מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1. קליי ת'ומפסון "לא מעוניין" ב-FREE AGENCY

"כן, שמעתי על 'פרי אג'נסי" אמר קליי ת'ומפסון ביום המדיה של הווריורס לשאלה מה יעשה בקיץ הבא כשיהיה שחקן חופשי. "אבל זה לא מעניין אותי. אני לא הולך לשום מקום. אני נשאר כאן". כשהמשיכו לחטט למה לא, אם הוא יכול להשיג הר של כסף במקום אחר הוא ענה, למה שאלך? כל אלה בפרי אג'נסי מחפשים מה שלי כבר יש, או במילותיו: “. When guys go into free agency, they’re looking for situations like mine. I’m content,

אתם יכולים לשים את הגרוש האחרון שיש לכם על זה ש-Joseph Lacob – הבעלים – הבטיח לו מקסימום מהעונה הבאה ואילך.

2. התגובה של אמביד על ה-GM החדש אלטון ברנד

 

 

 

3. ה"-FUN GUY" החדש לא מסוגל להפסיק לחייך

Kawhi Leonard.

לינארד קוואי לבש את גופיית הטורונטו רפטורס ביום שני הבפעם הראשונה ולא הפסיק לחייך. כששאלו אותו מה פרוש החיוך הוא ענה, "אני ה-FUN GUY החדש"

אין שאלה שהוא מאושר היכן שהוא, ומאושר להיות שוב שחקן כדורסל אחרי הרבה, הרבה זמן.

"אבל אחרי היום זה חזרה לרצינות, לביזנס. נו מור סמיילס

Are we clear? No funny business around Kawhi!

4. אנטוני דייויס החליף סוכן/סוכנות והוא עתה עם Klutch Sports

(שהיו הסוכנים שהביאו את לברון ללייקרס)

 

דדי יכתוב שנודע לו מהמקורות שלו שזה הצעד הראשון לקראת ההגעה ללייקרס בסוף חוזהו עוד שנתיים (על 52 מיל).

שמעון יגיד שזה עוד צעד של 'התאגיד', המוסד הסודי של כוחות הרשע והזדון, כוחות החטא והחמס העומדים להשתלט על העולם ולהפוך את כולנו שבי לעבדות, שעבוד, ונרצעות.  שמעון, תקשיב לי. READ MY LIPS: "תאגיד" מיי אס.

כל מה שדייויס רוצה זה שהסוכנות הזאת – המייצגת גם את כריס פול, תהפוך אותו 'לשחקן הדומיננטי ביותר ב-NBA' כפי שהוא הודיע ביום המדיה.

ולדדי: אחרי העונה הזאת, להצטרף ללייקרס יהיה כמו ליפול לכאן:

הגבה אמרה:

"It was just for where I am right now in my career — what I'm trying to do — I thought the change was necessary," Davis said Monday, when the Pelicans held media day on the eve of training camp. "That's all it was."

מה קשה להבין כאן?

5. לוק וולטון מנסה TO SET THE TONE ביום המדיה

 

 

לברון נראה רגוע ואולי אפילו קצת עצלן. "תראה, כשאתה אב לשלושה אתה לומד מה זה סבלנות. אחד הדברים שאביא מהבית בנוסף לניסיון שלי עם מיאמי והקאבס היא 'סבלנות'. היי, באתי הנה לארבע שנים. אני לא ממהר לשום מקום. הכל ייפול במקומו בזמן!"

רונדו ביקש וביקש מלוק וולטון  'TO SCRIMMAGE' אבל לוק סרב. "חכה עד יום רביעי"

במקום, הוא חילק את הקבוצה לשתיים לאליפות שלשות – קבוצה I – ג'בל מגי (1 מ-15 לקריירה מה-3), קנטביוס קלדוול-פופ, רונדו ראז'ון, ומייק ביזלי, נגד קבוצה II – לברון, ברנדון אינגראם, לאנס סטפנסון, וקייל קוזמה.

קבוצה II היתה צריכה לגלח את קבוצה I. במקום זה ה-"I" השפילו את ה-"II". זה הגיע עד כדי כך שלברון החל להתעצבן ולדבר בקול לא נעים לחברי קבוצתו. הרגשתי שעוד מעט לאנס עומד להחטיף לו 'קוזמה' אחת. כמובן שלא התפלאתי: ככה תתחיל העונה – אידיליה באל. איי. לא ייקח יותר מ-20 משחקים כשלברון ייקח פיקוד וכולם יתחילו לשנוא אותו.

אבל הפעם זה שונה: גם רונדו וגם לאנס לא ייקחו כל 'שיט' ממנו. ההריסה מבפנים רק תתחיל אז. אחרי המשחק ה-20.

6. סטיב קר: "אנחנו לא 1997-98 בולס. אנחנו אחרים לחלוטין!"

עבורי המשפט החשוב ביותר שאמר סטיב קר, מאמן הווריורס, בסרטון (הארוך – 15 דקות) שנילקח ביום המדיה היה, "עבורנו, העונה הזאת היא לא 'הריקוד האחרון'. לפחות אני מקווה שלא. אני מקווה שנמשיך לרקוד!"

התשובה היתה גם חלק מהשאלה להשוות את הווריורס של 2018-19 לשיקגו בולס של 1997-98: הבדל של יום ולילה. "כל השחקנים הראשיים בבולס של אז עמדו להפוך לשחקנים חופשיים, וכולנו ידענו שהרוב בינינו לא יהיו שם בשנה שאחרי, כולל המאמן פיל ג'קסון. זו עמדה להיות האליפות הששית וכולנו ידענו שאנחנו עומדים לעשות היסטוריה, וההרגשה היתה הרגשה של 'ריקוד אחרון'. הדבר שונה לחלוטין מהמצב שלנו בווריורס

בבולס אז שיחקנו עבור היסטוריה. עשינו הכל כדי להצליח בריקוד האחרון. בווריורס ההרגשה היא שעדיין יש הרבה מה להשיג. בבולס ידענו שזאת העונה האחרונה של הכוכבים ביחד כולל המאמן. בווריורס רוב השחקנים נשארים, ואולי כל השחקנים הראשיים.

הוא אמר:

"There's no formula for this stuff,"You just try to feel it as a coach. I'm usually pretty frank with you guys, with the players. So I didn't want to come in last year and sugarcoat it and say this is all going to be real easy. I knew exactly what they were facing, having gone through a similar experience as a player."

הוא הודה שהעונה האחרונה היתה "GRIND" אבל הוא מאמין שהעונה הזאת תהיה קלה יותר כי

"We are playing with some house money, "We won three of the last four championships. Our place in the history of the league is pretty secure. I don't think our guys should feel a ton of pressure. I think they should feel the importance of trying to do it again, because this may be the last time we have this current iteration of the Warriors, just given all the free agents and the money crunch and everything else. So we don't know what's going to happen. So why not just go all out and enjoy every step of the way?"

 

"We want them here for the long haul," Kerr said Tuesday, when asked about Green's and Thompson's optimism regarding their long-term futures with the team. "[Warriors GM] Bob [Myers] said it best in the offseason, in the summer, especially these days in the NBA: You just take it year by year. And that's our focus is this year. This will probably be the last time that I say anything about free agency for next year. It's a good question on the first day of practice because that's going to be looming. But it will be looming for fans and media, it won't be looming for us. We're going to focus on this year. Have a great time, have some fun, go out and try to do it again and we'll worry about all that other stuff later."

***

(אגב, לאס ווגאס קבעה אמש את הווריורס 2018 2:4 עליונה על הבולס של 1997. זאת לא הבעייה שלי שאין להם מושג)

7. תמונות מיום המדיה: (אני רואה ביטחון מופרז בווריורס האלה. הבעייה שאף אחד לא יכול לעשות מאומה בנידון!

*

*

(קאזינס החל להתאמן בהכול מלבד – בינתיים – משחקי אימון)

*

(לא בא לך למרוח אותם על קרש הסל, ולמחוק את צחוקם עם נייר זכוכית?)

8. ראיתם פעם שער כזה?

 

9. שקיל – שוב – לועג לדווייט האוארד. אולי מספיק?

 

 

View this post on Instagram

 

Dam lol

A post shared by DR. SHAQUILLE O'NEAL Ed.D. (@shaq) on

10. NBA MEME TEAM – 5 הגדולים. סת…אאאא…םםם!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
85 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ניינר
ניינר
26/09/2018 6:13:19

מה שקליי תומפסון אמר זה הדבר הכי טוב והכי מרגיע ששמעתי השבוע. גאה בקבוצה שלי על ההתנהלות שלה ובמיוחד גאה בקליי, השחקן הכי אהוב עלי בווריורס. איזה כיף לדעת שהוא נשאר ושלא יתחיל סביבו מחול שדים בקיץ הבא. יאללה לאליפות החמישית!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26/09/2018 6:14:46

תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

קליי ישאר, גם בפחות ממקסימום, ולפחות אחד מדוראנט/דריימונד, אבל קר ודריימונד צודקים (גם אם הנימוקים שלהם הפוכים) – אין טעם להתעסק עם זה עכשיו אלא להתמקד בכדורסל ובעונה הזו.

יאללה, שתתחיל כבר העונה.

יאיר
יאיר
26/09/2018 6:16:37

קליי מלך!

תודה מנחם

גיא רוזן
גיא רוזן
26/09/2018 6:31:43

אין לי ספק שקליי יקבל מקסימום,
והוא שווה כל אגורה. תותח.

Benjo
Benjo
26/09/2018 16:00:40

הווריירס הקבוצה היחידה בליגה שיכולה (הכונה מבחינה פיננסית לא מבחינת חוקי השכר!!) להחזיק שלושה ואולי גם ארבעה חוזי מקס במקביל (הכוונה למקס של 30 ואולי גם 35). לתת לקליי מקס לתת לדוראנט מקס (אם ירצה,) וכנל לדריימונד זה צעד הרבה יותר הגיוני כלכלית מאשר לתת מקס של 25% לוויגינס 30% טאונס ו 35% לבאטלר או 25% לכל מיני רוקיס שהם פוטנציאל אבל לא יותר מזה. כי כמו שלייקוב אמר ברגע שאתה אלוף ויש סביבך את כל ההייפ שיש מסביב לקבוצה אלופה אז יש לך גם מספיק הכנסות מסביב כדי להחזיר את ההשקעה הזאת. לדעתי אין יותר ברור מזה.

הייט אשברי
הייט אשברי
26/09/2018 8:19:17

טוסטר ודונקי לא מדורגים על ידי SI כמו סטף וקווין , אבל חשובים לדאבס לא פחות . בגרעין שלהם הדאבס בנויים כמו לבנים בחומה , והוצאת לבנה מהבסיס עלולה לערער את כל החומה. לכן , חשוב מאוד שכל הרביעיה תמשיך , וגם איגי , למרות גילו.

אסף
אסף
26/09/2018 8:24:14

מסכים מאוד הייט, לדעתי הקיץ תחזרו למשולש גרין-קארי-תומפסון וכמות ההייטרים תפחת פלאים… דונקי הוא בסיס החומה בעיניי אגב או בעצם הטיח בין הלבנים וגולדן סטייט בעיניי חייבים לשבת אתו ראשון הקיץ.
כמה שהוא מעצבן אותי בלכלוך שלו אי אפשר לא להעריך את היכולות שלו.

אסף
אסף
26/09/2018 8:21:39

קליי יישאר ויקבל מקסימום שאין אחד שראוי ממנו לכך , הימור לא מופרך מדי הקאפקייק חותך ללייקרס.

Dor
Dor
26/09/2018 8:23:21

גם לדעתי קליי ישאר, השאלה היא באמת לגבי הקאפקייק. באמת יש כאן מעשהו באתר שאוהד את הדאבס והוא מעל גיל 12?

שונאי לברון
שונאי לברון
26/09/2018 8:25:58
Reply to  Dor

כל שונאי לברון. עד לעונה שעברה זה כלל גם את (רוב) אוהדי הלייקרס, שנאמנים למורשת קובי. בעונה הזו מצבם לא ברור כ"כ.

רפיקי
רפיקי
26/09/2018 10:53:51
Reply to  Dor

אהלן.בן 19
אוהד הדאבס מתחילת עונת 14/15 כשאף אחד עוד לא העיז להגיד אליפות

חיים
חיים
26/09/2018 11:29:38
Reply to  רפיקי

בחייך עלית על העגלה בדיוק בזמן

thedud
thedud
26/09/2018 12:40:46
Reply to  Dor

yep

תומר השני
תומר השני
26/09/2018 8:34:34

אחלה מעורב מנחם ! לגבי קליי ברור שהוא יישאר למה לעזוב מקום שטוב לך בו ? וברור ישלמו לו מה שצריך . הלייקרס לדעתי יגיעו לפלייאוף השנה ולדעתי חלק מהשחקנים שחתמו לשנה יעזבו בתום העונה כל המטרה בהחתמת רונדו , לאנס , ביזלי ומגי זה לתת נסיון לשחקנים הצעירים של הקבוצה כאשר בעונה יחתימו עוד סופרסטאר לצד לברון (קוואי ? באטלר ?, דוראנט ?)
הלוחמים ייקחו בשנה הבאה את האליפות כי הם חזקים עוד יותר משנה שעברה אבל בסוף השנה אחרי שדוראנט ייקח את השלישית ברציפות הוא יעזוב

Benjo
Benjo
26/09/2018 16:06:31

למה שדוראנט יעזוב אם הם יקחו אם הם יקחו אליפות ? למרות שחתם על 1 ועוד 1 לדעתי בניגוד למה שכמעט כולם חושבים פה אם הם לוקחים אליפות השנה הוא ישאר שם ויכול להיות שיחתום גם על מקס ארוך. בדיוק כמו שקליי אמר – למה לעזוב מקום שטוב לך בו? ולדוראנט טוב שם. לדעתי דוראנט סבל מספיק שנים מראס והזכרון של מה זה להיות בקבוצה שלא כייף להיות בה חקוק בו היטב.

LOL
LOL
26/09/2018 8:34:50

כל פעם מדהים מחדש איך גולדן סטייט פשוט הפכה את הליגה לסמרטוט.
עוד לא התחילה עונה חדשה, והדבר הכי אופטימי של כל הקבוצות האחרות זה ספקולציות לעונה הבאה. וגם בשנה הבאה זה יהיה עוד שנה הלאה. LOL

א.ב
א.ב
26/09/2018 13:54:56
Reply to  LOL

תרחישים לאיתור מתחרה בסבירות יורדת:
27% בסדרה – בוסטון בריאה יכולה לתת פייט.
15% – טורונטו אם קוואי חוזר להיות טופ 5.
14.5%-יוסטון אם נייט נותן עונת שיא וכרמלו סותם את הפה.
7%-סן אנטוניו.

שמעון טבדי
26/09/2018 14:06:53
Reply to  א.ב

אתם תראו באיזה קלות ג"ס בריאה ירמסו את בוסטון שכולם פה חושבים שיתנו פייט.

מנחם לס
26/09/2018 16:23:28
Reply to  LOL

חכה. הם עדיין לא ניצחו שום דבר.

Berch
Berch
26/09/2018 8:36:07

לא נעים להרוס את האידיליה אבל כל שחקן אומר בזמן חוזה שהוא ישאר שם לנצח. את ההחלטות הכלכליות בסוף עושה אשתו…. 🙂
אחלה מעורב

Mbk
Mbk
26/09/2018 9:42:54
Reply to  Berch

גדול

אסף
אסף
26/09/2018 9:49:35
Reply to  Berch

אצל כולנו ברץ'

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26/09/2018 10:16:37
Reply to  Berch

מבריק

Dani din
Dani din
26/09/2018 10:18:54
Reply to  Berch

לקלי יש כלב ואין אישה. אז הוא מאושר איפה שהוא

מנחם לס
26/09/2018 16:25:11
Reply to  Dani din

הוא עמד להתחתן ואז ניפרדו ועכשיו הם שוב יחד. היא חתיכה לא רעה אבל לא משהו.

נתנאל
נתנאל
26/09/2018 14:45:57
Reply to  Berch

אבל קליי רווק… 🙂

Benjo
Benjo
26/09/2018 16:07:13
Reply to  Berch

ענק

איתי קדם
26/09/2018 8:50:58

לאמביד אין אלוהים… ישר קבע מי באמת הבוס בפילי חחח ענק.

Ljos
Ljos
26/09/2018 9:17:01

בתקופה קשה זו, אני חייב לחלוק תפילה אישית אחת לאיש מאוד חשוב.
ווג', היושב במרומים, אם אתה שומע אותי, ואני יודע שאתה שומע אותי, אתה שומע הכל, רק רציתי למסור – תודה.
אנחנו ישורת אחרונה לפני שהליגה סוף סוף מתחילה, מתחילים כבר להישבר מרוב ציפייה והאצבע כבר מתרגלת מציאת סטרימים באינטרנט, ואתה הצלחת למצוא דרך לנצל את היכולת שלך להיות בכל מקום ובכל שעה ולהעביר לנו את המידע החשוב שישאיר אותנו מרותקים מבלי להגיע לרגע הנוראי הזה שבו נמאס לנו לשמוע כבר את השטויות מסביב ורק רוצים להגיע למשחק האמיתי. מראה שאולי אתה נמצא בכל מקום, אבל אתה יודע איפה הכי חשוב להיות. בלב שלנו.

אז מה קרה עכשיו?
בזמן שכולם ישבו מול יום המדיה של הקבוצות ושמעו את ת'יבודו חוזר ואומר "באטלר שחקן טופ 10. נעביר אותו רק תמורת עסקה טובה. לא עסקה רעה. נעשה מה שטוב למועדון וזו עסקה טובה. לא רעה", ווג' שמע את הדבר החשוב באמת:
http://www.espn.com/nba/story/_/id/24788896/tom-thibodeau-pitches-jimmy-butler-rejoining-timberwolves
הפסקה החשובה:
"Thibodeau told reporters on Monday that, 'We're not going to make a bad deal,' and there is a belief among interested teams that Thibodeau is reluctant to bring strong offers to his owner for examination because he is still holding out hope to get Butler on the floor for Minnesota this season"

ראשי קבוצות בליגה מאמינים שת'יבודו מסרב להעביר לבעלים, גלן טיילור, הצעות טובות עבור באטלר בתקווה להשאיר אותו במועדון. בהמשך ווג' טוען שת'יבודו מפחד לפספס את הפלייאוף בלי באטלר ולאבד את העבודה שלו. כן. ת'יבס מפחד לאבד את העבודה שלו. אז הוא משקר לבעלים. כשווג' בסביבה.

טיילור: עברו כבר כמה ימים, בטח יש הצעות מעניינות.
ת'יבס: או, אתה הולך לאהוב אותן.
טיילור: כן? ספר לי.
ת'יבס: ההצעה הראשונה היא מברוקלין, ותזכור זו רק נקודת ההתחלה שלהם, בטח אפשר לסחוט מהם עוד: טרבון גרהאם.
טיילור: ו…?
ת'יבס: ומה?
טיילור: וזהו?
ת'יבס: הם מאוד מתקמצנים בבחירות דראפט, אבל אני בטוח שאם נלחץ מספיק, הם יתנו לנו בחירת סיבוב שני עוד עשר שנים.
טיילור: יש משהו אחר?
ת'יבס: נראה. או, זו הצעה שאני ממש אוהב. אנחנו מקבלים פה תרומה הולמת לשחקן טופ 10 כמו באטלר. מיאמי מציעים לנו, וזה משהו שישתלם לנו לטווח הארוך – עבור כל אחד מהשחקנים שלנו שיגמור אצלי את הקריירה, חדר בבית האבות הרפואי הטוב ביותר בהאיטי הקטנה.
טיילור: …
ת'יבס: דנג ממש ישמח לשמוע אם,
טיילור: הלאה.
ת'יבס: אוקיי, אוקיי. זו הצעה שאני פחות חם עליה, אבל אני חייב להעביר אותה אליך, לא אעשה את העבודה שלי אם לפחות לא אגיד שהיא קיימת. יוסטון מציעים לנו את הזקן.
טיילור: הארדן? כן. לקחתי.
ת'יבס. לא, לא הארדן. את הזקן של ננה. הוא מתחיל להלבין בקצוות והם חושבים שזה לא מראה טוב בשבילו.
טיילור: יש הצעה אחת שנשמעת סבירה?
ת'יבס: אהה, טורונטו מציעים 15% הנחה בכניסה למוזיאון ההוקי ואת מלאכי ריצ'רדסון. מילווקי הציעו שיאניס אנדקדו… אני אף פעם לא יודע איך להגיד את השם שלו, יחתום לנו על תמונה שלו. ניו יורק מציעים את איזו שלא תהיה התרופה שנואה נמצא עליה עכשיו. הקליפרס מציעים שיט בסירת מפרשים אמיתית. ואת הבן הפחות מוכשר של דוק ריברס.
טיילור: ת'יבודו. מה אתה מסתיר ממני?
ת'יבס: כלום.
טיילור: טום.
ת'יבס: טוב, טוב. תפסת אותי. הסתרתי ממך הצעה אחת. היא טובה, אני לא חושב שהיא תיתן לנו את מה שאנחנו צריכים כדי להגיע לפלייאוף.
טיילור: מה זה?
ת'יבס: מהסאנס.
טיילור: אלוהים אדירים, מה הם מציעים? את בנדר?
ת'יבס: לא. הם מציעים לנו את האפשרות הנפלאה לקנות את בית הנופש של חלומותינו. ממש מחוץ לעיירה הציורית סופאי, רק שמונה מייל הליכה בתוך קניון הואלאפי, מחכה לנו הבית שיכול להיות הבית הרחק הרחק הרחק מהבית שלנו. אם נקנה עכשיו, נחסוך כמעט 5% שלמים והם יזרקו לנו גם צמיד מתוצרת מקומית.
טיילור: זה…
ת'יבס: אני יודע.
טיילור: זה…
ת'יבס: אני אלך לנסות שוב לשכנע את באטלר להישאר. אני זורק את עצמי על הגדר פה בשבילך, שתדע.
טיילור: זה נשמע מעולה.
ת'יבס: מה זה?
טיילור: אם זו ההצעה הכי טובה שיש, שיהיה. לפחות יהיה לי מקום להיעלם אליו כשהתקשורת תדווח. תגיד לפיניקס שיזרקו את בנדר פנימה, ואם הם מסרבים תחתום בכל זאת.

גיא רוזן
גיא רוזן
26/09/2018 9:27:39
Reply to  Ljos

מילה במילה מה שעבר לי בראש אחרי שקראתי את הדיווח של ווג'.
(טוב, לא ממש מילה במילה. קרוב. רק בלי החלקים המבריקים, ובלי הציניות ההורסת. חוץ מזה – בול מה שחשבתי)

Mbk
Mbk
26/09/2018 9:43:51
Reply to  Ljos

😀

אור
אור
26/09/2018 9:47:52
Reply to  Ljos

אפילו אם הדיווחים האלו לא נכונים (ואני מתאר לעצמי שהם כן), אני לא מבין איך לא פיטרו אותו מתפקיד ה-GM לפחות. חוץ מזה, על אילו "הצעות טובות" הוא מדבר? לא מאמין שהם מקבלים כאלה על שנה אחת של באטלר שפירסם רשימה של 3 קבוצות בהן הוא מעוניין.

Ljos
Ljos
26/09/2018 10:17:58
Reply to  אור

לא ממש ברור. נראה לי שבמצב הדברים הנוכחי לא יכול לצאת שום דבר טוב מלהישאר עם ת'יבודו. לא ביחסים עם טיילור, לא במצב עם קא"ט ו-וויגינס, ובטח לא עם באטלר (אבל רק איתו יש לו סיכוי קטן להוציא נס). אבל אנסה:
לפטר את ת'יבודו יעלה משהו כמו 24 מיליון דולר. אולי הוא מקווה שת'יבס יבין שכדאי להתפטר בזמן שת'יבס דווקא מעדיף להיות קוסטנזה.
להזיז אותו מתפקיד ה-GM אומר שברגע הקריטי הזה של לפני תחילת העונה באמצע פרשה שחייבת להסתיים עכשיו, לא יהיה מי שיטפל בה.
בכלל, להחליף את כל שדרת הניהול שנייה לפני שהעונה מתחילה זה לא דבר אידיאלי. למצוא GM שיביא מאמן שמוכן להתמודד עם הסגל שכן ישאר שם בסוף, תחת לחץ זמן.

אור
אור
26/09/2018 11:00:25
Reply to  Ljos

עכשיו אני שה-GM הוא סקוט ליידן, ותיבודו הוא ה President of basketball operations, ככה שאני גם לא מבין מה הולך שם וגם חושב שאפשר לתת ל-GM לטפל בבאטלר ולהשאיר את תיבודו המושקע רגשית בצד במקרה הזה (אם לא לנשל אותו מתוארו).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26/09/2018 10:19:36
Reply to  Ljos

מעולה!
נזכיר גם את הפנינה של ולדי – "אם ווג' אמר צריך לבצע" 🙂

ברלה
ברלה
26/09/2018 10:21:47
Reply to  Ljos

נשמע כמו רכילות זולה ולא יותר מזה. הרי מה הבעיה שלהם להעביר את ההצעה לבעלים מעל הראש של טיבודו? הוא כבר הציע להם לעשות את זה. זה לא שאפשר להסתיר משהו בימינו.

ולג'וס שאלה קצת ישירה אם לא אכפת לך.. מה הסיפור שלך עם הבנאדם? אני יכול להבין הייטרים של לברון אבל של פאקינג מאמן מינסוטה??

Ljos
Ljos
26/09/2018 10:52:47
Reply to  ברלה

יש מעט כתבים שאפשר לסמוך עליהם שמרבית מה שידווחו יהיה לפחות בכיוון של נכון. ווג' ושאמס לדעתי הם הבכירים בהם. אמנם ווג'נרובסקי עובד עכשיו בבריכת בור השופכין שהיא ESPN, אבל עד כמה שידוע לי הם עדיין לא השפיעו על עבודתו עד כדי כך. רק בגלל זה קשה לסווג את הידיעה כרכילות זולה. לדעתי יש בה משהו.

הייטר? מה פתאום. הבנאדם מכרה זהב קומי. אישיות כל כך קיצונית שזו הדרך היחידה שמצאתי לתאר אותה בצורה הכי מדוייקת.

ברלה
ברלה
26/09/2018 11:19:10
Reply to  Ljos

זאת פשוט נשמעת לי כמו דינמיקה שראיתי בצבא או במקומות עבודה גרועים במיוחד שבהם יש את הבנאדם הזה שכולם שונאים וברגע שהוא נופל אפשר להגיד עליו הכל ולהדביק לו כל מחדל.
אם ככה מתנצל על ההייטר, אני פשוט רואה אותו אחרת ממך. אתה רואה דיקטטור ואני רואה ילד צ'אבי שסבל מהזעת יתר ואף פעם לא הוזמן למסיבות. והנה אחרי שגירד את דרכו לצמרת הוא סוף סוף יכול להסתכל לבן שלו בעיניים בגאווה, רק בשביל לגלות שהשדים מהעבר חוזרים לרדוף אותו. הגיקים המרושעים צוחקים עליו שהוא לא יודע לעשות אנליטיקס וקר ופופ המגניבים מסתלבטים על כל המאמץ שהוא משקיע רק כדי לגרד את הפלייאוף. בשבילי זאת יותר דרמה מקומדיה

מנחם לס
26/09/2018 16:30:13
Reply to  ברלה

די נהכון

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
26/09/2018 11:05:26
Reply to  Ljos

הרבה זמן לא קראתי את קישון וממש החזרת לי את החשק. ענק.

אחד העם
אחד העם
26/09/2018 11:05:30
Reply to  Ljos

ג ד ו ל ! !

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
26/09/2018 15:27:11
Reply to  Ljos

😆

מנחם לס
26/09/2018 16:27:03
Reply to  Ljos

גדול

Mbk
Mbk
26/09/2018 9:51:40

השער מזכיר גול של בחור ישראלי בשם איל ברקוביץ שנתן פצצה לחיבור של שמייכל ( לדלג ל 3:40 )
https://m.youtube.com/watch?v=rWTaJOQaj08

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
26/09/2018 15:26:07
Reply to  Mbk

בדיוק מה שחשבתי

מנחם לס
26/09/2018 16:31:12
Reply to  Mbk

ברקוביץ'? לא יאומן

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
26/09/2018 18:28:00
Reply to  Mbk

ומה נשאר היום מהפלברה?
קשקשת מקושקשת. המסכן דורש צ'ומי. חבל שזקנתו מאפילה את ימי כוכבותו. בשם האקדמיה ללשון עברית….

אור
אור
26/09/2018 9:57:51

אז בזמן שהצחוק של קוואי שובר את האינטרנט, יש כאלו שמצאו עדויות מהעבר לצחוק הנ"ל

https://ftw.usatoday.com/2018/09/kawhi-leonard-laughs-laughing-toronto-raptors-other-examples-videos/amp

ולדי קוגן
26/09/2018 10:07:15

חזק ביותר מנחם. אני מקווה שמישהו יעזוב את ג"ס שנה הבאה, אבל קשה לראות אתזה קורה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
26/09/2018 10:27:08

אחלה מעורבב כמו שרק הדוק יכול לתת.

מנחם לס
26/09/2018 16:32:06

מה קורה, דוקטור?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
26/09/2018 18:30:26
Reply to  מנחם לס

שום דבר מיוחד, אסור להחמיא לך?
אני קורה קודם את הפוסטים האחרים והמעורבב שלך הוא הדובדבן בקצפת. אני יודע שזה נשמע כמו חנפנות וכאילו הלשון שלי תקועה במקום לא טוב. אבל זו האמת.

ברוך רובין
ברוך רובין
26/09/2018 10:47:40

מנחם אין בר דעת שלא יקח את הלוחמים על הבולס של 97 בלי לחשוב בכלל זה לא רק אבולציה של משחק , הלוחמים של השנה זה הקבוצה הכישרונית בהיסטוריה המודרנית וזה אפילו לא קרוב בכלל. הקבוצה מחזיקה בכל עמדה שחקן שהוא טופ 3 וכולם בפריים שלהם. יש לה 2 שחקנים שזכו בMVP שלהם ששניהם עילויים התקפיים וביחד עם קליי תומפסון הם מרכבים את שלושת הצלפים הטובים בעולם.

ברוך רובין
ברוך רובין
26/09/2018 10:56:02

לגבי קליי הוא יקבל מקסימום ומגיע לו , אבל אני רוצה לראות אם הוא יכול להוביל קבוצה לבד , ואפילו יותר טוב עם יצטרף לליקרס ליד לברון.

מנחם לס
26/09/2018 16:32:56

הלוחמים של הבולס היו מנצחים את הווריורס 2-4

מנחם לס
26/09/2018 16:33:47

הבולס היו מנצחים בגלל 2 דברים:

1) מייקל
2) הגנה

ברוך רובין
ברוך רובין
26/09/2018 16:48:01
Reply to  מנחם לס

הבעיה מייקל זורק פידוואי מחצי מרחק, דוראנט קרי וקליי זורקים 3 , אני לא מדבר בכלל שדוראנט בשיאו היום טוב ממיקל 96,97 ולחשוב ש הבולס (קבוצת ההגנה הגדולה בהיסטוריה) יכלה להגן על קרי זה בכלל הזייה, ואני לא מתייחס ל אבולציה של המשחק (דוראנט בכללי שחקן טוב מגורדן, אני לא מדבר על גדולה היסטורית), שים את דוראנט, קרי, לברון בשנות ה90 והייתה מקבל סטטיסטיקה של ווילט צמברליין.

שמעון טבדי
26/09/2018 19:02:34

הגזמת ברוך. מייקל היה מתעלל בקאפקייק. אין ספק שקרי היה מתעלל בהארפר. אני הולך עם הבולס עדיין. פיפן ומייקל היו גורמים הרבה צרות ללוחמים. רודמן היה רוצח את דריימונד.

דביר
דביר
26/09/2018 11:25:53

ברור שמגיע לקליי מקסימום.
אבל מאיפה יש לקקות האלה כסף לכולם????
למה לא ממציאים חוק נגד הקבוצה הזאת?!?!?
נמאס שיגבילו ל3 אולסטארס בקבוצה

גלעד
26/09/2018 11:26:15

מעורב נהדר. התגובה של האיסלנדי מצוינת הסיטואציה במיני הזויה

Cruv Memula
Cruv Memula
26/09/2018 11:26:34

כשהבטחון העצמי שלך מוצדק, חא רואה בעיה עם זה. שיהנו מהתקופה היפה בחייהם. מה רע?

דביר
דביר
26/09/2018 11:29:38

ומעורב גדול מנחם!
חג שמח

מהמר שואל
מהמר שואל
26/09/2018 11:54:11

מה יותר סביר שיקרה השנה:

גולדן סטייט עפה בפלייאוף, או
תקלה טכנית כלשהי מנטרלת (נגיד בעדינות) את גולדן סטייט?

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
26/09/2018 12:09:47

https://twitter.com/Enes_Kanter/status/1044752145529081856
חחחחחחחח,אני מיייייייית,ביזלי הזה דפקט,הפלול יצטרך פסיכולוג העונה

שמעון טבדי
26/09/2018 13:58:27

חח גדול. מעניין מה הוא לקח לפני

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
26/09/2018 18:33:25

הוא באמת נראה טיפלה מסטול 🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
26/09/2018 15:25:35

הרגת אותי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26/09/2018 17:02:13

טיפוס אמיתי הביסלי הזה 🙂

שמעון טבדי
26/09/2018 13:59:34

קליי ודוראנט יקבלו מקס.
דריימונד ירצה מקס, נראה אם הבעלים יתן לו (לדעתי יתן) אבל זה יהיה מצחיק לראות אותו לא נותן ואת דריי עובר קבוצה וכל הבלופ שלו מתגלה.

שמעון טבדי
26/09/2018 14:05:27

מנחם אתה לא רואה את התמונה הגדולה, התאגיד שואף לנהל את הליגה ואת השחקנים ולהרוויח הון תועפות, הוא החל באחד היעדים שלו אחרי שיפרוש. אם עד עכשיו הוא ייצג נגרים אז כבר יש לו סימונס ועכשיו את דיוויס.

הפרסום שדיוויס מחפש זה בהחלט מה שהתאגיד יספק, סאטייל ווי אר אול וויטנס עם הטלק.

הוא גם סגן יו"ר השחקנים שחברו הטוב הוא היו"ר.

התאגיד יודע מה הוא עושה וכוחו מאחורי הקלעים ובמדיה משיגים את הדברים ששחקני הסוכנות שלו רוצים פרסום וכוח משולבות בתוכניות ריאליטי שיגיעו לכל בית.

זמנו של AD קצוב בנ"א במקרה הטוב עד לסיום חוזהו. כדאי שיתחילו להבין את זה בנ"א, אין להם ולא יהיה להם דבר המתקרב לקונטנדרית.

כדאי להם להרים טלפון לאיינג' ולבקש חבילה יפה תמורתו.

מנחם לס
26/09/2018 16:37:55

הראש שלך מלא 'תאגיד'.
מיהו התאגיד?
מי האנשים המנהלים אותו?
היכן המשרדים שלהם? (כנראה בשמיים ובמוח שלך)
מה המטרה של התאגיד?
מה יקרה כשהמטרה תושג?

שמעון טבדי
26/09/2018 18:59:53
Reply to  מנחם לס

2 מטרות:

1. מקסום רווחים עד המוות ולאחריו
2. נשיאות ארהב

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
26/09/2018 22:34:17

+1 לתאגיד המסריחול

Benjo
Benjo
26/09/2018 16:32:56

מעורב עחד הטובים תודה מנחם!

מנחם לס
26/09/2018 16:38:30
Reply to  Benjo

תודה בנג'ו. מעריך זאת מאד

שחר דלאל
26/09/2018 16:57:45

שאקיל כבר מזמן הפך מהליצן החביב לבריון השכונתי שעושה הכל כדי להתעלל בשחקנים בליגה.
אם פעם זה נעשה בטוב טעם היום זה נראה כאילו הוא מנסה לבנות את הקריירה החדשה שלו על הגב שלהם, מה שאומר שאין לו הרבה מה להציע מעבר לזה. חבל וחבל ש-TNT נותנים לזה להמשיך.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26/09/2018 17:18:32

באטלר עבור לאורי?
לנוכח מה שמתואר על יחסי לאורי והרפטורז מאז הטרייד על דרוזן אני לא בטוח שזה רעיון רע.
מה דעתכם?
https://hoopshype.com/2018/09/25/minnesota-timberwolves-toronto-raptors-kyle-lowry-trade-rumors/

רן הנרגן
רן הנרגן
26/09/2018 17:19:28

אתר האינטרנט TheAtletic מפרסם כתבה על המצב של ג"ס ב 2009. למי שלא מזהה זו השנה בה קרי נבחר על ידי ג"ס.

מהכתבה אפשר להפיק מספר לקחים, במשמעותי שבהם:

שחקן לעולם לא יכול לדעת האם הקבוצה שבחרה בו תהיה טובה או רעה עבורו. (ג"ס היו קבוצה מנוהלת רע, במצב קטסטרופלי, קרי ממש לא רצה להגיע אליה).

האתר הוא למינויים אבל הנה הלינק כי אני חושב שאפשר לקרוא כמה כתבות חינם לניסיון

https://theathletic.com/543652/2018/09/25/thompson-warriors-training-camp-was-a-disaster-in-2009-just-ask-stephen-curry/

ליאור
ליאור
26/09/2018 17:31:29

תודה מנחם! משקיע ומביא צבע ועניין לקדם עונה. כרגיל, כל הכבוד!

עידו גילרי
עידו גילרי
26/09/2018 17:38:29

עכשיו באטלר מעדיף למיאמי? מה נסגר איתו?
פט ריילי יודע ללחוץ על הכפתורים הנכונים. יאללה שגרו לנו את דראגיץ' ונעזור לסגור את הדיל.

ברוך רובין
ברוך רובין
26/09/2018 18:54:25

דראגיץ יכול להיות אחלה לפיניקס, באטלר בהחלטה די גועלית מנסה להוריד את הערך שלו לקרשים ולפגוע בקבוצה, לא מובן לי איך הבעלים לא מפטר את תיבודו, ההתנהלות שם לא הגיונית.

עידו גילרי
עידו גילרי
26/09/2018 18:56:58

אני לא בטוח שזה מה שהוא מנסה לעשות אם כי באמת לא ברור לי קו המחשבה/פעולה שלו.

ניר
ניר
27/09/2018 11:29:57

לא ברור לי הרצון של באטלר לעבור דווקא למיאמי. לא שיש לו מה לחפש בניקס או בנטס אבל עדיין

דורון
דורון
27/09/2018 0:13:07

וואחאד מעורב נהדר, בהמשך לשיבוח בנג'ו

patience
patience
27/09/2018 7:20:23

הווידאו של קאווי במסיבת עיתונאים שובר שתיקה אחרי כל הסאגה הזו PRICELESS
השנה אני עובר יחד איתו לטורונטו, ובטוח שרבים יצטרפו על הדרך
פשוט מעולה