מעורב הופס קצר מפאת פתיחת ה-NBA וסיפתח 'חי' מיורוליג ל'הופס'/ מנחם לס

1. פול אלן נפטר

(קבוצת הצעירים הנחשבת ל'קבוצת היוצרים' של מיקרוסופט, אבל שני ה-CO-FOUNDERS העיקריים הם בילי גייטס, שורה ראשונה ראשון משמאל, ופול אלן, המזוקן הראשון מימין)

פול אלן, חבר ילדות של בילי גייטס, ואחד ממקימי מיקרוסופט, נפטר הבוקר מ-LYMPHOMA.

הוא היה בעל הסיאטל סיהאוקס מה-NFL, הפורטלנד בלייזרס מה-NBA, וסיאטל סאונדרס מה-MLS (ליגת הכדורגל המקצועי).

עד כמה שידוע לי אלן היה יותר הגאון הטכנולוגי וביל גייטס הגאון הפיננסי והעסקי. פול הוא אחד מאותם מולטי עשירים (פורבס מעריך את הונו ב-16.9 ביליון) החי חיים מטורפים בכל העולם, ועדיין הוא מן RECLUSE – מתבודד – שהניו יורק טיימס כינה פעם

'Loch Ness Monster of the internet age'

האם הוא יהודי? הוא נולד להוריו בשייקר הייטס, השכונה היהודית העשירה של קליבלנד אבל הוא כנראה לא יהודי. יש אומרים שאביו היה יהודי ואמו קתולית. אמרו עליו שהוא גיי, אבל הוא נראה בבתי השעשועים והיאכטות היקרות בעולם עם הנשים היפות והמפורסמות מכולן. אני קראתי את הספר שכתב בשנת 2,000 אבל שכחתי את רוב החומר בו.

כבעל הבלייזרס הייתי נותן לו ציון של 4.5 מ-10. הוא היה עסוק מדי בדברים אחרים ולא זרק מספיק מכספו על הקבוצה, למרות שהוא אחד מהפילנטרופים הגדולים מבין עשירי העולם.

בן 65 היה במותו.

 

2. שחקני הווריורס המומים מסירובו של פטריק מקאו לחתום על חוזה לשנתיים בסך 5.2 מיליון

השאלה כמובן היא מה עשה הצעיר בכדורסל לגרום לו לסרב ל-5.2 מיליון מהווריורס – הקבוצה הטובה בתבל המצולמת ונעקבת יותר מכל אחת אחרת, ואפילו שחקני הספסל שלה זוכים לבוכתא של דקות כי החמישייה ושחקני הרוטציה פותחים הפרש לעתים כה תכופות. לפי הסרטונים לא נראה לי שהיתה כוונה רעה בתגובתם – ואולי אפילו כוונה טובה בניסיון להכניס היגיון לראשו – כדי שלא ייצא קרח מכאן ומכאן.
*
אחד משחקני הקבוצה שביקש להישאר בעילום שם אמר ל'אתלטיק' (https://theathletic.com/587509/2018/10/13/thompson-patrick-mccaws-absence-and-silence-concerns-his-warriors-teammates/):

You can’t do this after two years, “You’ve got to get the clout first. He doesn’t have the leverage.”

שחקן אחר אמר שכולם מנסים לעזור לו אבל הוא

Shutting us out and not communicating with us while holding out

מקאו הוא שחקן חופשי מוגבל, הווה אומר שהווריורס עדיין מחזיקים את הזכויות עליו, ויכולים להשוות כל הצעה שיקבל והוא שלהם, אבל הוא לא חתם על אף OFFER SHEET עם קבוצה אחרת, והווריורס לא צריכים להחליט דבר. בעיות הגב שלו ידועות לכל הקבוצות ולא רק לווריורס, ואם אף קבוצה לא תציע לו סכום שהוא יחליט שהוא הוגן, לא תהיה לו ברירה אלא להישאר בווריורס, אבל ההצעה של 5.2 מיליון? עבר תוקפה.

אולי שביב התקווה היחידי שלו היא העובדה שהווריורס סגורה על 14, ושמרה מקום פתוח עבורו לחזור אליו. אולי ברגע האחרון תצוץ הצעה טובה יותר ממישהו, אבל נכון לרגע זה הוא עשה טעות שלא חתם על השנתיים.

3. החמישיות האופטימליות של כמה קבוצות נבחרות – תמונה שפתאום קפצה לי מה'אינסיידר' (האם למישהו ישנה בעייה עם איזו שהיא חמישייה?)

4. …וסתם להזכיר נשכחות (עוד תמונה מהאינסיידר)

5.לפתע מינסוטה הפכה ל-MUST SEE…

 

 

 

Jimmy Butler.

קשה להאמין מה שחקן אחד יכול לעשות לקבוצה שלמה.

כשג'ים באטלר עמד על כך שהוא לא משחק בוולבס העונה, הקבוצה לא סתם נקברה. אפילו שתלו כבר פרחים על קברה וכנסיות שלחו את "מקהלות הקבורה" לזמר זמירות הלורד שיבוא במהרה להחיות את הקבורים.

אז הופיע לו הלורד ששמו ג'ימי באטלר והוא יהיה על הפארקט ביום רביעי בלילה, ולפתע משחקי המינסוטה וולבס שהחלו להיחשב כעונש, עלו כמעט לראש הרשימה כ-'MUST SEE GAMES'.

למה? אני מתרגש כי לנגד עינינו תהיה הצגה שלא נופלת מ'פייטון פלייס' כשכל יום מחכים למה יקרה ביום הבא. אתה לא צריך להיות חכם כ-K-700 לדעת שלעיני הצופה עלולות לקרות כמה סצנריות שכל אחת שווה זהב.

מה קרה?

מה שקרה הוא ששחקן בשם ג'ימי באטלר החזיק בביצים קבוצת NBA שלמה, וניצח. שאחד כמו באטלר – לא השחקן המצוחצח וה-SOPHISTICATED ביותר ב-NBA יקבע את כל ה-NARRATIVE של מה שקורה? לא יאומן כי יסופר. הוא ממש העליב והשפיל קבוצה שלמה על בעלה, מנהליה, ומאמניה.

כרמלו אנטוני ניסה כשסירב לעבור לדנבר – ונכשל. לינארד קוואי ניסה בפיאסקו שלו – ונכשל.

הוולבס לא אמרו מילה בשעה שג'ימי העליב את וויגינס ("רך מדי") ואת KAT בשעת אימון.

לפתע הוא חוזר לאימון וישחק מחר. פתאום הוא אומר להם (דרך ראיון עם שאמס) שהוא "הלוחם מס' 1 בקבוצה, ושהבעיות שלו הן עם הבעלים וההנהלה ולא איתם").

שאמס בעצמו היה בשוק מהצורה שהעניינים התגלגלו והוא כתב היום:

Once again, Butler controlled the message, letting out that he told his team mates, (dubiously) that he would compete with them as long as he was there, and that his problems are with management, a hollow statement after all the barely concealed disdain he has shown for both Andrew WIggins and Karl-Anthony Towns.

והוא מסכם: הוולבס לא הוציאו מילה. נתנו לבאטלר לדבר ולנהל את כל העניינים:

The Wolves have allowed this to unfold over the last 48 hours without saying a word, and it’s hard to understand how they have let this go on.

היום נודע ממקורות בהיט שהדיל היה מוכן וכמעט סגור: באטלר למיאמי עבור ג'אש ריצ'רדסון, דיון ווייטרס, ובחירת דראפט סיבוב ראשון מוגנת.

מי הטיל וטו על הדיל?

ת'יבס. הוא ולא אחר.  בעל הקבוצה גלן טיילור רוצה בזה. המנכ"ל סקוט ליידן רוצה בזה. רק ת'יבס מסרב (זה בטוח, אבל בטוח יעלה לו במשרת המאמן אלא אם כן באטלר נשאר כל העונה ומגיע איתם לפחות לשלב השני בפלייאוף, מה שלא יקרה). כיצד זה ייתכן?

ככה:

On April 20, 2016, Layden was appointed as the general manager of the Minnesota Timberwolves. He serves in an advisory role to head coach Tom Thibodeau, who also serves as president of basketball operations and has the final say in basketball matters.

בעל הקבוצה היה צריך לפטר את ת'יבס על הסף אבל הוא מן בעל נחבא אל הכלים והדבר נעשה.

עכשיו ברור שת'יבס לא יסכים לטרייד על באטלר עד הסוף המר. עד שתגיע השנה הבאה והוא יהיה שחקן חופשי ויילך לאן שהוא רוצה והוולבס תקבל כלום. ת'יבס עדיין מאמין ב'אולד גוד טיים שיקגו' ולא מבין שלבאטלר שיקגו כבר מזמן לא משחקת.

כשבאטלר הבין שלא מעבירים אותו בטרייד למרות שזה מה שהוא רצה, הוא חזר לקבוצה באופן מאד לא מקצועני (אתה לא חוזר לקבוצה ואתה אומר שאתה הלוחם מס' 1 שלה וכו'), אבל הוא החליט שהוא לוקח על עצמו את ה-NARRATIVE, ופתאום הוולבס קופצת לכמעט ראש הטבלה מבחינת תשומת הלב שהיא תקבל.

ישנן כמה אפשרויות:

סצנריו אנדרו וויגינס וקרל-אנטוני טאונס מספר אחד:

השניים היו אבני היסוד של הקבוצה. שני העמודים שעליהם תיכננו לבנות 'מועמדת'. משהו מהסוג של ג'ואל אמביד ובן סימונס. לפתע כאילו שהם בכלל לא היו שחקנים בקבוצה. בא לו איזה שחקן משיקגו – די פראי ולא הכי אחראי בעולם, אבל זה רק בינינו – וגונב את כל הבמה. כאילו שאין KAT וכאילו שאין וויגינס. כאילו הכל היה תלוי בבאטלר וכל שאר השחקנים הם  ברארה שלא מסוגלת לדבר.

אני מחכה מ-KSAT, ואפילו מוויגינס, לשחק – או לפחות לנסות לשחק – את הכדורסל הטוב שאי-פעם שיחקו. למוטיבציה הזאת ישנן שתי סיבות:

  1. להראות לעולם שהם היו יכולים להוביל קבוצה משמעותית גם ללא באטלר.
  2. . לשחק כה טוב עם באטלר ולהפוך את מינסוטה לקבוצה כה טובה שג'ימי יחליט שאולי כל שיגעון המעבר היה – כן, ככה הוא יחשוב – שיגעון!

סצנריו וויגינס ו-KAT מס' שניים:

הם כל כך PISSED OFF עם ההעלבות וההשפלות של באטלר, שהם ישחקו איתו כאילו בלית ברירה. יעשו מן שביתה איטלקית שלא תורגש אבל שתפריע לבאטלר להצטיין, ולהוריד את המוניטין שלו ואת ערכו בשוק לעונה הבאה כמה שהם יכולים. הם מוגנים בחוזים, ולא יעשו מאומה לתפארת ובצורה ברורה, אבל יכניסו לו טוב-טוב עם מסירות לאנשים אחרים וכו'.

סצנריו ג'ימי באטלר מספר אחד:

אני לא בטוח כמה מחודד הוא העיפרון שנקרא ג'ימי באטלר. אני מאמין שהוא יכול להחליט לשחק כמו אחד משחקני האתר במפגש הקרוב במגרש בפארק הירקון. להיות המפריע ל-KAT ולוויגינס, ולקלקל כל דבר טוב שעוד נשאר בקבוצה עד שלא יוכלו לחכות שיגיע פברואר והזמן לטרייד שלו. זה יהרוס את המוניטין שלו עד סוף הקריירה שלו, אבל שחקני NBA כבר עשו דברים מוזרים אפילו יותר. אני לא מאמין שהוא אהבל עד כדי כך, אבל זוהי אפשרות. הוא מרגיש כל כך 'דפוק' ע"י ההנהלה שאולי הוא החליט שהם ישלמו (אבל למעשה זה ת'יבודו) על כך.

סצנריו ג'ימי באטלר מספר שניים:

הוא יופיע, וישחק כסופר-סטאר. יותר טוב מאי-פעם. אז יקרו אחד משני דברים:

  1. הוא יהיה כזה טוב שמינסוטה תהפוך אותו לגיבור המדינה. תעטוף אותו במעדנים ותציע לו יהלומים. יגידו לו שאם ימשיך ככה הוא יוכל אפילו להיות מושל המדינה יום אחד. היי. אם ג'ימי וונטורה יכול להיות מושל, למה לא הוא?

2. הוא יהיה כזה טוב, ועניינים יתחברו כה טוב עם שאר חברי הקבוצה שמינסוטה תשאיר את ת'יבס כמאמן ותציע לבאטלר חוזה מקס ל-5 שנים.

3. הוא יחליט לעזוב כשחקן חופשי ובגלל העונה הנפלאה יציעו לו הרים וגבעות.

הכל יכול לקרות ב-WOLSVILLE! מה שבטוח זה שיהיה אקשן!@

6. ליוסיין בולט הוצע חוזה לשנתיים לקבוצת-על באוסטרליה

צ'סטון סילמן, המנכ"ל של VALLETA מליגת העל באוסטרליה בכדורגל הציע ליוסיין בולט חוזה לשנתיים. הוא מקווה לחתימה מהירה כדי שבולט יוכל להשתתף בטורניר החשוב Maltese Super Cup match on NOV. 13 against Balza.

שתי ההופעות שלו במשחקי מבחן זכו בהצלחה בלתי רגילה ובלתי מצופה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 52 תגובות

  1. הענין עם פאטריק מקאאו שג"ס קנו ב 2.8 מיליון דולר את הבחירה בסיבוב השני ממילווקי ובחרו בו במקום 38. יש להם זכות סרוב ראשונה על כל חוזה שהוא יחתום. לכן הוא במצב נחות ביחס לקבוצה. גם אם ישב בחוץ שנה שלמה עדין נשארת להם זכות הסרוב.

    להערכתי רק קבוצה שתהיה מוכנה לתת תמורתו בחירה בסיבוב השני תקבל את ההסכמה של ג"ס.

    מקקאו כנראה מפנטז על חוזה שיקבל מקבוצה נואשת (סאן אנטוניו?) שיהיה גבוהה דיו כדי שלג"ס לא יהיה כדי להשוות. בינתיים זה לא קרה.

  2. לא מבין איך אתה מתלונן על התיפקוד של פול אלן בתור בעלים של פורטלנד , הוא בדיוק ההיפך ממה שהוא שאמרת , בשני הליגות הוא נחשב בין בעלי הקבוצות הטובים , שנותן לאנשי המקצוע לעבוד ולא מתערב להם , הוא תמיד חתם על כל צ'ק שרצו ומעולם לא חסך דולר, לראייה כל החוזים המגוכחים שפורטלנד נתנו לאוון טרנר,מיילס ליאונרד ואלן קראב.

    הוא הביא את פיט קרול בחוזה עתק מ USC ושילם טונות של כסף לכל הכוכבים של סיאטל

    1. הוא היה בסדר בתור בעלים. מנחם צודק בצפיה שבעלים יהיה יותר מבסדר ויוביל את הקבוצה שלו לזכיה באליפות.

      בפועל מעטים הם הבעלים שבכח המנהיגות העסקית שלהם הקבוצה שלהם זוכה באליפות.

      ג"ס היא הדוגמא האחרונה לכך. בעבר היו גרי בס שהוביל להצלחות של הליקרס החל משנות השבעים המאוחרות ומרק קיובן מדאלאס. מיקל גורדן הוא דוגמא לבעלים שאינו מצליח לשדרג את קבוצתו.

  3. לגלי בולט, הוא לא שחקן כזה גדול עם שליטה בכדור אבל עדיין יש לו יכולת פנומנאלית לפרוץ מלכודות נבדל ולהגיע לאחד מול אחד על השוער. הניתור שלו גבוה והוא גבוה ולכן הוא יכול גם לנגוח לשער. בסך הכל התאמן בהרבה מקומות אבל התקבל רק באוסטרליה שם הוא יעשה שמות במחלקת הירקות…

  4. אין לי כרגע זמן לקרוא הכל, אז רק לגבי 4, זה כמו לומר (אם נשווה לבירד למשל) שעדיף לקחת שלוש מדליות זהב ושתי מדליות כסף על פני 3 מדליות זהב ו5 כסף.
    עצם ההגעה לגמר הnba זה גם הישג מרשים בפני עצמו, גם כשהקונפרנס חלש, זה עדיין לא עניין של מה בכך.

  5. לגבי הקבוצה של יוסיין בולט-
    VALETTA זה מועדון מ-מלטה. אתה בטוח שמדובר בקבוצה אוסטראלית?

    ותודה רבה על מעורב נפלא 🙂
    אני חושב שכל הסיטואציה עם באטלר היא אחת המוזרות, ואני גם בכלל לא מבין איך לא מעיפים את תיבודו, הורס את הקבוצה כבר כמה שנים טובות

  6. בחמישיות – במיאמי שאק במקום אלונסו, ובניו יורק רון בייקר במקום כרמלו… סתם, לא בייקר, אבל בטוח שלא כרמלו.

    תודה רבה מנחם

  7. סטיבן אדמס וראס כנראה לא ישחקו הלילה. ירד העניין מהמשחק

    Steven Adams (lower back stiffness) is being listed as questionable for Tuesday's season opener against Golden State.

    This is the first we're hearing of a back issue for Adams and it's worth noting that this update is coming from the game notes, which are notoriously unreliable. Adams doesn't have an extensive history of back problems, so we imagine he'll tough it out for opening night, but owners can expect to get another update following shootaround. Oct 15 – 3:58 PM

    It remains unclear if Russell Westbrook (right knee) will be ready to go for Tuesday's regular-season opener against the Warriors.

    "Every day he’s done a little bit more, but they want to evaluate after he does workouts to see how he’s feeling," said head coach Billy Donovan after Monday's practice. Considering that there's yet to be any mention of Westbrook getting through full-contact, 5-on-5 work at practice, we don't anticipate him being cleared for the season-opener. For what it's worth, he's listed as "out" in the game notes. Oct 15 – 2:17 PM

    לדעתי ראס יחזור רק בשבוע הבא למשחק השלישי

  8. תודה מנחם.
    יש מצב שרודי גובר הסנטר הכי טוב שהיה ביוטה אי פעם?
    עם כל הכבוד לגרג איטון, תחת ההגדרה במילון 'חוטבי עצים ושואבי מים' מתנוססת תמונה שלו. בתור העץ.

  9. מאזן גמר מונדיאל:

    גרינצ'ה 0-2, 100%
    מראדונה 1-1, 50%
    זידאן 1-1 50%
    קרויף 1-0, 0%
    מסי 1-0, 0%

    גרינצ'ה GOAT, קרויף ומסי BUST

    1. גרינצ'ה לא GOAT , אבל פלה גם כן 2 : 0 בגמרים של מונדיאל והוא כן . וגרינצ'ה האחראי העיקרי לזכיית ברזיל בגמר 1962 , אחרי שפה נפצע ולא השתתף בשלבי הנוק-אאוט ובגמר.

  10. יש לי תיאוריה לגבי מה שקורה במיניסוטה-
    לדעתי טיבו ובאטלר עשו יד אחת בכדי לערער ולזעזע את הקבוצה ובמיוחד לנער את הרדומים וויגנס וטאונס.
    אני חושב שהכל היה מתוכנן מראש בין טיבו ובאטלר(ואולי חלק מההנהלה היו שותפים למעשה).
    כל המקרה הביזארי הזה שהתרחש בשבוע האחרון נועד לדעתי להוציא את הכוכבים הצעירים מהתרדמת והחוסר אכפתיות שלהם,אולי להכניס בהם טיפת רעל.

    לא יכול להיות שלא היה ביקוש רציני לבאטלר מקבוצות אחרות אם באמת רצו לעשות טרייד שכזה.
    אין מצב שהקבוצה לא הייתה עושה הכל בכדי להטריד אותו אפילו במחיר פחות אטרקטיבי כשהם יודעים שהוא יברח להם בחינם עונה הבאה.
    הם דחו הצעה יחסית טובה מצד מיאמי (לדעתי מעלה נורה אדומה).
    הראיון עם ריצ'ל ניקולס במקביל ליום בו באטלר נכנס בשחקנים במשחק אימון היה מתוכנן ומתוזמן.

    כל העסק היה מתוכנן ועובדה שכמה ימים אחרי זה הוא כבר חזר להתאמן בצורה מלאה לאחר ביטול יום אימונים לאחר ה"תקרית" (כמובן שזה חלק מההצגה) והתראיין כשהוא מחייך ומשתעשע עם העיתונאים ורומז רמזים על השארותו בקבוצה.

    אני חושב שאם זה מצליח (לטיבו ובאטלר) להוציא את וויגנס וטאונס מהשאנטיות המרגיזה במשחק שלהם אז הקבוצה הזו תעשה מעשה לא יאמן וטיבו&באטלר יהפכו לגאוני הדור

    1. גדול. האמת שזה נשמע לא כל כך מופרך (באיזשהו שלב באטלר אמר שהוא מעדיף את הקליפרס. פה חשדתי, אם הייתי צריך לחשוד).

  11. לגבי החמישיות – כמה הצעות שלי.
    ניו אורלינס: דיוויד ווסט במקום צ'נדלר.
    ניקס: וויליס ריד במקום מלו, אולי גם ג'ון סטארקס או ביל ברדלי במקום ארל מונרו.
    אוקלהומה/סיאטל: שון קמפ או ווסטברוק במקום היוורד (הרכב גבוה או נמוך).
    פיניקס: אולי קווין ג'ונסון או צ'יימברס במקום ווסטפהאל.
    פורטלנד: נראה לי לילארד במקום טרי פורטר.
    קינגס: קאזינס במקום לייסי.
    ספרס: אם אני צריך להעלות חמישייה למשחק אז יש מצב שאני מוריד את מאנו לספסל, שיהיה השחקן השישי, ומעלה במקומו את ברוס בואן, או את לנארד.
    טורונטו: לאורי חייב להיכנס לחמישייה, ויש מצב שגם ואלנצ'יונאס.
    יוטה: גובר במקום איטון לדעתי.
    וושינגטון: ג'ון וול יותר יעיל מאייג'נט זירו, ולדעתי גם יותר טוב, והיושב במרומים גם כן נכנס לחמישייה, כי הוא לא באמת יעלה מהספסל.

  12. לרגל הפתיחה,חג שמח לכל העכברים,חוץ מהנורטונים למינהם,מה- ללל.
    אנו מאחלים לפלול שעבר ללייקרס ,שנה חרפנה ונשיפות אוזניים יום יומיות,
    לינק קריפי לכבוד הפתיחה מבית הכדור הכתום

    https://twitter.com/tole_cover/status/1052046504343601152?fbclid=IwAR2kZJxRxTMoDRULNjawSrgOh8xicwGIlQ1dOp67e-lgTpSL7MrkIDzSOqE

  13. סוף סוף מגיע היום, או הלילה… תודה רבה על המעורב, ותודה לכל מי שכתב פה במהלך הקיץ, ושמר על שפיותינו

  14. מעורב משובח
    באטלר אליל…. אני אוהב אותו יותר ויותר. לא מאמין שיעשה שביתה איטלקית, בינתיים הוא מתנהל כמו מקצוען 🙂

  15. מנחם, החמישיות שהעלת מאוד מוזרות, ולא ברור אם כוללות שחקנים מהיום כי לברון, ווייד ואנתוני דייוויס בפנים, אבל ווסטברוק, קווין לאב וג'ון וול (למשל) לא…

    לגבי באטלר – בד"כ מיליארדרים לא מתלהבים ממיליונרים שעושים מהם צחוק. באטלר הפגין בהתנהלות שלו חוסר כבוד לחוזה שחתם עליו ולמעמד שלו כשכיר בארגון, עם כל הכבוד לרצון שלו בחוזה טוב ולעובדה שהוא מאמין, בצדק או לא, שוויגינס "רך", טאונס עצלן או דרק רוז עוד יכול להיות MVP. זה משהו שהבעלים לא יכולים או צריכים להשלים איתו (לא רק טיילור, כל בעלי הקבוצות)

  16. לגבי החמישיות –

    גם אני הרמתי גבה מהעדרם של לאב במינסוטה וווסטברוק באוקלהומה. אפילו ההסבר שזה כולל סיאטל לא לגמרי מתיישב עם שחקן פנומן כמוהו.

    בכל מקרה, הרשימה חלקית וחסרות החמישיות הגדולות באמת – סלטיקס ולייקרס כמובן. אבל גם אם כוללים אותן, פילדפלפיה פתאום נראית חמישייה שיכולה לנצח כל חמישייה אחרת, גם את הגדולות ביותר.

  17. שכחת לציין שבאטלר העליב את וויגינס וקאט תוך כדי משחק אימון בו באטלר הוביל את החמישיה השלישית (!) לניצחון על החמישיה הראשונה. הוא גם אמר בברור שוויגנס הוא השחקן הכי מוכשר וקאט השחקן הכי טוב בקבוצה. לדעתי באטלר מנסה לעורר את הקבוצה במן גרסא מטופשת לממבה מנטליטי. נראה איך זה יעבוד לו.

  18. 1. פול אלן היה איש נהדר שתרם רבות לקהילה בה הוא חי וההשפעה שלו גדולה הרבה יותר מהספורט. עם זאת, אסור לשכוח שהוא היה הבעלים של הבלייזרס בתקופת הגמר של שנות ה-90 והיה אחראי לקבוצה הנהדרת של סוף שנות ה-90 ותחילת ה-2000 (שהיו לה 10 שחקנים שהיה יכולים לפתוח בכמעט כל חמישייה בליגה). בשנים האחרונות הדגש שלו באמת עבר קצת יותר לסיהוקס והסאונדרס, אבל קשה להגיד שהוא לא היה בעלים מוצלח בפורטלנד.
    3. יש לי הרבה בעיות עם החמישיות האלה אבל הבולטת מכולן היא השמטתו של שון קמפ (ראוי לאזכור – כרמלו אנתוני בחמישייה של הניקס).
    5. קווין גארנט סיפר בראיון לאטלטיק שהוא התנהג בעבר באופן דומה כלפי מקהיל וסונדרס (שלא לדבר על יתר השחקנים – זה משהו שהיה עושה בשגרה), כנראה שזה משהו שרגילים אליו במינסוטה..
    6. לגבי בולט – הוא כרגע מתאמן בקבוצה מהליגה הראשונה באוסטרליה, אך ההצעה שקיבל היא מקבוצה קטנה ממלטה שנרכשה לא מזמן ע"י בעלים מאיחוד האמירויות שרוצה להוביל אותה לליגת האלופות.

  19. נקמות צריך להגיש קרות:
    קאווי קיבל נקמה קרה במיוחד (טורונטו)
    גריפין קיבל את דטרוייט (יש שיישבעו שאין עונש גדול מזה)
    כרמלו קיבל את הניקס (לא ברור מי נדפק יותר)

    באטלר צריך לקבל את סקרמנטו או אורלנדו (הישגים)
    או אולי את ממפיס או פניקס (גם גיאוגרפית)

  20. תודה דוק. כמה תיקונים מתבקשים לחמישיות:
    ג׳ון וול במקום אייג׳נט זירו בוויזרדס
    רודי גובר במקום מארק איטון בג׳אז (בכל זאת – הוא סוג של איטון משודרג).
    ליליארד במקום פורטר בבלייזרס (הוא רמה מעליו)
    שום קמפ חייב להיכנס בת׳אנדר
    ובאמת הרפטורס לא מצאו אף אחד חוץ מאנטוני דייויס?

    1. ולניקס לא מצאו מישהו יותר טוב מאנטוני??? וויליס ריד נניח…
      פאק אפילו הייתי מכניס לפניו את ג'ון 1 מ-700 סטארקס

  21. חחח
    מעורב הפוך:
    באטלר חתם באוסטרליה בכדורגל, יוסיין בולט חתם במיניסוטה
    אבל העיתונאים האמריקאיים כאלו מטומטמים שהם לא רואים את ההבדל…חחח.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט