הפרלמנט של מושיקו מלון (1) /MBK

שלום ,שמי משה אבל בשביל החברים של לפרלמנט הבוקר של יום ראשון תמיד אשאר מושיקו מלון. לא בגלל הדימיון למוזס האגדי גם לא בגלל שאני סובל מהזעת יתר ,פשוט אני והחברים שלי חילקנו שמות אחד לשני בהשארת הכדורסל של שנות ה -80.

אז עבדכם הנאמן מושיקו מלון אוהד גדול של פילי מאז יימי הד"ר ג'יי. דוד שלי שחזר מארצות הברית ונתן לי חולצה של הסיקסרס. זה קצת עצוב אבל זאת הייתה המתנה האחרונה שלו, בעוד שהייתי צופה במשחקי NBA כילד בערוץ לבנון דוד חיים ( לא אגדת הילדים ) הלך ללבנון ולא חזר.

החולצה הייתה קצת גדולה ועד כיתה ז' הייתי משחק עם החולצה של מוזס.

טוב זה לא מה שרציתי לספר לכם ,יש אותי ואת 5 החברים הטובים שלי ,חברי ילדות שלצערי הקשר ביננו לא חזק כמו פעם היו ימים שהיינו משחקים NBA 88 מבוקר עד ערב ואז כדורסל במגרש ואחר כך NBA JAM. בשנות העשרים ועד אמצא שנות ה 30 היינו משחקים לפחות פעם בשבוע בספורטק בתל אביב ואז התחילו הפציעות ,העדרויות וברית מילה פה וחתונה שם ומסיבת רווקים באמסטרדם,נו יש דברים שלא מדברים עליהם.

עכשיו כשרובנו התברגן אנחנו מקפידים להפגש בכל יום ראשון בבוקר ב 10 בבוקר לקפה ברחוב יהודה המכבי המכונה יודה מכבי לזכר הימים הטובים ששכרנו שם דירות, אז מי אנחנו ?

יוסי דומארס – יוסי שמשמו אפשר להסיק שהוא אוהד את הפיסטונס. הוא היה ללא ספק שחקן ההגנה טוב שביננו.

יוסי עדין שרוט על הפיסטונס ולא מפסיק להזכיר לאורן את הגמר של 2004 כשהוא ממש מתעצבן עליו.

יוסי נשוי + 2 היה הראשון להתחתן הוא אבא ל 2 טינאיג'רס ונשוי לסיגלית החברה שלו מהתיכון, הוא בחור מאוד פיקח מיד לאחר הצבא נכנס לעסק המשפחתי יחד עם אחיו הגדולים ליימביר ומהורן כלומר אבי ואיציק.

עסק של ייבוא מוצרים לחניות צילום שהיה לוהט עד שהגיע המצלמה לכל סמארטפון.

ג'ו יוסי דומארס

דני פאריש –  טוב במקרה של דני הכינוי פאריש ממש מתבקש,ככה זה כששם שהמשפחה שלך הוא פרישמן.

דני שנולדה לו שלישייה לא מזמן לאחר שנים של ניסינות לא מפספס משחק של הסלטיקס או מכבי,תל אביב.

הוא עובד כראש צוות פיתוח תוכנה בהיי טק ואין לי מושג איך הוא שורד את הלילות והימים.

הוא ניסה לשכנע אותנו לקבל את הכינוי דני בירד אבל למרות יד נפלאה ויכולת משחק איטלגנטית הוא נשאר תקוע עם הכינוי פאריש שליווה אותו בצבא בתיכון בטיול לדרום אמריקה ואולי גם בעבודה.

פאריש הזועף הכי רחוק בעולם מדני פרישמן

יריב פיפן – יריב הוא העוף הקצת מוזר של החבורה. הוא עדיין רווק וזוהר די בטוח שיבוא יום והוא יבצע יציאה מהארון.

הוא קיבל את השם שלו בגלל האף הארוך יותר מאשר אהדתו לבולס. הוא היה חזק בעניינים בנייטיז ועכשיו הוא קצת פחות.

יש לו נטייה להבריז כמעט מכל מפגש תכלס הוא נשוי לעבודה. הוא עורך דין מאד מצליח בחברה שמתעסקת במשפט בין לאומי.

תור הזהב שלו היה כאמור בשנות ה 90 הוא היה השחקן הכי טוב מביננו ואף אחד לא מופתע שהגיע לאן שהגיע הבחור פשוט מר מצליח.

למרות הקישושים של זוהר יריב תמיד היה עם בחורות יפות למרות שזוהר אומר שזאת הסוואה תכלס אני די בטוח שהוא סתם מקנא.

כנראה שיריב לא יראה נחת מהבולס שלו בשנים הקרובות.

פיפן הגדול מכל

אורן ראמביס–   מכירים חבורה בלי אוהד לייקרס ? אורן שפוט של המשחק. הוא חטף המון בשנים האחרונות בעיקר מזוהר.לא אשקר לכם זה היה תענוג לא נורמלי לרדת עליו לראות אותו מאדים כמו עגבנייה.

הוא היה צוחק על כולנו בלי בושה ועכשיו יש את ההזדמנות לסגור איתו חשבון. הוא קיבל את השם ראמביס כי כבר בכיתה ד' הוא היה גדול הכסחנים בכל הזמנים של בית ספר היסודי על שם גולדה.

אורן בריון רציני במראה אבל חתלתול רך כמו כדור של פררו רושה מבפנים.זוהר אומר שהוא בטח בוכה אחריי הפסדים של הלייקרס והוא לא אישר או הכחיש.

יש לו נטייה להתחמם כשפוגעים לו בלייקרס יותר מידי. הוא נשוי + 3 וגר בפרברים וחבר ממש טוב של דומארס.

יש לו סוכנות ביטוח מצליחה והוא פריק של מספרים וסטטיסטקות ,קשה למצוא אותו לא מוכן.

כסחן עם לוק של סוכן ביטוח

זוהר ג'ונסון – זוהר הוא הטיפוס הכי ססגוני בחבורה והטיפוס הכי בר מזל שאני מכיר ביקום (לא צוחק)

הוא קיבל את השם ג'ונסון כי בשנות ה 80 הוא היה שפוט של מג'יק.אחרי הפרישה של מג'יק הוא איבד את המחויבות שלו לקבוצה. בשנות ה 90 הוא אהד את כל מי שהיה נגד הבולס. בשנות האלפיים הוא היה עם הספרס ואחר כך מיאמי ואז שוב ספרס וכיום הוא מזוהה עם גולדן סטייט.

למרות שאמא שלו הייתה מבקשת ממני לפקוח עין על זוהר שישאר בשיעורים שילמד שיצא ממנו בן אדם ,הוא תמיד העדיף את הבילוים ואת החיים הטובים.

הוא החליט שהוא לא עובד בשביל אף אחד והתחיל לטייל בעולם ,מי שלא הכיר אותו היה חושב שמדובר באדם בעל חזון תכלס הוא היה קשקשן לא קטן.

בטיול אחרי צבא בבועת הדוט קום הראשונה הוא סיפר למשקיע אמריקאי וציוני נלהב על רעיון שלו שישנה את העולם על אתר אינטרנט שידע לעשות שידוכים באופן דיגיטלי עם שלט שיצפצף כשתעבור ליד בחירת ליבך, הבחור השתכנע ורשם לזוהר צ'ק על סך 17 וחצי מיליון דולר מבלי שראה אפילו דמו.

הוא נשוי לדוגמנית ברזליאית ויש לו שני ילדים קטנים.

האהדה ללייקרס פגה אבל הג'ונסון נשאר.

זאת הייתה ההקדמה ,החל מהשבוע הבא נצלול פנימה לשיחות הקפה שלנו שעוסקות בהמון כדורסל ( למרות שזוהר נוטה לדרדר את השיח עם תמונת שהוא שולח לנו בקבוצת הוואטסאפ ) בחיים ומה שבינהם.

אז אתם מוזמנים לפרלמנט של מושיקו לילידי שנות ה 70 ולא רק.

אבד הקסם נשאר הג'ונסון

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
43 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
27/10/2018 14:57:45

גדול אתה מידן,

החקלאי מאי שם
החקלאי מאי שם
27/10/2018 15:39:07

ענק….
מחכה ומצפה להמשך

מנחם לס
מנחם לס
27/10/2018 15:40:05

לא יאומן שאתה מוצא זמן עם שתי בנות תאומות קטנות הזקוקות לך 24/7
מצויין!

Mbk
Mbk
27/10/2018 15:44:54
הגב ל  מנחם לס

תודה מנחם
הסיפור רץ בראש ,צריך שעה-שעה וחצי לתקתק אותו ואין זמן יותר טוב משנת הצהרים שלהם
המפתח הוא להתיש אותם בבוקר ואז יש שנץ של שעתיים לפחות ואגב זה בן ובת לא תאומות.
יש עוד בת גדולה בת 4

אסף
אסף
27/10/2018 19:10:07
הגב ל  Mbk

מרשים פלוס ההספקים מידן. מחכה להמשך בקוצר רוח.

מנחם לס
מנחם לס
27/10/2018 15:40:05

לא יאומן שאתה מוצא זמן עם שתי בנות תאומות קטנות הזקוקות לך 24/7
מצויין!

מנחם לס
מנחם לס
27/10/2018 15:40:28

ללא יאומן שאתה מוצא זמן עם שתי בנות תאומות קטנות הזקוקות לך 24/7
מצויין!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
27/10/2018 15:49:57

אדיר, לא יכול לחכות לשבוע הבא!

יאיר
יאיר
27/10/2018 15:53:27

תודה מידן, מחכה להמשך!

שי אבן צור
שי אבן צור
27/10/2018 15:57:59

נהדר!
אני לא יכול לחכות להמשך אחרי ההיכרות עם הדמויות

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/10/2018 15:58:12

אין מומידן
רק מידן

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
27/10/2018 16:17:15

מסקרן! ממתין להמשך.

Mbk
Mbk
27/10/2018 17:03:43

עם שם כמו מאנו דה מאן אולי תתארח באיזה בוקר לקפה עם הפרלמנט

רועי ויינברג
27/10/2018 16:29:34

ענק

ברק
ברק
27/10/2018 16:34:05

גדול מומי

אפלטון
אפלטון
27/10/2018 16:49:25

איזה כיף, סיפור חדש לחכות לו.
זה יהיה אמלקים לפודקאסט של הופס?

Mbk
Mbk
27/10/2018 17:02:59
הגב ל  אפלטון

תודה
לא יהיה קשר לפודקאסטים כבודם במקומם מונח

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/10/2018 18:24:18

פריקוול למומי? ספין אוף על אחד הנוסעים הקבועים במונית?

Mbk
Mbk
27/10/2018 19:04:15

כמו אורן ראמביס
לא מאשר ולא מכחיש

יניב
יניב
27/10/2018 18:30:54

נהדר. רק איך לעזאזל פה בארץ הם נפגשים לפרלמנט ביום ראשון בבוקר.

no funny shtuff
no funny shtuff
27/10/2018 18:34:41

מעולה mbk
מחכה להמשך הסדרה..

גלעד
27/10/2018 18:45:12

גדול מידן. נחכה עם כולם להמשך

Berch
Berch
27/10/2018 18:57:14

ילדים, ובמיוחד בנים קטנים הם כמו כלבים… צריך להריץ אותם בבוקר ואחה"צ ואז בשאר הזמן הם רגועים. איזי פיזי 🙂
תמשיך לעדכן מהפרלמנט…

עידן עופר
עידן עופר
27/10/2018 18:59:53

גדול מידן !

אוהד ס"א
אוהד ס"א
27/10/2018 19:41:52

מעולה. כתוב מצויין

איתי
איתי
27/10/2018 19:43:19

יופי של פוסט תודה רבהה

SamIaM
SamIaM
27/10/2018 19:53:01

מעולה, מידן.
ממתין להזיותיך ביחד עם כולם פה
מדהים שאתה מוצא זמן לשבת לכתוב עם בת 4 ותאומים קטנים. בייחוד זה שיש לך בכלל את המוזה

Benjo
Benjo
27/10/2018 20:33:42
הגב ל  SamIaM

+23

Benjo
Benjo
27/10/2018 20:33:17

מידן/מומי/ ועכשיו גם מושיקו מלון?? 🙂 .. חחחח… יאלללה מחכה ומצפה.. (אתה אשם – מה לעשות יצרת רף ציפיות הכי גבוה וקהל נאמן) …. 🙂

Mbk
Mbk
27/10/2018 23:54:04
הגב ל  Benjo

איך אומרים – כגודל הציפיה גודל האכזבה

צביקה
צביקה
27/10/2018 20:44:01

אחלה סיפתח!

ולדי קוגן
27/10/2018 21:15:39

אין ענק, פיפי

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
27/10/2018 23:28:17

תודה, ממתין בכיליון עיניים לבאות.

מעניין להבין למה הם התרחקו ולשמוע את כל עלילותיהם.

יש לי שאלה, בסרט על חייו של מומי מי היה מגלם אותו?

Mbk
Mbk
27/10/2018 23:53:26

בראד פיט,לאונרדו די קפיריו או ששון גבאי

אחד העם
אחד העם
28/10/2018 0:13:22
הגב ל  Mbk

דובי גל לא באופציות?

שגיא נאור
שגיא נאור
27/10/2018 23:30:51

גדול, כמו כולם מחכה להמשך

אחד העם
אחד העם
28/10/2018 0:13:50

רעיון מעולה

גל אל-איי
גל אל-איי
28/10/2018 1:01:25

דווקא לא מי יודע התחברתי.
יוחזרו מומי, יהודה שישליק, ליאוניד,, אוקסנה, שאול הפרסי וג׳ניפר הרבנית הרפורמית לאלתר!

שי ניצן
שי ניצן
28/10/2018 3:24:19

חחח
היה ברור לחלוטין שמומי חזר בתחפושת. .
מי איזה ישראלי יש לו באמת חברים שמשחקים כדורסל ואיכפת להם מהנבא..
האמת אחד מידן וגם לו אין חברי ילדות כאלו כי אך אחד מאיתנו לא גדל עליהם.
הם לא באמת הגיבורים שלנו הם גיבורים אולי של יורדים .
כאלו שנשארו באמת בלי כלום ומנסים לחפש עצמם מחדש כמו הדוק לא מצליחים .
אז אמור היה להיות מצחיק אך הרבה יותר עצוב ממצחיק אז זו הסיבה שלא אגיע למפגש לא באמת מענין מעבר לבידור קליל.
וכל סיפורי הסיקור מהמשחקים והחלומות לסקר?
לא ממש זו עבודה.
עבודה לא מבצעים בהתנדבות על עבודה משלמים.

Ori88
Ori88
28/10/2018 9:08:27

מידן, הרעיון נפלא
פרלמנטים יש לרוב בישראל. יהיה מעניין

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
28/10/2018 12:53:32

יופי טופי. השארת אותי סקרן לגבי ההמשך.
דני פאריש = מידן?

ינון יבור
ינון יבור
28/10/2018 19:40:30

לא. הוא אוהד לייקרס, כמו שצריך

סולי
31/10/2018 10:55:13

אני גר ברחוב צמוד ליהודה המכבי – תזמין למפגש הבא! חח