פריוויו לרביעי הגדול / איתי קדם

נובמבר מסתיים ואיתו כל גינוני הפתיחה של הליגה, חודש משחקים עקוב מדם מאחורינו ועד אחד לפנינו עד פגרת הכריסמס ובו דחוסים להם משחקים אינספור. זו תקופה בה כל שחקן וכל מועדון מתרכזים בלהישאר רלוונטיים, עם הראש מעל למים, לעבור את הבק-טו-בק בשלום, לא לקבל קילקול קיבה מהאוכל בבתי המלון ולא להיפצע עקב עייפות או סתם תנועה לא נכונה. חלק שורדים יפה, חלק קורסים. לכן כל כך קשה לנבא מה יקרה בכל לילה… הניקס מנצחים, אטלנטה מנצחת אפילו קליבלנד ופיניקס מצאו קורבנות כדי לסמן כמה ניצחונות בטור הריק שלהן. אז אחרי שתירצנו בשביל כולן את ההפסד/תבוסה הבאים, מי ישרוד היטב את הלילה הקרוב?

פילי 76' (8-14) – ניו יורק ניקס (15-7) 2:00

הניו יורק ניקס היא קבוצה סימפטית וסולידית, תארים שמהווים קפיצה משמעותית מהשנים האחרונות וקצת בדומה לנבחרת הכדורגל שלנו בחודש האחרון, יש שמועה שהיא גם יודעת לשחק כדורסל למרות שהיא רק בדרג השלישי… הניקס במשחק שני רצוף בחוץ פוגשת את אימפריית הבאזר ביטר של אמביד את באטלר. פילי מנצחת 5 מתוך 6 האחרונים ומחזיקה במאזן הביתי הטוב בליגה (1-10). אז למרות שהניקס סולידים וסימפטיים נלך הפעם עם העייפות ונכריע לטובת הסיקסרס 8+.

פצועים: בניקס – קורטני לי, פורזינגיס. בפילי – פולץ.

שארלוט הורנטס (10-10) – אטלנטה (16-5) 2:00

אטלנטה סופרת 5 ניצחונות מתחילת העונה ומסרבת להוציא את הקאבס מתחתית הקונפרנס המזרחי כשהיא מנצחת כבר 2 (!!!) משחקים רצופים. הלילה בבק-טו-בק היא פוגשת את מלכת המשחקים הצמודים של הליגה שארלוט ששוב הביכה את מיטב הידענים ולקחה את מילווקי לסיבוב קצר על הרולטה שלה במשחק האחרון. הפעם שארלוט מארחת ובניגוד למשחק בין שתי הקבוצות לפני שלושה ימים שהסתיים בניצחון אטלנטי 123-124, האקס פקטור של ההורנטס כן צפוי לשחק ועם פרקר והמגרש הביתי לא רואה תסריט שאטלנטה לוקחת גם את המשחק הזה. ולכן שארלוט 5+.

ברוקלין (13-8) – יוטה (12-9) 2:30

חברים, יוטה לא פצועה, היא כן סובלת ממסע משחקי חוץ וזהו משחקה ה-8 בחוץ מתוך 10 האחרונים. תכלס זה תירוץ גרוע כיוון שגם בבית היא במאזן גרוע של 6-2. אז בואו נאמר שהיא פגשה קבוצות טובות במשחקים האלו (ממפיס/אינדי/דאלאס/פילי/בוסטון/סקרמנטו), נו מה זה אומר? יוטה אמורה הייתה להיות אחת מאריות המערב העונה, והנה היא במקום ה-14 ובמאזן שלילי מטריד במיוחד. ברוקלין לעומת זאת ממשיכה בפתיחת עונה סולידית ורגועה. היא אמנם עם 3 הפסדים רצופים, 2 מתוכם בבית אבל לא משהו שנפלנו בגללו מהכיסא. מכיוון שהקרדיט ליוטה נגמר והקרדיט לברוקלין לא קיים, צפוי לנו משחק צמוד יחסית ואם יוטה נואשת יותר לניצחון היא חייבת להשיג אותו במשחק הזה – יוטה 7+.

פציעות: בברוקלין – דמארה קרול סובל מכאבים בכף הרגל ובספק למשחק.

יוסטון (10-9) – דאלאס (9-9) 3:00

משחק שהעניין המרכזי בו כרגע הוא מי עלול להיעדר יותר ממי שעשוי לשחק. בדאלאס רואים באופק את תשובו של נוביצקי אבל בינתיים הוא לא. דוויט פאוואל ממשיך להיעדר (ברך) וחשוב מכך – לוקה דונצ'יץ' חולה וכרגע נמצא בספק. ביוסטון כריס פול וג'רלד גרין עשויים לחזור – החלטה תהיה לפני המשחק. דאלאס ממשיכה להרשים את כולם בפתיחת עונה מוצלחת וסופרת 6 ניצחונות מ-7 המשחקים האחרונים, היא טרם פגשה את יוסטון העונה וחשוב מהכל דאלאס ניצחה רק משחק חוץ אחד העונה (מול שיקאגו) ומתקשה מאוד לסיים משחקים צמודים בחוץ. אצל יוסטון ענייני רכבת ההרים הרגילים מתחילת העונה ואחרי 5 ניצחונות רצופים מגיעים 3 הפסדי חוץ כואבים מול שלוש מזרחיות (דטרויט/קליבלנד/וויזרדס). הבית האיר פניו ליוסטון במשחקים האחרונים ואם כריס פול חוזר היא עדיפה במעט, רק שדאלאס צפויה לעשות לה חיים קשים מאוד במיוחד בריבאונד ואם לוקה ישחק העסק מאוזן לפחות נכון להיום (מי היה מאמין). אם דונצ'יץ' במגרש אני עם דאלאס 2+, אם לא – יוסטון 5+.

מילווקי (6-14) – שיקאגו (16-5) 3:00

שתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסד וזה הדמיון היחיד ביניהן כרגע, שיקאגו מצדיקה את המוניטין עם ניצחון אחד ב-7 המשחקים האחרונים (מול פיניקס) אז מי אני שאשבור להם את הרצף – מילווקי 10+.

סאן אנטוניו (10-10) – מינסוטה (11-10) 3:00

פאו גאסול עדיין בחוץ ולא ישחק הלילה וזה התירוץ היחיד שיש לספרס לספר לעולם נכון להיום. סן אנטוניו אפורה יותר מהמדים ומתחילת העונה דרוזן את אולדריג' נותנים שיאי זריקות מהמיד ריינג' בניגוד מוחלט לטרנד בליגה. היריבה שמגיעה הערב מנסה לעשות קולות של קבוצה לגיטימית ניצחה 3 משחקים רצוף (הקאבס/שיקאגו/ברוקלין) ומאיימת על מאזן 50% שהפך להיות מטרת על לחלק גדול מקבוצות הקונפרנס… מאז ההפסד במשחק הפתיחה לספרס, במינסוטה השתנה הרוסטר והמשחק הלילה פתוח לחלוטין. ועדיין המסורת והאולם הביתי צריכים לתת עוד קווץ' קטן הולך עם הספרס 1+.

ניו אורלינס (11-10) – וושינגטון (12-8) 3:00

הפליקנס בנפילה חופשית עם 4 הפסדים רצופים שלושה בחוץ והאחרון בבית מול הסלטיקס שהפציעו למשחק בודד עם תצוגת "מה יכול להיות העונה בבוסטון". כרגע נדמה שגם אם דיוויס משחק יש הרגשה שהוא פצוע או שהוא עומד להיפצע… הקבוצות נפגשו לפני 4 ימים בוושינגטון (הוויזארדס ניצחו 114-124) אבל דיוויס לא שיחק ואיתו זה סיפור אחר. האמת? ככל שמדברים על פירוק לגורמים של וושינגטון נראה שזה עושה להם טוב ובינתיים לפחות בבית הם מנצחים. ובסופו של דבר אני הולך הפעם עם הקבוצה שתיקח את הריבאונד, במגרש הביתי ועם ניצחון חובה על הכתפיים – הפליקנס 6+.

דוויט הווארד יעדר בוושינגטון, אלפריד פייטון בצד השני.

אוקלהומה (7-12) – קליבלנד (15-4) 3:00

מנחם כבר פירגן לקליבלנד והם באמת נראים לא רע. בצד השני ראסל ווסטברוק נראה פצוע ובמשחקים האחרונים נראה שהוא מגביל את עצמו ולא משחק באקספלוסיביות הידועה שלו. הוא גם נראה מוגבל בניתור מה שמשפיע על דינמיקת הקליעה שלו והאחוזים בהתאם (אפילו 62.2% מהעונשין!). ובכל זאת אם הקאבס ינצחו הלילה מול ההגנה של הת'אנדר אז אני מוריד בפניהם את הכובע. ת'אנדר 9+.

ג'ורג' היל צפוי לחזור לשחק הלילה. אצל התאנדר הרשימה מתארכת ויחד עם רוברסון שעדיין לא ראה פרקט העונה, פרגוסון ודיאלו פצועים בקרסול ולא ישחקו וגם נואל בספק להלילה.

פורטלנד (8-12) – אורלנדו (11-10) 5:00

הבלייזרס נגעו בפסגת המערב ואז יצאו לרצף 6 משחקי חוץ וחזרו עם 4 הפסדים.. כשחזרו הביתה חיכתה להם מובילת המערב החדשה והנה לכם 5 הפסדים ב-7 המשחקים האחרונים. בדיוק בזמן בשביל לקבל את אורלנדו…  לאארון גורדון כואב הגב והוא יצא במשחק האחרון מול האלופה ולא חזר. כנראה תוצאה של יותר מדי משחקי חוץ ברצף (הלילה משחק 4 רצוף בחוץ למג'יק), מה שאומר שהוא בספק להלילה. בפורטלנד נורקיץ' (כתף) וסת' קרי (חולה) בספק למשחק. פורטלנד 15+.

קליפרס (6-13) – פיניקס (16-4) 5:30

פיניקס במשחק שני רצוף נמצאת בתחתית הליגה ולא תצא מהמקום האחרון במערב כנראה עד לסיום העונה. כל זה אמור להביא את הקבוצה הזו למשחק משוחרר מלחצים במיוחד בחוץ (שם היא גרועה במיוחד עם ניצחון בודד). הקליפרס חוגגים את פסגת המערב עם 7 ניצחונות ב-8 משחקים כולל על אריות המערב וכולל במשחקי חוץ. הסטייפלס סנטר הוא מבצר (הפסד אחד ב-9 משחקים) אבל שימו לב! המאזן בין שתי הקבוצות הוא 0:0 כך שהכל פתוח… לפיניקס יש כבר בחגורה את השמות של ממפיס, סן אנטוניו ומילווקי אז למה לא להוסיף עוד אחד לרשימה? בוא נלך על הפתעה פיניקס 2+.

בקליפרס לוק אמבה מוטה בחוץ ולא ישחק.

לפוסט הזה יש 129 תגובות

  1. פילי – ניקס+13 (פילי)

    אחרי שפילי הושפלה בבית ע"י לא אחרת מאשר הפרשים בלי הראש היא לא יכולה לפשל שוב. לא מול הניקס בבק טו בק ובבית שלה.
    אמביד חזק במירוץ ל-MVP ורצוי עבורו כי בנוסף לניצחון יתן איזה 40 נק ו20 ריב לסטט כי לניקס באמת שאין עם מה לעצור אותו. פילי לדעתי תתפוצץ ותנצח אפילו מעל 20.

    שארלוט – הוקס+13 (הוקס)

    לנצח 3 רצוף ועוד בבק טו בק זה כבר יותר מידי עבור יאנג והחברים ולכן הם יפסידו אבל לא מעל 13 הפרש.

    מילווקי- בולס+14 (בולס)

    הבולס השנה מאתגרים יריבות ולעיתים גם נרמסים. נראה לי שהנצחון לא מוטל בספק לטובת האיילים אבל ההפרש מוטל גם מוטל בספק. לדעתי האיילים לא ינצחו מעל 14.

    נ"א- ווש+6 (נ"א)

    יש גבול לכמה נ"א יכולה להתבזות ולכמה ווש מסוגלת לנצח.

    מיני – ספרס+4 (ספרס)

    הליין משום מה חושב שמיני פייבוריטים. פופ יראה להם שהם חיים בסרט.

    אוק- קאבס+13 (אוק)

    יש גבול כמה הקאבס מסוגלים להיות תחרותיים. ההצגה לכבוד המלך נגמרה.

    קליפרס – סאנס+12 (קליפרס)

    בלואו אאוט קל לסוויט לו. הסאנס בבק טו בק בחוץ, לא מעודד בכלל.

    פורטלנד – מגיק (אין ליין כרגע) פורטלנד

    הגיע הזמן להתאושש בבית אחרי 3 הפסדים רצוף. היכונו להצגה של דמיאן.

    יוסטון – מאבס אין ליין (יוסטון)

    הגיע הזמן להתאושש בבית אחרי 3 הפסדים רצוף. היכונו להצגה של לורד אוף דה דאנס על הוניל שילמד אותו טריק או שניים.

    ברוקלין – יוטה אין ליין כרגע (ברוקלין)

    הפתעה אחת חייבת להיות הלילה ופה יש פוטנציאל אז בשביל הכיף הולך על הנטס או לפחות על משחק מאתגר.

  2. תודה איתי. אחרי סיפתח של 13 משחקים, קיבלת הנחה – רק 10.
    אחלה פריוויו ושאפו על הסיומת האמיצה עם הימור על פיניקס. ממליץ לך לא לסכן את כספך על כך. 15 פלוס לביתיים.
    לילה עמוס אבל רק 5 קבוצות עם מאזן חיובי – אז בפועל רק הדרבי הטקסני חביב (אם דונצ'יץ' כשיר) אולי ספרס מול מינסוטה יכול להיות בעל משמעות להמשך אם המערב יישאר כל כך צמוד.

  3. לספארס אין את מארי, לוני ווקר ופאו גאסול. יש לא מעט תירוצים מוצדקים. המשחק נגד שיקאגו ההתקפה נראתה טוב. לא יודע אם זאת הספארס או ההגנה של שיקאגו.

  4. לצערי, באמת לצערי, יש בקירוב 0% סיכוי שהסאנס מנצחים הלילה.
    לקליפרס יש את הספסל החזק בליגה,
    ואנחנו, בחלק הלא נעים של בק-טו-בק.
    אהה, כן, יש גם את העניין הפעוט של –
    הם קבוצה מצוינת שמתחרה על מקום (אולי אפילו על ביתיות) בפלייאוף,
    ואנחנו, ובכן, קבוצה מסריחה…

    יופי של סיקור. תודה.

  5. תודה איתי על קדימון קצר ולעניין. התמונה למעלה היא כדי להמחיש את העייפות? כי אנחנו (בעצם הם) רק ברבע המרוץ
    גם אני הולך עם עוד הפתעה, של אורלנדו.

  6. איך שיקגו התרוקנה מכוכביה?
    4 שחקני מפתח פצועים מתחילת העונה.
    היו ביחד באותו רכב ונפצעו בתאונת דרכים.?
    ומתי הם מתחילים לחזור? כבר סוף נובמבר.

  7. West coast baby
    בלגן במערב ,אי אפשר לדעת מה הולך לקרות עם הקבוצות המערביות העונה (חוץ מפיניקס שגם היא יכולה להרביץ לכמה קבוצות בעצמה) כולן מפסידות ומנצחות את כולן.

    הערב יש משחקים ככה ככה מינוס
    כמובן אני מתמקד באוקי סי והם חייבים להמשיך לצבור ניצחונות ובניגוד לשנים עברו הם לא שומטים נקודות מול קבוצות חלשות וזה מאוד מעודד.
    הם אמורים לנצח את קליבלנד שמצידה עושה קולות תחיה במשחקים האחרונים ויכול להיות מוקש הלילה.
    ראס עדיין נראה מוגבל ,רוברסון עדיין לא ידוע מתי ישוב,דייאלו ופרגונסון בחוץ,אברינאס לא 100% ,נואל כשיר ב85% …..אולי בסופו של דבר זה יתרום להרחבת הרוטציה כאשר שחקני ספסל מקבלים הזדמנויות וביטחון.

    דאלאס (ההימור שלי מתחילת העונה שתעשה פלייאוף) במשחק קשה יחסית מול השכנה הטקסנית ,אני מהמר עליהם בעוד ניצחון (מקווה שלוקה ישחק).

    יוטה באופן אישי לא מפתיעה אותי במיקום שלה והיא יחד עם מיניסוטה יהיו אלה שכנראה יפנו מקום בפלייאוף לכוחות העולים מדאלאס וקליפורניה (הקליפרס,הלייקרס ואפילו סקרמנטו הנחמדה).

    הספרס למרות פצועים רבים יעברו את הערב עם ניצחון.

  8. תודה רבה איתי, פריוויו מצוין.
    הדרבי הטקסני יהיה מעניין, לפחות אם לוקה ישחק.
    בניגוד לפופ אני כבר הכרזתי על עונת טנקינג, אבל להפסיד למיני יהיה מבאס, אז יאללה לנצח.

  9. הדבר המרשים בעונה הזו ונמצא מתחת לרדאר זה אחוזי העונשין של דיאדרה ג'ורדן ,קרוב ל80 אחוז !!

    ראס ולברון צריכים ללכת לשיעורי זריקות אצלו 😂

    1. וזה עוד כלום לעומת מה שיאן ווסלי עושה העונה.
      לחלוטין מבטל כל טענה שיש שחקנים שלא יכולים לקלוע עונשין

  10. חחח הוניל מנגב את יוסטון LOL. יוסטון בסכנת פלייאוף רצינית. אין להם עוד הילוך בלי שחקנים חדשים. הארדן היחיד שמתפקד שם. איזו שקיעה יאללה.

    מיני מבצעים מעשים אסורים בכפייה בספרס, חוגגים שם את חג המשרתים 🙂

  11. הטלוויזיה פתוחה על מיני ספרס.
    ספרס צריכים לכוון לציון.פלוס כמה טריידים לפנות כמה גופות בראשם אולדרידג

      1. בנוסף לקרי אחלק את ההצבעות בין שניהם לגארד הנוסף.
        תמיד הייתי מחלק את ההצבעות לגארד הנוסף בין ווסטברוק להארדן. השנה לא

        1. ראס על מאזן 8- 3 במשחקים ששיחק וממוצע של כמעט טריפל דאבל 23, 9, 9

          הייתי אומר שזה טיפה יותר מרשים מלוקה.

          הארדן מלך הסלים ועם מאזן זהה כמעט ומאזן חיובי במשחקים ששיחק. אל תגזים לשניהם מגיע להיות באולסטאר על חשבון לוקה. לוקה לא קרוב עם כל האהבה

      1. צ'מבלין אכן היחיד עם 20 ב3 קטגוריות
        22 נקודות 25 ריבאונדים 21 אסיסטים.

        שאק עם משחק מפלצתי ויותר מרשים לדעתי עם 24 נקודות 28 ריבאונדים 15 חסימות.

  12. סעמק המילווקי האלו מנצחים כל הזמן בסיום צמוד. תפסידו כבר פילי צריכים מקום 2. יאללה לאבין אל תמסור לאף פח קח שלשת נצחון

  13. עם פציעתו של פול הארדן נשאר לבד במערכה עם טאקר החביב הבולדוג קאפלה הנגר שיכול לתפוס רק הלייאופ ואריק גורדון. כל השאר יורוקאפ אניס הארטשטיין וכל מיני פחונים. אם פול יהיה ככה העונה און אנד אוף ופצוע כל משחק חמישי יוסטון בצרות רציניות. כמו שאמרתי אין להם עוד הילוך. בקרוב מורי ימכור את אמא שלו עבור בייזמור

    1. יוסטון גמורים.
      החמישיה מסיימת את הרבע הראשון בפיגור. החמישיות השניות עולות בפתיחת הרבע השני וההפרש רק צומח. הארדן והחבר'ה חוזרים לעצור את הדימום ועדיין ההפרש צומח.

      אה, והטויוטה סנטר עדיין נראה חצי ריק…

  14. תנו לי את דמיאן לפילי ואנחנו אלופי המזרח ויכולים לנצח את גולדן. רק לחשוב על דמיאן במקום סימונס שהוא תופר צאקות בלי הכרה ופותח עוד יותר את הצבע לאמביד ולצידו רדיק ובאטלר. רק את קרי או דוראנט הייתי לוקח לפני ליליארד לפילי הוא ככ תפור לנו ולסגל שלנו.

  15. כשהאוכל קצת מקולקל אפשר לשים מלא מלא חריף ואז הטעם של המזון כבר פחות רלוונטי. פיניקס צריכים לעשות אותו הדבר – פשוט לרוץ לרוץ לרוץ ואז לא רואים שאין שום שיטה

  16. לילארד שחקן כזה טוב, הפוינט גארד מס' 2 בליגה.
    חבל שהוא כל כך אוהב את פורטלנד ולא תובע טרייד. היה יכול לעשות מכל הקבוצות המובילות, טוענות לכתר על אמת. בוסטון, אוקלהומה, פילדלפיה, טורונטו, מילווקי. כל אחת עם לילארד במקום הפוינט המוביל, קבוצה פגז.

    1. אז אתה אומר שלילארד טוב יותר מכל הרכזים של הקבוצות שהזכרת?
      לילארד הוא זה שיביא את אותן הקבוצות לנחלה?
      בפורטלנד יש אחלה קבוצה אני לא יודע על מה אתה מדבר.
      המקום היחיד שאולי הטרייד עליו ישנה זה פילי

    2. לא הייתי שם אבל הבנתי שפורטלנד היא אחת הערים הכי מתקדמות וירוקות ואיכותיות בארה"ב.

      ראובן בראל, כתבינו מהמודה סנטר, ידע להרחיב יותר

  17. פשש.. דונצ'יץ' מי האמין שהוא ישחק ככה?
    יוסטון בושה וחרפה, גם הקבוצה וגם הקהל עם האולם הריק והמשמים.

    המערב השנה פשוט מדהים. כיף גדול. עוד מעט יבוא הטרול הידוע ויספר על ליגה משעממת עם אלופה ידועה מראש וכו'. הוא לא טועה לחלוטין כי האלופה אכן ידועה מראש, אבל הליגה ממש לא משעממת.

    1. הדרך שלך להתמודד עם מציאות שלא נוחה לך, זה לקלל ולקרוא למי שמטיח לך אותה בפנים, "טרול". בוא נשבור את הראי ונהרוג את השליח. ועוד איפה – בפורום עם מיליון מטומטמים, "לפלופ, פח, קקי", לא-טרולים-בכלל.
      מה גם שאתה עצמך מסכים עם תמונת המציאות הזו. אבל "מתנחם" בכלום ושום דבר. "האליפות אמנם סגורה, אבל…" – זו נחמת שוטים. להגיד "טרול" – זו נחמת שוטים. זה שקר עצמי והטלת אחריות על אחר. תיהנה מהכניסה של מינסוטה ברגע האחרון לפלייאוף, או שזו תהיה השנה דנבר. קשה לעקוב!

      1. סומסום יקירי,
        מה לעשות שאני מאוד נהנה השנה מהליגה? להתאמץ לשנות את זה? לא מצליח לי.
        הנתון המסריח הוא שדוראנט הצטרף לווריורס וברגע אחד יצר סופר-דופר-טים שגם היא אגב, היתה מרחק 0/27 הזויים לשלוש של יוסטון. וגם עם הנתון המסריח הזה אני מוצא המון עניין.
        אתה מת על זה שבבייסבול לא יודעים בוודאות מי תהיה האלופה, בפוטבול לא יודעים מי תהיה האלופה (למרות שפה זה לא "פייר" כי מדובר במשחק אחד), ומכאן אתה משליך על העניין בספורט עצמו.
        תסכים איתי שלראות את הקליפרס במקום הראשון במערב זה נהדר. לראות את יוסטון ויוטה מגרדות את התחתית זה יופי. צריך לעבוד קשה. הפלייאוף לא מונח על מגש של כסף.
        הווריורס יסיימו עם פו-פו אנד פו עוד עונה? חרא, אבל זה מה יש, למרות שאני לא מאמיןשזה יקרה. בעונה הבאה בכל מקרה זה ישתנה לבטח.

  18. מסיים את הלילה במאזן 2:8 נפילות עם הספרס (ככה זה כנראה כשאתה אוהד, האהדה מעוורת) וההימור על פיניקס שהחזיקה מעמד מחצית אחת ואז נתנה את המשחק לקליפרס מתנה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט