מעורב הופס לשבת / מנחם לס

1. הסלטיקס הם לא בבעייה. הם בבעייה גדולה מאד!

(נעזרתי במאמר של קית' סמית' מ-SB)

נכון שקשה להאמין שקיירי אירוינג הכניס את הסלטיקס לבעייה כשאתמול אמר לקבוצת אוהדים ועיתונאים ב- TD Garden שתכניתו היא "לחתום חוזה ארוך עם הקבוצה בקיץ הבא"??

הוא הוסיף ש"בגלל העדפות כספיות אני אחתום על כך רק ביולי, 2019, במקום לחתום על הארכת חוזה עכשיו" (https://sbnation.cmail20.com/t/d-l-nlktyo-ykztllijr-i/)

אבל מי מבטיח זאת מלבד פיו?

וכאן קבור הכלב, כמו שאומרים החברים שלי מתל-מונד.

זאת הבעיה. כדי להיות קבוצה גדולה – ברמה של הווריורס – הסלטיקס צריכים לדעת ה-י-ו-ם את מי יש להם. זה כמו להכין הצגה של שייקספיר כשאתה לא יכול לסבול הפתעות של הרגע האחרון. אני לא היחיד האומר זאת: Romy Nemhe at CelticsBlog points out that everyone is focused on fitting in together right now in the preseason,

הבה ונסביר זאת בצורה ברורה: לקיירי יש "PLAYER OPTION" בסוף העונה, אז למה שימהר? אם הוא מודיע לסלטיקס שהוא לא חותם ברגע האחרון ואז הופך ל-UNRESTRICTED פרי אג'נט,  אז יגיע יותר כסף הביתה, גם בהצעה של קבוצה אויבת, וגם בהצעה של הסלטיקס.

אבל רגע, קיירי. אתה לא נוטה לפציעות של 'כמעט מחסלות עונה'  לבקרים? אז מה אם אחת מהן תקרה במשך העונה?

כמובן שיש חברת הביטוח 'רויטרס' מלונדון, אבל להבטיח 200 מיליון כשאתה שחקן NBA עולה הון תועפות. אני לא יודע כמה, אבל אם הבעלים של 'רויטר', אני רוצה רבע – או לפחות  חמישית מהסכום – לתשלום PREMIUM. זה כמה לירות קומראדים.

אם הוא יישאר אמיתי ונאמן למה שאמר, אז ברגע שתיפתח עונת הפרי אג'נסי, הקבוצה תציע לו מקס. ל-5 שנים של 189 מיליון עם משכורת התחלתית של 32.7 מיל. ל-2019-20 ואז העלאת 8% כל שנה.

Irving would also likely push for a player option on the final season of the deal in 2023-24. It’s also possible he’d ask for the maximum of a 15 percent trade bonus as part of the deal as well. These are common terms for a superstar player of Irving’s caliber.

At the start of the 2019-20 season, Irving will be 27 years-old and will have played in the NBA for eight seasons. Through the 2017-18 season. Irving has played in 441 regular season games and an additional 52 playoff games in his career, and hopes to considerably add to both of those figures this coming season.

לבוסטון לא איכפת לשלם לו. מגיע לו. מה שמטריד אותם היא האפשרות שברגע האחרון הוא יחתום עם הניקס (או אחת מהן). היי, למה להאמין לאחד שמבטיח שהעולם שטוח?

בינתיים קיירי נהנה לראות את דני איינג' מאבד שעות שינה,  והופך מכור לכדורי הרגעה!

2. במשחק הפרה-סיזן השני הניקס סבלו פציעה, אבל מצאו מציאה!

הפציעה:

Not a good sight for Knicks fans.

הניקס לא יכלו  לשחק שני משחקים ללא פציעה. זה כנראה כתוב בכוכבים. מיצ'ל רובינסון, ההפתעה שהם גילו עם בחירת הסיבוב השני הזאת, נקע את עקבו הימני בניצחון 102-107 על הנטס.
*
הוא אמר: "סיבוב קל של העקב. NO BUG DEAL!".
*
המאמן דייויד פיזדייל נשמע פחות אופטימי:

I don’t think it’s terribly bad, but I think he’s got a pretty good sprain,”

אבל בזמן שהם סבלו פציעה לא נעימה הם מצאו מציאה.

המציאה:

האם הניקס מצאו יהלום? דובי, מהר-מהר. קרא עליו. אולי יש לו את זה. בן ה-21 הזה, אלונזו טרייר  – 1.97 מ' מאריזונה וויילדקאטס שהניקס החתימו  על חוזה TWO-WAY – תקע 25 חיצים בלב הנטס ולעת עתה נראה שהוא תקוע בקבוצה הראשונה.

פייסזדל כל כך אהב אותו שהוא הירשה לו לשבור את "חוק ה-1.5 שניות", החוק לזמן המקסימלי להחזקת כדור ביד שפייסדל הטמיע בשחקני הניקס לעונה זאת.

טרייר, שחקן שלא נבחר בדראפט, התגלה כשחקן עם חוש ריח מעולה לריבאונד, וכזאב אמיתי בהתקפה על הסל. יש לו כבר שם כינוי – ISO-ZO – ובתפוח הגדול כינוי הוא סימן להגעה, ועד שאין לך כינוי אין לך למעשה סיבה לחיות. רק ל-7 שחקני ניקס יש בינתיים כינוי.

אחרי המשחק פיזדייל לא הפסיק לחייך ואמר לעיתונאים:

““Some kids it’s just natural, and he’s a natural scorer. I’m smart enough to get out of the way.”

העובדה שהוא על TWO-WAY CONTRACT קובעת שהניקס יכולים להחתימו מעל הרוסטר המלא שלהם שהוא 15 חתומים. אחרי 45 יום הם יצטרכו להחליט.

אז זה המקום והזמן לדבר על אחד חתום ששמו יואקים נואה הנמצא בגלות (בבחירה עצמית) וסוכניו ועורכי דינו מדסקסים BUYOUT מהניקס שבוודאי יקרה בימים הקרובים.

אז אתם יכולים לרשום את שמו ברשימת ה-15, ובקרוב הוא יהפוך לשם-דבר בעיר הגדולה, כמו שאומרים החברים שלי מסטייטן איילנד.

אני יודע שהבולס הפסידו למילווקי באקס 82-116. זוהי קריעה רצינית שחייבת להתחיל לחישות. אז נכון, כל שחקני החמישייה הסריחו, וזה כלל את ג'ברי פרקר (https://twitter.com/NBA/status/1047641718735212544) שביום החזרה למילווקי קיבל שריקות בוז כאילו היה ברוס קבאנו בוועידת נשות ויצ"ו.

רק אגלה לכם שג'בארי היה 1 מ-12 מהפארקט (שבסיום המשחק הוא אמר לעיתונאים שהוא שיחק את ה-  doo-doo . כל שאר שחקני החמישייה – כריס דאן, זאק לוויין, ג'סטין הולידיי, ורובין לופז שיחקו את ה-doo-doo. אף הם.  החמישייה כולה קלעה 17% מהקשת (7 מ…41…!!!), וההגנה שלהם היתה כמו מגדל קלפים ביום סערה בסיביר.

אבל הייתה נקודת אור: בובי פורטיס, השחקן הששי של הקבוצה, ששיחק 27 דקות וקלע 17 ב-7 מ-15 עם 5 ריב'. הוא מאמין שהעבודה הקשה מאד שעבד הקיץ היא האחראית ל'בובי פורטיס החדש': אני מאמין שהבולס ישתמשו בו הרבה העונה.

אני גם מאמין שזה היה משחק – איך אומרים? – יוצא דופן לבולס. לא רק שהם היו חסרים שחקן מפתח, אבל יום רע יכול לקרות לכל אחד, ופשוט היה להם יום רע. החמישייה שלהם עם לאורי מרקנן, וונדל קרטר (כשיתרגל למשחק של הגדולים) היא כלל לא רעה.

4. דריק רוז ביום הולדתו ה-30: "I CAN STILL HOOP!"

 

עיתונאי שאל את דריק רוז – אולי השחקן הנשכח ביותר מכל כוכבי ה-NBA לשעבר – מי הוא.

הוא ענה: "I AM A GOOD MAN!"

והוא נשאל אז מה הוא עוד עושה על פרקט האימונים של מינסוטה, והוא הסתכל לשואל ישר בעיניים וענה,

"כי אני עדיין יכול לשחק הופ!"

אני, בניגוד להרבה גולשים כאן, מאמין לו. מספיק היה לי לראותו העונה בכמה פריצות לסל וכמה מבצעים שאני יודע שהוא ביו היחידים בליגה שמסוגל לעשותם – כדי להאמין לו.

הדבר החשוב ביותר שאמר השבוע ביום הולדתו ה-30 – באוף-סיסון 'הבריא' הראשון שלו ב-4 שנים – היה:

I FEEL IN A GREAT PLACE FOR THE FIRST TIME IN A LONG TIME: PHYSICALLY, MENTALLY AND EMOTIONALLY 

אני מאמין לו.

הוא אמר: סוף סוף למדתי TO ROLL WITH THE PUNCHES במקום להילחם בהם.

I know the hard work I put into everything. So, while I’m there, I am taking the role of being a leader to these young guys, being an example and maintaining my happiness.”

אין טעם לחזור על עברו של אחד משחקני ה-NBA הטובים ביותר ב-10 השנים האחרונות, וכל הפציעות האיומות שהוא עבר.

גם הוא לא מעוניין יותר לדבר על העבר ועל כל ה-"אם" שתמיד מתלווים לכל סיפור עליו.

מה שאני מעריך מאד אצלו היא  העובדה שהוא פיתח פרספקטיבה מאד ריאליסטית בקשר לכל שונאיו, ומשך כל התקופה הוא נשאר ישר עם עצמו. הוא גם אמר  השבוע דבר חכם מאד:

“I have no time to be feeling spiteful. What I am doing right now is history in my own world.”

לראשונה בחייו המקצוענים הוא לא חייב היה לעבור ריהביליטציה כל הקיץ. לראשונה הוא יכול היה ליהנות מחופשה אמיתית עם משפחתו ביוון, בטורקיה, וכמה איים בים התיכון.

“I enjoyed myself this summer. This is the first time I have done that in a long time.”

– כיצד תשחק העונה?

“I am going to run with any opportunity, “That is my goal. Get back in, and anything that comes my way I am going to grab it. I have no time to be feeling spiteful. I don’t want to say, ‘Look at me’ or ‘Look at what they did.’ I don’t have no time for that. What I am doing right now is history in my own world.

“If I wasn’t playing like I am right now, I could have went back home to my family chilling, because I am good financially. I was able to stay strong and focus. There are little kids looking at me, and my son is looking at me. I have to be an example for my son for times when he gets older and he’s bitching and complaining about what is going on. I don’t want to hear it. Go look at my résumé and handle what you have to handle. That is what I want from my kids.”

הדקדוק לא משהו, אבל המסר שלו ישיר וברור.

רוז, שיש לו בן בן 6 ובת בת 6 חודשים, היה בן 30 שלשום.

הוא יודע שכשאתה בן 30 אתה גבר. אתה כבר לא ילד. לראשונה בחייו הוא מסתכל על עצמו, על אמו ("היא לוחמת אמיתית"), על הגנים שלו, על השגיאות שעשה בחייו. "אבל הכל היסטוריה."

והוא מסיים:. "אני בן  30. אני עדיין צעיר. אני נטול פציעות ובכושר שמזמן לא הייתי בו. אני רעב לשחק. אני לא עושה זאת עבור הכסף כי יש לי כל מה שמשפחתי ואני נצטרך כל ימי חיינו. אני רעב לשחק כי אני אוהב הופ, ובגלל שאני- –

STILL FEEL LIKE I CAN HOOP!

5. איחולים לאבא החדש – אלונזו בול

Lonzo Ball and longtime girlfriend Denise Garcia welcomed their first child, Zoey, back in July. Since then, the status of their relationship has been in question.

The Lakers point guard posted the first photos of Zoey on Instagram after Sunday’s episode of Ball in the Family, which featured Zoey’s birth. Garcia responded with a series of Instagram Story videos that appeared to call Lonzo’s commitment as a father into question.

The first video featured Garcia and a friend singing “Let It Go” from Frozen. When the friend, Taylor, said, “Just so you guys know, that’s Zoey’s favorite song.” Garcia added, “Taylor would know that because she’s with her at least twice a week unlike some people.”

A later video had Garcia reacting to questions from comments. One commenter wrote, “Blink if Lonzo a dead beat dad.” Garcia responded with a pronounced blink.

On Wednesday, Garcia made another cryptic addition to her Instagram Story without explicitly calling out Lonzo.

6. הערב קונור מקרגור מחפש REVENGE נגד העולם (שגזל ממנו את התואר ללא קרב)

היום יהיה היום ה-693 מאז שהאלוף לשעבר במשקל lightweight and featherweight  נכנס בדלת האוקטגון. היום אוהדיו ושונאיו כאחד  מה-UFC יראו אותו שוב באלמנט שבו הוא הפך לכוכב עולמי. הוא רוצה שוב את החגורה שנלקחה ממנו בגין אי-הופעה והתעסקות בדברים אחרים כגון קרב האיגרוף המתוקשר נגד האלוף העולמי מריוות'ר, בו קונור מקרגור לא השפיל את עצמו, ולמעשה החזיר בקרב לא רע כלל וכלל, ושבו הוכיח לפחות דבר אחד: שהוא לא טיפש.

יריבו יהיה אלוף העולם חביב במשקל קל Khabib Nurmagomedov. אם מקרגור ינצח הוא יהיה ראשון אי פעם לגבור על הרוסי מ-Makhachkala, Russia – שאומרים שפוטין ביקש ממנו כמה 'קרבות אימון'. אם חביב ינצח, הוא יהפוך ללא ספק לגדול הלוחמים ב-UFC מאז ומעולם.

קרב ה-MMA הזה – PAY-PER-VIEW ב- Las Vegas Metropolitan Area – ישבור כנראה את שיא ההכנסות ב-MMA אי-פעם.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
107 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Smiley
Smiley
06/10/2018 6:22:38

בינתיים ה-NBA חזר לסיאטל, כאשר הווריורס מוחצים את הקינגס:
http://www.sportshd.me/nba/0011800039/h

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
06/10/2018 7:13:22
Reply to  Smiley

תודה סמיילי
מביולוג ימי ששוכב במיטה במלון על האגם הגדול בצפון איטליה ובזכותך רואה משחק הכנה ב NBA לפני שמתחיל לעשות את הדרך חזרה הביתה לישראל.
🙂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
06/10/2018 7:15:15

אם סאאאק-רמנטו ימשיכו להיות כל כך עלובים השנה אני בהחלט רואה אפשרות שיסיימו במקום ה 2 או השלישי וילכו על ציון.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
06/10/2018 7:25:29

התכוונתי שבוסטון עם הבחירה של סאאק ילכו על ציון.
ציון+ויליאמס יכולים להיות צמד חמד עוד 3 עד 4 שנים. ביל ראסל+צאק ברקלי מודרניים באותה קבוצה-פנטזיה של שבת בבוקר יום לא יפה (מקלחת בחוץ…)

מנחם לס
מנחם לס
06/10/2018 16:05:12

דוקטור, מה אגיד ומה אומר? אתה יודע לחיות

no funny shtuff
no funny shtuff
06/10/2018 9:45:15
Reply to  Smiley

וזה מה שקרה בהצגת השחקנים

http://www.espn.com/nba/story/_/id/24906278/kevin-durant-nba-greeted-cheers-return-seattle

מחווה יפה של דוראנט..

Smiley
Smiley
06/10/2018 6:25:53

לניקס, לשם שינוי, יש ליבת צעירים לאראה בכלל.
ראיתי היום קצת מהמשחק שלהם מול ניו אורלינס וקווין נוקס נראה כמו שחקן לא רע בכלל עם פוטנציאל גדול.
אני רק לא מבין את ה"הימור" שלהם על מודאיי, כאשר ניליקינה ממשיך לעלות בחמישייה השנייה ליד טריי בורק (שמתפתח לרכ מחליף לארע בכלל, כנראה זה המקום שלו). הייתי מעדיף לתת לניקילינה להריץ את הקבוצה ולבחון מה הוא שווה (לדעתי בעל תקרה גבוהה יותר ממודאיי).

Smiley
Smiley
06/10/2018 6:29:14

לגבי בוסטון, לאחר שקיירי הצהיר שהוא מוכן להישאר, השאלה מה יקרה עם טרי רוז'ייר, שלדעתי ירצה חוזה גדול וגם את ההזדמנו להיות PG פותח (הרוויח את ההזדמנות בפלייאוף האחרון).

כמו שזה נראה, קיירי הפיל את "אבן הדומינו" הראשונה. לא חושב שבוסטון ירצו לשלם לרוזזיר את החוזה הגדול שהוא מעוניין, אבל כנראה שיחכו לראות אילו הצעות הוא יקבל בקיץ (תמיד ישנה ההזדמנות לסיין-נ-טרייד).

לא חושב שאיינג' מודאג לגבי זה. הוא הוכיח יותר מפעם אחת שהוא יודע מה לעשות, וגם בסופו של דבר סגר עם סמארט על חוזה נוח, אחרי שכולם כבר תפו שסמארט יעזוב

מנחם לס
מנחם לס
06/10/2018 6:57:28
Reply to  Smiley

ומה יהיה אם יעבירו את רוזייר, וקיירי – כמו העולם השטוח – ישטיח גם את הסלטיקס עם מעבר לניקס או לאן שלא ייבחר?

Smiley
Smiley
06/10/2018 8:19:16
Reply to  מנחם לס

אני בספק שהשנה יעבירו את רוזייר כי הם צריכים אותו לריצה שלהם השנה עד לגמר. בנוסף, קיירי עוד לא הוכיח שהוא מסוגל להיות בריא ולכן רוזייר זאת תעודת ביטוח לברך הבעייתית.

נניח שקיירי נפצע, האם בוסטון רוצים לשלם לו כסף כל כך גדול בקיץ? מניח שהם יכולים להוריד את ערכו במידה והוא שוב לא מסיים עונה או הפציעה משמעותית.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
06/10/2018 6:32:13

מעניין מאוד דוק. מי נותן ללונזו להיות אבא? זה מגוחך
הקרב של קונור הולך להיות מעניין לאללה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
06/10/2018 10:46:09

הוא לא רצה להיות אבא, הוא תכנן לסגת בזמן. אבל זה נורא מלחיץ כשלאבאר עומד מאחוריך, צועק הוראות כל הזמן, ושואל את הבחורה אם אפשר לצרף גם את שני הילדים האחרים שלו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
06/10/2018 12:22:22

אוי, קשה…

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
06/10/2018 14:00:28

🙂

Dor
Dor
06/10/2018 12:13:46

עזוב שלונזו אבא, לוואר סבא…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
06/10/2018 12:21:57
Reply to  Dor

חחחחח

שי אבן צור
שי אבן צור
06/10/2018 12:25:54
Reply to  Dor

ציטוט של לבאר בעוד 4 שנים:
הקטנצ'יק הזה יותר גדול מקרי

חצבני
חצבני
06/10/2018 14:16:21

ובעוד 10 שנים: זואי יותר טובה מברוני

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
06/10/2018 6:34:59

פיזדייל נקודת אור ענקית בתפוח הגדול

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
06/10/2018 6:37:32

"אם חביב ינצח הוא יהפוך ללא ספק לגדול הלוחמים ב-UFC מאז ומעולם"

LOL

אני מבין ש GSP לא מופיע ב GPS שלך..

גיא רוזן
גיא רוזן
06/10/2018 6:44:14

מנחם,
הזכרת את גולדן סטייט בהקשר לסלטיקס, ולחתימה של קיירי.
ההבדל בין 2 הקבוצות הוא שקיירי כבר הודיע שהוא מעוניין להמשיך, ומה לעשות, בשביל למקסם את החוזה שלו, הוא צריך לחכות לקיץ.
דוראנט?
הוא לא הודיע מה הוא מתכוון לעשות.
אז השורה התחתונה היא שבגולדן סטייט יש הרבה פחות בהירות בכל הנוגע לעתיד.

לגבי "מה מילה שווה". זו שאלה טובה, שאפשר לבחון אותה ברצינות רק דרך בדיקה של ההיסטוריה של הליגה, וההיסטוריה של קיירי.

עד כמה קיירי אמין?
שאלה טובה. לא היו לנו יותר מדי הזדמנויות לבחון זאת.

אבל –

כמות המקרים בהם שחקנים חזרו בהם מהבטחה להאריך חוזה/לחתום,
אפשר לספור אותם על יד אחת.
הפגיעה במוניטין של השחקן, של הסוכן שלו, היא כזו שאני מאמין שתגרום להיסוס גדול לפני הפרה של הבטחה שכזו.
לא צריך לעשות יותר מלשאול את דאנדרה ג'ורדן, איך הוא הרגיש עם התדמית שהרוויח ביושר אחרי הסיפור של הקליפרס/דאלאס.

לתחושתי, ההכרזה של קיירי נועדה לתת לאיינג' את הביטחון לבצע מהלכים לפני הדד ליין.
אם קיירי ממשיך, כבר לא צריך את רוזיר כפוליסת ביטוח.

מנחם לס
מנחם לס
06/10/2018 7:00:52

כמובן שזה בדיוק מה שכולם חושבים עכשיו (ובוודאי שאפילו קיירי חושב כך), אבל ב-8 חודשים די הרבה עלול לקרות. הסלטיקס היו מעדיפים לחתום איתו על הארכה, ולפצות אותו יותר מאוחר בכסף שיפסיד.

גיא רוזן
גיא רוזן
06/10/2018 7:14:02
Reply to  מנחם לס

ברור שהסלטיקס היו מעדיפים שיחתום על הארכה.
גם שקט תעשייתי, וגם שחקן מקס בהנחה?
אין בכלל שאלה.

ברור באותה המידה שמבין האפשרויות הראליות (והארכה מעולם לא הייתה אפשרות ראלית), המצב בו קיירי מודיע שהוא מעוניין להמשיך,
ובכך מאפשר לקבוצה את השקט לבצע שינויים (אם וכאשר) בסגל,
זה הרע במיעוטו.

בכל הנוגע לפיצוי מאוחר יותר על הכסף שהפסיד –
לא ברור איך תרחיש שכזה יכול להתרחש.
זה מצב שיכול להתרחש במועדון כמו דאלאס, שם ברור היה לכולם שנוביצקי ישחק עד הדקה האחרונה שלו בקריירה במדי המאבריקס.
בבוסטון?
לאיינג' אין סנטימנטים. לא היו לו כלפי פירס. לא כלפי תומאס. אני לא רואה שחקן שסומך על איינג' ש-"יסדר אותו" מאוחר בקריירה.

Smiley
Smiley
06/10/2018 8:21:53

אני מצליח רק להיזכר בקרלוס בוזר שברח ללברון וחתם ביוטה ובאלטון בראנד שברח לקליפרס ולבארון דיוויס לפילי

Dani din
Dani din
06/10/2018 11:47:28
Reply to  Smiley

כולם הצלחה מסחררת.
רק מדגיש את הנקודה של גיא

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/10/2018 7:30:27

בגלל שקיירי פציע, צריך מאוד את רוזייר כפוליסת ביטוח!

אדי
אדי
06/10/2018 6:59:57

מתי שהוא העונה יבינו בבוסטון שקיירי זה נטל, לא נכס, בגלל שהוא לא יציב, לא נלחם בהגנה ונפצע בקלילות. לעומתו רוז'ייר זה נכס גדול, ובדיוק ההיפך, יציב, לוחם עז ובריא. כל ההישג של שנה שעברה היה בזכות רוז'ייר, אם זה היה תלוי בקיירי, לא היו מגיעים לכלום.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
06/10/2018 9:08:58
Reply to  אדי

כל מילה (הפוך)

גיא א
גיא א
06/10/2018 7:08:14

פורטיס הוא שחקן רוטציה לא רע כבר שלוש עונות. הוא בהחלט שייך לזן שחקנים שאוהב לעבוד קשה ואולי השנה סוף כל סוף נראה את ממנו כמה משחקים יציבים ונקווה שהוא יפסיק לגרום זעזועי מוח לשאר השחקנים (ע"ע ניקו מירטיץ)

Smiley
Smiley
06/10/2018 8:21:08
Reply to  גיא א

רק שלא יכה את המתחרים שלו על דקות המשחק 😉

קיירי הנחש
קיירי הנחש
06/10/2018 7:47:38

המשמעות של ההצהרה הפומבית של קיירי, היא לסלק את טרי רוז'ייר מהקבוצה. להפוך אותו זמין לטרייד, להתחיל את הלחץ כי זה מה שכל אוהד וכל שחקן יגיד, לחרפן את רוז'ייר, להוביל אותו החוצה.
קיירי הנחש יודע איך להעיף מהגב שלו את מי שהוא לא רוצה, ומאיים לגנוב לו את ההצגה, כמו שהיה בסוף העונה.
ומה שיפה – זה גם לא מחייב את קיירי לשום דבר בסוף העונה. עכשיו הוא הבטיח. נו אז מה. היה לו גם חוזה מחייב בקליבלנד עד שהוא התהפך.
קיירי שחקן מדהים-מדהים וגם נחש ערמומי ואנוכי.

John
John
06/10/2018 18:29:00

"המשמעות של ההצהרה הפומבית של קיירי, היא לסלק את טרי רוז'ייר מהקבוצה" למה? הסלטיקס זקוקים לרוזייר עם או בלי קיירי. הרצון של רוזייר להפוך לשחקן חמישייה הוא הקובע וההחלטה בידיים של איינג' בטח לא בשל קיירי. קיירי יצא בהצהרה אחריי ששמועות על מעברו לניקס יחד עם חברו הטוב באטלר יצאו החוצה מespn. קיירי הפריח את שתי הטענות. הראדון הוא שהוא ממש לו חבר קרוב של באטלר ושהם לא נפגשו מאז קיץ 16 בנבחרת האמריקאית. השני הוא שהוא מעוניין להישאר בטווח הארוך בסלטיקס. אם היה שותק ומותח את ההנהלה והאוהדים היית מוצא סיבות למה זה הופך אותו לנחש…

"קיירי הנחש יודע איך להעיף מהגב שלו את מי שהוא לא רוצה, ומאיים לגנוב לו את ההצגה, כמו שהיה בסוף העונה." על מה אתה מדבר? את מי הוא העיף מהגב שלו? נראה לי ששיחקת בנדמה לי בראש והשלחת על קיירי כאילו כבר ביצע את מה שאתה מדמיין…

"נו אז מה. היה לו גם חוזה מחייב בקליבלנד עד שהוא התהפך." גם הנהלות מתהפכות. מה היה עדיף? שהיה נשאר בקאבס בחוסר חשק ויוצא ללא תמורה? הסלטיקס בקיץ יכולים פתאום להתהפך עליו או להעבירו בטרייד לאורלנדו. אתה קצת חי באשליות לגבי העסק שנקרא NBA. גם אדם שהתארס יכול ברגע האחרון לצאת מהחתונה אם הוא פתאום מבין שזו טעות. מה עדיף? גירושין מכוערים?

רק שאלה
רק שאלה
06/10/2018 8:19:07

אם איינג היה יודע שסקרי טרי כזה טוב לפני שנה וחצי הוא היה עושה את הטרייד עם קליבלנד?
רוזייר יותר צעיר יעלה הרבה פחות כסף והוא לא נפצע
קיירי סותם לבוסטון את התקרה ו אוטוטו צריך לחשוב גם על הארכה להורפורד וגילן בראון
כאב רא

גיא רוזן
גיא רוזן
06/10/2018 8:41:28
Reply to  רק שאלה

טרי רוזיר הוא בהחלט הפתעה נעימה.
הרבה פקפקו בו, וירדו על איינג', אחרי שנבחר בבחירה ה-16 בדראפט 2015,
והוא הוכיח שהוא שחקן שחקן.

אבל ההשוואה בינו לבין קיירי לא עושה לו טוב.
קיירי הוא סקורר בחסד. גם בקבוצות הגרועות של הקאבס בעידן שאחרי לברון, הוא היה שחקן של 20+ נק' ב-50%+ אפקטיבי מהשדה.
קיירי הוא גם קלע שלשות נהדר, כאשר ב-3 מ-4 השנים האחרונות הוא קולע 40%+ (רק בעונה שחזר מפציעה, הייתה ירידה משמעותית באחוזיו. בלעדיה, יש לו 40%+ מהשלוש בקריירה).

רוזיר, הוא ב-3 עונותיו בליגה, עדיין לא הצליח לחצות את ה-50% אפקטיבי לעונה.
כן, הוא הוכיח בפלייאוף האחרון ש-"יש לו את זה".
16.5 נק', 50% אפקטיבי. 5.7 אס'.
אני אבין קבוצה שתחליט ששווה לה להמר עליו כרכז הפותח של לעתיד.
אבל –
קיירי, הוא לא.

צריך לזכור דבר נוסף –
רוזיר ניזון מהשיטה של הסלטיקס.
בשנים האחרונות זה הפך להיות בולט במיוחד שיוצאי הסלטיקס לא מצליחים לשחזר את נתוניהם אחרי שעזבו את הירוקים.
תומאס, בראדלי, קרואדר, ג'ונסון, טרנר. כולם סבלו מירידה בנתוניהם אחרי שעזבו את הקבוצה.
אולייניק הוא היחיד שזכור לי שהראה שיפור בנתוניו אחרי שעזב.

השורה התחתונה?
אני מבין את ההתלהבות מרוזיר. אלו לא רק הנתונים, זו ההתלהבות שהוא מביא לפרקט,
האנרגיות, המשחקים המרשימים שנתן בפלייאוף (עד הקאבס).
אבל צריך לזכור שאם המטרה של הסלטיקס היא זכייה באליפות,
אז שחקן כמו קיירי מקרב אותם יותר להגשמת אותה מטרה.

דרך אגב,
קיירי לא סותם את תקרת השכר של הסלטיקס –
הם יחצו את תקרת השכר גם אם יוותרו על שירותיו, ויתנו חוזה נמוך (יחסית) לרוזיר.
לסלטיקס האפשרות להשאיר את כל הכוכבים של הקבוצה, וגם את רוזיר.
הדבר היחיד שעומד בינם לבין ההחלטה לעשות את זה היא שאלת הכסף –
כמה מס מותרות הם מוכנים לשלם?

רק שאלה
רק שאלה
06/10/2018 12:29:20

נו זאת בדיוק הדילמה
לתת ליקירי חבילה ולאבד אחד או שניים מהורפורד בראון רוזייר

עידו גילרי
עידו גילרי
06/10/2018 8:26:27

לבוסטון אין שום בעיה עם קיירי. הוא היה יכול לשבת בשקט או לתת הבטחה רק לאיינג' אבל הוא בחר לעמוד ולעשות את זה מול האוהדים. אז אין דרך יותר חזקה מזו שקיירי יכול להראות את כוונות ההישארות שלו. אוקיי יש אחת לחתום על הארכה כרגע אבל זה היה עולה לו המון כסף אז למה שהוא יעשה ויתור כזה?
אז הוא למעשה סתם את כל דיבורי ה"קיירי לאן?" שהיו נמשכים במשך כל העונה עכשיו ונתן לסטיבנס שקט תעשייתי.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/10/2018 8:37:10

כמה זה ייקח עד שנתחיל לדבר על הג'ייל-סלטיקס?
אחרי ג'אברי בירד שכמעט הרג את חברה שלו, עכשיו עוזר המאמן ג'רום אלן הודה בקבלת שוחד בזמן שאימן בקולג'.
הימורים מי הבא בתור? אני הולך על רוברט וויליאמס.

Smiley
Smiley
06/10/2018 8:43:46

מוריס כבר עמד מול האשמות בתקיפה בזמן שהגיע לסלטיקס

עידו גילרי
עידו גילרי
06/10/2018 8:44:21
Reply to  Smiley

לא רשמתי אותו…אבל תוסיף לרשימה.

Ljos
Ljos
06/10/2018 12:41:35

אל הורפורד.
אם כבר להמר, אז ללכת על הלונג שוט. זה מה שחבר שלי אומר כל פעם כשהוא חוזר מבולגריה ונאלץ לישון על הספה שלי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
06/10/2018 22:21:27
Reply to  Ljos

🙂
צ'מע, זה כבר הגיע לרמה שאני עושה קאט אנד פייס לכל תגובה שלך ושולח בווטסאפ לחברים… בלי לדעת מה הראשונה, תשקול קריירה שניה.

Smiley
Smiley
06/10/2018 8:53:06

משחקי אימון לא בדיוק מדד… אבל מינסוטה פשוט נראים רע. כל הסאגה של באטלר גורמת שם לחוסר שקט שמתבטא במגרש.
כבר משחק אימון שני שלהם שנגמר בהפרש גבוה.

גיא רוזן
גיא רוזן
06/10/2018 8:55:31
Reply to  Smiley

הפעם הם לפחות ניסו. במשחק הקודם הייתה תחושה ברורה שהמשחק בכלל לא מעניין אותם.
(כאשר אני כותב "אותם", אני מתכוון לוויגינס, KAT, וטיג)

Benjo
Benjo
06/10/2018 10:29:09

אם ככה הם נראים כשהם מנסים. . האמת ששום דבר לא מפתיע . יצא לי גם לראות חלק . וויגינס שוטט שם על המגרש הבן אדם נראה כמו זומבי אם היו צריכים לבחור דראפט עכשיו הוא היה נבחר מקסימום סיבוב שני וגם זה עם הנחה. 27 דקות 4 נקודות 1 ריבאונד 1 אסיסט (אפילו אי אפשר לכתוב בלשון רבים… 1 ריבאונד. 1 אסיסט) 2 איבודים ו 22 אחוז מרשימים מהשדה. חוזה מקס עלאק. שלא לדבר על ההגנה העלובה שלו. מקוה בשבילם שזה טרום עונה והוא עוד ישתפר אבל הוא נראה סוג של אדיש משהו שיכול להתדרדר למקרה למשל כמו של נואה מאשר לכיוון חיובי.

גיא רוזן
גיא רוזן
06/10/2018 10:47:07
Reply to  Benjo

צודק, וויגינס היה קטסטרופה.
KAT הראה שיפור מסוים מהמשחק הראשון,
טיג אפילו התקרב להיות סביר.

מה שקורה שם במינסוטה זו קריסה של כל המערכות.
הבעלים ותיבודו לא מדברים באותה השפה,
והיות ותיבודו הוא גם מקבל החלטות, וגם המאמן –
אין בקבוצה מי שיעצור את הסחף.

וויגינס, כמו שכתבת, נראה כמו זומבי על הפרקט. תיבודו איבד אותו לגמרי.
השאלה היא למה הבעלים לא שם סוף לסיפור. אם הוא ממתין להתפטרות של תיבודו על מנת חסוך את משכורתו,
יש לי תחושה שהוא יתאכזב (ובדרך יראה את הקבוצה קורסת).

Benjo
Benjo
06/10/2018 23:14:09

מסכים … תיבס חייב ללכת… ויפה שעה אחת קודם

שמעון טבדי
06/10/2018 14:16:52
Reply to  Smiley

שביתה איטלקית. עד שתיבס לא יפוטר ימשך ככה אל תצפה למשהו אחר

מלובני
מלובני
06/10/2018 9:36:01

אני כלכך בעד רוז שבא לי לבכות
כלכך נחמד לראות שחקן עם אהבה למשחק שכל מה שהוא רוצה זה לעלות על המגרש ולשחק, אני מאוד מקווה שהעונה הוא יקבל הזדמנות להראות שנשאר לו לתרום משו , וכמובן יעבור אותה ללא פציעה.

תודה על המעורב מנחם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
06/10/2018 22:22:35
Reply to  מלובני

1+

רועי ויינברג
06/10/2018 9:48:38

תודה מנחם. לא יודע כמה בובי פורטיס מציאה, אבל הוא כן יכול להיות שימושי מהספסל. יהיה לו קשה למצוא דקות העונה כשיש את לורי מרקנן וג'בארי פארקר על העמדה שלו. הוא השתפר מאוד בקליעה מרחוק (3 ניסיונת למשחק, 36% בעונה האחרונה) ויכול להיות שנראה אותו פותח במקום מרקנן בתחילת העונה, למרות שזה שונה ממה שראינו במשחקי ההכנה.

מתן גילור
06/10/2018 10:03:26

תודה מנחם.
אם היינו מקימים ליגת כדורסל עד גובה של 180 ס"מ והיה שחקן שקולע בממוצע 40 נק' למשחק במשך 10 עונות ברציפות וגם זוכה באותן 10 שנים באליפות וב-MVP, האם היית מגדיר אותו כשחקן הכדורסל הגדול בכל הזמנים?
באמנויות לחימה (ומשקולות) יש בעיה להגדיר משתתף שאינו מקבוצת המשקל העליונה כגדול בכל הזמנים, כשברור שיש מאות אם לא אלפי לוחמים שיכולים לנצח אותו ואפילו די בקלות.
כמה זמן היה מחזיק מייוות'ר בשיאו מול טייסון? כנראה לא מסיים את הסיבוב הראשון.
לכן המציאו את הנחת פאונד פור פאונד. במונח פאונד פור פאונד אולי, אבל אבסולוטית אין לו (או לכל אחד אחר מקבוצת משקל נחותה) שום קייס.

שי אבן צור
שי אבן צור
06/10/2018 11:04:25

פספסת הכל!
לא מדובר כאן מי היה מנצח בקרב – מישהו ששוקל 60 או מישהו ששוקל 120. ברור שה 120 יקח.

השאלה היא מי הכי גדול בקבוצת המשקל שלו ולמי מבין הכי טובים יש הכי הרבה סטאר קוואליטי, יחס ניצחונות/הפסדים הכי טוב וכו'

כשמודדים את זה כך – וזאת הדרך הנכונה למדוד את זה – אז בהחלט ייתכן שהלוחם הכי גדול ייצא מקבוצת משקל זבוב או נוצה או וואטאבר ולא מהמשקל הכבד.

מתן גילור
06/10/2018 11:09:15

נהדר. כתבת פחות או יותר תגובה זהה לשלי, רק שהוספת בהתחלה שפספסתי הכל. לפנתאון…

שי אבן צור
שי אבן צור
06/10/2018 11:25:57

אם התכוונת למה שכתבתי אז התגובה הראשונה שלך צריכה להיכנס לפנתיאון התגובות המיותרות שכל מהותה היא אמירת המובן מאליו.

אנחנו מספיק חכמים להבין לבד שללוחם במשקל נוצה אין סיכוי מול לוחם במשקל כבד.
לא צריך אותך בשביל זה.

מתן גילור
06/10/2018 11:28:58

שי, תעשה חיפוש על המושג פאונד פור פאונד ואיך משתמשים בו (מה שמנחם לא עשה). עד אז אתה מוזמן לדלג על התגובות המיותרות שלי, שבלאו הכי הבנת הנקרא שלך לא מספיקה כדי להבין מה כתוב בהן.

שי אבן צור
שי אבן צור
06/10/2018 11:40:02

אתה צודק,
מנחם לא הזכיר את המושג "פאונד פור פאונד" ומשכך ניתן היה לטעות ולחשוב שהוא התכוון שחביב יגבר על האלוף במשקל 100 קילו ויותר. ממש רשלנות מצידו…

אתה הרבה מעבר לבינתי המוגבלת!
אקסקיוז מי מיסטר!

מתן גילור
06/10/2018 11:49:51

מנחם לא הזכיר את המושג "פאונד פור פאונד" ומשכך היה אפשר לטעות ולחשוב שהוא שחביב הלוחם הגדול בכל הזמנים אבסולוטית. אם ככה, אז בוגס או אייברסון צריכים להיחשב לכדורסלן הגדול בכל הזמנים. למה הם לא וחביב כן? כי הוא קיבל הקלה והם לא? האם אינך מבין את האבסורד?
לוחם שאינו מקבוצת המשקל העליונה, בגלל הברור מאליו (שיפסיד ללוחם מקבוצת משקל גבוהה יותר), לא יכול להיחשב לגדול בכל הזמנים אבסולוטית, אלא לגדול בכל הזמנים פאונד פור פאונד.
העניין לא לציין שהוא יפסיד (הברור מאליו), אלא שבגלל זה לא ראוי להיקרא הגדול בכל הזמנים.
קאפיש?

שי אבן צור
שי אבן צור
06/10/2018 12:02:39

אם הצלחתי להבין אותך (אני מרגיש שאני משתפר בזה) ז"א שהלוחם הגדול בכל הזמנים חייב לבוא מקבוצת המשקל הגבוהה ביותר.

אם כך, אשאל שאלה היפותטית:
נניח שהמאזן הכי טוב אי פעם ללוחם במשקל כבד הוא 20-6 ווהסגנון שלו לא מלהיב במיוחד
נניח שהמאזן הכי טוב אי פעם ללוחם במשקל קל הוא 26-0 ווהסגנון שלו מאד מלהיב.

מי מבין שניהם, לדעתך, ראוי להיקרא הלוחם הגדול ביותר בכל הזמנים (אתה יכול להשאיר את שאלת הסגנון בצד אם אתה רוצה)?

מתן גילור
06/10/2018 12:06:16

אבסולוטית רק משקל כבד.
כמו שאם היה שחקן שלוקח 10 אליפויות רצוף וזוכה בכולם ב-MVP בליגה עד 180 ס"מ לא הייתי מעלה על דעתי לטעון שהוא שחקן הכדורסל הגדול בכל הזמנים.

שי אבן צור
שי אבן צור
06/10/2018 12:13:45

לא רואה את זה כמוך אבל זה כבר עניין של השקפה

נתן
נתן
06/10/2018 12:33:22

משחקים למיניהם, הם תמיד עם חוקים וכללים.
יש חוקים שמגבילים יתרון של חזקים על חלשים בכל ספורט קבוצתי, או ספורט של מגע, ולכן לא בטוח שמה שאתה אומר נכון מתן. לדוגמא, כמו שאתה מבטל את חוקי המשקל באיגרוף לצורך ההשוואה, בוא נבטל את חוק ה 3 שניות וחוק הגול טנדינג בכדורסל, והגבוהים תמיד ינצחו. יש עוד המון דוגמאות, אבל מרגע שנקבעו חוקים, נראה לי שצריך לקבל אותם, כל עוד הם קיימים.
איגרוף, האבקות וכל מקצועות הלחימה, הם בסה"כ מקצועות ספורט (מאד מסוכנים), ואין להם קיום אבסולוטי בעולם שמחוץ לקונטקסט הזה.

Berch
Berch
06/10/2018 12:51:06

אני עם מתן על זה
גם לי מוזר שקוראים למישהו הלוחם הכי טוב בעולם (מייווטר… ולפני זה פקיאו) ואז מתברר שזה במשקל חצי זבוב
נו באמת…. 🙂

מתן גילור
06/10/2018 12:58:19

נתן, ממש לא מקבל את הדוגמה שלך. אין פה חוקים שמאזנים, אלא הפרדה מוחלטת בתחרות.

שי אבן צור
שי אבן צור
06/10/2018 13:09:06

ברץ', האם איכות הלוחם היא לא הפקטור האמיתי היחיד?
מבחינתי, הלוחם הכי איכותי (שילוב של מגוון יכולות/הישגים) ראוי להיחשב הגדול ביותר ללא קשר לשאלת המשקל.

מה זה פה? אפליה משקלית??? 🙂

נתן
נתן
06/10/2018 16:18:03

הפרדה משקלית זה חוק שמאזן. בגלל שזה ספורט אישי, נדרשת הפרדה לצורך איזון. אתה טוען שהעובדה שהם לא באותה זירה בזמן התחרות משנה את ההתייחסות, ואני טוען שזה לא ממש משנה, זה עדיין אותו הספורט.

מתן גילור
06/10/2018 16:24:34

בחוקים הקיימים, אם סנטר מתחרה מול גארד האם הוא מנצח? לא בטוח. האם לוחם של 100 ק"ג ינצח לוחם של 50 ק"ג? בטוח שכן. זה לא עניין של חוקים. הרי לוחם של 50 ק"ג רשאי להילחם גם במשקל כבד. אריק זאבי עשה ככה כסף באליפות העולם (אמנם עלה רק קבוצת משקל אחת או שתיים, אבל בכל זאת עשה זאת. אין בו חוק שמאזן. יש פה חוק שאומר "ל-X אין סיכוי מול Y, אז כדי לא להדיר את X מהענף אני מארגן תחרות שלא מאפשרת ל-Y להשתתף."

נתן
נתן
06/10/2018 17:04:03

בוודאי שיש חוקים כאלה. אתה פשוט צריך להרחיב את המבט.
ווילט צ'מברלין אמר פעם שהוא השחקן הגדול בהיסטוריה, כי הוא היחיד שבגללו שינו את החוקים והוסיפו את חוק 3 השניות. זה חוק שבבירור מקל על נמוכים וחלשים.
אבל באופן כללי, אנחנו חיים בעולם של כללים. אם הסל היה בגובה מטרים (או 4 מטרים), לא היה יתרון לגבוהים, למה דווקא 3 מטרים? כל החוקים הם סובייקטיבים ונקבעו כדי לעצב את המשחק. איגרוף הוא ספורט אישי, עם חוקי משקל.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/10/2018 17:13:44

רק שחוק השלוש שניות היה לפני ווילט.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/10/2018 18:56:33

גם לא. זה חוק שהיה קיים בליגה מראשיתה.
(הלינק מוביל לכתבה על סבוניס בכלל)

נתן
נתן
06/10/2018 20:54:50

היית יכול להסתכל בתגובות במקום לנג'ס.
http://www.nba.com/history/wilt_appreciation.html
סבוניס מוסר ד"ש

מתן גילור
06/10/2018 20:59:12

חוקים שלא מאפשרים למישהו להשתתף? הרחבתי את המבט ולא מצאתי שחוק 3 שניות עושה דבר כזה. אולי המבט שלי לא מספיק רחב.

מתן גילור
06/10/2018 21:00:22

הפרדה משקלית זה לא חוק שמסדיר את הענף אלא חוק שמסדיר את התחרות. אם אינך מבין את ההבדל, צר לי.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/10/2018 21:21:23

הסתכלתי בתגובות שם גם כתוב שזה על סמך זכרונו של וולטון שלא תמיד עמד במבחן המציאות.
בכל מקרה אופנסיב גול-טנדינג לא היה בגלל ווילט. הדגש על זה ניתן עוד קודם בגלל ביל ראסל ואני לא בטוח שזה לא היה עדיין קודם. אני זוכר שקראתי בכמה מקומות שכן. לא ראיתי שום רקורד שמעיד שה-NBA הכניס שינוי חוק כזה (ולא כתבה שנועדה להאדיר את ווילט היא לא עדות).
מה שכן נכנס ל-NBA בגלל ווילט היה הרחבת רחבת העונשין (בפעם השנייה).
אבל סליחה שאני מנג'ס…

נתן
נתן
06/10/2018 21:31:40

אתם מפספסים כאן את הנקודה לגמרי. יש חוקים בכדורסל שמפלים לרעה את הגבוהים והחזקים. מה זה משנה אם זה באותה התחרות, או שמפרידים, מן הסתם בספורט אישי עם מגע יותר קשה לאזן. מטרת המשחק והחוקים שלו הם דברים שנקבעים שרירותית, ולכן לא הגיוני להגיד שמתאגרף במשקל קל פחות טוב ממתאגרף במשקל כבד, שניהם התאגרפו לפי החוקים. או לחליפין, אם אתה אומר את זה, אז גם ביל ראסל וווילט טובים מסטף קרי, או ג'ורדן, רק שהחוקים הפריעו להם להיות כאלה.
המטרה של המשחק היא לנצח לפי החוקים, לא להיות הכי טוב אבסולוטית.

מתן גילור
06/10/2018 22:34:21

לא נתן, אתה מפספס כאן את הנקודה לגמרי.
*אין* סט חוקים שמקל את מתאגרף קל לעומת מתאגרף כבד. יש תחרויות נפרדות תחת אותו סט חוקים.
אני שוב מפציר בך לבצע הבדלה בין חוקי הענף לחוקי התחרות.
ושואל (אולי סוף כל סוף אקבל גם תשובה ממישהו לשאלה הזו): אם היה ענף כדורסל עד 160 ס"מ והיה שם שחקן שקולע 40 נק' למשחק ב- 80 TS% וזוכה 10 שנים ברציפות ב-MVP תו"כ שבכל אותן השנים קבוצתו זוכה באליפות, האם היית מגדיר אותו ככדורסלן הכדורגל בכל הזמנים?
אם אצן היה מנפץ את כל שיאי העולם עד גיל 15 ואז פורש/נפצע, האם היית מגדיר אותו כגדול בכל הזמנים?

Ljos
Ljos
06/10/2018 12:47:00

האם הגדול ביותר בהכרח אומר הטוב ביותר?

אבל יותר חשוב – אפשר את הליגה הזו שהצעת? נשמע כמו חוויה לצפייה, יתן סיכוי לשחקנים שאין סיכוי שיקבלו הזדמנות עכשיו וכל דבר ממנה, בעיקר בתחום הסגנון, שיזלוג ממנה אל ה-NBA יהיה מבורך.

מתן גילור
06/10/2018 13:00:08
Reply to  Ljos

הגדול ביותר לא אומר בהכרח הטוב ביותר לדעתי, אבל לאיכות יש את המשקל הגדול ביותר בקביעת גדולה.

מנחם לס
מנחם לס
06/10/2018 16:14:19

אולי 'הגדול ביותר' הוא זה ששלט בקבוצת המשקל שלו בצורה המחלטת ביותר

שי אבן צור
שי אבן צור
06/10/2018 18:15:33
Reply to  מנחם לס

בדיוק!

השרת
השרת
06/10/2018 22:46:58
Reply to  מנחם לס

הבעיה עם חביב שהוא לא נלחם מול מספיק שמות גדולים כדי להיחשב העז (פאונד פור פאונד)

Mbk
Mbk
06/10/2018 12:57:31

סליחה מתן אבל אני לא יודע מה הרקע שלך באגרוף
כמעט בכל רשימה שמגדירה את המתאגרפים הטובים בכל הזמנים יש מתאגרפים במשקלים קלים ,בינונים וזבוב
אפשר למצוא שם עקב בצד כפפה מפלצות ששוקלות 100 קילו מול מתאגרפים ששוקלים 55
זה ברור שמייותר ,שוגר ריי או פאקיטו לא יחזיקו לא רק מול טייסון אלא כנראה מול כל מתאגרף במשקל כבד
זה שמוחמד עלי נחשב למתאגרף הגדול בכל הזמנים לא בהכרח ימנע משודר ריי רובינסון להיות ראשון ברשימה אחרת.

מתן גילור
06/10/2018 13:02:20
Reply to  Mbk

אין לי רקע באגרוף. כמו כן, אין לי רקע בשום ענף ספורט. אלוהי הגנטיקה לא היטיב עמי.

Mbk
Mbk
06/10/2018 14:02:17

לא רציתי להעליב
אני רק אומר שבלא מעט מגזינים מאוד יוקרתיים של הענף כן יש שעטנז בין מישקלי
אם בעבר המשקל הכבד היה הפופולרי ביותר אני חושב שזה לא המקרה כיום
לגביי UFC גם כאן החלוקה לפי משקלים לא בהכרח תמנע מלוחם ״קל״ לא לקבל גדולה היסטורית

מתן גילור
06/10/2018 14:36:50
Reply to  Mbk

לא העלבת. 🙂
זה נכון שיש שעטנז בין משקלי, אבל לרוב הם מדגישים שזה דירוג פאונד פור פאונד. תחת ה"הקלה" הזו אני מקבל ששוגר ריי או דוראן יותר גדולים מקס בר.

ולדי קוגן
ולדי קוגן
06/10/2018 10:59:48

לבוסטון יהיו השנה בעיות של עשירים, וזה טוב. אני מניח שבסוף רוזיר יעבור בטרייד טוב, אבל שישאר תעודת ביטוח כרגע.
אני החלטתי שאני לא קורא כלום על משפחת בול, אני אראה אותו משחק וזהו. החיים שלהם לא מעניינים אותי. שיעשו מה בראש שלהם.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
06/10/2018 22:29:25

כל מילה. אני מתייחס למשפחת בול כטרולים ברישיון. יכול להיות שללונזו יש גם כדורסל, אבל זו עדיין עסקה לא משתלמת עבורי.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
06/10/2018 11:02:36

אחלה מעורב, תודה רבה.
מסכים עם אלו שכתבו כאן שקיירי לא מסבך את הסלטיקס, אלא דווקא מתחייב בפומבי. ברור שהוא יוכל לסגת מזה, אבל להצהרה כזו יש ערך, ובטוח שזה מה שהאוהדים שם רצו

zivovivo
zivovivo
06/10/2018 11:31:18

גם לקינגס יש הפתעה :

Wenyen Gabriel
הסמול הסודני של קנטקי שלא נבחר בדראפט.
קבל אחרי ליגת הקיץ חוזה דו צדדי,
רואה אותו די מהר הופך לשחקן רוטציה, שחקן מדשליםמטוב ואמין,
הוא מזכיר לי במשחק את גיימס גונסון ממיאמי.

Ljos
Ljos
06/10/2018 12:18:07

תראו, אני לא מצפה להרבה. באמת שלא. אם ארגון הרבה יותר גדול וחשוב הצליח לעשות "חקירה" תוך שבוע ועם ידיים קשורות, פה חסום ועיניים מנוקרות בזמן שילד קטן בועט להם בין הרגליים לאורך כל הדרך, אני לא מצפה מגוף פרטי לעשות הרבה יותר.
אבל הם עשו כל מה שהם יכולים כדי להגיד שהם עשו. נתנו זמן רציני לחקירה. לקחו על עצמם קנס גבוה. קיובן אפילו העמיד פנים שהוא בוכה בטלוויזיה.
ומסתבר שאת אחד האשמים הגדולים, חבר קרוב של קיובן עצמו, הצליחו איכשהו להשאיר מחוץ לדוח על דאלאס.
https://sportsday.dallasnews.com/dallas-mavericks/mavericks/2018/10/05/special-reportdallas-mavericks-face-questions-another-employees-workplace-conduct-women

מנחם לס
מנחם לס
06/10/2018 16:16:01
Reply to  Ljos

נכון.

תומר השני
תומר השני
06/10/2018 12:27:46

אחלה מעורב מנחם . הניקס מפתיעים לטובה בינתיים ונראים לא רע במשחקי האימון שלהם . דרק רוז לעולם לא יחזור לרמתו כרגע הוא רכז מחליף לא רע בהתקפה אבל גרוע בהגנה . בובי פורטיס שחקן טוב קולע גם מבחוץ ואם לא יקבל מספיק דקות יוכל לעשות הסבה לאיגרוף

Berch
Berch
06/10/2018 12:52:21

מעורב מעולה
הניקס מזכירים לי את נבחרת ישראל בכדורגל – בטופ של משחקי הידידות. מקביל לקדם עונה 🙂

no funny shtuff
no funny shtuff
06/10/2018 16:12:21
Reply to  Berch

ההישג הכי גדול של נבחרת ישראל בכדורגל הוא שהם הצליחו לעבוד על כל העולם שהם שווים משהו במשחקי ידידות.
הם גרועים גם במשחקי ידידות וגם במשחקים רשמיים.

ואגב, לגבי ה-ufc, mma וכו'.
לא סובל את הספורט הזה ולא מצליח להבין מה מושך בו כל כך.

מנחם לס
מנחם לס
06/10/2018 16:17:02

האכזריות. היא מה שמושכת

שחר דלאל
06/10/2018 18:02:41

הקרב הכי גדול שהיה בהיסטוריה של ה-UFC, נקווה שההייפ יצדיק את מה שנראה בזירה. מקגרגור מגיע אחרי שנתיים שלא באמת התאמן (התאמן לאיגרוף, אבל זה ספורט שונה לגמרי) ובזבז את כל הכסף שהרוויח מהקרב מול מייוות'ר על סמים ומסיבות.
יהיה המון דם רע בקרב הזה, הרבה פעמים זה מוביל למאבקים מצוינים, אבל לא פעם זה נגמר באכזבה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
06/10/2018 22:31:03

תודה רבה מנחם

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/10/2018 4:03:41
הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/10/2018 4:09:00
הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/10/2018 4:40:11
הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/10/2018 5:09:11
הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/10/2018 5:18:28

יאללה, נכנסים ל MAIN CARD

עוד 3 קרבות אנטוני פטיס עולה מאוכזב אחרי ההפסד
של אחיו הצעיר, סרחיו לקרב מול טוני "קרינג'" פרגוסון,
ואח"כ המנה העיקרית.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/10/2018 5:29:32
הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/10/2018 5:46:27

סיימנו עם קרב הנשים בו אישה אחת ניצחה אישה אחרת..

עכשיו דרק לואיס נגד אלכסנדר וולקוב.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/10/2018 5:57:25

סיבוב ראשון אדיר

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/10/2018 6:49:45

2 נוקאאוטים מרשימים בקרבות האחרונים.

הגענו לצמד הקרבות

אנטוני פטיס – טוני פרגוסון

ואז..

עמוס
עמוס
07/10/2018 10:48:07

תגידו, כל כך הרבה תגובות ואף אחד לא שם לב שקיירי שם "חמסה" על הצואר השברירי שלו….
טפו טפו טפו רק שלא ייפצע לנו.

סגירת תפריט
107
0
Would love your thoughts, please comment.x