משחק ע-נ-ק בקנדה, הקבוצות מל.א שוב מנצחות. סיקור משחקי יום חמישי / אדר בר דוד

משחק ע-נ-ק בקנדה, הקבוצות מל.א שוב מנצחות. סיקור משחקי יום חמישי / אדר בר דוד

טורונטו ראפטורס 131 (4-19) – גולדן סטייט 128 (8-15)

משחק שהבטיח הרבה וקיים אפילו יותר. הראפטורס פתחו את המשחק בוערים כשקאווי, איבקה וסיאקם לא מצליחים להחטיא ברבע הראשון ומריצים את הקבוצה ליתרון דו ספרתי כבר באמצע הרבע. 22-8 הייתה התוצאה אחרי 5 דקות בלבד כשלאורי פינק את החברים עם 5 אס' ברבע הראשון והקנדים עלו ל-32-14 עם 3 וחצי דקות לסיום הרבע. סטיב קר הזעיק טיים אאוט והשחקנים שלו חזרו קצת יותר מפוקסים – דוראנט נכנס לעניינים וליווינגסטון נתן יד והאלופה רצה ל-9-0 מהיר. הראפטורס לא נבהלו וענו עם 6 רצופות ואחרי 12 דקות זה 38-25 למקומיים כשקאווי מוביל עם 13 ללא החטאה, סיאקם מוסיף 10 משלו וכל הקבוצה קולעת ב-73% מהשדה.

ברבע השני וולנצ'יונאס פותח עם שני מובים היישר מהנייטיז ומוסיף עוד בלוק מהדהד על קוון לוני טונס אבל דוראנט וקליי תומפסון נכנסו לעניינים ולא נתנו לטורונטו לברוח. רבע שני מצוין של שני הכוכבים הכשירים היחידים של הווריורס עזר להם למזער נזקים ולרדת למחצית בפיגור 9. לנארד מסיים אותה עם 9/11 מהשדה ו-22 נקודות סופר יעילות, סיאקם עם 14 ללא החטאה ואיבקה עם 11 נק'. דוראנט ענה עם 20 משלו וקליי תפר 15 נק'.

בתחילת הרבע השלישי 5 נק' מהירות של קאווי הריצו את הראפטורס ליתרון 17 אבל שוב היו אלה קליי ודוראנט שהשאירו את הקבוצה מהמפרץ בעניינים עם ריצת 15-6. הנדנה נמשכה וטורונטו חזרו להוביל בדו ספרתי אבל KD סיים את הרבע בטירוף עם צליפות מכל הטווחים כולל שלשה ענקית מטר מקו החצי כדי להוריד את הווריורס בפיגור 8 כשהוא קובר 18 ברבע וסוגר 38 נק' בכניסה לרבע האחרון.

המומנטום של האלופה נמשך גם בתחילת הרבע האחרון כשקליי וג'רבקו מורידים לנקודה בלבד אבל הווריורס לא הצליחו לקחת את ההובלה. לאורי וקאווי נתנו לראפטורס את המרווח ודני גרין צלף שלשה שהעלתה את הפער שוב ל-10 באמצע הרבע. דוראנט המשיך ללהוט וגם כשהחטיא לוני היה שם לתקן עם טיפ שהוריד ל-2 בלבד, דקה וחצי לבאזר. לנארד תפר 2 וקיי די רק 1 מהקו, לאורי עם שלשה גדולה הקפיץ ל-6 אבל דוראנט ענה עם אחת משלו ושוב זה רק 3 הפרש. מטורף!! קאווי החטיא והכדור האחרון הלך, כמובן, לדוראנט (כי דריימונד לא היה שם למנוע את זה). דוראנטולה מסתבך מול קאווי, בורח לפינה ועולה לזריקה בלתי אפשרית שנכנסת! לטורונטו נשארו 8 שניות לנצח את המשחק, קאווי מכדרר ומכדרר מגיע למצב לא רע אבל מוציא את הכדור לאיבקה והזמן נגמר.

בהארכה הראפטורס פתחו עם 4 מהירות אבל דוראנט, כמובן, החזיר עם 4 משלו. דני גרין המתקמבק ענה עם שלשה אחרי איבוד של תומפסון והגנה טובה של קאווי הביאה לאיבוד של דוראנט. בהמשך איבוד נוסף של איגואדלה וסיאקם סיים את הסיפור מהקו.

קאווי נרגע קצת בחצי השני ובהארכה אבל סיים ערב אדיר של 37 נק' (14/24 מהשדה, 3/6 לשלוש, 6/6 מהקו) לצד 8 ריב', סיאקם בערב מופלא של 26 נק' (8/10 משדה, 3/4 לשלוש, 7/8 מהקו) איבקה סיים עם 20 ודני גרין 13. וולנצ'יונאס עלה טוב מהספסל עם 12 ורק לאורי איכזב עם 4/14 מהשדה בדרך ל-10 נק' אבל הוסיף 12 אס', 8 כ"ח ו-3 חטיפות.

דוראנט היה בלתי ניתן לעצירה – 51 נק' ב-18/31 מהשדה, 4/7 לשלוש, 11/12 מהקו ועל הדרך גם 11 ריב' ו-6 אסיסטים. קליי וג'רבקו היו היחידים שהגיעו לעבוד עם 20 לשבדי ו-23 לטוסטר.

לוס אנג'לס לייקרס 104 (9-12) – אינדיאנה פייסרס 94 (9-13)

גם הלייקרס פתחו בטירוף עם רבע ראשון מהמם של 38-15 על הקבוצה העייפה וחסרת אולדיפו מאינדיאנפוליס. אחרי שספגה נוקדאון הפייסרס הגיבו עם רבע שני פנטסטי בהובלת סבוניס ג'וניור שטחן בצבע ושלשות של קוליסון ובוגדנוביץ' עזרו לה לרדת בפיגור 6 למחצית.

הרבע השלישי נמשך מאיפה שהפסיק השני ושלשות בק2בק שנל בוגדנוביץ' וטייריק אוואנס העלו את האורחים ליתרון 69-66. בנקודה הזו לברון התעורר והוביל ריצה 15-4 של הצהובים סגולים ובסוף הרבע זה 83-75. הלייקרס נכנסו לבצורת קליעה וסבוניס הקטין לנקודה 88-87 אבל לברון עם שלשה, סל ועבירה ואסיסט לשלשה של קלדוול פופ הריץ את הלייקרס ליתרון 10. הקינג הוסיף שני מיד ריינג' רק רשת, סגר את הסיפור ונתן לל.א ניצחון אחרי שני הפסדים לאורלנדו ודנבר.

לברון הוביל בכל הקטגוריות עם 38 נק' (15/27 מהשדה), 9 ריב' ו-7 אס'. 14 של אינגרם, 13 של הארט ו-22 שהתחלקו שווה בשווה בין קוזמה לקלדוול פופ נתנו יד למלך אבל הייתה זו בעיקר ההגנה שהשתדרגה ובאה לידי ביטוי עם 11 חסימות (מגי עם 4, אינגרם 3, צ'נדלר ובול עם 2) ו-8 חטיפות ועצרה את הפייסרס על 37% מהשדה. סאבוניס המשיך את פתיחת העונה הנפלאה שלו עם 20 נק' ו-15 ריב', בוגדנוביץ' קלע 14, יאנג 11 וג'וזף ומקדרמוט 10 לראש.

סקרמנטו קינגס 121 (11-10) – לוס אנג'לס קליפרס 133 (6-15)

הקליפרס לא עוצרים ומנצחים משחק לא קל בכלל. זה התחיל עם רבע ראשון נהדר של 42-26 שהכתיב את המשך המשחק. הקינגס הצליחו לחזור עם רבע שני מצוין משלהם כדי לרדת למחצית בפיגור 71-68 אבל הקליפרס לא שמטו את היתרון, סיימו את הרבע השלישי ביתרון 8. הקינגס לא אמרו נואש ודקות גדולות של בוגדנוביץ' הורידו ל-112-108 באמצע הרבע האחרון אבל הקליפרס לחצו על הדוושה ורצו 15-5 בשביל לגמור את המשחק אחרי שהובילו לכל אורכו.

טוביאס האריס היה פנטסטי עם 28 נק' ב-11/17 מהשדה לצד 6 ריב' ו-4 אס'. מונטרז הארל המשיך בקמפיין לשחק המשתפר של העונה עם 20 ב-8/10 מהשדה, הרוקי גילגיוס אלכסנדר הוסיף 17 וגאלינרי את ברדלי קלעו 16 כ"א. אי אפשר להפסיד בליגה הזאת עם 55% מהשדה ו-43% מהשלוש.

בוגדנוביץ' הוביל את המלכים עם 26 נק', פוקס וקאולי סטיין תרמו 17 ובאגלי עלה מהספסל מצוין בדרך ל-18 נק' ו-10 ריב'.

לפוסט הזה יש 99 תגובות

  1. תודה על הסיקור המצויין
    אם גולדן סטייט נותנים כזה פייט בלי שני שחקני חמישיה קאר יכול להיות רגוע.
    בלייקרס יהיה מעניין לראות אותם בלי לברון. אם הוא יהיה חולה. אם.
    אני וארווידאס שמחים לראות את ההתקדמות של סאבוניס
    והקליפרס לא עוצרים. באמת מפתיע. כנראה שדוק ריברס כן יודע לאמן… פשוט צריך שיקשיבו לו. פול וגריפין לא הקשיבו. אוסטין מגיל 10 כבר לא מקשיב….. עכשיו יש לו ילדים של אחרים והוא יכול לצעוק עליהם בלי לפחד שייראה כדמות לא חינוכית. הכל דבש.
    🙂

  2. תודה רבה אדר, אחלה סיקור ללילה מעניין.

    המשחק בקנדה יכול לבסס אופטימיות בשתי הקבוצות – טורונטו רואים שהם יכולים לנצח ברמות הגבוהות ביותר, והלוחמים רואים שאחרי שקרי, גרין וקאזינס יחזרו הם יוכלו לנצח את טורונטו. 4-2 ללוחמים מול טורונטו בפיינלז נראה לי תרחיש סביר ביותר.

    שוב אחדש לכם ואטען שמספר 23 של הלייקרס הוא חתיכת שחקן, ושוב אוסיף שזה לא יספיק ברמות הגבוהות של המערב – גג חצי גמר אזורי, לדעתי, אלא אם יהיה טרייד משמעותי בחורף.

    אם אני כוכב שוחר הצלחה שדורש טרייד או משתחרר מחוזה בקיץ, אני בוחר בג'רי ווסט על פני כל הצעה אחרת – לדעתי לפחות אחד מתוך קוואי, דוראנט, דייויס או אפילו קיירי יגיע לשם, ובצדק. ולחשוב שרק לפני שנה וקצת הם עוד היו הבדיחה של הליגה. כנראה שלא סתם הוא הלוגו של הליגה, האיש גאון.

      1. לא מסכים – באלמר אמנם ירש את הקומבינה המבאישה של פול, גריפין, ג'ורדן והריברסים, אבל היא המשיכה בדרכה הסוררת גם תחתיו. השינוי החל רק כשהביא את ווסט, והזיז את ריברסיניור לתפקיד המאמן בלבד.

        1. היה די קליל רוב המשחק, הנצחון לרגע לא היה מוטל בספק. דוראנט התפוצץ וקצת מנע השפלה. תוצאה סופית טורנטו ניצחו. 3 מ3 אתמול.

          טורנטו גולדן בגמר זה סוויפ קליל יותר ממה שנתנו שנה שעברה לקאבס.

          אבל הקנדים לא יהיו שם

  3. סיקור מצוין.
    אני דווקא חושב שטורונטו הראו שהם כן יכולים להתמודד עם גולדן (וברור שהם יצטרכו כל מיני שינויים בחמישייה בשביל זה) ושמח על הנצחון הזה של משחק שהלוחמים בבירור רצו לקחת.

  4. דוראנט (כמו ווסטבורק) הוא הדוגמה הכי טובה שאפשר לתת לשחקן מטורף שלא תורם לקבוצה בכלל
    ההפך הגמור משחקנים כמו קרי לברון ופול

    1. האמירה הזאת היא ההוכחה שאת הזובור וההשפלה הכי גדולים דוראנט חוטף דווקא מהאוהדים של קבוצתו

      1. האוהדים של קבוצתו מפונקים כבר ולא מבינים אשמח מאד אם יעזוב שם ויגיע לקליפרס ואם יתן להם אליפות יעשה רדמפשיין אבל הוא רוצה יותר טבעות מלברון וחייב אותם לראשמור אז הוא ישאר בגולדן כי דם הכי קל להשיג טבעת. דוראנט זה לא לברון שיכול ללכת למערכת אחרת ולהביא חברים ו2 אולסטארים על מנת להתמודד במהירות הוא לא תאגיד. מעבר לדבוצה טחכת רק תבזבז לו שנות שיא. ואז נראה איך גולדן צוללים. אין קבוצה בליגה שאומרת לא לדוראנט.

        1. שמעון, אתה שוכח משהו אחד אם הוא יישאר בגולדן סטייט עד סוף הקריירה יהיה לו אליפות אחת פחות מקארי, והקבוצה תמיד תיחשב של קארי, למרות שדוראנט שחקן טוב ממנו, אם הוא רוצה למצב את עצמו בצמרת הוא צריך להוביל קבוצה משל עצמו לאליפות, ואם הוא יעשה את כבר בעונה הראשונה אחרי שהוא יעזוב את גולדן סטייט, כולם יבינו שהשושלת זה הוא.

          1. אין לו 2 אולסטארים עכשיו אבל יביא אני מבטיח לך, הקדנציה שלו בלייקרס לא תסתיים בכך שקוזמה ואינגראהם הופכים לאולסטארים. אין דבר כזה לצד לברון. לברון צריך שחקנים שיודעים את מקומם ולא מחפשים תהילה ומידי פעם הוא יחמיא להם ואם אפילו יהיו קצת טובים יארגן להם קמפיין בערוץ התאגיד שמגיע להם להיות באולסטאר אבל רק כי הוא מחליט על כך. לברון חשוב לו רק הוא והמורשת. על הזין שלו אינגראהם קוזמה מגיק גני באס או כל אחד אחר. התאגיד דואג רק לעצמו. ימיהם של בול ואינגראהם ספורים בקבוצה הזאת. הקטע שכל הכוכבים הבריזו לו. קאווי לא נראה לי שיגיע אחרי שכ"כ שמח לשחק ISO בטורנטו ולקבל תהילה במאני טיים ולקחת זריקות, הוא לא יחזור להיות עבד של המלך שמחכה לשכדור בפינה.

            דוראנט לא קאפקייק ברמה כזאת שיבוא להביא אליפות ללברון ולעלות עוד את מעמדו ולחסות בצילו. הוא יודע שגם אם יתן 40 נק למשחק התאגיד יקח את הקרדיט והתהילה לעצמו, הוא לא כזה טיפש להיות מס 2.

            גורג הבריז, באטלר כנראה יאריך בפילי, פול קיבל חוזה חלומי.

            נשארו קמבה ווקר, בראדלי ביל, טוביאס האריס ואולי התאגיד ידאג איכשהו לשחרר את ליליארד מפורטלנד או דיוויס מנ"א. הוא בצרות שלא בנה עליהם, חשב כולם יבואו לכרוע ברך תחתיו באל איי, לדעתי לא לקח את זה בחשבון. את הזרנוק הכי גדול קיבל מג'ורג' אני בטוח שהוא מאד בנה עליו וראה אותו סגור בלייקרס.

      2. עגל, האוהדים של גולדן סטייט פתטיים, בלי דוראנט הם לא לוקחים אליפויות נוספות, דוראנט מצליח לקחת על הגב סגל משלים רע מאוד מלבד קליי, אם סטף היה משחק במקומו ובלי גרין, הקבוצה לא הייתה נראית יותר טוב, אבל שימשיכו לזלזל, אני מקווה שלדוראנט נמאס ושהוא יעבור לקבוצה אחרת וייקח מהם את האליפויות.

        1. הם פשוט חיים בסרט. חיים בעבר. יש סיכוי טוב שבלי דוראנט ללברון היו עוד שתי אליפויות. הוא סוחב להם את הקבוצה על הגב כשקרי וגרין פצועים והטוסטר מפשל במאני טיים וזה מה שהוא מקבל

    2. דוראנט השחקן המצטיין של הלוחמים והמצטיין של שני הגמרים האחרונים.
      בדברים האלו אתה עושה מעצמך צחוק! פשוט קריקטורה מהלכת!!!

    3. רפיקי תשמע… אני גם חושב שקרי הוא השחקן הכי חשוב של הלוחמים אבל להגיד את הדברים האלה.. נו באמת? אני גם לא אתווכח אם מי שאומר שדוראנט הוא השחקן הכי טוב/חשוב שלהם כי יש לזה טיעונים טובים. זה לא רציני להגיד אחרת.
      בכל מקרה אם סטף וגרין משחקים אתמול יש מצב שברבע הרביעי המשחק הזה כבר היה גארבג' טיים.

  5. היום ראינו את ההבדל בין קרי לדוראנט ולמה לדעתי קרי גדול ממנו. כשדוראנט תופס יום בהתקפה אנחנו רואים את שחקן ההתקפה הגדול בכל הזמנים. לעומתו כשקרי תופס יום אנחנו רואים את קבוצת ההתקפה הכי גדולה בכל הזמנים

    נגמרות לי המילים על הקליפרס, פשוט קבוצה נפלאה שלך תדע ביום נתון מי יהיה זה שיגמור אותך עם האקסטרה 16-20 נקודות. לא חשבתי שנהיה גרועים העונה אבל שאחרי 20 משחקים נתבסס במקום הראשון במערב???

  6. חייב להגיד שקורעים את דוראנט יותר מדי, ומהללים את סטף יותר מדי. אם סטף היה משחק במקום דוראנט כשדוראנט ודריימונד פצועים במשחק חוץ בטורונטו, צר לי לבשר אבל התוצאה כנראה לא היתה שונה. וזה שהדעה הרווחת היא שבוודאות כן היא מנותקת מהמציאות וסתם מורידה מהשחקן הענק שמשום מה לא מקבל את הקרדיט המגיע לו

  7. דוראנט ענק וסובל מזה שסטף הוא הבייבי של כולם. הצלחה של דוראנט מורידה מקארי, אין מה לעשות. 2 פיינלס אמויפי הם ההוכחה הטובה ביותר. אם סטף היה נותן משחק כמו של קיי די הלילה היו מהללים אותו, דוראנט סופג ביקורת.

    1. שגיא על איזה ביקורת אתה מדבר? הוא נתן אתמול משחק ענק . גם אני שחושב שסטף יותר חשוב ללוחמים מדוראנט (בנקודות לא בנוקאאוט אז מי שיגיד שדוראנט יותר חשוב/טוב אנימלא אתווכח איתו ) ראיתי את את אחד ה SF הטובים בהיסטוריה נןתן הצגה מטורפת. כל מי שמתבכיין או חושב אחרת…. עזוב נו הוא לא שווה את ההתייחסות שלך אפילו. כי זה לא קשור למציאות.

  8. תודה על הסיקור, כמה איקסים ועיגולים –
    1. יפה שדוראנט וקאוואי התעקשו לשמור אחד על השני, עברו בחסימות והשקיעו המון אנרגיה בהגנה. כשהכוכבים מחוייבים בהגנה – זה מדבק.
    2. ג'רבקו במשחק מדהים בשני הצדדים, ג"ס מרוויחים אותו להמשך.
    3. קליי נתן כמה מיני-ריצות שהצילו את ג"ס אבל נפל מהרגליים בסיום והחמיץ כמה הזדמנויות נהדרות להפוך את המשחק. בכלל, הסגל הקצרצר של ג"ס גרם לעייפות נוראית שלהם בסוף שהובילה לארבעה! איבודים רצופים בקלאץ' – קליי, דוראנט, איגי ללאורי ואז צעדים של איגי. אי אפשר לבוא בטענות, הם היו מותשים.
    4. ג"ס יחידה לוחמת, איגי ושון רחוקים ממה שהיו, הגבוהים מאוד מוגבלים ועדיין – מחוייבות לרוח של המועדון – הקרבה ושיתוף. יפה לראות.
    5. למי ששכח – לא שיחקו ב-ג"ס: סטף קרי, דריימונד גרין, דמרכוס קאזינס (כן כן, הוא). הם ישחקו בפלייאוף.
    6. לגבי הצגה של דוראנט – כל סל יותר קשה מהשני, והוא נתן אותם בעצימות גבוהה מאוד עם הרבה חדירות על שומרים, הרבה פולאפס, מאמץ בריבאונד ובהגנה, שיתוף של החברים והרבה דקות עם הכדור. חייב לנוח במשחקים הקרובים.

  9. +1 שגיא. אני מאלה שלא סובלים את הדרך שבה דוראנט בחר אבל גדולה צריך להעריך . אני דווקא חושב שגם מול גולדן סטייט בהרכב מלא יש לטורונטו מה למכור , אין הרבה קבוצות שיכולות לעשות התאמות הגנתיות מול גולדן סטייט כמותם : קאווי, אננובי, סיאקם, גרין ואפילו איבקה ולאורי בהחלט יכולים לייצר מגוון אופציות הגנתיות מול המכונה ההתקפית של הלוחמים שהם בריאים.

  10. כמה רפי הבנה יש פה?
    היכולת של דורנט היא מעל משחקי מחשב ואם קרי היה משחק במקומו אז הגולדן סטייט היו חוטפים 30 הפרש אתמול.

    קווין אף פעם לא היה אלפא או רכז כמו לברון. הוא כרגע מרזיק קבוצה עם רכז מהג'י-ליג,ג'רבוקו ואיגודלה שצריך לפנות כבר לבית אבות.
    לא מודד אותו לפחות עד שקזינס יחזור.

    מוכן לתת את כל הסגל חוץ מלברון,קייאספי וקוזמה כדי לקבל את דורנט ליד לברון בהרכב.

      1. בדיוק… הסייפא לא מתאימה כאן. מילא קוזמה החביב, "אייקון לייקרי בהתהוות", כמו שדדי הגדיר אותו פעם, אבל קייאספי??? לא ראיתי את זה מגיע…

  11. סטף הוא לא ה"בייבי של כולם". זה נכון אולי בערוץ 5 ובוואלה ספורט.
    פה באתר, עם אנשים שמבינים כדורסל קצת יותר טוב, אני בטוח שהרוב מעריך יותר את התרומה של דוראנט.
    לי ברור שבמשחק בו סטף חסר, ג"ס משחקת טוב יותר מאשר משחק בו סטף משחק ודוראנט חסר. ולו בזכות ההגנה שהוא נותן.

    1. מוטי ראית פעם משחק של גולדן סטייט? ראית מה קורה עם סטף שהוא נכנס לקילר מוד שלו? אין דברים כאלה. למה אי אפשר תגובה מפרגנת לדוראנט (שהוא בעייני ה SF הכי גדול בהסטוריה – וסליחה עם מי שחושב שזה לברון או בירד – זו הדיעה האישית שלי מותר לי) בלי לרדת על סטף? מה זה לא ברור לגמרי ששניהם פשוט אדירים? מה אתה לא נהנה לראות את סטף משחק? יש מישהו שלא? אני למשל חושב שדוראנט יותר גדול מלברון אבל כשאני רואה את לברון עושה דברים לפעמים שהם על אנושיים הן מבחינת כדורסל נטו והן מבחינת ההישרדות המטורפת של בליגה הזאת אני רק אפרגן לו. אני יודע שאני חוזה בגדולה שצריך להגיד תודה שהיתה לי הזדמנות לראות אותה בלייב. רק להעריץ את הגדולה של כל השחקנים האלה. כל מי שמנסה להקטין מאחד מהם בטענה של " מומחיות" יוצא קצת… נו טוב נעזוב את זה.

      1. בנג'ו, מה מפריע לך שיש אנשים שמעריכים את דוראנט אבל את סטף לא? כמו שלך מותר שתהיה דעה משלך, ככה גם לאחרים יש אותה הזכות, דוראנט שחקן הרבה יותר טוב מקארי ובלעדי דוראנט גולדן סטייט לא הולכים לראות אליפויות נוספות.

        1. זה נכון. לכן הם הביאו אותו. יהיה להם קשה לקחת אליפות בלעדיו.
          לגבי קרי אתה חושב יש אנשים שלא מעריכים את הכישורים שלו כשחקן כדורסל? אתה לא מעריך אותו? אם אתה לא מעריך אותו אשמח לשמוע למה. זה סתם מעניין אותי לא בשביל הויכוח.

          1. אני מעריך את סטף ,ודקות הקילר מוד שלו הן נפלאות. אבל זה לא קורה הרבה.
            אני התייחסתי למה ששגיא כתב כאילו פה באתר סטף הוא ה"בייבי של כולם".
            אני התרשמתי שכאן יש הבנה טובה יותר על התרומה הוורסטילית של דוראנט לקבוצה.
            סטף , אגב, הוא שחקן מצוין ואהוב גם עלי.

          2. Ok מסכים עם כל מילה. אני כאחד שחושב שסטף לא פחות חשוב ללוחמים מדוראנט חושב שיהיה להם קשה מאוד לקחת אליפויות בלעדיו. להגיד שדוראנט לא חשוב להם ושיהיה להם יותר קל בלעדיו או משהו בסגנון הזה זה לא רציני (בלשון המעטה מטעמי כבודם של מגיבים אחרים כאן).

          3. אני כן מעריך אותו מבחינת יכולות, אפילו עד שדוראנט הגיע לגולדן סטייט גם די חיבבתי אותו, רק מעצבן אותי שאנשים מנסים לרומם אותו תוך כדי שהם מגמדים את דוראנט, לפחות בעיניי דוראנט ולברון הם השחקנים הכי טובים בליגה, סטף שחקן מצוין אבל הרבה יותר עציר משניהם.

          4. אחלה הבנתי. כלומר זה שוב העניין של הדירוגים האלה של מי הכי טוב. . אני חושב שקרי הכי טוב אבל הדירוגים האלה בעייני הם כל כך סובייקטיביים שמי שיאמר לי שזה לברון או דוראנט אין בכלל מה להתווכח איתו כי יש לכל אחד מהשחקנים האלה קייס חזק.
            רק אסביר לך למה אני חושב שקרי הכי טוב (הוא גם התחיל את השנה מצוין חשבתי שיהיה MVP אבל אחר כך נפצע כרגיל וכרגע זה לא רלוונטי). אני חושב שהוא בלתי עציר בעליל כי איך שהוא עובר את החצי הוא איום ריאלי לקבל שלשה על הראש והוא פיתח כלים משלימים לעניין הזה כמו יכולת חדירה מצויינת וכמובן יכולת מסירה ודריבל מושלם. ולכן כמו שסטיב קר והרבה מאמנים בליגה אומרים הוא הנשק ההתקפי הכי טוב בליגה כי זה שחקן שאתה חייב לשמור עליו בשניה שעבר את החצי ולכן הוא פותח את כל ההגנה ועושה לכל היתר בהתקפה את החיים לקלים יותר.
            יחד עם זאת אם תגיד לי שאלה לברון או דוראנט לא אתווכח הרבה כי יש טיעונים טובים לטענות האלה וודאי שאסכים עם חלק מהן. זה בסוף עניין של טעם אישי לא חושב שיש כאן אמת מוחלטת או מישהו שהוא בהכרח צודק או טועה. תודה על ההתייחסות בכל מקרה.

      2. אתה צודק בכל מילה….
        …למרות שאני חייב להודות שאישית לשמוע משפט כמו "x הוא SF יותר טוב מלארי בירד" עדיין נשמע לי מופרך ואף מעליב ללא קשר לזהותו של x 😉

  12. תודה, אדר. אחלה סיקור.

    התוצאה במשחק בין טורונטו לגולדן סטייט משקרת.
    טורונטו שלטו ללא עוררין במשחק, כאשר ברבע השלישי הם הובילו בהפרש של 17 נק'.
    הם הורידו את הרגל מדוושת הגז, ודוראנט נכנס לצ'יט מוד, כמו שרק מעטים יודעים ב-NBA,
    ועדיין זה לא הספיק.

    קרי יחזור, וגודלן סטייט יהיו הפייבוריטים מול כל קבוצה. אני לא חושב שיש מי שיכול לטעון אחרת (אם הוא שומר על מינימום אובייקטיביות).
    אבל הם לא בלתי מנוצחים.
    לטורונטו יש מאצ' אפ טוב מול גולדן סטייט,
    כאשר חובה לזכור שהם "קבוצה חדשה" שעדיין לא קרובה למצות את הפוטנציאל שלה. לא ההתקפי, ולא ההגנתי.

    הלייקרס, הם בדיוק היכן שהם היו אמורים להיות בשלב הזה של העונה.
    ללונזו בול אין עדיין 80 משחקים בקריירה.
    הוא סובל מקשיים אובייקטיביים בהתאקלמות למשחק לצדו של לברון.
    החדשות הטובות הן שיש את הרושם שללייקרס יש את הסבלנות הנדרשת בשביל לתת לו את המרחב לטעות, וללמוד.
    אישית, אני משוכנע שהלייקרס ייתנו חצי עונה שני שיפתיע לא מעט ממבקרי הקבוצה.
    ההגנה שלהם מתחילה להראות רמז מהפוטנציאל שלה (אחרי פתיחת עונה נוראית, ב-13 משחקי הלייקרס האחרונים, ההגנה שלהם היא הגנה טופ 5 בליגה),
    וההתקפה, ובכן, היא עדיין רחוקה מלהרשים. התלות בלברון גדולה מדי. אינגראם לא מצליח לספק את מה שקיוו שהוא ייתן בדקות ללא לברון,
    הפציעה של רונדו הפכה את ההרכב השני להרבה פחות אפקטיבי.
    אם על חדשות טובות עסקינן, אז רונדו יחזור, והפציעה שלו היא לא פציעה שתשפיע על המשך העונה.

      1. אתה מוזמן להראות ציטוט שלי, כזה שכתוב בו:
        "קאוויי משתק את דוראנט".

        שמעון כתב שדוראנט "ינגב עם קאוויי…" (פחות או יותר. השורש "נ.ג.ב" בטוח הופיע שם…)
        ואני כתבתי שזו שטות.
        דוראנט אכן היה נהדר,
        אבל להזכיר – במאני טיים, קאוויי אכן עצר את דוראנט באחד על אחד, כאשר גרם לאיבוד כדור של דוראנט.
        חשוב יותר –
        טורונטו ניצחו. לא סתם ניצחו, ניצחו במשחק בו הם הובילו בהפרשים ניכרים לאורך רוב המשחק.

          1. שמעון, שאלה –
            בהיילייטס של המשחק לא צוין שטורנטו ניצחו?

            אז למען הסר ספק –
            טורונטו ניצחו.

            לקאוויי, דרך אגב, היה חלק לא קטן בעובדה שטורונטו עלו ליתרון כזה שגולדן סטייט לא הצליחו לחזור ממנו.
            37 נק', היו לו במשחק. לא רע…

        1. לא חושב שהם הורידו את הרגל מהגז, 2-3 דקות שאתה לא קולע והקבוצה השנייה מתחמממת, בטח אם אלו קליי ודוראנט, ופתאום 15 הפרש הופך ל-3.

          1. הדקות האחרונות של הרבע השלישי (קאוויי ירד לספסל כאשר ההפרש היה 13), והדקות הראשונות של ברבע הרביעי (ללא איבקה, גרין, ולאורי) הן הדקות בהן ההפרש צומצם.
            מהרגע בו חזרו ההרכב הראשון של טורונטו, הסחף נעצר (לאורי חזר כאשר ההפרש היה 2 נק').

            לטעמי, למדיניות החילופים של טורונטו היה חלק לא קטן בעובדה שההפרש צומצם.

        2. גיא אתה צוחק?? , דוראנט קלע 51 נקודות, קוואי לא הצליח להוזיז לו, הוא פשוט פירק את טורנטו בעצמו ואני המשתמש במילים של שמעון ניגב הבריק קרצף את הפרקט עם קוואי. די מגוכח שאתה מציין שקוואי עצר אותו במהלך האחרון אחרי 51 נקודות של דוראנט.

        3. מה הקשר למצ' אפ בין דוראנט לקאווי? דוראנט היה מדהים וקאובוי נכשל בלהט אותו. צריך לומר את האמת. זה שטורונטו ניצחו את המשחק לא משנה לעובדה הזאת.
          שמעון, אגב, כתב לפני המשחק שדוראנט יהיה חלש ושטורונטו ינצחו בקלות.

          1. "קאווי לא יכול אפילו להזיז לדוראנט באחד על אחד בהגנה ניגוב פרקט"

            למשפט הזה התייחסתי.
            אני לא חלק מהוויכוח המטופש "דוראנט/קרי".

            לעלום לא טענתי שדוראנט הוא משהו אחר חוץ משחקן ענק, אחד מהקלעים הגדולים של המשחק. אחד מהסקוררים הגדולים של המשחק.

            אבל גם בלילה בו הוא קלע 51 נק', הייתה לו ההזדמנות לנצח, באחד על אחד מול קאוויי,
            וקאוויי עצר אותו. טורנטו ניצחו. אלו העובדות כמו שהן.

            האם מישהו "ניגב את הפרקט" עם מישהו אחר?
            אני נשאר נאמן לדעתי שזו שטות גמורה לכתוב משפט שכזה.
            שחקן יכול להיות ענק, גם כאשר השחקן שמולו הוא שחקן נהדר.
            האמת?
            אם אני טורונטו, בפעם הבאה אני מקווה מאוד שזו תהיה שוב בחירת הזריקות של דוראנט.
            סטטיסטיקות, טבען להתיישר.

          2. גיא קוואי עצר אותו במהלך האחרון, הוא לא הצליח להאט אותו אפילו לא לשנייה בערב הזה, טורנטו ניצחו כי היו קבוצה טובה יותר (נכון להיום בסגל חסר) מאשר הלוחמים, אבל אין ספק בכלל מי היה השחקן הטוב במגרש. קוואי לא הצליח להאט את דוראנט ודוראנט לא את קוואי שחקני ההתקפה תמיד חקלעו על שחקני ההגנה

          3. ברוך,
            מה בין מה שאתה כותב, לבין "ניגובי פרקט"?

            אתה שאלת "מה קרה אם קוואי משתק את דוראנט ?"
            אז זה משהו שאני לא כתבתי אפילו פעם אחת, לא לפני, ולא אחרי המשחק.
            עובדה, שמשום מה, אתה בוחר להתעלם ממנה.

    1. גיא – דווקא ההפרש משקר כי הוא תוצאה של פתיחה פסיכית של טורונטו עם משהו כמו 17-20 מהשדה. אחרי 8 דקות המשחק התאזן כאשר טורונטו בהרכב מלא עושים הכל ולא מצליחים להכריע את דוראנט וקליי.

  13. קוואי היה מצויין התקפית אבל הוא לא הצליח להאט את דוראנט כמו שכתבתי לפני המשחק את העילויים ההתקפייים אי אפשר לעצור ב1 על 1, ודוראנט הוא עילוי חד פעמי

  14. וואו גיא לא מתאים לך.
    "אבל גם בלילה בו הוא קלע 51 נק', הייתה לו ההזדמנות לנצח, באחד על אחד מול קאוויי,
    וקאוויי עצר אותו."
    זה היה 2 דקות לסיום ההארכה, אפילו לא קרוב לאפשרות לנצח את המשחק. וזה אחרי שדוראנט קולע מכל בלטה ברבע האחרון ו-4 נקודות בתחילת ההארכה.
    להיצמד למהלך הספציפי הזה זה בערך כמו להגיד שפקסון וסטיב קר הביאו למייקל 2 אליפויות..

    1. שגיא, אם דברי לא הובנו כהלכה, אני אתקן –
      לא. אני לא טוען שקאוויי עצר הלילה את דוראנט. או אפילו האט אותו.
      מה שמציק לי זה השימוש התכוף בפועל "ניגב".
      זו שטות מוחלטת.
      דוראנט שחקן ענק, וכאשר הוא קולע, כמו שהוא קולע, אף אחד לא עוצר אותו. אף אחד.
      אף פעם לא טענתי אחרת.
      אבל בין זה, לבין "ניגב את הפרקט", יש פער עצום.
      הקמסימום ששחקן הגנה יכול לעשות זה לנסות ולהגביל את שחקן ההתקפה לזריקות קשות. דוראנט קלע הלילה הכל.
      וכן, אני כן חושב שמגיע לקאווי קרדיט על אותו מהלך בודד בו נחטף הכדור מדוראנט.
      כי זה מה שעושה שחקן הגנה גדול –
      מגיע למהלך הבא, גם בלילה בו הוא קיבל על הראש 50 נקודות.

      (למען הספר ספק – אני לא אוהד דוראנט. אני לא אוהד קאוויי. אני אוהד כדורסל שנמאס לו משיח ה-"ניגובים". יש משחקי כדורסל מצוינים בהם הפלא ופלא, גם הקבוצה המפסידה משחק טוב. לא הכל זה צל"ש או טר"ש)

      1. + 1
        תקנת טוב
        ד״א דווקא דוראנט וקליי האטו לא רע בכלל את קאוואי בחצי השני ובהארכה, בעיקר במהלכים המכריעים. מי שהרג את המשחק היה לאורי עם השלשה מהפינה.
        דוראנט לא ניגב כי הוא עבד קשה מאוד, מה שמפריע זה הזלזול בו כאן בפורום (לא אתה). 51 נקודות ולא נגד קונוסים (ממש לא). קאוואי אכן התאמץ והשקיע אבל הערב הוא באמת לא הזיז לדוראנט (מלבד החטיפה בסוף כשדוראנט כבר לא עמד על הרגליים).

        1. לא.
          לא במשחק בו קאוויי קולע 37 נק' משלו,
          לא במשחק בו קאוויי מופיע בקלאצ' עם מהלך הגנתי מנצח,
          לא במשחק בו טורונטו ניצחה.

        2. בכל הדיונים שסבבו את המשחק, שמתי לב שנתון אחד לא עלה כלל,
          נתון שלטעמי הוא די רלוונטי אם אנחנו מחפשים "סמרטוטים".
          דוראנט קלע "על" קאוויי רק 3 סלי שדה, ומשך ממנו עבירה אחת ששלחה אותו לקו העונשין.
          סך הכל 10 נק'.

          לקאווי היו "על" דוראנט 11 נק' (3 סלי שדה, 4 נק' מהעונשין אחרי 2 עבירות של דוראנט).
          החטיפה והגג שהיו לו במשחק? על דוראנט.

          כל זה, דרך אגב, לא בא בשום צורה לזלזל בדוראנט.
          קליעות הקלאצ' שלו בדקות הסיום של הרבע האחרון?
          לעילא ולעילא. רמת הקושי הגבוהה ביותר, נראית עבורה כמו עוד יום במשרד.

          הפואנטה היא, שכאשר מחלקים את תוארי "ניגוב הפרקט", טוב יהיה אם זה יקרה אחרי שצופים באמת במשחק…

  15. אדר אחלה סיקור תודה רבה.
    לדעתי ובלי שבדקתי אם בודקים את התרומה הכוללת של כל השחקנים בליגה פר 36 דקות משחק סבוניס יעמוד בראש הרשימה בפער. הבן אדם כל לילה מייצר שורה סטטיסטית מצויינת יחסית למישהו שעולה מהספסל. דרך אגב ההרכב של אינדי כשסבוניס ומיילס טרנר משחקים ביחד עושה רושם שמייצר המון בעיות ליריבות ולכן מאפשר את השורה הזאת. קשה מאוד לקבוצות להתמודד מול שניהם ביחד אני חושב שזה חלק גדול מהסוד של אינדיאנה בשנים האחרונות.
    לברון אתמול בעוד משחק לפנתיאון כמעט טריפל עם מספרים מדהימים לא יאומן מה שהמכונה האנושית הזאת מסוגלת לעשות ועוד בגיל שלו.
    לגבי הקליפרס בלילה שני סל בק טו בק ולנצח את המשחק ברבע הרביעי דוקא? רוב הקבוצות מוכרעות ברבע הזה בדרך כלל.

  16. הנתונים בוואלה מאששים את שראינו – דוראנט קלע על קאוואי 18(!!!) סלי שדה – קאוואי קלע על דוראנט 2-7 מהשדה
    ״קחו את זה בשביל בסיס-נתונים…״

  17. לא שהמשחק הזה חשוב או קובע משהו בטח כשלוחמות חסרים 3 שחקני חמישייה .

    אבל כל הנתונים האישיים האלה לא מעניינים אחרי עוד הפסד.
    בדיוק כמו להתלהב משיא נצחונות בעונה רגילה וא"כ לחטוף בגמר מהמלך ג'יימס.

  18. אחלה סיקור. משחק שהבטיח וקיים מעל ומעבר. דווקא ג"ס יכולים לצאת מעודדים שבלי 2 כוכבים שלהם הם הפסידו רק בהארכה בסוף ועוד בחוץ .כנראה המתכון היחיד לנצח אותם זה שפעם אחת הם יהיו חסרים שחקנים בפלייאוף

  19. (לקרוא בקול של רפי גינת):

    בצד שמאל – קבלו קבוצה פצועה נטולת הכוכב המרכזי שלה, נטולת חיית ההגנה של הקבוצה ואולי של הליגה בכלל, ונטולת סנטר שהוא כמו רימון יד צה״לי- עם פתיל קצר אבל מסוכן כשהוא מתפוצץ.

    בצד ימין – קבלו את מובילת הליגה עד עתה, החמושה בשחקן קטלני שמשתוקק להוכיח העונה שהוא ברמה של הלברונים של הליגה ואפילו מצליח. ולעזרתו שחקנים מהשורה הראשונה שמתעלים על עצמם.

    ובכן, הקרב המרתק מתחיל… ונגמר בנצחון דחוק בהפרש סל אחד לאחר הארכה.

    אם אני אוהד הווריורס, אני דווקא די רגוע.

    1. תגיד סטוקטון, אתה לא בכלל אוהד של סיאטל והספרז?
      מה הפוזה של אוהד גולדן?
      ומה זה עוד שם חדש? מספיק ב-17 הקיימים. לא עומדים פה בקצב שלך.

  20. וואו הדיון סטף דוראנט מעייף מדובר בשני שחקנים גדולים שבליגה של היום לא יקחו אליפות בלעדי השני עם אותו סגל שחקנים כמו היום
    קליי לא סופרסטאר הוא כוכב משלים

  21. דוראנט בקבוצה נורמלית שיש לו כרגע ונראת ככל הקבוצות בליגה עם סופרסטאר ואולסטאר (סופרסטאר לחלק מצומצם של הקבוצות) מראה כמה החיים קשים ומראה לנו שהוא לא יכול לסחוב קבוצה לגמר בלי תוספת של סופרסטאר ואולסטאר נוסף , כלומר 2 סופרסטאר עם ו2 אולסטארים.
    התוצאה מדברת בעד עצמה (כמה הם 5-6 שלילי בלי קארי וגרין?).
    עזבו שהוא שחקן על מבחינת יכולת ופה זה מסתכם,הוא רק סקורר ותו לא…בדיוק כמו כרמלו בימיו הטובים.
    אין לו את היכולת לקחת קבוצה בגלל האופי הילד שלו וחוזר מנהיגות (זה לא אני אמרתי אלא הוא עצמו "אני לא מנהיג" הוא אמר)
    ולכן הוא חובר לקבוצת על …הוא סה"כ שכיר חרב עם אמצעי לחימה שצריך הוראות ופיקוד (גרין וקארי).
    מצחיק שאנשים שוכחים שג"ס כבר לקחה אליפות והגיעה לגמר נוסף בלעדיו .
    פתאום כל אחד מקשקש שג"ס לא יכולה בלעדיו חחחחח
    ליצנים עם עם בעיית זיכרון קשה.

    1. קוק לוני ושאר נגרים זה לא שחקני חמישיה של קבוצות אחרות רציניות, אולי של פיניקס והוקס. שחקני יורוקאפ.

      קרי וקליי כבר לא צעירים כמו 2015 ו-2016. גולדן לקחו אליפות ב-2015 מול לברון עם דלבדובה. בלי קיירי ובלי לאב ועוד לברון ניגב אותם שלושה משחקים ראשונים עד שלו ולדלבדובה נכמר האוויר בריאות. זו המציאות.

      ב-2016 הם הפסידו לקאבס. זו המציאות.

      עכשיו מאז הם רק הזדקנו, גרין ירד ביכולת, קרי נוטה לפציעות חבלז ונח מלא בשנתיים האחרונות (חלק מהפריבליגיה שיש עם דוראנט).

      אז כן לגולדן סטייט אין שום סיכוי לקחת אליפות ללא דוראנט גם אם תחליף את דוראנט בגורג ובאטלר. אולי עם קאווי כן יש סיכוןי טוב אבל לא בטוח כמו דוראנט. קרי כבר לא ב-2016 מה לעשות.

      ברור שגם קווין דוראנט בלי קרי לא רואה שום טבעת. שני השחקנים צריכים אחד את השני. אגלה לך סוד. אם קליי נפצע בפלייאוף יהיה קשה ללוחמים לקחת אליפות מאד אפילו עם קרי דוראנט וקאזינס.

      הקטע שלא קרי ולא דוראנט צריכים להתאמץ, להזיע ולהתאבד במשחקים ולתת 200% אלא 70% מספיק בתורות.

      דוראנט אתמול הזיע למוות כמו ב-OKC שהכל עליו, הוא כבר שכח מה זה לתת מאמץ כזה וחבל על כך.

      בעצם החיבור שלהם הפסדנו 2 שחקנים היסטורים שיכלו לעשות יותר בפן האישי ולעשות דברים מדהימים והיסטורים אחד בלי השני.

      לצערנו הם כולם קאפקייקס ומעידיפים אליפויות בקלות. זו האמת.

      דוראנט אם היה כוכב יחיד לצד קליי הייתה נבנית קבוצה לגמרי אחרת, בסגנון אחר ולא פחי זבל כמו לוני וקוק שמתאימים ליורוקאפ.

      גולדן סטייט תהיה מצויינת בלי דוראנט ויכולה לרקוד ולסיים ראשונה בליגה ולהגיע לגמר המערב אבל שם צריך נשק יום הדין.

      1. אגב כל הביקורות מגיעות לדוראנט כי הוא נטש קונטנדרית וקבוצה בהבשלה להיות אלופה ועבר למתחרה שלה. זה הרבה יותר חמור ממה שעשה לברון וזה עוד אחרי שהוא נחנק בעצמו בגיים 6 ובמקום לנסות לכפר הלך לקנות טבעות כי פחד שזמנו הולך ואוזל בדרך לראשמור.

        1. יפה, שוכחים את זה אבל דוראנט עזב חמישיה באוקלהומה שסידרו במיוחד עבורו, של:
          ראסל, אולדיפו, דוראנט, סבוניס, אדמס…

          1. הכי בשבילו. טולדיפו הובא במיוחד לעשות הגנה על קליי וקרי אחרת הטרייד הזה בכלל לא היה קורה. הכל אירגנו לו. אני מאמין שכבר ב2017 אוק הייתה אלופה אבל לא נדע לעולם.

          2. על הדרך גם ניסה להשמיד את אוק אבל תוך 3 שנים פרסטי הצליח לאחות את השברים. אם יד צדק בעולם אוק הד
            השנה תתן לו בראש אבל אין צדק זה שם של כוכב

  22. למען האמת קצת חבל על הדיונים האלה פה ובבלוג החי.
    כבר השתתפתי בוויכוחים של סטף או דוראנט בעבר, אבל כבר טחנו את הנושא לגמרי. חבל שבשביל להגדיל שחקן שרוצים לשבח, משנמכים שחקנים אחרים או את הקבוצות של אותם השחקנים. לכל אחד יש את הדירוג שלו, אבל בלי שום קשר אליהם צריך לומר את האמת- סטף ענק, דוראנט ענק, לברון ענק- הם שחקנים יוצאי דופן ותהנו מהם פשוט. דוראנט וקוואי נתנו היום תצוגה נפלאה. חוץ מזה חבל שכל פעם שרוצים להלל שחקן, הקבוצה שלו הופכת לקבוצת יורוקאפ מחוזקת משום מקום. קמו פה באתר כל כך הרבה קבוצות יורוקאפ, שמספרן גדול יותר מהמספר קבוצות במפעל. רוב הקבוצות האלו הן קבוצות NBA לגיטמיות עם שחני NBA לגיטימיים- בטח ובטח אלו שמגיעות לשלבים המאוחרים של הפלייאןף- כי כדורסל זה משחק קבוצתי.

    עכשיו אחרי הוצאת אגרסיות קלה, בואו נדבר קצת על כדורסל כי היו היום אחלה משחקים שלא התייחסו אליהם:
    הקליפרס פשוט עמוקים ומעולים, לגמרי יכול לראות בתור סוס שחור במערב. התנהלות נכונה בשנה שנתיים האחרונות והם יכולים להיות מועמדים לאליפות במשך כמה שנים. סומך על ווסט.
    סאבוניס נהיה טוב יותר ויותר. אינדיאנה צריכה לראות איך היא נפתרת מטרנר בצורה הכי טובה, לתת לו את המושכות, ולהרוויח שחקנים שיעלו אותם מדרגה ויעזרו להם במזרח הקשה.
    אמנם המערב עדיין יותר חזק, אבל המזרח מתחזק מעונה לעונה, והוא מאוד מעניין העונה. יש 4 קבוצות עיקריות שיאתגרו אחת את השנייה, אבל עדיין אינדיאנה ודטרויט יכולות לעייף אותן כבר בסיבוב הראשון ואולי להפתיע

    1. כתבת מצויין – עדן . אני מסכים (כמעט ) עם הכל .
      2 הערות :
      1. הדבר היחיד איתו אני לא מסכים – המזרח לא סוגר לדעתי פערים .
      2. ברור שסטף ודוראנט 2 שחקני על , שצריך את שניהם יחד לאליפות.
      ועדיין היופי , השלמות בתנועה , הייחודיות , באים מנוכחותו של סטף
      בקבוצה

  23. במצב הנוכחי של וול , טרייד עם שארלוט תמורת באטום יהיה מצב של WIN , הערך שלו רק יורד מרגע לרגע למרות שיש מצב שבתור הפליקנס הייתי הולך על ALL IN עושה טרייד עליו שולח את סולמון ומירוטיץ (בחירת דרפט לא בטוח שידרשו בויזרדס רק שילך) וגם מחתים את מלו.
    חמישייה
    וול הולדי מלו רנדל דיוויס
    ספסל פייטון מור ווסלי גונסון דיאלו אוקופור , מנסה להביא עןד איזה וטרן שיזרק לפני סוף הפריאיגנטס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט