סיקור משחקי ראשון / עידו גילרי ונמרוד איתן


 

מינסוטה טימברוולבס (10-7) 87 – ממפיס גריזליס (5-10) 100

הגריזליס ממשיכים להיראות כמו קבוצה בעוד שהוולבס ממשיכים לחפש את עצמם לאחר הטרייד על באטלר. בממפיס אולי אין יותר מדי כישרון אבל נעים לראות את שחקני הקבוצה מניעים כדור בסבלנות עד שנמצא שחקן פנוי לזריקה. גם בצד השני הם שומרים חזק ונלחמים על כל כדור. הרבע הראשון היה שקול והתאפיין בחוסר דיוק מצד שתי הקבוצות כששלשה של כספי מורידה את הקבוצות לפסק זמן ב-17-20 למינסוטה.

ברבע השני שחקני הגריזליס קצת התאפסו על עצמם בזמן שהוולבס ממשיכים להחטיא בלי הכרה. לא מעט בזכות החזרה של ג'מייקל גרין שחזר מפציעה ממפיס ירדה להפסקה ביתרון 43-47. בתחילת הרבע השלישי נראה היה שהוולבס חזרו מחדר ההלבשה יותר מפוקסים כשוויגינס וטאונס מחזיקים אותם בתמונה, אבל אחרי שסל של KAT הוריד ל-54-58, הייתה רק קבוצה אחת על הפרקט עד סוף הרבע. מינסוטה לא קלעה במשך 3 דקות ואפשרה לממפיס לברוח ל-54-69 כשמכאן רק דרק רוז עוד מנסה לגלות רוח לחימה.

הרבע השלישי הסתיים ב-62-75 לאורחים כשברבע האחרון הוולבס לא הצליחו ממש להתקרב. לא נרשמו אירועים מיוחדים כשבעיקר גאסול וסאריץ' מחליפים ביניהם שלשות (3 כל אחד). בסיום ניצחון לא מאתגר במיוחד לאורחים כשבשורות הקבוצה הביתית לא ממש נראה כי השחקנים שמחים להיות על המגרש.

עבור המנצחים גאסול בהופעה מצויינת רשם 26 נקודות, 13 ריבאונדים, 3 אסיסטים, 2 חטיפות ו-3 חסימות. מייק קונלי תרם 18 נקודות עם 8 אסיסטים וג'רן ג'קסון ג'וניור ממשיך להיות סולידי עם 13 נקודות ו-3 חסימות. עומרי כספי רשם 6 נקודות ו-2 חטיפות ב-11 דקות.

אצל המפסידים התחיה של דרק רוז נמשכת והוא שוב בלט עם 18 נקודות באחוזים טובים. הרכשים החדשים גם עשו את שלהם: סאריץ' עם 14 וקובינגטון עם 15 כשכל אחד תורם 4 שלשות. וויגיניס היה חלש עם 14 נקודות ב-6 מ-18 מהשדה וטאונס קלע 15 באחוזים טובים אבל לקח רק 10 זריקות (והוסיף גם 20 כדורים חוזרים).

 

מיאמי היט (10-6) 97 – לוס אנג'לס לייקרס (7-9) 113

לברון הרגיש בבית והגיע במוד עצבני אולי כדי להזכיר לאוהדים נשכחות. כבר מהפתיחה הוא המטיר נקודות על הסל הביתי לשעבר שלו ולא השאיר לקבוצה הביתית סיכוי. לאחר שוויון 13-13 באמצע הרבע הראשון, לברון נתן את האות לבריחה עם שתי שלשות רצופות. הוא סיים את הרבע עם 19 נקודות שנתנו ללייקרס יתרון 21-34.

ברבע השני ההיט עוד ניסו לחזור לתמונה כששלשה של מקרודר ושתיים של אלינגטון הורידו ל-49-56 ארבע דקות למחצית. אבל כאן הלייקרס ברחו שוב לא מעט בעזרת סדרת של דאנקים של לברון. הקבוצות ירדו למחצית כשהלוח מראה 52-67 לאורחים ולזכותו של ג'יימס רשומות כבר 28 נקודות.

המחצית השנייה לא הביאה איתה שום דבר חדש כשההפרש מתנדנד לו בין 10 ל-20 נקודות רוב הזמן. השאלה היחידה שנותרה הייתה עם כמה נקודות יסיים לברון. את הרבע השלישי הוא סיים עם 42. כאן כנראה היה חשוב לו להגיע ל-50 כסוג של הצהרה או לאוהדיו לשעבר או לחברי קבוצתו הנוכחית כי 16 שניות לסיום הוא עלה לשלשה מטווח קרי כששני שחקנים סביבו. הזריקה נכנסה ולברון סגר את המשחק ה-12 בקריירה בו הוא קולע מעל 50 בעונה הסדירה.

עבור ההיט נטולי דראגיץ', אלינגטון סיים עם 19 נקודות (5 מ-11 מחוץ לקשת) כשג'וש ריצ'ארדסון וטיילר ג'ונסון מוסיפים 17 כל אחד.

בלייקרס היה זה כאמור השואו של לברון שסיים עם 51 נקודות (כולל 6 מ-8 לשלוש!), 8 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. סייעו לו קנטביוס קולדוול-פופ עם 19 וקייל קוזמה עם 15.

 

אורלנדו מג'יק (8-9) 131 – ניו יורק ניקס (13-4) 117

אחרי הניצחון המרשים על הלייקרס אתמול, המג'יק ניצלו את התנופה לניצחון בתוצאה כמעט זהה על על הניקס החלשים.

המג'יק פתחו מעולה את המשחק והובילו כבר ב-18 הפרש באמצע הרבע הראשון (יתרון השיא במשחק). את הרבע סיימו ביתרון 13 הרבה בזכות 20 נק' של גורדון.

הניקס הצליחו לחזור למשחק וירדו למחצית במינוס נקודה בלבד בעיקר בזכות תרומה משמעותית מהספסל (בעיקר קאנטר וברק). אבל זה הכי קרוב שהניקס הצליחו להגיע במשחק שבו לא היה שוויון וההובלה לא החליפה צד אפילו פעם אחת. אורלנדו היו יותר טובים בחצי השני בדרך לניצחון שלישי ברציפות ומקום שביעי במזרח נכון לעכשיו, הניקס סופרים כבר חמישה הפסדים רצופים.

אצל המג'יק גורדון הוביל שישה קלעים בדאבל פיגרס עם 31 נק', ווצ'ביץ' היה במרחק אסיסט מטריפל דאבל כשסיים עם 28, 10 ו-9. פורנייה הוסיף 19, אייזק 16 מהספסל, ואוגוסטין ורוס הוסיפו 12 ו-10 בהתאמה.

את הניקס הוביל כרגיל הארדווי ג'וניור עם 32, כשטריי ברק במשחק מעולה מהספסל תורם 31. אנס קאנטר עם משחק מעולה של 21 נק' ו-19 ריב'.

וושינגטון וויזארדס (11-5) 109 – פורטלנד טרייל בלייזרס (5-11) 119

יש לנו מוליכה חדשה במערב!

זה היה הרבה פחות צמוד ממה שהתוצאה הסופית מראה. גם במשחק הזה רק קבוצה אחת הובילה לאורך כל הדרך.

הבלייזרס פתחו כבר יתרון של 20 נק' במהלך הרבע הראשון שוושינגטון הצליחו לצמצם נזקים בעזרת ריצת 0-13 עד סוף הרבע.

ברבע השני פורטלנד פתחו שוב יתרון של 20 נק' והפעם גם הצליחו לשמור עליו בדרך ליתרון שיא של 29 נק' במהלך הרבע השלישי.

הוויזארדס ניצלו את הגארבג' טיים כדי למזער נזקים והצליחו להוריד ל-8 הפרש 50 שניות לסוף, לא משהו יותר רציני מזה, והבלייזרס מסמנים עוד W.

לילארד עם עוד משחק מעולה הוביל את קלעי פורטלנד עם 40 נק' באחוזים סבירים, מקולום הוסיף 25 והצלע השלישית יוסוף נורקיץ' סיים 13 (בתוספת 14 כ"ח ו-8 אס').

אצל הוויזארדס החלשים וול הוביל חמישה קלעים בדאבל פיגרס עם 24, אוברה סיים עם 19.

סן אנטוניו ספרס (7-8) 104 – גולדן סטייט ווריורס (6-12) 92

הפסד שלישי ברציפות לאלופה שלא מצליחה לצאת מהסחרור אליו נכנסה מאז הפציעה של סטף והתקרית של דוראנט וגרין.

גם במשחק הזה קיבלנו קבוצה שמראה עליונות לאורך רוב שלבי המשחק, כשהספרס הובילו מהרגע הראשון. במהלך הרבע השני הלוחמים הצליחו לעלות ליתרון נקודה אבל זה היה יתרון השיא שלהם במשחק.

לאחר מחצית ראשונה צמודה, הספרס עלו חזק לחצי השני ועלו כבר ליתרון שיא של 18 נק' במהלך הרבע השלישי. ריצה של גולדן סטייט 1-9 בהובלת קווין קוק בסיום הרבע הורידו את הקבוצות בהפרש 9 בלבד בכניסה לרבע האחרון.

9 נק' של קליי בארבע הדקות הראשונות של הרבע האחרון מורידות את ההפרש לחמש בלבד. דה רוזן ואולדריג' שומרים על ההפרש בטווח הזה בדקות הקרובות אבל נקודות מהעונשין של ג'רבקו ודוראנט בתוספת שלשה של קליי וההפרש יורד לנקודה בלבד קצת יותר משלוש וחצי דקות לסיום. הלוחמים לא מצליחים להפוך את התוצאה ומאותה נקודה הספרס רצים 2-13 עד הסיום כששלשות של מילס ופורבס בדקה האחרונה קובעות את התוצאה הסופית.

את סן אנטוניו הוביל אולדריג' המצוין עם 24 ו-18 כ"ח. דה רוזן סיים 20, 9 אס' ו-6 ריב'. גיי הוסיף 19, בלינלי 12 ופורבס 10.

אצל הלוחמים החיים קשים ללא קרי וגרין. דוראנט הוביל את הקלעים עם 26 ו-10 אבל באחוזים רעים מאוד. 8/25 מהשדה, 1/8 מהשלוש (1/12 בשני המשחקים האחרונים). קליי וקוק היחידים שהצטרפו אליו בספרות כפולות עם 25 ו-16 בהתאמה.

הלוחמים סיימו עם 5/26 מחוץ לקשת ו-20 אס' בלבד בדרך להפסד שלישי ברציפות. לא קל בלי שני השחקנים המשמעותיים ביותר בשיטה.

לפוסט הזה יש 155 תגובות

  1. מדהים מה שקורה עם הווריורס. יחסים ואינטריגות בקבוצה הן דבר כל כך עדין, כדור שלג… עכשיו אפשר להעריך את מה שהם הצליחו לבנות במפרץ ולהחזיק בו יותר משתי עונות ולסן אנטוניו בכלל…אין מילים.

    תודה על הסיקור המוקדם

  2. מי צריך את קארי כשיש את לברון…
    (הומאז' לבוני. או שזה היה באני? אני לא זוכר)

    תודה, חברים. אחלה סיקור.

  3. תודה רבה לדואו.
    פורטלנד תמשיך להצליח? מה אומרים הרופאים?
    לא יודע מה הgm של וושינגטון אומר לעצמו בימים אלה, אבל אם הוא רוצה איזשהו סוג של עתיד בליגה הוא צריך לעשות משהו ויפה שעה אחת קודם.

  4. עידו ונמרוד, תודה רבה על הסיקור המהיר והאינפורמטיבי.
    יש לי הרגשה שאם נמשיך ככה, גולדן סטיט לא תסיים ראשונה במערב לא ממש אכפת מהעונה הסדירה, ככה זה נראה. מי כן תעמוד בפסגה? לדעתי אוקלוהומה

    אני מאד מקווה שאף שחקן מפתח לא יפצע בממפיס (לשם שינוי), קבוצה סופר לא מוכשרת שבועטת ונשכחת את היריבים, מאד חסרה לי קבוצה שכזו בליגה.

  5. לברון ממוצע קריירה (16 עונות, 1158 משחקים):
    27.2 נק', 7.4 ריב', 7.2 אס'

    לברון השנה:
    27.3 נק', 7.7 ריב', 7.2 אס'

    האיש הוא מכונה. משהו פה לא הגיוני בכלל.

        1. לאאאאאא נראה לי.
          אין לו למי למסור, הוא מנסה לבד בכח (כרגע זה מצליח, תיגמר לו מתישהו האנרגיה, זה המערב פה חביבי, אין 4 משחקים מול שיקאגו, אטלנטה, אורלנדו והניקס).
          אני מהמר שממוצע האסיסטים שלו בעונה הזאת לא יעבור את ה-6.

  6. תודה רבה על הסיקור.
    מינסוטה זאבים קבוצה עם לא מעט כישרון. אפילו הרבה כישרון.
    שלושה שחקנים שנבחרו ראשונים בדראפט, MVP לשער בעונה טובה, שחקנים מכל הסוגים והמינים ואיזון בחמישייה ובסגל.
    אבל אם הכוכב הגדול של הקבוצה, קארל אנתוני טאוונס, בערב בו הוא משחק את מספר הדקות הגדול ביותר ובערב בו הוא השחקן היעיל ביותר ביצור נקודות בקבוצה, רק במקומות 4-5 מבחינת כמות הזריקות, זה אומר דרשני.

  7. המשחק של פורטלנד רץ אצלי ברקע כי בכל זאת היה פוטבול ומשחק של לברון במיאמי. אבל הייתה התקפה אחת שאי אפשר היה לפספס שהכדור זז מצד לצד פנימה החוצה עד שהגיעו לשלשה פנויה – פשוט כדורסל יפה.

  8. ראיתי גם את ג'ורדן בלייב. וגם אותו לא סבלתי. אבל צריך להכיר בכך שבחמש שש שנים האחרונות לברון לגמרי ברמה הזו. ולמרות הסלידה מהאישיות כדאי לנסות ולהנות מהשנים האחרונות של הכדורסל האגדי הזה.

  9. אני חושב שאורלנדו סיימו 131-117 היום ו 117-130 היום
    תודה על הסיקור
    לברון תופעת טבע שלא הייתה בליגה מעולם
    נראה לי שהוא שם לעצמו מטרה להגיע לקובי כבר העונה

      1. לברון מכוון למקום היחיד שבו הוא יכול להיות מס' 1 בכל הזמנים, הבלתי מעורער, וזה מספר הנקודות. כי במספר אליפויות הוא כבר לא יגיע למייקל, בטח לא הרקורד המושלם (אין היום אף אחד קרוב, אפילו לדוראנט וקארי יש הפסד בגמר).

        לברון צריך עוד כ-7000 נקודות כדי לעבור את קארים, ולהיות מס' 1 בהיסטוריה שכנראה איש לא יעבור לעולם. בקצב הנוכחי זה עוד שלוש עונות, ובקצב יותר נינוח של 20 למשחק, ארבע כולל פוסט-סיזן. במצב הגוף שלו ובקבוצה כמו הלייקרס זה לגמרי אפשרי.

  10. סיקור מעולה של צוות שאשמח לראות משתף פעולה לא רק בסיקורים. כמה מסקנות זריזות מהערב:

    1.לילארד סוס שחור לאמ.וי.פי עד עכשיו. עונה נפלאה לכל דבר.

    2.גולדן צריכים את קרי הרבה יותר ממה שהם צריכים את דוראנט. הוא בכושר לא מרשים ביחס למה שמצפים ממנו, במיוחד בקלאץ'

    3.אורלנדו פתחו די טוב. סטיב קליפורד אחלה מאמן והשיפור של ארון גורדון מורגש לטובה

    4.מארק גאסול שחקן ענק, הופעה נפלאה בשני צדדי המגרש אתמול.

    1. אם קרי היה משחק בלי דוראנט וגרין וקולע 1/12 מהשלוש הם לא היו מנצחים.
      השאלה אם ה-1/12 של דוראנט זה כי הוא גרוע בלי הריווח של קרי, או סתם יומיים מחורבנים בתזמון הכי גרוע.

      ועדיין הכל שטויות – מישהו מהמר שקבוצה עם דוראנט, קרי, קליי, גרין ואיגואדלה לא זוכה שוב באליפות?

        1. החולי נפש נדבקו לאשך היקר 😂
          האמת ,100% אשך,הפלול מעקר כל מה שזז סביבו,כל שחקן שהיה שווה רוטציה או חמישיה יורד לשחקן אמצע ,קצה ספסל ,ואם אתה לא תוקע לשון לעכוז אתה בזבל או עף.
          סומסום לך לישון,התרופות שלך במטבח,קח מנה כפולה יחולה נפש

          1. וואלה עוד טמבל שמגן על טמבל. ״יחולה״? ככה אמא שלך למדה אותך לכתוב? לך גם אתה ללמוד עברית, יא ערס נטל על החברה.

  11. איפה כל אוהדי דוראנט שמבלבלים במוח שהוא השתלט על הלוחמים ושהקבוצה שייכת לו?
    שיצאו מהכוכים שלהם למצעד בושה.
    דריימונד גרין צדק בכל מילה שאמר לדוראנט, אנחהנו לא צריכים אותו כדי לקחת עוד 3 אליפויות נוספות, הוא יכול ללכת הביתה כבר עכשיו.
    אם אנדרו בוגוט לא היה נפצע באותה סדרה גמר מקוללת, הלוחמים היו מפרקים את קליבלנד.
    הלוחמים משחקים הרבה יותר טוב ובהרמוניה מושלמת בלי דוראנט.

    1. שִׁמְעוֹן הַצַּדִּיק הָיָה מִשְּׁיָרֵי כְנֶסֶת הַגְּדוֹלָה. הוּא הָיָה אוֹמֵר, עַל שְׁלשָׁה דְבָרִים הָעוֹלָם עוֹמֵד, עַל הַתּוֹרָה וְעַל הָעֲבוֹדָה וְעַל אֵנְדְרוּ בּוֹגוּט

      1. למה אתה לא מגיב בכינוי המקורי שלך?
        מפחד לצאת מהכוך?
        מול סן אנטוניו הגריאטרית דוראנט לא מצליח לסחוב את הלוחמים על הגב, אז לטעון שהקבוצה שייכת לו ולא לקרי זה פשוט בדיחה.

        1. דוראנט היה השחקן המוביל של הלוחמים בשתי האליפויות האחרונות והמצטיין בשני הגמרים. הקבוצה שייכת לדוראנט לא פחות מאשר לקארי.
          הדורבנות קבוצה נהדרת ומשחקת היטב.

          1. הקבוצה אכן שייכת לדוראנט לא פחות מאשר לקרי אבל יחד עם זאת הקבוצה שייכת לקרי הרבה יותר מאשר לדוראנט. (זה לא נשמע הגיוני אבל זה נכון (מזכיר שנכון זה מושג יחסי) ומזכיר שכבר היה מי שאמר שהכל יחסי ) ( חוץ ממהירות האור שהיא קבוע אוניברסלי) (לפחות לפי התאוריות והידע שיש לנו היום שמן הסתם ישתנו בעתיד) (למרות שמסכים שלא בעתיד הנראה לעין). בקיצור ובלי קשקושים זו קודם כל הקבוצה של סטף.

    2. באליפות היחידה שלקחתם בלי דורנט שיחקתם נגד לברון וחבורה של נגרים כשגם קיירי וגם לאב פצועים…
      עונה שעברה עם דוראנט הייתם מרחק פציעה של כריס פול מלא להגיע בכלל לגמר…
      תרד מהעץ חבר, עוד 3 אליפויות לא יהיו פה והאמת? אני בספק גם על השנה.

    3. אז למה גרין היה צריך להתחנן לדוראנט שיבוא להציל אותם, אם הם לא צריכים אותו?
      כי גם גרין ידע שבסדרת הגמר של 2016 זה לא הספיק, בסדרת הגמר של 2015 זה הספיק אבל בקושי, וזה כשקליבלנד שיחקו בלי קיירי ובלי קווין לאב לאורך כל הסדרה, ברגע שדוראנט הגיע זה הפך להיות קל, אבל ברור אם דוראנט יעזוב גולדן סטייט יסתדרו מצוין בלעדיו, בוא נחכה ונראה.

  12. סרנגה שר למה לא עכשיו?
    ואני שואל את עצמי את אותה השאלה לגבי טיבס וויגינס.
    מיני קבוצה מאד נחמדה. היא כבר עשתה משהו טוב ונפטרה מבאטלר.
    עכשיו רק עוד שניים ויש לה עתיד. ממילא אין לה שום סיכוי לפליאוף

  13. בלילה שקט שכזה (הסאנס לא משחקים), אפשר להתמקד בזוטות:
    הלייקרס.
    יש המון ביקורת על לונזו בול. חלקה, אפילו מוצדקת.
    אבל –
    כמה דברים חייבים לומר לטובתו.
    קודם כל, למרות העונה שעברה, לטראומת האחוזים שעבר, בול לא הפסיק לזרוק לסל.
    מספיק לראות את סימונס בשביל להבין שזה לא טריביאלי.

    וזה לא רק שהוא לא הפסיק לזרוק לסל, ,הוא גם מראה שיפור.
    נכון, הוא עדיין קלע בינוני מינוס, אבל 49.6% אפקטיבי, זה לא עד כדי כך גרוע. בטוח עבור שחקן שמעלתו העיקרית היא ניהול המשחק, ולא הקליעה.
    נשווה את 49.6% אפקטיבי/36.4% מהשלוש, ל-2 שחקנים צעירים שזוכים להרבה יותר הייפ –
    חברו לקבוצה, ברנדון אינגראם, ובן מחזורו, דונובן מיצ'ל.

    אינגראם קולע ב-47.9% אפקטיבי העונה. ומהשלוש יש לו 31.8%
    מיצ'ל, לו יש 46.7% אפקטיבי, ו-29.3% מהשלוש.

    בפרספקטיבה הזו, נתוניו נראים קצת אחרת.
    כאשר מוסיפים את יכולתו לנהל משחק, וביעילות (4.7 אס' על 1.7 איבודים),
    ואת ההגנה הטובה שלו,
    התמונה המתקבלת היא קצת שונה מהנרטיב המקובל.

    מדובר על מוביל כדור מצוין, שלא מרבה לטעות, שיודע להפעיל היטב את הגבוהים של הקבוצה, ולמצוא את חבריו לשלשות נוחות.
    הסיבה היחידה שהוא לא זוכה ליותר דקות היא שרונדו משחק ברמה גבוהה מאוד העונה,
    לו יש 50.6% אפקטיבי, ו-42.9% לא נתפסים (וכנראה שגם לא "יתפסו" ככל שהעונה תתקדם) מהשלוש,
    לצד יכולות ניהול המשחק המוכחות שלו (6.5 אס', 2.5 איבודי כדור).

    השורה התחתונה –
    סבלנות.
    יש לבול (ולרונדו) סט יכולות שמשלימות היטב את הצרכים של הקבוצה.
    סקוררים, לא חסרים ללייקרס (לברון, אינגראם, קוזמה, הארט).
    מה שחסר ללברון בעונה שעברה, זה את השחקן שיעזור להוריד את העומס בניהול המשחק.
    השנה, יש לו את זה.
    לברון משחק פחות דקות, אבל קולע יותר נק'.
    סיבה חלקית לכך (והסיבה לירידה בכמות האסיסטים שלו) היא שהוא לא משמש כמנהל במשחק הבלעדי של הקבוצה, בכל רגע שלו על הפרקט.
    ייקח לבול עוד קצת זמן ללמוד מה מצופה ממנו.
    זה לא פשוט, כבר בעונה השנייה שלך ב-NBA, לקבל את לברון על הראש, ואת מבול הציפיות והתקשורת שמגיעים לצדו.

    אם הלייקרס ישכילו לא להילחץ מעקומת הלימוד הבלתי נמנעת (לא רק של בול. גם של אינגראם וקוזמה, שכמו בול, סובלים מחוסר יציבות) של שחקניה הצעירים, הם בהחלט מסוגלים (לדעתי) יהיו להפתיע לא מעט מאוהדי ה-NBA, ולסיים את העונה בטופ 3 של המערב.
    בעונה בה אפילו האלופה הנצחית מגמגמת, הסיכוי להפתיע הוא גדול וממשי.

    1. לונזו קלע לא טוב, ובניגוד לדבריך המלומדים, אין ללייקרס סקוררים, חוץ מג'וש הארט. וזה אקוטי בקליעה מהשלוש שהיא הנשק מס' 1 בכדורסל של היום

      אינגרם קלע חלש, ורע מהשלוש 32%
      קוזמה קלע לא רע, אחוזים בינוניים ומטה מהשלוש (36 קריירה), העונה על 29.5 גרוע
      KCP קלע מחריד, 40 אחוז כולל, 30 אחוז מהשלוש. והוא עוד גארד אורגינל. אין לו מקום בליגה

      בהרכב כזה – לונזו חייב להיות גם סקורר מעולה ואיום מתמיד מהשלוש. הוא לא. זה צריך לסמן את דרכו החוצה לפחות מהרכב ראשון של קבוצה רצינית.

      1. אתה נכנס כאן לשאלת "מהו סקורר".

        לטעמי, זו היכולת לקלוע הרבה נק'. יש מי שעושים זאת מהשלוש, יש מי שמהמיד ריינג', ויש מי שמשיג את נקודותיו מהפוסט.

        קוזמה קולע השנה 17 נק' למשחק ב-52.3% אפקטיבי.
        אינגראם קולע 15.4 נק' ב-47.9% אפקטיבי.

        אינגראם, להבדיל מקוזמה, משיג אחוז מכובד מנקודותיו במהלכים שהוא יוצר, כאשר הוא ספק הנקודות מה-ISO הבולט בלייקרס, אחרי לברון.
        בנוסף יש את מגי שמשמש איום מתמיד בפיק אנד רול,
        ואת הארט עם האיום מבחוץ (44% מהשלוש).

        נכון, אף אחד מהם הוא לא דוראנט או קרי.
        אבל כאשר רונדו או בול משחקים, הם מוקפים ב-4 שחקנים שמהווים איום על הסל,
        ולכן בבחירה בין הצורך בסקורר נוסף, מול הצורך במנהל משחק נוסף,
        העדיפות הברורה היא רכז שהוא מנהל משחק
        (קלרקסון, לדוגמה, היה מתאים פחות מבול, למרות יכולת הקליעה העדיפה שלו).

        בכל הנוגע לאיום מבחוץ –
        אתה צודק.
        זו אחת מנקודת התורפה של הקבוצה (לצד ההגנה בצבע),
        נק' שחייבת מענה אם הלייקרס מעוניינים להצליח העונה
        (למרות שיש שיפור העונה בהשוואה לעונה שעברה. העונה הם מדורגים 11 בליגה באחוזים מהשלוש (36.1%),
        בעונה שעברה (34.5%) דורגו במקום ה-29).

        1. גיא, זה ברור שאין להם קרי ודוראנט. השאלה אם יש להם אפילו קורבר או סמית. לדעתי, התשובה שלילית. אם לברון הקלע הבולט של הקבוצה מבחוץ, אז יש להם בעיה.

          1. קוזמה, אינגראם, מגי, הארט, סטפנסון, ופופ,
            מול
            לאב, קלרקסון, הוד, גרין, קורבר, וג'יי אר.

            היל וקלדרון,
            מול
            רונדו ולונזו.

            (השוואה בין קלעי הנק' המובילים שלצדו של לברון ב-2 העונות האחרונות,
            ובין הרכזים שלצדו ב-2 העונות האחרונות)

            כבר כרגע, אנחנו מדברים על הפרשים מינימליים (0.7 בנט רייטינג).

            אבל ההפרשים האלו מגיעים כאשר השנה לברון משחק 2.5 דקות למשחק פחות מבעונה שעברה.
            כאשר הנטל של ניהול המשחק קטן בהרבה מבעונה שעברה.
            כאשר הוא קולע הרבה יותר נק' "אוף דה בול".
            כאשר הדקות בהן לברון על הספסל, הן לא דקות שליליות עבור הלייקרס (ספסל הלייקרס מדורג 9 בליגה).

            כפי שכתבתי בתגובה קודמת –
            האחוזים מהשלוש זו נקודת תורפה.

            אני חושב שלזמן תהיה השפעה חיובית על, הן ההתקפה, והן ההגנה.
            לוקח זמן ללמוד איך למסור למי.
            לוקח זמן ללמוד איך לנוע ללא כדור בצורה האופטימלית, בשביל להגיע למצבים קלים.

            לטעמי, לאוהדי הלייקרס יש סיבות טובות להיות אופטימיים,
            לטעמי, עם קצת סבלנות, הם ילמדו שלונזו בול לא גרוע כמפורסם.

      2. ל"לונזו איר בול": לונזו באופן כללי קלעי מוגבל עם 39.1% מהשדה השנה בחמישה-עשר משחקים עד כה (36% בעונה שעברה) ו-42.9% משתיים (42 בעונה שעברה), 36.4% מהשלוש (30.5 בעונה שעברה) הם אחוזים טובים פלוס (משתיים הם אחוזים רעים). אמנם מהקו הוא מאוד לא טוב אך ייתכן והוא משתפר כי מעל 61% שיש לו עד כה הם שיפור ניכר ל-45.1 המזעזעים של העונה שעברה.
        וכן 36% מהשלוש עד כה של קוזמה הם אחוזים ו-29.6% מהשלוש הם אחוזים בינוניים מינוס. הגדרותיך מתאימות לקליעה משתיים.
        מ-32.5% מהשלוש האחוזים הם טובים, מ-35% מדובר באחוזים טובים פלוס, מ-37.5% האחוזים טובים מאוד ומ-40% הם מעולים.

    2. מאוד מסכים איתך גיא למרות שכמות האיירבולים שלו באמת יכולה להוציא מהדעת.וקצת מציק לי שהנה רונדו עכשיו פצוע וזה הזמן שלך להשתלט ודווקא ב2 המשחקים האחרונים הוא חושך מבחינת אחוזים וזה מאוד חבל

    3. חשבתי שאת תרוצי הציפיות והתקשורת בונזו מיצה בעונה שעברה. אחרי הכל, BBB, נעליים ב 500$ ואבא קולני.
      בשנה שעברה הוא היה חלש (קליעה) במשחקי בית וסביר בחוץ. השנה התהפך וסביר בבית וגרוע בחוץ.
      וכל אחוזי הקליעה ה"אפקטיביים" האלה… 8 נקודות מסכנות למשחק.
      בתחילת העונה היו סיפורים שהוא פצוע. אח"כ שרונדו מפריע לו. עכשיו קשה לו בחוץ. מעייסאס. המצב היחידי בו יתלו את הגופיה שלו בסטייפלס היא אם ירד גשם ביום של הכביסה ויתלו את הגופיות להתייבש באולם.
      מזל שיש לו את המגיב הטמיר לספק לו תרוצים נוספים.
      כמו שאומרים – אופי זו המצאה של מכוערות.
      נעליים ב 595 $ … עוד לא היה בלון נפוח ומיוחצן כזה בהיסטוריה של הספורט. אפס מאופס.

    4. +1 על לונזו, שחקן לא רע בכלל שלמרות כמה פגמים בולטים מנהל משחק ברמה הכי גבוהה ותורם בהרבה מובנים. נראה לי שהבעיה מתחילה בזה שרק בגלל האבא המג'נון-גאון שלו היה נדמה (אולי גם ללייקרס) שיש לו איזה כריזמה וסטאר קואליטי שהוא מעולם לא טען שיש לו.

    5. גיא אחלה תגובה אבל בתור מישהו שהעביר ביקורת על הקליעה של לונזו בשנה שעברה ( תוך כדי כך שהקפדתי לציין שביתר האספקטים של המשחק הוא טוב מאוד עד מעולה ) – עד עכשיו לא כתבתי שום דבר עליו ועל הקליעה שלו השנה. הנתונים שלך מעניינים אבל הם רחוקים מלהציג את כל התמונה. כי זה כמו שתיקח משחק כדורסל של 2×2 . בד
      קבוצה אחת תשים רכז שד בגובה 1.6 וסנטר בגובה 2.0 מ' ובשניה שני שחקנים בגובה 1.8 ותגיד שהגובה הממוצע הוא שווה ולכן הקבוצות שוות בכוחן. בשפה של בני אדם או במילים אחרות מה שחסר בכל ניתוח האחוזים שלך הוא השונות . אם תבדוק תגלה שהשונות בקליעה של לונזו היא בין הגבוהות בליגה מה שאומר שהוא שחקן לא יציב שאין לך מושג מה תקבל ממנו בלילה נתון . כוכב זה אחד שכל לילה יתן לך 25 נק פלוס לונזו אין לדעת.
      אני עדין נותן לו תקופה של חסד בנתיים כי הילד עבר כזה בלאגאן בשנה שעברה (קל לראות את זה בעונשין – אין סיבה ששחקן של 67 אחוז מהקו בקולג ירד ל 45 אחוז בליגה). בקיצור נחכה ונראה. מגיע לו עוד גרייס. בנתיים הוא עוד לא שם.

      1. צודק ב-100% לגבי חוסר היציבות בקליעה.
        אבל זה קצת פחות רלוונטי אצל שחקן שקולע 8 נק' למשחק,
        ועוד פחות אצל שחקן שמה שמצפים ממנו בראש ובראשונה זה לעזור בניהול המשחק.

        נתוני האסיסטים/איבודים שלו, הם דווקא יציבים מאוד, ומעודדים.
        (להבדיל, דרך אגב, מההגנה שלו, שם הוא יציב כמו אותה קליעה מושמצת…)

          1. ללונזו יש כישרון שלא נרשם בסטטיסטיקה ולא כל אחד יכול לזהות את זה בשלב מוקדם (איזהו חכם הרואה את הנולד- זה לא קל)
            כל מה שיש לי לומר זה שיש לו את הפוטנציאל להפוך לשחק מאוד מיוחד ומשפיע בליגה, כדי להיות כזה הוא יצטרך לעבוד על הקליעה ולהתחזק (עוד) פיזית יתכן שזה יקרה ויתכן שלא, אבל אם הוא יתקדם בתחומים האלו כולם יראו את הגאוניות שהוא נולד איתה ואי אפשר ללמוד אותה בשום בית ספר

          2. גם למרקל פולץ יש פוטנציאל להיות סופרסטאר אם ילמד לקלוע לעשות הגנה ולחדור לסל ויעמיד ממוצע של 28 נק ו-10 אס.

            לא בול ולא פולץ יהיו כוכבים, גג שחקנים סבירים.

  14. מדהים איך דוראנט מקבל כל כך הרבה ביקורת וקליי יוצא חלק.
    הבן אדם מתחילת העונה לא פוגע, זורק המון ונראה מאוד לחוץ.
    אם היתה לגיא פינס בתוכנית שלו ( היא עוד קיימת?) פינה שמוקדשת לנ.ב.א הוא היה מדבר על מבע פניו של קרי בהפסד לדאלאס- מבסוט עד הגג. אני מאמין שכשיחזור הווריורס יחזרו לנגב את הפארקט עם (כמעט כל) יריבה מזדמנת.

    מתי פורטלנד היו בפעם האחרונה מקום ראשון במערב? לא איפשהו בתחילת שנות ה-90'?

    1. קליי תומפסון הוא הקרבן הגדול ביותר של הצטרפותו של דוראנט.
      הוא היה צמד בספלאש בראדרס, זוכה לכבוד כדמות מרכזית וחשובה בקבוצה, מאז שדוראנט הגיע הוא נדחק הצידה.
      אפשר להאשים אותו שהוא יצא מהרמוניה?

        1. מאיזו בחינה?
          אתה רציני?
          מחבר מרכזי וקבוע בצמד של הספלאש בראדרס הוא נדחק הצידה.
          בראש ובראשונה מבחינה תדמיתית הוא לא מוצג כגלגל שני אלא כגלגל שלישי כנספח לקרי ודוראנט, זה משפיע על המישור המנטלי של שחקן.
          פתאום כל מה שיש לאנשים להגיד עליו הוא כמה הוא שומר נהדר.
          תומפסון נמצא בצל של דוראנט, הוא מרגיש כמי שגנבו לו את החברה (להלן קרי)

      1. קליי תומפסון אינו קןרבן אלא כל ההבדל שבמקום להיות מצמד השחקנים המוביל ועם גרין השני משלושת השחקנים המובילים והשאר משלימים, לאחר הצטרפות דוראנט, הוא הפך לכוכב השלישי בחשיבותו במקום השני בחשיבותו ועם מקום של כבוד בשלישייה המובילה של הקבוצה הטובה בליגה ועם גרין השלישיי ברביעיית המובילה כשהשאר משלימים אותם (וכשקאזינאס יחלים ויחסור לכושרו אז תהיה חמישייה מובילה).
        להיות הכוכב השלישי בחשיבותו בקבוצה הטובה בליגה וקבוצה היסטורית, זולא ממש דחיקה הצידה.

        1. *בשורה השלישית הפסיק לאחר "דוראנט" מיותר.
          *בשורה השישית צ"ל: "ועם גרין, השלישי מהרביעייה המובילה…"

    2. זה לא מדהים בכלל.
      קליי לוקח את הזריקות שלו בתוך תבנית המשחק של גולדן.
      פוגע או לא זאת כבר שאלה אחרת.
      דוראנט זורק את השיטה לפח ומשחק בסגנון אוק, אחד על חמש עם ראש למטה.

    1. הם ראו מספיק לברון בחיים שלהם. כבר לא מתרגשים. אין מה לרוץ למגרש לראות את הקבוצה שלך מתרפסת ומהווה שטיח. עדיף ללכת לים.

  15. אולי אפילו המשבר הקולגן יחזק אותם. סיפרו על אוברדוביץ שיזם ריבים באמצע העונה.
    אולי עדיף משבר כרגע שאין הרבה משמעות לכמה הפסדים אם זה יכול לגבש את הקבוצה לקראת הפלייאוף.

  16. ואתה חושב, מתן, שהשפעה רגשית לא משפיעה ישירות על המנטליות וישירות על יכולת משחק?
    תספר את זה לבעלי הקבוצות, אולי הם יחסכו המון כסף כשיפטרו את הפסיכולוג הקבוצתי.

    1. אם נשים את הנימה העוקצנית בצד, איפה העניין המנטלי הזה בא לידי ביטוי? אני מסכים שהפן המנטלי יכול להשפיע, אבל איפה זה משפיע? הסבר לי אילו אספקטים במשחק שלו נפגעו מהצטרפותו של דוראנט לקבוצה.

      1. תראה, בכל הנוגע לכתיבה בנושאים ספורטיביים, אני לא חד הבעה כמו רועי ואחרים, אני לא פרשן כמו מנחם.
        נראה לי, בלי ניסיון לעקוץ אותך, שאתה קצת מיתמם.
        מספיק לראות אותו משחק מאז שדוראנט הצטרף, מספיק לראות את השינוי ביחס האוהדים כלפיו, כדי להבין כמה קליי הושפע מהצטרפות דוראנט.

        1. אני דווקא חושב שהוא קיבל את זה מצוין וזה לא פגע לו במשחק. הוא אכן מקבל פחות תשומת לב, אבל התרומה שלו לקבוצה לא ירדה בעיני. לא התקפית ולא הגנתית. וזה כמובן עומד לזכותו שלמרות ירידה בהיררכיה, הוא מתמודד עם זה נפלא על המגרש ומחוצה לו.
          לא לחינם זה שחקן שאני מעריך ביותר והייתי מאד רוצה לראות אותו בבוסטון (למרות שזה כמובן תרחיש בעל סיכוי אפסי).

          1. קליי ממש לא הרבה יותר חשוב מקארי ודוראנט וגרין ובוודאי לא מקארי ודוראנט שהם שני המובילים של הקבוצה וסה"כ כדורסלנים טובים מקליי.
            הלוחמים ללא קליי יכולים להסתדר יותר טוב מאשר ללא קארי או דוראנט ולא פחות טוב מאשר ללא גרין.
            קליי שחקן מעולה ונפלא בשני צדי המגרש ובצד ההגנתי יש לא יתרון בולט על קארי, אך עדיין אינו יותר חשוב משלושת שותפיו לרביעייה המובילה ופחות חשוב במידה זו או אחרת מדוראנט וקארי.

        2. דווקא את קליי תפסת?
          אם יש שחקן אחד בליגה הזו שהוא מיושב, מלא ביטחון עצמי (אמיתי. כזה שלא מנסה להוכיח את עצמו כל הזמן), שתמיד לוקח את תפקיד המגשר חסר האגו – זה קליי תומפסון.
          הליגה צריכה יותר קליי.

  17. תודה לצוות המקצועי על סיקור מדויק ומשויף!
    גולדן- אחרי אחד הנצחונות הקלים בתחילת העונה שאלתי מתי יבוא המשבר היזום כפי שקרה שנה שעברה וכפי שכל קבוצה שבעה צריכה בשביל להסתער עד הסוף והנה הוא בא…אני לא טוען שהעימות יזום מלכתחילה אלא שסטיב קר לא מתאמץ להרגיע ולארגן את השורות מחדש
    בא לו טוב שהגולדנים יראו את הפורטלנדים במקום הראשון מעליהם בשביל ליצור רעב.
    כך היה שנה שעברה בעונה הסדירה ואז הגיעה ההתפוצצות בפלייאןף,כך יקרה גם השנה.
    ואוהדי הגולדנים כל כך שבעים ומדושני עונג שהם מרשים לעצמם ללכלך ולרצות להפטר מהשחקן המדהים והחד פעמי שיש להם בסגל
    אוי החיים בגן עדן הופכים אותך למושחת….

    1. אני מדבר בשם עצמי ולא בשם אוהדי הלוחמים.
      עוד לפני שדוראנט הצטרף ללוחמים, אמרתי שאם הצטרפותו תבוא על חשבון סגנון המשחק של הלוחמים, אז מוטב שלא יבוא.
      דוראנט אמור היה להשתלב במשחק ההרמוני והקבוצתי ולא לכפות על הלוחמים משחק סוליסטי כמו זהה לזה של אוקלהומה.

      הניצחון לא מקדש את האמצעים, אני כאוהד מעדיף להפסיד אבל לשחק יפה.

      1. עובדה שעם דוראנט הלוחמים חיזקו את מעמדם כקבוצה הטובה ביותר עם שתי אליפויות רצופות כשקארי וקליי וגרין תורמים את תרומתם שלא נפגעה ממה שהיה לפני דוראנט והמשיכו לשחק יפה.

  18. אף אחד לא רוצה את תואר ה-MVP
    מה זה?!
    קרי נפצע (מוקדם מהרגיל), הארדן חזר מהפגרה שמן (ודשן), לברון לא משחק הגנה (מהמקפצה), ראסל נפצע (איפה הפעם?), דייוויס מתעקש לדשדש (כרגע מועמד מוביל), קאוואי לא עומד בלחץ (הלך הקלאץ'), יאניס גילה את החיים האמיתיים (ארבעה הפסדים די צפופים) ודוראנט – היחידי מהגדולים שנשאר במירוץ – לא מצליח לסחוב את הגולדנים לניצחון במשחק עונה רגילה (דונצ'יץ'? כאילו דונצ'יץ'? להפסיד לרוקי במאני?)
    אז מי ייקח ?
    הוצע כאן סוס שחור – לילארד – ראוי בהחלט – אבל הוא כבר ימצא דרך להתחמק מזה, סמכו עליו (ייכנס לאולסטאר?)
    אני מציע שייתנו את זה ללונזו – הוא ובעיקר האבא שלו כבר הפכו את הלייקרס לבדיחה (סאלים וארזה מעלי 18.4) – אז למה לא ללכת עם זה עד הסוף?

    1. דורנאנט. באמת, דוראנט?
      אתה ראית אותו משחק מאז הפציעהשל קרי?
      זה כאילו הוא החליט לקחת על עצמו להוכיח את כל טענות אוהדי קרי מאז ומעולם.
      הירו בול מזעזע. ולא רק במשחק אחד.
      אתה יודע מה הנתונים שלו בקלאצ' העונה?
      (משחק צמוד עד הפרש של 5 נק', 5 דקות אחרונות)

      4 מ-19 מהשדה. 0 מ-4 מהשלוש.
      כאשר אני זכר בדיונים על "זריקה אחרונה", "גדול הקלעים",
      חיוך גדול עולה על שפתיי…

      ולעצם העניין –
      קרי לא החמיץ מספיק משחקים בשביל לצאת מהמירוץ, כך שאם יחזור באותו כושר כפי שהיה לפני הפציעה, יש לו בהחלט סיכוי טוב.
      גם לילארד, קאוויי, ויאניס במירוץ, כאשר אם בטעות מי מהם מסיים את העונה בקבוצה עם המאזן הטוב בליגה (אפשרי בעיקר לקאוויי ויאניס),
      אז לטעמי הוא יהיה המוביל במירוץ.

      1. + 100
        מסכים עם הכל
        דוראנט באמת פספס כאן הזדמנות לסחוב את הגולדנים החסרים ולהראות את כוחו ככוכב בודד (קליי לא יציב השנה, בינתיים). אני פחות מוטרד מהקלאץ' ויותר מחוסר היכולת שלו להשתלט על משחקים. קצת מאכזב, אבל אני מאמין שהדברים ישתנו בהקדם (אפילו במיידי, לצערי – נגד אוק' סיטי)

    2. מצחיק שאתה מסמן רק את ההגנה של לברון, ולא זאת של קרי דוראנט… אם לברון לוקח את הסגל הזה לייתרון ביתיות ולמאזן 52+ נצחונות (סגל שעדיין אין בו אולסטאר נוסף) בכושר הנוכחי הוא חייב לזכות בMVP, מי שאיתו לדעתי מתמודדים על התואר העונה עד כה הם קרי יאניס קוואי ולברון

        1. קודם שייכנס לאולסטאר…
          למען האמת – הוא ההגדרה המילונית של אנדרייטד, זה משהו שנדבק והולך איתך, קשה מאוד להיפטר מזה (מאיר טפירו).

          1. אלה שלא בחרו בו לאולסטאר גם לא יבחרו בו ל-MVP
            לגבי לברון – פעם בלי הגנה זה לא היה עובר, בימינו זה עשוי לעבור. חוץ מזה, צריך לפצות אותו על שנים קודמות וכמו שרובין כתב למטה – הוא הפך למפלצת התקפה חסרת חולשות או נקודות תורפה ואין שום דבר שניתן לעשות כדי לעצור אותו. באמת די מדהים, חייבים להודות.

          2. גם פעם, ההגנה לא הייתה משמעותית במירוץ לMVP מגיק ובירד וגם מלון שאק בארקלי הם הוכחה חייה לכך. אתה יודע בכמה חמישיות הגנה יש למגיק ?0 לבירד יש 3 פעמים חמישיית הגנה שנייה ועד קרוב לסוף שנות ה90 הוא נחשב לאחד הטובים בעולם. בארקלי בשיאו נחשב לטופ 3 בעולם בלי ויכוח ושומר סביר במקרה הטוב…

        2. שכחתי את לילארד מבחינה סטטיסטיקה אישית יש פערי רמות ברורים בינו לבין קרי יאניס לברון דיוויס … אם הוא מוביל את פורטלנד למאזן הטוב במערב הוא בהחלט יהיה מועמד עיקרי, בינתיים הוא כמו קוואי לפני לברון לדעתי במירוץ אחרי קרי ויאניס.

      1. בינתיים – נראה הגיוני. פשוט ה"אין הגנה" של לברון, השנה, כבר נהיה מביך. עדיין – במצב הנוכחי – הוא תיאורטית במירוץ אבל אם יסיים מקום 6 ומטה – זאת תהיה בעייה (למרות שיש את תקדים ווסטברוק).

        1. ראס עשה טריפל דאבל עם מעלמ30 נק עם חבורת נגרים ופחים כאלו ששחקני הלייקרס נראים סופרסטארים לידם. אל תשווה. הסר דאגה גם לברון לא יהיה אמויפי.

          1. להלן מה שהר הפסולת והנסורת הנ"ל עושה העונה:
            פח מספר 1:
            21.4 נק, 6.6 ריב, 4.7 אס, 1.6 חט
            פח מספר 2:
            15.9 נק, 11.6 ריב, 1.6 חט,
            פח מספר 3:
            13.8 נק', 9.5 ריב 68% מהשדה.
            פח מספר 4:
            15.5 נק, 11.7 ריב
            פח מספר 5:
            11.6 נק, 5.3 ריב, 1.1 חס'

            ממש חיריה מסכן הבחור…

          2. העונה, חלפו להם 3 שנים כמעט מאז. היו אז פסולת.

            אולדיפו היה שחקן שעף מאורלנדו, אדמס היה נגר וסאבוניס נכר גם היום

          3. עברה בדיוק שנה וחצי מאז. אתה רוצה שנבדוק מה הם עשו בעונה שעברה מיד אחרי? אין הרבה הבדל.
            כולם אצלך נגרים, רק לא ווסטברוק. תמשיך לתרץ תירוצים.

          4. נכון התקדמו בזכות ראס בקריירה. אולדיפו למד ממנו והשתפר. אדמס פורח לצידו. סאבוניס זה אותו נגר שיפספס מתי שהכי חשוב גם היום, לא השתנה בהרבה רק מקבל יותר במה.

          5. הנה בשבילך העונה שאחרי:
            פח מספר 1:
            23.1 נק, 5.2 ריב, 4.3 אס, 2.4 חט
            פח מספר 2:
            13.9 נק, 9.0 ריב, 1.2 חט,
            פח מספר 3:
            11.6 נק', 7.7 ריב .
            פח מספר 4:
            14.1 נק, 11.0 ריב

          6. שמעון, אולדיפו שחקן מצוין, גם כשהוא שיחק ביחד עם ווסטברוק הוא לא ההגדרה לנגר, וסטיבן אדאמס אולי נגר, אבל רוב הסנטרים בליגה הם נגרים, והוא מהסנטרים היותר טובים בליגה, שאם יודעים להפעיל טוב יכול להביא ממוצע נקודות טוב.

        2. ראס עשה טריפל דאבל כשאר אולדיפו סאבוניס ואדמס לידו, הוא פשוט חשב רק על סטטיסטיקה אישית ושתפוצץ הקבוצה. כתבתי לא מעט באותה שנה שהסגל שלהם לא נופל מזה של הרוקטס, ושראסל אם לא היה חושב על ההצגה של ראסל היה יכול להוציא ממנו הרבה יותר. בוא לא נשנה את ההיסטוריה

          1. סאבוניס חחח

            אולדיפו היה לפני הפריצה, אדמס היה נגר לפני הפריצה. לברון עם הסגל שלו לא היה עושה פלייאוף במערב. עלאק לא נופל מהרוקטס חח

          2. למה הוא היה לפני הפריצה? למה אף שחקן לא פרץ ליד ראס, זה די מגוכח שאתה אומר שלברון לא היה מגיע עם הסגל של ראס לפלייאוף שהוא לקח את קליבלנד 2007 אולי החלשה בהיסטוריה לגמר. יש סיבה למה ראסל לעולם לא עבר סיבוב ראשון ללא דוראנט.

          3. סטיבן אדמס ליד שחקן כמו לברון הארדן.. שבאמת מחפש את חבריו נהפך לאחד השחקנים הטובים בליגה, רק לראות את מגיי העונה ולהבין. שחקני קטץ אנד שוט יפרחו ליד לברון, לברון יודע גם לוותר על הכדור למוביל כדור כמו אולדיפו יכל לפרוח (קיירי אירווינג הוכחה טובה לכך).

            לא משנה מזרח מערב צפון דרום כדור הארץ מאדים… לברון שחקן טוב משמעותית באיזה תקופה שלא תבחר מראסל ווסטברוק לא אותה רמה בכלל, והוא היה מוביל את התאנדר הרבה יותר רחוק מווסטברוק. יש סיבה למה ראסל לא עבר את יוטה כשפול גורג ואדמס לידו, יש סיבה למה הוא לעולם לא הצליח לעבור סיבוב ללא דוראנט.

          4. עידו
            תבדוק מה הנתונים שלהם באותה עונה.
            אדאמס פרח באותה עונה
            אולדיפו פרץ בענוה שאחרי ובלתי הוגן להפיל את העכוב בפריצה על ראס.
            סאבוניס…ובכן אין טעם להגיב… האיש שיחק סנטר שלישי אחרי אדאמס וקנטר מה רצית שהיה מס' הנקודות שלו??

          5. אני לא טוען שווסטברוק בלם את ההתפתחות שלהם אלא שלקרוא להם חבורת נגרים ופחים זה עלבון לאינטלגנציה.

          6. האמת לדעתי באמצע, הם לא היו אז כפי שהיום אבל הם לא פחים וראסל גם קצת סירס אותם. לברון ללא ספק טוב מראסל.

        3. דה שוט ההגנה של לברון, היא פחות או יותר ברמה של קרי דוראנט הארדן, בגיל שלו אתה לא מצפה ממנו להיות הסטופר ההגנתי שהיה בגיל 27,בטח שהעומס ההתקפי עליו הוא כזה אדיר.

          1. ברוך
            אין שאלה את מי אתה אוהד? השאלה האם אוקלהומה היתה חולת נגרת באתה עונה? אז כן זה די ברור שכן בנוסף לעובדה שאחרי ההלם של עזיבת שחקן משמעותי כמו דוראנט לא היה באותה עונה סטאר נוסף ועם מאמן דיי חלש, אז כן אתה יכול להרכין ראש בפני ההישג הפנומאנלי של ווסטברוק מבלי לחזור שוב פעם על החולשה שלו לעתים בקבלת החלטות…
            ממש כמו שאפשר להסכים שלברון הוא מדהים ותופעה מבלי להזכיר את מיעוט האליפויות שלו והשגתן באמצעות סופר טימס…אפשר

          2. הקטע שהיא לא הייתה חולת נגרת אתה מוזמן לחזור לתגובות מ2016 ולראות הסגל של אוקלהומה היה מאוד איכותי באותה תקופה המרדף המטופש של ראסל ווסטברוק אחרי הטרפיל דאבל סירס אותו. עידו נתן לך את הסטטיסטיקות של השחקנים שעזבו את ראסל ווסטברוק

          3. יתרה מכך אין לי ספק ששחקנים כמו הארדן לברון דוראנט קרי אם יחליפו בינם לבין ראסל יקחו את אוקלהומה להשגים טובים יותר ורחוק יותר בתמונת הפלייאוף . ראסל הוא אחד השחקנים הכישרוניים בהיסטוריה אבל הוא דפוק בראש עם קבלת החלטות כל כך שגוייה ורעה, שהכישרון החד פעמי שלא יורד לטימיון.

          4. שמעון קארי שומר רע מאוד, לברון הוכיח כבר כמה פעמים שבפלייאוף הוא מעלה את היכולת שלו בהגנה, קארי הוא החוליה החלשה בהגנה של גולדן סטייט, בגלל זה כולם משחקים עליו, בעונה הסדירה, לברון שומר גרוע, אבל גם קארי והארדן שומרים גרועים.

          5. רובין – לברון לא שומר ולא זוכר מתי שמר, לא בעונה ולא בפלייאוף. זאת אגדה. יום אחד קרוב למציאות – אוק 2016 הייתה חלשה, בסדרה מול יוסטון ראסל שיחק לבד כי כולם זרקו אבנים. לא באשמתו.

          6. דה שוט, גם שחקנים כמו הארדן, קארי , ווסטברוק ולילארד לא שומרים, וזה ממש לא מעניין אותי אם הם מתאמצים קצת יותר, בפועל הם שומרים גרועים.

          7. מה לא אשמתו, שהוא סירס אותם כל העונה ומסר להם כדורים בלתי אפשריים ואז ציפה שיפגעו? שהם לא הובילו כדור כל העונה ושימשו כהצגה במופע של ראסל נגד העולם (ראסל הולך ראש בקיר, הקבוצה מתאבדת על ריבאונד ההתקפה), במקרים הבודדים שלא הוביל כדור עמד כפסל 3 מטר מקו ה3, לא סתם השחקנים נראו באותה עונה כתרנגולת כרותת ראש ללא ווסטברוק על המגרש, ו4 חודשים אחר כך שעזבו את הקבוצה לטובת קבוצה אחרת נראו נפלא.

          8. פעם אחרונה שלברון שמר טוב זה לפני שנתיים בקליבלנד, הוא עוד מעט חוגג 34 אתה לא יכול לצפה שישמור כמו ששמר במיאמי (סטופר הגנתי מדהים היה, מה שהוא עשה לרוז צריך להיות מוצגג לכל שחקן שמשחק הגנה)

          9. רובין קצת נסחפת – נגד יוסטון הוא נתן שלושה רבעים מעולים כל משחק ואז כשיצא הייתה קריסה – אולדיפו ואברינס גירזנו מבטים פנויים. ראס שיחק מותש ברביעי בכל משחק וזה הרג אותו.
            אייברסון – יש אמת בדבריך אבל יש השפעה על הקבוצה – המחוייבות של קרי מקרינה על החברים. כנ״ל ראס וליליארד. לברון ״יושב״ בהגנה על האחרים.

  19. טוב, נתתי לעצמי לילה חופש מהאן בי איי ומפאת חוסר זמן שנובע בעקבות 3 מאמרים בכתיבה, אחד רציני עם עוד 23 כותבים מכל רחבי אירופה (כנראה ילך לעיתון מאד רציני כדוגמת NATURE או PLOS ONE), הסתכלתי רק על סיכום המשחק בין הסטייקים לילדי ה פופ ואפילו אין לי זמן לקרוא את הסיקור אלא רק לרפרף על חלק מהתגובות. אני חייב לציין ש KD נראה מאד מתוסכל במשחק הזה ובצדק. העבירות הברורות שלא נשרקו לטובתו הוציאו אותו מדעתו יתרה מכך הוא ספג טכנית בגלל דברים מיותרים. לא יודע מה קורה שם בגולדן מאחורי הקלעים אבל הוא לא מאושר כרגע.
    מה יהיה כשבוגי יצטרף לבית המשוגעים הזה? איזה סלט ניסואז עם יותר מדיי מיונז.

  20. כואב הלב על מיאמי. מתאים לאופיו של לברון לשחק ברגיעה מסויימת ולהכניס את הכל נגד מיאמי.

    לילארד? ממש מועמד ל-MVP!

    כנראה שאורלנדו הם FOR REAL

    הייתי בטוח שהויזרדס ינצחו את פורטלנד. אז הייתי בטוח. יש לי רושפם שבינתיים המערב ביתרון מובהק על המזרח.

    לא כתבתי שנפילת הווריורס התחילה עם מה שקרה בין דוראנט וגרין???

    סקירה סופר מקצועית!

    1. הוא הכניס את הכל גם לפני שלושה ימים כשקבר את פורטלנד במו ידיו, לברון גיימס הוא תופעת טבע יחידה שקשה לי להאמין שתחזור בעתיד, אין שחקן בהיסטוריה שבעונתו ה16 בליגה, עדיין נשאר בכושר אלוהי שכזה (היחיד שאני יכול לחשוב שקרוב עליו זה קארל מלון בעונתו ה14 שהיה מועמד לMVP,אבל זה תקופה עם אינטנסיביות שונה, קארים בעונתו ה16 בליגה היה רחוק מהיכולת הזאת).

      הוא פיתח את הקליעה שלו לרמה אחרת, טווח מדהים מ3 קולע פידוואי כמו גורדן, עדיין מדובר על אחד המוסרים והחודרים הטובים בליגה, אני מנסה למצוא חולשה במשחקו ההתקפי ואני לא רואה דרך לעצור אותו.
      אתה נותן לו מטר הוא קובר אותך מדאונטאון,אתה נצמד עליו הוא עובר אותך כמו עמוד חשמל ויקנח בסל ועבירה,שומר נמוך וחלש הוא ירמוס בדרך לסל,תביא עליו דאבל טים והוא ימסור מסירות שלאף אחד אין תשובה. והדבר הבאמת מפחיד שבפלייאוף הוא מעלה את הרמה.

      אני במקום היריבה מרעיל לו את המים, עוצר אותו בשדה התעופה,מכבה את המזגנים, רק שלא ידרוך על הפרקט.

        1. קבוצה חדשה, שלוקח זמן לבנות כימיה השיפור שהם עושים ממשחק למשחק עצום, חבל שלא ציינת שהבדל בין מקום 7 ל3 הוא משחק וחצי.

        2. הם אמנם במקום ה-7, אבל אתה מבין שהפער ביניהם למקום הראשון במערב הוא שני משחקים?
          מעבר לכך, כדורסל זה לא משחק של שחקן אחד, אם אתה משחק קבוצה טובה יותר, ברוב המקרים אין לך מה לעשות, במיוחד בעונה הסדירה.

    2. קצת מגוחך להספיד את הווריירס ולתלות זאת בחדר ההלבשה. חסרים להם את סטף , דריי וקאזינס!!! הרי מתי ששלושתם יחזרו, הליגה תהייה מעיינת לגבי המקום השני.

      את הנ"ל יודע טוב מאוד מר קליי ולכן הוא מפגין כל כך המו ביטחון.

      במידה וכל הפצועים יחזרו ועדיין ג"ס תחבר הפסדים רק אז יהיה ניתן בכלל להתחיל לדבר על משבר או התפוררות. אך כעת זה מוקדם וכאמור די מגוחך

כתיבת תגובה

סגירת תפריט