אירועי דיומא – 03.11.2018: ארסנל מארחת את ליברפול, נולה-פדרר בחצי גמר מאסטרס פריז

כדורגל

ליגת העל – מחזור 9 / מתן גילור

16:00 הפועל רעננה-מכבי נתניה (ספורט 4). שתי קבוצות שמגיעות במומנטום חיובי והצליחו להתרחק טיפה מהתחתית. רעננה מגיעה אחרי ניצחון על מכבי פ"ת 0:1 מה שהעלה אותה מעל הקו האדם וכעט היא במקום העשירי עם 9 נקודות. נתניה כבר ברצף ניצחונות אחרי ניצחון 0:1 בבית העל האלופה מב"ש מה שהעלה אותה למקום השביעי עם 10 נקודות. על הנייר נתניה עדיפה, אבל היא קבוצה הפכפכה ורעננה יודעת לעקוץ.

18:00 מכבי פתח תקווה-עירוני קרית שמונה (ספורט 5 לייב). זו שיורדת וזו שעולה. פ"ת בכושר רע ורושמת 4 משחקים ללא ניצחון בצל העדרותו של מנור סולומון מה שהוריד אותה למקום השישי עם 10 נקודות. ק"ש מגיעה אחרי ניצחון חוץ בסכנין 3:0. היא במקום הרביעי עם 12 נקודות.

18:10 מועדון ספורט עירוני אשדוד-הפועל חיפה (ספורט 4). שתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסד ובאופן כללי בתקופה פחות טובה. אשדוד הפסידה בדקות הסיום 2:3 לחדרה והיא ללא ניצחון מאז המחזור השלישי. כעת היא במקום התשיעי עם 9 נקודות. הפועל במצב גרוע יותר כשניצחונה היחיד נרשם במחזור הפתיחה ומאז היא התדרדרה עד מתחת לקו האדום עם 6 נקודות בלבד, אחרי ההפסד הביתי למכבי ת"א 3:1. ניר קלינגר, שככל הנראה רצה לעבור לבית"ר י-ם, "לקח אחריות למצב הקבוצה" והתפטר. בינתיים הספיקו למנות את שרון מימר.

20:30 מכבי תל אביב-איחוד בני סכנין (ספורט 4). מכבי ת"א היא, בהפרש לא קטן, הקבוצה הטובה בליגה שנמצאת בכושר הטוב בליגה. נראה שהם לקראת אליפות קלה. הקבוצה במקום הראשון עם 20 נקודות. זה אמנם רק 1 מעל חדרה, אבל 10 מעל ב"ש, מי שלכאורה היתה אמורה לאתגר את ת"א (או להפך?). היא גם הקבוצה היחידה בליגה ללא הפסד וכנראה שזה לא עומד להשתנות היום. סכנין ירדה עד למקום השניים עשר אחרי ההפסד לק"ש עם 7 נקודות בלבד ובמועדון יש בלגאן, כשיו"ר התעמת מילולית עם חלק מהאוהדים מה שדרש את התערבות המשטרה, על מנת למנוע עימות פיזי.

פרמייר ליג – מחזור 11 / אדר בר דוד

14:30 בורנמות' – מנצ'סטר יונייטד (ספורט2). מי היה מאמין שאחרי 10 מחזורים הקבוצה הביתית תראה את הגב לחבורה של מוריניו כששלוש נקודות מפרידות בין השתיים. בורנמות', הפתעת העונה עד כה, מגיעה במומנטום נפלא אחרי 5 ניצחונות ב-6 המחזורים האחרונים. השדים האדומים, רגע לפני היציאה לטורינו למשחק מול יובנטוס, רוצים להישאר קרובים לרביעייה המובילה ולהתחרות על המקום בצמפיונס בעונה הבאה. פול פוגבה היה השבוע בכותרות אחרי הפנדל המגוחך אותו החמיץ אבל הוא המנהיג של הקבוצה הזו ומוריניו חייב אותו במצב רוח טוב.

*המלצת צפייה* 19:30 ארסנל – ליברפול (ספורט2). משחק ענק  כשהמדורגת שנייה מגיעה לאמירויות להתארח אצל המדורגת רביעית. מאז שני מחזורי הפתיחה מול צ'לסי ומנצ'סטר סיטי בהן ירדו מנוצחים, התותחנים ניצחו את כל משחקיהם עד התיקו במחזור הקודם מול קריסטל פאלאס. הקבוצה של אונאי אמרי נראית נהדר עם כדורגל התקפי ומהנה. ליברפול של העונה פחות יצירתית ומציתה את הדמיון ביחס לעונה שעברה אבל נראית מאוזנת וחזקה יותר. קשה מאוד לכבוש מולה ועם השלישיה הקדמית סאלח-פירמינו-מאנה היא עדיין מסוכנת מאוד גם בהתקפה. ניצחון של ארסנל יקטין את הפער בין הקבוצות לנקודה בלבד ויכניס את התותחים למאבק על האליפות. מנגד, הפסד ירחיק אותה מהצמרת הגבוהה ויהפוך את המאבק על האליפות למאבק משולש.

21:45 וולבס – טוטנהאם אחרי ההפסד ביום שני למנצ'סטר סיטי, התרנגולים לא רוצים למעוד שוב ולראות את הצמרת בורחת לה. וולבס מגיעה אחרי 2 הפסדי ליגה רצופים כשלפניהם היתה ברצף נהדר של 4 ניצחונות ב-5 משחקים ומדורגת במקום העשירי. טוטנהאם תארח את איינדהובן למשחק ההזדמנות האחרונה ביום רביעי ותקווה להגיע אליו במצב רוח חיובי אחרי ניצחון.

לה ליגה – מחזור 11 / אדר בר דוד

14:00 לגאנס – אתלטיקו מדריד (ערוץ one). המארחת נמצאת מתחת לקו האדום וכל נקודה מבחינתה משמעותית ביותר. היא יכולה להתעודד מהעובדה שמתוך 8 הנקודות שצברה, 7 הגיעו בחמשת המחזורים האחרונים, כולל הניצחון הענק על ברצלונה. אתלטיקו התאוששה מהתבוסה לדורטמונד עם ניצחון ביתי קל על ריאל סוסיאדד וכרגע מדורגת רביעית בצמרת הצפופה של הלה ליגה, 2 נקודות מהמוליכה ברצלונה.

17:15 ריאל מדריד – ויאדוליד  (ערוץ one). היה די צפוי שהפסד בקלאסיקו יביא לסיום דרכו של ז'ולן לופטגי על הקווים בברנבאו. התבוסה 5-1 לא הותירה שום ספקות. הבלאנקוס לא היו כל כך רעים במשחק שהיה יכול ללכת לכיוון אחר עם הזדמנויות טובות של מודריץ ובנזמה אולם מה שתיזכר בסופו של דבר זו התוצאה. סנטיאגו סולארי, שחקן העבר שלה, מונה למאמן וינסה להוציא אותה לדרך חדשה. האורחת בעונה מפתיעה מדורגת במקום השישי עם 16 נקודות, 2 יותר מהבלאנקוס. התיקו מול אספניול במחזור הקודם קטע לה רצף של 4 ניצחונות אבל היום בברנבאו היא בכל זאת תסתפק בנקודה.

21:45 ראיו ויקאנו – ברצלונה (ערוץ one). מפגש קצוות בין המוליכה למדורגת לפני אחרונה. ראיו חוותה ניצחון אחד בלבד העונה וגם הוא היה לפני יותר מחודש וחצי. הקטלונים מגיעים באופוריה אחרי החמישייה בקלאסיקו אבל אם המארחת קיוותה לתפוס אותם שאננים הגיע משחק הגביע ביום רביעי בו בארסה התקשתה מאוד וניצחה רק בדקה ה-90 קבוצה מהליגה השנייה. כל או כך, בארסה, עדיין ללא לאו מסי הפצוע, הראתה פגיעות העונה, בעיקר במשחקי החוץ וראיו תנסה לנצל עובדה זו.

סרייה A – מחזור 11 / דוד "פאקו" סעדה

16:00-אינטר-גנואה (ONE2). אינטר היא ללא ספק הקבוצה החמה בליגה. לאחר פתיחה מהוססת, הכחולים שחורים מצאו את כושרם, והם לא היו צריכים לחפש הרבה כשיש להם את מאורו איקארדי בהתקפה. הסקורר הארגנטיני, כבש עוד צמד בניצחון החוץ 3:0 על לאציו, והוא מתקרב בצורה מאיימת אל מלכות השערים בליגה. האורחת מחזיקה במלך השערים הזמני של הליגה, קז'ישטוף פיונטק, האוחז במאזן של 9 שערים עד כה. אלא שהפולני התקרר למדי במשחקים האחרונים, וכך גם קבוצתו, שלא ניצחה בשלושה משחקים. ספק אם תצליח לעשות זאת היום גם אם הוא יחזור לכבוש.

19:00-פיורנטינה-רומא (ONE2). רומא ממשיכה לדשדש במרכז הטבלה, והעונה הזו שלה היא סוג של רכבת הרים, הרחוקה מזו הקודמת. כך היה גם המשחק מול נאפולי, בו הובילה רוב המשחק, אך ספגה בדקה התשעים. גם פיורנטינה, האוחזת במאזן זהה, חווה תקופת אי יציבות לאחר פתיחת עונה מצויינת. התוצאות המאכזבות שלה מול קבוצות חלשות במחזורים האחרונים מעידות שהדרך שלה השנה לאירופה צפוייה להיות רצופת מכשולים.

21:30-יובנטוס-קליארי (ONE2). מכל המשחקים של יובה מתחילת העונה, ספק אם היא הייתה מחשיבה את זה שמול אמפולי כאחד שבו תתקשה. אלא שזה בדיוק מה שקרה, ולמזלה יש לה השנה את כריסטיאנו רונאלדו, שבצמד מאוחר סימן עוד ניצחון לאלופה. האורחת, למרות כמה תוצאות יפות במחזורים האחרונים, שהעלו אותה לאיזור מרכז הטבלה, לא אמורה להקשות את החיים יותר מדי עבור יובה.

 

טניס / מתן גילור

טורניר פריז (1000) – חצי גמר

15:00 קארן חצ'אנוב-דומיניק תיים(6) (ספורט 3). ברבע הגמר, משחק עם פוטנציאל נהדר, הפך חד צדדי לחלוטין, כשחצ'אנוב פירק את זוורב 1:6 2:6 ונותר הלא מדורג היחיד בטורניר. מול יתייצב תיים שחזר מפיגור שבירה מול סוק לניצחון בשלוש מערכות. זהו המפגש הראשון בין השניים.

*המלצת צפייה* 17:30 נובאק ג'וקוביץ'(1)-רוג'ר פדרר(3) (ספורט 3). קלאסיקו בחצי הגמר! איזה משחק היה לנו בין ג'וקוביץ' לצ'יליץ' ברבע הגמר! אמנם איכות לא בשמים, אבל מתח ואמוציות בהחלט כן. והרבה. צ'יליץ' ניצח את המערכה הראשונה, אבל בשניה נולה העלה הילוך. אמנם לא טניס גדול, אבל יציב מאד ונכון מאד. במערכה השלישית צ'יליץ' כבר הצליח לעלות ליתרון שבירה, אבל אז, בפעם המי-יודע-כמה, צץ היתרון הגדול ביותר של נולה – הראש. האיש מסוגל לשים מאחוריו את כל הטעויות לקראת הנקודה הבאה. עם צ'יליץ' הן ממשיכות הלאה. נולה שבר בחזרה ובהמשך שוב כדי לזכות במערכה השלישית. לפדרר זה הלך הרבה יותר קל נגד נישיקורי עם פעמיים 4:6. מצד אחד נולה עבד קשה יותר, אבל פדרר סיים מאוחר את המשחק וזה יכול להשפיע. ג'וקוביץ' כמובן ילך על כתישה ושחיקה ופדרר על קיצור נקודות והגשות ראשונות. המאזן בין השניים עומד על 22:24 לסרבי, כולל שלושת המפגשים האחרונים וביניהם גמר סינסנטי השנה.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

האליפות הבינלאומית – חצי הגמר

8:00, 13:30: ג'ק ליסובסקי-ניל רוברטסון (יורוספורט)

חצי הגמר הראשון אתמול הפגיש את מארק אלן עם מתיו סטיבנס. סטיבנס הוותיק הקשה את החיים על אלן, אך זה נגמר לבסוף בניצחון לצפון אירי המצויין, ובהעפלה לגמר הראשון שלו השנה.

חצי הגמר השני של הטורניר יפגיש את ג'ק ליסובסקי מול ניל רוברטסון. ליסובסקי הוא בינתיים ההצגה הטובה ביותר בטורניר – עם משחק שובה עין הוא הצליח לגבור על שחקנים מצויינים כגולד, פו וטראמפ (על השניים האחרונים אף די בקלות). היום הוא ייתקל במשוכה גבוהה תרתי משמע – ניל רוברטסון. האלוף האוסטרלי נראה בינתיים כחוזר לכושרו מפעם, ואף זכה בטורניר המאסטרס של ריגה, הטורניר הפותח של העונה הנוכחית. צפוי לנו כאן משחק פתוח ומרתק, עם הרבה כדורים ארוכים וללא פייבוריט ברור.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

      1. כמובן, תודה לכולם.
        בינתיים היונייטד לא נכשלים בלאכזב את אוהדיהם היום.
        מי שמע על משחק כזה בבורנמות בימי פראגי?
        משחק כזה היה נגמר ב 4:0 וזה רק בגלל שהיתה יורדת הוראה להעביר את הזמן עד השריקה.

        1. גול של רשפורד בדקה ה 90 סידר למוריניו עוד שבוע ביונייטד בעונה שלא הולכת לשום מקום ושום כיוון…
          הכדורגל של היונייטד משעמם.

  1. אתמול, היום ומחר מתקיימת תחרות השחייה בבייג'ינג במסדרת סבב גביע העולם. זו התחרות החמישית מתוך שמונה ומחולקים פרסים כספיים למנצחים/מנצחות.
    אמור להיות שידור בערוץ ספורט 5+ החל מהשעה 12.55 עד 14.55
    http://www.fina.org/event/fina-swimming-world-cup-2018/home

    ובהמשך באותו ערוץ שידור ישיר מאליפות העולם בהתעמלות מכשירים שמתקיימת בגלזגו סקוטלנד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט