דיון הופס לשישי – על הטופ 20 של אי אס פי אן / MBK

פתיח – יכול להיות שבעבר הייתי קצת פריק של דירוגים במחשבות מי הכי טוב ולמה. כיום אני חושב שאלו דיונים חסרי תוחלת כי מאוד קשה לקבוע ולדרג בעיקר כי הבסיס ההשואתי כל כך מורכב. איך אפשר להכניס לרשימה אחת שחקנים בכל העמדות כולל שחקנים עם סימן שאלה גדול לגביהם ( רוקי כמו דונציץ או פצוע כמו קוואי ) כשהפרמטרים של הגנה/התקפה וטיב הקבוצה אמורים להיות פקטור חשוב לא פחות.

בשנים האחרונות נראה כי ESPN היא החצר האחורית של המלך לאחר שלפני מספר שנים דורג 2 בכל הזמנים לפני אגדות ככארים,מג'יק ווילט הוא דורג ראשון השנה כמו בשנה שעברה.

העוולה של הדירוג היא דוראנט שדורג 4-5 במשותף עם הגריק פריק … ה MVP של הגמר בשנתיים האחרון מדורג אחרי לברון,קארי והארדן על שום מה ולמה ? הפתרונים לאי אס פי אן

האם אתם מסכימים עם הטופ 20 של ESPN ?

להלן הדירוג

20. קיירי אירווינג בוסטון ( 25 בדירוג 2017 )

19. קליי תומפסון גולדן סטייט ( היה 19 גם בעונה הקודמת )

18. בן סימונס ,פילדלפיה 76 ( תופים !!! הקפיצה הגדולה ,דורג 84 ב 2017 )

17. קרל אנתוני טאונס ,מינסוטה ( דורג 12 ב 2017 ) – *לדעתי אין לו מקום בטופ 30 לאור יכולתו

16. דרימונד גרין , גולדן סטייט ( דורג 10 ב 2017 ) *זוכה להמון קרדיט וסימן השאלה הגדול האם הוא שווה טופ 20 כבודד ולא חלק מהלוחמים

15. ויקטור אולדיפו , אינדיאנה ( דורג 78 ב 2017 )

14.ג'יימי באלטר ,מינסוטה ( דורג 11 ב 2017 ) *האם מינסוטה עם 2 שחקני טופ 20 לא צריכה להיות יותר טובה ?

13.פול ג'ורג' – OKC מספר 13 היה 13 גם ב 2017

12. ניקולה יוקיץ' ,דנבר ( 16 ב 2017 ) – באמת ? שחקן שלא טאם פלייאוף בשנה שעברה

11. כריס פול ,יוסטון ( 7 ב 2017 ) – האם הוא שווה 11 גם בסוף מאי ?

10.דמיאן לילארד פורטלנד ( 18 ב 2017 ) *עשו את היום לעדו מוריה

9.ג'ו אמביד ( 32 ב 2017 ) *אני משוחד אני חושב שהוא בדרך להיות אחד הגדולים אי פעם אם יהיה בריא

8. קוואי לאנארד ( 3 ב 2017)*איך יראה אחרי כשנה ללא משחק ?

7.ראסל ווסטברוק ( 5 ב 2017) *כנראה לא הרימו טלפון לשמעון

6.אנטוני דוויס ,ניו אורלינס ( 6 ב 2017 )

5-4 – שייון גריק פריק(מילוווקי 9 ב 2017) וקווין דוראנט ( גולדן סטייט 2 ב 2017)

3. ג'יימס הארדן יוסטון (8 ב 2017 MVP מכהן )

2. סטפן קארי ,גולדן סטייט ( 4 ב 2017 החליף מקומות עם דוראנט ) *איפה ה FMVP ?

  1. לברון ג'יימס– לוס אנג'לס לייקרס ( 1 גם ב 2017 ) יש !!! סוף סוף הלייקרס במקום ה 1 במשהו

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 83 תגובות

    1. לגמרי. כבר כמה שנים שלא נותנים לבוסטון את הכבוד המגיע לה. בשנה שעברה זה התבטא בהתעלמות מסטיבנס לתואר מאמן העונה ואי הכללת שר ההגנה שלנו (הורפורד למי שתהה) אפילו בשורטליסט לשחקן ההגנה. קיירי צריך להיות לפני (לפחות) כל השמונה שמדורגים לפניו.

  1. עד מקום 6 פחות או יותר מובן
    אצלי לברון דוראנט וקרי חולקים את מקומות 1-3, אחריהם הארדן ודיוויס ויאניס.
    לגבי הארדן אני חלוק לגביו הוא היה השחקן הטוב ביותר בעונה הרגילה הבעיה שהיכולת שלו נפגעת בפלייאוף, הוא לקח את יכולת הבידודים בעונה הרגילה לרף חדש ודי היסטורי , היה לו 10 בידודים למשחק שבהם הוא קלע ביעילות פסיכית של 1.22, בפלייאוף הוא נותן על כל משחק טוב משחק רע. בעונה הרגילה המספרים 30.4 נקודות ב54 אחוז אפקטיבי על 8.8 אסיסטים, בפלייאוף היעילות שלו נפגעת משמעותית.

    דיוויס כבר בעונה שעברה עשה את המהפך שכל כך ציפינו ממנו הבעיה שהוא לפעמים די אנמי הוא ירד למטה בגלל שבפלייאוף גרין הצליח להגביל אותו , אני מאמין שהעונה יקח את הMVP או יהיה במקום השני.

    יאניס חייב מנהל משחק לידו הוא לא לברון ביכולת מסירה וקבלת החלטות ברגע שיפתח קליעה סבירה יהיה בלתי עציר, הקטע שהוא נותן מספרים יפים שלא מתורגמים להצלחת הקבוצה כן הוא יכול להטביע על כל אחד בליגה אבל החברים שלו סגורים (וזה למה קרי כל כך חשוב ללוחמים עם הגרוויטי שלו שפותח נתיבי מסירה וחדירה).

    לגבי השאר פשוט בדיחה אין מצב שלילארד בטופ 10 אני גם לוקח את אמביד וקוואי של לפני עונה לפני ווסטברוק בלי לחשוב בכלל (ווסטברוק עם קבלת החלטות וזריקות נכונה הוא השחקן הטוב בליגה, הבעיה שהוא דפוק עם תעודות לא משנה כמה הוא ייחרב את המשחק הוא יפגע ב1 מ30 הוא ימשיך לזרוק והוא אחד האשמים המרכזיים לזה שיוטה ניצחו בסדרה).
    מי שלקח את גרין לפני תומפסון טאונס וארווינג צריך להיכנס לאשפוז, גם קיירי טוב מסימונס משמעותית. אבל זהו כוחו של ריץ פול ולברון שמשפיעים על התקשורת.

    1. אני גם לוקח את קליי לפני באטלר בלי לחשוב בכלל וגם לפני לילארד, הדירוג הזה זה בעצם דירוג הקירבה למלך ולחצר התיקשורת שלו, רק לראות איפה שמו את קאזינס ולהבין.

    2. מתייחס בנקודות לטיעונים שלא קשורים בדירוגים כי בדירוגים אני באמת מתקשה.
      הארדן – הירידה שלו בפלייאוף היא דווקא ב%3 ב%2 שאם אני מבין טוב אלו עיקר הבידודים האחוזים אומנם נמוכים יותר אבל יחסית לירידה שיש לכולם בפלייאוף זה הגיוני. למה הירידה ב%3 את זה אפשר לנתח בכמה צורות – אבל אני לא חושב שיש להרדן בעיה במשחק הבידודים במעבר בין עונה רגילה לפלייאוף.
      העונה נדע יותר טוב מי זה יאניס ומהם היכולות שלו עכשיו כשיש מאמן על הקווים ולא התרחשות מקרית בהגנה ובהתקפה אני חושב שיאניס באמת יעשה את הקפיצה המיוחלת אני לא ראיתי מספיק בשביל לקבוע אבל יש מצב שהוא מנהל משחק יותר טוב ממה שיצא ממנו עד עכשיו

      1. חגי הארדן בפלייאוף ירד ב6 אחוז אפקטיבי מול הלוחמים וב 7 מול יוטה, הוא לא יציב בפלייאוף הוא יכול להציג ערב ענק ו3 נוראיים. אתה רואה את הירידה ביכולת שלו במהלך הסדרות עייפות סיבולת, משרוקית שנשמעת פחות ופחות, אבל כל אלה גורמים לכך שבפלייאוף הוא שחקן שונה מהMVP של הליגה. משחק הבידודים של הארדן העונה הייה נתון חד פעמי וסטייה סטיטסטית בדיוק כמו עונת הקליעה של קרי ב2016 מ3! זה נתונים שלא מאמין שיחזרו ב20 שנה הבאות.

        יאניס עם מאמן נורמלי יהיה מדהים הבאקס היו חייבים לעוף במתפרצות ולרוץ אבל קיד הוא מאמן של הסגנון הישן שלא היה מתאים לליגה החדשה, בודנהצלר יסדר להם את ההגנה. שוב לגבי יאניס הוא יכול לדמשק על כל שחקן בליגה אבל זה לא פותח נתיבי חדירה וקליעה לחברים שלו, אז הסטטיסטיקה האישית יפה אבל זה לא תורם יותר מדי להצלחת הקבוצה, הוא יהיה חייב לפתח קליעה סבירה בשביל להגיע לרמה הבאה (גם היום הוא אחד מ5-6 שחקנים הטובים בליגה). אני חושב שהניסוי שלו כפוינט פוורד נכשל אין לו את יכולת קבלת ההחלטות והמסירה של לברון אפילו לא קרוב להקיף אותו בקלעים בדומה ללברון פשוט לא עובד, הוא יצטרך מנהל משחק לידו, ובלדסו שחושב שהוא אולסטאר ומיני לברון ממש לא הפתרון.

        1. בכללי הארדן של העונות האחרונות מזכיר לי את פייטון מאנינג שחקן נפלא לעונה הרגילה שנחנק שהכסף על השולחן.

          1. איך הארדן נחנק אם הוא עשה 7 משחקים ולברון חטף סוויפ?

            עכשיו תגיד פול היה-סבבה תוציא את פול.

            יוסטון בלי פול הם לגמרי שווים ברמת הסגל לקאבס-דיברנו על זה כבר.

            במצב הזה הארדן הפסיד שניים ולא ניצח כלום ולברון הפסיד 4 ולא ניצח כלום.

            אז אם הארדן נחנק, מה זה אומר על לברון?

          2. מה שאני מנסה לומר שאיש מהם לא נחנק ופערי הרמות נטו בבירור לטובת הלוחמים ללא סיכוי ממשי לאיש מהם. בסוף זה תלוי בלוחמים ולא ביריבות שלהם. אם הם בעצמם לא יפשלו אין שום סיכוי לאף אחד מולם.

            העונה נוסף גם אחד הסנטרים הטובים בליגה במקום הדחלילים ששיחקו שם אז זה בכלל חסר סיכוי.

        2. אני לא חושב שאפשר לפתח קליעה – אפשר אולי לשפר אלמנטים מסויימים אבל לדעתי אלו המספרים שתראה מיאניס עד סוף הקריירה אולי עם עלייה קטנה באחוזי ה3.
          לגבי הרדן אני באמת לא מבין למה אתה טוען את זה. היות ואני לא בקיא בסטטיסטיקת הבידודים ובהגדרותיה אז אני לא ממש יכול להתדיין על עצם הסטטיסטיקה וההשלכות שלה – מה שכן אני יכול לראות שהאחוזים שלו לטווח 2 נקודות הם פחות או יותר אותם אחוזים (למשל במרחק של 0-3 פיט מהסל הוא קלע בעונה הרגילה ב65.8% ובפלייאוף הוא קלע ב67%) עם ירידה קטנה בעונה האחרונה שיכולה להיות מוסברת בקלות על ידי סטייה נורמלית וכן על ידי ירידה כללית של אחוזים בפלייאוף שנמצאים כמעט אצל כל השחקנים. קרי למשל ירד מ61% אפקטיבי ל55.6% אפקטיבי נו אז מה הוא נחנק בפלייאוף? דורנט גם ירד באיזה 4% באחוזים אפקטיביים ואני בטוח שאם אני ימשיך לבדוק אני אמצא עוד הרבה מאוד שחקנים שרואים אצלם את הירידה הזו. במדגם כל כך קטן של פלייאוף כל משחק שהוא לא טוב יכול לקחת לך את כל הסטטיסטיקה למטה אז באמת שלא נראה לי שיש לו בעיה רצינית במעבר מהעונה לפלייאוף מה גם שהשנה הוא הוכיח שהוא על אמת כשכמעט העיף את הלוחמים הביתה

          1. כשאני אומר לפתח קליעה אני מתכוון לשפר את הקליעה ולפתח טווח, אף אחד לא מצפה שיהפוך לקרי או קליי תומפסון אבל לשחקן שמסוגל לקבור את העור מ3 או מחצי מרחק בהחלט כן, רק לראות את השיפור של קוואי לאונרד (עדיין הוא לא פיור שוטר) אבל הוא בהחלט פיתח קליעה מצויינת. י

            לגבי הארדן בפלייאוף הוא נותן משחק מצויין ושלושה רעים הוא התפוצץ בכל סדרה עם משחק של 40+ נקודות באחוזים מצויינים, ומשם כמה תצוגות נפל, כשהוא מגיע לפלייאוף משהו חורק אצלו והוא נראה שחקן שונה בתכלית מזה שבליגה, בטח בסדרות החשובות. כשאני מסתכל על דוראנט בפלייאוף אני רואה קילר חסר רחמים, אגסים מהסרט המפחיד ביותר ואני יודע שכל כדור שלו ייכנס והוא יפלח לך את הלב.

            לגבי הירידה באפקטיביות יש הבדל עצום בין לרדת מ54 אחוז ל47-48 ומ61-62 ל55,-56 למרות שבשניהם הירידה באפקטיביות היא באחוז דומה, קווין דוראנט וקרי עדיין יעילים.

          2. לגבי הסדרה מול הלוחמים, היא הקלות הייתה יכולה להיות 4-1 שניים מהמשחקים שיוסטון ניצחה היו. בזכות ההגנה, שפשוט עבדה מצויין ושיתקה את הסגנון של הלוחמים פחות בגלל החלק ההתקפי (וקר לא מצא לזה פתרון הוא ניצח נטו בגלל עודף כישרון למרות שהוא ניהל את הסדרה באופן כושל ביותר).

          3. טוב אם תרצה נמשיך את זה מחר אבל בגדול אוכל לומר שלקוואי תמיד הייתה קליעה ושדורנט לא כזה יציב. לגבי אחוז אפקטיבי של הרדן תבדוק אותו אצל מייקל קובי ופירס אם אנילא טועה לא תראה הבדלים בשמיים (אני רושם את זה מזיכרון אבל אבדוק מחר כשאהיה מול מחשב) לילה טוב בינתיים

          4. סדרת לוחמים טילים
            משחק 1 דורנט 37 נקודות 57.5 אפקטיבי הרדן 41 נקודות 68.8 אפקטיבי
            משחק 2 דורנט 38 נק 65.9 אפקטיבי הרדן 27 נק .43.8 אפקטיבי
            משחק 3 דורנט 25 נק 55.3 אפקטיבי הרדן 20 נק 50 אפקטיבי
            משחק 4 דורנט 27 נק 39.6 אפקטיבי הרדן 30 נקודות 48.1 אפקטיבי
            משחק 5 דורנט 29 נקודות 43.2 אפקטיבי הרדן 19 נק 23.8 אפקטיבי
            משחק 6 דורנט 23 נקד 38.2 אפקטיבי הרדן 32 נק 50 אפקטיבי
            משחק 7 34 נק 64.3 אפקטיבי הרדן 32 נק 44.8 אפקטיבי

            אז הרדן נתן משחק נוראי אחד משחק יוצא דופן אחד והשאר פחות או יותר הם תנודות נורמליות דורנט נתן 2 משחקים יוצאי דופן 2 משחקים לא טובים ובשאר היה פחות או יותר אותם מספרים לא יודע אם לקרוא לזה רוצח קר.
            היות והתחלנו לדבר באחוז אפקטיבי אז המשכתי את הדיון אבל על הרדן צריך לדבר בTS היות ועונשין הוא נשק עיקרי שלו. שם תראה שהפערים בין העונה הרגילה לפליאוף מצטמצמים אפילו יותר למעט הפלייאוף האחרון שבמת הוא נפל קצת מבחינת אחוזים

            אני לא חושב שקוואי פיתח קליעה היא תמיד הייתה שם האחוזים שלו לשלוש למשל די עקביים למעט 2 עונות (את העונה האחרונה אני לא מחשיב): האחת נפילה ל34.9 והשניה עלייה תלולה 44.3 כל השאר נעות על איזור ה37.5 אחוז אז יאניס ככל הנראה לא יגיע ליותר מ36 אחוז בעונות הטובות שלו אבל עכשיו תהיה לו מערכת שמתכננת את הזריקות שלו יותר בתבונה

    1. חוץ משני המקומות הראשונים שלך לכל השאר אין זכות אפילו להכלל בדירוג הזה. וואלה עוד מנסים אבל מקום 4 ומטה מוציאים שם רע לתקשורת נבא.

  2. חוץ מקוואי שלדעתי חובת ההוכחה עליו מחוץ למערכת המשומנת של הספרס אני די מסכים לדירוג.
    יאניס אמנם עף סיבוב ראשון אבל הוא היה אולי הכי משמעותי כשחקן אחד עבור הקבוצה שלו (אולי חוץ מהארדן)
    🙂

  3. לא חושב שהארדן טוב מווסטברוק. לא חושב שיאניס בדרגה העליונה כבר השנה. לכן הייתי מדרג את לברון קרי ו דוראנט בשלושת המקומות הראשונים. את דיוויס הארדן וראסל בשלישייה השנייה ורק אז את הגריק פריק במקום ה 7. את קוואי לדעתי בלתי אפשרי לדרג השנה עם כל הכבוד אליו פשוט לא צריך לדרג שחקנים פצועים… ע"ס מה?
    אמביד עשה קפיצה גדולה ונתן עונה מצויינות ולכן מסכים עם הדירוג
    יוקיץ' בעיניי אוברייטד, מוכשר מאוד אמנם אבל יש לו עוד הרבה מה להוכיח… פול ג'ורג' לפניו לדעתי.
    לגבי שאר הדירוג…. ובכן – קאט זה אוברייטד מופרך הבחור לא יודע איך נראית הגנה. אלדריג' ודרוזן חייבים להופיע ברשימה הזו.

  4. לגבי דוראנט זה באמת נראה מכוון.לא רק שהוא כבר שנתיים השחקן הכי טוב בליגה וה mvpf עוד הורידו אותו למקום רביעי.סימונס בחיים לא לפני קיירי עד שיפתח קליעה.יאניס אולי בסוף העשירייה הראשונה תחילת העשירייה השנייה גם בגלל קליעה.לקוואי אחרי שנה בחוץ קשה לי להתייחס.

    1-דוראנט
    2-לברון
    3-דייויס
    4-קארי

  5. לי מפריע קיירי שצריך להיות יותר גבוה, יוקיץ' וטאונס שצריכים להיות יותר נמוך לדעתי וכמובן הטופ 5. לדעתי זה צריך להיות לברון, דוראנט, דיוויס, הארדן, קרי, אנטטקומפו

  6. תודה רבה מידן.
    דירוגים זו הדרך הכי יעילה ליצור הייפ בלי שצריך לעבוד קשה ולהוכיח. אני אישית התייאשתי מלנסות להבין איך יוצרים סידור שכזה ומי יודע אולי בבוא היום גם יהיו קרטריונים שיהיה אפשר להתדיין על הדירוגים הללו ברצינות יותר. בינתיים בן סימונס שתקע את הקבוצה שלו לחלוטין מול בוסטון במקום ה18ליליארד שנראה אומלל מול הולידיי ב10 ויוקיץ' הבור ההגנתי ב12. איך אמרו במ.ק. 22 "חארות הכל פרוטקציה"

  7. אני לא מעז לפתוח את הפה עד שנשמע ממלך המדרגים בכבודו ובעצמו – מיסטר שמעון (שיש לי מין רושם שבסתר הוא שומר שבת!)

  8. טוב ברור כבר ש ESPN עושים זאת בכוונה כל שנה כדי שידברו עליהם

    משפט לאוהדי הלייקרס שלא רצו את לברון בקבוצה- השחקן הכי טוב אחריו מדורג 54…

    מה שכן אהבתי- וויגינס מקום 70. מקבל את המקום הראוי לו. אוברייטד בטירוף וסופסוף כמה שנים אחרי אנחנו יודעים מה היה שווה הטרייד של וויגינס על לאב בזמנו.
    לא רק שקליבלנד קיבלו אליפות אלא שחקן טוב יותר בסופו של דבר.

  9. לא יאומן כמה כתבים יכולים ללכת רחוק כדי להגן על ה league sources שלהם. אי לכך הדירוג הנכון הוא כמובן:
    1. דוראנט
    2. סטף
    3. לברון
    4. AD
    5. הארדן
    6. ראסל
    7. יאניס
    8. קיירי
    9. אמביד
    10. Cp3
    הלאה זה סתם קשקוש.

  10. מרוב דירוגים לא רואים את היער.
    אני לא מצליח להבין איך אמביד כל כך גבוה בכל הדירוגים האלה. נתן שנה אחת סבירה פלוס, ועבר סיבוב בפלייאוף.
    מסכים שזו בדיחה לא מצחיקה שדוראנט רביעי. אמנם הוא קאפקייק, אבל קאפקייק בלתי עציר.
    לברון ראשון? אפשר להתווכח על זה.
    תכל'ס? אני שונא דירוגים ומצידי שעופר פליישר יתפוס את המקום החמישי. וכמובן- ג'ורדן ראשון בהכל. חוץ מזה – וואטאבר.

    1. בעיניי העוולה של הדירוג זה קליי תומפסון ,לא פחות טוב מאולדיפו ובאטלר שלפניו , ראוי להיות באזור מקום 10-11.

  11. אני לא אתייחס לכל הדירוג אלא רק לרביעיה הראשונה.
    מבחינתי אין ספק שלברון הוא מס' 1 ובפער.
    עכשיו לגבי המקום השני.
    אני חייב לומר שבקריאה ראשונה היה נראה לי די הזוי לראות את דוראנט ממוקם רביעי. אבל.. אחרי התחבטות לא קטנה, אני מתחיל די להסכים.

    קארי הוא תופעה היסטורית, הוא המנוע של גולדן סטייט, סביבו המערכת הזאת נוצרה והוא הייחוד שלה. כשהוא טוב, זה הווריורס הם הקבוצה הכי מהפנטת שנראתה על הפרקט.
    הוא שואו, הוא מפרק הגנות מעצם היותו על הפרקט. לדעתי, ועד כמה שזה ישמע מוגזם, קליי תומפסון ודריימונד גרין חייבים לו את הקריירה שלהם.
    אמנם קליי שוטר מדהים, אבל בלי קרי או בקבוצה אחרת, לא בטוח שהוא יראה ככה (התקפית).

    הארדן.
    למרות ירידה בפליאוף ולמרות שהמשחק שלו לא תמיד נעים לצפייה, הוא הוכיח שאפשר לבנות סביבו קבוצה התקפית אדירה, הן כמנהל משחק והן כמסיים הוא ברמה הגבוהה ביותר היסטורית.
    בדיוק כמו קארי, הוא לא מפלצת אתלטית, והמשחק שלו מבוסס על חוכמה ושליטה אדירה בגוף.

    ועכשיו לגבי דוראנט.
    גילוי נאות, אני שונא את ההחלטה שלו, היא כנראה גם משפיעה איפשהו על היחס שלי כלפיו וכלפי ההישגים שלו.
    דוראנט הוא עילוי התקפי, יש לו את הכישרון לשים את הכדור בסל אולי הכי טוב שראיתי בחיי.

    אבל, הוא לא מנהל משחק, הוא לא משתלט על המשחק, אי אפשר להחזיק התקפה סביבו כי המהלכים שלו משפיעים רק עליו (להבדיל מהארדן וקארי). משהו בו מרגיש לי נרפה, חסרה לו אישיות על הפרקט (מי שמשחק כדורסל מבין אותי).
    מבחינתי, הוא לא יתקרב לעולם לדרגה של מייקל, לברון וקובי.

    אז כן, אני די מסכים עם הדירוג.

    1. לברון התקרב לשם כי שיחקו איתו 2 סטארים בכל אליפות. עם סטאר 1 או בלעדיחהם הוא כשל. וגם איתם הוא כשל.

      הכל זה הנרטיב. גם לדוראנט לא יזכרו כלום שיהיו לו 4-5 אליפויות והוא יהיה בראשמור.

      1. אין לי בעיה עם בחירות סובייקטביות של כל דרוג שהוא, גם אם הן בחירות מוזרות להפליא, ונטולות כל נימוק הגיוני (לדוגמה – לבחור בווסטברוק לפני לברון).
        מה שכן מציק לי, זה כאשר משכתבים את ההיסטוריה לצורכי נרטיב.
        מי הסטאר השלישי שתרם לאליפות של הקאבס ב-2016?

        ותחשוב פעמיים לםני שאתה רושם "לאב".
        לאב בפיינלס נגד גולדן סטייט שיחק 158 דקות מצטברות (מקום 6 בקאבס), וקלע 8.5 נק' למשחק (מקום 5 בקאבס) ב-41.5% אפקטיבי (מקום 8 בקאבס).
        אם הוא לצרכי הטיעון של "תומכי לברון" סטאר,
        אז גם האריסון בארנס כוכב (עם כל ההשמצות שספג, השמצות מוצדקות ברובן – הוא נתן סדרה טובה מקווין לאב).

        האליפות של 2016 הושגה בעיקר הזכות פיינלס יוצא דופן של 2 שחקנים:
        לברון וקיירי.

        1. גיא מה שאני אומר זה שלברון ודוראנט אותו שטאנץ. שניהם כשלו והתחברו ל2 אולסטארים בשביל להיות בראשמור. שניהם גם כשלו עם הכוכבים דוראנט עם ראס והארדן ולברון שהפסיד 2 אליפויות במיאמי.

          דוראנט פשוט קאפקייק יותר גדול כי עבר לקבוצה עם 2 הקלעים הטובים בעולם יחד איתו והחיים שלו יותר קלים, מה ששם את לברון קצת מעליו בראשמור הסופי (אחרי שדוראנט יפרוש-איש לא ידרג אותו מעל מייקל קובי ולברון).

          לאב הוא אולסטאר ושחקן אדיר איך שלא תהפוך את זה.

          נראה את הקינג במערב העונה עם הסגל ה"נוצץ" מה הוא מסוגל לעשות.

          1. לעולם לא ישכנעו אותי שהמהלכים של לברון ודוראנט זהים.
            דוראנט חבר לקבוצה היסטורית. לברון ניסה לבנות קבוצה כזאת.

          2. לאב שחקן אדיר. אני מסכים.

            אבל העובדות הן חד משמעיות.
            בסדרת הגמר ב-2016, לאב היה נון פקטור. למעשה, הוא יותר הפריע מעזר.
            והעובדה הנ"ל (קשה להתווכח עם הנתונים הברורים) מעקרת כל יסוד לתגובת "2 הסטארים" שלך.

        2. איבד אותי כשבחר את ווסטברוק לפני לברון, אין פרמטר אחד שבו ווסטברוק מתקרב ללברון יש סיבה גם למה ווסטברוק כישרוני ככל שיהיה לא עבר סיבוב ראשון ללא דוראנט. (ווסטברוק הוא אחד השחקניים הכישרוניים בהיסטוריה של המשחק אין מהלך שהוא לא מסוגל לבצע, פשוט הראש לא במקום וקבלת ההחלטות שלו קוברת את אוקלהומה).

  12. אם הדירוג אמור לנבא את שנה הבאה – אפשר להתייחס אליו כאל דראפט היפותטי. או אז, איזה מאמן שפוי ייקח את לברון לפני דוראנט? כנ״ל לגבי הארדן. היחידי שעשוי להיבחר לפני דוראנט – וזה לגיטימי בעיני – זה סטף.
    הדירוג אמנם מגוחך אבל דוראנט כבר הראה בעבר שהוא ילדותי ולוקח ללב. זה לא יעבור בשקט, תהיו בטוחים (במוקדם או במאוחר).

    1. וואלה?
      אז אם יש דראפט ודוראנט נבחר 1 אתה מודע לכך שהבחירה הבאה שלך היא לפחות בחירה 31 נכון?
      והבחירה שלי היא במקרה הגרוע 32.
      כלומר אתה עם דוראנט ובחירה נוספת
      ואני לברון ובחירה נוספת

      על כמה מתערבים שאתה לא מסניף אפילו את התואר?

      כן דוראנט מצוין, אבל הוא משחק עם מקום 2, 16 ו 19
      לברון ישחק בעונה הבאה עם מקום 54 ו 62
      בוא ניתן ללברון עוד שחקן טופ 10 ונראה מי לוקח אליפות

        1. אם יקרוס זה לא בגללו.
          כמו שעיניך רואות הוא משחק עם מקום 50, 60 ו 70 (פלוס מינוס..)
          על הווריוס כבר דיברתי
          יוסטון עם 2 שחקנים טופ 11 ועוד אחד 36 עוד WILD CARD בשם כרמלו אנטוני
          אוקלהומה עם 2 שחקנים בטופ 13 ועוד אחד עם 47

          פחות מחצי גמר זו קריסה.
          הגעה לחצי גמר והפסד 4-1 זאת אכזבה מרה
          הגעה לחצי גמר הפסד 4-2 ומעלה- עומד בציפיות
          גמר מערב- מעבר לציפיות
          גמר NBA- חלום!
          זכיה באליפות- עבר את ג'ורדן

      1. קשה לי להאמין שאתה באמת חושב כך. דוראנט עם ראס לבד היה פסיעה מלהדיח את 73:9 (עם גרין). לברון לא שומר, קרי פציע. אנשים לא מבינים כמה דוראנט טוב כי מכורח הנסיבות, הוא משחק רוב הזמן בהילוך שני.

        1. "לברון לא שומר" זו לא יותר מסתם ססמה. במאני טיים הוא שומר ברמה גבוהה.
          לגבי היכולת של ה-2 לקלוע, הנותנים די ברורים – ,
          מדובר על 2 סקוררים מהטובים שהמשחק ראה. כמות הנק', והאחוז האפקטיבי, הם כמעט זהים.
          ההבדל המהותי?
          לברון מנהל משחק. דוראנט לא.

          לכן,
          תאמין.
          לעונה הקרובה?
          לטעמי, רוב ברור של ה-GMים בוחרים בלברון.

          1. + 1
            ברור שאני ״מאמין״ פשוט הופתעתי מהנחרצות – לגבי ה-ג׳י-אמים. נותר לנו רק לחכות לעונה הקרובה שתהיה מרתקת ולראות איך לברון יתפקד במערב. אולי אז אצליח לשכנע אותך (ואת אלה שחושבים כמוך). לפחות שמעון איתי (זה מוסיף לנו אוטומטית גם את מנחם).

    2. אם בונים סביב מישהו קבוצה אז לברון. יש לו סט יכולות רחב בהרבה משל דורנט. אם הקבוצה כבר בנויה לדעתי ללדורנט קל יותר להשתלב במארגי קבוצות שונים והוא "גמיש" יותר בהתאמה.
      סימן שאלה גדול הוא היכולת של לברון לשחק ב2 צדי המגרש. הוא לקח יותר מדי מנוחות בצד ההגנתי ובפלייאוף זה בלט.

  13. זה דירוג עלוב של espn. קיירי 20? מדובר על אחד מ7 8 השחקנים הטובים בליגה. אני רוצה לראות מאמן אחד שהיה לוקח את אמביד לילארד כריס פול וכדומה לפני קיירי. יוקיץ 12 ? נו באמת שחקן חלש מאוד לדעתי ממש לא טופ 20 גם דרוזן טוב ממנו. אני מזכיר לכם שוב דנבר לא עשתה פלייאוף והיה לו סגל טוב השנה. לגבי הארדן שחקן התקפי מדהים אבל הגנתית קטאסטרופה לא שווה טופ 3 . לגבי דוראנט וקרי עד השנה בהחלט החזקתי יותר מדוראנט אבל לאחר שצפיתי בלוחמים ללא קרי הבנתי עד כמה ההשפעה שלו גדולה. בלעדיו הם הפכו לקבוצת בידודים שמשחק על קליי ודוראנט ולא משחק מסירות שוטף. כמו כן קרי השתפר בהגנה אין לי ספק שהוא טוב מדוראנט בהרבה ( למרות שבייצור נקודות דוראנט טוב ממנו אבל דוראנט לא עושה את החברים שלו יותר טובים) . יאניס אוברייטד מטורף לא תופס ממנו הוא תוקע לקבוצה שלו את בהתקפה לא מעט וגם לא סטופר הגנתי גדול. בקיצור 1 לברון 2 קרי 3 דוראנט 4 הארדן 5 ראסל 6 דיוויס 7 קיירי 8 יאניס 9 קוואי ( אם הוא בריא הוא אולי אפילו טופ3 ) 10 כריס פול.

    1. אין אפילו מאמן אחד בעולם הגדול שיקח את קיירי על פני אמביד
      להזכירך כדורסל משחקים על שני צידי המגרש

  14. בדיוק כמו בפוסט המקביל של מנחם לגבי חרש הבולשיט, אין סיבה לקחת את הדירוג הזה ברצינות. הוא נבחר בקפידה כדי לגרום לכמה שיותר אנשים לתהות או להתעצבן על פשר הדירוג והאמירה היחידה שלו היא מה יגרום לכמה שיותר אנשים לדבר עליו.

  15. דוראהט צריך להיןת מדורג יותר גבוהה מקרי זה בטוח, החידה הגדולה לגבי דוראנט היא… האם הוא הולך בצעדיו של לברון.

    לשחק באוקלהומה ולא לקחת טבעת, להצטרף לחבורת שחקנים מוצלחת, לקחת עמם מספר אליפויות. ליצור לעצמו תדמית של אחד שלא יכול לסחוב על הגב שלו.

    כולם מדברים על מעבר ללייקרס, לפי דעתי דוראנט כמו קיירי. פשוט יבחר יעד שבו הוא יהיה הבוס הגדול. רק בדרך הזאת הוא יצליח להכנס לרשימת המכובדת והתחרותית על להיות ה-GOAT.

  16. חז"ל אמרו – "איש בדרוגו יחיה."
    גם אם זה דרוג של אתר ספורט לשעבר, שהפך לצהובון רודף קליקים כפייתי . . .

  17. לגרין וסימונס אין מקום ברשימה.

    שלי נכון להיום זה:

    1. דוראנט
    2.קרי
    3.ראס
    4.לברון
    5.הארדן
    6.דיוויס
    7.קיירי
    8.ליליארד
    9.קליי
    10.יאניס
    11.קאווי (אם הוא בכושר של לפני שנתיים אז הוא 7)
    12.פול ג'ורג'
    13.אמביד
    14.באטלר
    15.פול
    16.דרוזן
    17. אולדיפו
    18. קאזינס אם הוא באותו כושר
    19. טאונס
    20. גיילן בראון
    21. אולדריג
    22. מקולום
    23. טייטום
    24. מיצל
    25. יוקיץ'

      1. ביל עוד הגיוני. כל השאר? ברור הרבה לפניהם. אני מאד תופס ממנו בקבוצה אחרת הוא כבר היה סופרסטאר. הקטע שהוא במערכת שיש לפניו 2 שחקנים בכירים עכשיו ועוד את טייטום והורפורד הותיק אבל אני מאמין בו בגדול. אני מאד תופס ממנו. הוא גם מעולה בשני צידי המגרש. הולידיי סתם שחקן. מוול אני ממש לא מתלהב. אם אני צריך לבחור כשחקן ראשון שאני בוחר להקמת קבוצה לוקח אותו לפני כל מי שציינת.

  18. יוקיץ, קא״ט וסימונס מדורגים גבוה מדי. כמובן שדוראנט 1 או 2, אצלי הוא 2 עדיין.
    כל השאר סביר.

    1. ויקירי בדרוג נמוך בגלל ההגנה והפציעות.
      היה מעניין לעשות דרוג לעונה הרגילה ולפלייאוף.
      קיירי בריא לפלייאוף – אצלי הוא מדורג גבוה.
      דרוג פלייאוף כשהשחקנים מגיעים בריאים:
      לברון
      דוראנט
      דיוויס
      הארדן
      קוואי אם הוא בריא
      קיירי
      יאניס
      קליי
      טייטום
      באטלר
      אולדיפו

  19. לברון מדורג גבוה כי הוא שיחק במזרח, אנשים כאן (ובכלל) לא מעריכים אותו נכון. הוא ענק, הגדול בדורו ומקומו בצמרת של הצמרת של כל הזמנים מובטח – אבל בשנים האחרונות הוא לא שומר ומקטין עד מאוד את השחקנים סביבו. קליבלנד שלו לא דגדגה את הלוחמים – שאכלו מרורים מול יוסטון והתקשו יותר מול הפליקנים ואפילו קשישי ס״א. את מי הוא עבר במזרח? אינדיאנה חסרת הכוכבים, טורונטו הנשנקת הסדרתית ובוסטון ללא שני השחקנים הכי טובים שלה, מבוססת על רוקי ושחקני שנה שניה.
    השנה בחיים האמיתיים יתגלה הבלוף (שעד לא מזמן היה אכן אמיתי).

    1. תאכלס – הארדן עם פול המזדקן ובלי כוכבי על נוספים מתח את הלוחמים האימתניים (באמת!) פי 10 מ״הגדול בדורו״.

      1. בדיוק ואחרי זה אומרים שהוא נחנק. המורשת דל לברוןהייתה נראית הרבה פחות נוצצת אם היה לו קריירה המערב

    2. ההשוואה היא עם השחקן מול בלעדיו.
      יהיה מעניין לראות את הקאבס השנה כאשר חוץ מלברון לא היה עד כה שינוי משמעותי.
      אותו כנ״ל לגבי יוסטון – האם יוסטון עם לברון היתה פחות טובה ממה שיוסטון תהיה עם לברון?

      1. אני לא חושב שיוסטון עם לברון במקום הארדן היו עוברים את הלוחמים.

        בכלל לדעתי יש 6 שחקנים דוראנט, קרי, ראס, לברון, הארדן ודיוויס שהם מה שנקרא טיר 1 וכל אחד יכול להיות מהם מקום 1 או 6 והכל לגיטימי בעיני. למשל אם מישהו יגיד לי AD הכי טוב בעולם זה בהחלט לגיטימי.

        אח"כ יש טיר 2 שזה מקומות 7-15 שההבדלים ביניהם לא גדולים וגם בהם ניתן לדרג בסדר כלשהו (לא הבנתי מה פתאום החליטו שיאניס טוב מווסטברוק בעוד הוא משחק במזפח ומגיע להישגים פחותים אבל בסדר זמנו עוד יגיע).

        אח"כ באים היתר שזה מקומות 16-25.

        1. הכל נשמע די הגיוני, מלבד עניין ראסל. אני האוהד מספר 1 שלו אבל לצערי הוא עדיין לא קנה לו מקום ממשי לצד חמשת האחרים שציינת. בעצם, כך גם לגבי דייוויס. הם עדיין בגדר פוטנציאל – ארבעת האחרים כבא הוכיחו (הארדן גם ללא טבעת).

        1. ברור שההשוואה בעייתית כי יוסטון זו קבוצה, לא סתם אוסף של שחקנים. אבל חכה ותראה איך הקאבס יהיו השנה. ניסיון העבר עם קבוצות שלברון עזב אותן לא מבשר טובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט