קבוצה על סף שבירה: פתאום כל עתיד הקבוצה תלוי בגרין / מנחם לס

קבוצה על סף SELF-DESTRUCTION

צר לי שהסיפור האחרון – או לפני האחרון – מארץ הקודש הוא על סיכוי להרס ואובדן במקום על שיקמה וחזון.

בחדר ההלבשה של הווריורס לא היו בדיחות, לא היו צחוקים, ואיש לא זרק CUTE SAYING.

במיוחד סטיב קאר – בדרך כלל צוחק ומתבדח ו-GREGARIOUS כמו שהטובים בהם יכולים להיות עם טפיחות על הגב וחיוכים מכאן ועד התקרה – לא היה במצב רוח לכל בדיחות ולכל NONSENSE.

הוא ידע שהמצב הגיע לנקודת רתיחה.

לפני המשחק נגד ההאוקס הוא הותקף בשאלה אחרי שאלה, BOMBARDED עם שאלות מציקות שהוא לא היה מסוגל לענות, והכל נגד הקבוצה עם הרקורד הגרוע ביותר בליגה.

המשחק עמד להיות משוחק ללא דריימונד גרין.

סטיב קאר – תמיד אדיב ורגוע אפילו במצבים הלוחצים ביותר – נראה חסר סבלנות והיה קצר בתשובותיו, עם מבטים נוקשים בשואל כאומר "מה אתה שואל אותי שאלות טפשיות שאתה יודע שאין עליהן תשובות ברגע זה?". הוא לא היה במצב רוח – – showing no interest in his usual expansive, flowery answers.

Did you speak with Draymond?

"I have talked to him, and that's private."

How would you describe Durant and Green's relationship, even before the incident?

"They have won championships together, they have been teammates now for three seasons and they were teammates on the Olympic team. You can draw your own conclusions."

"עוד לא החלטתי"
הפעם היחידה שהוא חייך היתה כשנשאל בקשר למקרה שמייקל ג'ורדן PUNCHED HIM בחדר ההלבשה אחרי משחק מסויים:

"If you really want to know," Kerr said, "I kicked MJ's ass.

 

השאלה שעצבנה את קאר ביותר היתה עניין ה-FREE AGENCY של דוראנט, שהיא היתה הגורם שהתחיל את הבלגן בין גרין ודוראנט. הוא נשאל והגיב על השאלה עד כמה ה-FREE AGENCY של דוראנט מפריע לניהול הקבוצה והאווירה שבה:

"Not the slightest bit," Kerr said when asked if Durant's potential free agency has affected the locker room. "Nobody ever talks about Kevin's free agency. It doesn't bother any of us. This is the NBA. There are guys that are either under contract or are upcoming free agents. It's the business. We are focused on this year. I didn't think anybody in our locker room or anyone on our coaching staff thinks twice about Kevin's free agency this summer. That's next summer. We are coaching this year and we are playing this year."

וזה בדיוק למה הפעם העסק הוא כה שונה מפעמים אחרות. בעבר, כשקרה מקרה, השניים התחבקו והעסק נשכח. הפעם – עם ההשעיה של גרין ממשחק שעלתה לו $125,000 – תחשבו 'כסף קטן' לאחד המשתכר כמוהו, אבל לאחר מסים והמשכורת 'החודשית' זה כלל לא 'כסף קטן', וזוהי מכה קשה וכואבת לכל שחקן, ובמיוחד לשחקן אמוציונלי כגרין, והוא לא יעבור על כך בשתיקה.

גרין קרא לדוראנט כמה פעמים "BITCH" ו-"S.O.B"

מי שחושב שזה 'כלום', אמש דוראנט נשאל אם הוא דיבר מאז עם גרין ותשובתו היתה פשוטה: "NAH".

אז מה עכשיו?

עד כמה שזה נשמע בלתי הגיוני – וכמעט בלתי אפשרי – עתיד הקבוצה תלוי עתה בשחקן הפחות מוכשר שלה, שחקן שבכל קבוצה אחרת היה עוד ג'ו-שמו, שחקן רגיל בקבוצה רגילה ששמו היה מוזכר כמעט אך ורק ב-BOX-SCORE, אבל בווריורס הוא שם דבר, ממש שחקן שבלעדיו הקבוצה נראית כקבוצת מקום ששי במערב, או מקסימום מקום חמישי אם ההגרלה היתה נוחה עבורם.

מה שקרה ביניהם ידוע לכל. אולי הנקודה הכואבת ביותר לדוראנט היה המשפט שגרין זרק לעברו: "מי אתה? אני ניצחתי כאן הרבה לפני שבאת!".

ההשעיה למשחק מידי מנכ"ל קבוצתו (ואני בטוח שלא היו עושים דבר ללא האישור של המאמן סטיב קאר) כואבת לדריימונד גרין הרבה מעבר לקנס שנילווה להשעיי אוטומטית (אי-תשלום שכרו מהמשחק ממנו הושעה – $125,000). זהו עונש הגון, גם לשחקן המרוויח מיליונים כי אחרי מס הכנסה וכו', 125 K'S נקי הוא כסף רציני, שמתלווה אליו גם בושה.

עתה הכדור הוא במגרשו של גרין. הוא יכול ליצור כאן קרע רציני שיוביל ל-"או הוא או אני".

כמובן שהווריורס ניצחה לפני שקווין דוראנט הגיע, אבל אז היא היתה קבוצה צעירה יותר, טובה יותר, טרייה יותר, ורעבה הרבה יותר. עתה – אם גרין ייקח את הקרע בינו לבין דוראנט לרמות חדשות המכריחות פירוד – הווריורס תתחיל ב-SELF-DESTRUCTION שישאיר ממנה רק חורבות, פלוס סטפן קרי. קליי ת'ומפסון יעזוב; קווין דוראנט יעזוב, ודריימונד גרין יעזוב.

המנכ"ל והמאמן קראו לכולם 'TO COOL OFF', אבל אלה שחקנים עם אגו המגיע השמיימה, פרימדונות החושבות שעליהן יקום או ייפול דבר, והם ישמחו להראות את הנזק שעזיבתם יגרום.

תיאו בריימייקר מה-ESPN.COM/אוקלנד כתב:

Anyone who knows anything about Green understands that he won’t be backing down, won’t give in, and that this could lead him to hold a personal grudge about the suspension levied upon him.

For his part, Durant has played MVP-caliber basketball so far and has proven to be committed to the team this season. He accepted a lesser contract than his maximum deal in 2017 free agency to stay in Golden State to ease the franchise’s ability to re-sign Andre Iguodala and Shaun Livingston, two core parts of a championship dynasty.

Durant has been open about his reasoning for signing another two-year contract this past offseason, telling me in late July: “I just want to take it a day at a time, and I don’t want to look at my future now. The [one-plus-one] was the perfect thing for me to do, to keep things open for me — financially and what I want to do. It’s just one of those things.”

מה יקרה?

לדוראנט תהיינה הרבה הצעות, אבל הווריורס תישאר האופציה הטובה ביותר. קליי ת'ומפסון יחכה לראות מה מחליט גרין. אם גרין עוזב – ת'ומפסון עוזב, כנראה ללייקרס. הווריורס תישאר עם מכנסיה למטה.

אם דוראנט נשאר, וגרין עוזב, זו זריקת מטבע מה ת'ומפסון יחליט לעשות. אפילו אם הוא נשאר, הווריורס תהפוך לקבוצת הגנה רגילה ביותר, מטרה נוחה לשאר הקבוצות להכניס לה, לתקוע לה, ולקחת חלק מההשפלות של העבר חזרה.

עוד מבט על מה שהלך שם באותו משחק:

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. מסכים חלקית..
    הדבר שאולי יגרום לפירוק הוא התקשורת שעושה מכל פיפס ביג דיל ממש כמו הכתבה הזאת
    אני אוהב את הכתיבה שלך מנחם אבל נראה שאתה, ממש כמו גרין מאוד אמוציונלי..

  2. מנחם אתה עושה פה סיוטים להרבה אנשים
    זה לברון PTSD, אל תלחיץ ככה
    הפחד הכי גדול שלנו זה לברון זוכה בעוד אליפות. לכן קפצנו על העגלה של גולדן סטייט
    מבחינתנו שהליגה תהיה סגורה להרבה שנים, רק למנוע את הנורא מכל
    עוד תראה שיהיה סוף טוב וגולדן סטייט ייקחו עוד כמה אליפויות

    1. מבחינתך, אני חושב שגולדן סטייט הנוכחית עושה רק רע לליגה בטח מבחינת תחרותיות ועניין . אותו דבר חשבתי על הלייקרס של שאק וקובי ועל הבולס אחרי שצירפו את רודמן למרות שהייתי בכל משחקי הפלייאוף שלהם באותם שנים).
      קבוצה שהיא כל כך דומיננטית פוגעת אנושות בתחרות והעניין שיש בליגה, השנה בקושי צפיתי בלוחמים כיוון שהתוצאה ידועה מראש.

      זה לא סותר שאני מקנא מאוד באוהדים שלה שנהנים לראות את הקבוצה הטובה בהיסטוריה וכנראה בעל סגנון המשחק היפה מכולם.

  3. אי אפשר לבטל את הטענה לגמריי, אבל נראה לי שזה קצת מוגזם. גם עם טינה אפשר לקחת עוד אליפות השנה, ואחר כך אלוהים גדול.
    מה שכן, תמיד טוב שאתה פה בשביל לבחוש בקדרה

  4. מנחם הסדר הוא הפוך. החוזה של קליי מסתיים העונה כך שהוא יחליט לפני גרין (כמו דוראנט). אם גרין יהפוך לבעיה אז ייתכן שהקבוצה תחליט עבורו. בכל מקרה יש לנו עוד עונה שלמה לעבור עד אז. כל כך הרבה דברים יכולים לקרות באמצע.

  5. מנחם ענק, קר מצחיק אותי התגובה של הקבוצה עם ההשעייה של גרין מראה כמה הם מפחדים שדוראנט יעזוב והתמיכה הברורה בו לעומת גרין מראה בדיוק כמה יודעים שהוא חשוב.

    לגבי גרין הוא בין האוברייטדים הגדולים בליגה, גם אם יעזוב הווריורס הפייבוריטים הברורים לאליפות .
    הוא בסך הכל שחקן הגנה קבוצתית מצויין ושחקן מוגבל מאוד התקפית שיורד כל שנה ביכולת במקום להשתפר, "השחקן החשוב בגולדן סטייט" זה בדיחה עצובה שפומפמה על ידי התקשורת, קרי ודוראנט חשובים עשרות מונים מלפניו.

    ללא דוראנט הלוחמים לא ממשיכים את השושלת ולא לוקחים טבעת נוספת במיוחד שדוראנט מחזיק אותם קצר עם החוזה שמשאיר את כל הכוח אצלו.

      1. אסיסטים ? כמה קשה למסור לשלוש שחקנים שקולעים מכל נקודה על המגרש עם שומר על הראש באחוזים לא אנושיים, בטח שהם נעים ללא הפסקה, כנראה שבגילי אם הייתי משחק עם קרי דוראנט וקליי גם אני הייתי מסיים עם 5 + אסיסטים . הוא לא מסוגל ליצור לעצמו נקודות והוא בנה את השם שלו על גבם . מדובר בשחקן הגנה מצויין אבל אוברייטד ברמה לא ייאמנת

        שים אותו בקבוצה ללא כוכבי על והוא שחקן חמישייה במקרה הטוב אבל רחוק מ10 השחקנים הטובים בעולם או השחקן החשוב בגולדן סטייט.

  6. אני חושב שגרין יעזוב וכנראה גם קליי. אבל קרי ישאר ואיתו דוראנט והם ימשכו כוכבים אליהם. אל תשכחו שקוואיי לנארד פנוי ומספיק לצרף איזה ניקולה מירוטיץ ויש לך קבוצה קטלנית.

  7. אפשר להירגיע הקבוצה הזאת חסרת אישיות מסטפן,קאר ועד שמארקס קאזינס

    הם לא יתפרקו עד שלברון והלייקרס ינצחו אותם.

  8. כמו בפוסט שסמיילי תירגם – השרשרת תתחיל בדוראנט. לדעתי ישאר, ואז גרין יצטרך להתפשר על כסף, ואם יש לו שכל יעשה זאת. קליי ישאר בכל מקרה, גם אם בחוזה נמוך ממה שמגיע לו. לדעתי גם עזיבה של גרין לא תפגע אנושות במעמדם אלא רק תחליש אותם. אם גם דוראנט וגם קליי/גרין יעזבו זו כבר תהיה פגיעה משמעותית, אבל כל עוד קרי ועוד שניים נשארים, ובריאים, הם ישארו בצמרת.

  9. אני חושב וזו דעתי בלבד שאם דוראנט ייקח אליפות שלישית רצופה עם הלוחמים הוא יעזוב כדי לחפש אתגר חדש ולשפר את התדמית שלו , גרין לדעתי לא יכול לעזוב מסיבות שצוינו כבר בתגובות מעלי , קליי ישאר ויתפשר על החוזה .

  10. מנחם, שמתי לב שאתה קושר את גרין וקליי ביחד (קליי ת'ומפסון יחכה לראות מה מחליט גרין. אם גרין עוזב – ת'ומפסון עוזב…).
    זה מידיעה או שכך אתה מעריך?

    1. מה זה מידיעה? לא בטוח ששניהם יודעים….
      בכל מקרה קליי יחליט לפני גרין מתוקף סיום החוזים של השניים.

  11. רחוק מאוד מהתפרקות אמיתית.
    קליי תומפסון השחקן שמקבל הכי פחות קרדיט ליעילות שלו בקבוצה הזאת.
    הוא בעצם סוחב אותם עם דורנט בעונה הרגילה וגם בפלייאוף.

    השחקן היחידי מהקבוצה הזאת שהייתי לוקח ללייקרס. ישתלב מושלם ליד לברון שיודע לנצל את כל מי שמשחק לידו.
    מוכן לשלוח לגולדן סטייט חבילה עם אנגראם,וולטון ובול.

  12. אגב, לכל מי שמנתח מה יהיה לאחר שהעונה תסתיים הייתי ממליץ להתייחס גם לנקודה הקטנה של איך העונה תסתיים.
    אליפות ? סגנות אליפות המערב ?
    יש לזה משקל 🙂

  13. הקיץ צריך להחליט לגבי קלי ודוארנט בהנחה שלא ינצל את אופציית השחקן שלו.
    שנה הבאה לגבי גרין.

    הייתי שמח לראות את דוראנט לוקח את הכישרון שלו לניקס (או לקליפרס).

  14. אני רק חותך לשלושה ימים וכבר מגיעות לאוזניי שמועות על סדקים
    בעגלה.

    לא יכולים לתת לי לסבול בשקט באליפות השח.

    אז כך –

    זה עניין למאמות.
    מאמאדונקי ומאמאקאפסנייק.
    אין כמו נזיפה ולטיפה של מאמא בכדי להביא לשלום בית.
    בלי קנסות ובלי השעיות.

    בעגלא(ה) ובזמן קריב

    אמן.

    https://www.youtube.com/watch?v=tcbg7bVnV7E

  15. אני מאמין שהם יהיו בסדר. כל קבוצה עוברת משברים וגם בשיקגו, כמו שקר אמר, ג'ורדן הלך מכות עם שחקנים. שאקובי הצליחו לקחת כמה אליפויות בלי לתקשר ביניהם וסביר שזה כן יעבור. מה שכן, יפה שגרין שם אצבע על התופעה של הכוכבים שלוקחים חוזה של 1+1 ופוגעים בתכנון ארוך הטווח של שאר הקבוצה שלהם. משהו שלברון התחיל ולא עושה טוב לליגה לדעתי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט