דיון הופס לשבת PM: האם הלייקרס OVERRATED ברמות? / מנחם לס

לא זכורה לי קבוצה שהיתה כזאת OVERRATED לפני פתיחת העונה כמו הלייקרס, וזה מאז 1961!

 

 

 

 

אני יושב לי בכיף במלון ב-CARY, N.C, נהנה מהספה הנוחה ב'הולידיי אין' אחרי ארוחת בוקר דשנה ביום ששי, ומסתכל על טיווי לפני שזזים למשפחה, עובר ערוץ אחרי ערוץ, ופתאום מגיע לערוץ NBA. אייזיה תומאס וסטיב סמית' הם אורחי ג'סטין גרינברג המראיין אותם כל אחד מהם בחר את בחירותיו לעונה זאת. אייזיה בחר בקווין דוראנט כ-MVP וסמית' בחר בגבה. שחקן ההגנה? אייזיה בחר בקוואי לינארד וסמית' בגבה. ROY? אייזיה בחר בקווין נוקס (גם כי יקבל יותר דקות משחק מכל רוקי אחר, וגם כי הוא רואה בו סופר-סטאר עתידי) וסמית' בחר בדיאנדרה אייטון. MIP? אייזיה – ג'יילן בראון וסמית' דג'ונטה מוריי.

קלעי השנה? שניהם בחרו באנטוני דייויס. מי יקליע את מספר הנקודות הגבוע ביותר העונה? אייזיה – קווין דוראנט (76 נק'); סמית' – ג'יימס הארדן (62).

מאמן העונה? אייזיה בחר במייק מלון, מאמן דנבר. סמית' בחר בבראד סטיבנס.

עד עתה לא היו לי בעיות מיוחדות עם הבחירות אם כי אני הייתי מעדיף את ראסל ווסטברוק כ-MVP, דונובן מיצ'ל (או טים הרדאוויי) – MIP, ודייב פיזדייל (או קווין סניידר) 'מאמן השנה'. אבל, בינינו, כל הבחירות הללו הן כמו CRAP SHOOTS – קצת שכל אבל הרבה יותר מזל.

הדבר שהפליא אותי ביותר היתה העובדה שאייזיה שם את הלייקרס מקום 5 במערב, וסטיב סמית' הציב אותם במקום רביעי.

אני יודע שהלייקרס הפכה לקבוצה המדוברת, ואולי אפילו האהובה היום ב-NBA. אני יודע כבר היום – למפרע – שכרטיסים למשחקיה יהיו היקרים ביותר, והיא תהיה בטלוויזיה יותר מכל קבוצה אחרת, תקבל דיו יותר מכל קבוצה אחרת, וה יא תהפוך (למעשה אולי היא כבר) לקבוצה הפופולרית ביותר בליגה.

אין לי בעייה עם שום דבר שכתבתי עד עתה. אבל אולי שמתם לב שכתבתי "יקרה", "פופולרית", "מדוברת", "אהובה" – ואולי עוד שם תואר שברח לי, אבל בשום מקום לא כתבתי "טובה".

כי היא לא, והיא לא תהיה בשנתיים-שלוש הבאות.

היא, TO PUT IT BLUNTLY, הקבוצה ה-OVERRATED ביותר מאז שהגעתי הנה ב-1961. אין לה שום דבר מלבד לברון שהתבגר בעוד שנה, ושלושה סופומורים – קייל קוזמה, לונזו בול, וברנדון אינגראם – שהיו רוקיס טובים, אבל לא 'טובים מאד', לא 'מצויינים', ולא 'יוצאים מין הכלל' כמו בן סימונס או דונובן מיטצ'ל (ועוד איזה 5-6). הם OVERRATED בהכל: ההגנה שלהם תהיה בינונית ומטה; קליעת השלוש שלהם תהיה בינונית ומטה; משחקה יהיה בינוני ואולי 'בינוני ומעלה'.

(וזה למרות שלברון אמר אתמול על לונזו אחרי האימון שהוא יהיה…(תראו ושימעו בעצמכם)


פשוט אין לה שחקנים עם הבגרות, האופי, והיכולת של לפחות 6 קבוצות מערביות. היא תסיים במקום שמיני, עליו היא תיצעד כמטוטלת כשמעידה קטנה ביותר לא נותנת לה כניסה לפלייאוף.

הלייקרס – ואני לא כותב זאת כשונא, למרות שאני שונא – היא לא יותר מ-HYPE אחד גדול.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
79 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Smiley
Smiley
29/09/2018 6:23:24

עד שלא יוכח אחרת, לברון מקפיץ כל קבוצה שהוא נמצא בה לטופ של הליגה.
הלייקרס אומנם זה לא הטופ, אבל עם לברון הם קפצו בכמה דרגות למעלה.
זה חלק מזה שהם נהנים מהספק שלברון נמצא איתם.

יש שם הייפ כי זה גם לברון וגם הלייקרס. שני סיפורים שתמיד היו מלאי הייפ ב-NBA ועכשיו זה שילוב של שניהם, ועוד במערב הקשוח, בלייקרס שתמיד היתה מוקד של עניין.

ועוד לא דיברנו על לבאר בול… 🙂

Captain Beefheart
Captain Beefheart
29/09/2018 12:25:51
Reply to  Smiley

לצערי אתה צודק ואף ראוי לתקן:

במקום "עד שלא יוכח אחרת" – "עד שלא יקרה אחרת".

לברון הקפיץ כל קבוצה שהיה בה לצמרת בערך מיומו הראשון בליגה. לכן הוא השחקן "הטוב בדורו".

איבו נאקיץ
איבו נאקיץ
02/10/2018 1:39:29
Reply to  Smiley

במזרח

דור
דור
29/09/2018 6:51:15

הסיפור בלייקרס זה לא לברון, לברון אנחנו יודעים מה הוא נותן.
המפתח של העונה ונה שיקבע עד כמה רחוק לייקרס תוכל להגיע, זה צעירי הקבוצה.
אני כמו שהזכרתי עונה שעברה, אופטימי מאוד, לונזו הולך להשתיק הרבה פיות, גם למי שצפה במשחקים בעקביות אשתקד, יוכל להעיד שלונזו שיפר את הקבוצה בכל אספקט, וכמו קליי טומפסון, על אף שבצורה אחרת, אך יכול להתאים ליד כל שחקן, ע"י משחק ללא הכדור, ודחיפת הקצב על עדי הנעת הכדור.
אינגראם זה עוד sure thing מבחינתי, הילד בוגר, חרוץ ונחוש, חוץ מזה שהוא 9'6 עם ידיים של תמנון. נראה שהוא שיפר את מכניקת הקליעה שלו בקיץ.
יש גם תחושה שבאמת לברון מחוייב ומאמין בצעירים, נראה שהוא אפילו מביא להם ביטחון.
יש עוד הרבה סיבות להיות אופטימי, מגוש הארט, מקוזמה, מסבי שטוענים שקולע בלי הכרה) ועד המצב החוזי , שמשאיר חוזה לשנה הבאה (מישהו אמר בגס באני מכין קאפקייקס?) שאני בטוח שדדי ומגיבים מנוסים נוספים יוכלו לפרט יותר טוב ממני.
וכמובן תודה למנחם על ההשקעה והאתר!

Mbk
Mbk
29/09/2018 9:51:29
Reply to  דור

צודק בדברייך

גיא רוזן
גיא רוזן
29/09/2018 7:05:24

בשנה שעברה ההגנה של הלייקרס דורגה במקום ה-13 בליגה, אחרי שבעונה שלפני כן היא דורגה במקום האחרון בליגה.

השנה, יש להם את כל הכלים להיות הגנה טופ 10 בליגה, אולי אפילו טופ 5.
וזה בכלל בלי להתייחס להצטרפותו של לברון לקבוצה.
לברון, בכל קבוצה עליה הצטרף, הפך אותה לקבוצת התקפה מהמובילות בליגה.
ההתקפה של קליבלנד 2014 דורגו במקום ה-23,
ההתקפה של קליבלנד 2015 דורגו במקום ה-4.
גם ההתקפה של קליבלנד בעונה שעברה, ללא רכז אמתי ברוב חלקי העונה,
עם לאב שהחמיץ המון משחקים,
עם הזעזוע שעבר על הקבוצה אחרי עזיבת קיירי –
סיימו את העונה עם התקפה שדורגה במקום ה-5 ב-NBA.

אין לי מושג עד כמה ההתקפה שלהם תשודרג השנה,
אני מאמין שגם הפעם לברון יצליח לעזור לשינוי בהתקפה (בעיקר באחוז האפקטיבי, בעיקר דרך שיפור המצבים, ולכן האחוזים, של קלעי הקבוצה),
וכמו שקליבלנד שהיו ב-14' במקום ה-27 באחוז אפקטיבי וב-15' עלו למקום ה-4 (למרות עונה רעה אישית של לברון בכל הנוגע לאחוזים),
כך גם הלייקרס יטפסו במעלה הדרוג.

אני חושב שזה בהחלט ראלי לחשוב שהלייקרס יכולים לסיים בטופ 10 בדרוג ההתקפי,
גם בגלל לברון,
גם בגלל שבלייקרס השנה יש עוד 2 מנהלי משחק מוכשרים שהם בצמרת מוסרי האסיסטים בליגה (ולכן מורידים המון מהעומס שעל לברון),
גם בגלל שהשחקנים הצעירים של הקבוצה ימשיכו להשתפר (אינגראם, קוזמה, הארט),
וגם בגלל שלקבוצה נוספו רוקים עם המון פוטנציאל.

השורה התחתונה?
אם לשם שינוי לא אצא לקוי הבנה,
והלייקרס אכן יסיימו את העונה בטופ 10 גם בהגנה, וגם בהתקפה,
זה אומר שהם יהיו בצמרת המערב.
ולהיות בצמרת המערב (התחרות היא על המקום השלישי. 2 המקומות הראשונים במערב רשומים בטאבו על שמן של גולדן סטייט ויוסטון),
זה לא להיות "אוברייטד".

א.ב
א.ב
29/09/2018 20:36:24

בינתיים התגובה הכי משכנעת.
אני רק לא סגור על ההגנה, סיכוי טוב לדילוג אחורה ולא קדימה, לברון ורונדו נחו כל העונה שעברה בהגנה.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/09/2018 7:09:48

מנחם אני כבר עכשיו מוכן להתערב איתך על כל סכום שתבחר שהלייקרס בפלייאוף מעל מקום 5

מנחם לס
מנחם לס
29/09/2018 7:27:19

"מעל מקום 5" זה אומר מקום 4. מתערב על $1000

שמעון
שמעון
29/09/2018 8:14:30
Reply to  מנחם לס

אתה צודק מנחם זה בתנאיי הסגל הנוכחי. אם בפברואר נוחתים עוד אולסטאר שניים הלכו לך 1000 דולר. אתה תתנה את התערבות. בסגל הנוכחי לדעתי הליחקרס מסיימים 6 גג. אני אפילו חושב שלקראת פברואר הם לא יהיו בשמינייה עד שיגיע אולסטאר שיציל את התחת של המלך במערב. נחיה ונראה.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/09/2018 8:27:35
Reply to  שמעון

שמעון אני מדבר על הסגל הזה

שמעון
שמעון
29/09/2018 8:30:06

נחיה ונראה לברון הולך להיות בהלם כמה המערב חזק שאין לו 2 אולסטארים בסגל. אני צופה מבול הפסדים ואז איזה אולסטאר בפברואר שיציל לו את התחת. הוא הולך להקיז דם. זה לא המזרח שהוא עם אולסטארים ויש לו יריבה אחת.

גיא רוזן
גיא רוזן
29/09/2018 8:39:04

לפעמים יש לי תחושה שלא צפית בעונה שעברה במשחקי הקאבס בכלל.
מי הם אותם "אולסטארים" שסחבו את לברון?

"יריבה אחת"?
תבדוק שוב את מאזן יריבות הקאבס מול צמרת המערב.
התשובה תסביר לך עד כמה אתה טועה.

שמעון
שמעון
29/09/2018 10:37:26

גיא דיברנו על המאזן המחריד של לברון מול לברון עונה שעברה מול קבוצות הפלייאוף במערב משהו כמו 5 13 כמדומני? זה דהכנבת את בקרמנטו ופיניקס ושות לשפר למלך את המאזן לא יעזור לעוות את העובדות. תבדוק מה מאזן המלך בעונה שעברה מול קבוצות נפלייאוף במערב ותחזור אליי עם תשובה. האמת תראה גם העונה. מי האולסטארים? קווין לאב ואיזייה תומאס היו אולסטארים כמדומני. חוץ מבוסטון פצועה בלי 2 כוכביה מי היה יריבה טורנטו? חח העונה נראה את הקינג מתבזה בגדול וחוטף על הראש ואז מםעיל ספינים ומנחית מישהו בפברואר שיעזור לו להיכנס לפלייאוף. יהיה כיף לראות.

גיא רוזן
גיא רוזן
29/09/2018 10:41:14

שמעון,
אתה כותב על "לא המזרח שהוא עם אולסטארים ויש לו יריבה אחת".
תבדוק. תבדוק מה המאזן של קבוצות הפלייאוף במזרח מול קבוצות הפלייאוף במערב.
המדגם גדול בהרבה, ומלמד הרבה יותר.

תומאס בשנה שעברה, כמדומני, לא היה אולסטאר. במעט הדקות שהוא שיחק במדי הקאבס, הוא הזיק יותר מאשר תרם.
אז מי הם אותם "אולסטרים"?
קווין לאב זה אחד. מי השני?
אולסטארים זה ברבים, לא?

AI3
AI3
30/09/2018 8:34:33

מצחיק ששמעון כותב בביטחון כל כך גדול, אבל כשמישהו אומר לו להתערב הוא פתאום מתחיל לפחד אבל הוא אוהב לזלזל בלברון, רק בגלל זה אני מקווה שיסתום לו את הפה, ואז נראה מי יציל לשמעון את התחת.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/09/2018 8:26:15

חמש ומעלה התכוונתי והתערבנו על 1000 ירוקים

Mbk
Mbk
29/09/2018 9:52:55

אפרופו התערביות מה עם הארוחה שלי ?

ברוך רובין
ברוך רובין
29/09/2018 15:04:58

צודק כשאבקר בארץ יביא לך

מנחם לס
מנחם לס
29/09/2018 15:37:20

פחדן.
אתה כבר משנה. זה מה שכתבת:

"מנחם אני כבר עכשיו מוכן להתערב איתך על כל סכום שתבחר שהלייקרס בפלייאוף מעל מקום 5"

עכשיו אתה כותב "5 ומעלה".

ההתערבות מבוטלת

ברוך רובין
ברוך רובין
29/09/2018 15:49:15
Reply to  מנחם לס

לא אתה זה שכתב בטור? פשוט אין לה שחקנים עם הבגרות, האופי, והיכולת של לפחות 6 קבוצות מערביות. היא תסיים במקום שמיני, עליו היא תיצעד כמטוטלת כשמעידה קטנה ביותר לא נותנת לה כניסה לפלייאוף. אבל אני יילך איתה ויתן לך וילך על ה5 ומעלה (משמע 4 הראשונות).
שני תנאים להתערבות:
1. לברון לא נפצע.
2. אנחנו מדברים על הסגל הנוכחי ולא מוסף לו אולסטאר

מנחם לס
מנחם לס
29/09/2018 17:07:01

אתה כתבת :

"מנחם אני כבר עכשיו מוכן להתערב איתך על כל סכום שתבחר שהלייקרס בפלייאוף מעל מקום 5"

אני קבלתי את ההתערבות.

מאז שינית פעמיים.

FORGET ABOUT IT

גיא רוזן
גיא רוזן
29/09/2018 7:10:41

לא זו הבמה, אבל בכל זאת –

https://twitter.com/esidery/status/1044667372399820801

בוקר, שעבר ניתוח (מוצלח) ביד הקולעת,
לא מנצל את הזמן להתבטל,
ולא מחמיץ את ההזדמנות להשתפר וליצור כימיה עם צוות האימון החדש.
היו המון דיונים על "האם הוא שווה את החוזה שלו",
לראות אותו כזה רציני, זה נותן לי המון אופטימיות, רגע לפני העונה החדשה (וחיזוק לדעתי שהוא יוכיח שהוא שווה כל סנט).
גו סאנס!

Benjo
Benjo
29/09/2018 17:03:33

הויכוח לגבי בוקר היה בשני רבדים:
1. עצם זה שקיבל את המקס … יש ביקורת אבל משנית
2. זה שקיבל את המקס כבר העונה כשהוא חתום על עוד עונה זו הביקורת העיקרית.
לעצם העניין אני ממש רוצה שתצא צודק בויכוח הזה ומקוה שפיניקס יהוו פקטור במערב כבר השנה. אני באיזה שהוא מקום מאמין שהקבוצה הזאת תפתיע הרבה ושהיא יכולה בתרחישים מסוימים אפילו לעשות פליאוף

Benjo
Benjo
29/09/2018 17:05:20
Reply to  Benjo

כבר העונה – הכונה שלא חיכו לעונה הבאה להחתים אותו אלא כבר התחייבו שמשנת 2019/20 יקבל מקס

גיא רוזן
גיא רוזן
29/09/2018 17:13:20
Reply to  Benjo

ברורה לי הנקודה.
אם זו הייתה קבוצה עם מסורת של הצלחה, אני חושב שהייתי מסכים אתך.
הסאנס, בשביל להתחיל לייצר הצלחה, הם זקוקים לשקט.
כאשר הכוכב של הקבוצה חתום ל-6 השנים הקרובות, זה משדר יציבות.
כאשר הכוכב מגיע לאימונים ולקוח בהם חלק פעיל אחרי שחתם על חוזה המיליונים, ולמרות שעבר ניתוח –
זה משדר רצינות. אחרי שנים של שממה, סוף סוף הסאנס עושים רושם של מי שבאמת מנסים לבנות משהו.

לגבי הצלחה העונה?
אני סקפטי.
לטעמי, אם במערב המטורף שיש כיום, הם יצליחו לשפר את המאזן ב-10 ניצחונות, הם עשו את שלהם.
אני רק מקווה שמקדונו לא יחליט ללכת על הימור מטופש (על עמדת הפוינט גארד) רק בשביל לנצח כמה משחקים יותר.
שקט יש, רצינות יש. אפילו צוות אימון שעושה רושם טוב, יש. עכשיו צריך סבלנות.
בשנה הבאה?
אז יהיה לנו את אייטון בשנה 2, את ג'קסון בשנה 3, את בחירות הדראפט של מילווקי ושל הסאנס, והמון מקום מתחת לתקרת השכר בשוק עם המון שחקנים חופשיים כישרוניים.
אז אולי אפשר יהיה להתחיל לדבר על פלייאוף.

Benjo
Benjo
29/09/2018 17:33:45

מסכים שזה התרחיש הסביר – 70%. ולמרות זאת אני לא שולל פליאוף למרות שזה המערב הכי מפלצתי שאני זוכר אי פעם. אני חושב בכל זאת שיש תרחיש 30% שהם בפליאוף.

Benjo
Benjo
29/09/2018 17:34:37

כמובן בתנאי שיסגרו סוף סוף את נושא הרכז.

שמעון טבדי
29/09/2018 22:29:54

בשביל שהסאנס יהיו בפלייאוף דיאנדרה אייטון צריך להתחיל להשפיל ברמה מפחידה מתחת לסלים כבר בעונת רוקי עם איזה 25 נק ו12 ריב.

לא חושב שזה יקרה, המערב רצחני מידי עם שחקנים טובים מידי ועם הרבה ניסיון ממה שיש לבוקר ואייטון.

אגב אייטון זה הפרנצייז שיוביל את הסאנס להצלחות כמספר 1 ולא בוקר שהוא אחלה ומצויין אבל אייטון זה פוטנציאל מפלצתי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
29/09/2018 7:35:07

תודה רבה מנחם, אחת השאלות המרכזיות שילוו אותנו העונה.

מסכים עם סמיילי ועם דור – ברור שיש כאן הייפ תקשורתי, אבל זה לא אומר שאין כאן כדורסל. פשוט יחס ההייפ/כדורסל גבוה יחסית. לברון לבדו, בריא (והוא תמיד בריא), יביא אותם לפלייאוף.

שאלת המיקום הסופי תלויה ב:
א. באיזה הילוך לברון ישחק במהלך העונה הסדירה. מצד אחד זה המערב, ועוד בשנה עמוסת כשרון במיוחד, כך שהתחרות "מזמינה" הילוך גבוה יותר יחסית לשנים קודמות. מצד שני זה המערב, הפלייאוף יהיה קשה יותר ויצריך מאמץ גבוה יותר, ומצד שלישי לברון זקן בשנה. נראה לי שכל אלה יביאו אותו לפחות או יותר אותו הילוך ורוצה רמה כמו בשנים האחרונות.

ב. בהתקדמות של הצעירים – אני לא חושב שהצעירים שלהם טובים כמו שהם מוצגים – גם כאן יחס ההייפ/כדורסל הוא גבוה יחסית, אבל גם כאן עדיין יש לא מעט כדורסל.

ג. במידת הגיבוש המקצועי והחברתי של הקבוצה – גם אם כרגע לא ברור, לי לפחות, איך זה יראה אני סומך על לברון ועל לוק שידעו למקסם את הסגל מקצועית. הגיבוש החברתי הוא סימן שאלה גדול. אני בטוח שהמשיגענערז (ביסלי, לאנס, רונדו, מגי) חתמו בידיעה שהם יצטרכו לעשות התאמות בכלל, וללברון בפרט, אבל לא יודע אם זה יספיק בפועל. מניח שנשמע על הרבה רעשים בהתחלה ולא פוסל את האפשרות שלפחות חלק מהשחקנים יחתכו או יוטרדו בחורף, נוסח קליבלנד של החורף הקודם.

שורה תחתונה – להערכתי 5-8 בסגל הנוכחי, אולי קצת יותר אם באטלר או מישהו כזה מגיע בטרייד במהלך העונה.

אסף
אסף
29/09/2018 15:46:09

לצערי בתור אוהד הלייקרס נוטה להסכים עם סעיף ב' כרגע , חש שגם במקרה של אינגרם (להזכיר שאמרו על האיש שהוא דוראנט הבא) וגם במקרה של לונזו ההייפ קצת גבוה מדי.

דובי
דובי
29/09/2018 7:59:17

הסופר טים של קובי, נאש והווארד

הייט אשברי
הייט אשברי
29/09/2018 8:39:39

הלייקרס עם לברון , בהנחה שהוא ישחק באותו כושר כמו בשנה עברה , אמורה להיות טובה יותר מקליבלנד של השנה שעברה . יש לה איכויות משלימות טובות יותר סביב לברון.
במזרח לייקרס של השנה היתה מתמודד על מקומות 1-3 .
רק שמדובר במערב ולא במזפח. לכן , מקומות 5 -6 ללייקרס נראים בהחלט סבירים .

יניב שושני
יניב שושני
29/09/2018 9:02:23

מיקום 4-5 נשמע מאוד הגיוני, לא אובררייטד בכלל

גלעד
29/09/2018 9:02:27

עד שיוכל אחרת קבוצות של לברון שוות לפחות 50 נצחונות. במערב הצפוף לדעתי יספיק למקום 6 בערך

גיא רוזן
גיא רוזן
29/09/2018 9:10:30
Reply to  גלעד

רק להזכיר –
בעונה שעברה 50 ניצחונות הספיקו למקום 3 במערב.

Mbk
Mbk
29/09/2018 9:54:13

49 ניצחנות
זאת הייתה הפעם הראשונה ב 30 שנה שהקבוצה שמסיימת 3 במערב עושה זאת עם 50 ניצחונות ומטה

אפלטון
אפלטון
29/09/2018 11:53:13

והיה הבדל של 3 נצחונות בין מקום 3 למקום 9.
מקום שישי עשה 48 נצחונות. עם ההשתפרות של בטן המערב 50 נצחונות בהחלט יכול להביא למקום שישי.

גלעד
29/09/2018 12:45:31
Reply to  אפלטון

אני חושב שהעונה המערב יהיה לא פחות צמוד אבל ידרשו יותר נצחונות כדי להכנס לפלייאוף

Benjo
Benjo
29/09/2018 17:17:24
Reply to  אפלטון

זאת בדיוק הנקודה והשנה זה עלול להיות עוד יותר צפוף… לכן כל הימור כאן הוא בגדר הימור ולא יותר. אם אתה מאמין בתרחיש הצמוד הזה (אני כן) אז הלייקרס יכולים לעשות פליאוף מהמקום הרביעי באותה מידה שיכולים לסיים במקום התשיעי… נראה איך יתפתח השנה יהיה מעניין בכל אופן

אור
אור
29/09/2018 9:08:02

כשלברון נוחת בקבוצה של צעירים אי אפשר לדעת, איך זה נקרא אוברייטד? הייתי מהמר כמוהם שיסיימו 4 או 5.

Mbk
Mbk
29/09/2018 9:56:56

הלייקרס אף פעם לא אוברייטד
נגמרו המשחקים של בחירות הדראפט ועכשיו צריך לתת עבודה.
יהיה קשה אבל מקום 3-4 במערב הוא חובה עבורם.
ה MIP יהיו לונזו או אינגרם

אסף
אסף
29/09/2018 15:43:55
Reply to  Mbk

אם לברון לוקח את הלייקרס במבנה הנוכחי שלה למקומות 3-4 במערב הצפוף והקשוח בעיניי זה הישג השני בקריירה שלו אחרי אותה אליפות מפורסמת ב-2016. תאורטית הסגל של הלייקרס כרגע שווה מקומות 5-7

Niro
Niro
29/09/2018 10:14:28

כאוהד ניקס לא מסוגל לאהוד את הלייקרס בשום תצורה,
אבל לברון זה לברון ואין בכלל ספק שלפליאוף הם יכנסו אלא אם יקרה משהו בלתי צפוי. (לבאר בול אממ אממ)
יהיה מעניין העונה זה בטוח 🙂

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
29/09/2018 10:28:22

ישנם כמה סוגיות שיקבעו איך תראה העונה הקרובה
א' היעדר סנטר מה שמקרין על כל הפאן ההגנתי והריבאונד
ב' הקליעה של לונזו; קשה לי להאמין שהזוועתון של שנה שעברה יחזור. 45% עונשין לדעתי זו הייתה העונה הגרועה ביותר בקריירה שלו ושהשנה הוא יראה למה נבחר במקום 2. מאמין שגם אחוזים ל3 יתיחלו להתיישר לכיוון 35%.
ג' סוגיות מנטליות – לברון אמנם לא נראה עד עכשיו כמטפח צעירים. מצד שני הוא היה בקבוצות שהיו חייבות להצליח אינסטנט. גם ההבאה של ספנסון מעידה שהמלך אולי רשע אבל לא עד כדי כך והוא מוכן לשחק עם הנשפן הכרוני. נראה לי שלברון מבין שגמר איזורי הוא מטרה קשה מאוד וייתן מקום גם לאחרים.
לדעתי הם שווים מקומות 4-7

ולדי קוגן
29/09/2018 10:37:26

אני לא בטוח אם מקום4 נחשב אוברייטד. לברון עם שחקנים מוכשרים(אם כי צעירים) יכול בכיף להביא 50 נצחונות. האם זה יקרה אני לא יודע, אבל מקומות 4-5 זה לא מופרך ואפילו מתבקש

פה איתמר
פה איתמר
29/09/2018 10:41:10

על קבוצה של לברון היא קונטהדרית במזרח ופלייאופיסטית במערב.
זה ברור וסגור.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29/09/2018 11:04:00

למרות חוסר אהבתי ליפיוף, ג'יימס עדיין משפר אוטומטית כל קבוצה שהוא מצטרף אליה. 4-6 בפלייאוף נראה לי כמו הימור סולידי בשלב הזה.
יש עוד הרבה דברים שיכולים לקרות (פציעות, התפוצצות מנטלית של אחד ממקרי הראש בקבוצה, לאבר), אבל אם הכל יזרום כשורה, אני מניח שהקבוצה תראה שיפור ניכר

אפלטון
אפלטון
29/09/2018 11:45:50

המקום הריאלי ללייקרס הוא קבוצת סף פלייאוף במערב. מקום 6-10.
והגעה לפלייאוף תהיה הישג ענק ללברון.

Avri
Avri
29/09/2018 23:49:35
Reply to  אפלטון

+1

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
29/09/2018 12:07:44

1. כל פריוויו של קבוצה במערב הראתה כמה זה איזור קשה ותחרותי. בגדול חוץ מפניקס וסקרמנטו אין מתנות חינם.

2. הלייקרס גם מתעקשים (בינתיים) להיות בלי סנטר ולספר סיפורים מטומטמים על כדורסל בלי עמדות ושלברון ישחק 5 – עמדות או לא עמדות, אנתוני דיוויס מגיע, מישהו צריך לשמור עליו, כמו שמישהו יצטרך לשמור על/להיכנס לפוסטר עם ג'ואל אמביד, סטיבן אדאמס, ערימת הסנטרים שנבחרה בדראפט וכו' וכו'. גם ג"ס עם הרכבי המוות שלה תמיד שמרה סנטרים מהדור הישן לגיבוי.

3. אחת הסיבות ל-2 יכולה להיות שהלייקרס לא מתכננים להגיע לשומקום מיוחד השנה, כי כל עוד ג"ס בריאה זה סגור עבורם (גם יוסטון זו משוכה גבוהה מדי, אבל על זה אפשר עוד להתווכח). ברור שהם יעלו כדי לנצח, אבל כמו שיש טנקינג וזה מחלחל לשחקנים, לדעתי גם כאן זה ישפיע.

הייתי מהמר על פלוס מינוס מקום 6. מה שכן, יהיה באסה לסיים שלישי (לברון בפלייאוף)

Berch
Berch
29/09/2018 12:23:44

ללוס אנג'לס יש פוטנציאל הייפ ענק…. כמו לניו יורק רק עם הצלחות.
זרוק שם גפרור וההייפ יתפוצץ. לברון הוא לא גפרור…. הוא לפיד.
גם אם היה מגיע לניו יורק ההייפ היה ממריא לשחקים.
תיקח גפרור, נגיד דמאר דרוזן, ותזרוק אותו בסאן אנטוניו תקבל הייפ של 20-30 דקות מקס.
🙂

רועי ויינברג
Admin
29/09/2018 12:46:51

לא חושב שקבוצה שיש האומרים עליה שלא תעשה פלייאוף היא אוברייטד

אפלטון
אפלטון
29/09/2018 13:53:44

השאלה מי אומר עליה.
כשהמיינסטרים מדיה מפמפמת שהם יהיו מקום 4-5 במערב, אז בהחלט יש מקום לחשוב שהם אוברייטד, והכל מסתכם בכמה אתה חושב שלברון בגיל 34 יהיה דומיננטי בעונה הרגילה.
לדעתי הוא יראה ירידה משמעותית במהלך העונה, מבחינת היכולת של הקבוצה להישען עליו לחלוטין, ולא בטוח שבול ואינגראם יוכלו להוות משענת בשלב הזה של הקריירה שלהם.

Smiley
Smiley
29/09/2018 14:06:14

בייבי ווסטברוק:
https://www.youtube.com/watch?v=JpeGdmyKYSw

Benjo
Benjo
29/09/2018 17:28:10
Reply to  Smiley

וואו… לא יאומן שכרגע הדבר הזה מדורג רק 16 במוק דראפט 2020..
http://www.nbadraft.net/2020mock_draft

שמעון טבדי
29/09/2018 18:14:47
Reply to  Benjo

הוא אתלט על אבל לפי תאריך הלידה שלו הוא כבר בן 18 ולא נראה שחוץ מדאנקים ואתלטיות יש לו מה להציע. זה לא כ"כ מרשים אותי לבן 18.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/09/2018 9:35:49
Reply to  Smiley

הוא לא מתקרב לאתלטיות של ווסטברוק בטח לא באקפלוסיביות ובזריזות ובכוח המתפרץ (רק לידיעה ווסטברוק לא קופץ כזה גבוה 36.5 אינץ ) , ווסטברוק סתום בלי קבלת החלטות, אבל אין ספק שהוא אחד הכישרונות הכי גדולים בהיסטוריה שאי פעם דרכו על הפרקט, הוא מסוגל לבצע כל מהלך אפשרי באתלטיות חסרת תקדים. לא קרוב לווסטברוק בכלל

איתי
איתי
29/09/2018 14:19:02

לא חושב שיש משמעות למספר 50 ניצחונות יותר. מכיוון שהמערב מאוד מאוזן יהיה קשה להגיע למספר כזה ובאותה נשימה יהיה קשה בכלל להגיע לפלייאוף. מספיק שאולסטאר באחת הקבוצות יהיה פצוע ל 10 משחקים וזאת תהיה בעיה קשה מאוד לכל קבוצה.

מאוד מאוד מסקרן מה תהיה ההשפעה של המערב על לברון. האם הוא יכפה את רצונו על הקונפרנס או שיכנע לעומק ולעוצמה שיפגוש בכל משחק… השנה הוא לא יכול לוותר על אף משחק ( לא מבחינת הופעה אלא מבחינת הרצינות) בשביל להעפיל לפלייאוף וזה אתגר שונה לגמרי מהמזרח .

שמייקל
שמייקל
29/09/2018 14:19:25

אני דווקא חושב שהם הכי אנדרייטד שאשפר…תראו לי מישהו שחשוב שהם יצליחו? ומישהו שלא חושב שהם גרועים?

יאיר זעפרני
29/09/2018 14:26:53

אם כבר הם אנדרייטד.

אנשים שכחו מה לברון שווה. יש לו בלייקרס סגל יותר טוב משהיה לו בקליבלנד שנה שעברה. יש לו שחקנים צעירים מוכשרים לידו, יש לו וטרנים מוכשרים לידו (עם בעיות במוח זה נכון, אבל תסכלו איך ג'י.אר נהיה ילד טוב ירושלים לידו. זה גם מה שיקרה לרונדו, לביסלי ולסטיבנסון) ויש אותו, שהוא השחקן הכי טוב בליגה. אם זאת לא קבוצה לפליאוף, אני לא יודע מה זה קבוצה לפליאוף. אם זאת לא קבוצה שמסיימת בין 5 הטובות בליגה, אז אתם כנראה לא ראיתם מה לברון שווה בפליאוף האחרון.

אלכס רבינו
אלכס רבינו
29/09/2018 15:22:26

אתמול התפרסם בארה״ב שוולטון ינסה את קייל קוזמה (שחקן בגובה של לברון) כסנטר. אם כך כול קבוצה עם סנטר בינוני ומעלה תאכל את הלייקרס ולברון בלי מלח.

איתי קדם
29/09/2018 15:36:03

סנטרי זה פאסה…
קאזינס משבת לחצי עונה
קאפלה לא יעשה נזק
גובר לא בעיה בהתקפה
גאסול עוד לא החלים מפציעה וגם ככה זורק מבחוץ
רק אלדריג' , אדאמס ויוקיץ' יעשו בעיות

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
29/09/2018 18:23:09

כן, אמביד ודייויס כבר הודיעו שהם ינוחו מול הלייקרס…

מנחם לס
מנחם לס
29/09/2018 15:41:24

תודה לכולם

Adisu33
Adisu33
29/09/2018 15:58:35

יסיימו 6 ויקבלו בעיטה בסיבוב הראשון מול ס"א שיעזרו לדה-רוזן בנקמה האישית מול לברון.

מעין
מעין
29/09/2018 16:18:49
Reply to  Adisu33

זה התרחיש האופטימי לליגה כולה, אולי אפילו לאנושות

שמעון טבדי
29/09/2018 17:26:40
Reply to  מעין

אצלי האופטימי זה שהוא לא מגיע לפלייאוף 🙂 או תקרא לזה המשמח

AI3
AI3
30/09/2018 8:51:52

שמעון, ברור שאתה הייטר של לברון במסווה, בגלל זה אתה מת שהוא ייכשל, בגלל זה ששאלו מי ה-mvp של העונה, שמת את לברון מקום 6 אחרי העונה האדירה שהייתה לו, ואת סטף שהפסיד כמעט חצי עונה ואת ווסטברוק שעם סגל טוב יותר ניצח פחות משחקים, לפני לברון, אני מקווה שהוא יסתום לך את הפה, כמובן שגם אם הוא יגיע למקומות גבוהים במערב בלי אולסטאר נוסף, אז תגיד שלונזו ואינגראם משחקים ברמה של אולסטארים.

שמעון טבדי
30/09/2018 16:45:20
Reply to  AI3

א. אני הייטר של לברון
2. אני לא נותן להייטריות שלי להשפיע (תקווה זה לא השפעה) ומאד אובייקטיבי ומדרג את השיקוץ טופ 3 היסטורי עם סיכוי לסיים 2 בסוף הקריירה אז ההייטריות לא רלוונטית.
3. דירגתיו 6 כי כך חשבתי גם אם הייתי אוהד שלו, אין קשר להייטריות-סתם דוגמא בעונה שרוז קיבל MVP זה היה צ"ל של השיקוץ.
4. ברור שאני אשמח שהוא יכשל, יהיה לי חומר להריץ דאחקות למרות שהוא כבר בן 34 ואין לו מה להוכיח, אנחנו יודעים שהוא טוב אבל נהנים ללעוג לו.
5. תרשום, לונזו לא יהיה אולסטאר עוד 100 שנה (אולי התאגיד יפעיל את השפעתו להכניסו לאולסטאר אבל הוא לא באמת יהיה אולסטאר).
6. אם אינגראהם ישחק ברמת אולסטאר לברון רק ירוויח מזה אבל הוא לא נחשב לאולסטאר היום.

AI3
AI3
01/10/2018 1:18:19
Reply to  AI3

מוזר, אני זוכר שכתבת במפורש משפט של"אמנם אני לא אוהד שלברון, אבל אני גם לא שונא אותו" אז טוב שאתה מודה, בכל מקרה בשום מצב סטף לא נמצא לפני לברון ב-mvp של העונה הסדירה אחרי עונה שהוא מפסיד כמות מטורפת של משחקים, וזה משהו שנכנס בשיקול של הבוחרים.

דביר
דביר
29/09/2018 16:27:24

די עם השטיות האלה. הלייקרס יהיו טובים השנה כבר הוכח שהמערב חזק אולי מהמזרח א,ל לא ברמה שעושים את זה. אינדיאנה פילדלפיה וכדומה יותר טובות מיוטה ועוקלהומה או לפחות ברמה שלהם. איזה שחקנים יש ליווה בדיוק והיום אורלינס ( חוץ מדיוויס) ולפורטלנד ( לילארד לא כזה כוכב) ודנבר ( יוקיץ לא טופ 25 בליגה) ולמינוסוטה ( טאונס לא טופ 15 בליגה וויגנס פח) . לברון יצעיד את הלייקרס למקום 3_6 זה לא באמת משנה העיקר שהם לא יפגשו את גולדן סטייוס בסיבוב הראשון.

רועי ויינברג
Admin
29/09/2018 16:42:26

כמה מסקנות ממשחקי ההכנה:

– פולץ היה ממש אחלה. 2 חטיפות ו-2 חסימות, אבל זה פחות רלוונטי בהתחשב ביריבה. התיאום שלו עם סימונס היה ממש אחלה ואהבתי את הזריקה שלו מכדרור ומחצי מרחק בסוף הרבע השלישי שנכנסה. מאמין שיקבלו הרבה דקות ביחד במשחקים האלה.

– מה שמדאיג זה ה-0 שלשות של שניהם ביחד. פולץ עוד זרק מרחוק, אבל אם הם לא מוכנים לזרוק במשחק ראווה נגד מלבורן יונייטד הם יהיו מוכנים לזרוק בעונה הסדירה או בפלייאוף? זה מדאיג.

– ראיתי את אמקה אוקפור בספסל של ה-76'. לא שיחק, אבל אחלה החתמה כגבוה נוסף שיכול לתת פיזיות בדקות שאמביד על הספסל. היה לא רע השנה בפליקנס.

– בוסטון לא פגעו בכלל מהשלוש, חלודה די הגיונית. אני אוהב את זה שארון ביינס ממשיך לזרוק שלשות ואת ה-5 ריבאונדים של פי ג'יי דוזייר, יקירו של תומר שנאן.

– הספסל של שרלוט היה די חיובי ושיחק עם אנרגיות. ג'רמי לאמב אחלה שחקן, מעניין מי יפתח כשוטינג גארד השנה (מונק לא שיחק). טוני פארקר בחולצה אחרת זה מוזר

אפלטון
אפלטון
29/09/2018 21:08:53

הקטע שסימונס מקבל 3 מטר במרחק ועדיין עושה איזה מהלך מטומטם של לזרוק לעצמו עם הקרש לריבאונד ומסירה צריך להדאיג את אוהדי פילדלפיה. הבן אדם חייב לקבל ביצים. לפחות להחטיא, אבל לנסות.

דובי
דובי
29/09/2018 23:49:00
Reply to  אפלטון

זה כבר לא בחלק של אומץ. הבחור בחרדה.

KingJames23
KingJames23
29/09/2018 17:28:56

לברון והלייקרס עוד יפתיעו את כולם.

חחח
חחח
29/09/2018 19:55:08

ממחם ךס אני מצטער להגיד לך אבל אתה לא יודע שום דבר ואתה גם כנראה לא מבין בכדורסל אז פשןט תישאר בשקט

Zvila
Zvila
29/09/2018 21:07:00

לייקרס יהיו בפלייאוף, לא מהמקום השמיני, גם יעברו סיבוב אחד או לפחות יפסידו בפייט אדיר ויהיו מצוינים, עד כדי כך שכולנו נסכים שעונה אחרי הם הולכים על האליפות.

רדיטור
רדיטור
30/09/2018 17:06:19

מג'יק לברון ורוב פלינקה רמזו הרבה במהלך האופסיזן על סוג הכדורסל החדש שהם רוצים שהלייקרס ישחקן. הייתי מצפה לכמות פחותה משמעותית של "לברוןבול" מקליבלנד ולמשחק קבוצתי ומהיר עם הרבה פליימקרים שמסוגלים לקחת ריבאונד הגנה ולרוץ איתו קדימה. אני מאמין שבמערב רק הרוקטס וגולדן סטייט מסוגלים להתמודד איתם בסדרה של 7 משחקים