פנטזי כבוד ועוצמה/מתן בניטה

פנטזי כבוד ועוצמה/מתן בניטה

בואו ניגש ישר לעניין, זה כבר חודשיים שאני מבצע תחקיר עומק נועז ומסוכן בשירות הופס. נכנסתי כסוכן סמוי (שם בדוי מוקי) לאחת מכנופיות ההימורים הידועות כ"פנטזי ליג" של האן בי איי..

במסגרת ה"תופעה", אנשים בונים לעצמם קבוצות דמיוניות, יושבים שעות על גבי שעות בחדרים קטנים עם אסלה, מהמרים על כל הונם, ולבסוף נופלים לזרועות התאגיד השמנוני. הצעירים בקהל אולי צועקים בקולי קולות "לגליזציה" אבל אני אומר זאת בקומה זקופה –  "גוועאלד"..

מוקי (אני שם בדוי), נטע (הייטקיסט מירושלים), לוטם (האח הצעיר של נטע.. סטודנט בבן גוריון), ישי (אבא טרי לתאומות), יובל (מדריך טיולים מצליח ידוע בשם "סמך"), מנדי (עורך דין מתמחה בעל פאב בתל-אביב), ארילב (מתמחה עם מנדי במשרד ובעל הנסיון הרב ביותר בדראפט פנטזי), צומן (שם בדוי) ממצפה רמון (כבר לא איתנו) וגלעד שהחליף אותו (גר בפילדלפיה, שם אישתו עושה פוסט-דוקטורט), כולם אנשים נורמטיבים נפגשים בביתו של מנדי בתל-אביב לערב מהנה במיוחד. מנדי מארח אותנו בנדיבות כשבמנת הפתיחה מתפנקים על פרגיות וחומוס… המנה העיקרית – דראפט 2018..

ארילב עשה שעורי בית, ואת כל הסופ"ש בילה מול מחשב, כשהוא משתתף ב-mock draft של יאהו למיניהם.

אני (מוקי), מגיע זחוח, בתור כתב זוטר של אתר האן בי איי הלא מסחרי הגדול בעולם. הציון הסופי שלי בדראפט – בינוני מינוס.

כל השאר העלו זיכרונות מילדותם בעמק יזרעאל. מתרפקים על הימים שהיו ילדים תמימים בגן בשדה יעקוב, כשהגננת החמה (חמותו של האשך הטמיר) שרה להם משירי תשרי, בין כסה לעשור.
הופ! מתחיל הדראפט…

לוטם, ממושבו בבאר שבע בוחר שחקנים ביד אומן.
צומן לא עונה לטלפון עשרים פעם בערך. ואני בוחר במקומו.
לא נחפור לכם יותר מדי, בסופו של יום, ישי ולוטם בנו קבוצות לתפארת, ארילב השיג את יוקיץ' בסיבוב השני, ועבדיכם הנאמן, עוד לא הספיק לסיים את הדראפט וכבר קאזינס אצלי ברשימת הפצועים.
והנה כמה מגניבות הדראפט:

סיבוב 11, באדי הילד, נטע – הילד באזור ה-20 נק' רוב העונה, עם תרומה יפה בכל שאר הקטגוריות. ביחוד שלשות. בסיבוב 11, לא פחות ממציאה.

סיבוב 9, ג'ו אינגלס, מוקי – היה לי דיי ברור שג'ו לא יבחר בשלבים המוקדמים ולכן לא מיהרתי. שחקן של סיבוב 4 בכיף. גם מירוטיץ' בסיבוב 8 הושג באותה דרך.

סיבוב 6, זאק לאוין, סמך – אולי המספרים של לאוין יירדו אחרי שדאן, פורטיס ומרקנן יחזרו. אבל בינתיים הילד הזה מספק מספרים של שחקן מקסימום. לא פחות.

סיבוב 5, ג'ימי באטלר, ישי – איך שחקן בשנת חוזה בקאליבר של באטלר ככה נעלם מהרדאר? לא ברור… טוביאס האריס, אריק גורדון ואוטו פורטר הם רק חלק מהשמות שנבחרו לפניו. כל הכבוד ישי.

אחרון חביב, גם של ישי, טימי הרדאוואי בסיבוב 12 – הקומפוסט שנוצר מערמת הצואה בתפוח הרקוב מספק מספרים נאים ביותר. ביחוד ביחס למקומו בדראפט.

יום אחרי הדראפט, צומן, שדפק את כולנו, ובעיקר את מנדי (שהמחשב גנב לו את דייויס והביא אותו לצומן ורק אחרי שבוע התאחדו שנית) פרסם התנצלות רשמית. וזו לשונה (לא נגענו)

צומן פרש 24 שעות אחרי ההודעה וגלעד (דני איינג' בשבילכם) תפס את מקומו.
צומן הציל עצמו מהתועבה בשם "פנטזי" והיום הוא מגדל קנאביס במצפה רמון… כל הכבוד צומן!!
ה-GMים בליגה הזו קשוחים למדי… הנה כמה טריידים שלא יצאו לפועל:
מציעים את קארי והווארד על קא"ט ולאורי – X
מציעים את סימונס ואינגלס על יוקיץ' – X
ביל, אינגלס, רוביו והווארד על אולאדיפו ולאב – X
אבל בכל זאת, כמה טריידים כן יצאו לפועל… הנה המרכזיים שבהם:

דוגמן ידיים?

החיים ככתב במחתרת אינם פשוטים אבל אני בטוח שבסופו של דבר הצדק יצא לאור. איני יודע מתי אוכל לכתוב לכם פעם נוספת, אבל אבטיח לנסות. עד לפעם הבאה, שלכם, מוקי.

=====================================

קטע רציני: הרבה מהצעות הטריידים ששלחו לי היו תוך כדי נהיגה. האינסטינקט הראשוני שלי היה להרים את הסמארטפון ולראות במה מדובר… הסתכלתי שהרכב שלפני מספיק רחוק, שמצדדי אין שום עובר אורח, והרמתי את המכשיר. הקטע המוזר, זה שבאמת לא היה כלום, ואני חזרתי הבייתה בשלום… כל הפרסומות, האזהרות, זה לא רלוונטי, נקטתי מספיק אמצעי זהירות. אבל הקטע המוזר עוד יותר, זה שיש מישהו שעשה בדיוק את אותו דבר. אבל הוא, כבר לא איתנו…

מתנצל שאני מנצל את הבמה הזו להעביר עמדה בנושא.. אבל תוך כדי שהרעיון לכתיבת הפוסט התגלגל בראשי, לא יכלתי להוציא ממנו את שתי התאונות הנוראיות שפקדו אותנו בכביש 90. קבלו שיר…

לפוסט הזה יש 19 תגובות

    1. תודה רבה ברץ'
      ממליץ לך לא להיכנס, למרות שבתור מתכנת בטוח היית יכול לכתוב אפליקציה יותר טובה משל יאהו

  1. "שתיים בלילה אני לא נרדם
    זה בדיוק כמו פעם
    לפני שהדברים התקלקלו
    זה מרווה את הנשמה
    הגוף רפוי חסר משקל
    זה יותר טוב מסמים
    מתינוק בוכה" ג.ב

  2. השתתפתי בעונה שעברה בליגה של האתר שנדמה לי שרועי ניהל,
    העסק הזה ממש ממכר וזאת למרות כשלון ניהולי טוטאלי. מתוך 20 משתתפים סיימתי איזה 18 נראה לי… השנה לא הזדמן לי בעיקר מחוסר זמן להשקיע בעניין לצערי . תודה על השיתוף ,ממש מהנה לקריאה.

  3. מהנה ביותר לקריאה. שיחקת אותה מתן.
    אבל כנראה שכל הדברים הללו הם קשים מדי ומבלבלים מדי עבור מוח בן 81משפעל די באינטנסיביות משך כל שנות חייו, והוא זקוק ל-OVERALL

    עשיתי כמיט=ב יכולתי בהצבעה

  4. מעולה! פנטזי זה ממכר ברמות. אני בפנים חזק. 2 אליפויות וסגנות ב-3 שנים האחרונות. בתקווה לעשות גולדן סטייט השנה ולקחת אליפות שלישית ב-4 שנים ולעזוב לצמיתות את הדבר הממכר הזה..

      1. יש לנו 19 קבוצות בליגה. זה יוצר בעיה שיש לכל אחד מלא שחקנים שוליים ופרי אייג'טס שנראה כמו הצרות שלי . אני כרגע עם בסיס שכולל את יוקיץ, ווצביץ, הולידיי, אולדיפו וגארי האריס. יש לי גם את בייליצה, קראודר, מרקיף מוריס, קווין קוק, ג'יימס אניס וג'יי ג'יי בראה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט