סאן אנטוניו השפילה את מיאמי / מנחם לס

השניים בתמונה ביום קליעה מטורף

גארי ניל ודני גרין כיסחו את ההיט ביום קליעה מטורף

 

9:00 – סאן אנטוניו ספארס 113 – מיאמי היט 77 (1-2)

 

זה לא היה סתם נצחון., זאת היתה קריעה טוטאלית של האלופה. השפלה בערבון מוגבל בעיר האלמו.  הספארס שיחקו טוב ככל שהם יכולים כשגארי ניל קולע שלשות כמו לייאפים (6 מ-10 ל-24 נק' במשחק חייו), ודני גרין ממשיך לצלוף שלשות ללא הכרה גם הוא (7 מ-9 ל-27 נקודות).

הפלייאוף הזה נגד מיאמי הפך אותו משחקן טוב וקלעי שלשות טוב, לכוכב ממש. לא רק משחק ההתקפה שלו, אלא גם הגנתו המצויינת על לברון, שיחד עם חולשת לברון הפכו את המלך ל-"NON ENTITY" בסידגרה הזאת. למזלו של לברון – ולמזלה של ההיט – זה קרה רק במשחק השלישי. סאן אנטוניו חייבת לנצח את ההיט פעמיים נוספות, ולדעתי זה חייב להיות בבית בשני המשחקים הנותרים.

ההפסד של ההיט לא כל כך מטריד כמו השאלה מה מיאמי מסוגלת לעשות כדי לחזור ממשחק מגעיל כזה שלה למשחק אחר. הקבוצה איבדה 16 כדורים, ופיגרה ב-16 ריבאונדים (36-52 לטובת הספארס). הקבוצה פיגרה גם בכמעט 10% בדיוק (49% לספארס נגד 40.8% להיט), וגרמה ל-21 פאולים נגד ה-13 של הספארס.

הספארס עשתה הכל ללא דנקן מיוחד בהתקפה (12 נק') אך הוא שלט תחת הסל וקטף 14 רימונים. קאווי לנארד הוסיף 12 קרשים כשהוא מנתר גבוה יותר, ובתזמון טוב יותר מכריס בוש, בעוד משחק גרוע מאד. לנארד הוסיף גם 14 נק'. אפילו את פרקר הספארס לא היתה צריכה כשהוא מסתפק ב-6 נק' ו-8 אסיסטים.

במיאמי השחקן היחיד שלא בייש היה מייק מיטלר עם 5 מ-5 מה-3 ל-15 נקודות. לברון היה ביום שהוא ירצה לשכוח של 7 מ-21 ל-15 נקודות, אבל יום שלא ישכחו לו אלא אם-כן הוא ימצא דרך לעשות מהפך אישי במשחקו. אני שואל את עצמי מה עוד הוא יכול לעשות. אני כותב כאן כבר כמה שבועות שללברון אין חדירה מעולה כי צעדו הראשון איטי, והטעייתו מטעה רק את האוויר באולם. מעלתו היחידה היא כוחו, אבל הוא לא נראה משתמש בו בכלל. חולשתו הגדולה כפוסט-אפ פלייר היא חוסר זריקת פיידאוויי שישנה לקובי והיתה למייקל. זריעקתו מרחוק בינונית לחלוטין, ואני שואל את עצמי מה עוד הוא יכול לעשות. יכול מאד להיות גם ששמירתו של דני גרין מקשה עליו ביותר. ישנם דברים כאלה ב-NBA כשפתאום נמצא שחקן מסויים המסוגל לחסל סופרסטאר.

גם דוויין ווייד היה צל של עצמו אחרי רבע ראשון טוב. הוא סיים עם 16 ב-7 מ-15 – לא רע – אבל הוא איבד כדורים, היה מהוסס במשחקו, והיה צל של דוויין מהעבר. כל האחרים – כריס בוש, מריו צ'אלמרס, נוריס קול, ריי אלן – כולם היו חושך.

אבל היו משחקים כאלה לאלופות. המשחק שאני זוכר יותר מכל היה הפסד הלייקרס לסלטיקס ב-34 נקודות, שלאחריו באו נצחונות ואליפות. אחרי הכל המצב כולו הוא 1-2 לטובת הספארס. לאיש אסור להתפלא אם ביום חמישי יהיה משחק שונה לחלוטין.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 360 תגובות

    1. תגיד לי, הגיון חולה, אתה מבין מה שאתה קורא? מה אתה שולח את הגולשים לקרוא בגרנטלנד את קורות חייו של דאנקן? את מי זה מעניין היום ילדותו באיי הבתולה כאח של שחיינית? אתה הרי קורא רק כותרות. האנגלית שלך לא טובה מספיק להבין את המאמר.
      אתה הגולש המצחיק (וחסר הידע) ביותר באתר

      1. האנגלית שלי דווקא ממש נחמדה.
        וזו הייתה דוגמא לטור ספורט טוב ולא מוטה או מתלהם או תגרני.
        לא אמרתי שזה טור במקום הטור הזה.
        האנגלית שלי נחמדה… אבל כנראה שהעברית שלך אדון , יו אס איי יו אס איי! לא משהו , כל השנים והגיל, אפשר להבין.

        אתה מכניס את הכעס השנאה העצבים לאתר- ואז בוכה שיש אותם כאן.

        אדון אובייקטיביות-צבועה.

        אבל תודה על המחמאה שאני מצחיק.

    2. למה התגובה הראשונה על המשחק צריכה להיות תגובה אישית קנטרנית כלפי מנחם שלא קשורה כלל למשחק?
      קראתי 11 תגובות שלך, ורק האחרונה קשורה למשחק הלילה.

  1. "אל יתהלל חוגר כמפתח"

    אין לי בעייה שהופס הפך להיות אתר הבית החם של אוהדי ההיט
    לכל אחד מותר לאהוד ובטח לך דוק'
    אבל על מקצוענות אסור להתפשר,ועושה רושם ש"הלב" (תרתי משמע)
    עלה לך לראש,
    מכתבה לביקורת אתה הולך ונהיה שטחי יותר ויותר ילדותי קטנוני ומעליב
    מעליב את האינטליגנציה של הקוראים הנאמנים שלך
    אותם אלה ששותים את הכתיבה המצויינת שלך בצמא (ואני בניהם)
    כתיבה אמרתי ולא סיקור סקירה ומה שבניהם
    שכן כבר מזמן הפכת להיות מאוהד שפוי למציק
    אני באופן אישי כבר לא כועס פשוט פחות מבקר כאן ופחות מגיב
    אלא רק כשאני חייב,הפעם הייתי חייב סורי,

    אה וכמעט שכחתי הספרס בשתי ספרות.

    1. דן, כרגיל, כשיתברר שקלעתי בול, אתה תיברח ותיעלם מהאתר כמו שאר הלוזרים, עם זנבך בין רגליך, ויותר לא נשמע ממך עד העונה הבאה, שם הכל יתחיל מחדש ומיאמי תיקח אליפות שלישית ברציפות.
      אתה לא הראשון ולא האחרון. אני מכיר כה טוב גולשים מזדמנים כמוך הזורקים מילה, ובורחים כמו גנבים בלילה.
      ואם אני מעליב את האינטיליגנציה שלך, אני מציע שתעבור לאינטיליגנטים של דה-באזר

      1. תמיד שמישהו אומר דה-באזר אתה בוכה ואומר שדי כבר להזכיר.
        אבל הנה אתה מזכיר בעצמך.

        שמישהו מתלהם ומתסיס אתה אומר די- אבל אתה עושה את זה קודם.

        לך לCOSTCO ותקנה מראה.

  2. כישרון הכתיבה של דר לס הוא מרשים וייחודי. אין אפילו משהו קרוב לזה בעברית. אני אוכל את זה בתיאבון כבר 25 שנה. אבל, זה לא כתבה עיתונאית או מאמר של מומחה. זאת כתבה של ראש אירגון אוהדי ההיט דוברי העברית.

    לענייננו, לא יודע מאיפה הבאת את המומנטום של מיאמי. סאן אנטוניו לקחה את הביתיות. יש לה מתכון לשתק את המלך בלי להקריב את כל ההגנה. לנארד לוקח אותו בלי בעייה (חיסל לו שתי מתפרצות בקלות מדהימה). העזרה היחידה שהוא צריך זה סגירת הבייס ליין כשהוא מפתה את המלך לחדור במקום לעשות פוסט.

    וויד לא פקטור מעבר לתרומה של 2 טוב.
    בוש לא התאושש מטראומת האונס באינדיאנה וממשיך לזרוק מבחוץ.
    מבחינת סאן אנטוניו, הם פשוט צריכים לשחק רגיל וזה שווה ניצחון ב 10 הפרש. במשחק הקודם דאנקן הגיע לזריקות טובות והחמיץ. זה לא יקרה שוב.

    אגב הגג של לברון על ספליטר היה מדהים בעיני. אני בטוח שזה מכנס לספליטר לראש. באותה מידה לברון חטף גגות מרשימים מלנארד וגרין וזה גם נכנס לראש.

    דבר אחרון, סאן אנטוניו משחקת כדורסל אירופי על סטרואידים. הם ישחקו תרגיל אפילו כשצריך להתחיל מחדש עם 7-8 שניות להתקפה.
    הם מוסרים עד לזריקה נוחה.

  3. לדן,אל תיקח את זה קשה,קודם כל באתר הזה עד כמה שידוע לי יש 3 אוהדי מיאמי מנחם ורועי,כל השאר ממש ממש לא אוהבים את מיאמי,וזה דווקא טוב שמנחם ככה ,נקווה שהניחוס יעבוד,מנחם מתלהב מהתבוסה במשחק הקודם,סן אנטוניו כבר מזמן שכחו אותה ודבר נוסף מנחם עצמו כתב שהמשחק הראשון היה משחק טוב של פארקר לא גדול אז תאר לך מה יקרה שהוא יתן משחק גדול.שורה תחתוןנה אל תיקח את זה קשה מדי את המונלוגים של האוהד מנחם והכי חשוב תמיד תזכור שההצלחה שלהם היא זמנית ביותר ומקסימום עוד שנתיים מיאמי חוזררים ללוטרי

  4. מנחם אתה טועה בענק לגבי ההיסטוריה !!!
    הלייקרס ניצחו 3 פעמיים רצוף את פילדלפיה של אייברסון בחוץ ב 2001
    שיקגו של 91 ניצחה 3 פעמיים רצוף את הלייקרס בחוץ !!
    ב 2006 מיאמי שניצחה 3 רצוף בבית את דאלאס
    ב 2004 הפיסטונס ניצחו 3 רצוף בבית מול הלייקרס
    מיאמי של 2012 הייתה השלישית שניצחה את כל ה -3 בבית

  5. אני מקווה רק שכל רפי הידע באתר שיצחקו על נבואותי לא יברחו מכאן מרוב בושה, כשיתברר שצדקתי. אולי לא ב-100% ולא יהיה 3 רצופים, אבל מיאמי תהיה אלופה, אז בגדול השאר זו רק תפאורה.
    אז אני מבקש בקשה גדולה מכל הלועגים עלי להישאר באתר גם אחרי האליפות של מיאמי כי יש בקרוב א"ק, שחייה צורנית, ואליפות קיאקים.

    1. מנחם,אתה יודע שזה לא כזאת חכמה,תבדוק את הבארקטים שכולם שלחו ולדעתי תמצא אולי 2-3 שלא הימרו שמיאמי אלופה,לא היה שום שלב בפילאוף הזה שבו חשבתי שמיאמי לא יזכו באליפות ולפני השחייה הצורנית אל תשכח את ווימבלדון 🙂

      1. הבראקט שלי נתן למיאמי 4-3 בחצי גמר וגמר המזרח, ונדמה לי 4-2 לאוק' מולם בגמר.
        כעת אני הולך על 4-1 לס"א (מזמן כבר אני אומר שישחטו אותם).

  6. לדן ולמגיבים המוזרים- אתם כנראה לא מכירים את הדוקטור.
    יש לדוקטור שני סוגים של טורים:
    הראשון הוא טור מקצועי עם ניתוח קונקרטי ואמיצי
    השני הוא טור של אוהד מתלהם ומתלהב

    וזה כל היופי בכתיבה שלו, מי שלא מבין זאת כנראה צעיר מדי…

    1. פעם זה היה נכון.
      עכשיו תראה לי טור אחד שלו שלא מנוסח בסגנון של
      "שונאי מיאמי" שהוא מדבר על מי שלא אוהד אותם.
      הכל אצלו מתלהם ומוטה וילדותי כבר.

      כשרון כתיבה- זה תמיד יהיה לו. אבל שם זה נגמר.
      הגיל לקח את היתר.

  7. שמתי לב שבזמן המשחק רוב המגיבים הם ״שונאי״ מיאמי. נראה שאוהדי מיאמי אלה בעיקר הילדים המושפעים שמתלהמים כל פעם שאלעד רבין מגיב. כנראה קשה להם להתעורר מהשעון מוקדם בבוקר בלח שאמא תעיר אותם לביהס.
    אגב, אין להם מה להתבאס. גם אוהדי ההיט בארה״ב לא טורחים לראות משחקים כדי להבין את התוכן של מותגי הפלסטיק שלהם.

  8. אני לא חובב מיאמי( בתמונה אפשרת לראות את מי אני יותר אוהב) , ואני מאוד נהנה מהטורים של לס, כמו שאמרו למעלה, יש לו טורים של אוהד מתלהם ומתלהב ,וזה היופי באתר, הדעה המעצבנת שלו שאפשר לריב איתה וליצור ויכוח ,אבל לא רבים בוויכוח הזה, מביאים הוכחות למה השני טועה ואתה מקבל עוד ועוד ידע (לא תמיד נכון כן ?) וזה מה שעושה את האתר יפה.

    אישית אני מאמין שזה יגמר אחרי ה3 משחקים האלה ב3-2 לספרס .

      1. דווקא אתה יצאת טמבל(ברבור)
        הבנת הנקרא: אחרי השלושה משחקים האלה….לא בסוף הסדרה…כלומר, תרגום למי שעדיין מתקשה: שבשלושת המשחקים הבאים, סן אנטוניו תנצח 2 ומיאמי 1….ברור עכשיו?

  9. טוב…אז ככה ,קראתי את הטור בעיון רב ובחיוך שהלך והתרחב ככל שהטור התקדם ובסוף פשוט צחקתי ….
    אתם יודעים למה ? כי כל הטור מתגלגלת לי המחשבה בראש מה הדוק (אתה באמת דוקטור?) יגיד אם מיאמי יפסידו ? מה ?
    תשמע מנחם אני לא יודע אם הטור הזה הוא הומוריסטי או לא אבל אני מקווה שיהיו לך הביצים לבוא אחרי המשחק אחרי שהספרס ילמדו את מיאמי איך רצים לא רק 9 דק אלא 48 דקות רצופות !!!
    ולהגיד : ואללה כתבתי שטויות ,נסחפתי..הלייקרס מרוסקים אז אין לי כוכב דומיננטי לסגוד לו…

    חח..אתה גדול מנחם רק בריאות .

    1. אתה תעלם מכאן כמו כולם לאגם הברבורים השחור והמסריח שלך? למה יזה סמכות יש לך לכתוב לי שמה שאני כותב זה טעות? מה אתה עשית בחיים שלך? איפה אמנת? אתה ישראלי מצוי שלא מבין דבר מהחיים שלו

        1. משהו מתחזה בשמי. מעתה אדאג שרק אענה עם תמונה. אם אין תמונה, זה מתחזה. אני הולך למצוא את ה-PIP שלו ומראה את מסריו לאביו.

    2. אני לא אעלם ולא אברח. אני כאן עם הדוקטורט שלי. אבל לצערי עשיתי דוקטורט בביומכניקה במקום ברפואה עם התמחות בנשים.

  10. מדינת טקסס היא המדינה הכי טובה בארצות הברית עם האנשים הכי טובים והבחורות עם הציצים הכי גדולים (שלא מפלסטיק). רק שסן אנטוניו תקועה באמצע כמו חדרה בין יוסטון לדאלאס (ואוסטין היא הפנינה האמיתית). בכלל הדבר הטוב היחידי שם זה הטיילת ואוכל מקסיקני.
    אני מקווה שאני טועה אבל דבק בהימור שאף קבוצה לא מנצחת 2 רצוף. סן אנטוניו ב-15 הפרש, וספו מנסה את השפנים (ג'ונס והרבה דקות לחמישייה השנייה) כי זה משחק שמותר להחליק בו.

    1. סן אנטוניו היא העיר המתפתחת ביותר בארה"ב, ונדמה לי שהיא כבר יותר גדולה מדאלאס. הצרה היא שהכדורסל מפגר במדינת הקאובויים הזאת. (ואתה צודק: RIVER-WALK הוא הדבר היחיד בעיר שיש להתגאות בו)

  11. אני עף למיאמי לראות את המשחק. נחיתה עוד 4 שעות. אשלח לכם טיפים מהיציע. אין על לראות בעיניים חברים

    1. דביל המשחק בסטן אנטוניו….
      מנחם – זקנתך מביישת את נעוריך (למרות שברור לי שכמה מהתגובות בשמך לא אתה כתבת)
      אתה פתטי וצריך טיפול של פסיכיאטר דחוף

  12. אתה רציני? אני לא יכול לבטל את הטיסה. זה קונקשן מהארץ אני בניו יורק עכשיו. חולה עליהם מאז שיש את הכוכבים

  13. טור אוהד מתלהב וחביב. לא שמיאמי לא מסוגלים לשירה כזאת, אבל הספרס לא מתכננים להידרס ולהיות תפאורה, ויש להם את הכלים לתת עבודה כאן, והם משחקים בביתם עכשיו 3 משחקים. לדעתי לא כ"כ משנה לטובת מי זה יגמר 3-2 אחרי המשחקים בסאן-אנטוניו, ואז כל משחק זה כבר להיות או לחדול והכל יכול לקרות.
    מה שמל מתאר זה שבירה של הספרס, ואין לדעתי שום סיבה שזה יקרה: הם בכושר מצויין, הם מנוסים מאוד, הם רעבים לא פחות ממיאמי ואולי אפילו יותר, ויש להם סגל עמוק מספיק ומאמן מעולה (לפחות כמו ספול ביום שמנחם מבסוט ממנו).
    אני באופן כללי כאן בשביל לראות הצגות כדורסל. יש לי סימפטיה גדולה לספרס בגלל מה שהם עשו ב-15 שנים האחרונות בליגה, אבל אין לי שום בעיה ליהנות מתצוגת פרארי שמנחם מקווה לה…

  14. 1. יש כאן מישהו שמתחזה לדוקטור ומנבל את פיו.
    2. הטור נכתב בהגזמה מסוימת אך הקריאה היא תענוג.
    3. זה נכון שההיט אוהבים לחץ. כך היה מול בוסטון שנה שעברה ומול אינדיאנה שנה שעברה והשנה.
    4. מנחם, הבחור שאמר שייגמר 3:2 (בתום שלושת המשחקים) לא צריך שיעור בחשבון, לעניות דעתי.

    1. כמובן שמתחזה. מעתה אדאג שתמיד תופיע תמונתי. ואם הוא ימשיך, יש לי איש מחשבים בארץ שייתן לי את ה-PIP שלו. אני רוצה שאביו (או בניו) יקראו את מה שהוא כותב)

      1. הגיון בריא, שלושה משחקים שמנחם אמר שיגמר 4-1 , מדובר בשלושה משחקים
        עכשיו הסדרה ב1-1 , 1+1 = 2 ?
        אני אמרתי שאחרי שלושה המשחקים האלה יהיה 3-2
        3+2 = 5 ?
        5-2=3 ? שלושה משחקים ? אנשים צריכים לפני שיגידו לי ללמוד מתמטיקה שילכו ללמוד לשון .

      1. איפה מתחיל? אני חולה כבר 14 שנה 🙂 אני עוד 'מהאלה' שהיו גולשים בדאנג'ר המזוהם בתל ברוך. מכיר? עם שתי השוברי גלים? לי ולחבר'ה היה סרט שנכנסים לשם הגלים הכי טובים. חחח ..

        בארץ אני מכיר כמה מקומות טובים, אבל בא לי להזמין מחו"ל (למה? נכנס בי הג'וק וגם לא מצאתי משהו מעניין בארץ) מה עוד שאני גם חושב שלונג בורד זה גלשן ששווה את ההשקעה, (סתכל אצלהם באתר, יש להם כמה חתיכים במיוחד)

        על זה נדלקתי – http://www.surfstationstore.com/bing-silver-spoon-94-red-tint-longboard-surfboard/dp/56421

        אגב, איזה גלשנים אתה מכין?

        1. אני לא מכין גלשנים, אני מפליג על יאכטה וגולש להנאתי. בזמן האחרון עברתי לקייט בגלל שהגלים בקריביים מממ… לא משהו בוא נגיד

  15. מנחם, יתפוצץ העולם והספרס לא יפסידו 3 משחקי בית בסדרת גמר. ללא היום, וגם לא בעוד 20 שנה (אמן ונתווכח על זה גם בעוד 20 שנה).
    לדעתי קצת הגזמת עם ההייפ לקראת המשחק. בכל מקרה, אני לא מאשים אותך, כנראה יותר מדי ישבנים לטיניים בחוף הים של מיאמי בלבלו אותך, וגרמו לך לאהוד גם את הקבוצה שלהם.
    לדעתי, אם ס"א מנצחת שנים מתוך ה-3, הסדרה פתוחה לחלוטין, ואפילו 60-40 לטובת הספרס. אם מיאמי מנצחת 2 בחוץ, אז ברור שלספרס אין שום סיכוי.
    החלום זה התסריט הבא:
    משחק 3: ס"א מנצחת את מיאמי, אווה לנגוריה מתרגשת מהטריפל דאבל של דאנקן (רגע, מה?) כן דאנקן@ והולכת אליו.
    משחקים 4 ו-5: מריבה ענקית בין פארקר לדאנקן, שלא מוסרים אחד לשני. ג'ינובילי מנסה לשפר את המצב, אך ללא הצלחה. 3-2 למיאמי בסדרה.
    משחק 6: טוני פארקר מגלה שהוא לא צריך את לונגוריה, ומפתה את כריס בוש. כריס בוש שלא יכול להתפאק יוצא לערב שתייה, שבמהלכה הוא פוגש את רון ארטסט ואלן אייברסון. מתפתח קרב יריות ענקי, שבו בוש נפצע. 3-3 בסדרה.
    משחק 7: אחד השופטים מגיע בטעות עם מדים של מיאמי במקום חליפת זברה, סטרן שמרגיש אשמה על החשיפה, מאפשר לספרס להחתים שחקן אחד למשחק אחד, למרות שהדד-ליין עבר מזמן. הספרס מחתימים את עומרי כספי, שקולע שלשלת ניצחון, בפייד-אוואי ומאחורי הסל (כמו בירד). 4-3 לספרס, מיאמי אכלו את הכובע, ולבסוף לברון ג'יימס מתגייר יחד עם אמארה סטודמייר, שניהם רוכשים את הפועל ירושלים, ומניות בהופס.
    מי שם כסף על התיאוריה שלי? ואם כן, מתי בפעם האחרונה פגשתם פסיכיאטר?

  16. אז בעצם אתה אומר שמה שהיה אמור להיות "פו, פו, פו אנד פו" הוא בעצם "יא וואראדי, גוועלד, שמע ישראל אנד פו"?

  17. היי מנחם, אני בדרך כלל לא מגיב פה אבל הייתי חייב לשאול אם אתה זה לא זה שהימר שמיאמי יעשו היסטוריה וינצחו 16-0 בפלייאוף?
    אז אתה זורק דברים כמו מיאמי יעשו היסטוריה וינצחו את 3 הבאים בחוץ. ואם זה יקרה אז אתה תצא גדול ותזכיר את זה לכולם ואם לא אז ברור שלא תזכיר את זה.

  18. מיאמי יקבלו בראש
    מנחם אתה תותח
    יש יופי של אתר
    אתה יכול לסדר לי איזה אמריקאית עם דרישות נמוכות , רצוי מישהי עם עכוז כמו של סרינה

  19. המזכיר היומי לכך שהייתם יכולים לראות פריצות של דוראנט ולא את גרין קולע שלשות חופשיות, אלמלא פטריק ברברלי

  20. מנחם.אני מקווה שהתחזית שלך תתממש אך יש נקודה אחת שמתבהרת לי יותר ויותר בפלייאוף הזה.לברון כבר לא אתלט על שיכול לעבור שחקנים כמו מים.לאט לאט קמים שחקנים שעושים לו את המוות בהגנה כמו באטלר,ג'ורג' וליאונרד עם רגליים צעירות ואתלטים מדהימים.אני צופה שיקומו עוד כאלה בעתיד הקרוב.הוא חייב לעבוד על אספקטים נוספים כי האתלטיות לא תישאר לעד.במשחק ריצה עדיין יש לו את הכוח המתפרץ אך במשחק עומד הוא בבעיה בגלל צעד ראשון איטי

    1. מסכים. הוא בדיוק בגיל שהשחקנים הגדולים באמת התחילו לפתח את הג'אמפרים והפייד אוואי. אני מחכה לראות עם מה הוא יבוא שנה הבאה. אם תשים לב מאז שהגיע למיאמי כל שנה הוא עבד על אספקט נוסף במשחק שלו. מדהים כמה הוא עוד יכול להשתפר

    2. זה ברור. אין לו צעד ראשון, ואין לו FADEAWAY JUMP כמו לקובי – – שני חסרונות גדולים. שמע, אני יודע את חסרונותיו של לברון בע"פ.

  21. הילד הזה קלע כבר 14 כדורים ב-30 שניות. נגד קובי הוא קלע רק 4 (או 5), בכל מקרה היה תיקו. את שאק הוא ניצח בקלות.

  22. כרגיל טור מתלהב מידי, ואחרי ההפסד על 10 היום יבוא טור הפוך בדיוק, אני כמובן מקווה לניצחון של ההיט ואז לקרוא כמה חכמים שישברו אצבע בניסיון להבהיר שהפלח זרק גם את המשחק הזה בשביל 3 ניצחונות רצוף, GO היט!

  23. סאן אנטוניו צריכה להסתכל על ספאנוליס מאולימפיאקוס כיורש לגינובילי. הוא מתאים לכדורסל של פופ כמו כפפה ליד וכמובן יתרום מיידית.
    הוא היה בנבחרת יוון שנתנה בראש לקרקס האמריקאי ב 2006. אגב, בלי דוראנט (מצאפ מהגיהינום לכדורסל אירופי) או משחק קבוצתי (פופ כמאמן) האמריקאים כולל קובי ולברון לא לוקחים את הזהב. הספרדים פשוט טובים יותר.

        1. הפעם זה באמת היה הוא- אפשר לזהות את הסגנון והניסוח.
          וכרגיל הוא חוזר לרדת על אנשים, ושירדו עליו הוא יבכה.

          1. או- שזה מישהו מאוד משועמם שמכיר את הסגנון.
            מסתורין באתר…
            בכל מקרה די כבר עם ההעלבות המיותרות האלה. זה מתאים לגנון

          2. כשבן אדם הוא טיפש לומר שספרד תנצח את ארה"ב, צריך שכולם יידעו על טפשותו. בשלב המוקדם בלונדון, ארה"ב ניצחה את ספרד על 42 (או בבייג'ינג?). מי ישחק עבור ספרד? פאו גאסול? קלדרון? אז זאת ההגדרה לאדם שחושב ככה.

          1. אני מתחיל להבין את הגיון בריא. חבל שאנשים בוגרים (שלא לומר מבוגרים) משתמשים בכזו שפה כדי להוכיח נקודה

  24. ריד מיי ליפסטיק- סן אנטוניו מנצחים היום. ההיט ניצחו עם מומנטום אחד גדול במשחק הקודם, ולקהל הביתי חלק גדול בו. היום טוני ייקח על עצמו יותר, דאנקן יחפור קצת יותר, והתרומה מהצד של לאונרד וגרין תעשה את ההבדל. 7 הפרש לספארס

  25. מנחם אפשר לחשוב מתגובתך שהגמר היה חד צדדי בין ספרד לארה"ב.
    חחח….. לספרדים יתרון ברור בפנים עם האחים גאסול, אז תרגיע.

  26. זה המילה הראשונה והאחרונה שלי על השיפוט הערב אבל היום תראו מה זה שיפוט ביתי שסן אנטוניו מקבלת כל הפלייאוף ואף אחד לא מצייץ על זה

      1. מזמין אותך להסתכל אחורה על כל משחקי הבית של סן אנטוניו. שריקות עד רמת הגיחוך שניצחו להם משחקים. אבל הם המאמי הלאומית, אסור לדבר נגדם

  27. ברצלונה שחטה את דאלאס בקיץ וניצחה את הלייקרס כשהם אלופים. המאזן בין קבוצות אירופה לנבא בשנים האחרונות נוטה בבירור לטובת אירופה. וכרס בוש מאבד עצמו לדעת עם זריקות מבחוץ

  28. בס"א החליטו שדאנקן חייב להכנס למשחק, במ"ה החליטו שבוש חייב לקבל 10 זריקות חופשיות. בינתיים ללא הצלחה יתרה בשתי הקבוצות.
    לברון ממשיך באימפוטנטיות המכוונת

  29. סן אנטוניו המאמי הלאומית?! הפסקתי להאזין לפילוסופיות שלך אפלטון.
    הקבוצה שהכי שונאים בלי סיבה, אם כבר.

    ואני לא הייתי מתייחס יותר מדי למשחקי הידידות בקיץ בין האירופאיות לקבוצות הNBA..

    1. הקבוצה שהאוהדים שלה ידועים בפרנויה שלהם על כך שהם הכי שנואים. יש על זה כתבות שלמות. ואם היית מעורה בתקשורת האמריקאית בשבועות האחרונים היית מבין מה זה המאמי הלאומית.
      ואיזה ג'ינובילי זה. גאון מטורף

  30. הזריקות של בוש לא נחשבות חופשיות. אלה מקומות שפופ רוצה לראות אותו זורק. אני רואה את סגנון הזריקה המבוהל שלו ומבין למה הוא חופשי

    1. אני מאד מקנא בו. תגיד לי, לא הגיע הזמן שתלך למשרד הפנים לשנות את שם משפחתך? (גם עוזי שומעים רק בקיבוצים)

    1. אולי תסביר לי מה 'מדהים' בניהול המשחק שלו? כל חכמולוג זורק כאן מילה 'גדולה' בלי שיהיה לו מושג על מה הוא מדבר.
      תגיד לי בפרוש: מה "מדגהים" בניהול המשחק שלו?

  31. לקחת שחקנים כמו גרין, לנרד, ניל להכניס אותם בסדרת גמר עם תפקיד אמיתי. פופוביץ מאמן מופלא. הסמרטוטים של ההיט באו כדי לאכול נבלות. לזכות בטבעת על הגב של לברון. הגב שלו נשבר מה עושים עכשיו?

  32. עד כה שתי הקבוצות מסתדרות בלי הכוכב שלהן. לברון וטוני בהתאמה. למי יש יותר מה להציע מסביב? התוצאה לפניכם. 10 לספארס.

  33. צעקות של "איפה אפלטון עכשיו" עפו פה באוויר. רגע לאחר שלברון עושה מהלך "אללה מסי" עם הרגליים מקו העונשין לסל, טוני פארקר מקבל שריקת צעדים על צעד ראשון. סן אנטוניו מאמי לאומית?!

      1. אל תיגעל איש יקר. אני מתנהג כאילו אתם חברים ליציע וכותב מה שחושב באותו רגע. אני לא אוהד אף אחת מהקבוצות ומחכה לראות מתי לברון יהפוך לכוכב בקנה מידה היסטורי. בנבא כמובן

  34. המחמאות על השימוש המוגבר במילר מגיעות לפיליפיני. זיהה שחקן לוהט, קיצץ לבאטייה המתקשה את הדקות, ושיחק אותה עם פגיעה ששווה כבר הרבה נק' בסדר ההזאת.

    1. התחלת לקשקש?!

      הכול יהיה בסדר במחצית השנייה

      לברון יעבוד על הראש שלו ויבין שבתחילת המחצית ההוא קודם כל צריך להתחיל לעשות נקודות לבד וננצח בדו ספרתי

      שים לב שכל המשחק כל שחקני מיאמי חוץ ממנו נותנים אחלה תפוקה

  35. וואו איזה סיום לרבע!

    שלשה ענקית של פרקר בתנועה, חסימה של גרין על לברון (!!!) ושלשה של גארי ניל בצד השני.

    מדהים

  36. ארה"ה עכשיו נגד פנמה. את גרמניה ניצחנו לפני שבועיים. את ספרד בפדריישיון קאפ. עם אנגליה יצאנו תיקו.
    אני רוצה להיות בבית של ספרד במונדיאול. הספרדים רואים את האמריקאים ומשתינים במכנסיים.

    1. מה, אתה לא יודע? כל סל של הספארס הוא "תרגיל מדהים" של פופוביץ'. כמו כל סל של מילר הוא "תרגיל מדהים" של סופ. הכל "מדהים", "מדהים, "מדהים! גם שתי השלשות הקודמות של מילר היו תרגילים מדהימים של ספואלטרה.

  37. רק חסר שגם בסוף המשחק הזה לברון יבצע בלוק גדול ויתן סיבה לעיתונאים שלא טרחו לקום לראות את המשחק להלל אותו.
    אנחנו במשחק השלישי, בלב הסדרה, ולברון עדין לא הגיע (כן, גם לא במשחק הקודם), הבלוק שלו במשחק הקודם היה נחמד, קוסמטי, אסתטי, מצוין לשיווק הליגה – אבל, בניגוד לבלוק של היברט על כרמלו, הוא לא באמת קבע משו במשחק.

    1. מנחם אתה כזה ריגשי לפעמים.

      לברון שלך ישים 15 בחצי השני עם עוד 6 בונבונים ופתאום הוא יחזור להיות השחקן הטוב בעולם שאתה כל כך אוהב ואני כל כך אוהב לשנוא.

      אני אפילו לא מתרגש הוא נראה לי רגוע,, שומר קצת כוחות לריצה מתוזמנת ברבע ה-3, לדעתי מה שלברון רוצה לדאוג יותר מהכל זה שהחבר'ה לידו יבואו למשחק ובינתיים כולם שם.

      ב-3 וחצי דק' הם יעשו את המהפך וינצחו את המשחק- תזכרו מי אמר לכם את זה.

      ההיט מנצחים היום ימח שמם.

  38. אני שם במחצית מקסיקו- קוסטה ריקה רק בגלל צ'יצ'ריטו.
    אין ברירה צריך גם לעקוב אחרי השחקנים שלנו בקיץ.

    בכל אופן מיאמי ינצחו תמשחק הזה, מנחם סתם בדכאון כמו בחורה במחזור.

    3 וחצי דקות של ריכוז וריצה והספרס יפלו מהרגליים.

    ושוב זה לא יפתיע אותי בכלל אם מיאמי תנצח למרות לברון ולא בזכותו.

    נוריס קול בסדר, מייק מילר מצוין, וויד 12 נק' בחצי זה נהדר, בוש 10 נק' וכשקיבל את הכדורים לנישה שלו מחצי מרכז מהאמצע גם קלע.

    בקיצור כל הצוות המסייע של לברון הגיע, לברון יצטרך לחהחזיר ב-15-17 נק' בחצי השני עם יותר נוכחות בהגנה ועוד מספר כפול לפחות של אסיס' וההיט חוזרים להילטון עם ניצחון גדול.

    בקיצור אני אפילו לא מתרגש מהמשחק הזה בחיי איזה שממון.

  39. ואני אוסיף לדבריך מנחם, כשלברון מתפשר על הזריקה, למעשה מתבטלים כל יתרונותיו, הרי ישנם שחקנים בליגה (ואפילו על המגרש) עם קליעה טובה יותר.

  40. לדעתי אצל גרקין יותר מהכל זה עבודת הרגליים. יש לו שרירים שם ברגליים ממש בטון איטונג יצוק.

    הוא כל כך יציב, שרירים כל כך חזקים וקפיצים ממש מנתר ממקום למקום ועדיין כשלברון יכנס למשחק או יותר נכון יחליט להתחיל תריצה זה לא יעזור לו או לפלאח.

  41. לא הייתי מייחס את הירידה ביכולת של לברון להגנה האישית של גרין. לברון מתקשה גם כשגרין על הספסל, ולברון בימיו הגדולים גבר על שומרים עדיפים מגרין.
    אני חושב שהירידה ביכולת של לברון נובעת משילוב של אפטיות ואסטרטגיה הגנתית כוללת מוצלחת של הספרס אשר מפתה אותו להתפשר על הזריקה מבחוץ.

  42. מנחם,

    ראית בNEWS אתמול על האח הקטן של גרג אודן?? המאניוק בן 13 1.98, שמנמן עם פרצוף של בן 35 ומידה 49 בנעל, אני מהמר שיש לו גם כמה אינצ'ים טובים בן הרגליים(והילד בגיל מצווה כן).

    ג'ו ג'ונס ה-3 מעריכים שיגיע ל2.14 לפחות.

  43. בהרכבים האלה מיאמי לא מצליחה להתמודד.
    אני במקום הפיליפיני הולך להרכב הריצה מהמשחק הקודם, מוריד את לברון לפוסט ומשאיר לקלעים את מלאכת הצליפה.
    ההרכב של מיאמי עם לברון וויד בחוץ שבלוני מדיי, ונותן ל2 שומרים "לרמות" ולקחת מטר וחצי אחורה כדי לתת להם את הזריקה מבחוץ ולסגור את הצבע לחדירות.

  44. איזו ריצה של הספרס!
    דנקן נראה עייף, מקווה שישאר לו כוח להמשך כי עם כל הקלעים מבחוץ הוא בעיניי שחקן מפתח של הספרס.

  45. ושוב, פגיעה מדהימה של הפיליפיני עם מייק מילר בשני המשחקים האחרונים.
    מעניין לפי מה מקבלים החלטה כזאת. רואים שחם בחימום? אולי סתם הימור יאוש מהיכולת של באטייה?

  46. לצערי סן אנטוניו משחקים כמו שחשבתי שישחקו ומיאמי פשוט תקועים עם ההגנה של גרין ולאונרד. הם חייבים להכניס את באטייה לעניינים, וגם את לברון- לא עוזרים לו בכלל עם חסימות

  47. המהלך האחרון של לברון הוא היה כבר בצבע כשמולו שחקן אחד למה הוא לא חדר לא משנה שהשלשה של מילר נכנסה ועוד דבר אין ריבאונד למיאמי

  48. מה אמרתי לכם שלנארד יהיה גדול בסדרה הזאת?

    מדהים כמה שלברון צ'וקר.
    כ"כ עלוב שמדברים עליו כאחד מהגדולים, פשוט ביזיון למשחק הכדורסל.

  49. וויד וכל האחרים בונים על לברון. הם חשבו שהם צריכים לעזור פעם כן פעם לא ויקבלו טבעת. את סאן אנטוניו זה לא ממש מעניין.

  50. אפלטון, למיאמי אין את זה הערב. כל מה שהם צריכים זה לנצח אחד משני הבאים. לוותר על המשחק הזה. אני כבר ויתרתי.

  51. למיסטר אפלטון, למיאמי אין את זה הערב. כל מה שהם צריכים זה לנצח אחד משני הבאים. לוותר על המשחק הזה. אני כבר ויתרתי.

    1. לא חשבתי שינצחו את המשחק הזה. להזכירך צפיתי 15 הפרש לספרס בידיעה שמותר להם להחליק במשחק הזה. עדיין לא יכול שלא לרצות שמיאמי ינצחו. אני מסוג האנשים שלא מוותר

  52. למיאמי יש תחושת מסוגלות מלפני יומיים, זה הפרש בר סגירה לקבוצה עם כ"כ הרבה כלים התקפיים.
    אבל תפקידו של מאמן הוא לשנות כשהוא רואה שדברים לא הולכים, מהדקה הראשונה ההיט לא שינו כלום במשחק, ובמידה ושתי הקבוצות ימשיכו לשחק ככה – הסוף ברור.
    ס"א עשתה את ההתאמות שלה ביומיים מנוחה, מיאמי צריכה לעשות אותן תוך כדי משחק.
    ההצעה שלי: הרכב הריצה מהרבע הרביעי במשחק 2, הוראה ללברון ללכת לפוסט ולחדור כדי להשיג לחבריו זריקות פנויות ולנסות לייצר ריצה. המשחק חצי מגרש של ההיט כרגע תקוע.

  53. רבע רביעי כל מיאמי צריכים לשחק בשביל לברון. מרוב שהוא ניסה להכניס את כולם לעניינים הוא שכח להיכנס בעצמו. הקבוצה עכשיו צריכה לשחק בשבילו- גם אם מפסידים

  54. לא יודע למה אנחנו מדברים על מיאמי. מי שנותן כאן קונצרט אדיר זה הספרס, ושימו לב שברבע הזה פרקר לא על על הפרקט.

  55. לא הייתי מספיד כל כך מהר את לברון אבל אין ספק שהוא חלש לאורך כל הסדרה וכל היח"צ שהוא מקבל בתקשורת לא ישנה את זה.

  56. היופי במשחק של הספרס זה שהם מפרקים את האלופה ואת הקבוצה המובילה בליגה במשחק סביר ולא יותר של שלושת הכוכבים שלהם. המשחק הזה רשום על ניל-לנארד-גרין יותר מעל פארקר-מאנו-דאנקן.

  57. גארי ניל התעורר כמו יגאל עמיר ב4.11.95, כמו העבריין מפרדס כץ בבר נוער, כמו לי אוסוולד – גארי ניל הוא רוצח!

  58. השלשה של ניל הייתה בתרגיל נהדר, מדהים (כן כן ישראלים וזה) בעיני איך הספרס מרגישים לגמרי בנוח ללכת התקפה אחרי התקפה לניל, גרין או לנארד.

  59. טוב עכשיו להוריד את ווייד לספסל ולשחק עם לברון והצלפים.אם סמול בול אז עד הסוף. ושיכניס את באטייה למה לגמור שחקן ככה?

  60. ג'יימס פתטי…לא זוכר תצוגה כזאתגרועה של שחקן מוביל בגמרים מאז קובי במשחק מס 6 באליפות האחרונה שלהם…

    1. לא הייתי משווה בכלל לקובי – לא רואה את קובי קולע פחות מעשרים במשך 3 משחקים רצופים בגמר עם תצוגות נפל כמו של לברון.

  61. חחחחח…….המעודדות מעונת הרוקי של דאנקן!!!!!! חזק עד מאוד.
    סליחה על הדיליי, אני מול הטלוויזיה. מישהו יודע מה קרה לפארקר?

  62. אפלטון – יום כזה של שלשות קורה פעם בעונה. חוץ מזה שמיאמי על הפנים עם איבודי כדור.
    לא נורא. 2-1? צריך רק 1 מה-2 הבאים.

    1. בדיוק. כבר אמרתי. אף קבוצה לא תנצח פעמיים רצוף עד השביעי בו מיאמי לוקחת.
      אבל לדעתי לברון חייב לשחק, לפחות שיעלה לאימון קליעות

  63. מדהים. לא זוכר תצוגה כזאת של חבורה של שחקנים משלימים.
    ואגב, הופעה כזאת עלובה של לברון. חייב להשפיע על מקומו בראי ההיסטוריה. בטח בשל כך שזאת ממש לא ההחנקות הראשונה שלו במעמד גמר. מישהו זוכר החנקות דומה של מייקל (או אפילו קובי השנוא) במעמד גמר? אצל לברון זאת כבר תופעה. למעט הגמר בשנה שעברה שאר סדרות הגמר שלו חלשות עד עלובות בנתיים.

  64. הונדורס ניצחה את ג'מאייקה 0-2. לא מבין את זה. לג'מאייקה 7 שחקנים מהפרימייר ליג באנגליה. כנראה שהפרימייר ליג היא מאד אוברייטד.

  65. הפורשה של מנחם לס התרסקה לחתיכות בקיר של סן אנטוניו…

    הסדרה עדיין פתוחה אבל למיאמי יש כל כל הרבה בעיות שהיא אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל…המלצה שלי לחלטורה – חייבים לעשות משהו עם הריבאונד.

    יש מצב שטים דאנקן יהיה שוב MVP של הסדרה
    איזה כיף לפתוח את היום עם חיוך :-)….

    בוקר טוב לכולם

      1. במקום להודות שהטור שלך היה יותר אמוציונלי מהגיוני טור שאין בו יותר מ 2 מילים נכונות רצופות ולקחת 98% חזרה אתה מגיב בצורה לא רלוונטית

        קיצר תהיה מאנטש…

  66. תצוגה עלובה של מיאמי שמפסידה לרול פליירס של הספרס. זה נכון שלניל וגרין היה משחק מעולה אבל מיאמי פשוט מפסידה בעצמה את המשחק עם רמת קליעה של קט-סל בנות

  67. אז הדוק' אמר 4-1
    ורפה השכל אמר הספרס בשתי ספרות

    אולי עוד מאמר "נסיון אחרון להבנת כדור-סל" יעזור לכולנו

    מצד שני אולי הדוק' התכוון 4-1 לספרס,היתכן?

    מצד שלישי לא צריך להיסחף הלילה ראינו רק את הבדלי הרמות וזה רק
    ילך ויתפח בהמשך

    מצד רביעי כבר היה עדיף את אינדי בגמר לפחות היינו רואים קצת כדור-סל

  68. מנחם, זו כבר פעם שנייה שאתה מוחק את הפוסט פרי גיים כדי לכתוב את הפוסט-גיים וזה לא נותן לנו אופציה להשוות מה אמרת לפני (מה אמר דור לפני), אנא ממך השאר את הפרי-גיים באתר ואת הפוסט תפרסם באחר, חלק מהתענוג באתר זה לבדוק האם הדוק' צדק או צחק

  69. לא רוצה להגיד בהסתמך על משחק אחד, אז אני מסתמך על כל היסטוריית הפלייאוף שלו:
    לברון ג'יימס שחקן מצוין, הכי טוב בליגה כרגע, אבל ספורטאי קטן.
    אין לו אופי לסחוב, להושיע, להוביל, לצאת גדול כשכולם קטנים, ובגלל זה הוא לעולם לא יהיה מייקל, למרות היתרון הפיזי.

  70. ברכות לאוהדי סן אנטוניו מדושני העונג. תשמחו, תהנו, תלעגו- עד המשחק הבא שבו תחזרו לבכות על שופטים ועל לברון פלופר ובלה בלה.
    שיהיה לכם בוקר טוב ולילה מצויין

  71. אמרתי שבתום שלושת משחקי הבית האלה יהיה 3-2 לספרס , וככה זה יהיה.
    אני מאמין אבל שהסדרה תוכרע במשחק השביעי וקשה להמר מי תיקח (לדעתי ספרס)

  72. יש למיאמי הזדמנות לחזור מהקרשים , לא יכול להיות יותר גרוע
    המשחק הבא חשוב לעתיד המועדון
    כל האלופות הגדולות עברו משחק כזה בדרך לאליפות
    מיאמי לא קבוצה גדולה , הגיעה לשיא לא בזמן
    לה ברון גרם לדניס רודמן לצאת גאון

    1. לא מסכים, לברון היה מצוין גם בשנות ה90, אבל לא גדול. כשרוני, פיזי ומיוחד, אבל לא שחקן גדול מהסוג של הגדולים ביותר

  73. אפלטון. אין כאן אוהדי סאן אנטוניו. כולם אוהדי הלייקרס וקובי ברייאנט. ואין להם מה לראות אז הם הגיעו לדחוף תאף. והעיקר ששונאם יושפל. בלי שום קשר לסל. מקווה שיחזרו לחור שלהם. ומהר.

  74. פדרו חותם על כל מילה שלך, לילה טוב.
    ולמנחם לס: כשספולסטרה יביא חבורה של 12 שחקנים שחצי מהם בחירות 28 בדראפט ומטה לגמר הנבא אני אתחיל להזכיר אותו באותו משפט עם פופ. ועד אז….. השתחווה לפלאח.

  75. מספיק עם השוואת לה ברון למייקל
    המשחק בו מייקל קלע הכי מעט בגמר הוא 22 נקודות
    להשוות את המלך למייקל וקובי , זה כמו השוואה בין פורשה או פרארי י לניסן קאשקאי
    זה רק נראה ג'יפ תכלס עוד יפנית ממוצעת

  76. גבירותי ורבותי סיכום המשחק:
    1. מי אמר "מעל ומעבר כשרון כתיבה נדיר – יש בי גם הבנת כדורסל נדירה"? – אוי מנחם…. אם הטיפשות היתה ים אתה היית רב חובל…
    2. אוי לברון… שחקן ענק, אולי האתלט עם הגוף המדהים בהיסטוריה…
    אבל בלי ביצים, לב, ושכל – זה פשוט לא הולך
    3. מיאמי לא אמרו את המילה האחרונה וזה מה שעצוב כאן… לא זכורה לי תקופה כל כך שחורה בליגה תחת לסלים, לא עולה לי בראש אפילו ביג מן אחד נורמלי…
    אגב, אני אוהד לייקרס שרוף ועדיין לא החלטתי מי אני רוצה שייקח

    4. בוקר טוב ואשמח לתגובות

  77. מנחם, כפי שאחרים כבר כתבו כאן
    כתבת שטויות בפרי גיים כמו איזה נער מתלהב שראה פעם ראשונה כדורסל(אני חייב לציין שהכתיבה היתה מנוסחת באופן שכיף לקרא למרות השטויות)
    עכשיו זה פשוט נראה שאתה מנסה להסתיר את מה שכתבת בפריי גיים(דבר שכנראה עשית)

    אתה טוען שמיאמי צריכה לנצח משחק אחד מהשניים שנותרו לה?
    אם יהיה 3:1 המשחק הביתי האחרון של הספרס זה כמו משחק 7 של מיאמי
    אם מיאמי לא לוקחת את המשחק הבא, היא מקבלת נוק האוט

  78. מי שכתב באמצע הלילה את:
    "יש למישהו ערכת הנשמה? לברון מרגיש קצת חנוק"

    קרעת אותי מצחוק.

    ואוי לסדרת גמר ששני משחקים רצוף נגמרים בהפרשים כאלו,
    זה לא כיף.
    אני בעד סן אנטוניו כמובן אבל זה לא כיף ככה….

    בחיי, שמכבי חיפה -אילת הייתה סדרה עדיפה. כל המשחקים נגמרו צמודים בשניות האחרונות.
    מעדיף מתח עניין ומהפכים -מאשר רמת כדורסל גבוהה.
    בטח שזה בסדרת גמר.

  79. מחקתי את הפריוויו כי מתחילת העונה אנחנו עושים ככה: כותבים פריוויו, וכשהמשחק מסתיים מוחקים אותו וכותבים על המשחק. להבא תעשו העתק ממה שאני כותב, כי בעוד איזה 20 שנה כשכבר לא אהיה כאן, תוכלו לעשות כסף טוב על כתבותי כממוריביליה מאחד שממש מבין כדורסל ויודע גם להביע את מה שהוא יודע.
    ובזמן שכולכם התלוננתם וגיחכתם, אני ישבתי וכתבתי מאמר שלם על המשחק עד 1:15.

    אז, בקיצור, רובכם יכולים לקפוץ לי.

    לילה טוב ונשתמע כשאתעורר.

    1. מנחם אתה לא חייב התנצלות לאף אחד. כל העונה זו הייתה דרך הסיקור – מחיקה לאחר המשחק ותיאור המשחק עצמו. מעבר לכך זכותך לכתוב כמו אוהד שרוף, בדיוק כמו כל אחד אחר למרות שגם אני חושב שהכתיבה הפעם נבעה מאהדה יותר מאשר מניתוח קר ומפוקח של יחסי הכוחות, אבל כמי שקורא אותך כבר מאז שנות ה80 אני יודע שאתה חי את המשחק יותר מכולם. לזכותך יאמר שאתה נותן במה לכל אחד שרוצה לכתוב על כל נושא שקשור לספורט, ולא זכור לי שמנעת ממישהו להביע את דעתו גם כשהיא הייתה מנוגדת לזו שלך.
      אולי כדאי לכולם להוריד קצת את עצמת הרגשות, אחרי הכל מדובר בספורט והנאה בשעות הפנאי ולא במלחמה.

  80. השינוי של מיאמי מהבית לחוץ הוא גדול מדי- הקהל והביתיות דוחפים כל מומנטום קטן שלהם למקסימום, וזו התוצאה. כשהם בחוץ כל מומנטום שלהם נעצר מהר, כי לשחקנים שלהם יש מנטליות של ילדים בני 19 (ראה ערך לברון ג'יימס).

    43-25 זו התוצאה בין ה"שלישיות הגדולות" של שתי הקבוצות. 43 כמובן לזו של מיאמי. כמה נגמר המשחק? זה כבר כולכם יודעים, והשלישייה הגדולה באמת היא גרין-ניל-לאונרד

  81. כמה הערות.
    1.למרות ששמחתי מאד על התוצאה ,אין צורך להתרגש יתר על המידה.
    ההפרש לא חשוב התוצאה היא 1-2 וזה מה שחשוב.
    2. כל משחק הוא חדש לחלוטין ומתחיל מהתחלה.
    אני עדיין מתקשה להאמין שס"א תסגור את הסיפור אצלה בבית.
    3. מצד שני גם מיאמי לא תנצח כנראה פעמיים בטקסס.
    4.ולכן התסריט הסביר הוא שנגיע למיאמי במצב של 2-3 לספארס והם יהיו עם יתרון הניסיון למול מיאמי הביתית יהיה אש אני כבר מפנה ימי חופש לקראת משחקים אלו.

    והערה אחרונה : מישהו דיבר על השינוי של לברון ועד כמה הוא טוב בהרבה ביחס לשנת 2007. עד כה אין לדיבורים אלו בסיס.
    הספארס מזכירים לכולם את לברון גרסת 2007.

    1. אהרון אני לא לגמרי מסכים. נכון שמבחינת התוצאה זה רק הפרש של משחק אחד, כשעל הנייר יש לפחות עוד שניים בטוחים, אבל כרגע נראה שההיט נתקלו בקבוצה שיש לה יתרונות רבים מולה, ויכולת לשלוט במפתחות לניצחון בסדרה. גם לצד המנטלי יש משמעות רבה, ולברון כרגע עדיין לא הגיע לסדרה. ההפסד אתמול היה קשה מבחינה מנטלית, ופגע באמונה שלהם לשלוט במשחק. בכל אופן הסדרה מבחינת ההיט ככל הנראה תקום ותיפול על היכולת של לברון להיות האיש שמלכד סביבו את הקבוצה, וגורם לכולם להאמין. וייד כנראה כבר לא מסוגל לשחזר את השנים הגדולות, ובוש מעולם לא היה כזה. הספרס הוכיחו שהם אינם תלויים בנקודות של השלישיה הגדולה, ויכולים לנצח גם ביום בינוני שלהם, השאלה האםן מיאמי יכולה לשלוט במפתחות לניצחון – מניעת הקליעה מבחוץ, שליטה בכ"ח והכנסת לברון לעניינים לראשונה בסדרה הזו. להערכתי הפסד במשחק הקרוב יגמור את הסדרה מבחינה מנטלית להיט, ולכן זה משחק המפתח שלהם. ניצחון יחזיר להם את האמונה בניצחון. הפסד עשוי לגמור אותם סופית

      1. אלעד כל מה שאתה כותב נכון וזה מוכיח שכל משחק מתחיל מהתחלה .
        המשחק הבא מתחיל ב 0-0 לא ב 0-36 .ולכן זה משחק חדש שהכל יכול להיות בו.אני מזכיר לך שמיאמי דרסה את ס.א במשחק השני במיוחד בחצי השני וכל זה לא היה רלוונטי כלל במשחק השלישי.
        אנו עוסקים כאן במקצוענים שכל מה שמעניין אותם זה המשחק הבא.
        יותר מזה אם ההפרש ישפיע הוא ישפיע רק לטובת מיאמי שיגיעו מלוע של תותח.
        תבוסה יכולה להשפיע ב 4 מישורים.
        1. המביסה עולה על גל המומנטום וממשיכה לעוד ניצחונות.
        2. המביסה נכנסת לשאננות ומפסידה.
        3. המובסת נתקפת פאניקה ומרימה דגל לבן.
        4. המובסת יוצאת מלוע של תותח ומתקמבקת.
        ס"א מספיק מקצועית ומנוסה ולכן סעיפים 1-2 לא רלוונטים.
        3. מיאמי היא בכל זאת אלופה שעברה דבר או שניים והיא לא תרים דגל לבן.
        אך התסריט האחרון הוא הראלי ולכן ס.א עומדת למבחן לא פשוט בטח כשלא ברור האם פארקר ישחק.
        לסיום אני מזכיר לך את סיינה 2011 ואת נאנטר אלופת צרפת הטרייה שחטפו בראש וקיבלו תבוסות ענק רק בשביל להגיב בשלושה ניצחונות רצופים ולנצח סדרות שהיו נראות גמורות לאחר המשחק הראשון.

  82. חזרה ל2005, דטרויט מנצחת ב30 הפרש את משחק 4 והספרס נראים חסרי אונים לחלוטין, ממש כמו מיאמי הבוקר.
    איך זה נגמר בסוף ? כולם יודעים
    כך שלמי שיש ניסיון בהיסטוריה של המשחק יודע שהתוצאה היום היא כלום- נאדה- ההשפעה היחידה שלה היא שמיאמי חייבת לנצח את משחק 4. מיאמי הוכיחה אינספור פעמים שהיא מסוגלת להיות קבוצה שונה לחלוטין אחרי משחק נפל ותוכיח זאת הסדרה מול אינדיאנה (ביחוד אחרי הצו'ק במשחק 6).
    למען האמת, הכי כיף זה לקחת אליפות אחרי שרקדו לך על הדם…
    הזדמנות ללברון להראות שהוא עשוי מחומרים אחרים.

  83. למרות שאני בעד הספרס בסדרה הזאת, התקשיתי מאוד להאמין שהם באמת יכולים להתמודד מול מיאמי. אחרי שלושה משחקים אני יכול לומר שהם בהחלט יכולים להתמודד, אבל אני כותב ביחס לתגובה שלך הארכיון – זה לא מדויק שזה רק עניין של 2-1 וזהו. יש פה עניין מנטלי לא קטן בכלל אפילו שזו מיאמי וחלק גדול מהקבוצה מנוסה ומשופשף. וכמו שמנחם כתב בכתבה הנוספת הבוקר – משהו בשפת הגוף שלהם כבוי. מיואש אפילו. חסר אונים. יכול מאוד להיות שזה נקודתי למשחק, אבל יש לזה השפעה לא מבוטלת.
    אני חושב שהכל תלוי במשחק 4. ובמשחק 4 הרבה מאוד תלוי בהאם יתפתח מומנטום לספרס. אם כן, אני חושב שמיאמי לא יקומו משם, והספרס עוד יכולים לקחת בבית אליפות.
    בתמצית – לא מסכים שזה רק 1-2, הספרס עשו משהו עמוק בנפש למיאמי. או שזה ייתפוצץ על הספרס, או שזה יפוצץ אותם בסדרה..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט