הזאבים מפסידים לקליפרס במשחק צמוד אך לא מותח/ אבי טרכטמן

יומן משחק: אנקדוטות.

1. רציתי להגיע ב-5, כי אני יודע שדוק (המאמן, לא מל) מדבר ב-5. לצערי, אני עובד וכמה שניסיתי, הגעתי רק ב-5 ורבע לאיזור, ואם כבר מגיעים ב-5 ורבע, אז אין הבדל בין זה לבין להגיע ב-5 וחצי. למזלי, אחת מרשתות הפאבים היותר טובות באמריקה – YARD HOUSE נמצאת ממש מתחת, אז בירה קטנה ולעבודה.

2. זה המשחק השני שלי בסטייפלס בתוך שבועיים. אמנם עדיין לא יצא לי לראות את הלייקרס (ואני מקווה שגם זה עוד יגיע), אבל אחרי משחק פתיחת העונה בהפסד של הקליפרס מול דנבר, זכיתי שוב לראות את הקליפרס ככתב, והפעם במשחק ניצחון מול הקבוצה השניה מהאמצע של האמצע של אמריקה – מינסוטה. אז אמנם אשמח מאד גם להגיע למשחקים של הלייקרס ככתב, כי בכל זאת, לברון, קוזמה ורונדו (בעיקר רונדו) אבל צריך לזכור שאפילו השנה, עם כל הלברון, רונדו וקוזמה, הקליפרס הלכאורה אפורים משהו, עדיין יותר טובים. אולי בגלל דוק, אולי בגלל שהם אשכרה מנסים לשחק הגנה, ואולי בגלל שיש להם כמה יוצרים חביבים במיוחד. כך או כך, הקליפרס גם השנה היא לא קוטלת קנים. אמנם לא מפלצת אימתנית, ובהחלט יש סיכוי טוב שהיא תראה את הפלייאוף מהבית, אבל גם לא רעה כל כך.

3. בניגוד לפעם הקודמת, ניסיתי דווקא לפתוח בשיחה עם כמה אנשים מסביבי בחדר המדיה הרוחש והעסוק תמידית. לצערי, לא הצלחתי בדיוק לתפוס את בכירי ESPN. אלא דווקא פתחתי בשיחה ודיברתי לגמרי במקרה עם מאבטח של מינסוטה ועוד איש קשר של הקליפרס. וכשאני אומר דיברתי, אני מתכוון לכך שהתחלתי ב"היי" וסיימתי 6 שניות אחר כך. והפעם בתפריט טאקוס, הרבה טאקוס. 7 דולר ל"אכול כפי יכולתך" טאקוס. ולי, לשמחתי ולצערה של אשתי, יש יכולת.

4. לוקח המון זמן להעלות וידאו. נקודה לפעם הבאה – אבי, תגיע הביתה, תתחיל להעלות וידואים, ואז תתחיל לכתוב. יש לך שעות. כן, גם אם עכשיו כבר רבע לאחת בלילה. ותודה לאל על כך שמחר אני עובד מהבית, בחסות הקליפרס כמובן.

5. ואם כבר, חסות הקליפרס, הנה ג'רי ווסט:

ג'רי

6. ועכשיו נקודה אמיתית לפעם הבאה, ולכל כתבי המשחקים, תעשו שיעורי בית! וכשאני אומר שיעורי בית אני מתכוון לכך שתלמדו מיהם חברי הצוות היותר זוטרים של הקבוצה האורחת ואיך הם נראים ואולי גם קצת על העבר שלהם. למה? כי אני מניח שאלא אם הם איזה אטורה מסינה אף אחד לא באמת צריך לדבר איתם. מה שאומר – שאתה יכול לדבר איתם. ואיך זה רלוונטי לכאן? כי בעוד אני מחכה בחדר ההלבשה לכל מיני סטארים גדולים, חולף לו ברייאן רנדל (עוזר מתאם הוידאו של הקבוצה, למקרה שתהיתם) על פניי. אזרתי את כל האומץ שיש לי, ואמרתי לו "היי, האו דו יו דו, איי אם אבי פרום איזראל" והאיש נתן לי דקה וחצי של אחד על אחד, שלמעשה נגמרה לאחר דקה וחצי בגלל שלא היה נעים לי לקחת לו את הזמן, למרות שברטרוספקטיבה, הוא היה שמח לדבר הרבה יותר, ונראה משועמם אחר כך. אמרתי לו, שאני זוכר אותו כשהוא שיחק אצלנו, וכשהוא שאל אותי מה זה "אצלנו", אמרתי לו שנניח מכבי, למרות שבפעם הבאה בה היה אכפת לי, וויצ'יץ' היה עדיין שחקן. כמיטב הדיפלומטיה האמריקאית, היו לו רק מילים חמות על מכבי, על ירושלים ועל הגליל, למרות שהוא כן הזכיר שבקדנציה השניה במכבי, הקבוצה כבר התחילה לרדת, הוא נפצע, והיה כבר פחות כיף.

7. והנה שאלה פילוסופית – האם פטריק בברלי יכול להצר את צעדיו של ג'ימי באטלר? לדעת ת'יבס, אולי כן. לדעת באטלר, ממש לא. לדעתי? לא ממש, אבל דעתי היא גם שג'ימי באטלר נח לו על המגרש במשך שלושה רבעים שנראו לעין הבלתי מזוינת שלי קצת כמו שביתה איטלקית. עד שברבע האחרון, הוא התעורר וניסה להוכיח לת'יבס שמינסוטה יכולה רק איתו. אבל בגלל שלא קוראים לו סטף קרי, לברון או דוראנט, הוא לא הצליח. כלומר, הוא ניסה יפה, ויפה שניסה אבל אולי היה עדיף שהיה נזכר קצת קודם. ולכן גם המשחק לא היה מותח לרגע. היו אמנם רגעים צמודים יחסית, אבל לא נראה לי שמישהו חשב שהקליפרס יפסידו את זה.
בוידאו של ג'ימי, יש גם את דרק רוז החל מהאמצע, וגם פה, כמו במשחק, קל הרבה יותר להבין את רוז מאשר את באטלר.

8. ובכלל, תראו את ת'יבס מדבר גם כאן. הוא מדבר המון על הגנה ועל ריבאונד, וזה נכון, מינסוטה היא קבוצה רכה להחריד. אבל לדעתי הבעיה העוד יותר גדולה של מינסוטה היא אגו וחוסר קבוצתיות. אין סיבה שקא"ט יזרוק רק 13 פעמים למשחק, ואין סיבה שבאטלר בכלל לא ינסה במשך שלושה רבעים, ואין סיבה שוויגינס ישחק הירו בול. פשוט אין סיבה.

9. אז קצת על יריבות. באולם עם היסטוריה, כמו הסטייפלס, מן הסתם תלויות גופיות של גדולי האומה בכל מיני ענפי ספורט בעבר. ממקום מושבי, התמונה אמנם לא מבריקה, אבל דבר אחד כן ברור – במשחקים של הקליפרס, יש אולי כל מיני גופיות של שחקני הוקי, אבל אין גופיות של שחקני כדורסל של הלייקרס, כי יריבות. וכמובן, אין גופיות של שחקני כדורסל של הקליפרס, כי… אלה הקליפרס.

אין שאקיל, אין קובי. יש מילר (מי?)

וקטנות על שחקנים:
א. דנג רוצה, דנג מאד רוצה. הוא יצא מוקדם לאימון, זרק וקלע הכל, ובאופן כללי נראה די טוב. אבל דנג לא מקבל דקות. ולמען האמת, אני לא מבין למה. המערך של הוולבס כל כך רך, שגם דנג מבוגר יכול לתת לפחות מעט קשיחות או מחויבות, דבר שיש שחקנים שפשוט לא נותנים (וויגינס, אני מסתכל בעיקר עליך).

ב. טיוס ג'ונס נראה כמו האח הקטן של סטף קרי, גם בחדר ההלבשה. רזה וקטן וממש לא שרירי, אבל למען האמת שחקן כדורסל לא רע בכלל.

ג. על בובאן דיברתי פעם קודמת, ואין ספק בכלל שהוא מלך העולם. אבל מלך העולם הזה הוא גם השחקן היחיד שנשאר על המגרש כשכל החברים שלו כבר היו בדרך לאוטו אחרי המשחק, ודיבר עם חבורה של אנשים שנראו זרים, ובטח היו סרבים, ואולי אפילו הכירו אותו מפעם. אבל אולי גם לא. באופן כללי בובאן משדר חביבות עצומה, שאולי גם מסבירה למה לפעמים חוטפים לו כדורים מהיד.

MVP MVP!!!

ד. כמו דנג, גם דיינג צריך לשחק יותר. היה נהדר ב-12 הדקות שהוא קיבל. אבל לצערו, הוא לא יוצא שיקגו, כך שיכול להיות שיש גורמים מקצועיים שחושבים שאין סיבה לתת לו דקות.

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. הקליפרס קבוצה ממש כיפית לצפייה, אין כוכבים אבל יש שחקנים שיודעים לשחק.כמעט מתבקש שהם ינחיתו כוכב בטווח הקרוב.

  2. לא מבין את זה. הקליפרס קבוצה מעניינת לפחות כמו חצי ליגה, וגם מבחינת רמה אין להם מה להתבייש. מה שכן, נשמע כאילו יש לך אחלה סידור ל 41 משחקי נ.ב.א

    אגב, רנדל שיחק בישראל גם בהפועל תל אביב

  3. אבי
    זה פוסט שלילי מאוד אני מתבייש מרוח הדברים.
    אתה מטנף על מי שמארח אותך !!! זאת עזות מצח
    אם האוכל לא טעים לך תביא סנדוויץ מהבית
    אתה נגטיבי ומספר בעיקר על כמה הליגה לא בסדר ? זה נראה לך ראוי ?
    אם אתה מתאר משחק כחוויה מאוד קשה וזה עוול גדול לליגה ולאתר שבשמו נשלחת

    1. מידן התגובה שלך לא מובנת בכלל. אבי כתב יפה, ולא הרגשתי פה שום נגטיביות ורצון ח"ו לפגוע. יש ביקורת עצמית, יש ירידה על ת'יבס ומה שקורה אצלו בקבוצה, ויש דיווח מעניין. בחיי שאני לא מבין על מה יצאת.

    2. אני כלל לא מסכים אתך מידן. למעט כמה שגיאות בשפה העברית, הפוסט היה מאד אישי והכניס כל אחד לאווירת המשחק. אני נהניתי מאד מהפוסט באופן כללי, אם כי הייתי מעדיף עריכה לפני ההדפסה.

      1. אה אה אני מבין
        כי הפוסט הולך להיות מודפס ומפורסם בעיתון של הופס ?
        יש חוקים מאוד ברורים של הליגה לגביי מה מותר ומה אסור לכתוב וחלק מהם הופרו בפוסט הזה
        אתה יכול להתכחש לזה ולעודד את זה כראות עיינך
        זכותך לא להסכים וכנראה זו טעות שלי לנסות ולהגן על האינטרסים של האתר
        עם אתה חי עם משפט שמתאר את חדר המדיה הוא לא באמת חדר מדיה אז אחלה ,מעניין אם אם במדיה של הקליפרס יחשבו כמוך

        1. קודם כל, אני לא חושב שהייתי שלילי, כמו שרבים כתבו כאן. במה הייתי שלילי? בזה שכתבתי על כך שבפעם הקודמת האוכל היה מעט טוב יותר?

          לגבי מה מותר ומה אסור, אשמח מאד אם תשלח לי למייל כי אני מעולם לא ראיתי נוהל שאוסר עליי לכתוב את מה שכתבתי. יתכן שיש כזה, אבל אני מת לראות את זה בעצמי ואם אתה מבקר, אנא עמוד מאחוריה ואני אשמח לראות הוכחה. כאמור, אני לא אומר שאין כזו, אני רק אומר שלא ראיתי כזו.
          מה שכן, אני די בטוח שלומר שהיו טאקוס, לא עובר על שום נוהל.

          בכל מקרה, ברור שאם עברתי על משהו, ניתן עדיין לערוך את הפוסט הזה מעט.

          1. אבי סעיף 9 למשל חייב לרדת.
            הליגה לא אוהבת שמדברים על השגת האקרדיטציות ומי מגיע/לא מגיע, וכבר קיבלנו אזהרה על זה.
            לצלם את שולחן העיתונאים הריק בטח לא מוסיף כבוד.
            צריך להבין שזו זכות גדולה לכסות את משחקי הnba ואנחנו כאתר קטן לא יכולים להתייחס לזה כאילו זה עניין של מה בכך, ובטח ובטח לא להתלונן שקיבלנו אקרדיטציה לקליפרס ולא ללייקרס (ובינינו? הקליפרס קבוצה שהרבה יותר כיף לראות).

          2. אוקי, ערכתי מעט, והסרתי את הסעיף הבעייתי (סעיף 9 הקודם). אני לא מנסה להתעקש כאן, אלא להבין.

            בסופו של דבר, אני חדש ואם אין לי הנחיות ברורות אני בהחלט יכול להניח שבתור "עיתונאות" מותר לי גם לבקר.

          3. ברור אבי.
            אחת הבעיות שמתגלות, שבניגוד לשנים קודמות כנראה שהשנה אין הנחיות או עזרה/חפיפה למסקרים החדשים. זה לא תקין.
            אשמח לעזור אם זה מבחינת עריכה ואם מבחינת שאלות הקשורות לתוכן.

          4. כאמור, מאד אשמח לראות משהו כזה.
            ערכתי עוד קצת, ואני חושב שעכשיו הפוסט עומד בכל נוהל תקין שהוא.

            ברמה הכי אישית, אני חייב לומר שאני דווקא מצר על כך שהורדתי את סעיף מס' 9. בעיניי, זאת אבחנה מעניינת מאד ובעלת רלוונטיות אדירה להבדלים בין הקליפרס ללייקרס ברמת התקשורת, ברמת המודעות ובכלל. ובעיניי, זה אחד הדברים היותר מעניינים במשחק הזה בתור חוויה של כתב. אבל אני לא כותב כאן על דעת עצמי אלא על דעת האתר, ואני כאמור רוצה רק בטובת האתר –

            בכלל, אני חושב שלהסתכל על העניין במשחק ועל הקהל ברמה האנתרופולוגית \ חברתית זה סופר מעניין, ויש לי לא מעט תובנות בנושא. אולי, אם יהיה עניין גם אכתוב משהו.

          5. אבי זו אכן אבחנה מעניינת ובאמת שווה פוסט בפני עצמו, אבל לא בפוסט כזה שנשלח לליגה.
            צריך להבין שהסיבה שהליגה נותנת אקרדיטציות גם לאתרי מתנדבים ובלוגים היא ההבנה שלה שיש צורך לשווק את הליגה בצורה בלתי אמצעית. וזה באמת יפה ונותן ערך מוסף כשמדברים דווקא על הדברים המתרחשים מחוץ למגרש.
            אבל כמסקר, אתה צריך גם להבין שיש לך אחריות כלפי הליגה ואתה באיזו מידה מייצג את הליגה, לא רק את האתר הקטן שלנו.
            לכן, הליגה עוברת על כל פוסטים שאנחנו שולחים להם, וכן גם מתרגמים וכבר קרה לא פעם שקיבלנו אזהרה על נושאים כגון אזכור אקרדיטציות, ואפילו משפטים לכאורה תמימים שגרמו להם למבוכה.
            יש חוקים ברורים לגבי צילום, ראיונות וכדומה ושווה לך לעבור עליהם, בטוח שקיבלת איפשהו תזכיר כזה ואם לא שווה לך לפנות למסקרים האחרים.
            לגבי תוכן, אז אין איזה חוק כתוב מלבד הגיון בריא והתייחסות לכתיבה מהמגרש כ'כתבת צבע', אבל נקייה, והבנה שאתה מייצג גם את האתר וגם את הליגה, וזה כבוד גדול.

  4. כל הכבוד אבי שאתה מסכים לפספס את הלייקרס בשביל קבוצה שלא מעניינת אף אחד בישראל.

    הנקניקיה בהיכל בגן נר לוקחת כל מנת ג'אנק של האמריקאים.

  5. הקבוצה הראשונה של בריאן רנדל הייתה בכלל גלבוע.

    הנה קיבלתם עוד דוגמא לזר אמריקאי שנהנה פה בגליל ובנה קריירה.

  6. אוקיי התובנה שלי אחרי הדיון בפוסט של שחר וצפייה בריאיונות עם תיבודו זה שתיבס הוא האח האובד של ארדואן…. זה מסביר המון.

  7. אבי אחלה של סיקור
    תודה רבה!
    מעדיף תמיד לקרוא מהזווית של הכתב מאשר סתם נתונים וסקירה על המשחק
    הNBA לא רוצה שיטנפו? שיתייחסו בכבוד לכתבים ולאורחים שלהם שמשקיעים מזמנם ומכספם

    חוצמזה שאני באמת לא ראיתי פה פוסט שלילי אלא רק מה הכתב עבר בדרך ושהיא מאתגרת
    זה בערך כמו מה שכתב קרע במיניסקוס לפני כמה ימים

  8. איך לא שאלת את רנדל איך הוא בילה במועדונים של עפולה ????
    אחלה סיקור
    אני אהבתי את הרוח הפולניה שנשבה בסיקור. משעשע 🙂

  9. אחלה פוסט, לא הרגשתי בשליליות יתרה (אם כי אני פולני, שליליות יתרה זו נק' ההתחלה אצלנו). בכל מקרה, שונה ומעניין, תודה רבה

  10. אחלה פוסט אבי.

    לגבי הדגלים – זה משהו שדוק ריברס הכניס ביום שהוא הגיע, עד אז היו תלויות הגופיות והדגלים של הלייקרס גם במשחקים של הקליפרס. לצערו מאז הוא לא הספיק לתלות דגלים שלהם (בתקופה הלוב סיטי היו פוסטרים של השחקנים המרכזיים)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט