ארה"ב מרחה את גרמניה בכדורגל 3-4! (עכשיו תור הלועגים)/מנחם לס

הפנים המלמדות את הכל: משחק 'ידידותי', הא?

הגרמנים ירדו עם פנים נפולות מכר הדשא כשהם לא מבינים מה קרה להם! 

 

המשחק היום (יום ראשון) אחה"צ בוושינגטון באיצטדיון RFK המפואר היה לכבוד חגיגות 100 השנה להתאחדות הכדורגל האמריקאית. היה זה המשחק הידידותי האחרון לפני שלושת המשחקים השבוע ובשבוע הבא שיקבעו את השתתפות ארה"ב במונדיאול.

המשחק החל כאילו ידידותי אבל מהר מאד הפך למשחק חם כמו גמר המונדיאול. ישנם באתר החכמולוגים הרגילים בראשות K-700 שיסבירו ויסבירו ש-"המשחק הידידותי לא אומר דבר", ואני אענה לו BULLSHIT! כש-58,012 צופים צורחים "USA! USA!" כפי שרק האמריקאים יודעים, לא משנה שכמה שחקני הרכב ראשון לא שיחקו. כל השחקנים ששיחקו היו מסגל הנבחרת הגרמנית השנייה בטיבה בעולם. אם בגרמניה לא מוצאים נבחרת בלי כמה שחקני הרכב ראשון שתנצח את האמריקאים הנאיבים מה זה אומר? זה אומר שהאמריקאים – ששלטו במשחק במתפרצות ושערים נפלאים והובילו כבר 1-4 לפני שהמאמן קלינסמן החל בחילופים, וב14 הדקות האחרונות הגרמנים כבשו שני שערים כשהמשחק כבר היה גמור – מתקדמת בצעדי ענק. האמריקאים היו פשוט טובים יותר מהגרמנים בהכל: במסירות, בהתפרצויות, בחוכמת משחק, ובהחזקת כדור. היו רגעים שלא ידעת מי היא הנבחרת ממדינת הכדורגל העליונה, ומי הנבחרת מארה"ב שרק עתה לומדת כדורגל ברמה עולמית.

מה נתן יתרון לאמריקאים: מהירות, אתלטיות, לחימה, וכן – שליטה בכדור שלא נפלה מזאת של הגרמנים ומשחק ראש עדיף!

הפנים של הגרמנים שירדו מבויישים מכר הדשא סיפרו את כל הסיפור: האמריקאים ניצחו אותם במלחמת העולם; האמריקאים עכשיו בונים BMW בגרינוויל, דרום קרולינה, יותר מאשר כל בתי החרושת של BMW בגרמניה, ועכשיו דופקים אותם גם בכדורגל.

ההרכבים, השערים, והחזקת הכדור (הגרמנים אחזו בכדור 55% מהזמן לעומת ה-45% של האמריקאים, כשהאמריקאים נותנים להם את מרכז השדה אחרי שהיה כבר 0-2 לטובת הטובים. כשהיה 1-4 הפסיקו למעשה לשחק ממש, ואז הגרמנים גנבו שניים. שיהיה להם לבריאות, אחרי הכל הם באו מעבר לאוקיאנוס.

אז זהו! גם כדורגל יש לנו. מלבד בראזיל ניצחנו את ספרד ואיטליה (במשחקים רשמיים) , יצאנו תיקו עם אנגליה (במשחק רשמי), ועכשיו ניצחנו את גרמניה. תוך 12 שנה נדבר חזק-חזק במונדיאול!

 

מאמני ארה"ב וגרמניה – שחקנים לשעבר בנבחרת הגרמנית האלופה, והיום החברים הטובים ביותר לפני המשחק

Germany: Ter Stegen – L. Bender (Westermann 46'), Mertesacker (Wollscheid 46'), Höwedes, Jansen (Aogo 46') – Reinartz, S. Bender (Kruse 46') – Schürrle (Sam 66'), Draxler, Podolski – Klose (N. Müller 80')

USA: Howard – Evans, Besler, Gonzalez, Beasley (Castillo 56') – Bradley, Jones – Zusi (Johnson 56'), Dempsey, Johnson (Davis 46') – Altidore (Boyd 80')

Stats:

Germany USA
Goals 3 4
Westermann 51' Altidore 13'
Kruse 79' Höwedes O.G. 17'
Draxler 82' Dempsey 59', 64'
Shots 19 16
Possession 55% 45%
Corners 8 8
Cards 0 0

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 45 תגובות

  1. מרבית שחקני גרמניה, אלה שחקני הסגל הרחב.
    כאלה שאינם מזומנים למשחקים הרשמיים, קל וחמר לטורנירים הגדולים.

    1. אני יודע. אבל מעצמת כדורגל כגרמניה צריכה להיות מסוגלת להעמיד קבוצה אפילו אם קובי, לברון, וקווין דוראנט לא משחקים. במקומם מעלים את ג'ורג' היל, פול ג'ורג', וקאווי ליאונרד, שיספיקו נגד הגרמנים בהופס.

  2. כבר כמה שנים שיש לארה"ב נבחרת כדורגל טובה מאוד שפשוט לא זוכה לקרדיט מעולם הכדורגל, שלא רוצה להודות שגם כדורגל יודעים לשחק באמריקה.

  3. הבעייה של ארה"ב נכון לעכשיו היא שהיא יודעת להתמודד נגד קבוצה עדיפה ממנה ע"י הגנה חריפה, ואז התקפות נגד מסוכנות ביותר. הבעייה של ארה"ב היא נגד קבוצות חלשות ממנה, כמו פנמה בסוף השבוע. אין לארה"ב עדיין יכולת יצירה, ולכן כשהם עדיפים הם בעצמם נפתחים בהגנה לשערים מתפרצים. זה עניין שייקח עוד מספר שנים טובות לפתח משחק נצחון נגד יריב ירוד בטיבו.

  4. מנחם, הקהל בארה"ב הוא לא כזה ביג דיל. אוהדי קונצטרים שיודעים רק להגיד USA USA תשמע משחק של קבוצה ארופאיות ברמה ואז תבין מה זה עידוד. אני בטוח שהיית במשחק של מכבי ביד אליהו הרבה פעמים. שם אתה לא יכול לשמוע את עצמך אפילו. שהייתי באולימפיאדה בווימבלדון במשחק של האחים בריאן מול אנדיוני, היינו שם אולי 40 עד 50 אנשים והשתקנו את הכמה מאות עד אלפים האמריקאים שחוץ מצווחה פה או שם לא שמעו אותם!

    1. אבל הקהל האמריקאי הוא היחיד שמעודד את ארצו, בגלל הגאווה הגדולה. אני לא מדבר על ילדים בני 12-16 ביד אליהו שמרעישים עולמות ביד אליהו למכבי. הייתי שם וראיתי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט