בלוג חי: מכבי תל אביב מארחת את באיירן מינכן / שי בוקר
îëáé úà - îëáé øàùìö öéìåí:àìï ùéáø 25.11.18

בלוג חי: מכבי תל אביב מארחת את באיירן מינכן / שי בוקר

הערב צפוי לנו קרב ענק כשהצהובים מתל אביב יארחו את הקבוצה הגרמנית. מכבי תל אביב עד עכשיו נראית רע ביורוליג עם ניצחון בודד מ-9 משחקים. הגרמנים לעומת זאת, מגיעים למשחק עם מאזן של 4 ניצחונות ב-9 משחקים. שתי הקבוצות רעבות לניצחון ועד השנייה האחרונה אף קבוצה לא תוותר. בפריוויו הזה תקבלו סטטיסטיקה עונתית של כל קבוצה (כולל דירוג), סטטיסטיקה בניצחונות והפסדים, סטטיסטיקה ביתית של מכבי, סטטיסטיקת חוץ של באיירן, וכמובן אבחר מנצחת.

אם מסתכלים על הנייר ולא על הסטטיסטיקה ורואים את הסגל המפוצץ בשמות של מכבי, אתם חייבים לשאול את עצמכם איך קבוצה כזאת במקום האחרון? אם מסתכלים על הסטטיסטיקה, התשובה היא לפניכם. אצל באיירן מינכן זה בדיוק ההפך, למרות שגם היא מנצחת פחות מ-50% ממשחקיה.

עוד קצת על הגרמנים: מי השחקנים הבולטים שלהם? מי המאמן?
קבוצת הכדורסל של באיירן מינכן שייכת לקבוצת הכדורגל, זה לא חדש. הגרמנים הופיעו רק פעם אחת ביורוליג בפורמט הקודם בעונת 2013/2014. באותה עונה הם הגיעו עד לטופ 16, שם הודחו. העונה היא רק הפעם השנייה שבאיירן מופיעה במפעל היוקרתי הזה. יש לה שחקנים טובים מאוד כמו מאודו לו (8.9 נק' למשחק, 39.1% לשלוש), ניהאד דדוביץ' (11.4 נק' למשחק, 3 אס') שהם רכזים בכירים. בתוספת יש להם סמול פורוורד מעולה עם עבר ב-NBA, דריק וויליאמס (12 נק' למשחק) שהגיע מעט אחרי תחילת העונה. ובצבע יש להם את דווין בוקר המוכשר (9.7 נק' למשחק, 4.4 כ"ח) ואת פורוורד נבחרת גרמניה, דנילו ברת'ל הנפלא (7.1 נק' למשחק, 4.2 כ"ח). לגרמנים יש משחקים טובים מהשלוש, וכאלה שהם לא כל כך טובים. מאמן הקבוצה הוא דז'אן רדונצ'יץ' המונטונגרי, שהוחתם בתחילת העונה על ידי הקבוצה הגרמנית.

בעונת 2013/2014 שתי הקבוצות נפגשו בטופ 16 שם מכבי ניצחה פעמיים, 64-66 בהיכל, ו-92-94 בגרמניה. הגרמנים יקוו לגנוב ניצחון בהיכל.

 

טבלת ממוצעי מכבי תל אביב.

 

טבלת ממוצעי
טבלת ממוצעי באיירן מינכן.

לאחר שהראתי לכם את הסטטיסטיקה הזאת, זה הזמן למפתחות לניצחון של כל קבוצה:
מכבי תל אביב:
• הגנה! מכבי מתקשה בהגנה, בעיקר ביציאה לקלעים שעומדים מחוץ לקשת. היריבות של מכבי קולעות 8.56 שלשות למשחק נגדה ב-41.18%. בבית זה יותר גרוע, כשיריבותיה קולעות 10 שלשות למשחק ב-44.12%.
• לא לאבד פוקוס! זה קרה לא מעט פעמים העונה ועלה לה בהפסדים כואבים במיוחד.
• מכבי חייבת להשתמש באנרגיה של הקהל הביתי לטובתה! הצהובים הפסידו 6 משחקי בית רצופים ביורוליג. הקהל מת לראות ניצחון!
• עוד משהו שמכבי חייבת לעשות זה לקלוע את הזריקות החופשיות שלה, גם זה משהו שחייב לעבוד אצלה!
• סקוטי ווילביקין חייב לקחת מנהיגות בדקות הסיום, יותר ממה שהוא עושה העונה.
• זוסמן ואבדיה (אם ישחק) חייבים להיות פקטור בהגנה ובהתקפה. לשניהם יש כישרון ענק, אם ספרופלוס ישתמש בהם נכון, זה יכול לשחק לא רק לטובתו במשחק הזה, אבל גם ייתן להם ביטחון ענק למשחקים הבאים ומכבי תרוויח ובענק!
באיירן מינכן:
• דדוביץ' ולו חייבים לשלוט בקצב ולמצוא את חבריהם. אם הרכזים יקבצו את ההגנה הצהובה, הגרמנים יחגגו בעיקר מחוץ לקשת וזה עשוי להיות עוד ערב מאכזב לקהל הצהוב.
• דנילו ברת'ל ודווין בוקר חייבים להיות חלק משמועתי בהתקפה ובהגנה כמו בכל משחק. השניים מכירים את הכדורסל האירופי הרבה יותר טוב מטאריק בלאק וג'וני אוברייאנט, וזה נותן לגרמנים יתרון נהדר.
• הדבר האחרון שלגרמנים אסור לעשות זה לפספס הזדמנויות. מכבי עד עכשיו לא נראית טוב, אבל ניצחון צהוב יכול להפוך עונה שלמה בתל אביב.

הימור: מכבי מנצחת בפעם הראשונה בבית העונה, 79-83 ועוצרת רצף של שישה הפסדים רצופים.

(צילום: אלן שייבר, באדיבות מינהלת ליגת העל)

לפוסט הזה יש 41 תגובות

  1. שמות מפוצצים?חוץ מווילבקין ובלאק שאר הזרים במכבי בינוניים מאוד והתוצאות בהתאם.היום יהיה משחק צמוד.

  2. פשוט הזוי……..
    תתחיל את העונה הזאתי עוד 9 פעמים עם אותם שחקנים ואפילו עם ספאחיה על הקווים זה היה נראה אחרת לגמרי 8 מתוך 9 מהמקרים

    רצף פציעות\החלקות\מדבקות (בעיקר….יש גם מאמן גרוע כמו ספאחיה) גרם לכדור שלג שבכל סיטואציה אחרת לא הייתה קוראת….
    8 מתוך 10 פעמים מכבי הייתה פותחת את העונה נהדר ונמצאת בטופ של היורוליג….

    רצף נאחסים כנראה הרס עונת יורוליג….

  3. תודה על הפריוויו.
    לא שאני רוצה להגן על איך שמכבי נראית השנה, אבל חייבים לזכור שהוגרלה לה פתיחה קשה, מבחינת רצף משחקי החוץ והקבוצות שפגשה. מאזן לא טוב היה צפוי, אבל לא כזה גרוע, כמובן.
    זה בעצם המשחק הראשון שבו אפשר להתחיל לבחון את ההשפעות של המאמן החדש, יהיה מעניין לבחון את הזווית הזו

  4. תודה שי. השקעת בגדול עם הטבלאות והכל.
    גם אני חושב שחלק מהעניין הוא קצת חוסר מזל והמאזן של מכבי היה יכול להיות טוב יותר די בקלות.
    היום היא תנצח.

        1. שני הדברים גם יחד.
          ובנוסף, הפציעות…
          מכבי לא קבוצה של פינל פור, אבל היא בהחלט טופ 8.
          הפציעות והיריבות לא שיחקו לידיים של מכבי, אבל אין להם מה לעשות עם זה, זה מה יש. לעומת זאת, האימון היה מזעזע- ומספיק לראות את שני המשחקים הקודמים ביורוליג. ובעיקר- את הרוח החיה שספרופוטולופוסיאצקיס מביא איתו. הוא אנרגטי. ככה צריך

          1. נכון שילוב של הכל. היה לוח רצחני משחקי חוץ פציעות שהם היו העיקר וגם עבודת אימון בינונית מסכים. העונה מתחילה היום אם ידמרו על הבית וינצחו נמושות בחוץ יד סיכוי לשמינייה. מה שכן הם יצטרכו להתעלות באיסה 2 מדחקים מול יריבות איכותיות

    1. מצטער שאני חופר על הנק' הזו, אבל תשעה שחקנים בין 7-14 נקודות. זה נתון מדהים בעיניי (לפחות למכבי, כן?)

  5. נצחון טוב למכבי שבא קודם כל דרך ההגנה
    גם ההתקפה היתה לא רעה אבל קודם כל ההתקפה

    נראה שהגיע סוף סוף מאמן למכבי

  6. אז למי שחושב שזאת רק באיירן מינכן בינתיים היא זאת שניצחה קבוצות יותר חזקות ממנה על הנייר ולא מכבי.
    מכבי שיחקה כמו גליל עליון נגד גראן קנריה ובודוצנסט…

    רואים שהשחקנים פשוט לא סבלו את ספאחיה וגם ההפסד נגד פנר שבוע שעבר היה באמת אחרי מאמץ אדיר ומשחק טוב

  7. That your bitches are, in most cases, senior members of parliament in their countries, and if not, hold senior posiotions in some organization or the other, and the only senior thing about you is you Senior Citizenship?
    You impotent pedophile scumbag

  8. למי שחיפש את דני אבדיה אתמול בדקות הזבל, רק נספר שהתיכון שלו התעקש ועמד על הרגליים האחוריות שישחק בצהריים בגומלין רבע גמר ליגת בתי הספר.
    במשחק הראשון התיכון שלו הוציא תיקו ביתי עם עמק יזרעאל, ואתמול בגומלין הם לא יכלו להסתכן אז קראו לו לשחק ולהוביל לניצחון של 20 הפרש – דבר שחייב את ניפויו מסגל הבוגרים של מכבי למשחק מול באיירן. לצערי (חבר הכי טוב שלי מאמן את העמק), בבוגרים לא התעקשו על שיתופו…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט