אחד על אחד 10# – הקרב האחרון/ מנחם VS אסי (אוי וויי. האם הפלח צורח 'פא..יו!'?)

 

 

בס"ד

אחד על אחד 10# – הקרב האחרון

אחד על אחד: מצד שמאל בפינה האדומה פרופסור לס, מזקני העדה בכדורסל, מדען ורב לעת מצוא. חובב היילייט ומאמין בניסים, אוהד כדורסל מזרחי בכלל ואת הניקס העלובים בפרט. רבו לשעבר של אסי שיצא לתרבות רעה.
מצד ימין בפינה הכחולה המאמן שקיבל תואר "חולדה" מהפרופסור. אוהד כדורסל מערבי וחובב טקטיקה ומהלכים קבוצתיים. המערב תמיד יעשה לו את זה ודאלאס עם קרלייל בפרט!

והיום הקרב האחרון.
אין יותר מתאימים לייצג את הקבוצות ממנחם, אוהד ההיט, שהילל ושיבח(וגם קבר) את ספולסטרה ואסי שייצג את המאמן שיהיה בהיכל התהילה בקרוב.
ראש בראש, מתחילים!

מנחם, שתי הקבוצות מגיעות למעמד מריצה שונה. הספרס עם 2 הפסדים בלבד לאורך כל הדרך ועם מנוחה ארוכה אחרי ממפיס. מיאמי נראית תשושה וחבולה, בעיקר בגזרת ווייד ובוש לאחר הסדרה הקשוחה עם אינדיאנה. לפני שנדבר על ניצחון, לאיזו קבוצה לדעתכם יש יותר דלק בטנק?

מנחם
אסי, הספארס כל כך זקנה, ועתה עם החופשה הארוכה שלה, תצטרך דבר ראשון לנער מהם את הנפטלין. הם שכחו מה זה כדורסל. מיאמי תפתח במתקפה כזאת רצחנית שהספארס יתחננו לשופטים להפסיק את המשחק, לוותר גם על המשחק הבא ביום ראשון, ולהתחיל עם 2-0 להיט ביום שלישי בסאן אנטוניו, בירת היתושים של העולם. סאן אנטוניו. חיסלת אותי. עיר נפלאה. מאה מיליארד ייתושים לא יכולים לטעות.
מיאמי מנגד, באה בהיי אדיר אחרי ההצגה הנפלאה במשחק השביעי שרק באה להראות באיזה מצב של יעילות נמצא המנוע ההיטי החם. הספארס…יבשים כחציר בקיבוץ עין שמר באמצע אוגוסט, מלאי מיץ כמו קופסת סיריאל CORN FLAKES. "תשושה וחבולה" הוא אומר לי. בנאדם, ראית את דוויין? כמה חבול הוא נראה לך? יותר בריא היום מדוויין THE ROCK”" ג'ונסון, אם ב'ישיבה ' בה אתה מורה מותר להזכיר את שמו.

אסי
הספרס נהנים מהמנוחה. אם אפשר הם היו משחקים ביורוליג, פעם בשבוע. אחרי שכל האבק מהטלק של לברון ישקע נראה רק קבוצה אחת. הם לובשים שחור, הם הקברנים של לברון. תשאלו בקליבלנד. לברון רואה את הספרס ומבין שהסוף הגיע. הסוף הרע.
נכון, הם יפתחו בטירוף אבל לספרס יש את הכלים הנכונים לעצור אותם. שחקן פנים אדיר שיעניש את ההרכב הנמוך עם הבושית, דאנקן.
הרכז הכי טוב בעולם כרגע, פארקר ושחקן תיאטרון הבימה שייתן קונטרה למיאמי פלופרס. קבלו את מאנו ג'ינובילי.

טימי ללא פוטושופ

ראינו את הספרס מתקשים נגד קבוצה עם גבוה איכותי כמו היברט. האם דאנקן יעשה 'שמות' בהגנת ההיט?

– מנחם
דאנקן? ככל שהזמן עובר הרפיוטציה שלו גודלת ויכולתו יורדת. לפני שבוע הוא ביקר אצל רופאו ובסוף הביקור שאל את הדוקטור מה מצבו, והדוקטור ענה, "בסדר, אם אתה לא מתכנן חופשה בהאוויי בשנה הבאה". הבנאדם לא קונה יותר בננות ירוקות לפי המלצת הרופא. לדנקן נישאר לב של סוס מרוץ, אבל היום זה כבר בגוף של פרד. מרחף כמו עוגן של אונייה. עוקץ כמו תולעת. דאנקן הוא 'פאסה', וספליטר הוא סתם מגדל תקוע שהוא גבוה מדי עבור גובהו.אבל עדיין יש לו תקווה: האבולוציה עדיין לא ניגמרה. אפילו האסלם יחסל אותם, ואז תבוא הציפור – 'בירדמן' – ותאכל את הפרורים. אם דנקן מסיים את הסידרה עם יותר מ-15 חיצים ממוצע, ויותר מ-8 קרשים, אני מתחייב להדפיס פוסט זה ולאכול אותו בפני כל גולשי הופס במפגשינו הבא! הוא כזה זקן שכאשר היה צעיר עוד קראו לו "NEGRO". בעונה הבאה הוא יהיה השחקן היחיד בתולדות ה-NBA לקבל צ'ק משכורת וצ'ק פנסיה באותו זמן. הדבר האחרון שיש לי לומר על דאנקן הזה הוא שאותו לעולם לא תראה בפרסומת "I LOVE THIS GAME" אלא אם-כן אתה רוצה להשתמש בסרט ככדור שינה.

אסי
הפיתרון ההגנתי היחידי של מיאמי בגמר המזרח לגובה של היברט היה שמירה כפולה. הם גרמו לאיבודי כדור בגלל שאינדיאנה נעה פחות ללא הכדור והיברט מוסר בינוני תחת לחץ.
אבל ידידי היקר, יש לנו סיפור שונה. הספרס המנוסה והאינטליגנטית נעה מצויין ללא כדור. מיסטר פונדאמנטל מוסר נפלא לשחקני הכנף שנעים מצויין ללא הכדור וקאוואי ליאונרד יעניש בדאנק אם ישאירו אותו פנוי. ודני גרין גארי ניל ובונר ישרפו את הרשתות מחוץ לקשת. לא מדובר בקבוצה עם קלעי וחצי(היל וג'ורג'). סטפנסון כבר הלך לדוג. ג'ינובילי מחכה על הקשת, תהמר ספולסטרה. עכשיו נראה אותך גבר!

מהצד השני השאלה הקבועה. האם מישהו בספרס מסוגל לשמור על קינג ג'יימס?

מנחם
לברון יפרוץ בהם כאבן הפוגעת בזכוכית. אם קאווי לנארד ישמור עליו, אתה כבר יכול לרשום "30 נק'" לצד שמו. כל אחד אחר שישמור עליו, הסיפרה "3" משמאל הופכת ל-"4", ומימין כל סיפרה שתיבחר מ-0 עד 9. הבנאדם עומד על מדרגות ההסטוריה. כדי לעצור אותו שומרו יצטרך רצועת כלב, אבל שמעתי שזה אסור ב-NBA. החיים של מי שישמור אותו הם מה שהוא עשה מהם. עד שלברון יבוא בסידרה הזאת ויהפכם להרבה יותר גרועים. מה שהוא יעשה להם בסידרה יהיו סלאם ג'אמים ממכסיקו-סיטי. סלאם-באם-ג'אם. דיפסי-דו-דאנקרו. הספארס יתחננו, "די, די. סבלנו מספיק!".

אבל לברון הוא לא כל ההיט. לומר שללא לברון ההיט הם סתם עוד קבוצה זה כמו לומר שללא יישו הנוצרים היו יהודים. גם בלעדיו יש להם מספיק כלי נשק לחסל את הספארס. אני לא מנסה לעורר חילוקי דעות כאן אלא פשוט לומר את האמת ותהיה כואבת ככל שתהיה. זהו עניין של לברון – רולס רויס, נגד פרקר או לנארד – וולקסוואגן חיפושית.

 

– אסי
אי אפשר לשמור על המפלץ. זה מעל לטבע. אבל הגנה מתוחכמת תגרום לאחוזים שלו לרדת. כשהמשחק יהיה על הקו הספרס לא יתנו לו לנצח. זה יהיה בידיים של בוש ודוויין. מהם הפלאח ממש לא מפחד. אולי לפני שנתיים. עכשיו הם נראים כמו צל דהוי שמתעורר אחת ל7 משחקים אבל הסדרה לא תתארך כל כך.

איזה קלף סודי ישלוף ספולסטרה בגמר? האם הוא הולך לקבל שיעור בכדורסל מהפלאח, ואם כן במה?

מנחם
תגיד לי, ספואלסטרה צריך לשלוף קלף סודי? כל מה שהוא צריך לעשות זה להביא מראה, ולנופף אותה שוב ושוב מול פרצוף הפלאח. הוא הרי נראה כמו האיש הכי מכוער מבין האנשים הרעים בסרט של ג'יימס בונד. זה מאמן שלא סתם רצה להיות מלך. הוא רצה להיות רודן. הפלאח תוקע בשחקניו מבטים שמחמיצים מלפפונים; הפיליפיני משדר רק אהבה, חן, וחברות קבוצתית. ספואלסטרה הוא המאמן המודרני, החדש, סירייאטי אנליסיס – הדבר החדש בכדורסל שהפלאח לא שמע עליו בכלל. כל החלטה נעשית ע"י מגה-קומפיוטרים ששולחים לו דאטה קבועה ל-IPAD. הפלאח? לפני שבוע הוא הלך להצגת בלט וראה את כל הבלרינות על קצות האצבעות והוא שאל את אשתו למה הם לא מחפשים רקדניות יותר גבוהות. לפני חודש הוא הלך להצגה "ANNIE" ועזב אחרי המערכה השנייה. למה? בתוכנייה היה כתוב: "מערכה שלישית – שבועיים אחרי!". הבנאדם מעצבן אותי כמו שולחן מתנדנד במסעדה. כמו אחד שכל הזמן אומר "ביני לבינך". הפלאח הוא כלאיים של שלמה שרף ודוד שווייצר. לא משתמש בדיאודורנט, וריח מוזר נודף מפיו כשהוא נותן הוראות. קראו את שפתי כשאני אומר לאט לאט: הפיליפיני לוקח את הפלאח לבית הספר. הפלאח יישאר עם פרות שלא חולבות. עם טירס שכל גרעיניו נאכלו ע"י הצפורים.

– אסי
מנחם, עבור לדום. אני מכבד אותך מאוד אבל את הפלאח יותר. עורך דין טוב יוכל לטעון לאי שפיות על כל המלל חסר ההיגיון ששפכת מאז תחילת הפלייאוף, אחרי שתאכל את הכובע כשתגיע לארץ. אבל אני לא בטוח שתרצה לבוא אחרי הבושות שמאמן ההיט הולכים לעשות בגמר. אז הנה השיעורים שהילד הפיליפיני הולך לקבל:
1. איך מחלקים דקות נכון(מישהו שם לב שצ'אלאמרס תמיד נשכח על הספסל עד שנהיה מאוחר מדי?)
2. איך משחקים על חצי מגרש(מישהו ראה לאחרונה את מיאמי עושים סל בהתקפה עומדת, לא כולל לברון נגד 5)
3. איך משתמשים בספסל נכון(מישהו הבין למה מייק מילר מעלה אבק על המדף?)
4. קצת צניעות. מדובר בקבוצה שלקחה לא אחד, לא שניים, לא שלוש. לברון רק עשה רק רבע מהדרך. אחרי הסדרה זה יהיה חמישית מהדרך.

ועכשיו שאלת השאלות, מי ינצח?

מנחם
אתה רציני? אתה באמת רוצה תשובה? אוקיי:
במיאמי זה יהיה 0-2, היט.
בס"א הספארס מנצחים משחק ראשון ושלישי; ההיא מנצחים את השני.
חוזרים למיאמי למשחק ששי. 18 הפרש בנצחון למיאמי. 2-4. אליפות שנייה ברציפות. לברון מבטיח עוד 5, 4, או במקרה הגרוע ביותר עוד 3.

– אסי
הספרס יחזירו את הכבוד לכדורסל של פעם. שחקן מתאים בכל עמדה ולא מישמש של כוכבים שלא קשור לכלום מלבד איגו וכישרון.
ההפסד ירסק את ההיט, שתפזר את כוכביה לכל עבר. דוויין עם עוד ניתוח והתאוששות מהפציעות שלו שיהפכו אותו ל40% ממה שהיה פעם. הבושית תעבור לWNBA, והמלך ג'יימס יעבור ללייקרס. קובי יעזור לו להשיג עוד אליפות אחת. כוכבית כבר אמרנו?
5 משחקים לספרס. ואם לברון ממש יהיה טוב, זה יגמר ב6.
אגב לגבי אכילת הפוסט, כולנו רשמנו. דאנקן, ממוצעי פלייאוף: 17 נק', 9 ריב'. נגד ההיט זה יהיה 20 ו10. היה פעם כתב במעריב שהבין כדורסל והיה קורא לזה חיצים וקרשים. הוא לא גר כאן יותר. הוא עסוק בלאכול ניירות.

יאכל או לא יאכל?

תנו בלייק, מנחם / אסי?

לפוסט הזה יש 91 תגובות

  1. הטיעונים של שניכם משכנעים, ואין לי מושג במי לבחור. מצד אחד, אני עם ההיט מימי מייקל ביזלי, אז קשה להיות נגדם, אבל מצד שני אני כל כך רוצה שלספרס יהיו 5 אליפויות, זה קשה אבל אני הולך עם ההיט.

    מאמר מצויין

        1. זה בעייה כי אני בכלל מהאסכולה של אסי לגבי הכדורסל שאני אוהב. מהיר, מלא ברק וסקסי (כן זקנים ארוכים עושים לי את זה, מודה). אבל סן אנטוניו היא שנואת נפשי, זה כמו לאהוד את הלייקרס, עוברת בי חלחלה לראות את דנקן עושה תולעת (אימצתי!) ונכנס לעוד קרש-סל. והכי גרוע זה המאמן שלהם, דוקטור איוול, שלא יעזור כמה כתבות מחמיאות יתרגמו פה מאיזה ספורטס אילוסטרייטד, אני תמיד אראה אותו עם האצבע הקטנה בצד של הפה עושה מוההההה!

  2. שאפו לשניכם, מעניין ביותר.
    איזה כיף!!! אני כ"כ שמח שמיאמי עלו לגמר. ממש לא אכפת לי מי תזכה, אבל במקום קרב חפירות יורוליגי בין ספרס לאינדי נקבל התנגשות בין 2 אסכולות או דוקטרינות אם תרצו. סמולבול V ביגבול, מאמן אמוציונאלי V מאמן לפטופ, אנרגיה מתפרצת V חוכמת משחק – ת-ע-נ-ו-ג.

    2 נקודות למנחם:
    1. איך אתה מרשה שהצבע שלך יהיה ירוק. החלף לירוק במיידי!!!
    2. ח"ח על האיזכור של דוויד שוויצר.

    ההימור שלי – פשוט לא יכול להיות ששאר השחקנים במיאמי ימשיכו לזרוק בלוקים ליציע. ג'ימס יתן את התפוקה הרגילה של פלירטוט עם טריפל דאבל של 30 נק' ומיאמי יקחו את האליפות.

  3. כיף לקרוא, שנינות עם עקיצות ובלי העלבות, כך זה צריך להיות. הייתי רוצה להיות עם אסי והספרס, הקבוצה שבאמת גורמת לי הכי הרבה תענוג ובייחוד מאנו הגאון. אבל אם להיות רציונלים קשה לי לראות תסריט בו מיאמי לא לוקחת את האליפות למרות כל החסרונות שלה. בקבוצה הזו יש יותר מדי כישרון גם הגנתי וגם התקפי. אני לא רואה אצל הספרס מישהו שמסוגל לעצור את לברון ומה שהייתי עושה זה באמת לתת לו להשתולל ולזרוק כאוות נפשו , זו לדעתי תהיה הדרך להאט את ההיט, כי אם שחקני המשנה יכנסו למשחקים יהיה מאוד קשה לספרס לעצור אותם. מהעבר השני המפתח הוא בשחקני המשנה של פארקר, בעונה שעברה ניל, גרין ולנארד מאוד איכזבו מול אוקלהומה ופופוביץ' איבד אמון ופתח עם מאנו בחמישיה, הפעם הם יהיו חייבים לתת תוצרת .

    קשה לי להאמין שנמשיך לראות כושר מזעזע כזה של בוש וווייד לאורך זמן, וגם באטייה חיית גמרים שלא לדבר על אלן שויתר על הרבה מאוד כסף כדי לזכות בטבעת ולצ'אלמרס אין אלוהים.. ההגנה החונקת של ההיט לא תגרום לבהלה אצל הספרס כי יש להם ספסל ושחקני חמישייה שיודעים להוביל כדור בניגוד לאינדיאנה , אבל בהתקפה העומדת הקלעים מבחוץ יהיו חייבים לתת תפוקה .

    המהלך שינצח בסופו של דבר למיאמי את הסידרה יהיה לדעתי המהלך שעבד נהדר לגולדן סטייט בפתיחת הסדרה- חיסול ממוקד של פארקר בצד ההגנתי, להיט יש מספיק שחקנים שיכולים לקחת אותו לסל ולקלוע מעליו ותקיפה אגרסיבית שלו תגרום לירידה בתפוקה ההתקפית שלו ואולי אפילו להכניס אותו לבעיית עבירות.

    פופוסיץ' מאמן נפלא שיש לו תוצרת כבר הרבה שנים , הוא גם יודע להכין קבוצות נהדר ולעשות התאמות ממשחק למשחק, הבעיה שלו היא לדעתי במהלך המשחק עצמו, לעיתים הוא נשאר עם מה שהכין מהבית וכך הקבוצה שלו יכולה להיתקע התקפית למשך דקות ארוכות, אחת הבעיות היא שבעבר הבעיה הייתה פחות משמעותית הזו כי הוא תמיד השאיר על המגרש את אחד מ"שלושת הגדולים" ואחד מהם יכול היה לקחת אחריות ולהוביל את הקבוצה, אלא שג'ינובילי עם כל החיבה שלי אליו כבר לא מסוגל לעשות את זה באופן קבוע ויש דקות שהוא לא תורם כמעט- כן הוא ימסור אסיסטים ,יסחט עבירות , ויוביל התקפה אבל הוא גם לא אותו שחקן בהגנה וגם בהתקפה הוא מסוגל להחטיא ממצבים נוחים מאוד. וגם דאנקן עם כל הרצון הטוב לא יכול לסחוב את הכל , למרות מה שנתן מתחילת הפלייאוף.

    לעיתים בגלל האמון הגדול בשחקני הספסל , פופוביץ' יוצר חמישיות שאתה לא יודע איך הן יקלעו סל, והקבוצה יכולה דקות ארוכות להראות רע כי הוא קבע שברבע X השחקן הזה והזה צריכים לנוח, הפלייאוף הזה ה לא קרה יותר מדי ואני מקווה שלא נראה את זה נגד ההיט.

    גם אצל פארקר הנפלא יש לעיתים דקות בהן הוא נראה סחוט וגמור כי הוא עושה כל כך הרבה עבודה כדי להשתחרר ולשחרר שחקנים אחרים ואז הוא מגיע לרגעים מכריעים סחוט, הרבה פעמים הוא מוצא כוחות מחודשים, בסדרה הזו הוא יהיה חייב לקבל מנוחה ברגעים מתאימים להיות ברגעי ההכרעה רענן.

    נקודה נוספת שיש לספרס ואין לאינדיאנה זו האפשרות לרוץ ולסגור או לפתוח פער בזמן קצר, כי יש להם קלעי שלשות ויש להם כמה שחקנים שיודעים למסור היטב ולסיים מתפרצות, מול אינדי ברגע שמיאמי פתחו פער דו ספרתי זה כמעט היה גיים , סט אנד מאטצ',. כאן זה עדיין לא גמור. מצד שני גם מיאמי מסוגלים בקלות ללחוץ על הדוושה ולקבור משחקים ברגעים קצרים עם קלעי שלשות ומשחק המתפרצות הטוב ביותר בליגה בפער גדול, החזרה להגנה של הספרס תהיה מפתח כי עם כל הכבוד לגבוהים שלה היא לא קבוצת ריבאונד משובחת כמו הפייסרס.

    מאמין שמיאמי יקחו בשש, אבל לא אופתע מכל תוצאה אחרת, לא לניצחון קל יותר של ההיט ולא לניצחון של דאנקן קשישה.

    נקודה אחרונה שחייבים לתת עליה את הדעת היא כמובן השיפוט, עד עתה מחפיר היא מחמאה לרמת השיפוט שמוצגת בפלייאוף הזה, נקווה שאחרי הפיינלס לא נצטרך לדבר על השיפוט .

  4. הסדרה תהיה עם סקור גבוה.
    את לברון לא יעצרו.
    אבל השאלה מי מהאחרים ייתן תפוקה בהתקפה והאם זה יספיק אל מול התקפת הספרס.

    כשמסתכלים על זה ככה – הקבוצה של ס"א פשוט הרבה יותר טובה.

    4-1 ספרס.
    4-2 עם קצת מזל.

  5. עם שם פרטי כזה איך אוכל ללכת נגד הד״ר?!

    עכשו ברצינות. אין שום סיכוי לספרס אם לברון ממשיך לשחק בכושר של השנתיים האחרונות.

    לברון הוא לא שחקן כדורסל הוא קווטרבק. הכדור בחר לשהות אצלו ביד כי הוא יודע שהוא ייתן לו את הטיפול הכי יעיל

    אין ואני אומר שוב אין ולא היה שחקן כמו לברון. מייקל כשחקן כדורסל קלאסי טוב יותר אין ספק. אבל לברון כ״כ מגוון ויעיל. וזה מה שגורם לדדי וכל אוהדי הלייקרס. הלוזרים לכנות אותו ״מוטציית כדורסל״. האמת שעד עכשו לא הבנתי בעצמי מה רע בתואר הזה?!

    באופן אישי אני לא אוהד ההיט. והאמת שגם לא אף קבוצה אחרת. מהמשחק הראשון של הקינג בליגה התאהבתי בו. ולכן גם נשארתי איתו כשעבר לסאות׳ ביץ׳ ואין לי בעיה להמשיך איתו שנה הבאה אפי׳ להוליווד. מגיע לו להיות בקבוצות הכי טובות

  6. הסדרה הזאת שייכת לספרס. לברון ייתן שני משחקים מהגיהינום ויביא להיט נצחנות דחוקים, אך לא יהיה די בכך. דאנקן יעשה שמות בחלזון חסר הקונכיה הנקרא בוש, וויד ימשיך לקלוע 15 ב-40% וטוני פארקר יעשה מצ'אלמרס וקול בדיחה.

    לשושלת הזאת מגיע אליפות אחרונה, והיא הולכת לקבל אותה.

  7. אחלה פוסט, הומור מעולה
    כמובן שמסכים עם הדוק בכל הסעיפים חוץ מסעיף המאמן
    פה אסי קלע בול,ניהול המשחק ובמיוחד ניהול החילופים של ספולסטרה
    לא טוב,ממש לא טוב אבל גם זה לא יציל את ס"א.
    החל ממחר הצגות של המיאמי היט שבו ותהנו.

  8. זה לא חידוש גדול, אבל הכל תלוי בוייד. אם הוא מופיע ויציב ב80% מיכולתו, אין לאף אחד סיכוי. זה צמד שאין לו תשובה.
    אבל באמת במצבו היום יש סיכוי לנטרל אותו ואז הספרס יכולים לחגוג. מיאמי באמת עושים הגנה מעולה אבל אני לא חושב שיש להם פתרון לפרקר + דאנקן בכושר, וזה המצב כרגע.

  9. כל מי שחושב שהספרס ינצחו צריך לפרוש עכשיו ולהחזיר את המפתחות לפני..

    מנחם הרגת אותי עם התמונה של דאנקן, אני קצת שיכור עכשיו ובאמת ששפשפתי את העיניים 5 פעמים כדי לבדוק שאני לא הוזה.

    1. זה לא לברון? יש לו מדלית ארד אחת מהאולימפידה ב2004 ואחת מאליפות העולם ב2006. יש לו גם אח"כ 2 מדליות זהב אוליפיות מ2008 ו2012, אבל עדיין יותר מדליות ארד מאליפויות…

    2. כרמלו אנטוני אם לא סופרים לו אליפות מכללות ואלן אייברסון
      אם התכוונת ללה ברון יש לו אליפות אחד ומדלית ארד אחת מאתונה

  10. אני בהתערבות עם חבר על כסף טוב. סן אנטוניו יותר טובים ויותר שכנעו אותי בפלייאוך. הם יהרגו את מיאמי בצבע, נקודה.

  11. נפל דבר ואחרי עשרות טורים אני מסכים עם אסי
    הספרס צריכים לטרוף את המגרש ולקחת את המשחק הראשון
    מי שתקח את הראשון תקח את הסדרה
    וויד חלש ודני גרין ולאנורד יהיו האקס פקטור
    אם הספרס רוצים טבעת הם חייבים לסיים בחמש, חזרה לדמש של מיאמי תהיה חזרה גנרלית לפני הפנסיה לחלק משחקני הספרס
    4 1 לסן אנטוניו או מיאמי ב 7

  12. אחרי שמיאמי ניצחו את הקבוצה הטובה ב nba אינדיאנה
    אני לא רואה איך הם מפסידים לספארס
    היברט יותר טוב מדאנקן של 2013 ב100 רמות

    שני נצחונות לספארס יהיו הצלחה מסחררת.

  13. ניתוח מצויין, נהנתי מאוד לקרוא.

    אני הולך עם אסי בעניין הזה, סן אנטוניו תיקח את הסידרה, בגלל היתרון של סן אנטוניו בניסיון, הירידה ביכולת של וייד וההבנה שבוש מעולם לא היה טוב כמו שחשבו.

    כי לברון לבד זה פשוט לא מספיק, והסידרה הזאת תזכיר את קליבלנד סן אנטוניו יותר מאשר את מיאמי אוקלהומה.

    אף פעם לא אהבתי את סן אנטוניו יתר על המידה, כדורסל היסודות מבית היוצר של סלואון/פופוביץ' יוטא/ספארס, מעולם לא היה כוס התה שלי.

    תן לי את שיקאגו של ג'ורדן, הלייקרס של קובי ושאק, פיניקס או דאלאס בכל תקופה אני מעדיף אותן בכל יום בשבוע.

    אבל כאן עומדים שני אינטרסים עילאיים שלי. האחד שהפרוייקט המגלומני של מיאמי יכשל. קראתי את הכתבה על הגמרים של דטרויט, ואני חייב להגיד שהדבר הכי יפה באן בי איי ושלא קיים כבר, זה לראות קבוצה שרצה ביחד 6-7 שנים, ב-3-4 הראשונות היא מפסידה לקבוצות גדולות ממנה וקמה לנסות שוב עד שהיא זוכה בעצמה, ואז קמה קבוצה חדשה לאתגר אותה וחוזר חלילה. זה היה הדבר הכי יפה באן בי איי ואני מת שזה יחזור.

    האינטרס השני הוא שלברון לא יוזכר בנשימה אחת, שאף אחד לא ישקול אפילו, שאמירה כזאת תחייב אשפוז כפוי מיידי – כשווה באיכותו למייקל ג'ורדן.

  14. אני עם מל, לפחות עד שעוגן ילמד לעוף.

    בקשר לכדורסל הייתי מעדיף את מיאמי קשורה עם עוגן לרגל ומושלכת למצוא את הטייטניק…

  15. אני לצערי הרב נאלץ להסכים עם מנחם,הרבה פחות מהנקודות שהוא מעלה אלא בגלל השורה התחתונה,זה ייגמר 4-1 למיאמי,הדבר היחידי שעוד קצת מעודד אותי זה שאני רואה הרבה מגיבים קבועים(שאני מחזיק מהם) הולכים עם הספארס אז זה אומר לי שאולי לא הכל שחור מצד שני זה נראה יותר כמו משאלת לב מאשר פרשנות אמיתית כי למרות כל הנקודות והניתוחים שנראים באמת על הכיפאק ונראה שיש צ'אנס בסופו של דבר לברון יחד עם עוד 2-3 שחקנים משלימים בכל ערב נתון יהיו גדולים על הספארס

  16. לי יש תחושה שהספרס ייקחו.
    הצוות המסייע של לברון לא יכול להיות בכושר פחות טוב.
    אינדיאנה קבוצה טובה אך מוגבלת וללא ספסל והיא כמעט הורידה אותם.
    נראה שספולסטרה לא יודע להגיב תוך כדי משחק בצורה מספיק טובה(ממשחק למשחק הוא מגיב לא רע).
    סן אנטוניו בכושר מצויין והדבר היחיד שחסר לה זה שמאנו ייכנס לקצב.
    בסן אנטוניו יש אווירה של לתת את הכול, דם, שיניים וציפורניים. בינתיים במיאמי חוץ משחקנים בודדים אין את האווירה הזאת(מי יודע אולי בעקבות משחק 7 זה יתחיל).
    לאונרד לא מסוגל לשמור את לברון אבל לסאן אנטוניו יש הגנה קבוצתית מאוד חכמה והם כן יוכלו להגביל אותו.

  17. אוי יניב יניב… לקחת לי את המילים מהפה. שתבין, אני מוכן לתרום כליה עכשיו כדי שהספרס ייקחו. מאנו ודאנקן הם ה-שחקנים בשבילי בליגה. לא ברור לי איך אמשיך לצפות בנבא לאחר שייפרשו. גם לא ברור לי איך אנשים משתעממים מהספרס. כנראה שהם לא בעניין של כדורסל חכם. ההגנה של דאנקן מעניינת פי אלף מרוב הקבוצות בליגה. לראות את ההתקדמות שעשה ספליטר, איזה הגנה הוא נתן בפלייאוף הזה, לראות אסיסט של דיאו, פוינט פורוורד עם אייקיו כדורסל אדיר. וג'ינובילי – השחקן הכי מרתק לצפייה בליגה מזה עשור, מזכיר בגדולתו אחד… קוראים אותו וייד… רק שג'ינובילי הוא גם מוסר ענק, אחד מהטובים שיש. איזה וינר, איזה וירטואוז!!!! מי שלא אוהב אותו צריך לעבור לדוקים. ופארקר…? שום דבר מיוחד, רק הרכז הטוב בליגה. ס"א משחקים את המשחק תוך מיקסום היכולות של כולם. קבוצתיים, לוחמים, וינרים, כדורסל במיטבו. קבוצה שתמיד תמיד מדהים לראות אותה. אייקיו כדורסל בשמיים. בלי אגו. בלי דאווין. טוב מכדי להיות אמיתי. גם אני כמוך יניב מופתע מאשך טמיר ואחרים שמנבאים נצחון לספרס. זו גם משאלת הלב שלי, אבל אני חושש שלא נשאר להם מספיק במיכל. כדי שס"א ייקחו מיאמי צריכה לתפקד ב-65% בערך, כמו שהיה עד עכשיו. אבל זו סדרת גמר, וריי אלן ווייד הם שחקנים שמעלים את הרמה כשהכסף על השולחן. הם הגיעו לבאר והם צמאים. האתלטיות תדבר בהגנה, מיאמי ילחצו (אם יש לספולסטרה שכל) ולס"א ייגמר הכח. למנוחה אין שום משמעות, אחרי משחק אחד טימי ומאנו יהיו יותר מפורקים משחקני מיאמי, זה עניין של גיל. כמה שלשות פתוחות מיאמי יכולה לפספס? צריך לקרות משהו לא סביר כדי שס"א יעמדו בקצב שלהם. לו ג'ינובילי היה יותר בכושר אולי הייתי חושב אחרת. אבל צריך להאמין… בכל מקרה הספרס את שלהם עשו. עונה מדהימה שרק מוסיפה כבוד לכולם שם ומראה שוב כמה השלישייה הגדולה שלהם היא אכן גדולה. יעברו הרבה מאוד שנים עד שנראה שוב שחקן זר שולט ככה בסדרות גמר של הנבא כפי שעשה ג'ינובילי. יחיד בדורו, גאון. 4-2 למיאמי, לצערי הכביר.

    1. שוב צר לי להיות הפסימיסט אבל להזכירכם גם שנה שעברה הצוות המסייע של מיאמי היה על הפנים כל הדרך לגמר ובגמר הם התפוצצו,גם שנה שעברה אוקלהומה הייתה הרבה יותר טובה גם מאינדיאנה וגם מבוסטון וראינו איך זה נגמר,אבל מצד שני הספרס עשויים מזן אחר שונה מכל הקבוצות בליגה אז אולי אולי יש סיכוי,ולדרור רק דבר אחד שכחת את ההצגה של נוביצקי מול מיאמי לפני שנתיים,ועוד משהו לסיום,מסכים איתך דרור לגבי הנתוח של סן אנטוניו ואני בכלל אוהד הלייקרס אבל תמיד הייתה לי פינה חמה לטקסניות (לשלושתם) ובכלל בעשור האחרון השחקנים הכי אהובים עלי הם נוביצקי ודאנקן

  18. פניה לדאנקן
    דחילק עשה טובה קרע למיאמי את הצורה.
    נמאס לראות את ההיט האילו כל זמן מנצחים. נצחון של ההיט עושה לי רע בנשמה.
    בשם 99% מקוראי הופס השונאים את מיאמי.
    תעשה מערוף נשמה.
    מגיע לך עוד אליפות.
    תן ללס להתעסק רק בתירוצים.
    בתודה מראש
    נזיר הנשמה המיואש.

  19. אני יספר לכם מה הולך להיות
    קצת עצוב אבל מה לעשות זה החיים
    כשהגשם יתחיל לרדת על הסאפרס פופ ייכנס לפרקט בפניקה
    וייקח פסק זמן ואז עוד אחד ועוד אחד.
    כשהגשם יהפוך למונסון אז גם פופ כבר לא יקום מהספסל
    הוא פשוט ייצפה בהצגה . הנאה מובטחת.
    4-0 להיט.

  20. ענק!! כמה התגעגעתי לקרבות אחד על אחד עם מנחם ואסי (אפרופו, ממתין לעוד "אסיסטים")
    אני עם אסי. מעדיף בכל מצב כדורסל מערבי, בפרט כמו באקדמיה לכדורסל ע"ש פופוביץ.

    1. זה לא קרב בכלל, מנחם מבין בכדורסל בערך כמו שימי ריגר… הוא חושב שפופוביץ' לא מבין בכדורסל והוא – עכבר של סטטיסטיקה – קורא למאמן שלקח 4 אליפויות פלאח… מי פה הפלאח?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט