הגביע של סרינה! / עידו מוריה

הגביע של סארינה !

ברכות לסארינה וויליאמס. זכתה ברולנד גארוס לאחר קרב הגנה מול מריה שאראפובה.

 

התואר מביא את סארינה ל 16 זכיות בטורנירי גרנד סלאם. והתואר מסכם שנה מדהימה שעברה על סארינה מאז שהודחה בסיבוב הראשון ברולנד גארוס שנה שעברה.

במאמר הקודם עסקנו בשלושת המצבים של סארינה, מבחינתי אפשר לזרוק את המאמר לפח, הוא לא נכון יותר. אמש שאראפובה עשתה כל טריק בספר להעמיד מולה את סייקו סארינה. היא גנחה הכי חזק שהיא יודעת, היא אמרה "קדימה מריה" כל פעם שהיא פגעה בכדור, לא היה חבטה אחת של מריה למרכז המגרש ,רק פינות, לחייב את סארינה וארון הגביעים שלה לתזז על המגרש, והיא נמנעה מסרב שני, ז"א גם הסרב ה"בטוח" שלה היה חזק ומלא עוצמה, מה שהביא לה המון טעויות כפולות.

האם סנשיין סארינה יצאה מהענן שלה? לא.

 המשחק אתמול נפתח בדומיננטיות מוחלטת של סארינה. כל פעם שהתחיל ראלי. הנקודה היתה של סארינה. מריה לא נשברה. היא הימרה על סארבים עוצמתיים גם במחיר של שגיעות כפולות וחזרה למשחק ואפילו כפתה שבירה על סארינה. בהמשך מריה גלתה שחבטת כף היד בתנועה של סארינה לא מכוונת, שיחקה על הצד הזה וקבלה שגיאות זולות של סארינה. וסנשיין… היא עשתה דמיון מודרך על פדרר ופסגות השלג בשוויץ והורידה אייס אחרי אייס. בדרך לשבירה חוזרת. 6:4 מערכה ראשונה.

מערכה שניה נפתחה בהורדת רגל מהגז של מריה, אבל לא של סארינה, שבירה מהירה של סארינה ומשחק הגנה הרואי, כאילו היתה ראפא נאדאל קנו לה את המערכה השנייה 6:4. והגביע הצרפתי.

בחלקים רבים של המשחק היה נראה שסארינה יודעת לאיפה הכדור יגיע עוד לפני שמאריה ירתה את החבטה שלה. ספרתי 2 טעויות בלבד במהלך כל המשחק בעקבות קריאה לא נכונה של סיקוונס החבטות, וסארינה לטעמי השיגה מה שהיה ל 2 המרטינות. הבנה אילעית של הנקודות ומיקום היריב. אם במרטינה נברטילובה עסקינן.. ההישג הדגול ביותר בטניס הנשים עד כה היה שנת 83 של נברטילובה וההפסד הבודד שלה.

רבותי: במהלך השנה האחרונה מאז הרולנד גארוס האחרון בו הודחה סייקו בסיבוב הראשון ומאז סנשיין איתנו. סארינה זכתה בווימבלדון באולימפיאדה בטורניר גמר הסבב, והפסידה רק בקנדה אוסטרליה ודוחא. כן, גם אם אתם הומר סימפסון אתם יכולים לספור את ההפסדים של סארינה ותישאר לכם האצבע הקטנה לחטט באף.

המאזן הוא 74 נצחונות מול 3 הפסדים, ואם כל הכבוד לנברטילובה היא לא הייתה צריכה להתמודד נגד מכונות על כמו קביטובה, סטוסר, אזרנקה ושארפובה –  עם כל הכבוד לכריס אוורס ,קוצינה מרטינז ו…הסרב ב 105 קמ"ש שלהן… .

מבט לעתיד:

סארינה כרגע בענן, היא מבינה שלא נשאר לה הרבה זמן, טניס כמו שיש לה, לא היה אף פעם בסבב, והזמן לשכתב את ספר השיאים מתקצר. המצב המנטלי שלה מצויין ויש לה עוד שנתיים לזכות בכל התארים האפשריים ולהגיע דרך של 23 זכיוית בגרנס סלאמס. פחות מזה זה יהיה חטא למורשת שלה. 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 49 תגובות

  1. סרינה אף פעם לא נראתה טוב יותר!
    יש לה מאמן צרפתי ששיפר משחקה בצורה מרשימה, והיא למדה צרפתית ודיברה לקבל בצרפתית כמעט מושלמת, והיא הפכה ל-IN החדש של הצרפתים שגם לא רגילים לטוסיקים כמו שלה!

  2. השיפור הגדול אצל סרינה הוא שהיא המעיטה בצורה משמעותית את ה-UNFORCED ERRORS שלה, וזאת תוצאה ישירה של העבודה של המאמן החדש (שהוא גם מה זה חמוד!)

  3. סרינה נתנה משחק מעולה
    היא הגיעה לביקור בארץ עם החבר מאמן , הפאפראצי המפגרים גרמו לה לברוח מהארץ אחרי יממה.
    חיים במדינה של אינפנטילים , חבל שגרמו לה לברוח בכזו צורה.
    גם אם תגיע לעשרים גרנד סלמאס ואם תיעצר על פחות היא ללא ספק בטופ 3 בכל הזמנים

    1. בספר שלי היא הכי גדולה בכל הזמנים. בתנאי שסנשיין עולה לשחק.

      המשחק הכי גדול שלה שראיתי במו עייני היה גמר האוזי לפני כמה שנים מול הנין. היה שלב שהנין לא הצליחה להחטיא כדור ונתנה זויות שבמכון ויצמן לא היו עולים עליהם. הנין ניצחה איזה 5 גיימים. וסארינה חיכתה בפינה נתנה למומנט לעבור. ולקחה את המשחק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט