אירועי דיומא – 22.09.2018: מחזור מעניין בגרמניה

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 4 / מתן גילור

18:00 הפועל תל אביב-עירוני קרית שמונה (ספורט 4). שתי קבוצות בינוניות שהחלו את העונה בצורה בינונית. משחק בלי פיבוריטית. ת"א מגיעה למשחק אחרי תיקו 1:1 בסכנין. ק"ש ניצחה בביתה את נתניה 0:1. ת"א הספיקה בחרונה לצרף לשורותיה את קאיו אלבס, אבל לנוכח כושרו הוא לא צפוי להיכלל בסגל במשחקים הקרובים.

18:45 הפועל רעננה-מועדון ספורט עירוני אשדוד (ספורט 5 לייב). המשחק יתקיים באצטדיון שלכאורה מסוגל להכיל 41,583 אוהדים. אם יהיו 41,000 מקומות ריקים יהיה מדובר על הישג עצום. עצוב שמשחק כה חסר עניין מתקיים בליגה העליונה. עצוב שאצטדיון כזה עדיין מארח משחקים בשנת 2018. מעבר לזה מדובר על שתיים מהקבוצות הפחות טובות בליגה. רעננה מגיעה אחרי הפסד 1:4 למכבי ת"א כשגם את השער לזכותה כבש שחקן ת"א. אשדוד פתחה את העונה מצוין ותוספת מרחק מהתחתית. במחזור הקודם היא ניצחה את ב"ש 0:1 וערב המחזור היא מאיישת את המקום השלישי.

19:45 מכבי חיפה-מכבי פתח תקווה (ספורט 3). שתי הקבוצות מגיעות אחרי משחק לא טוב שלהן בו הצליחו לחזור מפיגור לשוויון 1:1. מכבי עשתה זאת נגד בני יהודה בחוץ ופ"ת נגד חדרה בבית. הסוגיה המשמעותית לגבי המשחק היא העדרותו של מנור סולומון ישחק. סולומון לא ישחק וזה מעקר את המשחק המעבר של פ"ת. אמנם יש להם קישור חזק עם שחקנים כמו פירס וקניוק, אבל העונה הם טרם הוכיחו יכולת להשתלט על מרכז השדה וליזום.

20:30 מכבי נתניה-מכבי תל אביב (ספורט 4). אמנם קצת מגוחך לציין זאת במחזור הרביעי, אך מדובר על משחק קצוות בין הקבוצה שבמקום הראשון והיא גם הטובה בליגה והמועמדת מספר 1 לאליפות לבין הקבוצה במקום האחרון שאיבדה שחקנים חשובים ויהיה לה קשה מאד לשחזר את ההישג מהעונה שעברה. גם מאבקי תחתית לא יפתיעו במקרה של נתניה, מרות הצירוף של מלמד.

פרמייר ליג– מחזור 6 / אדר בר דוד

17:00: קרדיף  – מנצ'סטר סיטי (ספורט2). הקבוצה הביתית פתחה את העונה עם 2 תוצאות תיקו מאופסות ומאז היא ברצף של שלושה הפסדים, במהלכם ספגה 10 שערים שהוריד אותה עד המקום ה-17. הסיטיזנס מגיעים אחרי ההפסד הביתי המפתיע לליון בליגת האלופות – לא כך ציפה פפ גוארדיולה לפתוח את דרכו במפעל בו הוא צריך להוכיח את עצמו יותר מכל. בליגה, למעט המעידה מול וולבס, העסק דופק כמו שצריך והסיטי הם עדיין המועמדת העיקרית לתואר.

17:00: ליברפול – סאותהמפטון (ספורט1). גם בחלומותיו הוורודים ביותר יורגן קלופ לא ציפה לפתוח את הליגה עם מאזן מושלם אחרי 5 מחזורים ובוודאי לא להוסיף לחמשת הניצחונות אחד נוסף על פריז סן ז'רמן במחזור הפתיחה של ליגת האלופות. האורחת קיבלה לוח משחקים נוח באופן יחסי בפתיחת העונה וצברה 7 נק בשלושת משחקיה האחרונים אחרי שני הפסדים במחזורים הראשונים. היא טרם פגשה העונה קבוצת צמרת,  תשמח לחזור מאנפילד עם נקודה ולעצור את הקטר האדום.

17:00: מנצ'סטר יונייטד – וולבס (ספורט1). העניינים באולד טראפורד קצת נרגעו אחרי פתיחת עונה סוערת ורווית בעיות. 2 ניצחונות על ברנלי ועל ווטפורד נתנו לז`וזה מוריניו מעט שקט והניצחון על יאנג בויז בליגת האלופות החזיר את השדים האדומים לווייב חיובי. פול פוגבה עם צמד ובישול הוביל והוא יצטרך להיות במיטבו כדי להמשיך את המומנטום של השדים האדומים. הניסיון המעניין של וולבס עם ז'ורז'ה מנדס בינתיים נראה לא רע בכלל כשהעולה החדשה ממוקמת במרכז הטבלה.

19:30: ברייטון – טוטנהאם (ספורט2). אחרי העונה המפתיעה אשתקד היה צפוי שברייטון תתקשה העונה מעט יותר ופתיחת הליגה מרמזת על כך שהקבוצה צפויה להיאבק בתחתית. 5 נק מ-15 אפשריות מציבים אותה במקום ה-14 ובשביל לצבור יותר נקודות היא תהיה חייבת לשפר את משחק ההגנה – לא הצליחה לשמור על שער נקי בחמשת המשחקים. טוטנהאם מגיעה למשחק אחרי האכזבה הקשה בסן סירו – הפסד משני שערים בדקות הסיום אחרי שהובילה משער של כריסטיאן אריקסן. בבית עם ברצלונה, להפסד הזה יכולות להיות השלכות משמעותיות על סיכויי ההעפלה של התרנגולים. ההפסד מצטרף לשני הפסדי ליגה רצופים והספרס ינסו לעצור את כדור השלג לפני שיהיה מאוחר.

לה ליגה –  מחזור 5 / אדר בר דוד

19:00: חטאפה – אתלטיקה מדריד (ערוץ one). לא רבים האמינו שאחרי 4 משחקים חטאפה תגיע למשחק כשהיא מעל אתלטיקו בטבלה אבל אחרי הפסד לריאל במחזור הפתיחה, המארחת השיגה 7 נקודות מ-9 והיא כבר במקום החמישי. הקבוצה של סימאונה כיוונה בקיץ להתחרות על האליפות אבל פתיחה מגומגמת הביאה אותה למצב שאיבוד נק נוסף יכול לגמור לה את הליגה בשלב כל כך מוקדם.

21:45: ריאל מדריד – אספניול (ערוץ one). הבלנקוס איבדו נק' בבילבאו במחזור שעבר אבל פתיחת העונה שלהם נהדרת ומפתיעה לא מעט אנשים שציפו שהעזיבה של רונאלדו תשפיע בצורה הרבה יותר קשה על אלופת אירופה בשלוש השנים האחרונות. גם בליגת האלופות הלבנים פתחו בצורה מרשימה עם 3-0 ביתי על רומא ונראה שהספינה המובלת בידי ז'ולן לופטגי נמצאת בידיים טובות אחרי עזיבתו של קפטן זידאן. הקבוצה הקטנה של ברצלונה פתחת טוב את העונה עם שני ניצחונות על הקבוצות מוולנסיה ותיקו עם סלטה  והיא נמצאת במקום הרביעי כרגע.

בונדסליגה – מחזור 4 / רועי ויינברג

16:30-המלצת צפייה-הופנהיים-בורוסיה דורטמונד (ספורט 3). המשחק המרכזי של המחזור. דורטמונד נראית מעולה, לראשונה מזה שנים גם בהגנה, וללא הפסד העונה. הופנהיים עדיין לא התרגלה להחתמות מהקיץ ולא הרשימה בכל המסגרות. ניצחון פה יהיה משמעותי עבורם, אבל הם ללא ספק האנדרדוג.

16:30-הרטה ברלין-בורוסיה מנשגלדאבך. 2 קבוצות שפתחו טוב את העונה ומחזיקות במאזן זהה: 2 ניצחונות, הפסד, הפרש שערים של 5-2. גלדאבך עשתה את זה מול יריבות חזקות יותר ולכן פייבוריטית.

19:30-המלצת צפייה: באיירן מינכן-שאלקה 04 (ספורט 2). באיירן ללא הפסד בליגה, אחרי ניצחון באלופות ומרוויחה מכושר טוב של רוברט לבנדובסקי ואריאן רובן. שאלקה פתחה את הליגה עם 3 הפסדים וסיימה בתיקו באלופות, מה שהופך את המשחק לחשוב במיוחד עבורה.

16:30-וולפסבורג-פרייבורג. וולפסבורג מסתמנת כהפתעת העונה ותרצה להמשיך המומנטום החיובי מול פרייבורג, אחת הקבוצות החלשות בליגה.

16:30-ורדר ברמן-אוגסבורג. משחק אמצע טבלה קלאסי. לא מעניין במיוחד.

16:30-נירנברג-האנובר 96.

הליגה הצרפתית – מחזור 6 / תומר שנאן

18:00 ליל – נאנט (ערוץ הספורט): ליל, שחזרה לנצח במחזור שעבר מול אמיין וממוקמת במקום השלישי תארח את נאנט, שפתחה את העונה בצורה לא טובה וממוקמת במקום ה-17. נאנט כמובן תקווה להפתיע, אך ליל אמורה לנצח.

21:00 מונפלייה – ניס (ספורט 5+): מונפלייה, שמגיעה לאחר תיקו מפתיע מול שטרסבורג, תארח את ניס שמחזיקה ברצף של שני ניצחונות על ליון ורן, ונראה כי היא צוברת כושר בזמן האחרון. סה"כ צפוי משחק מותח וקצבי בו אני מאמין שניס תנחיל למונפלייה את הפסדה השני העונה בעוד שהיא ממשיכה לעלות במעלה הטבלה.

21:00 אנז'ה – טולוז: הקבוצה האורחת היא ללא ספק ההפתעה המרעננת של הליגה עד כה. כשמקבוצה שהתמודדה על הישארותה במבחנים בעונה שעברה היא הפכה לקבוצה שממוקמת במקום הרביעי לאחר חמישה מחזורים מעל קבוצות כמו ליון ומונאקו. מי שתנסה להרוס את הריצה המופלאה של טולוז היא אנז'ה, שמגיעה לאחר שני ניצחונות רצופים ותקווה לשמור על הרצף בביתה. למרות שאנז'ה מגיעה בכושר טוב, ועל אף התיקו של טולוז מול מונאקו במחזור האחרון, אני מאמין שהאורחים יצאו עם ידם על העליונה.

21:00 ריימס – דיז'ון: דיז'ון, שממוקמת במקום החמישי בליגה, מגיעה לאחר שני הפסדים ונראה כי הריצה הנהדרת שהייתה לה בתחילת העונה כבר מאחוריה. מנגד, ריימס תקווה לגנוב ניצחון מול האורחת במטרה להתקדם מעט במעלה הטבלה.

21:00 סט. אטיין – קן: משחק בין שתי קבוצות שמדשדשות בתחתית הטבלה, לא אמור להתפתח לרמה גבוהה במיוחד.

21:00 שטרסבורג – אמיין: עוד משחק תחתית בין הקבוצה האורחת שהשיגה את ניצחונה הראשון בליגה באופן משכנע למדי (3:1 על דיז'ון) לבין המארחת שלמעט ניצחון אחד במחזור הראשון לא הצליחה לקטוף את כל שלוש הנק' פעם נוספת.

טניס / מתן גילור

טורניר סנט פטרסבורג (250) – חצי גמר

14:00 סטניסלס וואוורינקה-מרטין קליזן. ברבע הגמר ניצח סטן המתקמבק את דזומור בשתי מערכות. קליזן הפתיע את שפובלוב המוכשר אך הלא יציב בשלוש מערכות.

15:30 דומיניק תיים(1)-רוברטו באויסטה אגוט(5). ברבע הגמר טיים התקשה מאד מול מדבדב וניצח אותו רק בשובר שוויון במערכה השלישית. באוטיסטה אגוט ניצח את קצ'ינאטו בשתי מערכות.

.

 

טורניר מץ (250) – חצי גמר

15:00 ג'יל סימון-ראדו אלבוט. סימון ניצח בדרבי את גאסקה בשתי מערכות כולל שובר שווויון במערכה הראשונה. בדיוק באותו האופן ניצח אלבוט את ברנקיס.

אחריו קאי נישיקורי(1)-מתיאס בצ'ינגר. ברבע הגמר נישיקורי התקשה מול בסילשווילי ונדרש לשלוש מערכות. באצ'ינגר ניצח בדרבי גרמני את מאדן בשלוש מערכות גם כן.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. תודה רועי
    יש מלא עבודה, אבל אני אתפנה בשביל 3 משחקים און אנד אוף.
    יונייטד מול הוולבס 17, באיירן מול שאלקה ות"א מול נתניה ואם יהיה כח אולי גם ריאל מול אספניול.

  2. רועי ומתן, תודה רבה.
    מסכים לגבי אצטדיון רמת גן. לא מצליח להבין גם מדוע מאפשרים לשחק שם. נראה לי שזה כל כך מוזר בשביל השחקנים, שצריכים לשחק מול יציעים גדולים מאוד (במונחים ישראלים, לפחות) וריקים כמעט לגמרי.
    ובנושא אחר, האם בניון צפוי לפתוח היום מול חיפה?

  3. בדרבי התל אביבי ניצח מכבי 1:0 בדקה האחרונה.
    כובש השער, שלטה, הוריד לשתי שניות את החולצה ולבש מחדש וקיבל אדום. השופט……
    המרחק בין קריית שלום לוולפסון זה כולה 600-500 מטר בקו אווירי. לדרבי בית ודרבי חוץ.

  4. 0-3 לליברפול בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.
    שאקירי בבעיטה חופשית עם בומבה למשקוף וסלאח על הריבאונד כובש

  5. 6 מ 6 לליברפול .
    בשני מחזורים הבאים 2 מפגשים מול המתמודדות הישירות לתואר.
    עוד שבוע צלסי בחוץ ועוד שבועיים מנצסטר סיטי בבית כשבאמצע השבוע מפגש בסיבוב השלישי בגביע הליגה נגד צלסי בבית ובאמצע השבוע הבא נאפולי בחוץ בליגת האלופות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט