוב תגובות נגד מיאמי,ומנחם יש לי רק לומר לך וולקם טו דה קלאב,אתה סוף כל סוף מרגיש מה שאוהד לייקרס מרגיש,כי על הלייקרס בדרך כלל יש 2 מצבי צבירה או שאתה אוהד שלהם או שאתה שונא אותם ומייחל לתבוסתם,אז כן מיאמי לקחו את התפקיד שלהם,אין מה לעשות שבאים 2 מהשחקנים הטובים ביותר ומאחדים כוחות בשחצנות כה מגעילה זה גורם לאנשים לייחל לכישלונם ואין בזה שום פסול,אני חוזר כל עוד לא מקללים ורושמים תגובות שניתן לקרוא זכות כל אחד להגיב איך שבא לו.
    לסיום אני מקווה מנחם שתשאיר את האתר,מאז שגילתי אותו בערך לפני שנה(זה היה בפיינלס של שנה שעברה)זה מבחינתי האתר מספר אחד לNBA ואף אתר לא מתקרב אליו.

  14. מנחם,
    משום מה לא עלתה תגובה קודמת שכתבתי לפוסט.
    קראתי את תגובתך האחרונה לפוסט של דור ואני מקבל את קריאתך לפרופורציות.
    ועדיין, לא הבנתי איפה אתה שם את הגבול של יחס. כולם ליריב.
    זה לא בסדר שקיוויתי בזמנו שרג'י ייפגע?

  15. כלומר אז בשנות ה90 אני הייתי הניקס ג'ורדן היה אלוהי האורנים, כי אני הייתי הניקס. היום הוא פרש ומבחינתי שיהיה אלוהים ולברון הוא האויב.
    לא זה הבסיס לאוהד ספורט?

  16. בשולי הדברים שמחתי מאד לדעת כמה האתר הזה חשוב לגולשים.
    אני מצטרף בכל לב לצורך של האתר להישאר.
    האתר הוא נפלא עם המון ערך מוסף.

  17. מנחם, לא שונאים את מיאמי בגלל מיאמי, שונאים אותה בעיקר בגלל לברון. תאמין לי שאם רק בוש היה עובר לשם אף אחד לא היה נגדם באותה מידה שכעת.
    הצפי מלברון היה שהוא יישאר בקאבס ויביא להם אליפות בסופו של דבר,ולדעתי זה גם היה קורה.
    צורת העזיבה שלו היא זו שגרמה לכל הבלאגן, ולא באמת מעניין אף אוהד שהכספים שקיבל עבור הריאיון נתרמו לצדקה.

    בנוסף, חסידי ג'ורדן וקובי לא רוצים לקבל את העובדה שיש שחקן שקרוב לגדולתם, ולכן כל הפסד שלו הוא עוד "הוכחה" שהוא ל זה, מה שגורם לשמחה לאידו.

    אני אישית בעד הספרס בזכות הטריו הבלתי נגמר, לא בגלל ההיט.

  18. מה אתה משחק אותה מנחם אתה כותב תגובות לא פחות "אובססיביות" על הלייקרס, זה ספורט ומותר לך להוציא אמוציות
    איפה הבעיה בהשוואה של מיאמי למכבי תל אביב??? זה ספורט או לא ספורט יש לך קבוצה שנואה וזה טבעי-מיאמי זאת הקבוצה השנואה עליי,לברון הוא השחקן השנוא עליי וזאתי זכותי לשנוא אותו.
    אתה הבנאדם הכי לא אובייקטיבי פה באתר עם כל הכבוד לידע שיש לך.
    אף אחד לא מתלונן על חוסר האובייקטיביות שלך כי זהו פורטל חובבני ולא אתר ספורט מכובד אבל האמירה הזאת שלך פשוט מקוממת אותי

  19. קראתי כרגע את הפוסט שלך מנחם ואני לא אוהד מיאמיאבל אתה בהחלט צודק שזה תגובות שעוברות את גבול הטעם הטוב וודאי לא מקצעיות אמממה זה חלק מאהדה לקבוצה והתחברות רגשית זה וודאי לא בא לפגוע בך או במה שאתה עושה תודה רבה ושנהנה ממשחק טוב הלילה

  20. אין מקום לשנאה אמיתית כי זה באמת רק ספורט וצריך לכבד ולהעריך גם יריבים ולא להגזים ולהתייחס לזה כאילו זו מלחמת עולם.

    אבל זה טבעי שחלק גדול מהאנשים לא רוצים שהקבוצה הפייבוריטית תנצח (במקרה הזה מיאמי, לפני מספר שנים הלייקרס וכו'…).

    אני אוהד של קובי והלייקרס ומה לעשות בינתיים לברון מוכיח שהוא לא בקליבר של קובי. אבל החיים הם לא שחור ולבן – וגם אם מיאמי יפסידו את הסדרה אי אפשר יהיה למחוק מלברון ומיאמי את הדברים הטובים שהם כן השיגו. על אחת כמה וכמה אם ינצחו.

    למרות שזו סדרה שבאמת קשה מאוד להתנבא בה אני מעריך ומקווה שהספרס יסגרו עניין היום.

  21. מנחם יקר ! מדוע אתה חושב שתגובות אנטי מיאמי הן אינן ענייניות גם התגובות שציינת לא היו בהם קללות ושפה בוטה רק אולי טיפה מוגזמות בהשוואות לגרמנים או בלהתפלל לשבירת רגליים !
    אם אני לא טועה זו כבר פעם שנייה או שלישית שאתה מאיים בסגירת האתר ואיני חושב שיש סיבה מוצדקת לכך ומקווה בכל הכנות שלא תבחר לעשות כך ! בשבילי אתר זה בו אני מבקר באופן יומיומי וגם כמה פעמים ביום מאז גיליתי אותו הוא כמו פרח במדבר לעומת אתרי ספורט אחרים .
    המגיבים פה רובם ככולם הם איכותיים ותגובותיהם לרוב איכותיות וענייניות ואם אפשר להחזיר את אהרון להיות כותב טור אני אשמח כי אהבתי את כתיבתו . זהו אמרתי את דבריי בקצרה ואני מאחל בהצלחה לכולכם פה .ולסאן אנטוניו אני מאחל שבשעה טובה יסיימו את הסיפור של הפיינלס היום עם ניצחון גדול .

  22. מנחם היקר, לא ברור לי למה לא ברור לך למה שונאים את מיאמי. נתחיל בזה שהשלישיה של בוסטון זה ממש לא אותו דבר מכמה סיבות, פירס ובוסטון היו קבוצת תחתית גרועה ולא כמו מיאמי שהייתה קבוצה שזכתה באליפות רק כמה שנים קודם, גארנט עזב את מינסוטה אחרי 12 שנים ולא במשדר טלויזיה מיוחד ותגיד מה שתגיד על הסוכנים שלו אבל הוא אחראי עליהם והם אמורים לעבוד בשבילו ולא להיפך, ריי אלן היה שחקן טוב אבל פרווה שלא עשה כלום בכל קבוצה שהיה בה(דגדג פלייאוף אבל לא יותר) ולכן הציפיות ממנו היו בהתאם, כולם היו בני 30 פלוס ללא אליפות.
    מנגד חבורת צעירים מתאחדת, כשאחד השחקן הטוב בעולם שמדבר על עצמו מגיל 22 על המורשת שישאיר השני בשלישיה של השחקנים הטובים בעולם והשלישי עבד על כולם שהוא אולסטאר.

    מה לעשות מנחם אנחנו לא BROTHERS מהשכונה שמתלהבים מכל המניירות של לברון עם טקס טלק שנהיה יותר מגוחך כל פעם, פרישת חולצת מייקל גורדן כי אף אחד לא ראוי ללבוש אותה אחרי שלבש אותה 7 שנים וכל מני דיבורים על עצמו, הוא פשוט שחקן נהדר שהמאיס את עצמו ולכן אני מקווה שיפסיד כל משחק קריטי והכי חשוב שיפסיד כשהוא בריא וכשיר אחרת זה לא יהיה כיף

    נתת דוגמה של הניקס על שלישיות, לא ידעתי אם לצחוק או לבכות עליהם, נו באמת גם אם אמרה היה בריא זה לא היה עוזר להם.

    אתה רוצה לדבר על שלישיות או רביעיות גדולות בהסטוריה יש לך את הסלטיקס והלייקרס של שנות ה80
    אבל עם כל היריבות הגדולה אף אחד לא איחל למג'יק או וורתי או קארים או קופר או מקאדו או סקוט להיפצע כי הם שיחקו יפה, לרוב קשוח אבל הוגן ובלי לעשות מעצמם משהו מיוחד כי פור פאק סייקס אתם כולה שחקני כדורסל ולא מדענים, רופאים או טייסי קרב בניגוד לרושם של לברון.

  23. לא אסגור את האתר אפילו אם יהיו לי אפס גולשים כי הוא למעשה חלק כיפי מהגימלאות שלי. רק כתבתי שזה מוציא את החשק להמשיך ולכסות את המשחק הערב וכו' וכו'.
    אבל התגובות של רובכם הלהימו אותי, ועתה אני רק מוסיף שהערב נקרע לספארס ולכל הצדקנים והמתחסדים (ויפי הנפש!) באתר בעולם את הצורה, ומה שהייתי צריך לכתוב בסוף המאמר שלי היה שכל השנאה מקורה בקנאה, ולכן הערב הכותרת אולי תהיה

    "…ושימותו הקנאים!!!!!!!!!!!"
    ההיט מנצחים היום בכמה נקודות, ובגמר קורעים את דנקן וחבריו בספרות כפולות.
    יאללה, זז הביתה (4 שעות נסיעה)

  24. מנחם לס, נראה לי שהכותרת של ישו תתאים קצת יותר למשחק של הלילה. בוא רק נקווה שסן אנטוניו יסיימו את העובדת הקודש שלהם. וזה היה מושלם.

  25. אין שום השוואה בין ההשתפנות של לברון לוותר על כסף כדי לשחק עם עוד כוכבים ולהוריד את תווית הלוזר מהגב, לבין זה שהלייקרס או הסלטיקס עשו טריידים לגיטימיים והרכיבו קבוצות אליפות.

    גם דאנקן, פארקר, וג'ינובילי וויתרו על לא מעט כסף בהארכות החוזים שלהם עם הספרס, אבל זה היה כבר אחרי כמה אליפויות, ןבמטרה להישאר במקום, בארגון, ועם אנשים שהם אוהבים.

    אחרי שאתה כבר אלוף – אפר לכבד דבר כזה.

    לכן כל הטענות במיאמי הם כלפי לברון ובוש שוויתרו על כסף – ולא ווייד שוויתר גם הוא.

    הרי מה יקרה הקיץ אם הווארד יוותר על המון כסף ויחתום במיאמי ?
    מישהו יחשוב שזה דבר אצילי שמראה שאליפות יותר חשובה לו מכסף ?
    בשום אופן לא.
    מה שיגידו – ובצדק – זה שהוא משתפן ולא מאמים שהוא יכול להוביל קבוצה לאליפות ועדיין להרוויח את הכסף שהוא שווה.

    1. עוד הבדל שקשור לכסף,אני אינני זוכר אפילו התבטאות אחת של דאנקן,פארקר או ג'נובלי על כך שהם ויתרו על כסף בכדי לשחק ביחד,לעומת זאת אני זוכר התבטאות לא מזמן של לברון על כך שהוא מרוויח מעט מדי לעומת היכולות שלו

  26. אני שונא את לברון בעיקר ובגללו את מיאמי, (מה, אסור?)
    ועדיין מעריך אותו ובעיקר את יכולותיו הפיזיות
    חבל עליו, היה יכול להיות שחקן משלים לא רע אבל הוא מתעקש להנהיג "בדרך שלו" וככה זה נראה
    אם הם לוקחים אליפות יהיה יותר מתאים לקרוא לה "עליבות"

    1. בס"ד

      הוא ברמה של כוכב גדול ויש לו מספרים של כוכב גדול. שחקן משלים לא יכול לזכות בתואר מצטיין העונה ואף לא להיות מועמד לכך!

  27. מנחם, זה לא היית אתה שכתב לא מזמן שזה הכל בגלל קנאה באיזשהו מאמר, וים של תגובות הוכיחו באופן ברור שאין קשר? שאם כן, למה לא מקנאים במיליונרים אחרים מהליגה? בתור מדען הלוגיקה שלך לא משהו. בקיצור, מרגע שקלטת שהאליפות בסכנה אמיתית פנית בתגובות ליללות סטייל ש"ס – אבל… הפלא ופלא -איש לא לוקח אותן ברצינות.
    אם ללברון היה אופי לא היינו בזים לו -הוא בחור נחמד ושחקן נהדר אבל יש לו אישיות של כרית. מה שכן, עם כל כך הרבה לחץ מגיל צעיר פלא שהוא עוד לא התחרפן סופית. התרבות האמריקאית (כהכללה כמובן) היא תרבות פלסטיק, השפה פלסטיק, כל היום משווקים ומוכרים לך שטויות -פלא שאנשים מזדהים יותר עם מאנו ג'ינובילי? איזה ספורטאי רציני מצהיר שיזכה באליפויות? בחייאת…. דאנקן הצהיר פעם משהו כזה? אקיצר, קודם שיופיע לגמר -או שלעד ייזכר כיותם ג'יימס או לברון הלפרין.

  28. טוב, אפשר להתחיל לדבר על כדורסל?
    אני מכניס שוב את תגובתי הראשונה:

    מבחינתי הנעלם (והמאכזב) עד כה בסדרה הוא דווקא דאנקן.
    האיש מגיע על כתפי מקום-7-ביעילות-העונה, בדיוק אחרי מנוחה ארוכה וטובה, כשבצד השני קבוצה סחוטה עם קו קדמי מצחיק שערוותו נחשפה בגמר המזרח.
    אבל טימי, במקום להרביץ סדרה של 13-25, מוצא את עצמו יותר מדי פעמים בורח מהכדור ומתאהב ב"עמדת-בוש" בטופ אוף דה קי, במקום להתלכלך תחת הסל ולעשות שמות בקו הקדמי של מיאמי, ועל הדרך להצדיק את היותו ה-4 הגדול בכל הזמנים. הוא חייב לדרוש את הכדור למטה, ולהתעקש על כך למרות שמיאמי עושים עבודה נהדרת במניעת המסירה. זה היתרון הכי גדול שלהם שעוד לא נוצל. זה הסיכוי שלהם.

    יש עוד משחק אחד, או שניים. אני מצפה מטימי להופיע סוף סוף בגדול, כמו שמאנו זרח במשחק 5. אין סיבה שלא נראה את זה ממנו

  29. סתם משהו מעניין שעלה לי ושווה התייחסות.
    שהארדן בתחילת שנה הלך ליוסטון לכאורה בישביל כסף( שאני בכלל לא חושב שכסף היה הסיפור) היו לא מעט תגובות של אנשים "מה למה לא נשאר" היה אפשר ליצור שושלת ומשום מה אף אחד לא דיבר על האי הוגנות בליצור טריו מפלצתי פי כמה משל מיאמי(דוראנט,ברוק,הארדן כמה רמות מעל מיאמי) כנראה שבאמת ההוגנות לא מעניינת אנשים כמו שנאה ללברון(מכמה סיבות) וההוגנותסתם תירוץ לשנוא את מיאמי.
    סתם נקודה למחשבה.

    1. קודן כל הייתה התייחסות,אמנם לא קרוב למה שלברון עשה אבל כן דיברו על זה,דבר שני הרבה יותר מכסף היה את העניין שהארדן לא רצה לנגן כינור שלישי אלא להפוך לכינור ראשון,ודבר שלישי בגדול הארדן עשה מה שהוא אמור לעשות,הוא האמין ביכולתו לקבל חוזה מקסימום ולהתנהג בהתאם,שיבנו סביבו קבוצה ושהוא יוביל אותה,הקטע עם לברון זה כל החבילה ולא רק שהוא ויתר על הכסף כמו כן כתבתי את זה לא מעט,אין מה לעשות שאתה לברון מצפים או לפחות ציפו ממנו ליותר מכל שחקן אחר בליגה לכן הווארד יכול לחבור לפול ולכן השלישיה בבוסטון יכלה להתחבר.אין מה לעשות יש מספר שחקנים מצומם של יחידי סגולה שמהם מצפים למשהו אחר זה כל התורה בתימצות וזה מה שמעורר את הסלידה מהדרך שלברון בחר

      1. מסכים אבל אתה מבין תהבדל בפרופורציות.
        מה גם שאמרתי לכל אלה שדיברו על כסף.
        דעתי שהארדן חיפש הכרה בתור מה שהוא(אולסטאר) ותאמת קיבל אותה ביושר

  30. התגובה של מנחם היא הנכונה!

    לקרוע ולהיקרע! לאהוב ולשנוא מכל הלב!

    זה ספורט אמיתי.  זה המשחק של שנות ה90 הנפלאות ולא הרכרוכיות הלפלפית של השנים האחרונות.

    זוכרים את קורט רמביס מה עשה כשמקהייל זרק אותו לרצפה אי אז לפני עשרות שנים?

  31. מסכים עם זה שהשנאה למיאמי לא פרופורציונאלית.
    מסכים עם זה שאתה מנחם לפעמים מלבה את האש עם התגובות והפוסטים שלך.
    לדעתי השנאה ללברון היא תוצאה של ההתנהלות שלו במהלך המעבר , הקנאה של אוהדי קובי על זה שהוא שובר כל שיא שלו, וצרות עין ומוח של אנשים אלה שלא מסוגלים לראות את האדם שמעבר לדברים האלה.
    מה שכן, בתור אוהד של לברון אני שואל כל הסדרה הזו כמעט, איפה הוא מבחינה התקפית וכמה כישרון באמת יש לו אם הוא לא מצליח לשבור את ההגנה של ס"א המבוגרת.
    לגבי רמת התגובות באתר, לא תוכל לשמור עליה בלי למחוק תגובות לא מכבדות.

  32. אני מקווה שהדבר המוזר הזה שקורא לעצמו מאמן ההיט יעלה עם באטייה שדי חזר לעצמו ויכול לשמור את ג'ינובילי בחמישייה וכך יחזור לעלות את מילר כמחליף אפקטיבי.
    מילר שעלה בחמישייה תרם כלום.

  33. טוב, קודם כל אני אוהד מיאמי ולמרות זאת באובייקטיביות – לא מגיע להם (עד כמה שיש מגיע בספורט)לקחת אליפות.מה שאני רואה על המגרש זה בעצם קבוצת יורוליג על סטרואידים(סאן אנטוניו) שמניעה כדור,כולם מעורבים,המשחק שוטף ובעיקר מנצלת כל יתרון שאפשר לעשות סל.מגיע קול – בוא נטרוף אותו,הגנה מתכווצת – נדפוק שלשה.בכל אספקט של המשחק אתה רואה איי.קיו גבוה.ממול ישנה מיאמי שמשחקת סליחה על הביטוי "סמול בלוף".מצטער.זה לא כדורסל.אני אנמק. על פניו יש את שלושת הגדולים שיכולים לשחק בכמה עמדות.הבעיה היא שבוש שאמור לקחת גם ריבאונד זורק מבחוץ.לברון שהוא סמול פורווארד מתעסק בריכוז.וייד שהוא שוטינג גארד לא קולע שלשות תקופה ארוכה.הכל הפוך.בלאגן.בלאגן.שחקנים דורכים אחד לשני על הבלטה.אני פשוט לא מאמין שאפשר לקחת טבעת בלי גבוה נורמלי עם משחק סביר עם הגב לסל.איך תכווץ את ההגנה.האמת זה קצת מזכיר לי את ברצלונה בכדורגל שאפשר להסתדר בלי חלוץ.מסי כבר יבקיע.אז זהו.זה לא עובד לאורך זמן

    1. בס"ד

      דווקא בברצלונה זה עבד לא מעט זמן, ולא צריך להספידם. א"א לקחת תארים כל השנים, אך השיטה שלה דווקא הצליחה מאוד ובליגה הספרדית היא זכתהבאליפות מרשימה ביותר.

  34. איזה יום שמח לי היום – איזה יום ?
    לברון גיימס מקבל בראש היום – איזה יום !!!
    איזה יום שמח (: יום של הפתעות
    פלאש גומר את העונה עם דמעות …
    איזה יום שמח (: יום של הפתעות
    הבושית עוברת בקיץ לצרעות ..

    טימי החמוד 5:0 בגמר
    יפרוש מכדורסל כסופרסטאר !!!
    דני גרין (מי?) הוא הMVP
    מנחם מתחבא בשירותים …
    האתר נסגר לצורך שיפוצים (:
    ואנחנו לבריכה עכשיו קופצים

    מי פילל והאמין ? בטח לא אני
    אבל ללברון הכי מתאים מקום שני …

    1. MBK!
      אני יודע שמומי מקשיב לך יותר מאשר לכולם משום מה. קראת את ההתחלה? הוא בניו יורק, החליט לנהוג מונית בניו יורק ולעשות קצת כסף, ופרש מהאתר.

  35. השונאים ימשיכו עם בלבולי הביצים
    וכשייגמר נאמר "שימותו הקנאים"

    מאנו ג'ינובלי היה וואן טריק פוני
    ולנפילתו הערב מצטרף גם טוני

    הערב כמובן ייגמר שלוש-שלוש
    אבל ביום חמישי הם יחטפו בראש

    ומראש פינה ועד השוק בחברון
    ישירו את שיר המלך לברון!

    1. חחח חזק דוקטור. יש לך את זה.

      אוהדי לברון שלא מבינים שום דבר
      יגלו שהסדרה עוד היום תגמר כבר,

      בושית תקלע בשיער קוקיות
      וגרין ישחיל מהדאונטאון עוד שלשות,

      פרקר יסבסב את הברכיים של וויד
      צ'למרס? סתם עוד חתיכת MAID,

      לברון יבלע את "אני הנבחר!"
      בחמישי יוכל לצאת לטיול בניכר,

      יאללה טימי יאללה גרג יאללה ספרס לקרב
      רחמים על מיאמי שלא יקבלו הלם-קרב!!!

  36. הבנאליה שלפני המשחק / שיר

    עטוף בכשלים לוגים עלובים
    יוצא אל הדרך הרדופה במכשולים
    הרוח בשיער, בחורה מתחת לכתף
    יוצא אך הדרך, אל האופק השקט
    סטטיסטיקות חופרות
    מכל הכיוונים
    והיא רק רוצה כבר
    להתחיל בריקודים
    הבנאליה של לפני המשחק
    הו, הו כן
    הו, הו כן
    הבנאליה של לפני המשחק
    100 ניצחות בפוסט סיזון לספרס
    תאריכים מובילים לאירועים
    שמובילים למסקנות
    המסקנות העלובות – לניצחות
    וכבר חשבתי שהאמריקאים
    תמו להשתעמם
    אז פתחתי את הבירה
    רחוק לדיסקוטק!
    הבנאליה שלפני המשחק
    הו, הו כן
    הו, הו כן
    הבנאליה של לפני המשחק
    שונאי לברון בכל מקום
    קרובים לדיכאון
    עוד לא בני 12
    ואוננות בזיכרון
    טוני פארקר שולט!11
    לוחצים על המקלדת
    טים דאנקן טהור!1
    חושבים והיא שותקת
    פופוליזם בכל מקום
    בדיחות על השעון
    ואחרון אחרון אני צריך להתוודות
    אני דווקא אוהב
    את כריס הבושמושבוש! טאעהאהה סולו גיטרה
    הבנאליה שלפני המשחק
    הו כן
    הו כן
    הבנאליה שלפני הגמר!
    go wade

  37. שאלת את עצמך למה אנשים לא מחבבים את המשחק של לברון?
    הוא שחצן! (כמה כבר אפשר לסבול את טקס הטלק כאילו הוא בWWE)
    השחצנות, האי מנהיגות
    והפלייאוף הזה הוא התעלה על עצמו, פלופר כאילו הוא שחקן זוטר בליגה
    אפילו ג'ינובילי לא הגיע למימדים כאלה

    הוא כשרוני, הוא באמת השחקן הכי טוב שראיתי בעשור האחרון, מלבד שזה מגיע לדקות האחרונות
    אבל אין לו את הקלאסה של השחקנים הטובים ביותר, רמה אחת מתחת כשאתה מוסיף את העלמות שלו בדקות אחרונות במשחקים חשובים(וגם לא חשובים) הוא לפחות ב2 דרגות מתחת לגדולים ביותר
    שזה כמובן מג'יק מייקל קובי ג'באר

    הנה סרטון משעשע בנוגע לפלופים של לברון
    http://www.youtube.com/watch?v=_jvgLVC1d4s

    1. זה טוב שפופ יהיה חייב לשחק דרך דאנקן, ככה יהיה לדאנקן משחק גדול לסגור איתו אליפות חמישית…

      (מי זה מומי ולמה הוא נדחף ביום כזה לפוסט?)

  38. חחח חזק דוקטור. יש לך את זה.
    אוהדי לברון שלא מבינים שום דבר
    יגלו שהסדרה עוד היום תגמר כבר,
    בושית תקלע בשיער קוקיות
    וגרין ישחיל מהדאונטאון עוד שלשות,
    פרקר יסבסב את הברכיים של וויד
    צ'למרס? סתם עוד חתיכת MAID,
    לברון יבלע את "אני הנבחר!"
    בחמישי יוכל לצאת לטיול בניכר,
    יאללה טימי יאללה גרג יאללה ספרס לקרב
    רחמים על מיאמי שלא יקבלו הלם-קרב!!!

  39. אף אחד לא הגיב לי שם

    הבנאליה שלפני המשחק / שיר
    עטוף בכשלים לוגים עלובים
    יוצא אל הדרך הרדופה במכשולים
    הרוח בשיער, בחורה מתחת לכתף
    יוצא אך הדרך, אל האופק השקט
    סטטיסטיקות חופרות
    מכל הכיוונים
    והיא רק רוצה כבר
    להתחיל בריקודים
    הבנאליה של לפני המשחק
    הו, הו כן
    הו, הו כן
    הבנאליה של לפני המשחק
    100 ניצחות בפוסט סיזון לספרס
    תאריכים מובילים לאירועים
    שמובילים למסקנות
    המסקנות העלובות – לניצחות
    וכבר חשבתי שהאמריקאים
    תמו להשתעמם
    אז פתחתי את הבירה
    רחוק לדיסקוטק!
    הבנאליה שלפני המשחק
    הו, הו כן
    הו, הו כן
    הבנאליה של לפני המשחק
    שונאי לברון בכל מקום
    קרובים לדיכאון
    עוד לא בני 12
    ואוננות בזיכרון
    טוני פארקר שולט!11
    לוחצים על המקלדת
    טים דאנקן טהור!1
    חושבים והיא שותקת
    פופוליזם בכל מקום
    בדיחות על השעון
    ואחרון אחרון אני צריך להתוודות
    אני דווקא אוהב
    את כריס הבושמושבוש! טאעהאהה סולו גיטרה
    הבנאליה שלפני המשחק
    הו כן
    הו כן
    הבנאליה שלפני הגמר!

  40. זה טוב שפופ יהיה חייב לשחק דרך דאנקן, ככה יהיה לדאנקן משחק גדול לסגור איתו אליפות חמישית…

    (מי זה מומי ולמה הוא נדחף ביום כזה לפוסט?)

  41. בגלל סערת תנדרסטורם איבדנו את הסיגנל (יש לנו דיש). אם הוא לא חוזר עד המשחק אני מפוצץ את הטלוויזיה ועובר חזרה לכבלים.

  42. אמרו לו
    אריק איינשטיין
    מילים: פלויצ'יני
    לחן: פאולו קונטה
    תרגום: עלי מוהר

    זהו סיפור עצוב על ילד
    אחר כך נער
    היום כבר איש
    הוא לא שמע קולם של אלה
    שהזהירו ממיאמי היט
    הוא לא שמע מה שאמרו לו
    לכן היום הוא בעסק ביש

    אמרו לו שהחיים זה כדורסל
    וקונצים פה אין
    אמרו לו שהוא קצת לא נורמאל
    כי אוי לו למסכן
    אמרו לו שיהיה כבר מעשי
    רמזו לו שיתבגר
    אז הוא לא למד שום לקח
    ואין לו שכל גם להצטער

    אמרו לו שיתרכז בכדורסל
    כי זה החשוב
    אמרו לו שפרסומות ופלופים
    יהיה סוף עצוב
    אמרו לו שיהיה כבר מעשי
    רמזו לו שיתגבר
    אז הוא לא למד שום לקח
    אין לו שכל גם להצטער

    אמרו לו שהחולצה הלבנה
    זאת לא מציאה
    אמרו לו שהוא נכנס פה לצרה
    ואין יציאה
    אמרו לו שיהיה כבר מעשי
    רמזו לו שיתבגר
    אז הוא לא למד שום לקח
    ואין לו שכל גם להצטער

    1. כן, מתוקף היותה המארחת.
      משחק ראשון בחסדי השופט הוצאנו נקודה ב2-2 נגד נורבגיה, המשחק השני היה טבח נגד איטליה שחטפנו 5-0 ובמשחק השלישי ניצחנו את אנגליה (שהגיעה בסגל מגוחך) 1-0. 4 נקודות, לא עלינו בגלל 5 נקודות של נורבגיה

  43. הרגע התחיל המשחק לגביע העולמי בין ארה"ב והונדורס. צריך להסתכל על שני המשחקים ביחד!
    כבר אמרתי שמיאמי עולים באותה חמישייה למרות כל הדיבורים.

  44. לברון נגע בו.

    בינתיים כל הקלעים עם יד מאופסת.

    מיאמי תנצח תמשחק הזה ב-10.

    וזה יהיה הסוף של הספרס כי אין להם סיכוי במשחק 7.

  45. ווייד לא יכול ללכת והם לא משחקים עליו. די לקיבעון! טוני- אתה הרכז.
    לברון לא נגע בו, לא נורא, שריקה מובנת קצת.
    שתי הקבוצות לא מחטיאות, זה קצב של 125 לכל קבוצה

  46. מנחם , כשאני העזתי להתלונן על השיפוט , אתה וחבר מרעיך קיללתם אותי קללות נאצה, מאז אתה לא מפסיק לבכות ולהתלונן על השיפוט, מה יהיה???

  47. ארהב-הונדורס 0-0 בינתיים. ארהב שולטים לחלוטין. היום תפשו 45 מיליון דולאר קש ו-30 טון קוקאין מהקרטייל בקלוומביה

  48. השופטים עושים משמרות- 6 דקות לס"א ו-6 למיאמי.

    דקות רעות של ס"א ומיאמי מעולה ליתרון מינימלי, רק מראה את מאזן הכוחות

  49. 2 נק לסיכום הרבע…
    -מיאמי נראים טוב ועם זאת הספרס במרחק נגיעה…
    -פרקר וייד ולברון לא במשחק ואנחנו מקבלים נקודות מהרבה שחקנים משלימים…
    WE GOT YOU WERE WE WANT IT TO BE

  50. רק שספליטר יישאר במשחק (הוא גם עשה פאול על דוויין בקליעה והיה צריך להיות סל ופםאול). גם מאנו שיישאר

  51. טסתי הלילה לארצות הברית
    בשדה התעופה היה זוג רועש מהרגיל מומי וסילבי
    לא עמדתי בפיתוי ושאלתי את הבחור האם הוא מומי החציל ?
    מומי חייך ישר ,אבל היה נסער ואמר שהסוף של מומי הגיע
    אגב מנחם , אני לא בטוח שהוא ממוצא מזרחי
    מה שבטוח הוא שמומי היה עימי על הטיסה לניו יורק !!!
    האמת מעולם לא האמנתי בקיומו של מומי וחשבתי שזו מזימה עד אמש …..
    אני עדיין מופתע

    1. הוא צילצל אלי וזה היה מאזור חיוג 212 אז אני יודע שהוא בניו יורק. אבל הוא החליט להתפטר מהאתר.
      איך ידעת שזה מומי?

    1. מאנו כולה היה טוב משחק אחד. ס"א לא תלויה בו בכלל. טוני בינתיים מהוסס בכל צעד שהוא עושה. אותו ס"א צריכה!

  52. איך פופ לא רואה שמאנו כבר מתחילה אפס? ואותו דבר ספליטר? מתי כבר יכניס את בלייר? כשיהיה מאוחר (עוד 5-6 דקות יהיה מאוחר כבר).
    רק שהפלח שלא רואה משחק ישאיר אותם!

  53. איטליה לא היוו מכשול ואפילו לא קצת לספרד. הגול הראשון היה נטו עקיצה במתפרצת, הגול השני היה כשהמשחק היה גמור.
    אל תזלזל באיטליה הבוגרת! נבחרת מדהימה! ספרד הצעירה ללא ספק מדהימה

  54. השופטים בושה שריקה כל כך מאוחרת שחשבו שנגמרה המחצית…להברון ופרקר מנטרלים אחד את השני…טוב לספרס

  55. סליחה , אני יודע שמנחם לא יאהב את זה אבל אני חייב להגיד :

    לברון יותר עסוק בפוטבול מאשר בכדורסל… רק נכנס באנשים כל הזמן…

  56. מנחם
    זה היה מומי , הוא ממש כעס ששאלתי אותו
    מה הסיכויים שיש עוד זוג במדינה שנקראים מומי וסילבי ?
    אני בטוח שזה הוא
    מה גם שחייג אליך לניו יורק

      1. אגב, הוא בנזונה לא ק'טן. אמר לי שידיעות צילצלו אליו עם ברורים לגבי כתיבסה עתידית אצלהם. לך תדע. אולי הוא רוצה להתחיל לסחוט אותי על תשלום. הוא לא עד כדי כך טוב, ואני מקווה שהוא קוןרא זאת כאן.

  57. אם לברון יתחיל רק לשחק כבר… ל SA לא יהיה סיכוי…
    זה נראה שהוא רק מחפש גוף להכנס לתוכו ו"אחר כך יהיה טוב" …

    הוא צריך להבין שגם השחקן הכי טוב בעולם לא יכול לעבור שומר שנותן לו 2.5 מטר!!! מה הבעיה להרים זריקה ???

    ג'אמפ חופשי כזה הוא אמור לעשות ב-70% … וישאיר לו הרבה אנרגיות לדברים אחרים…

  58. עד מתי גיל ברק?!?!? הבחור הזה פשוט מכה.
    והכי עצוב שבזמן שאני שומע אותו מקשקש אני יודע שזה על חשבון הבית ספר המהלך לכדורסל aka יובי בראון.
    אפילו ירון "קובי ולברון i'm your bitch" טלפז עדיף

  59. אי נוחות מתחילה להיות מורגשת בארינה….זיעה קרה מחלחלת במורד הגוף והרגשה לא נעימה שזה הולך לקרות…
    סיום מטורף למחצית…ודאנקן במשחק מפלצתי סטייל סופרסטארים של פעם !!1
    וזה מה שמצפים מכוכב אמיתי

  60. הרגע של המחצית הראשונה:

    לברון עומד על קשת ה-3 עם הכדור ,דיאו מתקרב אליו ונראה פשוט לא מתעניין הוא אפילו לא קופץ כדי להפריע ללברון, לברון עולה ומחטיא.

  61. גם בוש אפס. ביחוד בהגנה? הוא כאילו לא קיים. ובהתקפה עם חצאי המרחק שלו לא נכנסים, אין לו מה לחפש על המגרש.

  62. אם אני מאמן ההיט, לברון לא נוגע בכדור בכלל. הדבר היחיד שמותר לו לעשות זה לרוץ ללא כדור, ולקבל כדור בריצה כמו טנק, ואז אני מבטיח למיאמי 30-35 נק' למשחק. אבל ספואלסטרה טיפש מדי להבין או לראות זאת. לברון עם כדור הופך לשחקן שהוא 10% ממה שהוא יכול לעשות.

  63. בנתיים מכל המשחקים עד עכשיו, ממש לא מגיע ללברון אליפות.
    יש לו עדיין מחצית ומשחק שלם לשחק כמו שצריך וישכחו לו הכל.

  64. זוהי הודעה לינון יבור:
    כאן טים דאנקן, באתי לקחת אליפות. עופו לי מהעיניים!
    איזו מחצית. לאונרד מדהים. מנחם, דאנקן בכיין? פחחחח……..
    ס"א חייבים לקחת היום. פדרו, בעדינות עם ג'ינובילי, אפילו שהוא ארגנטיני. מנחם, מומי זה אתה.

  65. דבר ראשון גיל ברק גאון, אני מת עליו.

    דבר שני כולם מדברים על לברון כאילו הכוכב של סן אנטוניו הגיע היום. דאנקן אמנם מדהים אבל שכחתם מי היה עד כה בפלייאוף השחקן הכי טוב בס"א? אני לא מדבר על גרין. טוני טוני טוני

    אמנם 6 אסיסטים אבל רק 4 נקודות במחצית.

    אז בבקשה אל תכתבו עוד שכשלברון יתעורר מיאמי תקרע את הטקסנים, זה לא שהם ב-100% (3 שלשות במחצית?! זהו?!)

  66. דאנקן במחצית ענקית אבל חוץ ממנו אף אחד מהספרס לא משחק טוב מבחינה התקפית (אולי רק קוואי), זה מאוד מדאיג לקראת המחצית השנייה. בכל מקרה העבודה שדיאו עושה על לברון היא ענקית. יכול להיות שדווקא דיאו הוא הלברון סטופר הכי טוב? אני חייב להודות שזה מאוד מפתיע. או שאולי הוא לברון סטופר טוב רק כשלברון במשבר קליעה.

  67. מי שמנסה בכלל להשוות את לברון למייקל או לקובי רק יחשוב מה הם היו עושים הערב במקומו! פשוט אין לא את היכולת שלהם, ולא את הלב והנשמה שלהם, והוא משחק הכי גרוע שהוא יכול בהתחשב ליכולתו הירודה ממש לעשות הזק כשהכדור בידו.
    אם מיאמי יפסידו (ונראה יותר ויותר שזה מה שיהיה), המוניטין של לברון יירד למרתף, וכל שונאיו יתחילו לאהוב אותו מתוך רחמים.

  68. דאנקן בוכה כשיש סיבה. זה ההבדל בינו לבין לברון. אלעד, תגובה נפלאה וממצה על דאנקן ולברון. ייתכן שבני אנוש ייקחו אליפות מ"אנשי הפלסטיק"? אם זה קורה אני חוזר בתשובה.

  69. דיאו נותן ללברון מטר חופשי אך מאחר והוא לא קולע מרחוק או מחצי מרחק, ואין לו צעד רקאשון, הוא מחסל את לברון.

  70. מיאמי נראים לא מחויבים איכשהו. לא מבין איך אפשר לסמפט אותם. (חוץ מוייד שהוא שחקן גדול). שלחו את דאנקן לקו ראבאק!

  71. משחק פתוח כי למיאמי יש הרבה מה להציע גם אם לברון ממשיך להיות חלש וגם לסן אנטוניו יש עוד הרבה.

    יאללה המחצית שאליה מתנקזת כל העונה!

  72. עם כל הכבוד לאלטידור, בוא לא נגזים. יש לא מעט חלוצים טובים ממנו כמו סוארז קבאני מנג'וקיץ' גומז איברהימוביץ אגוארו וזה רק בשלוף קצר

      1. זה 38 שערים בשנתיים. עונה אחרונה הוא כבש בליגה 23. ואם מסי, שגם משחק חלוץ היה בליגה ההולנדית הוא היה כובש 60+ בעונה..

  73. מנחם הבכי שלך מנגינה ערבה לאוזניי. אני נהנה גם מהספרס.
    הבכי הוא הדובדבן על הקצפת. היה צריך להיות 15 לספרס כבר.

  74. הסל מתחיל ונגמר בניסיון של אנדרסון לעכב את ההתקפה, והיכולת של הספרס לנצל את זה. (הריבאונד התקפה של דנקן..)

  75. היה צריך להיות סל של פארקר בגלל התפיסה של הרשת של הציפור…

    … ובסוף יצא שעוד פעם השופטים דופקים את מיאמי… :-)))

  76. כנראה שלברון הולך להיזכר בתור הטרגדיה הכי גדולה ב-NBA, עם כל הכישרון והגנטיקה הוא עדיין 3 מ-10 במשחק הכי חשוב העונה.

  77. מי אמר גיל ברק גאון? לבוריס דיאו יש יד מעולה מכל הטווחים? איפה הוא חי? יש לו יד נחמדה מחצי מרחק ומשלוש זה נס אם הוא פוגע בטבעת.
    אגב לברון לא חכם במיוחד. כמעט רבע שלם הספרס over the limit והוא לא מנצל את זה כדי להגיע לקו

  78. ראסל, צ׳מברליין וקארים יכולים להמשיך לריב על המקום הנוסף, בנתיים המקום הרביעי ליד מייקל, מג׳יק ובירד חתום ונעול…,
    טים דאנקן פשוט מעורר השראה

      1. אני אומר את האמת. זה הכל. מיאמי ניכנסים וניכנסים. תסתכל על הסטטיסטיקה בסוף המשחק, ןתסתכל על הפאולים…

  79. אם בכל זאת מיאמי תיקח את המשחק אפשר להפיל את זה רק על הצרפתי שחירבן שני התקפות בסוף רבע 3 במקום למשוך זמן ולעשות התקפות ארוכות

  80. העיקר שאומרים שספו מאמן טוב חוץ מלהיכנס לסל ולמסור לשלשה אין להם אף תרגיל ראוי לשמו בהתקפה. הוא מסתמך יותר מדיי על הכישרון של השחקנים שלו.

  81. דוק,מצאתי שידור טוב שלא עוזב את המגרש גם בפסקי זמן
    עכשיו אני מבין למה אתה בעד מיאמי

    איזה מעודדות לכל הרוחות , כמה טוסיקים עגולים יפים.

  82. פעם היה אחד ריי אלן שידע לתפור שלשות- איפה הוא? למה הביאו אותו??

    אגב, היה כל כך שקוף שמאנו לא יהיה פאקטור במשחק הזה. בדיוק כמו שאמרתי, הטעות הגדולה של גרג שלא זיהה את זה מוקדם מדי, ההפרש יכול היה להיות גכדול יותר. 4 הבדל…

  83. בוא נעשה סדר- למאנו יש ראיית משחק, יכולת מסירה והכל, אבל אין לו יכולת ניהול משחק. הוא לא יכול לרכז. זה בלאגן אחד גדול

  84. טוב, בסוף אפילו הפופ נאלץ לקחת טיים אאוט (שהיה צריך לקחת לפני 2 דקות). הוא המאמן במהלך המשחק אחד הגרועים. רק שימשיך לתת למאנו לשחק!

  85. החדירות של טוני אמורות לסדר לטימי סלים קלים (5 נק' במחצית השנייה), שלשות לניל גרין ולנארד וגם כמה סלים לעצמו. ואני שואל- איפה החדירות האלה היום?!

  86. עוד פעם מספידים את מאנו? לא למדתם כלום, הא? עאלק לא יכול לרכז…….. תהיו בריאים. ומנחם לא היה לדאנקן צעדים כי בין טיפ אחד לשני אנדרסן נגע בכדור.

  87. פופ טעה לפי דעתי כשלא עלה עם החמישייה החזקה דווקא בתחילת הרבע…זה ברור שחלטורה יזרוק את כל מה שיש לו בתחילת הרבע..הוא לא יכול להרשות לעצמו לגרור את הפער לתוך הרבע הרביעי….
    יכול להיות שזה מה שהכריע את המשחק.
    טעות גדולה מאוד

  88. תגידו אנשים
    כל מי שמתבטא נוסח

    "הבטחתי שמיאמי ינצחו" "כמו שאמרתי כבר בבוקר הם ינצחו"

    מה הקטע של ההתבטאויות האומללות האלו?
    לכו תעשו בחוץ תחרות למי יש גדול יותר ותהיו בשקט.

  89. לכל מספידי לברון- הא לכם רבע מהאגדות.
    ועל התוקף ששרקו לו אחרי שפארקר רוכב עליו אני רוצה לשמוע את המלעיזים…

  90. יש משחק צמוד טוב סלים מדהימים, גם של לברון לשם שינוי.
    תהנ מהמשחק.
    די על כל שריקה לחפור זה הכל.

    קיצר
    פרקר טיים איזה 5 נקודות
    ואיבוד אומלל של צלמרס.

  91. ההרכב עם אלן ואנדרסון עדיף על וויד ובוש והוא התפנית לשינוי החיובי בתחילת הרבע לתפנית השלילית בדקה האחרונה.

  92. טוני פארקר!!
    וואו איזה אלוף: 5 נקודות וחטיפה במאני טיים בשתי דקות הכי קובעות של העונה. אין מילים על השחקן הזה!!

  93. חחח
    שתי עברות מסריחות אבל לא הייתה ברירה של ריי על מאנו.

    לברון… כל הרגע נכנס חזק פנימה הכל סבבה.
    2 דקות אחרונות הסתפק בג'אמפ שוט מסירות מוזרות ושני איבודים והחטאות

    לך לי שון ילד.
    תן לגברים לשחק

  94. כל החכמולוגים שטוענים שפופ טעה כשהוציא את דאנקן…הם גם עיוורים לא רואים שמיאמי בהרכב נמוך…חוכמה זה לא דבר שמצוי בשפע כנראה

  95. מנחם, אחרי הסיום המזעזע של הזמן החוקי, אני לא מאמין יותר לשום מאמן אמריקאי. כל מאמן בליגת העל של ישראל יותר טובמהם

  96. עזוב פדרו- לס בוכה על השיפוט כל הערב..

    כל העברות של ריי אלן היו בלתי ספורטיביות לא שמעת ממנו ציוץ

    מצחיק

  97. סםולסטרה חייב דחוף להוציא את לברון החוצה רק ככה יהיה למיאמי סיכוי טוב לנצח.

    דחוף להוציא את לברון אם הפלאח מסוגל להוציא את דאנקן ברגעים כל כך קריטיים ספולסטרה חייב להוציא את לברון.

  98. אוו סוף סוף שימי ריגר במשהו חכם:
    אני לא מבין את פופוביץ' איך גינובילי עדיין במגרש, יפה שהוא רואה את זה בהארכה.

  99. מנחם בקשה אחת – במקרה ומיאמי מנצחים, לברון מסיים עם טריפל דאבל ככל הנראה, בבקשה , לא רוצה לשמוע מלה בזכות הלוזר הזה !!!!

  100. מיאמי צריכה להגיד תודה ל-3 אנשים- ריי אלן, מאנו ג'ינובילי וגרג פופוביץ' הידוע במקצועו כפלאח שעובד בשדה כותנה.

  101. 8/13 בסן אנטוניו. למישהו יש ניחוש מה זו הסטטיסטיקה הזו?

    אקל עליכם- איבודים של מאנו לעומת האיבודים של הקבוצה כולה. והפופ ממשיך לשים אותו. דביל

  102. מיאמי למרות השופטים!!!!!!
    איזה משחק מדהים!!!!

    לא ייאמן ששונאי מיאמי הבכיינים העלובים האלה מעיזים בכלל לבכות על שיפוט כ"כ מוטה לטובת הספרס…

    הגדיל לעשות "הגיון בריא" בצביעות מחליאה ממש שאומר לנו לעזוב את השיפוט ואז בוכה בעצמו…
    איזה גועל…

    ואלעד רבין שמבקש שלא יזכירו את לברון שנוא ליבו למרות טריפל דאבל וזה שהוביל את החזרה של מיאמי בפתיחת הרבע הרביעי!!!

    כל הכבוד מיאמי!!!!
    תנצחו את משחק 7!!!!

    1. משחק ביתי של מיאמי.
      שני פאולים פלגרנט של אלן שקיבל עליהם רק פאול.
      פאול אחד של אלן שלא נישרק. מיאמי לקחו את המשחק רק בגלל השופטים.

      1. בגדול כתבת את זה:
        "כל העברות של ריי אלן היו בלתי ספורטיביות"

        אבל צודק, חוץ מזה לא זכור לי שרשמת כלום.
        מבקש סליחה.

        ושוב סליחה.

  103. לברון לפחות יצא גבר בראיון, כל כך הרבה טעויות הוא עשהבדקות האחרונות , רק השופטים היו גרועים ממנו.
    יסלח לי מנחם אבל רמת האימון ברגעי הסיום היתה כמו של מאמני קט סל במחוז צפון ב 1986

  104. השיפוט היה רע לשני הצדדים. אבל בקלאץ' שתי עבירות בלתי ספורטיביות ברורות של מיאמי היו מכריעות את האליפות כבר היום.
    חבל, לא נורא, אולי במשחק 7 טוני ישחק יותר מ3 דקות לסיום

  105. מעניין איך המאמן הגדול בכל הזמנים עושה טעויות של אינפנטיל מצוי בגן חובה,

    מה כל כך קשה לראות איך מאנו מחרבן מהשנייה הראשונה?? מה עשה דאנקן רע שברגעים הכי קריטיים ישב בחוץ???

    הפלאח- הפרחים מספולסטרה כבר בדרך אליך.

  106. רבין דרלינג, לברון הוביל את הקמבק עם חמש משש מהשדה וכל כדור אליו. התגובה שלך היא לגמרי של טרול.
    ולגבי שיפוט, סתם מרגיז, לא שרקו בכלל בסוף, לא לפאול של גרין ולא לפאול של אלן

  107. חבל מאוד כיכי זה כבר היה ביד של ס"א ואני לא רואה אותם חוזרים במשחק הבא פשוט צריך בשביל זה כוחות נפש אדירים והם סחטו את הלימון עד תומו פשוט חבל ותזכרו שהלייקרס כבר עשו את זה מול בוסטון כך שלדאבוני אכלנו חרא ואני לא ידבר על השיפוט כי הוא היה גרוע ל2

  108. העונשין הרג את הספרס, הרג אותם, ג׳ינובלי ולאונרד היו צריכים לגמור את זה ב 48 דקות…, משחק 7 יהיה blow out

    ספולסטרה חלש מאוד, באמת שמיאמי בלי מאמן

  109. נראה לי אנשים כאן ראו משחק אחר ממה שאני ראיתי – בלי לברון מיאמי היתה מובסת היום !!! למרות חצי 1 חלש ביותר הוא יצא לחצי השני כשהוא היחיד שמתפקד במיאמי בהגנה ובהתקפה. תצפו בשידור חוזר של המשחק ותראו איזו אחריות הוא לוקח על עצמו בחצי השני, באיזו אנרגיה הוא שיחק, היה בכל מקום, חסם, הגן וקלע וכל זה כשוייד ובוש לא במשחק וצאלמרס נותן מחצית ראשונה טובה ונעלם בשנייה. ואחרי כל זה לומר שלברון הוא פחדן?? פחחחחח…חוסר הבנה בסיסי בכדורסל.

  110. באמת האמנתי שמאנו יתעלה במאני טיים אבל כנראה מה שהגיל לקח כל כח הרצון שבעולם לא יחזיר (ורואים עליו שהוא רוצה מאוד…)

  111. כתבתי במחצית ואכתוב שוב- אמנם קלאץ' ענק של טוני פארקר, אבל הוא היה מהוסס אנמי ולא מורגש כל שאר המשחק. אם ס"א תקבל את טוני אפילו רק ל25-30 דקות כמו שהוא יודע, הם לוקחים בלי בעיה.. גם אני לא מאמין שנראה עו דמשחק של 1/7 של גרין ושמאנו ישחק כל כך הרבה.

    זוכרים את ה13/19 של ניל וגרין מהשלוש במשחק 3? אז 3/14 היום מהשדה לשניים

  112. לכל מעריצי לברון, תקשיבו למה שהוא עצמו אמר בראיון בסוף המשחק.
    אתה לא יכול להיות השחקן הכי טוב בעולם ולא לעשות אפילו פעולה אחת נכונה כשהכסף על השולחן

  113. החטאות עונשין זה צפוי במאניטיים. זה לא גמר את המשחק, מה שגמר את המשחק זה שהספרס לא עשו עבירה כשהובילו ב-3.

    1. גם אני לא , אבל כשהעתונאי מגזאטה דלו ספורט שאל את פופ, הוא ענה לו ״זאת שאלה מאירופה נכון? אתם שם עושים פאול, אנחנו לא״ כמובן שהוא טועה בגדול

  114. סטטיסטיקה נחמדת:
    LeBron James is 24-3 when Joey Crawford is officiating the game.

    Good night, people.

    לא מתלונן! השיפוט היה רע לשני הצדדים.. למרות שבקלאץ'….

    1. לברון ג'יימס לא רחוק מזה גם בלעדיו, בגילך פדרו עוד לא לומדים סטטיסטיקה אבל זה נתון שאי אפשר ללמוד ממנו כלום.
      אתה לא לבד אבל, יש לאנשים (גם כאלו שלמדו סטטיסטיקה) הטיה שמביאה אותם להסיק מסקנות ממדגמים קטנים מדי (זה לא אני אומר, זה כהנמן וטברסקי).

  115. איזה באסה!!!!
    תעזבו את השיפוט בצד. נכון היו טעויות בדקות האחרונות לרעת סן אנטוניו, אבל מי שאחראי להפסד זה פופ עם ניהול משחק גרוע בדקות האחרונות+ הארכה, ההגנה החונקת של ההיט, האקסטרה שבוש נתן בהארכה וכמובן ריי אלן שהוכיח שלב ונשמה לא קשורים בגודל השרירים. לא רק השלשות והעונשין שהוא קלע, גם העברות שמנעו מסן אנטוניו סלים קלים(למרות שאני מסכים שזה היה אמור להיות פלייגרנט)

  116. ברור שאני בעד סן אנטוניו

    אבל אין לי בעייה עם ההפסד= סופסוף משחק צמוד וכיפי בסדרה הזו.
    הגיע הזמן.

    יאללה חמישי.

    כאוהד מיאמי (שאני לא) וויד לא טוב, לברון נחנק בסוף כמה פעמים – ועדיין ניצחו.
    כאוהד סן אנטוניו- מאנו מזעזע פרקר קלע מעט גרין משחק ראשון שלא פוגע ועדיין כמעט נצחו.

    יאללה בלגאן.

  117. ללברון היה משחק לא ברור ולא יציב – הרבה החטאות ואיבודים ומצד שני כמה ריצות יפות.

    אם מיאמי מנצחים והוא לוקח כך את ה-MVP אני לא יודע מה להגיד.

  118. לא ראיתי שכתבו פה משהו די מרכזי – דאנקן פשוט היה עייף בסוף, הוא נתן הכל כל המשחק (כנראה מתוך תחושה של פוש אחרון לעונה וזהו) ובהארכה פשוט לא פגע וגם שמר פחות טוב (ולא ראה את לברון מגיע לבלוק).

    1. וגם עיקם את הקרסול במהלך המחצית השנייה…
      כשפופ נשאל על עייפות שלו, הוא אמר שהוא לא יותר עייף מכל שחקן אחר…

  119. אוהו, יש! יש! האינטרנט הארור של השכן נפל בלילה, ובבוקר קמתי בציפייה לאחרית הימים, והנה משחק 7 בחמישי, מיאמי, יש!!!!!

  120. הדברים כבר נכתבו אבל שוב. פופוביץ' הפסיד את המשחק ואולי את הסדרה בכמה מהלכים של עקשן שהולך עם הראש בקיר ולא מרגיש את המשחק. אחד החמישייה הנוראית שעלתה בפתיחת הרביעי החזירה את ההיט למשחק, במקום לגמור את המשחק בדקות האלה ולהמשיך אתהמומנטום מסוף השלישי. שנייה מאנו היה איום והמשיך לקבל דקות בדיוק כמו במשחק הרביעי – איון לזה שום סיבה ושום הסבר .
    ובסוף דאנקן לספסל לא פעם אחת אלא פעמיים כדי לקבל שתי שלשות על הראש מריבאונד התקפה.

    וכן צריך לעשות עבירה בהובלת שלוש או לא צריך – בסופו של דבר זו החלטה של מאמן יש נתונים גם למה כן כדאי לעשות עבירה וכל מצב צריך לנתח לגופו ולא להגיד בפשטות שאפשר להחטיא את השני , לקחת ריבאונד ולקלוע. יש נתונים שמראים שהסיכוי לריבאונד התקפה אחרי פאול הוא מאוד נמוך, בנוסף תלוי מתי עושים את העבירה, איך(שלא תהיה טעות במקרה כשעולים לקלוע שלוש) ועל מי.
    לכל מאמן יש את הפילוסופיה שלו ויש מאמנים שכן היו עושים עבירה שבמקרה הזה הייתה מתבקשת מאוד .
    היו הזדמנויות לעשות עבירה ולדעתי היא הייתה ממש מתבקשת,
    בכל מקרה יותר מדי טעויות של פופוביץ' הכריעו את הכף, ואי אפשר לבוא בשום טענות לשופטים – שום טענות !

  121. לברון-אם אני לא זורק אז עדיף שאלן יזרוק! אמא איזה בושה של תגובה .
    אין לי ילים לתאר תזעזוע שלי מהתגובות שלו אחרי המשחק.
    זה על זה למרות שאני נטרלי בסדרז.
    Go sAה ה

  122. אני ממש לא מצליח להבין את השנאה שלכם כלפי לברון…הבן אדם ראה בתחילת המשחק שלא הולך לו שום דבר לא נכנס אז במקום להמשיך להשליח לבנים הוא העדיף לשמור כוחות ולהכניס את החבר׳ה למשחק…אבל אתם כמובן ישר רואים את לברון הלוזר שמתחמק מאחריות ובכלל הוא לוזר,צ׳וקר ומה לא…אתם שוכחים איזה ציפיות ולחץ יש עליו מגיל 15 בערך כשאתם עוד הייתם בלחץ מלימודי תאוריה.תבינו הוא בן אדם יחצנים וסוכנים ותאגידים עשו ממנו מוצר (כמובן בהסכמתו)אבל אף אחד מכם לא היה עומד בלחצים הנפשיים והפיזיים שהוא עבר במהלך החיים שלו…הוא אלוף נ.בי.איי ויהיה אלוף גם השנה

  123. בזמן שאתם תשבו מול המחשבים שלכם ותכתבו שהוא לא ג׳ורדן לא ברייאנט ולא מג׳יק.נכון כי הוא לברון שיזכרו אותו כאחד הגדולים של המשחק ואתם תשכחו בהיסטוריה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט