50 השחקנים הגדולים משנת 1980- דירוג גולשי הופס הרשמי. הצביעו והשפיעו/שמעון טבדי

 

 

 

להלן הראנקר-הצביעו והשפיעו (למי שלא מכיר, מותר לכם להצביע לכמה שחקנים שאתם רוצים-אין הגבלה).

את 50 הגדולים שאני בחרתי הנכם מוזמנים לראות כאן: http://www.hoops.co.il/?p=131038

יום שני ה-8 באוקטובר, 2018 בחצות יסגרו הקלפיות להצבעה ויוכרזו באופן רשמי 50 הגדולים של אתר הופס לפי סדר דירוג. נא השתדלו להיות אובייקטיבים ככל הניתן בדירוג (להפריד בין שנאה לשחקן ולא להצביע לו או להצביע למישהו פחות טוב שבליבכם הנכם יודעים את האמת) ולתת את הכבוד המקסימלי לשחקנים על מנת שהדירוג ישקף ככל שניתן.

 

 

 

;

לפוסט הזה יש 87 תגובות

  1. שליש מהאנשים שהצביעו לג'ורדן לא חושבים שלארי בירד הוא בטופ 50 משנות השמונים. לא להאמין כמה מעריצי ג'ורדן טיפשים יש ש-20 שנה אחרי הם מתעלמים מלארי בירד (כמובן יש עוד הרבה דוגמאות, אבל לארי בירד ממש צעק לי) כדי שג'ורדן ינצוץ בפסגה

    1. הרנקר הזה רעוע מיסודו.
      כל מה שהוא מודד זה לאיזה בסיס אוהדים יש יותר הייטרים.

      הרי אובייקטיבית, איזו הנמקה רציונלית יש למי שלא בחר בקארים/בירד/מג'יק ב-50 הגדולים.

      יש לא מעט אוהדי ג'ורדן/קובי/לברון, שזה בדיוק מה שהם עשו.

      1. נו ואתה חושב שאין להיפך? שאין אוהדי מגיק ובירד שלא הצביעו לקובי ולברון? אנחנו בסוף עוסקים פה בדירוג. ברור שמי שחושב שלברון מעל מגיק וזה צמוד לא יצביע למגיק. זה לא אומר שהוא חושב שמגיק לא טופ 50 אלא הוא לא רוצה שמגיק יעבור את לברון בדירוג וזה מה שאנחנו מנסים לדרג פה אז לגיטימי לגמרי. אגב אני חושב שהטופ 10 מאד משקף ולגיטימי לגמרי. מתחת לטופ 10 יש מיעוט הצבעות משום מה ולא ברורה הסיבה.

      2. גיא אתה שוגה בהנחה שלך. אם מישהו מצביע ללברון ולא מצביע לקובי זה לא אומר שהוא חושב שקובי לא טופ 50 אלא שהוא פחות טוב מלברון וזו בדיוק הפואנטה של ראנקר. מי דמקבל יותר קולות הוא טוב יותר וככה יקבע גם מי נכנס ל50 הגדולים.

      3. זה פשוט לא ראנקר, לאף אחד אין כוח להצביע ברצינות להרבה שחקנים ולהתלבט על המקום ה-44 ברשימה שלו, ובראנקר אמיתי נותנים לראשונים משקל שונה להצבעה כדי לבטא "סדר". בקיצור מסובך מדי, אין מה לקחת את התוצאות יותר ממה שהן והן לא מייצגות את ה"טופ 50 של גולשי הופס".

        1. נכון מאד לגבי מתחת לטופ 10 שיעורי הצבעה נמוכים אבל יש עוד שבוע אז אני אופטימי שזה ישתנה ואפילו כרמלו יקבל קולות 😁 אנשים מתעצלים לחשוב אחרי טופ 10. לא להתעצל חברים

    2. טפשים זו הגדרה שעושה אתם חסד גדול!
      בירד וגם מג'יק וגם כארים הם מועמדים רציניים לימישיית כל הזמנים כשמג'יק הוא וודאי ובירד (עם לברון) הוא משנח הפורוורדים הגדולים ביותר בכל הזמנים וכארים הוא לפחות הציר השלישי בטיבו בכל הזמנים.

  2. דירוג גולשי הופס מגלה שגולשי הופס נותנים לאהדה/שנאה פרטית לבוא לפני עובדות. וזה לא מפתיע ככה זה אוהדים. אבל שנדע איפה אנחנו עומדים. קצת כמו דתי שמעדיף אמונה על פני מדע. דירוג גולשי הופס קובע: העולם נברא בשישה ימים.

    1. מדענים שמכירים את הדת היהודית מקרוב דווקא דעתם שהאמונה הדתית אינה סותרת את המדע אלא להפך, המדע מוכיח את האמונה.
      וזו דעתם של למשל פרופ' יעקב בקנשטיין ז"ל, הרב פרופ' בנימין זאב בנדיקט זצ"ל, פרופ' נתן אביעזר, פרופ' ישראל אומן, פרופ' יהודה לוי, פרופ' בנימין פיין, פרופ' זאב גרין, הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ, ד"ר ג'ראלד שרודר, ד"ר מיכאל אבולעפיה, ועוד.
      ראה למשל את "בראשית ברא" ו"אמונה בעידן מדע" של פרופ' אביעזר ו"יהדות ומדע כחכמות משלימות" של פרופ' לוי.

      אלה שסבורים אחרת, לא מכירים את הדת היהודית ומקורותיה לעומת הנ"ל.

        1. ראשית, החרטא זו תרבות חיים שיש בה דברים כמו מסיבות סמים ומין ומתירנות מינית ותופעה כמו של ילדים שצופים במין ואף מתעסקים בזה והגיל יורד, וכדומה.

          שנית, אם לא יהיו תגובות נגד הדת, אז לא יהיו תגובות שלי נגד החילוניות. כל עוד יהיו תגובות נגד הדת, יהיו תגובות שלי נגד החילוניות.

          1. מה קורה חברים?
            אי אפשר לחיות תחת השמים האלה גם דתיים שמכבדים את החיים אחרת מהם וגם חילונים גמורים שמסוגלים לקבל את האחר??
            מישהו פה רוצה לחייב לדקלם שהאדה או תוחיד?
            יש מקום גם לך וגם לך ובעיקר לכדורסל.
            שני תותחי ידע במשחק לא חייבים להקטין אחד את השני .
            סיימתי 😉

        2. שלישית, דבריי הם הצגת עובדה ולא הטפה. מדענים שגדלו כחילונים ונפגשו מקרוב עם השקפת הדת היהודית חזרו בתדובה וגם מדענים דתיים מלידה כמו פרופ' יעקב בקנשטיין ואחרים לא ראו ולא רואים כל סתירה בין המדע והיהדות.

          אלו ששוללים את הדת וסוברים כי היא סותרת את המדע, הם כאלו שאין להם כל היכרות עם הדת היהודית ומקורותיה.

          1. כל המסיבות האלו באו מתוך התרבות החילונית וללא התרהות החילוניות לא ניו יכולים להתקיים מסיבות כאלו שיכולות להתקיים רק בתרבות של שחיתות מוסרית, תרבות של בהמות בצורת אדם.

        1. אני בתנועה נגדית נגד מי שמגיב נגד אמונתי.
          במקום להיות אנטי דתיים שיעשו חשבון נפש על השקפת עולמם ויחשבו טוב אם דרך חיים שיש בה מסיבות אנטי מוסריות ומופרעות ומסוכנות כאלו יכולות להיות חלק מדרך חיים של אמת…

          1. חשבתי על זה, וכן. אפשר.
            עכשיו תחשוב אם אתה רוצה ומסוגל לסחוב על גבך ונפשך את הצורך להגיב לכל פרובוקציה של סומסום.

          2. אם אתה אומר שאפשר אז לא חשבת על זה, כי אין אפשרות שדרך חיים שבה ישנן מסיבות מופרעות ומסוכנות כאלו ותופעה שהולכת ומתרחבת של ילדים שצופים במין ואף מתעסקים במין והגיל יורד ומתירנות מינית, אין אפשרות שדרך חיים שיד בה דברים כאלו יכולה להיות דרך אמתית וללא החילוניות לא היו יכולים להתקיים דברים כאלו.

          3. את הדעה שלך בנושא הזה אנחנו מכירים. נשאר חלוקים.

            מה בקשר לחצי השני של ההודעה? אני פונה אליך כי הגעתי למסקנה שיש יותר סיכוי להגיע אליך מאשר לסומסום. למדתי שבשביל שקט נפשי, כאדם פרטי ובודד, לפעמים עדיף לברור את הקרבות. לפעמים זה יותר קל, לפעמים לא, ותמיד יש דברים שאי אפשר ואפילו אסור להבליג עליהם. מה שבטוח שלרוץ תמיד קדימה לכל תגובה כזו (והתגובה שלו בהחלט מזלזלת ומכעיסה, אני איתך פה) בנחישות ובזעם צודק יכול להיות… מתיש. עבורנו מהצד בטוח, אבל אולי גם עבורך.

          4. לשי: כל דבריך אינם סותרים שתרבות חיים שיש בה תופעות אנטי מוסריות כמו מסיבות סמים ומין וילדים שצופים במין ואף מתעסקים בזה והגיל יורד, היא תרבות חיים של שקר ושחיתות מוסרית שהבעיה שלה היא לא במקרים פרטיים כאלו ואחרים אלא במהות, בבסיס של הדרך.

            לעגל: דבריך אינם משנים את הדברים הנ"ל שבתגובה לשי.

  3. זכותו של כל אוהד להצביע למי שהוא מעריץ ומי שהוא אוהד ואוהב אז אנה מכל הפילוסופים ישתיקו כולם ויתנו לאוהדים להצביע כפי אהבתם. כל הגיבובים על אוהדי ג'ורדן, קובי ולברון הם זיבולי שכל. כאילו מישהו מוריד מערכו של בירד או קארים. כל אחד מצביע לפי התקופה שלו ולא רק שזה לגטימי זה גם מאוד הגיוני!!!

    1. נכון. אני לא מבין למה אנשים חשים זלזול בקארים נגיק ובירד הם ממוקמים טופ 6 גם פה. זה לגיטימי לחלוטין שאנשים יחשבו שקובי ולברון טובים מהם כי זה ככה גם לדעתי 😁 אבל לגיטימי היה גם אם היו שמים את קארים ראשון. אם כבר לי יש תלונות על החלק התחתון מדוע אנשים לא מצביעים ליתר השחקנים? למה גארנט למשל עם 6 הצבעות?

      1. אתה באמת לא רואה איך הרנקר במתכונתו הנוכחית זה מד פופולריות, ולא הצבעה של דרוג?

        אם ההצבעה הייתה לבחור שחקן למקום הראשון, שחקן למקום השני, וכן הלאה, עד למקום 25 נגיד.
        ואז היו מחשבים את הדרוג כמו בהצבעה ל-MVP (הניקוד הגבוה ביותר לבחירה מספר 1, וכן הלאה בסדר יורד),
        אז היית מקבל דרוג סביר יותר,
        כזה שלא קשור ל-"יחסי ציבור".
        כרגע, כל מצביע בוחר לתת או 100% זהים לכל מי בו הוא בחר, או 0% לכל השאר.
        זאת אומרת ששליש ממצביעי ג'ורדן נתנו ל-קארים/מג'יק/בירד את אותו המיקום שהם נתנו ל-KJ/הארדוויי/וובר.
        וזה לא בגלל שמישהו באמת חושב שהרמות של 2 קבוצות השחקנים זהות, אלא בכדי ליצור בידול בין השחקנים "הפופולריים", לבין השאר.

        זה בהחלט לגיטימי לחשוב שקובי הוא העז. אין לי בעיה אם בחירה כזו, או כל בחירה אחרת.
        מצביע שכזה, בשיטהשלי, סביר להניח שעדיין היה מכניס את בירד/מג'יק/קארים היכן שהוא ב-25 הראשונים.

        1. אתה צודק אבל אין ראנקר כזה עם ניקוד כמוmvp שזה הכי נכון. אם תמצא ראנקר כזה אעלה אותו ברור שהוא יותר נכון ומדוייק.. אבל כרגע זה המצב והגולשים מצביעים לפי מי שהם חושבים שטוב. אחרי העשירייה כנראה אין להם כוח להסתכל מטה וחבל. אבל בירד מגיק וקארים מדורגים פה טופ 6 כרגע אני לא רואה את הזלסול בהם בשום מקום. תחשוב שזה כמו בחירות. בקלפי אתה נותן קול אחד פה עתה יכול לתת קול אחד לכמה אנשים ויכול שלא לתת בסוף זוכה מי שמקבל הכי הרבה קולות.

          1. את דעתי לגבי המיקום של השחקנים, רשמתי.
            אני הצבעתי עבור משהו כמו 20 שחקנים, שהם השחקנים שלתחושתי נמצאים בדיון על "הגדולים ביותר לעמדתם".
            לכן קובי בפנים, וקארטר לא. לכן מג'יק בפנים, ו-KJ לא.

            אני הייתי בין הראשונים להצביע. לא יכולתי לפעול לפי שיטת "בוא נעלה את מי שאני אוהב".
            כאמור –
            הרנקר בעייתי, משהו.

            היות ו-"זה מה יש", אז זה מה יש.

            בכל מקרה –
            שאפו גדול, מגיע לך, שמעון.

    2. אך מדברים על הגדולים ביותר משנות השמונים ואי אפשר שלא להכליל שחקנים שהם ללא כל ספק ופקפוק מהגדולים בעל הזמנים ולא רק משנות השמונים!

      1. הגבתי לפי הטענהשלבירד ומג'יק וכארים לא נכללו בין החמישים בידי לא מעט מאוהדי מייקל וקובי ולברון.

        1. אז לא הבנת. מגיק בירד וקארים כן בטופ 50. אותם אוהדים פשוט חודבים סמייקל קובי ולברון טובים מהם. אחרת מה הטעם בדירוג? גולשי הופס כרגע שמים אותם מקומות 3 6 בכל הזמנים איפה הזלזול פה?

          1. אתה מתכוון שהטוענים שאת הטענה שהבאתי לא הבינו.
            מייקל אכן טוב מהם לכל הדעות. ויש מצב שלברון, אך אין מצב שקובי שלא היה גאון כדורסל כבירד ומג'יק וגם לא וינר כמוהם ולא השפיע על הקבוצה והמשחק יותר מהם אם לא פחות מהם.

  4. אני לא בטוח שאני מבין את במנגנון של הראנקר הזה.
    בחירה בלי הגבלה? כלומר אפשר לבחור חמישים שחקנים מתוך ה 58 שמוצעים לבחירה? זה לא באמת הגיוני, או שתגדיל את ההיצע או שתקטין את הבחירה.
    לא רק זה אלא כאשר כל אחד מצביע מספר שונה של הצבעות, הייצוג של הסקר נהיה אפילו יותר רעוע.
    היה הרבה יותר הגיוני אם כל אחד היה יכול לבחור 10 שחקנים בלבד או אולי אפילו לדרג את הבחירות שלו לפי הסדר.

    בצורה הזו אין שום אינפורמציה שאפשר להפיק מהסקר הזה, למעט אולי את מי אוהבים ואת מי לא אוהבים. אמנם גם זה מידע חשוב ורב ערך אבל לא נראה לי שבשבילו התכנסנו כאן.

    (ואגב, גם התמונות הרבה יותר מדי גדולות. זה אולי נראה טוב אבל די פוגם באפשרות לדפדף בסקר הזה כמו שצריך)

    1. אתם לא מבינים אז את מנגנון הראנקר. ראנקר הוא דירוג. אתה בודאי יכול להצביע לכולם אבל מה זה יתן לך? אתה אמור לתת קולות לשחקנים שנראה לך שהם מקופחים. למשל מגיק 6 ואתה חושב שהוא 3 אתה תתן לו קול בשביל לעלות אותו. אתה חושב שקובי לא ראוי ל2 אז לא תתן לו קול על מנת לא לעלות אותו. ככה זה עובד. זה לא אומר שאם אתה לא נותן קול לקובי אתה חושב שהוא לא בטופ 50. אתה יכול להצביע לאיזה שחקן שבא לך בלי הגבלה של שחקנים. אתה יכול לתת קול לכל ה55 שחקנים ברשימה.

      1. נו, הרי התחלתי מזה שאני לא מבין אותו. ברור שאני לא מבין אותו כמוך (וזה גם בלי להתייחס לסתירה מסוימת בין להגיד "ראנקר הוא דירוג" לבין "אתה אמור לתת קולות לשחקנים שהם מקופחים").

        בדרך שבה אתה מפרש אותו, הראנקר הוא מנגנון – לדעתי מעט טפשי – לייצג דיוני סרק מטיפוס לברון/קובי בצורה יותר מובנית.

        1. הוא לא מנגנון אידיאלי אבל בעולם הדירוגים האינטרנטי לקהל הרחב הוא הכי זמין ואני לא חושב שהוא כזה נורא. הרי מלא אנשים כבר הצביעו אז חייך יותר קלים. אתה רואה כרגע את הדירוג של רוב הגולשים עד כה תחליט למי בא לך להצביע בכיף ומי מקופח ותן לו את קולך.

  5. שמעון זה אתה שלא מבין איך זה עובד.
    מה שאתה מציע בתגובות זה פשוט "רשימות חיסול" סטייל הפריימריז בליכוד.
    מה שאתה מדבר עליו בכתבה זה לדרג את 50 הגדולים – ואם זה מה שאתה מבקש אז כל אחד צריך לסמן 50 שמות.
    ואז – כמו שגיא אומר – לא הגיוני שכל ה"גדולים" לא יסומנו אצל כולם. ואז זה נכון – תקבל רשימה אולי צפויה קצת, כי כולם יבחרו את קובי, מג'יק, מייקל וכו' – והויכוחים יהיו על הקצוות – 10 אחרונים או משהו כזה.

    1. אבל זה בדיוק מה שראנקר עושה פריימריז של הליכוד. אני מבקש לדרג ו50 בעלי מספר הקולות הרבים ביותר הם 50 הגדולים בסדר מדורג. זוהי מטרת הראנקר מלכתחילה. אם היה משהו אחר טוב יותר זמין היה סבבה אבל מה שיש זה הראנקר פריימריז הליכוד רק בלי דילים מאחורי השולחן על ההצבעה 😁

      1. אז תן 50 שמות ותבקש לדרג 10. ככה כל אחד ירשום את עשרת השמות שהוא מאמין בהם. אחרת זה סתם בזבוז נייר (-:

    1. LOL
      כנראה לא היית בקוראי הופס מדרגים את 50 הסולואים הגדולים ברוקנרול עפ"י שמעון. עד עכשיו יש לי צריבה בחלחולת.

    2. הבנאדם ישב והשקיע וכתב ונתן לי לקרוא בחינם. אני בוחר להגיד לו תודה ולא להתקטנן כאילו הוא עשה לי משהו רע.

  6. 4 שחקנים שהייתי מכניס ל 50 הם
    ראש וראשון מנו ג'ינובלי
    אחריו פני הארדוואי גרנט היל ודומארס מדטרויט
    במקומם נזיז את וואלס רוז מגריידי ופארקר

  7. קצת לא מועיל שאפשר להצביע לכולם…..
    אם כבר לעשות הצבעה רשמית אז לעשות כמו שעשו בעבר- לחלק את זה לקבוצות
    כל אחד צריך לבחור 10 שחקנים שהוא נותן להם ציון 5
    10 שחקנים ציון 4
    וכן הלאה עד שהוא סהכ בחר 50 שחקנים.
    5 כמובן זה הדירוג הכי גבוה.
    אחר כך תיקח את ה10 שנבחרו ע"י האתר ותעשה הצבעה שלב 2 עליהם- צריך שוב פעם לתת ניקוד מאחד עד 5 והחמישה הראשונים יעפילו שלב….
    ככה תוכל לקבל מראה יותר אמיתית לדירוג מאשר בשיטה הנוכחית.

    כמובן שישר כח על הרצון ועל ההשקעה וכל הכתיבה.
    קל לדבר ולהציע לאחרים מה לעשות…

  8. לא יודע למה אבל נכנסתי לסקר אתמול בלילה וראיתי שלברון עבר את קובי ואז נכנסתי היום בבוקר ופתאום קובי קיבל 40 קולות. מייקל 40 קולות, לברון וכל השאר – כלום ופתאום.שוב קובי שני.
    בקיצור, מישהו משחק עם התוצאות כדי שקובי יחשב יותר טוב מלברןן. אם אני צריך לנחש מי זה…

  9. גם לברון וכרמלו צברו פה יותר מידי הצבעות ביממה האחרונה
    בקיצר יש דיל לברון-כרמלו ואתה שמעון הבטחת בלי דילים
    חחחחחח

    1. נראה לי כרמלו גלש בהופס והביא את כל החברה מבולטימור שיצביעו לו. כרמלו בסוף יהיה טופ 10.

      חבר'ה במפלגת הופס אין דילים WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET

      נוסף על כן , דה שוט שהינו הגנרל של צבא אוהדי כרמלו גייס באתר האוהדים שלו.

      אין זיופים בהצבעות לאחר הבדיקה

  10. נו בחייך שמעון, אף אחד לא נוהר לקלפיות.

    אתה ואני יודעים שאם גולשים בעילום שם (חלון גלישה בסתר) אפשר להצביע גם אלף פעם לאותו סקר.

    קשה לי להאמין שאין יד מכוונת בזה שקובי עוקף את לברון וקשה לי להאמין שכרמלו השחקן ה-15 בתולדות ה-NBA בלי קשר לזה שאתה קיווית כמה טוקבקים קודם שהוא יקבל יותר קולות…

    מציע לבטל את החרטא הזה. זה לא מלמד כלום על שום דבר.

      1. תשמע הדירוג (בפוסט הקודם) היה סבבה אבל ההצבעה הזאת והרכיבה על ראנקר שאין לו שמץ של אוביקטיביות היא סתם בזבוז זמן ולא מוסיפה במיוחד לאתר

        1. אני חושב ש12 הראשונים משקפים מאד. היתר אתה צודק. אם ימשכו שיעור הצבעה נמוכים מטה אז התוצאות יהיו רק על העשירייה הראשונה ששם אני מאמין הציבור נותן גז בגדול.

    1. אני קיוויתי שכרמלו יקבל כמה קולות? וואלה למדתי עכשיו משהו חדש יאללה נגלוש בסתר יש לי לתת 200 קולות לתת לכרמלו וקובי עכשיו. באמת יאיר ואחרי זה אעלה את ווסטברוק מעל מייקל עם 500 קולות. אני את ה50 שלי כבר בחרתי בריש גלי נראה לך אני משועמם מספיק בשביל לזייף סקר? ועוד פאקן כרמלו אנתוני???

        1. כרמלו ברור שמישהו עשה איתו צחוק ואפילו מגיע לו כבוד שהיה לו כוח ככ הרבה פעמים להצביע. קובי ולברון בירד ומגיק נראה לי תחרות בין האוהדים שלהם ונראה לי שכולם נכנסים להצביע ביתר שאת בשביל להבטיח שהבחור שלו יהיה עם ידו על העליונה. תחרות בריאה.

          1. אם בכולם הכוונה היא ל 2 – 3 גולשים שמצביעים שוב ושוב עבור הנרטיב שלהם,
            אז כן. יש נהירה "בריאה…"

            להתבונן בהצבעות זה אחד הדברים המשעשעים שיצא לי לעשות.
            הייתה נגלה לטובת קובי, ואז אחת לטובת לברון, ואז שוב לטובת קובי.
            ואז, נראה לי שהגולש שבעד לברון הבין שלא הולך לו, אז הוא בחר להצביע עבור קובי, כך שזה יעקוף את ג'ורדן ו-"יקלקל" את "אמינות" ההצבעה.
            בדקות האחרונות מצביע ה-"קובי" זיהה את המגמה המסוכנת, והתחיל לתת קולות לג'ורדן, כך שההצבעה שוב תהיה "בסדר".

            2 דברים חשובים אפשר ללמוד מהרנקר –

            הראשון, שיש משהו מאוד מספק בלצפות בדפוסי ההתנהגות של האוהדים השרופים.
            השני, זה שיש אנשים עם הרבה יותר מדי זמן פנוי…

          2. ללכת על זה "אולד סקול".

            תפרסם מחדש את הסקר, רק הפעם בלי ראנקר.
            כל מגיב יכול לפרסם רשימה של שמות לפי סדר יורד.
            המקום הראשון מקבל 30 נק', המקום השני 25, המקום השלישי 20, המקום הרביעי 15.
            המקום החמישי 10 נק',
            מקום 6 – 9 נק',
            מקום 7 – 8 נק',
            מקום 8 – 7 נק',
            מקום 7 – 6 נק',
            מקום 8 – 5 נק',
            מקום 9 – 4 נק'.
            מקומות 10 – 19 מקבלים 3 נק'.
            מקומות 20 – 30 מקבלים 2 נק'.
            31 + מקבלים נק' אחת.

            כל גולש רשאי לדרג עד לאיזה מקום שמתחשק לו.
            יספרו רק קולות של גולשים שכבר הגיבו בעבר באתר.

            הסיבה לקפיצה בניקוד היא בגלל שלהיות ה-"עז", שווה הרבה יותר מהפער בין המקום ה-10 למקום ה-30.

            להיות על ה-"ראשמור", גם צריך להיות מתועדף. לדעתי.

            קובעים דד ליין הגיוני –
            נגיד וזה פורסם הערב, אז הדד ליין הוא עד מוצ"ש בחצות.

            אני מוכן לעשות את עבודת הנמלים של חישוב התוצאות,
            ואתה תפרסם את פוסט התוצאות הרשמיות.
            יהיה מעניין לגלות את ההבדלים בין הראנקר, לבין משאל מקיף.

          3. מה זאת אומרת "הציבור לא בוגר מספיק"? זה לא היית אתה שיעצת לי לתת קולות לשחקנים שאני חושב שהם מקופחים? לא אתה זה שהשווה את הראנקר לפריימריז?

            משאל צריך להיות משאל, לא פריימריז והבעיה היא לא בציבור אלא בכלי שפשוט לא מתאים כאן.

          4. גיא צודק, שיטת הרנקר הזו דבילית ולא מייצגת כלום.

            שמעון אם זה הראנקר היחיד שמצאת והכי טוב שיש זה לא אומר שצריך ונכון להשתמש בו, היה אפשר פשוט לא לעשות את הדירוג המיותר הזה ולהשאיר את הרמה הממוצעת של הכתבות באתר גבוהה יותר.

            באשר לדירוג עצמו, זה לא הטופ 50 של גולשי הופס, זה אוסף קטן של הצבעות חלקיות של חלק מגולשי הופס, שמציב את כרמלו במקום ה-14 כרגע. דירוג בדיחה.

          5. אם כבר אז תלך בשיטת ניקוד של הפורמולה 1. כל גולש בוחר עד 10 שחקנים. הניקוד: מקום 1= 25 נק. 2=18 3=15 4=12 5=10 6=8 7=6 8=4 9=2 10=1.
            הכי טוב

  11. אני מודה ששיחקתי קצת והקלקתי ללה ברון
    כי מעצבן אותי שיש פה רפי הבנה שחושבים שקובי יותר טוב ממנו
    אבל התיאשתי כי כנראה חולי קובי יש להם יותר מוטיבציה אז אני משאיר להם את הבמה

    1. נו ברור. הקטע שיאיר חשף פה טריק שלא היה ידוע לרבים לי בכל אופן לא היה ידוע נראה לי יתן יותר מלחמה אז שהטובים ינצחו חח. גם בין בירד ומגיק יש מלחמת חורמה וגם להם יש מעריצים.

      1. יש עוד טריק שקוראים לו מפקד ארגזים אותו הפעלתי אי אז לפני ארבע שנים שהיה הצבעה על איזו קבוצה היסטורית טובה יותר. ככה יוטה של 97/98 שלי ניצחה את הלייקרס האלופה של 87/88 של מידן אחרי שאני שלחתי בקשה לכל העולם ואשתו לצאת ולהצביע.
        רק חצי שנה אחר-כך גיליתי את הטריק של האינקוגניטו…

          1. אמנם אני לא מה שאתה טוען שאני 🙂 אבל אני מניח שכל ראנקר שאתה לא משתמש בשם משתמש וסיסמה בו (וגם כאן אפשר לעשות כמה…) ניתן למניפולציה באמצעות מחיקת קבצי קוקיז.

    2. נראה שעשית יותר מדי. לברון עלה למקום הראשון באופן הזוי ובזוי לחלוטין.
      הוא לא בטופ 5 בשום סיטואציה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט