מיאמי אלופת המזרח במשחק מצויין שלה / מנחם לס

 

מיאמי היט 99- אינדיאנה פייסרס 76 (3-4)

 

מיאמי היט דפקה הערב על כל הבוכנות וניצחה את אינדיאנה פייסרס במשחק בו היא היתה טובה יותר בכל: בהגנה, בהתקפה, בחמישייה, בספסל, במאמן וצוות המאמנים. מיאמי הגיעה לשיאה בדיוק בזמן, לקראת אליפות ה-NBA נגד סאן אנטוניו ספארס ביום חמישי בבית. אחרי המשחק הששי הגרוע מאד של מיאמי באינדיאנה, נצחונה הערב היה OVERWHELMING, וברגע שהיא פתחה הפרש של 6, ומיד אחריו 10, מיאמי שלטה במשחק ללא מיצרין.

אריק ספואלטרה ביצע שינויים חשובים ביותר בהגנה שצימצמו מאד את רוי היברט ל-18 נק' ו-8 ריב', אבל יותר מכך את דייויד ווסט שסיים עם 14 ב-6 מ-15 ורק 6 ריבאונדים. מה היה השינוי? ברגע שאחד הגבוהים של אינדיאנה קיבל כדור תחת הסל,ף מיד הצטרף שחקן לשמירה לפניו ומנע ממנו סיבוב לסל. ואם הוא ניסה להסתובב באה גניבת כדור (ס"ה 21 אבידות כדור!). ה-ADJUSTMENT השני היה שצ'אלמרס ודוויין ווייד לקחו את הגארדים של אינדיאנה או בלוחצת על כל המגרש, או שחיכו להם בחצי. ע"י כך הם 'פיזרו' את משחק אינדיאנה, ומנעו ממנה שלשות (רק 6 מ-20) וכן הכנסות כדור קרובות לגבוהים, ואפילו הפיק-אנד-רול הפכו קשים לביצוע.

הדבר החשוב ביותר למיאמי היתה הגעתו למשחק של דוויין ווייד שחזר לעצמו בגדול. זה לא רק ה-21 נק' שלו ואפילו לא ה-9 ריבאונדים. זאת היתה התנועה שלו, החדירה שלו, האגרסיביות שלו. ממש שחקן חדש שלא ראינו כל הסידרה. הוא התקיף את הטבעת ללא הפסק, ובכך שיחרר את לברון לעשות את ה-32 נק' שלו עם 8 ריב' ו-4 אס'. קרן אור חשובה נוספת היתה מציאת הדאונטאון של ריי אלן  שעלה מהספסל, קבר 3 מ-5 מה-3 ל-10 נק', אבל העיקר שבטחונו בזריקה חזר לקראת סידרה הגמר נגד הספארס. כריס בוש לא פגעי עדיין (היה 3 מ-13) אבל היה הרבה יותר פעיל בהגנה (8 ריב') ובהתקפה, ואני מאמין שהמשחק החזיר לו את בטחונו.

השמירה על פול ג'ורג' היתה כה צמודה שהיעא צימצמה אותו ל-7 נקודות, אבל הוא צעיר ומחכה לו עתיד מזהיר בליגה הזאת.

הסידרה הבאה נגד הספארס היא 2 משחקי בית למיאמי, ואז 3 משחקים רצופים בס"א, ואז חוזרים למיאמי (אם יש צורך) לשני המשחקים האחרונים. אני חוזה 0-2 למיאמי, ואז נצחון 1 מ-3 בחוץ, ואז נצחון רביעי בבית במשחק הששי, כשאריק ספואלסטרה ומיאמי היט שלו מנצחים אליפות שנייה רצופה משלוש.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 292 תגובות

  1. יש הימורים?
    אני אומר מיאמי מנצחת בין 5-10 הפרש. לדעתי פול ג'ורג' יקפא, ולא יתפקד היום.
    כמובן שכולי תקווה שאני טועה, אבל נראה לי שזה מה שיהיה.

  2. נראה לי שרובנו פה מקווים שאינדיאנה תנצח אבל לא מאמינים וצריך לזכור שבלי האמונה צסקא לא הייתה אוכלת אותה , אז חברה להאמין , אינדיאנה לוקחת בהרכה ביתרון 1!

  3. כנראה מיאמי תביס את אינדי, או "רק" תנצח. אבל בסתר אני מקווה שיהיה צמוד צמוד (כשוויד לא פוגע בכלום), ככה שלברון יצטרך להוכיח האם הוא קורץ מהחומר של הגדולים באמת.

  4. אילו הייתי צריך להתערב, הייתי מתערב על מיאמי שתנצח ב-8-10 הפרש. אני לא כותב זאת כי כך אני מקווה שיקרה. אני כותב ככה כי בכל תולדות ה-NBA קבוצות חוץ ניצחו משחק 7 רק כ-20% מהפעמים.

    1. איזה "הימור" אמריקאי להחליא בגלל סטטיסטיקה.

      מה עם המצב המנטלי של השחקנים כרגע. עם התפתחות הסדרה.

  5. שיא השפל: הרגע הייתה פרסומת בספורט 5:
    מיאמי -סן אנטוניו משחק מספר 1 גמר הנבא….
    לא יודע מה איתכם אבל אני בשוק מהשכונה הזאת

    1. האמת שלערוץ הזה יש כ"כ הרבה נקודות שפל על כותביו שדרניו תוכניותיו ובכלל אנשי הערוץ שזה אפילו לא מפתיע אותי…

    2. בוואלה היה קישור דקה אחרי סיום המשחק: "ירושלים ניצחה וכפתה משחק 4" 🙂
      הם כנראה הכינו את הכותרת בסיום הרבע ה 3.

      איזה קאמבק של מכבי ברבע האחרון…. לא נורמאלי

  6. איזה אפסים ירושלים. תפסו פיק ברכיים מהסרטים. ודרוקר לא הצליח לעשות כלום. אותם אנשים שמחקו את תל-אביב ברב שלישי וגמרו אותו עם 13! יתרון. סיימו בזה את המשחק, ואפשרו לתל אביב להעלים אותם לגמרי ברבע האחרון.25-6!

  7. מכבי ישנו עד לטכנית של היקמן…
    בשניה שזה קרה הקהל נבנס לאקטזה , יוגב ופניני התחילו בטראש טוק ואמרתי לעצמי שאם אני בלאט אני הולך לנשק את היקמן על הקרחת ( לא אני לא הומו… 🙂 ) וללחוש לו בשקט באוזן "תודה ריקי, כרגע ניצחת לנו את המשחק…"

    ועוד הערה לסיום , מדהים מבחינתי :
    – כל אינדי עובדת 20 שנ' בכל פוזשן במטרה להביא את הכדור להיברט לסיים כי שם יתרון המצ' אפ הכי גדול שלהם
    – כל ים' עובדת 20 שנ' בכל פוזשן במטרה לא(!) להביא את הכדור לדאנקן (+10סמ' ו-20ק"ג בערך על סמית' עם 4 עבירות) במשך 15 דקות.

    משמעת בשקל וחוכמה ב-10 אגורות …. לא היה צריך יותר…

  8. הנבואה לשוטים … אבל … טוב נו זה חזק ממני… 🙂

    אינדי ב-10 במשחק יחסית קל (דגש על יחסית) בעיקר בגלל שהם ישארו צמודים ומיאמי יעשו שטויות של עצבנות.

    ועוד הימור :
    צ'למרס היחיד שמתפקד לצד לברון
    היברט בינוני (יחסית…) היל ו-ווסט הם X פקטור של אינדי…

  9. משחק שתלוי במאמנים. אם ספול(ס)טורה יקשיב לי ולא לפרשנים מיאמי לוקחים בקלות. אם הם מנסים לצופף את ההגנה אינדי לוקחים

  10. איך מיאמי ינצחו: לברון על ג'ורג' ובאטייה חייב להתאבד על ווסט. הגנה כבר אמרתי אלף פעמים- מטר קדימה, לחץ על גורג והיל כבר מטר לפני השלוש, לדחוף אותם לצד עם מלכודת דאבל אפ. שחקן קופץ לרגליים של היברט בשנייה שהוא מכדרר. להכריח התקפות קצרות גם במחיר סלים קלים.
    התקפה: רבע ראשון- ווייד עושה הארדן. מבודדים לו והוא נכנס ומוציא, לברון נכנס בהוצאה שנייה, להדביק עבירות לגבוהים, גם אם יקבלו חסימות. לפחות 10 נסיונות שלשות ברבע ראשון, לא להיכנע לשתיים רחוקות (זה אפשר לעשות בהמשך).
    בוש נכנס יותר, צ'אלמרס, קול תוקפים את הטבעת. משחק מהיר, הימור על חטיפות התקפות של 15 שניות.
    להמשיך עם הסמול ולא לשחק במשחק של אינדי די הם פשוט יותר גדולים.
    זהו. פשוט. נגמר.

  11. תקשיב לברון.אני אחרי 15 שעות עבודה ומת לישון אבל משחק כזה לא מפסידים אז נמשוך עד הבוקר.דיר באלאק להיעלם היום ועצה מחבר – אל תספור אף אחד.תהיה קובי.תחשוב קובי.אין זמן לתיקונים.שלך – גאזה

  12. בוש מפציץ מרחוק. ככה הוא רוצה להיכנס למשחק? בושה. אין מאמן לקבוצה הזאת. ווסט והיברט עושים בו מעשים מגונים.
    השחקנים של מיאמי רועדים מהצל של היברט. לא יאומן. איזה פחד!!!
    יאללה לברון, לעבור לשיטת קליבלנד.

  13. אינדיאנה חבורת גברים. לא עושים במכנסיים ומכניסים כל זריקה פנוייה שמיאמי נותנים להם. מיאמי משחקים נכון וזה ישתלם להם בהמשך

    1. מנחם תעשה לנו טובה , עוד לא הפסקנו לצחוק מהפרי הלפ דיפנס שהמצאת תוך כדי משחק , מה עכשיו אתה הולך להביא לנו?

  14. נשגב מבינתי איך אינדי הצליחה להיות ביתרון עם כ"כ הרבה איבודים. בסופו של דבר זה עלה להם – מיאמי עלתה ליתרון. הולך להיות משחק אש.

  15. מנחם, אם תוכל להסביר לחציל למה מיאמי מכניסים את כל הכלים הכבדים כבר ברבע ראשון ולא שומרים הפתעות כמו שמומי שומר החציל שלו למקרי חירום?

  16. שימי, אם לא תפסיק לנבל את פיך, אני אתחיל למחוק אותך. זה ברור לך? כתוב מה שאתה רוצה, אבל ניבול פה אחד ואתה בחוץ. פה אף אחד לא ינבל את פיו.

  17. אחרי כל האש ותמרות העשן, עשרים אלף איבודים – עדיין אינדיאנה בשתיים. מיאמי עדיין צריכים להעלות את משחקם בשתיים שלוש רמות, זה לא מספיק רק לתת לכריס בוש ללכת על הראש של היברט כל הזמן. ושאפו להיברט.

  18. מומי זה היום DO OR DIE לא שומרים כלום ויוצאים אם התותחים הכי כבדים שיש למלחמה ונראה לי לצערי שמיאמי הפנימו את זה למרות שאינדי מוכיחים שגם הם בעניינים והם לא פריירים כמו בכל הסדרה! איזה משחק !

  19. מומי, יודע אני נפשך! אתה בסדר אוהד אינדגאנה! אני מכיר צ'חצ'חים כמוך שמשחקים אותה אובייקטיבים אבל הם מה זה ממזרים!

    1. ואוו, בוש קלע 2 סלים רצופים ועוד שניה מקבל התקף לב מעצמו. ממש פחד אלוהים. או שלא…
      אינדיאנה לא נשברו 6 משחקים ולא הולכים להישבר היום.
      ווגל נותן יותר מדי זמן מנוחה להיברט/גורג/היל. אין מה לתת להם לנח, במיוחד שאין לו שום כלים טובים במקומם.

  20. וואלאק מנחם, אני אוהב את מיאמי אבל יש שריקות מלוכלכות כמו הזונות שנוסעות אצלי במונית

  21. אתה בסתר אוהד אינדיאנה כמובן!
    אוקיי, בוא אסביר לך מה קורה על הפארקט: מיאמי כבר היוכאן. הם גברים. אינדיאנה – כולם ילדים – ניכנסו לשיקשוק רגליים. זה רק יילך ויהיה יותר גרוע כי ספואלטרה שינה את כל הגנת מיאמי ולכן כל חטיפת הכדורים.

  22. ושוב אני לא מבין איך לעזאזל כולכם רוצים לראות סדרה בין אינדיאנה לספרס? ואל תספרו לי על פלופים. הספרס המציאו את הפלופייה כשיטת משחק

    1. אפלטון , לך תדחוף ואוחד חציל , תקיא את הרום ששתית ואולי תתחיל לדבר בהגיון. גם מומי מדבר שטויות שהוא נוהג. עם נוהגים לא שותים , תזכור את זה בזמן שאתה מנקה מושטים

      1. מומי פה אין מושטים זה לא טבריה. פה יש וואחאד מאהי מאהי, קינג פיש. דגים אמיתיים. ואני לא מנקה. בשביל זה יש את אשתי

  23. זה עוד לא נגמר אני עדיין מאמין שאם המשחק יישאר צמוד מאימי יילחצו ולא יצליחו לקלוע ! אינדיאנה חייבים לעשות התאמות !

  24. כל אוהדי אינדיאנה נעלמו. ככה זה תמיד. אני תמיד נשאר עד הסוף המר, אבל הפסיאודו אוהדים נעלמים כמו עכברים לחורים ועתה רק חצי המשחק והכל עוד יכול לקרות!

  25. מיאמי הגיעו מוכנים למשחק
    אינדיאנה צריכם לשנות קונספט אם הם רוצים לחזור למשחק
    צפיתי משחק חד צדדי
    לצערי צדקתי

  26. לאינדיאנה כמעט ואין שחקני התקפה מובהקים, ובלי כאלה השחקנים מאבדים ביטחון בגלל שזה משחק חוץ. ההגנה לא מספיק טובה- 50 למיאמי וזה עוד לא מחצית.
    ווגל יימדד לפי השוני למחצית השנייה.

  27. למומי המתחזה שמבקש מתכון, פעם אחרונה שמומי בישל משהו במטבח זה היה לפני שסילבי שפתיים נתנה פינוק לזרוק , מומי יבשל רק בקבר

    1. מזל שהבטחת שהוא יבוא לשחק, בלי ההבטחה הזאת, וייד לא היה בא.
      חצי הגנתי מעולה של מיאמי, בתוספת ריי אלן שנזכר להתעורר אחרי סדרה של העלמות סידר לה 15 הפרש. לברון עבר לשחקן משחק כדורסל מאוד "חכם" בשם "אני ארוץ לתוך הסל ו99 אחוז שזה או יהיה סל כי אני מפלצת של שרירים או שאקבל פאול ", ממש גאוני.

      אינדיאנה צריכה לחזור למה שהוביל אותה לGAME 7, וזה לחפור פנימה. אין ברירה אחרת.

    2. מזל שהבטחת שהוא יבוא לשחק, בלי ההבטחה הזאת, וייד לא היה בא.
      חצי הגנתי מעולה של מיאמי, בתוספת ריי אלן שנזכר להתעורר אחרי סדרה של העלמות סידר לה 15 הפרש. לברון עבר לשחקן משחק כדורסל מאוד "חכם" בשם "אני ארוץ לתוך הסל ו99 אחוז שזה או יהיה סל כי אני מפלצת של שרירים או שאקבל פאול ", ממש גאוני.

      אינדיאנה צריכה לחזור למה שהוביל אותה לGAME 7, וזה לחפור פנימה. אין ברירה אחרת.

      1. הוא לא בא בגלל ההבטחה שלי, אבל ההבטחה שלי מראה כמה שנות אור של הבנת כדורסל יש לי עליך וחבריך. זה לא בא לפגוע בך חס וחלילה. זה סתם עניין של נסיון ואינטיליגנציה.

      2. כמובן שהוא לא בא בגלל ההבטחה שלי, אבל ההבטחה שלי מראה כמה שנות אור של הבנת כדורסל יש לי עליך וחבריך. זה לא בא לפגוע בך חס וחלילה. זה סתם עניין של נסיון ואינטיליגנציה.

  28. קרדיט להגנה של מיאמי. היברט לא משפיע, פול ג'ורג' מחמיץ המון, אינדי מאבדת בלי סוף, מיאמי ביתרון משמעותי בריבאונד! אם הם לא מצליחים להגיע שונים מההפסקה אינדי גמורים.

  29. מנחם אתה תמיד חוזה את הכל . אם בטעות זה לא יוצא, תמיד אתה מוצא משהו הפוך שאמרת רק שעה לפני. חולה עליך יא מנחם (איזה מנחם , זה אמר שוויד יבוא, או מנחם שאמר שהוא לא יופיע?)

  30. מנחם תסלח לי , לשתות גריי גוס אסאיי בזמן שסילבי שותה פינוק לזרנוק זה משה שעושה אותך מסטול כמו שבלול

  31. מהימני הוא שחקן שא.. איך לומר? פעם קראו לו "ילד מיוחד"..

    אגב בנוגע לאתר -אפלטון- גם אני רוצה מיאמי. באמת שאין לי מושג מי מעדיף לראות קבוצה שחורה וכ"כ לא יצירתית (רציתי לומר אפורה אבל זה שייך לס"א) בגמר

  32. אני רוצה אינדיאנה , וכל מי שיש לו קצת אי קיו כדורסל בקוד קוד ולא מתרשם מהפרצ׳ופים של שלישיית מיאמי ביץ

    1. אתה בטוח שאתה רוצה לנסוע לראות משחק באינדיאנפוליס? נראה לי שלטובתך תעבור לאהוד מיאמי, לפחות תהנה מהביקיני בסאות' ביץ'

    2. לצערי זה נראה שהפרצופים עוזרים… אינדי נראים משותקים… במיוחד כשזה מגיע לספסל…
      מיאמי הגיעו עם תוכנית משחק ברורה… ללכת לסל כל הזמן אבל בשביל ליצור מגע ולא בשביל לקלוע… פשוט נכנסים לתוך הבטן של היברט ושות' … גם אם שורקים 1 ל-2 או 1 ל-3 זה שווה את זה…

    3. למה אלעד , כי זה ללכת נגד הזרם? כי אתה חייב להיות שונה?! מה כל כך אינטלגנטי בלהרים כדור ולהכניס לשחקן הגבוה שלך שנמצא במצ'אפ? במיוחד שזה המהלך היחדי שלך.

      זו התייפיות של לוזרים שלא מוכנים לראות יריב שלהם מוצלח.

      לדעתי משהו עובר עליך אלעד רבין בשבועות האחרונים.. אתה יורה ויורה ללא אבחנה ובעיקר נכנס במנחם האיש שעשה לך טובה ונתן לך במה להתבטאויות הלא ממש חכמות. אז קצת ריספקט ורילקס

      1. מה הקשר של ללכת נגד הזרם. אינדיאנה משחקים יותר יפה לדעתי בפלייאוף הזה. ולגבי דר לס, אני אהיה ילדותי ואשתמש בביטוי הכי נפוץ בגני הילדים – אבל הוא התחיל….

  33. ניתן 5 דק' ברבע השלישי… בתקווה שתהייה סיבה להשאר…
    גם שמיאמי ינצחו וגם שמנחם יתענג על זה ? 🙂 … קשה לי מידי…

  34. אינדיאנה וסאן אנטוניו הם קבוצות טובות שמשחקות יפה ,קבוצתי ואיכותי די עם ההשמצות האלו של אפור או שחור ! ולא מעניין אותי שם קבוצות בלי שוק ושרייטינג למשחקי הגמר יהיה הנמוך אי פעם SO WHATE

    1. למי אכפת מרייטינג? סן אנטוניו ישחטו את הפייסרס לפני שתספור 1 2 3 4
      קבוצה בלי ספסל ובלי מובילי כדור שיצא להם מץ' אפ טוב מול ניו יורק הפצועה ומיאמי שנתנו 2 משחקי הפסד בשביל הבוקי של מומי. אני לא מבין איך מיאמי הגיעו ל7 משחקים בחיי

  35. המשחק נראה ומעשית הוא גמור, אינדי לא מסוגלים לעשות ריצה, יש להם המון איבודי כדור ואין להם ריבאונד הגנה. המשחק הזה רק ייתן ביטחון לכל שחקני המשנה של מיאמי לקראת הפיינלס.

    ווגל איבד המשחק בתחילת הרבע השני כשנתן מנוחה ליותר מדי שחקנים ושיחק עם חמישייה שלא מסוגלת לקלוע סל ולא מסוגלת למסור בלי לאבד, היברט מתגלה בינתיים כשחקן שלא מסוגל להתמודד עם משהו חדש בהגנה וכל הדיבורים שלו על העיתונות רק מראים שהוא לא מתרכז במה שחשוב באמת כדי להכריע משחק 7.

    הבעיה של אינדיאנה חוץ מהתקפה שידוע שהיא לא להיט, היא הגנה שערורייתית, , משום מה הם באמת חשבו שאלן ימשיך להחטיא ושתיים מהשלשות שלו היו פשוט כתוצאה מהתרשלות הן בירידה להגנה והן בחלום בהקיץ של השומרים.

  36. במהלך לפני כמה דקות הבנתי שאינדי הפסידו: התקפה עומדת, כדור היה בחוץ אצל סטיבנסון נדמה לי – ואף שחקן לא זז לעזור לו ולקבל כדור. ובצד השני הם לא ירדו להגנה וחטפו מהר סל. זה אומר לדעתי שהם גמורים פסיכולוגית.

  37. בינתיים מיאמי מנצחים fair and square
    אם הם ינצחו כי הם הקבוצה הטובה יותר אין לי בעיה עם זה.

    ואם הם ימשיכו ככה אולי עוד יש להם סיכוי לקחת משחק אחד מהפלח!

  38. אינדיאנה לא הופיעו למשחק הזה.
    רועדות להם הביצים.

    ג'סטין ביבר – פחחחחחחחחחחחח
    איזה קורע
    איזה פארודיה

  39. שוב אפס עזרה בהתקפה לאינדי וג'ורג' נאלץ לזרוק זריקה רעה. אינדי מפסידה בגדול. לפחות היא לימדה את הפלח כמה דברים על איך לנצח את מיאמי – לא שהוא לא יודע. איך שאני רואה את זה, הייתרון העיקרי ולמעשה היחיד של מיאמי מול הספרס זה לברון. בשאר העמדות, ובמיוחד במאמן, ספרס משמעותית יותר טובה ובזכות זה היא בהחלט יכולה לנצח.

      1. למה הוא צריך לנופף עם הידיים שלא נגעו בו ואח״כ לבכות לשופט. וזה כשהוא מוביל וביום טוב. די. קצת כבוד למקצוע

  40. מומי הבטיח טבעת
    שבוע הבא הפאלח הולך לשלשל באסם
    הצרפתי הולך להודיע על ביטול השתתפות ביורו בסקאט
    הארגניטונפת הולך לעשות פירסומתלהשתלת שיער בלייזר
    4 -2

    1. חס וחלילה
      אני אוהד הלייקרס
      כל האוהדים של הפאלח אוהבי חציל במיונז שחיים בהכחשה
      יעני עמוק בתוך הארון

  41. לווייד ירד כזה קוף מהגב!
    אני תמיד מתתי על השחקן הזה ולכן כל כך כאב לי כשהיה כה חלש משך רוב הסידרה. הוא צף בדיוק בזמן!
    ו-LEBRON, אני לא יכול להאמין שכינית את דוויין ווייד פלופר. זה פשוט לא נכון, ולא מגיע לו

  42. רק מזה חששתי.. שייגמר מוקדם.
    מיאמי עוד איפשרו לנו לחשוב שיש סיכוי לאינדיאנה, אבל כשוויד בא עם הדרייב והווינריות שלו, מיאמי לא משאירים שום סיכוי.
    ושימי ריגר מקשקש ברמות על שטויות..

  43. זה כבר גארבג' טים מאמצע רבע השלישי. מיאמי ניצחו דרך ההגנה ודרך הבטחון. משחק נפלא לוייד – אם הוא משחק ככה לספרס יש בעיה.

    1. ווייד הוא טינופת, שחקן מלוכלך ופלופר.
      מה שמעצבן במיוחד בו זה שיש לו גם כדורסל (אם הוא רוצה).
      חבל שהוא מתרכז כ"כ בליכלוך. אם היה מתרכז יותר בכדורסל הוא היה שחקן מצוין שכיף לראות.

  44. אני מעדיף את זה ככה.
    שיפסידו בכדורסל (ת'אכלס הניסיון מדבר כאן ואינדי משקשקים מהפתיחה. מיאמי כבר הייתה בסרט הזה כמה וכמה פעמים).

    אם הם היו מפסידים בגלל שיפוט זה היה הרבה יותר מעצבן.
    השופטים לשם שינוי עושים עבודה טובה ושקטה.

  45. אפשר ללכת לישון
    לחזות במיאמי איכס חוגגים אליפות מזרח זה טו מאץ
    רק שביבר לא חיבר שיר אליפות
    אגב , תיארתי לעצמי שיהיה משחק חד צדדי

  46. מנחם, וייד שחקן על במלוא מובן המילה. גם בפלופים. אי אפשר להתחמק מזה. צריך לפרגן לו על הכדורסל שלו, אבל הוא בעיני הפלופר הכי גדול במשחק וגם שחקן די מלוכלך (לא שכחנו את המרפק).

  47. גם לברון עכשיו עם הנפת ידיים תוך כדי איבוד כדור. למה הוא צריך את זה במשחק כזה. הם אגדות ולא מכבדים את האוהדים

  48. טוב זה היה די צפוי שההיט יפרקו אותם היום. אינדי 2013 הם עדיין לא דטרויט 2004, לא בדם שלהם לפחות.

    אפשר לחזור לישון, בידיעה שהפלח הולך לפרק את ההיט ולעשות לספולסטרה את הבית ספר לאימון שהוא כל כך זקוק לו.

    4-1 ספרס, רשמו רשמו.

    לילה טוב.

  49. לכל אוהדי הקבוצה הטקסנית

    רק למיטב הידיעה כל הסטטיסטיקות נגד קבוצתכם בגמר

    אי אפשר להגיע 5 פעמים לגמר ולצאת 5 מ5 אלא אם אתה מייקל

    מיאמי בקלות. מקס' במשחק שישי לדעתי יותר קרוב לסוויפ

  50. כל אוהדי הלייקרס\אינדיאנה\סאן אנטוניו\קבוצה לא מוצלחת אחרת חזרו לחורים שלהם.
    אבל לאן הדוק' נעלם? זה היום שלך. הכול בסדר, מרגיש טוב?!

    1. לא נעלמתי. אני פשוט לא רוצה להעליב כאן כמה גולשים – במיוחד אחד שנעלם – אז אני שותק וסתם נהנה שאני שוב עם המנצחים.

    2. את הספארס ננצח ב-6 משחקים לדעתי. למיאמי יתרון ביתי והספארס לא מסוגלים לנצח במיאמי. יתחיל 0-2 בבית, ואז הספארס ינצחו 2 מ-3 בבית, ויפסידו משחק ששי במיאמי. יהיה 2-4 למיאמי.

  51. עכשיו דר לס (או כל אחד אחר), תסביר לי בבקשה מה ההיגיון בשחקן כמו סטפנסון?
    הוא השחקן חמישיה הכי דפוק שראיתי. בלי קליעה. בלי כדרור. בלי קואורדינציה. בלי גובה. בלי יסודות. בלי הבנת משחק בהגנה או בהתקפה. מה הוא עושה במגרש?

  52. מיאמי יכולה אם אותו סגל שנה הבאה לקחת אליפות
    כל מה שהם צריכים זה לסדר לאינדיאנה מפגש אם שיקגו
    וכמובן להישמר מפציעות
    השנה זה דיי ברור שהם הגיעו לשיא מוקדם יותר בעןנה(27 WIN)

  53. מיאמי נתנו הצגה חזקה
    אינדאינה מתחו את הסדרה
    מומי שמח בשבילך דוקטור פרופסור
    איפה נעלמו כל השונאים שלך ? ושל מיאימי ?
    פיפי ולישון

    בעונה הבאה קובי חוזר , ויאנשאלה לוקח טבעת שישית על הראש של מיאמי כולל בעיטה לפאלח בדרך

  54. הדבר היחידי שמפחיד אותי עד סוף המשחק זה שהיברט יעשה פלגרנט 1 לקראת סוף המשחק כדי לצאת
    מקווה שאף אחד לא יפצע מהשטות הזאת(בהנחה שאני צודק)

  55. אפשר כבר להתחיל עם רפש על סן אנטוניו? מנחם תן איזו כתבה לחמם את האווירה, יש פה יותר מדי אוהדי הספרס באתר

  56. לפלופרס יש צ'אנס במשחק הראשון.
    כשהם באים עם אנרגיות בבית והספרס קצת חלודים.
    אח"כ זה יהיה רק ספרס.
    4-0 או 4-1.

      1. לא נמאס לו לאלעד רבין חסר המושג הזה.

        אני מקווה שהוא באמת לא שם 100 שקל על הספרס ועוד יותר מקווה שהשוק האפור לא בעקבותיו עכשיו למה זה וההימורים שלו….

        פשוט חסר מושג.

    1. אלעד רבין לא מבין שהוא הפך מכתב הופס טוב לטיפוס בלתי ניסבל ממש. אני בכלל לא אוהד את מיאמי היט, אבל כמה אפשר לבכות וליילל? אז עכשיו שמיאמי ניצחה את אינדיאנה, הוא עובר לדבר הבא: ס"א. ואם מיאמי תיקח את האליפות אז זה יהיה "ב-2014 זה הניקס". די, נמאס לנו.

  57. "מיאמי אלפות המזרח במשחק מצויין שלה"

    ולחדשות בהרחבה – לפני כשבוע נצחו הספרס בסוויפ את ממפיס
    וכבשו את המערב – אולם אז נכתב

    "פרקר פירק את ממפיס"

    כלומר זה לא סן אנטוניו זה לא פופ זה לא דאנקן ושות' זה בכלל פרקר
    וגם קצת ממפיס עזרו לספרס העלובים

    אז הנה תזכרות למי ששכח:

    מיאמי הפסידו שלוש משחקים אחד מהם בבית ועוד מש' (מס' 1) נוצח על חודה של נקודה (בבית)

    מיאמי הגיעה לגמר כשהיא מנצחת ובקושי חצאי קבוצות

    פופ צריך לנטרל קצת ממש קצת את המשחק של לברון
    כל השאר מנטרלים את עצמם מספיק טוב

    להתנבאות אני לא אוהב,מספיקה עוד צלחת חמישית וכל השאר היסטוריה

    למי שממש רוצה זה ינוע בין סוויפ ל 4-2

  58. הניצחון הזה היה יותר ברור מהעובדה שהשמש זורחת בבוקר.

    אני לא מבין יש אנשים שבאמת מאמינים שהספרס ינצחו את ההיט??

    1. אני חושב שזה ממש לא בשמיים. ס"א קבוצה אדירה, פשוט לא צפית בה חמישה ימים אז שכחת. בנוסף, יש להם יתרון אחד עצום, הפלאח.
      אני אישית חושב שמיאמי תנצח את הסדרה, אבל אני לא אהיה מופתע גם אם הספרס יטאטאו את מיאמי בגמר.

  59. נתון נחמד:
    זה הגמר השביעי ברציפות שאו קובי או לברון משחקים בו ואף לא פעם אחת הם נפגשו.
    שבעת הגמרים האחרונים (כולל זה הנוכחי), 4 הופעות ללברון עם זכייה אחת לבינתיים ושלוש הופעות לקובי עם שתי זכיות.
    אבל מפגש ראש בראש – אין.
    זה מזכיר כמובן, שלברון כבר נפגש באחד הגמרים האלו את החבר'ה של הספרס שבתורם טיאטאו אותו ואת הקבלירס, מה שכנראה לא יקרה שוב, כי הפעם, לא משנה לאיזה צד זה ילך, זה לא יהיה בסוויפ.

    1. אל תהיה נחרץ. אני די בטוח שמיאמי ינצחו בצורה ברורה וחדה ייתכן אפי' בסוויפ. מקס' ב6 משחקים. ס"א לא שיחקו שבוע וחצי (מיום פתיחת סדרת הגמר)

      1. מי שנחרץ פה זה אתה.
        לטעמי הכל פתוח בסדרה הזו, עם יתרון קל למיאמי.
        סוויפ? קשה לי להאמין שזה מה שנראה פה.
        היה למיאמי פו אחד מול מילווקי ושתי סדרות לא קלות בכלל שיכלו בקלות ללכת לצד השני.
        מיאמי פייבוריטים, אבל לא באופן נחרץ.

  60. אם הספרס מנצחים את הראשון (מצד אחד חלודה מצד שני מיאמי די עייפה) אז זה 4-1 לספרס.

    אם מיאמי את הראשון, כנראה 4-2 לספרס.

  61. היה משחק ענק, פנטסטי ומדהים, והיה שווה לקום ב-3 וחצי בשבילו (ראיתי את המחצית הראשונה יחד עם אבא שלי, החלטנו לנקר במחצית אבל די פספסנו את הרבע השלישי-שהתעוררנו ראינו שההיט הובילו ב-17).

    בנושא אחר לגמרי, שמעתם על הקמפיין להביא את פרל ג'אם לישראל? אוהדי הכדורסל הם הרכב גראנג' פנטסטי, ושווה ללייקק אותם-https://www.facebook.com/Bring.Pearl.Jam.To.Israel?ref=ts&fref=ts

  62. וואי אנשים פה לא נורמלים באמת מאמינים בכל ליבם שהספרס הולכים לזכות באליפות ועוד יש כאלה שמאמינים ב-4-1.

    נדמה לי שהיה איזה פסיכופט אחד שאפילו ניבא סוויפ למיאמי.

    מזל שאי אפשר למחוק פה תגובות.

    בחיי זו העונה הכי צפויה שיש, כל הדרמה והמתח שמנחם ניסה ליצור פה עם החורבן של מיאמי, הקריאה לפיטורין של הפיליפני.

    הכל בולשיט, נשבע שבקושי הצלחתי להחזיק את עצמי ער בפלייאוף הזה.

    איפה המתח של הפלייאוף הזה והמתח של שהיה לנו למשל רק לפני חודש וחצי בNCAA TOURNAMENT.

    בקיצור בק טו בק למיאמי, להגנתי אמרתי את זה מינואר בערך.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט