סיקור משחקי חג ההודיה / רביב פייג

סיקור משחקי חג ההודיה / רביב פייג

 

 

 

שיקגו ברס (3-8) 23 – דטרויט ליונס (7-4) 16

חגיגת הפוטבול של חג ההודיה האמריקאי נפתחו בקול ענות חלושה כאשר גם דטרויט וגם שיקגו לא הצליחו לייצר יותר מדי התקפה ברבע הראשון ולא הצליחו לעבור את החצי.
זה היה מובן בהחלט בשל העובדה ששיקגו הציגה בעמדת הק”ב את צ'ייס דניאל המחליף של מיטש טרוביסקי. ק”ב מחליף סדרתי שהשלים 3 מסירות בלבד בשלושת העונות האחרונות. ודטרויט בכל זאת עמדה מול אחת ההגנות הטובות בליגה.
אבל המשחק נפתח ברבע השני לאחר איבוד כדור של שיקגו והתעוררות של הרץ של הליונס, לאגארט בלאנט, שנכנס לביסט מוד וסחב איתו כמה מגינים לתוך האנד זון.
דקות אחר כך, צ'ייס דניאל ענה בט”ד משלו, השני שלו בקריירה בת 9 שנים. דניאלס דווכה נהנה ממשחק סביר עם 27/37 ל230 יארד ו2 ט”ד .
בין הט”ד של דניאל, לאגארט בלאנט שוב שימש כאייל ניגוח לט”ד מטווח קצר והוה הרץ המווביל של הליונס [19/88 ו2 ט”ד].
דטרויט הגיעה לסוף הרבע השלישי ביתרון קל אבל הט”ד של דניאל בתחילת הרבע הרביעי במסירה יפהיפיה לטאריק כהן הכניס את דטרויט למוד רדיפה שעלה להם ב2 חטיפות של סטאפורד כשהראשונה, במהלך הראשון של הדרייב, הוחזרה לט”ד והשניה, עם דקה על השעון, נחטפה באנד זון של שיקגו לטאצ'באק וחתמה למעשה את המשחק.
שני החטיפות האלו מעלות את הגנת שיקגו ל20 בסה”כ לעונה. מקום ראשון בליגה.

וושינגטון רדסקינס (5-6) 23  – דאלאס קאובויס (5-6) 31

קבוצה נוספת שנאלצה להישען על ק”ב מחליף היא וושינגטון רדסקינס שלאחר הפציעה מסיימת העונה של אלכס סמית', עלתה עם קולט מקוי בעמדה. החלודה של מקוי באה לידי ביטוי בשלושה חטיפות אבל הוא גם הצליח להוציא כמה מהלכים יפים בינהם מסירה בת 53 יארד לט”ד לוורנון דיוויס. הארוכה ביותר של הרדסקינס העונה (אלכס סמית, אהמ.. אהמ..) .
אבל כל זה לא צלח לאדומי העור וגם משחק הריצה לא סייע להם במיוחד כשאדריאן פיטרסון, יום לאחר ההצהרה הקונטרברסלית שלו על הצורה בו הוא מחנך את ילדיו, רץ רק ל35 יארד.
מי שכן רץ יפה הוא זיק אליוט עם 121 יארד וט”ד. וכשאליוט רץ טוב, זה סממן מבשר קבוע על ניצחון לדאלאס.
דאק פרסקוט נהנה מיום מוצלח עם 289 יארד ו2 ט”ד כש180 מהם הולכים לביסוס הכימיה עם הפליט מאוקלנד- אמארי קופר, שמשתלב נהדר בהתקפת דאלאס וסוגר להם יפה פינה בדיוק בזמן, כשהנסיבות בראש טבלת הNFC מזרח מתחממים לטובת הקאובויס.

אטלנטה פאלקונס (8-4) 17 – ניו אורלינס סיינטס (1-10) 31

נראה שדרו בריס ושון פייתון משתעשעים איתנו ולנצח במשחק פוטבול על דרגת קושי נורמלית כבר נהיה שגרתי מדי עבורם ולכן הם מנסים לשחק עם המשתנים ולהעלות את דרגת הקושי. בואו נראה אם התקפת הסיינטס מסוגלת לנצח גם כשבריס זורק רק ל171 יארד. זורק חטיפה לא אופיינית במהלך המשחק (השניה בלבד שלו כל העונה) ואה… מותר לו לזרוק ט”ד רק לשחקנים שאספנו מהרחוב.
והם אכן ניצחו, כשבריס מוסר ט”ד לארבעה שחקנים שונים שכל אחד מהם הוא undrafted וגם הפרשנים היו צריכים לפשפש בניירות כדי להבין מי אלו השחקנים האלו.
המשחק אפילו לא היה קרוב כשהגנת הסיינטס עושה את המוות למאט רייאן, עם שישה סאקים (קאמרון ג'ורדן קרע את קו ההתקפה עם שני סאקים משלו והמון לחץ) ועוצרת כמעט על ה-0 את משחק הריצה (ראיין!! הרץ המוביל!! עם 16!! יארד).
ניו אורלינס נראית מושלמת ועמוקה בכל החזיתות, רק מקווה בשבילהם שהם לא הגיעו לשיא מוקדם מדיי.
אטלנטה לעומתם נראים מובסים וכאילו וויתרו מראש ולא נראו עם סנס אוף ארג'נסי לנסות לסגור את הפער. כשכן הגיעו קרוב לאנד זון למה שיכול היה להיות ט”ד שיצית את המשחק מחדש, קלוין רידלי איבד את הכדור יארד לפני קו השער במהלך שדיי סימל את הקריסה של הפלקונס.

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. שיקאגו, ובעיקר ההגנה שלה, הגיעה עייפה למשחק לאחר הקרב הקשה מול מינסוטה בסאנדיי נייט – משהו שהיה ניכר לאורך כל המשחק. עם זאת, דטרויט עשתה עבודה מצוינת בניטרול קו ההתקפה של הברס עם מסירות קצרות ומהירות, מה ששמר אותה צמודה עד הסיום.
    דניאלס הוכיח למה הוא אחד המחליפים המבוקשים בליגה כששמר על היתרון עמוק לתוך הרבע הרביעי והכריח את הליונס להמר קצת יותר, שם נכנס לתמונה הסקנדרי של שיקאגו שסיים את המשחק.
    עם זאת לאור ההצלחה של בלאונט (כפי שרביב ציין), לא ברורה לי ההחלטה של פטרישיה לוותר על משחק הריצה ברגעי ההכרעה. אפשר להוסיף את זה לחוסר המשמעת שמפגינים בעיר המכוניות ולתהות אם ראשי הקבוצה עשו נכון במינוי שלו.

  2. היו כאן בחווה איזה 30 בני משפחה, נכדים, נינים, ובני משפחה חדשים שהגיעו מאורגון והיה קשה מאד לחטוף דקות, אבל גם בדטרויט – שיקגו, וגם בוושינגטון דאלאס בחצי הראשון היהנ נדמה שאף אחד לא מסוגל לעשות נקודות. ואז דאלאס פרצו קצת.המשחק השלישי היה די שקול עד המחצית אבל אז ניו אורלינס הוכיחו שצריכים לקחת אותם ברצינות.

    1. גם במשחק של וושינגטון הופתעתי שגרודן לא הלך יותר למשחק הריצה – גם כי הוא עבד טוב מאוד בתחילת המשחק וגם כי זאת היתה ההופעה הראשונה של הק"ב שלו שהגיעה אחרי שבוע קצר.

        1. כן, אשתדל מאוד.
          רציתי לעשות סקירה לפני משחקי היריבות, אבל היה שבוע עמוס מידי (עם אחד עמוס עוד יותר לפניו). אבל מאוד חשוב לי חיבור למכללות, בטח לפני הבולים.

          1. נגמר בפנדלים.
            כמעט שיא של 8 הארכות.

            קצת באיחור, אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם –
            תודה, רביב. סיקור מצוין.

  3. הדבר באמת הכי בולט לעין אצל הסיינטס, זה שמכל הקונטנדריות הם נראים הכי מאוזנים. התקפה מתוקתקת, ובהגנה חזקים גם מקדימה וגם מאחורה. עד כמה בעיניכם זה נטו בחירות דראפט (לטימור, ג'ורדן וכד') וכמה זה ההחלפה של מתאם ההגנה (זוכר רק שרוב ראיין הועף, לא זוכר את שם המחליף)?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט