טור ההופס של לס: רוי היברט, תתבגר! (וכמובן עוד)

רוי היברט

דווקא רוי היברט שהתעלה לגבהים חדשים בשבועות האחרונים, ולדעתי הצנועה אם מייק ששבסקי חייב לנצח היום את שאר העולם על 30 (בחוקי ה-NBA ומשחק של 48 דק', מה שהוא הפרש הכוחות פחות או יותר) הוא פותח איתו בסנטר, היה צריך להתנהג כאידיוט ותינוק מגודל (שאולי אחרי הכל זה מה שהוא) במסיבת העתונאים אחרי הנצחון הגדול על מיאמי היט בשבת.

רוי היברט הוא בוגר ג'ורג'טאון יוניברסיטי היקרתית. זוהי אוניברסיטה בסדר גודל של דוק מבחינה אקדמית. הוא לא רצה לעזוב מוקדם (אולי גם כי יועציו המליצו לו להישאר ולהתפתח), וסיים עם B.S במדעי המדינה. הלכתי ל-CURRICULUM של ג'ורג'טאון (כשאתה גימלאי יש זמן לשטויות האלה) לראות מה הם קורסי החובה במדעי המדינה, אחרי שאחד הגולשים כינה אותו "אידיוט", ואחרי שהוא התנהג כאידיוט. אז ככה, הנה קורסי חובה:

1. DIGITAL FORENSICS

2. CYBERCRIME

3. COMPUTER SYSTEMS AND NETWORKS

4. MIDDLE EASTERN STUDIES

5. INTERNATIONAL ECONOMICS

6. REVERSE LOGISTIC MANAGEMENT

יש עןד 12 כאלה במייג'ור, מלבד קורסי החובה הרגילים.

אז מה יש לרוי היברט שלקח את כל הקורסים האלה ועבר אותם בהצלחה לקרוא לכ אנשי המדיה "MOTHERFUCKE…S"? מה יש לו לתאר את הגנתו על לברון ג'יימס כ-"NO HOMO", ולקומם את כל הקהילה ההומוסקסואלית בעולם? לזמרי 'ראפ' זה מותר. לאתלטים זה אסור. מה לעשות אבל הקריטריונים בהם שופטים זמרים ואומנים הם אחרים מהקריטריונים לאתלטים? הליגה דפקה עליו קנס של 75 'גדולים' – כסף טקן אמנם אבל אף אחד לא רוצה לתת אותו לדייויד סטרן – אבל יותר מזה: היום יקבלו אותו במיאמי כ-BIGOT – גזעני ולא סובלני לגייז, מה שהוא לא – ואני מקווה רק שזה לא ישפיע על משחקו, אפילו שאני אוהד מיאמי ורוצה שהיא תנצח. אבל אני רוצה שהיא תנצח 'FAIR AND SQUARE' ללא עזרה חיצונית.

רוי היברט התנצל (מאוחר מדי) וחבל שזה קרה לו כי הוא נראה לי צעיר נחמד, אינטיליגנטי, אבל ילד מגודל, מה לעשות.

כריס פול

לכריס פול נישבר מהקליפרס.  עם הפרי אג'נסי רק שלושה שבועות לפנינו, אלה הם לא חדשות טובות לקבוצה. על מה הוא PISSED-OFF? על השמועות שהוא-הוא היה הסיבה לזריקת וויני דל-נגרו כמאמן הקבוצה. "לי לא היתה כל יד בדבר. אני תמיד הייתי ביחסים טובים עם וויני, ולדעתי הוא מאמן מצויין". הוא רותח שהקבוצה לא דאגה להכחיש את כל השמועות שרצו ורצות באינטרנט על כריס פול, שכאילו נתן אולטימטום לקבוצה בקשר למאמן הבא. השמועות היו שכריס פול רוצה את ביירון סקוט שאיתו פיתח יחסי ידידות עוד בניו אורלינס. "אני לא מדבר עם ההנהלה על המאמן הבא; איש לא שאל אותי, ואם ישאלו אותי, כנראה שאפילו לא אענה". היחסים בינו לבין ההנהלה התקררו מאד. נראה מה יהיה הצעד הבא.

 

נרלנס נואל

הפרשמן של קנטקי תהיה הבחירה הראשונה של קליבלנד. ממוצע עשרה האתרים היקרתיים ביותר בדראפט (כולל דראפט אקספרס, כריס פורד, ג'ונתן ווסרמן, ושאר ה'גדולים') על הבאים בתור הוא:

2. בן מקלמור, קנזס

3. טריי ברוק, מישיגן

4. אוטו פורטר, ג'ורג'טאון

5. אנטוני בנט,  UNLV

6. ויקטור אולדיפו, אינדיאנה

7. אלכס לן, מרילנד

8. קודי זלר, אינדיאנה

9. מיכאל-קרטר ויליאמס, סירקיוז

10. דניס שרודר (גרמניה)

 

ליונל הולינס

ממפיס גריזליס הודיעה למאמנה הולינס שהוא חופשי לשוחח עם קבוצות אחרות על אפשרות אימון. החוזה שלו מסתיים בסוף יוני. זה לא אומר שהוא לא יחזור לממפיס, אם כי מסתבר שהמשא ומתן שם עלה על שרטון. הולינס וסוכנו וורן לגארי ישבו שלוש שעות עם מנכ"ל הגריזליז ג'ייסון לבריאן, ומסתבר שהקבוצה נוטה לעבר עוזרו של הולינס דייב ג'ורגר כמאמן הקבוצה הבא.  להולינס היו שני טאקלים עם ההנהלה: הוא התנגד לטרייד ששלח את רודי גיי לטורונטו, והוא התנגד להבאתו של הגורו לסטטיסטיקה ג'ון הולינגר להנהלה. הולינס נמצא ברשימת הנטס והקליפרס כאפשרות להיות המאמן הבא.

הספארס

ביום חמישי, כשהמשחק הראשון ייערך או במיאמי או בסאן אנטוניו בין הספארס לבין אלופת המזרח, הויכוח על "REST VS. RUST" יעלה מחדש בפול אנרציה.  יום חמישי יהיה היום העשירי ללא משחקים לספארס, בעוד שליריבה זה יהיה היום השלישי אחרי משחק אליפות המזרח.

אז לא נראה לכם שהספארס צריכה להיות באקסטזה שלטים דאנקן בן ה-37 היו 10 ימי מנוחה, ואולי יותר חשוב למאנו ג'ינובלי בן ה-435 שגופו חזק בערך כמו מנורת קריסטל? תלוי את מי שאתה שואל.

אר.סי. בופורד, מנכ"ל הספארס, טוען שאיש לא יכול לנבא אם זה יתרון או חסרון.  "זה מה שזה", הוא אמר ל-USA TODAY. "כל מה שאנחנו יכולים לעשות זה לשמור על פוקוס וריכוז, להתאמן חזק, ולקוות לטוב". אני אישית מאמין שלספארס זה רק יתרון. מדובר על קבוצה מנוסה עם דנקן, טוני פרקר, וג'ינובלי שהיו שם, עשו זאת, וניצחו גם עם מנוחה וגם ללא מנוחה.  הספארס באים אחרי 4 אליפויות, ו-14 עונות רצופות של 50+ נצחונות. הווה אומר שהפלח יודע דבר או שניים על מה שצריך לעשות. הוא שמח להיות תקוע אי-שם בטכסס ליד מכסיקו בשעה שכל הניוז הם על לברון ומיאמי, ולאחרונה הניוז על אינדיאנה מתחילים לתפוש תאוצה. רק מהספארס כולם שכחו, וככה הפלח אוהב את זה. שישכחו ממנו וקבוצתו, ופתאום הוא יופיע כבולדוזר.

מיאמי היט – ובעיקר דוויין ווייד עם ברכו הכואבת, כריס בוש עם הנקע המינורי, ומייק מילר עם גבו הזקוק למנוחה יצחקו לך בפנים אם תגיד להם שהמנוחה היא חסרון. אתם מתארים לעצמכם מה היה נותן דוויין עבור עשרה ימי חופש? או ריי אלן, שיוכל להירגע, לשכוח מדאונטאונים לכמה ימים, ואז לחזור מחודש כשאולי מוחו וזרועו 'שכחו' את השגיאה שהפכה למנת חלקו ובגללה השלשה הופכת ל-'קלינגר'ית'. דייויד ווסט והדלקת בחלק העליון של ריאתו היה חוזר לנורמלי, ורוי היברט היה נרגע שהעלייה הקולוסאלית עליו כ-"טיפשון וילד מגודל".

המנוחה היא חשובה רק לזקנים. אל תשכחו שלספארס יש את קאווי ליאונרד בן ה-21 שסבל  בשבועות האחרונים מברכו הימנית, וטוני פרקר  שניפצע בחלק האחורי (CALF) של רגלו השמאלית. הספארס יופיעו נקיים, בריאים, נינוחים, ומוכנים. ההיט או הפייסרס יופיעו אחרי משחק אמוציונלי שאין כדוגמתו – משחק הערב במיאמי – שאחריו כל מה שהשחקנים יירצו זה שבוע מסאז' באיזה מלון 5-כוכבים בקריביים ולא משחק ביום חמישי במיאמי, או – אלוהים ישמור – בסאן אנטוניו, בירת היתושים של העולם.

 

טריידים?

קווין לאב עבור נרלנס נואל? אלה השמועות ממינסוטה. קווין לאב סובל מהקור ולדעתו מזג האוויר מפריע לו. אז התחילו לדבר על טרייד אפשרי לאב עבור בחירת הדראפט הראשונה. מה שאני לא מבין זה מה יש לו לחפש בקליבלנד אם הוא חושש מהקור? האם הוא חי פעם בקליבלנד? אני חייתי בקליבלנד חודש אחד בחופשת חג המולד ב-1962 כשלמדתי בווסטר, אוהיו. הרוחות מאגם ארי הם בדיוק כמו הרוחות מאגם מישיגן בשיקגו. קור כלבים. אם כבר, שידרוש טרייד למיאמי. למה לא? חם שם כל נחורף, וכולם יודעים שהציפור כריס אנדרסן פתאום הפך לכוכב!

שמועות אחרות הם  דמרקוס קאזנס עבור נרלנס נואל. הקבוצה "החדשה" רוצה לעשות משהו בומבסטי. נחכה ונראה.

 

דווייט האוארד

דווייט האוארד עוד יגרום למיץ' קופצ'אק שבץ מוחין. היום התפרסם בבליצ'רפורט שב-1 ליולי, היום הראשון לפרי אג'נסי, דווייט כבר עשה BOOKING לטיסה ליוסטון ומשם לדאלאס. יוסטון היא אפשרות רצינית ביותר כי הוא כבר אמר ש-"זה צריך להיות כיף לשחק עם שחקנים כג'יימס הארדן, ג'רמי לין, וצ'נדלר פרסונס". ודאלאס? מי שחוזה בתכנית הטיווי "SHARK TANK" בה מככב מרק קיובן, יודע איזה מטורף הוא, ובאיזו קלות הוא שורף מיליונים. לדעתי ישנם 35% סכויים שהוא חותם ביוסטון, ו-25% שהוא חותם בדאלאס.  כמה זה משאיר ללייקרס? 40%. משהו כזה (עכשיו אני רק מחכה לתגובות של דדי!)

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
78 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
סקסית 33
סקסית 33
3 ביוני 2013 15:38

ואין איזה מילה על ספולסטרה החתיך? בשביל מה נכנסתי גברת לס? לפחות תמונה שלו תשימי. בושה ….

מנחם לס
מנחם לס
3 ביוני 2013 15:58
Reply to  סקסית 33

זאת אמורה היתה להיות בדיחה?

s
s
3 ביוני 2013 15:53

לא ידעתי שכריס תאקר כול כך מוכשר!

מנחם לס
מנחם לס
3 ביוני 2013 15:58
Reply to  s

אתה יכול להסביר את עצמך בבקשה?

s
s
3 ביוני 2013 16:04
Reply to  מנחם לס

התמונה של נרלס נואל ממש הזכירה לי את תאקר מהסרט "שעת שיא"

וחוץ מזה תודה על ריבוי הפוסטים בימים האחרונים,עונה שלמה מתנקזת למשחקים האלה ואף פעם לא נמאס לקרוא לא על מיאמי ולא על אף אחת מהקבוצות.

אופק
אופק
3 ביוני 2013 15:57

זה נראה כאילו פארקר מתכנן לאכול את דאנקן! לגבי סקרמנטו, הם נשרו בסקרמנטו או שעזבו לסיאטל ואם מישהו יוכל להסביר בקצהרה את המהלך העניינים בנושא כי העסק הזה בלבל אותי לגמרי! ובמקרה שהאוורד יגיע ליוסטון , מה יהיה עם אסיק כי הייתה לו עונה טובה יותר משל האוורד….

מנחם לס
מנחם לס
3 ביוני 2013 15:59
Reply to  אופק

הם נשארים בסקרמנטו עם בעלים חדשים שקנו את הקבוצה

JOHNNY KILROY
JOHNNY KILROY
3 ביוני 2013 16:10

Jason Collins: I'm Gay
!!!!ESPN: Jason Collins is a HERO! Amazing

Roy Hibbert: Im not Gay
ESPN: FINE HIM

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
3 ביוני 2013 20:07
Reply to  JOHNNY KILROY

chris bosh: i'm not gay
espn: you are!

Johnny Kilroy
Johnny Kilroy
3 ביוני 2013 20:29

!Lmfao

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
3 ביוני 2013 21:44
Reply to  דדי

אכן תמונות קשות!

האמת
האמת
3 ביוני 2013 21:17

אשך טמיר המקורי יהומו, מי זה באווטר?

Johnny Kilroy
Johnny Kilroy
3 ביוני 2013 21:28
Reply to  האמת

זה ביל פאקינג ליימביר בנאדם ..

(סורי אשך)

מנחם לס
מנחם לס
3 ביוני 2013 21:29

אילו ראית את אשתו של בוש היית נעלם דום.

מנחם לס
מנחם לס
3 ביוני 2013 21:30
Reply to  מנחם לס

אולי כותבים נאלם דום.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
3 ביוני 2013 21:47
Reply to  מנחם לס

מתחרה רצינית לסרינה!

http://gossipextra.com/2013/04/09/chris-bosh-wife-adrienne-fat-bikini-beach-2478/

עמדתי דום לכבודה!

ניב
ניב
3 ביוני 2013 16:10

ממתי ועד מתי ניתן לעשות טריידים?

מנחם לס
מנחם לס
3 ביוני 2013 16:37

פרי אג'נסי מה-1 ליולי

דדי
דדי
3 ביוני 2013 17:22

אתה מחכה לתגובות שלי ?

בערך חצי ממה שכתבת כאן זה דברים שניבאתי באתר כבר לפני כמה שבועות ושברובם זכו לזלזול מצידך – כולל האפשרות של הווארד ליוסטון.

זה אתה שפרסם טור מוזר על מה שהסטודנט שלך הודיע לך שיהיה עם הלייקרס בעונה הבאה – שאין לזה שום קשר עם המציאות ועם מה שאני יודע.

קודם תפרגן, ואחר כך נראה… 🙂

מנחם לס
מנחם לס
3 ביוני 2013 21:32
Reply to  דדי

תירגע דדי. בינתיים לא קרה שום דבר, והסטודנט לשעבר שלי בינתיים צודק. אל יתהלל חוגר כמפתח, או משהו כזה. בינתיים הסטודנט לשעבר שלי צודק שמאומה דראסטי לא יקרה בלייקרס.
מצידי? הלוואי שיקרה. הלוואי שהאוארד יעוף משם ויהפןך לכוכב ביוסטון.

מנחם לס
מנחם לס
3 ביוני 2013 21:32
Reply to  דדי

אגב, לא זכור לי שליגלגתי באף דבר.

משה.ו
משה.ו
3 ביוני 2013 22:09
Reply to  דדי

דדי באמת שלא נעים לי להתערב אבל מה לעשות הדוק צודק
מבחינת הלייקרס כמו שהסטודנט שלו אמר הרצון הוא להשאיר את הסגל הקיים גם בעונה הבאה אבל לא נראה שהאוורד מתחשב ברצונם
ואם הוא בסוף יחליט לעזוב הלייקרס יתמודדו חזק מאוד מול שרלוט על הלוטרי.
אני חייב להודות שהימים האלו שהאוורד מחזיק את כל הלייקרס בבצים
במיוחד את קובי ששולח לו מסרי אהבה מסבים לי הנאה גדולה.

דדי
דדי
3 ביוני 2013 22:24
Reply to  משה.ו

אתה יכול להתערב.

זה לא עושה אותך, את מנחם, או את הסטודנט – צודק…

שים לב לשינוי הכי דרמטי בדבר הכי חשוב שמנחם אז "מסר" לכם – שהווארד כמעט בטוח נשאר…

מנחם לס
מנחם לס
4 ביוני 2013 2:13
Reply to  דדי

הוא באמת נשאר! האוארד לא הולך לשום מקום.

דן
דן
3 ביוני 2013 17:23

לי זה נשמע (כרגיל) הכנה לתבוסה שמיאמי תספוג בגמר (אם וכאשר)
רק שהפעם הגדלת לעשות ולרתום את העגלה לפני הסוסים
כאשר בד"כ זה קורה לך תוך כדי

ולעצם העניין חופש גדול תמיד זה פיפטי פיפטי זה לא משנה אם אתה זקן או צעיר,החלודה שבאה תוך כדי תופסת כל אחד
10 ימים לא לראות פרקט (!) משול להתחלת עונה ללא Pre Season

כמובן שישנה חצי הכוס המלאה – פציעות,מנוחה וכו'
ובכל מקרה הספרס השיגו זאת בדין,כלומר להבדיל מרוב התחזיות ששמעתי כאילו ממפיס עדיפים – קיבלנו סוויפ לפנים שאין מצב כי מאן דהו הימר על כך

ובכל מקרה 2 – תבוסה של מיאמי לא צריכה שום תרוץ אלא רק הסתכלות במסך ואפי' בעיין בלתי מזויינת בעליל

מנחם לס
מנחם לס
3 ביוני 2013 21:34
Reply to  דן

אתה מדבר עלי? אני מכין תבוסה? כמובן שיש סכוי שמיאמי תפסיד אבל כתבתי גם כאן וגם בפוסט השני שלדעתי מיאמי תנצח הערב. ואם לא? תאמין לי שלא קרה שום דבר כל זמן שלחץ הדם בסדר, ורמת הסוכר בגבול הנורמלי!

דן
דן
3 ביוני 2013 22:21
Reply to  מנחם לס

קודם כל בריאות לפני הכל 🙂
ואני כמובן דיברתי על הגמר שזה יכול להיות כידוע רק מול הספרס.

לגבי הערב אני מקווה מאד שמיאמי תנצח משום שרק תבוסה בהמשך
תחשוף את הבלוף (כמו שאתה נוהג לומר) שעם שחקן אחד לא קונים צלחות
צריך גם מאמן גם צוות מסייע מוצלח והכי חשוב מבחנתי זה IQ

דדי
דדי
3 ביוני 2013 17:31

טריידים אפשר לעשות אפילו עכשיו אם הקבוצה כבר מחוץ לפלייאוף, אבל הטריידים לא יכולים לכלול שחקנים שאין להם חוזה לעונה הבאה.

ב 1 ליולי כבר אי אפשר לעשות יותר טריידים לתקופה של בערך שבוע.

אחד השחקנים שיותר סביר שיועברו בטרייד בשבועות הקרובים הוא פול פירס – שיש לו חוזה של 15 מיליון דולר לעונה הבאה, אבל לקבוצה שלו יש אפשרות "לקנות אותו" תמורת 5.5 מיליון בלבד.

האפשרות הזו מסתיימת ב 30 ליוני.
אחרי התאריך הזה החוזה שלו נהיה מובטח לגמרי – כל ה 15 מיליון.

אז אם בוסטון רוצים לשחרר אותו כדי לחסוך את כספי מס המותרות (מה שנראה לי לא סביר שיעשו לאחד הסלטיקס הגדולים של כל הזמנים) – הם צריכים לעשות את זה עד סוף החודש.

אבל עוד יותר חשוב – אם יש קבוצה שרוצה לרכוש את החוזה שלו כדי לשחרר אותו ואז או לחסוף כסף, או לפנות מקום בתקרת השכר – היא צריכה לבצע עליו טרייד עד סוף החודש.

לדוגמא (היפותטית לגמרי) – אם וושינגטון רוצה להיפטר צהחוזה הגדול של ננה ובוסטון חושבת שהו שווה את ההשקעה, 2 הקבוצות יכולות לעשות טרייד בשבועות הקרובים, בוסטון יקבלו סנטר, ווושינגטון יוכלו לשחרר את פירס ועל ידי זה לחסוך המון המון כסף וגמישות בתקרת השכר למהלכים עתידיים.

הרבה פעמים קבוצות מחכות ממש עד לרגע האחרון לפני ה-1 ליולי (ליל הדראפט ב 30 ליוני) כדי לעשות טריידים של שחקנים תמורת בחירות דראפט.
אולי זה אפילו מה שיקרה עם פירס.

אז שורה תחתונה – יש טריידים שיכולים לקרות כבר עכשיו, ובמקרה של פירס זה אפילו סביר.

יניב
יניב
3 ביוני 2013 17:44

לא הצלחתי להבין דדי,במידה והם עושים את זה ולצורך הדוגמא נגיד שוושינגטון קונה את החוזה ומשחררת אותו,הוא יכול לחזור לבוסטון על חוזה יותר נמוך?

דדי
דדי
3 ביוני 2013 18:07

אסור לו לחזור לקבוצה המקורית שלו למשך שנה.

זה חוק יחסית חדש כי היו די הרבה קבוצות שניצלו את האופציה הזו.

דדי
דדי
3 ביוני 2013 18:13

לדוגמה, היה סיפור כזה עם אילגאוסקס – שהועבר בטרייד עם עוד שחקנים מקליבלנד לוושינגטון תמורת ג'יימיסון, שוחרר מוושינגטון שהיתה קבוצה גרועה ולא היה לה בשביל מה לשחק, ואז חזר לקליבלנד להמשך העונה ולריצת הפלייאוף עם לברון.

בזמנו, הוא רק היה צריך לחכות 30 יום כדי לחזור חזרה לקליבלנד, אבל כאמור החוק שונה וכיום לשחקן אסור לחזור לקבוצה המקורית שלו למשך שנה כדי למנוע מקרים כאלה שבהם קבוצה בעצם מתחזקת בלי לאבד שחקן, והשחקן עצמו לא מפסיד כסף כתוצאה מהתהליך.

דדי
דדי
3 ביוני 2013 18:17

במקרה של פירס – דווקא האפשרות שהוא ישוחרר מהקבוצה ה"חדשה" שלו ויוכל לחתום בכל קבוצה שיחפוץ (אני הייתי מהמר על הקליפרס) – עושה את כל העניין ריאלי מבחינת בוסטון, כי אז הם לא סתם זורקים סמל לכלבים, אלא בעצם מאפשרים לו להצטרף לקבוצה שיכולה לזכות בתואר בעונה הבאה – מה שבוסטון לא יוכלו לעשות, ובו בזמן גם לשרת את האינטרסים של הסלטיקס.

ועם זאת צריך להגיד שלפחות לפי מה שפירס אומר פומבית – הוא מעוניין להישאר בבוסטון.

יניב
יניב
3 ביוני 2013 18:41

אני חושב שהם חייבים להשאיר אותו בבוסטון עד שהוא יחליט לפרוש יש שחקנים (בודדים לצערי) כמו פירס בריאנט נוביצקי דאנקן שנשארו נאמנים לקבוצה שלהם ומן הראוי לתת להם לפרוש בקבוצה שלהם

מנחם לס
מנחם לס
4 ביוני 2013 2:15
Reply to  יניב

אני לא מאמין שבוסטון יתנו לפירס ללכת. הוא ממש סמל שם.

etayle
etayle
3 ביוני 2013 18:55

הירבט לא אידיוט פשוט זה סגנון הדיבור(לא משנה כמה הוא חכם).
לאב קליבלנד מעניין-מפחיד!!!

האוורד אפס אז מתאים לו ללכת ליוסטון והם בטח ישלכו את אסיק בטרייד תמורת משהו מעניין.

נתן גולד
נתן גולד
3 ביוני 2013 20:32

מפלצת הפוליטיקלי קורקט עוד תטרוף את כולנו.
כולה מה הוא כבר אמר?

מנחם לס
מנחם לס
3 ביוני 2013 20:34

אני חושב שב-NBA יותר נעלבו מזה שהוא קרא לכל המדיה MOTHERFUCKERS מאשר מה שאמר על הגייז.

נריה
נריה
3 ביוני 2013 21:09

חבל, אני דווקא אהבתי את הראיונות של היברט אחרי משחקים. הוא אומר מה שבא לו בלי יותר מדי יחסי ציבור.. וזה היה מצחיק לפעמים. עכשיו כנראה יצמידו לו איש יחסי ציבור, וזה נגמר.
מה גם שבא לי לדבר איתו בעניין המידל איסט, לראות מה מלמדים אותם עלינו.

כריס פול- לא מאמין שבגלל שההנהלה לא גיבתה אותו בעניין המאמן, הוא יעזוב. זה לא יהיה חלק מהשיקול שלו.
הספארס- מנוחה ארוכה זה יכול להיות גם יתרון וגם חיסרון. ואם הניסיון שלהם, זה משהו אחר.. בדיוק כמו שאמרת, מנחם.

הווארד- לא מעניין אפחד לאן הוא עובר, עד שהוא באמת יעבור. חבל לחשוב על זה ולהעלות פוסטים על זה, הוא לא שווה את הבטריה..
Dwightmare!!

מנחם לס
מנחם לס
3 ביוני 2013 21:36
Reply to  נריה

הכל מחובר לחשמל!

דדי
דדי
3 ביוני 2013 22:35

השמועות ממינסוטה אומרות שהם ינסו להעביר את דרק וויליאמס והבחירה ה 9 כדי לבחור גבוה יותר בדראפט.

זה אומר שלאב לא הולך לשום מקום .
(וזה בא ממי שכתב שהוא מצפה מקליבלנד לעשות טרייד של הבחירה מס,' 1 בחבילה עבור מישהו כמו לאב או אולדריג'…).

אבל בכל מקרה זה לא ממש היה משנה איפה לאב רוצה לשחק – הוא תחת חוזה לשנתיים נוספות.

לגבי הקליפרס – בריאן שואו וביירון סקוט הם המועמדים המובילים.
גם על הולינס יש דיבורים, אבל אני עדיין חושב שהוא ינחת בנטס כמו שכבר כתבתי די מזמן.

בכל מקרה, כריס פול באמת כועס על ההנהלה, אבל אם הם יביאו מאמן שהוא יאהב, אני די בטוח שזה ישאיר אותו שם, להוציא מקרה שנראה תיאורטי בלבד ובו פול והווארד יחליטו לשתף פעולה באטלנטה.

יוסטון פייבוריטית להווארד, אבל אף אחד לא ידע עד הביורים שלו ביוסטון, דאלאס, ואולי גם אטלנטה.
זה מה שהוא אמר שהוא יעשה כל השנה, וזה מה שהוא יעשה עכשיו – יבדוק את כל האופציות שלו.
אין פה שום הפתעה לקאפצ'ק, או לכל אחד אחר שהקשיב להווארד בשנה האחרונה.

דדי
דדי
3 ביוני 2013 23:30

אגב, לדעתי וויליאמס + 9 לא יהיה מספיק בשביל שמינסוטה יצליחו להתקדם בלוטרי.

דדי
דדי
3 ביוני 2013 23:31

על מה בדיוק בוש חושב בתמונה הזו ?…

http://d.pr/i/LwyO+

Basketblog
4 ביוני 2013 2:14

הגסויות של רוי היברט – כנות ובורות
http://basketblog.co.il/motherfuckers

trailblazer
trailblazer
4 ביוני 2013 6:11

הערה לגבי היברט וששבסקי: גם אם ששבסקי ירצה את היברט בדרים טים,הוא לא יוכל לשחק שם,כי הוא כבר שיחק בנבחרת ג'מאייקה על אף שהוא לא ממש נשמע כמו פיטר טוש או יוסיין בולט.

דדי
דדי
4 ביוני 2013 14:59
Reply to  trailblazer

ששבסקי לעולם לא היה פותח איתו במקום עם הווארד.

check this out
21 בנובמבר 2013 4:29

c5oX1E I really liked your article.Much thanks again. Cool.

backpage bot pro
22 בנובמבר 2013 11:41

I value the blog article. Really Great.

app developer
22 בנובמבר 2013 13:45

A round of applause for your blog post.Much thanks again. Will read on…

cod ghosts guide
23 בנובמבר 2013 0:26

Very neat article post.Really looking forward to read more. Much obliged.

Mp3 Download
23 בנובמבר 2013 19:52

Really enjoyed this post.Much thanks again. Want more.

Taxi Zadar airport
24 בנובמבר 2013 5:21

Muchos Gracias for your blog post.Thanks Again. Keep writing.

inflora condo
24 בנובמבר 2013 8:23

Im grateful for the article post.Really thank you! Awesome.

breast actives reviews
24 בנובמבר 2013 9:57

Great, thanks for sharing this article. Want more.

inspirational words
24 בנובמבר 2013 13:15

Really informative blog.Much thanks again. Will read on…

Back Pain
27 בנובמבר 2013 6:19

Thanks so much for the article post. Want more.

vehicle search
27 בנובמבר 2013 6:32

I really enjoy the post.Thanks Again. Really Cool.

free wooden jon boat plans
27 בנובמבר 2013 8:37

Thanks for sharing, this is a fantastic post.Really looking forward to read more. Keep writing.

cordless drill reviews
27 בנובמבר 2013 10:43

Im grateful for the blog article.Much thanks again. Keep writing.

copy sniper review
27 בנובמבר 2013 12:08

Thanks a lot for the blog post.Really looking forward to read more. Cool.

Chicken Rice
27 בנובמבר 2013 13:05

Really informative blog post.Really looking forward to read more. Great.

Car Care
27 בנובמבר 2013 13:23

I cannot thank you enough for the blog post.Really thank you! Awesome.

ios 7.0.3 jailbreak
27 בנובמבר 2013 16:13

wow, awesome article post.Really thank you! Cool.

Solar Film
27 בנובמבר 2013 16:51

This is one awesome article.Really thank you! Really Cool.

Useful Link
27 בנובמבר 2013 18:23

Thanks a lot for the blog post.Really looking forward to read more. Will read on…

Teeth Whitening
27 בנובמבר 2013 18:43

A round of applause for your blog post. Great.

Company Incorporation
27 בנובמבר 2013 19:04

I think this is a real great blog article.Thanks Again.

cheapest ipad air
27 בנובמבר 2013 20:33

I appreciate you sharing this post.Thanks Again. Awesome.

paleo diet recipes
27 בנובמבר 2013 20:36

Really informative blog post. Really Great.

Lighting Store
28 בנובמבר 2013 1:11

Im obliged for the post.Really looking forward to read more. Really Great.

Dental Implants Dubai
28 בנובמבר 2013 2:53

Thanks so much for the article post.Thanks Again. Want more.

Wonderful Land gore
28 בנובמבר 2013 3:20

Im thankful for the post.Really looking forward to read more. Really Cool.

mi40
28 בנובמבר 2013 4:48

I am so grateful for your article.Much thanks again. Want more.

Taylor Hampton case
28 בנובמבר 2013 5:33

This is one awesome article.Really thank you! Awesome.

Flowers Delivery
28 בנובמבר 2013 7:17

Thank you ever so for you article post.Really thank you! Really Cool.

bijoux faits main
28 בנובמבר 2013 7:46

I appreciate you sharing this blog post.Really looking forward to read more. Keep writing.

mission statement of apple
28 בנובמבר 2013 9:53

Great article.Really looking forward to read more. Really Cool.

Flyttepriser
28 בנובמבר 2013 10:31

Thanks for sharing, this is a fantastic blog post.Thanks Again. Will read on…