מעורב הופס קליל 'לייקרס – רוקטס' ליום שני / מנחם לס

'ילד כנסייה'? מסתבר שאחול מניוק עארס עם קבלה ראשונה לתפארת

1. קודם הקרב עצמו במלואו:

2. דרוג ה-HEAD-CASES של ה-NBA (ארבעה לייקרים בעשירייה הראשונה)

עונה חדשה, הד-קייסס חדשים. כמה נרגעו וכמה נדלקו. זה לא שפתאום הם נעשו הד-קייסס אלא שהרגע המתאים היה צריך לבוא ולהגיע כדי שנגלה את הטירוף. לפעמים זה לוקח יותר זמן ולפעמים פחות.

אני מצטער להודיע לאוהדי הלייקרס שהצעיר החמוד והנקי מכל רבב – אוקיי. כאילו – ברנדון אינגראם עלה בצ'יק אחד ממקום 11 או 12 לראש הרשימה והחליף את ההד-קייס שכבר ארבע שנים עומד אצלי בראש. אוקיי, ללא דיבורים נוספים הנה הם, הדפוקים:

  1. ברנדון אינגראם (עלה למקום ראשון מ'שום מקום', כי חשבתי שהוא החץ של 'נערי הכנסייה' ב-NBA עד שנוכחנו שהוא SILENT KILLER מסוכן ביותר. איזו הפתעה!)

2. J.R. SMITH

3.ראז'ון רונדו

4. דריימונד גרין

5. לאנס סטפנסון

6. מייק ביזלי

7. ג'בל מגי

8. דמרכוס קאזינס

9.טייריק אוואנס (נרגע ברמות)

10. כריס פול (כן, נער הכנסייה של הליגה).

נפלו מהעשירייה (גם בגלל שנרגעו או שהם לא משחקים מספיק):

דווייט האווארד

ג'ייסון טרי

אנדרה ברגניני

זאק רנדולף

3. כרטיסים למשחק NBA בסטייפל סנטר (ואולמות אחרים)

מחר (היום) אין משחק בלייקרס. אבל אתמול היה. הנה המצב בקופות בשעת שריקת הפתיחה של המשחק: נשארו 15 כרטיסים ב-$30 סך הכך. אני תמיד אומר לידידים המחפשים כרטיסים ללכת לקופות ממש לפני הפתיחה וניתן להשיג כרטיסים ברוב המקרים. מה שתגיע יותר מוקדם ישנם יותר כרטיסים זולים בקופה (סימנתי בצבע את המוצע):

Sunday, October 21

matchup result winner high loser high

מדי פעם אני מקבל בקשות מישראל לעזור ברכישת כרטיסים למשחקי NBA. משום מה חושבים שהכל מכור וכל מה שנשאר הם כרטיסים ב-$2,500. תתפלאו. הנה רשימת הכרטיסים למשחקי היום שהתפרסמה. (לא יאומן שבמדיסון סקוור גרדן ישנם עדיין 1,224 כרטיסים למשחק הערב ב-$13!)

Monday, October 22

4. קובי יודע איך מנצחים את הווריורס ואת הרוקטס

תקראו. ואם אינך מבין, לא תדע כיצד לגבור על הווריורס ועל הרוקטס (אבל הלייקרס עוד לא למדו).

Bryant told The Undefeated that he believes his former team "will surprise a lot of people this year" and went on to explain what the Lakers will have to do if they want to compete with the Warriors or Rockets while giving credit to the team general manager Rob Pelinka has built.

כך מנצחים אותם:

"Rob has smartly built a team of physical players. Big, versatile, fast, physical players. He understands that if you want to challenge Golden State or Houston, you can’t challenge them with shooting. That’s what they do," Bryant said.

"You’ve got to beat them somewhere else. You have to beat them with size. Chippiness. Feistiness. Strength and speed. And he has a team that has that. He has a mixture of vets that are still in their primes and young kids that are hungry and open-minded and willing to learn. A team that can compete and challenge. That is a dangerous mix."

ייקח זמן, אבל בכל מקרה ללא קלעי שלשות – אפילו לא ברמה של הווריורס – זה לא יעבוד.

 

5. הוידיאו שהרוקטס שלחו לליגה, המראה שראז'ון ירק על פול

(אני לא בטוח שאמנם ירק. אולי)

כריס פול הסביר שהוא שלח את ידו לפיו של ראז'ון שלא יוכל לירוק עליו שוב. הוא אמר אחרי המשחק ש"ראז'ון ירק עלי". הרוקטס טוענת שהוידיאו הזה מצדיק את דבריו של כריס. אני לא בטוח:

6. אנשי משפחתו של ראז'ון הקיפו את אשתו של כריס פול אחרי המשחק וקיללו אותה

 

7. התגובה של מטה וורלס פיס למכות בסטייפלס סנטר

 

 

9. מה אומרים השחקנים על מה שהיה

 

10. קרים עשה זאת אחרת:

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
108 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
Mbk
Mbk
22/10/2018 4:33:31

עונשי ההשעיה פורסמו
4 ל אינגרם
3 לרונדו
2 לפול
בסך הכל יצאו בזול

רן הנרגן
רן הנרגן
22/10/2018 4:42:38
הגב ל  Mbk

אז עכשו זה ברור על פגיעה בכבוד מקבלים עונש חמור מאשר על פגיעה פיזית

zivovivo
zivovivo
22/10/2018 4:45:01
הגב ל  Mbk

מה אתה עושה ער?

Mbk
Mbk
22/10/2018 8:01:40
הגב ל  zivovivo

מחתל

Smiley
Smiley
22/10/2018 5:46:11
הגב ל  Mbk

זול מאוד

Avri
Avri
22/10/2018 13:49:10
הגב ל  Mbk

הייתי מוסיף 10 משחקים לכל אחד מהם.

שלהבת
שלהבת
22/10/2018 4:57:13

מנחם, אולי כדאי להוסיף את מרקיף מוריס לרשימה שלך.

Avri
Avri
22/10/2018 13:49:38
הגב ל  שלהבת

ואת האח שלו.

zivovivo
zivovivo
22/10/2018 5:03:03

לגבי הכרטיסים, זה בדרך ליציעים גרועים לא? מחירי רצפה כאלה..
נשארים כרטיסים במחיר סביר גם ביציעים הטובים?

מנחם לס
מנחם לס
22/10/2018 5:21:50
הגב ל  zivovivo

לפי הרשימה – לא. רק כרטיסים במעלה האולם

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/10/2018 5:27:14

מנחם, למרות שאני דיי אוהב את רונדו ושומר לו חסד נעוריו בבוסטון.
אחרי הצפייה בסרטון בהנחה והוא לא ערוך ומראה מה שהיה ומה שנאמר, אני חייב להגיד שכ-כבד שמיעה שקורא שפתיים, הבחנתי שפול אומר אחרי היריקה
have to spit on me
לפני זה הוא אמר כנראה
You don't או You didn't
בדבר אחד אני בטוח שנאמר
spit on me
רונדו ירק על פול כנראה אחרי שזה אמר כמה מילים מיותרות גם כן.

מנחם לס
מנחם לס
22/10/2018 5:33:57

גם אני 'כבד שמיעה' – – הזקנה אומרת 'חרש' (אבל אני שומע 75% מה שחשוב לי), אבל למה שפול יאמר "SPIT ON ME"? אני לא מבין.

נדב
נדב
22/10/2018 6:21:42
הגב ל  מנחם לס

Don’t … spit on me

שמעון
שמעון
22/10/2018 6:47:23
הגב ל  מנחם לס

מנחם תראה את הוידאו רואים את הסמוחטה לא צריך לשמוע כלום ואז פול מנגב את הפנים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/10/2018 7:59:41
הגב ל  מנחם לס

ידיד שלי פנסיונר עם שפם אומר כל הזמן השמיעה בסדר, אתה מדבר מאד חלש. הטרונצו הזה לא מוכן לשמוע על מכשיר שמיעה 🙂

Smiley
Smiley
22/10/2018 5:49:25

הגזמות בע"מ – עשית מאינגרם רון ארטסט במינימום…

סתם יצא דביל שהתחיל את כל המהוהמה והוסיף חטא על פשע ששלח אגרוף מאחור (לאחר שהגיע בריצה). לא ערס ולא נעליים, פשוט דביל שלא חשב באותו הרגע (כמו כרמלו בזמנו שניסה לשלוח אגרוף בניקס-נאגטס ואז ברח אחורה לספסל שלו ונתן לסמית לקפוץ שם על רובינסון).

האחים מוריס גם יכולים להיכנס לרשימה.
כריס פול אולי מלוכלך אבל הוא לא הד-קייס. גם סטוקטון היה מלוכלך (וגם וייד). אף אחד מהם לא הד-קייס.

מנחם לס
מנחם לס
22/10/2018 6:05:00
הגב ל  Smiley

אתה חושב שילדי מקהלה בכנסיה (פול, ווייד וסטוקטון כולם היו) לא יכולים להיות הד קייסס? להיפך! זה הסוג הכי מסוכן!

Smiley
Smiley
22/10/2018 6:09:32
הגב ל  מנחם לס

הם עדיין לא הד-קייס. הד-קייס זה מישהו בעייתי לאימון ו"משוגע", אף אחד מהם לא עונה להגדרה.
הם כולם יותר "מנהיגים" מאשר בעייתיים. הד קייס זה ארטסט, סטפן ג'קסון, קאזינס, גרין גם נכנס להגדרה הזו (אם כי הוא פחות). רודמן היה כזה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/10/2018 8:01:03
הגב ל  Smiley

רודמן היה?
הוא כבר לא?

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
22/10/2018 13:18:27
הגב ל  Smiley

+1

אסף
אסף
22/10/2018 9:54:39
הגב ל  מנחם לס

סטוקטון היה בן זונה קשוח רציני ומלוכלך לא פחות ממה שהיה גאון כדורסל חד פעמי. אף אחד מימינו שמוגדר הד קייס שהזכרת מנחם לא מגרד את למביר, רודמן או אפילו אוקלי של הניקס … הכל הפך מבחינת הרגשות שמותר להביע להיות מאוד מלאכותי בליגה , נראה לי שזה הגורם העיקרי להתרגשות מהמיני תגרה הזו…

MJ234523
MJ234523
22/10/2018 6:30:09

הייתי מוסיף לרשימה את מאט בארנס

Berch
Berch
22/10/2018 6:38:45

חזרו המכות לליגה !!!
הדבר הבא שיעשה קאמבק – סמים
וישר אחרי זה חוזרים למכנסונים הקצרצרים 🙂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/10/2018 8:02:59
הגב ל  Berch

חחחחחח

מכנסונים שמשוכים מעל לקורקבן או ביייידש פופיק 🙂
תחשבו על דוייט הווארד עם מכנסונים צמודים וחציל בדום 🙂

שמעון
שמעון
22/10/2018 6:44:00

רונדו ירק הבאתי כבר את הוידאו שמראה עת הבמחטה ופול מנגב את הפנים

שמעון
שמעון
22/10/2018 6:45:01

רונדו ביריקה למרחק-חשב לא יראו אותו היום הכל מצולם

https://www.youtube.com/watch?v=jN2Q2FbnYgM

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/10/2018 8:04:01
הגב ל  שמעון

חשב?
לא ידעתי שרגון אדם חושב.

E.C
E.C
22/10/2018 8:30:29

הבן אדם גאון, ד"ר.
אין מה לעשות זו עסקת חבילה, אם הוא לא היה עם טמפרמנט כזה הוא גם לא היה רכז כזה ועם ראית משחק "חצופה" בהגזמה שכזו.

גיא א
גיא א
22/10/2018 6:48:58

איזה מלך קארים! באיזה רוגע הוא נותן נוק אאוט לבחור שהיה מספיק טיפש לתקוע לו מרפק מלוכלך.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/10/2018 7:16:36
הגב ל  גיא א

חייב להגיד שאני לא מת על הרומנטיזציה של האלימות שרצה כאן ביממה האחרונה. אז רק בשביל לאזן האגרוף הזה היה שווה ל"מלך" 20 משחקים בחוץ. לא לא על הרחקה הוא שבר את היד במעשה.

יניב
יניב
22/10/2018 9:41:53

אתה צודק באמת אין מקום לאלימות אבל חייב להגיד שברגע שזה קרה הרגשתי פתאום שוואלה יש פה אנשים בשר ודם שמתעצבנים ואפילו הולכי מכות ולא הכל מהונדס ומתוכנן וזה היה קצת מרענן לעומת מה שקורה בליגה בשנים האחרונות אבל בעקרון אתה צודק בהחלט

עידו גילרי
עידו גילרי
22/10/2018 10:25:21
הגב ל  יניב

מה קורה בליגה בשנים האחרונות? בעיני לא היה שום דבר מרענן לא בזה שרונדו ירק על פול לא בזה שפול החזיר לו ובטח לו בזה שאינגראם הגיע בטיסה מהצד כדי להכניס אחת משלו.

יניב
יניב
22/10/2018 11:24:50

בוא נפריד לגבי היריקה של רונדו אז זה דבר מגעיל ודוחה וחבל שהוא לא חטף עונש הרחקה לשנה.
לגבי השאר אז נכון והסכמתי איתך שחושבים על זה אז כן אלימות לא צריכה להיות בשום אופן אבל מה שקרה בליגה זה כפי שכתבת מספיק ששחקן מסתכל בצורה לא נכונה או מביע חס ושלום רגש אחרי מהלך מוצלח ובום טכנית ובעקבות כך שחקנים הפכו למעין רובוטים,אין רגש אין תשוקה ,ברגע שמתפתחים קצת אמוציות אז שחקנים בורחים לצד השני שחס וחלילה לא ירחיקו אותם.
בוא נגיד שאם התקרית הנוכחית הייתה מסתיימת עם דחיפות של אחד עם השני זה היה מעולה מבחינתי

עידו גילרי
עידו גילרי
22/10/2018 11:28:47

אתה מבין שאתה מנסה להחזיק את המקל בשני קצותיו?

יניב
יניב
22/10/2018 11:56:32

כן סוג של..
תראה אני סך הכל אומר שבזמן אמת לא הרגשתי כפי שאתה מרגיש אלא זה כן היה לי קצת מרענן ואתה יודע מה יש בהחלט מצב שיום לפני זה ראיתי שידור חוזר של 30/30 על הבד ביויז המקוריים אז בגלל זה הפרץ נוסטלגיה היה חזק יותר.
אין לי פה אמירה מוחלטת ברור שאלימות זה רע בכל תחום ואין לזה מקום אבל כן הייתי רוצה לראות יותר "חיות" של השחקנים.כן הייתי רוצה לראות למשל ששחקן מטביע על שחקן אחר אז שהוא יעמוד מולו וישאג.או במקרה הנוכחי אז הדחיפה שאינגרם דחף את הארדן במה שהתחיל את כל הבלאגן הייתה לגיטימית בעייני.

אסף
אסף
22/10/2018 9:57:43

יש לא מעט צדק עם הדברים שלך עידו מחד… (בוא נגיד שטוב שהליגה לא מאפשרת קלוזלייאנים בימינו כמו שהיו באייטיז למשל-
ד"ש ממקייהל) אבל מנגד אני חושב שהרומנטיזציה היא פחות למכות ויותר לאפשרות להבעת רגשות על ידי השחקנים בלי סירוס תמידי.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/10/2018 10:28:08
הגב ל  אסף

גם אני לא סובל את כל חוקי ה"הסתכלת על שופט קבל טכנית" אבל זה לגמרי לא מה שקורה כאן. האגרוף של קארים זה הבעת רגשות? זה איבוד שליטה ופרופורציות. תעבור על התגובות ותראה במה כולם נזכרים בערגה.

Avri
Avri
22/10/2018 13:52:50

צודק

אסף
אסף
22/10/2018 14:13:56

ראיתי. אני בכל מקרה יותר בקטע של הבעת הרגשות ולא המכות.

שי אבן צור
שי אבן צור
22/10/2018 16:31:10

מה קארים היה אמור לעשות?
להבליג?
לבכות לשופט?
זה משחק והמשחק הוא פיזי ומהווה סוג של מלחמה. אתה לא יכול לצפות מזכרי אלפא – ועוד מיליונרים עם המון אגו – שימחלו על כבודם ולא יגיבו כפי שקארים הגיב.
זה לא תואם שום קוד פנימי שלהם. אם תחטוף ולא תגיב אז יראו אותך כסוג של רכיכה.

אפשר לא לאהוב את זה אבל כך הם פני הדברים: שיחקת מלוכלך, צפה פגיעה.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/10/2018 16:37:12

אז על כל קטנה צריך להגיב בפיצוץ לפרצוף? מעניין.
הוא היה יכול לעשות הרבה דברים אחרים ויש כאן עניין של פרופורציות. אם לכל פרובוקציה תגיב ככה לא תוכל להיות שחקן מקצועני כי תבלה את הקריירה מורחק. ושוב אני חייב להזכיר איך התגובה המוגזמת הזו הובילה באופן עקיף זה או אחר לתגובה שכמעט הובילה למותו של רודי טומינוביץ באותה שנה.
אז כן אני מצפה ממנו לנהוג כבן אדם בוגר ולא לנסות לנפח את החזה כדי להראות וואי אני גבר (שזה אגב משהו שדי מאפיין את קארים באופן קצת מנוגד למה שקרה כאן וחבל).

שי אבן צור
שי אבן צור
22/10/2018 16:48:55

לא יודע אם "קטנה" זאת ההגדרה הנכונה כאן – הוא חטף מרפק מכוון והתקפל.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/10/2018 16:56:43

כן קטנה, מרפק קטן שפגע בנקודה כואבת. בהחלט מעצבן אבל הטבעה על הראש של הרוקי הייתה תגובה הולמת בהרבה. במקום זה קארים היה יכול לנפח את החזה בגאווה על הספסל במשך חודשיים. לפחות הוא הראה שהוא גבר..

שי אבן צור
שי אבן צור
22/10/2018 17:04:08

לפעמים זה כל מה שצריך
קוראים לזה יכולת התרעה.

שוב, אפשר לא לאהוב את זה אבל אם אני מנסה להיכנס לנעליו אני יכול להבין מאיפה זה בא.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/10/2018 17:08:36

גם אני יכול להבין מאיפה זה בא. זו עדיין לא סיבה להצדיק את זה. ייצור הרתעה? זו לא מלחמה ולא מאבק בין צבאות. אתה רוצה הרתעה שים לו 50 נקודות על הראש. זה עדיין משחק ועבד מצוין לג'ורדן.

שי אבן צור
שי אבן צור
22/10/2018 17:29:50

מבין את מה שאתה אומר וגם מסכים באופן תאורטי אבל במבחן המציאות אנחנו יודעים שהאנושות היא מאד רבגונית ולא כולם מסוגלים להבליג ולהגיב במופע נקמה של 50 נקודות על הראש. בכל זאת, ג'ורדן יש רק אחד…
פרטים נוספים אצל רון ארטסט, בן וראשיד וואלאס ועוד רבים אחרים…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
22/10/2018 10:25:05

+ 1
אמוציות זה בסדר, אבל אין הצדקה לאלימות

שמעון
שמעון
22/10/2018 11:20:40

קצת אקשן לא מזיק

עידו גילרי
עידו גילרי
22/10/2018 11:23:46
הגב ל  שמעון

כן, ספר את זה לרודי טומינוביץ'.

Ljos
Ljos
22/10/2018 16:19:20

אחזור על תגובתי הרשמית לאירוע:
אהמ

"עד שיש מכות במשחק אני מפספס כי "פעם ביומיים צריך לישון מתישהו". אני חלש… אני הולך לתלוש לעצמי שערה מהחזה על כל אגרוף שפגע.
בשביל מה אני רואה כדורסל אם לא בשביל המכות והדם?
לפחות הספקתי לראות את ויל בארטון, שידע שאם אף אחד לא גבר מספיק כדי לצעוד איתו יחד אל תוך היכל ולהאלה, הוא יתגלגל לשם בכוח. לבדו אם צריך. אולי זה מספיק כדי להמיר את העונש שמגיע לי ללהגיד חמש פעמים "מקהייל מארי".
יאללה, מחכה למפגש החוזר ביוסטון. שמה נראה איך גברים אמיתיים הולכים מכות. עם רובים."

Mbk
Mbk
22/10/2018 8:03:18
הגב ל  גיא א

זה היה המשחק הראשון של בנסון הרוקי בליגה
מה שנקרא הופעת בכורה צוננת

אפלטון
אפלטון
22/10/2018 8:52:34
הגב ל  גיא א

סאקר פאנצ' זה הכי מעפאן. יצא נקניקייה וגם שבר את היד.
עדיין השחקן הכי טוב שהיה

שמעון טבדי
22/10/2018 8:11:22

המופע של טריי יאנג שלשות קרי

https://youtu.be/b39IrZdfvKw?t=19s

הכל תחת שמירה

אדם
אדם
22/10/2018 8:48:34

דעתי האישית בלבד:

ההתנהגות של אינגראם במשחק ראוייה להרחקה לשנה. לא פחות.
מה בעצם הוא עשה? דחף את הארדן ללא פרובוקציה פיזית מצד הארדן, ולאחר מכן רץ חצי מגרש בשביל לאגרף —מאחור— שחקן אחר.

מכבר לעובדה שמדובר בפעולה פחדנית, ההתנהגות הזאת לא קשורה לכדורסל ושכזו מצריכה ענישה מרתיעה ביותר.

אם אני שחקן, ומבין שאורחק ל4 משחקים על אגרוף מאחור לשחקן אחר – למה שאחשוב פעמיים בכלל? מה זה 4 משחקים מעונה של 82? בדיחה.

על הקנס הכספי אני לא מרחיב. גם ככה אין פורפורציות.

חבל מאוד.

אור
אור
22/10/2018 8:56:42
הגב ל  אדם

אינגראם הטיפש היה צריך לחטוף הרבה יותר חזק, גם לטובתו ולטובת הקבוצה, וזה אני אומר בתור אוהד הלייקרס. רונדו ופול קיבלו מה שמגיע להם, אולי יכלו לקבל עוד משחק-שניים.

יניב
יניב
22/10/2018 9:39:34
הגב ל  אדם

אל תדאג בפעם הבאה שזה יקרה העונשים יהיו הרבה יותר חמורים ולא משנה למי

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
22/10/2018 13:24:10
הגב ל  אדם

4 משחקים ללא שכר = 500000 $ לשחקן ששכרו 10 מ'.
לא מעט אפילו למיליונרים

עידו גילרי
עידו גילרי
22/10/2018 13:35:26

זה כי אתה מניח שאתה מחלק את כל המשכורת על 82 משחקים. בפועל המפתח להרחקה כזו הוא 1/145 ולכן רונדו משלם בערך חצי (186,000) בגלל שהוא מורחק רק לשלושה גם.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
22/10/2018 14:31:00

אז אולי זה באמת משתלם להשתחרר ולהרביץ קצת מדי פעם בפעם . . .

עידו גילרי
עידו גילרי
22/10/2018 14:45:37

אבל לא יותר מדי. כי מ-20 משחקים ומעלה זה הופך ל1/110…

שי אבן צור
שי אבן צור
22/10/2018 13:57:09
הגב ל  אדם

שנה?
למה לא לצמיתות?

סתם אחד
סתם אחד
22/10/2018 9:55:55

קארים באמת יצא גבר רק חבל שהשופט בדיוק מאחוריו (או שרצה שכולם יראו ויפחדו ממנו..)

Adisu33
Adisu33
22/10/2018 10:15:55

רונדו ופול יש להם היסטוריה של שנאה הדדית מאז שהם דרכו על אותו פרקט ואני מתפלא שהפיצוץ הגיע רק העונה.

דבר אחד מגעיל אותי בכל הסיפור הזה – לברון ג'יימס .
לא רק שהוא השחקן הכי חלש הגנתית ב2 המשחקים של הלייקרס הוא גם מפנה אצבע מאשימה לעבר אחרים כאשר השחקן שהוא אמור לשמור בורח לו וקולע.
אבל הדבר הכי מרגיז היה בזמן המהומה כאשר לברון בחר צד להגן ,על חברו לסירת הבננה.
במשחק הראשון הוא דיבר על אחוות הקבוצה ובלה בלה בלה ואם חבר לקבוצה מוצא עצמו על רצפת הפרקט הוא לא יקום לבדו אלא חבר קבוצה אחר יבוא לעזור …ועוד כל מיני קשקושים על לגבות אחד את השני בכל מצב ולא משנה הסיטואציה.
ומה עשה בזמן המכות מר ג'יימס? לא יישם שום דבר מהנאום שלו עצמו אלא רץ לחבק את חברו פול ולבדוק את שלומו במקום את שלומם של חבריו לקבוצה.
אני חושב שהדבר הזה יכול להשפיע על שאר השחקנים של הלייקרס,יכול להיות שיראו בזה מעשה כמעט בוגדני מצדו של לברון ואולי יעריכו אותו פחות.
לדעתי הצעירים של הלייקרס מתחברים יותר לרונדו מאשר ללברון ואחרי התקרית מול יוסטון החיבור בינם לבין רונדו התחזק יותר מאשר בינם לבין לברון.
ראינו זאת גם בשיקגו כאשר וויד ובאטלר פחות התחברו לצעירים לעומתם רונדו לא פעם יצא נגד ההתנהגות שלהם כלפי הצעירים.

העונה רק החלה וכבר לא יכול לחכות לפרק הבא של "עלילות בסטפלס סנטר"

האווי לאסוף
האווי לאסוף
22/10/2018 10:27:52
הגב ל  Adisu33

גם אני שמתי לב לכך, וזה קצת חרה לי, אבל אני חושב שהחברים שלו לקבוצה הם הראשונים לדעת שלברון מורם מעל כולם. חוקים לא עובדים עליו באותה הצורה

שמעון
שמעון
22/10/2018 11:15:03
הגב ל  Adisu33

השחקנים יודעים איפה מרוחה החמאה והם יהיו עושה דברו של המלך. מי שלא יציית יהיה כמו איזייה. רונדו יסיים כמו איזייה. דבר שני לא רואה מה פסול בזה. פול הוא חבר מאד קרוב של לברון. רונדו זה סתם אחד בקבוצה והוא ולברון בטוח לא אוהבים אחד את השני ברור שהייתי עוזר לחבר.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
22/10/2018 13:26:21
הגב ל  Adisu33

רצית שלברון יצטרף למכות?!
עשה בשכל וניסה להרגיע. זה קורה הרבה ששחקנים מרגיעים שחקן מהקבוצה היריבה דוקא. מה גם שפול חבר טוב שלו.

אסף
אסף
22/10/2018 14:15:28

תראו את הוידאו ושפשפו עיניים, לאנס על תקן המפריד שם…

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
22/10/2018 14:29:24
הגב ל  אסף

+1
מנחם עוד לא הפנים.
סטיבנסון הד קייס?
לא! מעתה אמור "לאנס סטיבנסון וטרן רב ניסיון, פשרן ידוע ודג קר מזג"

אפלטון
אפלטון
22/10/2018 14:38:58

מאותו משחק
https://youtu.be/EBSxRM3OFWo
אינגראם פשוט לומד מחבורת המנטורים שלברון סידר לו

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
22/10/2018 15:03:23

טוב אז הוא לא פשרן ידוע . . .

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/10/2018 14:30:30
הגב ל  Adisu33

צודק בהכל אבל הוא בעיקר ניסה להרחיק את ציפי

האווי לאסוף
האווי לאסוף
22/10/2018 10:29:55

תודה רבה על המעורב.
הייתה פה הזדמנות להעניש בצורה רצינית את המעורבים בקטטה (שקרתה על כלום, כזכור. פאסט ברייק במשחק השני של העונה גאד דאם איט). לטעמי הליגה קצת פיספסה, עונש כפול לכל אחד מהמעורבים היה עדיף

צביקה
צביקה
22/10/2018 13:28:22

לגמרי משחק שני WTF? באמת משהו שצריך להחטיף עליו חזק. זה בסדר לשחק עם הלב, אבל ככה להתחמם כשאין שום דבר רציני באמת מונח על פרקט? זה טמטום והתנהגות מגעילה ובריונית.

Dumpa
Dumpa
22/10/2018 10:43:45

ג'ייסון טרי פעיל?!

מנחם לס
מנחם לס
22/10/2018 17:22:58
הגב ל  Dumpa

כן. פעיל

שמעון
שמעון
22/10/2018 11:19:07

מה אתם מתלוננים על עונשים טוב מאד שהם לקצת זמן. גם הרבה זמן לא היה מכות הגיע הזמן לקצת אקשן. קראו להם בד בויז אז שיצדיקו את המוניטין. אני בכלל לא הייתי מרחיק למשחקים בפועל אלא דופק קנסות מטורפים. תאמינו לי הכי כואב להם בכיס. טוב מאד שימי סטרן נגמרו עם העונשים המגוחכים שלו שאסור להביע שום רגש. הארל בקליפרס דפק היום שאגות של אריה ששמעו עד לפה אצל סטרן זה היה טכניות.

Avri
Avri
22/10/2018 13:58:28
הגב ל  שמעון

לא יודע איך אפילו להתחיל להגיב לזה. אבל אני אסיים בזה שמאות אלפי מאמנים ומחנכים מנסים להנחיל תרבות ספורט במליוני ילדים על בסיס יומיומי, ותוך כדאי גם לדאוג שיגדל כאן דור של אנשים סובלניים. ואז באים כמה טמבלים שאמורים להיות רול-מודלים והולכים מכות בנשיונל טיוי, ואנשים מגיבים שזה מגניב וחיובי.

שמעון
שמעון
22/10/2018 14:39:10
הגב ל  Avri

אף אחד מהם לא רול מודל בשבילי ואני אוהב לראות מכות גם בufc לא היה לי בכלל בעיה להכניס את רונדו ופול לאוקטגון. היה לי מצחיק לראות באוקטגון את הארדן לוחם חחח היה רוקד סטפס ושולח בעיטה הוא היה לוחם מצחיק זה בטוח.

אפלטון
אפלטון
22/10/2018 14:53:48
הגב ל  שמעון

הארדן הוא מאהב, לא לוחם

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
22/10/2018 14:59:24
הגב ל  אפלטון

הארדן הוא גארפילד ולדידו מכות זה בזבוז אנרגיה. מת עליו.

Avri
Avri
22/10/2018 14:57:40
הגב ל  שמעון

הארדן היה בועט בבייצים ועושה פרצוף של מה אתם רוצים ממני כלום לא קרה…

אתה כבר ילד גדול (ומקרה אבוד 🙂 ) שמעון, וברור שרונדו לא משפיע עליך ועל ההתנהגות שלך. אבל שחקני נבא שהולכים מכות בטלוויזיה משפיעים וגם משפיעים על ילדים שרואים את זה וחושבים שככה צריך לעשות.

סוסמעץ
סוסמעץ
22/10/2018 15:02:26
הגב ל  Avri

צודק מאה אחוז

שמעון
שמעון
22/10/2018 15:19:22
הגב ל  Avri

הארדן גדל קצת והלך לufc דומה למעשה מיליציץ https://youtu.be/cshNYbyWEdM

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/10/2018 18:40:19
הגב ל  Avri
אסף
אסף
22/10/2018 11:38:32

הקטטה היא איתות. הלייקרס לא צעירים נאיבים אלא בד בויז.
צעד ראשון להרמת הקבוצה מחבורת צעירים ליחידה הישגית.
מניח שרוחו של לברון היתה חלק ממה שקרה, גם אם הפריד.
והאיתות אולי לא מקרי מול קונטנדרית כמו יוסטון

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
22/10/2018 12:06:56
הגב ל  אסף

"ויתקוטטו הבד-בויז הלוך וקטוט, וישרוק שופט כל הארץ"

אורי
אורי
22/10/2018 12:18:03

הייתי מוסיף את כריסטיאן לייטנר

פינקי
פינקי
22/10/2018 13:19:43

אתם קוראים לזה מכות?
ילדים בגן רבים בצורה יותר משכנעת.

איפה ארטסט ובן וואלאס כשצריך אותם?

פאפאטורקגלו
פאפאטורקגלו
22/10/2018 14:38:56

יש הבדל גדול בין הד קייס לשחקן מלוכלך.

אינגראם הוא שחקן נאיבי טיפש וממש לא מלוכלך.

הוא יהיה חייב לקחת דוגמא מלברון ג'יימס במקום להסתכל על מבחילים כמוסטפנסן ורונדו.

פאפאטורקגלו
פאפאטורקגלו
22/10/2018 14:40:22

גרימונד גרין הוא הדוגמא הקלאסית לשחקן מלוכלך שהשופטים ברוב המיקרים מעלימים עין מהמשחק המבחיל שלו.

אל תשים אותו באותה קטגוריה םע גייאר,אינגראם וביסלי שבאים מהשכונות עם אופי אמיתי.

רן הנרגן
רן הנרגן
22/10/2018 16:18:51

אמרת, עכשו רק נשאר לך להוכיח

פאפאטורקגלו
פאפאטורקגלו
22/10/2018 14:41:40

אין שום בעיה עם הראש כריס פול,הוארד,ברגניני ורנדולף.
להיפף

יאללה מכות יאללה
יאללה מכות יאללה
22/10/2018 14:47:13

מכות זה סבבה כי יש אקשן, כי זה מחזיר את השחקנים לשכונה ולגטו, זה אירוע מפתיע וייצרישחורג מכל הבונבוניירה הצפויה והמאוסה שנראית כמו NBA2K.
כל הליגה הזו צפויה עד הפרט האחרון, יש תחזיות בדיוק של חצי משחק כמה כל אחת תנצח ותפסיד ומי יקלע באיזה שבריר אחוז. ואז מה קורה? התחזיות מתממשות לשמחתם של רואי חשבון בנשמה, שאוהבים איך בסוף A=A, ידענו מי יגיעו לפלייאוף, ידענו מי יהיה MVP, ידענו מי תזכה באליפות ובכמה משחקים ובאיזה הפרש מדויק. איזה כיף, הכל אותו דבר כמו שצפינו. קוראים לזה מוות.
בקיצור, רוצים חיים, רוצים מכות והרבה, ויש אנשים שפשוט מגיעים להם, כמו איזה ג'אב לפרצוף של הקאפקייק. ואם צריך איזון אז בכיף, גם מישהו שישבור את המגן שיניים ואת השיניים בכלל של ההוא. אבאוט פאקינג טיים.

ארי
ארי
22/10/2018 15:22:58

מישהו הבין למה אינגראם דחף את הארדן מלכתחילה?
היה משהו ביניהם במהלך המשחק?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/10/2018 18:34:42
הגב ל  ארי

https://www.youtube.com/watch?v=I0WNt0qK0Zk

בעיקר זה שהארדן נכנס בו כל הזמן כדי לסחוט ממנו עבירה, ונעילת היד שהוא עשה לו מאותה סיבה.

יוסטון קבוצה מטונפת

דדי
דדי
22/10/2018 19:51:51

יאפ.
בדיוק מה שאמרת.

ולמרות שאני מתאב אלימות במגרשים, יש משהו מעודד מבחינת אופי במה שאינגראם עשה בהתחלה עם הארדן והשופט, ומבחינת הקבוצה – משהו מאד מגבש במה שהוא עשה בסוף לפול.
לדעתי הוא הרוויח המון נקודות מבחינת החברים לקבוצה ובמיוחד הותיקים.

מבחינת גיבוש קבוצתי אני חושב שההשפעה של התקרית הזאת תהיה מאד חיובית ללייקרס, גם אם תעלה להם במשחק או שניים שהיו יכולים לנצח ויפסידו עכשיו.

שמעון
שמעון
22/10/2018 15:29:11

מעניין אם היו עושים תחרות ufc בין כל דחקני ה nba מי לדעתכם היה לוקח? ככה בלי הכנה וכלום ישר לכלוב מי לוקח?

עקיבא
עקיבא
22/10/2018 15:38:30
הגב ל  שמעון

נורקיץ'.
הבן אדם הגיע לכדורסל בעקבות הודעה בעיתון על אביו.
האב, שוטר שגבוה מהבן ורחב ממנו, נקלע לקרב רחוב מול 14 פרחחים ופוצץ להם את הצורה.
אם הוא חצי מאבא, אני הולך עליו.

יאללה מכות יאללה
יאללה מכות יאללה
22/10/2018 15:41:29
הגב ל  שמעון

לא יודע, אבל הייתי משלם הרבה לראות את סטיבן אדמס ודיאנדרה ג'ורדן.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/10/2018 17:32:07
הגב ל  שמעון

בייליצה. זוכר שהוא תפס איזה כושי עצבני שעשה עליו פוזות בחנק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/10/2018 17:34:59

הנה, תראה באיזה קלות. יד אחת תופס אותו, יד שנייה עוד מתווכח עם השופט

https://www.youtube.com/watch?v=xeCSGweXykQ

השרת
השרת
22/10/2018 18:40:11
הגב ל  שמעון

גיימס גונסון ברור, יש לו ניסיון של כמה קרבות בעבר.

אפלטון
אפלטון
22/10/2018 19:19:06
הגב ל  השרת

ג'יימס ג'ונסון קל.
חגורה שחורה בקרטה ועם מאזן 7-0 בקרבות MMA מקצוענים.

אור
אור
22/10/2018 18:46:57
הגב ל  שמעון

נשמע כמו נושא לדיון של מנחם חח

מנחם לס
מנחם לס
22/10/2018 17:26:11

תודה לכולם

ארי
ארי
22/10/2018 21:46:54

לקרוא לאינגראם הד קייס זה רדוד..
עקבתי אחרי אינגרם בשנתיים האחרונות, הוא אחד הקולים! משתלב נהדר חברתית, אגו בריא ואופי שקט
אז פעם אחת ברח לו.. מי שישמע
חסר שחקנים מעולים שהיו מעורבים באיזו קטטה אחת לשנתיים? להשוות אותו ליצורים כמו סטיבנסון ומגי זה כבר לא הייטריות זו טפשות מזוקקת

שמול
שמול
23/10/2018 2:08:17

למנחם!!!
אני בניו יורק עוד שבועיים, אשמח אם תוכל להסביר לי איך אני מברר אם וכמה כרטיסים יש(כמובן שבאותו יום), אני לא רוצה להוציא יותר מכמה עשרות דולרים לכרטיס.

ממש נהנה לקרוא את מעורבים שלך.