דיון (ואתגר) הופס ליום ראשון PM: היכן ידורג לוקה דונצ'יץ'?

View this post on Instagram

Draft2018#soproud❤️

A post shared by Mirjam Poterbin💝 (@mirjampoterbin) on

מחר, כחלק מהמעורב, אני מתכונן לדרג את 15 השחקנים הזרים הטובים ביותר מאז ומעולם ב-NBA. "זרים" מוגדרים כאלה שסיימו תיכון מחוץ לארה"ב.

כמובן שנכון להיום לוקה דונצ'יץ' לא ניכנס ל-15 הגדולים, אבל אולי כן? אבל מה דעתכם עליו בעתיד? כמובן שלכל אחד יש את ה-15 שלו, אבל ה-15 שלי הם אמת המידה נגדה תוכלו לראות כמה אתם טובים.

אז מה דעתכם? לאן יגיע דונצ'יץ' כשיגיע לשיאו?

(ואם בא לכם תכניסו את ה-15 ומחר תחשבו נגד שלי, כשכל בחירה שלך נמדדת במרחק מהבחירה שלי, והגולש עם מספר הנקודות הקטן ביותר מנצח. כמובן שאם בחרת אחד שכלל לא בחרתי, אתה מוסיף 15 לניקוד שלך. מזכיר שוב: "זר" הוא אחד שסיים תיכון בארץ זרה. למשל דאנקן לא נחשב ל'זר')

 

אגב, בקשר לאמהות נראה לי שהאמא של לוקה לוקחת את האמא של סטפן (שגם מבוגרת ממיסיס דונצ'יץ' בכמה שנים).

 

(נא לא להתבלבל ולשכוח שיש דיון, וגם אתגר למעוניינים).

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
88 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
שמעון
שמעון
25/11/2018 18:12:19

סביר להניח שאולסטאר כתקרה. לא חושב שהוא יהיה סופרסטאר שנניח נגדיר כשחקן טופ 10 בליגה. לדעתי יעמיד ממוצע קריירה טיפה יותר מגלינארי כנראה ואם יהיה חלק מקבוצה מנצחת אז יהיה גם אולסטאר. מה שהוא נותן עד כה חשבתי שיתן רק מהעונה הבאה אז הוא מפתיע לטובה. נראה שנה ב וג מה יהיה איתו ואיך יתמודד מול הגנות שמתרכזות בו. אני לא חושב שיהיה ברמה של נוביצקי או פאו או משהו כזה. בכל אופן הריצפה שלו זה שחקן חמישייה אז פלופ הוא לא. הוא גם נפל למערכת מושלמת יציבה ומסודרת עבורו שזה בונוס. יש לזכור שלוקה מגיל 17 שיחק מול הטופ של אירופה ורגיל לרמות הגבוהות בניגוד לאייטון ויאנג ששיחקו מול ילדים ורק השנה מתרגלים לזה ולכן לוקה מאד בוגר מנטלית. הבן אדם לקח גביע אירופה לקבוצות ולנבחרות כשחקן מוביל.

גיא רוזן
גיא רוזן
25/11/2018 18:29:11
הגב ל  שמעון

ההשוואה לגלינרי, היא פשוט מגוחכת.

אתה יודע כמה רוקים סיימו עונה עם 19 נק', 6 רב', 4 אס', ו-50%+ אפקטיבי?
ג'ורדן, וקארים. זהו.

העונה עדיין רחוקה מלהסתיים, אבל אחרי שראיתי כמה משחקים של לוקה, ההימור שלי הוא שעד לסיום המספרים שלו רק ישתפרו.

גאלינרי?
שחקן אחר לגמרי. ממוצע קריירה של 1.9 אס'. אין לו ולו פרומיל מיכולת ניהול המשחק של לוקה.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/11/2018 18:32:56
הגב ל  גיא רוזן

שמעון אמר גלינארי אז זה מה שהוא יהיה. מה הוא גם לבן וגם מאירופה וסלובניה זה ממש ליד איטליה.

סוסמעץ
סוסמעץ
26/11/2018 0:35:19

חחחחחחחחחחחחח

avri
avri
25/11/2018 18:39:35
הגב ל  גיא רוזן

מסכים עם גיא בעניין לוקה. אבל שליפת סטטיסטיקות שמוכיחות כלום ושום דבר נהיתה קצת ספורט לאומי כאן באתר. זה גם קצת דמגוגי כי בוודאות היו עונות רוקי יותר מרשימות אבל לא שמו וי על הקריטריונים שבחרת פה.

גיא רוזן
גיא רוזן
25/11/2018 18:56:40
הגב ל  avri

זה נכון שלחפש לפי פרמטר מוכתב מראש, זה בעייתי (בלשון ההמעטה).
לכן אתה לא רואה הצהרה שלי, משהו בסגנון "הכי גדול מאז ג'ורדן".

אם נבחר לפרק את החיפוש, ונשאל שאלה פשוטה, כזו שסובלת מהרבה פחות "דמגוגיה",
ונשאל –
כמה רוקים סיימו עונה עם 15+ נק', ב-50%+ אפקטיבי,
שאלו מספרים שמלמדים על נפח, ויעילות,
נגלה שזו רשימה של 43 שחקנים. מאז שנות ה-60!

אם נשנה את הקריטריון לנתוניו של לוקה (19 נק', 53% אפקטיבי) נגלה שהרשימה הצטמצמה ל-5 שחקנים בלבד,
כולם סנטרים.

אז נכון, שורה סטטיסטית כזו או אחרת, היא לא סימן ל-"גדולה", או כלי לניבוי עתיד כלשהו.

אבל כאשר מתבוננים בעיניים פקוחות (ותאמין לי, הלוואי ובסיום העונה אכתוב תגובה שטוענת שאייטון הוא רוקי השנה) בנתונים,
ומשווים לעבר, אשר ללמוד עד כמה הישג כזה או אחר, הוא הישג נדיר, או מיוחד.

(חובה לציין שאנחנו רק בתחילת העונה, ועוד נפט יזרום בדאלאס עד לבאזר האחרון של העונה)

עידו גילרי
עידו גילרי
25/11/2018 18:58:23
הגב ל  גיא רוזן

עוזב גיא אברי צודק. להתחיל לנתח את הקריירה שלו על סמך הסטטיסטיקה של 20 המשחקים הראשונים זה קצת. מצחיק.

גיא רוזן
גיא רוזן
25/11/2018 19:01:35
הגב ל  גיא רוזן

לא מסכים בכלל.
הרבה מצחיק…

אין לי וויכוח, לא אתך, ולא עם אברי.
זה כמובן לא אומר שאני אפסיק לנבור בבסקטבול רפרנס, בכל פעם שההזדמנות תצוץ…
(זה רק אומר שאכן, אין בנתונים אלו הרבה)

Mbk
Mbk
25/11/2018 19:54:57
הגב ל  גיא רוזן

גיא
אני איתך פה אבל תן לדונציץ לסיים את העונה ולראות כיצד יסיים אותה

עגל שסבור שיש לפרק את דיוק
עגל שסבור שיש לפרק את דיוק
25/11/2018 20:11:37
הגב ל  גיא רוזן

גיא אם יורשה לי ״להגן״ על שמעון, למרות שבדרך כלל הוא לא צריך הגנה, אז שמעון התכוון שיהיה לשניהם את אותו ממוצע נקודות.
ברור שהם שחקנים מאוד שונים ובשאר הקטגוריות יהיו להם מספרים שונים לגמרי.

גיא רוזן
גיא רוזן
25/11/2018 20:27:14

לגלינרי 15.4 נק' למשחק.
אני מכיר עוד זר וניל שידע לקלוע לא רע מהשלוש, ויש לו כמעט את אותו נתון נק' למשחק (14.3).

סטיב נאש.

עכשיו כל שנשאר זה להריץ גם את גאלינרי ל-HOF. . .

שמעון
שמעון
25/11/2018 20:33:42

אתה צודק עגל. אגב גם בסגנון משחק לוקה מאד מזכיר לי אותו. נכון לוקה מנהל משחק גם מה שגלינארי לא אבל אני רואה דימיון רב ביניהם. אגב הסיבה היחידה שאייטון לא שם לו גז ברוקי העינה סה כי בפיניקס יושבים לוקים באוטיזם בהנהלה והצוות האימון. לוקה באוטיזם אפילו יצא משחק מילים 😂

עידו גילרי
עידו גילרי
25/11/2018 20:43:47
הגב ל  שמעון

אז במה הוא צודק? הוא התייחס רק לנקודות בזמן שכולנו מדברים גם על הדברים האחרים בסגנון המשחק שרחוקים מלהיות דומים.

עגל שסבור שיש לפרק את דיוק
עגל שסבור שיש לפרק את דיוק
25/11/2018 21:20:30
הגב ל  שמעון

אני לא רואה הרבה דימיון בינהם פרט לצבע העור . . .
אבל מסכים שיכולת יצור הנקודות של דונצ׳יץ׳ יכולה להיות בסוף דומה לזו של גלינרי, וזה בכלל לא רע.
אם יורשה לי לפנטז אז לי הוא מזכיר את מג׳יק דווקא

א.ב
א.ב
26/11/2018 10:38:23
הגב ל  שמעון

במה הם דומים שמעון?

הנה תקציר של משחק מצוין של גלינארי:
https://www.youtube.com/watch?v=Vij9mLdSQYI

אחלה ספוט אפ שוטר, יודע ללכת בקו ישר לסל על שחקנים כבדים, יודע לקבל כדור מתחת לסל על שחקן נמוך.

מה לא ראיתי:
– לא מוביל כדור.
– לא מנהל משחק ומכריז תרגילים (דונצ'יץ' מנהל לא מעט התקפות והכתובת הראשונה של דאלאס במתפרצת).
– לא סטפ בק.
– לא חדירה עם פלואטר.

אז נכון שדונצ'יץ יודע לעשות כל מה שגלינארי עושה (הזריקה של דונצ'יץ' פחות מהירה) אבל גלינארי שחקן הרבה יותר מוגבל, וזה כשהוא בשיא קריירה ודונצ'יץ' בן 19.

Ljos
Ljos
25/11/2018 20:39:57
הגב ל  גיא רוזן

זו אחת המלחמות הקשות והמשונות של הדור שלנו.
איך נלחמים בטיעון גרוע ושגוי להחריד שחוזר על עצמו שוב ושוב ושוב.
איך מתמודדים עם אדם שלא משנה כמה תאיר לו אחרת, ימשיך להציף ולנפח את הדעה הלא קשורה לעולם שלו?
אז מצאנו דרך, תקראו לכל מי שמשדר את הטראמפים של העולם. יש דבר אחד שמסוגל להתמיד כמעט כמוהם (רק כמעט, כי למי יש כושר התמדה של אריה מסורס?). והוא רומני עם OCD.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/11/2018 12:57:24
הגב ל  גיא רוזן

מה עם בירד? אאל"ט גם הוא סיים עם ממוצעים כאלו.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/11/2018 13:02:58
הגב ל  גיא רוזן

כמו שכתבתי, בירד זכה ברוקי העונה עם 21.3 נק', 10.4 כ"ח ו-4.5 אס'

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/11/2018 13:04:34
הגב ל  גיא רוזן

שמתי לב לאחוזים האפקטייבים בדבריך ואז בירד לאנחשב וחסרו לו שש עשיריות.

no funny shtuff
no funny shtuff
25/11/2018 18:48:48
הגב ל  שמעון

קח שמעון..
את זה גלינארי עשה בחלום כשהיה פצוע והיה לו הרבה זמן לישון.
https://streamable.com/lnzob

(הלינק באדיבות Ljos)

שמעון
שמעון
25/11/2018 19:13:35
הגב ל  no funny shtuff

שלוקה יעשה את זה נדבר https://youtu.be/33DhV8_ns_c

שמעון
שמעון
25/11/2018 19:16:10
הגב ל  שמעון

לא בושה להיות גלינארי כמו שראיתם. גלינארי היה כמור להיות הדבר הבא לא פחות מלוקה. הדבר היחיד שעצר אותו היו פציעות.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/11/2018 19:17:55
הגב ל  שמעון

זה באמת לא בושה. פשוט אין כמעט דבר אחד דומה במשחק שלהם.

שודד
שודד
26/11/2018 9:06:10
הגב ל  שמעון

יופי של מהלכים אבל נראה לי קצת מגוחך להשוות שחקנים לפי הtop 10 plays שלהם. גלינארי ודונצ׳יץ׳ שחקנים שונים לגמרי ולא צריך להשוות בינהם

zivsvision
zivsvision
25/11/2018 18:26:37

אחד הזרים הגדולים בהיסטוריה
והשחקן הטוב מהדראפט הזה.

השרת
השרת
25/11/2018 18:38:35
הגב ל  zivsvision

גם אני חושב

tragic bronson
tragic bronson
25/11/2018 18:41:17

כבר עכשיו הוא אחד מחמשת השחקנים הכי חכמים בNBA (מבחינת אינטילגנציית משחק)
והוא בן פאקינג 19.
שועל רציני, יסיים קריירה כאחד הזרים הגדולים בהיסטוריה

השרת
השרת
25/11/2018 18:43:24

הארסנל מובים שהוא מראה בגיל 19, זה שהוא מתעלל עם הגב לסל בכל מי שנמוך ממנו לא משנה מה גודל השם שלו, זה שהוא לוקח אחריות בקלאץ ומביא קבלות, זה שיכולת המסירה שלו היא מהטובים בליגה והולכת להיות אגדית לדעתי, אם לא יפצע מקום ראשון ברשימה הזו עוד 15 שנה מהיום הוא אפשרי בהחלט.

ראיתי כמעט כל משחק של דאלאס העונה רק מהסקרנות לגביו, והוא קנה אותי בענק. יש לו המון מה לשפר בהגנה, אבל בהתקפה הוא עילוי

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/11/2018 14:18:57
הגב ל  השרת

אפילו עוד עשר שנים זה אפשרי אם לא יעצר על ידי פציעות.

tragic bronson
tragic bronson
25/11/2018 18:43:57
תחת של שבי קורבט
תחת של שבי קורבט
25/11/2018 20:55:46
הגב ל  tragic bronson

+1

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/11/2018 18:44:12

אני אוהב את לוקה, ועוקב אחריו כבר שלוש שנים, אבל עוד חזון למועד, הכל עוד יכול לקרות (כולל פציעות חו"ח). גם לרלף סמפסון הייתה שנת רוקי מעולה…

נתן גולד
נתן גולד
25/11/2018 18:45:19

אין סיכוי, אין סיכוי שאמא של דונצ'יץ' שווה יותר מאמא של קרי פשוט לא. לגבי דונצ'יץ', אותי הוא מאוד מרשים השנה, רוקי השנה עד כה לדעתי. השינוי של דאלאס השנה זה בעיקר הוא.

מתן גילור
מתן גילור
25/11/2018 19:09:20

זה כמובן מאד (מאד!) מוקדם, אבי אני תופס ממנו. יכול להיכנס לטופ 10 ואולי אפילו לאתגר 3-5.
אלוג'ואן ראשון ונוביצקי שני ולשם אני לא רואה אותו מגיע.

דורון
דורון
25/11/2018 19:32:47

תמיד כיף לקרוא אותך, מתן, צודק קצת מוקדם.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
25/11/2018 19:12:48

אוף אני לא מצליח להתחבר להתלהבות הכללית וזה מאבס כי זה להיות קצת אאוסטיידר. בתחושה שלי הוא עוד רגע יורד הסטטיסטיקה תרד וההפסדים יתחילו להיערם והכל פיקציה. מן הסתם כמו עוד הרבה תחושות בטן אני טועה והוא ייתן בראש. ממה שראיתי אותו עד עכשיו הוא מעולה אבל השאלה היא אם יש לו עוד לאן להתפתח או שאנחנו רואים מוצר מוגמר

עידו גילרי
עידו גילרי
25/11/2018 19:14:01

עזוב את הסטטיסטיקה. פשוט כיף לראות אותו משחק.

דורון
דורון
25/11/2018 19:33:59

כרגיל גילרי פוגע בול

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
25/11/2018 20:09:42

זה הקטע שאני לא מצליח. אתמול למשל היה לו אסיסט אחרי פיק&רול לג'ורדן שהיה אומנות אבל אני לא יודע למה אני לא מצליח למצוא את האסתטיקה של הדבר.

Ljos
Ljos
25/11/2018 22:12:12

תראה, מהמעט ששמעתי עליה אני מאמין גדול בשיטת הדיאלוג הפתוח. אז בוא ספר לי מה אתה רואה כשהוא עושה את המהלכים האלו, מה כן אסתטי בעיניך, ואני אספר לך בדיוק עד כמה אתה טועה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
26/11/2018 10:15:54
הגב ל  Ljos

זו לא שיטת התקשורת הנשית?

שמעון
שמעון
25/11/2018 19:14:49

אתה צודק. ימים יגידו. מתלהבים ממנו יותר מידי פה. אחרי הכל הוא וניל. ויותר מנוביצקי הוא לא יהיה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/11/2018 10:05:46
הגב ל  שמעון

גם לא יותר מנוביצקי עדיין יכול להיות כוכב גדול כי נוביצקי עצמו הוא כזה, וללוקה יש פוטנציאל להיות היורש של בירד, גם לא באותה רמה, אך רואים אצל לוקה חכמת מדחק גבוהה ביותר ויכולת מגוונת ואופי וינרי מאוד.

לוק אנד ליסן
לוק אנד ליסן
25/11/2018 19:15:52

הדירוג הסופי:

1. לוק הדונצ'יץ'
2. לוק הבראצי
3. לוק סקייווקר
4. לוק לונגלי
5. ז'אן-לוק פיקאר

סוסמעץ
סוסמעץ
26/11/2018 0:47:34

6. לוק בסון

7. לוק סטוק ושני אקדחים מעשנים

8. לוק פרי

9. לוק אוונס = לגולס

10. ארץ האפשרויות לוק סנבורג

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/11/2018 14:20:37
הגב ל  סוסמעץ

אני בטוח שהוא יהיה מרוצה להיות מקום שביעי…

תומר
תומר
26/11/2018 13:40:55

לאקי לוק תובע את עלבונו

יהלי אולמר
יהלי אולמר
25/11/2018 19:21:53

לוקה יכול להיות מקום שני מאחורי האקים בלבד וגם יכול ליפול למקום 7 מאחורי נוביצקי, הגאסולים, פארקר, פטרוביץ' והחלום .

אופיר נ.
אופיר נ.
25/11/2018 19:33:53

היכולת והבגרות שלו בגיל 19 הן חריגות בכל קנה מידה של עולם הרוקיס,
העניין הוא שהוא מגיע לליגה הרבה יותר בוגר ומבין את המשחק מיתר בני מחזור הדראפט שלו.
ברור שלבני המחזור שלו תהיה עקומת צמיחה תלולה יותר,
( סטפן קרי בעונה הראשונה שלו לא היה קרוב להיות סופר סטאר.. ),
ועדיין אם דונצ'יץ יציג עקומת שיפור כמו של שחקנים מקבילים בגילו, הוא יהיה הול אוף פיימר, בטופ 25 בעולם.
נ.ב. בכפוף לבריאות תקינה חמסה חמסה חמסה…

Ljos
Ljos
25/11/2018 19:38:27

פלופ מהדהד. תוך שנתיים הוא יורד לליגת הרחוב של אנטוני בנט. בושה לליגה שבחרה בו. מי הדביל פה שכל הזמן אמר שפיניקס צריכה לבחור בו? אני יורק עליו.

דורון
דורון
25/11/2018 19:38:28

שאלה של יום ולילה: מתי אקפוץ על העגלה מהווריס למברקיס, נראה שאיה על 2 עגלות ליתר ביטחון

דורון
דורון
25/11/2018 19:41:18

אוהב את דונצ'יץ בהחלט, והייתי טיפונת עצוב כהזדהות עם גילרי והפיניקסים שהוא לא שם, בהחלט מקבל שהקרמה הכתיבה שהוא עם קרלייל ונובינצקי האהובים

ארי
ארי
25/11/2018 19:47:33

סטטיסטיקה ושיאים זה יפה מאוד (קלע 15 ב50 אחוז בלה בלה) מה שמעניין אותי זה אישיות כי ג'ורדן קובי ודאנקן לא היו עושים הרבה בלי האישיות שלהם למרות הכשרון
וזה מה שמדליק אותי בלוקה..
הוא משהו מיוחד
הוא ווינר
ילד בן 19 עם ביצי שור אני רואה אותו משחק ולא מאמין שהוא רוקי
שלא לדבר על מה שהוא עשה באירופה
אם לא פציעות הוא יסיים כאלוף בליגה הזאת, זה פשוט בדם שלו
גלינארי? נו באמת

זיו פנמה
זיו פנמה
25/11/2018 20:04:18

כל הדירוגים האלה די מיותרים.
לכל שחקן בהיסטוריה יש את המקום שלו, את הייחודיות שלו, את מה שתרם למשחק, את הצבע שלו אם תרצו.

דונצ'יץ' הוא שחקן כדורסל כשרוני, רבגוני, שיזכה בתארים אישיים (רוקי השנה, למשל).

מעבר לזה, לכל תקופה יש את האופי המיוחד לה (לדעתי עוד שנים ספורות יהיה קו נוסף ל5 נקודות, בין קו השלוש לחצי).

המבחן של דונצ'יץ' יהיה לדעתי ההגנה שלו, למרות שזה לא כל כך אופנתי בימינו לשמור.

Mbk
Mbk
25/11/2018 20:11:51

מנחם זה יופי של אתגר
אני קצת מסוחרר מהאמהות של קארי ושל דונציץ
האקים ראשון
נוביצקי
פאו גאסול
טוני פארקר
דיקמבה מוטומבו
פזה סטיוקאביץ ( אחד האנדר רייטד הכי גדולים )
מאנו ג׳ינובלי
ולדי דיבאץ
ריק סמיתס
מרק גאסול
ארוודיס סבוניס
יאו מינג
גריק פריק
טוני קוקוץ
דראזן פטרוביץ ( למרות הקריירה המאוד קצרה )

נשאר בחוץ בגלל שנה בתיכון בארה״ב – דטלף שרמפף
לא זוכר אם יואינג הג׳מייקני נחשב או לא ולא היה כוח לבדוק
מנחם אני מקווה שעזרתי לך 🤪🤪🤪

מנחם לס
מנחם לס
25/11/2018 20:14:40

אני רואה שלאף אחד אין ביצים לנסות לדרג את ה-15. לא נורא. אעשה זאת עבורכם.

Tragic Bronson
Tragic Bronson
25/11/2018 20:33:56
הגב ל  מנחם לס

לאשך טמיר יש אחת

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
25/11/2018 20:34:49

אני לא אחד שייתן דעה על שחקן אחרי פחות מרבע עונת רוקי אז רק אגיד שהוא ללא ספק בעל כישרון וראיית משחק, תשאלו אותי אחרי העונה.
דירוג 10 שלי (15 זה יותר מידי):
1 – נוביצקי (מבין את מי ששם את אולג'ואן. אני צעיר שראה נוביצקי!)
2 – אולג'ואן (אני באמת שמשוחד פה, את נוביצקי זכיתי לראות. אותו לא.)
3 – פטריק יואינג (גדול שחקני הניקס בכל הזמנים).
4 – סטיב נאש (מהשחקנים האהובים עליי איי פעם. 2 mvp והרכז המושלם).
5 – מאנו ג"ינובילי (אחד משחקני הנשמה הגדולים איי פעם. אפילו בתור אוהד לייקרס אני מעריץ מושבע לעולם ועד).
6 – טוני פארקר (מהרכזים הגדולים של כל הזמנים, אם לא האליפויות הוא היה יותר נמוך אצלי)
7 – פאו גאסול (תמיד תהיה לו מקום בלב של כל אוהד לייקרס באשר הוא)
8 – דיקמבה מוטומבו (נראה לי רושמים את השם ככה, משחקני ההגנה הגדולים איי פעם)
9 – יאו מינג (אם לא היה נפצע ומסיים קריירה כל כך מוקדם כנראה שהיה יותר למעלה)
10 – ג'ואל אמביד (מעריץ של השחקן הזה, הסנטר הטוב בליגה כיום, צעיר, רים פרוטקטור עילית, מועמד לmvp. בקיצור – אם ישמור על עצמו בריא יסיים יותר למעלה).

Avri
Avri
26/11/2018 1:03:12

Embiid and Ewing won't qualify

איתי
איתי
25/11/2018 21:01:03

כשליאו מסי עלה לשחק לראשונה בגיל 17 במדי ברצלונה לצידו של רונאלדיניו הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה ואחד הגדולים בעולם באותן ימים, אמר עליו הברזילאי: היום זכיתי לשחק עם השחקן הטוב בעולם.
כולי תקווה שהלוקה הצעיר הזה יהיה המסי החדש של הכדורסל, הלוואי הלוואי שלא נתבגה ונחזה בכישרון הנפלא הזה ב 15 שנה הקרובות אמן

ולדי קוגן
ולדי קוגן
25/11/2018 21:30:52
הגב ל  איתי

+1

Benjo
Benjo
25/11/2018 23:21:11
הגב ל  איתי

זוכר את זה 🙂 לא חושב שהיה אחד שהבין . היום כולם.
.

נדב
נדב
26/11/2018 19:26:01
הגב ל  איתי

+2

Benjo
Benjo
25/11/2018 21:04:00

דונצ'יץ'. נתחיל בלעצבן (סליחה). בניגוד לדעה הרווחת באתר הזה הוא לא ROY . איטון בנתיים יעיל ממנו טוב ממנו עקבי ממנו ובחירה טובה יותר ממנו נכון לעכשיו. (מספיק להסתכל על כל טבלת פנטזי בסיסית כדי להבין את זה. וזה גם מה שאומרים בארהב ולא פה בפרןבינציה- למשל במשחק שלשום בלילה של פיניקס מול הבאקס השדר אמר בדקות הראשונות שברור שכרגע הוא ROY). מעבר לכך?
בעייני אין גבול למה שהוא יכול להגיע. חכמת משחק אומץ חוצפה יכולת אינטליגנציה . דאלאס נתנה לו את המפתחות לקבוצה כבר עכשיו כמו שמיטשל קיבל בשנה שעברה את המפתחות של יוטה.. הוא השחקן הכי חשוב שלה. הוא הפרנצ'ייז פלייר שלה ל 15 השנים הבאות. ולדעתי יש פוטנציאל שהוא יהיה אלוף NBA. ככה אני חושב. . שחקן נפלא . הגיע עם הר של ציפיות ולא מאכזב בכלל . וכל זה עוד לפני שדיברנו על אמא שלו… 🙂

משה
משה
25/11/2018 21:23:09

יהיה שחקן ענק זה ברור
דוקא נראה שהוא לא אתלטי לא מהיר לא קופצני אבל החכמת משחק שלו זה מה שמדהים אצלו
לחשוב מה יקרה עם כמה שנים של ניסיון ברמות האלה
ולכל אלה אומרים רוקי שזכה באליפות אירופה וכו'
הכל נכון
רק שבאירופה הוא גם בלט בחכמת המשחק שלו ובגיל צעיר יותר
ככה שאמנם גם אני לא מהחסידים שלו אבל אין ספק שהבחור מבין את המשחק ויהיה שחקן שחקן

אסף
אסף
25/11/2018 22:02:14

ה-15 שלי בשביל האתגר:
1. האקים
2. נוביצקי
3. ג'ינובלי
4. נאש
5. סאבוניס (תמיד חושב מה היה קורה אם היה מגיע לליגה קודם)
6. פארקר
7. פאו גאסול
8.יאניס
9. מוטומבו
10. דיבאץ'
11.מארק גאסול
12. יאו מינג
13. קוקוץ'
14. פאז'ה סטויקוביץ'
15. אמביד (נחשב??.)

חכם קאטו
חכם קאטו
26/11/2018 0:54:55

להציג שחקן באמצעות תקציר של 10 המהלכים הכי גדולים שלו זה אחת הדמגוגיות הגרועות.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
26/11/2018 1:00:32

1. החלום
2. נוביצקי
3. נאש
4. יואינג
5. פארקר
6. ג'ינובילי
7. פאו גאסול
8. מארק גאסול
9. מוטומבו
10. דיבאץ
11. סטויאקוביץ
12. יאו מינג
13. גריק פריק
14. גלינארי
15. סקולה או טורקוגולו

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/11/2018 3:44:20

זה מאוד מוקדם לומר מיקום, רך ברור שיש ללוקה פוטנציאל לכוכבעל ולמנהיג ווינר מהגדולים ביותר שמבסס את משחקו על חכמת משחק ויכולת מגוונת ועבודה קשה, בסגנון לארי בירד שהוא השוואה יותר מתאימה ממג'יק שהיה אתלטי יותר במידה משמעותית.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/11/2018 14:21:39

*אך ברור

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/11/2018 3:53:01

לגבי הזרים, את קירילנקו אני לוקח לפני קוקוץ' שבאותה עמדה. קרילנקו היה מגוון עוד יותר ושחקן הגנה גדול יותר משמעותית והטוב ביותר ביותר האירופאים אי פעם והחוסם הטוב ביותר בכל הזמנים בעמדה 3 בנב"א (כן יותר גם מד"ר ג'יי שהיה כמובן גדול יותר כשחקן). הזכייה של קוקוץ' באליפויות הייתה בזכות ששיחק בקבוצה של ג'ורדן ופיפן (שאיבד הרבה הערכה בסירובו להיכנס למשחק לאחרנפסק זמן בגלל שפיל שרטט תרגיל עבור קוקוץ' לקליעת שלשה וטוני קלע אותה והיא הייתה השלשה המנצח במשחק).

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/11/2018 3:54:48

צ"ל: 'גם בנב"א'.

מתן גילור
26/11/2018 7:15:53

לחברים שכותבים את יואינג – מנחם ציין במפורש שזר הוא שחקן ש*לא* שיחק בתיכון בארה"ב.

Zvila
Zvila
26/11/2018 9:47:46

מסכים עם קרמר שההשוואה היא לבירד בגלל חוכמת המשחק, ואחרי שאומרים את זה, אז המשמעות היא מובנת מאליה – הפוטנציאל שלו הוא הכי גבוה שיש, ונראה שהוא בדרך למצות אותו, גם על בסיס מה שכבר עשה באירופה, מה שעשה בנבחרת ומה שעשה עד עכשיו בעשרים משחקי נבא. הוא מנהיג אמיתי, הוא קר רוח, הוא עושה את הדברים הנכונים, והוא רק בן 19! והוא בהחלט במערכת הנכונה. אני מאמין ששאל אז יגיעו איתו לאליפות בזמן מהיר יותר מאשר הגיעו עם נוביצקי, ואם זה יקרה לא יהיה לאף אחד ספק איפה למקם אותו. כמובן שכרגע הכל ספקולטיבי ומוקדם מידי, אבל הכיוון הוא ממש כזה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/11/2018 10:08:39
הגב ל  Zvila

גם מג'יק היה גאון כדורסל אך ההשוואה לבירד יותר מתאימה כי מדובר בשחקן לבן שלא אתלטי לרמות הגבוהות בנב"א אך מחפה על כך עם חכמת משחק גבוהה ביותר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/11/2018 10:36:21
הגב ל  Zvila

מדוע שינית לאנגלית ומדוע כתבת "זבילה" ולא "זביקה"?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/11/2018 10:28:05

החמישייה הזרה הטובה ביותר (זה אני מעדיף על דירוג אישי):
נאש, פטרוביץ', קירילנקו, נוביצקי, החלום.
חמישייה שנייה: פארקר, ג'ינובילי, קוקוץ', פאו גאסול, דיבאץ'.
חמישייה שלישית: מרצ'וליניס, סטויאקוביץ', טורקגולו, הגריק פריק (יכול להתקדם אף לחמישייה ראשונה), ריק סמיתס.
אם סאבוניס היה מגיע כמה שנים מוקדם יותר, היה יכול להיות לפחות בחמישייה השנייה ולהיות המתחרה של נוביצקי על הקלעי מרחוק הטוב ביותר בין שחקני הפנים ומהטובים ביותר בין הקלעים.
עוד כאלו שהם מועמדים טובים: סקולה, גאלינארי, מוטומבו, מארק גאסול, ברוק לופז וכאלו שיכולים להתחרות עם החמישייה השנייה לפחות: אמביד, יוקיץ', ווצ'ביץ', ואולי עוד.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/11/2018 10:57:42

רוביו וסימונס יכולים להגיע ללהתחרות על להיות הרכז של החמישייה השלישית לפחות. סימונס יכול להיות גם בעמדה 3 באותה מידה.
אינגלס יכול להגיע להיות לפחות בחמישייה השלישית בעמדה 3.
גובר יכול להגיע להיות הציר של החמישייה השלישית.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/11/2018 11:02:09

אמביד צפוי להיות ציר ברמה היסטורית אם יצליח לשמור על בריאות ראויה ואף מתחרה על הציר הטוב ביותר בין הזרים ויוקיץ' צפוי להיות קרוב לכך.
וגם נורקיץ' צפוי גם להיחשב מהזרים הטובים יותר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/11/2018 11:05:48

מינג גם הוא אפשרות לחמישיות ואם היה פחות נפצע אס היהבוודאות לפחות בחמישייה השלישית.
אם שרמפף נחשבאס הוא בחמישייה השלישית והטורקי יוצא בחוץ.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/11/2018 10:32:49

מוזר שבין הזריםאיןנאחד שהזכיר את קירילנקו שהיה השחקן האירופי המגוון ביותר ושחקן ההגנה האירופי הטוב ביותר ומגן נהדר גם ברמת נב"א והחוסם הטוב ביותר בעמדה שלוש והיחיד בעמדה זו שהיה שווה ביעולתו הטובה לפחות שתי חסימות למשחק וללא פציעות היה מסיחם עם ממוצע קריירה כזה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/11/2018 10:34:14

*מוזר שבעניין הזרים אין אחד, חוץ ממני, שהזכיר את קירילנקו.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/11/2018 10:34:55

*היה מסיים

ריו פרדיננד
ריו פרדיננד
26/11/2018 11:07:21

1. החלום
2. נוביצקי
3. נאש
4. פארקר
5. ג'ינובילי
6. פאו גאסול
7. מארק גאסול
8. מוטומבו
9. ריק סמית
10. דיבאץ'
11. סטויאקוביץ'
12. ארווידס סבוניס
13. יאניס
14. קוקוץ'
15. טורקוגולו

משיח
משיח
26/11/2018 14:57:28

נמאס מאוהדי הצלחות שכבר הספיקו לשנות את הגרבטר שלהם!

החשש היחיד שיש לי לגביו זה מידת הרעב האם הוא מהסוג של הרעבים תמיד או מאלו ששבעים אחרי חוזה מקס הראשון

נדב
נדב
26/11/2018 19:27:31

שאלה לכל המדרגים: למה יואינג לא ברשימה שלכם? (הוא יליד ג'מייקה)

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/11/2018 13:07:16
הגב ל  נדב

כי הוא הגיע לארה"ב בגיל 11 ולמד את כל לימודי החטיבה והתיכון ועל תיכוני בארה"ב.

דרור
דרור
27/11/2018 0:47:58

גלינארי…בחייאת….עוד ווליום סקורר זניח….כבר עכשיו לוקה טוב ממנו ומשפיע בהרבה ממנו. האחד מאמן על המגרש בגיל 19….שווה פי מאה נהסטטיסטיקה שלו….השני כרמלו לעניים. לוקה אגרסיבי…גלינארי נפצע כשהוא מורח ג'ל בשיער…לא יודע לאן לוקה יגיע בדיוק אבל הפוטנציאל להיות מנהל נשחק טופ 3-4 בליגה שם לגמרי.