פינת הגולש הצעיר: יומן בני הרצליה (3) – ניצחון בית ראשון / יהלי אולמר

צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל

סיקור משחק- בני הרצליה נגד גלבוע/גליל

לאחר ההפסד לחולון לפני שלושה שבועות, הרצליה אירחה את גלבוע גליל. בפלטפורמה זו אציג את הרשמים שאספתי לפני המשחק ובעיקר בזמן המשחק:

לפני המשחק נערכה הדלקת נרות על המגרש, התחושה הייתה מנומנמת, כרגיל בהרצליה וגם הקהל הרב שבא מהצפון לא הצליח לעורר את אווירת החג. חייב לשתף אתכם שכבר לפני פתיחת המשחק, ראיתי את ג'ף אדריאן (השחקן הטוב בקבוצה עד שיוכח אחר) עולה למגרש אחרי כולם, לבוש בטרנינג ולא במדי המשחק, או אז התחלתי לחשוד… ברור שהוא לא עלה לשחק.

הילטון קלע את הסל הראשון של הרצליה במשחק ובפוזשן שאחר כך הוסיף חסימה ואחר כך כרם קלע את הסל הראשון שלו אחרי 3 ניסיונות ושתי החטאות. עוד 5 נקודות של ארמסטרונג, האיש הגדול והאורחת קוראת לפסק זמן אחרי שההפרש עולה ל-7. היתרון עולה ל-20 הפרש אחרי דקות נהדרות של כל הקבוצה, כרם תופר סל אחרי סל, ביר כץ חוסם ותופס את הכדור בזמן החסימה, דיקסון מכדרר ומוצא את השחקנים הפנויים והרצליה שמחה כמו שעוד לא קרה לה העונה. לאומי, כנגד כל הסיכויים, קובר סל ענק על הבאזר שמבשר את תוצאת הרבע: 32:12 להרצליה!

ההפרש נשמר כשהרבע השני התחיל. לאומי קלע לייאפ שמזכיר את רייג'ון רונדו, העלה את הרצליה ליתרון 21 וגרם לאריאל בית הלחמי, מאמן האורחת, להזעיק טיימאאוט. גלבוע הצליחה לצמצם מעט אך הרצליה שבה עם היתרון עד ל-22, אז בית הלחמי שוב לוקח פסק זמן. גלבוע הורידה את ההפרש ל-17 וגאשפר פוטוצ'ניק לקח פסק זמן ראשון. הרצליה יורדת במחצית ביתרון: 56:36 שסוגר את אחת המחציות הטובות שראיתי מהרצליה העונה ובכל הזמנים עם הקבוצה.

דקות טובות של ארמסטרונג ודיקסון העלו את הרצליה לפלוס 24 בתחילת המחצית השנייה. הרצליה ממשיכה בשטף הטוב ובית הלחמי עם טיימאאוט רביעי אחרי שהרצליה חוזרת ליתרון 22. הרצליה ידעה לסיים את הרבע השלישי בדומיננטיות ובתוצאה טובה של: 79:58.

בין הרבעים עלו כמה אוהדים לזרוק מהחצי ולאחר כמה החטאות, האוהד האחרון קלע את הזריקה עם הקרש וזכה בפרס סמלי. בתחילת הרבע הרביעי גלבוע תקפו אווירית דרך אלי-אופים והורידו את ההפרש עד ל-14. שתי שלשות רצופות של לאומי ומשעור העלו את הרצליה ליתרון 23 עמוק בתוך הרבע האחרון. המשחק הסתיים בשליטה מוחלטת של הרצליה ובתוצאה: 105:78!

במהלך המשחק שמתי לב שהרצליה הניעה כדור בצורה פנומנלית ולראיה 24 האסיסטים שהקבוצה מסרה. כל שחקן מצא דרך להשתלב במשחק, בהתקפה ובהגנה וכולם הצליחו להוציא את גלבוע מאיזון בשני הצדדים (!).
הרצליה הציגה 6 שחקנים בדאבל פיגרס (פרינגלס בלשונו של מומי) שלאומי ומשעור מובילים עם 22 כל אחד ודיקסון עם 18 ו-9 חלוקות.

המשחק היה מעט מבולבל, עם רגעים מביכים בהרצליה (ביר כץ ולוין לא משתלטים על כדורים, דיקסון עושה איירבול בלייאפ כמעט פנוי לגמרי), אך הרצליה ידעה לספק לאוהדיה לא מעט רגעים של אושר (דאנקים של ארמסטרונג והחזקת ההובלה למשך כל המשחק כמעט כשהיא מנצחת את כל הרבעים פרט לשני – אותו היא מסיימת בתיקו).

כבר ביום שלישי, ה-11 לדצמבר, בשעה חמש וחצי, הקבוצה תארח את האלופה מכבי תל אביב במשחק מהמחזור השביעי שנדחה. למרות שיש לי היכרות אישית עם עוזר המאמן של היריבה, וליקו פרוביץ' האירופאי המוכשר, אני עדיין מאמין שהרצליה תנצח. לסיכום, כן ירבו משחקים כמו זה.

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. יופי של סקירת משחק. הדלקת הנרות על הפרקט – נהדר. בוודאי יראו זאת איפה שהוא. הדאנק בתמונה נראה אשכרה דאנק NBA

    1. מנחם,הילטון ארמטרונג חתיכת שחקן, לקח לו זמן להתחבר אבל עכשיו הוא נותן תפוקה. אתה יודע באיזה מקום הוא נבחר בדראפט?

  2. יופי של פוסט ויופי של משחק של הרצליה.

    אבל לא נראה לי שזה יימשך מול מכבי ת"א, נס ציונה קצת הרסה לכם ומכבי ת"א לא תפסיד פעמיים ביומיים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט