מחשבות כדורסל של שישי בצהריים / רועי ויינברג

כמה ממפיס טובים?

הגריזליס עם 6 ניצחונות מעשרת המשחקים הראשונים שלהם. רבים לא ציפו לפתיחת עונה טובה כזאת, אז בואו נבדוק כמה זה רציני.

בשונה מאורלנדו של השנה שעברה, הגריזליס לא נהנים מרצף קליעות נדיר – מייק קונלי נותן את העונה הכי פחות יעילה שלו בקריירה בצורה משמעותית ומארק גאסול זורק 11.2 פעמים במשחק, הכמות הנמוכה ביותר מבחינתו בשש השנים האחרונות.

אז מה השתנה? קודם כל צריך לתת קרדיט ללוח המשחקים. נכון שהגריזליס ניצחו את אינדיאנה, יוטה (פעמיים) ודנבר אבל פגשו גם את אטלנטה, פניקס (פעמיים) והוויזארדס שלא נראים כמו קבוצת פלייאוף כרגע. בשבוע הקרוב הם פוגשים את פילדלפיה, יוטה, סקרמנטו ומילווקי. אחריהן נדע כמה הלו"ז היה פקטור.

השינוי המשמעותי, בהתחשב בזה שקונלי וגאסול לא בעונות מרשימות בלשון המעטה, הוא אצל המאמן. ג'יי בי בייקרסטאף שהחזיר אותם לגריט-נ'-גרינד המסורתי. הם משחקים כדורסל איטי ויעיל (הקצב האיטי בליגה, 18 בדירוג ההתקפי), אבל עם לא מעט זריקות מבחוץ באופן יחסי.

גאסול וגארט טמפל מגיעים לזריקות טובות מבחוץ ומשחקים טוב ביחד. ההגנה האישית של כל אחד מהשחקנים שם קשוחה והיכולת ההגנתית של הסגל באה לידי ביטוי – קייל אנדרסון אחד משחקני ה-1 על 1 הפחות מוערכים בליגה (הגנתית) ומלבדו יש עוד 5 שחקנים ששומרים על בין 8 ל-10.5 זריקות למשחק. הדובים יכולים לעלות עם 5 שומרים אישים ורסטיליים בכל רגע נתון מבלי שההתקפה תפגע וזה הופך אותם לאגוז קשה לפיצוח. דילון ברוקס, טמפל, שלווין מאק וקונלי שומרי גארדים נהדרים כשג'מייקל גרין, גאסול וג'ארן ג'קסון מאפשרים להם לשחק עם 2 מגני טבעת טובים ביחד כמעט תמיד. האם זה יביא אותם לפלייאוף? אני לא חושב, ההתקפה לא מספיק מוכשרת. זה כן הופך אותם לקבוצה שיהיה קשה מאוד לנצח.

איפה הרוז הפראי גדל?

מינסוטה הפסידו את ארבעת המשחקים האחרונים שלהם (ו-6 מ-8 סך הכל). ההגנה אף פעם לא הייתה שם וההתקפה גם נעלמת, כשקארל אנטוני טאונס לא מופיע עד עכשיו העונה.

למה? התשובה הפשוטה היא הסכסוך האחרון עם ג'ימי באטלר. באטלר הודיע לא מזמן שהוא יבחר באיזה משחקים לשחק. מאז שותף ב-3 משחקים מ-5 וקיבל 39.2 דקות למשחק, כשהניצחון היחיד באותה תקופה הוא בלעדיו.

באטלר לא צריך לקבל דקות בכלל גם אם הוא רוצה לשחק, כי זה פוגע בצמיחה הטבעית של הקבוצה ויוצר 2 קבוצות שונות – מינסוטה עם באטלר ובלי באטלר. זה שונה משחקן נוטה לפציעות, כי אף שחקן לא נפצע מבחירה שלו. באטלר בוחר להבריז ממשחקים.

מה התקווה בלעדיו, עד שיועבר? דריק רוז. האמ.וי.פי לשעבר (שווה להזכיר שהתנהל נגדו משפט בחשד לאונס, בסיומו זוכה על ידי חבר מושבעים) הפציץ בשלושת המשחקים המלאים האחרונים שלו עם 50 נקודות, 31 (7 מ-9 מהשלוש) ו-21. הוא עם 20 נקודות למשחק בתשעת המשחקים האחרונים כולל אחד בו שותף ל-5 דקות בלבד בשל פציעה וצריך להיות הכוכב של הוולבס.

ראינו בפלייאוף האחרון שהוא שימושי לצד עוד גארד לידו כמו ג'ף טיג או טיוס ג'ונס. העונה הוא מקבל לא מעט דקות לצד ג'וש אוקוגי, הרוקי האנדרייטד שפתח לידו במשחק 50 הנקודות. יכול להיות שהדרך של מינסוטה להצלחה היא מתן דקות לרוז ליד אוקוגי או רכז אחר, מה שגם יכול לשחרר את קארל אנטוני טאונס בצורה טובה יותר.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 66 תגובות

  1. אחלה מחשבות.. לגבי ממפיס, זה ברור לכולם שמתישהו הפציעה תגיע, קונלי או גאסול או סביר יותר, שניהם. לדעתי אין להם סיכוי אמיתי לעשות פליאוף. לגבי מיניסוטה, בדיוק אתמול חשבתי על כמה מטומטם תיבדו. נראה לי כמו איש מריר במיוחד, אני גם לא מבין למה הוא לא מטריד את באטלר, כאשר ברור שהערך שלו יורד כל יום וגם לא ברורה לי ההתנהגות הזאת של באטלר, שחקן תחת חוזה צריך לשחק בכל המשחקים אם הוא בריא, נקודה. לגבי רוז, אחלה עונה, אם כבר ציינת, ללא הקשר, שהוא נשפט על אונס, אולי יש מקום לציין גם שהוא זוכה. שבת שלום.

  2. רועי ( למה שווה להזכיר שהתנהל מול רוז משפט אונס ? )
    מלבד טאונס שנראה כמו צל במשחקים שבאטלר משותף ההימור הפראי שיצא משהו מוויגנס מתברר כהימור לא טוב בכלל
    לגביי ממפיס הכדורסל שלהם הביא אותם לפלייאוף בשנים האחרונות וכדאי להזכיר את ג’קסון שביינתים מסתמן כשחקן סולדי

    1. וויגינס לא משהו, אבל עדיין יותר טובים מהמאזן שלהם. ג'קסון מעולה ומעניין איך יתפקד עכשיו כשג'מייקל גרין חוזר במקומו לחמישייה. הרוקי היחיד מהטופ 5 שמשחק טוב בקבוצה טובה.

    2. שווה בדיוק כמו שהיה שווה להזכיר את החשדות מול קובי בראיינט או את העובדה של ריי לואיס (פוטבול) הרג אדם.
      יש משמעות אזרחית להזכיר שהם לא אלים מורמים מעם (וגם על הדרך לציין שהיכולת הזאת מגיעה בזמן שקשה להם ברמה האישית).

      1. זה לא קשור לפוסט ולא קשור ליכולת של רוז
        מה גם שזה חדשות האתמול
        רועי גם מזכיר את העבר של גדול שחקני הליייקרס בכל הזמנים בלי הקשר ענייני לנושא בו הוא דן

          1. לא הבנתי אותך
            איך התביעה נגד דרך רוז של בת הזוג שלו לשעבר קשורה לפציעות שלו ?
            אולי כדאי להוסיף סוגרים באזכור של השחקנים הבאים ?
            קובי ( שנחשד באונס בקולדרו ספרינגס ) בריאנט
            מייקל (מכור להימורים) ג’ורדן
            מוקי ( היושב בכלא על דריסה ) בליילוק
            ריצ’י ( השודד המורשע ) דומאס
            אלן ( קיבלתי חנינה ) אייברסון
            ג׳יי ג׳יי ( ההורים דאגו להסדר מחוץ לכותלי בית המשפט ) רדיק

          2. אחלה
            אבל אני עדין חושב שלכתוב על מישהו ולהוסיף סוגריים מקרה שלא רלוונטי לתוכן הדברים מיותר
            מה גם שזה נכתב בצורה סתמית ללא נימוק הסבר או הקשר
            נניח שהכותב היה בוחר לציין שעל אף המעמד של השחקן והמשפט האזרחי שמתנהל נגדו בחשש לאונס קבוצתי עם חברתו לשעבר הוא מצליח לנפק משחקים שמזכירים את יכולתו משנים עברו

          3. ג'ייסון (הרביץ לאשתו) קיד
            טוני (נאף) פארקר
            דווייט (משלם מזונות על 20 ילדים מ-18 אימהות) הווארד
            מייקל (עישן מריחואנה) ביזלי
            קוואי (זייף פציעה) לנארד
            אנס (מבוקש במדינתו) קאנטר
            דריימונד (דו"חות חנייה) גרין
            ג'יימס (בילה אצל זונה) הארדן
            לברון (פשעים כנגד האנושות) ג'יימס

          4. שכחת את קובי (אנס) בראיינט.
            וצריך להוריד את לברון, כי זה שהוא טוב כמו שהוא היה טוב במשך הקריירה זה לא פשע נגד האנושות או פשע כלשהו וגם לא דברים אחרים גם אם הם לאנחיוביים ומעידים על אופי אגוצנטרי או משהו כזה, ולא בטוח בכלל שכך המצב.

        1. אם הייתי מזכיר רק על קובי ולא הייתי מזכיר פה הייתה צביעות מצידי, לכן הזכרתי. תקף גם לאנשי תרבות שאני מעריך את היצירה שלהם כמו יובל מסנר וקווין ספייסי האנסים

          1. זה חוסר קוהרנטיות וחוסר רלוונטיות
            מה האזכור של התביעה של בת הזוג שלו לשעבר קשור ליכולת שלו בשבועיים האחרונים ?

          2. אפשר להבין מה קרה לתגובה של עידו? קראתי אותה לפני שהיא צונזרה עם כוכביות ולא ראיתי שום דבר בעייתי בה

        2. אנס קארטר צריך להיות מוחרג מהרשימה.
          הבן אדם הוא לוחם חופש אמיתי שמתעקש להביע את דעתו מול דיקטטור רצחני האוסר עשרות אלפי אנשים המתנגדים לו.

          1. תיקח את הדברים שלך מיד בחזרה!
            יש הרבה דברים שקנטר מסוגל לספוג. הוא מוכן לקבל אפילו הקטנות ילדותיות של ההוקס. אבל אם יש דבר אחד שהוא בשום מצב לא יסכים שיקראו לו זה לוחם…

        3. לא מוסכם על ידי כולם שהוא הלייקר הגדול בכל הזמנים, גם אם רבים חושבים כך.
          בכל מקרה זבל כזה חא ראוי לכך. ישנגדו ראייץ דנ'א וגם לפי מהשכן הודה בו הוא זבל אנטי מוסרי.

          1. *לא ראוי לכך.
            *יש נגדו ראיית דנ"א.

            בכל מקרה, מג'יק היה גאון כדורסל שקובי יכול היה לחלום להיות כמוהו, כארים היה כוכב על לאורך שנים רבות יותר ועם יותר תארים וזכה בתואר MVP אחרון של העונה בגיל 33, ותואר שני מקביל של הגמר בגיל 38 והיה חכם ווינר לא פחות גדול, וסט היה שחקן חכם ווינר לא פחות גדול ושחקן מגוון יותר שגם הוא היה מעולה בשני צדי המגרש ועלה על קובי באופן משמעותי ביכולת המסירה ובחטיפה ובחסימה, ובלי להתחשב בפער של אורך קריירה בקבוצה גם וילט כלייקר קודם לקובי.

    3. ממפיס חזרו לכדורסל המוכר להם כפי שהזכרת. הגנתית אנדרסון וגם הרוקי ג'קסון ג'וניור מוסיפים הרבה והעובדה שעד כה הרוקי גם קולע מבחוץ לא רע ומאוד נייד מאפשרת שילוב טוב בינו לבין גאסול.
      אין ספק שגם ללו"ז הנוח יש משקל אבל גם בנצחונות על יוטה וגם על דנבר ראית שזו קבוצה שבהחלט יכולה להשתחל לפלייאוף מערבי.
      הבעיה כמו שאמרתם שהם תלויים בבריאות של קונלי וגאסול עם הצמד הזה יצליח לסחוב באזור 70 משחקים הם עושים פלייאוף.
      נק' חשובה עד כה- שחקני המשנה כמו מאק, טמפל, ברוקס ושות' נותנים אחלה תרומה ומאפשרים מנוחה לצמד הבכיר

  3. תודה רועי. אוהב את הפוסטים שלך. ממפיס אנדרייטד העונה בעיקר בגלל העונה שעברה אבל יש לנו נטיה לשכוח כמה הקבוצה הזאת לא פראיירית כשתכלס׳ חוץ מזיבו וקצת טוני אלן אין שם שינויים לרעה בסגל ואפילו ההיפך עם פרינס ו JJJ. שאלת השאלות היא כמובן הבריאות של קונלי שבגדול עשוי מזכוכית. אם הוא וגאסול בריאים אני מהמר שיעשו פלייאוף ודווקא נראה שהתחילו שם לא רע העונה (טפו טפו).

  4. כל הסיפור בממפיס הוא שהם החליטו שנגמר טנקינג וחוזרים לשחק הגנה. ההתקפה שלהם די על הפנים (באיזה עולם מקום 18 בליגה זה יעיל) ותהיה עוד יותר כשהאחוזים משלוש יתיישרו.
    הדקות שJJJ וגאסול ביחד על המגרש הם די מצומצמות לתחילת מחציות בעיקר(ואיך גרין קשור?).
    לא יודע למה אבל פתאום נתקעה לי תמונה של תיבס מרסק לקיילי מינו את הברך בראש…

    1. התמונה של ת'יבס מרסק את הברך של קיילי מינו היא הבנה של הפוסט ברובד אחר לגמרי. לא שהפוסט הזה מורכב במיוחד, אבל סחתיין.

      גרין פתח בחמישייה בשני המשחקים האחרונים וימשיך לקבל דקות. הוא שחקן הגנה מצויין שיכול לשמור על כמה עמדות ויהיה שימושי כל העונה.

    2. "לא יודע למה אבל פתאום נתקעה לי תמונה של תיבס מרסק לקיילי מינו את הברך בראש…"
      ענק עידו! אחת התגובות הטובות שקראתי!

  5. אחלה טור
    ביזיון מה שקורה עם באטלר, אולי הגיע הזמן שמישהו מהליגה יתערב. פחות מדברים על זה, אבל גם גאסול בסוג של שביתה, שנמשכת כבר שנה, לא? כמות זריקות נמוכה, ובעיקר תחושה שהוא פחות בעניין

  6. מצחיק איך פעם היה דיון את מי שווה לבחור ראשון באחד הדראפטים הטובים בהיסטוריה- אנדרו וויגינס או ג'בארי פארקר.

  7. תודה רבה רועי.
    אני הכי מתרשם מהשיפור העצום של רוז בקליעה מבחוץ. הבנאדם ישב כל כך הרבה זמן בחוץ בגלל פציעות וחשבנו שזאת הזדמנות מצוינת בשבילו להתחיל לקלוע מבחוץ כדי לפצות על אובדן האתלטיות והצעד הראשון.
    אבל לא, כמה עברו, 5 שנים מאז הפציעה הראשונה?הוא איכזב בתחום הזה כל פעם מחדש. ופתאום העונה הוא גילה את הקיעה משלוש לראשונה בקריירה. משחקן שלא עבר 34% ב-9 עונות הוא עומד על 46%. ברור שהוא לא ישמור על זה לאורך העונה אבל יצליח להתיישר על איזור ה-40%, עם היכולת שלא אבדה להגיע לסל, הוא ממצב את עצמו כשחקן שיכול לתת 25 דקות בכל קבוצה בליגה.
    רק שיישאר בריא, לראות אותו שוב נפצע יהיה מחזה מכמיר לב במיוחד.

    1. זה לא תהליך כל כך פשוט.
      הפציעה שינתה לו את נקודות הזריקה (שחרר את הכדור יותר נמוך), מכיוון שלא הצליח לקפוץ גבוה כבעבר. אני יודע שבשנתיים הראשונות אחרי הפציעה הראשונה הוא התעלם מזה לחלוטין ורק בהמשך החליט לשים על זה דגש.
      השיפור שאנחנו רואים העונה הוא תוצאה של עבודה מאוד קשה שלוקחת שנים. אני מקווה בשבילו שהוא סוף סוף יכול לקטוף את הפירות.

  8. תודה רועי פוסט מעניין . ממפיס תנסה להילחם על כניסה לפלייאוף עד השנייה האחרונה הבעייה שלה שיש לה שחקנים חשובים שמועדים לפציעות : גאסול וקונלי .
    לגבי מינסוטה אם אני הבעלים באטלר לא עולה למגרש עד שאני עושה עליו טרייד וגם תיבודו מקבל מכתב

  9. איזה כיף לראות את פריחת הורד אחרי כל מה שעבר עליו.
    באטלר זה ביזיון שלא זכור לי כמותו. אם הייתי בעלים של קבוצה הייתי מזמן דיון בעניינו עם שאר הבעלים ומנסה להשיג הסכמה שאף אחד לא יתקרב אליו.
    הוא צריך להיפלט מהליגה על הדבר הזה. חד וחלק!

  10. מינסוטה נמצאת פחות או יותר איפה שהיא אמורה להיות.
    טאונס וויגינס הם לא שחקנים שיכולים להוביל קבוצה אבל מתנהגים כמו סופרסטארים וזה הכי גרוע.
    קבוצה תקועה שלא תגיע לשום מקום.
    לגבי באטלר עד שלא יקבלו תמורה הוגנת בעינם עבורו אין טעם לעשות סנקציות מיותרות. הרבה קבוצות עדיין לא במשחק הטרייד אחרי באטלר כיוון שהם חתמו עם שחקנים שעדיין לא יכולים להיות מעורבים בטרייד.
    מאמין שהם יקבלו תמורה יותר טובה ממה שיוסטון רצו לתת.

    הגיעו הזמן שתבינו שבחירות סיבוב ראשון זה בלוף.
    ההסתברות שייצא שחקן שווה ערך לבאטלר שואף לאפס ובטח כשלא מצמידים לבחירה שום שחקן שיכול להעלות בחמישייה.
    4 בחירות סיבוב ראשון שהם יוכלו לנצל את כולן רק בעוד 8 שנים.
    בזמן הזה יהיו לקבוצה 3 מאמנים..

    1. תלוי אם יודעים לבחור
      פרסטי בחר את דוראנט, ראסל והארדן שנה אחרי שנה
      איינג' שדד את ברוקלין וניצל את הבחירות לערימות של כישרון

      1. דוראנט ראסל והארדן היו בחירות טופ 5 .
        מינסוטה צפויה לקבל בחירות 23-28.
        עם כל הכבוד לבחירות של איינג מי שיקבי לאן הקבוצה תלך זה קיירי והייוורד. טאטום עדיין צריך להוכיח את עצמו ובטח ג'יילן בראון.
        כל השאר לא שווים דיון עמוק

        1. כן, בחירות סיבוב ראשון זה בלוף…

          ואני חשבתי שההכרזה שלך שחלוצים בגובה 1.93 יכולים לעשות הכל אבל חלוצים בגובה 1.96 הם כשלון מועד היא הדבר הכי הזוי שלך שאני אקרא.

          1. או שאתה טמבל או שאתה עושה את עצמך.
            אני מעולם לא אמרתי שחלוצים בגובה 1.93 יכולים לעשות הכל
            קבל את כל הציטוטים שלי ברצף בנושא הזה ואם עוד פעם תהיה לך בעיה בהבנת הנקרא פשוט תגיד ואל תהיה טמבלולו-

            1.
            בוודאי ש 5 ס"מ זה קריטי.
            שים לב שאף אחד מהם לא 1.95 ומעלה כמו שביקשתי.
            כשארצה 1.90 אבקש 1.90.
            עובדה שלא מצאת 1.95 כמו שביקשתי.
            לך לרשימת טופ 100 העולמי אולי 2 מתוכם 1.9
            כל השאר 1.75-1.85
            יש לכך סיבה פיזיולוגית מובהקת.

            2.
            וכמה יש כאלה בעולם?
            וכמה כדורגלנים יש בעולם?
            כתגובה לדוגמא עם זלאטן

            3.
            מתחת ל 1.80 כמעט בלתי אפשרי להצליח בתור כדורסלן אבל יש כאלה
            מתחת ל 1.77 קשה מאוד להגיע לטופ בטניס אבל היו כאלה
            מעל 1.90 קשה להיות חלוץ בטופ אבל היו כאלה

            מה שאני אומר שלכל כלל יש יוצא מן הכלל, כמו כל דבר בחיים.

            לסיכום
            תחזור לעשות שיעורי בית זאת הבנה שמביכה גם ילד ביסודי

  11. הסיפור עם טאונס הוא אחד העצובים בליגה.
    משחקן שסומן ליורש של דאנקן, הוא הופך ללא רלוונטי.

    כל יום שטיבודו על הקווים הוא אסון.
    לבאטלר, אסור לשחק אפילו דקה.

  12. הייתי עוד מוסיף לגבי דרק רוז שאחרי שהוא זוכה המושבעים רצו להצטלם איתו ואולי מילה על ההתנהגות הנוראית במהלך המשפט,
    שגם אם באמת לא היה כלום, זה עדיין בזוי בפני עצמו (עורכי הדין השתמשו בכל טקטיקת השפלה בזויה שיש בספר נגד מתלוננות אונס. רוז עצמו מראה בורות עצומה בנוגע לרעיונות בסיסיים כמו הסכמה).
    וחשוב להזכיר את זה. כי כרגע התקשורת או מתעלמת או מנסה למכור את סיפור הגאולה כשמשפט האונס הוא עוד מכשול בדרך של רוז חזרה לצמרת. חשוב להזכיר כי התרבות שלנו עדיין רצה לחבק את האנשים האלה, מקסימום נותנים להם הרחקה קצרה. אז חשוב בעיניי להזכיר שצריך להיות מחיר לרעל הזה.
    ובאיזשהו מקום זה גם מתחבר לת'יבודו ובאטלר. הפוסט הזה יושב לי בראש עוד מתחילת העונה.

  13. יש הרבה צביעות לגבי באטלר גם אם ההתנהגות שלו היא מכוערת ברמה וראויה לגינוי. מערכת היחסים בין השחקנים לפרנצ׳ייז היא עדיין לא סימטרית ולעיתים גם לא הוגנת וההתנהגות של באטלר (ובמידה פחות גם קוואי שנה שעברה) היא נשקו של החלש.

    לגבי האונס – היה משפט, הייתה משטרה. התקבלה החלטה וממשיכים הלאה. לא אני ולא קוראי האתר יודעים מה קרה שם באמת והרשויות המוסמכות, במקרה הזה, כן התערבו וחקרו. אני מאד בעד מי טו. יש הרבה מאד חלאות שם בחוץ והגיע באמת הזמן לקפד להם את הראש ולעזור לנשים להרגיש בטוחות ושוות אבל זה איכשהו הפך לציד מכשפות חסר שליטה שמונע ע״י צדקנות ואני חושב שאין לזה מקום.

    1. גיא לגבי המשפט של רוז – אתה כותב הרבה דברים לא מדויקים.
      אין למשטרה כמעט קשר למשפט הזה ויש לא מעט דברים שמוסכמים על שני הצדדים שמציירים את רוז באור מאד לא מחמיא.

      1. אני מודה שלא חקרתי לעומק את משפט האונס אז יכול מאד להיות שאני לא מדייק. אני מניח שהייתה משטרה מעורבת ברמה כזו או אחרת.

        1. לא במשפט הזה. האופציה להגשת כתב אישום פלילי עלתה בעקבותיו. לא סביר שזה יקרה גם אם הערעור יתקבל ( מה גם שהחוקרת הראשית שמינתה המשטרה בזמנו התאבדה מה שמקטין את הסבירות עוד יותר).

          1. לא נראה לי. לא הכל צריך להיות קשור.
            אין פה משפט פלילי אז הדיון על חפות לא רלבנטי.
            האם אתה מתכוון בדעת הקהל? כן ברור.
            אבל כמו שאמרתי ההתנהלות שלו בכל הסיפור מאד מאד בעייתית.

    2. כל מה שעידו כתב.
      ולגבי באטלר – יש משהו במה שאתה אומר, רק שהוא מוציא את זה על החלש יותר ממנו ולא על החזק. על וויגינס וטאונס, שאת התדמית שלהם הוא מנסה לזרוק לבוץ, במקום את ת'יבודו וטיילור שעוד לא העבירו אותו ולהם יש את הכוח בסיטואציה. עובד שמנסה שיפטרו אותו מחרבן על השולחן של הבוס, לא על השולחן של המזכיר של עצמו.

      1. מסכים. את באטלר אני מכיר, ואת תהליך ההפיכה שלו לדיוה בחסות דויין וויד ראיתי מקרוב. גם בבולס הוא היה מדבר בצורה מתנשאת לצעירים אבל הוא היה הסטאר של הקבוצה והוא די מצחיק אז בבולס זה רב הזמן עבר בסלחנות (עד הפיצוץ המתוקשר)

  14. תודה רועי.
    בממפיס זה נסיון מעניין לשלב את ג'ארן ג'קסון וגאסול.
    לשניהם יש יכולת קריאת משחק לא רעה בהתקפה ובהגנה ג'קסון מתגלה כבעל אינסטינקטים מצוינים.
    אבל בסוף הוא יצטרך לשחק לבד בסנטר אז יפה עושה פיזדייל שנותן לו לשחק הרבה לבד.
    אגב אם יש משהו לאפשר להגיד לזכות פיזדייל זה שהוא מאמן הגנה טוב, וההתפתחות של קפלה כמגן קרתה הרבה בזכותו.
    אגב עידו, כן ג'קסון לא קולע באחוזים טובים עד עכשיו אבל הוא מושך אליו מגינים כי הוא נחשב קלע לא רע, עם 40% לשלוש בקולג'. המכניקה שלו לא רעה והוא לא מפחד לזרוק. כל מה שהוא צריך זה להגיע ל33% והוא יפתח עוד יותר את המשחק ההתקפי של ממפיס.
    לפחות עד שקונלי או גאסול יפצעו ואז אפשר לחזור לפודרה.

  15. תודה רועי, ממפיס זה בלוף שיגמר בקרוב… מינסוטה צריכה לחתוך את באטחר ממזמן, דרק רוז יופי של שחקן אבל לבנות עליו זה הימור גרוע מיחסי ההימורים בוגאס… בקיצור שתי קבוצות שלא הולכות לשום מקום

  16. אחרי כמה ימים במצוקי דרגות ללא קליטה חזרתי וזה הטור שבחרתי לקרוא לפני שאני ממשיך הלאה.
    לא התאכזבתי רועי. ניתוח משובח.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט