מיאמי דרסה את סאן אנטוניו / מנחם לס

מיאמי היט 103 – סאן אנטוניו ספארס 84 (1-1)

 מיאמי לא היתה צריכה משחק גדול של לברון לעשות BLOWOUT של סאן אנטוניו ספארס ולהשוות את הסידרה ל-1-1. אבל במאמר אנליסטי שייכנס עוד כמה דקות אסביר מדוע בכ"ז לברון היה גיבור המשחק שלי, למרות סטטיסטיקה בינונית של 17 נק', 8 ריב', ו-7 אס'.

לברון לא היה צריך לעשות הרבה בעצמו כשכמעט כל אחד אחר עשה את הכל נכון בעיקר ברבע השלישי, בריצת 3-23 כשבמשך כל הריצה כולה מאמנה העקשן של הספארס – כיאה לפלח – סרב לקחת אפילו טיים-אאוט אחד. למה? תשאלו אותו. ישנם מאמנים הרוצים להיראות מיוחדים. פיל ג'קסון היה אחד מהם.

אז מה הוא ראה מהספסל? הוא ראה את מיאמי סוף סוף ניכנסת להילוך הששי שלה, כפי שהיתה בריצת 27 הנצחונות שלה. הרבע השלישי בו מיאמי פיגרה ב-3, ולפני שאמרת 'סאות' ביץ' היא הובילה ב-20, הכניס את מיאמי לפורמה שלמעשה לא היתה לה עד עתה מתחילת הפלייאוף.

אז מיאמי השיגה 1-1 לטובתה. למה לטובתה? כי היא לא הפסידה כל העונה שני משחקים רצופים, מה שאומר שניא תנצח לפחות את המשחק האמצעי מ-3 בסאן אנטוניו, ואפילו אם תחזור הביתה בפגור 3-2, היא תנצח את שני הביתיים האחרונים.

אך הבה נדבר על המשחק הזה: כבר בחצי הראשון עליונותה של מיאמי היתה ברורה, אבל דני גרין בשלשות ללא החטאה (4 מ-4 בחצי) החזיק את הספארס במשחק. הוא סיים עם 5 מ-5 מה-3 ל=17 נרק. טוני פרקר שנישמר ב-MODIFIED דאבל טים (דאבל טים מוגבל; "מרוכך") צומצם ל-5 מ-14 ל-13 נק', וטים דנקן וקאווי לנאנרד קלעו 9 כ"א, הראשון ב-3 מ-13 והשני ב-4 מ-12. אבל לנארד  ודנקן קטפו 14 ו-11 קרשים.

מריו צ'ארלמרס היה מוביל הנקודות של מיאמי עם 19 – הרבה מהם בפיק-אנד-רול עם לברון, ריי אלן קלע 13 ב-5 מ-8 ו-3 מ-5 מה-3, דוויין ווייד קלע 12 עם 6 אס', כריס בוש 12 ב-6 מ-10 ו-10 קרשים, כריס אנדרסן 9 ב-3 מ-3, ומייק מילר 9 ב-3 מ-3 מה-3.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 291 תגובות

  1. 6. יהיה שלום במזרח התיכון.
    7. מכבי נתניה תיקח את ליגת האלופות (לותר מתיאוס יחזור בגדול).
    8. דנקן יקום בבוקר קצר ב-20 סנטימטר ומאנו יקום כאמריקאי ויאבד את כל המוג'ו.
    9. המלך המשיח (לה-בארון) יגיע רכוב על חמור שחור (וייד) ותחיית המתים תתרחש; מילר יזרוק את הקביים, לואיס יצליח לכדרר שוב, אלן יהפוך צעיר ב-5 שנים, אנדרסן ירפא מהמחלה הנפשית, והמאמן מאותגר השכל שלהם יחצה סוף סוף את רף האיי-קיו שמאבחן פיגור ויצור מהלכי התקפה ראויים.
    10. מיאמי פלופרס ישנו את שמם למיאמי דולפינס (על שם הצלילות) ויהוו את הדת השלטת בעולם למשך המילניום הבא. בכל בית אנשים יסגדו להם ולמלכם-המשיח-THE CHOSEN1 ויתפללו יומם וליל בצורת נפילות ספונטניות אפילפטיות לארץ.

  2. קראת להם בטעות- ספאטרס.
    שזה בדיוק מה שיהיה אחרי שיגמרו עם מיאמי היום- רק דם לנתח מה שהיה קודם קבוצה.
    (והחוקר הראשי יגרד בראש וינסה להבין למה יש DNA של בחורה עם קוקיות בפנים עד שיזכר שבושית שיחקה גם).

  3. יאללה ספרס תנו לנו ב 2-0. פרגנו איזה מתנה למילואימניק הטרי. ותראו למיאמי מה זה קבוצה אמיתית, מאמן אמיתי וbig three אמיתית.

  4. אין מצב שמיאמי לא ינצחו היום – הם פשוט לא יכולים להרשות לעצמם להפסיד. וגם אם הם יפסידו לא תהיה לנו סדרה רצינית. אז אני מקווה שינצחו במשחק צמוד ומותח.

  5. ההבדל בין ה2-0 שנה שעברה לבין השנה, 1-0 הוא בכיוון הנכון מבחינת הביתיות לספרס. בכל מקרה דאנקן של השנה וגם פרקר של השנה עדיפים על אלו של השנה שעברה, וכמובן גרין ולנארד וניל הם ברמה אחרת מאשר שנה שעברה.
    יותר מזה – מיאמי משחקים ברמה מאוד גבוהה כל השנה – אבל לפחות על עכשיו לא ראינו בפלייאוף הצגות והתפרצות של הכשרון כמו שראינו בשנה שעברה מדוראנט ווסטברוק. ואני לא בטוח כבר שיש להם את זה (מלבד לברון כמובן).

  6. הסיכוי הגדול של הדולפינס לקחת משחק (להלן: "למען הכבוד") בסדרה היה במשחק מס' 1.
    עדיין נותר צ'אנס קטן יותר לעשות זאת במשחק 2.
    אח"כ הצ'אנסים יגמרו.
    השאלה שנותרה האם זה יהיה 4-0 או 4-1.

  7. אשך היה טוב הבוקר. יש לו עוד 12 שעות של שכרון חושים מהדמיון, ואז האמת המרה תקטע לו את האשך היחיד שלו.

  8. אני מסכימה עם מנחם, ודור לא הזכיר זאת חזק מספיק: ההבדל הערב יהיה כריס בוש. הוא, ולא אנדרסן, ישקיט מעט את דאנקן!

    1. אשרי המאמין (או המאמינה?), קשה לי לראות את בוש מתמודד עם דנקן, שוב, לא במובן הפיזי או הטכני אלא במובן המנטלי, אני לא חושב שבוש תופס את עצמו כמצ' אפ ראוי לדנקאן, ואם זאת תכנית המשחק של ספולסטרה היא עלולה להתפוצץ לו בפרצוף.

      בלי קשר אני גם חושב שההיט הולכים לנצח הערב

  9. לא
    גם האשך וגם אני
    סאן אנטוניו זה קבוצה עם מאמן
    עם כוכב על מנוסה וגם גבוה
    עם התכוונות נכונה ובלי שיפריעו השופטים
    יש עוד ניצחון לקבוצה האמיתית בין השתיים.

  10. אינשאללה ואתם צודקים,לדעתי בכלל זה משחק המפתח של סן אנטוניו,אם הם רוצים לנצח את הסדרה הם יהיו חייבים לנצח הערב,כי לחזור למיאמי למשחקים 6 ו7 שכבר אין כוחות ,הם לא יעמדו בזה ולכן הם חייבים לנצח היום ואז עוד פעמיים בבית

  11. לספרס לא תהיה בעיה של כוחות.
    אולי למיאמי תהיה.

    אני חשבתי שהספרס יקחו את הסדרה ב 6 משחקים למרות שיפסידו את הראשון בגלל חלודה.

    אז קל וחומר אחרי שניצחו את המשחק שהיה אמור להיות הקשה ביותר מבחינתם – אין לי שום סיבה לשנות את התחזית שלי לגבי זהות המנצחת בסדרה.

  12. אם הספרס עולים ל 2 0 אפשר להכין עבורם את הטבעת
    אני צופה משחק חד צדדי
    משחק אחרון של מיאמי בבית יסתיים בנצחון של 12 הפרש ומעלה
    הספרס יגמרו עניין בבית

  13. אני לא שותף לאופטימיות הרבה של הדוק,ס"א שיחקו באופן שווה עם ההיט וגם היום המשחק יכול ללכת לכל כיוון,היה חסר לי המבט הנחוש,היתה מין הרגשה של נון שולנטיות אצל ההיט -אולי נפילת מתח אחרי גיים 7-אני מאמין שהיום זה יהיה שונה,גם הדוק וגם דור כותבים על החשיבות של העבירות של דנאקן,בגיים 1 שרקו לו שתי עבירות מוקדמות ומוצדקות (ראו בהילוך החוזר) דנאקן נתן מבט ארוך וזועם לשופטים עם זוג עיינים פעורות מאותו רגע מי שנכנס לרחבה של ס"א קיבל מכות ואין שריקה ככה שלא הייתי בונה על בעיית עבירות לדנאקן ובגדול זה בסדר מיאמי צריכים לנצח כשכולם על המגרש.
    ההיט חייבים ואני מאמין שגם ייתנו הצהרה היום עם ניצחון מעל 15 הפרש דבר שייתן אפקט גם למשחקים הבאים.
    ולכל החברה שעדיין תקועים עם הפלופים,אני מקווה שרשמתם שהפלופ הראשון ועד כה היחיד בסדרה בוצע ע"י ממציא ואב השיטה ג'ינובלי ברבע השלישי נדמה לי, מישהו הסתובב לידו והוא עף שלושה מטרים לאחור כאילו פגע פה טיל.(השופטים לא אכלו את זה).
    חוץ מהאוהדים המוזרים שבפליאוף הזה יצא להם להחליף קבוצה שלוש פעמים ולאהוד גם את שיקגו גם את אינדיאנה וגם את ס"א אני מאמין שכל חובב נ.ב.א אמיתי יעודד את ההיט היום שנהנה מסדרה ארוכה ומכדורסל משובח.

  14. אני באולם-
    רחרוח של כלבים – צק
    עמידה בתור בכניסה מאחורי אחמד רשאד – צק
    עמידה בתור לאוכל מאחורי חברה (כוסית) של אחמד רשאד – צק
    עוד רבע שעה נפתחים חדרי ההלבשה ונלך לצפות באשך טמיר של לברון – צק
    ומי לא בא , מי לא בא – מנחם.
    מיאמי לוקחים היום, אבל מפסידים 4-2 בסדרה.

    1. אם פותחים את חדר ההלבשה של ההיט זה דבר חדש. אף פעם לפני כן לא הירשו זאת, אלא רק אחרי שהשחקנים התקלחו בסיום המשחק. אני לא מאמין שתוכל להיכנס לחדר ההלבשה לפני המשחק. למעשה, אני בטוח שלא.

  15. לא מבין את הניתוחים כאן. זה לגמרי לא כוחות. הספרס מנצחים שוב די בקלות.
    נקודות חשובות:
    – לברון צריך ללכת לקבוצה עם מאמן אמיתי כדי להיות הגדול אי פעם. המסכן לא זכה למאמן סביר מאז שהוא הגיע לליגה.
    – אני לא יכול להסתכל על בוש מאז מה שקרה באינדיאנה. אם הוא שוב מתכנן (כי המאמן בטח לא מתכנן) לזרוק מבחוץ אז חבל על המאמץ.
    – קרופורד זה הסיכוי של מיאמי מול הספרס. הוא אוכל את כל הפלופים. הצרה היא שהספרס יודעים להגיב בפלופ על פלופ

  16. מדד הלחץ מחדרי ההלבשה:
    גינובילי – 9
    פארקר – 3
    דאנקן – 1
    וויד – 6
    לברון – 5
    היחיד שסירב להתראיין היה גינובילי!!
    פארקר קשקש צרפתית איזה שעה, לתקשורת הצרפתית.
    לברון וויד נראו מאד רגועים ונתנו את התשובות הרגילות של – מה צריך לעשות כדי שתנצחו ״לשחק יותר טוב״ , נו באמת.

  17. הרבע הראשון יספר את כל סיפור המשחק כי ברבע הראשון גם לברון וגם כריס בוש יראו כיצד הם מתכוננים לשחק את כל המשחק.

  18. מנחם, בגמר תמיד פותחים את חדרי ההלבשה לפני משחק. גם ב׳ דאלאס הייתי ופתחו וכמובן גם היום.
    אני אשלח לך תמונות ווידאו מחר ותעלה אותם.
    פשוט מאז שזרקת אות אני לא יכול להעלות בעצמי 🙂

  19. לברון החליט שעקב הביקורות על האנמיות במשחק 1 הוא לא זורק בכלל. פתאום הוא יחליט להתחיל להשתולל. ככה נראית קבוצה? זה שכונתי.

  20. לא ברור לי הסיפור עם סן אנטוניו. הם קבוצה כל כך מוגבלת עם מאמן איגרוף. משתמשים בטקטיקה של מתאגרף נחות, רק להשאר בסביבה. לרחף שם עד הרבע הרביעי ואז כשהיריב לא מסתכל לשלוח לו סנוקרת עם ברזל מתחת לכפפה. כל הפלייאוף הם משחקים ככה, זה לא יאמן כמה פופ שולט במשחק

      1. אין כמוהו בליגה בשליטה על קצב המשחק. בזה מיאמי מפתיעים אותי לרעה כל הפלייאוף. גם נגד אינדיאנה הם נתנו לקבוצה היריבה להכתיב את הקצב

  21. אנדרסון מעלה את המניות שלו עם פלייאוף פנומנאלי. משנה מומנטום, שומר מצוין, נלחם, לא עושה דברים שלא יודע בהתקפה, נע מצוין בלי כדור ומסיים באחוזים גבוהים.

  22. תובנות רבע ראשון:

    1) מיאמי מובילה בגלל שהיא נלחמת יותר על הריבאונד בגלל האיבודים של סן אנטוניו ובגלל שמירה פנטסטית על טימי.

    2) סן אנטוניו במשחק בגלל השלשות ובגלל שלברון לא הגיע

    3) לברון לא הגיע בינתיים

  23. מיאמי נכנעים לתכנית המשחק של פופ. לתת להם לנצח עם 2 רחוקות. בינתיים הם קולעים אבל זה לא יחזיק לאורך זמן.

  24. הם חייבים לתקוף לתקוף לתקוף. ספולטורה מוריד ערכו בעיניי עם כל משחק בפלייאוף הזה. אולי זה ישתנה בחצי

  25. אפלטון אתה מפתיע אותי בזה שאתה מופתע. יש פה קבוצה מאומנת נגד אוסף כשרונות נדיר,מה כל כך מפתיע אותך בשני המאמנים?

  26. אני לא יודע איך יגמר המשחק מה שברור שבמלחמת הכוכבים בין לברון לפארקר טוני לוקח ובגדול בנקודות חדירות ואסיסטים לברון עדין לא הגיע למשחק

  27. אין לי שום בעיה עם צ'אלמרס חוץ מזה שהוא תופס מקום על המגרש. הוא לא שומר על אף אחד, ואם לא נותנים לו את הכדור להיכנס בקיר הוא לא חולם לנסות להתפנות לזריקה. קול הרבה יותר טוב ממנו.

  28. לברון יהיה חייב לשנות פאזה במחצית השנייה, עולם הכדורסל ועולם התקשורות לא יוכלו למחול לו על עוד תצוגה רדומה כמו במשחק הראשון. ובמידה וזה יקרה, הביטחון וההתעסקות העצמית עלולים להפוך לנטל בשביל ההיט.

  29. איזה NOSHOW של לברון.
    את כריס בוש ריילי בכלל רוצה להעביר לאלסקה, שיבין כמה חם ונעים
    היה כל השנים בקנדה.

    מיאמי פשוט נראים גמורים, כמו שוויד נראה בראיון הספרס רק מחכים לקפוץ על מיאמי ברבע האחרון

  30. אשך, אני לא סובל את לברון (אפס כריזמה כמו למאמן שלו) אבל הוא השיג את מה שרצה: האחרים המשחק, וייד נראה בלתי עציר (איפה גרין בהגנה?), אקיצר, יש סיבה לדאגה. כי כל זה בלי לברון. עדיין, לו היה בא למשחק במוד של וייד (מוד שלצערו אין לו במוח) היה כבר עכשיו עשרים הפרש למיאמי וכל ס"א היו מלאים בעבירות. לצערי השלשות של ס"א יתנרמלו, הסיכוי היחיד הוא שג'ינובילי ישתגע. ואכן מנחם, ס"א נראים בלתי מאומנים בעליל. אין טרנזישן דיפנס, אין ריווח מושלם בהתקפה ושליטה מוחלטת בקצב המשחק, אין אקסטרא פאס, נאדה, הכל כשרון ואתלטיות נטו. חחח…..

  31. לכולם למעלה: ההיט מובילה ב-5? אז לברון עשה את שלו. עכשיו במחצית השנייה תראו לברון אחר לחלוטין. זה שאתם לא סובלים אותו? זה באמת מפריע לו להיות אחד האתלטים המפורסמים והעשירים בעולם.

    1. כן, אני יודע. הוא אמר לי בעצמו.
      מחר בבוקר אתעורר לאותם חיים עלובים של עני מרוד בעוד הוא יתלבט לאיזה ג'קוזי להזמין את ארוחת הבוקר שלו.

  32. אנרגיות טובות של ההיט. יפה לראות שעם החרב על צווארם הם הפסיקו עם השטויות והתחילו להילחם.
    שונא את וייד המלוכלך והפושטק אבל לפחות הוא לוחם.
    (אם בעבר בהתכדרות שלפני המשחק הם צעקו we flop! סוף סוף הם שינו זאת ל-we fight!)

    רבין – מצפה ממך לתמונה של האשכים הטמירים שלברון השאיר בחדר ההלבשה!

  33. היה תוקף של לברון. זה היה גומר אותו סופית.
    ההיט נתנו מלחמה יוצאת מהכלל בחצי וראשון, מדהים שס"א הצליחו לעמוד באנרגיות האלה. איזה קבוצה חזקה מנטלית.
    אם זה יהיה צמוד לקראת הרבע הרביעי הפוש הזה של מיאמי בהתחלה יעלה להם והם ישארו בלי כוחות.

  34. סאן אנטוניו בשליטה מוחלטת גם כשמיאמי מובילה. אני מסכים שלברון נראה שונה לגמרי בחצי השני. לפחות יש לו כסף. זה אחלה.

  35. יש לי מדיח כלים של בוש
    הרבה יותר יעיל מבוש של מיאמי

    פחות קלוז אפים על לה ברון ישאירו אותי ער עד סוף המשחק , הוא מכוער ..,,,.
    אבל עשיר !!!

    1. ב"ה

      אם היה לו כסף כמו המראה שלו, אז הוא היה אחד האנשים העניים המרודים ביותר בעולם.
      ואם היה לו מראה כמו כמות הכסף שיש לו, הוא היה אחד החתיכים ביותר בעולם.

  36. בדבר אחד (לפחות) מנחם צודק, אין חשיבות לביתיות בסדרה. הקהל לא משחק תפקיד, ורמת השיפוט כזו גרועה שלא ניתן להצביע על יתרון ביתי מבחינת שיפוט .

  37. וזה שאין משמעות רק אומר ששוב הפלאח יודע מה שהוא עושה כשהוא מטיס את הזקנים לנוח בבית באמצע סדרת משחקי חוץ

    1. אם אתה היית משלם 120$ כדי לראות את המשחק לא היית אומר ככה. (הרי משלמים לפי היריבה- משחק נגד שרלוט עולה 30$)

  38. אני עומד לשבור את הטיווי אם ג'ף ואן גנדי לא סותם את פיו. הוא מדבר נון סטופ כי כאיש קטן ונמוך הוא סובל מ-'תסביך נפוליאון' שמכריח אותו לדבר כל הזמן, כדי שלא יהיה לו זמן לחשוב על הקרחת, הכיעור, הקומה הנמוכה, והמשקפיים.

  39. כנראה שבוש קרא את הירידות עליו כאן וזה נתן לו מוטיבציה למשחק מצוין.

    לברון חושך…

    לספרס יש חורים בידיים היום שזה לא יאמן.

  40. עכשיו נראה אם מיאמי מסוגלים לגמור את זה עד סוף הרבע. פעם ראשונה שסן אנטוניו חוזרים מטיים אאוט לכמה מהלכים רעים

  41. בוקר טוב לכולם
    מומי הגיע למשחק
    עד עכשיו הייתי עסוק במשחק מקדים עם סילבי , חזרנו להיות יחד
    לקח לי המון זמן להרדים אותה

  42. יש ללברון מזל שיש לו חברים עם קצת יותר אופי ממנו.
    ס"א מפספסים היום דווקא את הדברים הקטנים שהם כ"כ טובים בהם – ריבאונד הגנה, איבודים.
    אם הם היו שומרים על הבייסיק זה היה 15 יתרון לטובתם!

  43. שוב אני היחיד שמסנגר פה על לברון אבל בלי לגעת בכדור הוא מנהל את ההתקפה של מיאמי, מחסימות מתוזמנות ופתיחת ההתקפה בחיתוכים ועד חלוקת הוראות לשחקנים איפה לעמוד ומתי להיכנס. כל זה עדיין לא אומר שהוא לא צריך לקחת את הפאקינג כדור ולהיכנס באמאמא של ההגנת חמאה של הספרס. ממי הוא מפחד? מספליטר?

  44. זה הבעיה עם צ'אלמרס. הוא יודע מתי הוא מותח את החבל, ואז הוא מנפק חתיכת משחק.
    תכלס כשמיאמי חוזרת למשחק הרגיל שלה – קלעים, העסק שוטף.

  45. אשך, הבעייה אתך היא שאין לך מושג מינימלי בכדורסל. מיאמי היא היוזמת, העושה. הספארס רק מגיבה. ההיט היא קבוצה הרבה יותר טובה, והיא במשחיק איום של לברון

  46. מיאמי מראים היום שיש להם פוטנציאל נדיר, אם במשחק עלוב של גיימס הם מנצחים ככה. זה שוב מראה את אפסותו של הפיליפיני לדעתי

    1. זה רק מראה שלא ראית את מיאמי בעונה הרגילה. הם משחקים את המשחק הכי קבוצתי ושוטף בליגה. רק בפלייאוף לא רואים את זה ואני מאשים את המאמן

  47. מגיע למיאמי לנצח. הם נלחמו יפה וזאת שעתם היפה של כל הפועלים השחורים שלא ספרו אותם בקבוצה.
    אז לא יהיה 4-0. יהיה 4-1.

  48. ראיתי את זה בא
    צפיתי משחק חד צדדי וניצחון של מיאמי ב 12 ומעלה , הכל כתוב למעלה
    עכשיו הספרס יקחו 3 מ 3 בבית ?
    כבר לא כל כך בטוח
    לה ברון חייב להתעורר לפחות למשחק אחד

  49. יש דבר שאני לא מבין אצל הציפור – הוא הולך עם הראש למעלה כמו בנאדו. הלו , זה קעקוע על הצוואר, לא גבס

  50. אני מתחיל להרגיש שהמשחק הזה הכניס סוף סוף את מיאמי לדרך המלך, ולמשחקה מלפני חודשיים, כדורסל שכמה גולשים כאן רחוקים מלהבין.

  51. מאז שמומי רואה את המשחק
    הוא רואה רק קבוצה אחת
    היה עדיף כבר לשים תראש על הכריות של סילבי וללכת לישון

  52. רק שמיאמי לא חשבו שהם התפוצצו עכשיו והשתן יעלה לראש. זה בדיוק מה שפופ רוצה. המלוכלך הזקן. הוא זרק את המשחק ב10 הפרש

  53. אני מרוצה בשביל לברון. הוא ניצל מאונס של גרין ולנרד ברגע האחרון. לוקח הרבה זמן לצאת מטראומה כזאת אחרי שזה קורה. אחרי הגג על בפילטר הוא לא עלה להתקפה כאילו אומר ״אף אחד לא יאנוס אותי במגרש שלי״

  54. אפלטון, הפלח לא רוצה ולא מתכנן שום דבר. הוא הפך לקצת סנילי. לא להכניס את בונר במשחק כזה? לא להכניס את בלייר? לא לקחת טיים בריצת 3-23. תעשה לי טובה – אני לא רוצה להכניס גם אותך לחבילת הלא מבינים!

  55. לה ברון נתן חסימה לספליטר שלא הייתה מביישת את ביל ראסל
    החוסם מספר 1 בכל הזמנים מתקופה שלא ספרו חסימות

    1. ב"ה

      וילט היה חוסם לא פחות גדול ומספרית חסם יותר ובמשחק מסוים בין קבוצתו של וילט לסלטיקס של ראסל שבו היה מי שספר חסימות, וילט חס 14 פעמים וראסל 9. שיא החסימות למשחק, אגב, הוא 17 של אלמור סמית' , אאל"ט.

  56. תראו איך כולם נעלמו מהאתר. לוזרים. אוהדים אמיתים נשארים עד הסוף. נראה לי שאני ועוד 2-3 היחידים שנשארו.

  57. אם אני ספואלסטרה אני משאיר את הקלעים מ-3 שימשיכו להמטיר וישפילו את הפלח ואת "המשפחה" שלו עד עפר. השתן עלה ל-ה-ם לראש אחרי הנצחון הראשון.

  58. חלטורה נופל למלכודת של הפלאח
    הם יתנו משחק של 30 ומעלה , השתן יעלה לראש ואז מיאמי תקבל בראש במשחק הבא
    מומי הסביר על כך בפוסט שלו , אם זה קרה ללייקרס הגדולה זה יקרה גם למיאמי

  59. ההרכב המתבקש: לברון והקלעים, כדי לצבור ביטחון למשחק הבא.
    וויד והאסלם יכולים ללכת להתקלח.
    למה רשארד לואיס לא מקבל דק' גם במשחק כזה?

  60. הפלח מנצל את ההפסד להיכנס לשחקנים שלו לראש.
    למובילים – קריאת השכמה שיבואו מפוקסים
    למחליפים – להשתפשף ולהיכנס לקצב

  61. MBK – גם לך וגם למומי אין הרבה מושג, מצטער לומר. ה-30 לא יעלה לאיש לראש. הוא רק יזכיר למיאמי כיתדג הם שיחקו לפני חודשיים!

  62. באטייה ומקגריידי חברים לקבוצה הנחמדה של יוסטון עם רצף הנצחונות כרגע במצ'אפ.
    אם איך שרשארד נראה בדקות האחרונות, יש לו מקום ברוטציה.

  63. הדבר החשוב ביותר שקרה במשחק הוא שההיט למדו כיצד לשמור על פרקר: "כאילו" דאבל טים שהוא לא דאבל טים. אסביר כשאכתוב על המשחק, אם כי אני בטוח שרק מעטים יירצו לקרוא.

  64. אני לא מבין בכדורסל ???
    תראה מי הבטיח משחק חד צדדי
    אני גם מתחייב שהספרס ינצחו את המשחק הבא
    ה 40 אוהדים של מיאמי שנשארו במשחק נהנו מרגעי הפלי אוף האחרונים שלהם לעונה

  65. מיאמי בלי לברון (ובלי ההשפעה הרעה שלו על וייד) ועם מאמן נורמלי הייתה יכולה להיות קבוצה שיכולתי ממש לחבב!

  66. כוחה של התקשורת – במשחק הגרוע ביותר שלו בקריירה (במיוחד בהתחשב בגודל המעמד ובסיטואציה) – תמונות הסיכום בסיום הם של החסימה של לברון ולברון מצדיע כגנרל.

  67. לברון לא מתפקד מול סאן אנטוניו בגלל ההגנה האירופית של פופוביץ. הוא היה חסר אונים גם נגד ספרד וליטא באולימפיאדה. כנראה חסרים לו יסודות כי הגיע ישר מתיכון.

  68. לילה טוב
    מומי עובד על הפוסט הבא שלו
    שם יספר איך הכיר את ג'ניפר ועל סדרת פליי אוף אמיתית
    בינתיים נחזור לסילבי

  69. טים דאנקן מגיע אחרון בתחרות יופי לסנטרים פעילים מעל גיל 36, פארקר היה לוקח מקום לפני אחרון, אם היה סנטר כמובן!

  70. אשך הבטחון שלך רק מכניס אותי ליותר חרדה. וללברון, מה שחסר לו זאת קליעה יציבה. אבל היי, הוא פיקח כשועל, שלט בקצב של המשחק היום, נתן ריבאונד והגנה כשצריך, קלט שחברים שלו ביום טוב ולא כפה את עצמו על המשחק. מה עדיף, שיחטיא מאה זריקות כמו קובי? לקח מעט זריקות ושם אותן באחוזים טובים. ג'ינובילי חייב להתעשת, בלעדיו זה לא ילך. מנחם, אם עוד פעם אתה כותב כמה ספולסטרה גאון אני מתאבד. חלאס, זה כבר עצוב. לילה טוב.

    1. בדיוק.
      אשך אומרים שאהבה מעוורת, במקרה שלך זו השנאה.
      לא נורא אתה עדיין מצחיק, רק תשמור על חוש ההומור אחרי שמיאמי לוקחים עוד אליפות

      1. הוא לא קלט כלום!
        הוא הסתובב כסהרורי במגרש, מפחד לזרוק, מפחד לחדור, מבולבל בהגנה, לא לוקח ריבאונד. חצי חודר, נתקע ומעיף כדור בפאניקה לראשון שרואה.
        ס"א השפילו אותו ונתנו לו 3 מטר בהגנה משחק שלם. רק שישליך עוד le-bricks.
        החברים שלו הצילו לו תתחת ונתנו משחק לחימה מצוין, קברו שלשות כשצריך (חלטורה באמת גאון, סוף סוף נותן למילר לשחק) ונלחמו על כל כדור.
        בסוף כשהכל היה גמור הוא נותן איזה ליי-אפ, חסימה (יפה שלעצמה) ושוב רואה עצמו כשחקן הטוב בהיסטוריה.

    2. אפשר לומר הרבה על לברון, ואפשר להיזכר במה שאמר פופ לעיתונאים: : "הוא יודע יותר כדורסל מכל מי שנמצא בחדר הזה ביחד"

  71. מעט סבלנו שניים וחצי רבעים (לא לגמרי, היו הרבה רגעים יפים), אך הסיומת היתה בדיוק מה שציפינו ממיאמי. היה שווה לי לשבת עם כאב ראש שרק הלך וחזק עם המשחק. מיאמי קיבלה את הקלעים בחזרה, למדה את סא"ס בהגנה, וויד סה"כ במשחק טוב, כמעט הכל בסדר. אם באטייה יצליח להתכוונן מהשלשה בסוף המשחק ומשם ליכולת ההגנתית שלו, זה יכול להיגמר בגיים 5. בחוץ!

  72. לא הצלחתי לקום ולצערי פספסתי את המשחק.
    אך כשבאתי לאינטרנט לבדוק מה התוצאה.
    שאלתי את עצמי מה נגמר ?
    אמרתי לעצמי לא יכול להיות שס"א תנצח פעמיים במיאמי זה יותר מדי.
    והימרתי על 86-104 מיאמי.
    לא הייתי רחוק….
    לא קרה כלום.
    עכשיו תהיה מיני סדרה בס"א.
    נכון קשה לי להאמין שס"א מסוגלת לקחת 3 משחקים .
    וכן הפוך .
    בקיצור בסבירות של 90 אחוז המיני סדרה תיגמר ב1-2 לאחת הקבוצות.
    ברור שאם מיאמי תבוא הביתה ביתרון של 3-2 הסיפור גמור.
    אך אם ס"א. תנצח את המיני סדרה ותוליך 2-3.
    הרי שאם הניסיון העדיף שלה והיתרון בעמדת המאמן אני מאמין שהיא תדע לגנוב משחק אחת במיאמי ולהניף את הגביע.

  73. לא ביג דיל ה-1-1 הזה להיט לפני מסע משחקים באיזור הג'וקים הגדול ביותר בארה"ב(סן אנטוניו למי שלא מכיר).

    אני תמיד טענתי שבסדרת גמר בלבד ה-3 משחקים ברצף האלה הם ממש לא יתרון לקבוצה המארחת אולי אפילו סוג של חיסרון. כי קשה מאוד במשחק גמר לשמור על ריכוז אופטימלי 3 משחקים ברצף, לעמוד בלחץ ולנצח 3 משחקים ברצף, כמעט לא חשוב מי היריבה זה פשוט קשה מאוד.

    לכן מיאמי צריכה לגנוב אחד והמצב שלה יהיה תותים.
    2 היא גונבת וזה יגמר 4-2 קליל ב-6 משחקים.

    בכל אופן מיאמי בפוזיציה טובה, היא טובה בהרבה מהספרס..

    לצערי הרב מהסדרה הזאת חייבת לצאת מנצחת אני הייתי מקווה שגם המנצחת וגם המפסידה. על הדרך לא הייתי מתנגד לקצת פצועים ופרחים פייי איזה ימים של אבל לאוהדי הכדורסל האמיתי…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט