האלופה חוטפת מיוסטון, דנבר מוחצת את אטלנטה והקליפרס ממשיכים להרשים. סיקור יום חמישי / אדר בר דוד

יוסטון רוקטס 107 (7-7) – גולדן סטייט ווריורס 86 (4-12)

חצי שנה אחרי שנפגשו בגמר המערב ציפינו למשחק גדול אבל רק קבוצה אחת הופיעה אליו. בשנים האחרונות סטף קארי נעדר בגלל פציעה מספר פעמים, בחלק מהפעמים הקבוצה נראתה רע וכל הפרשנים חזרו ואמרו כמה הוא קריטי להצלחת הקבוצה. בעונה שעברה, קארי פספס כמות דו ספרתית של משחקים והקבוצה נראתה נהדר גם בלעדיו ופתאום ההרגשה הייתה שהמכונה יכולה לתקתק גם ללא הקלעי הגדול בהיסטוריה. עכשיו, כשהוא שוב פצוע והקבוצה נראית רע, חוזרת התחושה שסטף הוא הכוח המניע של הקבוצה.

ואולי הסיפור הוא הרבה יותר מנטלי ממקצועי. הריב המתוקשר השבוע בין גרין לדוראנט הוא האיום הגדול ביותר על השושלת של הווריורס. למרות שהדיבורים לפני המשחק עשו רושם שהסיפור מאחוריהם, על המגרש האלופה נראתה כמו הצל של הקבוצה שראינו בשנים האחרונות – חסרת אנרגיות, לא מחוברת.

בצד השני, הרוקטס, שפתחו את העונה לא מחוברים והיו צריכים למצוא מחדש את הזהות שלהם ניצחו את דנבר, אינדיאנה והווריורס בשבוע האחרון. ההגנה שלהם נראית נהדר – בשבעת המשחקים האחרונים הם ספגו יותר מ-100 רק פעם אחת וזו הסיבה המרכזית לכך שניצחו 6 מ-8 האחרונים, למרות נסיגה משמעותית בהתקפה ביחס לעונה שעברה.

אז כל ההקדמה הארוכה הזו הייתה בגלל שהמשחק עצמו איכזב עם רמה די נמוכה וגארבג' טיים ארוך למדי. אחרי מחצית יחסית צמודה בסיומה הטילים ירדו ביתרון 47-41 הם הגדילו את היתרון עם רבע הגנתי מצוין נוסף בו הווריורס קולעים רק 22 נק' והיתרון אחרי 36 דקות עלה ל-13.

מי שחשב שהאלופה תלחץ על הגז ותחזור למשחק התבדה בגדול כשהרוקטס שעטו לריצת 21-0 תוך 5 דקות כשהמחליפים של האלופה מצליחים טו סמולר דה השפלה.

הארדן כרגיל הוביל את יוסטון עם 27 נק' למרות אחוזים רעים (8/23 מהשדה, 4/14 לשלוש), ג'יימס אניס היה מצוין עם 17, קאפלה תרם דאבל דאבל מינימלי של מניין בנקודות וכ"ח וכריס פול סיים עם 10 נק', 7 אס' ו-3 חטיפות בערב שהדגש העיקרי היה, כאמור, על הצד הפחות נוצץ של המשחק.

ג"ס קיבלה 20 מדוראנט אבל ב-6/15 מהשדה, קליי חזר לכושר מפתיחת העונה עם 0/5 לשלוש ו-5/16 מהשדה. דריימונד? 0 נקודות ו-5 איבודים ב-23 דקות. לא מספיק האחוזים הנמוכים גם 16 איבודים מול 5 בלבד של הרוקטס, מראים מצוין את הסטייט אוף מיינד של כל אחת מהקבוצות.

 

דנבר נאגטס 138 (5-10) – אטלנטה הוקס 93 (12-3)

זה היה בלואו אאוט מהטיפ אין עד הבאזר. אחרי ה-50 שדאלאס השחילה ליוטה אתמול, דנבר התקרבה לזה עם 45. 12 הפרש בסוף הרבע הראשון, 16 הפרש במחצית, 36 אחרי 36 דקות ו-45 הפרש בצלצול שגאל את ההוקס מהסיוט הזה במייל היי סיטי.

מייק מלון עשה שינוי בחמישיה בעקבות ארבעת ההפסדים הרצופים של הנאגטס והוריד את ג'מאל מארי (טופ 5 בעמדה לפי מומחים מסוימים באתר) לספסל. קשה לומר שזה היה הקטליזטור למה שראינו בפפסי סנטר הלילה ונצטרך לבחון את זה בהמשך אבל מארי תרם את שלו והיה חלק משבעה שחקנים שסיימו בספרות כפולות. חואנצ'ו הרננגומס קיבל את המקום בחמישיה והחזיר עם 25 נק', מילסאפ והאריס הוסיפו 18 לראש ויוקיץ' נהנה עם 12,9,7 בנק', ריב' ואס' ב-25 דקות. ההוקס איפשרו לנאגטס לקלוע ב-56% מהשדה כשהם עונים ב-36% בלבד. טריי יאנג, שהתחיל טוב את העונה, נחלש לאחרונה והלילה פגע רק ב-2/11 ל-6 נק'. לציין שג'רמי לין סיים עם 16 נק' וחמישה כ"ח ואס'? קיבלת, ג'רמי.

 

לוס אנג'לס קליפרס 116 (5-9) – סאן אנטוניו ספרס 111 (7-7)

המשחק שהציל את הלילה סיפק לנו דרמה עד השניות האחרונות כשכמעט כרגיל העונה, לו וויליאמס נותן לקליפרס ניצחון עם רגעים גדולים בקלאץ'. שני הרבעים הראשונים הלכו צמוד צמוד כשהקבוצה הביתית יורדת ביתרון 61-60. ברבע השלישי היא הגדילה מעט את היתרון עם 2 שלשות של בברלי ומלחמה של מונטרז הארל מתחת לסלים ולרבע הרביעי נכנסה ביתרון 7.

הארל הספיק לעלות את הקליפרס ליתרון דו ספרתי לראשונה במשחק אבל הספרס כמו הספרס, נגסו בהפרש בהדרגה ושתי קליעות מהקו של בלינלי הקטינו לנקודה, 4 דקות לסוף. סלים גדולים של הרוקי גילגיוס אלכסנדר וסוויט לו נתנו לדוק ריברס יתרון 5, 2 דקות לבאזר אבל שלשה של פורבס ושתיים מהקו של למרכוס אולדריג' קבעו שוויון 107. ואז, 40 שניות על השעון, מי אם לו סוויט לו שעם שלשה גדולה, ואחריה איבוד של דרוזן, נתן לקליפרס את הניצחון. הרכז, יחד עם גלינארי, סוגרים עניין מהקו ומעלים את הקליפרס למקום הרביעי בקונפרנס, משחק אחרי פורטלנד השנייה.

ויליאמס הוביל מהספסל עם 23, גאלינארי תפר 19, אחת יותר מטוביאס האריס. הארל הוסיף 14 נק', 6 ריב' ו-5 אס' ובעיקר הרבה לב ותשוקה אדירה.

פופוביץ' לא ריחם על דרוזן בערב השני של בק2בק עם 40 דקות וקיבל ממנו 34 נק', 6 ריב', 5 אס' ו-3 חטיפות אבל אולדריג' היה נוכח – נפקד בערב מזעזע של 3/15 בדרך ל-10 נק' לצד 16 שאיבות. גם 19 של גיי ו-17 של פורבס לא הועילו.

לפוסט הזה יש 67 תגובות

  1. סיקור מצוין לאדר, תודה לכל כותבי השבועות האחרונים, טוב שחטפנו, (מהעגלה של הלוחמים) עונש טוב לאחר ההתנפחות של גרין ואולי אחרים, מגיע לנו ומי שמתנפח כך מזיק בדרך נוראית לעצמו לכל סביבתו כבוד ליוסטון ששובמתחילים לקבל קרמה טובה לאחר שיחרור הטרואני שמנמלו (גאון מי שהמציא את שמנמלו)

        1. כמה שגיאים שלי ועוד בכתבה של שגיא נאור, מידן לעיתים חסר סבלנות ואחכ יצא גבר שבגברים ומתנצל שכותב שהיה במחזור/ דגל אדום, קורע מצחוק ויוצא אביר, גבר אמיתי אמיץ מספיק להודות בטעותו

  2. מתי יעשו כבר מדד לאנרגיה של קבוצה ? מתי ???
    זה הפרמטר החסר במשוואה שיראה אם מקבץ שחקנים מוכשרים יביא אליפות או יהפוך לעגלקטיקוס 🙂
    אחלה סיקור
    וחוצמזה פיניקס צריכים את ג'רמי לין. הבחור מביא מספרים יציבים וטובים כל הקריירה (כשהוא לא פצוע). והוא כזה שאוהב למסור. מתאים בדיוק.

  3. מעולה אדר..ראיתי את המחצית השנייה של הקליפרס ומאוד התרשמתי מהנעת הכדור והעומק. אלכסנדר הולל להיות שחקן שחקן

    1. זה כנראה נכון אבל הלילה 9 נק 5 ריבאונדים 0 אסיסטים ו 2 איבודים ואנמיות מוחלטת עד לדקות האחרונות. הוא לא יכול לשחק לצד בברלי ודוק ריברס יצטרך לקבל החלטה קשה.

  4. מצויין אדר. מעניין כמה זמן מארי ישאר על הספסל. אלכסנדר שחקן מעולה והקליפרס ממש טובים – שמח לראות קבוצה כזאת עמוקה, בלי סטאר כזה גדול, מצליחה ככה. מראה שאפשר גם אחרת. קרי קריטי לגולדן.

  5. תודה אדר אחלה סיקור . קליפרס נראית מצויין מאוד עמוקה הארל מגיע לכל משחק עם המון אנרגיות , SGA נראה בדרך להיות הרכז הטוב ביותר שיצא מהדראפט (קליבלנד למה לא בחרתם אותו ? ) סוויט לו נמצא בכושר מצויין ואפילו דוק מנהל לא רע את המשחק , זה נראה כרגע שהקליפרס בפלייאוף

  6. נכון שזה רק חודש שעבר אבל המערב פרוע לגמרי… חוץ מפיניקס כל שאר הקבוצות באזור 50% ומעלה. קבוצות כמו ממפיס, דאלאס הקליפרס ואפילו סקרמנטו שמעטים חשבו שיעשו משהו לוקחות משחקים. סביר להניח שזה יתאזן אבל כרגע זה שם הרבה לחץ על קבוצות כמו יוטה, ניו אורלינס ומינסוטה שהיו הפלייאוף שנה שעברה ופתחו את העונה בחצי כח.

  7. -טריי יאנג חווה הגנת קליי והגנת האריס עם 4 ו-6 נק, רוקי עוד יש לך מה ללמוד.

    -ג'אמל מורי חלש התקפית מפתיחת העונה וירד לספסל אולי קצת להוציא אותו מהאדישות, בינתיים אכזבת העונה. עדיין אם אני בונה קבוצה לוקח אותו חמישי מבין הרכזים (פול מבוגר כבר) אחרי קרי ראס קיירי וליליארד. מאמין בו לגמרי והוא ימצא את הקצב שלו, דנבר לא תסתדר בלעדיו ולא תעשה פלייאוף אם הוא לא יהיה ביכולת טובה.

    -כרמלו בחוץ משחק שלישי ונחשו מה המזאן של יוסטון? 3- 0. חושבים שזו מקריות? תחשבו שוב.

    -לברון יאללה תרים את הכפפה תשתכר קצת ותחתום שכרמלו יגיע לליקרס, יהיה ענק, הוא חבר טוב. אבל התאגיד לצערי יודע להפריד בין חברים להצלחה ולא יגע במלו למרות שבשביל שמלו לא ירגיש רע עם עצמו הוא יפיץ ספינים שלברון מעוניין במלו אבל מג'יק לא רוצה 🙂

    -קליפרס אם לא יפצעו חזק מאד בתמונת הפלייאוף. פציעה של גלינארי אנדר/אובר 40 משחקים?

    – שי אלכסנדר כצפוי נפלא, היה ברור מהרגע הראשון עוד בקנטקי, תופס מקום בחמישיית המאני טיים (שזו החמישייה האמיתית) והיום דפק 2 סלי קלאץ' סופר חשובים.

    -סוויט לו רוצח בדם קר, מה שנקרא הורג אותם ברכות. עלאק שחקן שישי, חמישייה לכל דבר, זה פארסה שהוא בכלל נחשב ככזה רק כי בהתחלה הוא לא פותח. במאני טיים הוא האיש של הקליפרס שמביא נצחונות.

    1. +1 לגבי סוויט לו.
      בתקופה שלו בטורונטו, מאחורי לאורי ודרוזן הוא בהחלט היה שחקן שישי קלאסי.
      בקליפרס? העלייה שלו מהספסל היא דיי סמלית. אתה לא יכול להיחשב שחקן שישי אמיתי כשאתה הסטאר המוביל בקבוצה שלך, ומשחק לא מעט דקות בכל ערב.
      העונה (ולדעתי גם בקודמת) הוא צריך להיות מועמד בכלל לאחת מחמישיות העונה, ולא לשחקן השישי רק בגלל שהוא פותח על הספסל ולא על הפארקט כשזורקים את כדור הביניים בתחילת כל משחק.

  8. תודה על הסיקור המעולה!

    הקליפרס נראים ממש טוב. אני חושב שרק פציעות של גלינרי, בברלי ובראדלי ימנעו מהם להגיע לפלייאוף, שזה בעצם מה שקרה פחות או יותר בשנה שעברה. כן, עוד מוקדם לקבוע דברים בשלב זה של העונה, אבל הקבןצה הזאת מראה הרבה אופי בניצחונות שלה, והם גם ניצחו יריבות חזקות.
    יש להם עומק הן בקו האחורי, והן בקו הקדמי.
    אם הם והלייקרס ימשיכו ככה, אולי אפילו יהיה לנו דרבי בסיבוב הראשון בפלייאוף – 2 הקבוצות בכיף יכולות לסיים במקומות 4-5 או 3-6.

    טוב לראות שיוסטון חוזרים לעצמם. ב-6 המשחקים הראשונים של העונה הם חוו רכבת שדים, שכללה הרחקה מ-2 משחקים לפול, פציעה של הארדן לכ-3 משחקים, ונוכחות לא בריאה של כרמלו אנתוני, שנכשל בניסיון להיות אולסטאר שלישי בקבוצה.
    מה שהכי זעק בניסיון הכושל לשלב אותו בקבוצה, הוא שבנוסף לכך שקלע כ-13.5 נק׳ באחוזים בינוניים מינוס, הוא רשם רק 0.5 אסיסט למשחק! הבו אדם פשוט חור שחור ובולהאגר רציני. נכון, עם פול והארדן בסגל אף אחד לא ציפה ממנו שינהל את המשחק, אבל בחיאת, אל תנסה לקלוע בכוח! תמיד אפשר לנסות למצוא את קאפלה לליי-אפ, או את טאקר/אניס על הקו ה-3. הוא בקושי ניסה לקרוא מהלכים כאלה.
    עם הזמן דאנטוני הכניס לרוטציה את גארי קלארק האלמוני כפורוורד נוסף, שבינתיים נותן תפוקה יפה מאוד. אולי אין לו את סט הכישורים ההתקפיים של אנטוני, אבל הוא קולע באחוזים סבירים, הוא לא כופה זריקות קשות, והוא נותן אחלה הגנה.

    אז הלילה קארי לא שיחק, וחדר ההלבשה של הווריורס אולי לא לגמרי שקט, אבל עדיין להשאיר אותם על 86 נק׳ זה מרשים מאוד.
    יאללה, שיוסטון ימשיכו ככה וישאירו את פתיחה העונה הרעה מאחורהם, ביחד עם כרמלו.

    1. זה היה עצוב לראות את השנים האחרונות של אלן "הם רוצים שאני אבוא לאימונים, פי" אייברסון. מלו קצת פחות, משום מה.

      אי אפשר להאשים אותו בפתיחת העונה הגרועה. הם ניצחו חמישה משחקים משבעת האחרונים, שלושה מהם עם מלו במשחק. יוסטון התחילו את העונה לא מתואמים מספיק, חטפו פציעות והרחקות, עד שמצאו שוב את הגרוב. רק שעד שזה קרה מלו כבר ויתר על הקבוצה ולהיפך.
      אבל מה הוא רוצה? מה הוא מצפה מעצמו ומקבוצה שתיקח אותו? 35 דקות ו-20 זריקות מובטחות כדי לרוץ על מיילסטונים? אני בטוח שהוא מצטער על הרגע שהוא היה הגיבור של אוהדי הניקס והסכים לטרייד מהסיטואציה הכי נוחה בקריירה שלו.

  9. תודה אדר יופי של סיקור , הספרס נראים רע מאוד השמיכה קצרה מכל הכיוונים… הקליפרס זה אשליית גלינארי הקבועה הם יגיעו לאן שהבריאות שלו תיקח אותם , ונראה שלגולדן סטייט פשוט משעמם וכן , סטפן קרי הוא הברומטר האחד והיחיד הוא ואין בלתו – הכוכב העליון של הקבוצה הזו

    1. אתה מאמין שאם דוראנט היה זה שפצוע וקארי היה משחק, אז הם היו מנצחים את המשחק הזה? כי אני לא, קליי היה גרוע, דריימונד גרין היה גרוע וככה קשה לנצח, גם אם היית מחליף בין הפצועים, דוראנט זה השחקן הכי טוב בגולדן סטייט.

  10. אחלה סיקור תודה אדר. כולם פה עפים על אלכסנדר דוקא הלילה שהיה רע מאוד ולא הורגש בכלל חוץ מ 2 זריקות של שניה אחרונה שנכנסו במאני טיים. ממש שיחק גרוע הלילה .
    למרות שאין ספק שהוא פרוספקט רציני זה ממש לא היה הלילה להתלהב ממנו היו לו כבר משחקים נחמדים בהרבה.
    הווריירס נראו כבויים משחק ISO מגעיל שממש לא מאפיין אותם .סטף לא חוזר לפני לפחות עד ה 24/11 . הלילה הם פתחו עם איגי ששיחק לא משהו וקוק לא נתן כמעט כלום מהספסל. כל הזמן יש את התחושה שסטף הוא הדבר שעושה את הקבוצה הזאת לכזאת ענקית המשחקים האחרונים די תומכים בתאוריה הזאת.
    יוסטון שגם כשהם טובים הם לא החויה הכי אסטטית שיש שיחקו לא טוב הלילה למזלם הלוחמים לא שיחקו בכלל הלילה.
    הקליפרס זה המרענן הרשמי של העונה הזאת קבוצה כייפית מפרגנת בלי אף אחד שמכפיף אותה לצרכים האישיים שלו וטוביה שחקן שחקן. לו וויליאמס – אין מה להוסיף.
    רודי גיי נכון לעכשיו משחק הכי טוב ב SAS חוץ מדה רוזן לא ברור לי למה פופ לא פותח איתו ועוד יותר לא ברור לי למה הוא מושיב אותו בדקות האחרונות על הספסל.

    1. התחושה שלי היא שסטף עושה את הקבוצה הזאת למיוחדת וענקית אבל דוראנט מביא לה אליפויות. המשחק של סטף הוא נהדר אבל עציר. המשחק של דוראנט אולי פחות יפה לעין אבל הרבה פחות ניתן לעצירה מסטף.

      1. רק להזכירך ללוחמים יש אליפות אחת בלי דוראנט ועוד עונה סדירה אחת שהוגדרה הכי טובה בהסטוריה בלי דוראנט. סטף היה פעמים MVP של העונה הסדירה ובפיינל הראשון ובמיוחד האחרון יש הרבה אנשים שחיים בתחושה שה FMVP די נגזל ממנו. בעייני סטף הוא מה שעושה את הקבוצה הזאת למיוחדת וענקית דוראנט (שאני מאוד מעריך אותו דרך אגב) רק הופך את האליפויות שלה לקלות יותר (סוויפים)…. בוא נגיד שתוציא מהקבוצה הזאת את סטף לא בטוח שהיא אלופה ובטוח שהמשחק שלה הרבה פחות אסטטי. לא בטוח שתוציא את דוראנט תהיה את אותה השפעה. ככה נראה לי לפחות למרות שגם דוראנט וגם סטף בעייני הם 2 השחקנים הכי טובים היום בליגה וגם מבחינה הסטורית נמצאים בטופ 10 של כל הזמנים (כל הזמנים זה נחשב מאז שנות ה 80 ששמעון הדרגן ואני רואים כדורסל וזה קו דמיוני ששמעון קבע ואני זורם איתו).

        1. את האליפות הראשונה אני פחות סופר בלי אירווינג ולאב, מצטער. דווקא בפלייאופים אחכ, אני לפחות ראיתי כמה המשחק שלו ניתן לעצירה. לגבי המופ של הגמר לי אין ספק שלדוראנט הגיע ולא לקרי והפארסה בסוף המשחק האחרון בה כולם מנסים לסדר לקרי את המופ הייתה מגוכחת בעיניי. זה הגיע למצב שלי לפחות נראה שלדוראנט לא נעים לזרוק לסל במשחק הזה.

          1. אני סופר את כל האליפויות ובוא נגיד שגם אם אתה לא סופר את האליפות הראשונה אי אפשר לא לספור את העונה ההסטורית שבה שברו את השיא של שיקגו שבא סטף קלע מעל 400 שלשות וזה בפה אחד ב MVP . הם היו יכולים לרחת בקלות אליפות שניה בלי ההרחקה המטופשת של גרין והפציעה של בוגאט . מזכיר לך דהם הובילו 3:1 על קליבלנד שהיתה בהרכב מלא עם לברון קיירי ולאב בדיא הכושר. . לי דוקא יש תחושה הפוכה שלאורך השנתיים האחרונות סטף פינה מקום לדוראנט (דרך אגב זה היה אינטרס מובהק של סטף ושל הלוחמים וכמובן של דוראנט שההבאה של דוראנט תצליח וחלק מזה היה לפגוע בסטטיסטיקה אישית ולפנות מקום לעוד שחקן). כל זה נכון עד הפיינל האחרון שבו אני מסכים איתך שדוראנט ניסה להחזיר לסטף.

          2. תמשיך לספור.
            אם סטפאני היה שחקן כלכך גדול גדול הוא לא היה מוכן להביא לקבוצה שלו שחקן שיסחוב את הקבוצה שלו.

            קווין האחראי הבלעדי להצלחה של הגולדן בשנתיים האחרונות ואין לו שום קשר להפסד המביך 3-1.

    2. מה שדוראנט אמר זה מה שהאוהדים לא מבינים.
      כשההגנה של יוסטון מתואמת ועובדת, מה שהיא מאפשרת זה אחד על אחד וisoball.
      כן גולדן סטייט באו כבויים היום, ובלי סטף שהוא השחקן הכי חשוב שלה ועם גרין (השחקן השני בחשיבותו בקבוצה לדעתי) עושה מלחמות ופרובוקציות עם ההנהלה בזמן משחק. אבל מבחינת יוסטון, מה שהם צריכים להמשיך ולקחת זו ההגנה המצויינת, המשך ההתפתחות של אניס, קלארק והרטנשטיין וניצחון יוקרתי שיחזיר את החיוך למשחק שלהם.
      לגבי קליפרס, אלכסנדר משחק מצוין מתחילת העונה ומשחק עם הרבה ביטחון שזה מיוחד אצל רכז רוקי. בכלל קבוצה עמוקה, רחבה וכיפית בנו שם. חבל לי שדקר לא הצליח שם כי היתה לי הרגשה שהוא מתאים להם, אבל כיף לראות את הראל ממשיך בהתפתחות שלו כחיית צבע, במיוחד בהגנה

      1. הראל פשוט מעולה השנה חיית צבע זו הגדרה מדוייקת להפליא. אני מסכים לגבי הקליפרס. לגבי אלכסנדר הוא שחקן מצוין כל מה שאמרתי זה שהלילה זה ממש לא היה הלילה לעוף עליו. הוא לא היה טוב. מסכים לגמרי שחלק מכריע בהפסד של הלוחמים היתה ההגנה המעולה של יוסטון שסוף סוף חזרה והיא קריטית להמשך העונה שלהם.

      2. הקבוצה הנוכחית לא מסיימת בטופ 4 בלי היכולת האישית של קווין דורנט.

        רחוקים שנות אור מהגולדן של 2015 שהסתמכו על היכולות של איגדלה,ווסט,לבינסטון,בארנס ובוגט.

  11. מארי פתח לא טוב את השנה(הספסול שלו לא בגלל זה) אבל הרבה מזה לדעתי זה בגלל שמלון מנסה לאלף אותו. אני מסכים עם זה שהילד צריך ללמוד אבל מה שמלון מנסה לעשות למארי לא נכון לדעתי. שחקן כמו מארי צריך יד קשוחה אבל גם חופש להתפרע ולעשות שטויות ולא נראה שהוא מקבל את זה בדנבר. לא צריך להילחם בשחקנים כאלה, צריך לנסות לנתב את היכולת שלהם לטובת הקבוצה.

    1. מסכים. מעניין שגם ההורדה מהחמישיה ורצף ההפסדים באו אחרי המשחק של ה"כמעט 50 נקודות," שלו. זה היה רק לפני 10 ימים. די מדהים למען האמת

    2. בסוף מי שיעוף זה מלון אם ימתח את החבל מידי. אבל מורי באמת אדיש אז אולי זה יעיר אותו מאשר לתת כל משחק 15 נק.

  12. דורנט חייב לדרוש שיעיפו את גרין וסטפאני בטרייד.
    הוא לא חייב לקבוצה הזאת כלום ובטח שלא צריך לסחוב אותם לבד שנה שלישית ברציפות

    כשסטפאני נפצעת ומנסה לגנוב לו את ה-MVP בגמר ללא הצלחה.

  13. הורים טריים, הורים ותיקים וסתם אנשים רנדומליים שחושבים שזה בסדר לעצור, ללא מילה, אנשים אחרים ברחוב כדי להסתכל על מיני אנשים בעגלה: משום מה יש לכם נטייה, דחף אפילו, לנסות לדבר עם התינוקות בתנאים שלהם. תכניסו תינוק לחדר ופתאום תקבלו סצנה שאפילו לינץ' יחשוב שהיא הזויה מדי. אז, כן, כשאתם עושים בייבי טוק אתם מאושרים, התינוק עושה תנועה שמזכירה חיוך ואני יוצא לבנדר שתייה של יומיים רצופים. אבל אתם לא ממש עוזרים ליצור הקירח.
    אני מבין שאתם לא יכולים בדיוק לשאול אותו "היי, אלון, בא לך לחלוק צנצנת מטרנה עם הרצפה?", אבל לבוא אליו עם האוכל ביד, לקפוץ כמה אוקטבות באוויר ולהוציא "תפפפפפוחחח", לא ממש עוזר להתפתחות שלו. החייזר הקטן והלא ירוק (תנו לו כמה שעות איתי… חה, הם מסוגלים למות במשמרת שלי, כמה משעשע) מנסה להבין ממכם איך לדבר. הוא לא עושה את זה כי הוא חושב שזה חמוד, אלא כי זו הרמה שיכולת השפה שלו התפתחה עד עכשיו. אם אתם חוזרים על השטויות שהוא אומר, הוא מבין שככה צריך לדבר ואתם מבלבלים אותו.
    אז בשבילכם, בשבילם, בשביל הכבד שלי ובשביל אוזני הכלבים שבאיזור, כדאי להפסיק.

    ואם כבר ילדים, יש עוד דבר שכדאי להורים להפסיק לעשות עבור הילדים שלהם – את שיעורי הבית שלהם. כן, תשבו עליהם שיעשו אותם ותנו להם מקום בטוח לעשות שיעורי בית ולטעות, זה חשוב. אבל אל תנסו לעזור להם יותר מדי. בממוצע, רובכם לא יודעים על מה אתם מדברים. בממוצע, רובכם לא מורים בכל המקצועות. בממוצע, רובכם מסבירים דברים שגויים (אם הייתם תלמידים בינוניים במקצוע, 20 שנה אחרי שלא נגעתם בנושא לא תדעו פתאום יותר).
    תראו, אני לא אומר שההורה הממוצע פחות חכם מתלמיד תיכון. המדע אומר את זה – https://www.theatlantic.com/magazine/archive/2014/04/and-dont-help-your-kids-with-their-homework/358636/
    אז גם אם שיעורי הבית לא אמורים להיות קלים כמו אטלנטה הוקס, תעשו כמו מאלון – הודה שפעם ראשונה העונה הוא כמעט ולא חילק הוראות מהספסל וקבע תרגילים לקבוצה לשחק. אז קיבלנו בתמורה דברים כאלו:
    https://twitter.com/alecgwin/status/1063268173355479041

    (הכתוב לא מבוסס על חוויות אישיות טריות שכמעט קרעו מערכת חברתית ארוכת שנים)

  14. תודה, אדר. סיקור מצוין.

    באיזה שלב של העונה, כאשר נרמוז שמשהו רקוב בממלכת דנמרק (דנמרק? ממלכה כלשהי ליד המפרץ),
    זה יפסיק להיחשב לאופטימיות של הייטרים?

  15. לו וויליאמס ממשיך לעלות ברף השיפור בגיל 32, מדהים. מעלה מחשבות מה היה קורה לו היו נותנים בו אמון כרכז או קלע פותח מראשית הקריירה.
    נראה מה יהיה עם הווריורס, גם אם יחזרו לעצמם מנטלית, ההפסד מול יוסטון ספציפית הוא לא דבר בריא ספורטיבית כלל. יוסטון מבחינתם מביסים ומסוגלים להביס את ג"ס. הישג מנטלי לא זניח כלל.

    מעניין היה לכתוב איזה מאמר על חשיבות המנטל בספורט קבוצתי תחרותי, מקצועי.

  16. גולדן סטייט ללא דוראנט הם קבוצה שנחנקת באופן קבוע בגמר.
    צריך להזכיר שבאליפות הראשונה הם ניצחו את קליבלנד שהיתה קבוצה חדשה לגמרי ודי נאיבית עם מאמן רוקי ומכת פציעות בלתי אפשרית. לקליבלנד כבר כמעט לא נשאר עם מי לשחק ובין השאר דלדבדובה האלמוני אז, קנה את עולמו בשמירה מעולה על סטפ.
    קליבלנד כבר הובילו 2:1 לפני שקרסו.
    בשנה שלאחריה גולדן סטייט הגיעו עם הילה של קבוצת על היסטורית. אבל במשחקים הקובעים נחנקו כולם ובעיקר סטפ.
    באותה עונה סטפ היה נראה כמו ג'ורדן חדש. שחקן ששינה את המשחק ונראה. כמו תופעה יחודית בלתי ניתנת לעצירה. עד הפמגש עם לברון בגמר… שם הוא היה מביך בסדרת גמר שלא ישכח כנראה ובה המותג שלו ספג נוקאאוט רציני.

        1. בדיוק למה כתבתי חחחחחחח ולא התווכחתי. לא מתווכחים עם ילדים קטנים צוחקים מהשטויות שלהם.

  17. זה פשוט בדיחה הזיכרון הקצר של אנשים.
    כמה כיף שמשחקים לצידך 2 מ4 הקלעים הגדולים בהיסטוריה אשר מתרוצצים על הפרקט וזורעים בהלה בקבוצה היריבה.
    הוא קאפקייק ותו לא,תזכרו זאת.
    השחקן החשוב והטוב ביותר של ג"ס הוא קארי , דוראנט הוא סה"כ תוספת רהיט לעיצוב המקום.

    1. קאפקייק זה כינוי קצת עלוב לשחקן השני בטיבו בליגה כבר שנים. בנוסף גם מכונה התקפית מהגדולות שנראו. הבחירה לשחק הקולגן סטייט ולקטוף אליפויות בקלות יחסית היא לא הירואית ואולי על זה זכה לכינוי. אבל כשמגיע הגמר הוא בין היחידים שמביט ללברון בעיניים ומכניע אותו (גם קוואי)

      1. שוב, כשההגנות לא עסוקות רק בך הכל יותר קל.
        הוא מוכשר אין ספק אבל אנחנו צריכים למדוד את הצלחתו בערבון מוגבל משום שהוא לא הסיבה העיקרית שג"ס קבוצה גדולה ,היא הייתה גדולה לפניו וזה גם מה שגרין חברו לקבוצה הזכיר לו בריב בניהם.

    2. מה יש לא להבין על דוראנט מול קארי?

      סטף עשה אליפות נגד קבוצת יורוליג מחוזקת בלברון ג'יימס שנפלה מהרגליים. וגם זה בזכות ה-FMVP איגואדלה.

      סטף נחנק עם קבוצת ה-73-9, והוא הנחנק העיקרי, בסדרת הגמר הבאה שהכל כבר נאמר עליה.

      לנוכח המצב, סטף ודריימונד וכל גולדן סטייט עשו עליה לרגל לקווין דוראנט. טסו במיוחד להמפטונס. הלכו לקנוסה. התחננו לדוראנט: בוא להציל אותנו. אין ספק שזה על דעת סטף. הכרה שסטף הוא לא האלפא דוג. לא כשיש לברון בסביבה.

      דוראנט הגיע, וההוכחה ברורה לכל: שתי אליפויות, פעמיים FMVP.

      אוהדי סטף רבים. הוא לא רק ילד הפלא, הוא ילד הפלא הלבן. התקשורת באמריקה כמו בארץ לוקה בהטיה לבנה, כל לבן לוקה בהטיה לבנה, זה טבעי. סטף הוא הבן של השכנים, לא המפלצת השחורה מהגטו.

      בדמיונם הילדותי של אוהדי סטף, הוא גם השחקן הכי טוב בעולם, וגם האחראי הראשי לכל האליפויות, ואם זה מתנגש במציאות אז אין בעיה – נספר לעצמנו סיפור.

      האליפות הראשונה נגד בלאט וחלקי החילוף – גנבו לסטף את ה-FMVP.

      הפסד האליפות השניה – גנבו לקבוצה את האליפות, משחק 5, בלה-בלה, בכיינות.

      אליפויות תקופת FMVP דוראנט – אבל בעצם סטף הוא הקבוצה, הוא מס' 1, גנבו לו את התואר, בלה-בלה.

      תשכחו מזה. לא קרה, גם לא יקרה. סטף כבר בן 31, הוא לא יעשה שום אליפות בתור הטופ-דוג, אפילו בשושלת הנוכחית הוא לא מס' 1 של הקבוצה, ולכן לעולם לא ייזכר בנשימה אחת עם הגדולים באמת באמת. FACE REALITY.

  18. סיקור נהדר אדר!
    הבלאגן בווריורס מנע מאיתנו מפגש מרתק וחבל
    דנבר הוציאו קצת עצבים
    הקליפרס יופי של קבוצה ואני ממש מחבב את הארל, יופי של שחקן. חבל שהלילה זה בא על חשבון הספרס…

  19. מצוין אדר, תודה רבה.

    מצטרף לכל מילה במאמר ובתגובות על הדינמיקה הקבוצתית והאנרגיות – אם נלך חודש אחורה איפה היו גולדן ואיפה היו יוסטון, ובהנף חודש ושינויים של כמה משתנים נעלמים מקבלים משחק כמו הלילה. אחת התופעות שאני הכי אוהב בליגה.

    לא ברור מה קורה ללמרקוס במשחקים האחרונים, ממש חושך. אין ספק שאנחנו ברצף שלילי, אבל 7-7 בשלב הזה, לאור כל העניינים והפציעות, זה עדיין מאזן סביר. צריך להמשיך לעבוד.

    כל הכבוד לקליפרס. נראה לי שאפשר לדבר על איזה סיין אנד טרייד של קוואי וטוביה בקיץ. אם קוואי לא ירצה להישאר בטורונטו, זו נראית לי אופציה טובה לכל הצדדים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט