טורונטו ראפטורס – פריוויו לעונת 18-19/ הלל הורוויץ

אולם: סקוטיה בנק (איר קנדה לשעבר) ארינה, טורונטו. (19,800 מושבים בכדורסל וקונצרטים, 18,819 מושבים במשחקי ההוקי של המייפל ליפס).  האולם יחגוג השנה 20 שנה להיווסדו (19.2.99).

מאמן ראשי: ניק נורס, ישמש כמאמן ראשי של קבוצה בפעם הראשונה בקריירה. היה עוזר מאמן בקבוצה בשנים הקודמות.

מאזן בעונה הקודמת: 23-59 (חיובי), מקום ראשון במזרח. הפסידו בסוויפ ללברון בחצי גמר המזרח.

סגל: דנג אדל (F), או ג'י אננובי (F), כריס בוצ'ר (F), לורנזו בראון (G), קייל קולינסוורת' (G), קיי פלדר (G), דני גרין (G-F), סרג' איבקה (F-C), קוואי לנארד (F), קייל לאורי (G), ג'ורדן לויד (G), סי ג'יי מיילס (F-G), גרג מונרו (C), אריק מורלנד (C), נורמן פאוול (F-G), מלאכי ריצ'רדסון (G), פסקל סיאקם (F), יונאס ולנצ'ונס (C), פרד ואן-וליט (G), דילון רייט (G).

באו: קוואי לנארד (סן אנטוניו) קוואי לנארד וקוואי לנארד.
בעצם זה בגדול פריוויו עליו עם ניסיון להבין מה נראה יחד איתו מהקבוצה, האם הוא אותו שחקן שאנחנו זוכרים והאם הוא יישאר בעונה הבאה. אבל כדי לצאת ידי חובה הגיעו גם- כריס בוצ'ר (גולדן סטייט), קיי פלדר (דטרויט), דני גרין (סן אנטוניו), ג'ורדן לויד (הפועל אילת!!), גרג מונרו (מכל הליגה בערך אבל לאחרונה בוסטון).

הלכו (א): דוויין קייסי. לא בכל יום עוזב/מפוטר מאמן שמצעיד את הקבוצה שלו למקום הראשון בקונפרנס וזוכה במאמן העונה. העובדה שטורונטו פותחת את העונה ללא המאמן המוערך שלה היא בהחלט שינוי ששווה לתת עליו את הדעת.

הלכו (ב): דמאר דרוזן (סן אנטוניו), ג'ייקוב פולטל (סן אנטוניו), אלפונזו מקיני, מלקום מילר, לוקאס נוגירה.

נשארו: מי שהופיע תחת הכותרת סגל ולא מופיע תחת הכותרת "באו", אבל בגלל שהתעקשתם 😉: או ג'י אננובי, לורנזו בראון, סרג' איבקה, קייל לאורי, סי ג'יי מיילס, נורמן פאוול, מלאכי ריצ'רדסון, פסקל סיאקם, יונאס ולנצ'ונס, פרד ואן וליט, דלון רייט.

לא הולך לשום מקום, בינתיים

אז מה מחכה לנו בעונה הקרובה של טורונטו רפטורס? התקרה גבוהה מתמיד, גבוהה כמו אורך מוטת הידיים של קוואי.
והרצפה? נמוכה כמו הצחוק הלא ברור של קוואי.

הטרייד הגדול של הקיץ יחד עם פיטורי המאמן שהוביל את הקבוצה מהצפון למקום הראשון במזרח שמים את הקבוצה מטורונטו כאחת התעלומות הגדולות של העונה. זה יכול להיגמר במסע ראשון לפיינלס או בטריידים באמצע העונה לקראת בניה מחדש.

בתור אחד שגר כרגע בטורונטו, ניתן לומר שהדעות לגבי המעבר הגדול של הקיץ חלוקות. החצי הראשון טוען שהחתימה של קוואי תתחיל עידן חדש ברפטורס. החצי השני טוען שהמעבר של לברון לקונפרנס השני הוא משמעותי לא פחות.

הקבוצה מטורונטו הציגה בשנה שעברה שני נתונים מרשימים במיוחד שלא צפויים להשתנות בשנה הקרובה.
הראשון, הקבוצה היחידה בעונה שעברה שהייתה בטופ חמש ביעילות התקפית והגנתית.
השני הוא את הספסל הטוב בליגה. שני הדברים האלו אמורים להישאר מכיוון שקוואי הוא שחקן ורסיטילי ויעיל בשני צידי המגרש והטרייד עצמו לא פגע בעומק הספסל של הרפטורס.

ימשיך להצטיין גם העונה? פרד ואן וליט

לפני תחילת הקיץ הייתה תחושה בקרב כתבי הליגה שמסאי יוג'ירי מיצה את הטריו של לאורי, דרוזן וקייסי.
הוא העדיף בתחילת הקיץ להיפטר מהמאמן המוערך ולקוות שאת הסגל הבנוי והלא גמיש במיוחד מבחינת שכר יצעיד מאמן חדש לעבר הישגים חדשים.

ההזדמנות לטרייד על דרוזן אפשרה לו לצעוד בשתי דרכים במקביל, ללכת באופנה של הליגה של win or worst.
כלומר ללכת על אליפות או על בנייה מחדש.

מסאי בעצם האיץ את שני התהליכים במקביל, אם העונה הזו תלך היטב והקבוצה תסיים במקום גבוה הוא ישמח לגלות שהוא צעד קרוב יותר לאליפות ממה שהוא היה ערב הטרייד.
קוואי הוא אחד משניים-שלושה שחקנים בליגה שבהינתן הבריאות שלו יכול להיות הימור חזק לMVP והזדמנות לצרף שחקן כזה לא נופלת בידי פרנצ'ייז כל יום, בטח לא אחד מקנדה.
אם העונה תסתיים היטב כולם יגידו שהצעד היה חכם בין אם קוואי יישאר ובין אם לא. במידה והניסוי ייכשל או יהיה בינוני להחריד, ובהינתן שקוואי יעזוב בסוף העונה הרפטורס יתחילו את הבנייה מחדש שנה מוקדם מהצפוי וגם זה משהו באופנה הנוכחית של הNBA.

הרבה מהמשקל של העונה הזו מבחינת הרפטורס יונח על עבודה עם קוואי מחוץ למגרש בדומה למה שנעשה בOKC עם פול ג'ורג'.
עונה שתיגמר בקול ענות חלושה אך עם חתימה של קוואי על חוזה חדש תהיה מוצלחת בצורה בלתי רגילה מבחינת הקנדים.
מסאי נחוש להפוך את טורונטו ליעד מועדף ולפרנצ'ייז שנמצא על המפה.
הרפטורס הוכיחו שהם מסוגלים לפתח שחקנים צעירים, שהם מסוגלים להיות קבוצה טובה בעונה הסדירה ומסוגלים להגיע לפלייאוף בצורה עקבית. זו כבר לא הקבוצה שוינס קרטר ברח ממנה.
במידה והם יצליחו להשאיר את קוואי הקבוצה תתקדם צעד נוסף בדרך להבטחת מעמדה כפרנצ'ייז מוביל בליגה.

אני זוכר לפני 7 שנים כשהיינו בטורנטו וניסיתי להשיג כרטיסים לאייר קנדה סנטר היו כרטיסים בפחות מ10$ ואולם מלא קרחות. כיום הרפטורס הם ההצגה החמה בעיר וכל משחק הוא Sold Out.
זו המגמה החשובה שאותה רוצים להמשיך בטורונטו ובעונה הזו הם בהחלט יצליחו לעשות זאת כאשר העיר כולה מחכה בציפייה דרוכה להופעה של השחקן החדש והמסקרן.

אז מה קוואי יעשה בטורונטו? קשה מאוד לדעת. יש את הפציעה המיסתורית שמצד אחד לא נראית חמורה מדי ולכן לא צפויה להשפיע עליו ומצד שני הוא היה שנה בצד. קשה מאוד להעריך חזרה של שחקן במצב כזה. תוסיפו לכך את העובדה שהוא שיחק עד עכשיו בקבוצה הכי מסודרת בליגה עם שחקנים טובים מאוד מסביבו ומערכת משומנת אליה הוא רגיל ונקבל עוד סימן שאלה בנוגע להשתלבות של קוואי.

החדשות הטובות עבורו ועבור הרפטורס שלצידו ישחק גארד אולסטאר שמכיר את הליגה מקרוב ומתאים מאוד תאורטית לשחק לצד קוואי. לאורי מציג משחק הגנה טוב, קליעה טובה משלוש ויכולת מסירה לא רעה בכלל. התוספת של גרין כשחקן 3 & D עם ניסיון ברמות הכי גבוהות בוודאי לא מזיקה. ביחד עם או ג'י אננובי הרפטורס אמורים להעמיד הגנה ארוכה וחזקה שאמורה לתת להם הרבה שקט. הספסל יובל על ידי פרד ואן וליט המצויין שהיה אחת מתגליות העונה שעברה וביחד עם הצוות המסייע מהספסל הם אמורים לרוץ חזק.

https://www.youtube.com/watch?v=sMKEIQXtqmU

תחזית פסימית:  הרפטורס מסיימים במקום הראשון במזרח ועם המאזן הטוב בליגה, אלא שסביב פגרת האולסטאר אדם סילבר מודיע שהליגה עוברת לפורמט של פלייאוף בו הדירוג מתבצע 1-16 בין שני הקונפרנסים. טורונטו פוגשת את המדורגת שמונה במערב, הלייקרס. זה נגמר בסוויפ של לברון.

תחזית פסימית ריאלית: הרפטורס נותנים עונה לא טובה. סביב פגרת האולסטאר מסאי יוג'ירי מבין שהקבוצה לא הולכת לשום מקום. הוא מעביר את קוואי לקונטנדרית תמורת שתי בחירות סיבוב שני מוגנות ואת לאורי תמורת בחירת סיבוב ראשון מוגנת בטירוף. הרפטורס לא מגיעים לפלייאוף פעם ראשונה אחרי חמש שנים בהן הגיעו ברציפות. בינתיים דרוזן קולע מעל ל50% מקשת השלוש ומוביל את הספרס באסיסטים.

תחזית אופטימית: קוואי לומד לחייך ולצחוק. הוא משוחח עם עיתונאים ויש לו אשכרה סוכן שהוא לא קרוב משפחה שלו. פרד ואן וליט זוכה בתואר השחקן השישי של העונה וסרג' איבאקה מצליח לחסום. הרפטורס מגיעים לגמר המזרח ובמשחק השביעי מול בוסטון פסקל סיאקם קולע שלשה מהפינה ומנצח את הסדרה. הגעה ראשונה לפיינלס. קוואי מתרגש ומודיע שמהיום קנדה היא הבית שלו והוא לא עוזב את טורונטו.

תחזית ריאלית: הרפטורס לא אמורים להתרסק עם סגל כזה אבל העונה שלהם באמת תמדד במה שקוואי יעשה הלאה ואיך תראה העונה הבאה שלהם, הרי את הווריורס הם לא ינצחו גם אם הם ימצאו איכשהו דרך לפיינלס. הרפטורס יסיימו בחצי הראשון של המזרח. יגיעו לגמר האזורי ויעופו ב4-2 פרווה שכזה. קוואי לא יחתום מחדש על חוזה עם טורונטו.

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. תודה רבה הלל, אחלה פריוויו.

    התחזית הריאלית לגמרי ריאלית. קוואי ישחק טוב, ואין סיבה שיפסידו למזרחית שאינה בוסטון.

    לא חושב שהוא ישאר שם מעבר לעונה הנוכחית אבל באמת שאי אפשר לדעת איך הוא מקבל החלטות, אז לך תדע.

    מה עם טרייד של באטלר לטורונטו? יכול להיות משמעותי ולאיים על בוסטון.

        1. אני דווקא בתור הראפטורס מנסה להיפטר מלאורי. דווקא מנסה לקחת את באטלר וטיג ביחד (או טיוס ג'ונס) ומוריד את החוזה של לאורי.

          1. ברור שעדיף להפטר מהחוזה של לאורי אבל יהיה קשה , אישית לא הייתי הולך על באטלר בשום סיטואציה , יותר מדי בעייתי וגם רוצה חוזה גדול.

          2. באטלר רוצה חוזה גדול. אבל אם הראפטורס מצליחים לצוות אותו ואת קוואי, כאשר הם יכולים להחתים את שניהם, בגלל ששיחקו אצלם, זאת אופציה שאני חושב שהראפטורס לא ירצו לפספס.

      1. קודם כל, זה לאבד את אחד השחקנים החשובים בטורונטו בכל הנוגע ללחוץ חברתית על קוואי להישאר. דרוזן היה יותר טוב, אבל הספינה הזו הפליגה כבר בדמעות.
        דבר שני, אני לא בטוח במידת ההתאמה. כן, קוואי, או.ג'י. וסיאקאם הם כבר ציוות הגנתי מפחיד, ובאטלר רק יכול להוסיף פה, אבל כבר ראינו את ג'ימי בקבוצה שמנסה לאתחל את התרבות שלה (ומנסה להתאושש מהמכה שיוג'ירי העביר אותה כשהעביר את דמאר בלי לספר לאף אחד) אצל מאמן צעיר וחברתי. לא נגמר טוב.
        ולבסוף, הראפטורס זורקים הכל על העונה הזו בידיעה שאולי הם יצטרכו להתאפס שנה הבאה ולהתחיל לבנות מחדש. אם ת'יבודו כמו שהכתבים אומרים באמת דורש את הירח (אבל טוען שמציעים לו רק חול), אז אין דרך לקבל את באטלר בלי לוותר על חלק חשוב בגרעין הצעירים או הבחירות של המועדון. לא רואה בחוזה נגמר של באטלר (שחקן כמעט בן 30 ששיחק הרבה יותר מדי זמן אצל ת'יבודו) סיבה כל כך גדולה לשנות את הכיוון של המועדון.

  2. היו חייבים RESTART ויוג'ירי עשה את זה לא רע.
    הבין שדרוזן-לאורי מיצה את עצמו והוא לא באמת מאיים אפילו על גמר המזרח. בנוסף, פיטורי של קייסי היו מוצדקים כי שוב הוא נכשל בפלייאוף. מאמן העונה, לדעתי התואר הזה בכלל מגיע לסטיבנס (או סניידר כאופציה שניה).

    הטרייד על קוואי לדעתי מביא אותם לאיום על גמר המזרח, לדעתי בוסטון ופילי טובות ממנה. בכל זאת, קוואי לא לברון ועדיין לא הוכיח שהוא יכול לסחוב (ולסחוף) אחריו קבוצה שלמה (עשה את זה עד הפציעה בספרס אבל היו לידו את הצוות של הספרס וזה היה בספרס).
    בכל מקרה, זה הימור שהוא היה חייב לעשות וטוב שעשה כי טורונטו היו צריכים לרענן קצת את השורות.

    אני חושב שיעצרו בחצי גמר המזרח ובקיץ קוואי ינחת בלוס אנג'לס.
    תסריט ריאלי הוא שיוג'ירי מבין את זה ולקראת האול-סטאר נותן טרייד רציני עם הקליפרס תמורת שחקנים צעירין ונכסים (הקליפרס לוקחים לאחר הבטחה שקוואי חותם שם בקיץ).

  3. אהבתי מאוד את הפריוויו, תודה רבה.
    על פניו קוואי יכול להיות שווה הרבה יותר מדרוזן, והרבה תלוי בו. המצב הפיזי עדיין בסימן שאלה, ולא פחות ממנו מדד מצב הרוח והאופי. הסגה בספרס השאירה שאלות פתוחות שקוואי יצטרך לתת עליהן מענה ראוי לקראת החוזה הבא. בתור התחלה, מעל 70 משחקים העונה, ואז להוכיח שהקצר מול סן אנטוניו נשאר מאחוריו. בשביל זה הוא יצטרך למצוא את עצמו כראוי במקום חדש ושונה לחלוטין, עם היררכיה שונה ומאמן שככל הנראה לא מזכיר בכלום את הקודם, מכל הבחינות.
    ואז יש סימני השאלה סביב לאורי…
    יהיה מעניון, ושום דבר בקשר לטורונטו העונה לא מובן מאליו.

  4. אחלה פריוויו. עשו מהלך על כל הקופה בקיץ, נשאר לראות איך יעבוד. אני באופן אישי לא סומך יותר על טורונטו עד שהם מוכיחים לי שאני טועה. הימור שלי שאת בוסטון הם לא עוברים. מול פילי בחצי תהיה סדרה פתוחה לגמרי.

  5. תודה על הפריוויו
    המהלך של יוג'רי מבחינתי מתחלק ל2.מבחינה מקצועית מהלך מצויין שאין לו מה להפסיד,טורנטו מיצו את עצמם והיו חייבים שינוי.מבחינה חברתית מהלך מאוד מסריח שרק שבועיים לפני הטרייד אתה מתחייב לשחקן שהוא לא מועמד לטרייד ואז מחליף אותו.
    לדעתי הקארמה על המהלך הזה תרדוף אותם

    1. אוקיי ואם אתה הGM של טורונטו, שתמיד קיים סיכוי שיפוטר (כמו GM של כל קבוצה אחרת חוץ ממינסוטה), אתה מתחשב בבחינה המקצועית או החברתית?

      1. הבעיה שלי היא לא אם המהלך שהוא מהלך איינג'י טיפוסי.הבעיה היא אם הדרך,הוא לא היה חייב לשקר לו ולהבטיח לו הבטחות בזמן שהוא כנראה כבר עובד על העסקה.בכל מקרה בתור GM לא יודע איך הייתי מתנהג אני יודע איך הייתי רוצה להתנהג וזה לא בדרך הזאת.ו בתור אוהד קשה לי יותר עם הגישה האיינג'יסטאית שהכל זה עסק קר ומנוכר.

  6. תודה על הפריוויו. הולך על התחזית האופטימית מבחינת מה שיקרה על המגרש בעיקר כי לקאווי יש הרבה מה להוכיח אחרי העונה החולפת והסאגה מול הספרס ולפני החוזה הבא ומעבר לזה באמת לא אבדו מהעומק שלהם מה שבהחלט יסייע מול הסלטיקס ופילי…
    יישאר או לא רק הדוד וקאווי יודעים לי יש הרגשה שאם עושה גמר אז כן,
    מה עוד שעושה רושם שהלייקרס סמנו לפחות מטרה אחת לפניו בעמדות שחושבים עליו. (קאפקייק)

  7. אחלה פריוויו. הם יהיו בטופ של המזרח כרגיל, ולדעתי יעופו בחצי הגמר מול פילי. או בגמר נגד בוסטון. זו התקרה שלהם, עם כמה שקוואי הוא שחקן מעולה.
    הצחוק הכי מוזר בכל הזמנים

  8. השיפור המרכזי הוא לא רק ההגעה של קוואי. אלא ההליכה של דרוזן.

    אנשים (ואוהדי הספרז במיוחד) לא מבינים ולא בודקים כמה דרוזן גרוע. בכל השנים האחרונות, בעקביות, הוא נמצא בתחתית כל שחקני טורונטו באפקטיב. הוא קולע רע, הוא מגן רע. בפלייאוף זה מחמיר, שם הוא מגיע (בעקביות) לאפקטיב שמידרדר ל-40-43, ועולה לקבוצה (במאזני התקפה והגנה) כ-4 נקודות שליליות למשחק.

    דרוזן גרוע. זה בונוס גדול לרפטורס להיפטר ממנו. עכשיו בנוסף לקוואי צריך גארד עם קליעה מוכחת והם טסים.
    ועוד בונוס: המפלצת כבר לא בקונפרנס.

    טורונטו מועמדת ברורה לגמר המזרח, לפחות.

  9. יופי של פריוויו, תודה.
    לדעתי קבוצה מס' 2 במזרח מבחינת עוצמה, ומסוגלת לנצח את בוסטון בסדרה.
    יש חדשות מעודדות וחדשות פחות מעודדות מההכנה עד כה:
    הפחות מעודדות שלאורי לא ענה לשיחות מיוג'ירי ונרס כל הקיץ. יחד עם העובדה שהוא הודה שהוא לא דיבר עם דהרוזן כל העונה הראשונה שלהם ביחד בטורונטו, אני לא יודע כמה הוא יהיה שגריר טוב לסיכוי להחתים את קאווי על חוזה חדש.
    החדשות המעודדות: הקהל התומך של טורונטו וההרגשה שמדינה שלמה מאחוריו תשים את כל תסביכי הנחיתות של קאווי והדוד שלו במושב האחורי. כבר במשחק ההכנה הראשון היה תענוג לראות כמה הקהל מתרגש מהנוכחות של קאווי.

    1. לא מבין למה הם כמעט אוטומטית ממוקמים בצמרת המזרח, ועוד מקום שני.
      יש שם שני סימני שאלה ענקיים במקומות מרכזיים, של הכוכב מספר 1 של הקבוצה והמאמן. מאיפה לנו שזה יצליח?

      1. כי מי יש במזרח? במקרה של קטסטרופה הם מקום 4. במקרה הטוב מקום 2.

        הסגל שלהם טוב מהבאקס. בפילי בן סימונס עדיין לא למד לזרוק (אני לא מדבר על לקלוע) מ4 מטר ומעלה ומרקל פולץ סימן שאלה אז מקום 2 זו תחזית מאד ריאלית ולגיטימית עבורם עם כל סימני השאלה.

      2. מסכים עם שמעון ואפלטון עם כוכבית קטנה שאומרת שיתכן ויקי להם זמן להתניע, ואז עלולים לפגוש את בוסטון לפני הגמר (נגיד יגמרו מקום רביעי ובוסטון ראשונה) ואז יעצרו בחצי, אבל בגדול חוץ מבוסטון הם לא נחותים משום דבר שיש למזרח להציע.

  10. כי הם היו מספר אחד בשנה שעברה, כשהשינוי המשמעותי היחידי בסגל נראה כשדרוג למרבית האנשים, ואת הקרדיט על ההתקפה המחודשת שהראו בשנה שעברה קיבל נרס.

    1. בכלל לא. ועוד אחרי החוזה שהוא קיבל באורלנדו.
      קליבלנד משלמים על הטעות הזאת עד היום עם תומפסון שנתן ריצת פלייאוף אחת טובה וקיבל חוזה שמן ל-4 שנים כמו ביומבו.

      1. אני בטוח שבקליבלנד ממש אבלים על החוזה של תומפסון כל פעם שהם מביטים על המדף שמונח עליו גביע האליפות ההסטורית שלהם.

  11. אחלה קדימון!
    שמעתי את הצחוק של קאווי בערך 1000 פעמים ועדיין אני צוחק..

    1. הלוואי שהצדק יעשה וישנו את השיטה של הפלייאוף ל1-16 וכו; לפני שזה כבר לא יהיה רלוונטי..

    2. אם קוואי יעזוב בסוף העונה, נשאר עם 2 קבוצות במזפח..זה כנראה יקבע את ההצלחה של הטרייד, ולא מה שהם ישיגו בעונה הקרובה..הכל למען קוואי…בסוף יהיה פלייאוף במזפח של הניקס וברוקלין..

    3. לגבי החמיישיה-מניח שאננובי ירד לספסל כנראה אם גרין יהיה בחמישייה..
    לאורי, גרין,קוואו,איבקה,יונאס- אחלה חמישייה!!!

    1. שלא לדבר על העומק מהספסל גם העונה שהוזכר בפריווי.
      ואן פליט, מיילס, פאוול, אננובי, סיאקם, אפילו הגוויה העונה לשם מונרו
      יכול לתת דק'…

  12. הדבר הכי טוב שיכול לקרות לטורונטו זה שקוואי איכשהו מסכים להאריך שם חוזה. באופן היפותטי אם הייתה להם אופציה בחירה בין גמר מזרח לבין קוואי מחדש חוזה אז התשובה צריכה להיות קוואי.

  13. fun guy הוא הדקייס רציני. קריפי לגמרי. החומר שממנו עשויים רוצחים סדרתיים. הספרס הוא המועדון היחידי שעוד היה יכול להסתדר איתו, בכל מקום אחר התפוצצות היא עניין של זמן. לא יחזיק עונה שלמה.

  14. פריוויו מצוין, תודה.
    ללא ספק טורונטו היא אחת הקבוצות המסקרנות של העונה, והסיפור של קוואי הוא הכי מסקרן מבחינתי. אני מקווה שיתברר שקוואי משתלב מצוין ויתן מספרים כמו בעבר. כמו שזה נראה עכשיו הם מקום 2 במזרח אחרי בוסטון, לדעתי הם פייבוריטים מול פילי הצעירה והלא מנוסה. אבל נחיה ונראה.

  15. הפוסט הזה הוכיח שיש לנו בטורונטו צעיר – הלל, שאולי הוא לא כזה צעיר – שנוכל לסמוך עליו כל העונה. סיפתח מצויין (ואם כתבת לפני כן והחמצתי – מתנצל למפרע)

  16. פריוויו מעולה.
    אני לא יודע אם הצחוק של קאוויי יותר מצחיק או יותר מפחיד.

    קבוצה טובה, מאוד מקווה שקאוויי יחזור לרמה שלו מלפני הפציעות, כמו שנכתב, הוא יכול להפוך את הרפטורס לקבוצת טופ אמיתית שתיתן פייט לסלטיקס ולסיקסרס המתחזקות.
    מסכים עם התסריט הריאלי, אבל מקווה בשבילם שקאוויי יחליט להישאר.

  17. בגלל קוואי אצלם באמת קשה לדעת, כל דבר בין חצי גמר מזרח (אפילו פחות) לגמר הליגה אפשרי. מנחש שלא יגיעו לגמר המזרח בסופו של דבר

  18. הניחוש שלי הוא שטורונטו ייצגו את המזרח בפיינלס הקרובים.
    יש להם הכל –
    ניהול משחק, קליעה, הגנה, עומק.
    סימני השאלה בהחלט קיימים –
    איך יתאקלם קאוויי? איך תראה הקבוצה תחת שרביטו של המאמן החדש?
    עדיין מוקדם מדי בשביל לענות ברצינות על השאלות הנ"ל,
    אבל רמזים לתשובות כבר יש –
    יש את הרושם שקאוויי משתדל להתאקלם לקבוצתו החדשה.
    והמאמן החדש מכיר היטב את המערכת, היות והוא עוזר מאמן שזכה לקידום.

    תודה הלל. פריוויו מצוין.

  19. תודה הלל פריוויו מצויין , יוגירי לקח הימור מחושב על קוואי אם קוואי יחזור לקוואי שלפני הפציעה אז טורונטו לפחות בגמר המזרח ואם לא בשנה הבאה יתחיל תהליך של בנייה מחדש

  20. פריוויו מעולה, תודה רבה
    לא ממש יכול לנחש לאן טורונטו תגיע השנה, יש יותר מדי סימני שאלה סביב סוגיות מרכזיות. רק שיהיה מעניין

כתיבת תגובה

סגירת תפריט