You are currently viewing מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1. עולם אחר

 

מחר 'חג ההודייה'. גייל ואני נוסעים עוד מעט לחווה של קני, חצי שעה מהאולם של שרלוט. רק בשבת בבוקר היינו כל המשפחה ב'שרונה' בדאונטאון TEL-AVIV לארוחת צהריים – מקום יפהפה וסוער – ועוד כמה שעות נהיה בחווה גדולה שבתוכה זורם נחיל מים, וצבאים מגיעים לשתות כל בוקר, ואתה מרגיש כאילו אתה בעולם אחר.

עצוב לעזוב את ישראל, אבל בגילי גם טוב לשוב הביתה, לשבת על כורסא, ולראות איזה משחק NBA שמעניין אותי בטיווי על מסך ענק, ובשעה 8 בערב.

היה נפלא בישראל עם המשפחה, החברים, הים בת"א ובבת-גלים, ובשני מפגשי הופס. נתראה בשנה הבאה.

2. הצעות לטרייד של ג'ון וול

מה שקרה עד עתה עם הוושינגטון ויזרדס הוא דבר בלתי מובן בעליל. הויזרדס שמו כל שחקן ללא יוצא מן הכלל מהרוסטר שלהם ברשימת ה-"זמינים לטרייד" שהם הפיצו (http://www.espn.com/nba/story/_/id/25320702/washington-wizards-include-john-wall-bradley-beal-trade-scenarios), וה'ללא יוצא מן הכלל' כולל את כוכב העל היחיד שישנו להם ושמו ג'ון וול. כן, מעל לברדלי ביל או כל אחד אחר.

אני עוקב אחריו עוד מימיו ב- Word of God Christian Academy – כן, 'אקדמיית מילת אלוהים' שם היה אחד משחקני התיכון הטובים בארה"ב ואז ימיו באונ' קנטקי. תמיד אהבתי אותו ואת משחקו, עד השנים האחרונות בוושינגטון. עבורי הוא סופר-סטאר שמשחק בקבוצה הלא נכונה, ואילו שיחק בקאבס למשל במקום קיירי אירוינג, גם לו היתה טבעת אליפות. קראתי גולשים רבים המכנים אותו 'אכזבה קולוסלית', ואחד שאפילו כינה אותו 'נגר' (אני אגב תמיד אהבתי לעבוד עם קרשים ועצים, אבל לא היה לי את הכישרון של הריסון פורד, אדם קרולה, או ג'יזוס קרייסט – כולם נגרים מעולים – מה לעשות).

בפנקס שלי ג'ון וול עם שחקנים מעולים כלברון ג'יימס היה היום גדול, בכיתה אחת עם 3-4 הפוינט גארדים הטובים ביותר בליגה. וינסנט פרנק בספורטנאוט מציע כמה אפשרויות לטריידים. אמנם החוזה שלו עלול להקשות על כל טרייד, כולל הסעיף המשלם לו 15% מכל סכום המעורב בטרייד (תהרגו אותי אם אני מבין איזה 15%, וממה 15% אבל נניח לזה כרגע), אבל הוא טוב מדי עבור כמה קבוצות לא לנסות להשיגו – סופר-סטארים ישנם אולי תריסר בכל הליגה – ויהיה שוק לא קטן לשרותיו.

ג'ון וול ללייקרס עבור לונזו בול, ברנדון אינגראם, ו-KCP.

אל תשלו את עצמכם שללברון ג'יימס ישנה סבלנות לחכות שנתיים-שלוש עד שהלייקרס תהיה מוכנה ללכת על הכסף הגדול.

הוא יודע שהוא משחק באש, ובגילו כל נחיתה מניתור עקום עלולה לסיים לו את העונה, ולך תדע אם לא את הקריירה.

לברון גם יודע שהוא לא מצליח להראות את מה שעוד יש לו כי עם כל מה שנכתב על לונזו בול, לצעיר פשוט אין את זה. כמובן שמג'יק חיים של מומי ושות' מעונייים להשאיר כמה בלורות לקיץ לאפשרויות טריידים, אבל להביא את ג'ון וול זה כמו להביא את קיירי אירוינג, וישנם רבים האומרים שבסיטואציה הנכונה וול עלול להיות אפילו יעיל יותר מאירוינג לצידו של המלך.

מה בקשר לראז'ון רונדו תשאלו? זאת שאלה מיותרת כי רונדו גמור למשחק ברמה העילאית של הכדורסל. היום או מחר הוא מסוגל לתת משחק טוב ע"פ הסטנדרטים הבינוניים של הלייקרס, אבל נגד כריס פול? נגד ראסל ווסטברוק? נגד דמיאן לילארד? נגד קיירי אירוינג? – הוא לא תחרות.

לברון חייב פוינט גארד עליון כדי להתעלות על ה-COMPETITION, נקודה. את קלדוול פופ מג'יק ייתן ללא בעייה. אינגראם? זאת שאלה יותר מסובכת אבל וושינגטון לא תסכים על כל דיל שלא יכלול את האיטרייה.

ג'ון וול לדטרויט עבור אנדרה דרמונד וסטנלי ג'ונסון.

למה שדטרויט תסכים לדיל כזה?

כי עד כמה שדרמונד מצויין העונה (18.9 נק' ו-16.2 ריב' – הטוב בליגה), עם דרמונד ובלייק גריפין דטרויט היא די מסוכנת, נקודה. למה נקודה? כי כאן נגמר הסיפור.

אבל ג'ון וול עם גריפין זה סיפור אחר לחלוטין. זה נותן לפיסטונס צמד של INSIDE-OUTSIDE שהוא אחד הטובים בליגה, ודטרויט תהפוך בצ'יק אחד למועמדת מזרחית מסוכנת ביותר לבוסטון, פילדלפיה, טורונטו, ומילווקי.

ג'ון וול לדאלאס מבריקס עבור דניס סמית', הריסון בארנס, ודוריאן פיניי-סמית'.

בואו נסכים על דבר אחד לפני שמתחילים לדבר: לוקה דונצ'יץ' הפך לפנים של המבריקס על אפי ועל חמתי. אני לא מאמין גדול בוונילים אירופאים אלא אם כן הם בסביבות 2.15 מ' ואתלטים טובים. דראזן פטרוביץ' היה הלבן היחיד מבין הגארדים האירופאים שהכרתי שמסוגל היה לקחת קבוצה לרמות הגבוהות ביותר. דונצ'יץ' מסוגל להיות השני. כדי להשיגו דאלאס ויתרה על בחירת דראפט סיבוב ראשון, אז כדי להשיג את וול היא תיאלץ לחתוך בבשר החי.

זה יהיה צעד מתאים מאד למרק קיובן – אחד מהמהמרים הגדולים ביותר בין בעלי הקבוצות – שתמיד מוכן ליצור רעידת אדמה בליגה, כל זמן שהרעידה נותנת לו סיכוי להגיע לשלב הגבוה במערב. עד עתה ברור לקיובן – כפי שברור לכל אחד מאיתנו – שדאלאס בהרכבה הנוכחי – וזיכרו! אין לה בחירת דראפט! – תהיה לגיטימית, אבל לא יותר. ג'ון וול ודונצ'יץ'? NOW YOU ARE TALKING, כפי שאומרים החברים שלי מדימונה.

3. הנה ג'ון וול שם 30 נגד הקליפרס הלילה:

 

4. וואללה. האם צומחת סופר-מכללת כדורסל מתחת אפי ולא ידעתי?

אוניבסרסיטת 'פורמן' מגרינוויל היא כה פצפונת ובלתי חשובה, שאפילו עידו גילרי עם סיכום הכדורסל המצויין שלו בדיומא, לא שם לב.

פורמן יוניברסיטי היא אוניברסיטה (LIBERAL ARTS COLLEGE לתואר B.A) פרטית קטנה (2,700 סטודנטים) השוכנת אולי 5 ק"מ מביתי. היא מאד יקרה ($49,500 לשנה), הקטנה ביותר בין כל מכללות ארה"ב לשחק DIV I בפוטבול וכדורסל (וכן ב-16 ספורטים אחרים – ס"ה 18 לגברים ו-15 לנשים), ואוניברסיטה מצויינת:

It enrolls approximately 2,700 undergraduate students representing 46 states and 53 foreign countries, on its 750-acre (304 ha) campus. Its alumni include a Nobel Prize laureate, U.S. Senators, and a head of government. As of 2017, six Rhodes Scholars,[A 4] eighteen NSF Graduate Research Fellowships and Goldwater Scholarship, and twenty Truman Scholarships[D 1] have been affiliated with Furman. Furman was also named a "Top Producer of Fulbright students for 2016-17".[A 5]

היא גם אחד הקמפוסים היפים ביותר בכל ארה"ב, ואת זה אומר אחד שלימד קבוע באחת, וחלקית ב-9 מכללות, וראה אולי 200 מכללות, הן כמאמן שקבוצתו שיחקה נגדן בכל רחבי ארה"ב משל 10 שנים, והן במסעותיו ברחבי היבשת משך 57 השנים האחרונות.

הנה כמה דוגמאות:

*

*

*

*

*

*

*

*

למה אני מראה לכם את כל התמונות האלה? כדי שתדעו שיש חיים גם בגרינוויל, דרום קרולינה, שהיא עצמה – גרינוויל – אחת הערים היפות ביותר ביבשת. 'פורמן' היא המקום בו גייל ואני מגיעים לשבת על ספסל, להחזיק ידיים, ולהירגע על שפת האגם, או להצגות ומופעים ע"י סטודנטים – אחת ההנאות הגדולות שלי מאז ומתמיד.

טוב. אז מה מיוחד ב'פורמן'? מיוחד מאד שהיא – לדוגמא – משחקת פוטבול נגד אוניברסיטאות מה-SEC על עשרות אלפי הסטודנטים שלהן, וביום ראשון היא גברה בכדורסל על אלופת המכללות וילנובה. כן. האוניברסיטה המצויינת הזאת על 2,700 הסטודנטים שלה מעיזה להתחרות נגד אוניברסיטאות פי עשר ופי 20 גדולות ממנה, גם בפוטבול וגם בכדורסל.

'פורמן' היא פאור-האוז בגולף, טניס, וטובה מאד בכדורגל (אתמול הפסידה בפלייאוף של ה-NCAA לאונ' וירג'יניה 2-0 במאבק על ה-'עילית 8'), ותמיד היתה די טובה בכדורסל כשהיא משחקת נגד כמה מטובות המכללות בדרום.

לכן גדולה היתה הפתעתי כשחזרתי הביתה ובראש העמוד הראשון של העיתון המקומי שלנו 'גרינוויל ניוז' הידיעה הופיעה הידיעה שפורמן היא 0-5 אחרי שגברה על אלופת המכללות וילנובה 68-76 במשחק חוץ, וזה יומיים אחרי שגברה על לויולה משיקגו, קבוצת פיינל-4 ב-NCAA בעונה שעברה. בניצחון על לויולה הגארד ג'ורדן ליונס הישווה שיא NCAA כשקבר 15 שלשות.

אז גם כדורסל טוב מאד יש לי כאן, 8-10 דקות מביתי! (שלא לדבר על פוטבול בקלמסון יוניברסיטי – 20 דקות מביתי – השנייה במכללות אחרי אלבאמה, שתיהן עם רקורד של 0-10).

בקיצור, יש חיים כאן בגרינוויל (כנראה שאני מנסה לשכנע את עצמי אחרי החודש המהמם בישראל…). הנה תמונה מהעיר עם נהר רדי הזורם ממש בדאונטאון עם מפלי מים מרהיבים:

*

*

5. הערב לברון מגיע לקליבלנד לשחק נגד הקאבס

*

הערב לברון מגיע לקליבלנד לשחק פעם ראשונה נגד הקבוצה שעזב בקיץ האחרון.

כיצד הוא יתקבל ע"י הקהל שהוא – לברון – הביא לו אליפות ראשונה בהיסטוריה?

כנראה בקריאות בוז ושריקות. אבל אולי לא. איש לא יודע.

שחקני הקאבס הוותיקים ששיחקו עם לברון יצאו ביומיים האחרונים בקריאות לקהל לקבל את לברון כגבור ולא כבוגד. האם זה יעזור?

אני מקווה שכן. היי. לברון נתן לקאבס 11 שנות משחק. זוהי מתנה לעיר שאין גדולה ממנה:

Career history
20032010 Cleveland Cavaliers
20102014 Miami Heat
20142018 Cleveland Cavaliers
2018–present Los Angeles Lakers

אתמול הוא התראיין באתלטיק (https://theathletic.com/660104/2018/11/19/lebron-james-cavaliers-trading-of-kyrie-irving-was-beginning-of-the-end-of-everything/?source=dailyemail) ולראשונה סיפר על התקופה בקאבס, ושהטרייד של קיירי אירוינג היה "התחלת הסוף של הכל".

כשהקאבס היו ממש בעת עשיית הדיל על קיירי, לברון היה איפה שהוא בסנטה מוניקה כשהוא קיבל טלפון על מה שהולך לקרות. הוא מיד צילצל למנכ"ל קובי אלטמן ואמר לו, "אל תעשה זאת. בשום פנים ואופן אל תעשה את הדיל!".

כמה שונה ממה שכולם חשבו שהיה – שקיירי רצה לעזוב, ושלברון 'דחף' אותו לעזוב, כי רצה את הבמה רק לעצמו. (אבל כפי שתראו עוד דקותיים זה לא כל כך פשוט).

שטויות. קיירי רצה לעבור ולברון היה נגד הטרייד.

הוא היה 'ADAMANT'. נחוש ועקשן. הוא צילצל לאלטמן ואמר "אל תעשה את הטרייד. בשום אופן לא, ובמיוחד לא לסלטיקס". לפי לברון, אנשים שהיו גם בסביבתו וגם ליד אלטמן יודעים שאלטמן 'הבטיח' ללברון שהדיל לא ייצא לפועל.

Minutes later, on Aug. 22, 2017, word broke that the Cavs agreed in principle to send Irving to Boston for Isaiah Thomas, Jae Crowder, Ante Zizic and Brooklyn’s 2018 first-round pick.

James’ close friend, Randy Mims, and bodyguard Rob Brown came to him with their phones to show him the news. James, who was still signing jerseys, dropped the pen and slumped in his chair.

לברון אמר לאתלטיק שהוא 'מאמין לאלטמן'. לברון אמר שהוא מאמין שאלטמן היה נגד הטרייד, אבל בעל הקבוצה דן גילברט "OVERRULED HIM".

לברון הוסיף:

“You realize at that point in time, take nothing from Koby, because Koby (was just named GM), but at that point in time, you realize that Koby’s not the only one running the team, as (former GM David Griffin) had done, and that’s why Griff was let go pretty much,” James said.

חשוב מאד:

Cavs front-office officials declined to be quoted for this story but disputed that Altman gave James any indication the trade would not occur. They also said Altman asked James whether he would commit to the Cavs long-term if Irving were not traded, and James said no.

 

במילים אחרות, המצב היה מסובך מאד עבור הקאבס כי לברון סירב להבטיח שהוא נשאר בקבוצה אם הם מבטיחים לו לא לעשות טרייד של אירוינג, ולברון ענה "לא".

אז מי יאשים את הקאבס על הטרייד? אולי האשמה היא – שוב – על לברון שהשאיר אותם במצב בלתי אפשרי כשהוא לא מתחייב ולא לא מתחייב. במילים אחרות – הוא החזיק אותם באשכים.

הקאבס החליטו שהם לא סומכים על לברון והחליטו TO KICK-START בבנייה מחודשת הבנוייה על קבוצה ללא לברון, ואז הטרייד של אירוינג היה מוצדק והגיוני.

זאת תהיה הפעם השנייה שלברון חוזר לקליבלנד אחרי שהוא עזב אותה. הפעם הראשונה היתה עם מיאמי, וקבלת הפנים היתה א-י-ו-מ-ה. לברון אמר לאתלטיק ש-"מוטב שקבלת הפנים הפעם תהיה אחרת".

רגע, מה זאת אומרת "מוטב"??? מה הוא יעשה אם לא? יקלע 100 נקודות? נחכה ונראה.

הנה המזכרת מאז:

*

*

6. HAPPY THANKSGIVING!!!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
71 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ערן
ערן
21 בנובמבר 2018 6:34

תודה רבה מנחם, התגעגענו לפתוח ככה את הבוקר. אני חושב שגעון וטל מעורך יתר על המידה, לני פתיחת העונה הוא הסביר כמה הוא רוצה להיות הפוינט גארדן הטוב בליכה, וכמה הוא עבד קשה. בפועל נראה כי המשחק שלו רק התדרדר משנה שעברה, שזו גם לא הייתה כל כך טובה. אני מהמר שהוא יגיע לפיניקס בגלל החוסר משווע שלהם לרכז.

שמעון
שמעון
21 בנובמבר 2018 7:10
Reply to  ערן

לא יגיע לסאנס. רק יקח זריקות לבוקר ואייטון ויפגע בהתפתחותם. הם לא עד כדי כך מטומטמים אבל בnba הכל ייתכן.

ערן
ערן
21 בנובמבר 2018 7:47
Reply to  שמעון

לדעתי הסאנס הוכיחו אחרת במרוצת השנים. למרות הכישרון ההתקפי בגדול שיש שם, אין כלל התקדמות ברמת הקבוצה ולפי מה שראיתי הם תולים את זה בעובדה שאין רכז.
העובדה כי הם לא משחקים הגנה ולא מאכילים את איטון בכדורים לא משנה להם כלל וכלל.
ממועדנים עם ניהול כושל ניתן אך ורק לצפות לניהול כושל. מנהלים גרועים לא משנים את העמדה שלהם לא משנה כמה "כאפות" הם חטפו.

שמעון
שמעון
21 בנובמבר 2018 8:45
Reply to  ערן

בדיוק בגלל זה נאמר המשפט האחרון בתגובה שלי. הכל ייתכן למרות שאין הגיון בשגעון.

דביר
דביר
21 בנובמבר 2018 6:50

תודה על המעורב מנחם.

גיא רוזן
גיא רוזן
21 בנובמבר 2018 6:54

הטרייד קיקר זה חלק מהחוזה שמבטיח לשחקן תוספת משכורת במקרה שהוא מועבר בטרייד.
במקרה של וול, המשמעות היא שהסיכוי שלו לעבוור בטרייד לפני ה-1 ביולי, הופך מנמוך, לנמוך מאוד.
וול מרוויח השנה 19 מיליון. אם הוא עובר בטרייד, ולא מוותר על סעיף הטרייד קיקר (שחקן לא יכול לוותר על חלק משכרו בשביל לאפשר טרייד, אבל כן על סעיף כמו הטרייד קיקר), אז הקבוצה שתקבל אותו תשלם לו את 19 המיליון + 15%
הסכום המדויק הוא 22,045,270 דולר.
בגלל שבקיץ השכר שלו קופץ למקס, הטרייד קיקר לא יהיה שווה כלום (או כמעט כלום) בגלל ששחקן לא יכול להרוויח יותר מהמקס.
לדוגמה: גם לבלייק גריפין היה סעיף טרייד קיקר של 15% בחוזה עם הקליפרס, אבל בטרייד לדטרויט, הוא קיבל תוספת שלך משהו כמו 200,000 לעונה, במקום 4 מיליון, בגלל שהוא לא יכול להרוויח יותר מהמקס.

מנחם לס
מנחם לס
21 בנובמבר 2018 15:50

תודה על ההסבר

שמעון
שמעון
21 בנובמבר 2018 7:08

גון וול לא יכל להיות קיירי בשום מצב. אין לו כת היכולת האישית של קיירי וכת יכולות הסקורינג המטורפות שלו והוא לא ווינר כמו קיירי. וול תמיד היה אולסטאר בינוני, לא שחקן עילית אמיתי. הדישון הפציעות והחוזה הענק מובילים לדרך הבטוחה להיות כרמלו אנתוני. מי שנוגע בוול עם החוזה שלו פסיכופת ודמו בראשו. אני לא רואה דום קבוצה אמיתית שהוא משדרג אם הוא מגיע. טרייד למאבס? נראה לך הוא יסכים להיות חלק משני בהצגה של הוניל בן ה20? הוא יחריב את המאבס ואת הוניל. לייקרס? לברון לא יגע בו כמו שלא יגע בכרמלו. אין לו מה לעשות ליד לברון אין לו קליעה מספיק טובה ואין לו קלאץ שזה מה שלברון צריך הכי הרבה. קמבה עדיף עליו עשרות מונים. דטרויט? אם היה לו חוזה 20 מיליון לעונה אז אולי מצאת קבוצה שתקלוט אותו. אבל ב42 ומעלה לעונה שהוא רק ילך יזדקן וידרדר? מה הוא יעשה עם הפיסטונס? יכניסם לטופ 4 במזרח? מקום 6 כתקרה הפיסטונס יכולים להגיע גם עם מה שיש עכשיו. אני לא חושב שתהיה קבוצה שתיגע בוול בגלל חוזהו המטורף בעיקר והוא ירקב שם עד שיעשו לו אולי ביי אאוט עוד כמה שנים. – ברור שלברון לא יתחייב לקאבס הוא ידע דהוא הולך לליקרס. רצה לאכול את העוגה ולהשאירה שלמה. קיירי וגילברט עלו על תוכניותיו הוא לא הצליח לערבבם כמו בפעם הראשונה ומכרו אותו לפני דמכר אותם. אבל גם עם קיירי הוא היה מגיע לאותה תוצאה ולאותו סוויפ פשוט הוא נעלץ להתאמץ יותר בפלייאוף המזרח. יצא לו לטובה זה האדיר את התאגיד יותר.

ערן
ערן
21 בנובמבר 2018 7:47
Reply to  שמעון

+1

מנחם לס
מנחם לס
21 בנובמבר 2018 15:53
Reply to  שמעון

שמעון, מה שאני טוען הוא שהוא אף פעם לא שיחק עם שחקנים טובים ממנו ולכן אף פעם לא הראה את איכותו. בתור קולע מוביל הוא לא קיירי אירוינג. אבל בתור מרכז, מוביל קבוצה, ומגן, הוא הרבה יותר טוב.
הוכחה? הוא תמיד היה בין המצטיינים בכל נבחרות ארה"ב U17, U18, ובנבחרת הבוגרת

שמעון
שמעון
21 בנובמבר 2018 18:07
Reply to  מנחם לס

הבנתי אותך התכוונת שהוא לא יכול להיות מס 1 אבל כן מסוגל היה לפרוח כמס 2. ייתכן. היום יהיה קשה מאד להוציא ממנו משהו חיובי כבר לא ילד והוא מדושן עונג.

גיא רוזן
גיא רוזן
21 בנובמבר 2018 7:22

בינתיים בפילדלפיה, פולץ ממשיך במסעו האמיץ,
זה שבסופו הוא ידיח את בנט, ויזכה בתואר "הבחירה הראשונה הגרועה ביותר".
עורך הדין שלו הודיע לסיקסרס שפולץ לא ישחק, ולא יתאמן עם הקבוצה, עד אחרי בדיקה של פולץ אצל ממוחה לאורתופדיית כתף, בניו יורק.

הסיקסרס קיבלו את ההודעה לא מוכנים בכלל (כפי שניתן ללמוד מתגובתו של בראון).

לרגע, אפילו הוויזרדס יכולים לומר,
"תראו את חבורת הלא מתפקדים האלו..",
מבלי להסמיק…

שמעון
שמעון
21 בנובמבר 2018 7:26

אנתוני בנט עוד יראה טוב לידו. עזוב את זה לונזו בול נראה טוב מאד לידו.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
21 בנובמבר 2018 13:31
Reply to  שמעון

לא מתקרב לרמה של בול, בול הוא שחקן בינוני שיכול להתפתח לטוב.לגבי מרקל הסיפורים נגמרו מזמן, יש לו פציעה מנטלית. זה הרבה יותר גרוע מפציעה רגילה. סיכוי קלוש ביותר שיהיה אפילו קרוב לבינוני. הוא קולע פחות מ 10 נקודות למשחק, לא מנסה לקלוע לשלוש.
הבחירה שלו גרועה מהבחירה של בנט עבור מרקל ,פילי הפסידו בחירה.ונתנו תמורה לסלטיקס.בנט לא נחשב גם בשנת הדראפט לשחקן טוב, הוא נבחר בדראפט גרוע לא היתה מציאה גדולה לבחור במקומו.מעשר בחירות ראשונות רק אולדיפו ומקלום הם שחקנים שווים. שניהם נמוכים לעמדה שלהם. יש גם את פורטר שהוא מוערך יותר מידי (ראה מה קורה עם הויזרדס)כלומר בשנה של בנט היה מרחב עצום לטעויות.
לא ברור לי איך כל כך הרבה מומחים גמרו את ההלל על פולץ. מסתבר שהצוות של סלטיקס בראשות איינג, היו סופר חכמים. מן הסתם הם הרגישו שפולץ לא שחקן, אבל נתנו את הרושם ממש עד הרגע האחרון שהם עומדים לבחור בו.

Berch
Berch
21 בנובמבר 2018 8:25

שיקחו אותו לוושינגטון…. שיקחו …

שעיה
שעיה
21 בנובמבר 2018 9:44

לעולם לא יהיה שחקן בחירה ראשונה גרוע כמו בנט. הסוכן שלו זה המיידוף של הכדורסל.

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
21 בנובמבר 2018 10:38

לא מאמין שפולץ הולך ומסתמן כבאסט. פשוט הזוי.
מה שיותר הזוי זה שלפילי היה מספיק זמן להריץ את המניה שלו בשוק כשהיא הייתה חמה, על טעויות כאלה פרנצ'ייזים נופלים

Trusttheprocess
Trusttheprocess
21 בנובמבר 2018 11:36

בלי קשר למצבו של פולץ מבחינה פיזית או נפשית הכותרת של דיוויד אלדריג' על העורך דין היא בזיונית, למטרות רייטינג ופשוט לא קשורה.
הסוכן של פולץ הוא גם העורך דין שלו וזה די נפוץ שלסוכנים בספורט מקצועני יש גם תואר בעריכת דין כי זה חופף ועוזר לעבודה שלהם בהקשר לחוגים וכדומה.
ההכנסה של העורך דין פה נועדה כדי לעשות קונוטציות של תביעות ובתי משפט בשביל רייטינג לעוד עיתונאי עלוב שאיבד את דרכו ומלכלך על ילד בן 20 שסובל ככל הנראה מבעיות נפשיות .

גיא רוזן
גיא רוזן
21 בנובמבר 2018 11:39

נקודה חשובה.
טוב הייתי עושה אם הייתי בודק יותר לעומק, לפני שכתבתי על "עורך דינו" של פולץ.

Avri
Avri
21 בנובמבר 2018 11:48

הגזמת. המעט מאוד שפולטס עשה עד כה זה כבר יותר מהכלום שבנט עשה. פולטס גם הראה שיש לו כדורסל. הוא גם בסיטואציה גרועה כי בן סימונס יושב לו על הבלטה. הוא כנראה יהיה באסט בתור בחירה ראשונה (דני איינג׳ צוחק צחוק ערמומי….) אבל לדעתי הוא ישאר שחקן בליגה, ויש מצב שאפילו שחקן חביב.

Dor
Dor
21 בנובמבר 2018 12:16
Reply to  Avri

+1
רואים שיש לפולץ בו יכולות עם פוטנציאל גבוה ולא סתם הוא דורג ראשון בכל המוקים לפני הדראפט. אני מחזיק מאוד מאיינג׳ אבל עדיין חושב שאת הטרייד-דאון הוא עשה בעיקר כי הוא לא היה צריך פוינטגארד אלא ווינג טוב ואילולא הטרייד לדעתי אפילו הוא היה בוחר את פולץ ראשון ואז בוחר בו. פילי פשוט עשו לו את העבודה מתוך מחשבה שפולץ הוא יותר קומבו-גארד מאשר פוינט ולכן יכול לשחק עם סימונס ובנוסף אף איד לא חשב שסימונס יהיה ככ דומיננטי. בקיצור גם אלילת המזל התערבה כאן. בקשר לדיון לגבי הבחירה הראשונה הגרועה ביותר אז חוץ מבנט גם אודן בפנים וכמובן גם קאוומי בראון האחד והיחיד

Dor
Dor
21 בנובמבר 2018 12:17
Reply to  Avri

בוחר בו = סוחר בו
עד מתי הספלר ישלוט בי…

שמעון
שמעון
21 בנובמבר 2018 12:50

עזוב אתה יודע שהסיכוי שהוא יהפוך לכוכב שואף ל0. אולי עוד כמה שנים בקבוצה אחרת הוא יעשה מה שרוז עכשיו במיני. באותה מידה הוא יכול להיות עוד כמה שנים בסין או מכבי תא.

שמעון
שמעון
21 בנובמבר 2018 12:51

פולץ הלך לסגור חוזה בניקס החליטו שם שניקיטה כבר לא יהיה כוכב😁

Benjo
Benjo
21 בנובמבר 2018 17:40

פילי הרסו אותו זו דעתי. הקטע שלהם עם כל הרוקיז ש"נפצעים" ומפסידים שנה פחות או יותר הוא דפוק לחלוטין. לא חושב שיש מישהו שיודע אם פולץ היה באמת פצוע או שהושבת שנה שלמה על ידי פילי שניסתה לשנות לו את הזריקה בתואנת פציעת כתף. זה סיפור לא ברור לגמרי דומה לגמרי ל"פציעה" של קוואי בשנה שעברה שהיתה או לא היתה. ולפני שכל החוכמולוגים כאן מתעוררים ומסבירים לי זהוא באמת היה פצוע ו"אי אפשר לזייף כזה דבר" אז נא לא לבלבל לי במוח. זו דעתי . נקודה . אני לא יכול לקבל צירוף מקרים שבה כל הרוקיז שהגיעו לפילי בשנה הראשונה נפצעו באחד המשחקים הראשונים ואחר כך הושבתו לשנה שלמה שבה זלגו צילומים שעובדים איתם על זה ועל ההוא. זו מערכת דפורה זה מה שזה והיא דפקה את הילד. מי שעושה טנקינג כזה בראש חוצות וגם ממתג אותו (ה"פרוסס") בלי בושה יעשה גם דברים מבסוג הזה בלי בושה ובלי מצפון (,המטרה טובה אבל היא מטרה דפוקה).

Benjo
Benjo
21 בנובמבר 2018 17:42
Reply to  Benjo

הבהרה – המטרה טובה לשפר את השחקן אבל הדרך דפוקה ויש גם קורבנות לשיטה הזאת ראה פולץ. היה עדיף פשוט לתת לו לשחק בלי כל הבולשיט הזה.

שמעון
שמעון
21 בנובמבר 2018 18:04
Reply to  Benjo

לעולם לא נדע ייתכן ואמת בפיך. נשמע הרבה ספינים כמו עם קאווי.

Dor
Dor
21 בנובמבר 2018 18:15
Reply to  Benjo

אהמממ אי אפשר לזייף דבר כזה? קצת סדר בדברים – אמביד ונואל לפניו נפצעו עוד לפני שנבחרו ע״י פילי בדראפט. באמביד אף אחד לא רצה לגעת והוא נבחר שלישי על סמך פוטנציאל הלבד ואני אוסיף שאחרי תקדים גרג אודן מדובר בוואחדה הימור. הפציעה של סימונס שונה וככה גם של זהיר סמית׳. בתכל׳ס אין קשר בין הפציעות בין אם אתה מאמין בזה ובין אם לא. לגבי פולץ מדובר בסיטואציה אחרת. בהרגשה שלי פילי לא ניסו לכפות עליו לשנות זריקה וכו ונהגו איתו בסבלנות אבל כאן אני באמת לא יודע מה נכון ומה לא נכון. לגבי הפרוסס אני מזכיר שלא הקבוצה טבעה את הביטוי ולדעתי ישנן כמה קבוצות שעשו אותו דבר במשך זמן ארוך רק ללא ההייפ של הינקי. מסכים שזה גועל חפש אבל שמח שעכשיו פילי תחרותיים (סקרמנטו, פיניקס, מיניסוטה, אורלנדו וכו -לא) וגם הלייקרס הגדולים ששנה אחר שנה בחרו שחקנים בטופ 3 בדראפט היו צריכים את לברון כדי להראות כמו קבוצה

Benjo
Benjo
21 בנובמבר 2018 19:11
Reply to  Dor

תמיד אפשר להגיד שאין קשר בין הפציעות אבל תכלס הפציעה של פולץ וכל מה שקרה איתו זה היה ברמה שאף אחד לא בדיוק הבין מה קרה שם. בפועל – בנימוקים של " פציעה בכתף" מישהו (פילי) ניסה לשנות לו במשך שנה שלמה את הזריקה (מה ההגיון לקחת שחקן בבחירה ראשונה בשביל לנסות לשנות אותו? אבל נעזוב את זה) ומה שקרה שזה יצא כל כך דפוק שהניתוח נכשל והחולה מת… הרסו את הילד בקיצור.

Dor
Dor
21 בנובמבר 2018 21:31
Reply to  Benjo

העניין הוא שאני ונראה לי שגם אתה לא יודעים בדיוק אם פילי אמרו לו לשנות זריקה, הסוכן/משפחה/חברים ויועצים למיניהם, או שאולי זה באמת היה רק עניין רפואי. קשה לבוא בטענות כשרוב העובדות לוטות בערפל. מה שכן אם המצב שלו כרגע יוציא את מקונל מההקפאה – דיינו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21 בנובמבר 2018 18:17

מקונל שוב מוכנס למיקרו להפשרה מהירה.
מסכן, הבנאדם כבר השתבש לחלוטין משינויי הטמפ' הקיצוניים.

ברוך רובין
ברוך רובין
21 בנובמבר 2018 21:31

זה ברור, גם אם מקונל טוב יותר לקבוצה עכשיו,מדובר על פוטנציאל עתידי והתקרה של מקונל ידועה – גארד מחליף בקבוצה עם שאיפות לפלייאוף. פולץ סובל מבעיות פיזיות ונפשיות לפי מה שהבנתי,הלחץ מהתקשורת והתפקיד בפילי ריסק לו כל שבריר של ביטחון, פילי תצטרך לוותר עליו בחינם.

חייבים להגיד את האמת על הprocess של פילי הוא די מאכזב, ויש לי אצבע מאשימה אחת כלפי בן סימונס, שהוא לא ספק אכזבת העונה, אותו שחקן בדיוק של השנה שעברה להבדיל מאמביד שהפך למועמד לMVP ,עם אותן מגבלות התקפיות חוסר קליעה ואי יכולת לעבור קונוס במשחק עומד.

אני באמת לא מבין איך שחקני הNBA עדיין יוצאים עם קרדישיאן/גנר, הקללה אמיתית, הן מביאות רק חורבן והרס לקריירה. למאר אודום, העונה הנוראה של הארדן, טריסטן תומפסון, גריפין שחזר לתחייה רק כשהשתחרר, ועכשיו הקורבן האחרון בן סימונס.

אופיר
אופיר
21 בנובמבר 2018 7:40

לא הייתי מתנגד לקבל אותו אצלנו בספארס. מצידי לתת את כל השחקנים שלנו חוץ מלוני וולקר הרוקי

מנתח מוח
מנתח מוח
21 בנובמבר 2018 8:02

אף פעם אל תזלזלו ב-FO של הניקס.
לקבוצה יהיה בסוף העונה מקום (בדוחק) לשני שחקני מקס'. מה שנשאר הוא כמו שזה נראה, התכנון הוא על 1 ו-3. הארדווי ומתחתיו קורטני לי ב-2, פורזינגיס ב-4-5, עם קווין נוקס כגיבוי או אפילו פותח. זה בערך כל מה שיישאר לניקס (קאנטר הולך). עמדת הרכז מחכה לשחקן משמעותי, לא נילקינה ולא מודיאיי ייתנו את הסחורה.
מס' 3 טוב שיהיה פנוי הוא קוואי. מס' 1 – אם קיירי לא סגר כבר מאחורי הגב בניו יורק והוא באמת נשאר בבוסטון, וול נראה לגמרי מתאים. אין עוד פוינט גארד בכירים פנויים בשוק. עם החוזה המזעזע שלו שיכול להרוס קבוצה בהמשך – זה לא חדש לניקס. הקבוצה הבכירה בליגה מחפשת זעזוע ואולי היא תלך על ההימור הזה.

מנתח מוח
מנתח מוח
21 בנובמבר 2018 8:43

במחשבה נוספת הניקס לא צריכים לרוץ, לפני שמשחק הכיסאות החמים של ה-SF ייגמר, וזו החוליה המרכזיית שחסרה להם.
על השולחן בקיץ יהיו קווין דוראנט, קוואי לנארד, ג'ימי באטלר, והג'קפוט של הדראפט, ציון וויליאמסון.
אם למשל וויליאמסון נופל בידיים של הניקס, זה הופך את הקבוצה למשהו אחר לגמרי, גם מבחינת איזה שחקני מקס' להביא.

אסף
אסף
21 בנובמבר 2018 8:08

התגעגעתי למעורבים שלך מנחם
תודה וחג שמח

הטרייד על קיירי
הטרייד על קיירי
21 בנובמבר 2018 8:22

מה שחסר בסיפור על הטרייד של קיירי (שלברון התעקש כנגדו), הוא מה שהניע את קיירי לעזוב.
הסיבה היתה הטרייד שהנהלת הקאבס תכננה לחזק את הקבוצה, טרייד משולש עם אינדיאנה ופניקס, שהיה מעביר את קיירי לסאנס, ואת פול ג'ורג' + אריק בלדסו לקליבלנד. מי שלמרבה התדהמה הכשילה את הטרייד היתה דווקא פיניקס, שלא הסכימה לשחרר את ג'וש ג'קסון לאינדיאנה. קיירי על בלדסו וג'וש ג'קסון, היה להם מעט מדי…. טרייד שלברון התנגד לו, לברון אמר בפירוש: קיירי הוא העתיד של הקבוצה.
הטרייד הכושל נחשף (אם אני לא טועה על ידי ווג'נרובסקי, שהוא הלברון-הייטר הכי גדול במדיה האמריקאית ומעוניין להזיק לו, בגלל שהוא מנותק לגמרי מכל אינפו' ממחנה לברון. יש על זה פוסטים מאלפים ברדיט). קיירי נעלב ומייד הודיע שהוא לא ימשיך בקבוצה. ואם יהיה צורך – הוא יכניס את עצמו לניתוח שישבית אותו מכל העונה הקרובה. מכאן והלאה הכל הלך למטה, לברון התנגד באופן נחרץ לטרייד על קיירי לבוסטון מכל המקומות, וההמשך ידוע. הקאבס איבדו את שני הכוכבים הגדולים שלהם.

Berch
Berch
21 בנובמבר 2018 8:26

יהיה טרייד על ג'ון וון וושינגטון תמשיך לשלם לו חלק מהשכר.
איזי פיזי 🙂

שמעון
שמעון
21 בנובמבר 2018 8:46
Reply to  Berch

וואלה יש מצב תמורת חצי מעלויות השכר 😀

Avri
Avri
21 בנובמבר 2018 12:11
Reply to  Berch

וושינגטון כנראה רואים מה יש להם ביד ומה מחכה בדראפט הקרוב, ולדעתי הם יתנו את וול וביל גם בחינם העיקר שלא לעצור את הטנק.

מעיין
מעיין
21 בנובמבר 2018 8:43

אחלה של מעורב

ולדי קוגן
21 בנובמבר 2018 8:46

אחלה מעורב מנחם, התמונות ששמת נראות כאילו לקוחות מגלריה, חיים בגן עדן. אני מאוד לא בטוח אם יש קבוצה בליגה שבאמת רוצה את וול והחוזה המזוויע שלו, אבל לכו תדעו

שמעון
שמעון
21 בנובמבר 2018 8:48

זה שהלייקרס לקחו פלופ רובנו ידענו בזמן אמת אבל מי האמין שפילי תהיה עם הבחירה הכי גרועה בדראפט 2017. עוד שנתיים מרקל מגיע להיכל ביד אליהו

טחינה
טחינה
21 בנובמבר 2018 9:05

לא מבין. תמונה של פין לא, אבל כל הציצים שמידן וההומור הדבילי שלי מילה זה מותר? או כל הגזענות של מל לס על נשים ושחורים?
מעדיף כבר את שמעון שלפחות לא מתחסד.איזה צביעות

Avri
Avri
21 בנובמבר 2018 11:55
Reply to  טחינה

נראה שכולם הפכו פה לפיוריטנים לאחרונה. לא ראיתי את תמונת הזין המדוברת אבל ראבק, כולה איבר בגוף ש99% מהקוראים פה רואים על בסיס יומיומי. גם לא צריך להבהל מציצים, או ממה שמנחם כותב. זה האתר של מנחם וזכותו לכתוב ולפרסם מה שמתאים לו.

שיטי דה שיט
שיטי דה שיט
21 בנובמבר 2018 23:16
Reply to  טחינה

אתר עם כותבים דוחים ובראשם מנחם הג׳ורה – פו פו מלך השוטים

Thhgdל
Thhgdל
21 בנובמבר 2018 10:14

המקום היחידי שמסתדר לי לוול זה הקאבס
טומפסון והיל יעשו את העבודה

Avri
Avri
21 בנובמבר 2018 12:06
Reply to  Thhgdל

החוזים של טריסטן והיל נגמרים עוד שנה/שנתיים ווול תוקע אותם לארבע שנים.

Avri
Avri
21 בנובמבר 2018 12:08
Reply to  Thhgdל

חוצמיזה הדיל שתיארת גם יעלה לקליבלנד בזאיון וויליאמס או בארט, ועל זה אין שום סיבה שהם יוותרו.

המשגיח
המשגיח
21 בנובמבר 2018 10:24

תודה דוק.
ההצעות על וול טובות מדי.
צריך לזכור שיש לו חוזה מטורף, ושכוכב על הוא כבר לא הולך להיות בליגה.
חבל, כי הייתה תקופה שהיה נראה שהנה הוא עושה את זה, מה גם שב-2K14 לקחתי איתו אליפות אחר אליפות 🙂

לגבי לברון, אני מאמין שהוא יתקבל בצורה יפה, בעיקר בזכות התרומה שלו לקהילה.

איתי קדם
21 בנובמבר 2018 10:28

מנחם אני לא מאמין שיימצא טרייד לוול או שוושינגטון באמת ירצו להעביר אותו. ברדלי ביל זו סחורה חמה שכל הליגה תרדוף אחריה ולמעט 3-4 קבוצות הוא ישדרג כמעט כל פרנצ'ייז . זאת הזדמנות לקבל עבורו חבורה שתתאים לוול ותיתן לוושינגטון לנצח…

צופה מהצד
צופה מהצד
21 בנובמבר 2018 21:27

מסכים לחלוטין.
הלוואי וממפיס יצליחו להשיג אותו. הם יהפכו לקונטנדרים בשניה

משה
משה
21 בנובמבר 2018 10:52

וול לדאלס באמת הכי מתאים גם בגלל שאין דראפט השנה לדלאס אבל ההצעה ״שלהם״ ניראת הכי פחות טובה מבין השלושה

ובשביל להבין מה לברון תרם לקליבלנד צריך להסתכל עליהם היום
פאקינג רק לברון השתנה בקבוצה והם ברמה של הניקס/שיקגו
תחשבו ששחקן עכשיו היה מגיע לניו יורק והופך אותם בין רגע למועמדת לאליפות
פשוט לא נתפס

Avri
Avri
21 בנובמבר 2018 12:02
Reply to  משה

גם אני חושב שה״הצעה״ של דאלאס תשתלם מאוד לדאלאס. הכוכב האמיתי של דאלאס יושב על חוזה רוקי לשנים הקרובות ככה שהם יכולים לאכול את החוזה של וול. וול, דונצ׳יץ ודיאנדרה = בקלות קבוצת פלייאוף.

לגבי וושינגטון, הבעיה שם זה בעיקר עם המאמן. וול, ביל ,פורטר, אוברה, הווארד ומוריס יודעים ויכולים לשחק כדורסל. הייתי חושב פעמיים לפני פירוק הסגל.

מסכים איתך לגמרי לגבי לברון. בלעדיו זו קבוצת יורוליג.

יניב
יניב
21 בנובמבר 2018 12:43
Reply to  Avri

הבעיה שאתה שוכח שלא מדובר רק ביכולות כדורסל וול בדאלאס אין סיכוי בעולם שהוא מקבל את העובדה שדונציץ' הרוקי הוא הכוכב האמיתי.
במילים אחרות יהרוס את חדר ההלבשה ויכול להיות יהרוס את דונציץ'

שמעון
שמעון
21 בנובמבר 2018 12:47
Reply to  יניב

זה בדיוק מה שיקרה. אין סיכוי שהוא תופס תפקיד משני בהצגה של הוניל.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
21 בנובמבר 2018 11:26

הדרך היחידה שאני רואה את וול מועבר בטרייד בקייץ הבא זה אם כריס פול יראה ירידה חדה בממוצעים השנה ויוסטון ירצו להישאר רלוונטיים, שזו אני מניח תהיה האסטרטגיה שלהם כל עוד הארדן שם.

לאף קבוצה אחרת אין חוזה שמתקרב להיות כזה גרוע או ארוך. אפילו אם וול חוזר ליכולת של פעם, אלו לא סכומים טריוויאליים לשלם לסופרסטאר בינוני נטול הישגים.

Avri
Avri
21 בנובמבר 2018 12:03

אני מקווה שביוסטון למדו משהו ממקרה כרמלו.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
21 בנובמבר 2018 12:43
Reply to  Avri

קודם כל, מלו לא עלה להם כמעט כלום.להביא אותו הייתה החלטה הרבה פחות בעייתית מהחוזה של פול. דבר שני, איך מצד אחד אתה חושב שוול יהיה טוב לדאלאס ויקח אותם לפלייאוף, למרות שהוא יכביד בטירוף על המשכורות, כשאצל יוסטון זה יהיה במקום חוזה מפלצתי אחר וכתחליף לסופרסטאר פציע וזקן?

אני לא אומר ששווה ליוסטון לעשות את הטרייד בכל מקרה, אלא רק במקרה ופול יפסיק לתרום.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
21 בנובמבר 2018 12:02

אחלה מעורב, והתמונות מגרינוויל מדהימות.
אוהדי הקאבס צריכים להוכיר תודה ללברון (אם כי הוא אחראי גם למצב הנוכחי שלהם, עם הטריידים שיזם). מקווה שהחזרה תעבור בשקט יחסי. היה נחמד אם גם לברון היה מתייחס אליהם באופן אחר, ולא מאיים/דורש מהם כבוד, אבל זה האיש וזו האגדה

אברי ג'ונסון
אברי ג'ונסון
21 בנובמבר 2018 12:13

ג'ו וול הוא ההיפך הגמור ממקצוען כמו לברון ג'יימס.
שחקן שהחוזה שלו גמר אותו. לא מצדיק את הבילויים שלו אחרי משחק ונראה יותר איטי מהצל של עצמו.

המצב שלו ניתן לתיקון אבל לא פחות מחמיר מפצועים כרונים כמו דרק רוז,סטפן קרי והוארד.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21 בנובמבר 2018 13:08

תודה רבה מנחם

עגל שסבור שיש לפרק את דיוק
עגל שסבור שיש לפרק את דיוק
21 בנובמבר 2018 14:28

תודה מנחם. חזרת לעצמך.
לברון יתקבל בסוכריות ואורז כשיחזור לקליבלנד הלילה.

אוהד ס"א
אוהד ס"א
21 בנובמבר 2018 15:27

וול יכול להיות ה- game changer של קבוצה טובה להפוך אותה לקונטנדרית (הלייקרס כנמשל)

מצד שני, הוא יכול להירשם כעסקה הגרועה ביותר בתולדות הליגה.
עד כמה הוא יציב נפשית? מה הפוטנציאל שלו לעשות מעשה אג'נט זירו ולהרוס לעצמו ולקבוצה שלו את הקריירה?
עד כמה קיירי ועד כמה הוא אייזאה תומאס?

אני באופן אישי לא הייתי לוקח את הסיכון הזה, אבל אם בכל זאת, הוא חייב להיות נתון למרותו של שחקן בכיר ממנו בהיררכיה (לברון כדוגמא)

בראדלי ביל לעומת זאת הוא בחירה הרבה יותר סולידית ומבטיחה.

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
21 בנובמבר 2018 20:27
Reply to  אוהד ס"א

בהנחה ולוול היה שכר נורמלי לאיכות שלו בתור שחקן מילא.
עם כזה שכר?!?! לא רוצה אותו הלייקרס בחיים, סותם את תקרת השכר שלנו ולא נותן עד כדי כך תועלת.
בראדלי לעומץ זאת זאת כבר אופרה אחרת לגמרי.
שולח עליו צעיר לבחירתם + פופ ובחירת דראפט בלי למצמץ (חוץ מאינגרם שאני עדיין מאמין שהוא אולסטאר בפוטנציה)

מנחם לס
מנחם לס
21 בנובמבר 2018 16:08

תודה לכולם.
אנחנו זזים לחווה שם תהיה כל משפחתה של גייל (למעשה 'שלנו'; אני קרוב מאד לכולם למרות שאין קשר דם ולמרות שאינם ישראלים או יהודים, אבל הם מין אתאיסטים – כי הם לא מאמינים שיישו היה "DIVINE" – והם פרו ישראלים ממש כמונו כי בביקור ארצה הבנים והנכדים התאהבו במולדת שלנו ובחיילים שלנו. יהיו בחווה שני בנים (אחד עם אשה ואחד עם פרטנרית), שלושה נכדים, וששה נינים, ואני לא בטוח אם יהיה באפשרותי לכתוב משם, וגם האינטרנט שם זוחל.
אולי אצליח, אבל אם לא אז להשתמע בשבת

שם עליכם זין
שם עליכם זין
21 בנובמבר 2018 23:21
Reply to  מנחם לס

שמעון יירש אותך יא פרחח

עדי
עדי
21 בנובמבר 2018 19:49

יש מצב שפופ ירצה/יסכים לקחת את וול תחת חסותו ?

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
21 בנובמבר 2018 20:28

תודה מנחם, המעורב שלך זה פשוט מאסטר פיס אחרי מאסטר פיס!

שיטי דה שיט
שיטי דה שיט
21 בנובמבר 2018 23:20

לא נסחפנו? מאסטר פיס?? סתם החרא הרגיל של מנחם. חמוד וחסר משמעות.

צופה מהצד
צופה מהצד
21 בנובמבר 2018 21:25

קצת פספסתי את הדיון…
אם כבר מפרקים את וושינגטון, מה דעתכם על ביל לממפיס?
לא יודע מה יש להם לתת, אבל הוא נראה לי מתאים שם בול.
בדיוק מה שקיוו לקבל מפארסונס, אבל באמת.
הלוואי