אירועי דיומא – 23.10.2018

כדורגל / דור בלוך

ליגת האלופות – מחזור שלישי

19:55 א.א.ק אתונה – באיירן מינכן: היוונים הפגינו יכולת חלשה עד כה והפסידו את שני משחקיהם הראשונים מול בנפיקה ואיאקס כאשר הובסו באמסטרדם. הגרמנים כרגע עם 4 נקודות, ולאור היכולת החלשה בתחילת הליגה הם ירצו להשיג ניצחון שישים אותם עם 7 נקודות ועמדה טובה בתום הסיבוב הראשון של שלב הבתים

19:55 יאנג בויז – ולנסיה: רבים חשבו שולנסיה יכולה להפוך את הבית הזה לבית מוות, אבל תיקו והפסד בשני המשחקים הראשונים לא היוו התחלה מעודדת. שני נצחונות על יאנג בויז בשני המשחקים הבאים הם חובה מבחינת הספרדים.

22:00 אייאקס – בנפיקה ליסבון: איאקס שהרשימה עד כה תנסה לצבור פער על פני בנפיקה במאבק התיאורטי על המקום השני, בהנחה שבאיירן תשתלט על הבית. אייאקס זוכה להרבה תשבוחות על החבורה הצעירה והמוכשרת שלה שמזכירה נשכחות, אבל צריך לזכור שהיא עוד לא השיגה דבר אמיתי העונה, כשלאור הפתיחה המושלמת של פ.ס.ו המקום הראשון בליגה נמצא כבר 5 נקודות ממנה.

22:00 הופנהיים – ליון: הנצחון על סיטי נתן הרבה תקוות לליון, אבל בליגה היא לא ממש מצליחה לאתגר את פ.ס.ז ובאירופה תיקו עם שחטאר החזיר אותה לקרקע המציאות. כעת, מול הופנהיים שבמאזנה נקודה בלבד במקום האחרון היא תנסה להשיג לפחות 4 נקודות שימקמו אותה בצורה חזקה לקראת שני המשחקים שיכריעו את עתיד העונה האירופית שלה.

22:00 שחטאר דונייצק – מנצ'סטר סיטי: סיטי נמצאת במצב הרבה יותר מסובך ממה שהייתה רוצה, ולקראת משחק קשה בשבת בליגה, יתכן ונראה רוטציות כאן. מנגד העובדה שהקבוצה הפסידה כבר משחק אחד הופכת את ההחלטה של פפ למורכבת בהרכב, כך דה בריינה שחזר מפציעה ארוכה בספק למשחק הזה, בעוד דנילו גונדגאן ובראבו הפצועים לא ישחקו בכל מקרה

22:00 רומא – צסק"א מוסקבה: צסק"א ללא שוערה המורחק ויקטור אקנפייב תצא למשחק חוץ באיטליה כשבמאזנה 4 נקודות כולל ניצחון סנסציוני על ריאל מדריד. היא תנסה להמשיך את המומנטום מול רומא שפירקה את פלזן 0-5 לאחר שהפסידה 0-3 לאותה ריאל מדריד. בית שנכון לעכשיו לפחות נראה מסובך מהצפוי.

22:00 ריאל מדריד – ויקטוריה פלזן: עבור ריאל ומאמנה המתנדנד, המשחק הזה הוא חובת ניצחון. השמועות מדברות על פיטורין אם ריאל לא תנצח את הצ'כים בבית, ככה שלחץ צפוי לדבר.

22:00 מנצ'סטר יונייטד – יובנטוס: המשחק המרכזי של המחזור מפגיש עוד מאמן מתנדנד – חוזה מוריניו, עם יובנטוס שמקבלת בחזרה את רונלדו שלא שיחק בניצחון 0-3 על יאנג בויז. מי שניצל את ההיעדרות של הפנומן הוא דיבלה שהבקיע שלושער. כעת השניים ישתפו פעולה וינסו להשיג ניצחון יוקרתי שיעצים את פתיחת העונה הנהדרת של הגברת הזקנה.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת האלופות – מחזור שלישי

בית ב'

19:45: הפועל חולון (1-1) – פאוק סלוניקי (2-0) – החדשות הרעות מבחינת הפועל חולון הן שהיא ממשיכה לשמור על חוסר יציבות אחרי שבוע בו הפסידה לונציה בחוץ וניצחה את הפועל אילת ובשני המשחקים עשתה זאת אחרי שתי הארכות. אבל יש גם חדשות טובות והן שאצל חולון לרגע לא משעמם. ככה שגם הערב במשחק מול פאוק סלוניקי, מועדון הפאר היווני (לשעבר), בהחלט עשוי להיות מעניין.

פאוק מדורגת חמישית בליגה היוונית אחרי שלושה מחזורים עם שני ניצחונות והפסד וזאת אחרי שבעונה שעברה היא סיימה במקום הרביעי והודחה בחצי הגמר בידי האלופה שבדרך, פנאתינייקוס. סגל הקבוצה בהחלט לא נוצץ ובולטים בו שני הגבוהים האפריקאים: הסנטר האנגולי יאניק מוריירה והפאוור-סנטר דריוס גארט (ששיחק בשנה שעברה בקבוצת כדורסל בשם הופס קלאב!. הקבוצה, אם תהיתם, משחקת בליגה הלבנונית…); הגארדים האמריקאים הוותיקים פייל גוס (לעכברים ביניכם נציין שהוא שיחק באליצור אשקלון לפני קצת יותר מעשור) ו-וויל האצ'ר (שיחק איזה 5 דקות בגלבוע/גליל ב-2012) ושני הפורוורדים המקומיים לינוס כריסיקופולוס (עכשיו תגידו את זה בנשימה אחת) ויואניס את'יניו. היוונים הפסידו פעמיים עד עתה במפעל לבון הגרמנית בבית ולונציה בחוץ והם יקוו להימנע מהפסד שלישי ברציפות שיקשה עליהם להעפיל לסיבוב הבא. חולון מצידה, תנסה להמשיך במומנטום חיובי וביכולת טובה ולחזור למאזן חיובי אמן כן יהי רצון.

טניס / מתן גילור

טורניר וינה (500) – סיבוב ראשון

אתמול התקיימו 5 מתוך 16 משחקי הסיבוב הראשון. היום יתקיימו 7 נוספים.

שידורים בספורט 5 סטארס.

14:00 פרננדו ורדסקו-פייר הוג' הרברט.

14:00 פרנסיס טיאפוא-קאי נישיקורי(5).

אחריו קמרון נורי-ג'ון איזנר(4).

16:30 פיליפ קולשרייבר-לוקאס פויי.

אחריו דאמיר דז'ומהור-פאביו פוניני(7).

18:00 דומיניק תיים(1)-רובן במלמנס.

20:00 ג'ו ווילפריד טסונגה-סאם קווארי.

 

טורניר באזל (500) – סיבוב ראשון

אתמול התקיימו 4 מתוך 16 משחקי הסיבוב הראשון. היום יתקיימו 7 נוספים.

שידורים בספורט 5 לייב.

14:00 אלכסיי פופירין-מתיו אבדן.

אחריו טארו דניאל-אנדראס ספי.

16:00 מקסימיליאן מרטרר-דניאיל מדבדב(7).

18:00 יאן לאונרד סטרוף-ג'ון מילמן.

20:00 (משוער) פיטר גוז'ויצ'יק-ניקולס ז'רי.

20:00 רוג'ר פדרר(1)-פיליפ קראינוביץ'.

אחריו לאונרדו מאייר-ג'יל סימון.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. הלילה מתחיל שלב חצי הגמר בקופה ליברטדורס.
    שני משחקים בין נציגות ברזיל וארגנטינה וכמובן שאין פייבוריטיות.
    לארבע הקבוצות הללו יש ארבע עשר זכיות בגביע ביחד.
    כאמור, ניתן להשוות את המשחקים הללו לקרבות אגרוף איכותיים במשקל כבד.

    ריבר פלייט נגד גרמיו (מחזיקת הגביע).
    שידור בערוץ ספורט ספורט 2 שעה 03:40.
    ריבר נמצאת במקום התשיעי בטבלה לאחר תשעה משחקים. השבוע היא הפסידה נגד קולוןאחרי 32 משחקים בכל המסגרות ללא הפסד.
    כמובן שיש רוטציות רבות ורבים מן השחקנים שמיועדים לשחק הלילה לא שחקו.
    גרמיו נמצאת במקום החמישי בטבלת הברזילראו אחרי שלושים מחזורים.

    מחר בלילה יתקיים המשחק בין בוקה ג'וניורס לפלמיירס.
    שידור בערוץ ספורט 2, גם כן החל מהשעה 03:40.
    בוקה נמצאת במקום החמישי בטלבה לאחר תשעה משחקים.
    פלמיירס נמצאת במקום הראשון בברזילראו.

    יכול להיווצר מצב שבו תשחקנה בגמר שתי קבוצות מאותה מדינה, דבר שלא התרחש מעולם.
    ניתן, כמובן, להקליט את המשחקים הללו וראות אותם בשעות נורמליות.

    וכמה מילים על המאמנים:
    את ריבר פלייט מאמן מרסלו גז'ארדו, שחקן עבר גדול במועדון ובנבחרת ארגנטינה. הוא זכה אתה בחמישה גביעים אבל, לעת עתה לא זכה באליפות ארגנטינה.

    את גרמיו מאמן רנאטו גאושו. בעברו גם כן שיחק במועדונים שונים ובנבחרת ברזיל.

    את בוקה מאמן גיז'רמו בארוס-שלוטו. בעבר זכה אתה כשחקן בתארים רבים: אליפויות ארגנטינה, קופה ליברטדורס, גביעים בין יבשתיים ועוד. הוא הוביל את בוקה לשתי אליפויות עוקבות בארגנטינה.

    את פלמיירס מאמן הווטרן פליפה לואיז סקולארי שמחזיק בקריירת אימון ממושכת ומפוארת שכוללת זכייה בגביעים רבים (כולל גביע העולם ב-2002).

    כמו כן החל שלב רבע הגמר בקופה סודאמריקנה וגם המשחקים הללו משודרים.

    1. תודה אמנון, תוספת מבורכת ביותר.
      זוכר את גז'רדו בתור שחקן, היה תענוג לראות אותו. עוד אחד מרשימה ארוכה שהושווה לדייגו הגדול וכמובן לא התקרב למקור. גם את בארוס שלוטו אני זוכר, הוא ואחיו שניהם שיחקו בבוקה של פלרמו. אני חושב שהמשיכו לקריירה יפה בארה"ב אבל נחשבו לסמלים בבוקה.

      אם יש לך מידע מעניין על השחקנים המרכזיים בארבע הקבוצות הללו יהיה מעניין לשמוע, צעירים שצפויים לפרוץ או מבוגרים שמוכרים מהקריירה באירופה.

      1. שגיא, תודה על התגובה שלך לדברים שכתבתי.

        אני אכתוב קצת על הסגלים של הקבוצות וסיכום של המשחקים בשבוע הבא לקראת משחקי הגומלין בברזיל (פשוט הזמן קצר מדי).

        לגבי מרסלו גז'ארדו, הוא נחשב בעיני רבים למאמן הטוב ביותר בארגנטינה. הוא התבקש לאמן את הנבחרת אבל סירב. למעשה בריבר הוא מלך ואליל גדול של האוהדים על הישגי האימון שלו.
        לגבי ההשוואה עם מראדונה הוא לא היחידי. בנוסף אליו הושוו אריאל אורטגה וחואן רומן ריקלמה (לדעתי השחקן הטוב ביותר בעשרים השנה האחרונות)- אבל מראדונה הוא יחיד בדורותיו. לא ניתן להשוות אליו אף אחד (כולל מסי).
        גז'ארדו עבר לאירופה ושיחק במונאקו שם זכה באליפות ובתואר שחקן השנה בצרפת.

        לגבי האחים בארוס שלוטו: בתור תאומים זהים קשה מאד להבדיל ביניהם בתור שחקנים הם היו שונים מאד. גיז'רמו היה קיצוני/חלוץ שביחד עם מרטין פלרמו וחואן רומן ריקלמה (ובניצוחו של המאמן קרלוס ביאנצ'י) הרכיבו את אחת הקבוצות הגדולות ביותר בעידן המודרני. הם זכו בכל התארים האפשריים.
        גיז'רמו עבר לארצות הברית ושיחק בקולומבוס מליגת ה-MLS. לאחר סיום החוזה שלו בבוקה הוא מתעתד לאמן שם.
        אחיו, גוסטבו, שיחק בתור קשר דפנסיבי. בסך הכל שחקן סביר ולא יותר מזה. לא תמיד נכלל בהרכב
        הפותח.
        פרט פיקנטי: במקור גיז'רמו היה שחקן של חימנסיה לה פלטה בעוד שמרטין פלרמו היה שחקן של אסטודיאנטס- שתי קבוצות יריבות מלה פלאטה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט