פריוויו יום א' הלא דליל לתחילת השבוע/שמעון טבדי

 

 

חיכינו והנה הגיע יום א' של המשחקים המוקדמים (לא כמו פעם אבל עדיין) וההצגה הראשונה מתוך 7 ללילה תחל כבר ב-22:30.

 

מילווקי באקס (1-7) – סקרמנטו אופוסומים (3-6) (22:30)

האופוסום הוא אחת החיות הנפוצות בסקרמנטו ודי מאפיין את הקבוצה. האופוסום הוא שורד ונוהג לגנוב אוכל של חיות מחמד אחרות בדיוק כמו השחקנים שמחפשים לגנוב סלים ככל הניתן אולם התכונה הכי מזוהה עימם זה שהם מתחזים למתים על מנת להתגונן מפני טורפים בדיוק כפי ששחקניה נוהגים בהגנה.

בדיחה נפוצה על הקבוצה היא:

?Q: What do the Sacramento Kings and possums have in common
!A: Both play dead at home and get killed on the road

עד כה האופוסומים מבריקים ועומדים על מאזן חיובי המגשים את חזונם של חובבי הקבוצה באתר, הם משחקים מהר על מנת לנצל את רגליהם הצעירות והטריות, קולעים הרבה, 4 משחקני החמישייה שלהם נותנים מעל 15 נק' למשחק בצורה מאוזנת והכי חשוב אין להם שום שאיפות טנקינג וכל משחק יבואו לתת את המקסימום.

נכון שאתם רואים את קולי סטיין קולע כ-17 נק' עם 9 ריב' למשחק, ואתם שואלים את עצמכם מה פתאום קרה? עונת חוזה בייבי, אחרי הכסף חוזרים ליכולת הרגילה. הסרבי בייליצה מתגלה כפראייר לא קטן עם מעל 15 נק' למשחק ותופס את מקומו של הבחירה השנייה בדראפט באגלי השלישי בחמישייה, מעניין מתי זה יגמר? באדי הילד עם 19.8 נק' ו-6 ריב' הוא הסקורר המוביל.

הדבר האמיתי העונה הוא דיארון פוקס שהגיע אחרי עונת רוקי בינונית ומפציץ העונה הן בתחום ניהול המשחק והן בתחום הסקורינג עם 19 נק' ו-7.8 אס' ושיפור בכל המדדים (תארו לכם מה חושבים על זה מרקל פולץ, לונזו בול ואלו שבחרו בהם?) אבל האהרון בחייאת 67% מהקו?

מן הצד השני האיילים נלחמים על ראשות המזרח וירצו לאכול את האופוסום לארוחה מזינה. הם מציגים את אחד המועמדים המובילים לתואר ה-MVP בראשות הפריק היווני עם 26.1 נק', 13.7 ריב' ו-5.1 אס' בכ-31 דק' משחק ואת המועמד למאמן העונה מייק בודנהולצר. לצידם קריס מידלטון עושה את כל הדרך לאולסטאר הקרוב עם 20.1 נק' ו-5.4 ריב' בכ-31 דק' ויתר שחקני החמישייה אשר כולם תורמים דאבל פיגרס בנקודות.

בביתם של האיילים סיכוי קלוש לאופוסומים לשרוד ומילווקי תעשה את זה בבלואו אאוט.

הווינר נותן:

באקס- קינגס+10 (באקס).

המלך אופוסום
קריס: "יאניס אתה שבע מהאופוסום? זה הרגיש לי קל". יאניס: "גם לי היה קל, לא מרגיש שבע".

 

ברוקלין אנונימוס (6-3) – פילדלפיה מיקסרס (4-6) (01:00)

ברוקלין היא נמושה מהסוג שהפסיד לניקס ועוד פעמיים. פילי היא נמושה מהסוג שמנצח רק נמושות ומפסיד לחזקות (נמושה עם פוזה).

אין לי יותר מידי להרחיב על השעמום של הנטס.

פילי מערבבים את התקשורת בכל מיני ספינים שהם מנסים שיטות והגנות חדשות בשביל להגן על הפלופ שלהם מרקל ולהצדיק את מופע הנגרות של 2 הגארדים המובילים שלהם.

בן סימונס בליווי התאגיד מערבב אותנו שהוא אולסטאר בעוד שהוא הקלעי הגרוע בליגה (אפילו דיאנדרה ג'ורדן מתבייש), לא שיפר משחקו במאומה, הפך לצפוי ורוקד על נמושות ואיזה כיף שהיום יש נמושה בדרך.

אמביד הוא האולסטאר היחיד בפילי ומגיע אחרי לילה בו הוא שלט בדראמונד וזאזא לחלוטין ומנפק עד כה עונה עם 28.6 נק', 11.9 ריב', 3.8 אס', 2.1 חס' בכ-34 דק' משחק שמסייע לו השחקן השישי של העונה עד כה ג'י ג'יי רדיק עם 18.4 נק'.

פילי נראית בינונית מאד מפתיחת העונה וזה כנראה מה שצפוי לנו כל העונה או עד שינויים כלשהם בפברואר.

זה סוג משחק טריקי קצת כי ברוקלין יודעת לאתגר גם אם מפסידה בסוף. אולם, לדעתי פילי תנצח בקלות.

הווינר נותן:

נטס+4- פילי (פילי).

הדבר המעניין היחיד במשחקי ברוקלין. וויטני טאמב
חושב שהוא השיקוץ

 

וושינגטון ליצנים (7-1) – ניו יורק סטינקס (6-3) (01:00)

פעם ראשונה העונה שאני מהמר על הליצנים. אני יודע שישנם אנשים פה באתר שעדיין מאמינים בהם אבל גם לכרמלו יש עדיין מאמינים, הכל טוב. מזל שמגיעה קבוצה שמסריחה את הפרקט שהכוכב שלה הוא טים הארדוואי ג'וניור בשביל לאסוף W קטן למאזן.

אפילו אני בתור מריץ דאחקות סדרתי על הליצנים לא חשבתי שיראו כ"כ גרוע והשאלות הנשאלות היא מתי יפוטר ברוקס, מתי יהיה טרייד על וול/ביל/שניהם יחד ומתי סופרמן יחזור לקלחת שנוכל לצחוק עוד יותר.

יודעים איזו הגנה מדהימה הליצנים מייצרים? הם סופגים 123.9 נק' למשחק!! וזה עם כל האתלטים שלהם, מה שנקרא קרקס מוסקבה בבירה.

על הניקס אין מה להרחיב, החד קרן בלטביה עד סוף עונת הטנקינג, הרוקי המסקרן נוקס עדיין פצוע, פיזדייל עדיין מוכיח רפות הבנה לגבי ניקיליטה שהוא לא שחקן ולא יהיה שחקן והדרך לבחירות הדראפט הגבוהות בעיצומה. לצערם של הניקס היא לא יכולה לשחק כל יום נגד הנטס בשביל לצבור נצחונות. ותסריח את הפרקט גם הלילה.

ווינר נותן:

וושינגטון- ניקס+6 (קשה אבל הליצנים).

וול: "אחי הוא לא מבין שלא משלמים לנו על הגנה, חוזה ה-169 מיליון שלי ל-4 שנים לא כולל סעיף הגנה" ביל: חחח לגמרי אחי, רגע אתה מקבל 42 מיליון לעונה?" וול: "רק מהעונה הבאה, ככל שאני אהיה גרוע יותר השכר שלי יעלה, אני מסודר עד הפנסיה אחי".

 

 

תמונה קשורה
יש לה סיכוי לנצח את הליצנים. מנחם שכח להביא אותה למפגש הופס האחרון לטורניר אחד על אחד

 

סן אנטוניו מתים מהלכים (2-6) – אורלנדו טראג'יק (6-2) (02:00)

הספרס ככל שמביאים יותר זקנים פופ מלך הלילה מחייה אותם להיות מחסלים. אחרי שכצפוי הוא הפך את דרוזן לאחד המועמדים לפרס ה-MVP עם 27.9 נק', 7.3 אס' ו-5.7 ריב' בכ-37 דק', הוא גם מוביל את הספרס לפתיחה לא רעה בכלל ולמעט מפלה קטנה מול אינדיאנה הכל דופק כמו שעון.

המשחק הלילה לא אמור להוות אתגר כלל ואמור להיגמר בבלואו אאוט קליל שדרוזן הפעם ינוח הרבה יחסית.

הטראג'יק פותחים כל עונה בהתלהבות ואז זורמים מהר מאד לטנקינג, זה לא שונה גם העונה. העיקר שאריק גורדון קיבל את חוזהו.

הווינר נותן:

ספרס- מג'יק+8 (ספרס).

דרוזן לא יהיה יותר דפרוזן הענקתי לו חיי נצח

 

‬‏
טראג'יק (מישהו קיווה שם שאיזייה יגיע)

פיניקס שקיעה (7-1) – ממפיס דובי פנדה (2-5) (03:00)

המדבר של אריזונה עבר לאנטרטיקה לפי קצב זריחת השמש. השמש לא זרחה זמן רב באריזונה ודובי הפנדה אוהבים אזורים ללא שמש ומגיעים לאזור על מנת למצוא אוכל בשביל שנת החורף שיספיק אח"כ לימי האביב.

הדובים עדיין לא התפרקו, עדיין לא נפצעו ועדיין שום דוב לא הוטרד למקום אחר, אלו דברים שקורים לעיתים בשנת החורף בפברואר. הם עדיין נלחמים על הפלייאוף וינסו להקשות על כל יריבה שתגיע.

אצל פיניקס אין הרבה חדש, הקבוצה חסרה את כוכבה הפצוע ואם לא עולה בוקר איך תזרח השמש?

הרוקי הנפלא דיאנדרה אייטון מנפק עד כה 16.9 נק' (62.5% מהשדה), 11.0 ריב', 3.1 אס' ומראה שיש לפיניקס יהלום אדיר במדבר. כל זה כמובן בלי רכז נורמלי או מישהו שימסור לו כדורים.

אני חוזה משחק צמוד מאד שבסופו הדובים ישרדו והשמש עדיין לא תזרח.

הווינר נותן:

סאנס+3- ממפיס (ממפיס).

מפלצת מתחת לסלים

פורטלנד מוכיחים (3-6) – מיניסוטה סבוטאז' (5-4) (04:00)

אצל האורחת, שמגיעה אחרי הפסד ללוחמי המפרץ, איש לא יודע מה קורה באמת ורב הנסתר על הגלוי, האם באטלר שונא את כולם וכולם שונאים אותו? האם הבעלים, תיבודו ובאטלר רקמו מזימה להעיר את וויגינס ו-KAT? מה מיני מנסה להשיג? מה המטרה? היא מחכה לפברואר לראות קבוצות נואשות שיציעו לה חבילה נאה על באטלר? האם היא מחכה במיוחד ללייקרס שיהיו מחוץ לפלייאוף בפברואר והקינג יחזיק אותם בני ערובה תמורת באטלר?

עם כל המצב הם עדיין לא בשלב של פתיחת רגליים ומנסים איכשהו לנצח. דרק רוז נראה שחקן לגיטימי לגמרי עם התספורת הנוראית שלו אחרי שנים שהוא בריא סוף כל סוף.

פורטלנד, שנמצאית במוד הוכחה לכולם אחרי הסוויפ שקיבלה בעונה שעברה, נעצרה לפנות בוקר מול הלייקרס בתנופה שלה אך רוצה להתאושש על מנת לבסס מקום בפלייאוף המערב האימתני כאשר דמיאן ליליארד מתפוצץ מתחילת העונה וסוחף אחריו את כל הקבוצה עם 29.1 נק' (49.7% מהשדה, 40% מחוץ לקשת ו-94% מהעונשין), 6 אס' ו-5.1 ריב' ב-34 דק' משחק.

נוסף על ליליארד, מקולום נותן 17.9 נק' עם 4 ריב' למשחק אבל הבשורות הגדולות באות מהספסל כאשר סטאוסקאס עם 10.1 נק' וזאק קולינס עם 10.9 נק' ו-4.3 ריב'.

הווינר נותן:

פורטלנד- מיניסוטה+4 (אני עם פורטלנד).

מי עושה סאבוטז' ומי עושה שביתה איטלקית? תחליטו ביניכם אני לא פה עד מרץ

 

לייקרס יפים ואמיצים (5-4) – טורנטו פוסט טראומה (1-8) (04:30)

הקינג החל בהפקת אופרת הסבון של העונה שתהיה מועמדת לאמי. לאחר שהעלילה נפתחה באיטיות הצהיר מלך אל איי שלא כדאי להיות לידו שסבלנותו תפקע, אח"כ הוא רשם בטוויטר לטיי לו "אתה יודע איפה למצוא אותי" ואז פורסם באתר התאגיד שוולטון נקרא לשיחת נזיפה אצל מר ג'ונסון הקוסם. זה, חברים, פאסיב אגרסיב למתקדמים ורמזים לעתיד לבוא.

הלייקרס באים אחרי נצחון על הבלייזרס לבק טו בק מול אחת ממוליכות המזרח ונוכל לראות אם המלך עדיין משרה אימה על המזרח ועל הקנדים בפרט לאחר שניגפו על ידו במספר קרבות עבר.

לברון חש את ההבדלים בין המערב למזרח והפסד פה יהיה עוד צעד בדרך לפקיעת סבלנותו של המלך ושינויים בסטייפלס סנטר מבית מדרשו.

טורונטו ינסו להראות שהם נגמלו מהפוסט טראומה מלברון, לצאת עם W נוסף ולהעביר קורס בהי"ס מזורז למלך ע"י אולי יורשו על כס המזרח, קאווי לבית לאונרד.

אהמר על הפתעה במשחק הזה, הלייקרס ינצחו, הפוסט טראומה עדיין קיים בראשיהם של לאורי, איבאקה ו-ולנצ'יונאס ובעצם כל מי שלא קאווי.

הווינר נותן:

לייקרס+4 – טורנטו (אני עם הלייקרס).

אתה לא בפוסט טראומה? תכף תהיה

לפוסט הזה יש 191 תגובות

    1. זו בחירה מעניינת.
      היה ברור שקאוויי לא ישחק באחד מ-2 המשחקי הבאק-טו-באק,
      אני מנחש שטורונטו בחרו שהוא יישב על הספסל מול הלייקרס,
      מתוך אמונה שגם בלעדיו הם מנצחים את המהדורה הנוכחית של הלייקרס,
      ומתוך רצון לנצח אחר כך גם ביוטה.

      1. לא יודע. הדיווח שקראתי היה שהם עברו לפורמט הזה בבק-טו-בק הקודם וימשיכו איתו. לא נראה לי שיש שיקולים מעבר.

  1. נעליים גדולות, השאיר אחריו מומי,
    ואתה ממלא אותם בהצלחה מרובה, שמעון –
    אתה בהחלט הבחירה הנכונה כממשיך דרכו של נהג המונית האגדי.

  2. שמעון!
    אחד הפריוויואים המצחיקים, ממש יהלום..
    מזל שאני בבית שוכב חולה על הספה, בעבודה זה לא היה עובר בשקט גל הצחוק הזה..
    הקטע עם סקרמנטו פרייסלס. 22:30 שעה לא רעה לתפוס את המשחק ולבדוק הכצעקתה.

  3. מצוין שמעון. אני גם מעריך את המאמץ שאתה עושה להקדים את השעות.
    לתשומת לב יתר המסקרים שלא תמיד עומדים בזה.

  4. יואו האופוסומים קרעו אותי.
    וזה שאתה מביא רפרנס ממקורות זרים לגבי הבדיחות ייגן אליך מחרון אפו של זיו.
    יופי של כתיבה.
    שכחת לכתוב מה מאזן ההימורים שלך מתחילת העונה (שחו"ח לא יבוא מישהו בבכיות שאנשי הצוות ממליצים על הימורים והוא הפסיד את האוטו בגגלם).

  5. שמעון דווקא עכשיו אתה מפליא שבטך בקינגס, האם לא שמת לב שזיו נמצא במצב רגיש?
    היית יכול לחכות עם זה קצת, הוא מגיב ותיק ומגיעה לו התחשבות 🙂
    הלייקרס לא אמורה לנצח גם עם קוואי לא ישחק.
    וושינגטןן לא תהיה כזאת גרועה כמו שהרוב עשו אותה כאן.
    פורטלנד-מיני יהיה מעניין.

  6. ענק שמעון! באמת משתבח משבוע לשבוע.
    אורלנדו טראג'יק הכי טוב עד עכשיו 😂.
    לגבי האופוסומים מול האיילים, רק לפי התמונות שהבאת, אני שם את הכסף על האופוסום.
    לא רק שהאיילים צמחונים, הם גם מתים.

  7. אני חושב שההחתמה של טייסון צנדלר עברה קצת מתחת לרדאר.
    מדובר על חיזוק מצויין לספסל של הלייקרס והוא סנטר מחליף מצויין ל15-20 דקות

  8. כשטבדי דופק זעפרני (לפחות בקטע הראשון)… פוסט לפנתאון שמעון, מומי כבר אכול קינאה, מגרד את השיערות שיבה ומזיל דמעות על הנטישה המוקדמת

    1. צחוקים, בטרייד המרובע של קליבלנד קליפרס יוטה והקינגס.
      נתנו את גורג היל וקבלנו את שמפרט וגו גונסון.
      גו גונסון נשמט ונשאר שמפרט פצוע.
      השנה הוא לשעבר פצוע..

  9. שמעון, תודה על (עוד) פריוויו מצוין!
    לגמרי מסכים עם מה שכתבת על סימונס אבל עושה רושם שאין עוד הרבה שמחזיקים בדעה הזאת.
    יש לי כמה מכרים שחושבים שהדרוג של ESPN עושה שכל – קליי 19, סימונס 18

    1. סימונס לא 18 ולא 38.

      מה שכן עם התקדמות יאניס ואמביד קליי יוצא מחוץ לעשירייה שלי.

      לברון, הארדן, ראס, קרי, דוראנט, קאווי, יאניס, דיוויס, קיירי, ליליארד זו העשירייה שלי. אח"כ אמביד, קליי, גורג', באטלר, פול (אם הוא בכושר) ואם לא אז דרוזן

        1. לא חח אקראי

          רוצה סדר?

          1. קרי
          2. דוראנט
          3. ראס
          4. קאווי
          5.לברון
          6. הארדן
          7. דיוויס
          8. יאניס
          9. קיירי
          10. ליליארד
          11. אמביד
          12. קליי
          13. גורג
          14. באטלר
          15. דרוזן

          פתיחת העונה השפיעה על כמה דברים נכון לרגע זה

          1. שאלתי כי ראס היה שלישי
            אממה? הוא עדיין שלישי חחח

            צ'מע, אני הייתי אוהד ראס ידוע ועדיין מחבב אותו אבל הגעתי למסקנה שבנוסף לעובדה שהוא אתלט עצום ולוחם גדול יש לו מגרעות רציניות מאד כמו ניהול משחק והעצמת הצוות שמסביבו

          2. אני לא מסכים לגבי ראס מה שאמרת. יש לראס כנראה בעיית קלאץ במאני טיים של משחקים חשובים בפלייאוף והוא לא משתפר בקליעה ל3 וחבל אלו המגרעות שלו. אני חושב שהוא מנהל המשחק הכי טוב בליגה אחרי קרי כפוינט גארד טהור. ניהול המשחק שלו פנטסטי הוא מזין שחקנים נותן כדורים נפלאים משחק פיק אנד רול אדיר. יש לו בעיה שהוא לא מתאמץ יותר מידי בהגנה וזו הבעיה הכי גדולה שלו בקריירה לדעתי והשנה ממה דראיתי הוא העלה את רמת ההגנה אבל נראה מה יהיה בהמשך העונה ויותר חשוב בפלייאוף. למעט מה שציינתי לא חושב שיש לו חסרונות. יש לו גם מאמן דפוק אני מאמין שהוא עשוי מחומר של אלופים אבל כשלון העונה אולי יגרום לי לשנות את דעתי. ימים יגידו.

          3. המחשה עד כמה אני בעדו – http://www.hoops.co.il/?p=89168

            "בעיית קלאץ במאני טיים של משחקים חשובים בפלייאוף והוא לא משתפר בקליעה ל3" – הדברים האלה שציינת הם משמעותיים מאד.

            העובדה שאולדיפו וסאבוניס היו צל חיוור לצידו לעומת איך שהם נראים עכשיו אומרת משהו

            זכורה לי במיוחד תצוגה בפלייאוף נגד יוסטון לפני שנתיים שהכדור לא ייצא לו מהידיים פוזשן אחרי פוזשן – למעט לכיוון הסל כמובן. זה היה הרגע שבו התפכחתי בקשר אליו

  10. מילווקי כנראה הגיע למקסימום כבר עכשיו, אבל לצערי נראית כמו יוסטון.
    המון שלשות ובידודים של הכוכבים. לא יספיק על מנת להגיע גבוהה, אבל במזרח החלש לחצי גמר זה יספיק.

      1. מאוד קשה להגן על קבוצה שיש לה שחקן שיכול לעבור בבידוד כל.אחד ומסביבו כולם מפציצים לשלוש.
        זה עבד ליוסטון ובינתיים זה עובד מצוין לבודנהולצר.
        מול הגנות יותר קשוחות כמו.של בוסטון יהיה קשה יותר אבל מילווקי כמו שהיא עכשיו קבוצה של 55+ נצחונות בכיף.

  11. 29 מתוך 50 זריקות של מילווקי בחצי הזה היו נסיונות ל-3.
    כשהם זורקים כל כך הרבה וקולעים בממוצע הליגה, אין לקבוצה השנייה צאנס לעמוד בקצב

  12. במקרה שמילווקי איכשהו מצליחים לגנוב את ראשות המזרח משהו שהיה נראה מופרך לפני תחילת העונה, וגם עכשיו עדיין נראה קצת מוגזם, אבל במקרה שהם כן יצליחו, זה יכול לגרום למפגש של טורונטו ובוסטון לפני גמר המזרח.

  13. קוואי לא משחק נגד הוליווד..

    טייסון לפתע פתאום מחליט שבא לו בייאאוט אחרי ששנה אחר שנה
    פיניקס באוף סיזן מכסים אותו בעיתונים ושאריות ניילונים
    מהעטיפות של הבחירות לוטרי הגבוהות שלהם,
    כשעוברים על הספסל עם מברשת וצבע טרי של טמבור.

    מה אגיד ומה אומר.. לא התחילה העונה, וכבר

    סילבר באוקטן גבוה.

  14. ראיתי עכשיו את הדקות האחרנות של פילי – נטס – מה זה הזבל הזה? זה ממש רמה נמוכה. לפחות הדקות הללו היו על הפנים

  15. כל עוד סימונס לא מהווה איזשהו איום של קליעה, אין לו ולאמביד סיכוי להתקיים ביחד, אם זה ימשיך אני רואה את פילי מפרקים את החבילה כי זה פשוט לא עובד, ולפי איך שזה נראה זה ככל הנראה אף פעם לא יעבוד.

    1. הם נראים עייפים, כשאמביד קולע רק 20 אין להם מספיק כח אש. סימונס הוא עוד שחקן על המגרש. הם צריכים שנה שנתיים להתגבש ולהחליט מה קורה איתם

  16. בוקר טוב לכולם.
    אני רוצה שפילי בדרך הנכונה כמו שסיפרו לנו.
    ממש משתפרים ממשחק למשחק.
    יודעים שם משהו על תהליכים.

    ובגזרת השיקוצים הוותיקים יותר, נראה שלברון מכה על הברזל בעודו חם.
    הוא מרגיש שהדליקה מתחת לתחת של בלאט 2 מתחזקת אז פותח לגמרי את הגז.
    נותן הכל במשחק הזה.
    משחק מושלם שלו והמשימה תושלם.
    נראה שהוא בדרך הנכונה.

  17. מדהים איך לברון חיסל את משחק הריצה של הלייקרס בכל כך מעט זמן.
    יש קבוצה שלמה ומאמן שרוצים לשחק בכיוון אחד ושחקן אחד לבדו כופה סיגנון הפוך.
    זה לברון סיסטם או כלום.

    ובינתיים, המחליפים בראשות רונדו מראים קצת מאמץ וכבוד.
    יותר קל כשאין סוהרסן בסביבה להוציא לך את החשק לחיות.

  18. מפתיע….
    או שטורונטו טובים יותר בלי קוואי מאשר איתו…, או שהלייקרס גרועים…, או שהבאק-טו-באק משפיע.
    היות שהצלחנו להפסיד לאורלנדו (!) בבית (!!) אני נוטה להאמין שההסבר השלישי הוא הנכון…

    1. להפסיד לטורונטו בחצי השני של באק-טו-באק אחרי נצחון חוץ יפה בפורטלנד זה סביר לגמרי. אבל מעבר לזה – מי יבוא במקום? טיירון לו? רמביס? לדעתי כמעט שום דבר שאנחנו רואים מהלייקרס השנה לא באשמת וולטון.

  19. מוזמנים להגיד לי מזל טוב, ביקרתי במשחק הנבא הראשון שלי, רק מה נפלתי עם טרסט דה פרוסס. מחצית ראשונה מזוויעה כמעט כמו מכבי ברצלונה.
    כאילו שהשחקנים שוכחים על מה משלמים להם כסף, למזלי צחקתי המון ובסהכ חוויה נפלאה לראות טיטאנים אמיתים מתרוצצים ומשחקים בפנינו האנשים הקטנים.

    עכשיו רגע ברצינות חוץ מהתחושה הרעה שסימונס ואמביד הפכו להיות יותר שונאים לקבוצה מאשר חברים. מישהו יכול להסביר לי מה הלוגיקה שהולכת שם ומה קורה עם קובינגטון שמשליח בלטות לתקרה (כל זה בלי לדבר על פולץ היקר הבאסט המפואר ביותר מאז זלר?)

    מה התחזית יקומו מהאשפתות, יבקשו טרייד, יחליפו מאמן, מי חסר להם?

    1. רק מוסיף הנטס בראשות ד׳מאלכו, אכן סימפטתיים למרות חולשתם הם בועטים ושורטים והנה גם באו על שכרם (?) לפחות מעט

      1. אני אתמצת את זה עוד קצת.

        הבעיה העיקרית זה סימונס.
        פילי החליטו שהם all in עליו עוד לפני שהקפיץ כדור.
        הם קנו חתול בשק ולא משנה מה קורה הם עוצמים את העיניים בחוזקה ומתעקשים שזה פרסי גזעי.
        אמביד ילד מעצבן ומאבד המון אבל כדורסל יש לו.
        כמה זמן הוא עוד יהיה מוכן להמשיך בהצגה שסימונס הנכה הוא הכוכב הראשי בה?
        הקונספציה עקומה אבל ממשיכים ללכת איתה בכל הכוח.
        כנ"ל פלוץ.
        עכשיו, הבעיה עם החתול היא כפולה.
        הוא גם לא מתאים לשחק pg אבל… גם לא מתאים באמת לשחק אף תפקיד אחר.
        וגם לא יהיה מוכן לו. כי בראשו הוא עילוי פוינט, שילוב של לברון, מג'יק והארי פוטר בקווידיץ'.

    2. מזל טוב! 😀

      הסברתי את הלוגיקה כל העונה שעברה.
      נקודות המפתח:

      אמביד ילד מגודל
      סימונס נגר ולא מתאים להיות pg בלעדי
      לשניהם אגו עצום והם מתחרים על מי הכוכב הגדול
      אמביד יודע שסימונס תוקע את הקבוצה והיה מעדיף לשחק עם מקונל
      בראון אחד האנשים הכי מקובעים ועקשנים שראיתי
      פילי הגיעה לשיאה בעזרת בלינלי ואליאסובה עד שבלוף של סימונס נחשף מול בוסטון ומשם זאת תהיה רק ירידה.
      פולץ זה סתם שחקן.
      פילי אירגון כושל ולא מקצועני שמעדיף הייפ על הישגים מקצועיים.

      1. לפעמים יבוא לי לשאול אותך סתם שאלות לשמוע את התפלפלויות האשך, הן תמיד מוציאות ממני חיוך!

        אכן טרגדיה יוונית מה שקורה אצל הילדים של ד״ר ג׳יי

  20. תקלטו איך לברון עומד כמו פלוץ בשמש אם הכדור לא אצלו.
    לא עושה שום תנועה, משאיר את הלייקרס לשחק 4 על 5.
    זה קבוע אצלו השנה.
    הוסיף משהו לרפרטואר

  21. לברון הורס את הלייקרס. היה לנו זהב ביד שנה שעברה. גולדן סטייט 2. כשהמנוול יעזוב נישאר עם סטיבנסון, מקגי וצאנדלר ועוד איזה קווין לאב שיביאו תמורת בול הארט, ואינגראם.

    1. אני מתחיל לחשוב שלברון מתחיל לשלם על מעברי הקבוצות שלו. כל פעם הסתגלות מחודשת שלו, של השחקנים האחרים, בניית סגל חדש, מאמן חדש וכו'. מאבדים על זה המון זמן ואנרגיה. אני חושב שאם היה נשאר בקליבלנד מ-2004 ועד היום היה זוכה ביותר משלוש אליפויות, והיה הרבה פחות שנוא. מעניין מה הוא חושב.

      1. נראה לך שאכפת לו? הוא שם בעיקר בשביל הוליווד.
        הוא רצה אליפות ואירגן את קבוצת הכוכבים במיאמי והשיג אחת (השנייה זה פוקס).
        הוא רצה לגאול את תדמיתו ולהביא אליפות לקליבלנד ובעזרת תמיכת הליגה, לאב וקיירי, והיחנקות מדהימה של קר וקארי הוא קיבל את זה בסיכוי של אחד למיליון.
        עכשיו הוא רוצה לעשות זבל יומרני בטלוויזיה ולהיות אייקון תרבותי.
        באמריקה הכל הולך

      2. אם לברון היה רוצה רק אליפות שקטה בלי תהילה היה חותם בפילי יכל לנוח בהגנה וגם במשחקים כל העונה ולהגיע רק לפלייאוף. אבל הוא רוצה להיות יותר גדול שזה אליפות באל איי ועל דרך לזרוע את השורשים למירוץ פוליטי עתידי על הדרך עם כמה אירועים חברתיים והאדרת התאגיד כמו שאפשרי רק בהוליווד ולהוציא את הקבוצה ההיסטורית מאור לחושך בתור המושיע. זה יהפוך אותו לפי 10 יותר גדול. הוא ידע שזה יהיה קשה אבל היה בטוח שיביא את 2 האולסטארים שהוא צריך ופה התוכנית שלו כשלה כרגע אז עכשיו התאגיד עובד על גיוס בטירוף הטלפונים של האולסטארים בטח מצלצלים נון סטופ עם פיץ. ההברזה של פול גורג לא הייתה בתוכניות שלו. 2 האולסטארים יגיעו מתישהו מערכת הלחצים תלך ותגבר.

  22. בוקר אור.
    מה בדיוק קרה הלילה?
    למה אורלנדו ניצחה את הספרס בחוץ, למה פילי מובסת על ידי הנטס, ומה לעזאזאל קורה בלוס אנג'לס?

  23. שסרג איבאקה קולע עליך בקצב של 40 נק אתה יודע שמצבך קשה מחכים לגופה של טייסון. איפה האולסטאר לונזו בול? מה קרה ללאבר בול? התאגיד נראה לי הוציא חוזה על לאבר ושלח לו רמז עבה. סתום או שנה הבאה נראה אותך במיניסוטה הקפואה שהבן שלך עושה מאסז לוויגינס וגם לא יהיה שום תפקיד בספייס גאם.

    1. שמע, לונזו זה 0 או 1.
      כשזה יהיה 1 הלייקרס חייבים לטוס.
      ואז הוא הרכז המושלם.
      אם הם לא טסים הוא 0.
      עם לברון הם לא טסים לשום מקום.
      case closed

        1. הוא קלע בעיקר מתחת לסל או חצי מרחק כמו בימים הטובים שחשבו שהוא הולך להיות אחד הגבוהים הטובים בליגה?

  24. חצי מהקבוצות. בליגה נראות כמו קבוצות יורוליג , חיבות שינויים בסגל , לייקרס, וושינגטון, פיניקס, מינסוטה יוסטון .
    מקווה 'ימשיכו להפסיד ואז פיטורים וטריידים יגיעו מהר יותר

  25. טורונטו היא הדבר האמיתי ,יש לי חשש שהם מנקנקים את בוסטון בגמר המזרח.
    וכן שמעון,הם קבוצה חדשה לגמרי עם 2 מחסלים ממדבר טקסס שהובאו במיוחד.
    קוואי זה לא דרוזן , הוא איש הקרח שמעלה הילוך בפלייאוף בניגוד לדפרוזן

    1. הכסף שלי על בוסטון הם טובים יותר ווינרים יותר ועמוקים יותר. אני בכלל לא פוסל את הבאקס שיביאו לראפטורס בראש. אני אתלהב מטורנטו רק שאראה אותם בגמר האןביאיי עד אז זה בדיוק מה דהיה שנים עברו.

      1. בסופו של יום אני גם חושב שבוסטון טובים יותר והם היחידים שמסוגלים להסתכל לגולדן סטייט בלבן של העיניים .
        העניין הוא שלטורנטו יש סופרסטאר שיכול לעשות את ההבדל הקטן.

        1. לבוסטון יש יותר מדי כלים ויש שני רוצחים כמו קיירי וטייטום.
          זה יותר מדי אפילו עבור קוואי.
          אבל תהיה סדרה אדירה.

          1. מה אתם מקשקשים?
            שמינית ליגה אוטוטו מאחורינו ולסלטיקס 3 הפסדים… שנים לשתי קבוצות שהיתה חייבת לנצח. לסלטיקס יש כרגע כוכב אחד שנקרא קיירי הר קטן איירוינג כל השאר שחקנים טובים ותו לא. כולם אומרים סבלנות אבל מה שאני רואה עד כה זו קבוצת הגנה נפלאה שאין לה קליעה טובה נקודה. יש קלע אחד מעולה (ה-הר הקטן) ועוד אחד מוכשר (מוריס), כל השאר יום עסל יום בסל. אני בכלל לא בטוח שהסלטיקס מסוגלים להגיע השנה לגמר המזרח כי בינתיים יש קבוצות שמשחקות הרבה יותר טוב ממנה. טורונטו של לאונרד לוקחת את הסלטיקס ב 6 משחקים אם נגיע לגמר המזרח ואם נפגוש אותה בחצי גמר…

  26. אתם קולטים שדיאנדרה אייטון ב37 דק זרק 4 פעמים לסל???? וקלע 3 מתוכן? שערורייה בפיניקס על הדרך הוא חיסל את מארק גאסול. אבל בוקר עם סל נצחון הבוקר הפציעה השמש זרחה באריזונה. בזמן שההוקס והמאבס מריצים את יאנג ודונציץ לרוקי העונה אייטון פשוט לא מקבל כדורים 4 זריקות ב37 דק פאקן לא יאמן

    1. לצערי זה יקרה.
      בין אם אחרי המשחק או עוד חודש.
      רואים על לברון שהוא רוצה שינוי, שני משחקים הקדם עונה הוא חייך וניראה מבסוט, מאז הוא עם פרצוף תשעה באב.
      יאמר לזכותו שאת הסטטיסטיקה הרגילה שלא הוא עדיין מעמיד, זה משהו שצריך לראות את המשחקים כדי להבין.

        1. באמת יש מצב הלילה.
          הלייקרס יסיימו היום 10 משחקים וה 10 הבאים אמורים להיות קלים יותר אז למה שטיי לו לא יהנה מהלוז היותר קל

    1. יש משחקים קלים עכשיו אחרי הסידרה הזאת אתם תהיו בשמינייה. מאבס הוקס היט וכו. היה לכם את הלוז הכי קשה מכל הקבוצות ב10 הראשונים. אם נקזז את הנצחון הלא צפוי בפורטלנד מול ההפסד הלא צפוי למיני ניצחתם את דנבר שזה לא היה צפוי אז יש לכם נצחון אחד מעבר לצפוי שזה גם טוב. עכשיו הקינג יחזור להפציץ.

  27. אוי איך אני אוהב את זה. שוב לברון יושב ושוב המחליפים והציעירים עושים את העבודה. פתאום יש לחימה, הגנה, התלהבות. עושים צרות לחמישיה הראשונה של טורונטו.

  28. ע"פ ווג' הדבר היחיד שעומד בפני מג'יק, לגביי וולטון, זו ג'יני באס.

    כנראה משהו ב לוק (אולי עיניי התכלת) של לוק.

    בוא נראה כמה זמן היא תחזיק לפני שכנופיית כתביי החצר
    תאכל לה ת' מוח.

    1. נכון בלי גיני באס וולטון אפילו לא מתחיל את העונה.הוא ירושה שמכיר ופלינקה ירשו מאח של גיני וקופצאק
      אומרים שהיא ממש שומרת עליו אבל יש עליה לחצים

  29. יש 2 שמושכים בחוט הנקרא וולטון

    1-מג'יק הרוצה לשלוח אותו הביתה כשמאחורי הקלעים לברון זורק גפרורים

    2-ג'יני המעוניינת לתת לו עוד זמן כשמאחורי הקלעים קובי לוחש ומגבה אותה.

    מי ימצמץ ראשון?

    1. איך אני מת שקובי יהיה הגנרל מנגר ויטריד את לברון לאטלאנטה או לקליבלנד בחזרה לחיקם של טריסטן קרדשיאן וגיי אר סוויש

      1. קובי בראיינט לא יתמנה גם לתחנת הזבל של קומפטון.
        ברגע שהוא יקבל תפקיד רשמי כלשהו כל העולם ואחותו הנאנסת יעשו כזו מהומה שסיפור הארווי ויינשטיין יהיה בדיחה.
        הוא כבר סולק מפסטיבל האנימציה האחרון בקליפורניה.
        עם או בלי קשר ללברון, קובי הולך להימחק מהלייקרס. שאלה של זמן. כמו שצריך. כדאי גם לאוהדים שלו (על חשבון הקבוצה) לעשות סוויצ'.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט