על אפך ועל חמתך – נסיון אחרון להסביר מה זה ספורט / מנחם לס

(אני מכניס פוסט זה ללא קריאה נוספת! הוא ניכנס כפי שהוא ניכתב)

 

כמה מהתגובות גם בבלוג החי בעת המשחק של מיאמי נגד אינדיאנה, וגם לפוסט האחרון שלי "נשמה של אלופים" גילו לי לפחות אובססיה קומפלסיבית ממש באהדה ובשנאה למיאמי. אני מודה שלי יש יד בדבר בהצתה של האש, אבל אחרי שהיא הוצתה, הבעירה הפכה לבלתי ניתנת לשליטה. אותו דבר היה לי בדה-באזר כשמולי עמדו כל ה-20 כתבים שלהם, ואיתם 98% מגולשיהם הפסואדו-מתוחכמים ופסואדו מבינים, עד שכשמיאמי זכתה באליפות כפי שנבאתי,  זה היה למעשה (לשמחתי!) הסוף שלי בדה-באזר, כשאחד מהכתבים החשובים (ואחד משלושת המייסדים) ביותר שלהם שלח לי אימיילים של נאצה ממש כשהוא מכנה אותי "שטן" וטינופת.

ידעתי אז שאין לי מה להמשיך שם, וניפרדתי כחבר מרונן דורפן, כשהוא, גיל שלי, ובני תבורי נשארו ידידי היחידים משם, ואני נמצא בקשר איתם עד היום כשאני מגיע ארצה.

מה שאני מנסה לומר הוא שהאוססיה הזאת היא ממש מסוכנת, כמו הגולש שכתב תגובה לפוסט הקודם עלי ועל ספואלסטרה 'המזדיינים'. ישנם כמה גולשים שלוקחים את כל העסק עם מיאמי הביתה, ולא מצליחים להיפטר מזה.  אחד מהם התחיל עם "הניקס תנצח את מיאמי בגמר".  כשהפייסרס גברו על הניקס הוא לא הצליח להירגע וקיווה שהפייסרס ינצחו את ההיט כדי שהוא יוכל לכתוב "גם הניקס היו מנצחים את ההיט אם היו עולים לגמר". אבל כשאינדיאנה ניצחה, אז זה הפך ל-"אינדיאנה תנצח את ההיט בגמר". לפתע – כשההיט ברחה, הוא נעלם עד סוף המשחק. ופתאום חזר בסוף עם מוטו חדש "סן אנטוניו תנצח את ההיט". בסופו של דבר הוא יצדק כי מישהו ינצח את ההיט; אם לא השנה אז בשנה הבאה, או בשנה שלאחריה. על אובססיה וטרוף כזה אני מדבר. אלה הדברים המסוכנים שעלולים לקרות לאוהדים שלא מצליחים להבין שזה בסך הכל ספורט, והרבה בו תלוי בכלל במזל.

אני כתבתי אמש את ה-"נשמה של אלופים" והלכתי לישון כשכמעט שכחתי מהמשחק עד הבוקר, כשקראתי כמה מהתגובות. אילו ההיט היו מפסידים אמש, הייתי כותב בדיוק אותו מאמר, אבל הפוך: במקום "נשמה של אלופים" הייתי כותב "נשמה של לוזרים", וקורע את לברון, דוויין, כריס בוש, ויותר מכל ספואלסטרה. כי זה ספורט. זה היופי שבספורט: יום אחד אתה אסל ויום שני בסל. יום אחד אתה מלך, ויום שני אתה דרק. בספורט אתה טוב רק כפי שהיית במשחק האחרון. ?"WHAT HAVE YOU DONE FOR ME LATELY" הוא המוטו השלט.

לכן כשמיאמי פישלה מאד בשלושה משחקים נגד אינדיאנה כתבתי וקטרגתי על ספואלסטרה הפחדן שפוחד להכניס את מייק מילר. אבל אמש הוא הפך לגיבור: הוא החליט להתגבר על פחדנותו, ולכבד את מייק מילר על מה שעשה במשחק הקודם כשניכנס לכמה דקות והחזיר את ההיט למשחק אחרי שפיגרו ב-15 עד ל-4 הפרש.

באופן כללי ספואלסטרה יכול להתגאות בהישג שאף מאמן אחר מכל ה-30 לא יכול להתגאות בו: שלוש עליות רצופות לגמר, מהן ניצח אחת, ואני מאמין שינצח את השנייה. לא ינצח? תאמינו לי שאתן את כל הכבוד לפלח. אבל אם מיאמי תנצח, ואם אראה כמה דברים גאוניים שספואלסטרה הוציא מהשרוול, כמובן שאכתוב כיצד הפיליפיני הגיע למדינת המכסיקנים ללמד את הפלח פרק או שניים בחקלאות.

אמש ספואלסטרה גרם לשני שינויים מרכזיים שניצחו את המשחק. שוב, איני יודע אם זה מוחו,או עוזרו רוני רוטסטיין היהודי שאימן פעם את ההיט, ואולי אפילו התערבות של ריילי. אבל זה לא משנה: גם לפיל ג'קסון לא היה מושג מה זה 'משולשים. וינטר עוזרו עשה את כל העבודה, אבל ככה זה: המאמן הראשי מקבל את כל הACCOLADES אבל גם חוטף את כל החרא והדרק כשהוא מפסיד.

בכל מקרה, מיאמי היט הופיעו במשחק הגנה שטוב ממנו לא ראיתי הרבה זמן: הם השתלטו די טוב על שני גבוהי הפייסרס ע"י הבאת גארד אליהם מלפנים כל אימת שקיבלו כדור עם הגב לסל, והוא לחץ על מובילי הכדור של הפייסרס כמעט מהרגע שהוציאו כדור תחת הסל, דבר ששיבש לפול ג'ורג' ולהיל את כל המשחק. אז ברור שאני מלא הלל על ספואלסטרה. אבל כשהוא מפשל ומפחד – אני מדגיש זאת באותיות גדולות. זה ספורט. זה קורה בכל דבר: יום אחד ברצלונה שולטת בעולם בטיקה-טאקה שלה, ויום שני היא נקברת איתו. יום אחד מסי הוא קוסם, ויום שני בנבחרת ארגנטינה אין לו מושג.

בספורט, בתיאטרון, בזמר, בבלט, בפילהרמונית – ישנם ימים טובים וישנם ימים של נאדה. המבקרים מהללים יום אחד, וקוברים יום שני. זה בדיוק מה שאני עושה, ואני מצפצף על כל הגולשים המאיימים שיעזבו את האתר כי אני משנה דעתי "כמו חביתה שהופכים" מיום אחד ליום שני. זה בגלל שאני מכסה ספורט, ולא עבודה בבית חרושת פורד בה כל עובד עושה בדיוק אותו דבר שמונה שעות ליום, כי פורד ת'נדרבירד 508 אחת חייבת להיות בדיוק כמו ת'נדרבירד 508 שנייה. ליורם גאון ישנם ימים טובים כשהקהל בקיסריה איתו וכל האווירה בשמיים, ויום שני כשהאוויר רטוב, ישנם ייתושים, לאף צופה אין סבלנות, וגאון לא יכול לחכות שהשואו הדפוק ייגמר.

ודבר אחרון: דחילק, הפסיקו לאיים עלי ש-"תעזבו את האתר". אני אמשיך לכתוב אפילו אם אכתוב רק לעצמי. מעולם לא ניסיתי למסחר את האתר, ולמרות שאני בטוח שעם 6,000-7,000 כניסות ליום אני יכולתי לעניין כמה מפרסמים, אני לא מעוניין שיהיה כל לחץ מבחוץ על איך לכתוב, מה לכתוב, ומתי לכתוב. זה אתר שלי, והוא מלא בכתבות חדשות כל יום בעיקר ממני, אבל בעזרה צעירים מתנדבים, ויובל עוז שהסכים שהבלוגים שלו יפורסמו באתר שלי, אבל לפי ראות עיני. אז אני לא תלוי באף גולש: עוד מאה, פחות מאה, זה לא מעלה ולא מוריד. איש לא משלם לי, ומספר הגולשים הוא רק אינדיקציה לטיב האתר. לא יהיו גולשים? אבין שהאתר דפוק, ואסגור אותי (אולי! כפי שציינתי, אולי אמשיך לכתוב לעצמי!). לא יקרה שום דבר. כל העולם חי "ONE DAY AT A TIME". היום אנחנו כאן, מחר טורנדו או הוריקאן יכול לקחת אותנו לעולם שהוא רק טוב. "ONE DAY AT A TIME": יום אחד מיאמי היט הם קוסמים, יום שני הם חור בתחת. יום אחד הפיליפיני הוא גאון, יום שני חסר מושג.

THAT IS LIFE. TAKE IT OR LEAVE IT.

זהו, אמרתי את דברי. רוקנתי את מה שהיה לי לומר. עכשיו קצת טניס בטיווי של אליפות צרפת (התחת הגדול של סרינה ויליאמס זה עתה ניצח את הרוסייה), אח"כ 9 חורים של גולף, יציאה לאגם 'לורנס' לשחייה של חצי שעה, והערב הוקי קרח על הכיפאק בטיווי עם הזקנה החמודה המכינה לי להערב BEEF STROGANOFF מהסרטים (מומי! היא מבשלת יותר טוב מכל הכורדיות שלך!)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
45 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
האמת
האמת
4 ביוני 2013 18:34

איינשטיין קובריק ופרויד הם יהודים וזו הוכחה שאנו הגזע העליוןן בהיסטוריה

ניק
ניק
4 ביוני 2013 18:54
Reply to  האמת

סקרלט ג'והנסון, נטלי פורטמן ואליזבת בנקס הן ההוכחה 🙂

נריה
נריה
4 ביוני 2013 23:14
Reply to  ניק

ג׳והנסון יהודיה!?

שחר
שחר
5 ביוני 2013 1:19
Reply to  האמת

לא רוצה לחפור אבל 'גזע עליון' עושה לי רע

ישראל קרמר
ישראל קרמר
5 ביוני 2013 19:18
Reply to  שחר

בס"ד

לא גזע עליון, אלא רק גזע נבחר!
בכל מקרה היותנו העם הנבחר מחייב אותו להיות יותר טובים.
למשל, להשתמש בתרבות דיבור מכובדת ולא בשפת ביבים נחותה של גסויות וניבולי פה.

Abe
Abe
4 ביוני 2013 18:40

Mel, this is one of your greatest posts. MUST READING FOR EVERY GOLESH!
Sport is a living things. Everything changes from day to day and minute by minute. You understand this better than us. I learned from it and I hope the GOLSHIM also learn from it!
TODA GDOLA!

רועי ויינברג
Admin
4 ביוני 2013 19:01

מאמר מצויין, ובני תבורי הוא איש נהדר, עיתונאי מעולה, ובעל טעם מצויין במוזיקה

ניק
ניק
4 ביוני 2013 19:04

מנחם, אני חושב שאתה צודק ברוב הדברים שאתה כותב. מי שלא רוצה לקרוא, שלא יקרא. יש אנשים ששנאה הפכה אצלם לאובססיה, אני לא מבין את זה. בחיים שלי אני לא אבזבז זמן מהחיים שלי על שנאה, ועוד כלפי קבוצת כדורסל. כמו שכתבתי בעבר, אני לא שונא את מיאמי, אני סולד מהם בגלל שלדעתי מדובר בקבוצה עם כמה שחקנים מגעילים. את שלישיית הכוכבים שלהם אני די מחבב, ועל לברון כתבתי אין ספור פעמים שהוא שחקן גדול, ואחלה בנאדם.

דבר אחד שאני לא מסכים איתו בכתבה – ספולסטרה!
הבעיה שלך מנחם שכל השנים האלה בארה"ב גרמו למוח שלך להפוך לאמריקאי, וזה לא טוב. הפכת למאוד אימפולסיבי, והתוודה על על כך בכמה כתבות. איך אפשר לשפוט מאמן לפי יום אסל ויום בסל? מאמנים שופטים לפחות לפי שנה-שנתיים (זה המינימום).

מיותר לציין, שכאשר אתה מזכיר את ספולסטרה והפלח באותה השורה אני מיד מדלג עליה, זה עלבון לאינטליגנציית הכדורסל שלי.
ההבדל בינינו הוא, שאני חושב שספולסטרה הוא מאמן טוב. אתה חושב שהוא מאמן טוב, ובזכותו מיאמי מנצחת. זה לא נכון. בוא נגיד ככה, גם אם אחיין שלי בן השנתיים היה על הקווים הוא היה מנצח עם ווינר כמו לברון. הוא אגב, אחד השחקנים היחידים במיאמי שיש לו נשמה של אלוף. כל הקרדיט כאן מגיע ללברון. ספולסטרה הוא מאמן מהניו סקול, אלה שמדקלמים מילים גבוהות ותרגילים טקטיים, אבל הם לא יודעים שכדורסל מנצחים הדברים הפשוטים, כמו צעקה לשחקן הכי טוב שלך (דאנקן) באמצע משחק פליאוף בפרצוף אל מול כולם. אחרי זה לא היה ריבאונד אחד שדאנקן פספס. לספולסטרה בחיים לא יהיו הביצים לצעוק על לברון, לספסל אותו או אפילו לקחת ממנו כדור אחרון. לעומתו, הפלח שולט במשחק, ולא השחקנים שלו. הוא יודע בדיוק מתי יהיה מה, ורואים את זה בחילופים שלו. הוא גם יכול לשים לך כדור אצל כל אחד בשנייה האחרונה, ואף אחד לא יפתח את הפה, כי ככה הפלח אמר.

תומר שור
תומר שור
4 ביוני 2013 19:09

פרופסור, אני אתך. רק אל תגיב להערות המתגרות (וממש בבקשה אל תרד לרמתם אלא בהפוך אם כבר תתייחס עניינית)והמשך לכתוב. זה תענוג אמיתי לקרוא מישהו עם תשוקה אמיתית ומקצוענות כמותך.

Ori88
Ori88
4 ביוני 2013 19:10

בסוף מנחם הרים להנחתה למומי. מצפה לתגובה שלו.

ולעצם המאמר עצמו, מסכים עם הרוב ומקווה שהתגובות בעתיד יהיו לעניין ולא גסות / מתלהמות מידי.

גל שרוני
גל שרוני
4 ביוני 2013 19:13

להאמת
אין גזע עליון . עצם העלאת המושג מחליאה. יש והיו הרבה מאוד יהודים מוכשרים באופן יוצא מן הכלל. מיותר לציין שלמרבית ההפתעה יש גם כמה לא יהודים שתרמו משהו לאנושות.
אין לי בעיה אם קוטלים או משבחים את מיאמי , גם אם כמעט כל יום כותבים כתבה הפוכה. הבעיה שלס קוטל ומגזים כי הוא נהנה מסיטואציות קיצוניות. בהרבה מקרים הוא גולש למסקנות חסרות שחר.
חבל כי זה גורם לא להתייחס ברצינות לחלק מהכתבות.
אני חייב לציין כי רוב הכתבות של לס הם באיכות מעולה פלוס.כך שהמטרה היא לא להקל ראש בדוקטור.

אמנון תמר
אמנון תמר
4 ביוני 2013 19:24

ריגשת מנחם, אני עם דמעות. פ'חחח ..

ואם כבר גזע עליון אז הוא מגיע מטקסס, שם משחקת סן אנטוניו ספרס שישתינו למיאמי היט "ולמאמן" (או שהוא בכלל מאסג'יסט אסיאתי בהסוואה?) בתוך הפה. על הדרך יפצעו, ירמסו, וישרפו אותם ואת "האוהדים" שלהם חיים. ברוכים הבאים ללמלכת הרשע האמיתית של הספורט Motherfuckers. מכאן גם אם תצאו אלופים, תצטרכו לשלם מחיר כבד.

צביקה
צביקה
4 ביוני 2013 19:27

קודם כול אחלה פוסט. שנית, בין השאר בגלל מה שאמרת אנחנו מהללים את הגדולים באמת – אלו שמצליחים להתעלות כל פעם שצריך אותם, ולמעשה כמעט אין להם יום בסל. זה כרגע המצב של לברון שהגיע לרמה עילאית ולא יורד ממנה מאז סדרת הגמר של העונה שעברה (ולפני כן הוא היה בקו עליה במשך כמה כל השנים כדי להגיע לרמה הזאת…), ובגלל זה אנחנו באופן דומה מהללים את הפלח וקבוצתו, שמצליחים לשמור על רמה עליונה כבר עשור – מאז האליפות הראשונה של השלישיה, שבמהלך העשור זכו ב4 כאלו (עוד פעמיים גמר מערב). אפשר גם להתחיל לספור מ1998/99 ואז זה יוצא 5 אליפויות ושמונה גמר מערב ב-14 שנה.
זה גמר של אלופים מול אלופים. צריך להיות משהו לפנתיאון.

צביקה
צביקה
4 ביוני 2013 19:34

ןנעבור להבנת העוצמה של קינג ג'יימס. במהלך 7 העונות האחרונות (כולל זאת) הוא שיחק ב-5 גמרי מזרח (2 בקליבלנד ו-2 בהיט), ו-עכשיו זה יהיה 4 גמרים של הליגה (2 עם קליבלנד ו-3 עם ההיט). בידו כבר אליפות אחת, והוא לא מתכוון לוותר עליה בקלות…

אלעד רבין
אלעד רבין
4 ביוני 2013 19:34

מנחם , אם לא הייתי פוגש אותך פעם הייתי משוכנע שאתה לא אמיתי.
אני אותו מישהו שאתה נמנע מלהתייחס אליו בשם אבל רומז עליו כל הזמן. מאד בוגר מצידך!! כנראה שעצבנתי אותך כהוגן…
בכל אופן, אני מגיע למשחק השני במיאמי, בוא ונבחן אם הכל ספורט או שאתה רק כותב ככה ולא באמת מתכוון. מתי נפגשים במיאמי על איזה המבורגר?
סאן אנטוניו 4 , מיאמי 2

אלעד רבין
אלעד רבין
4 ביוני 2013 20:43
Reply to  מנחם לס

סבבה, אני הולך לראות את המשחק ממקום טוב , חוץ מזה שחדרי ההלבשה זאת החוויה האמיתית.
פעם אחרונה שניסיתי להפגש איתך במיאמי בגמר נגד דאלאס הברזת, אני מקווה שיהיה אפשר לפגוש אותך ולהתקוטט (מילולית) באיזה בר על מי יותר טוב. אני מודה ומתוודה שחלק מההנאה שלי זה לראות אותך ואת כל עדר הילדים שבולע את המאמרים שלך כמו היו דברי אלוהים בהר סיני מתעצבנים, אבל הי, הרי זאת גם ההנאה שלך.
בסוף , זה עשה את הסדרה הזאת לשוס מטורף ואני די בטוח שמספר הכניסות עלה פלאים, תקן אותי אם אני טועה.
ודבר אחרון – הקבוצה שלך הולכת לחטוף 4-2 , למרות השופטים, אל תתבאס.
יאללה ביי

שחר
שחר
5 ביוני 2013 1:21

מה הענין של השופטים אם הרייטינג כבר גבוה, אם כבר האינטרס משחק 7, אבל השנאה מעוורת

נתן
נתן
4 ביוני 2013 19:40

המנטאליות של מגיבים באינטרנט היא להיות קצת או הרבה יותר בוטה ממה שאתה מוכן להיות כשאתה פנים מול פנים עם מישהוא. תוסיף לזה את תרבות הספורט/כדורגל בישראל שאומרת קודם כל תחפש איזו קבוצה לשנוא ואח"כ את מי לאהוד ותקבל תגובות מתלהמות ושונאות נגד מיאמי בכל מצב ומקרה.
מסכים עם תומר, אם זה מוגזם וחסר טעם עדיף לא לענות ואפילו למחוק.

שוקי הנגר
שוקי הנגר
4 ביוני 2013 19:56

ספורט? זה ספורט:
http://www.youtube.com/watch?v=EWQs3O_IDas

ובהצלחה לספרס.

Mbk
Mbk
4 ביוני 2013 19:57

מנחם כרגיל אתה לא מאכזב
אל תתרגש מעברייני המקלדת
כל הכבוד לך על עשרות שנות יצירה וטיפוח
לה ברון הוא לא המלך האמיתי

צביקה
צביקה
4 ביוני 2013 20:01

"שונא" רק את הפועל ת"א בגלל היריבות ההסטורית הספורטיבית והפוליטית עם המכבי ת"א. זה לא הפריע לי אף פעם לאהוב את בארי לייבוביץ' הגדול…שאר הקבוצות בעולם, גם אם אני אוהד פה ושם, אני לא שונא את היריבות המושבעות שלהם, כי אני לא מספיק מעורב רגשית.

רן ראובנוב
רן ראובנוב
4 ביוני 2013 20:03

מנחם, רק אל תגיב לכל התגובות המתלהמות כפרה עלייך נשמה של קוקסינל רקוב, תתעלם, תתעלם או תמחק ואז נפציץ אותך פי 20 יא חתיכת כלב מסריח מוצץ זין של אסיאתים.

!GO SPURS GO

הולכת להיות סדרה על הכייפאק

ישראל קרמר
ישראל קרמר
5 ביוני 2013 19:22

בס"ד

אתה בעצמך רקוב ועלוב, זבל אנושי ואנטי מוסרי!
תגובות כמו שלך בהחלט צריך למחוק וגם למחוק לך את הפרצוף, יא אפס מפגר!

שגב
שגב
4 ביוני 2013 20:11

אתה צודק מנחם זה באמת ספורט פעם הקבוצה שלך למעלה ופעם היא למטה זה כל היופי בספורט וזה למה אני כל כך אוהב אותו

פביאן
פביאן
4 ביוני 2013 23:06
Reply to  שגב

מה אתה אומר…??? יש לך עוד קלישאות לספר לנו…..

פביאן
פביאן
4 ביוני 2013 23:07
Reply to  שגב

מה אתה אומר…??? יש לך עוד קלישאות לספר לנו…..???????

דרור
דרור
4 ביוני 2013 20:19

מנחם יקר, ספולסטרה עשה סוף סוף את מה שהרבה מגיבים (וגם אני) כתבנו שיש לעשות מהמשחק הראשון של הסדרה – ללחוץ על כל המגרש. מזל שהוא לא חיכה למשחק הבא…. ממש גאון. שכחת שלא תפקד שישה משחקים בערך? ולא, בספורט לא קובע רק המשחק האחרון, בספורט יש גם המשכיות והתפתחות (ראה מה שקרה לאינדיאנה רק לא מזמן). ולא, לא רק התוצאה קובעת, מה שקובע הוא המאמץ – אם עשית הכל והפסדת למישהו שהוא טוב ממך אז אתה נהנה מהספורט וזה לא פחות ספורט מלקחת אליפות. לכן, למשל, גראנט היל או סטיב נאש לא נופלים בכלום משחקנים אחרים שלקחו אליפות. הרי אתה עצמך אמרת שצריך גם מזל…
ספולסטרה כמעט ועלה להיט באליפות. עם זאת, הוא מאמן צעיר והוא ילמד ואני לא רוצה לקחת כלום מההישגים שלו. ת'כלס, מה שהכריע את המשחק זה הניסיון – והתעלות של וייד ואלן שהוכיחו בפעם המיליון לטמבלים שעוד זקוקים להוכחה כלשהי שפשוט "יש להם את זה" והם וינרים ענקיים. הבעיה מנחם היא הפופוליסטיות שלך – אתה מצית אש ואחר כך מתפלא שהאתר נשרף. רק בריאות ואושר -דרור.

אדם
אדם
4 ביוני 2013 21:58

מל, האתר מצוין. אל תשנה כלום. אני פה בזכות האש והלהבה שאתה משפריץ מהמקלדת. לא תמיד אני מסכים ובהתחלה היה לי קשה עם גישת ה-in your face שלך, אבל למדתי לקבל את זה כחלק מהחבילה.

עידן
עידן
4 ביוני 2013 22:11

מנחם בזמן האחרון ממש לא יוצא לי להגיב ולכתוב באתר מפאת חוסר זמן (לימודים לימודים לימודים) אבל אין לי ספק שכמה מהחברה שמגיבים כאן באתר קצת מגזימים (ואגב מאד מזכירים לי אישית את רמת התגובות באתרים ישראלים שונים שלא נזכיר את שמם כאן)

אני אישית מת על הכתיבה שלך, לא ממש איכפת לי אם אתה מקשקש שטויות לא קשורות למציאות או שאתה מדייק בצורה מדהימה זה תמיד כיף לקרוא את הדברים שאתה כותב בסגנון הכה ייחודי שלך

בקיצור אני מאד מקווה שלא תעלם לנו מהנוף ככה פתאום כי סוף סוף יש בישראל אתר אחד שתמיד כיף להיכנס ולקרוא בו דברים איכותיים וטובים

אגב, אם כבר אני כאן אולי הגיע הזמן לאיזה ניתוח ביומכאני של יכולותיו של רוי היברט, אני מת לשמוע ממך על המגבלות והיתרונות הפיזיקליים של הבחור הזה והשוואה בינו לבין סנטרים אחרים בליגה בדיוק מההבטים הללו

Johnny Kilroy
Johnny Kilroy
4 ביוני 2013 22:31

13, 07, 05, 03, 99

ניב
ניב
4 ביוני 2013 22:37

אני הייתי אחד ממגיבי אתמול במשחק של מיאמי ואינדיאנה ואני לא חושב שהתגובות שלי ושל רוב המגיבים חרגו בשפתם ולא היו ענייניות , הם רק היו ברובם נגד מיאמי ומנחם מה כל-כך נורא להיות נגד הפייבוריט לנצח ?
לסיכום אגיד שאני נהנה מאוד מן התוכן באתר וממך באופן אישי וכן גם מרוב המגיבים ואיני חושב שהרמה מתדרדרת ודומה לתגובות שבאתרים הפופולריים יותר , יישר כוח אל תיפגע ממי שלא שווה התייחסות כמו רן ראובנוב ודומיו (אין הרבה כאלה פה) ותמשיך ביצירה!

nirger
nirger
4 ביוני 2013 22:47

GO מנחם GO!!!

תומש
תומש
5 ביוני 2013 3:27

תודה דוקטור. סידרת לי את הראש בפוסט הזה בענינים של אהבה ואכזבה שלא קשורי בכלל לקסם ההופס. ואולי כן… כל טוב

אור
אור
5 ביוני 2013 9:59

אני קורא אדוק כאן. קורה הכל ולא כתוב.
כרגיל אני מצדיע לך מנחם. זוכר את הטורים שלך עם קרשים-פומלות-סוכריות עוד מימי מעריב.

חבל שאנשים מטנפים ובעיקר חבל שאנשים לא מפעילים את השכל כשהם קוראים…
הרי את הבדיחות של לואיס סי.קיי. יכול לספר כל אחד אחר, אבל בלי המניירות, שפת הגוף והאינטונציה שלו – זה לא אותו דבר.

אותו דבר כאן – אני כאן בשביל הסגנון שלך מנחם. גם אחרים יכולים להצביע על האיכויות של הפליפיני. אבל לא בשפה הזו!!! לא בדרך הזו!!!

וכל ההתהפכויות – זה כל מה שמעניין. זו פרשנות ולא נבואה. והעובדה שאתה יורה לכל הכיוונים רק מראה את הביטחון ואת הידע ובעיקר את התשוקה האמיתית לספורט.

אור
אור
5 ביוני 2013 9:59

אני קורא אדוק כאן. קורה הכל ולא כתוב.
כרגיל אני מצדיע לך מנחם. זוכר את הטורים שלך עם קרשים-פומלות-סוכריות עוד מימי מעריב.

חבל שאנשים מטנפים ובעיקר חבל שאנשים לא מפעילים את השכל כשהם קוראים…
הרי את הבדיחות של לואיס סי.קיי. יכול לספר כל אחד אחר, אבל בלי המניירות, שפת הגוף והאינטונציה שלו – זה לא אותו דבר.

אותו דבר כאן – אני כאן בשביל הסגנון שלך מנחם. גם אחרים יכולים להצביע על האיכויות של הפליפיני. אבל לא בשפה הזו!!! לא בדרך הזו!!!

וכל ההתהפכויות – זה כל מה שמעניין. זו פרשנות ולא נבואה. והעובדה שאתה יורה לכל הכיוונים רק מראה את הביטחון ואת הידע ובעיקר את התשוקה האמיתית לספורט.

שאפו

איתן
איתן
5 ביוני 2013 12:38

מנחם,

אתה אחראי במידה רבה לאהבה שלי לכדורסל, עוד כשאחי הגדול הדביק את רשימתך אודות 15 הגדולים של כל הזמנים בנ.ב.א. על הארון בחדר שלו. זה היה מעיתון חדשות, ב-1986 אני חושב. שמת אז את ג'ורדן במספר 12.

אני אוהב אותך מאוד, ורוצה להודות לך מעומק לבי. תמשיך ככה ואל תיקח ללב אם פה ושם כותב פה ילד שלא התבגר.

תודה,
איתן.

מנחם לס
מנחם לס
5 ביוני 2013 14:46

היי,תודה לכל המחמיאים!

ישראל קרמר
ישראל קרמר
5 ביוני 2013 19:25

בס"ד

למנחם,
הגולשים כמו רן שהשתמש בגסויות ובכיעור כלפיך, לא שווים את המילים שאתה כותב נגדם וזה פשוט מחליא לראות דברים כאלו!
מה שאתה שכחת הם לא ידעו אף פעם ולא יתקרבו לעולם לרמת הידע ויכולת הכתיבה שלך!