פריוויו באישון לראשון/שמעון טבדי

פריוויו באישון לראשון/שמעון טבדי

 

 

 

 

דטרויט גרוטאות (5-6) – שארלוט אייר ג'ורדן (6-6) (22:30)

מאבק פלייאוף אימתני בקרבות המזרח.

המשחק יערך במגרש הגרוטאות שאליו מגיעות המכוניות מעיר המכוניות. הגרוטאות פתחו את העונה היטב אבל מאז הם משתדלים לחזור לסיבוב מירוצים ברחבי העיר אולם ללא הצלחה. אוטו היוקרה שהגיע למגרש לא עזר לשנות את התדמית והם ימשיכו במאבק להיכנס למירוץ הפוסט סיזן.

אוטו היוקרה שהגיע

אנדרה דראמונד הוא שחקן עם מספרים יפים ומנופחים אבל לא טוב כמו שנדמה לכם. רג'י ג'קסון שפעם היה נראה לקסוס נמחץ במגרש הגרוטאות ומוצג בפנימיותו. יתר שחקני הקבוצה זה החלקים המעוכים אחרי הטיפול שאפשר למכור אותם למוסכים בקלנסוואה.

שחקני שארלוט מנגד עדיין לא צרעות אימתניות אלא צרעוניות בקטנה, יש להם כרגע רק צרעה מלכה אחת, קמבה המהלך שנותן עונה חלומית עם מעל 28 נק' למשחק תוך כדי שהוא נותן לה לנשום אוויר פסגות ומוליך את הקבוצה לפלייאוף בעת זו.

הווינר נותן:

דטרויט – שארלוט+3 (שארלוט).

 

יוסטון פאג'רס (7-4) – אינדיאנה אופיס דיפו (5-8) (02:00)

מורי עסוק בחקירה כרגע של נסיבות האירוע שהחדירו את המחבל כרמלו אנתוני לארגונו השיעי. אמנם הרקע של המחבל היה מוכר למורי אבל אנשים רמי דרג לחשו על אוזנו שכדאי לגייסו וכי הוא יכול להועיל ואף ניתן "להמיר" אותו להיות טקסני ובכך שכנעו אותו. אותם אנשים רמי דרג חשודים כרגע ובהם הסוכן CP3 אשר לגביו גם ידוע כי מעל בכספי הארגון ב-160 מיליון דולר והינו חבר קרוב של המחבל.

הסוכן CP3 נראה מיודד עם המחבל בארגון התאגיד

האיש השני הוא ראש מחלקת "רעם" במוסד סם פרסטי אשר דחף את המחבל לארגון כסוס טרויאני עפ"י החשד וזאת כנקמה על כך שבעבר מורי "המיר" סוכן שלו בכינוי JH שנמצא כרגע במצב הפשרה מהקפאה עד שיחזור לכושר מבצעי אחרי קיץ רווי בילויים.

המחבל מונע הקמת מערך הגנה ודיוק של הטילים לטווחים ארוכים כאשר הם פוגעים באחוזים של טילי פאג'ר אחרי שרוב הליגה פרסה מערכת כיפת ברזל.

יוסטון נראים רע מאד, מאד. זה לא רק ההפסדים אלא שפת הגוף של השחקנים שנראים שבעים, מדושנים ולא בכושר, כנראה ההגעה לשיא עונה שעברה דיכאה אותם.

יוסטון זה הארדן ושהארדן נראה לא בקטע גם הם נראים ככה. אני בד"כ לא מתרגש מהפסדים ברצף או הפסדים פה ושם אצל קבוצות חזקות אבל משהו ביוסטון נראה מאד לא טוב ואם הארדן לא יחזור לכושר שהוא שחקן טופ 8 בליגה, יוסטון תראה את הפלייאוף מהבית, עד כדי כך.

כבר היום פורסם שכרמלו בשיחות על מעמדו/צורת משחקו/בדרך החוצה ומורי הבין בשמינית עונה מה שלקח לפרסטי להבין עונה שלמה.

עם זאת הארגון ינסה להוציא פיגוע בסניף אופיס דיפו הקרוב לביתם.

ויקטור אולדיפו הוא מנהל סניף אופיס דיפו המנסה לשמור על שקט בגיזרה. עובדים אצלו כמה אנשים אפורים אבל כאלו המצליחים להביא את הסניף למצב אופטימלי.

הסוכן JH לא בכושר מבצעי

הווינר נותן (אין עדיין ליין אז אני נותן):

יוסטון – אינדיאנה+3 (יוסטון).

 

ניו יורק סטינקס (9-4) – אורלנדו טראג'יק (7-5) (02:30)

שסרחון פוגש טרגדיה יוצא טרגדיה מסריחה. מי שמסוגל לצפות במשחק הזה שיהיה לו לבריאות. סרחני ניו יורק מצליחים לנצח כמה נמושות וגופות מידי פעם ובגארדן לעיני דובי ונירו זו תהיה הזדמנות נהדרת.

בדיסניוורלד הטרגדיות חוגגות כל השנה ואין חדש תחת השמש. פתיחה אופטימית שבסוף נגמרת בטנקינג.

הווינר נותן:

ניו יורק – אורלנדו+1 (ניקס).

גם בטרגדיה מסריחה ניתן למצוא דברים טובים

 

אוהד שיודע מה חשוב באמת במשחק שכזה

 

דנבר דינוזאורים אחרונים (3-9) – מילווקי איילים (3-9) (03:00)

וולקאם טו דה מיין איבנט אוף דה נייט.

דנבר מגיעה אחרי 2 הפסדים רצופים ולא לאריות הליגה אלא לגריזליז ולנטס. ניקולה יוקיץ' חזר לעצמו במשחק האחרון לאחר 4 משחקי נפל אבל זה לא עזר לדנבר לצאת עם W בביתה. ההתקפה לא כ"כ מתפקדת בקולרדו כאשר גם ג'אמל מורי לא מצליח להתרומם בחלק זה כפי שהוא אמור.

מולה ניצבת אחת מקבוצות העילית של המזרח בראשות הפריק היווני הנמצא בכושר MVP והתעלל לא מזמן גם בלוחמים. הבעיה שזה בק טו בק עבור האיילים ולא בטוח שהם יכולים לרוץ כ"כ הרבה במיוחד בגבעות קולרדו.

קשה לי להאמין שדנבר תפסיד משחק שלישי ברציפות ושני רצוף בפפסי סנטר ואני מאמין שהיא תצא לרצף חיובי נוסף החל מהלילה.

ניקולה יוקיץ'

הווינר נותן:

דנבר – באקס+3 (דנבר).

 

פורטלנד רייזרס (3-9) – בוסטון אפונים (5-7) (04:00)

ליליארד, מקולום ונורקיץ' זה סכין הגילוח של ג'ילט בעל שלושת הלהבים. כל להב חותך יריבים ביום מסויים. הם משחקים מהיר, נמרץ, קצבי ועם הרבה הפגזות. הרכות שלהם ניכרת המון במשחקם על אף הניצחונות והיום הם יפגשו את אחת הקבוצות הקשוחות בליגה.

מסע למערב לא מאיר פנים לסלטיקס עד כה כשבקושי גירדו ניצחון דחוק בהארכה בפיניקס ואז נרמסו בבק טו בק ביוטה ללא כוכבם קיירי. אז קיירי היום ישחק ונוכל להנות משניים מהרכזים הטובים בליגה ראש בראש.

בוסטון עד כה די מתקשה לבסס את מעמדה מול קבוצות חזקות (גם מול חלשות) וניכר כי משהו חורק במכונה של בראד סטיבנס. הצעירים הירוקים נראים כל אחד כמו אפונה קטנה ולא מאיימת שכרגע כולם מחכים להתחברותם.

יהיה לדעתי משחק סופר צמוד שילך עד השניות האחרונות ובסופו הניצחון ישאר באורגון.

המגלחים

הווינר נותן:

פורטלנד – בוסטון+3 (פורטלנד).

 

לוס אנג'לס יפים ואמיצים (6-6) – אטלאנטה פגרים (9-3) (04:30)

אופרת הסבון מגיעה לפרק 13 עונה 1. התאגיד כבר שלח מסר דרך שופרו בערוץ הבית על מנת להביע את רצונו בקשר לאינגרהם https://www.youtube.com/watch?v=SUjzTXdtMXY.

הספינים נמצאים בהילוך ראשון כרגע והם ילכו ויתגברו לקראת פברואר שגם לאבר יטמון ידו בצלחת. אותו לאבר כרגע שומר על בנו ונקט עמדה לטובת התאגיד באומרו "אם הם צריכים עזרה, שוט, אני אאמן אותם. אני מסוגל לעשות את זה בעיניים עצומות, ועדיין לעשות עבודה טובה יותר מלוק וולטון".

ניסיון ליצירת תאגיד חלופי

עם כל הבלאגן הלייקרס עדיין גירדו ניצחונות בלוח משחקים קשה במיוחד שהסתיים לפני המשחק לפנות בוקר (דרסו לפנות בוקר את הקינגס) ונמצאים בעמדה לא רעה בכלל לקראת ההמשך כאשר המלך מעמיד מספרים מכובדים מאד של 26 נק' (50% מהשדה), 7.9 אס', 7.8 ריב' ב-35.4 דק'.

אצל הפגרים אין חדש, הגופות מתפגרות ממשחק למשחק ועושה רושם שגוררים איתם גם את הגוזל הצעיר טריי יאנג שהולך ונחלש. קנת בייזמור מחכה לטרייד שלו בקרוב או בפברואר.

משחק שלמרות הבק טו בק כל תוצאה למעט בלואו אאוט מוחלט תהיה הפתעה, מאזן חיובי לראשונה העונה למלך.

הגוזל שוקע בייאוש

הווינר נותן:

לייקרס – הוקס+11 (לייקרס).

 

 

 

אזהרת משתמשים:

מאזן הימורים עונתי: 94 מ-169 (55.6% מהשדה).

לפוסט הזה יש 224 תגובות

  1. אני לא מסוגל לשמוע את איי סמית, פשוט אידיוט הוא מצהיב כל דבר בצורה כל כך בוטה, ומוביל את החדשות לרמה כל כך רדודה. חבל שESPN הפכו לזה.

    1. אההה ואם כבר אז אני חושב כמוך שפורצי הדרך יפרצו מה שעדיין לא נפרץ בבוסטון. סביר גם שיהיה לנו מחר בבוקר דווח ממה שהיה לפני, במהלך ואחרי המשחק.

  2. אני לא יכול לקרוא את הפריוויואים האלה, מצטער…
    יותר מדי לנסות להצחיק ו"לשחזר" את מומי, כך שאי אפשר להבין שום דבר ממה שצפוי. כולל אפילו לא להיות מסוגל לאיזו קבוצה של LA הכוונה.

    אולי אני היחיד שחושב ככה, אבל זו הדעה שלי.
    אין לי שום בעיה עם הדירוגים והטורים האחרים של שמעון, אבל כשאני קורא פריוויו ואני לא מבין ממנו בסופו של דבר שום דבר, זה גורם לי פשוט לא לרצות לקרוא יותר דברים של הכותב

    1. הדרוגים לטעמי היו יותר מוצלחים.
      מסכים עם אלו שמעלי, הירידה על הקבוצות קצת מוגזמת יחד וגם אין ממש מלל על כדורסל. לכנות כל שחקן שני כ"נגר" זה ריק מתוכן לחלוטין. לפי דעתך ישנם בערך רק 30 שחנקים לגיטימים בליגה.
      יחד עם זאת, הפריווי נכתב בהתנדבות מלאה, ככה שזה בסדר.

  3. תגיד שמעון ראית את המשחק של בוסטון ביוטה? ראית תוצאה? אז מאיפה האמירה נרמסו? חזרו מפיגור 20 לפיגור 4 ברבע הרביעי וכמעט הפכו את התוצאה באחד המשחקים הכי מהנים של השנה.

    זה בסדר לא לראות את כל המשחקים – אי אפשר לצפות את זה מאף אחד – אבל תפסיק להיות כזה נחרץ בדברים שאין לך שום מושג בהם.

      1. צודק שמעון, כל המשחק היה בשליטה של יוטה, כשהם קולעים למרות ההגנה של בוסטון ומספקים עצירות עד הפרש של 20. קאמבק מכובד בסוף אבל משחק מרשים וחד משמעי של יוטה

  4. טוב, נראה את דטרויט הערב…
    מדהים מה שקורה ביוסטון השנה, גם אם הכל עדיין הפיך. ברגע אחד נפלו מאיגרא רמה לבירה רומנית בשקל וחצי בפיצוציה

  5. מצטער אבל אני לא אוכל לקרוא יותר את הקדימונים האלו עם הכינויים המבישים שמדביקים לקבוצות ולמועדונים שונים. זה לא מצחיק , לא שנון ולא מעניין. מעריך את ההשקעה של הזמן ומחויבות אבל חייב להיות רף מינימום דברים האלו… אפילו בוואן לא כותבים ככה

    1. צודק איתי, ההבדל בין מומי לבין שימון זה כמו ההבדל בין קליבלנד של לברון לקליבלנד הנוכחית. במקום קדימונים סטייל מנחם תלמי יש עכשיו גיחי-גיחי ברמה של כיתה א'

  6. תודה שמעון,
    ההתקפה של יוסטון נראית כרגע כמו בלון תבערה, הלוואי פאג'ר.
    פורטלנד נראים ממש טוב בינתיים, וזה קרדיט עצום למועדון שהיה יכול להתפרק אחרי ההדחה המביכה בסוויפ בסיבוב הראשון.
    מקווה שראובן יהיה במשחק ויהנה מעוד מותחן עם שלשה בשנייה האחרונה. הפעם של לילארד, הגיע הזמן שהוא יתן איזה שלשת באזר כמו בימים הטובים.

  7. תודה רבה שמעון. יוסטון-אינדי ודנבר-באקס מעניינים מאד.

    ממש לא ברור מה קורה ביוסטון השנה. עם כל הכבוד לכרמלו (ואין כבוד), אי אפשר להפיל הכל עליו. אני ממש מופתע.

  8. לא הכי סביר שזה יקרה אבל אני הולך על שתי המזרחיות (הבאקס והסלטיקס) במשחקי החוץ המרכזיים מול המערביות. יהיה מעניין

  9. תודה על הקדימון.
    הערה סגנונית לשמעון: אנחנו (רוב משתתפי האתר) החלטנו לפני שנתיים או שלוש להשתדל לצמצם למינימום את השימוש בפועל ס.ר.ח. , שאתה מרבה להשתמש בנגזרות שלו.
    אנחנו אוהבים כדורסל, בעיקר של הנ.ב.א. ואפילו אם יוסטון או הניקס או אורלנדו לא מספיק טובות כרגע, זה עדיין לא עושה אותן מסריחות.
    זו מילה לא נעימה שאני כמעט לא משתמש בה ובוודאי לא לגבי דברים שאני, וגם אתה אוהבים מאד.

    1. אתה היחידי שיש לו טראומה מהמילה להסריח את הפרקט, הפוך גוטה הפוך, דעתך הזויה, אני נגד בור צואה כי אנשים אוכלים תוך כדי..

  10. אחלה פריוויו תודה.
    לא ברור למה מגיבים פה נעלבים בשביל קבוצות ושחקנים… אם הייתי מרוויח חצי ממשכורת מינימום (לוטרן!) באמת שלא היה אכפת לי אם שמעון היה כותב עליי נגר מסריח שמנגבים איתו תרצפה

  11. אני אישית אוהב את הקדימונים של שמעון. הבקורת שלו כלפי המליונר טוני סנל לא מדויקת, וזה כלום לעומת הביקורת שלו כלפי המליונרים שלובשים את הגופיות של סקרמנטו או ברוקלין, אבל זה חלק מהקסם של הכתיבה שלו.

    ולכל מי שנעלב בשם תאגידים עסקיים שבונים סגלים מחפירים כדי לקבל דראפט גבוה – אתם ללא ספק משהו מיוחד.

    1. מה הקשר בין רמת השכר לצורת ההתבטאות? מה הקסם בכתיבה משתלחת ללא סיבה?
      לשיטתך ככל שאדם מרוויח יותר כך מותר לטנף עליו ללא הגבלות? מה זה השטויות האלה….

      1. לדעתי אנשים ציבוריים, בוודאי כשהם לא משולי החברה, אלא מליונרים צעירים, יכולים לספוג כמה עלבונות בלי להיעלב יותר מדי.

        ואם כבר נכנסנו – יש מעט מאוד שחקני כדורסל שזוכים להיות שחקני נ.ב.א. יש המון שחקנים שמרגשים אלפי אנשים באופן קבוע בגלל הכדורסל שהם מציגים, והם עדיין רחוקים מאוד מלהיכנס. יש שחקנים מצויינים שרודפים אחרי זה כל הקריירה ולא מגיעים או חותמים בסוף בשולי הרוטציה של איזה קבוצה ומאושרים עד הגג. לכן, כל התבטאות כזו היא ממילא תחת כוכבית ענקית, ואין מה להיעלב בשביל השחקן.

        לגבי השפה – אני אוהב שכותב מרגיש משוחרר. אני לא מאמין בצנזורה, במיוחד כשזה לא באמת פוגע באף אחד. לגבי הטעם אפשר להתווכח, אבל אני חושב שיש מקום גם לסיקורים בסגנון הזה.

  12. אחלה ותודה לשמעון אפלטון יאיר… (האחרונים בפירסום הכתב ות) ו וכל הכותבים, כיף ענק לקרוא אתכם כולם כישרונות כתיבה כאן כולל רב הגדול של המגיבים

  13. תודה שמעון.
    אולי היום יוסטון יפסיקו להצחין את הפרקט? אני עדיין מאמין שזה רק משבר קטן וזה חולף. . .
    cp3 מעל בכספי חברה, גדול

  14. עכשיו עם הסרט בשיער דארמונד יראה לכולם מאיפה משתין הדג. איך היו אומרים אצלנו בכדורגל בתיכון – זה הכל בנעליים
    רמת העניין במשחק כל כך נמוכה במגרש שאפשר לזהות איזה נעליים השחקנים נועלים לפי רעש החריקה שלהם

  15. בדטרויט משחקים באולם חדש, בן שנתיים, שנבנה בדאונטאון . שם יש 80% שחורים. הרבה אוהדים פוחדים להגיע לשם. לכן תמיד ריק שם.

  16. ללייקרס אין מה לקחת את כרמלו, אבל לכו תדעו עם לברון…הוא חבר טוב של כרמלו…
    למרות שאפילו למייקל ביזלי אין דקות בכלל על המגרש בלייקרס…

  17. אמן הלייקרס יקחו את כרמלוש,הוא מתאים ללייקרס בול,יעזור מאוד בחינוך הצעירים ובעיקר לכסות על לברונית בהגנה🤣

    1. חחחחחח גדול
      רונדו, לברון, כרמלו, צאנדלר ובייזלי על המגרש כשסטפנסון וג'אבל מגי מחכים בחוץ….
      פעם זו היתה קבוצה שיכלה לקחת טייטל ב NBA בכלל בלי להתאמץ. היום זה נשמע כמו בדיחה גרועה.

  18. איך פייזדיל עוד לא קלט שקווין נוקס זה השחקן הכי טוב עם הכי הרבה פוטנציאל אצלו שהוא מעלה אותו מהספסל במקום לתת לו כמה שיותר דקות

  19. היה איזה רגע שיאניס נפל על הטוסיק וסנל רץ אליו, הושיט לו שתי ידיים והסתכל לו בעיניים כדי לוודא שהוא בסדר.

    האפיזודה הקטנטנה הזאץ נתנה לי תחושה שהם יילכו אחריו באש ובמים. לא מתוך יראה אלא מאהבה.

  20. דנבר זו אשליה אופטית

    עושה רושם שהם מדברים חזק העונה
    אבל לצד פתיחה עונה נהדרת רואים רכות מנטלית וחוסר בשלות

    כמובן שיכנסו לפלייאוף אבל לא מחזיק מהם כקבוצה

  21. מילסאפ – 30 מיליון $..

    אם הדוק היה קונה בסכום הזה 50 טון
    חמין אסלי ונותן לו להישכב בשמש 36 שעות, פחות היה כואב לי.

      1. מניח שהייתה שיטה אחרת, אבל ה-NBA זאת ליגה של גארדים, אלא אם כן אתה אנטוני דיוויס (וגם אז כדאי שיהיה לצידך גארד)

        1. לא טובה באותה מידה.
          זו בהחלט ליגה של גארדים, ויוקיץ' הוא הדבר הכי קרוב לזה בגובה שלו. מנהל ובונה משחק, מוסר מצטיין, קולע. אין אף גבוה שנמצא במקום שהוא נמצא ובגלל זה שאר הגבוהים לא מסוגלים להשפיע על המשחק כמוהו.

  22. לופז הזה מטורף..אחרי ה6-12 אתמול,הוא כרגע 8-11 מהשלוש כולל כמה מטווח קרי ויש עוד רבע שלם לשחק.
    הבחור הוא חתיכת אנדרייטד,בטח יחסית לחוזה המצחיק שלו.

  23. לופז זה קוריוז נחמד.

    קבוצה שמתמכרת לאחוזי רפאים של גבוה מחוץ לקשת,
    לא נראה לי תגיע רחוק בפלייאוף.

  24. שמעון, אצלך כל מי שמפסידה היא לוזרית?
    כאשר 2 קבוצות טובות עולות לשחק, מה לעשות, אחת מהן תפסיד.
    הלילה זו הייתה דנבר.

    אז במקום לחלק תוויות "לוזר",
    תתבונן בקבוצה שניצחה.
    אם תתבונן היטב, אני בטוח שתגלה שזו קבוצה מצוינת. יש מי שיגיד שהיא אחת מהקבוצות הטובות בליגה.

      1. איך ירשימו?
        ווסטברוק לא משחקם בשורותיהם…

        השורה התחתונה היא שמילווקי יצאו למסע משחקי חוץ במערב.
        הפסידו לפורטלנד ולקליפרס אחרי הארכה (2 קבוצות של 50%+),
        וניצחו את דנבר ואת גולדן סטייט.

        תאוריית 0 – 4 פרחה לה, והגיע הזמן להודות באמת –
        בניגוד ברור למה שרשמת, זה בכלל לא קשור ללו"ז (היות ולמילווקי היה לו"ז לא קל בכלל מתחילת העונה (10 מ-13 משחקים מול קבוצות עם מאזן חיובי, 7 מ-13 משחקי חוץ),
        הבאקס קבוצה טובה ומאוזנת. בכושרה הנוכחי, אחת מ-5 הקבוצות החזקות בליגה.

    1. לגמרי
      יאניס מרחק קליעה-אמינה-מרחוק ע"מ להפוך למועמד לגיטימי להר ראשמור,מידלטון אולסטאר, לופז, ברוגדון, בלדסו, אליאסובה יופי של שחקנים.

  25. דנבר קבוצה טובה

    אבל רחוק מאוד מלהיות הקבוצה הטובה בליגה

    רואים שלדנבר יש בעיות מנטליות קשות אם אחרי פיגור גדול היא חוזרת למצב של שיוויון או הובלה במשחקים האחרונים מול ברוקלין ומילווקי ואז שוב מאבדת את זה בדקות האחרונות

    גם נגד גולדן סטייט היא שלשלה ואז גולדן החטיאה סריקת עונשין ובנס ניצלה.

    גם הקליפרס קבוצה טובה שתעשה המוןן בעיות לקבוצות בליגה
    ההבדל בינהן שלדנבר יש שחקן כלכך אוברייטד בשם יוקיץ' שעל כל סל ששם(מתי שזה לא נחשב קלאץ' כמובן) קולעים עליו שניים
    אם הוא בכלל בוחר להגיע התקפית באותו יום.

    דנבר קבוצה טובה אך מאוד רכה מנטלית
    ממש לא עף עליה

      1. ועם מילסאפ וקרייג, גם התקפה טובה עדיין אין להם.
        למה כל שנה מחדש מאלון מתעקש לתקוע את ההתקפה עם שחקן הגנתי שהורס את ההתקפה הזורמת של היוקיץ' בול? ואז מוסיף גם שחקן כמו קרייג להרכב?

    1. הם לא פוגעים העונה.
      אפשר היה להבחין בזה בברור בקדם עונה, אותו סיימו עם 25% מהשלוש,
      וזה עדין ברור ככול שהעונה מתקדמת –
      ההגנה, נשארה אחת מהטובות בליגה,
      אבל ההתקפה מדורגת במקום ה-23.

      ה-5 מ-19 שלהם הלילה מהשלוש?
      זה קרוב יותר לנורמה, מאשר להיות חריג סטטיסטי.

        1. הניחוש שלי הוא שזה פונקציה של זמן.

          קיירי חזר מפציעה, הייוורד חזר מפציעה.
          השינוי במעמדם של שחקנים לא מנוסים (טייטום, בראון),
          ושל שחקנים שצריכים להילחם על מקומם בהיררכיה הקבוצתית (רוזיר, סמארט), הוא שינוי שלוקי זמן להתאקלם עליו.

          למזלם של אוהדי הסלטיקס, לקבוצה יש את אחד מהמאמנים הטובים בליגה.
          אישית, אין לי ספק שהם יחזרו לעצמם.

  26. יש מצב שאם התפקיד של לונזו יהיה יותר מלהעביר את הכדור את החצי ולחלק תה הוא יכול להיות ממש מועיל לליקרס

  27. מילווקי בירח דבש סטט'.

    היא תבחן ברצינות כשתצא ממנו או תקלע למשבר.
    בלדסו רק מחכה להזדמנות לחזור להיות בלדסו שאנחנו מכירים.
    לא הייתי בונה על השלשות של לופז לטווח רחוק.
    ויאניס תמיד חובש כובע טמבל בפלייאוף.

    כל שנה אותו סרט של התלהבות מקבוצות בפתיחת עונה.

    אותו דבר דנבר.

          1. כל עוד אתה לא פול-יא-מורי הכל בסדר.

            אתה לא רוצה להיות במיטה עם CP3, בובי, מורי, אפלטון, ועגל.

  28. שמעון, אהבתי הפריוויו.

    ובעקבותיו יש לי רעיון בשבילך :

    פוסט דירוג של הסוכנים הכפולים הכי קטלניים בליגה.

    אני רוצה להציע שם אחד – מספר 4 של הדנבר נאגטס.

    גם השתולים בדאלאס שמחרימים את הרוקי על הכוונת.

  29. הבאקס מזכירים את יוסטון
    כוכב מאוד יעיל גם אם לא הכי אסתטי. ידוי שלשות. הגנה יעילה. משחק די משעמם אך מנצח. עדיין מעדיף את צורת המשחק הזו על פני המלך הכוחני

  30. יא רבאק, לסלטיקס האלו יש יותר נשמות מלחתול סתום העין וקצוץ הזנב שמאמלל את חיי שאר חתולי הרחוב בשכונה שלי.
    וכמוהו, גם הם לא מתביישים להשתמש ברזרבות שלהם, פעם אחר פעם…

    1. בסוף גם לחתול נגמרות הנשמות…..
      באל הורפורד חסר הווינר האמיתי. לא שאני לא אוהב את מה שהוא עושה אבל הוא שחקן מוגבל התקפית והיו לו הלילה הרבה מצבים פנויים לשלשות שאותם החטיא בשלומיאליות. אם היה מכניס 2 מהן הכל היה נראה אחרת לדעתי.

  31. פורטלנד עם לוח משחקים הכי קשה מפתיחת העונה מבחינת רמת היריבות למרות שהרוב בבית עם מאזן אש. חצי דני של העונה יש להם לוח מאד קל. ללא פציעות מקומות 2 3 נראים באופק.

    1. לא יודע אם היה להם כזה לוח משחקים קשה, אבל זה ש-9 מהם היו בבית (ובם קבוצה ביתית) מאוד עזרה להם.
      מסע החוץ הראשון יבחן אותם

  32. האמת ממש עבודה יפה של צ'נדלר בחסימה הזאת. אבל איזה גרועים לייקרס שבם בקושי כה רב מנצחים את ההוקס בבית, זה לא יאומן. וטריי יאנג הזה – שחקן שחקן. רואה את המשחק, מוצא את החברים שלו, חודר ממש יפה, וקולע מכל טווח בלי בעיה. כל פעם שעשו עליו דאבל טים הא מצא את השחקן הפנוי. הוא בדרך להיות סופרסטאר עם ימשיך ככה.

    1. ב 7 משחקים הקרובים יפסידו 1 בפלורידה(אורלנדו וישר אחר כך מיאמי.סיכוי סביר שזו תהיה מיאמי)
      נגד פורטלנד ויוטה בבית ודנבר בחוץ סיכוי גבוה שיפסידו 2 מתוך ה 3 אבל יכול להיות רק 1 ובגלל זה הוספתי את ה 12-8

  33. אני חייב לציין דהשופטים ממש דפקו את ההוקס היום. הממזר צדק הליגה בחיים לא תתן ללברון להחמיץ פלייאוף. אם הוא לא יוכל השופטים יוכלו

    1. אני מבין שכואב לך שהלייקרס מנצחים, הקבוצה הכי מוגנת על ידי השופ]טים זו גולדן סטייט, את הלייקרס דופקים כמעט בכל משחק.

  34. שמעון מילווקי באה למערב הרצחני והפילה את שני הגדולות בו על הברכיים, היו רחוקים שנייה מ3-1. כמו שאמרתי לך מילוייקי וטורנטו היו קבוצות עילית במערב והם 2- מ3 קבוצות הטובות בליגה,גם בוסטון תחזור לגדולתה וקרוב ופילי עם הטרייד נהיית רלוונטית.

    1. היו רחוקים שנניה מ1- 3 שלילי. הכל טוב. המזרח התחזק זה ברור אבל המערב עדיין הרבה יותר חזק גם בקבוצות העילית שלו וגם ביתר נקהוצות.

      במזרח יש 5 קבוצות רלוונטיות ו-10 פחי זבל.

      במערב יש 11-12 קבוצות רלוונטיות

      1. מאיך שזה נראה כרגע חוץ מהלוחמים הבאות בתור באות מן המזרח – ולמרות שנאתי לבאטלר וייחוליי לכשלונו יש מצב שגם פילי ברשימה הזו

      2. שמעון,
        בשבוע שעבר כתבת על מילווקי וטורונטו שהן לא טופ 5, אלא טופ 10.

        המציאות, התוצאות, והנתונים,
        כולם מלמדים שכרגע, גולדן סטייט, פורטלנד, טורונטו, ומילווקי,
        משחקות טוב יותר משאר קבוצות הליגה.

        אלו 4 הקבוצות עם המאזנים הטובים ביותר (די עם זריית החול בעיניים, עם טיעוני "לו"ז מזרחי". למילווקי היה לו"ז מהקשים בליגה, אחרי שהם שיחקו בגולדן סטייט, בפורטלנד, בדנבר, בבוסטון, ומול טורונטו),
        4 הקבוצות עם הנט רייטינג הגבוה בליגה (בהפרש מכל השאר) –
        מילווקי 11.2+
        גולדן סטייט 11.1+
        טורונטו 9.2+
        פורטלנד 9.2+

כתיבת תגובה

סגירת תפריט