מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

1. הקאבס מבקרים בבסיס חיל-אוויר ייחודי באוהיו. מקווים לעוף כמו הטייסים, ולהיות יעילים כמוהם!

(העתונאי ג'ו וורנון הצטרף לביקור הקאבס בבסיס חיל אוויר באוהיו. החלק הזה מהמעורב מבוסס על סיפורו)

Human Centrifuge. זאת הייתה אחת ממטרת הביקור. לחוות את ההרגשה של סיבוב צנטריפוגלי בכוח של משיכת האדמה. הטייסים מסתובבים במהירות כזאת עצומה שהכוח צנטריפוגלי הוא גדול פי 9 מכוח משיכת האדמה. קצת יותר מהר ומהירות הסיבוב מהווה סכנת מוות.

המכשיר המסתובב מסוגל ליצור 20 G'S.

"זה מטורף" אמר הרוקי של הקאבס קולין סקסטון. "לא ידעתי שטייסים  עוברים דברים מטורפים כאלה. טוב לדעת שאנשים כאלה שומרים עלינו".

כמה דקות אח"כ כשהקאבס שיחקו משחק אימון לפני הקצינים הגבוהים והטייסים, וג'ורדן קרלקסון עבר ביעף ועבר את שומריו ללייאפ קליל הוא צעק "1.7 G'S!!!"

קובי אלטמן, המנכ"ל של הקאבס ידע לאן הוא לוקח אותם. הוא רצה ששחקניו יהיו עדים למשמעת ולצורך לדייק עד הפסיק האחרון בכל מסע של ה-HUMAN CENTRIFUGE כשחיי אדם אחד תלויים בדיוק השליטה על מכשירים עדינים בידי אדם שני. את התלות של אחד בשני. את מטודיקת הלמידה של טייסים החוזרים על כל מבצע עד שליטה מוחלטת לפני שעוברים למבצע הבא שההצלחה בו תלוייה לחלוטין בשליטה על המבצע הראשון.

הוא רצה גם ששחקניו יבינו גם שהם לא האנשים היחידים שדורשים מהם דיוק, משמעת, והבנת הנידרש. הטייסים האלה חייהם תלויים על חוט השערה ורק דיוק מחלט בנדרש  יבטיח להם הצלחה.

הקאבס עוברים תהליך שלם של חידוש. עליהם ללמוד לשחק ללא לברון ולהיות תחרותיים בלעדיו. הקבוצה תלוייה ביכולת של כמה צעירים לא לחשוב ולא להרגיש את גילם הצעיר ולשחק ברמה ובטחון של שחקנים הנמצאים בליגה כבר כמה שנים. הקאבס לא רוצה שלוש-ארבע שנות למידה וגדילה. הקאבס רוצה תוצאות כבר השנה, ומשחק על רמה נאותה עם צעירים ללא תירוצים.

עם לברון, קיירי אירוינג, וקווין לאב זאת היתה קבוצה שהיתה תלוייה בכוכביה, ועל שאר השחקנים היה לרומם את משחקם כדי לשמש קבוצה שכל שחקניה הם על רמה אחת, ולא 'כוכבים' ו-'כל השאר'. עתה כולם צריכים לשחק ברמה גבוהה יותר מאשר אי-פעם, ולבנות BUILDING BLOCKS לעלות עליהם מהר, מדרגה אחרי מדרגה, ללא כל רגשי נחיתות או מורא.

הם הביאו את הקבוצה ל-WRIGHT-PATT כדי לראות כיצד צעירים בגילם עושים זאת, כשה-STAKES הרבה-הרבה יותר אדירים, עד כדי חיים ומוות.

אלטמן אמר.

“ “We want to be fast, we want to be efficient, we want to be cutting edge, that’s everything that this base has”

לפני ה-SCRIMMAGE לעיני מפקדי חיל אוויר גבוהים וטייסים מהמעולים שיש בחיל האוויר האמריקאי הוא אמר לשחקניו: "הראו להם שגם אנחנו יכולים להיות מהירים, יעילים, ועל CUTTING EDGE, בדיוק כמו הטייסים שם שגיאות אסורות בתכלית האיסור!"

ואז הוא ציטט את דברי הקומנדר:

" Everything depends on sacrifice, purpose, and diversity"

השחקנים היו בהלם כשעלו על הפארקט. הם שמעו היום דברים שלא שמעו מעולם לפני כן.

*

*

אחרי משחק האימון, המקלחות, וארוחת צהריים, כל השחקנים התאספו בחדר ההרצאות והקולונל תומאס שרמן, פעם טייס מהטובים והיום מפקד הבסיס אמר לשחקנים:.

 

: “You’ve got some people that grew up in military families and going right into the Air Force was a natural thing for them to do, they slipped right in.

“We have other young men and women that were coming out of households where they didn’t have two nickels to rub together,” Sherman said. “This is their one chance to make something of themselves. And the only thing we ask them and the only thing we teach them is that through hard work you can do anything. And from that hard work you build a sense of family. And that sense of family comes and we try to develop, we try to grow, we try to mentor, and that’s the concept I said makes our Air Force so unique.”

השחקנים ישבו בטראנס. כל מילה נכנסה עמוק-עמוק למוחם ונפשם.

קווין לאב אמר אחרי הרצאת הקולונל:

I was ready to go after that,” said Kevin Love, 30,The.Colonel spoke like no other coach ever did. That hard work builds a sense of family. That young and old can exist and create together when everyone understand the purpose of it all"

ג'ורג' היל הגיב:

“There’s 30,000 people here, they all didn’t come from the same backgrounds,” George Hill said, referring to the number of people who work at the base — the largest employer in the state of Ohio.

“I kind of look at that as our team as far as young, old, foreigners, Americans, that we don’t know what backgrounds guys come from,” Hill continued. “We’re all trying to rub two nickels together and learn one another and love one another and become a family like they’re doing.”

לא, ג'ורג' היל וחבריו אינם 'עניים'. אבל כשג'ורג' היל התיישב במטוס שהוא עדיין נסיוני וסודי (C-17-01)  וערכו יותר ממיליארד דולארים, כל אחד מרגיש את מקומו בסולם העדיפויות. כשסטיב ארבונה, סגן המפקד, ראה את הבעות הפנים של השחקנים שירדו אחד-אחד בחרדת קודש מה-C-17-01 הוא הגיב בחיוך: "אותה הבעת פנים שהיתה לי כנראה כשחזיתי במשחק הקאבס בעונה שעברה, משחק ה-NBA הראשון שלי"

היל אמר: "כמו שבבסיס הזה נמצאים 30,000 איש מכל רחבי ארה"ב, הוואי, פורטו-ריקו, ומכל מיני משפחות, ולכל אחד עבר משלו, חינוך משלו, ובהרבה מקרים שפת-אם משלו, ועדיין כולם עובדים במטרה אחת – להבטיח שהמטוסים שטסים ע"י הטייסים הנפלאים האלה הם הדבר היעיל והבטוח ביותר, ככה אנחנו צריכים לבנות מכונה שתהיה יעילה עם סדי אוסמן מטורקיה, סקסטון מג'ורג'יה, רודני הוד ממיסיסיפי. גם אנחנו 12 אנשים שונים שחייבים לשחק עם מטרה אחת ו-ONE PURPOSE!".

השחקנים כולם, מהראשון עד האחרון, הודו: "היה זה אחד הדברים ה-COOLEST שעשינו אי-פעם בחיינו:

“This is the coolest thing we’ve ever done, easily one of the coolest things we’ve ever done.”

2. קיירי אירוינג: "שמעתי את כל השמועות על מעברי מהסלטיקס. אבל הרי אני היחיד היודע את האמת"

הוא גדל בווסט אורנג', ניו ג'רסי, במרחק יריקה מעבר הנהר שנוחתת ישר על גג המדיסון סקוור גרדן. הוא סוף-סוף פתח את פיו ל- 98.5 The Sports Hub’s “Toucher & Rich:

 

“It’s easy to follow. I’m from New Jersey,” Irving said Wednesday. “But it’s rumors, rumors, rumors. … It’s easy to draw that connection – New York City – but why would I want to leave here?”

"תגלו לי סיבה אחת שבגללה ארצה לעזוב את הסלטיקס", הוא אמר.

אני יכול לתת לו 30 מיליון סיבות, וכל אחת שווה דולאר. לניקס יהיה מספיק DOUGH להחתים שני 'מקסים'. קיירי אירוינג מלך הפתוח הגדול? לי זה נשמע לא רע בכלל, ולקיירי יש – לדעתי כמובן – את הפנים הניו יורקיות יותר מלכל שחקן NBA אחר.

3. ג'יי אר סמית' יחטוף קנס כל פעם שיעלה

לשחק עם הטאטו החדש: "SUPERMAN"

 

4. קיירי אירוינג. איזה פחדן. עכשיו הוא מתנצל על "העולם שטוח"

 

 

5. ציורים, פוטושופ, וצילומים של אלוהים שברצוני לחלוק איתכם

(כל התמונות מורשות)

 

 

*

*

*

*

*

*

*

*

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
44 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/10/2018 4:02:05
מורידים את הזבל
מורידים את הזבל
02/10/2018 4:10:15

!אזהרה!
סוחר סמים
לא להגיב
!אזהרה!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/10/2018 7:15:27

סוחר הסמים הטוב ביותר בארץ !

שייקה
שייקה
02/10/2018 7:24:40

מה שאני רק לא מבין זה למה לא להגיב לסוחר סמים, אפילו אם הוא לא הטוב ביותר בארץ?

Berch
Berch
02/10/2018 8:27:01
Reply to  שייקה

השאלה אם הוא יודע איפה שמים קשים…

Ish
Ish
02/10/2018 21:59:36

אם הקופסה המקורית לא רלוונטית אז בדרך כלל אני מסדר אותם בספל על השיש.

Ljos
Ljos
02/10/2018 13:04:45

זה היה כואב לצפייה.
לא בגלל איכות המשחק. בניו אורלינס המשיכו לשחק בקצב מסחרר (מעל 96 זריקות בשני המשחקים בינתיים). באטלנטה במברי הפתיע, וכשיש את לין ואת יאנג, אז גם כשלא פוגעים, יאנג עם 10 מ-11 בחצי (היה להם משום מה יותר קל אחרי שג'רו ודייוויס יצאו), יוצאים מהלכים:
https://twitter.com/KLChouinard/status/1046921908564955136
המשחק היה כואב בגלל ש, נשאר בכלל מישהו בריא בניו אורלינס?
מירוטיץ' ודריוס היו בחוץ בגלל פציעה, ג'ה הראה במשחק הקודם שהוא בכושר סביר, יכול לעשות דברים חיוביים וגם נראה טוב כשהוא יוצא מהמגרש על קביים. היום פרנק ג'קסון לא חזר לשחק אחרי שנקע את הקרסול וג'וליוס רנדל לא רצה להישאר לבד מחוץ לחדר הטיפולים ונחת רע על הגב.
גדמת, ניו אורלינס. אולי די כבר להיפצע? האף של מולי בסכנה, ויוסי יתקשה להציע שחקנים פצועים לטרייד.

אורי
אורי
02/10/2018 4:08:57

חייב להגיד שהרוקי של פילי נראה כמו אחלה גניבה בדראפט

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/10/2018 4:45:11
Reply to  אורי

סימונס ? באמת שחקן נפלא..

הוא כל כך טוב שהצליח לקחת ROY כבר בעונה השניה שלו בליגה.

Dor
Dor
02/10/2018 8:35:27
Reply to  אורי

פולץ? כבר לא רוקי ונבחר ראשון – לא ממש גניבה..
סימונס – מה לעשות ממזר, זכה בזכות

אורי
אורי
02/10/2018 12:30:37
Reply to  אורי

לא. שאמט

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/10/2018 5:16:20
zivovivo
zivovivo
02/10/2018 5:58:04

תודה רבה

Smiley
Smiley
02/10/2018 6:47:18

לראות את המשחק הזה בלי קול של איזה שדר ו/או פרשן, אלא רק של הכרוז מדי פעם… כמו משחק אימון של ליגה א' בישראל

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
02/10/2018 5:20:54

תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

באמריקה אין שירות חובה, והרבה דברים שצעירים ישראלים לומדים בצבא "דרך הרגליים", כמו מקצוענות, מצוינות, אחריות ועבודת צוות, חסרים לצעירים אמריקאים, והצורך להפוך חבורת צעירים אינדיבידואליים ליחידה מקצועית משותף לצבא ולמועדון ספורט. יש הרבה טעם בלימוד והיכרות הדדית.

אם קיירי היה רוצה מקס, מעבר לכל דבר אחר, היה נשאר בקליבלנד. אני מסכים איתו שאין לו שום סיבה בעולם לעזוב את בוסטון, זה יהיה סיכון מיותר לשני הצדדים. שישאר בבוסטון שישאר בריא, שישים לב לא ליפול מהקצה של העולם השטוח והכל יבוא על מקומו בשלום (עם הכוכבית הקבועה של – לפחות עד המפגש עם הלוחמים בפיינלז).

Ljos
Ljos
02/10/2018 9:57:46

זה מה שאמורים ללמוד בצבא?!
ממתי?

גאפר
גאפר
02/10/2018 16:22:27

מה גורם לך לחשוב שיש קצה?

no funny shtuff
no funny shtuff
02/10/2018 23:07:51
Reply to  גאפר

אוהו, גם אתה וגם ish באותו הפוסט..
בונים על סשן קטן מרביעי בערב בואכה חמישי בצהריים?

שמעון טבדי
02/10/2018 5:28:36

נגרי סאנס נגד נגרי קינגס

http://www.sportsstats.me/2018/09/phoenix-suns.html

איתי
איתי
02/10/2018 6:33:43

Supreme לא סופרמן… לפחות ממה שהראה הצילום

Dalzred
Dalzred
02/10/2018 6:36:16

אפשר הסבר למה אסור לג'י אר את הקעקוע הזה?

Smiley
Smiley
02/10/2018 6:40:46
Reply to  Dalzred

בגדול, הסכמי חסויות של הליגה.
SUPREME זאת רשת לבוש רחוב או משהו כזה

שחר דלאל
02/10/2018 6:47:30
Reply to  Dalzred

כרגע הוא שומר על חשאיות וטוען שהוא פשוט אוהב את המותג. אבל ההערכות מדברות על זה שככל הנראה הוא מקבל כסף בתמורה לפרסום שהוא עושה להם (בשנה שעברה עלה עם כיסוי רגל שהיה מודפס עליו השם שלהם.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
02/10/2018 12:53:12

12 מיליון דולר לשנה, והוא צריך לקעקע את עצמו בשביל עוד כמה שקלים?!? אולוהים אדירים, עד היכן תאוות הבצע של אנשים לוקחת אותם?

הקרייתי
הקרייתי
02/10/2018 13:54:50

אתה לא באמת יכול להיות מופתע, זה ג'יי אר, "השחקן" שחשב שהזמן נגמר ב-Game 1 ושיקר לכולם על זה בתקשורת כי זה בבירור לא מה שקרה.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/10/2018 6:46:42

Supreme, הילדה שלי הוציאה אליהם עשרות אלפי דולרים ששילבו את הקולקציה עם לואי ויטון שנה שעברה , אחד מהמותגים המפורסמים בעולם.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/10/2018 7:14:15

עשרות אלפיי דולרים ואתה לא מסוגל לשים אלפייה על הלייקרס
מול הדוק, בהתערבות שאתה יזמת ?..

מה זה בשבילך אלפייה ?
גור 1 של Cavalier King (לא לברון) Charles Spaniels לנכדה..

אבלככה זה מילה של הוליווד.

אבי
אבי
02/10/2018 8:17:08

יש לי רעיון לטרייד מודיאי מהניקס לסאנס הולמס ובחירת סיבוב שני ב-2021 לניקס

סיוו
סיוו
02/10/2018 8:28:45

סאנס קינגס תובנות: קינגס:1.יוגי פרל היה נהדר לדעתי הוא וביליצה שלא שחק הם תוספת מדמעותית לקינגס. 2. החסרון של בוגדנוביץ מורגש הוא תפס מהר מאד את עמדת המנהיג בקינגס. 3. הארי גיילס מאד סקילד, אני חושב שהעמדה הטבעית שלו היא עמדה שלוש.4. מרווין בטאגלי מאד לחוץ להוכיח וזה עובד לו הפוך, אין לי ספק כשיהיה מרקם קבוע והיררכיה הוא ישתלב היטב כי הוא מוכשר. פיניקס: חסר רכז!!!. 2. איטון הוא סלע איתן הוא מוכשר ויציב ויש על מי לבנות. הוא לא מלהיב אבל יעיל ויציב.

Ljos
Ljos
02/10/2018 9:47:54
Reply to  סיוו

שכחת את הרגע החשוב של המשחק. הרגע שנוכל להסתכל אליו בעתיד ולהגיד – "פה הכל התחיל. כאן הם התחילו את השינוי החשוב של העשור הבא בליגה".
בזמן שפיניקס מעלה לרבע ההשני את אייטון ומסביבו 4 שחקנים שיכולים לשחק בחוץ ולקלוע (אחד מהם זה בנדר, ועדיין), בסקרמנטו מסתכלים אל העתיד, רואים מה יש להם על הספסל ומנסים בכל זאת – שחקן חוץ אחד, ומלפניו 4 שחקני פנים. באגלי, לביסייר, ג'יילס וקאולי-סטיין. ביחד. אי אפשר לתת לייגר כל כך הרבה סנטרים בהרכב ולא לצפות שהוא ירכיב את כולם ביחד.
אני מקווה שייגר יחזור על הניסוי בעתיד. בשביל הצחוקים.

Smiley
Smiley
02/10/2018 9:49:07
Reply to  Ljos

ב-1 באפריל ייגר עולה עם זאק ראנדולף ב-PG

zivovivo
zivovivo
02/10/2018 11:48:32
Reply to  Ljos

בדיחה מגניבה !!
אולי סטארט אפ…,
אבל הם לא על אותה משבצת.
ארבעה שחקנים מגוונים
שגילס מתאים מאד לשחק בעמדה שלוש.
יהיה קשה לשמור עליו והוא יוכל לשמור על הטובים ביותר בזגות המהירות והגודל.
לקינגס גם יש 3 חתיכות בפאזל שיכולות לשמש לטרייד- שמפרט, קופוס ורנדל
לא בתוכנית לעתיד ויכולים בקלות לסייע לקבוצת פלייאוף חסרת עומק.

גיא רוזן
גיא רוזן
02/10/2018 10:52:24
Reply to  סיוו

פרל אכן היה הבוקר ברמה אחת מעל שאר השחקנים על הפרקט.

אייטון גדול (פיזית) על כל מה שיש לקינגס (וללא מעט קבוצות אחרות בליגה) לזרוק עליו.
עכשיו רק שיהיה מי שימסור לו כמו שצריך (כבר הזכרנו שחסר לסאנס רכז?), ומי שירווח את המשחק (כאשר בוקר ישחק, יהיו לאייטון חיים קלים בהרבה),
ובכלל נראה ש- 20 / 10 זה יום בינוני שלו.

Berch
Berch
02/10/2018 8:29:46

אחלה מעורב מנחם.
אני לא מבין בכלל למה שואלים לפני תחילת עונה שחקן האם הוא יעבור לקבוצה אחרת ולמה מפרסמים את זה. זה הרי לא קשור לכלום.
כדברי הגשש "אתם תמיד שואלים את אותן שאלות והם עונים את אותן תשובות".
מצחיק אותי כל פעם מחדש 🙂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
02/10/2018 10:41:50

אחלה מעורב, תודה
אני משתדל להדחיק את הקטע של קיירי עם כדור הארץ השטוח, מכיוון שהוא מהחביבים עליי, אבל קשה לשכוח שטות כל כך גדולה… שיביא אותנו לגמר הליגה, ואני עובר הלאה (אליפות, ואני מצטרף לתומכים בדעה)

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
02/10/2018 11:35:24

יש שמועה שלברון הולך לקעקע על לחייו את הלוגואים של "סופר-דרינק" , ו"במבה-לולו".

עידן
עידן
02/10/2018 12:41:14

סיימתי לראות ברונקוס-ציפס
בשתי מילים-פטריק מהומס.
נראה לי ראיתי העונה את כל המשחקים של הצ’יפס בינתיים.
אולי תצחקו עליי בגלל שאני יחסית טרי בפוטבול אבל כיום הוא הקווטרבק הכי טוב בליגה לדעתי.
עמד בלחץ בהר הגעש בדנבר

עידו גילרי
עידו גילרי
02/10/2018 12:49:54
Reply to  עידן

אנחנו נצחק עליך בעיקר בגלל 'יש טור יעודי לסיכום משחקי המחזור…

עידן
עידן
02/10/2018 12:50:51
Reply to  עידן

עד עכשיו לדעתי 3 הקווטרבקים הטובים של העונה
1-פטריק מהומס
2-דרו בריז
3-גארד גוף מהראמס

מנחם לס
מנחם לס
02/10/2018 16:02:43

תודה לכולם

zivsvision
zivsvision
02/10/2018 17:53:20
Reply to  מנחם לס

תודה לך!
בריאות!

גאפר
גאפר
02/10/2018 16:37:53

הוא התנצל על זה שחלק את דעתו… ברור…
אנשים כלכך מאויימים מזה שזה מעביר אותם על דעתם…
כמו אנשים דתיים… סיפרו להם משהו כשהיו בני 5 וכל עולמם מתערער כשמישהו מתנגד לזה… זה הזוי… בעיקר בגלל שזה תופס גם אנשים שרואים עצמם כאתאיסטים… ובכל זאת… אמונה זו הסיבה היחידה לחיים על כדור מסתובב… הגיון אין שם והוכחות גם.. ועדיין… רוב רובכם בוחר להחזיק באמונה הזו כאילו היא המציאות… כמו בדת… אפשר לקרוא לזה מדעיזם… יש מדע טבעי שמשלב הוכחה בניסוי שיכול להשתכפל ויש את המדע התאורטי… מדעיזם… דת הילוצנטרית שכזו…;)

John
John
02/10/2018 17:58:10

1. ממש מגניב מה שעשו בקאבס. אני יודע שבסן אנטוניו היו גם מנצלים את הקרבה של הקבוצה לבסיס צבאי כלשהו (אם אני זוכר נכון) כדי להתאמן איתם. כך גם עשו ל-team USA.

2. היום קרב היוקרה בין מובילי פצצות הסקופ (ווג' עדיין האלפא ושאמס מאחוריו) לא מאפשר להפיל הרבה פצצות שווא לפני שמאבדים קרדיט (כמו כריס שארידן). השמועות על הרצון שלו לעזוב הן אמיתיות. השאלה היא מאיפה זה הגיע. הרבה מהמדליפים הם מהשורה הראשונה הקרובה לשחקן ולעיתים הם מתחילים ספינים בעצמם כדי לבדוק את תגובת המדיה והשוק או במקרים אחרים על מנת לדחוף את הלקוח שלם לסיטואציה שהם חושקים בה. לעיתים קרובות הם משאירים מקום לשחקן כדי להכחיש מכל הלב ולשנות את הנרטיב כך שניתן לזרוק את העיתונאי המסכן תחת גלגלי הפייק ניוז. שנה בזמן NBA היא נצח. ג'ימי באטלר קיץ שעבר שר קומביה עם ת'יבס ונתן לכל העיתונאים את המספר הישיר שלו במקרה שהם שומעים עליו שמועות שווא על היותו בעיה בחדר הלבשה. קיירי יזמר מאוד אחרת אם אחד מצעירי הסלטיקס ישתלט על הקבוצה או שישאירו אותו כסקורר בלבד ולא מוביל כדור ראשי.

3. איפה הגבול עובר… זו שאלה מעניינת. מותג "SUPREME" בקשר עם ג'יי אר. בנוסף הפונט לא משאיר דמיון ללוגו המותג. שחקן שמשחק בקבוצת שוק גדול כמו הלייקרס יבקש 20 מליון דולר ל-4 שנים בתמורה לקעקע עם לוגו של מותג במקום בולט. הם זה חוקי? לא לפי תקנון הליגה… אך היו שחקנים שהעלימו עין לגביהם וכאלה שנתבקשו לכסות.

4. שאלת האמונה בקונספירציה המטופשת הזאת עדיין לא נפתרה. האם הוא כבר לא מאמין בזה או רק מצטער שהוא לא שמר על אמונתו בסוד. היה ניתן להסיק שהוא כבר לא, אך הוא השאיר מספיק ספקות שהיו נפתרות ב-"היום אני מבין אחרת את המדע ויודע שהכדור אינו שטוח". הנזק שהוא עשה סביב העניין הזה הוציא מהארון מאות אלפי חובבי השטות הזאת שקראו בגאון שאפילו סלבים כמו קיירי ו-BOB מאמינים שאנו חיים על דיסק.

הייט אשברי
הייט אשברי
02/10/2018 21:38:57

קיירי לא יכול להגיע לתפוח הגדול, כי הוא עגול .