לרגל חזרתי לציביליזציה בגרינוויל מ-NY: מעורב הופס ראשון ליום ראשון / מנחם לס

1. וואללה שמרגיש מוזר להתחיל שוב לכתוב

אולי זה לא מרגיש מוזר לאחד הכותב פעם בשבועיים או חודש לא לכתוב כה ימים. אבל לאחד שהכתיבה לאתר היא הלחם והחמאה שלו לא לכתוב ששה ימים מרגיש מה זה  מוזר, והכתיבה מחדש לא 'מרגישה'  גולשת. טוב, תוך כמה דקות אולי אתרגל.

אבל אז תבוא שוב הפסקה ארוכה, 24 הימים שאהיה בארץ מה-25 לאוקטובר בהם אהיה עסוק מאד בענייני משפחה, חברים, מחלות, חתונות, ומה לא, ושוב אעלם עד שאחזור הביתה בסוף נובמבר.

אבל בכל רע יש גם טוב, וזאת הזדמנות לעורכי האתר ולכתביו להתרגל להריצו כשכבר לא אהיה בו.

2. אם הגבה… אז אפשר לסגור את הליגה (וגם את האתר)

*

תראו, זו לא סתם עוד איזו ידיעה שמישהו זרק עם פתקה לרוח לראות היכן היא נוחתת. זוהי ידיעה מכריס שרידן מה-DAILY SPORTS ו-GET MORE SPORTS –  אחד האמינים בעסק. אותה הודעה הופיעה גם ב-https://www.getmoresports.com/anthony-davis-trade-possibilities-celtics-lakers-sixers-knicks-odds/ הטוענת שאנטוני דייויס – (שעד עתה לא רצה אפילו שיזכירו לידו את המילה 'טרייד'), מתחיל להיות מעוניין בלייקרס וב'אורות של לוס אנג'לס'.

זוהי לא הפעם הראשונה שהלייקרס מוזכרת כאזור נחיתה מאד 'מקובל' על הענק. סוכנו – ריץ ' פול מ-KLUTCH SPORTS – חבר טוב של לברון וחלק מה'תאגיד' של שמעון שלנו  – רוצה את דייויס בלייקרס, "קבוצת התאגיד" במוחות הזויים כמו של שמעון שמפנטזים על "תאגידים" ו"קורפורציות" – קונצרנים הבאים לכבוש את ה-NBA ולנהל אותו בדיוק לפי דרכן, כאילו ה-NBA היא סקציה שלהם בהסתדרות או ב'רשות'.

ה'תאגיד' קבע שניו אורלינס היא אולי מקום טוב ל-MARDI GRAS ול-FRENCH QUARTER,  אבל מקום פחות מבינוני – משהו כמו 4.5 לשחקן כדורסל כמוהו – למרות שהוא אולי הטיפוס המושך היום יותר ישבנים למושבים מכל אחד אחר.

אבל הוא חתום על 127.1 מיליון וזה לא כולל אופציה של שחקן, עד וכולל הקמפיין של 20-21.

'התאגיד' מגחך כשהוא רואה חוזה חתום. רק תשאלו את רון. עורכי הדין של התאגיד – ואני לא מבין מדוע שמעון לא מציע לרון טחן שלנו להציע מועמדותו לקבוצת עורכי הדין שלהם שגם קובעים מי יהיה הנשיא הבא ואם הגיע הזמן להטיל כמה 'גרעיניות' על סין ורוסיה – יכולים לשנות הכל, כולל חוזים. לחד הגבה הרי לא מעניין מאין מגיעים הגרושים, העיקר שהם מגיעים בזמן ולפי הכתוב, ואת זה התאגיד בקלות מסדר. ישנה כבר תכנית כיצד להסתדר עם הגרושים.

טוב. אם דייויס מגיע ללייקרס, והם נראים טוב כפי שנראו נגד הווריורס אפילו בלעדיו, מה הטעם להחזיק את האתר? להתבאס יומם ולילה? אז אסגור אותו ושלום על ישראל. אז שמידן ושאר העורכים ימשיכו להריץ אותו, אבל אני אהיה הכי רחוק שאפשר להיות ביקום בלעדיו. אפילו בצפון קוריאה יהיה טוב יותר. אתם יודעים מה? אפילו בגיהנום עדיף, שם מחכים לי כבר עם זר שושנים, כוסית ויסקי, ושוט עם מסמרים.

*

("כמובן שהלייקרס היא קבוצה מעניינת". מעניינת מיי אס)

3. הלייקרס המרופשים ומגעילים – ממש, אבל ממש מפחידים אותי

אני מדבר על המשחק של יום ד' בערב שחזיתי מאוחר במלון 'רמדה אין' בלונג איילנד' גייל ישנה כאילו מאומה לא קרה, ואני חוזה במשחק מלאס ווגאס בו הלייקרס עושה מהווריורס צחוק. אני לא מגזים.

היו רגעים בהם ראיתי את השואו-טיים משנות ה-80  במלוא הדרו. מה קורה כאן? לברון ג'יימס נראה לי רזה וקל רגליים, ונהנה מכדורסל כפי שמזמן לא ראיתיו. ג'בל מגי נראה קליל, מקפץ, עולה להאלי-הופים ונע כסנטר המרגיש בטחון ועליונות על כל אחד לידו. מגי??? כן, 'האיש שלי' מגי שרק בדיחות מעליבות היו מספרים עליו. הערב הוא שיחק כ-MASTER. ככוכב פור גאד סייק. ברנדון אינגראם נראה הטוב בקבוצה, והכוכב האמיתי הגדול שייצא ממנה. בכל תנועה שלו ראית את אחד מכוכבי ה-NBA העתידיים. לונזו בול וראז'ון רונדו יהפכו לקומבינציה של "פוינט גארד" שאני לא יודע אם יהיה (או תהיה) טובה ממנה העונה. מייק ביזלי ולאנס סטפנסון החליטו להראות לכל הליגה שעם הצעירים של הלייקרס מוטב שאיש לא יתעסק. על KCP וקייל קוזמה אנחנו יודעים שהם כוכבים, אז אין מה להוסיף. Sviatoslav Mykhailiuk האוקראיני לא שיחק הרבה אבל שלשום הוא שפך את חמתו ואת חִציו על הווריורס הפאתטים.

ולברון?

עומד לו מחייך מטיב ההצגה.

אני מאמין שהם היו הקבוצה הטובה ביותר בכל הפרה-סיסון כשהם שיחקו במלוא כוחם, וזה מפחיד מאד.

ההקלה היחידה שלי היא שזה היה ללא דריימונד גרין, והכל היה פרה-סיסון. מצד שני גם האוקראיני של הלייקרס Sviatoslav Mykhailiuk לא הופיע למשחק, ויומיים אחריו שפך 22 נק' על ראשי הווריורס. אם ככה זה יימשך העונה, מוטב שאתחבא היכן שהוא באחת המערות של הרי האפלשים הצמודים לביתי בגרינוויל.

אני לא מאמין שאלה הלייקרס שיצאו מבור צואה בו שכנו חמש שנים. הם עדיין קצת מסריחים, אבל עוד כמה מקלחות – מהסלטיקס, מפילדלפיה, וייוסטון – והם יהיו בסדר:

(אבל לפני שדדי והעדר המוזר שלו יוצא במחולות, עלי לציין עוד אפשרות שככל שאני חושב עליה יותר, היא מצטיירת יותר ויותר כתמונה האמיתית: הווריורס גרמו ללייקרס להיראות מוכנים ואולי אפילו גדולים לעונה. הווריורס הם בכלל – אבל בכלל לא מה שעושים מהם! אנשים שוכחים שדור הולך ודור בא. אז הווריורס האפסים גרמו ללייקרס להיראות כמו קבוצה אמיתית! זה מה שבאמת קרה, אז עתה אני יכול להצטרף למיטה החמה לצידה של גייל לשינת הלילה בשקט ומרגוע).

*

4. כוכב כדורגל חדש? (ושמו יוסיין בולט?)

*

Central Coast Mariners Football Club is an Australian professional soccer club based in Gosford, on the Central Coast of New South Wales. It competes in the A-League, under licence from Football Federation Australia. The Mariners were founded in 2004 as one of the eight original A-League teams

ליגה מקצוענית לכל דבר באוסטרליה. לפי הידוע לי על רמת הכדורגל באוסטרליה, רמה גבוהה מליגת הפרימייר בישראל, רק שיהיה מושג).

ומי כבש עבורה שני שערים?

יוסיין בולט, הוא ולא אחר.

לא מאמינים?

אז הנה:

 


המנג'ר של הקבוצה  על יוסיין: "יותר מדי מוקדם לקבוע, אבל אין שאלה שכשאתה רואה אותו, אתה רואה שחקן כדורגל מאד מהיר, אבל שחקן כדורגל, ולא אתלט בריצה מהאולימפיאדה."

הקבוצה ניצחה 0-4 במשחק ידידותי את מקארתור סאות' ווסט, מאותה ליגה עליונה של סנטרל קוסט מרינרס.

הג'נרל מנג'ר של הקבוצה אמר:

"We have genuinely treated Usain like we would have any other triallist. He's been training hard with us and tonight he showed weaknesses but he also showed his strengths and got two goals, so all credit to him. Whether it sways the outcome, it's too early to tell.

בולט אמר שהוא שיחק הרבה כדורגל, "וכמו נסיעה על אופניים אתה לא שוכח". "אבל, הוא הוסיף, "עד שהם לא יחתימו אותי אני לא שחקן כדורגל מקצועני"

הוא הוסיף:

"I'm taking it one step at a time. I'm here to prove to the world that I can be a footballer and I can push myself and see how far I can go.

"I'll always give time to the Mariners for giving me the opportunity to prove myself to the world. I'm just excited to take it step by step and move forward."

5. הבלק ממבה היה גורם חשוב בהבאת המלך ללייקרס

 

עכשיו מסתבר שלקובי בריאנט היה חלק חשוב מאד בהבאת לברון ג'יימס ללייקרס. מסתבר שכבר בעודו שחקן בשנות האלפיים ועד הלום, הוא מעורב בעסקי הקבוצה באופן בלתי רשמי, ועוזר מאד בעצם היותו, הווייתו, והבראנד שהוא מייצג, וכן במעורבות אישית ישירה בעניינים חשובים וקובעים.

אני חתום על האתלטיק (שהוא בתשלום) ושם קראתי היום https://theathletic.com/576469/2018/10/11/landing-lebron-how-jeanie-buss-became-the-mother-of-dragons-with-an-assist-from-kobe-and-spawned-a-new-lakers-golden-era/ שלבלק ממבה היה חלק לשוב מאד בהבאת לברון ללייקרס.

לפי המאמר (שניכתב ע"י סם אמיק מיו אס איי טודיי), לברון אמר לג'יני (בקשר לסכסוך עם אחיה ג'ים:

Jeanie, I know who we’re trying to get; we know who we’re trying to get, so that player is not going to come here with all of this s— going on. It’s not going to happen,” Bryant told her, via Amick’s article. “So if you do want to have that focus, and go after that player, then I’m telling you that you’ve gotta clean house, and you’ve gotta just reshuffle the deck and start anew. You have the new practice facility (the UCLA Health Training Center) that we’re just moving into (in the summer of 2017). We’ve got new management, and off we go. But that player is not coming here unless you do that.”

הלייקרס היו ב-MESS שלם אז עם חוזים גרועים, סכסוכים פנימיים, ואיש לא היה מוכן לגעת בהם.

אז ג'יני עשתה את ה-BIG MOVE ופיטרה את ג'ים, הביאה את רוב פלינקה ומג'יק, והכל התנקה. נראה שהמנטליטי של הבלק ממבה עזרה.

אבל הרשו לי לומר מילה:

THEY HAVE NOT ACCOMPLISHED ONE GODDAMN THING YET!

(אני מוותר על התרגום לאנגלית. מי שלא מבין שיבקש עזרה ממומי)

6. סוף סוף הניקס נפטרו מיואקים נואה (והאמת חייבת להיאמר: והוא מהם!)

Joakim Noah and the New York Knicks will reportedly finally be free of each other on Saturday.

לפי אדריאן ווג'נרובסקי ואיין באגלי מ-ESPN הניקס עשו לו את ה-WAIVE אחרי שהוא סירב לשמוע על BUYOUT, וזה בגלל חוסר העניין בו ובשרותיו ברחבי הליגה, כמו שאומרים החברים שלי בתל ברוך.

הווה אומר שהניקס חייבים לו 38 מיליון שהם יכולים למתוח לכמה שנים (נדמה לי מקסימום חמש שנים) לפי חוקי ה-COLLECTIVE BARGAINING.

7. פול ג'ורג' מצדיק את ג'ימי בטלר בכל ענייניו עם הוולבס

אני לא יודע למה בדיוק פול ג'ורג' החליט להושיט את צווארו בעניין ג'ים באטלר, אבל כנראה שהביטחון של שנות החוזה שלו מאפשרים לו לפתוח את פיו.

Jimmy, מהרגע שג'ימי ביקש טרייד מהוולבס, לא מעט שחקנים וכתבי NBA החלו לדבר בגנותו, כאילו זה עניין שלהם. אחרי שהוא "CHALLENGED" את הקבוצה בקול (WHATEVER IT MEANS), טיבודו ביטל את אימון הקבוצה, ולפי הידיעות (שגם אומתו וגם הוכחשו) קווין גארנט הגיע ליישב הדורים, כמו שאומרים החברים שלי מנווה ציון, עי"כ שהציע "פגישה של חברי קבוצה בלבד". היתה פגישת ' PLAYERS-ONLY?

http://larrybrownsports.com/basketball/jimmy-butler-expressed-feelings-to-teammates-players-only-meeting/467993

נאמר שקווין גארנט השתתף בפגישה (אם אמנם היתה כזאת), ו-"שיתף את הנוכחים במחשבותיו".

איך שהוא ובדרך שהיא פול ג'ורג' נשאל לדעתו (מה פתאום הוא? הוא כמעט אף פעם לא משתף אחרים במחשבותיו העמוקות).

Paul George says he’s talked to Jimmy Butler about what’s going on in Minnesota: “Jimmy has a very valid point. I’m on Jimmy’s side.”

אז, כדרכו, ג'ימי אמר: "יש הרבה וולידיטי במה שג'ימי טוען. אני לצידו".
השאלה היא מה הוא UP BUTLER'S ASS? מה בדיוק טענתו נגד הוולבס שבגללה הוא רוצה OUT? אנחנו יודעים שהוא רוצה לשחק במקום אחר, אבל מה בדיוק הן הטענות שפול ג'ורג' מבין, ותומך בהן?
*
הבעייה בוולבס?
*
אין דרך בעולם שהם יקבלו את 'ערך' ג'ים בטרייד. אבל אם יחכו עד לעונה הבאה הם לא יקבלו מאומה. אם משאירים אותו עונה שלמה תהיינה גם בעיות כימייה וכו' עם שחקנים היודעים שהוא משחק רק 'להעביר שנה', וזאת הרגשה מאד לא בריאה כשכל סירוב שלו לנתר אחרי כדור אבוד יוגדר כ-"חוסר תרומה".
*
טים ת'יבודו יודע זאת אבל מאמין שמשהו טוב יכול לקרות העונה והוא רוצה להחזיק בו. בעל הקבוצה גלן טיילור רוצה להעיף את התחת של באטלר כבר עתה, וכמה שיותר רחוק.

8. טוני פרקר לא מצטער על החלטתו (למרות הסיכוי לשחק בספארס עקב הפציעות)

טוני פרדק החליט לעזוב את הספארס בגלל שמספר דקות המשחק שלו פחתו מאד.

לפתע הספארס זקוקים לו עם העזיבה של קוואי לינארד והפציעות של דג'ונטה מוריי, דריק ווייט, ולוני ווייט.

טום אוסבורן שאל אותו בקשר לכך (@tom_orsborn)

"כואב לי על חוסר המזל שלהם. לאבד שלושה שחקנים? זה בד לאק, וכמובן שכואב לי על המצב שלהם, אבל אין לי כל חרטה על ההחלטה שלי.

"I AM HAPPY HERE!".

Tony Parker has been following the ' injury situation of losing "three young guys in a row" and says it's "bad luck" and that he "feels bad" for his former team, but has "no regrets" about signing with Charlotte. "I'm very happy," he told me.

Parker, 36, played 12 minutes in the Hornets’ preseason game on Friday. Borrego said over the summer that he was expecting to play Parker 14-16 minutes per game this season.

9. פט ריילי מכחיש שכיוון את ה-"F" שלו לעבר ת'יבודו. אשרי המאמין

פט ריילי מכחיש שבתכנית הרדיו של ESPN עם הורגה סדנו הוא זרק את ה-MOTHERFUCKER שלו לעבר ת'יבודו (https://www.reddit.com/r/nba/comments/9nfkz7/jorge_sedano_on_heatwolves_trade_the_medicals/

זה היה בתגובה על הצורה בה – כנראה – ת'יבודו רצה 'להכריח' את מיאמי על טרייד טוב עבור ג'ימי באטלר.

כך הוא התנצל:

“As to what has been reported in the past 24 hours, I have too much respect for Tom Thibodeau and all that he’s accomplished in this league… Our conversations have been nothing but cordial and I have never used that kind of language in negotiations, but I do admit to telling Danny Ainge to,” Riley said in a statement.

הוא לא השלים את ההודעה שלו, אבל תחליטו בעצמכם מהחלפת המילים בינו לבין דני איינג' אם היה כאן "MOTHERFUCKER" בקשר לת'יבודו או לא:

http://larrybrownsports.com/basketball/pat-riley-danny-ainge-stfu/181326

פט למעשה אומר שהמק'את'רפאקר היא צורת דיבור שלו ולא יותר. לא היתה שום 'מיוחדות' בשימוש במילה בקשר לג'ימי.

כל מה שיש לי לומר זה שפט ריילי רק מגלה כמה באמת הוא רוצה את ג'ימי!

10. בראד סטיבנס רוצה את טרי רוזייר 'להרבה זמן'

(דומה מאד לאייזיה תומאס אבל זה טרי רוזייר).

בראד סטיבנס אמר FLASTLY – ישר וקולע – שהוא רוצה את טרי רוזייר 'להרבה זמן'. "זה לא רק אני. זה השחקנים, ההנהלה, האוהדים, כולם רוצים את טרי להרבה, הרבה זמן איתנו"

הוא היה הבחירה של הסלטיקס בסיבוב הראשון לפני 4 שנים, והעונה הוא קלע 11.3 נק' ו-16.5 בפלייאוף.

היו דיעות שהחוזה הארוך שהסלטיקס חתמו עם רוזייר לא ייצא לפועל ושהוא יועבר בטרייד לפני שהחוזה ימלא לכל אורכו (https://www.nbcsports.com/boston/celtics/rozier-extension-unlikely-puts-future-focus וכל מה שהיה לסטיבנס לומר אתמול היה שהוא "מקווה שטרי יהיה איתנו זמן רב".

סטיבנס אמר עליו במילים הללו:

רצונות לחוד ואכזריות החיים לחוד. לבוסטון יש כל כך הרבה התחייבויות יקרות שישנם האומרים שאו הוא, או ג'יילן – יהיו חייבים לעזוב.

11. דריימונד גרין: "טראש טוק טים דנקן? זה כמו לדבר לעץ!"

דריימונד גרין הפך כבר מזמן לשק הציטוטים והסיפורים של ה-NBA?

הנה הריאיון שלו במגזין של ה-ESPN בהוצאה החדשה של אתמול, עם סם אליפור (http://www.espn.com/nba/story/_/id/24952146/the-warriors-draymond-green-kevin-durant-steph-curry-future-golden-state-dynasty):

 

Green, appearing in the magazine’s NBA preview. During their interview, Alipour calls Green the best trash-talker in the game. Green proudly agreed and was asked who’s impervious to his trash talk. That’s when he brought up Duncan.

“The guy I’d never waste my breath on? Tim Duncan,” Green told Alipour. “As a rookie, I tried talking junk to Tim, and he was like a tree staring back at me. [Laughs] No expression. I said, ‘All right. It’s over.’ Never talked junk to him again. After that, anytime he fell, I’d be the first person to help him up, like I was his teammate. [Laughs] I also tried talking junk to Kobe [Bryant], maybe my second year. On a potential game winner, Mark Jackson put me in to guard him, and I got the stop. I said, ‘Yeah, I’m locking that s— up!’ He looked at me like I was crazy and said, ‘That miss ain’t got nothing to do with you. Sit down.’ I said, ‘Oh, s—! All right, I’m out.'”

12. נשבע שאין לי מושג בקשר לטוויט הזה. הוא מ-NBA TWEETING

(אני? בגילי? כבר לא מתעניין בדברים האלה אבל הייתי חייב לשתף אתכם כי זה הופיע באתר https://twitter.com/RTNBA)

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
119 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
הייט אשברי
הייט אשברי
14/10/2018 6:30:37

מנחם – שמעת פעם את המושג PRE-SEASON ? אז תשתה קצת מים ותירגע .

דביר
דביר
14/10/2018 6:34:28

ברוך שובך מנחם!

עידן
עידן
14/10/2018 6:42:49

מנחם התגעגתי
זה רק הפרי סיזן למרות שהפוטנציאל בלייקרס ענק
לגבי הווריירס גם העונה הסדירה בשבילם הפכה להיות פרי סיזן.העונה שלהם מתחילה בפלייאוף
לגבי אנטוני דייויס הוא גיים ציינגר רציני.יבקש טרייד בקיץ הבא אחרי שניו אורלינס יסיימו 8-9 במערב.
בכלל יש הרבה בקשות טריידים של כוכבים בשנתיים האחרונות כמו קוואי קיירי באטלר.גם אנטוני טאונס אחרי שקיבל את המקס יבקש טרייד לדעתי האישית בקיץ הבא אחרי שמיניסוטה תתרסק השנה.
הניקס פינו מקום בתקרת השחקן ל-2 שחקני מקס.לא מבין בענייני השכר בנבא אבל קראתי שהם יחתימו את פורזינגיז על חוזה חדש בקיץ רק אחרי שינסו להביא או יביאו שחקני מקס בשוק סטייל דוראנט או קיירי

עידו גילרי
עידו גילרי
14/10/2018 6:56:26
Reply to  עידן

הניקס יוכלו לפנות מקום רק לשחקן מקס אחד. את פורזינגיס יוכלו להחתים מעבר לתקרה עקב זכויות בירד.

עידו גילרי
עידו גילרי
14/10/2018 7:00:02

בעצם אתה צודק. אם יוותרו על הזכויות על קנטר וכל השאר יהיה להם מקום לשני חוזי מקס עוד לפני פורזינגיס.
בהחלט מעניין…

עידן
עידן
14/10/2018 7:00:31

ואם באמצע העונה מטרידים את הארדווי עם החוזה הגבוה תמורת שחקנים עם חוזים נגמרים זה כבר לא מפנה להם מקום ל 2 שחקני מקס?

עידו גילרי
עידו גילרי
14/10/2018 7:02:50
Reply to  עידן

ראה, תגובה אחת למעלה… הם רק צריכים לוותר על הזכויות על הרבה שחקנים ואז מגיע החלק של להצליח לשכנע את מעט שחקני המקס הפנויים לבוא.

גיא רוזן
גיא רוזן
14/10/2018 7:01:19

מבלי לבדוק את הציציות של הפיירול של הניקס,
אני מנחש שהכוונה היא שפורזינגיס יוחתם רק אחרי שיוחתמו השחקנים החופשיים בגלל שהקאפ הולד שלו נמוך מהחוזה עליו הוא צפוי לחתום
(מה שיאפשר יותר מקום מתחת התקרה).

עידו גילרי
עידו גילרי
14/10/2018 7:04:00

מדויק

דדי
דדי
14/10/2018 7:33:38
Reply to  עידן

לניקס יהיה מקום רק לשחקן מקס אחד וגם זה כנראה בקושי.

תיאורטית אם יעשו טריידים כדי להיפטר מהארדווי ולי יוכלו אולי להגיע לאזור ה 2.

*מתייחס לשחקני מקס ממוצעים – לא לצעירים ולא ל 10 שנים +.

עידו גילרי
עידו גילרי
14/10/2018 7:39:44
Reply to  דדי

זה מה שחשבתי בהתחלה. אבל אם הם מוותרים על כולם חוץ ממי שחתום: הארדווי, לי, נוקס ורובינסון אז בסך הכל הם עומדים רק על 43 מיליון. אז לדעתי זה מכניס שני חוזי 30.

עידו גילרי
עידו גילרי
14/10/2018 7:42:06

אהה אבל שכחתי את הקאפהולד של פורזינגיס. אז צודק.
טוב עידן מתנצל, מקום רק לחוזה מקס אחד.

דדי
דדי
14/10/2018 7:51:25

אה, אוקיי אז טעיתי בזיהוי הטעות ? לא ממש משנה.

אבל תיאורטית אם ממש ממש ירצו כנראה שתהיה להם את היכולת – זה רק יעלה להם בהרבה נכסים כדי להיפטר מהארדווי ולי.

אם תהיה הסכמה של 2 כוכבים מספיק גדולים ?
זה יכול להשתלם להם.
אבל איך שהו הדברים בסופו של דבר לא הולכים לכיוון כזה בנבא אלא רק בטריידים של יוסי…

דובי
דובי
14/10/2018 8:38:47

אלה היו שישים שניות על ההיערכות האופטימלית של הניקס לקראת הבא.
תנו לי לקחת אתכם לעונה נוספת של "ככה עושים את זה בניו יורק".

ג'ימי וסטיבי, קחו את זה מכאן.

דדי
דדי
14/10/2018 7:47:59

נראה לי שאתה טועה ומכניס את פורזינגיס בסכום ה qualifying offer שלו, אבל הקאפ הולד שלו הרבה יותר גבוה, ויש עוד כמה אלמנטים שחסרים בחישוב שלך כמו הביי אאוט של נואה למשל…

בסך הכל בהנחה שישמרו רק על מי שחשוב (כולל ניליקינה לדעתי), הם אמורים להיות בסביבות 75 מיליון.

עידו גילרי
עידו גילרי
14/10/2018 7:52:16
Reply to  דדי

הכנסתי את ה6.5 של נואה לסיפור. זה כולל ויתור על נילקינה. באמת שכחתי את פורזינגיס אז בחישוב מחודש יוצא לי קצת פחות משישים. מה אני מפספס?

דדי
דדי
14/10/2018 8:04:14
Reply to  דדי

אמור לצאת לך קצת יותר מ 60 בחישוב שלך.

אבל חסרים בחירת דראפט גבוהה, השלמה ל 12 שחקנים…

אבל אפילו 60 לא מספיק ל 2 מקס, למרות שאם אתה מוותר על פרנק, יש סיכוי טוב שתוכל להיפטר איתו מקורטני לי ואז אתה כנראה חוזר לסביבות ה 59.

עידו גילרי
עידו גילרי
14/10/2018 8:07:57
Reply to  דדי

הכנסתי 4 מקומות חסרים ברוסטר ובאמת לא הכנסתי את בחירת הדראפט… כבר סיכמנו שאין שניים רק אחד אבל כתבת בקושי…

דדי
דדי
14/10/2018 8:15:11
Reply to  דדי

בחישוב שלך יש רק 5 שחקנים ברוסטר.
עם בחירת הדראפט = 6.

חסרים עוד 6 שחקנים = 5 מיליון.
בחירת דראפט נגיד חמישית ? 6.5 מיליון
ואני הנחתי שהם שומרים את ניליקינה מה שמוסיף עוד 4 מיליון.

75 מיליון פלוס מינוס זה כבר בקושי מקס עם תקרה של 109.

עידו גילרי
עידו גילרי
14/10/2018 8:16:27
Reply to  דדי

👍 תודה.

דדי
דדי
14/10/2018 8:20:25
Reply to  דדי

בכיף אבל הכל תיאורטי – זה הניקס והם כבר ימצאו דרך לחרב את זה (והביי אאוט המטופש לנואה זו התחלה טובה…).

עידו גילרי
עידו גילרי
14/10/2018 8:25:41
Reply to  דדי

אם כבר ניקס – יש מצב שיתחמקו ממקס לפורזינגיס בגלל הפציעה?

דדי
דדי
14/10/2018 8:38:35
Reply to  דדי

קודם כל הסתקרנתי ובדקתי – בחירה חמישית תרוויח יותר קרוב ל 5.5 מיליון מאשר 6.5 מיליון – סתם למען הדיוק.

בקשר לשאלה – אני אהיה בשוק אם זה יקרה.
אוליייייייי אם יחזור לשחק העונה יראה ממש רע ?
אבל האינטרס שלהם הוא שישב בחוץ,יחלים, ויתן לטנקינג לקרות, ואני גם לא בטוח מה הם ירוויחו מזה בתכלס, אבל לא נראה לי שזה יהיה משהו ששווה לריב עליו.

עידן
עידן
14/10/2018 7:10:18

בכתבה באחדהאתרים היה רשום שיש 5 יעדים לדייויס.הישארות בפליקנס לייקרס בוסטון פילדלפיה והניקס.
לבוסטון כמובן יש הכי הרבה מה לתת בטרייד עתידי וכל טרייד עם הלייקרס יכלול את אינגראם בתוכו

דדי
דדי
14/10/2018 7:41:09
Reply to  עידן

אתה לא עובר לקלאץ' אם אתה מתכנן להגיע לקבוצה שיש לה הכי הרבה מה לתת עבורך בטרייד או לשחק בפילדלפיה.

אתה עובר לסוכן כמו ריץ' פול כדי להגיע לשווקים של ניו יורק או לוס אנג'לס, וסביר להניח לחיק החמים של משפחת קלאץ' המתהווה בלוס אנג'לס שכבר מזמן סיפרתי שקוזמה זיהה לאן נושבת הרוח ויעבור אליהם גם.

נשמע גם מאד סביר שזו אחת הסיבות העיקריות ל"סבלנות" הבלתי מוסברת של לברון.

AD ללייקרס
AD ללייקרס
14/10/2018 7:13:44

המעבר של AD לקלאצ' ספורטס יותר משמעותי ממה שאנשים עדיין לא מבינים.
הוא בחבורה של לברון, אולי אפילו בבעלות נסתרת שלו. לא ברור מה הסיפור המסריח שם.
הוא כבר התחיל לדבר בצורה לברונית. "אני השחקן הכי טוב בעולם".
מאוד הגיוני שהמהלך המתבשל הוא AD, מגיע ללייקרס בתור הפרנצ'ייז החדש שלה, השחקן הכי טוב בעולם שמקבל את הלפיד מלברון, באותה קבוצה. מרגע לרגע זה נשמע מאוד הגיוני.

AD ללייקרס
AD ללייקרס
14/10/2018 7:26:17

כדאי לראות את הראיון שלו לרייצ'ל ניקולס ולשים לב.
בקשר ללייקרס הוא מתחמק ועונה, "מה שאני יודע הוא שהשנה אני משחק עבור הפליקנס". אומר *השנה*, בזמן שיש לו יותר משנה שם.
בקשר לאפשרות של הפליקנס לתת לו את הסופר-מקס, החוזה הכי גבוה בליגה, עונה: "זה חשוב. אבל מה שיותר חשוב זה נצחונות".
זה AD שלא דיבר ככה בעבר.

עידו גילרי
עידו גילרי
14/10/2018 7:18:42

ריצ'ארד ג'פרסון הודיע על פרישה – שמישהו ייתן לאיש מיקרופון ומהר.

גיא רוזן
גיא רוזן
14/10/2018 7:24:02

אני די בטוח שכל הרשתות הגדלות כבר עומדות בתור.
ג'פרסון ופריי במקום ביוויס ובאטהד (הידועים גם בכינוים "דיזל והאציל") ירוממו את כיסוי ה-NBA למקום בו שווה להקשיב גם "למסביב".

אפלטון
אפלטון
14/10/2018 8:45:08

אני לא מת עליו דווקא. הקול שלו קצת מעצבן ומעט מאוד פעמים הוא אומר באמת משהו שמאיר באור אחר את המשחק.

עידו גילרי
עידו גילרי
14/10/2018 8:51:27
Reply to  אפלטון

בניגוד ל…?

אפלטון
אפלטון
14/10/2018 8:58:20

החבר שלו פריי. גם רדיק אחלה.
לפעמים גם סי ג'יי מקולום שיש לו עוד זמן להשתפר.
בכלל עכשיו יש פוטנציאל לתכנית אפית עם האחים ואן גנדי, לזה אני מחכה בקוצר רוח.

עידו גילרי
עידו גילרי
14/10/2018 9:08:55
Reply to  אפלטון

הון גאנדיס זה סיוט. פריי מתעקש להמשיך לשחק…
אני הייתי מצוות אותו לג'רד דאדלי.

אפלטון
אפלטון
14/10/2018 10:46:35
Reply to  אפלטון

אתה רוצה להגיד לי שתוותר על תכנית יומית The isle of Van Gundy?
במיוחד עם הדגשים החדשים על הפרעה לתנועה שיעצרו את המשחק בכל שנייה?

עידו גילרי
עידו גילרי
14/10/2018 11:26:22
Reply to  אפלטון

בלי למצמץ

צביקה
צביקה
14/10/2018 7:22:50

כרגיל, כיף של מעורבב

עידן עופר
עידן עופר
14/10/2018 7:47:18

כיף שחזרת מנחם !

המשגיח
המשגיח
14/10/2018 7:59:31

תודה דוק.
מעניין אותי אם נואה יפרוש כבר עכשיו או שינסה לשחק כדורסל במקום אחר.
לא חושב שמישהי תרצה אותו

מתן גילור
14/10/2018 8:05:21
Reply to  המשגיח

מוכן להמר עליו ברוממה בפי 2 מהשכר הממוצע במשק.

אפלטון
אפלטון
14/10/2018 8:27:20

תודה מנחם, כיף שחזרת.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
14/10/2018 8:31:10

תודה רבה מנחם, השלמת חוסרים מרשימה נתת לנו.
יוטרד AD לאלתר… אם אכן זו התכנית שלו, חבל על שנה מבוזבזת.

שמעון טבדי
14/10/2018 9:24:23

ברור שזו תוכניתו. הוא חתם בנ"א בעבר רק בגלל הכסף. עכשיו יש כסף צריך תהילה.

זוכר את הפיץ' שגיא אמר פה שלברון נתן לדוראנט? גיא טעה, זה הפיץ' שהוא נתן ל-AD ו-AD רוצה את זה, הוא גם צעיר ב-5 שנים מדוראנט.

Berch
Berch
14/10/2018 8:35:26

וולקאם באק 🙂
דריימונד גרין קורע. בסוף אני אסמפט אותו חס וחסיסה…..

סתם אחד
סתם אחד
14/10/2018 8:58:41

קצת צחוק על הבוקר : https://imgur.com/a/WTGeAju

avri
avri
14/10/2018 10:05:03
Reply to  סתם אחד

🙂

משיח
משיח
14/10/2018 10:15:02
Reply to  סתם אחד

ענק תודה

שמעון טבדי
14/10/2018 10:15:23
Reply to  סתם אחד

חח גדול. אבל הארדן משתין בסטפבק ולא בתנועות בישול/צלילה לטבעת שזה מפעם (הוא כבר לא עושה את זה)

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
14/10/2018 12:51:00
Reply to  סתם אחד

ניסיתי להעלות את זה אתמול מהלפטופ בבית בשני תרדים אחרים אבל לצערי לא עלה אלא נדחה על ידי האתר.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
14/10/2018 12:51:40

את מה שאני כותב במעבדה האתר כן מקבל בלי בעיות.

מנחם לס
מנחם לס
14/10/2018 16:59:06
Reply to  סתם אחד

נהדר!

שמעון טבדי
14/10/2018 9:10:02

חח התאגיד כבר החל לעבוד. ימיו של AD בפח הזבל שנקרא נ"א ספורים, נכנס לו משהו לגבה שכל הקריירה שלו מפוספסת בקבוצה פח וגם העונה זה ינוע בין מקומות 6-8 והדחה סיבוב ראשון וזה במקרה הטוב.

לא סתם AD עבר להיות חבר בתאגיד מאז המעבר שימו לב להכרזתו שהוא הטוב בליגה וראיון אצל התאגיד.

מסע יח"צ מתחיל, AD הבין שלהיות הבחור השקט לא יעזור לו כמו קאווי, הוא רוצה יותר, AD בניגוד לקאווי שווה הרבה יותר ועם פוטנציאל היסטורי.

כמובן שעד סוף החוזה איש לא יטריד אותו (המנטרה של גדול מידי בשביל להטריד ושום מנגר לא יקח סיכון על עבודתו ולכן נ"א ישארו בלי כלום והולכים לשקוע למוות אחריו כמו שאמרתי.

בעולם מושלם הייתי מרים טלפון לאיינג' ואומר לו תן לי רוזיר, היוורד ובראון +בחירת הדראפט של הקינגס העונה וקח את דיוויס והולידיי.

יגיד לי לא? מרים טלפון למג'יק

גם יאניס לא ימשיך בבאקס בתום החוזה לדעתי כי גם הוא יבין ששום כוכב אחר לא יגיע שם לצידו.

עידן
עידן
14/10/2018 9:22:59

החוזה של דייויס נגמר ב 2020 או 2021? כי אם 2021 הוא לא יחכה עד אז.או בקיץ הקרוב או ב 2020(נראה לי יותר הקרוב) הוא יבקש טרייד.ואם הוא יבקש טרייד הוא גם יקבל אותו כמו שלמדנו במקרים של קוואי קיירי ובקרוב באטלר.בהתחלה יש הרבה בלאגן לוקח קצת זמן ובסוף משחררים.הבעיה עם באטלר שהוא ביקש את הטרייד שבועיים לפני תחילת הליגה ולא בקיץ ולכן זה קצת מסתבך אבל גם הוא יעבור בסוף.
לגבי יאניס הוא לא יעזוב בשנתיים הקרובות אבל אחריהן אם יראה שהקבוצה לא הישיגית(לפחות גמר מזרח)אז גם שם עניינים יתחילו לזוז אבל אצל יאניס יש עוד זמן אצל דייויס זה אמור לקרות קיץ הבא במקסימום קיץ אחריו

שמעון טבדי
14/10/2018 9:28:01
Reply to  עידן

יחכה, אין לו ברירה.

בוא אסביר לך איך זה יעבוד. אם העונה הם ינועו בין הגרוע לבינוניות יתחילו ספינים לעוף בשידורי התאגיד הציבורי של גורמים ומקורבים.

כמובן שאיש לא יעז להטרידו בנ"א עד שהוא בעצמו יבקש, אז הוא יתחיל להריץ ספינים יותר חזקים אבל לא נראה לי שהוא ידרוש טרייד באופן אישי מהבעלים, שחקנים במעמדו לא מבקשים טרייד, לברון, הארדן, דוראנט כי זה עניין של כבוד נראה לי, הוא יסיים את החוזה וילך בחינם.

עוד שנתיים לברון בטוח יהיה כבר מעבר לשיאו ו-AD יבוא על תקן המושיע והפרנצייז, זה הפיץ' שקיבל מריץ'.

שמעון טבדי
14/10/2018 9:41:44
Reply to  עידן

חתום עד 2021. צודק, לא יחכה עד אז, זה הרבה יותר מידי זמן. חשבתי הוא עד 2020.

צפה להרבה ספינים בקיץ. כנראה שכמו קאווי יבקש טרייד.

אגב גם יאניס יסיים את חוזהו ב-2021. יהיה מעניין

עידן
עידן
14/10/2018 9:53:55

זהו הוא בחיים לא יחכה 3 שנים.קיץ הבא הולך להיות ממש מעניין עם AD וKD.
יאניס אני מאמין יציאו לו ב 2020 הארכת חוזה שנה לפני סיום החוזה ואם לא יסכים הוא יוטרד.הכל תלוי בהישגיות של מילווקי בשנתיים הקרובות והבאת עזרה ליאניס.בכל מקרה בשנתיים הקרובות לא צפויה תזוזה מכיוונו של יאניס לדעתי

שמעון טבדי
14/10/2018 10:00:17
Reply to  עידן

בסוף יהיה קו קדמי של דוראנט לברון ודיוויס 🙂 ולונזו יניע ויגידו שהוא כוכב על חחח. יהיה מצחיק

אור
אור
14/10/2018 14:33:03

2020/21 זה אופציית שחקן. יכול לצאת מהחוזה בקיץ עוד שנתיים

Benjo
Benjo
14/10/2018 9:14:35

מנחם היית חסר תודה רבה על מעורב מעולה

שמעון טבדי
14/10/2018 9:39:34

מנחם אני מאחל לרון ולעצמי לעבוד בתאגיד. נראה לי אחלה כסף יש שם.
גם את העו"ד והרו"ח לברון מחתים על חוזים גבוהים?

רק שרון שלו לא יהפוך להיות ריי דונובן

גלעד
14/10/2018 9:51:51

מעורב מעולה ברוך השב

האווי לאסוף
האווי לאסוף
14/10/2018 9:57:17

אחלה מעורב, כיף שיש מה לקרוא בבוקר.
אנחנו בקושי מצליחים לעכל את קבוצת העל הנוכחית, ששטה בניוטרל בפרה סייזן, וכבר בונים לנו את התפלצת הבאה. נו שוין, העיקר שיש אקשן.
ודריימונד גרין ענק

שמעון טבדי
14/10/2018 10:02:23

אגב פול ג'ורג' מה הסיכוי שפרסטי מהמם את כולם ומנחית את באטלר תמורת איזה רוברסון ואברינאס? 🙂

Smiley
Smiley
14/10/2018 10:05:25

אם יש שני אנשים שמסוגלים להנחית טרייד בלתי אפשרי זה פרסטי ומורי.

בטוח שהם מאתגרים אחד את השני ב-SMS פרטי אחד לשני. כמו מייקל ולארי ב]רסומת של מקדונלדס בשנות ה-90 (רק של טריידים)

Adisu33
Adisu33
14/10/2018 11:14:35

זה גם מה שחשבתי כאשר צפיתי אתמול בסרטון.
הבעיה שהם בחריגה עצבנית.
האם שווה לוותר על רוברסון ואברינאס בשביל עונה אחת (מקרה ג'ורג' לא יכול לקרות כאן כאשר באטלר רוצה מקסימום ולא יהיה מאיפה לתת)

שמעון טבדי
14/10/2018 11:26:01
Reply to  Adisu33

הכל יכול לקרות. רוברסון לך תדע איך בכלל יחזור מהפציעה ועם כל הכבוד לו זה לא שחקן שלא ניתן לוותר עליו. אברינס סתם חלש, זה סיכון משתלם לפרסטי ולבנות על שכנוע שלו בקצת פחות ממקס. לך תדע אם יקחו אליפות אולי באטלר ירצה. באטלר גם חולה עבודה ועלול להתחבר לראס וגורג' למרות שלא חושב שהוא ישמח להיות אופציה 3.

אני חושב שזה תלוי בבאטלר ובמיני אם באטלר ירצה פרסטי ימצא את העמק השווה. סיכון של ALL IN בהתחשב שלראס לא נשאר יותר מעונה שניים בקנה ברמות האלו.

אני הייתי הולך על זה וגם פרסטי לדעתי אבל לא תלוי בו.

מעיין
מעיין
14/10/2018 10:03:46

כתבה מעולה

avri
avri
14/10/2018 10:07:03

אם כל הכבוד לניקס או ללברון, מי זו העלמה הענוגה ומה הקשר שלה לאוון טרנר?

שמעון טבדי
14/10/2018 10:13:21
Reply to  avri

17 מיליון לעונה זה כנראה הקשר

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
14/10/2018 12:54:23

חחחחחח 🙂 חסר לה סיליקוןןןןןןןן….

שמעון
שמעון
14/10/2018 18:02:57

זה הכל טבעי סחוט טרי

יניב
יניב
14/10/2018 10:25:50

מעולה מנחם.
הלוואי ויגיע ללייקרס.מוכן בשבילו לוותר על כל אחד מהלייקרס בלי סנטימנטים.בכלל יש לי רעיון טרייד של הלייקרס עם נ"א.לברון בעד AD 🙂

Mbk
Mbk
14/10/2018 10:52:04

תודה רבה מנחם
אוון טרנר אידוט …. הרגת עם הטוויט בסיום

עומר מזיג
14/10/2018 10:54:15

מנחם כיף שחזרת ומעורב מצוין. כריס שרידן כבר הרבה זמן לא עיתונאי NBA אמין והוא כותב המון שטויות לאחרונה – כמו נניח שהסאנס יסיימו את הדראפט עם אייטון ודונציץ איכשהו.

AI3
AI3
14/10/2018 11:04:16

לגולדן סטייט יש חמישייה של אולסטארים, אבל אם אנתוני דיוויס (אולסטאר שני בקבוצה אחת) מגיע ללייקרס, אז אפשר לסגור את הליגה?
אתה רוצה להגיד לי שעכשיו במצב הנוכחי לאיזו קבוצה כלשהי יש סיכוי נגד גולדן סטייט, דווקא אם אנתוני דיוויס יגיע ללייקרס, זה יפתח את מאבק האליפות מול גולדן סטייט, וזה לא יהיה מצב של אליפות סגורה מראש, כמו במצב הנוכחי.

Adisu33
Adisu33
14/10/2018 11:07:40

אחלה סיפורים לבוקר של ראשון.
מנפחים את הלייקרס יותר ממה שמגיע להם לדעתי ,לא צריך להתלהב מהניצחונות על ג"ס המשתעשעים והמשועשעים.
כמו העונה כאשר הבטיחו שהכוכבים יזרמו כמו נחל אחר לברון ללייקרס כך יקרה גם עונה הבאה ,תהיה שוב הברזה ל"מלך" 😎😎.
אני דווקא מרגיש שהניקס הם אלו שיאספו לפחות 2 כוכבים (הקאפקייק ,באטלר / דייוויס) .
ה funny guy מקנדה יתאהב במקום ויעשה מעשה פול ג'ורג'.

שנון שארפ בטוח בעצמו שהלייקרס ינחיתו עונה הבאה או בלשונו-
one of the D … Durant or Davis
כמו שפינטז על ג'ורג' וקוואי כך הוא ישאר גם בעונת המלפפונים הבאה…קירח מכאן ומכאן בדיוק כמו ה"מלך" שלו

שמעון טבדי
14/10/2018 11:08:46

מנחם אם עוד לא הבנת את התאגיד

ראשי התיבות של KLUTCH SPORTS זה:

KING LEBRON UNITES TEAMS & CHAMPIONSHIPS SPORTS

ריץ' פול הוא גם איש קש בראשי תיבות:

RICH PLAYERS AGENCY UNLIMITED

התאגיד מריץ דאחקות על כולם.

John
John
14/10/2018 12:14:31

2. אם הגבה… אז אפשר לסגור את הליגה (וגם את האתר) – כריס שרידן צדק די הרבה בעבר אבל בחודשים האחרונים הוא מלא בשטויות. הבאסה היא שסקופיונרים האלה תמיד יכולים לומר שדיברו עם מישהו ושזה לא קרה אז העסקה התפרקה/השחקן שינה דעתו. אך למרות שבעבר עלה על כמה סקופים חשובים בימים אלה הוא קצת הוזה… הפליקנס יציעו סכום יוצא דופן לדיוויס שהוא לא יוכל לסרב להם. קלאץ' הם קודם כל עסק והם תמיד שאפו למקסם חוזים על חשבון הכל. הסיכוי היחיד שדיוויס יצא מהפליקנס זה אם הפליקנס יפלו מתמונת הפלייאוף שוב והסגל יתפורר.

3. אני מבין את הרצון לא להתעלם ממה שראינו בפריסיזן ויש גרעין אמת במה שכתבת. ללייקרס יש גרעין מאוד מעניין של צעירים ורול פליירס אפילו ללא לברון. זו קבוצה שלא נבנת למידותיו של לברון אלא למרות לברון. הרעיון שלברון יכול לנוח והם פשוט ממשיכים לשחק כרגיל הוא רעיון שלא זכור עם לברון מאז ימיו במיאמי. העניין הוא שבפריסיזן הלייקרס היו באופוריה ושיחקו בהתלהבות ואגרסיביות שמתאימה למרץ/אפריל כאשר יריבותיהן שיחקו בהילוך שני. כשסטף וקליי נתנו גז במשחק האחרון בהתקפה בלבד זה היה נראה לא כוחות. כשדנבר הגיע עם כל השחקנים ונתנו גז לכמה דקות זה גם נראה לא כוחות. ללייקרס יש את הפוטנציאל בעונה הרגילה להגיע בכיף למקומות 3-5 אבל יש להם דרך לעשות. מה שאני למדתי מהווריורס זה שיש להם השנה מחסור בעומק. הם יחסרו עומק בעמדת הסנטר כאשר איבדו את זאזא מקגי ווסט בעונה אחת. בוגי יהיה שם במרץ וג'ונס ולוני התחילו להראות קצת פוטנציאל אך זה צריך להדאיג. בנוסף הם מפשלים בדראפט בשנים האחרונות (ג'ייקוב אוונס נראה כמו עוד פלופ שלהם) למרות שקבוצות אחרות כן מוצאות יהלומים (הלייקרס למשל). הפלייאוף שוב יהיה תלוי באיגוודלה ולווינגסטון (תזרכרו איך הם נראו מול יוסטון ללא איגי) כאוויר שהכוכבים זקוקים לו.

4. אשריי המאמין. אני מקווה בשבילו שיתעל את חדוות התחרותיות שלו לענף הכדורגל. נראה לאן זה יתפתח. ידיעה סופר מסקרנת.

5. ישנו הביטוי "להצלחה הרבה אבות והכישלון יתום". מסתבר של"הצלחה" יש הרבה אבות אבל גם אין סוף אחים ואחיות. זה כמו שאגיע לאייל נדל"ן ואגיד לו שהוא חייב לבנות בנייני משרדים בישובים הכי מתפתחים בארץ ואז אגיע אחרי 3 שנים ואתפוס בעלות על ההצלחה של אייל הנדל"ן. ראשית, יכול להיות שהגיע למסקנה הזאת 10 שנים לפני שפגש אותי. יכול להיות שעוד 50 איש עצו לו את אותה העיצה. וגם אם כן הכי פשוט לשחק "בכסף של הבית" הרבה יותר מורכב לקבל החלטה עם הכסף של עצמך. ג'יני דיברה על סיום התפקיד של ג'ים כמה שנים קודם לכן. היא גם נאבקה קשות עם ההחלטה כי זה פאקינג אח שלה! זה היה בניגוד לצוואה של אבא שלה. בא נראה מישהו שמקבל כזו החלטה בקלילות. אני עדיין לא הבנתי למה קובי דוחף את עצמו להפוך לגורו הכל יכול החדש בליגה אבל אם אני הייתי צריך להמר בכספי לא הייתי מהמר שלקובי היית נגיעה חשובה אם בכלל להגעתו של לברון.

6. סוף סוף הניקס נפטרו מיואקים נואה – מזל טוב. טיבדו מרים טלפון?

7. פול ג'ורג' מצדיק את ג'ימי בטלר בכל ענייניו עם הוולבס – קולין קוהרד מפוקס שמוציא לא מעט שטויוט מפיו אמר משהו חכם השבוע. סגנון המנהיגות של ג'ימי (לרדות בחבריו עד שיגיעו לרמת המחוייבות וההשקעה שלו) עבד בעבר אצל מייקל וקובי. אבל הוא יכול לעבוד רק אצל שחקנים ברמה הזו. כאלה שהם לא נגישים ברמה הרגשית לשאר השחקנים מרוב שהם נתפסים כאלים או כיחידי סגולה. ג'ימי באטלר מתייחס לעצמו ככזה אך לא "הרוויח" את הזכות הזאת בעיני שחקנים אחרים. המסע שלו להצלחה הוא מעורר השראה אך לא מקנה לו את זכות הדיקטטור כי לא השיג שום השג יוצא דופן עד כה מקצועית. זו הקבוצה השנייה ברצף בו חבריו של ג'ימי לקבוצה דוחים את סגנון המנהיגות שלו. בין אם זה מוצדק או לא קשה להתעלם מהמציאות הזו

8. טוני פרקר לא מצטער על החלטתו. מגיע לטוני שנת חופש ממה שהכיר. אותה העיר, אותו המאמן, אותה ההנהלה וכו'. חבריו הנצחיים מאנו וטים כבר היו בחוץ וזו הייתה הזדמנות טובה קצת לחוות אחרת. שארלוט בפריסיזן קצת עיצבנה מקוון שלמרות שרואים שיפור מבחינה כדורסלנית היא עדיין משתעבדת לסגל הותיק שלא הביאם לכלום על חשבון העתיד שכולל את: מונק, ברידג'ס, הרננגומז ובייקון. מה שמביא לגולת הכותרת. הגיע הזמן להגיד שלום לקמבה דווקא כשהוא עוד טוב. לקבל עליו בחירת סיבוב ראשון פלוס נכס או שתיים ולהתחיל מחדש. MKG הוא כישלון. מרווין ווילאמס נחמד אבל כבר בצד הלא נכון של הקריירה. באטום נראה די כבוי ומדי פעם מתעורר וג'רמי לאם איחר מעט את הרכבת. אם כבר הבאתם צוות ניהול ואימון חדש צריך לבנות שם משהו חדש ומרגש גם על חשבון ניצחונות. טוני יכול בשנים אלו לשמש כמנטור לחברה הצעירים ולמלא חורים בהרכב. את שלו כבר השיג בקריירה.

9. פט ריילי יכחיש גם קרבה לילדיו אם זה משרת את עסקיו או את שמו. מי שיודע מה קרה שם זה רק מיש שהיה בשיחה.

10. בראד סטיבנס רוצה את טרי רוזייר 'להרבה זמן' אבל הוא לא GM וטוב שכך. ברגע שאיינג' נתן לסמארט את החוזה שלו זה בעצם סימן 2 אופציות. או שאין מקום לטרי על הרוסטר בכסף שירצה או שקיירי יעלם כי איינג' לא יחלק לאף שחקן שהוא לא לברון, KD או AD סופר מקס. אבר. ובכך קיירי ובוסטון משחקים במשחק שתוצאותיו ידועות מראש: קבוצה אחרת תשלם לקיירי בסיום השנה. טרי במצב כזה יהנה מהשלל.

עידו גילרי
עידו גילרי
14/10/2018 12:19:52
Reply to  John

לא הבנתי אם ב-10 אתה טוען שהאופציה הסבירה היא שקיירי לא ישאר בסלטיקס?

John
John
14/10/2018 12:44:09

יש סיכוי לא קטן כזה. בעיני זה תלוי בכמה דברים: האם קיירי יספק את הסחורה ברמה שמצדיקה סופר מקס? האם קיירי יהיה מוכן להתגמש כאשר יראה תוצאות מדהימות של הקבוצה על מנת להשאיר את כולם שם בעתיד? האם טייטום, בראון ורוזייר (או 2 מהשלושה) יראו כשחקני מקס אחרי השנה הזו (ואז צריך להתחיל לתעדף)? האם אצל רוזייר זה רק כסף ולא רצון כמו רג'י ג'קסון לנהל קבוצה משלו? ברור שקיירי זה ממש לא הסיפור של אייזיה (פציעה, אין ההגנה וממדי גופו)

אבל גם הסלטיקס ההם לעומת עכשיו שונים. כשקיירי והורפורד מסיימים חוזה יהיה לסלטיקס ב-20/21 47 מליון נעולים ב 7 שחקנים. אם הקאפ יהיה סביב 118 מיליון זה משאיר 70 מיליון לקיירי הורפורד ורוזייר. העניין הוא ששנה לאחר מכן ג'יילן בראון הופך לדאגה ושנתיים לאחר מכן טייטום (וזה מבלי שהם קיבלו הארכה מוקדמת). ולהם כבר לא ישאר מספיק. יש מצב שקיירי יקבל הצעה לשנתיים בלבד על המקס ורק אז יבקרו שוב את המצב.

עידו גילרי
עידו גילרי
14/10/2018 12:49:13
Reply to  John

סופר מקס בכלל לא על השולחן במקרה של קיירי.
הוא בהחלט לא יתגמש וראוי למקס. בהנחה שהוא לא נפצע משמעותית שוב למה שהסלטיקס לא ישלמו לו?
גם אם טייטום ובראון נראים כמו שחקני מקס החוזה של הורפורד ייגמר עד החתימה שלהם.
אין מה להסתכל על הקאפ -לכולם ברור היום שכדי להצליח אתה חייב לשלם מס מותרות כדי לשמור על הכוכבים שלך.

John
John
14/10/2018 14:34:10

נכון. סופר מקס לא (בחוזים אני מודה שאני לא מבין גדול אז הלכתי לקרוא שוב את התנאים). למה שהסלטיקס לא ישלמו לו? אם הפער בינו ובין רוזייר ימשיך להיקטן או שקיירי שוב יוכיח שהוא נוטה להיפצע הסלטיקס יחשבו פעמיים האם קיירי שווה חוזה כזה. לגבי מס מותרות זה לא צחוק כמו שזה נראה. אלא אם כן הסלטיקס מבקרים בגמר ונראים כמתמודדים ראויים ברורים לכתר לא כל בעלים ישלוף את הכסף ויהפוך לעבריין חוזר על מס המותרות. אם אתה איינג' וקיירי שוב לא בריא לשחק במאי ויוני האם אתה מחתים אותו למקס כאשר אתה צריך לחשוב על הכוכבים הצעירים, הורפורד/גבוה איכותי מהליגה ושחקנים משלימים? אני מת על קיירי אבל שנתיים מהיום לא יוכל לרכוב יותר על עונות 2016-2017.

עידו גילרי
עידו גילרי
14/10/2018 14:46:40

אני לא מבין מאיפה ההשוואה הזו בין קיירי לרוזיר. אז נכון שאם קיירי שוב נפצע אז יש הרבה סימני שאלה אבל כרגע הפער בין השניים הוא אוקיינוסים. אני לא חושב שיש כאן שאלה בכלל.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
14/10/2018 14:16:53
Reply to  John

לדעתי אין כאן שום שאלה. קיירי – סימן קריאה. רוזיר יפרד מבוסטון.

גיא רוזן
גיא רוזן
14/10/2018 14:32:12
Reply to  John

עידו צודק.
זו תהיה הפתעה קולוסלית אם קיירי לא חותם על חוזה מקס בבוסטון.
לא צריך יותר מאשר לקרוא בין השורות של הכרזת קיירי ("אני נשאר").
אבל אם מתעקשים לחפש סיבה נוספת –
בלי קיירי, הם רק 5 – 6 מיליון מתחת לתקרת השכר,
וזה לפני שלוקחים בחשבון מקומות חסרים בסגל (10 שחקנים חתומים בלעדיו), בחירת דראפט גבוהה, וקאפ הולדס.
זה אומר שאם קיירי עוזב, אין להם איך להביא שחקן אחר מהשוק החופשי עבור יותר מה-MLE.

John
John
14/10/2018 14:47:35

אתה יכול להסביר את מצב הסגל כי אני לא הבנתי איך בלעדיו הם 5-6 מיליון תחת התקרה. נראה לי שחסר לי ידע להבין טוב יותר את המצב

עידו גילרי
עידו גילרי
14/10/2018 14:54:26

כי החוזים שהם חתומים עליהם כבר הולכים וגדלים עם השנים וגם ככה הם מעל תקרת המס השנה. צריך לזכור שהחוזה של קיירי הוא לא כזה גדול בגלל שנחתם לפני הקפיצה בתקרת השכר.

John
John
14/10/2018 15:07:19

תודה עידו

עידו גילרי
עידו גילרי
14/10/2018 15:09:26

לי יצא קצת יותר במיוחד אם מוותרים יבוסלה אבל עקרונית אין הבדל. הם לא יהיו שחקן משמעותי בשוק החופשי.

גיא רוזן
גיא רוזן
14/10/2018 15:20:21

כרגע חתומים לעונה הבאה 11 שחקנים.
לקיירי, הורפורד, וביינס, יש אופציית שחקן.
על אותם 11 שחקנים הסלטיקס משלמים 125 מיליון.

אם נבחר לנחש שהורפורד וביינס ממשיכים את העונה האחרונה של החוזה שלהם,
ושקיירי (כפי שהודיע) מוותר על השנה האחרונה,
אז מהפיירול של הסלטיקס יורדים 21.5 מיליון,
מה שמשאיר אותם עם פיירול של 103.5 מיליון.

תקרת השכר צפויה להיות 109 מיליון, מה שאומר שלכאורה יש לסלטיקס 5.5 מיליון פנויים.
אבל,
כאשר מחשבים קאפ ספייס של קבוצה, צריך לקחת בחשבון שבסגל צריכים להיות 15 שחקנים,
צריך לקחת בחשבון שחוזה הרוקי החדש הצפוי, תופס גם הוא כמה וכמה מיליונים –
בחירה 2 שווה 7.2 מיליון.
בחירה 5 שווה 5.3 מיליון.

ואז יש את הקאפ הולדס –
מוריס, רוזיר, טייס.
על מנת לשמור על זכויות הבירד שלהם, הסלטיקס מכניבים לחישוב את הקאפ הולדס שלהם (14.5 מיליון לכל השלושה).

אין לי מושג האם רוזיר, מוריס, או טייס, בתכניות של הקבוצה.
אבל בכל מקרה,
הם את העונה הקרובה מתחילים כאשר הם מעבר לתקרת השכר, וזה לפני קיירי.

(כל הכתוב לעיל לא לקח בחשבון את איינג'. הוא מסוגל להפוך את קיירי + בחירת הדראפט לדייויס. לפליקנס יש היסטוריה של החלטות מוזרות…)

John
John
14/10/2018 16:37:36

תודה גיא! אתה מדבר כבר על העונה הבאה אם קיירי יוצא מאופצית השחקן שלו. ב-20/21 הקאפ אמור להגיע ל-118 מיליון. זה משנה משהו?

גיא רוזן
גיא רוזן
14/10/2018 17:52:15

קיירי בכל מקרה מוותר על אופציית השחקן שלו, מה שיהפוך אותו לשחקן חופשי.
הסיבה היא גודל החוזה שהוא יוכל לקבל,
וזו גם הסיבה שהוא לא האריך חוזה עם בוסטון.

עליית תקרת השכר הצפויה, היא תשפיע על גודל תשלום המס של הסלטיקס (ושל כל קבוצה אחרת בליגה).

דדי
דדי
14/10/2018 19:57:57

על לא דבר ג'ון.

מנחם לס
מנחם לס
14/10/2018 17:08:23
Reply to  John

תמיד אוהב את ה-1. 2. 3… שלך על המעורבים שלי. זה רק מוסיף שמן למדורה. תודה גדולה!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
14/10/2018 12:33:31

תודה דוק, כיף שחזרת.
שנה שעברה אמרתי שהסופרסטאר שהכי מתאים ללייקרס זה דייוויס.
מאז עזבו רנדל, קלקרסון ונאנס, והגיע שיקוץ, אבל עדיין ההתאמה מבחינה מקצועית ואישית שלו ללייקרס היא מושלמת.
הייתי מאוד נהנה לראות לייקרס בהובלת דייוויס ובלי השיקוץ.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
14/10/2018 13:00:39

דוק לס, התגעגעתי למעורבבים כפי שיעיד אחד מהפוסטים האחרונים.
מחכים לשמוע עדכונים מפגישת המחזור המרגשת שהיתה לך באוניברסיטה 🙂

מנחם לס
מנחם לס
14/10/2018 17:12:09

היה נפלא. יותר מסתם מרגש. אכתוב פוסט שלם מהתיבה ברגע שאקבל את חבילת הצילומים של צלם האוניברסיטה. אני הייתי עסור מדי מכדי לצלם.

ולדי קוגן
14/10/2018 13:15:15

טוב שחזרת מנחם, המעורבים שלך היו חסרים. אני אישית מעדיף שגבה יתגלגל לבוסטון, יהיה הרבה יותר מעניין. כמובן שאם יגיע ללייקרס זה לא יהיה רע ויהיה מעניין למדי.

אלכס רבינו
אלכס רבינו
14/10/2018 13:43:09

כולם צוחקים עכשיו על יאניק נואה. אבל דעו לכם שהבן אדם היה משאבת ריבאונדים נהדרת באוניברסיטת פלורידה (עם אל הורפורד מבוסטון) ובתחילת דרכן ב NBA בשיקאגו.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
14/10/2018 13:47:15

יהויקים !
נוח !

כמה אפשר ?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
14/10/2018 14:14:25

אאל"ט, יאניק זה אבא שלו… הטניסאי

עידו גילרי
עידו גילרי
14/10/2018 14:47:02

אכן.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
14/10/2018 17:57:54

יהויקים פנדלוביץ??

עידו גילרי
עידו גילרי
14/10/2018 14:52:03

צוחקים עליו? הוא צוחק על כולנו עשה חוזה של 1050 דקות משחק ב-68,000 דולר לדקה על הפארקט. הוא קלע 244 נקודות עבור הניקס= 300,000 לנקודה. הוא השאיר אבן של 6.5 מיליון דולר בתקרת השכר של הניקס למשך שלוש השנים שאחרי העונה הנוכחית. מי צוחק עכשיו?

אור
אור
14/10/2018 15:01:01

אני מוכן שיצחקו עליי גם בעשירית מזה

מנחם לס
מנחם לס
14/10/2018 17:14:18

אלכס, ד"ש חם מרובי יאנג ומהרבה שחקנים ששיחקת איתם כי הגיעו כל מיני שחקנים מהשנים 70, 71, 72, ו-73'

עידן
עידן
14/10/2018 19:19:19
Reply to  מנחם לס

רובי יאנג הוא משלנו-מהפועל חיפה

ינון יבור
ינון יבור
14/10/2018 14:14:05

עם כל המחמאות ללייקרס, יש לי שאלה מעניינת:

האם הם לוקחים בהרכב כזה את ראשות המזרח?

ראיתי את הראנקר של המזרח ויותר ויותר הבנתי עד כמה הוא עלוב. יש שם שלוש קבוצות וחצי שראויות לפלייאוף.
לדעתי – הלייקרס היו לוקחים את המזרח בסגל הזה אם הם היו ממוקמים באזור הזמן הנכון.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
14/10/2018 14:18:47

אני מעריך שהם בערך ברמה של קליבלנד בשנה שעברה (קצת יותר כשרון מקליבלנד, אבל מתקזז עם היותם קבוצה חדשה ועם ריבוי המטורללים), אבל השנה טורונטו ובוסטון התחזקו, ואולי גם פילי, אז הייתי מהמר נגדם מול השדה, וכנראה גם מול בוסטון. בוסטון, לברון, טורונטו, פילי.

שמעון טבדי
14/10/2018 14:27:44

ברור שלברון היה לוקח. הסגל הנוכחי של הלייקרס טוב משל הקאבס עונה שעברה.

היה קרב יפה מול בוסטון אבל הקינג היה רומס את קיירי בסופו של יום.

נתן
נתן
14/10/2018 16:26:18

לינון: השאלה המעניינת באמת היא אם לברון מצליח להגיע לגמר המערב, ומה זה אומר. בניגוד לשאלה שלך, זו שאלה שגם תיבדק העונה, בהנחה שאין פציעות.

אסף
אסף
14/10/2018 16:35:02
Reply to  נתן

אם לברון עושה גמר מערב ומעלה העונה עם צעירי הלייקרס
,הדיבור על שני רק לג'ורדן מתחיל לקבל חיזוק רציני מאוד

אסף
אסף
14/10/2018 14:54:06

דריימונד גרין באמת היה צריך לנסות בשביל להבין שטראש טוק לא ממש מזיז לטים דאנקן??? הוא לא ראה משחקים שלו לפני שנכנס לליגה??
מנחם תהיה רגוע לגבי העונה לפחות, הלייקרס יעשו פלייאוף ויעברו סיבוב אולי … אבל כן העתיד נראה ורוד מאוד ומוכן להמר שלפחות אחד מהצמד
דיוויס/ קאפקייק נוחת בלייקרס.
אגב לדעתי זה לא ברייאנט ולא הצ'אנס לעוד אליפות שהיו הגורם המרכזי בהחלטה של לברון לבוא ללייקרס אלא בעיקר מחשבה על משפחתו ועל הקריירה הבאה שלו בעסקי השעשועים ואולי גם הפוליטיקה אחרי הפרישה.

איתי קדם
14/10/2018 16:24:03

תודה מנחפ טוב לקרוא אותך שובבבב ונראה לאן הלייקרס יגיעו העונה

רועי ויינברג
14/10/2018 16:24:03

וולקאם בק. התגעגעתי. מבין לגמרי את ריילי. תודה על המעורב

מנחם לס
מנחם לס
14/10/2018 17:17:11

תודה לכולם. קראתי בעניין כל תגובה!

אסף
אסף
14/10/2018 17:58:39

התגעגנו מנחם

Carmel
Carmel
14/10/2018 20:56:36

מנחם תתייחס במעורב הבא, לדני אבאדיה שמדורג רביעי לדראפט 2020.
מי היה מאמין ששחקן מחור במזרח התיכון ידורג כל כך גבוה בדראפט?

תומר השני
תומר השני
14/10/2018 21:11:30

תודה מנחם מעורב מעולה התגעגענו לכתיבה שלך