מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

1. הגיע הזמן להכריז על הסלטיקס כאוברייטד ולהסכים איתי שסטיבנס הוא לא יותר מעוד מאמן

הגיע הזמן לומר את האמת אחרי עוד הפסד של הסלטיקס (הערב להורנטס), כמה שהיא כואבת לדוקטור רזי ולי, כי "THE TRUTH WILL MAKE US FREE" – שהוא הלוגו של אוניברסיטת אדלפי מכורתי:

  1. הסלטיקס היא אוברייטד ברמות.
  2. בראד סטיבנס הוא לא יותר מסתם עוד מאמן, שלמזלו רכב על כמה הצלחות שמקורן 'להיות במקום הנכון בזמן הנכון'.
  3. משום מנה קמבה וולקר לא נחשב ברמה של הפוינטים ובכיתה של כריס פול, ג'ון וול, קיירי אירוינג, דמיאן לילארד או סטפן קרי. הגיע הזמן להכניסו לכיתה הזאת, והוא יהיה אחד ממוביליה.
  4. לצערי גורדון הייוארד נגמר עם הפציעה שלו.

 

Celtics
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
J. TatumSF 30 8-15 1-4 1-4 1 5 6 2 1 1 0 1 -9 18
A. BaynesC 7 1-4 0-1 0-0 1 1 2 0 0 1 1 3 -7 2
A. HorfordC 31 4-6 0-1 2-2 0 3 3 4 0 3 1 3 -10 10
K. IrvingPG 34 12-25 1-8 2-3 2 3 5 11 2 0 2 4 +6 27
J. BrownSG 19 4-6 1-3 1-2 0 2 2 2 1 1 0 2 +5 10
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
M. MorrisPF 26 3-8 0-2 3-3 0 8 8 1 0 0 3 0 -9 9
D. TheisPF 16 5-6 0-0 0-0 1 1 2 1 0 0 2 2 +7 10
G. HaywardSF 31 1-6 0-3 2-2 2 6 8 4 1 0 2 0 -2 4
M. SmartPG 26 4-7 4-6 2-2 0 1 1 2 2 0 0 3 -12 14
T. RozierPG 19 3-6 2-4 0-0 1 3 4 4 2 0 1 4 +6 8
G. YabuselePF DNP-COACH'S DECISION
S. OjeleyePF DNP-COACH'S DECISION
B. WanamakerPG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 45-89 9-32 13-18 8 33 41 31 9 6 12 22 112
50.6% 28.1% 72.2%
Hornets
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
M. WilliamsPF 25 3-6 1-4 0-0 1 5 6 1 0 0 2 2 +5 7
N. BatumSF 36 3-10 2-6 1-2 3 5 8 1 1 0 2 0 +12 9
C. ZellerC 32 3-7 1-1 0-0 2 6 8 2 1 1 1 4 +11 7
K. WalkerPG 39 14-25 7-13 8-9 1 3 4 5 1 0 4 3 +17 43
J. LambSG 28 7-13 0-4 4-6 0 6 6 0 0 0 1 2 -3 18
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
M. BridgesSF 23 3-6 1-3 0-0 0 5 5 0 1 1 0 0 +0 7
W. HernangomezC 16 5-8 2-4 2-3 1 2 3 3 0 1 1 2 -6 14
T. ParkerPG 20 3-5 0-1 1-2 0 0 0 4 1 0 0 1 -2 7
D. BaconSG 14 2-6 1-2 0-0 0 3 3 1 0 0 2 2 -9 5
M. MonkSG 8 0-3 0-3 0-0 0 1 1 1 0 0 0 0 +0 0
F. KaminskyPF DNP-COACH'S DECISION
B. BiyomboC DNP-COACH'S DECISION
D. GrahamPG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 43-89 15-41 16-22 8 36 44 18 5 3 13 16 117
48.3% 36.6% 72.7%
+/- denotes team's net points while the player is on the court

2. הקליפרס טובים יותר מאשר חשבנו

תום זילר מ- SB כותב שהקליפרס טובים מספיק, ואולי אפילו טובים מדי. הם לא טובים מספיק להגיע רחוק בפלייאוף (זה הוא לא כתב; זה אני כותב!), והם לא גרועים מספיק להשיג בחירת לוטרי בדראפט (גם את זה אני כותב).

מה שתום זילר כותב הוא שהקליפרס רחוקים שחקן מצויין אחד מלהפוך לכוח משמעותי ביותר במערב. השאלה כיצד ישיגו אותו במצב שתיארתי אותו.

הקליפרס הם 5-10 במערב העמוק, שונה לחלוטין מהעונה שעברה.

הם לא עשו שינויים משמעותיים, אבל הם הבריאו (פטריק בברלי). הם גם בחרו מצויין בדראפט (שי גילגיאוס-אלכסנדר). שי הוא אחד מהפרות שהניב הטרייד של בלייק גריפין. הוא כה טוב שישנם רבים המאמינים שהוא מועמד רציני ל-ROY (זה אני כותב). מה שתום זילר כותב הוא שהוא טוב מספיק להיות סטרטר לצד בברלי, ושניהם יוצרים את אחד מהבק-קורט הטובים בליגה בהגנה (זה חצי ממה שתום כותב וחצי ממה שאני כותב).

תום מוסיף:

That perimeter defense has really helped carry the Clippers to where they are: the team’s shooting defense (measured using opponents’ effective field goal percentage) ranks No. 1 overall. The Clippers’ other defensive four factors — defensive rebounding, foul rate and turnover creation — are somewhere between middling and abysmal. (L.A. is the worst in the league at creating turnovers, odd given their defensive talent but part of the game plan.) The Clippers just don’t let opponents get good shots. The defense overall sits at No. 15.

The offense has been shockingly good. L.A. ranks No. 4 in offense on the strength of a top-10 effective field goal percentage and the No. 3 free throw rate in the NBA.

את זה אני כותב: הרוב מהללים את לו ויליאמס העולה מהספסל (ותורם 20 נק' ב-26 דקות), את טוביאס האריס (עוד אחד שהגיע תודות לטרייד של גריפין) וכמובן את דנילו גלינרי, אבל לדעתי מי שעושה את ההבדל העיקרי הוא 'האיש שלי' מונטרזל הראל שנדלקתי עליו כשהיה הפרשמן של הקרדינלס מלואיוויל שהוביל אותם לאליפות המכללות ב-2013, ועד עתה הוא איכזב לא בגלל שלפתע הוא איבד את זה, אלא שעד עתה הוא לא קיבל את הקרדיט ואת הדקות להראות מה הוא יכול.

בשנת הג'וניור שלו בלואיוויל הוא קלע 15.7 נק' עם 9.2 ריב' למשחק והצדיק את כל מה שכתבתי עליו. אני מקווה שישנם כאן כאלה הזוכרים את ההילולים שהרעפתי עליו ב-2013 ו-2015. בעונת 2015 הוא היה הפאור פורוורד הטוב במכללות וזכה בפרס קרל מלון. יוסטון בחרה בו מס' 32 בדראפט של 2015. אני השתגעתי כיצד שחקן כזה יורד עד לבחירה ה-32. יוסטון בחרה בו, ושם הוא נעלם לקצה הספסל בגלל מאמן שלא השכיל לראות מה יש לו.

התאמינו שיוסטון שלחה אותו לשחק בליגת ה-G לריו גראנד וואלי וויפר לסוף עונת 2015 ואז לעונת -2016?

טמטום וטירוף בעת ובעונה אחת.

ב-2017 בא המעבר לקליפרס, והעונה הוא – לפחות לדעתי – השחקן הטוב ביותר שבה, וזה שאחראי יותר מכל אחד אחר לעלייה המצויינת של הקבוצה. הוא עדיין עולה מהספסל להחליף את מרסין גורטאט, ומהספסל הוא גורם ל-HUGE IMPACT עם TSP (טורו שוטינג פרסנטאג') של 699 – מקום רביעי ב-NBA!!!

זילר כותב:

Because he’s always bullying around the rim, he draws lots of fouls. That helps put Gallinari and Williams at the line due to the bonus the Clippers so often find themselves in. (This is an underrated benefit of having big men who draw fouls, even if they don’t shoot a particularly high percentage from the line).

הבעייה של הראל?

הוא רק 2.03 מ', ו-2.03 לא אמור לשלוט תחת הסל כפי שבוחבוט שלט במעלות. כל מה שיש לי לומר לאלה שכבר חמש שנים לא מאמינים בו בגלל גובהו, זה שצ'ארלס בארקלי היה 1.93, ואולי 1.94 כשבילף עם עמידה על האצבעות.

3. לוושינגטון נשבר מג'ון וול וברדלי ביל. מחפשים טרייד

 

מה קרה?

אפשר לחשוב.

כל מה שג'ון וול אמר לסקוט ברוקס היה 'YOURSELF פאק GO'. כיתבו 'פאק' כפי שכותבים – FUCK – והמשפט הקצר יהיה ברור.

ביג דיל.

כל אחד כאן אומר זאת לכל אחד אחר כאן עשר פעמים ביום. תכפילו ב-300 מיליון כפול עשר.

בקיצור, הנהלת הקבוצה עשתה טעות קולוסלית כשבחרה בסקוט ברוקס לאמן את הקבוצה, ועתה היא מחפשת דרכים לצאת מהשגיאה שעשתה, ומה קל יותר מלהאשים את השחקנים?

אוקיי, על ה-'לך דפוק את עצמך' מגיע לוול – הייתי אומר – איזה עשרים גדולים. אם מישהו יתעקש אז בסדר, עשרים וחמישה גדולים. אבל להשעותו ממשחק, וסכום הכסף שמתלווה לכך?

אדריאן ווג'נרוסקי – מכונת הידיעות של ה-NBA – דיווח היום שהויזרדס מוכנים לעשות טרייד של כל שחקן ברוסטר שלהם, עם הערה באותיות מאירות עיניים שזה כולל את ג'ון וול וברדלי ביל (http://www.espn.com/nba/story/_/id/25320702/washington-wizards-include-john-wall-bradley-beal-trade-scenarios

ההיגיון מחייב שהויזרדס יעדיפו להישאר עם הבק-קורט שלהם, שעם כל הצרות והבעיות הוא עדיין אחד מהצמדים המועדפים בליגה, אבל כשהקבוצה מדדה עם 11-5 ונחשבת ע"י כל מבין כדורסל מצ'יקקטואוואן עד תל עדשים כ-'אכזבת העונה' קיימות שתי אפשרויות: להחליף את ההנהלה והמאמן עם כאלה שיודעים מה הם עושים, או להטיל את האשמה כולה על השחקנים.

נחשו אתם מה 'הקבוצה' מעדיפה לעשות.

הויזרדס בדקו את השוק בניסיון לעשות טרייד של הצמד אוטו פורטר/קלי אוברה עבור כוכב שלישי לצד וול וביל אבל העניין בצמד היה קטן עד אפסי. ביל הוא שלוש שנים צעיר מוול, שלו הויזרדס חייבים 42 מיליון לארבע השנים הבאות. לוול יש גם סעיף מוזר מאד בחוזהו הנותן לו 15% מכל סכום שהטרייד שלו כולל, ושתי העובדות האלה מסבירות שלקבוצה יהיה יותר קשה להטרייד את וול מאשר את ביל.

אולי טרייד של וול הוא צו השעה – קשה ככל שיהיה – כי פשטו ידיעות שהבחור מבלה לאחרונה יותר זמן במסיבות מאשר באימונים (http://larrybrownsports.com/basketball/john-wall-partying-club-rosebar-dc/472192A

ההפסד לפורטלנד ביום ראשון 119-109 כאב במיוחד כי היה זה מאבק בין שתי קבוצות צעירות שדובר עליהן כקבוצות העתיד, ובסופו המאמן הצהיר שהשחקנים 'לא משקיעים' כפי שצריך (http://larrybrownsports.com/basketball/scott-brooks-rips-embarrassing-wizards/473463ck of effort. שהביא את ה-FUCK YOU וכל הבלגן בו נמצאת הקבוצה.

משהו חייב לקרות. זה לא יכול להימשך כך. חכו לאיזה טיל רציני משורות הוושינגטון ויזרדס.

4. סנסציה: הווריורס 'תיכננו וביימו למפרע' את השעיית דריימונד גרין

(או: מה באמת קרה בין הווריורס לגרין, לפי דברי האציל)

דבר אחד שלפתע קפץ לי לראש היא העובדה שכבר מזמן לא כיניתי את צ'ארלס בארקלי 'האציל', כפי שעשיתי משך שנים מאד זכה בתואר 'סיר'. כן, סיר צ'ארלס בארקלי.

ובכן, לפי האציל, מה שקרה בין הווריורס לדריימונד גרין אינו פשוט כפי חושבים כל הגולשים שלנו מבאר טוביה.

אמנם הקבוצה היא 4-12 ובראש הקונפרנס המערבי, אבל הקבוצה נמצאת בתוך משבר שייתכן ויהיו לו השלכות מכריעות לעתיד הפרנצ'ייז.

מה שקרה הוא שפוזשיון עלוב אחד בסיום הזמן החוקי נגד הקליפרס החל – בואו נכנה זאת 'אי הבנה' – בין קווין דוראנט ודריימונד גרין. משהו הדליק את הפיוז בנפשו של גרין, והוא החל ליילל בקשר לעניין ה-FREE AGENCY של דוראנט, השאלה המנקרת בנפש הקבוצה מתחילת העונה כשדוראנט ממלא פיו מים. לפי יאהו (https://sports.yahoo.com/warriors-primary-))concern-draymond-greens-conduct-detrimental-kevin-durants-future-team-053226752.html דריימונד גם קילל וגם אמר לדוראנט שהווריורס "לא צריכים אותך; היינו אלופים גם לפני שהגעת", והציע לו לעזוב.

היחסים הגרועים בין דוראנט לקבוצה ידועים טוב-טוב לכל הידידים שלנו מבאר-טוביה. אם דוראנט יחזור לווריורס לעונת 2019-20 זאת תהיה הפתעה גדולה.

אז בנקודה זאת מופיע האציל ומגלה לנו את "האמת":

הווריורס הישעו את דריימונד גרין כמחווה לקווין דוראנט, ולהראות לו את מי הם מעדיפים באמת!

האציל צ'ארלס בארקלי מצהיר:

“They know that they’ve got to appease Kevin Durant. That’s what makes sense. Dan, nobody gets suspended when teammates get to fighting, because that happens at least once a week. Where teammates get into [a fight], or somebody yells at a coach and you say things you regret.

The reason they suspended Draymond is because they know that dynasty, if Kevin Durant leaves, is gonna come to an end. And people got to realize – they’re going to that brand new, big ‘ol building next year. They’re charging $20,000 a seat on the front row… people want to see a team that’s a juggernaut, they don’t want to see a team that’s pretty good. That’s why they suspended Draymond.”

בארקלי טוען גם שהוא 'לא מאמין' לידיעה כאילו גרין קילל ואמר לדוראנט מה שכאילו אמר, באומרו:

“You hear all these guys who be making up these stories… They want us to believe that going into overtime that Draymond says ‘you need to make up your mind on free agency.’ I don’t believe that at all.”

5. קטע המתאר לא רע את מצב הלייקרס

לברון קלע 51 נגד מיאמי…

, It was LeBron's first 50-spot in a year, and the Lakers' first game with a player scoring 50 since … yep, that time Kobe took 50 shots in his final NBA game.

 

The Lakers kind of needed all 51 to beat the Heat (despite a double-digit margin), because the rest of L.A. had shooting trouble, which is to be expected against a smart defensive team like Miami. LeBron frustrated everyone with a series of fadeaways and stepbacks, as he is wont to do at certain moments when he wants to remind everyone he's more than head-down drives to the rim. (The Raptors know.)

 

It was a big win for the Lakers if only because they dropped a game in Orlando on Saturday, and losing a Florida back-to-back with the Florida teams in their current state would be a real indictment. (It would have dropped them to .500, as well.)

 

As it stands, the Lakers sit in the No. 7 spot in the West, with 12 teams within three games of the No. 1 seed. There's very little separation here, so L.A. needs to keep plugging along, winning winnable games and avoiding major damage while the schedule shakes out. The Lakers have a fairly accommodating schedule coming up — the tough opponents are beatable if L.A. is actually good. If L.A. isn't good, well … we'll find out soon enough.

 

6. חמש "תנועות" חובה בכדורסל

אחד: תנועת 'כידרור ההיסוס':

 

 

שניים: הקרוסאובר:

 

שלוש: כדרור ה-IN וה-OUT:

 

ארבע: הטעיית ה-PUMP:

 

חמש: כדרור מאחורי הגב:

via GIPHY

7. לבר בול חוזר 'להציע' ללייקרס מה לעשות ב-SNL

*

SNL – או SATURDAY NIGHT LIFE היא התכנית הקומית/אינטיליגנטית/קורעת מס' 1 בארה"ב. היא פחות מוכרת בישראל כי אתה חייב להיות אמריקאי ולחיות את ההווי שכאן על מנת להבין את כל העקיצות והטירטורים.

בשבת התכנית כללה אייטם על לבר בול:

מה עתיד הלייקרס? ללבאר בול ישנם רעיונות (https://ftw.usatoday.com/2018/07/lavar-ball-lebron-james-lakers-lonzo-sons-championships-warriors-boogie-michael-jordan-prince-video-nba וקיינן תומפסון עושה חיקוי נפלא ויוצא דופן של האבא (https://ftw.usatoday.com/2017/08/lavar-ball-saturday-night-live-snl-weekend-update-)kenan-thompson-hilarious-video

מה אגיד לכם? תנו מבט בסרטון. להשתין מצחוק!

הוא מציע חמישייה של שלושת בניו, ה-LONG LOST המכונה LaMorpheus, ובלית ברירה גם לברון.

מערכון לפנתאון!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
75 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
Berch
Berch
20/11/2018 7:16:01

מעורב משובח כרגיל 🙂
לא חושב שלהביא כוכב לקליפרס זה דבר חכם. נוצרה שם דנאמיקה נדירה של קבוצה שחבל להרוס. רק כוכב כמו דאנקן יכול להתאים. אולי גם פול ג'ורג'….
כל כוכב אחר שיגיע יוריד אותם לדעתי

הערבי
הערבי
20/11/2018 8:44:54
הגב ל  Berch

קוואי?
קמבה?

Berch
Berch
20/11/2018 10:30:53
הגב ל  הערבי

אולי קוואי. אולי.
רק בגלל שדאנקן חנך אותו.
קמבה הוכיח שהוא מלך כשהוא משחק לבד. לא ממש מתאים לשיטה של הקליפרס.
דרק רוז אולי גם. ויש גם את אייזיה תומאס אבל הוא לא ממש סופרסטאר….

אסף
אסף
20/11/2018 14:08:33
הגב ל  Berch

קאווי בהחלט יכול להתאים למרקם שם וגם ככה הצהיר בעבר על רצונו לשחק בלוס אנג'לס …

Mbk
Mbk
20/11/2018 7:21:40

מנחם אני לא זוכר חזרה כל כך מרגשת מאז הקאמבק של פליוד ״כסף״ מיוותר
מעורב מעולה שנותן את כל מה שצריך לפתוח את הבוקר
ברקלי גדול היה מתאים אם היה לנו כותב כמהו באתר הוא יכול לתת השראה למגוון סיפורים נוסח – סמי חזיזה ויהודה שישליק חוברים למגיק חיים של מומי בהנהלת הלייקרס

דינגו
20/11/2018 9:06:10
הגב ל  Mbk

טוב שלא הגזמת, אפשר לחשוב שהיתה למנחם פציעה סטייל היווארד בכפות הידיים….
מנחם ברוך שובך

דר' M.D לא איזה ביולוג ימי...
דר' M.D לא איזה ביולוג ימי...
20/11/2018 7:21:54

אחלה בחלה של מעורב!

ולדי קוגן
20/11/2018 7:41:45

לפתוח בוקר עםמעורב וקפה,אלה החיים הטובים.תודה רבה מנחם על ההפצצות שלך

צביקה
צביקה
20/11/2018 7:49:26

בוקר עם ה-71, הארדן עונה שעברה, קליי בשלושה רבעים… מי עוד? לברון עשה רק 57 לא?

ינון יבור
ינון יבור
20/11/2018 7:54:57

נהדר מל. זוכרים מה אמרתי בפגישה לפני שבוע לגבי וושינגטון? הם כנראה שמעו ובאמת מפרקים את החבילה

Berch
Berch
20/11/2018 8:21:02

תכלס אני אמרתי את זה קצת לפניך אבל אמרתי את זה בשקט ולא ממש הבחינו בי.
זו הבעיה עם ביישנות. התהילה פשוט מחליקה ממך הלאה… 🙂

ינון יבור
ינון יבור
20/11/2018 9:58:22
הגב ל  Berch

(-:
נהדר – קבל אתה את כל הקרדיט, ממילא אמרתי את זה בפאב חשוך ורק מתן גילור (שהיה שיכור כלוט מתה עם נענע…) שמע אותי.

Berch
Berch
20/11/2018 10:26:47

יסססס…..
מלך !!!
תודה וחיבוק 🙂

מתן גילור
20/11/2018 11:09:13

לשון הרע. שקר וכתב. מים עם נענע בלבד. לא היה שם תה בכלל. 🙂

ינתי
ינתי
20/11/2018 10:35:44
הגב ל  Berch

אני אמרתי את זה בלב לפני שניכם

Wave bull
Wave bull
20/11/2018 8:10:20

נפלא דוק. וולקאם בק טו אמריקה

מ-ע-פח
מ-ע-פח
20/11/2018 8:12:02

גבירותי ורבותי, מ-ע-פח.

המערב בינוני לגמרי. כולו. אין שום איום על גולדן סטייט. תתאמצו לחשוב על קבוצה אחת שתעשה שריטה בציפוי, ואין: אוקלהומה של ראסל? דנבר של יוקיץ'? יוטה של אינגלס? סן אנטוניו של דפרוזן? יוסטון היתה היחידה, והיא בנסיגה גדולה, בדרך לדעיכה עם החוזה והגיל של פול.

המערב הוא אוסף קבוצות שקולות ברמה, זה אולי מותח לצפיה, מלא קבוצות יתחרו על הזכות לעוד 2-4 משחקי בית נוספים בפלייאוף, אבל איןבו שום פוטנציאל נזק. המינימום של המערב הוא כמו המקסימום שלו, בין הקליפרס לממפיס. בדיוק כמו שהיה המזרח בשנים האחרונות. מ-ע-פח.

אם יש בכלל אתגר בליגה, הוא בא מהמזרח. הקבוצות הכי טובות בליגה שמתחת לגולדן סטייט באות מהמזרח. בוסטון פילדלפיה טורונטו מילווקי. וזה הולך להיות ככה גם בשנים הבאות. כדאי להתרגל.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
20/11/2018 8:27:03
הגב ל  מ-ע-פח

מסכים לגמרי בנוגע לשנה הנוכחית. בנוגע לאחר כך ימים יגידו.

ינון יבור
ינון יבור
20/11/2018 10:10:14
הגב ל  מ-ע-פח

אולי אתה צודק בקשר לצמרת, אבל מבחינת מאזן בין האזורים יש העמקה של ההפרש בין האזורים. חוץ מפיניקס, לכל המערביות יש קייס לפלייאוף – וכל משחק שם הוא מלחמת עולם. במזרח ברוקלין (מקום 9) באותו מאזן כמו מינסוטה (מקום 14 במערב).
מאזן הראש בראש גם הוא די ברור (למרות 3:1 למזרח הלילה):
מעל 64% נצחונות למערב (28:50), שזה יותר מכל עונה (!!) ב-20 השנה האחרונות – כן, גם אלו שכולנו החשבנו את המזרח לפח אשפה.

בקיצור – בצמרת אולי יש קייס לשיוויון, אבל בסך הכל יש הבדלים משמעותיים מאוד בין האזורים.

מ-ע-פח
מ-ע-פח
20/11/2018 10:29:12

המאזנים האלה גם בגלל שהמזרח הפך לא מאוזן, עם 4 קבוצות פח רשמיות: קליבלנד, שיקגו, אטלנטה והניקס. התהפכו היוצרות בין הקונפרנסים

E.C
E.C
20/11/2018 8:19:13

וושינגטון זו חידה, כל כך הרבה כישרון וכל כך מעט הישגים.
לגבי הראל, יש כל כך הרבה כמוהו לצערינו. שלא כמו סטיבנס, לא נמצאים במקום הנכון בזמן הנכון… אולי אפילו להפך.

אדי
אדי
20/11/2018 8:27:33

הבעיה של הסלטיקס, זה קיירי, זה שחקן רכרוכי ולא יציב שמחליש כל קבוצה והופך את כולם לידו לאימפוטנטים. הקבוצה עם רוז'ייר היתה שונה לגמרי, קשוחה, לוחמת, וקיירי לא מתאים לזה, הם צריכים להעביר את קיירי ולהחזיר את ההרכב של סוף שנה שעברה והכל יסתדר

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20/11/2018 8:29:01

תודה מנחם
לסלטיקס לא אתייחס כי זה כואב 🙁
למשפט הבא כן אתייחס (אני סותר את מה שאמרתי במשפט הקודם) כי הוא כן נוגע לבוסטון
"הם לא טובים מספיק להגיע רחוק בפלייאוף (זה הוא לא כתב; זה אני כותב!), והם לא גרועים מספיק להשיג בחירת לוטרי בדראפט (גם את זה אני כותב)." גם אני חושב שהקליפרס יסיימו עם מינימום בחירה 18 כלומר זו תלך לסלטיקס.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20/11/2018 8:33:56

לגבי לבאר בול, הגיע הזמן שיסתום כי מהר מאד הוא וכל הבראנד שלו יעלמו כלא היו.

Avri
Avri
20/11/2018 13:26:25

בוסטון סתם בסלאמפ, לא צריך לעשות מזה יותר מידי. ההתקפה שלהם נראית נורא תחת סטיבנס כבר די הרבה שנים אבל את החבילה המלאה שסטיבנס מביא לא צריך/כדאי להחליף. הייוורד בהחלט נראה חלוד (מתקבל על הדעת!) אבל הוא כבר הספיק להראות שהכדורסל עוד שם. ייקח לו זמן להתרגל אבל הוא יהיה בסדר גמור.

לגבי לוואר, הוא כמו כריש, ביום שהוא יסתום אז הוא כנראה ימות.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20/11/2018 18:25:30
הגב ל  Avri

נחייה ונראה.

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
20/11/2018 8:32:01

בוסטון לא אוברייטד .
יש הבדל עצום בין העונה הרגילה לפלייאוף.
ממפיס , קליפרס ופורטלנד הם דוגמאות לקבוצות של עונה רגילה ובמאני טיים הן חוטפות.

לגבי ווריורס, אני מתגעגע לימים שלפני דוראנט .
מקווה שגם גרין ודוראנט יעופו ביחד מהקבוצה , יותר מדי רעש וצלצולים כשהם שם

no funny shtuff
no funny shtuff
20/11/2018 8:40:49

הנה, במיוחד בשבילך

https://youtu.be/dRwq9HrkTI0

KingJames23
KingJames23
20/11/2018 8:50:34

אף אחד לא אומר את זה אבל הינה אני אומר גון וול אובררייטד ברמות!
בינוני ולא יותר מזה. בטח שלא אולסטאר

נתן גולד
נתן גולד
20/11/2018 11:58:31
הגב ל  KingJames23

והבעייה הכי גדולה היא שהוא חושב שהוא סופרסטאר. מסכים, אוברייטד גדול.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
20/11/2018 14:38:19
הגב ל  KingJames23

אמרתי את זה לפני 5 שנים בערך

Ljos
Ljos
20/11/2018 15:10:27

אמרתי את זה בלב ביום שהוא נולד.
ההורים מספרים שהם בחיים לא ראו אותי זורק ככה את כל אבני הלגו לקיר וכל פעם מצליח לפספס אותו.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
20/11/2018 16:29:49
הגב ל  Ljos

חובבנים. חזו את זה כבר בפיפטיז:

https://www.youtube.com/watch?v=eVv4mhfWwVU

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
20/11/2018 18:21:49
הגב ל  Ljos

קח דוגמא מני רבות – תגובה 27
http://www.hoops.co.il/?p=49921

כשהוא היה בשיא שלו תמיד טענתי שהוא אוברייטד.
אפילו טענתי שאנדרה מילר בזמנו (2015-14) עדיף עליו בסגל.

Ljos
Ljos
20/11/2018 19:51:34

לא התכוונתי לזה ככה.
רק המשכתי את השרשור מלמעלה…

דביר
דביר
20/11/2018 9:06:51

גדול מנחם

מתן גילור
20/11/2018 9:09:46

תודה מנחם.
השחקנים הפעילים שקלעו 60 נקודות ומעלה:
דווין בוקר, כרמלו אנתוני, לברון ג'יימס, ג'יימס הארדן, קליי תומפסון, קמבה ווקר.

Berch
Berch
20/11/2018 11:24:59

טוב אתה…. חיכיתי לזה 🙂

רועי ויינברג
20/11/2018 12:00:28

לא יודע אם הייתי מגדיר את כרמלו כשחקן פעיל

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
20/11/2018 16:30:39

פעיל מאוד בהרס קבוצות.

מנחם לס
20/11/2018 17:24:33

בינגו!!!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
20/11/2018 9:19:34

אחלה מעורב, טוב שחזרת

Benjo
Benjo
20/11/2018 9:32:30

מעורב מהטובים ביותר תודה מנחם

amitlahev
amitlahev
20/11/2018 9:58:47

מעורב פגז! אני הייתי ממתין עם ההספד על בוסטון. כל עוד הם במאזן חיובי שימשיכו עם ההסתגלות עד חודש מרץ.
הראל חתיכת שחקן. קמבה ואלכסנדר יכול להיות מעניין. סימן השאלה הוא גלינרי שעננת הפציעות תמיד מרחפת מעליו.
אתה רואה קבוצה כמו הקליפרס ואז קבוצה כמו וושינגטון ובא לך להשתגע. איזה הבדל.. לדעתי החוזה על פורטר היה מוגזם. הם היו צריכים להביא סנטר או pf רציני במקומו.

עגל שסבור שיש לפרק את דיוק
עגל שסבור שיש לפרק את דיוק
20/11/2018 12:01:41
הגב ל  amitlahev

מה שקורה עם וושינגטון מצד אחד ועם הקליפרס מצד שני רק ממחיש שאנחנו צריכים קצת להיזהר עם הביקורת הקטלנית על המאמנים.
מה קרה עם דוק ריברס, שהיה כאן כל כך מושמץ, פתאום הוא למד איך לאמן? השתנה ההרכב של השחקנים, זה הכל.
אותו דבר לגבי ברוקס, תן לו שחקנים נורמליים ותראה קבוצה לתפארת.

נתן גולד
נתן גולד
20/11/2018 12:41:54

לא זוכר מתי ברוקס נחשב מאמן טוב. לא הרשים אותי לא באוקלהומה ולא בוושינגטון. לריברס לפחות היו שנתיים טובות בבוסטון.

עידן עופר
עידן עופר
20/11/2018 10:47:13

תענוג מנחם. לא הייתי סוגר את הסיפור של בוסטון אבל נראה..

Smiley
Smiley
20/11/2018 11:04:41
הפועל גזר
הפועל גזר
20/11/2018 11:44:33

וול לפיניקס עכשיו!!!!!!
טרייד חובה אפשר בעד ג'קסון ועוד בחירת דראפט או שניים כל הצדדים מרוצים. פיניקס יקבלו PG סופסוף ו-וושינגטון יקבלו שחקן צעיר ובחירות התור בסיס לבנייה מחדש.

נתן גולד
נתן גולד
20/11/2018 11:55:57

למה שפיניקס ירצו את הכאב ראש ששמו ג'ון וול? לא נראה שמתפתח שם משהוא יותר מדיי טוב אבל וול והאגו שלו יהרסו את מה שיכול להתפתח שם.

הפועל גזר
הפועל גזר
20/11/2018 11:45:07

בתור *

נתן גולד
נתן גולד
20/11/2018 11:53:33

הייוורד עדיין לא גמר. בכמה משחקים שלו השנה הוא קצת הזכיר את השחקן מיוטה. לוקח לו זמן להיכנס לכושר(לא יודע למה אבל נראה לי שהקליעה שלו נפגעה הכי הרבה מהפציעה) ולוקח לו זמן למצוא את המקום שלו בבוסטון אבל אני מאמין שעד סוף השנה הייוורד יהיה הרבה יותר טוב ודומיננטי.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20/11/2018 12:02:45
הגב ל  נתן גולד

אמן

ונצל"ש, מסכים עם מנחם שסטיבנס הוא לא גאון הדור אבל הוא כן מאמן טוב והעובדה היא שהסלטיקס לא דרכו במקום עד השנה. עד 2019 הסלטיקס התקדמו בכל שנה. אז נכון שהיו טריידים ונכון שהגיעו בחירות דראפט לא רעות בכלל אבל סטיבנס כן הצליח עד השנה לחבר אותם ולהוציא מהם את המקסימום. השנה יש מגוון סיבות לכך שהסלטיקס לא מגיעים לרמה של שנה שעברה. אחת מהן היא שקבוצות הבינו איך לשחק מול בוסטון והפנימו. מצד שני סטיבנס לא הגיב נכון ולכן הסלטיקס מפסידים. אני חושב שברור לכולם שצריך כרגע להוריד ציפיות והאמת היא שאני בדעה שאם לא יקרה טרייד רציני שיביא עוד סופרסטאר סטייל קיירי לקבוצה והאחרון יעזוב לקבוצה אחרת בסוף החוזה…. לא מתאים לו פחות מגמר המזרח ולזה הוא כנראה לא יגיע.

רועי ויינברג
20/11/2018 11:59:48

תודה רבה מנחם. אני חושב שהסלטיקס יהיו ממש בסדר, פשוט לוקח זמן להתחבר עם היווארד ואירווינג מחדש. המעבר של היווארד לספסל ושל ביינס לחמישייה זה צעד בכיוון הנכון

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20/11/2018 12:07:02

רועי, כמה משחקים של הסלטיקס ראית השנה?
אני ראיתי כמדומני את כולם. גם במשחקים היותר טובים הם לא היו ממש טובים ולא נתנו לאוהדיהם יותר מדיי תקוות לעתיד. אולי הם עוד יתחברו אבל זה לא יספיק וכגודל הציפיות כך גודל האכזבה.
מצד שני, אשמח מאד אם יום אחד בתקופת הפליאוף תקפיץ את הלינק לתגובה הזו בשביל להוכיח שטעיתי אבל זה צריך להיות כשהגמר הוא בין הסלטיקס לג"ס ושייש שוויון 2 לקבוצות 🙂 אני לא בונה על זה!

שמעון
שמעון
20/11/2018 12:44:19

אין ספק שראית יותר סלטיקס מכולנו יחד אבל קשה לי להאמיןשיראו ככה בפלליאוף. גם בעונה הסדירה ריצתם עוד בוא תבוא

תומר השני
תומר השני
20/11/2018 17:39:49

רזי הבעייה של הסלטיקס זה צרות של עשירים יותר מדי עומק הם חייבים לעשות טרייד שירווח להם את הרוטציה .

לודוויג
לודוויג
20/11/2018 13:15:15

ברור שיש לי אפשרות לא לקרוא אבל הביקורת שלי באה ממקום שאכפת לי מהאתר. הכותרות שמנחם מניח הם לא יותר מניחושים

מוקי
מוקי
20/11/2018 13:29:15

הסלטיקס נראים רע בגלל עודף בשחקנים טובים. בגלל הניהול המדהים של איינג יחד עם ההצלחות ללא שני הכוכבים, עכשיו עם חזרתם של קיירי והייארד יש פשוט יותר מדי כוכבים שם.
סטיבנס מאמן מעולה וזה לא מקרה שבכל שנה בלי קשר לפצועים או למהפכים הגדולים בהרכב שמסדר המנג'ר הם נראים מצויין.
נראה כי כשיש כל-כך הרבה אגואים קשה לפתח התקפה יציבה. יחד עם זה כשתתייצב הירארכיה הניצחונות יגיעו.
צריך לזכור שכזו כמות של נכסים למעטים יש לכן איינג מאוד גמיש מבחינת טריידים. שחקן כמו ביל למשל יכול להיות מעניין.

אדם ברזל
אדם ברזל
20/11/2018 15:46:30
הגב ל  מוקי

אין להם צורך בביל. אם כבר גבוה אמיתי (מישהו אמר דייויס?).

מוקי
מוקי
20/11/2018 17:21:08
הגב ל  אדם ברזל

תלוי בחזון שלהם, אם המחיר משתלם אז יש להם כל מני נכסים להשתמש בהם.
דיוויס שחקן על לא בטוח שאפשר לבנות עליו. אבל טרייד טוב על ביל נותן עוד נכס גם בשביל דייויס. כלומר לא חייבת להיות סתירה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
20/11/2018 15:14:10

תודה למנחם

ובהזדמנות זו שוב תודה רבה לשמעון על כל מה שנתן, והוא נתן.

לודוויג
לודוויג
20/11/2018 15:15:28

אני מסכים שהרצון של סטיבנס לרצות את כולם בדקות פוגע בקבוצה . הקבוצה רגילה לשחק כאנדרדוג ראה הרצף אחרי הפציעה של הייוורד בתחילת שנה שעברה והריצה בפליאוף ללא הייוורד וקיירי . אני לא מסכים שיש הרבה אגואים פשוט זה המצב כשיש הרבה כישרון אז כל אחד מניח שהאחר יעשה את העבודה .
הנתון הבולט לדעתי זה אחוזי הקליעה הנמוכים שלפי המשחקים שראיתי חלק גדול זה זריקות פנויות שלדעתי הם תוצאה של חוסר פוקוס מה שתומך בטענה שכל מי שעל המגרש מצפה מהחברים לקחת יוזמה . הפיתרון – היררכיה ברורה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20/11/2018 18:35:40
הגב ל  לודוויג

הדבר הכי נכון בדבריך זה הפספוס של קליעות חופשיות.הורפורד איבד את הביטחון ולכן למרות שהיו לו הזדמנויותרבות פנויו על הקשת הוא וויתר עליהן וניסה להטעות ולהיכנס לצבע שהיה סגור עבורו….

אדם ברזל
אדם ברזל
20/11/2018 15:46:45

אין להם צורך בביל. אם כבר גבוה אמיתי (מישהו אמר דייויס?).

Ljos
Ljos
20/11/2018 16:01:43

הגיע הזמן לפירוק הסיפור בוושינגטון.
אבל… גרנפלד יהיה אחראי עליו?
הוא ה-GM שנמצא הכי הרבה זמן בתפקיד, מלבד איינג' וביופורד. הוא ה-GM שקיבל חדר הלבשה מפורק לאחר שלטון האימה הגריאטרי של ג'ורדן. הוא ה-GM שמינף את זה לבנות חדר הלבשה שהביא אקדח לקרב מילים. ואת הפירוק של חדר ההלבשה ההוא לחדר הלבשה שהביא רגשי לקרב אקדחים.
אז מתי נגלה על בנק פנאן של וושינגטון?

יוסל
יוסל
20/11/2018 18:21:25
הגב ל  Ljos

יפה.
אתה רואה, כשאתה רוצה אתה יכול.

אורי
אורי
20/11/2018 19:14:55
הגב ל  יוסל

-סבא, סבא, באמת זכית לראות את גולדן סטייט בזמן אמת?
-לא, רק קיללתי אותם והתנשאתי על מי שכן ראה בהופס.

יוסל הוא כלבלב
יוסל הוא כלבלב
20/11/2018 19:24:43
הגב ל  אורי

חחחחח. אפילו אני לא זוכר את עצמי בעל פה.
נכנסתי לראש שלך חזק.
חבל. לא נותנים לטורף לדעת שהוא טורף.

אורי
אורי
20/11/2018 19:33:19

חחחחחח
"טורף"
ענק אתה זומזום
העיקר שאת עצמך אתה משעשע
נסה עלוקה
קרציה
וירוס
תמחק את עצמך

Ljos
Ljos
20/11/2018 19:55:04
הגב ל  Ljos

גדמת, הרעל שוב משועמם?

מנחם לס
20/11/2018 17:28:31

תודה לכולם. קראתי כ-ל תגובה בעיון.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
20/11/2018 18:27:56

תודה רבה מנחם,
Good to have you back

ברבור שחור
ברבור שחור
20/11/2018 19:47:55

סטיבנס עוד יגרום לכל המבקרים שנים רבות של חרטה

Joey
Joey
20/11/2018 20:53:04

You gotta know that Dave is not cut out for this job. I know you think he's a Can Do guy but realy he would rather punch in every day and maybe occasionally rape IH in the men's room. It was pitiful, he was trembling all over today. And eventhough the scene was made for (i.e. a dark men's room), he will not deliver the goods when push come shove.
As for the Argentinian, I would leave him be. He seems psychotic enough to do what it takes (although not succeed)
but by all means, let him try

סגירת תפריט
75
0
נשמח לתגובה שלך.x