הנדנדה הגדולה – לקראת מחזור 4 ב- NFL / פריים-טיים זק

 

במחזור השלישי ראינו בעיקר חוסר יציבות. המון דברים שכבר נראו ברורים אחרי שני המחזורים הראשונים פתאום התערפלו והתערבלו מחדש. מינסוטה החזקה מפסידה באופן מביך לבילס שכבר חשבנו שיסיימו את העונה בלי ניצחון, ניו אינגלנד הגדולה מפסידה לדטרויט הבינונית ומקומה הנצחי בראשות ה- AFC מזרח כבר לא מובטח, הסיינטס שכבר התחלנו להספיד נותנים תצוגה לפנתאון ומנצחים באופן מרשים את אטלנטה, ג'קסוויל מפסידה לקבוצה בלי ק"ב וארון רוג'רס מפסיד לאלקס סמית…

אבל לא צריך להתרגש. זו רק תחילת העונה והקבוצות (במיוחד אלו עם שינויים משמעותיים בסגל) עדיין מתגבשות, הפציעות הרבות משפיעות מאד על היכולת ובשבועות הקרובים נראה עוד תנודות ושינויים חדים ביכולת ממשחק למשחק וגם הרבה תוצאות לא צפויות עד שראש החץ של הקבוצות שרצות לפלייאוף יתגבש והליגה תקבל צורה.

למרות ההפתעות הרבות, החתום מטה הצליח לשמור על מאזן חיובי (9- 6) בהימורי השבוע ובסה"כ מתחילת העונה אני עומד על 29 – 15 סולידי.

הדבר היציב היחיד שניתן לסמוך עליו ממחזור למחזור (וגם משנה לשנה ומעשור לעשור) הוא היכולת הפנטסטית של דרו בריס שבמשחק מדהים (שוב מעל 80% דיוק במסירות) שבר את שיא המסירות לקריירה בכל הזמנים (שהיה שייך לברט פארב האגדי). בקצב צבירת היארדים שלו הוא ישבור בעוד כמה מחזורים גם את שיא היארדים במסירה (ששיך לפייטון מנינג האגדי לא פחות) ויציב את עצמו כק"ב שלפחות מבחינת סטטיסטיקה אישית עומד מעל כולם.

במחזור הרביעי יש קצת ירידה במתח – לא מעט משחקים פחות אטרקטיביים אך קשים לניחוש בין קבוצות ביכולת דומה. בכל זאת יש כמה מאבקים חשובים בתוך הבתים והרבה קבוצות שינסו לברר לעצמן לאן העונה שלהם הולכת אחרי הנדנדה של המחזורים הראשונים.  בהעדר "בלוק-באסטרים", המלצות השבוע שמות את הדגש על מאבקים פנימיים שישפיעו על המיקום של הקבוצות בתוך הבתים.

המשחק של חמישי בלילה היה אחד המעניינים במחזור, בו שיחקו שתי קבוצות עם שאיפות אליפות והתוצאה בו היתה לוס אנג'לס ראמס (4- 0) – מינסוטה ויקינגס (1- 2- 1) 38- 31 . למרות שלשתי הקבוצות יש הגנות מהטובות בליגה, המשחק היה כולו התקפה והושגו בו מעל 1000 יארד (!) כששני הקוורטרבקים משיגים מעל 400 יארד באוויר. במחצית הראשונה ההתקפות של שתי הקבוצות עשו כרצונן כאשר ב-8 מ-11 הדרייבים במחצית מושגות נקודות. הויקינגס שלטו בשעון בדרייבים ארוכים אבל הראמס במהלכי מסירה ארוכים של גוף השיגו יותר טאצ'דאונס והמחצית הסתימה בתוצאה 28- 20 לראמס. במחצית השניה הקצב קצת הואט, הראמס נשארו ביתרון אבל קאזינס הצליח לשמור את התוצאה קרובה. 2:30 דקות לסיום הויקינגס היו בפיגור של ט"ד אחד כשהכדור אצלם אבל אז הגנת הראמס הצליחה לכפות את איבוד הכדור היחיד במשחק (פאמבל של קאזינס) ולנצח את המשחק. הראמס שומרים על מאזן מושלם בעוד הויקינגס, למרות משחק התקפה טוב, צריכים להבין איך להחזיר את ההגנה לרמה שהפגינה בשנה שעברה לפני שהעונה תלך להם לאיבוד.

זמני כל המשחקים לפי שעון ישראל.

מקום בצמרת – משחקי השבוע (לשריין ביומן!)

  1. ניו אינגלנד פטריוטס (1- 2) מול מיאמי דולפינס (3- 0) (פוקסבורו, ראשון ב-20:00)

אחד העובדות הקבועות בנוף ה – NFL ההפכפך בעשור האחרון היתה ראשות בית ה – AFC מזרח שהיתה שייכת  תמיד לניו אינגלנד (ב-15 מ-17 העונות מאז שנת 2000 !). תוצאת המשחק החשוב הזה  – כבר בשלב כל כך מוקדם של העונה – יכולה לסמן שהשנה הסיפור עשוי להיות שונה. מיאמי מפתיעה בינתיים עם מאזן מושלם בעוד הפתיחה החלשה של ניו אינגלנד שמה אותה בפיגור של שני משחקים בראשות הבית והפסד לדולפינס השבוע יכול לייצר פער שכבר יהיה קשה לסגור. ניצחון של הפטריוטס יוריד את הפער למשחק אחד וכנראה יסמן שמה שהיה הוא שיהיה. ניו אינגלנד מגיעה למשחק במצב לא טוב – במורל נמוך אחרי ההפסד המביש לדטרויט, עדיין בלי התופס אדלמן (שחוזר בשבוע הבא) וכנראה גם בלי הרכש ג'וש גורדון שעדיין צריך להסתגל לקבוצה. בלעדיהם אנו רואים כבר שבוע שני ברציפות שהיריבות למדו לנטרל את הקומבינציה בריידי-גרונקובסקי שהפך להיות כמעט כל ההתקפה של הפטריוטס. מיאמי מייצרת משחק הגנה מאד אפקטיבי (מקום שלישי בליגה במדד DVOA, עם איזון טוב בין הגנה נגד ריצה ונגד מסירה), מה שדורש מריאן טנהיל לנהל את המשחק באופן לא מרהיב אך יעיל מאד שמספיק כדי לייצר ניצחונות.

ההימור שלי – למרות שמיאמי קבוצה מאוזנת יותר, מאד קשה להמר נגד בריידי ועוד בפוקסבורו, ואין ספק שניו אינגלנד תגיע עם תחושה שיש לה מה להוכיח מה שתמיד מוציא מהם את המיטב. ניצחון דחוק לפטריוטס.

ריאן טנהיל – ידיח את בריידי מראשות הבית?

2.      פיטסבורג סטילרס (1 -1 -1) מול בולטימור רייבנס (2- 1) (פיטסבורג, שני 03:20, ספורט5)

קרב אמוציונלי וחשוב מאד בין שתי קבוצות ששואפות לראשות בית ה – AFC צפון (למרות שגם סינסינטי לגמרי בתמונה). פיטסבורג השיגו ניצחון של אופי עם הגב אל הקיר בטמפה, כשביג בן מתעלה שוב ועובר כבר אחרי 3 משחקים את ה-1100 יארד במסירה. גם ההגנה סוף סוף הופיעה למשחק (בעיקר במחצית הראשונה) וכפתה שלושה איבודי כדור על פיצפטריק. גם בולטימור ניצחה השבוע עם התקפה מרשימה בראשות ג'ו פלאקו שמצטיינת בעיקר ברד-זון (השיגו ט"ד בכל הגעה לרד זון מתחילת העונה!). ההגנה הסולידית של בולטימור (בראשות טרל סאגס, הליינבקר הוותיק) תנסה להפעיל לחץ על קו ההתקפה של הסטילרס כדי להוריד את התפוקה של רותליסברגר (מה שנראה כמשימה קשה מאד) או לפחות לגרום לו לעשות טעויות (לזה יש סיכוי יותר גבוה, כפי שהוכיחו הבראונס במחזור הראשון). לשתי הקבוצות אין משחק ריצה חזק במיוחד (עם יתרון קל לפיטבורג עם ג'ימס קונר שמחליף לא רע את לבאון בל שעדיין מסוכסך עם הקבוצה) וככל הנראה יתפתח משחק עם הרבה מסירות ויארדים באוויר.

ההימור שלי –אחרי הניצחון הקריטי בשבוע שעבר, ביג בן והתופסים המצויינים שלו (בראון ובעיקר סמית-שוסטר שהשיג כבר יותר מ-350 יארד השנה) לא יאבדו את המומנטום וישיגו שוב סקור גבוה שבולטימור לא תצליח להדביק.

ג'וג'ו סמית-שוסטר – ימשיך להיות התופס המוביל של הסטילרס?
  1. דנבר ברונקוס (2- 1) מול קנזס סיטי צ'יפס (3 – 0) (דנבר, שלישי ב- 03:15)

גם בבית ה – AFC מערב הדברים לא מתנהלים כפי שצפו הפרשנים בפתיחת העונה. הפייבוריטית הברורה  – הצ'ארגרס – כבר עם שני הפסדים ובאופן מפתיע נמצאת רק במקום השלישי בבית אחרי שתי הקבוצות שמשחקות במשחק ליל יום שני בדנבר. הצ'יפס הם כמובן הסנסציה של הליגה ופטריק מהומס ממשיך לצבור טאצ'דאונים בקצב שובר שיאים (13 בשלושה משחקים!) ולנצח למרות הגנה חלשה. בדנבר הדברים מסובכים יותר. הקבוצה ממשיכה להפגין ביטחון בקייס קינום למרות יכולתו הלא משכנעת (רייטינג של 71 – הגרוע ביותר בין כל הק"ב שזרקו מעל 100 מסירות). גם בהגנה, הצד החזק של הקבוצה, יש בעיות. הסקונדרי הפצוע (הקו האחורי בהגנה, האחראי העיקרי על ההגנה מול תופסי היריבה) הוא בינתיים בין הגרועים בליגה, וזה לא מבשר טובות כשהם מתייצבים מול מהומס הלוהט. למרות הכל הם הצליחו לנצח שני משחקים בבית ואחרי הפסד חוץ בבולטימור הם חוזרים הביתה השבוע, וזה הפקטור העיקרי לטובתם בעימות הזה.

ההימור שלי – גם בבית הגנת דנבר לא מספיק טובה כדי לעצור את מהומס וההתקפה לא תצליח ליישר איתו קו. ניצחון חוץ לקנזס סיטי שתפתח פער של שני משחקים בראשות הבית.

קייס קינום – יצליח לחזור ליכולת ממינסוטה?

כמו כן דורגו – מוקדי עניין נוספים (לראות, אם יש זמן פנוי)

  1. אטלנטה פאלקונס (1–2) מול סינסינטי בנגאלס (2 -1) (אטלנטה, ראשון 20:00)

עוד משחק חוץ קשה לסינסינטי מול יריבה מבית ה- NFC  דרום החזק. אחרי שבשבוע שעבר הפסידו בקרולינה הבנגאלס נפגשים עכשיו עם אטלנטה במשחק שלמארחת פשוט אסור להפסיד. אטלנטה כרגע במאזן שלילי ובמקום האחרון בבית ורוצה לחזור לתמונת העליה לפלייאוף. נראה שהבעיות (בעיקר ברד-זון) במשחק ההתקפה של הפאלקונס שניצפו בעונה שעברה ובמשחק הראשון של העונה נמצאות מאחוריהם (לפחות בינתיים) ומאט ראיין היה מצוין בשני המשחקים האחרונים כשהתגלית קלווין רידלי (210 יארד וארבעה ט"ד בשני המשחקים האחרונים) עוזר להוריד את העומס מחוליו ג'ונס. הבעיה היא בהגנה הפצועה שלא הצליחה בשבוע שעבר לעצור את דרו בריס. אנדי דלטון מסינסי הוא כמובן אתגר פשוט יותר ובניגוד לדיוק הכירורגי של בריס נוטה יותר לטעויות (3 יירוטים במשחק ההפסד מול קרולינה). גם ההגנה של סינסינטי בצרות והשבוע אפשרו יותר מ-200 יארד בריצה לניוטון ובעיקר לכריסטיאן מקאפרי, אבל הפציעה של הרץ המוביל דבונטה פרימן באטלנטה תשאיר את המשחק בעיקר באוויר.

ההימור שלי – לשתי הקבוצות בעיות בהגנה כך שצפוי משחק עם סקור גבוה ובו תכריע ההתקפה הטובה יותר  – נצחון ביתי לאטלנטה שיחזיר אותה למאזן חצוי.

קלווין רידלי – ימשיך ביכולת המצוינת?
  1. ניו יורק ג'יאנטס (1–2) מול ניו אורלינס סיינטס (2–1) (ניו יורק, ראשון ב- 23:25)

מה עוד אפשר לומר על דרו בריס שלא נאמר כבר? האיש הקטן (יחסית לק"ב –  1.82 מטר), שנבחר בסיבוב השני בדראפט ב-2001 ע"י סן דייגו צ'ארגרס שלא ממש התאמצו להשאירו אצלם אחרי 5 שנים די מוצלחות, ממשיך לעשות נפלאות בעונתו ה-13 בניו-אורלינס וכמה חדשים לפני יום הולדתו ה-40. השיאים הסטטיסטיים של גדולי הקוורטרבקים נשברים בזה אחר זה ובריס לא מראה שום סימני עצירה. הוא הול-אוף-פיימר בטוח אבל רוצה עוד אליפות (אחת לפחות) לפני הפרישה. ההתקפה של הסיינטס בוודאי ברמה המתאימה לכך (במיוחד אחרי חזרתו הצפויה של מארק אינגרם בשבוע הבא) אבל סימני השאלה היו ונשארו בהגנה, שאחרי שפור גדול בעונה שעברה עשתה בתחילת השנה צעד גדול אחורה (אם כי הסתמן שיפור מסוים במשחק האחרון, בעיקר כנגד הריצה). אחרי ניצחון גדול בהארכה באטלנטה הסיינטס רוצים להמשיך את המומנטום בניו יורק. מולם יתייצבו הג'יאנטס שכבר נראו בדרך לטנקינג אבל פתאום הפגינו סימני חיים בניצחון על יוסטון בשבוע שעבר. השינויים בקו ההתקפה נתנו קצת יותר זמן לאיליי מנינג ופתאום נזכרנו שגם הוא יודע למסור (בדיוק מדהים של 86 אחוז – הדיוק השני הכי גבוה שלו בכל הקריירה!) ולנצח משחקים. צריך לזכור שבניגוד לכמעט כל קטגוריה סטטיסטית אחרת, בכמות האליפויות מנינג מוביל מול בריס (2 אליפויות מול אחת…). אם מנינג וקו ההתקפה שלו יצליחו לשמור על עקביות, ועם הפוטנציאל הגדול של אודל בקהם התופס וסקון ברקלי הרץ שנמצאים בכושר מצוין, ניו יורק עוד יכולה אולי להשיג משהו העונה.

ההימור שלי – ההתקפה של ניו אורלינס הרבה יותר טובה מזו של ניו יורק ותצליח להכריע את המשחק גם אם ההגנה לא תבריק, למרות משחק חוץ שני רצוף.

דרו בריס – האם יצליח להשיג עוד טבעת?

בפינה לשיפוטכם – יתר המשחקים (למטיבי לכת / אוהדים שרופים)

ג'קסונוויל ג'גוארס (2- 1) מול ניו יורק ג'טס (1- 2) (ג'קסונוויל, ראשון ב-20:00) – בכל פעם שהיגוארים מרגישים שהם יכולים לסמוך על בלייק בורטלס מגיע משחק כמו בשבוע שעבר מול טנסי בו השיג רק 155 יארד והקבוצה השיגה רק שש נקודות ואף טאצ'דאון. עקביות היא התכונה הכי חשובה אצל ק"ב עלית ובורטלס ללא ספק לא שייך לקטגוריה הזו. הג'טס עוד מנסים לראות מה הם מקבלים מדארנולד הרוקי שנראה מצוין במשחק הראשון ופחות טוב אח"כ. ההגנות המצוינות של שתי הקבוצות ישלטו במשחק, שני הקוורטרבקים יתקשו לפתח משחק מסירה אפקטיבי ובסופו  של דבר בורטלס יהיה זה שינצח במשחק עם תוצאה נמוכה.

טנסי טיטאנס (2- 1) מול פילדלפיה איגלס (2- 1) (ממפיס, ראשון ב-20:00) – וונץ נראה לא רע במשחק החזרה בשבוע שעבר אבל עדיין צריך לנער קצת חלודה ולשפר תאום עם קו ההתקפה. טנסי מצליחה איכשהו לנצח בלי משחק ק"ב אפקטיבי כבר שבוע שני ברציפות אבל זה לא משהו שיכול להמשך לאורך זמן. הם יקוו שמריוטה שחזר בשבוע שעבר מפציעה ישחק קצת יותר טוב השבוע. ההגנה של פילדלפיה תעשה לו חיים קשים והאיגלס יאפשרו לוונץ לנצח שוב.

אינדיאנפוליס קולטס (1- 2) מול יוסטון טקסנס (0- 3) (אינדיאנפוליס, ראשון ב-20:00) – יוסטון היא כנראה אכזבת העונה עד עכשיו.  אחרי שרבים צפו לה עליה לפלייאוף היא אחת משלוש קבוצות שנשארו  ללא ניצחון וכנראה תסיים את העונה מוקדם מהצפוי. מה שנשאר לה הוא לברר איך להשתמש בצורה הכי אפקטיבית בדשון ווטסון שמפגין בסה"כ יכולת לא רעה (רייטינג של 90 וכמעט 300 יארד למשחק) ולתכנן את העונה הבאה. הקולטס בסה"כ מרוצים ממה שראו עד עכשיו – לאק מתפקד באופן סביר וההגנה מפתיעה לטובה – ואולי בבית ה – AFC דרום החלש זה יספיק לפלייאוף. הקולטס הביתיים ינצחו בזכות ההגנה שתלחץ את ווטסון וקו ההתקפה הרעוע שלו.

גרין ביי פאקרס ( 1- 1- 1) מול בפאלו בילס (גרין ביי, ראשון ב-20:00) – שתי הקבוצות הפתיעו בשבוע שעבר – אחת לטובה ואחת לרעה. בפאלו הדהימה והשיגה ניצחון בכורה דווקא מול מינסוטה החזקה. גרין ביי נפלה במשחק חוץ שהיתה אמורה לנצח מול הרד-סקינס. השבוע שתיהן יחזרו למסלול – גרין ביי תנצח בקלות בבית גם עם ארון רוג'רס שכנראה ימשיך לשחק על רגל אחת בשבועות הקרובים. הבילס ימשיכו לחנוך את הרוקי ג'וש אלן שמשחק לא רע עד עכשיו.

דאלאס קאובויס (1- 2) מול דטרויט ליונס (1 -2) (דאלאס, ראשון ב-20:00, METV) – גם דטרויט היו במצב של להיות או לחדול אחרי שני הפסדים ומשחק קשה בפוקסבורו אבל המאמן מאט פטרישיה (לשעבר מאמן ההגנה של הפטריוטס) השתמש בכל מה שידע על בריידי ושות' מהג'וב הקודם, ניטרל את ניו אינגלנד וניצח. השבוע הוא יצטרך להוכיח שהוא יודע לעשות זאת גם מול קבוצה שבה לא עבד בעבר. דאלאס היא כנראה אתגר די קל – קו ההתקפה הפך מאחד הטובים לאחד החלשים בליגה ופרסקוט הופל חמש פעמים בשבוע שעבר. דטרויט יצליחו לצלוח את המשוכה הזו למרות משחק חוץ שני ברציפות.

שיקגו ברס (2- 1) מול טאמפה ביי באקנירס (2- 1) (שיקגו, ראשון ב- 20:00) – אם מדברים על מוליכות מפתיעות לבתים אז כאן יש מפגש של שתיים כאלה. אף אחד לא ציפה שאחרי שלושה מחזורים דווקא שיקגו יובילו את בית ה- NFC צפון. הם מנצחים בזכות הגנה חזקה (הטובה בליגה לפי מדד DVOA ) ולמרות טרובינסקי המאכזב.  טאמפה ביי ספגו הפסד בכורה בעוד משחק של 400 יארד של פיצפטריק (שלישי ברציפות! אבל גם שלוש חטיפות) והוא ככל הנראה ימשיך לפתוח למרות שג'מיס ווינסטון סיים את ההשעיה שלו. למרות ההפסד הבאקנירס עדיין מוליכים את בית ה- NFC  דרום והשבוע הם יחזרו למסלול הנצחונות (אבל פיצפטריק יסיים את רצף משחקי ה-400 יארד מול הגנת שיקגו החזקה).

אריזונה קרדינלס (0- 3) מול סיאטל סיהוקס (1- 2) (פניקס, ראשון ב-23:05) – אריזונה קיבלו סוף סוף את המלצת המדור, הוציאו את הק"ב בראדפורד הוותיק מהמשחק מול שיקגו, הכניסו את הרוקי ג'וש רוזן (מה שלא מנע את ההפסד) והכריזו שימשיך לפתוח גם השבוע. בזאת כל ארבעת הק"ב הבכירים שנבחרו בדראפט השנה כבר משחקים. רוזן אמנם נראה די לחוץ כשנזרק למים אבל אם אריזונה רוצים לבחון אותו כק"ב העתיד של הקבוצה, זה הזמן – במילא העונה שלהם לא הולכת לשום מקום. סיאטל השיגו ניצחון בכורה בבית השבוע ולמרות כל מגבלות הקבוצה היא עדיין טובה יותר מהקרדינלס וינצחו גם השבוע בחוץ.

אוקלנד ריידרס (0- 3) מול קליבלנד בראונס (1- 1-1) (אוקלנד, ראשון ב-23:05, ספורט5 LIVE) – הבראונס יקוו להשיג ניצחון נוסף תוך פחות מ-635 יום (שעברו מאז הניצחון הקודם עד הניצחון השבוע). בייקר מייפילד נראה מצוין במשחק הניצחון אבל עכשיו יש עליו מידע (טייפ) ולגרודן וצוות האימון של הריידרס יהיה זמן ללמוד אותו. למזלו ההגנה של אוקלנד כל כך חלשה שהיא לא מסוגלת לעשות הרבה בכל מקרה. לקליבלנד יש מסע ארוך מערבה אבל מספיק זמן לנוח (שיחקו ביום חמישי) וההגנה העקשנית שלהם שהטרידה לא מעט את רותליסברגר ובריס, תצליח להגביל את דרק קאר שלא ממש הבריק עד עכשיו ולאפשר למייפילד לנצח את המשחק.

לוס אנג'לס צ'ארג'רס (1- 2) מול סן פרנסיסקו 49 (1- 1) (לוס אנג'לס, ראשון ב- 23:25, METV) – זה היה יכול להיות אחד ממוקדי המחזור אם לא ברך אחת  – זו של ג'ימי גארפולו כמובן – שרצועה קרועה גרמה לו, וגם לקבוצה, לסיים את העונה הרבה יותר מוקדם ממה שקיוו האוהדים באזור המפרץ. גם איתו היו הרבה שאלות לגבי יכולת הקבוצה להצדיק את ההייפ שסבב אותה מאז שלהי העונה שעברה, אבל בלעדיו היא חוזרת להיות רשמית אחת מנמושות הליגה. לוס אנג'לס, אחרי הפסד קשה לראמס, ישתמשו במשחק כאמצעי נוח להתאוששות. פיליפ ריברס וחבריו הם לפחות רמה אחת מעל הניינרס במצבם הנוכחי וינצחו בקלות (למרות שכמו שלמדנו השבוע מבפאלו, ב- NFL אין דבר כזה שאין דבר כזה… ).

שבוע חופשי – קרולינה פאנתרס, וושינגטון רדסקינס.

לפוסט הזה יש 44 תגובות

  1. כמה מילים על הצ'יפס במשחקם במייל היי:

    נתחיל עם התקפת הצ'יפס –
    הם מציגים את ההתקפה המרשימה ביותר מאז זו של הברונקוס ב-2013.
    יש להם את השלוב הבלתי ניתן לעצירה של –
    קווטרבאק שקורא היטב את המתרחש,
    אופציה בלתי עצירה למסירות קצרות (קלסי האדיר, מי ששוב מוכיח שהוא אחד ה-TE הטובים במשחק),
    אופציה בלתי עצירה למסירות לרחוק (היל וווקטינס),
    וראנינג באק יציב (האנט. היחיד ברשימה שקצת מאכזב, עד כה).

    החלק הכי מרשים בהתקפת הצ'יפס זה שהם מיישמים נפלא את שיטת ריד לעצירת הבליץ, בכך שהם בהפוך על הפוך דווקא מרחיבים את המערך ההתקפי ומאיימים לנצל את מהירות הרסיברים ואת יכולתו של מהומס לזרוק תחת לחץ.

    מנגד, הברונקוס, הם לא מרשימים, וזה בלשון ההמעטה. ההגנה לא מצליחה לעצור טייט אנדס, ומול קלסי, זה סימן לצרות.
    היתרון היחסי היחיד של הברוקנוס הוא שהם מסוגלים ליצור לחץ גם ללא הבליץ.
    אבל עד כה, מהומס הראה יכולת מרשימה להאריך מהלכים תחת לחץ.

    הניחוש שלי?
    אתה צודק. הברונקוס ביכולתם הנוכחית לא יצליחו לעצור את התקפת הצ'יפס.
    והתקפת הברונקוס לא מספיק טובה בשביל לנצל את החוליה החלשה של הצ'יפס –
    ההגנה.

    אחלה פריוויו, תודה.

      1. אם הניינרס הצליחו לעצור את הצ'יפס על 3 קודות כל המחזית השניה ולהתחיל קאמבק שנקטע בגלל הפציעה מסיימת העונה של גארופולו והחלטת שופט תמוהה על הט"ד של ביטהארד שניה לאחר מכן, אז הברונקוס שההגנה שלהם הרבה יותר שלמה, יכולים לעשות לצ'יפס צרות.
        תוסיף לזה משחק פנים חטיבתי וזה מתכון להפתעות.
        אבל אני בכל זאת מהמר שהצ'יפס יקחו את המשחק, כי קינום לא יצליח לעמוד בשוט אאוט.
        "שיא" ההפלות של מהומס למשחק עומד על 2. בואו נתחיל בלראות אם הגנת הברונקוס מפילה את מהומס יותר מפעמיים.

  2. יש למישהו מושג מה תשדר פוקס בפעם הלפני אחרונה?

    לעניין – המשחק של הערב הוא דנבר קנזס.
    אני דווקא מהמר על דנבר במשחק הזה. למרות שלא הרשימו עד כה הם עדיין עם מאזן חיובי ולדעתי בעיקר בזכות הפאס ראשרים שלהם.
    קנזס, מעבר לזה שזו קנזס שתמיד פותחת חזק ונחלשת בהמשך, הרי לא תסיים עונה בלי הפסדים. נראה לי שכאן יהיה ההפסד (הראשון).

    אני מקווה שנוכל לראות את האיגלס נגד הטייטנס. האמת שמתחילת העונה אני מצפה להתפוצצות של פילדלפיה. מצד שני, לא הייתי ממהר לקבור את מריוטה. לדעתי יהיה מעניין.

    כואב הלב על הניינרס, גם למי שלא אוהד. כרגע לא נראה שהם יכולים לנצח אפילו משחק אחד בלי גארפולו, אשמח להתבדות.

  3. לא רק שעל הנייר אין משחקי בלוק באסטר (אבל, כאמור, אי אפשר לדעת אף פעם) גם אני צריך להכין את עצמי לעונה השל סירחון מצד הקבוצה שאני אוהד.
    לא רק שגארופולו גמר את העונה, גם שרמן בחוץ השבוע, ועוד כמה שחקני מפתח.
    אני בעד טאנקינג, אבל הלב פשוט לא נותן לי לא לקוות לניצחונות ואולי זה שמאט בריידה, הרץ שמוביל את הליגה כרגע ביארדים, ישחק למרות פציעה, תעזור לייצר קצת התקפה מול הצ'ארגרס.

  4. גארפולו וגארפולו כמה אפשר כבר לשמוע את התלונות על הברך שלו…. יאללה תעברו הלאה, גם איתו הניינרס קבוצה עלובה ומשעממת והייתה מגרדת גג 5 ניצחונות… כמו תקליט שבור פה

    1. אני אתן לך להנות מהספק ולקוות שאתה ציני וצוחק בתור מישהו שהכינוי שלו זה קרסון וונץ (עומר?)
      לפני פידרסון האיגלס היו אחרונים בבית וכשוונץ נפצע הצונאמי של הדמעות והמלל שנשפך על מתי הוא חוזר ומה מצבו בתהליך ההחלמה, גבה נפשות.

          1. אני מסכים שאנחנו עדיין לא קבוצת פלייאוף. זו קבוצה צעירה וחסר לה כשרון, בעיקר בעמדת הפאס ראש.
            ההייפ היה סופר מוגזם בטרום עונה אבל מצד שני אין ספק שג'ימי עשה שם הבדל רציני.
            לראייה, מס' הנקודות ששמים על הלוח כל שבוע עלה בכמה עשרות אחוזים.
            בNFL ההפכפך, הכל יכול לקרות, אפילו פלייאוף מעמדה של 9-7.

  5. פטס דולפינס ללא ספק המשחק, אם הפטס רוצים לנצח זה יהיה בזכות ההתקפה, לא נראה שההגנה שלהם יכולה לעצור מישהו עכשיו. אני אחזיק אצבעות למיאמי.
    לא מבין איך בל עדיין יושב בחוץ ועוד לא עבר בטרייד. פיטסבורג צריכים עזרה בהגנה, ויש לא מעט קבוצות שבל ישדרג אותן משמעותית.למה מחכים?

  6. ואגב, כמו שכבר רשמתי כאן – מהומס הולך לעבור שיעור מעניין במייל היי.
    צופה לו משחק מאד קשה.
    אני הולך עם הברונקוס במשחק הזה, עם משחק שייתן למהומס בעיטה לפנים (לא ליטרלי כמובן)

  7. אחלה פריוויו זק. תודה. לשפשף את העיניים לנוכח המאזן לפני פטס-דולפינס. מעניין אם עוד חרא יצוף בין בליצ'יק לבריידי אם העונה שלהם תימשך כך.

  8. הכל יחסי, פוטבול הוא משחק של פיקפוקטים.
    ההגנה לא פחות חשובה מההתקפה, המצב בקבוצה חלשה ככמו הפיטסבורג ששום דבר לא יעזור כי ברגר השמן גמר.

    גם קו ההתקפה משפיע בצורה ישירה על היכולת של הק"ב והר"ב.
    תיקחו כדוגמה את העונה הראשונה של אליוט ופוסקוט ליכולת הנוכחית שלהם ותשוו את זה לעוד רוקי כמו פאטריק מהומס שאף אחדל א שמע עליו לפני אנדי ריד.
    תשוו את זה ליכולת החלושה של קארסון וונץ בשבוע שעבר שממש לא היה יותר טוב מפלוס של השבועות הראשונות.
    תשוו את זה לאובריטד אנדרו לאק שהיה מפומפם כל הקריירה למרות שלא הגיע לכלום והיום יש לו תירוץ אמיתי.
    תשוו את זה לבריידי שמאשים את כל העולם ואמא שלו על היכולת של הנוראית שלו.
    ואז תשוו את זה לבריזי שמנצח משחק בלי הגנה וכל הקריירה שלו בנויה על סטאטס פח שלא באמת תהפוך אותו לגדול מכולם.

    הכל יחסי,כבר אמרתי.

    מציע לכם להפוך את ההימורים לבולטימור,קנזס,סינסנטי ומיאמי.

  9. העונה של הקבוצה שלי נזרקה לפח אז העונה אני בעד בריס והסיינטס. אין עוד מישהו שמגיעה לו עוד טבעת ואני גם מת על הפוטבול של הקבוצה הזו.

  10. לא יודע, משהו לא דופק במכונה של מינסוטה.
    זה לא נראה זה.
    תיקו מול גרין ביי הרעועה והפסד משפיל לבפאלו ומשחק בשליטה מוחלטת של הראמס. גם ישנה הרגשה שלא משנה מה יהיה קאזינס יעשה כמה מהלכים גדולים אבל בסוף ידפוק את זה.

    חוץ מהראמס שעוד יצטרכו להוכיח את עצמם גם בחורף הליגה פתוחה לחלוטין

    המחזור לא נוצץ אבל מאוד מעניין יש כמה משחקי מפתח:

    אטלנטה-סינסינטי (מה כל קבוצה רוצה מעצמה העונה חוץ מלהציק)
    גרין ביי- בפאלו (סתם לראות רק כמה עמוקות הצרות של גרין ביי)
    פטריוטס- דולפינס (תם עידן הפטריוטס?)
    אוקלנד-קליבלנד (האם מאבדים תקווה בגרודן? האם סנסציית מייפיליד תמשיך?)
    פיטסבורג-בולטימור (אחד מה"דרבים" בליגה זאת..)
    דנבר-קנזס (אם מהומס לוקח גם את זה נראה את קנזס בסופרבול)

    לגבי ההימורים הייתי מעדיף שיהיה את הליין מוגאס ולהתייחס לנצחון\הפסד בהתאם.
    למשל האם הפטריוטס ינצחו ביותר מ 6.5 נק'?

  11. רביב, היזהר בפעילות שלך – ג'וג'ינג, אופניים, טניס, או מה שלא יהיה כי הכנסת תמונה שהוא PRE ACL.
    עושה רושם לעונה ההפכפנית בהסטוריה בה שום נצחון לא יהווה עבורי הפתעה של ממש, ולי קשה להאמין שהרמס טובים עד כדי כך.

  12. אני נמצא בדוראם. ממש מוזר כיצד במשולש ההי-טק הזה החי ונושם רק כדורסל מכללות ה-NFL תופס כאן רק מקום שני למכללות. כדורסל והעונה עוד לא התחילה.

    1. מנחם הסיפור הכי גדול של הרמס הוא שון מקואי.
      המאמן הכי צעיר בהיסטוריה של הליגה.

      אחלה משימה לצוות האתר לכתוב עליו או לתרגם כתבה.

  13. תודה על פריוויו מצוין.
    בתור עוד אחד שאיבד עניין בעונה (מההתקפה של דאלאס לא יצא כבר כלום) צריך למצוא לי פייבוריטית מחמד.
    כמו שאמרתי, לא מחזיק מהצ'יפס לאורך זמן, אז כרגע זה בין קרוליינה שעברה תהפוכות והברס כי איך אפשר שלא לעודד אותם?

          1. מטורף!
            די קיוויתי שזה משחק החזרה של פיצ'פטריק אבל כנראה שנראה אותו במקומו הבטוח על הספסל.
            זה שבוע של מי שמנסה להתחכם נופל.
            כל הפייבוריטיות לוקחות ובענק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט